Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

"Dinamo" - padomju simbolikas noliktava?

"Dinamo" - padomju simbolikas noliktava?
Karikatūra - www.johndclare.net

Artūram Irbem šodienas "Sporta Avīzes" intervijā ir taisnība – ja Rīgas „Dinamo” logo paliks ar okupētās Latvijas simboliku, kluba vadību varēs nosaukt par auniem.

Internets, neslēpjoties aiz šķietamas anonimitātes, nav orāla atkritumu izgāztuve. Tāpat „Dinamo” nav nekāda padomju simbolikas uzglabāšanas noliktava.

Likuma „Par sapulcēm, gājieniem un piketiem” 11. panta 5. punkts nosaka, ka ārtelpu publisko pasākumu laikā aizliegts „izmantot bijušās PSRS, Latvijas PSR un nacistiskās Vācijas karogus, ģerboņus, himnas un simboliku (arī stilizētā veidā)”. Likums tieši neattiecas uz sporta sacensībām, taču neatbrīvo rīkotājus no atbildības par šādas simbolikas izmantošanu.

Nav lieki atgādināt, ka okupācijas simbolu lietošana ir neētiska, aizskaroša un pretīga. Turklāt pašreizējam Rīgas „Dinamo” nav nekāda sakara ar Vissavienības sporta biedrību „Dinamo”, tās „jumtiem” PSRS Iekšlietu ministrijas un čekas izskatā.

Iebildumu pret vārdu „Dinamo” nav. Ne jau Fēlikss Edmundovičs Dzeržinskis un čeka izgudroja enerģijas ģeneratoru. Tomēr citādi projekta bīdītāji nav pārliecinājuši, ka spēj atdalīt sportu no politikas.


Slēpts komentārs: xxx777
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bezvarda
, 2008-04-22 18:10, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: ''Latvijas bērzs'' man kā nosaukums patīk labāk,bet nu neko darīt.

Nu nē, tad jau labāk ''Daugava''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-22 18:11, pirms 17 gadiem
Kirova mūlis-logo gatavs.
, 2008-04-22 18:12, pirms 17 gadiem
B-50 Superfortress rakstīja: Nu nē, tad jau labāk ''Daugava''.

Tiešām tad jau Daugava būtu labākais variants
, 2008-04-22 18:12, pirms 17 gadiem
xxx777 rakstīja: ko var cepties.besii sitie "nacionaalisti"


Ko var cepties? Brauc uz savu Krieviju, ja tev sheit nepatiik
, 2008-04-22 18:13, pirms 17 gadiem
bezvarda rakstīja: kāda starpība kāda simbolika. galvenais lai labi spēlē

Skolaa esi gaajis???
, 2008-04-22 18:15, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: ''Nav lieki atgādināt, ka okupācijas simbolu lietošana ir neētiska, aizskaroša un pretīga''

piekrītu! Lai jau to komandu sauc Dinamo,galvenais lai tribīnēs neparādās CCCP karogi un tamlīdzīga huiņa

Lielākā Huiņa ir tāda, ka var būt tāds variants, ka tribīnēs sāks parādīties vietējie ''pretinieku'' komandas atbalstītāji, bet no tiem suņiem jau jebko var sagaidīt.
, 2008-04-22 18:17, pirms 17 gadiem
Par likumīgo pusi nemaz nebiju aizdomājies un Irbes viedoklim varētu arī piekrist.

Vienīgi man liekas, ka nav jēga izmantot veco logo tikai tāpēc, lai trauktu asaras par to, cik skaisti ziedu laiki bija. Neliela stilizācija un atteikšanās šaubīgiem elemententiem (LPSR karogs) būtu tieši vietā. Un, ja Gazprom par šādu gajienu naudu nepiešķirtu, tad nu varbūt nevajag arī.
Peace!
, 2008-04-22 18:17, pirms 17 gadiem
Bet, no kurienes Arturs ir rāvis, ka Dinamo emblēmā tiks izmantots LPSR karogs??? Pirms kāda laika jau Delfos un, šķiet, arī esportā parādījās logo, kur burts D ir uz karmīnsarkana fona...
, 2008-04-22 18:19, pirms 17 gadiem
xxx777 rakstīja: ko var cepties.besii sitie "nacionaalisti"


Labāk pamēģini Vācija nodibināt futbola klubu SS tad paskatīsimies kādu tev sodu piemēros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-22 18:27, pirms 17 gadiem
Starp citu 70 gados sezonas divas Dinamo bija skaisti dzelteni krekli,kur zilajā
krāsā kreklu apakšmalā bija Rīgas torņu silueti.
Bet Dinamo emblēma ar Latvijas PSR karogu tiešām ir stulbuma kalngals.Tiesa vēl jau nav zināms vai Dinamo to izmantos.
, 2008-04-22 18:37, pirms 17 gadiem
Ja mums ir atpakal ASK,VEF,TTT...tad lai ir arii DINAMO!!!!DINAMO RULLEEEE!!!Vaacijaa vel tagad DINAMO ir!!!UZ LIELAAM UZVARAAM!!!!!!!DZIRDEEJU ,KA SOROKA ARII MO4IIS!!!!!!!
, 2008-04-22 18:38, pirms 17 gadiem
Es domāju - beigsim d....
Kad redzēsim ofiālo logo, tad varēsim to apspriest! Neviens neko nav redzējis, bet jau gvelž... Visu cieņu Artūram Irbem, bet viņš, šķiet, šoreiz ir paviedis tautai saplosīšanai ideju, kas nav nekur akceptēta...
Ir jābūt pašnāvniekiem, lai simbolikā izmantotu LPSR karogus, ģērboņus. Es jaunā kluba vadībā nevienu tādu idiotu, kas uz to ietu, neredzu...
, 2008-04-22 18:39, pirms 17 gadiem
Jā atceros tos kreklus, bija forši un pievienojos ka dinamo nosaukums un simbolika ir stulba.
, 2008-04-22 18:41, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: nu šāduceļu ejot pēc paris gadiem samsung premjerlīga sauksies gazprom premjērlīga un komandas būs rigas spartak -rigas cska- traktor- metalurg-torpedo-avangard un vēl citādi!!! nu šitas bij drusc out of topic! bet......

Liepājas metalurgs, Ogre ASK, basīti Rīgas ASK... vai nu esi daunis vai arī izliecies... Kāds nosaukumam sakars ar psrs...
Simbolika tā jau ir pilnīgi cita štelle un uzskatu,ka tā tiks mainīta!
, 2008-04-22 18:41, pirms 17 gadiem
Raksts ir labs un padomju simbolikas izmantošana patiešām nav vajadzīga, bet komentāri diemžēl pārvērtušies par vietu, kur visiem pastalās tērptajiem rusofobiem izbļaustīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-22 18:49, pirms 17 gadiem
Ņirdzīgakais te ir tas, ka principā tagadējā krievu himna ir "stilizēta" padomju himna, kur meldiš ir palicis tas pats (1:1) tik vārdi biš citi! Diez kā tas ar LV likumdošanu ies kopā...? Arēnā ta sanāk, ka regulāri tiks pārkāpts šis likums... Tāpat kā mēs te ta vispār nevaram ar krieviem pat draudzības spēles pie mums spēlēt, jo tad atkal būs jāatskaņo stilizētā cccp himna!!! Vai piem. arī 2006 gada PČ nevarējām ļaut šo himnu atskaņot, jo tā tad tāpat bija stilizēta cccp himna!!! Apsurds....
, 2008-04-22 18:49, pirms 17 gadiem
kāda piemēram būtu vaina šitādam te, vai kautai līdzīgam?
reitingi.lv
, 2008-04-22 18:50, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Raksts ir labs un padomju simbolikas izmantošana patiešām nav vajadzīga, bet komentāri diemžēl pārvērtušies par vietu, kur visiem pastalās tērptajiem rusofobiem izbļaustīties...


nu draugs, Tu jau izklausies pēc tādas lētas okupantu atvases... ja sāksim pieņemt, ka okupācijas laikā bija daudz labas lietas, tad beigās būsim atkal okupēti, jo tā tak ir labāk.

Ja pats lāgā nesaproti, tad lielajā sportā nav komandu sporta pēc, bet gan skatītāju (iespēja savākt vienkopus, uzspiest reklāmu, manipulēt ar viedokli) līdz šim visi mūsu sporta projekti gan tādi vāji mecinātismi ir bijuši, tāpēc arī mums nav labu klubu. Tagad esam vajadzīgi krievu ruporam! Visi hokeja fani sāks atktīvi sekot kluba gaitām, kas notiksies tikai Krievijā, un iegūsim arī vairāk informācijas par lielo labo kaimiņvalsti.
Aizmirstiet ka kādam ir vajadzīgs klubs sporta pēc!
, 2008-04-22 18:51, pirms 17 gadiem
xxx777 rakstīja: ko var cepties.besii sitie "nacionaalisti"

tas gan, vienmēr aizvainotie, bet paši lamājas krievu valodā
, 2008-04-22 18:58, pirms 17 gadiem
Neredzu jēgu šim blogam, jo nekas no komandas atribūtikas un logo nav vēl prezentēts!
Kad būs notikusi oficiāla prezentācija, tad arī varēs noriet logo, ja viņš būs slikts!
, 2008-04-22 18:58, pirms 17 gadiem
Rēzeknes "Blāzmai" ir foršs, latvisks nosaukums, ne, čaļi?!
, 2008-04-22 18:59, pirms 17 gadiem
-> remu

Nay, neesmu krievs, WW2 rezultātā padomju vara pusi manas ģimenes aizsūtīja uz Tomskas apgabalu, Vorkutu un citām jaukām vietām. Es tikai neuzskatu, ka kādam noziedzīgam režīmam ir sakars ar konkrēto tēmu vai kādu tautību. Un man riebjas tie nacionālisti, kuriem pie šāda raksta pabļaustīties par sliktajiem krieviem ir svēta lieta, kaut gan viņi droši vien nekad mūžā nav himnu nodziedājuši.

Nekur neesmu apgalvojis, ka sportā komandas ir sporta pēc. Protams, ka sports ir bizness un vēl viens masu ietekmēšanas instruments. Kā jau teicu, padomju simbolikas izmantošana ir absolūti nepieņemama un tas nav vajadzīgs.
, 2008-04-22 19:00, pirms 17 gadiem
snow_31 rakstīja: tas gan, vienmēr aizvainotie, bet paši lamājas krievu valodā



skatos Latvijā te daži bez patriotiskām jūtām. ;/
, 2008-04-22 19:01, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: kāda piemēram būtu vaina šitādam te, vai kautai līdzīgam?
http://www.reitingi.lv/img/logo2312.JPG

šitais tāds lēts izskatās, vienam citam lietotājam bija labāks, kur pamats ir Latvijas karoga krāsās un arī tas D burts bija savādāks!
, 2008-04-22 19:02, pirms 17 gadiem
tad jau labaak Rigas Dinamīts ! i vsjo
, 2008-04-22 19:06, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: tad jau labaak Rigas Dinamīts ! i vsjo

Godiigi sakot, tas nebuutu tas sliktaakais variants.
, 2008-04-22 19:08, pirms 17 gadiem
Nu, cik man zināms, tur tikai tie vilnīši apakšā ir no LPSR karoga. Man, personīgi, tie nešķiet aizvainojoši, jo simbolizē mūs kā zemi pie jūras, kas ir visnotaļ jauki. Neesmu arī redzējis, ka logucī būtu sirpis, āmurs un zvaigzne. Ja tā, tad tos gan neatbalstu. Arī lielajam D burtam nav nekādas vainas.
, 2008-04-22 19:10, pirms 17 gadiem
Te daži sāk uztraukties vai meklēt sakarības starp ASK un padomju iedoloģiju.
ASK - armijas sporta klubs.
Pirmā komanda ar ASK nosaukumu dibināta kautkur 20. vai 30. gados un nosaukums atbilda komandas sastāvam, kurā spēlēja Latvijas armijas karavīri.
( tas tā, zināšanai)

Par to "Dinamo" logo. Man liekas, ka Lipmans vienā intervijā patica, ka logo nebūs padomju simbolikas.
Un padomājiet loģiski. Ja tajā logo būtu LPSR detaļa, tad tas būtu tas pats, ja Maskavas "Dinamo" ieliktu melnu ugunskrustu baltā aplī uz sarkana fona.
Būsim objektīvi!
, 2008-04-22 19:14, pirms 17 gadiem
chelseachamps rakstīja: skatos Latvijā te daži bez patriotiskām jūtām. ;/

gribētu redzēt šos patriotus cīņā par Latvijas neatkarību un godu, a ne izliekties Eirosavienības vai ASV priekšā un katru reizi pie tam teik, viss ir OK! Patrioti
, 2008-04-22 19:15, pirms 17 gadiem
Logo varētu būt līdzīdzīgs manējam, vairs neaceros no kuras dinamo komandas to piesavājos, tikai tās sarkanās zvaigznes vietā vajag trīs zeltītas un jāpamaina karogam proporcijas..
, 2008-04-22 19:21, pirms 17 gadiem
sports.delfi.lv: DELFI

re kur ir tas logo kāds būs. tā ka beidziet cepties gan nacionālisti, gan visi pārējie!
, 2008-04-22 19:24, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: nu šāduceļu ejot pēc paris gadiem samsung premjerlīga sauksies gazprom premjērlīga un komandas būs rigas spartak -rigas cska- traktor- metalurg-torpedo-avangard un vēl citādi!!! nu šitas bij drusc out of topic! bet......


nu, un ? Liepājā jau tagad ir Metalurgs
, 2008-04-22 19:25, pirms 17 gadiem
archa000 rakstīja: sports.delfi.lv: DELFI

re kur ir tas logo kāds būs. tā ka beidziet cepties gan nacionālisti, gan visi pārējie!


baigi labais logo, man patīk.
, 2008-04-22 19:29, pirms 17 gadiem
archa000 rakstīja: sports.delfi.lv: DELFI

re kur ir tas logo kāds būs. tā ka beidziet cepties gan nacionālisti, gan visi pārējie!

Ja tas ir official, tad ir labs.
, 2008-04-22 19:31, pirms 17 gadiem
britins rakstīja: Rēzeknes "Blāzmai" ir foršs, latvisks nosaukums, ne, čaļi?!

blāzma



Sinonīmu vārdnīca
1) atblāzma; atēna; atgaisma; atmirdza; atmirdzums; atsarka; atsarkums; atspīda; atspīdums; atspoga; atspoguļojums; atspulga; atspulgs; atspulgums; atstari; atstarojums; blāznums; plaiksna
2) kvēle saulrieta blāzma- saulrieta blāzma

3) atblāzmojums; blāzmojums; atblāzma; atspīdums
, 2008-04-22 19:41, pirms 17 gadiem
opjat Archa so svojimi vzgladami "nacionalnimi",otomstim za dedushku...kakaja raznica cerkov ili bazniica,glavnoje vRige opjat budet hokkej horoshij a ne dvorovij uroven Samsung ligi....
, 2008-04-22 19:46, pirms 17 gadiem
Nesaprotu ko ar šo rakstu ir gribējis pateikt autors, nekas jauns te nav uzrakstīts, viss jau ir sen zināms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-22 20:03, pirms 17 gadiem
Man patiktu shaads variants embleemai. Riigas (jo paarstaavam Riigas pilseetu) geerbonja lauvas pa malaam, taas tur kjepaas Rigas Dinamo vairogu, kura fonaa ir Riigas karoga kraasa(gaishi zilaa un baltaa), bet uz vairoga atteelotd D burts. Zem taa vareetu arii uzrakstiit Riiga vai Dinamo, ja vien ir vietas, bet paaraak sarezhgiitu arii nevajag.
, 2008-04-22 20:05, pirms 17 gadiem
Un arii formas teerpi butu skaisti: gaishi zili ar baltu - liidziigi San Jose Sharks.
, 2008-04-22 20:06, pirms 17 gadiem
un tu mhartinsh nedirs,ja no sporta neko nesaproti..esmu ta pat ka tu LV pilsonis..i igral za zbornuju Latviji ne raz(ne v hokkej),tebe mudak,o takom tolko mechtat,jasno?
, 2008-04-22 20:06, pirms 17 gadiem
archa000 rakstīja: sports.delfi.lv: DELFI

re kur ir tas logo kāds būs. tā ka beidziet cepties gan nacionālisti, gan visi pārējie!


Starp citu tiešām būtu labs!
, 2008-04-22 20:13, pirms 17 gadiem
Semjonovs rakstīja: un tu mhartinsh nedirs,ja no sporta neko nesaproti..esmu ta pat ka tu LV pilsonis..i igral za zbornuju Latviji ne raz(ne v hokkej),tebe mudak,o takom tolko mechtat,jasno?

Galvenais nebrauc virsū Arčam!
, 2008-04-22 20:14, pirms 17 gadiem
Semjonovs rakstīja: un tu mhartinsh nedirs,ja no sporta neko nesaproti..esmu ta pat ka tu LV pilsonis..i igral za zbornuju Latviji ne raz(ne v hokkej),tebe mudak,o takom tolko mechtat,jasno?


Da Arča jau arī tur neko negruzī nevienam... paņem un izlasi SA tāpat ka citi te to pašu varētu izdarīt! Starp citu ļoti laba un pagara intervija! Tik te raksta autors atkal pāris frāzes bezsakarā no konteksta ir izravis! Tas, ka logo vecais nebūs jau sen ir skaidrs (lielākai daļai, kas ir informēti), jo Kira jau to vienreiz skaidri un gaiši pateica!
, 2008-04-22 20:17, pirms 17 gadiem
snow_31 rakstīja: tas gan, vienmēr aizvainotie, bet paši lamājas krievu valodā



vēsturi skolā vajadzēja mācīties lamuvārdi nu gluži nav no krievu valodas izcelsme ir pavisam cita-krievi pāi ir pārņēmuši viņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-22 20:22, pirms 17 gadiem
to als:

poniajesh,ja ochen mnogo znaju zakulissnih varok v hokkeje i otec moj ochen mnogo znal hokkejnih funkcionerov 80tih godov..s Irbe esjo ta istorija...v 90 godu on lizal zhopu chtob egovzjali v sbornuju CCCP,v itoge stal ludshim vratarem na chempionate mira. v 91 on "gordo" otkazalsja igrat za sbornuju,tem samim stal v glazah gerojem mnogih!Hotja, v 91 godu etouze negerojizm poslat na her sbornuju,esli bi eto sdelat v 81eto da,soglasen geroj,v 91drugije problemi v strane bili ne do Irbe,tak cto sudite sami...v 90 lizat zopu,v 91poslat na her...
, 2008-04-22 21:22, pirms 17 gadiem
he he ,nu miinusus sapelniiju.ko nu?be taks kam tik briesmiigi riebj tie zilie vilniisi,varat it skatiities kaa speelee liivanu "pastalnieki "
, 2008-04-22 21:28, pirms 17 gadiem
Muļķīgi jau tagad ir, ka Rīgas Dinamo simbolikā ir LPSR krāsas... Bet krāsas jau var nedaudz pamainīt
, 2008-04-22 21:32, pirms 17 gadiem
Johansons rakstīja: Kirova mūlis-logo gatavs.


shis buutu ideaals
, 2008-04-22 21:52, pirms 17 gadiem
semjonovs. Irbe nevienam zopu ne lezil,bet kad viņš bija labākais psrs,tad viņu logiski Tihons izlasē paņēma un,kad Latvija sāka atgūt neatkarību,tad Artūrs nespelēja zem svešas valsts karoga,kā basketā piem. Vētra un Miglinieks.Viss ir sakarīgi un ar savu patriotismu Artūrs ir paraugsdaudziem,arī tev! Un arī viņam to psrs toreiz nemaz nevajadzēja,jo bija principā panākta karjera NHL.
Par atribūtiku viņš pareizi pateica,jo logotipā zem burta D ir padlatvijas karoga fragments! Un nav jau grūti šo fragmentu nomainīt,piem. uz sarkanbaltsarkanu,kā es te redzu kāda komentetāja bildītē.Vārds Dinamo jau arī nav slāvu izcelsmes,tā kā par to viss skaidrs.
, 2008-04-22 21:57, pirms 17 gadiem
Kaut kāds sviests! Nesaskatu NEKO ne komunistisku ne pretvalstisku, ne arī saistītu ar okupāciju DINAMO simbolā vai nosaukumā. Te nu Irbe pāršāvis par strīpu. Tad jau TTT un ASK basītī arī nevar likt, jo okupācijas laikā tādas komandas bijušas... Nevajag taču pārspīlēt!!! Krieviem gan ir kaut kas par traku - KRIĻJA SOVETOV, vot tas gan ir kaut kas garām... Bet Dinamo - ja nu vienīgi cilvēkiem ar aizspriedumiem. Un tad jau nevar arī KHL spēlēt, jo tas arī atgādina PSRS līgu...
Manuprāt - visi kritizētāji pārsvarā paši neko daudz no tā nav pieredzējuši, tik pēc citu nostāstiem zin. Tad jau viegli gudros mētāt. Es gan pat ļoti gribētu, lai vecie logo paliek, kā svētums. Un ar PSRS vai okupāciju te nav ne mazākā sakara. Tā ir Latvijas vēsture - vai okupācijas laikā vai nē...
, 2008-04-22 22:15, pirms 17 gadiem
Jaunais LOgo super man patiik !
, 2008-04-22 22:21, pirms 17 gadiem
Neesmu kūdītājs, bet aicinātu spēles laikā fanus saukt līdzi "Dau-ga-va!! Dau-ga-va!!"... tas ir daudz skaistāks un latvisks nosaukums... Ja faniem būtu vienota nostāja par komandas nosaukumu, organizatoriem nekas neatliktu kā ņemt to vērā... vismaz uz otro sezonu. Strauja, strauja upe tecēj`!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-22 23:00, pirms 17 gadiem
to simbolu toč vajag mainīt pzdc
tas ka nosaukums ir dinamo, tas tā uz vecu jūtu pamata no kādreizēja super hokeja Rīgas kluba izpildijumā, ne jau tā pēc to iebalsoja , ka visiem patika atcerēties to sistēmu! Tas ir vnk nosaukums bez visādiem citiem pribambasiem , kurus nezin kāpēc liek klāt! Kā piemēram sauc dinamo par MVD , vispār nelieto to dinamo , bet tikai mvd! - debīlisms, ko var redzēt vairākās lv ziņu pāraidēs!
nevar vnk uztaisīt normālu kluba logo un nesaistīt to ne ar kādu psrs politiku!? Jo mainīta taču ideoloģiaj par viesiem 100% - vienīgais kas paliek ir nosaukums!
, 2008-04-22 23:04, pirms 17 gadiem
Jukons rakstīja: blāzma



Sinonīmu vārdnīca
1) atblāzma; atēna; atgaisma; atmirdza; atmirdzums; atsarka; atsarkums; atspīda; atspīdums; atspoga; atspoguļojums; atspulga; atspulgs; atspulgums; atstari; atstarojums; blāznums; plaiksna
2) kvēle saulrieta blāzma- saulrieta blāzma

3) atblāzmojums; blāzmojums; atblāzma; atspīdums


vispār man liekas ne ar to galu jūs sākat!!!
ir vai kādreiz bij tāds rēzeknē uzņemusm ziemeļ blāzma, un iespējams tas arī viss
, 2008-04-22 23:07, pirms 17 gadiem
te vienam e sportā bij viens dinamo simbols , cipa jaunais, tas bij vēl labāks
, 2008-04-22 23:08, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Ņirdzīgakais te ir tas, ka principā tagadējā krievu himna ir "stilizēta" padomju himna, kur meldiš ir palicis tas pats (1:1) tik vārdi biš citi! Diez kā tas ar LV likumdošanu ies kopā...? Arēnā ta sanāk, ka regulāri tiks pārkāpts šis likums... Tāpat kā mēs te ta vispār nevaram ar krieviem pat draudzības spēles pie mums spēlēt, jo tad atkal būs jāatskaņo stilizētā cccp himna!!! Vai piem. arī 2006 gada PČ nevarējām ļaut šo himnu atskaņot, jo tā tad tāpat bija stilizēta cccp himna!!! Apsurds....

Mājnieki atskaņo savu himnu, tā pat kā NHL - Kanādā Kanādas, ASV ASV himnu...
, 2008-04-22 23:10, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: ''Nav lieki atgādināt, ka okupācijas simbolu lietošana ir neētiska, aizskaroša un pretīga''

piekrītu! Lai jau to komandu sauc Dinamo,galvenais lai tribīnēs neparādās CCCP karogi un tamlīdzīga huiņa


nu ja tā būs tad vnk apsardzei vajag staigāt pa tribīnēm un ņemt nost , tas tā kā pretlikumiski?!
, 2008-04-22 23:57, pirms 17 gadiem
Kādam ir kaut kas iebilstams pret Kanādu vai ASV? Nav, domāju.
Labi, ka es sēdēju, ka Kalvīts izteicās, ka mums ar krieviem ir līdzīgas kultūras.
Kas te runāja par simboliem - vienalga kādi.? Simboliem ir ļoti liela nozīme. Kāpēc vispār vajadzēja reaminēt Dinamo, nosaukuumu trūkst. Diez vai. Diemžēl sports jau labu laiku ir iestidzis politikā.
violator rakstīja: Mājnieki atskaņo savu himnu, tā pat kā NHL - Kanādā Kanādas, ASV ASV himnu...
, 2008-04-23 09:07, pirms 17 gadiem
violator rakstīja: Mājnieki atskaņo savu himnu, tā pat kā NHL - Kanādā Kanādas, ASV ASV himnu...


Ja NHL spēlē Kanādas un ASV komandas(viena no USA, otra no Can), tad atskaņo abas himnas neatkarīgi no tā kas ir vai nav mājinieki! 100 un vienu reizi esmu par to pārliecinājies skatoties NHL! Ja spēlē divas ASV komandas, tad loģiski atskaņo tik USA himnu... tāpat, ja spēlē divas Kanādas komandas tiek atskaņota tikai Kanādas himna! Tā tur ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-23 13:53, pirms 17 gadiem
Johansons rakstīja: Kirova mūlis-logo gatavs.





VISLABAAKAIS VARIANTS