Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Ar hokeju saistītu cilvēku viedokļi Rīgas "Dinamo" komplektāciju 2009./2010.g.sezonai

Ar hokeju saistītu cilvēku viedokļi Rīgas "Dinamo"  komplektāciju 2009./2010.g.sezonai
Juliusam Šupleram arī šajā sezonā jālauza galva par "Dinamo" leģināru lietderību komandai.

Ar hokeju saistītu cilvēku viedokļi Rīgas "Dinamo" komplektāciju 2009./2010.g.sezonai

Hokeja leģenda Helmuts Balderis uzskata, ka nākamās sezonas Rīgas "Dinamo" leģionāri uzbrucēji nebūs tik labi, kā pernās sezonas komandas vilcējspēki-Hossa, Hartigans un Elisons. "Pagājušajā gadā ar leģionāru izvēli tomēr tika precīzi trāpīts mērķī," izteicās Balderis. Balderis arī uzskata, ka neviens no nākamās sezonas uzbrucējiem būs labāks par Marselu Hossu. Balderis uzskata, ka aizsargs Lī Svets nepārliecina ar saviem auguma parametriem, iespējams, ka viņš ir labs piespēļu dalītājs, taču ja reiz viņu ieteicis Jurzinovs ( Vladimirs Jurzinovs) , tad aizsargs nevarētu būt slikts! Tomēr jāpagaida pārbaudes spēles, tad varēs spriest par šāgada leģionāru izvēli.

Latvijas hokeja izlases trenneris Oļegs Znaroks kritiski izteicies par "Dinamo" nevēlēšanos iekļaut komandas sastāvā Mārtiņu Karsumu. "Viņš ir cīnītājs un prot gūt vārtus, nedomāju, ka Mārča uzbrukumā būtu sliktāks par leģionāriem " Izteicās Znaroks, tāpat Znaroks izteica sašutumu par Sergeja Naumova neiekļaušanu "Dinamo" komandā par otro vārstargu:" Viņš ar savu attieksmi varēs spēlēt vēl divus trīs gadus. Vārstargam 40 gadi vēl nav nekāds vecums." Tomēr pēc Znaroka domām "Dinamo" ar pašatdevi un raksturu būs ciets rieksts jebkurai komandai.

Latvijas hokeja izlases vārstargu trenneris Mihails Vasiļonoks. Vasiļonoks uzskata, ka Martina Pruseka piesaistīšana "Dinamo" vārtsargu līnijai varētu būt liela izšķērdība, parakstīt līgumus ar diviem potenciālajiem pirmā nummura vārtsargiem. Vasiļonoks uzskata, ka :" Prusekam iekļaujoties komandā, vārtsargu līnija varētu kļūt iespaidīgāka, taču tādā gadījumā vienam būs jāpaliek uz soliņa. Otrā vārtsarga statusam ideāli piemērots būtu Sergejs Naumovs. Kopumā Vasiļonoks uzskata, ka sastāva izvēle šķiet ļoti laba.

Latvijas u-20 izlases Treneris Andrejs Maticins uzskata, ka ļoti svarīgi ir tas, kurš tiks izvēlēts līdera lomai uzbrukumā. "Snaiperis var būtiski pagriezt komandas spēli vienā vai otrā virzienā," uzskata Maticins. Tomēr pēc Maticina domām komandas sastāva komplektācija nedaudz atpaliek no pirmās sezonas izvēles, lai gan arī pirms gada runajā, ka "Dinamo" ar tādiem leģionāriem nekur netiks, bet sanāca pat ļoti labi. "Dinamo jebkurā gadījumā būs jārēķinās ar otrā gada sindromu," izsakās Maticins.

Maticina rīcībā arī ir informācija, ka komandas sastāvā varētu palikt pirmās sezonas līderis Marsels Hossa.

Izmantotie avoti:

Laikraksts "Diena" Pirmdiena, 20. jūlijs, 2009, NR.165

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:09, pirms 15 gadiem
OZ saka : ...."Dinamo" nevēlēšanos iekļaut komandas sastāvā Mārtiņu Karsumu.... vai tad tiešām dinamo nevēlas un vai vispār tāds variants bija? kas zin ko vairāk?

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:11, pirms 15 gadiem
L_2000 rakstīja: OZ saka : ...."Dinamo" nevēlēšanos iekļaut komandas sastāvā Mārtiņu Karsumu.... vai tad tiešām dinamo nevēlas un vai vispār tāds variants bija? kas zin ko vairāk?
Nu viņš vēl gaida vienvirziena līgumu ar NHL, KHL ir kā rezerves variants pašlaik!

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:13, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka Maticinam ir informācija, ka Hossa varētu palikt sastāvā, tad tiešām nav bijuši citi varianti?

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:13, pirms 15 gadiem
Nu hossa sakuma sameta tas šaibas sakumaa kursh tur pec goliem bija a sezonas beigas vinsh bortu stuteja burtiskaja noziime!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-20 11:19, pirms 15 gadiem
S.Naumovs kā otrais vārtsargs vairs netiek apspriests?

Šuplers: "Situācija var mainīties, un tad nav izslēgta arī Sergeja spēlēšana Dinamo. Mēs ar viņu pagājušajā sezonā palikām ļoti apmierināti. Būdams uz rezervistu soliņa, Sergejs pozitīvi uzlādēja komandu. Es tikai domāju, ka nav nozīmes viņu parakstīt, ja vātsarga pozīcijas būs aizņemtas."

Ja ļoti apmierināti, tad kur ir problēma??! Tikai nesakiet, ka Sergejs pēķšņi izdomājis prasīt milzīgi algas pielikumu .. Nesaprotu kāpēc negrib parakstīt Naumovu kā otro vārtsargu ...

  -2 [+] [-]

, 2009-07-20 11:20, pirms 15 gadiem
arī Znaroks tādā sajūsmā par Naumovu - kāpēc tad nepaņem pie sevis uz MVD?

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:21, pirms 15 gadiem
Dinamo izvele par labu Prusekam ir stulbākā rīcība, kāda vien var būt. Pruseks nav vajadzīgs savam klubam pat, kā arī Dinamo rindās play off laikā rādītā spēle parādīja to ko teicu, Pruseks nav play off vārtsargs, viņa meistarība, nav un nebūs lielāka par Edgaru un Sergeju. Par to naudu labāk būtu ņēmuši vēl kādu spēlētāju, kurš var labi nospēlēt uzbrukumā, Dinamo ar pruseku iebrauks dziļās auzās, kā arī iztērēs velti naudu, kura komandai šogad nav liela. Katrā ziņā ja reiz Sergejs komandai nepatīk, tad labāk, lai otrais numurs ir Muštukovs, neviss kreisais kkāds traumatiskais Pruseks. Piekrītu Vasiļonokam un Znarokam.

  -3 [+] [-]

, 2009-07-20 11:23, pirms 15 gadiem
zigiss rakstīja: S.Naumovs kā otrais vārtsargs vairs netiek apspriests?

Šuplers: "Situācija var mainīties, un tad nav izslēgta arī Sergeja spēlēšana Dinamo. Mēs ar viņu pagājušajā sezonā palikām ļoti apmierināti. Būdams uz rezervistu soliņa, Sergejs pozitīvi uzlādēja komandu. Es tikai domāju, ka nav nozīmes viņu parakstīt, ja vātsarga pozīcijas būs aizņemtas."

Ja ļoti apmierināti, tad kur ir problēma??! Tikai nesakiet, ka Sergejs pēķšņi izdomājis prasīt milzīgi algas pielikumu .. Nesaprotu kāpēc negrib parakstīt Naumovu kā otro vārtsargu ...
Naumovs neprasīja vairāk, to zinu droši, jo viņa vēlēšanās ir spēlēt musu LATVIJAS līdzjutēju priekšā Latvijas komandā, un nauda nav primārais, taču arī ne mazsvarīgākais. Ja amatu saglabātu Kozjols, tad Pruseka variantu pat neapspriestu, tā ka dariet secinājumus tagad kur ir problēma...

  +2 [+] [-]

, 2009-07-20 11:24, pirms 15 gadiem
zigiss rakstīja: arī Znaroks tādā sajūsmā par Naumovu - kāpēc tad nepaņem pie sevis uz MVD?
Komandā nedrīkst būt divi vārtsargi leģionāri, viens jau MVD ir, tāpēc Sergeju nedrīkst ņemt!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-20 11:25, pirms 15 gadiem
zigiss rakstīja: arī Znaroks tādā sajūsmā par Naumovu - kāpēc tad nepaņem pie sevis uz MVD?
Znaroks MVD nenosaka pilnībā ko ņemt ko ne, kā arī krievu komandas vēlas audzēt savus vārtsargus ļoti, un tāpēc ir šadas tādas problēmas, jo Znaroks jau teica, ja būtu viņa teikšana, tad viņš Sergeju ņemtu spēlēt pie sevis.
Slēpts komentārs: Ontario

  +1 [+] [-]

, 2009-07-20 11:31, pirms 15 gadiem
Balderis gan kritisks pret leģionāriem, iespējams nebūs labāki, taču spriest varēs tikai pēc pirmajām spēlēm. Katrā ziņā viens uzbrucējs prasītos, tāds kas var iemest jebkurā situācijā, tāpēc labāk ietaupīt naudu uz Prusaku, un dabūt labu uzbrucēju.

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:32, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Logiski ka sogad ir sliktaks sastavs. Vetskots - Ozolins = vienads limenis. (Lai gan Sandis bus labaks uzbrukuma un vairakuma, aizsardziba drosi vien nebus tik dross un uzticams, ka Duvijs). Novaks - Svits = sogad sliktaks limenis. (Novaks tomer bija izsities lidz NHL) Hosa - Iguldens = sogad sliktaks limenis. (Hosa tomer bija lideris, konkrets snaiperis, kaut ka neskiet ka Iguldens varetu vinu pilniba aizvietot). Hartigans - Sprukts = vienads limenis (Domaju, ka Sprukts vares cienigi aizvietot Hartiganu, lai gan Janim ir biezhi problemas ar vartu gusanu) Elisons - Karija = sogad zemaks limenis. (Karija ir izteikts piespeletajs, nav jau slikti, bet atklats ir jautajums kurs tad metis golus, ja visi tikai piespēlēs) Secinajums = Ja sim sastavam pievienotu vel 1 hokejistu kurs ir izteikts snaiperis tads kads bija Hosa, tad viss butu ok. Bet ja nebus si hokejista, tad izskatas ka bus problemas nakosezon ar vartu gusanu)
Neko smieklīgāku nebiju dzirdējis Hartigans = Sprukts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-20 11:37, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: es arī esmu saistīts ar hokeju. Reiz vienam sīkajam notirgoju nūju. Vai tagad drīkstu pubolicēt savu viedokli?
Tas jau no laikraksta "Diena" , palasi šodienas nummuru, maksā gan dārgi 55 santīmi, kādreiz pa 30 bija, es pat varu patteikt lappusi ja ļoti vajag!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-20 11:39, pirms 15 gadiem
da ko Balderis zin .... shad tad uzmet aci.. bet nejau vinjsh zin visus hokejistus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-20 11:43, pirms 15 gadiem
Ko var pīkstēt par kāda paņemšanu vai nepaņemšanu! Znarokam vajadzētu saprast, ka tie laiki kad kādu varēja paņemt(lasi-iesaukt) ir sen pagājuši. Tagad par visu ir jāmaksā, bet maksātāji ir cilvēki ar privātām interesēm, kuriem pārmest kaut ko par izlases interesēm ir nepamatoti. Varam tikai priecāties, ka RD vadība neiet Minskas ceļu...
Kas attiecas uz leģionāru kvalitāti, tad nevajadzētu pārsteigties ar pārlieku kritizēšanu, esmu 100% pārliecināts, ka atdeves un cīņasspara ziņā šie būs krietni pārāki par pērnā gada!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-20 11:45, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ko var pīkstēt par kāda paņemšanu vai nepaņemšanu! Znarokam vajadzētu saprast, ka tie laiki kad kādu varēja paņemt(lasi-iesaukt) ir sen pagājuši. Tagad par visu ir jāmaksā, bet maksātāji ir cilvēki ar privātām interesēm, kuriem pārmest kaut ko par izlases interesēm ir nepamatoti. Varam tikai priecāties, ka RD vadība neiet Minskas ceļu...
Kas attiecas uz leģionāru kvalitāti, tad nevajadzētu pārsteigties ar pārlieku kritizēšanu, esmu 100% pārliecināts, ka atdeves un cīņasspara ziņā šie būs krietni pārāki par pērnā gada!
RD vadība nemaz nevarētu iet Minskas ceļu, tur ir Prezidenta atbalsts! Ko mums Zatlers varētu atbalstīt? Pērtiķu krātiņa celtniecību varbūt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-07-20 12:59, pirms 15 gadiem
Ir tikai viens iemesls kapec DINAMO izvelejas labus vartsargus! Sezonas laika par % 100 pieradijas,ka laba vartsarga speli ir puse no komandas uzvaras! Tapec ari shads solis!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-20 13:07, pirms 15 gadiem
Vai tad legionaru vairs nebus. Es biju sapratis ka mums vel trukst viens labas malas uzbrucejs.

     [+] [-]

, 2009-07-20 13:36, pirms 15 gadiem
en.wikipedia.org: Dinamo Riga - Wikipedia, the free encyclopedia , vikipēdija šancē dikti reska, dinamo saits gan pilnīgs tormozs. Jāsaka, ka tur vēl Hossa un Elisons iekšā, bet tas jau drīzi tiks rediģēts, man domāt. Latviskāks sastāvs ar potenciālām latviešu zvaigznēm, ne tikai sveštautiešu. sprukts un ozo jau vien

     [+] [-]

, 2009-07-20 15:56, pirms 15 gadiem
ozzmust rakstīja: en.wikipedia.org , vikipēdija šancē dikti reska, dinamo saits gan pilnīgs tormozs. Jāsaka, ka tur vēl Hossa un Elisons iekšā, bet tas jau drīzi tiks rediģēts, man domāt. Latviskāks sastāvs ar potenciālām latviešu zvaigznēm, ne tikai sveštautiešu. sprukts un ozo jau vien
Vispaar jau redigeets

  +1 [+] [-]

, 2009-07-26 16:23, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Dinamo izvele par labu Prusekam ir stulbākā rīcība, kāda vien var būt. Pruseks nav vajadzīgs savam klubam pat, kā arī Dinamo rindās play off laikā rādītā spēle parādīja to ko teicu, Pruseks nav play off vārtsargs, viņa meistarība, nav un nebūs lielāka par Edgaru un Sergeju. Par to naudu labāk būtu ņēmuši vēl kādu spēlētāju, kurš var labi nospēlēt uzbrukumā, Dinamo ar pruseku iebrauks dziļās auzās, kā arī iztērēs velti naudu, kura komandai šogad nav liela. Katrā ziņā ja reiz Sergejs komandai nepatīk, tad labāk, lai otrais numurs ir Muštukovs, neviss kreisais kkāds traumatiskais Pruseks. Piekrītu Vasiļonokam un Znarokam.
pilniibaa piekriitu...un veel kaa vinji abi sadaliis laiku uz ledu???beigaas abi staavees suudiigi,jo nebuus paarliecinaati par sevi...

     [+] [-]

, 2009-07-26 19:01, pirms 15 gadiem
iversons rakstīja: pilniibaa piekriitu...un veel kaa vinji abi sadaliis laiku uz ledu???beigaas abi staavees suudiigi,jo nebuus paarliecinaati par sevi...
kā kā ta pat ka Tims tomas un Manys fernanedzs Bruinos
nu hossa ir ta uzspelejis hokeju uz jutam dinamo ka ja vinsh nebus tad dinamo sastavs bus sliktaks nomierinaties tauta tax nesam mes maskavas dinamo lai ari atlautos tadus speleajus + KHL uzskurve tadas cenas speletajiem ka RD vnk nav spejigi kko tadu samaksat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-26 20:45, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Naumovs neprasīja vairāk, to zinu droši, jo viņa vēlēšanās ir spēlēt musu LATVIJAS līdzjutēju priekšā Latvijas komandā, un nauda nav primārais, taču arī ne mazsvarīgākais. Ja amatu saglabātu Kozjols, tad Pruseka variantu pat neapspriestu, tā ka dariet secinājumus tagad kur ir problēma...
te nu tu muļķības sarunāji. Ja būtu Koziols, tad nebūtu Masaļskis. Būtu Pruseks par pirmo un jā, Namčiks otrais.

ļoti ceru, ka Naumovs atradīs darbu. Baltkrievija nebūtu slikts variants, kaut vai Daugavpils komandā.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-26 23:39, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Logiski ka sogad ir sliktaks sastavs. Vetskots - Ozolins = vienads limenis. (Lai gan Sandis bus labaks uzbrukuma un vairakuma, aizsardziba drosi vien nebus tik dross un uzticams, ka Duvijs). Novaks - Svits = sogad sliktaks limenis. (Novaks tomer bija izsities lidz NHL) Hosa - Iguldens = sogad sliktaks limenis. (Hosa tomer bija lideris, konkrets snaiperis, kaut ka neskiet ka Iguldens varetu vinu pilniba aizvietot). Hartigans - Sprukts = vienads limenis (Domaju, ka Sprukts vares cienigi aizvietot Hartiganu, lai gan Janim ir biezhi problemas ar vartu gusanu) Elisons - Karija = sogad zemaks limenis. (Karija ir izteikts piespeletajs, nav jau slikti, bet atklats ir jautajums kurs tad metis golus, ja visi tikai piespēlēs) Secinajums = Ja sim sastavam pievienotu vel 1 hokejistu kurs ir izteikts snaiperis tads kads bija Hosa, tad viss butu ok. Bet ja nebus si hokejista, tad izskatas ka bus problemas nakosezon ar vartu gusanu)
Nu jautājums par kādu Hosu tu runā to kas spēlēja pirms jaunā gada vai to kas spēlēja pēc jaunā gada. Protams, ka līderis ir svarīgs jautājums, bet neaizmirsīsim kā pēc jaunā gada uzsprāga tas pats Cipulis 8 ripas faktiski pussezonā u.t.t.
Pie tam tu piemirsi vārtsargu līniju ar kuru pērn bija lielas problēmas vienu brīdi, bez tam zinot to ka Prusekam regulāri gadās savainojumi Masaļskis noteikti arī tiks pie spēlēšanas

Šī gada Dinamo panākumu atslēga varētu slēpties tieši tajā, ka Cipulis, Dārziņš, Rēdlihs iemet par kādām 3,4,5 ripām vairāk nekā pērn, bet nu daudz kas ir atkarīgs arī no šobrīd vēl grūti izvērtējamam lietām kā izskatīsies Dinamo vairākums ar Sandi, kāds progress būs Sotniekam, kādi izskatīsies pārējie jaunie 4. uzbrucēju trijniekā u.t.t.

Apkopojot ja būs sakarīgs papildinājums RW pozīcijā AHL vecis ar vismaz 60 punktu sezonu un dažām spēlēm NHL tad es teiktu, ka komplektācija IR labāka kā pirms gada.

     [+] [-]

, 2009-07-26 23:47, pirms 15 gadiem
Un par Novaku arī īsti negribētu piekrist nu pēc jaunā gada viņš reāli sūdīgi spēlēja, vispār Svītu un Kariju nevar īsti salīdzināt ar Novaku un Elisonu jo viņi ir piemēroti Eiropas hokejam nevis NHL kaut vai Svīta 33 punkti Somijā sezonas laikā viņš bija otrs rezultatīvākais Turku TPS hokejists AHL viņam ar savu augumu būtu diez gan grūti, bet Eiropā...