Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Izvēlies Latvijas hokeja simbolisko izlasi!

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Starptautiskā Hokeja federācija šogad plaši svin 100 gadus, bet Latvijā hokeju spēlē 77 gadus. eSports.lv sadarbībā ar Jāni Matuli un ''Sporta Avīzi'' piedāvā portāla lietotājiem izveidot savu Latvijas hokeja simbolisko izlasi.

Lai jums būtu vieglāk orientēties, kas ir kas šajos 77 gados, piedāvājam 100 spēlētāju sarakstu, no kura jums jāizvēlas trīs vārtsargi, deviņi aizsargi un 13 uzbrucēji. Katram no spēlētājiem norādīts dzimšanas gads, cik gadus viņš spēlējis meistarkomandā, cik pasaules A grupas čempionātos piedalījies. Ar S saīsinājumā apzīmētas Solteiksitijas olimpiskās spēles, ar T - Turīnas spēles.

100 pretendentu saraksts ir veidots, lai tajā daudz maz būtu aptverts viss mūsu hokejs - pirmskara periods, laika posms līdz 1973. gadam, kad ''Dinamo'' atkal iekļuva PSRS augstākajā līgā, no 1973. līdz 1992. gadam, kad Latviju uzņēma IIHF, un jaunie laiki, ar ko saprotam periodu kopš 1992. gada rudens. Skaidrs gan viens - visu hokejistu karjera šādos rāmjos nav iespiežama, jo, piemēram, Grigorjevs bijis gan ''Dinamo'', gan Latvijas izlases kapteinis, Klāvs, Vītoliņš I, Bauris, Koņeckis u.c. spēlējuši pirms un pēc kara.

Ja tagad hokejistam augstākais sasniegums ir Stenlija kauss un spēlēšana NHL, tad padomju gados, augstākais mērķis bija PSRS izlase, pasaules čempionāti un olimpiskās spēles.

Nobalsot varat līdz 15. aprīlim. No viena datora var balsot vienu reizi 24 stundu laikā!

Balso šeit

     [+] [-]

, 2008-03-25 15:19, pirms 17 gadiem
Ronnie O`Sullivan rakstīja: Kapeec tik daudz balsis par Ivananu? Ko tad vins taads ir izdariijis latviesu hokejam? Vot kad speelees regulaari izlasee,tad vareees arii balsot.

Te ir runa par Latvijas hokeju kopumaa! Un Ivaanaans tomeer ir latvieshu hokejists NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-25 15:22, pirms 17 gadiem
interesanti , taaa... nobalsoju !

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 15:22, pirms 17 gadiem
Es gan saprotu kāpēc daudzi e-sporta lietotāji nebalso piemēram par Balderi. Atbilde ir ļoti vienkārša vairums (tajā skaitā arī es) vecuma dēļ nav redzējuši viņu darbībā, bet gan tikai dzirdējuši nostāstus no sencīšiem, kas par leģendu viņš ir(starp citu būtu ļoti priecīgs, ja visi, kuri aktīvi liek e-sportā visādus klipiņus, varbūt var kautko sagatavot par mūsu leģendām, būtu baigias respect). Varbūt ja man būtu kādi 40 gadi es iespējams balsotu par Hatuļevu, Balderi, Freimani vai Vasiļonoku, bet par cik esmu piedzīvojis zvaigznes kas ir palīdzējuši izcīnīt vietu A grupā un cīnīties tajā tad šobrīd dodu priekšroku piem. Irbei, Znarokam, Žoltokam, Kerčam, Ozoliņam vai Skrastiņam

  +4 [+] [-]

, 2008-03-25 15:42, pirms 17 gadiem
Jā, te jau šī tēma tika aizskarta. Daudzi nemaz nezina tos hokejistus, kas pārstāvēja Latviju (Rīgas "Dinamo") 80.-tajos/90.-to sākumā, nemaz nerunājot par 70.-tajiem un kur nu vēl pirmskara periodā.
Piemēram, Harijs Mellups. Tajā laikā noteikti bija Eiropas TOP līmeņa vārtsargs, taču [varu derēt] par viņu labi ja 10 balsotāji vispār ir dzirdējuši...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 15:47, pirms 17 gadiem
Nekā personīga...kādā sakarā te figurē Galviņš,bet piem.Jēkabs Redlihs nav sarakstā?Pastiet,kur un cik ilgi spēlē viens un,kur otrs!Domāju,ka Jēkabs nav vienīgais nenovērtētais.Manuprāt nepārdomāts saraksts,sorry!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 16:19, pirms 17 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nu jā bik nepareizi izteicos, bet nu tas jau nemaina lietas būtību - Balderis atbilda NHL līmenim un viņs tur varētu būt zvaigzne ja vien ... atkal to pašu turpinu, ja tantei būtu riteņi ...

jā, tā tantiņa, ar tiem riteņiem, ir diezgan uzbāzīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 16:40, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, te jau šī tēma tika aizskarta. Daudzi nemaz nezina tos hokejistus, kas pārstāvēja Latviju (Rīgas "Dinamo") 80.-tajos/90.-to sākumā, nemaz nerunājot par 70.-tajiem un kur nu vēl pirmskara periodā.
Piemēram, Harijs Mellups. Tajā laikā noteikti bija Eiropas TOP līmeņa vārtsargs, taču [varu derēt] par viņu labi ja 10 balsotāji vispār ir dzirdējuši...

Par Mellupu esmu dzirdējis no vectēva ... šis teica, ka Mellups bijis bieds ikvienam, uzbrucēji no viņa baidījušies u.t.t.
Atdevu vienu no 3 balsīm par viņu, tik izskatās, ka tādu neviens nezin :/

  +4 [+] [-]

, 2008-03-25 17:13, pirms 17 gadiem
Starp citu, pirmskara un pirmie pēckara Latvijas hokejisti (Lapainis, Vedējs, Koņeckis, Mellups...) radīja Latvijas hokeju, kas, savukārt, radīja Krievijas/PSRS hokeju. Neaizmirsīsim tos. Un, protams, vēlākie padomju laiki (Bauris, Krastiņš, Hendelis...).

  +2 [+] [-]

, 2008-03-25 17:26, pirms 17 gadiem
Šorīt Sporta Avīzē par to lasīju. Noteikti piedalīšhos un paņemšu savu vecfāteri talkā... jāzin arī vecās paaudzes viedoklis, kas bija toreiz...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 17:27, pirms 17 gadiem
Sporta Avīzē esot Latvijas izlases kandidātu saraksts! Značoks ir arī paņēmis arī savus audzēkņus! Uzminiet kurus...?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 17:30, pirms 17 gadiem
opulskis

A vai nebūtu labāk, ka tu taisītu savu, bet vectāvs savu topu?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 17:35, pirms 17 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Sporta Avīzē esot Latvijas izlases kandidātu saraksts! Značoks ir arī paņēmis arī savus audzēkņus! Uzminiet kurus...?


Ko tur minēt? Atvērt "SA" un izlasīt... man gan lielāks prieks, ka Pečura ir kandidātos...

  +5 [+] [-]

, 2008-03-25 17:40, pirms 17 gadiem
Apskatot šos aptaujas rezultātus, kopā ar cilvēku, kuram ir 80 gadi, varu tikai nosecināt, ka daudzi hokeja meistari, kas bija tajos laikos nav pieminēti šajā aptaujas balsojuma zvaigžņu komandā, un es varu teikt tikai nožēlu tam
tādēļ, ka uzskatu, ka šo nevarēs saukt par Latvijas visu laiku zvaigžņu komandu...
p.s.katram laikam savi varoņi, bet principā negodīgi, ka tādi sporta meistari netiek iebalsoti šajā zvaigžņu komandā...
žēl vecos hokejistus, kuri aizmirst, bet būtu pelnījuši šajā balsojuma gala rezultātā...
p.p.s. ieteiktu esportam veikt kādu rekstu par latvijas hokeja vecmeistariem (būtu labs uzdevums jaunajiem e sporta darbiniekiem)
paldies, bija jauki, bet tomēr nedaudz neobjektīva aptauja...

     [+] [-]

, 2008-03-25 17:42, pirms 17 gadiem
ASK Rulzzz rakstīja: Uzvarētāji būs (tās ir manas domas):
Vārtsargs: Irbe
Aizsargi: Skrastiņš vai Ozoliņš
Uzbrucēji: Kerčš, Žoltoks, Balderis, Znaroks!
Bet visticāmāk ka uzvarēs Žoltoks!

Šeit nav uzvarētāju, atceries to...

     [+] [-]

, 2008-03-25 17:44, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: Varētu izveiot 92. - 2008. gada simbolisko izlasi, bet paņemt
vēl klāt pirmskara laikus, 70. gadus... Tad jau labāk vnk
nominācijas - visu laiku labākais vārtsargs (ar ļoti ierobežotu
kandidātu skaitu - Irbe, Vasiļonoks, Samoilovs, Skudra un Naumovs),
visu laiku labākais LV aizsargs (Ozoliņš, Skrastiņš, Hatuļevs,
Ignatjevs, Laviņš), uzbrucējs (Beļavskis, Žoltoks, Kerčs, Znaroks un Balderis)...

ĻOTI LABA IDEJA!!! SUPER!!!

     [+] [-]

, 2008-03-25 17:45, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: Murgs... Ankipāns ir, bet tad kur Daugaviņš, Dārziņš... šie būtu
vairāk pelnījuši būt listē.

Ko viņi jau ir izdarījuši salīdzinājumā ar sporta meistariem latvijas hokeja vēsturē!? nepiekrītu...

     [+] [-]

, 2008-03-25 17:47, pirms 17 gadiem
Nikis rakstīja: Par Mellupu esmu dzirdējis no vectēva ... šis teica, ka Mellups bijis bieds ikvienam, uzbrucēji no viņa baidījušies u.t.t.
Atdevu vienu no 3 balsīm par viņu, tik izskatās, ka tādu neviens nezin :/

Man ar stāstīja, daudzas balsis atdevu vecmeistariem... tikai uzticoties vecfāterim

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 17:49, pirms 17 gadiem
Vecais71 rakstīja: Starp citu, pirmskara un pirmie pēckara Latvijas hokejisti (Lapainis, Vedējs, Koņeckis, Mellups...) radīja Latvijas hokeju, kas, savukārt, radīja Krievijas/PSRS hokeju. Neaizmirsīsim tos. Un, protams, vēlākie padomju laiki (Bauris, Krastiņš, Hendelis...).

Jā Mellups mācīja krieviem... aiii, redz kā tā vēsture iegriezās (vsjo vairs commentus neraxtīšhu )

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 17:54, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: opulskis

A vai nebūtu labāk, ka tu taisītu savu, bet vectāvs savu topu?

Zini, 80 gadīgi cilvēki neprot lietot internetu un izveidot profilu e sportā...
Ne Latvijā... cerēju, ka būsi saprotošāks...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-25 18:22, pirms 17 gadiem
opulskis

Nu bet tāpēc esi domāts Tu! Labāk būtu pa to laiku vectēvam profilu esportā izveidot un parādītu "kas pa kam", nevis burkšķējis!

     [+] [-]

, 2008-03-25 18:29, pirms 17 gadiem
Man rakstīts, ka es šodien jau esmu nobalsojis, bet patiesībā es vispār tikai pirmo reizi to lapu atvēru... Uzmini nu!

     [+] [-]

, 2008-03-25 18:32, pirms 17 gadiem
marroz

Tātad no tava IP kāds jau ir pasteidzies nobalsot.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-25 18:37, pirms 17 gadiem
Laikam jau Tev taisnība - es vēl esmu darbā...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 18:50, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: opulskis

Nu bet tāpēc esi domāts Tu! Labāk būtu pa to laiku vectēvam profilu esportā izveidot un parādītu "kas pa kam", nevis burkšķējis!

Tu domā ar galvu, miņin?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 18:55, pirms 17 gadiem
opulskis

Domāju gan, bet tu tikai burkšķi...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 18:57, pirms 17 gadiem
Zini tas jau ir offtopics, tā kā...

aizpi* muti un liec man mieru...

  -2 [+] [-]

, 2008-03-25 19:01, pirms 17 gadiem
opulskis

Manis pēc kaut vai ontopiks...
Un tev, jaunais cilvēk, vajadzētu iemācīties labās manieres, citādāk taviem vecākiem un vecvecākiem būs kauns par tevi...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 19:05, pirms 17 gadiem
Tad ar to tu nodarbojies strādājot esortā.lv?!
Apdomā, ko dari...
psc, viņš man te mācīs, kādas man manieres... manus vecākus neaiztiec, saprati...nev tava daļa...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-25 19:53, pirms 17 gadiem
to opulskis

Nu man jau liekas ne par tēmu sāki "cepties"
neviens no komentētājiem par taviem radiem nekko sliktu nav pateicis

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 20:02, pirms 17 gadiem
Tieši tā! Nekas slikts, kur nu vēl aizvainojošs nav rakstīts. Laikam jau opulskim baigi gribējās justies "krutam", jo viņš, redz, "uzbraucis" esporta autoram! Nožēlojami...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-25 20:08, pirms 17 gadiem
To keeper and A.S.Puškins
Mūsu saruna ar esporta autoru turpinājās portālā dr.lv, tā, ka ne tev spriest, kas un ko, kam ir pateicis...
Un keeper es jau pieminēju, ka es sāku nelielu offtopicu ...
smieklīgi vnk...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 21:26, pirms 17 gadiem
Hatuljevs un Nazarovs noteikti ir pelniijushi vairaak, un tieshi vaartsargu nominaacijaa ir baigi, baigi gruuti izveeleeties, jo latvieshiem te ir bijushi daudzi iipashi izcili meistari... Bet neiekljaut simboliskajaa izlasee Balderi? Nu labriit

  +1 [+] [-]

, 2008-03-25 21:30, pirms 17 gadiem
un ja nu Balderi un 80to gadu Dinamo darbībā eSports paradītu video...nekad nesaki nekad