Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

ASV juniori sarūpē Krievijai otro zaudējumu pasaules čempionātā

Rolands Eliņš

ASV juniori sarūpē Krievijai otro zaudējumu pasaules čempionātā
Krievijas U20 izlase
Foto: Yelena Rusko/TASS/Scanpix

Kanādā notiekošajā pasaules čempionātā hokejā U20 izlasēm B apakšgrupā, visticamāk, augstāk par trešo vietu netiks Krievijas izlase, kas šovakar ar 2:3 piekāpās bez zaudējumiem spēlējošajai ASV.

Krievijas U20 izlase pēc zaudējuma Kanādai un Latvijas sagraušanas ar 9:1 šovakar spēkojās ar ASV vienaudžiem, kuri pret Kanādu vēl nebija spēlējuši un bija guvuši divas uzvaras, arī ieskaitot Latvijas pieveikšanu. Spēles sākums veiksmīgāks padevās amerikāņiem, kurus piektjaā minūtē vadībā izvirzīja Kleitons Kellers.

Krievijas problēmas palika vēl lielākas pēc diviem noraidījumiem, taču otrais no tiem izrādījās tieši veiksmīgs – Kirils Urakovs no Pētera Skudras trenētā KHL kluba „Torpedo” guva vārtus mazākumā. Otrajā periodā ASV gan izdevās savu ceturto vairākuma iespēju realizēt, bet spēles vidū NCAA spēlējošais Trojs Terijs panāca 3:1. Trešo periodu ar divu vārtu pārsvaru gan neizdevās sagaidīt, jo Krievija 36. minūtē pirmoreiz tika pie iespējas spēlēt vairākumā un uzreiz to arī izmantoja, kad precīzi meta šosezon KHL jau 30 punktus guvušais Ufas talantas Kirils Kaprizovs.

Trešajā periodā ilgi saglabājās slidenais rezultāts 3:2, turklāt labāko iespēju neizmantoja Krievijas izlase, kad teicami nospēlēja ASV vārtsargs Tailers Pārsonss. Krievija arī neizmantoja savu otro vairākumu, taču 57. minūtē pati palika mazākumā. Cenšoties nosargāt savus vārtus, Krievijas izlases spēlētājs izgrūstīja tos no paredzētās vietas, un par šādu pārkāpumu pēdējās divās minūtēs tiek piešķirts soda metiens, ko ļoti pārliecinoši atvairīja Krievijas vārtsargs Iļja Samsonovs.

Rezultāts vairs nemainījās, un ASV guva trešo uzvaru trīs spēlēs, kamēr Krievija uz otro vietu var pakāpties tikai ļoti mazticama scenārija gadījumā, proti, ja Kanāda atlikušajās divās spēlēs punktus negūst, bet Latvija gūst divas uzvaras.

B grupa

VKomandaSpUZVP
1.ASV33014:59
2.Kanāda22010:36
3.Krievija31214:93
4.Slovākija2022:100
5.Latvija2022:150

Izmantotie resursi:
WM20 - 2017 IIHF World Junior Championship -...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 00:57, pirms 9 gadiem
Cempionats sakas tikai playoffos !

     [+] [-]

, 2016-12-30 00:57, pirms 9 gadiem
Play off cienīga spēle. Intriga līdz beigām.
Samsonovs brīnumdaris. Ka tik nebūs atkal krieviem jauns zvaigžņots vārtsargs nākotnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:02, pirms 9 gadiem
Kharļiks varbūt dziedās slavas dziesmas RUS izlasei , bet man pēc spēles izskatījās, ka 3. periodā ar 3:2 drīzāk vadībā ir RUS nevis USA. Tik vien tā spriedze bija dēļ rezultāta ne dēļ tā kas notika laukumā. Par 1. un 2. pat nav vērts runāt.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:02, pirms 9 gadiem
Jā protams! abu vārtsargu spēle ļoti laba.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:07, pirms 9 gadiem
Topshop rakstīja: Krievijai šīs ir ļoti vājs gads, bet mani patiešām nepārsteigs ja viņi atkal aizliks kāju priekšā ASV un Kanādai.
Tur var būt koks ar diviem galiem. Skatoties šodienas spēli,es neredzēju nekādu paniku vai apjukumu pie rezultāta 3:1,tas ir labs rādītājs. Ir komandas spēle un tas ir pats galvenais.
Krieviem tās komandas kur ir maz to zvaigžņu šad tad var paveikt brīnumus.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:08, pirms 9 gadiem
Laba spēle. Vārtsargi pavilka savas komandas, varbūt 3 gols uz Samsonova rēķina. Amīši atkal labi spēlē mazākumos.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:09, pirms 9 gadiem
Somi zviedriem iekapāja.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:10, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Laba spēle. Vārtsargi pavilka savas komandas, varbūt 3 gols uz Samsonova rēķina. Amīši atkal labi spēlē mazākumos.
Amīši pēdējās divās minūtēs vispār zvērā nospēlēja,tur jau nevis junioru hokejs,bet Pro līmenis.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:10, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Somi zviedriem iekapāja.
Spēli redzēji ? Kādi Zviedri ir šogad ?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:11, pirms 9 gadiem
Usa jācer, ka netiks uz rus play-off. Play-off fāzē tie nevar rus nolauzt. Ja grupu spēlēs pēc šodienas spēles usa 6:5 vadībā, tad play-off spēlēs tie pakāsuši visas 7.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:12, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Spēli redzēji ? Kādi Zviedri ir šogad ?
Spēle iet tagad. Zviedrus šogad neesmu redzējis. Šitā pirmā spēle ko skatos ar zviedriem. Nu pēc usa rus spēles liekas abas komandas tādas nedaudz aizmigušas.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:13, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Tsn2 https://www.youtube.com/watch?v=ZDDBpb-YNvs
Paldies par strīmu.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:14, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Amīši pēdējās divās minūtēs vispār zvērā nospēlēja,tur jau nevis junioru hokejs,bet Pro līmenis.
Tā arī nodomāju. Iemetienos arī svarīgi beigās uznāca pret Kaprizova maiņu uzvarēja, nopresingoja krievu zonā un viss.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:15, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas translē spēli ? Man neviens kanāls nerāda šo spēli,tikai ierakstā.
Tsn2 https://www.youtube.com/watch?v=ZDD...

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:16, pirms 9 gadiem
Pa to laiku otrajā grupā somiem jāsāk grauzt ledu. Savādāk var bēdīgi beigties. Diezgan reāls scenārijs- Šveice ar dāņiem punktus dala, čehi atņem punktu zviedriem. Protams ja vinn šodien paši SWE, tad nekas traks.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:18, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Tā arī nodomāju. Iemetienos arī svarīgi beigās uznāca pret Kaprizova maiņu uzvarēja, nopresingoja krievu zonā un viss.
Rēāli pēdējās divas min krievus vienkārši izslēdza no spēles,liekot tiem cīnīties par ripu,nedodot tiem uzbrukt.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:19, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Pa to laiku otrajā grupā somiem jāsāk grauzt ledu. Savādāk var bēdīgi beigties. Diezgan reāls scenārijs- Šveice ar dāņiem punktus dala, čehi atņem punktu zviedriem. Protams ja vinn šodien paši SWE, tad nekas traks.
Latvijai jāuzvar slovāki jo savādāk būs tirsā.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:20, pirms 9 gadiem
Es gribētu domāt, ka šitā grupa izvālēs zviedru grupu playoffos

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:20, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Pa to laiku otrajā grupā somiem jāsāk grauzt ledu. Savādāk var bēdīgi beigties. Diezgan reāls scenārijs- Šveice ar dāņiem punktus dala, čehi atņem punktu zviedriem. Protams ja vinn šodien paši SWE, tad nekas traks.
Man liekas,ka tagad Zviedriem un Somiem junioru līmenī būs neliels kritums uz dažiem gadiem. Tagad viņus papogās ārā ASV,Can,Rus.
Tā mana neliela prognoze.
Jau tā viņu talantu kalve nedaudz pat pārapdāvināja viņus ar prospektiem.Nav jau viņiem tas resursu konvejeris bezizmēra..

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:20, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Latvijai jāuzvar slovāki jo savādāk būs tirsā.
Arī fakts.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:23, pirms 9 gadiem
Mūsējiem jāuzvar slovāki,jo izksatās,ka no tās grupas pēdējā vieta šā vai tā būs ciets rieksts.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:25, pirms 9 gadiem
Es domāju zviedru grupas spēks ir pārvērtēts. Somi izlaiduši gaisu, zviedri kā jau zviedri - neies plēst pakaļas pušu, spēlē tik cik vajag un uz tā fona tur tādi dāņi var taisīt pārsteigumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:27, pirms 9 gadiem
belo31 rakstīja: Kas notiek, ja krievi zaudē arī slovākiem un Latvijai? Pēdējā vieta?
Ar mums tač krievi nospēlēja. Ja zaud slovākiem un mēs slovākus paņemam, tad vārtu attiecība, kura mums tajā gadījumā ir pakaļā

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:28, pirms 9 gadiem
belo31 rakstīja: Kas notiek, ja krievi zaudē arī slovākiem un Latvijai? Pēdējā vieta?
Kā krievi var zaudēt LV ? Ja spēle jau notika.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:30, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Man liekas,ka tagad Zviedriem un Somiem junioru līmenī būs neliels kritums uz dažiem gadiem. Tagad viņus papogās ārā ASV,Can,Rus.
Tā mana neliela prognoze.
Jau tā viņu talantu kalve nedaudz pat pārapdāvināja viņus ar prospektiem.Nav jau viņiem tas resursu konvejeris bezizmēra..
Nebūšu pārsteigts, ja tā būs. Man gan vairāk sāk likties, ka juniorios tieši CAN, USA sāks dominēt un RUS, FIN, SWE būs jāsadala pārējais.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:30, pirms 9 gadiem
Dzirdēji,TSN raida Špengleri Tas gan man pārsteigums. Tā nav ka Can neinteresē Špenglera Can izlases gaitas.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:32, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Nebūšu pārsteigts, ja tā būs. Man gan vairāk sāk likties, ka juniorios tieši CAN, USA sāks dominēt un RUS, FIN, SWE būs jāsadala pārējais.
Var būt arī tā. Can noteikti tagad kādu piecgadi varētu visus pogāt ārā.
Jo viņi jau paprāvu laiciņu nedaudz pastagnēja U 20 ietvaros.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:35, pirms 9 gadiem
Šodien viens SC baigi Kaprizovu slavēja,paredzot tam turnīra MVP titulu.
Jā noteikti,ka labs un perspektīvs čalis,taču Tarasenko vai Kuzņecovu es viņā nesaskatu.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:39, pirms 9 gadiem
Jāvāķās laikam būs gulēt. Kkā nepavelk šitais mačs.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:40, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Jāvāķās laikam būs gulēt. Kkā nepavelk šitais mačs.
Man tāda paša doma. Jānolūr vēl mazākums.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:41, pirms 9 gadiem
Ruduļi trijatā palika.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:46, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Play off cienīga spēle. Intriga līdz beigām.
Samsonovs brīnumdaris. Ka tik nebūs atkal krieviem jauns zvaigžņots vārtsargs nākotnē.
Laikam Es citu speli redzeju. Lidzigi ka ar Kanadu spele mana skatijuma, pretinieku dominance un Samsonovs atsit ripas pat tadas, kuras neredz un tikai tapec rezultats pieklajigs.

Pirmais periods bija vienkarsi pipec. Latvija pret Krieviju neviena momenta skiet neizskatijas tik bezspecigi, kaa Krievi pret USA. Kuraa minute bija pirmais metiens pa parsaluso USA vartusargu, ja neskaita USA aizsarga golu savos vartos? Kada 16 minute iegaja pirmo reizi zona uz vismaz 15 sekundem?

Saprotu, ka Esi kveels fans, bet nu veciit, lidziga spele tur nebija

  -1 [+] [-]

, 2016-12-30 01:48, pirms 9 gadiem
ogreskijs rakstīja: Laikam Es citu speli redzeju. Lidzigi ka ar Kanadu spele mana skatijuma, pretinieku dominance un Samsonovs atsit ripas pat tadas, kuras neredz un tikai tapec rezultats pieklajigs.

Pirmais periods bija vienkarsi pipec. Latvija pret Krieviju neviena momenta skiet neizskatijas tik bezspecigi, kaa Krievi pret USA. Kuraa minute bija pirmais metiens pa parsaluso USA vartusargu, ja neskaita USA aizsarga golu savos vartos? Kada 16 minute iegaja pirmo reizi zona uz vismaz 15 sekundem?

Saprotu, ka Esi kveels fans, bet nu veciit, lidziga spele tur nebija
Skaidrs ka 1:9 ir daudz līdzīgāk kā 2:3
Nu man kā kvēlam fanam piedodami šādi aptumsumi.

Spēle rit 60 min un tā bija vairāk kā līdzīga un aizraujoša.

     [+] [-]

, 2016-12-30 01:57, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Šodien viens SC baigi Kaprizovu slavēja,paredzot tam turnīra MVP titulu.
Jā noteikti,ka labs un perspektīvs čalis,taču Tarasenko vai Kuzņecovu es viņā nesaskatu.
Tie ir atsevišķi personāži kuriem KHL tikai par kripatiņu atpaliek no NHL, un ir milzu atrāvienā no pārējām līgām. UN kuriem Tu pats šad tad mutes piever, kad viņi glupības raksta sakarā ar RUS un KHL.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:01, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Skaidrs ka 1:9 ir daudz līdzīgāk kā 2:3
Nu man kā kvēlam fanam piedodami šādi aptumsumi.

Spēle rit 60 min un tā bija vairāk kā līdzīga un aizraujoša.
Taisniba, bet stipri paveicas, ka speles pirmaja puse jau speles uzvaretajs nebija noteikts, vel labak, pat neizskirts bija

Tad ganjau Tev cita noskana un texti naktu ara, nevis lidziga, vienada spele

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:03, pirms 9 gadiem
ogreskijs rakstīja: Taisniba, bet stipri paveicas, ka speles pirmaja puse jau speles uzvaretajs nebija noteikts, vel labak, pat neizskirts bija

Tad ganjau Tev cita noskana un texti naktu ara, nevis lidziga, vienada spele
Ko tu gribi no manis ? Spēle skatāma,uzvarēja labākais,vēl jautājumi ir ?
Tavs salīdzinājums ar LV vispār šedevrāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:05, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Tie ir atsevišķi personāži kuriem KHL tikai par kripatiņu atpaliek no NHL, un ir milzu atrāvienā no pārējām līgām. UN kuriem Tu pats šad tad mutes piever, kad viņi glupības raksta sakarā ar RUS un KHL.
Man liekas,ka tas nebija no tiem lietotājiem. Tos citējis es nebūtu
Bet nu bez Kaprizova šī izlase būtu dziļā .... tas ir fakts.
Noteikti ka šajā Rus izlasē viņš ir talantīgākais.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:08, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tu gribi no manis ? Spēle skatāma,uzvarēja labākais,vēl jautājumi ir ?
Tavs salīdzinājums ar LV vispār šedevrāls.
Nu netrako, netrako
Jaa, Salidzinajums ar LV speli par pirmo periodu.Ja viena komanda spele kaa mazakumaa praktiski visu periodu, tad sis salidzinajums neliekas nekas neparasts.Bet Es saprotu, ka Tu notikumus ar Rus izlasi laukumaa redzi savadak neka Es, tapec viss kartiba.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:08, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Man liekas,ka tas nebija no tiem lietotājiem. Tos citējis es nebūtu
Bet nu bez Kaprizova šī izlase būtu dziļā .... tas ir fakts.
Ā skaidrs! Tie jau viņu iecēluši par nākamo Panarinu, vai pat Ovečkinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:12, pirms 9 gadiem
ogreskijs rakstīja: Nu netrako, netrako
Jaa, Salidzinajums ar LV speli par pirmo periodu.Ja viena komanda spele kaa mazakumaa praktiski visu periodu, tad sis salidzinajums neliekas nekas neparasts.Bet Es saprotu, ka Tu notikumus ar Rus izlasi laukumaa redzi savadak neka Es, tapec viss kartiba.
Tev baigi gribas tagad spēles epizodes,momentus izķidāt ?
Visa atšķirība ir tajā,ka tu izrauj no spēles kaut kādu spēles posmu cenšoties to pārveidot visā spēlē. Bet es runāju par visas spēles gaitu.

Šitos stāstus kad krievi visu laiku mistiskā kārtā elitē noturas man nākas klausīties jau gadiem. Pat pēc uzvarētām spēlēm un turnīriem.
Vienu vārd sakot baigie haļavščiki,kuri spēlē krietni sliktāk kā LV bet m.ukas kaut tā ar cūkas laimi tās uzvaras gūst.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:17, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Man liekas,ka tagad Zviedriem un Somiem junioru līmenī būs neliels kritums uz dažiem gadiem. Tagad viņus papogās ārā ASV,Can,Rus.
Tā mana neliela prognoze.
Jau tā viņu talantu kalve nedaudz pat pārapdāvināja viņus ar prospektiem.Nav jau viņiem tas resursu konvejeris bezizmēra..
Nu diez vai tev ir taisnība, somiem 5 vietas 17. gada drafta 1. kārtā sola

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:22, pirms 9 gadiem
agrism rakstīja: Nu diez vai tev ir taisnība, somiem 5 vietas 17. gada drafta 1. kārtā sola
Ja tu paskatīsies tā tīri pēc U - 20 rezultātiem pagātnē,tad redzēsi,ka visas izlases + - ir ar mainīgām sekmēm. Can un Rus mazāk tas ietekmē,bet arī ietekmē. Nevienā valstī nav konvejera kurš stampētu prospektus nonstopā.
Zviedru un Suomi konvejeris pēdējos gados ir bliezis ar dubult sparu.
Tāpēc es paredzu,ka drīz viņiem būs kritums. Es neko neapgalvoju,tā prognoze. Nu nevar katru gadu SWE Forsbergi dzimt,vai Somijā Selanes.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:25, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev baigi gribas tagad spēles epizodes,momentus izķidāt ?
Visa atšķirība ir tajā,ka tu izrauj no spēles kaut kādu spēles posmu cenšoties to pārveidot visā spēlē. Bet es runāju par visas spēles gaitu.
Labi, visas speles gaita -pusi no speles USA dominace, Samsonovs raada brinumus, otru pusi apmeram lidzigi, USA vadibaa. Man nesanak tapat lidziga spele. Starp divam sada limena komandam, nevienam, nevienu nevajadzetu ara no zonas nelaist periodu, lai teiktu, ka lidziga spele, pat ja 2:2 vai 3:3 butu. Bet te musu domas drosi vien nesakritis, jo tam bija ta jabut drosi vien un tads bija plans, stavet defaa un ceret ka neiemetis bet pec tam kad laus jau lidzigi uzspelet

Es off, citreiz

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:26, pirms 9 gadiem
kāds var pateikt kā izskatās jaunais zviedru supertalants Dālins?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:37, pirms 9 gadiem
Nu somiem ir čau, ja viņi zudē pamatlaikā. Tad DEN, CZE jau šonakt var kost. Un sieriem jāuzvar nākošajā spēlē pohainie dāņi.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:37, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja tu paskatīsies tā tīri pēc U - 20 rezultātiem pagātnē,tad redzēsi,ka visas izlases + - ir ar mainīgām sekmēm. Can un Rus mazāk tas ietekmē,bet arī ietekmē. Nevienā valstī nav konvejera kurš stampētu prospektus nonstopā.
Zviedru un Suomi konvejeris pēdējos gados ir bliezis ar dubult sparu.
Tāpēc es paredzu,ka drīz viņiem būs kritums. Es neko neapgalvoju,tā prognoze. Nu nevar katru gadu SWE Forsbergi dzimt,vai Somijā Selanes.
Uzskatu, ka prospektu daudzums ir atkarīgs, galvenokārt, no divām lietām - sistēmas kvalitātes un spēcīga vietējā čempionāta kur jaunos iespēlēt, lai nesūtītu pāri dīķim. Savukārt, drafts, kā kvalitātes indikātors strādā diezgan labi, izņemot to, ka krievus nedaudz raustās draftēt. 17. gadā, kā jau rakstīju, somiem 5, zviedriem 4 vietas 1. kārtā.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-30 02:40, pirms 9 gadiem
Topshop rakstīja: Pirmajā trešdaļā krieviem bija 3 noraidījumi un tur laikam tu arī saskatījis to jenku dominanci kad viņi spēlēja vairākumā. Āksts.
Pats tu esi āksts. No kurienes tie noraidījumi radās? No tā, ka jeņķi grieza karuseļus krievu zonā. Krieviem jāpasakās Samsonovam, ka rezultāts šajā spēlē palika pieklājīgs priekš viņiem.

     [+] [-]

, 2016-12-30 02:55, pirms 9 gadiem
Čehi un dāņi korķē vaļā, droši šonakt var kost! Kāda tur starpība, kas nāks pretī 1/4finālā USA,RUS vai CAN Rižiki kā ierasts grupā pirmie, varēs raslabonā pedējo spēli paslidot. Visa atbildība uz sieriem

  +1 [+] [-]

, 2016-12-30 04:03, pirms 9 gadiem
Speciali celos skatities, kaa musejie kapaa. Tiesam sakam iespaidigi, panemam uz izbrinu kanadiesus

     [+] [-]

, 2016-12-30 11:11, pirms 9 gadiem
Nedomāju,ka šis zaudējums krieviem kaut kā iegrieztu,jo situācija tabulā tāda,ka 1/4 finālā pretīm viņiem būs visticamāk vai nu šveicieši,vai dāņi.

     [+] [-]

, 2016-12-30 12:23, pirms 9 gadiem
Blusaino fanus kkaa neredz teDDD

     [+] [-]

, 2016-12-30 14:03, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Nedomāju,ka šis zaudējums krieviem kaut kā iegrieztu,jo situācija tabulā tāda,ka 1/4 finālā pretīm viņiem būs visticamāk vai nu šveicieši,vai dāņi.
vēl jau var patēst slovākiem un dabūt pretī zviedrus