Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''LM'' iekļūst finālā, ''Dinamo/Juniors'' izlīdzina

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''LM'' iekļūst finālā, ''Dinamo/Juniors'' izlīdzina
Andris Džeriņš šovakar atzīmējās ar 2+2
Foto: www.dinamoriga.eu

Šodien noskaidrota pirmā komanda, kas iekļuvusi Latvijas Atklātā hokeja čempionāta (LAČ) finālā. Tas pa spēkam bijis ''Liepājas Metalurga'' hokejistiem, kas sērijā līdz trīs uzvarām ar 3-0 pieveica jauno liepājnieku maiņu. Otrā pusfināla sērijā ''Dinamo/Juniors'' šodien ar 7:4 uzveica ''Ozolnieki/Monarch'' hokejistus, sērijā panākot neizšķirtu 1-1.

LAČ pusfinālā savā starpā bija jātiekas viena kluba pārstāvjiem, proti, ''Liepājas Metalurgs'' spēlēja pret sava kluba jauno maiņu jeb ''Liepājas Metalurgu 2''. Pēc pirmajiem diviem mačiem virsroku sērijā bija ņēmuši pieredzējušie hokejisti - pirmajā spēlē uzvara ar 6:2, arī otrajā mačā tāds pats rezultāts. Tātad, jau šovakar pirmā kluba pārstāvji un Latvijas pašreizējie čempioni varēja nodrošināt dalību finālā.

Viņiem tas arī veiksmīgi izdevās - šodien gūta uzvara ar 5:3, sērijā līdz trim panākumiem svinot uzvaru ar 3-0. Šodienas mačā Latvijas čempioni izvirzījās vadībā ar 4:0, tomēr spēles izskaņā viņiem nācās panervozēt, jo pēdējo desmit minūšu laikā jaunā maiņa guva divus vārtus. ''Liepājas Metalurga'' rindās 2+0 uzbrucējam Vladimiram Mamonovam, 1+3 Jurim Ozolam, bet zaudētāju rindās 1+1 Gatim Gricinskim un Egilam Kalnam.

Liepājniekiem atliek gaidīt pretiniekus finālā - vakar uzvarējuši ar 1:2, šodien sakāvi cieta ''Ozolnieki/Monarch'' hokejisti, kas ar 4:7 savā laukumā atzina Rīgas ''Dinamo/Juniors'' hokejistu pārākumu. Sērijā rezultāts šobrīd neizšķirts 1-1. Jāpiebilst, ka šajā spēlē viesu pārsvars bija vēl iespaidīgāks - līdz mača vidusdaļai iekrāts solīdais 5:0. Zaudētāju rindās 1+2 Jānim Vegneram, bet ''Dinamo/Juniors'' sastāvā ar 2+2 izcēlās Andris Džeriņš. Viņš bija vienīgais rīdzinieks, kurš šovakar guva divus vārtus.

LAČ ''play off'', pusfināls

''Liepājas Metalurgs'' - ''Liepājas Metalurgs 2'' 5:3 (2:0, 2:1, 1:2)

Vārti: 2:11 Feldmanis (Ozols, Fiļimonovs, vair.) 1:0, 13:28 Mamonovs (Ozols Feldmanis) 2:0, 26:06 Mamonovs (Ozols, Fiļimonovs) 3:0, 29:43 Ozols (Grāvītis, Čirkovs) 4:0, 31:02 Propošins (Semjonovs, Āboliņš) 4:1, 52:20 Kalns (Diļevka, Gricinskis) 4:2, 53:49 Brahmanis (Skvorcovs, Teluškins) 5:2, 57:53 Gricinskis (Kalns, Tūbelis, vair.) 5:3
Sērijā: 3-0

''Ozolnieki/Monarch'' - ''Dinamo/Juniors'' 4:7 (0:2, 2:3, 2:2)

Vārti: 12:52 Zembergs (Džeriņš, Apelis) 0:1, 17:46 Upītis (Džeriņš, vair.) 0:2, 27:27 Birziņš (Pelšs, Jass) 0:3, 27:49 Džeriņš (Apelis) 0:4, 28:38 Indrašis (Birziņš, Straupe) 0:5, 30:29 Jerofejevs (J.Vegners, Lukaševskis, vair.) 1:5, 35:20 Lobačovs (J.Vegners, Gončaruks, vair.) 2:5, 44:31 Koreškovs (A.Vegners) 3:5, 52:59 Straupe (Indrašis, Hartmanis) 3:6, 55:31 Džeriņš (Gipters, Zembergs, vair.) 3:7, 56:17 J.Vegners (Bisenieks, Rozentāls, vair.) 4:7
Sērijā: 1-1

1 2 38 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-03-24 23:09, pirms 15 gadiem
Njā čābīgs mums tas čempionāts, un Lipmans atkal pie stūres grimstošā kuģī.

 +21 [+] [-]

, 2010-03-24 23:12, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Njā čābīgs mums tas čempionāts, un Lipmans atkal pie stūres grimstošā kuģī.
nez kāds mums varētu būt čempionāts, ja valsts iedzīvotāju skaits drīz būs mazāks, kā Kanādā ir hokejistu???

nesapņo-Latvija ir MAZA-un tajā NEKAD nebūs kkādi Eiropas TOP čempionāti...

  -3 [+] [-]

, 2010-03-24 23:17, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: nez kāds mums varētu būt čempionāts, ja valsts iedzīvotāju skaits drīz būs mazāks, kā Kanādā ir hokejistu???

nesapņo-Latvija ir MAZA-un tajā NEKAD nebūs kkādi Eiropas TOP čempionāti...
Lai vai kur tagad atrastos Latvijas basketbols, tur speletais chempionaats ir krietni vien augstaakaa liimena un prestizhaaks.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-24 23:18, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Lai vai kur tagad atrastos Latvijas basketbols, tur speletais chempionaats ir krietni vien augstaakaa liimena un prestizhaaks.
Jo?

  +8 [+] [-]

, 2010-03-24 23:18, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Lai vai kur tagad atrastos Latvijas basketbols, tur speletais chempionaats ir krietni vien augstaakaa liimena un prestizhaaks.
Kādā ziņā?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-24 23:19, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Jo?
Ir vairaak lidzvertigu komandu, speletaju, kuri vismaz 75 % ir profesionaali atskiriba no LAČ. Ir ari pieklaajiigaaki legionaari.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-24 23:21, pirms 15 gadiem
jautajums drizak otrajaa serijaa ir tads ja RD juniori netiek finala...bus kadas sankcijas no vadibas puses vai kaa?

  +7 [+] [-]

, 2010-03-24 23:23, pirms 15 gadiem
Skatos Džeriņš noplosījies, malacis!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-24 23:24, pirms 15 gadiem
Iznākums loģisks.
Lai gan, ielaist 4 vārtus pret amatieriem, vienalga, ir mazliet par daudz. Spēles vidū Juniori panāca 5:0 savā labā un atslābinājās.

     [+] [-]

, 2010-03-24 23:24, pirms 15 gadiem
Zabis atkal netiek laukumā !

     [+] [-]

, 2010-03-24 23:26, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Iznākums loģisks.
Lai gan, ielaist 4 vārtus pret amatieriem, vienalga, ir mazliet par daudz. Spēles vidū Juniori panāca 5:0 savā labā un atslābinājās.
ielaist ir viens bet zaudet pirmo speli amatieriem gan nav diez ko daudzsolosi....ka tik nav pagajusaa gada grabeklis velreiz

     [+] [-]

, 2010-03-24 23:29, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: ielaist ir viens bet zaudet pirmo speli amatieriem gan nav diez ko daudzsolosi....ka tik nav pagajusaa gada grabeklis velreiz
Pirmo zaudēja tāpēc, ka gribēja uz vienas slidas uzvarēt... kad sāka kaut ko mēģināt saglābt, jau bija par vēlu.

     [+] [-]

, 2010-03-24 23:31, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Pirmo zaudēja tāpēc, ka gribēja uz vienas slidas uzvarēt... kad sāka kaut ko mēģināt saglābt, jau bija par vēlu.
tiesi ts pats kas pagajuso gad ar Ogri...rezultaats visiem zinaams

  +2 [+] [-]

, 2010-03-24 23:33, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: tiesi ts pats kas pagajuso gad ar Ogri...rezultaats visiem zinaams
Nu ne gluži tas pats.
Ogre bija spēcīgāka par tagadējiem Vilkiem un daudz motivētāka.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-24 23:34, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: nez kāds mums varētu būt čempionāts, ja valsts iedzīvotāju skaits drīz būs mazāks, kā Kanādā ir hokejistu???

nesapņo-Latvija ir MAZA-un tajā NEKAD nebūs kkādi Eiropas TOP čempionāti...
Nevajag te tagad piesaukt iedzīvotāju skaitu, kā galveno iemeslu čempionāta kvalitātei. Es vienkārši saku ka nav pagiadām tāda čempja kā citus gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-24 23:55, pirms 15 gadiem
fukke_all_ya rakstīja: Var kads pateikt kur Guntis dzerins palicis ir vins tik labi nokapaja pagasho chempi ????
Bij trauma, visu sezonas sākumu nevarēja spēlēt, tapēc nebija neviena sakarīga piedāvājuma. Bija gan iespēja Anglijā spēlēt, bet neriskēja sabojāt savu dzīves gājumu (CV)

  +8 [+] [-]

, 2010-03-24 23:55, pirms 15 gadiem
basketbolu ar hokeju īsti nevar salīdzināt. kaut vai tas, ka hokejkomanda izmaksā dārgāk.
tautasbumbā mums varbūt vispār ir spicākais čempis pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-25 07:30, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: jebkurš no RD latviešiem ir profesionālāks un potenciāli Eiropā pieprasitaks kā jebkurš no LBL latviešiem (varbūt izņemot S. Valteru)... par leģionāriem vispār nerunāsim...

Uz Rīgas Dinamo 4 play-off spēlēm sogad atnāca vairāk līdzjutēju ka uz visu LBL sezonu ... Ja mēs skaitām latos, tad varbūt pat viena RD play-off spēle ienesa tikpat daudz naudas par biļetēm kā LBL sezona...
Dinamo nav nemazākā sakara ar Latvijas čempionātiem , tā ir komanda kuras nekad nebūtu ja pašai Latvijai būtu viņa jāfinansē.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-25 09:02, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: ielaist ir viens bet zaudet pirmo speli amatieriem gan nav diez ko daudzsolosi....ka tik nav pagajusaa gada grabeklis velreiz
amatieri pēc statusa nevis meistarības....

Vārtsargi
#1 Sergejs Kuzņecovs
#20 Kristaps Stiģis
Aizsargi
#2 Aldis Pizāns
#4 Edgars Rozentāls
#5 Andris Vegners
#7 Vitālijs Gončaruks
#8 Aleksandrs Šiškovičs
#22 Mihails Bogdanovs
#77 Jānis Lukaševskis
Uzbrucēji
#9 Vadims Romanovskis
#10 Romāns Glazkovs
#11 Viktors Lobačovs
#14 Artjoms Ogorodņikovs
#15 Pēteris Ostošovs
#16 Jānis Vegners
#17 Vitālijs Gurevičs
#18 Oļegs Koreškovs
#21 Elviss Želubovskis
#25 Māris Drelings
#58 Ēriks Bisenieks
#66 Nikolajs Jerofejevs

ja mums būtu vēl sešas šādu ''amatieru'' komandas tas jau būtu interesants čempis....

     [+] [-]

, 2010-03-25 09:28, pirms 15 gadiem
ok, lai man kāds gudrinieks pasaka, kā padarīt LAČ līdzvērtīgu vismaz BAČ...
Pateikt ka Lipmans neko nedara ir viens, bet pateikt kas ir jādara ir pavisam kas cits.
Es neaizstāvu Lipmanu, bet lai kādu nosodītu ir jābūt labākam priekšlikumam!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-25 09:45, pirms 15 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: ok, lai man kāds gudrinieks pasaka, kā padarīt LAČ līdzvērtīgu vismaz BAČ...
Pateikt ka Lipmans neko nedara ir viens, bet pateikt kas ir jādara ir pavisam kas cits.
Es neaizstāvu Lipmanu, bet lai kādu nosodītu ir jābūt labākam priekšlikumam!
LV čempis ir jābūvē uz principu hokejs+studijas+stipendija un komandām jābūt izvietotām ārpus Rīgas Tukums, Ventspils un LV čempis var būt tikai kā attīstības un progresa līga nevis baigo kāpostu kur pelnīt par ko Riga 2000 maksāja Aboliņiem,Želubovskim,Undelim,Brancim,Kohļinam,Daniličam.... nezinu, bet kas negrib iekļauties šadā sistēmā lūdzu ,visa pasaule tev priekšā, brauc ,audz un pelni lielo piķi un kopējais čempja mārketings, marketings un vēlreiz mārketings...

bet kāpēc Lipmanam iesprint ir Dinamo un viss ir tip top...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-25 09:54, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: LV čempis ir jābūvē uz principu hokejs+studijas+stipendija un komandām jābūt izvietotām ārpus Rīgas Tukums, Ventspils un LV čempis var būt tikai kā attīstības un progresa līga nevis baigo kāpostu kur pelnīt par ko Riga 2000 maksāja Aboliņiem,Želubovskim,Undelim,Brancim,Kohļinam,Daniličam.... nezinu, bet kas negrib iekļauties šadā sistēmā lūdzu ,visa pasaule tev priekšā, brauc ,audz un pelni lielo piķi un kopējais čempja mārketings, marketings un vēlreiz mārketings...

bet kāpēc Lipmanam iesprint ir Dinamo un viss ir tip top...
Piekrītu par hokejs+studijas+stipendija attīstībai sākotnējā stadijā, vienīgais mīnuss ka tad šī līga būtu tikai jauniešu līga ar rezultātiem 15:2, 8:0, 13:1 un cik lielu interesi tā par sevi radītu?

     [+] [-]

, 2010-03-25 10:06, pirms 15 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Piekrītu par hokejs+studijas+stipendija attīstībai sākotnējā stadijā, vienīgais mīnuss ka tad šī līga būtu tikai jauniešu līga ar rezultātiem 15:2, 8:0, 13:1 un cik lielu interesi tā par sevi radītu?
sanāktu pa kadam 17 gadīgam, bet kopējais vecuma diapazons būtu 18 lidz 22 ja finanses atļautu piemest klāt 4-5 Ozolus,Fiļimonovus un tie jau ir mūsu ekonomikas griesti

     [+] [-]

, 2010-03-25 10:21, pirms 15 gadiem
kas maksa stipendiju ?

     [+] [-]

, 2010-03-25 10:39, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: kas maksa stipendiju ?
protams, ka klubs....

     [+] [-]

, 2010-03-25 11:19, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: sanāktu pa kadam 17 gadīgam, bet kopējais vecuma diapazons būtu 18 lidz 22 ja finanses atļautu piemest klāt 4-5 Ozolus,Fiļimonovus un tie jau ir mūsu ekonomikas griesti
Tad sanāk, kad pabeidz studijas ir jābrauc prom citur spelet Hokeju ja neiekļusti Dinamo redzeslokā

     [+] [-]

, 2010-03-25 11:58, pirms 15 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Tad sanāk, kad pabeidz studijas ir jābrauc prom citur spelet Hokeju ja neiekļusti Dinamo redzeslokā

Kā jau es Rakstīju ja finanses atļautu katram klubam pa 4-5 Ozola, Fiļimonova,Brahmaņa,Feldmaņa līmeņa spēlētājus noalgot tas jau būtu super pieņemsim ka čempī būtu astoņas komandas, tad tur spēlētu maksimums 40 pro hokejistu.... nu nevaram mēs finansiāli kaut ko vairāk atļauties kā šādu modeli vismaz puiši nebeigtu hokeju spēlēt vecumā, kad viņš ir tikai jāsāk spēlēt, kā arī iegūtu izglītību, kas noderētu tālāk dzīvē, ja ar ripas pārvaldīšnu nespētu sev maizi nopelnīt ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 38 komentāri