Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Ukrainā izveidota profesionālā hokeja līga

Ukrainā izveidota profesionālā hokeja līga
Ukrainas izlases hokejisti
Foto: Reuters/Scanpix

Šodien Ukrainā tika izveidota valsts profesionālā hokeja līga. Ukrainas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Sergejs Kovaļs pavēstījis, ka līgā pagaidām ir deviņi klubi, kas atbilst organizācijas prasībām.

Minētie klubi ir "Donbass", "Sokil", "Kompanyon-Naftogaz", "Beliy Bars", "Vorony", "Berkut", "Kharkovskiye Akuly", "Tsunami" un LAZ. Visticamāk, tuvākajā laikā līgas dalībnieku skaits palielināsies – jaunas komandas esošo deviņu vienību pulkam varētu pievienoties tuvāko 2-3 nedēļu laikā.

Profesionālās hokeja līgas izveide tiek skaidrota ar mērķi attīstīt Ukrainas hokeju – tuvākajā nākotnē jāpaaugstinās klubu līmenim, spēlētāju individuālajai meistarībai, jānostiprina klubu tradīcijas, kā arī jāizveido jaunas hokeja skolas.

Ukrainas Hokeja federācijas prezidents Anatolijs Berezins līgas klubu pārstāvju tikšanās laikā pauda cerību, ka līdz ar jaunas līgas izveidi būs arī jauna pieeja hokejam paredzēto finanšu līdzekļu izlietošanā.

Izmantotie resursi:
Урядовий портал


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-07-26 00:21, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rēzekne ir Latvijas 7. lielākā pilsēta (daudzās mazākās pilsētās halles ir), tāpēc, jā sādža nav un nebija (cerams, ka arī nekad nebūs!). Īstenībā, šitādus salīdzinājumus ciest vairs ilgi nevarēšu, kad kā Rēzekne, tā kāds uzreiz iedomājas pāris deformējušās koka mājas kalna galā... . Nē tā nav, ne tuvu!

Par ietilpību nezinu gan (uzturēšanas izmaksas), bet nu tā kā mūsu mērs ir ne tikai hokeja fans, bet arī pats aktīvi spēlē (pilsētas kausa izcīņā pat piedalījās šajā ziemā), tad gan jau tiks pieņemts racionāls lēmums, lai gan skatītāji nebūtu apbižoti, gan arī pēc tam būvmateriālu veikals nebūtu jāiekārto... .
Nu es jau arī saku, ka nav nekāda sādža! Normāla LV pilsēta un attiecīgi arī halli varētu(vajadzētu) celt atbilstošu - priekš 2-3K purniem! Galu galā, ja arī uzcelsiet kaut cik normālu halli moš ta pie jums vēl Ģinamka "gastoļos" varēs aizbraukt, ja teikim atkal Arēna būs aizņemta! Domāju, ka dēļ tādas iespējamības vien ir vērts pacensties un tagad neuzcelt tur kārtējo tirliņhalli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-07-26 00:34, pirms 13 gadiem
ZORRO rakstīja: tad kad izlases ir galīgi pakaļā tad attopās, tomēr labāk vēlu nekā nekad.
nav jau tā, ka Ukrainā pirms tam hokeja līgas nebūtu.
sk: Федерация Хоккея Украины :: Главная ::...
, 2011-07-26 00:36, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Vai tad Donbass nākošgad nespēlēs VHL ???
Ukrainā, jādomā, paredzēts fārms
, 2011-07-26 00:41, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rēzeknes halle būs (ja vien nenotiks vietējā mēroga revolūcija), jo pašlaik notiek Olimpiskā centra projekta "bīdīšana". Esošā pilsētas vadība (lai arī kā tiktu lamāta no vietējās "preses" puses), tomēr, beidzot varētu būt tā, kas šo sporta kompleksa projektu noved līdz galam.

Mazliet info par tēmu:
http://i-rezekne.lv/?page=4&p2=read&id=9711&lang=ru
kurā vietā tieši ir plānots?
, 2011-07-26 08:41, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vēl vairāk - Latvijā NEKAD neizdosies sataisīt no vietējā hokeja pieprasītu produktu. NEKAD!
Samsung premjerlīgas pēdējā gadā tāds jau bija, tas nozīmē to, ka ir iespējams izveidot. IR! Ja Latvijas iedzīvotāju vadmotīvs nebūtu pižonisms, tad jau šobrīd LAČ apmēram Slovākijas čemoionāta līmenī.
, 2011-07-26 08:44, pirms 13 gadiem
Petrovich27 rakstīja: kurā vietā tieši ir plānots?
Cik atceros, Jupatovkas ielas rajonā.
, 2011-07-26 08:45, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau vecums vai ģīmja simetrija padarīs Latvijas hokeja čempionātu par valsts mēroga lepnumu.

Vēl vairāk - Latvijā NEKAD neizdosies sataisīt no vietējā hokeja pieprasītu produktu. NEKAD!

Un te ne jauni biznesmeņi, ne veci nepalīdzēs. Latvijā nav tirgus, nav attieksmes, nav hokeja tādā līmenī, lai varētu kaut ko taisīt ar domu, ka tas nebūs kārtējais "Ha, ha tad jau Latvijas XQHL spēlēt vēl".
Nekad nesaki nekad!
Gribētu tomēr oponēt, piemēram, ja vairāk pašvaldību ietu Liepājas, Daugavpils ceļu, kur galveno lomu bērnu un jauniešu hokeja finansēšanā uzņēmušās pašvaldības, kur jau ir izaudzināta junioru vecuma hokejistu paaudze un kur nav nekādu lielu problēmu nokomplektēt pietiekoši augstvērtīgu brigādi LV čempim no saviem, vietējiem kadriem. Šādu pašā virzienā iet Jelgava, Ventspils, cik noprotu -Valmiera un Tukums, jauna ceļa sākumā ir Ogre. Pašvaldība, kurai bērnu hokejs nebija vajadzīgs laikam ir tikai Aizkraukle. Nav jāizgudro velosipēds, Zviedrijā 99% ledus arēnu ir pašvaldību īpašumā, kurās bērniem un jauniešiem vienkārši tiek nodrošinātas iespējas nodarboties ar sportu. Maza daļa labāko spēlētāju jauniešu un junioru gados gan sāk "ceļot" uz "labākām" komandām, bet lokālpatriotisms saglabājas augstā līmenī un bieži vien vietējā hokeja zvaigzne lielāko daļu karjeras nospēlē SAVĀ pilsētas allsvenska vai 1 divīzijas klubā... Kirovs bieži pukst, ka valdība tāda un šitāda, a kāpēc viņa darbinieki nevar uztaisīt sava sporta attīstības "nacionālo programmu", kas paredzētu arī valsts finansiālu atbalstu pašvaldībām treneru algošanai un apmācībām, ekipējuma iegādei mazāk nodrošinātajiem, varbūt kādiem pasākumiem nacionālā čempionāta līmeņa paaugstināšanai. Zinot Kirova mērķtiecību, "izsist"cauri valdībai šādu programmu (ja tur neraksta pārspīlētus skaitļus) pat budžeta konsolidācijas laikā būtu mazākā problēma...
, 2011-07-26 09:17, pirms 13 gadiem
Petrovich27 rakstīja: kurā vietā tieši ir plānots?
Kā jau minēja - laukumā starp Upes, Jupatovkas un Kr.Valdemāra ielas jauno pagarinājumu.
Kaut ko tur jau sāka būvēt iepriekš (treknajos gados), bet nekur tālu šamie tad netika.
, 2011-07-26 09:18, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Juri liekas tu domā ka Toronto viss ir kvalitatīvs bet ja aizbrauc uz Daugavpils halli tad noteikti kāds tev gribēs kaut ko iesmerēt ne pirmā svaiguma?Vajag,vajag izvēdināt galvu
Volx, tiek izdarīti pilnīgi nepareizi secinājumi.
, 2011-07-26 09:23, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau minēja - laukumā starp Upes, Jupatovkas un Kr.Valdemāra ielas jauno pagarinājumu.
Kaut ko tur jau sāka būvēt iepriekš (treknajos gados), bet nekur tālu šamie tad netika.
paldies par info; biju neuzmanīgi izlasījis.
brīvdienās būs jāiestudē inspekcija:}
, 2011-07-26 09:58, pirms 13 gadiem
Minin, nu gan es tev absoluti nepiekritisu. protams, LAC nekad nebus KHL limeni, bet nejau viss kas ir zem NHL vai vismaz KHL uzreiz klust par meslu.
ko tad Tu teiksi par BAC? viniem ir daudz mazak registretu hokejistu ka Latvijai, bet paskat kads cempionats viniem ir/bija.
viss ir atkarigs no naudas, ir nauda, bus limenis. sapirksies katrs klubs pa 5-6 specigiem legionariem, atvilks no arzemem majas visus Blukus, Vignerus u.c. musejos un varesim atkal runat par kautkadu intrigu.
pareizi kasagrande teica, vel pairs gadus atpakal Samsung liga bija pat loti solids limenis.
pluss visam vel, sobrid mums jauniesu kas trenejas hokeja ir daudz vairak ka agrak, un gribetos domat, ka ari videjais limenis ir daudz augstaks neka agrak. resursi ir, ir tikai japrot piesaistit naudu.
ja mums Samsung laikos nebutu bijis loti solids limenis, tad tev butu kautkadi argumenti, bet pedod man, tu mani neparliecinasi, ka Latvija pareizi stradajot nevar atgriest kautvai ta pasa samsung ligas limeni.
ir tikai vajadzigs stimuls to darit,
, 2011-07-26 10:34, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Minin, nu gan es tev absoluti nepiekritisu. protams, LAC nekad nebus KHL limeni, bet nejau viss kas ir zem NHL vai vismaz KHL uzreiz klust par meslu.
ko tad Tu teiksi par BAC? viniem ir daudz mazak registretu hokejistu ka Latvijai, bet paskat kads cempionats viniem ir/bija.
viss ir atkarigs no naudas, ir nauda, bus limenis. sapirksies katrs klubs pa 5-6 specigiem legionariem, atvilks no arzemem majas visus Blukus, Vignerus u.c. musejos un varesim atkal runat par kautkadu intrigu.
pareizi kasagrande teica, vel pairs gadus atpakal Samsung liga bija pat loti solids limenis.
pluss visam vel, sobrid mums jauniesu kas trenejas hokeja ir daudz vairak ka agrak, un gribetos domat, ka ari videjais limenis ir daudz augstaks neka agrak. resursi ir, ir tikai japrot piesaistit naudu.
ja mums Samsung laikos nebutu bijis loti solids limenis, tad tev butu kautkadi argumenti, bet pedod man, tu mani neparliecinasi, ka Latvija pareizi stradajot nevar atgriest kautvai ta pasa samsung ligas limeni.
ir tikai vajadzigs stimuls to darit,
Es pat domāju, ka pie pareizas kadru (un finanšu politikas) ar tagad pieejamiem kadriem, kad mums ir daudz visādu ārzemēs minorlīgās spēlējošo kadru, kuri nebūt nav slikti (kaut vai tas pats Straupe u.c.), domāju, šeit varētu ar laiku arī pat tādu BAČ līmeni sasniegt, jo kadri mums tagad būtu pat apmēram kādām 8-10 gana līdzvērtīgām komandām, bet nav kas viņus "savāc"(atvilina cauc kā gribi) mājās, jo te mājās jau arī nav kur viņus savākt.... ir tik kaut kādi pusamatieriski tirliņklubi, kuri dažbrīd liekas paši nesaprot nah..j viņi te vispār pastāv.... laikam tapēc, lai Kira "galočkas" pēc varētu parādīt, ka redz' "kaut kāds, bet čempis mums ir"...
, 2011-07-26 10:46, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Es pat domāju, ka pie pareizas kadru (un finanšu politikas) ar tagad pieejamiem kadriem, kad mums ir daudz visādu ārzemēs minorlīgās spēlējošo kadru, kuri nebūt nav slikti (kaut vai tas pats Straupe u.c.), domāju, šeit varētu ar laiku arī pat tādu BAČ līmeni sasniegt, jo kadri mums tagad būtu pat apmēram kādām 8-10 gana līdzvērtīgām komandām, bet nav kas viņus "savāc"(atvilina cauc kā gribi) mājās, jo te mājās jau arī nav kur viņus savākt.... ir tik kaut kādi pusamatieriski tirliņklubi, kuri dažbrīd liekas paši nesaprot nah..j viņi te vispār pastāv.... laikam tapēc, lai Kira "galočkas" pēc varētu parādīt, ka redz' "kaut kāds, bet čempis mums ir"...
viens no soļiem būtu tāds, ka LAČ būtu jāatļauj spēlēt tikai klubiem (jā, klubiem) - kuriem ir "hokeja piramīdas". Tad varētu veidot komandas, kurās ir vietējie jaunie kadri plus tie pieredzējušie, kas grib spēlēt LAČ. No nākotnes perspektīvu viedokļa LAČ pilnīgi liekas ir tādas komandas kā Ozolnieki-Monarch un SMS-Credit. OK, veči malači, ka grib vēl spēlēt hokeju, bet to var darīt citās amatieru līgās.
Tiesa gan, šeit ir vēlviens mīnuss - Latvijas hokeja absurds: jau no 14 gadiem labākie tiek pārvilināti uz HK Rīga vai LM - tādējādi iznīcinot konkurenci Latvijā un lielā mērā graujot Latvijas hokeja piramīdu spici. Ja LHF ar to tiktu galā, tad tas jau būtu pirmais solis uz Latvijas hokeja sakārtošanu - galu galā, māja ir jāsāk būvēt no pamatiem.
, 2011-07-26 10:47, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Minin, nu gan es tev absoluti nepiekritisu. protams, LAC nekad nebus KHL limeni, bet nejau viss kas ir zem NHL vai vismaz KHL uzreiz klust par meslu.
ko tad Tu teiksi par BAC? viniem ir daudz mazak registretu hokejistu ka Latvijai, bet paskat kads cempionats viniem ir/bija.
viss ir atkarigs no naudas, ir nauda, bus limenis. sapirksies katrs klubs pa 5-6 specigiem legionariem, atvilks no arzemem majas visus Blukus, Vignerus u.c. musejos un varesim atkal runat par kautkadu intrigu.
pareizi kasagrande teica, vel pairs gadus atpakal Samsung liga bija pat loti solids limenis.
pluss visam vel, sobrid mums jauniesu kas trenejas hokeja ir daudz vairak ka agrak, un gribetos domat, ka ari videjais limenis ir daudz augstaks neka agrak. resursi ir, ir tikai japrot piesaistit naudu.
ja mums Samsung laikos nebutu bijis loti solids limenis, tad tev butu kautkadi argumenti, bet pedod man, tu mani neparliecinasi, ka Latvija pareizi stradajot nevar atgriest kautvai ta pasa samsung ligas limeni.
ir tikai vajadzigs stimuls to darit,
Tu pieskāries vien vienam aspektam (tagad nav īsti laika plašam izklāstam, bet īsumā - nepiekrītu un vairāku iemeslu dēļ [kādreiz uzrakstīšu kāpēc]), bet ir arī pārējie. Kaut vai - kur tam visam ņemt naudu?

Pirmā replika par NHL, KHL un mēsliem galīgi ir nevietā, jo es tā nekad arī uzskatījis neesmu.
, 2011-07-26 10:49, pirms 13 gadiem
Petrovich27 rakstīja: paldies par info; biju neuzmanīgi izlasījis.
brīvdienās būs jāiestudē inspekcija:}
Nu pagaidām tur jau nav daudz ko inspicēt (tb no halles vēl ir tikai "ņedastroika" un iesākti papīra darbi atbildīgo institūciju kabinetos), bet nu - veiksmi darbos, tā teikt.
, 2011-07-26 10:55, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: No nākotnes perspektīvu viedokļa LAČ pilnīgi liekas ir tādas komandas kā Ozolnieki-Monarch un SMS-Credit. OK, veči malači, ka grib vēl spēlēt hokeju, bet to var darīt citās amatieru līgās.
Volx Tevi par šādiem vārdiem sakodīs!!! Bet kopumā par visu piekrītu! Ja tik vien būtu tā gribēšana gan Kiram (LHF), gan klubiem.... bet tādas izskatās, ka tomēr nav....
, 2011-07-26 11:21, pirms 13 gadiem
Šis raksts ir bijis par iemeslu, lai atkal pamostos sapņotāji par "spēcīgu vietējo čempionātu" un "piramīdām"

Nosauciet kaut dažus iemeslus, lai kāds tā vienkārši noliktu ap 100k naudiņas katru sezonu - nu tā, vienkārši, lai viņam būtu Latvijas čempionāta komanda Tam vienkārši nav nekāda racionāla iemesla. Pat stipri lētākos sporta veidos kā basketbols un futbols ir problēmas ar komandu uzturēšanu virslīgā (BK Zemgale, FK Jūrmala-VV, utt.).

Tie, kas to dara šodienas līmenī (Ozolnieki, SMScredit), paši ir bijušie hokejisti, kuriem tā ir sirdslieta, un nav vēl teikts, ka tas tā turpināsies arī nākošajā sezonā.

SPL vispār vajag aizmirst kā kaut kādu piemēru - tik daudz naudas kā tajos laikos, neviens vairs vietējā hokejā nekad neiegrūdīs. Dzīvošana uz kredīta un pāri saviem līdzekļiem neder arī hokejā.

Sapņot par "piramīdām" ir labi, tikai sapņotāji parasti aizmirst pastāstīt, kas būs tam visam pamatā, jeb vienkārši sakot - kurš dos naudu un nevis mistiskie "uzņēmēji", bet tieši kuri un, galvenais, kāpēc
, 2011-07-26 12:17, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Šis raksts ir bijis par iemeslu, lai atkal pamostos sapņotāji par "spēcīgu vietējo čempionātu" un "piramīdām"

Nosauciet kaut dažus iemeslus, lai kāds tā vienkārši noliktu ap 100k naudiņas katru sezonu - nu tā, vienkārši, lai viņam būtu Latvijas čempionāta komanda Tam vienkārši nav nekāda racionāla iemesla. Pat stipri lētākos sporta veidos kā basketbols un futbols ir problēmas ar komandu uzturēšanu virslīgā (BK Zemgale, FK Jūrmala-VV, utt.).

Tie, kas to dara šodienas līmenī (Ozolnieki, SMScredit), paši ir bijušie hokejisti, kuriem tā ir sirdslieta, un nav vēl teikts, ka tas tā turpināsies arī nākošajā sezonā.

SPL vispār vajag aizmirst kā kaut kādu piemēru - tik daudz naudas kā tajos laikos, neviens vairs vietējā hokejā nekad neiegrūdīs. Dzīvošana uz kredīta un pāri saviem līdzekļiem neder arī hokejā.

Sapņot par "piramīdām" ir labi, tikai sapņotāji parasti aizmirst pastāstīt, kas būs tam visam pamatā, jeb vienkārši sakot - kurš dos naudu un nevis mistiskie "uzņēmēji", bet tieši kuri un, galvenais, kāpēc
Arī pašreizējam modelim ar RD nav pilnīgi nekāda pamatojuma, nosauc iemeslu, kādēļ lai kāds noliktu padsmit ļimonus katru sezonu? Visā Eiropā hokeja klubi darbojas pēc principa, ka kāds noliek baigo piķi. Pamatojums ir patriotisms, reklāma.
, 2011-07-26 12:28, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Arī pašreizējam modelim ar RD nav pilnīgi nekāda pamatojuma, nosauc iemeslu, kādēļ lai kāds noliktu padsmit ļimonus katru sezonu? Visā Eiropā hokeja klubi darbojas pēc principa, ka kāds noliek baigo piķi. Pamatojums ir patriotisms, reklāma.
Pamatojums ir ambīcijas. Patīk bagātiem cilvēkiem dārgas spēļmantiņas. Kad kādam apnīk, tad kāds klubs pazūd.

KHL vai Eiropas klubu gadījumā tas ir prestiži - ko šādā kontekstā var piedāvāt Latvijas čempionāts?
, 2011-07-26 13:14, pirms 13 gadiem
Tie, kas par piramīdām sapņo... . Viens parasts piemērs. Iz dzīves, kā saka, lai nav kaut kādu ilūziju.

Ko nozīmē "piramīda"?
Hokeja klubs, kam ir komandas visos LČ līmeņos.
Ko nozīmē komandas visos līmeņos - ir jābūt treneriem katrai komandai un ir jābūt sīkajiem ko trenēt.

Tagad pastāstiet man, droši vien citā dimensijā dzīvojošajam, kur ņemt tos sīkos, kam vecāki var atļauties apmaksāt hokeja treniņus (pieņemot, ka šādas piramīdas būvē katrā pilsētā, kur ir halle).
Vai arī, otrs variants, parādiet man to fanātu-miljonāru, kurš būtu gatavs segt vismaz daļu no šiem izdevumiem.

Turklāt tam visam nāk klāt arī lielās komandas uzturēšana (par DAŽIEM aspektiem es jau rakstīju iepriekš).

Nu nav Latvijā ne tik daudz bagātu sporta fanātu (galvenais jautājums - priekš kam viņiem izgrūst naudu galīgi bezjēdzīgā veidā, jau te izskanēja), ne arī valstī kopā ir situācija, kad tāds ne lēts sporta veids kā hokejs var kļūt par tiešām "tautas sportu".

Vienīgā iespēja kā varētu kaut ko mēģināt darīt ar LČ ir nekas cits kā PRO līga ar KOMANDĀM (nevis klubiem!), ko organizē komerciāla struktūra un arī viss pārējais tam ir pakārtots.
ZAmerikas zemāko līmeņu PRO līgas ir labs piemērs, no kā mācīties (protams, visu izvērtējot un pielāgojot konkrētam gadījumam).

Bet tiem, ko vienmēr piemin pie vietējā hokeja bezlīmeņa, ir jākoncentrējas tikai un vienīgi uz izlases startiem un jauno hokeja talantu gatavošanu.

Taču tā kā tas ir pārāk utopiski, tad arī saku, ka - NEKAD tā nebūs. Samsunglīgas laiki, kā jau te minēja, bija treko gadu burbulis, kas arī nu nebija diez ko pievilcīgs (te es runāju tieši par hokeju kā pārdodamu produktu, nevis spēles līmeni).
, 2011-07-26 13:24, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie, kas par piramīdām sapņo... . Viens parasts piemērs. Iz dzīves, kā saka, lai nav kaut kādu ilūziju.

Ko nozīmē "piramīda"?
Hokeja klubs, kam ir komandas visos LČ līmeņos.
Ko nozīmē komandas visos līmeņos - ir jābūt treneriem katrai komandai un ir jābūt sīkajiem ko trenēt.

Tagad pastāstiet man, droši vien citā dimensijā dzīvojošajam, kur ņemt tos sīkos, kam vecāki var atļauties apmaksāt hokeja treniņus (pieņemot, ka šādas piramīdas būvē katrā pilsētā, kur ir halle).
Vai arī, otrs variants, parādiet man to fanātu-miljonāru, kurš būtu gatavs segt vismaz daļu no šiem izdevumiem.

Turklāt tam visam nāk klāt arī lielās komandas uzturēšana (par DAŽIEM aspektiem es jau rakstīju iepriekš).

Nu nav Latvijā ne tik daudz bagātu sporta fanātu (galvenais jautājums - priekš kam viņiem izgrūst naudu galīgi bezjēdzīgā veidā, jau te izskanēja), ne arī valstī kopā ir situācija, kad tāds ne lēts sporta veids kā hokejs var kļūt par tiešām "tautas sportu".

Vienīgā iespēja kā varētu kaut ko mēģināt darīt ar LČ ir nekas cits kā PRO līga ar KOMANDĀM (nevis klubiem!), ko organizē komerciāla struktūra un arī viss pārējais tam ir pakārtots.
ZAmerikas zemāko līmeņu PRO līgas ir labs piemērs, no kā mācīties (protams, visu izvērtējot un pielāgojot konkrētam gadījumam).

Bet tiem, ko vienmēr piemin pie vietējā hokeja bezlīmeņa, ir jākoncentrējas tikai un vienīgi uz izlases startiem un jauno hokeja talantu gatavošanu.

Taču tā kā tas ir pārāk utopiski, tad arī saku, ka - NEKAD tā nebūs. Samsunglīgas laiki, kā jau te minēja, bija treko gadu burbulis, kas arī nu nebija diez ko pievilcīgs (te es runāju tieši par hokeju kā pārdodamu produktu, nevis spēles līmeni).
Juri, hokeja piramīdas (lielākās vai mazākas) jau pastāv - Rīgā (Prizma, HK Rīga), Liepājā, Daugavpilī, Jelgavā, Tukumā, Valmierā, Ogrē, Ventspilī... Tātad tur nekas jauns jau nav jāveido. Nākamais solis - šo piramīdu vecāko gada gājumu komandas iesaistīt LAČ. Pie iespējām pievienojot pieaugušos spēlētājus.

Nākotnē varētu veidot arī Tevis piedāvāto variantu: Vienīgā iespēja kā varētu kaut ko mēģināt darīt ar LČ ir nekas cits kā PRO līga ar KOMANDĀM (nevis klubiem!), ko organizē komerciāla struktūra un arī viss pārējais tam ir pakārtots. - respektīvi, katrai no komandām ir jābūt sadarbības līgumam ar vienu no piramīdām. Ar noteikumu, ka čempionāta reglamentā ir fiksēts obligātais minimālais jauno spēlētāju skaits komandas pieteikumā katrai spēlei no attiecīgās piramīdas, ar kuru komandai ir sadarbības līgums.
, 2011-07-26 13:32, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Pamatojums ir ambīcijas. Patīk bagātiem cilvēkiem dārgas spēļmantiņas. Kad kādam apnīk, tad kāds klubs pazūd.

KHL vai Eiropas klubu gadījumā tas ir prestiži - ko šādā kontekstā var piedāvāt Latvijas čempionāts?
Neba jau Latvija ir vienīgā valsts Eiropā, kur ir mazs iedzīvotāju skaits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-07-26 13:51, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Neba jau Latvija ir vienīgā valsts Eiropā, kur ir mazs iedzīvotāju skaits.
Tu zini kādu valsti ar 1.9 miljoniem iedzīvotāju un spēcīgu vietējo hokeja čempionātu?

Pēc iedzīvotāju skaita mums tuvākā būtu Slovēnija, bet arī viņi spēlē pie austriešiem, vietējo čempionātu atstājot otrajā līmenī.
, 2011-07-26 13:55, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tu zini kādu valsti ar 1.9 miljoniem iedzīvotāju un spēcīgu vietējo hokeja čempionātu?

Pēc iedzīvotāju skaita mums tuvākā būtu Slovēnija, bet arī viņi spēlē pie austriešiem, vietējo čempionātu atstājot otrajā līmenī.
Oki, tad mierīgu sirdi norakstam hokeju Latvijā. Jo tas, kas profesionālo klubu līmenī notiek šobrīd, ir smieklīgi. Tikpat labi, cik Tu vari atrast argumentus, kādēļ profesionālai līgai Latvijā nebūt, es varu atrast argumentus, kādēļ superklubam Latvijā nebūt, pie tam es pat varu atrast vairāk argumentus.
, 2011-07-26 13:56, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: hokeja piramīdas (lielākās vai mazākas) jau pastāv - Rīgā (Prizma, HK Rīga), Liepājā, Daugavpilī, Jelgavā, Tukumā, Valmierā, Ogrē, Ventspilī... Tātad tur nekas jauns jau nav jāveido. Nākamais solis - šo piramīdu vecāko gada gājumu komandas iesaistīt LAČ. Pie iespējām pievienojot pieaugušos spēlētājus.
Pieaugušajiem spēlētājiem ir jāmaksā algas, par velti neviens nespēlēs. Kurš maksās?
, 2011-07-26 14:00, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Oki, tad mierīgu sirdi norakstam hokeju Latvijā. Jo tas, kas profesionālo klubu līmenī notiek šobrīd, ir smieklīgi. Tikpat labi, cik Tu vari atrast argumentus, kādēļ profesionālai līgai Latvijā nebūt, es varu atrast argumentus, kādēļ superklubam Latvijā nebūt, pie tam es pat varu atrast vairāk argumentus.
Es taču nevienu vārdu nesaku par superklubu dažiem te ir kaut kāda mānija - visās diskusijās iepīt RD tā ir dārga spēļmantiņa, kurai nav nekāda sakara ar vietējo hokeja čempionātu - RD pastāvēšana vai nepastāvēšana neko nemainīs šajā kontekstā. Vietējo čempionātu nekad nebalstīs krievu miljonāri, tāpēc ir bezjēdzīgi to salīdzināt.

Norakstīt nevajag - vienkārši viss ir tādā līmenī, kādu ir iespējams pavilkt. Hokejs ir dārgs sporta veids, tā nu tas ir.
, 2011-07-26 14:02, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Pieaugušajiem spēlētājiem ir jāmaksā algas, par velti neviens nespēlēs. Kurš maksās?
pirmajā/-os gados var arī nepiesaistīt algotus spēlētājus. Piemēram, visās tajās hallēs notiek visādu amatieru līgu mači (kur spēlētāji paši maksā par spēlēšanu) - varbūt, jāmēģina piesaistīt atsevišķus labākos no šīm komandām/līgām? (vismaz džeki varēs spēlēt par to paši nemaksājot)
, 2011-07-26 14:05, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: RD pastāvēšana vai nepastāvēšana neko nemainīs šajā kontekstā. Vietējo čempionātu nekad nebalstīs krievu miljonāri, tāpēc ir bezjēdzīgi to salīdzināt.
Tās gan ir muļķības. Tieši tā paša iemesla dēļ, ko Tu minēji - 1,9 miljoni iedzīvotāju.
, 2011-07-26 14:09, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pirmajā/-os gados var arī nepiesaistīt algotus spēlētājus. Piemēram, visās tajās hallēs notiek visādu amatieru līgu mači (kur spēlētāji paši maksā par spēlēšanu) - varbūt, jāmēģina piesaistīt atsevišķus labākos no šīm komandām/līgām? (vismaz džeki varēs spēlēt par to paši nemaksājot)
Daļēji jau arī tagad tā notiek - daudzi LAČ spēlētāji spēlē arī amatieru līgās.
Nav jau tik daudz to spēlētāju, kuri var tik bieži spēlēt un trenēties kā tas būtu vajadzīgs kaut vai pašreizējam LAČ līmenim. Visiem ir pamatdarbs, jo hokejs nevar nodrošināt iztiku Latvijā.
, 2011-07-26 14:11, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Tās gan ir muļķības. Tieši tā paša iemesla dēļ, ko Tu minēji - 1,9 miljoni iedzīvotāju.
Kāds sakars RD ar iedzīvotāju skaitu?
RD ir tāpēc, ka kādam gribās savu hokeja klubu KHL, plus dažādas politiskas intereses.
Līdzjutēju pienesums šī kluba uzturēšanā ir mikroskopisks.
, 2011-07-26 14:17, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Kāds sakars RD ar iedzīvotāju skaitu?
RD ir tāpēc, ka kādam gribās savu hokeja klubu KHL, plus dažādas politiskas intereses.
Līdzjutēju pienesums šī kluba uzturēšanā ir mikroskopisks.
Mana atbilde bija uz pavisam ko citu, nekā Tu to tagad interpretē.
, 2011-07-26 14:25, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Mana atbilde bija uz pavisam ko citu, nekā Tu to tagad interpretē.
Tad, iespējams, es neesmu sapratis Tavu atbildi. Paskaidro sīkāk.

Manā skatījumā RD un vietējais čempionāts ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas, kuras vieno tikai hokeja spēlēšana. Ne naudas ziņā, ne spēlētāju ziņā, ne līdzjutēju ziņā viņi viens otram nav un nevar būt konkurenti. Tos, kurus šobrīd interesē RD, absolūti neinteresē vietējais čempionāts un nekas to nemainīs.