Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

12h pēc spēles ar „Atlant”

12h pēc spēles ar „Atlant”
Sandis Ozoliņš nodemonstrēja savu augsto meistarību.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

KHL jau ironizē, ka tā ir jaunā Šuplera stratēģija - iemidzināt pretinieku un tad, kad viņš jau ir atslābinājies un noticējis uzvarai, pārsteigt viņu nesagatavotu.

Par spēli
Spēle pret „Atlant” rīdzinieki ļoti centās labi uzsākt un nepieļaut pēdējā laikā pierasto nonākšanu pamatīgos mīnusos. Pirmās minūtes tas arī izdevās, bet tikai līdz pirmajam noraidījumam. Perioda beigās jau ierastais 0:3, otra ievadā pat it kā bezcerīgais 0:4. Uzsvars uz vārdiem it kā, jo jau trešā perioda 13.minūtē rezultāts rādīja acīmredzamo neticamo – 5:4. Tas gan šajā vakarā vēl nebija viss. Pēdējais vārds tika atstāts jubilāram Laurim Dārziņam, kas lieliskā stilā, pagarinājuma pēdējā minūtē, sevi un komandu apsveica savā dzimšanas dienā. Daudz laimes, Lauri!

Panākuma atslēga
Šajā spēle panākumu atnesa komanda. Komanda, kas nesalūzt. Komanda, kas turpina spēlēt, neskatoties uz rezultātu. Komanda, kurā rezultātu spēj ietekmēt ne tikai atsevišķa maiņa vai spēlētāji, bet gan plašs spēlētāju loks. Šajā spēlē vārtus guva seši dažādi spēlētāji un punktus nopelnīja desmit rīdzinieki.

Lūzuma punkts
Trešā perioda sākums, kad rīdzinieki vispirms gūstot divus ātrus vārtus atjaunoja intrigu spēle un uzreiz pēc tam vairāk nekā minūti izturēja lielo skaitlisko mazākumu. Tas deva papildus spēkus un drīz vien rezultāts jau tika izlīdzināts.

Vairākums/ mazākums
Rīgas „Dinamo” vairākums nospēlēja ļoti nozīmīgu lomu. Trešajā periodā tieši divi vairākumā gūtie vārti bija būtisks faktors, kas ļāva atgriezties spēlē. Kopumā, neskatoties uz sākuma neveiksmēm un vairākumā ielaistajiem vārtiem, šajā spēlē rīdziniekiem solīds vairākuma realizācijas procents – 33%.
Arī šīs spēles ievadā Rīgas „Dinamo” netika galā spēlējot mazākumā, kā rezultātā zaudēti pirmie divi vārti. Galvenā mācība – spēles ievadā nenoraidīties. Tomēr rīdzinieku mazākuma brigādes sevi reabilitēja spēles izšķirošajos brīžos, kad spēja izturēt gan 3:5, gan 3:4 un dot komandai iespēju uzvarēt.

Treneru lēmumi
Treneru korpusa sakarā, paralēli pierastajai pārejai uz miksētiem trīs uzbrucēju virknējumiem, jārunā par lēmumu, kas netika pieņemts. Proti, netika veikta vārtsarga nomaiņa. Šuplers uzticējās Edgaram līdz galam, lai arī Edgars spēles ievadā nebija pārliecinošs (noteikti, vairākos zaudētajos vārtos varēja nospēlēt veiksmīgāk). Un Edgars trenera uzticību nepievīla, virknē situāciju glābdams komandu un palīdzot izcīnīt kārtējo pārsteidzošo uzvaru.

Trīs labas lietas
Dārziņa meistarstiķis. Arī šajā sezonā, līdzīgi kā pagājušajā, Dārziņam ir izdevies gūt filigrānus vārtus, apspēlējot vairākus pretiniekus un arī vārtsargu.
Ozoliņš. Pretinieku vārtu vīrs pirms spēles koncentrējās uz savu tautieti Hosu, piemirstot savu lielāko pārdarītāju Soltleiksitijā - Ozoliņu (0+4). Sandis par sevi atgādināja (0+2, +4), pie reizes noorganizēdams vārtus arī Marselam.
Hosam 30. Hosa attaisnoja savu līdzjutēju cerības (skat. iepriekšējā bloga balsojumu) un guva savus 30 vārtus sezonā. Atstatums līdz tuvākajam sekotājam KHL labāko snaiperu sarakstā saglabājas pārliecinošs – 6 vārti.

2 no 5
Rīgas „Dinamo” turpina pārsteigt galvenos konkurentus un krāt punktus pat šķietami bezcerīgos mačos. Arī konkurenti neguļ uz lauriem un visi pēdējās spēlēs izcīnījuši uzvaras.

KomandaSpēlēs pēc decembra pauzesPunkti pēc decembra pauzesIegūto punktu % pēc decembra pauzesKopējais spēļu skaitsKopējie punktiVieta rietumu konferencē
„CSKA”162348%50767
Rīgas „Dinamo”142355%49698
„Torpedo”152453%49679
„Severstal”152351%496410
Minskas „Dinamo”141945%495911

Spēlētāju statistika spēlē pret „Atlant”

SpēlētājsMetieniIelaistieAtvairītieAtvairīto %Vidēji ielaistieSodsSpēles laiks
Masaļskis3352884.84.65064:27

SpēlētājsVārtiPiespēlesPunkti+/-SodsMetieniSpēle slaiks
Hosa11214317:47
Dārziņš112-10316:37
Karsums11220111:43
Ozoliņš02240227:56
Sprukts02220016:45
M.Rēdlihs101-20617:27
Bukarts10100206:02
Arnasons10120205:47
Karija011-20016:56
K.Rēdlihs01120110:17
Sorokins00010026:34
Ņiživijs00000023:34
Galviņs000-32120:05
Laviņš000-20219:47
Cipulis00000018:15
Sotnieks00000015:56
Iguldens000-14315:26
Petrovickis00010111:14
Cibuļskis00002107:47

Vai Hosa un Ozoliņš būs rezultatīvi KHL Zvaigžņu spēlē?

  • 1447

  • 169

  • 46

  • 69


     [+] [-]

, 2010-01-29 15:55, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: P.S. Kur Tu biji agrāk? Es no Tevis esmu redzējusi maz komentārus, varbūt vienkārši nebiju ievērojusi. Ja tā, tad atvaino, bet komentāri ir pat ļoti saturīgi, lasāmi utt. Un, pat, ja kaut kur nepiekrītu, tad vismaz manī ir tas respekts pret labu un argumentētu viedokli.
Es te esmu diezgan sen, bet mani nepatīk komentēt, ja nav cerību uz sakarīgu un argumentētu atbildi. Tāpēc mani komentāri ir reti un parasti par futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 15:59, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: Es te esmu diezgan sen, bet mani nepatīk komentēt, ja nav cerību uz sakarīgu un argumentētu atbildi. Tāpēc mani komentāri ir reti un parasti par futbolu.
Šeit reti kad var ko tādu atrast. Es parasti saņemu atbildi "Klusē, jo tu čurā sēdus".

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:00, pirms 15 gadiem
po4a rakstīja: ehh man šī spēle gandrīz nervus sabeidza
par tiem komentētājiem nu negribu piekrist ka galīgi nekam neder un bla bla bla. man reizēm nepatīk ka viņi ceļ debesīs sliktu spēli. bet cepuri nost es ne tik nezinu cik tie komentētāji par sportu
un realitātē jau pie tv vai vng. kur katrs ir liels komentētājs
Par šādiem komentiem arī runāju. Roka neceļas atbildēt. Ne gramatika, ne argumentācija.

po4a, ja būtu palasījis, ko es saku, tu saprastu, ka izņemot Kreipānu, neviens no mūsu jaunajiem komentētājiem neko pats nezina. Es tev iedotu liku uz vikipēdiju un klubu oficiālajiem saitiem un tu būtu 100 % labāks komentētājs par Vugulu.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 16:13, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: P.S. Esmu sūtījis sūdzības par LV komentētājiem uz Viasat, bet esmmu ticis pasūtīts trīs mājas tālāk.
redz, nedrīkst jau vnk ņemt un uzrakstīt - noņemiet Kreipānu no ētera, jo man nepatīk, kā viņš komentē! lai kritizētu, tas jādara konstruktīvi un pamatoti. ja es tiešām analizētu šo vienu A.K. komentēto spēli, tad skaidri un gari pa punktiem izklāstītu tās lietas, kuras uzskatu nepieņemamas profesionāla sporta pārraižu komentētāja izpildījumā. jā, Kreipāna gadījumā viena no lietām ir tā, ko te meitene jau minēja - nu nav visi RD fani vismaz 50 gadus veci - nu nezinām un nereti negribam zināt, kādi meistarīgi spēlētāji pārstāvēja Magņitku 85. gadā! un tas viss tiek pasniegts nereti ar vārdiem 'jūs noteikti atceraties, ka...'! nē, es savos 27 gados neatceros PSRS čempionātu 80. gadu beigās!!! un tādas lietas, ko viņš runā, ļoti daudz ir liekas un bez seguma - piemēram, Hossa tēmēja augšējā labajā vārtu stūrī! STOP! kā Tu, komentētāj, zini, ko bija domājis spēlētājs laukumā? un šādi pieņēmumi tiek izteikti regulāri - tas ir neprofesionāli un netaktiski!

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:19, pirms 15 gadiem
ja blogojam tad blogojam
par komentētājiem:
var patikt Kreipāns, var nepatikt, bet jāpiekrīt, ka hoķī viņš tomēr nav tik klausāms, kā futenē vai vieglatlētikā. reizēm gan bik ir smieklīgi, kad viņš uzvelkās par RD muļķīgām kļūdām, tad Andersons šo tā kā mēģina nomierināt un tad ir pāris sekunžu klusuma pauze

Ābols hoķa čempī ir labs.

par tiem hiperaktīvajiem - a la Buļs - nez, bet man tomēr krīt uz nerviem tā spiegšana kur vajag un kur nevajag. ok, ja ir epizode, kur jābļauj, tad jābļauj (kā toreiz, kad pat Toļiks norāvās, kam turkiem otro golu ielika vai Štrombis izcēla zeltu Pekinā), bet ne jau visu laiku, kā kāds konkrēts spēlētājs pieskaras bumbai/ripai/dajebkam.

par Bergmani - visu cieņu čalim, tiešām basketbolā labāks nav dzirdēts, redz spēli, ne tikai to, kas ar bumbu notiek.

viasatu neskatos, nav īsti viedokļa, tik cik ČL spēles, kas absolūti nav skatāmas to tirliņu dēļ, kas komentē.
bet bobslejā Jurga labi sācis, ņemot vērā, ka īsti pieredzes vēl nav, bet čalim ir dotības

nu, kaut kā tā, ņem par labu

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:22, pirms 15 gadiem
kalfis rakstīja: ja blogojam tad blogojam
par komentētājiem:
var patikt Kreipāns, var nepatikt, bet jāpiekrīt, ka hoķī viņš tomēr nav tik klausāms, kā futenē vai vieglatlētikā. reizēm gan bik ir smieklīgi, kad viņš uzvelkās par RD muļķīgām kļūdām, tad Andersons šo tā kā mēģina nomierināt un tad ir pāris sekunžu klusuma pauze

Ābols hoķa čempī ir labs.

par tiem hiperaktīvajiem - a la Buļs - nez, bet man tomēr krīt uz nerviem tā spiegšana kur vajag un kur nevajag. ok, ja ir epizode, kur jābļauj, tad jābļauj (kā toreiz, kad pat Toļiks norāvās, kam turkiem otro golu ielika vai Štrombis izcēla zeltu Pekinā), bet ne jau visu laiku, kā kāds konkrēts spēlētājs pieskaras bumbai/ripai/dajebkam.

par Bergmani - visu cieņu čalim, tiešām basketbolā labāks nav dzirdēts, redz spēli, ne tikai to, kas ar bumbu notiek.

viasatu neskatos, nav īsti viedokļa, tik cik ČL spēles, kas absolūti nav skatāmas to tirliņu dēļ, kas komentē.
bet bobslejā Jurga labi sācis, ņemot vērā, ka īsti pieredzes vēl nav, bet čalim ir dotības

nu, kaut kā tā, ņem par labu
Varbūt es kļūdos, bet, manuprāt, tas nebija Kreipāns, kurš komentēja Pekinas finālu BMX.
Nu man patīk, kad ir ar emocijām, ne īpaši kliedz, bet var just, ka viņus interesē tas, ko viņi dara, nevis atrodas tur tāpēc, ka viņiem par to maksā.

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Varbūt es kļūdos, bet, manuprāt, tas nebija Kreipāns, kurš komentēja Pekinas finālu BMX.
Nu man patīk, kad ir ar emocijām, ne īpaši kliedz, bet var just, ka viņus interesē tas, ko viņi dara, nevis atrodas tur tāpēc, ka viņiem par to maksā.
Rīmenis bija, ok, tekstu varbūt neskaidri uzrakstīju, bet Kreipānu uz abiem neattiecināju
protams, ka emocija vajag, nevis visu laiku - "ā, ī, ū, cik Kobe foršs, kā viņš spēlē" u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 16:25, pirms 15 gadiem
kalfis, par basīti viennozīmīgi - Buļs mazliet par atraktīvu (tāda uzbāzīga sajūta nepamet), bet Bergmanis ir klase - ar baudu klausos viņa komentētās spēles. kā jau teici - lasa spēli un es pat piemetināšu, viņa kompetence kaut kur jau robežojas ar trenera spēles izpratni!

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:33, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Šeit reti kad var ko tādu atrast. Es parasti saņemu atbildi "Klusē, jo tu čurā sēdus".
ne4uraa tu seedus, tupus meiteniit, tupus!

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:34, pirms 15 gadiem
antidepresants rakstīja: ne4uraa tu seedus, tupus meiteniit, tupus!
Ko?

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:37, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Bieži esmu teikusi, ka Hossa ir labs snaiperis, bet reti pats sev sagādā šādus momentus, parasti piespēle ir vienkārši saldumiņš.
Neesmu redzējis nevienu žurnālistu/fanu nopietni paanalizējot Hossas spēli. Paturpinot citēto ideju, vēl viela pārdomām, kad Hossa pēdējo reizi iesvieda golu ar plaukstas metienu(wrist shot) vai golu pēc izgājiena 1 vs 1 ? Jūs tāpat, kā es to nespējat atcerēties. Lūk tā.

Pilnīgi visi viņa gola bez izņēmuma ir spēcīgi slap shot pēc labas piespēles. Tas diemžēl norāda uz viņa vienpusību un nelietderību daudzās spēles situācijās, kad viņu sedz ciešāk nekā parasti. Viņam vajag platību, kur izpildīt savu šķīlienu, tāpēc vairums viņa golu ir vairākumā. Tam par apstprinājumu der arī fakts, ka Hossa neizpilda pēcspēles bullīšus būdams līgas labākais vārtu guvējs! Piekritīsiet diezgan interesants fakts.

(Ar augstākminēto rindkopu esmu pārsniedzi Kreipāna analīzes daudzumu visas sezonas gaitā. Skumji, bet fakts.)

Lūk šādas lietas es gribētu dzirdēt no mūsu komentētājiem un ekspertiem spēļu pārtraukumos. Nevis nekonkrētus un ūdeņainas klišejas, ka "kāds no mūsējiem" pie ielaistajiem goliem nenospēlēja kā vajadzētu, "komanda" atslābinājās un zaudēja modrību. Viņiem ir grūti kritizēt konkrētus spēlētājus, vai? Tak izspiediet no sevīm vārdus Hossa laiž Raini spēlējot aizsardzībā, Ozo kļūdas dēļ atkal ielaidām golu vai Masaļskis ielaida kārtējo taurenīti.

Vai atkal par tiesnešiem, kas par daudz noraida spēlētājus pie vismazākās saskares. Tas, ka kāds spēlētājs nokrīt uz ledus nenozīmē, es atkārtoju NENOZĪMĒ, kā kāds būtu jānoraida. Tas ir hokejs Dieva dēļ.

Andzzeys, ļoti ceru, ka patiešām tev izdosies uzrakstīt analīzi par Kreipānu un Andersonu, būs vismaz interesanta lasāmviela.

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:38, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ko?
taa tas teiciens pareizi skan, lietojot vardu ''tupus"

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:39, pirms 15 gadiem
Andzzeys rakstīja: kalfis, par basīti viennozīmīgi - Buļs mazliet par atraktīvu (tāda uzbāzīga sajūta nepamet), bet Bergmanis ir klase - ar baudu klausos viņa komentētās spēles. kā jau teici - lasa spēli un es pat piemetināšu, viņa kompetence kaut kur jau robežojas ar trenera spēles izpratni!
latviešu līdzjutējam tomēr tuvāks Bergmaņa, Ābola, un arī Kreipāna komentēšanas stils, nekā latino stila maušana
ar absolūtu baudu skatos angļu eirosportu, it sevišķi snūkeru. valodas bagātība, situāciju analīze un diskusija starp komentētājiem vienkārši ekselenta. savukārt krievu versijas snukera komentētāji vienkārši bez vārdiem ne situāciju izpratnes, ne kā cita... brrrr

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:39, pirms 15 gadiem
antidepresants rakstīja: taa tas teiciens pareizi skan, lietojot vardu ''tupus"
Tas pat ir teiciens?

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:42, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: Neesmu redzējis...
piekrītu. nav konstruktīvas kritikas, tikai ļer ļer, kā jau rakstīji - nesavācās, tā sanāca u.t.t.
moš uzstādījums tāds?
VSB studiju neesmu redzējis - kā tur Pučem un Skudram iet?

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:44, pirms 15 gadiem
kalfis rakstīja: viasatu neskatos, nav īsti viedokļa, tik cik ČL spēles, kas absolūti nav skatāmas to tirliņu dēļ, kas komentē.
bet bobslejā Jurga labi sācis, ņemot vērā, ka īsti pieredzes vēl nav, bet čalim ir dotības
Par fuci es jau izteicos un tev piekrītu.

Jurga ir sakarīgs čalis pēc pāris redzētajām pārraidēm, bet es esmu redzējis kā 2 vāciešu duets angliski komentē bobsleju. Jūs nemaz nevarat iedomāties, cik interesants pēkšņi kļuva bobslejs, ja to nekomentē no vienas valsts skatpunkta. Daudz pievērš uzmanību rumāņiem, japāņiem un slavē viņu darbu un entuziasmu. Komentē atmosfēru trasē, fanu reakciju finišā pārvēršot vienmuļu šļūkšanu pa reni par vienreizēju un baudāmu notikumu.

Kopš tās pārraides, es īsti nespēju klausīties Ekmaņa stāstus par temperatūrām un sliecēm.

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:47, pirms 15 gadiem
labi, Le Saint, nav ko mums te spamot par savu žulti gan pienāks diena un mēs kopā iesniegsim notu LTV - galu galā LTV tiek finansēts no nodokļu maksātāju naudas - vai es nevaru izvēlēties komentētājus?

bet par Hossu... par visiem leģionāriem RD - nu ir, ir taisnība - neēd viņi zemi, negrauž ledu.
tomēr, ja runājam tieši par cīņas sparu - leģionāru rindās es tomēr gribētu uzteikt Karijas un Petrovicka aktivitāti.

un nevajag Hossu gānīt par to, ka viņš ir tāds. nu ir viņš tāds... arī neēd zemi. bet nevar arī prasīt no visiem spēlētājiem vienu un to pašu. Hossa ir gandrīz līdz pilnībai atstrādājis savu šāvienu - nu atdosim viņam pienākošos godu - šie viņa šāvieni ir ļoti precīzi un problemātiski vārtu sargiem. Marsels ir līderis - viņa uzdevums ir spēlēt klavieres... pārējiem ir jāpienes ieroči. Piemēram, Sprukts - nu negūst viņš daudz vārtus, bet piespēļu dalīšanā viņam savtību pārmest nevar! un nav jau tā, ka Hossa nepiespēlē un neatstrādā aizsardzībā - bet, protams, viņš tur savus spēkus atstāj mazāk - tāda ir viņa loma un pats redzēji, kāda ažiotāža te sacēlās, kad parādijās runas par Hossas pāreju uz Salavat - nu nevajag mums no laba prāta šķirties no vistiņas, kas dēj zelta oliņas! viņš ir jāpieņem, jāmīl un jānovēl arī turpmāk RD sastāvā šaudīties kā negudram!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 16:47, pirms 15 gadiem
kalfis rakstīja: piekrītu. nav konstruktīvas kritikas, tikai ļer ļer, kā jau rakstīji - nesavācās, tā sanāca u.t.t.
moš uzstādījums tāds?
VSB studiju neesmu redzējis - kā tur Pučem un Skudram iet?
Skudra ir daudz labāks par to žurnālistu no LTV7 un daudzējādā ziņā ieliek arī Matulim, kas arī diezgan liels ūdeņa lējējs, bet viņam ir sava veida šarms, kas notur kautkādu interesi par viņa stāstīto. Puče jau ar tāds nekāds plānā galdiņa urbējs, bet samērā profesionāls un atraktīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:50, pirms 15 gadiem
Puče un Skudra ir jau vairāk tādi Amerikāniski - brīva saruna, kāds joks, kāda ironiska piezīme un galvenais, saturīga analīze... tāpat vsb studijā tiek iemestas visādas tabuliņas.. ir interesanti... un iespējams tieši tāpēc, ka viens ir profesionāls izbijis hokejists, kurš spēli, kuru komentē studijā, saprot ļoti labi, bet otrs ir profesionāls žurnālists, kurš, pieņemu, arī daudz aiz okeāna ir padauzījies!

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:54, pirms 15 gadiem
Jurgu personīgi zinu tāpēc varbūt nebūšu objektīvs. čalis jau kopš padsmit gadiem pa radio ņemās, tāpēc arī ar runāšanu problēmu nav. un sports ar iet pie sirds - tā ka prspektīvs materiāls

tik to Ekmani vajadzēja turēt tālāk no komentēšanas, tā pūšana un elšana nav izturama

Saint - Ernštreitu domā? - jā, kopā ar Bisenieku nav diez kas... pie analīzes izstāsta tik to, ko jebkurš skatītājs (kas hoķim daudz maz līdzi seko) pats redz.

Puče jau ir labs - lamā - bet pa tēmu, ar argumentiem konkrētiem.

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:56, pirms 15 gadiem
Andzzeys rakstīja: Puče un Skudra ir jau vairāk tādi Amerikāniski - brīva saruna, kāds joks, kāda ironiska piezīme un galvenais, saturīga analīze... tāpat vsb studijā tiek iemestas visādas tabuliņas.. ir interesanti... un iespējams tieši tāpēc, ka viens ir profesionāls izbijis hokejists, kurš spēli, kuru komentē studijā, saprot ļoti labi, bet otrs ir profesionāls žurnālists, kurš, pieņemu, arī daudz aiz okeāna ir padauzījies!
Cik esmu dzirdējusi, viņi mēdz arī himnu laikā sarunāties. ;D

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:58, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: Neesmu redzējis nevienu žurnālistu/fanu nopietni paanalizējot Hossas spēli. Paturpinot citēto ideju, vēl viela pārdomām, kad Hossa pēdējo reizi iesvieda golu ar plaukstas metienu(wrist shot) vai golu pēc izgājiena 1 vs 1 ? Jūs tāpat, kā es to nespējat atcerēties. Lūk tā.

Pilnīgi visi viņa gola bez izņēmuma ir spēcīgi slap shot pēc labas piespēles. Tas diemžēl norāda uz viņa vienpusību un nelietderību daudzās spēles situācijās, kad viņu sedz ciešāk nekā parasti. Viņam vajag platību, kur izpildīt savu šķīlienu, tāpēc vairums viņa golu ir vairākumā. Tam par apstprinājumu der arī fakts, ka Hossa neizpilda pēcspēles bullīšus būdams līgas labākais vārtu guvējs! Piekritīsiet diezgan interesants fakts.

(Ar augstākminēto rindkopu esmu pārsniedzi Kreipāna analīzes daudzumu visas sezonas gaitā. Skumji, bet fakts.)

Lūk šādas lietas es gribētu dzirdēt no mūsu komentētājiem un ekspertiem spēļu pārtraukumos. Nevis nekonkrētus un ūdeņainas klišejas, ka "kāds no mūsējiem" pie ielaistajiem goliem nenospēlēja kā vajadzētu, "komanda" atslābinājās un zaudēja modrību. Viņiem ir grūti kritizēt konkrētus spēlētājus, vai? Tak izspiediet no sevīm vārdus Hossa laiž Raini spēlējot aizsardzībā, Ozo kļūdas dēļ atkal ielaidām golu vai Masaļskis ielaida kārtējo taurenīti.

Vai atkal par tiesnešiem, kas par daudz noraida spēlētājus pie vismazākās saskares. Tas, ka kāds spēlētājs nokrīt uz ledus nenozīmē, es atkārtoju NENOZĪMĒ, kā kāds būtu jānoraida. Tas ir hokejs Dieva dēļ.


Andzzeys, ļoti ceru, ka patiešām tev izdosies uzrakstīt analīzi par Kreipānu un Andersonu, būs vismaz interesanta lasāmviela.
Es visvairāk esmu dusmīga tieši par vārtsargu lietu, es saprotu, ka Masaļskis ir letiņš, vairākumam viņš simpatizē vairāk, bet tad, kad Pruseks nospēlē ne ļoti veiksmīgi, tad gan šis vārds tiek minēts skaļi gan šeit, gan no komentētāju puses, bet, kad Masaļskis nospēlē ne īpaši veiksmīgi, tad nekas netiek minēts.

Par Hossu arī piekrītu, daudzi pat neuzdrošinās ko sliktu teikt par viņu aiz bailēm, ka šis varētu pamest RD.

Ozo, nu esmu dzirdējusi, ka min viņa vārdus, jo dažas kļūdas patiešām ir acīmredzamas.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 16:58, pirms 15 gadiem
kalfis rakstīja: Saint - Ernštreitu domā? - jā, kopā ar Bisenieku nav diez kas... pie analīzes izstāsta tik to, ko jebkurš skatītājs (kas hoķim daudz maz līdzi seko) pats redz.
jā, nu... es pieņemu šo kritiku par Dāvi. izskatās (izklausās) sakarīgs džeks, bet taisnība jau ir - no viņa tādu padziļinātu analīzi ir pagrūti sagaidīt. un Bisenieks... nē, nē - viņš ir tik mīksts... nu grūti aprakstīt. bet man tīk šitas džeks... no Dienas laikam. Zambergs? tas labi runā - vienmēr vērtīgas atziņas izperē!

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:59, pirms 15 gadiem
Andž - par tām tabulām - es domāju, ka iemesls visai prozaisks to neesamībai - nav piķa televīzijai cilvēkam, kas apkopotu infu + vēl grafiski daudz maz skatāmi pasniegtu to.
ok, piķi varbūt atrastu, bet - zinot ltv darba stilu - neviens īpaši uz to neiespringst .

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:00, pirms 15 gadiem
kalfis rakstīja: Andž - par tām tabulām - es domāju, ka iemesls visai prozaisks to neesamībai - nav piķa televīzijai cilvēkam, kas apkopotu infu + vēl grafiski daudz maz skatāmi pasniegtu to.
ok, piķi varbūt atrastu, bet - zinot ltv darba stilu - neviens īpaši uz to neiespringst .
Nevajag prasīt arī par daudz, no kurienes lai viņi to naudu ņem?
Priecājieties, ka šogad varam redzēt visas iespējamās spēles, kuras var pārraidīt.

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:00, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Cik esmu dzirdējusi, viņi mēdz arī himnu laikā sarunāties. ;D
tam nav attaisnojuma nesmuki, protams!

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:04, pirms 15 gadiem
kalfis rakstīja: Andž - par tām tabulām - es domāju, ka iemesls visai prozaisks to neesamībai - nav piķa televīzijai cilvēkam, kas apkopotu infu + vēl grafiski daudz maz skatāmi pasniegtu to.
ok, piķi varbūt atrastu, bet - zinot ltv darba stilu - neviens īpaši uz to neiespringst .
protams, protams - nauda! bet es pats te pirms spēlēm esmu corelī taisītus bannerus metis iekšā (pievienojis saviem komentāriem). nav nekādi šedevri, bet vismaz... cilvēkiem patīk. tiesa - tas aizņem laiku tādu uztaisīt. bet pieņemu, ka ir daudzi jaunie censoņi, kas būtu gatavi par... dažām biļetēm uz RD spēlēm Arēnā ko tādu regulāri veidot. tāpat Arēna nekad nav stāvgrūdām pilna!

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:06, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nevajag prasīt arī par daudz, no kurienes lai viņi to naudu ņem?
Priecājieties, ka šogad varam redzēt visas iespējamās spēles, kuras var pārraidīt.
Tas nav naudas jautājums, jo krievi nav pozīcijā, lai par pārraidēm, kāds vēl bargu naudu prasītu. Saprotu, ka signāla pārraide nav gluži par velti, bet viņi neko nepelna par biļetēm, pārtiku vai alkoholu, tāpēc katra kapeika un jebkāda reklāma ir viņu interesēs.

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:06, pirms 15 gadiem
Andzzeys rakstīja: jā, nu... es pieņemu šo kritiku par Dāvi. izskatās (izklausās) sakarīgs džeks, bet taisnība jau ir - no viņa tādu padziļinātu analīzi ir pagrūti sagaidīt. un Bisenieks... nē, nē - viņš ir tik mīksts... nu grūti aprakstīt. bet man tīk šitas džeks... no Dienas laikam. Zambergs? tas labi runā - vienmēr vērtīgas atziņas izperē!
Māris Zembergs - tā esot pareizāk - jā - šim tomēr ir vairāk iekšā
par Dāvi - nu, ir viņš audzis laika gaitā, bet nu... vienmēr jau gribās vairāk
bet Bisenieks... nu - negrib viņš par slikto tēlu hokeja sabiedrībā kļūt, tāpēc gaidīt kkādu konstruktīvu kritiku no viņa puses būtu naivi.

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:09, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: Tas nav naudas jautājums, jo krievi nav pozīcijā, lai par pārraidēm, kāds vēl bargu naudu prasītu. Saprotu, ka signāla pārraide nav gluži par velti, bet viņi neko nepelna par biļetēm, pārtiku vai alkoholu, tāpēc katra kapeika un jebkāda reklāma ir viņu interesēs.
Bet ne jau viņu budžets aprobežojas ar hokeja spēļu pārraidīšanu?! Ir vēl daudzi pasākumi, kuri maksā lielu naudu + algas jau arī jāizmaksā.

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:10, pirms 15 gadiem
Andzzeys rakstīja: protams, protams - nauda! bet es pats te pirms spēlēm esmu corelī taisītus bannerus metis iekšā (pievienojis saviem komentāriem). nav nekādi šedevri, bet vismaz... cilvēkiem patīk. tiesa - tas aizņem laiku tādu uztaisīt. bet pieņemu, ka ir daudzi jaunie censoņi, kas būtu gatavi par... dažām biļetēm uz RD spēlēm Arēnā ko tādu regulāri veidot. tāpat Arēna nekad nav stāvgrūdām pilna!
tak viņiem pajāt, kas tautai patīk - nebūs reitingu un līdz ar to - reklāmu -, no nodokļu maksātāju naudas piemetīs, lai galus savilktu, un visi būs laimīgi. tas vispār ir aplami, ka valsts TV ir atļauts konkurēt reklāmas tirgū ar kanoriem, kas tikai no reklāmas ienākumiem dzīvo.

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:11, pirms 15 gadiem
vēl par tiem interaktīvajiem banneriem spēļu laikā Tv ekrānos gribēju minēt... ASV viss ir noslīpēts, jeb aizgājis tik tālu (tiem, kuru tas kaitina), ka tur nereti visādi statistikas nieciņi parādās ar piebildi... presented by! Tipa... best scorers of the half time are presentet by Toyota! un tā ir reklāma - nekrītoša uz nerviem jo paralēli reklamētajai firmai ir arī interesanti statistikas dati + šīs reklāmas rāda pārsvarā mazu paužu laikā, neatslēdzoties no translācija. piemēram RD spēlēs kaitina tā reklāmas pauze kaut tajā laikā kamēr džeki gatavojas iemetienam, rāda gan atkārtojumus, gan filmē spēlētājus, skatītājus. ASV tur visu turpina rādīt, bet arī TV kanālus barojošās reklāmas neizpaliek un visi ir apmierināti!

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:12, pirms 15 gadiem
Andzzeys rakstīja: vēl par tiem interaktīvajiem banneriem spēļu laikā Tv ekrānos gribēju minēt... ASV viss ir noslīpēts, jeb aizgājis tik tālu (tiem, kuru tas kaitina), ka tur nereti visādi statistikas nieciņi parādās ar piebildi... presented by! Tipa... best scorers of the half time are presentet by Toyota! un tā ir reklāma - nekrītoša uz nerviem jo paralēli reklamētajai firmai ir arī interesanti statistikas dati + šīs reklāmas rāda pārsvarā mazu paužu laikā, neatslēdzoties no translācija. piemēram RD spēlēs kaitina tā reklāmas pauze kaut tajā laikā kamēr džeki gatavojas iemetienam, rāda gan atkārtojumus, gan filmē spēlētājus, skatītājus. ASV tur visu turpina rādīt, bet arī TV kanālus barojošās reklāmas neizpaliek un visi ir apmierināti!
Ir diezgan muļķīgi salīdzināt ASV ar Latviju. Dažādos aspektos.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 17:12, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: "Shuplers: nostrādāja pārtraukumā pateiktais"
Jau cik reizes peec speeleem shitais dzirdeets... Dinamo vadiibai buutu jaizdod dekreets, kas atljautu Juulim runaat arii pirms speeles!!!
Bet varbuut vinsh ir taads treneris, kursh neuzticas ieprieksheejai pieredzei un iepriekseejiem pretinieku video? Respektiivi, speeles strateegiju gatavo peec pirmaa perioda?
Kaut kas nav kaartiibaa ar to komandu...
Jā, pilnīga taisnība. Dažreiz liekas, ka viņi nedomā, ko runā. Un tikai iedomājoties to, ka viņiem maksā par sporta skatīšanos un sviesta dzīšanu man nolaižas rokas.

Bet starp komentētājiem mums ir konkurences trūkums, kas nevieš nekādas cerības uz stāvokļa mainīšanos. Nometīs Kreipānu un, ko tad viņi liks vietā?