Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Znaroks savā elementā: "Par tādiem vārdiem vajag noraut galvu!'

Znaroks savā elementā: "Par tādiem vārdiem vajag noraut galvu!'
Oļegs Znaroks
Foto: TASS/Scanpix

Pirmā kanāla kausā jeb Eirotūres otrajā posmā laukuma saimniece Krievijas izlase palikusi aiz zviedru muguras, un prieku par to pauda uzbrucējs Līnuss Ūmarks. Pēcāk krievu galvenais treneris Oļegs Znaroks izteicās, ka par tādiem vārdiem vajagot noraut galvu, un viss.

"Bija saglabājies nogurums no iepriekšējās spēles, tāpēc gāja grūti un nepietika enerģijas. Bijām labāki nekā čehi, tikai neizmantojām savas iespējas," pēc zaudējuma noslēdzošajā mačā, bet uzvaras Eirotūres otrā posma kopvērtējumā teica Zviedrijas izlases uzbrucējs Līnuss Ūmarks. "Priecājamies par uzvaru turnīrā. Atvedām jaunu komandu, taču sasniedzām labus panākumus. Dzirdēju, ka šis turnīrs ir saistīts ar Krievijas hokeja 70. gadadienu. Priecājamies, ka sabojājām svētkus."

Sašutis par pretinieka teikto bija Krievijas valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks, kura vadītā vienība šodien noturēja uzvaru pret somiem, posmā ieņemot otro vietu, bet Eirotūres kopvērtējumā nostiprinoties vadībā. "Par tādiem vārdiem vajag noraut galvu, un viss! Tagad mūsu puiši to izlasīs, un nedomāju, ka Ūmarkam pēc tam būs salda dzīve," pauda Znaroks.

Ūmarks, kurš pārstāv Ufas "Salavat Yulaev", ir Kontinentālās hokeja līgas ceturtais labākais piespēlētājs – zviedrs partneriem palīdzējis gūt vārtus 31 reizi – un astotais rezultatīvākais hokejists ar 40 punktiem 40 mačos. Vienu sezonu Zviedrijas izlases uzbrucējs aizvadījis arī Maskavas "Dynamo", tomēr Znaroks komandu tobrīd vēl netrenēja.

Izmantotie resursi:
Советский спорт - новости футбол, хоккей,...


, 2016-12-18 20:58, pirms 9 gadiem
aiziet antiņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:05, pirms 9 gadiem
Ko gan citu tas tupais krievs varētu pateikt?
, 2016-12-18 21:06, pirms 9 gadiem
Krieviņiem svētki kuri nav saistīti ar kariņu? Izklausās ļoti neticami.
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2016-12-18 21:07, pirms 9 gadiem
Nu tagad Līnuss Ūmarks spēlēs bez galvas. Bet šajā līgā galva nemaz nav vajadzīga.
, 2016-12-18 21:11, pirms 9 gadiem
Ortenzijs rakstīja: Nu tagad Līnuss Ūmarks spēlēs bez galvas. Bet šajā līgā galva nemaz nav vajadzīga.
Grūti teikt par spēlēšanu, bet trenēšanai, izskatās, tur tiešām galva nav vajadzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:15, pirms 9 gadiem
Oļegam zviedri jau sen nepatīk, vēl no spēlētāja laikiem, kad viņu diskvalificēja visā Eiropā par to, ka iemizoja soģus. Un vēl slavenais sāpošā kakla žests zviedru tusnim uz soliņa. Nu un tagad Omarks...
, 2016-12-18 21:15, pirms 9 gadiem
Znaroka bravurība slēpjas ūsās, jo tur ir paslēpta maza vodkas pudelīte.
, 2016-12-18 21:15, pirms 9 gadiem
TAs, ka Znaroks debīls, tas nav jaunums, bet galvenais, ka viņš domā, ka tas ir kaut kāds svarīgs turnīrs nevis sū.da treniņspēlē kā to uztver citi, tie paši zviedri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:16, pirms 9 gadiem
Urla paliek urla!
, 2016-12-18 21:16, pirms 9 gadiem
Otrā vieta posmā tiešām liecina par nevarīgumu? Cik varīgi tad ir trešie un ceturtie?
, 2016-12-18 21:18, pirms 9 gadiem
Bidlo, dzīvo 90tajos joprojām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:21, pirms 9 gadiem
Žēl, ka Edmontonas vārguļos nenoturējās un tā talantu kapsēta vinu sabeidza, bet zemajā KHL līmenī viņš ir spilgts līderis.
, 2016-12-18 21:22, pirms 9 gadiem
Zviedri savu pārākumu pār letiņiem parādīja pirms nedēļas izplivinot misenē mūsu sarūpētās medaļas....
, 2016-12-18 21:23, pirms 9 gadiem
belo31 rakstīja: Jūs priecātos, ja kādā 18.novembra spēlē, pretinieks pateiktu - prieks, ka izbojājām latviešiem 18.novembri.???
Protams, ka nē. Vainīgo nošautu, bet famīliju līdz 5. radniecības pakāpei uz raktuvēm aizdzītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:26, pirms 9 gadiem
Cirvis esi tu,dēlēn, medaļas misenē ir fakts.
, 2016-12-18 21:26, pirms 9 gadiem
Šitam nabagam vecāki nav iemācijuši ka viss, kas ienāk galvā, uzreiz nav jāspłauj ārā. Vate ir un paliek vate. Var uzvilkt uzvalku, kas maksā ntos tūkstošus $$$, bet vāłinks tāpat spraucas ārā
, 2016-12-18 21:28, pirms 9 gadiem
Omarks vate?
, 2016-12-18 21:29, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Omarks vate?
Tukšgalvi, protams ka ne. Tu un ūsainis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:30, pirms 9 gadiem
Klau, pērtiķveidīgais, kāpēc tad Oļegs ir vate, bet Omarks ne?
, 2016-12-18 21:31, pirms 9 gadiem
belo31 rakstīja: Spaisu atkal pīpē?
Visi smejamies. Šeit ir jokdaris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:31, pirms 9 gadiem
Pareizi Omarks pateica, Znaroks tikai parāda savu patieso utaiņa būtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:32, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Klau, pērtiķveidīgais, kāpēc tad Oļegs ir vate, bet Omarks ne?
Elementāri. Tu un olegs=vate, umarks=glups, sprogains rižiks
, 2016-12-18 21:33, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Omarks vate?
saki atklāti, cik tādiem i.diotiem-troļļem maksā? vai pērkams sievišķis esi pa dzīvei?
, 2016-12-18 21:33, pirms 9 gadiem
Narkomāni upe stiķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:34, pirms 9 gadiem
Nezinu cik jums pērkamajiem vīrišķiem maksā...
, 2016-12-18 21:34, pirms 9 gadiem
Znaroks vispār nekad nav paticis. Tāda okupanta palieka vien ir, labi, ka vairs nav LV izlases galvenais.
, 2016-12-18 21:35, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Narkomāni upe stiķi.
Priekš kam tev striki? Kārsies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:35, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Tas bija Somijā.
Spēle bija pret zviedriem
, 2016-12-18 21:35, pirms 9 gadiem
Somijā, bet pret zviedru klubu ar Saņok Beļavskij priekšgalā.
, 2016-12-18 21:36, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Nezinu cik jums pērkamajiem vīrišķiem maksā...
Un cik tev, lētā, pērkamā sieviete?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:37, pirms 9 gadiem
Znars svētdienas vakarā izklaidē tautu
, 2016-12-18 21:37, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Nezinu cik jums pērkamajiem vīrišķiem maksā...
Tad publiski atzīsti, ka esi pērkama sieviete? vismaz, labi, ka SC uzzina, ko tādi musari ikdienā dara
, 2016-12-18 21:37, pirms 9 gadiem
Topshop rakstīja: Krievija ir demokrātija un katrs var teikt ko grib. Daudzi sportisti ir nolikuši Krieviju taču turpina pelnīt naudu Krievija. ASV gan vajag uzmanīties jo viņus tas ļoti aizskar. Radulovs reiz uzmeta nacionālo kolhozu un tad nabaga kanadieši taisīja nomelnojošus video par viņu.
Aizbrauc, aizbrauc. Izbaudi ru demokrātiju. Un nekad neatgriezies. NEKAD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:38, pirms 9 gadiem
Ziņojums no Aģenta 007:

Ierados Maskavā. Satiku kontaktpersonu, kura mani informēja par izveidojušos situāciju.
Izvēlējos šim darbiņam atšķirīgus ieročus no ierastajiem - pustrulu zāģi.

Izlūkoju apkārtni ap viesnīcu, kur apmeties objekts. Iezagos viesnīcā un ar trulo zāģi objektam atdalīju galvu.

P.S. Dīvains tautastērps tiem krieviem - pilnas ielas ar treniņtērpā ģērbtām sievietēm...skumji.

Virsraksts avīzē: Nežēlīgi nogalināts Krievijas dēls - Znaroks. Valstī izsludinātas sēras.

..........
Bet ja nopietni, tad tādi krievi, kā Znaroks bojā Latvijas tēlu. Galu galā saikne ar Latviju viņam ir. Lai viņš te vairs nerādās!
, 2016-12-18 21:38, pirms 9 gadiem
Šoreiz jāpiekrīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:40, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Bļin, es aizrādu pavisam par ko citu. Znaroka debiju ārzemes, kad šams iekaustīja/apvainoja tiesnešus un saņēma mūža diskābeli Somijā.
Znaroks vienmēr ir bijis okupantu atsaldenis. Kontuzēts cirvis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:41, pirms 9 gadiem
Soģi toreiz tika testi par nekompetenci un taisnīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:44, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Soģi toreiz tika testi par nekompetenci un taisnīgi!
Bet nepilnīgi! Viņu sievas ar bērniem vajadzēja uz dzeltenajiem ūdeņiem aizsūtīt. Bet jā, pederastiskajā Skandināvijā kārtības nava.
, 2016-12-18 21:45, pirms 9 gadiem
Hokeju nespēlē zinātnieki, dzejnieki vai zēniņi ar smukajiem ğīmīšiem, rūķu cepurēs un zķubikšu veida džinsās. Hokeju spēlē īsti vīri.
, 2016-12-18 21:45, pirms 9 gadiem
Ierēcu par tiem, kuri te Znaroku ar sūdiem aplej. Acīs to nekad nepateiktu, jo Znars tādiem zilas acis uzdauzītu
, 2016-12-18 21:45, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Bļin, es aizrādu pavisam par ko citu. Znaroka debiju ārzemes, kad šams iekaustīja/apvainoja tiesnešus un saņēma mūža diskābeli Somijā.
Tā bija pārbaudene pret zviedriem (liekas Bjorklovens) un diskābele uz kādu laiku bija pa visu Eiropu, ja nekļudos, Somijā iespejams uz mūžu.
, 2016-12-18 21:45, pirms 9 gadiem
Prastais krievu bidla parādīja kāds viņš tups..
, 2016-12-18 21:46, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Hokeju nespēlē zinātnieki, dzejnieki vai zēniņi ar smukajiem ğīmīšiem, rūķu cepurēs un zķubikšu veida džinsās. Hokeju spēlē īsti vīri.
Ne jau tādi kā Dārziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:46, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Tā bija pārbaudene pret zviedriem (liekas Bjorklovens) un diskābele uz kādu laiku bija pa visu Eiropu, ja nekļudos, Somijā iespejams uz mūžu.
Ned!rs jo neko nezini.
, 2016-12-18 21:46, pirms 9 gadiem
Latviešu inteliģenti šeit pat īsti rakstītprasmi nav apguvuši.
, 2016-12-18 21:46, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Te tev taisnība,bet krievi tādi nav.
Dārziņš?
, 2016-12-18 21:47, pirms 9 gadiem
Krievelim Oļeškam sabojāja svētkus.
, 2016-12-18 21:47, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Soģi toreiz tika testi par nekompetenci un taisnīgi!
Cik zinu to spēli nekur nerādīja un šauos vai tu viņu redzēji klātienē. Znars tak pats taisnojās, ka par daudz iekarsis un nūja bijusi ielūzusi. Tad jau nemaz tik vainīgs tas tiesnesis nebija. Ja reiz pēc gadiem taisnojas.
, 2016-12-18 21:47, pirms 9 gadiem
Cik ilgi Omarks noturesies KHL?
, 2016-12-18 21:47, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Aha, tu tur biji klat? Mēs pat ar Ļoņu aizejam uz vienu un to pašu spēli, bet redzam pilnīgi diametrālas lietas, kas notiek laukumā.
Daugulis arī sūdzējās, ka tieneši Dānijā neizprot speka spēli un nepamatoti viņu noraida. Tāpec jau viņs viņus neklape
Tu esi pilnīgs lunis, jebal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:48, pirms 9 gadiem
Paldies zviedriem ka sabojāja utainajiem svētkus..malači..kaut tā būtu vienmēr
, 2016-12-18 21:48, pirms 9 gadiem
Vonodzeņš rakstīja: Cik ilgi Omarks noturesies KHL?
NHL viņu nesaista, pats teica, ka labāk spēlēs Eiropas labākajā līgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:49, pirms 9 gadiem
aivo50 rakstīja: Prastais krievu bidla parādīja kāds viņš tups..
Nav viņš tups, ļoti normāli domājošs cilvēks, nervi gan vāji, ja tik viegli aizsvilstas.
Un tikai nevajag par viņu spriest izejot no tā ka viņš ir krievs!
, 2016-12-18 21:49, pirms 9 gadiem
aivo50 rakstīja: Paldies zviedriem ka sabojāja utainajiem svētkus..malači..kaut tā būtu vienmēr
Latviešu vidū ar ir utainie - tu, kurš nekad nemazgā galvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:51, pirms 9 gadiem
Znaroks kā jau krievs ir šovinists tāpēc ciena viņam nekāda..nulle..
, 2016-12-18 21:52, pirms 9 gadiem
Znaroks stāstīja, ka kāvies ar zviedru un soģi viņam aizlauzuši divatā rokas aiz muguras, zviedrs tikmēr turpinājis netraucēti masēt Oļega fizionomiju, kamēr viņš izrāvies un pārmācījis visus trīs. Zinot viņa gaitas Jūras pērlē, neredzu iemeslu neticēt
, 2016-12-18 21:52, pirms 9 gadiem
aivo50 rakstīja: Znaroks kā jau krievs ir šovinists tāpēc ciena viņam nekāda..nulle..
pilnīgs mudaks !!!
, 2016-12-18 21:52, pirms 9 gadiem
Nav jau sliktāka lamu vārda kā latvijec...
, 2016-12-18 21:52, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Nu, viņs ātri iekortelējās Vācijas līgās, taka diez vai visā Eiropā tā darbojās.
Uz štatiem aizbrauca. Bet tur nebija labi, pats teica ka iemācījies tikai vienu vārdu "chicken" un ne vella nav sapratis ko no viņa prasa, kā arī a'tri apnika uz cāļu diētas sēdēt. Nākamajā sezona bija fričos, saku ka īsti neatceros nianses ar ti diskābeli, bet itkā uz štatiem laida, jo Eiropā nevarēja spēlēt.
, 2016-12-18 21:54, pirms 9 gadiem
Dīvaini, nav vienprātības zviedru nometnē. Viens atvainojas ka sabojāja svētkus, cits atkal saka ka priecājas ka sabojāja svētkus. Bet bezkaunībā jau zviedrus ar krieviem protams nevar salīdzināt, skatās ka pašiem "nenorauj galvu"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:55, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Latviešu vidū ar ir utainie - tu, kurš nekad nemazgā galvu
Vatņiku ignorēt.
, 2016-12-18 21:56, pirms 9 gadiem
Ūmarks neko sliktu nepateica. Znarokam kaut kas uz īso sagājis. Jauki ka krievi nebija pirmie, bet cerēju ka viņi paliks pēdējie-tas gan būtu patīkami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:56, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Znaroks stāstīja, ka kāvies ar zviedru un soģi viņam aizlauzuši divatā rokas aiz muguras, zviedrs tikmēr turpinājis netraucēti masēt Oļega fizionomiju, kamēr viņš izrāvies un pārmācījis visus trīs. Zinot viņa gaitas Jūras pērlē, neredzu iemeslu neticēt
Un pec tam izskrēja tribinēs un visus apsargus ar vienu pis..ku izrubija. Tad izskrėja no arēnas, sadeva pa muti 14 mentiem, atńēm vińiem mašīnu un aizbrauca uz stokholmu un sadeva pa seju ari karalim. Zviedru. Vot, b..
, 2016-12-18 21:57, pirms 9 gadiem
LSd? Vai līme?
, 2016-12-18 21:58, pirms 9 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Un pec tam izskrēja tribinēs un visus apsargus ar vienu pis..ku izrubija. Tad izskrėja no arēnas, sadeva pa muti 14 mentiem, atńēm vińiem mašīnu un aizbrauca uz stokholmu un sadeva pa seju ari karalim. Zviedru. Vot, b..
Zinot notikumus Jūras pērlē, pernakam nav iemesla tam neticēt
, 2016-12-18 21:58, pirms 9 gadiem
Vai dihlofoss ar benzīnu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 21:59, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ūmarks neko sliktu nepateica. Znarokam kaut kas uz īso sagājis. Jauki ka krievi nebija pirmie, bet cerēju ka viņi paliks pēdējie-tas gan būtu patīkami.
Jums, vateņiem, ir kaut kādi iekšējie konflikti, ka ragos ar čeļabinskiešiem sagājāt?
, 2016-12-18 22:00, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Es jau teiktu,ka tomēr Andersena pasakas esi salasījies
Latvieši kaut ko d1rš par krieviem, kad sejā 1 pret 1 būtu jāpasaka tas, tad maz būtu to kuri to spētu. Internetā varenie patrioti uzradušies Pie visa krievi vienmēr vainīgi
, 2016-12-18 22:01, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Vai dihlofoss ar benzīnu?
Pēc tam tev būs grūti četrrāpus stāvēt. Perkamām sievietēm, kā tu, tas nav pieńemami.
, 2016-12-18 22:02, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Latvieši kaut ko d1rš par krieviem, kad sejā 1 pret 1 būtu jāpasaka tas, tad maz būtu to kuri to spētu. Internetā varenie patrioti uzradušies Pie visa krievi vienmēr vainīgi
Brauc šurp.
, 2016-12-18 22:02, pirms 9 gadiem
kad bogatirs Oļegs Vaļerjevičš nocirta čuknu tiesnesim galvu, vietā izauga trīs. Nocirta tās, parādijās deviņas. Bet tomēr pievarēja elles nezvēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:04, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: kad bogatirs Oļegs Vaļerjevičš nocirta čuknu tiesnesim galvu, vietā izauga trīs. Nocirta tās, parādijās deviņas. Bet tomēr pievarēja elles nezvēru.
Zinot notikumus Jūras pērlē, nav iemesla tam neticēt 😂😂😂
, 2016-12-18 22:05, pirms 9 gadiem
Znaroks tāds švainjuks pa lielam ir bijis vienmēr..
, 2016-12-18 22:09, pirms 9 gadiem
Zelta vārdi, žēl, ka mūsu izlasi netrenē šāds treneris ar mugurkaulu. Ar Oļegu Krievijas izlase gāzīs lielus kalnus, patīkami cik ļoti skaistu hokeju demonstrē viņa vadītā izlase.
, 2016-12-18 22:09, pirms 9 gadiem
Aprobežotie latvieši atkal piegānījuši visu komentāru lapu.
, 2016-12-18 22:09, pirms 9 gadiem
Znaroks savu mugurkaulu ir mantojis no vāciešiem, hokeja iemaņas no krieviem, bet stulbumu un nekulturālo uzvedību no latviešiem. Tas ir fakts.
, 2016-12-18 22:11, pirms 9 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Zinot notikumus Jūras pērlē, nav iemesla tam neticēt 😂😂😂
kaut kur bija rakstīts, ka no Ziemeļamerikas atgriezies viņš Vācijas zemāka līmeņa līgās spēlēja tāpēc, ka bija kaut kāds diskābelis Eiropā, jo kaut kādā līgā viņš esot spēles laikā piesitis tiesnesi... Zviedrijā viņš nav spēlējis un citur Eiropā, izņemot Vāciju, pamatojoties uz eliteprospects arī nē, tāpēc nav skaidrs kur viņš to diskābeli dabūja?? Kādā Rīgas meistarkomandas pārbaudenē ar somiem, kuras diezgan bieži notika?
, 2016-12-18 22:12, pirms 9 gadiem
Samagons rakstīja: Ko gan citu tas tupais krievs varētu pateikt?
Ko gan citu tupais latvietis var pateikt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:13, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Aprobežotie latvieši atkal piegānījuši visu komentāru lapu.
Arturik, no cik profiliem Tu te dzen sūdu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:14, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Šodien noskatījos spēli Rus-Fin,nu galīgi nevarīgi rusaki izskatījās,suomi vienkārši negribēja krieviem atvainoties,par sabojātajiem svētkiem ,tāpēc arī atdeva uzvaru.
Protams, krievi neuzvarēja, bet somi atdeva. Jūs tā sakat vienmēr un par visu, ne velti es latviešus devēju par aprobežotiem. Kārtējais spilgtais piemērs.
, 2016-12-18 22:14, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: kaut kur bija rakstīts, ka no Ziemeļamerikas atgriezies viņš Vācijas zemāka līmeņa līgās spēlēja tāpēc, ka bija kaut kāds diskābelis Eiropā, jo kaut kādā līgā viņš esot spēles laikā piesitis tiesnesi... Zviedrijā viņš nav spēlējis un citur Eiropā, izņemot Vāciju, pamatojoties uz eliteprospects arī nē, tāpēc nav skaidrs kur viņš to diskābeli dabūja?? Kādā Rīgas meistarkomandas pārbaudenē ar somiem, kuras diezgan bieži notika?
Somu kluba sastāvā, pirmssezonas pārbaudes spēlē pret zviedru klubu. Pēc tam kaut ko štatos mēģināja. Nākama sezona bija Vācijas minoros
, 2016-12-18 22:14, pirms 9 gadiem
Šodien atkal reitingu dēļ PBK nerādija spēli?
, 2016-12-18 22:15, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Arturik, no cik profiliem Tu te dzen sūdu?
Ja nav ko teikt, tad labāk paklusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:16, pirms 9 gadiem
lsdd rakstīja: Znaroks savu mugurkaulu ir mantojis no vāciešiem, hokeja iemaņas no krieviem, bet stulbumu un nekulturālo uzvedību no latviešiem. Tas ir fakts.
Tā ir- naivie Čeļabinskas un Rjazaņas inteliģenti Pribalķikā tika salauzti.
, 2016-12-18 22:17, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Zinot notikumus Jūras pērlē, pernakam nav iemesla tam neticēt
Kur un kā zinot?
Kā reiz TV izteicās izmeklētājs, kurš pēc tam to lietu Pērlē izmeklēja-ir vairāk jautājumu nekā atbilžu visā tajā. Varu vienīgi piebilst, ka zinot, kā apaug no autora uz autoru dažādas leģendas, tad ir pamats domāt, ka lielākā daļa tā laika notikumos ir piepušķojuma sekas. Zinot, ka Znaroks un Haritonovs tajā laikā (pirms tiem notikumiem Pērlē) jau bija pazīstami, tad ...................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:19, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur un kā zinot?
Kā reiz TV izteicās izmeklētājs, kurš pēc tam to lietu Pērlē izmeklēja-ir vairāk jautājumu nekā atbilžu visā tajā. Varu vienīgi piebilst, ka zinot, kā apaug no autora uz autoru dažādas leģendas, tad ir pamats domāt, ka lielākā daļa tā laika notikumos ir piepušķojuma sekas. Zinot, ka Znaroks un Haritonovs tajā laikā (pirms tiem notikumiem Pērlē) jau bija pazīstami, tad ...................
Tad pajautā, kas trauce? Kašķis bijs, rubaks bija, kas tur ko vēl jautāt?
, 2016-12-18 22:19, pirms 9 gadiem
lsdd rakstīja: Znaroks savu mugurkaulu ir mantojis no vāciešiem, hokeja iemaņas no krieviem, bet stulbumu un nekulturālo uzvedību no latviešiem. Tas ir fakts.
Ja Tu zinātu kāpēc Znaroks vispār nonāca Rīgā, tad Tu visādus sūdus nedzītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:21, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Krieveļi 1pret 1,tu kaut ko pīpē,utainie barā ir tikai vareni.
Tieši tā letiņi nekad barā nevienu nedauza
, 2016-12-18 22:21, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Viņš ir vatenis,viņam poskuj,dzītu vienalga.
Kāds vatenis? Viņš vel tikai veltenis.
, 2016-12-18 22:21, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Šodien noskatījos spēli Rus-Fin,nu galīgi nevarīgi rusaki izskatījās,suomi vienkārši negribēja krieviem atvainoties,par sabojātajiem svētkiem ,tāpēc arī atdeva uzvaru.
Kā beidzās spēle PK starp RUS un FIN? Atgādināt?
, 2016-12-18 22:22, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tu vari dēvēt kā gribi,tevi ,bezsmadzeņu radījumu,par pilnu neviens neņem.
Prieks, ka tieši jūs visā pasaulē neņem par pilnu, visi tādu Latviju apsmej, pat augstie kungi par jums ņirgājas. Cik lēta tauta jūs esat.
, 2016-12-18 22:22, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Prieks, ka tieši jūs visā pasaulē neņem par pilnu, visi tādu Latviju apsmej, pat augstie kungi par jums ņirgājas. Cik lēta tauta jūs esat.
Galvenais laizīt Trampa ānusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:24, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Prieks, ka tieši jūs visā pasaulē neņem par pilnu, visi tādu Latviju apsmej, pat augstie kungi par jums ņirgājas. Cik lēta tauta jūs esat.
Hm, vari nosaukt kādu raidījumu, līdzīgu tam ''Tas iespējams tikai Krievijā'', kur būtu Latvijā notiekošie idiotismi apkopoti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:27, pirms 9 gadiem
Atkārtošos, bet...................
Ja mēs no grāmatām un video filmām zinām,ka cilvēkam iekožot vilkatis, tad cilvēks pats paliek par vilkati, un vadoties no tā man ir smagas aizdomas, ka pernambucano ,Īpaši Debīlu Jenotu un pārējos SC vatņikus ir sakodis sūds.
, 2016-12-18 22:28, pirms 9 gadiem
Parašņikiem atkal jāliek lietā visi profili, lai parādītu "tautas viedokli".
, 2016-12-18 22:28, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Kā beidzās spēle PK starp RUS un FIN? Atgādināt?
Un kā Sočos beidzās spēle starp šīm abām komandām?
Atgādināt?
, 2016-12-18 22:29, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Parašņikiem atkal jāliek lietā visi profili, lai parādītu "tautas viedokli".
Jā,vatņikiem un velteņiem jāstrādā dienu un nakti, bet letiņi tik ar kāju piesit takti.
, 2016-12-18 22:30, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kā Sočos beidzās spēle starp šīm abām komandām?
Atgādināt?
Tu vēl piemini 70. gadus gudreli
, 2016-12-18 22:31, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,vatņikiem un velteņiem jāstrādā dienu un nakti, bet letiņi tik ar kāju piesit takti.
Esmu pašam Putinam spiedis roku Teica, ka drīz krievu tanki būs Rīgā.
, 2016-12-18 22:31, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kā Sočos beidzās spēle starp šīm abām komandām?
Atgādināt?
Un te vatņikiem un velteņeim iestājas amnēzija.
, 2016-12-18 22:31, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, vari nosaukt kādu raidījumu, līdzīgu tam ''Tas iespējams tikai Krievijā'', kur būtu Latvijā notiekošie idiotismi apkopoti?
Ikvienā valstī var apkopot tādus video, tik visi ieciklējušies uz Krieviju kārtējo reizi. Es tādus mēslus nemaz neskatos, bet Tu pamēģini pievērst uzmanību, kas notiek Tavā Latvijā un, tad rūc kā krancis virsū Krievijai. Jūs esat pieraduši dzīvot mēslos, tādēļ nemanat, kādi mēsli pašu bedrē notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:32, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Parašas hokejs nokritis tik zemu,ka Fazelim pat jāaizstāv rašisti
Fazels saprot, kas ir jāatbalsta un, kas dod labumu hokejam.
, 2016-12-18 22:32, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Tu vēl piemini 70. gadus gudreli
2014 gads nemaz nav tik sen, Arturik.
Laikam sirds joprojām sāp.
, 2016-12-18 22:33, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Ikvienā valstī var apkopot tādus video, tik visi ieciklējušies uz Krieviju kārtējo reizi. Es tādus mēslus nemaz neskatos, bet Tu pamēģini pievērst uzmanību, kas notiek Tavā Latvijā un, tad rūc kā krancis virsū Krievijai. Jūs esat pieraduši dzīvot mēslos, tādēļ nemanat, kādi mēsli pašu bedrē notiek.
Es Tev konkrētus piemērus palūdzu, bet Tu tai vietā,lai apstiprinātu savus apgalvojumus, brauc kārtējā sūdu bedrē. Un vel apvaino,ka letiņi dzīvo sūdos.
, 2016-12-18 22:33, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kā Sočos beidzās spēle starp šīm abām komandām?
Atgādināt?
Tu dzīvo viduslaikos tāpat kā namejs?
, 2016-12-18 22:33, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2014 gads nemaz nav tik sen, Arturik.
Laikam sirds joprojām sāp.
2016.g. septembris tomēr laikam būs svaigāks notikums

P.S. Neesmu carnikavietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:34, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nu ja par mēsliem,tad paraša ir konkrēta mēslaine.
Latvija - zelta bedre, bezdarbs rullē
, 2016-12-18 22:35, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Tu dzīvo viduslaikos tāpat kā namejs?
2 gadu vēsture tagad skaitās kaut kas ļoti sens?
, 2016-12-18 22:35, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev konkrētus piemērus palūdzu, bet Tu tai vietā,lai apstiprinātu savus apgalvojumus, brauc kārtējā sūdu bedrē. Un vel apvaino,ka letiņi dzīvo sūdos.
Latvijā notiekošos idiotismus var ikdienā aplūkot Latvijas mediju telpā, tur viss tiek atspoguļots ļoti perfekti. Ierēcu par Nekā personīga sižetu par Krievijas ietekmi uz Vācijas kanclera vēlēšanām. Tādu tuftu var dzīt tikai lielākie debiloīdi.
, 2016-12-18 22:36, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2014 gads nemaz nav tik sen, Arturik.
Laikam sirds joprojām sāp.
Protams, ka sāp, vates tika piesmietas pašu majās. Un par PK, paši te teica, ka tas tāds nesvar;igs turnīrs esot, tik sagatavošanās, tā ka tagad šamie zāģi OS meiģina padarīt līdzvērtīgu uzvarai kaut kādā sagatavošanās turnīrelī
, 2016-12-18 22:36, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nu ja par mēsliem,tad paraša ir konkrēta mēslaine.
Šis ir labais:
Te var smieties un smieties - krievi nesaudzīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:37, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ja par bezdarbu,tad tavā parašā pusgadu atpakaļ bija 6milj.oficiāli reģistrējušies bezdarbnieki un cik vēl nereģistrējušies,tā ka neklepo.
Pat igauņi un leiši iesmej par Latviju
, 2016-12-18 22:37, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: 2016.g. septembris tomēr laikam būs svaigāks notikums

P.S. Neesmu carnikavietis.
Un kā ar krievu zāģi Somiem šī gada PČ pusfinālā?
, 2016-12-18 22:38, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kā ar krievu zāģi Somiem šī gada PČ pusfinālā?
Tas bija pirms PK, antiņ
, 2016-12-18 22:38, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev konkrētus piemērus palūdzu, bet Tu tai vietā,lai apstiprinātu savus apgalvojumus, brauc kārtējā sūdu bedrē. Un vel apvaino,ka letiņi dzīvo sūdos.
Ko tu diskutē ar to vati labāk ignorē viņu.
, 2016-12-18 22:39, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu diskutē ar to vati labāk ignorē viņu.
Misters Kafijs
, 2016-12-18 22:39, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu diskutē ar to vati labāk ignorē viņu.
Ivars, kā pats rakstīja "piesit takti"
, 2016-12-18 22:39, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu diskutē ar to vati labāk ignorē viņu.
Šovakar noskaņojums tāds, ka var pat ar vatņikiem pakašķēties.
, 2016-12-18 22:39, pirms 9 gadiem
Fuņam brīvs šodien iedots?
, 2016-12-18 22:40, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Protams, ka sāp, vates tika piesmietas pašu majās. Un par PK, paši te teica, ka tas tāds nesvar;igs turnīrs esot, tik sagatavošanās, tā ka tagad šamie zāģi OS meiģina padarīt līdzvērtīgu uzvarai kaut kādā sagatavošanās turnīrelī
Ja atbrauks NHLieši uz OS, tad krieveļiem atkal nekas nespīdēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:40, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Ivars, kā pats rakstīja "piesit takti"

Vot,vot!
, 2016-12-18 22:40, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Protams, ka sāp, vates tika piesmietas pašu majās. Un par PK, paši te teica, ka tas tāds nesvar;igs turnīrs esot, tik sagatavošanās, tā ka tagad šamie zāģi OS meiģina padarīt līdzvērtīgu uzvarai kaut kādā sagatavošanās turnīrelī
Taisnības labad jāsaka, ka Krievijas hokeja cilvēki turnīram piešķīra pienācīgu nozīmi. Pretī pļerkstēja tikai mūsējie vates- pernaks, jenots, kropllis no Carnikavas un pārējie.
, 2016-12-18 22:41, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Tas bija pirms PK, antiņ
Pofig, bet šogad tāpat.
, 2016-12-18 22:42, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Fuņam brīvs šodien iedots?
Šodien tak svētdiena.
, 2016-12-18 22:42, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Taisnības labad jāsaka, ka Krievijas hokeja cilvēki turnīram piešķīra pienācīgu nozīmi. Pretī pļerkstēja tikai mūsējie vates- pernaks, jenots, kropllis no Carnikavas un pārējie.
Es par vietējo sbrodu ar saku, tiem te tāda kā nesakritība.
, 2016-12-18 22:42, pirms 9 gadiem
Uzminiet manu 2.profilu SC? Kas atminēs tam balva.
, 2016-12-18 22:42, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Vot,vot!
Man labāk patīk Līvu ...piedod slimajiem ,kas slimi dzied.
, 2016-12-18 22:42, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Šodien tak svētdiena.
Nu reku, kolēģi pilniem vaigiem klimperē arī svētdienā.
, 2016-12-18 22:43, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Uzminiet manu 2.profilu SC? Kas atminēs tam balva.
Poxuj
, 2016-12-18 22:44, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Taisnības labad jāsaka, ka Krievijas hokeja cilvēki turnīram piešķīra pienācīgu nozīmi. Pretī pļerkstēja tikai mūsējie vates- pernaks, jenots, kropllis no Carnikavas un pārējie.
Patiesībā jau bija tā,ka vatņiki šo turnīru gribēja atzīmēt ar pompu, jo kā nekā PSRS/Krievijas hokejam-70. Zviedri jau pirmajā spēlē vatņiekiem visu pompu sačakarēja, un tie, lai galīgi neizgāztos lielas TV auditorijas priekšā nolēma vairāk neriskēt, un TV šo pasākumu nerādīt. Pat neskatoties, ka tas ir RU galvenā propagandas kanāla kauss.
, 2016-12-18 22:44, pirms 9 gadiem
Putins ir visu laiku varenākais prezidents, visa Eiropa no viņa baidās
, 2016-12-18 22:46, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Man labāk patīk Līvu ...piedod slimajiem ,kas slimi dzied.
To tik tie vatņiki gaida, lai viņiem visu piedod...okupāciju,izvešanas utt., lai tik pēc tam varētu mierīgi taisīt sūdus, jo iepriekšējie taču piedoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:46, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā jau bija tā,ka vatņiki šo turnīru gribēja atzīmēt ar pompu, jo kā nekā PSRS/Krievijas hokejam-70. Zviedri jau pirmajā spēlē vatņiekiem visu pompu sačakarēja, un tie, lai galīgi neizgāztos lielas TV auditorijas priekšā nolēma vairāk neriskēt, un TV šo pasākumu nerādīt. Pat neskatoties, ka tas ir RU galvenā propagandas kanāla kauss.
Toties zviedru himnu viņi izgāza laikam nepilnas 10 sekundes tā tika atskaņota.
, 2016-12-18 22:47, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Putins ir visu laiku varenākais prezidents, visa Eiropa no viņa baidās
Es arī esmu daļa no Eiropas, bet es no tā sīkā pundura nebaidos.
, 2016-12-18 22:49, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī esmu daļa no Eiropas, bet es no tā sīkā pundura nebaidos.
Es redzu kā Latvijas sabiedrība nebaidās - kad regulāri tiek pasniegta informācija ka gaisa vai ūdens teritoriju šķērsojuši krievi un pusei Latvijas bikses pilnas jau
, 2016-12-18 22:50, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Toties zviedru himnu viņi izgāza laikam nepilnas 10 sekundes tā tika atskaņota.
Savu himnu tie izgāza vel vairāk.:
https://www.youtube.com/watch?v=5lw...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:50, pirms 9 gadiem
Funs vienkārši gatavo savas personalizētās vēstures stundas, kur tiek noliegts okupācijas fakts un tamlīdzīgas izmaiņas. SC atstājis arturika pārziņā.
, 2016-12-18 22:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī esmu daļa no Eiropas, bet es no tā sīkā pundura nebaidos.
Kādēļ jāapceļ mūsu kaimiņvalsts prezidents? Latvieša nekaunībai nav robežas, pretīga tauta. Zini, kas ir smieklīgi, jūs latvieši esat interneta varoņi, bet reālajā dzīvē jūs esat klusi un nemanāmi. Lūk, iemesls, kādēļ visi par jums ņirgājas.
, 2016-12-18 22:52, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Putins ir visu laiku varenākais prezidents, visa Eiropa no viņa baidās
Būtu varens, tad viņu cienītu un respektētu.

Ber tā kā viņš ir slims, augsta personiskā aprēķina šizofrēniķis, tad jā, no viņa baidās.
Ieies vēsturē kopā ar visiem Ādolfa onkuļiem, Gruzijas lielkrieviem ( ), japāņiem, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:53, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tu tās ,bikses,maini tai pusei,ka tik pārliecinoši saki?
Latvieši tā mīž no Krievijas, ka katru dienu Latvijas TV kanālu ziņās starp galvenajām ziņām ir Krievijas iespējamā iebrukšana Latvijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:53, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Būtu varens, tad viņu cienītu un respektētu.

Ber tā kā viņš ir slims, augsta personiskā aprēķina šizofrēniķis, tad jā, no viņa baidās.
Ieies vēsturē kopā ar visiem Ādolfa onkuļiem, Gruzijas lielkrieviem ( ), japāņiem, utt.
Putina kungu visi ciena, viņš ir populārākā valsts persona, neaizstājams līderis, kurš vienmēr pastāv par savu tautu. Visa pasaule baidās iesaistīties konfliktā ar Putina kungu.
, 2016-12-18 22:54, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Cik esmu dzirdējis,tad ņirgājas par utaino tupumu.
Kurš ņirgājas? Interneta varoņi latvieši? Jūs taču neviens galvā neņem, esat iedomājušies, ka esat pasaules naba, bet jūs esat 0 visu acīs.
, 2016-12-18 22:54, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Ko saki par salām - jāatdod japāņiem?
Rus ir jāturpina pierādīt savs pārākums Eiropā, lai pārējie tikai turpina raustīties un baidīties - mīkstie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 22:56, pirms 9 gadiem
belo31 rakstīja: Putins ir Krievijas republikānis, tāpēc arī eksperti paredz ASV-Krievijas attiecību uzlabošanos!
Salīdzināji nu valsti ar divām lielajām partijām un trīs pakāpju augstāko izpildvaru ar autoritāru režīmu, kurā prezidents podziņu var mierīgi nospiest, ilgi nedomādams un neviena neaizturēts
, 2016-12-18 22:57, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Kādēļ jāapceļ mūsu kaimiņvalsts prezidents? Latvieša nekaunībai nav robežas, pretīga tauta. Zini, kas ir smieklīgi, jūs latvieši esat interneta varoņi, bet reālajā dzīvē jūs esat klusi un nemanāmi. Lūk, iemesls, kādēļ visi par jums ņirgājas.
Toties es zinu, ka letiņi savā laikā visu Parašu drāza, jo latviešu strēlnieki (diemžēl sarkano pusē) nolika pie vietas visus vatņikus ar krievu eseriem un Savinkovu ieskaitot.
Tas liecina tikai to, ka kad vajag,tad letiņi var sadot pa muti jebkuram. Ne par velti Ļeņins reiz neformāli esot teicis-es Krievijā revolūciju uztaisīju pateicoties ebreju prātiem,latviešu durkļiem un krievu stulbumam. Es gan vel piebilstu vāciešu naudai, bet tas tā.
, 2016-12-18 22:57, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ja jau katru dienu par, lohiem rašistiem ,stāsta,tad vienīgi mīž virsū viņiem.
Ziņo lai tauta būtu modra, bet ko mēs varam izdarīt krieviem? vARAM tērēt cik gribam aizsardzībai tas nelīdzēs tāpat, ja Putins izdomās, ka vajag ienākt Latvijā
, 2016-12-18 22:58, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Rus ir jāturpina pierādīt savs pārākums Eiropā, lai pārējie tikai turpina raustīties un baidīties - mīkstie
Kā teica viens gudrs krievs ,kad viens rublis būs 60 eiro vērts ,tad krievi varēs mācīt Eiropu.Nevis tagad kad krievi ir nabagi.
, 2016-12-18 22:58, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties es zinu, ka letiņi savā laikā visu Parašu drāza, jo latviešu strēlnieki (diemžēl sarkano pusē) nolika pie vietas visus vatņikus ar krievu eseriem un Savinkovu ieskaitot.
Tas liecina tikai to, ka kad vajag,tad letiņi var sadot pa muti jebkuram. Ne par velti Ļeņins reiz neformāli esot teicis-es Krievijā revolūciju uztaisīju pateicoties ebreju prātiem,latviešu durkļiem un krievu stulbumam. Es gan vel piebilstu vāciešu naudai, bet tas tā.
Agrākais latvietis to varēja izdarīt, bet mūsdienu latvietis ir tukšs muldoņa un viss. Pie pirmās iespējas ņemtu kājas pār pleciem. Kā redzi jau tagad daudzi bēg no šīs nevienam nevajadzīgās valsts.
, 2016-12-18 22:58, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kā teica viens gudrs krievs ,kd viens rublis būs 60 eiro vērts ,tad krievi varēs mācīt Eiropu.Nevis tagad kad krievi ir nabagi.
Teici taču ka ignorēsi mani, ko neturi vārdu?
, 2016-12-18 22:59, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Putina kungu visi ciena, viņš ir populārākā valsts persona, neaizstājams līderis, kurš vienmēr pastāv par savu tautu. Visa pasaule baidās iesaistīties konfliktā ar Putina kungu.
Ieliec sev šo smadzenēs boldā - Putins savā valstī ir tikpat mīlēts un cienīts kā Hitlers reiz savā Vācijā. Bez atśķirībām.
Tā ir tauta, kuras šī brīža mentālo stāvokli var salīdzināt ar bravūru vismaz promiles lielā reibumā. Un saprātīgie tur ir mazākumā. Jo, kur alkoholiķi tusē, nedzērājus neaicina
, 2016-12-18 23:00, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Kuriļu salas nav Eiropā!!!
Ble, es Kuriļu salās (Šikotānā) nodzīvoju 2,5 gadus. Kāda tur Eiropa? Ja japāņi jau 80-to gadu nogalē tur nesāktu ieguldīt savu naudu, tad tur vispār būtu galīgs pīīī. Kad Šikotānā (Malokuriļskā) 1994. gadā bija lielā zemestrīce, tā tur joprojām neesot viss sakārtots. Turpat blakus Japānas Fukušimā jau pēc 1,5 gada viss bija sakārtots pēc lielās zemestrīces.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:01, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Agrākais latvietis to varēja izdarīt, bet mūsdienu latvietis ir tukšs muldoņa un viss. Pie pirmās iespējas ņemtu kājas pār pleciem. Kā redzi jau tagad daudzi bēg no šīs nevienam nevajadzīgās valsts.
Kārtējais tavs tukšais apgalvojums,kas nekādi nav pierādāms.
, 2016-12-18 23:01, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Es redzu kā Latvijas sabiedrība nebaidās - kad regulāri tiek pasniegta informācija ka gaisa vai ūdens teritoriju šķērsojuši krievi un pusei Latvijas bikses pilnas jau
Man, ja godīgi, jau oiebesijies, ka katru dienu par to vatņiklandi kko raksta.
, 2016-12-18 23:02, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kā teica viens gudrs krievs ,kad viens rublis būs 60 eiro vērts ,tad krievi varēs mācīt Eiropu.Nevis tagad kad krievi ir nabagi.
50. gados Maskavā notika ASV izstāde, kur parādīja vienkāršu amerikāņa mājas bitavuhu. Hruščovs par tādu propagandu bija ļoti sašutis un rīstīdamies teica, ka visiem parādīs Kuzkina māti. Un nekas nav mainījies līdz šai dienai- neskatoties uz sūdiem, kaut kam kaut ko pierādīt vajag.
, 2016-12-18 23:03, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man, ja godīgi, jau oiebesijies, ka katru dienu par to vatņiklandi kko raksta.
Jo baidās, cita izskaidrojuma nav. Maļ vienu un to pašu, it kā Latvijā nekā cita interesanta nenotiktu, ko pastāstīt.
, 2016-12-18 23:03, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ieliec sev šo smadzenēs boldā - Putins savā valstī ir tikpat mīlēts un cienīts kā Hitlers reiz savā Vācijā. Bez atśķirībām.
Tā ir tauta, kuras šī brīža mentālo stāvokli var salīdzināt ar bravūru vismaz promiles lielā reibumā. Un saprātīgie tur ir mazākumā. Jo, kur alkoholiķi tusē, nedzērājus neaicina
Reiz Staļins arī domāja, ka viss ko viņš dara paliks noslēpums,un viņš vēsturē ieies kā slavens un vēsturisks valsts vadītājs, bet beigās paša rokaspuiši ar Hruščovu priekšgalā visu iznesa saules gaismā.
, 2016-12-18 23:04, pirms 9 gadiem
Kāpēc jūs negribētu būt daļa no Krievijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:06, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kārtējais tavs tukšais apgalvojums,kas nekādi nav pierādāms.
Nav pierādāms? Atver acis. Cik nav bijuši aicinājumi doties dažādos piketos pret valstī notiekošu. Komentāros tik daudz varoņu, tik daudz gājēju u.t.t., bet kad reālajā dzīvē ir jādodas ko tādu darīt, tad savācās daži cilvēki. Vislabākais piemērs cik liels muldoņa ir latvietis jeb interneta varonis.
, 2016-12-18 23:06, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Kāpēc jūs negribētu būt daļa no Krievijas?
Es piemēram, ļoti kaunētos dzīvot vienā valstī, kurā ir vairāki miljoni debloīdu līdzīgi tev un DinamoForLife. Latvijā Jūs esat stipri mazāk, un tāpēc nav tik traģiski.
, 2016-12-18 23:07, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Jo baidās, cita izskaidrojuma nav. Maļ vienu un to pašu, it kā Latvijā nekā cita interesanta nenotiktu, ko pastāstīt.
Jo mazāk par Rus rakstīs, jo labāk.
Tāpat karam LV par 90% neticu.
, 2016-12-18 23:07, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piemēram, ļoti kaunētos dzīvot vienā valstī, kurā ir vairāki miljoni debloīdu līdzīgi tev un DinamoForLife. Latvijā Jūs esat stipri mazāk, un tāpēc nav tik traģiski.
Es jau dzīvoju Krievijā
, 2016-12-18 23:08, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Kāpēc jūs negribētu būt daļa no Krievijas?
Es domāju, ka ikviens saprātīgs cilvēks to vēlētos.
, 2016-12-18 23:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piemēram, ļoti kaunētos dzīvot vienā valstī, kurā ir vairāki miljoni debloīdu līdzīgi tev un DinamoForLife. Latvijā Jūs esat stipri mazāk, un tāpēc nav tik traģiski.
bet % debloīdu LV ir lielāks
, 2016-12-18 23:08, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Es jau dzīvoju Krievijā
Kaut kā nav tam ticības.
, 2016-12-18 23:09, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kaut kā nav tam ticības.
Man tev nekas nav jāpierāda.
, 2016-12-18 23:09, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piemēram, ļoti kaunētos dzīvot vienā valstī, kurā ir vairāki miljoni debloīdu līdzīgi tev un DinamoForLife. Latvijā Jūs esat stipri mazāk, un tāpēc nav tik traģiski.
Es arī kaunos, ka Latvijā dzīvo tik daudz debiloīdu kā Tu, man tiešām ir kauns kaimiņvalsts un citu pasaules valstu priekšā par to.
, 2016-12-18 23:09, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Cienīgs gabals, bet pēc mana rīcība esošās info japāņi tur speciāli neko neiguldīja un nebrauca, jo tās uzskatīja par savam okupētām teritorijām.
Tagad pēc Putina vizītes tādas darbības tiek apspriestas. par ko vienojusies man nav skaidrs un lielakie RU porpagandas kanali ietur pauzi. Sobrīd skatos "voskrenij večer" un nav neviena vārda par Japānu!!!! Patiesībā līdz galam vēl neesmu noklausījies bet jau 1,20h(no 2,45h) runa par atiecībām ar ASV. Jūtu, ka kaut kas tiek noklusēts. Krānihs arī izliekās par beigtu plaudi.
Kā tad neieguldīja? Vismaz līdz 1991. gada rudenim, kamēr es tur biju, diezgan normālu naudu ielika. Viņiem bija lielas cerības, ka viņi atgūs vismaz divas no četrām salām.
Cik zinu,tad pilnīgi nekas nav sarunāts, un japāņu prese raksta, ka viņu premjers Abe palicis pie sasistas siles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:10, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Es jau dzīvoju Krievijā
Fūūū,paldies Dievam!
Tad tur arī sēdi!
, 2016-12-18 23:11, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tie ir latvijci un osvoboditeļi.
Nu ja letiņi visi ir gudri.
, 2016-12-18 23:11, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fūūū,paldies Dievam!
Tad tur arī sēdi!
To es pats izlemšu. Cik jautri jūs idiotus kaitināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:13, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: To es pats izlemšu. Cik jautri jūs idiotus kaitināt
Kaut kā nemanu, ka te kāds būtu ļoti sakreņķējies par debīlo vatņiku darbošanos te.
, 2016-12-18 23:13, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nekaunies gan tie ir tavējie ,latvijci un osvoboditeļi.
Tu arī esi pieskaitāms pie tādu pašu debiloīdu grupas kā namejs.
, 2016-12-18 23:13, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Kādēļ jāapceļ mūsu kaimiņvalsts prezidents? Latvieša nekaunībai nav robežas, pretīga tauta. Zini, kas ir smieklīgi, jūs latvieši esat interneta varoņi, bet reālajā dzīvē jūs esat klusi un nemanāmi. Lūk, iemesls, kādēļ visi par jums ņirgājas.
Kāpēc okupantu valsts prezidentu, kas pats intervijā Rossija 1 atzina, ka tā saucamie "vežļiviji ļuģi" bija viņu karavīri, nevar apsaukāt?
, 2016-12-18 23:13, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Reiz Staļins arī domāja, ka viss ko viņš dara paliks noslēpums,un viņš vēsturē ieies kā slavens un vēsturisks valsts vadītājs, bet beigās paša rokaspuiši ar Hruščovu priekšgalā visu iznesa saules gaismā.
Putina gadījumā tur ar Hitleru paralēles lielākas velkamas.
Popularitāti vajag? Vajag. Ārējo ienaidnieku vajag? Būs. Iekšzemē ir konkurenti? Uztaisam tos par iekšējiem ienaidniekiem.
Un tad beigās pat paši sāks vēl ticēt (cerams, ka tomēr ne) tām pasakām ko sadzejojuši, kā tas mūža galā bija ar Hitleru.

Krievija kāpj uz vienreiz, pirms 80 gadiem, sen jau uztaisītu grābekli

Visu labu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:14, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā nemanu, ka te kāds būtu ļoti sakreņķējies par debīlo vatņiku darbošanos te.
Tad man neviens neatbildētu, tagad ar putām uz lūpām jūs sacenšaties kurš noliks vairāk Krieviju jo jūsuprāt tā izpaužas patriotisms. nu kur tik stulbi cilvēki var būt
, 2016-12-18 23:15, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāpēc okupantu valsts prezidentu, kas pats intervijā Rossija 1 atzina, ka tā saucamie "vežļiviji ļuģi" bija viņu karavīri, nevar apsaukāt?
Okupants? Ļaudis paši vēlējās atgriezties Krievijas sastāvā, viņiem bija apnicis tas, kas notiek Ukrainā. Prieks, ka uz pasaules ir arī saprātīgi cilvēki, kuriem tagad ir viss. Vairākas intervijas esmu noskatījies, cik cilvēki tagad ir dzīvespriecīgi.
, 2016-12-18 23:16, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Tad man neviens neatbildētu, tagad ar putām uz lūpām jūs sacenšaties kurš noliks vairāk Krieviju jo jūsuprāt tā izpaužas patriotisms. nu kur tik stulbi cilvēki var būt
Latvietis, ar to viss ir izteikts.
, 2016-12-18 23:16, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Putina gadījumā tur ar Hitleru paralēles lielākas velkamas.
Popularitāti vajag? Vajag. Ārējo ienaidnieku vajag? Būs. Iekšzemē ir konkurenti? Uztaisam tos par iekšējiem ienaidniekiem.
Un tad beigās pat paši sāks vēl ticēt (cerams, ka tomēr ne) tām pasakām ko sadzejojuši, kā tas mūža galā bija ar Hitleru.

Krievija kāpj uz vienreiz, pirms 80 gadiem, sen jau uztaisītu grābekli

Visu labu!
Tas jau pirms vairākiem gadiem bija lasāms Eiropas un arī Latvijas presē, ka RU viss notiek pēc tā paša scenārija, kā nacionālsociālistiskajā Vācijā. Pat retorika tādi pati kā Gebelsam, kurš runāja/rakstīja par vācu zemju atgūšanu, un vāciešu aizstāvību visā Eiropā. Pat piemēri bija.
, 2016-12-18 23:18, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Tad man neviens neatbildētu, tagad ar putām uz lūpām jūs sacenšaties kurš noliks vairāk Krieviju jo jūsuprāt tā izpaužas patriotisms. nu kur tik stulbi cilvēki var būt
Būšu īss-es vienkārši pasmejos par vatņikiem. Nekāds sakars ar patriotismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:19, pirms 9 gadiem
Redz kā namejs vairs man neatbild, jo apgāzu viņa teikto ar konkrētu faktu. Viņš ir tieši tāds pats interneta varonis kā visi citi latvieši.
, 2016-12-18 23:19, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Te tev piekrītu,latvietis,paraugs jebkuram utainajam no parašas.
Paraugs? Nevis paraugs, bet apkaunojums cilvēcei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:21, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Putina gadījumā tur ar Hitleru paralēles lielākas velkamas.
Popularitāti vajag? Vajag. Ārējo ienaidnieku vajag? Būs. Iekšzemē ir konkurenti? Uztaisam tos par iekšējiem ienaidniekiem.
Un tad beigās pat paši sāks vēl ticēt (cerams, ka tomēr ne) tām pasakām ko sadzejojuši, kā tas mūža galā bija ar Hitleru.

Krievija kāpj uz vienreiz, pirms 80 gadiem, sen jau uztaisītu grābekli

Visu labu!
Viss ir vienkārši. Maskavas kņazi, zelta ordas mantinieki, pakļāva sev pārējo krievzemi. Visa mentalitāte, izpratne par valsti, varu, tautu ir aziātiskās domāšanas recidīvs, kas nebeidz atkārtoties. Kā tas kropplis ta tikko uzsvēra- no Putina baidās, tātad ciena. Šitie Carnikavas artūri patiešām ir garīgi krropļi vārda tiešā nozīmē.
, 2016-12-18 23:21, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ir utainais no parašas
Labi, Tu esi bezjēdzīgs.
, 2016-12-18 23:21, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Redz kā namejs vairs man neatbild, jo apgāzu viņa teikto ar konkrētu faktu. Viņš ir tieši tāds pats interneta varonis kā visi citi latvieši.
Kādu faktu,debloīd?
, 2016-12-18 23:22, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādu faktu,debloīd?
Skatos, ka patīk izlikties par muļķi, viena no latvieša raksturīgākajām īpašībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:22, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Pēc kā tu to secini?
Pēc tā, ko Tu raksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:23, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Nav pierādāms? Atver acis. Cik nav bijuši aicinājumi doties dažādos piketos pret valstī notiekošu. Komentāros tik daudz varoņu, tik daudz gājēju u.t.t., bet kad reālajā dzīvē ir jādodas ko tādu darīt, tad savācās daži cilvēki. Vislabākais piemērs cik liels muldoņa ir latvietis jeb interneta varonis.
Ko Tu te muldi! Normālās demokrātiskās valstīs, arī Latvijā tauta vēlēšanas izsaka savu nostāju un pārvēl tos kuri nepatīk. Salīdzinājumam Krievijā, pēdējos gados ir ekonomikas recesija, bet 2/3 tautas nobalsoja par putina partiju. Šāds absurds pēdējos gados ir bijis tikai Zimbabvē, kur Mugabe pamanijās uzvarēt vēlēšanās, neskatoties uz valsts smago ekonomisko situāciju. Tas saucās, neskatieties uz maniem darbiem, klausieties ko es runāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:24, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būšu īss-es vienkārši pasmejos par vatņikiem. Nekāds sakars ar patriotismu.
Tev jau sports ir otršķirīgs, galvenais šai portālā komentēt politiku. Tev 1 no 10 komentāriem par sportu, pārējie 9 ir par politiku, t;adiem vieta ir delfos un apollo
, 2016-12-18 23:25, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Skatos, ka patīk izlikties par muļķi, viena no latvieša raksturīgākajām īpašībām.
Tu par Krimu?
Debloīd, ir slikts tonis atkārtot Parašas propagandas pausto.
Vel jo vairāk, ka vatņiki ir iedomājušies, ka visa pasaulē visi ir muļķi, un viņi vienīgie zin kas ir likumīgi,un kas nav likumīgi.
, 2016-12-18 23:27, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Tev jau sports ir otršķirīgs, galvenais šai portālā komentēt politiku. Tev 1 no 10 komentāriem par sportu, pārējie 9 ir par politiku, t;adiem vieta ir delfos un apollo
Viņš tups pa savu līniju bet tu vnk nejēga
, 2016-12-18 23:28, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu te muldi! Normālās demokrātiskās valstīs, arī Latvijā tauta vēlēšanas izsaka savu nostāju un pārvēl tos kuri nepatīk. Salīdzinājumam Krievijā, pēdējos gados ir ekonomikas recesija, bet 2/3 tautas nobalsoja par putina partiju. Šāds absurds pēdējos gados ir bijis tikai Zimbabvē, kur Mugabe pamanijās uzvarēt vēlēšanās, neskatoties uz valsts smago ekonomisko situāciju. Tas saucās, neskatieties uz maniem darbiem, klausieties ko es runāju.
Viskrutāk jau bija ar Turciju un Erdoganu, kuru pēc lidmašīnas notriekšanas tā gānija un draudēja, bet pēc pusgada jau līda turkiem pakaļas bučot.
Strpcitu, pat valdošajā elitē tas nostrādāja par sliktu Putinam, jo lai kādi viņam apkārtējie nebūtu podlaižas, tomēr kaut kāda saprāta robežas tiem ir.
, 2016-12-18 23:29, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu te muldi! Normālās demokrātiskās valstīs, arī Latvijā tauta vēlēšanas izsaka savu nostāju un pārvēl tos kuri nepatīk. Salīdzinājumam Krievijā, pēdējos gados ir ekonomikas recesija, bet 2/3 tautas nobalsoja par putina partiju. Šāds absurds pēdējos gados ir bijis tikai Zimbabvē, kur Mugabe pamanijās uzvarēt vēlēšanās, neskatoties uz valsts smago ekonomisko situāciju. Tas saucās, neskatieties uz maniem darbiem, klausieties ko es runāju.
Šis labs, Tu proti mani sasmīdināt. Latvieši tiešām pārvēl kaut ko, pēc tam pilns internets ar neapmierinātību, bet paši ievēl vienus un tos pašus kadrus katru reizi. Kur vēl ir lielāks muļķis par latvieti redzēts? Ceru uz drīzu SC nākšanu pie varas, tad arī valstī sāks viss iet uz labo pusi.
Beidz muldēt, cilvēki balso par saviem līderiem, valsts galvenajiem balstiem. Gan Putina kungs, gan Mugabe ir ļoti cienījami cilvēki. Par Mugabi pārāk neesmu painteresējies, bet nebrīnos, ka cilvēki viņam tic un zin, ka viņš ievedīs valsti labākos laikos. Vienkārši beidz vienreiz šitās muļķības rakstīt un musināt citus cilvēkus.
, 2016-12-18 23:31, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu par Krimu?
Debloīd, ir slikts tonis atkārtot Parašas propagandas pausto.
Vel jo vairāk, ka vatņiki ir iedomājušies, ka visa pasaulē visi ir muļķi, un viņi vienīgie zin kas ir likumīgi,un kas nav likumīgi.
Joprojām Tu izliecies par muļķi, jo par Krimu neesmu ar Tevi vēl diskutējis.
, 2016-12-18 23:33, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Ko konkreti ieguldīja, uzcela?
Konservu rūpnīcās ieguldīja naudu, ciematu infrastruktūru attīstībai deva naudu. Dibināja kopuzņēmumus. Ļoti bieži Malokuriļskā varēja satikt dažādas japāņu delegācijas. Pat neskatoties, ka tas nebija rajona centrs, kurš skaitījās Južnokuriļska, un atradās uz Itarup salas. Tajā laikā saliniekiem bija laba attieksme pret japāņiem. Tagad jau tā vairs neesot.
, 2016-12-18 23:33, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Okupants? Ļaudis paši vēlējās atgriezties Krievijas sastāvā, viņiem bija apnicis tas, kas notiek Ukrainā. Prieks, ka uz pasaules ir arī saprātīgi cilvēki, kuriem tagad ir viss. Vairākas intervijas esmu noskatījies, cik cilvēki tagad ir dzīvespriecīgi.
Habarovskā noteikti var atrast kādas apdzīvotas vietas, kas labprāt pievienotos Japānai. Vai viņi drīkst to darīt?
Tu apsaukā cilvēkus, bet pats pat pašas elementārākās starptautiskās normas nezini, kuras arī ir ratificējuši krievi. Kas tas par niķi, parakstīt un pēc tam neievērot?
Precīzi uz šādu jautājumu atbildēju putina partijas biedrs, TVC žurnālists, propogandists Puškovs, jūs (rietumi) dievojaties ievērot cilvēku tiesības, starptautiskās normas, bet mēs jau to nedarām, "eto ne naše" (tas nav priekš mums).
, 2016-12-18 23:36, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Joprojām Tu izliecies par muļķi, jo par Krimu neesmu ar Tevi vēl diskutējis.
Kas Tu tiešām domā ka katru Tavu stulbību lasu?
Tad varu Tevi apbēdināt, jo es Tevi tik augstu nevērtēju,lai tevis rakstītā ļoti iedziļinātos.
, 2016-12-18 23:38, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas Tu tiešām domā ka katru Tavu stulbību lasu?
Tad varu Tevi apbēdināt, jo es Tevi tik augstu nevērtēju,lai tevis rakstītā ļoti iedziļinātos.
Tu muļķi prasīji faktu, es Tev uzrakstīju pretī, bet tagad izliecies, ka nemani to.
, 2016-12-18 23:40, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Šis labs, Tu proti mani sasmīdināt. Latvieši tiešām pārvēl kaut ko, pēc tam pilns internets ar neapmierinātību, bet paši ievēl vienus un tos pašus kadrus katru reizi. Kur vēl ir lielāks muļķis par latvieti redzēts? Ceru uz drīzu SC nākšanu pie varas, tad arī valstī sāks viss iet uz labo pusi.
Beidz muldēt, cilvēki balso par saviem līderiem, valsts galvenajiem balstiem. Gan Putina kungs, gan Mugabe ir ļoti cienījami cilvēki. Par Mugabi pārāk neesmu painteresējies, bet nebrīnos, ka cilvēki viņam tic un zin, ka viņš ievedīs valsti labākos laikos. Vienkārši beidz vienreiz šitās muļķības rakstīt un musināt citus cilvēkus.
Tu vari normāli diskutēt, vai putins galīgi smadzenes izskalojis un viss ko māki, tas ir apsaukāties?
Latvijā neviena partija nevar savākt vairāk par 1/3 balsu, putlera partija savāc 2/3.
Mugabe ir ļoti cienijams cilvēks! Viņiem valstī bija dienas, (ne mēneši vai gadi), kad inflācija pārsniedza 100%.
, 2016-12-18 23:43, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Habarovskā noteikti var atrast kādas apdzīvotas vietas, kas labprāt pievienotos Japānai. Vai viņi drīkst to darīt?
Tu apsaukā cilvēkus, bet pats pat pašas elementārākās starptautiskās normas nezini, kuras arī ir ratificējuši krievi. Kas tas par niķi, parakstīt un pēc tam neievērot?
Precīzi uz šādu jautājumu atbildēju putina partijas biedrs, TVC žurnālists, propogandists Puškovs, jūs (rietumi) dievojaties ievērot cilvēku tiesības, starptautiskās normas, bet mēs jau to nedarām, "eto ne naše" (tas nav priekš mums).
Tu tagad izdomā neesošas lietas. Neviens no Krievijas nevēlas atdalīties, visi vēlas kļūt par šīs nācijas sastāvdaļu, tādēļ beidz dzīt tuftu.
Ja cilvēkiem klājas slikti un vēsturiski šī teritorija pieder Krievijai, tad kādēļ gan, lai nevarētu paņemt to atpakaļ? Manuprāt, ja pats cilvēks to vēlas, tad neviens papīrs nestāv tam pāri un punkts.
Pareizi pateica, vēl būtu piebildis to, ka gan amīši, gan eiropieši ir pasisti ar tām savām cilvēktiesībām. Brīnās pēc tam, ka visur valda bardaks.
, 2016-12-18 23:49, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viskrutāk jau bija ar Turciju un Erdoganu, kuru pēc lidmašīnas notriekšanas tā gānija un draudēja, bet pēc pusgada jau līda turkiem pakaļas bučot.
Strpcitu, pat valdošajā elitē tas nostrādāja par sliktu Putinam, jo lai kādi viņam apkārtējie nebūtu podlaižas, tomēr kaut kāda saprāta robežas tiem ir.
Nepagāja pusgads, man šķiet tas laiks bija īsāks.
Smieklīgi jūtubē bija skatīties uz visādu krievu nacistu reakciju, kā viņi šūmējās par tādu putina nodevību. Krievu tauta atriebšot turkiem, tagad lai sargās no mums, apsitīsim maitas, pēc pāris mēnešiem putins pārdomā, tagad viņi draugi būšot. Krievu nacistiem, kam ir principi tas bija baigi aizvainojoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-18 23:49, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu vari normāli diskutēt, vai putins galīgi smadzenes izskalojis un viss ko māki, tas ir apsaukāties?
Latvijā neviena partija nevar savākt vairāk par 1/3 balsu, putlera partija savāc 2/3.
Mugabe ir ļoti cienijams cilvēks! Viņiem valstī bija dienas, (ne mēneši vai gadi), kad inflācija pārsniedza 100%.
Kur Tu redzi, ka es apsaukājos? Nosaucu latvieti par muļķi? Piedod, bet man ir taisnība.
Ja viņš nebūtu cienījams cilvēks, tad šaubos vai viņš atrastos vairāk kā 30 gadu pie varas. Pat savā cienījamā vecumā, šis vīrs atrod spēkus, lai vadītu valsti un strādātu cilvēku interesēs. Kā bija rakstīts, vēlēšanas norisinājās godīgi, tas, ka viņa konkurenti saka, ka tas bija fars ir tikai tāpēc, ka Mugabi ieguva pārliecinošu atbalstu.
, 2016-12-18 23:53, pirms 9 gadiem
Jā.Dinamoforlife tiešām nozombēts muļķis.Ar viņu nav jēga pat diskutēt.Viņš ir vēl dumjāks par pērno.huju,jebanotu un robi kopā ņemot.Tik dumš komentētājs sen nav bijis.
, 2016-12-18 23:54, pirms 9 gadiem
Samagons rakstīja: Jā.Dinamoforlife tiešām nozombēts muļķis.Ar viņu nav jēga pat diskutēt.Viņš ir vēl dumjāks par pērno.huju,jebanotu un robi kopā ņemot.Tik dumš komentētājs sen nav bijis.
Ja nav ko teikt, tad labāk paklusē, ja ir, tad uz priekšu.
, 2016-12-18 23:54, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Tas ir tiesi tas, ko šobrīd gribot darīt šajās 4 salās - pievilkt japaņu investīcijas. Es neticu tam, ko uzrakstīji, jo tāda veida japāņi leģitimizetu šo salu okupaciju. Japaņi , kas ieceļotu salās saņemtu savās pases RU vīzu/zīmogu un atzītu, ka tā ir Krievijas teritorija.Tas ir tas pats Krimas variants, kas atrodas zem lielo kompaniju blokādes un tur nav McDonaldi vai rietumu bankas, nevar e-bay neko nipirkt un krimas iedzīvotaji nevar saņemt ASV vīzu utml.
Kas atiecas uz 2 salam, tad tās 1956.gada Hruščovs japaņiem piedavāja atdot pec miera līguma noslēgšanas, bet japāņi ateicas(gribeja 4 salas). De jure Japana vel šobrīd ar Krieviju atrodas kara stāvoklī, jo nav noslegts miera līgums.

p.s. pazīstamais Donbasa revolucionārs Strelkovs jau ceļot traci un pieprasa lai publicētu visus noslēgtos līgumus ar Japanu. Ožot pēc nodevības.
Gribi tici,gribi netici, bet tā tas bija. Tu zini pēc nostāstiem, bet es pēc tā ko pats savām acīm redzēju esot tur. Gorbačova un Jeļcina laikā japāņiem bija lielas cerības, ka viņi Iturup un Uturup salas atgūs. Tās viņiem ir/bija svarīgākas, ka abas mazās salas.
, 2016-12-19 00:02, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Tu tagad izdomā neesošas lietas. Neviens no Krievijas nevēlas atdalīties, visi vēlas kļūt par šīs nācijas sastāvdaļu, tādēļ beidz dzīt tuftu.
Ja cilvēkiem klājas slikti un vēsturiski šī teritorija pieder Krievijai, tad kādēļ gan, lai nevarētu paņemt to atpakaļ? Manuprāt, ja pats cilvēks to vēlas, tad neviens papīrs nestāv tam pāri un punkts.
Pareizi pateica, vēl būtu piebildis to, ka gan amīši, gan eiropieši ir pasisti ar tām savām cilvēktiesībām. Brīnās pēc tam, ka visur valda bardaks.
Čečēnija gribēja atdalīties, apsita viņus kā prusakus, Tatarstāna gribēja pasludināt tikai suverinitāti, krievijas sastāvā, bet ja viņu likumi būs pretrunā ar krievijas, tad darbojas republikas nevis federācijas, aizliedza.
Kā var vispār zināt kas ko vēlas, ja pat par ierosinājumu, kādai teritorijai, mainīt tikai federālās nozīmes statusu var nonākt cietumā? Pirms pāris gadiem, Sibīrijā bija iniciatīvas grupa kas vēlējās veidot kaut kādu sibīrijas autonomo republiku. Tā nebija pat atdalīšanās, bet par to, pret dažiem aktīvistiem tika ierosinātas krimināllietas.
, 2016-12-19 00:06, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Ja nav ko teikt, tad labāk paklusē, ja ir, tad uz priekšu.
Nu nonākt līdz tavam stulbuma līmenim man negribās,jo palasot tavus spriedelējums,tikai dumš var palikt.Tāpēc tevis ignorēšana būs vislabākā opcija.Ieteiktu arī citiem ignorēt šito mazgadīgo
urlēnu.Nav jēga ar tik tupu radījumu kontaktēties,jo kā jau riktīgs krievs,viņš izmanto tikai savu vienīgo rievu,kas uz pakaļas.
, 2016-12-19 00:09, pirms 9 gadiem
Samagon, tak tie parašņiki, kas te šovakar ar putām uz lūpām uzdarbojas, visticamāk arī ir tas robis, jebšu arturiks.
, 2016-12-19 00:13, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Kur Tu redzi, ka es apsaukājos? Nosaucu latvieti par muļķi? Piedod, bet man ir taisnība.
Ja viņš nebūtu cienījams cilvēks, tad šaubos vai viņš atrastos vairāk kā 30 gadu pie varas. Pat savā cienījamā vecumā, šis vīrs atrod spēkus, lai vadītu valsti un strādātu cilvēku interesēs. Kā bija rakstīts, vēlēšanas norisinājās godīgi, tas, ka viņa konkurenti saka, ka tas bija fars ir tikai tāpēc, ka Mugabi ieguva pārliecinošu atbalstu.
Ja latvieši nevienam politiķim neskatās mutē, kā tu to dari, tad viņi ir muļķi?

Kas tā par strādāšanu cilvēku labā, ja inflācija ir 100% dienā? Jeb Tu nesaproti ko tas nozīmē? Ja tiešām esi pat tik aprobežots, paskaidrošu. Šodien tu strādā, nopelni desmit maizes kukuļiem, rīt pamostoties, par to naudu nopirksi tikai piecus, bet ja nebūsi nopelnīto naudu iztērējis pēc nedēļas, sanāks labi ja puskukulis. Saprati "gudrais"?
, 2016-12-19 00:17, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja latvieši nevienam politiķim neskatās mutē, kā tu to dari, tad viņi ir muļķi?

Kas tā par strādāšanu cilvēku labā, ja inflācija ir 100% dienā? Jeb Tu nesaproti ko tas nozīmē? Ja tiešām esi pat tik aprobežots, paskaidrošu. Šodien tu strādā, nopelni desmit maizes kukuļiem, rīt pamostoties, par to naudu nopirksi tikai piecus, bet ja nebūsi nopelnīto naudu iztērējis pēc nedēļas, sanāks labi ja puskukulis. Saprati "gudrais"?
Es ļoti labi saprotu, kas ir inflācija. Ja esi tik gudrs, tad pastāsti, kādēļ Mugabe tika tik pārliecinoši pārvēlēts amatā un valda tur vairāk kā 30 gadu?
, 2016-12-19 00:31, pirms 9 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Es ļoti labi saprotu, kas ir inflācija. Ja esi tik gudrs, tad pastāsti, kādēļ Mugabe tika tik pārliecinoši pārvēlēts amatā un valda tur vairāk kā 30 gadu?
Kas tu domā ka āfrikā ir baigā demokrātija?
Mugabe kontrolē visus medijus, viss ir viņa rokās. Un pat tādā situācijā, nebija viņam nekāda pārliecinoša uzvara. Otrajā kārtā, esot savācis nedaudz virs 50%, oponents bišķiņ zem. Ja visiem būtu bijusi vienāda pieeja medijiem, viņš nebūtu ticis pat līdz otrajai kārtai.

Putinam ir kaut kāda dīvaina harisma. Kad viņa spītības dēļ, nulto gadu sākumā nogrima zemūdene ar jūrniekiem un uz žurnālistu jautājumu, kas notika ar Kursku, viņš ciniski, neko neskaidrojot atbildēja, viņa noslīka, putinu iesauca par teflonovij. Tā tas turpinās visos šos gadus, mēsli krievijā notiek regulāri, reizi mēnesi ir vismaz kāda katastrofa, bet putinam nekas nepielīp. Visi citi vainīgi, tikai ne viņš.
, 2016-12-19 01:12, pirms 9 gadiem
"Sabojāt svētkus" tas tomēr skan, vismaz, var interpretēt, kā atklātu ieriebšanu.
, 2016-12-19 01:38, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ble, es Kuriļu salās (Šikotānā) nodzīvoju 2,5 gadus. Kāda tur Eiropa? Ja japāņi jau 80-to gadu nogalē tur nesāktu ieguldīt savu naudu, tad tur vispār būtu galīgs pīīī. Kad Šikotānā (Malokuriļskā) 1994. gadā bija lielā zemestrīce, tā tur joprojām neesot viss sakārtots. Turpat blakus Japānas Fukušimā jau pēc 1,5 gada viss bija sakārtots pēc lielās zemestrīces.
ko tu TUR darīji?
, 2016-12-19 01:47, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Putinam ir kaut kāda dīvaina harisma.
Kāda tur bļ** harizma? Tu ieej jebkurā lielā Krievijas ziņu portālā, par TV nemaz nerunājot. Normālās demokrātiskās valstīs prezidents vai premjers būtu pirmajā lapā ar samazgām noliets... ASV republikāņi Obamu saukāja par mērkaķi visus 8 gadus un tika izdotas n-tās grāmatas mēģinot pierādīt to, ka patiesībā viņu sauc B. Huseins Osama, viņš ir musulmanis no Kenijas un izcēlies no pērtiķiem... Nerunāšu arī par citām valstīm, pie mums varbūt latviešu mediji ar tādām galējībām neizceļas, bet visādi ''Vesķi'' un nevesķi visus latviešu politiķus jau par fašistiem un noziedzniekiem ir nosaukuši neskaitāmas reizes...

Ja Krievijā viss būtu kārtībā ar demokrātiju, tad tur sen jau būtu tāpat. Bet tur "Dožd'' pat nevar aptauju mājaslapā uzlikt par to vai PSRS 2. pasaules karā nevajadzēja atdot Ļeniņgradu vāciešiem, lai izvairītos no postošā aplenkuma un bada, lai neizraisītu režīma dusmas. Nevienas valsts top politiķis, lai cik viņš būtu veiksmīgs, demokrātiskā valstī nebūs tāds, kurš patiks visiem. Anglijā Tečere tiek zināmās aprindās atzīta par vienu no izcilākajām personībām u.t.t., bet citas aprindas svinēja viņas nāvi, kad viņa nomira.
, 2016-12-19 03:02, pirms 9 gadiem
Es domaju ka tikai krievijas likvidacija atnesis mieru eiropa un pasaule..un musu berni vares dzivot drosa un mieriga vide
, 2016-12-19 09:22, pirms 9 gadiem
Zviedrs ir zviedrs Maskavā, Rīgā, ...
Bet Znaroks varēja nenolaisties līdz tā līmenim.
Pirms gadiem, zviedri atvilka uz Rīgas ostu lūzni, letiņi sagrieza metāllūžņos, un tie pietiesāja, ka tas esot bijis spožs okeāna laineris, tfu.
Un zviedru bankas ? ne tik zaglīgas, ka dažas vietējo un austrumu kadru bijušās, bet arī izkrāpušas miljardus pret parakstiem līgumos par suņu būdām.
, 2016-12-19 09:39, pirms 9 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Šitam nabagam vecāki nav iemācijuši ka viss, kas ienāk galvā, uzreiz nav jāspłauj ārā. Vate ir un paliek vate. Var uzvilkt uzvalku, kas maksā ntos tūkstošus $$$, bet vāłinks tāpat spraucas ārā
Ar ko tad Omarka teiktais ir cienīgāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-19 09:43, pirms 9 gadiem
aivo50 rakstīja: Es domaju ka tikai krievijas likvidacija atnesis mieru eiropa un pasaule..un musu berni vares dzivot drosa un mieriga vide
Kā tad, vispasaules halifatā ar šariata likumiem, allah, faking, ak bar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-19 09:54, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Znaroks stāstīja, ka kāvies ar zviedru un soģi viņam aizlauzuši divatā rokas aiz muguras, zviedrs tikmēr turpinājis netraucēti masēt Oļega fizionomiju, kamēr viņš izrāvies un pārmācījis visus trīs. Zinot viņa gaitas Jūras pērlē, neredzu iemeslu neticēt
Es ar tieši tādu pašu versiju biju dzirdējis vēl 90.tajos
, 2016-12-19 09:57, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Zinot notikumus Jūras pērlē, pernakam nav iemesla tam neticēt
99% taisnība
, 2016-12-19 10:02, pirms 9 gadiem
toms_kranihs_104137610074211 rakstīja: Latvieši kaut ko d1rš par krieviem, kad sejā 1 pret 1 būtu jāpasaka tas, tad maz būtu to kuri to spētu. Internetā varenie patrioti uzradušies Pie visa krievi vienmēr vainīgi
Fanotājs sauca mani uz Dobeli, lai man pa purnu sadotu, kad piekritu un pajautāju koordinātes, tā plinte krūmos Un tā nebūt nav pirmā reize, saistīta ar interneta "varoņiem" iekš SC portāla
, 2016-12-19 10:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur un kā zinot?
Kā reiz TV izteicās izmeklētājs, kurš pēc tam to lietu Pērlē izmeklēja-ir vairāk jautājumu nekā atbilžu visā tajā. Varu vienīgi piebilst, ka zinot, kā apaug no autora uz autoru dažādas leģendas, tad ir pamats domāt, ka lielākā daļa tā laika notikumos ir piepušķojuma sekas. Zinot, ka Znaroks un Haritonovs tajā laikā (pirms tiem notikumiem Pērlē) jau bija pazīstami, tad ...................
Ivar, pats tu esi viena liela milzīga PĒRLE!
, 2016-12-19 10:10, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu zinātu kāpēc Znaroks vispār nonāca Rīgā, tad Tu visādus sūdus nedzītu.
Kas tur ko nezināt, lai 80. to gadu pirmajā pusē spēlētu Rīgas Dinamo
, 2016-12-19 10:12, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, vari nosaukt kādu raidījumu, līdzīgu tam ''Tas iespējams tikai Krievijā'', kur būtu Latvijā notiekošie idiotismi apkopoti?
Tanī raidījumā ir krietni vairāk atjautības, nekās idiotisma
, 2016-12-19 10:16, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtošos, bet...................
Ja mēs no grāmatām un video filmām zinām,ka cilvēkam iekožot vilkatis, tad cilvēks pats paliek par vilkati, un vadoties no tā man ir smagas aizdomas, ka pernambucano ,Īpaši Debīlu Jenotu un pārējos SC vatņikus ir sakodis sūds.
Cik lēta un primitīva literatūra, un atkal tas visuresošais MĒS! Neputne vēl to par kruto fantastiku sauc Pipec, tad jau sanāk tā, ka ja Huļiks iekostu Funi, tad būtu Birojs?
, 2016-12-19 10:33, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu te muldi! Normālās demokrātiskās valstīs, arī Latvijā tauta vēlēšanas izsaka savu nostāju un pārvēl tos kuri nepatīk. Salīdzinājumam Krievijā, pēdējos gados ir ekonomikas recesija, bet 2/3 tautas nobalsoja par putina partiju. Šāds absurds pēdējos gados ir bijis tikai Zimbabvē, kur Mugabe pamanijās uzvarēt vēlēšanās, neskatoties uz valsts smago ekonomisko situāciju. Tas saucās, neskatieties uz maniem darbiem, klausieties ko es runāju.
Realitātē nav tā, kā tu raksti Sūds ar tām vēlēšanām un pārvēlēšanām, bet kā var civilizētajā, kā tu, saki sabiedrībā, notikt visādi absurdi ar bēgļiem un gejpraidiem, ja acīmredzami lielākā tautas daļa ir kategoriski PRET šādām te parādībām? Tas tik norāda uz to, ka kaut kur tie sistēmas mehānismi tomēr klibo, pie tam krietni smagi klibo
, 2016-12-19 10:40, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: ko tu TUR darīji?
Ivars tur pulksteņus tirgoja, būdams Padomju Armijas Praporščiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-12-19 11:40, pirms 9 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Cik lēta un primitīva literatūra, un atkal tas visuresošais MĒS! Neputne vēl to par kruto fantastiku sauc Pipec, tad jau sanāk tā, ka ja Huļiks iekostu Funi, tad būtu Birojs?
Kur es rakstīju 'krutā fantastika'? Es tev vnk prasīju, kas vainas fantastikai literatūrā. Normāli atbildēt slaba?
, 2016-12-19 12:40, pirms 9 gadiem
lonja rakstīja: Kāda tad harisma ir valdošajai elitei Latvijā?Bail pat iedomāties!sabrūkot lielveikalam,iet bojā sievietes un bērni,nevis karavīri(Kursk),a valdošā zagļu kliķe kā ir pie varas,tā ir
Latvijā it kā demokātiskajās vēlēšanās cilvēki pilnībā izgāž solvitu,a šī ne tikai tiek saeimā,bet pat drošības komisiju kūrē?Un ir ar visām pielaidēm valsts noslēpumiem utt...vot tā nu gan ir tautas gribas ievērošana
Par Solvitu trāpīji desmitniekā! Es vēl ar Zaipi Spamā atceros par šo tematu tirsos, šis saka, ka mums esot visi nepeiciešamie mehānismi Tautas gribas realizēšanai, tikai IR JĀCENŠAS KAUT KO DARĪT, tobiš, pašam kaut kur jāiet, jāstāv rindās, jāčakarē prāti ierēdņiem, jābendē nervi sev un citiem, savācot visus nepieciešamos dokumentus un parakstus, koroče, dēļ tā ir jāiziet 666 elles vārtiem, baigā demokrātija, vai ne?
Un tikai tad pēc visas šīs nervotrjopkas un mozgojobkas var panākt gejpraidu anulēšanu, bēgļu izraidīšanu, jeb rudās raganas politisko inkvizīciju
, 2016-12-19 13:18, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Kur es rakstīju 'krutā fantastika'? Es tev vnk prasīju, kas vainas fantastikai literatūrā. Normāli atbildēt slaba?
Nesaprotu tava jautājuma jēgu, ja vien tur nav slēpta vēlme par katru cenu iespringt par savu kārtējo favorītu Bocmani Ivaru Normālai fantastikai nav nekāda vaina, taču Ivara piemērs, maigi izsakoties, ir zem katras kritikas Neko šis nav lasījis, visas tās debilās šņagas par vilkačiem, vampīriem, drakulām un citiem čortiem masveidā sāka rādīt vēl 80.beigās tā saucamajos videosalonos un tas, ka Ivars vēl pielika klāt ģeniālu frāzi MĒS VISI, ir nekas cits, kā absolūta truluma kalngals
, 2016-12-19 13:27, pirms 9 gadiem
lonja rakstīja: Es ,piem,Namej kaunos,ka liela daļa manu tautiešu ir tik pat truli kā tuSavu smadzeņu nav ne kripatas,mēli izbāzuši tik aktīvi laiza saviem saimniekiem baltajā mājā ānusu
Ko gan var gribēt no vecā Padomju Prapora, kurš 80.to beigās - 90.to sākumā brīvajā laikā apmeklēja lētos videosalonus, kur skatījās trešās šķiras Holivudas šedevrus par vampīru kodieniem
, 2016-12-19 15:14, pirms 9 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nesaprotu tava jautājuma jēgu, ja vien tur nav slēpta vēlme par katru cenu iespringt par savu kārtējo favorītu Bocmani Ivaru Normālai fantastikai nav nekāda vaina, taču Ivara piemērs, maigi izsakoties, ir zem katras kritikas Neko šis nav lasījis, visas tās debilās šņagas par vilkačiem, vampīriem, drakulām un citiem čortiem masveidā sāka rādīt vēl 80.beigās tā saucamajos videosalonos un tas, ka Ivars vēl pielika klāt ģeniālu frāzi MĒS VISI, ir nekas cits, kā absolūta truluma kalngals
Kopš kura laika Ivars ir mans favorīts?
Es nezinu, kur kas ir radies, bet kāda starpība, kas par fantastiku? Ķipa nav iespējama laba fantastika par jebkuru tēmu? Viss ir atkarīgs no autora un viņa spējām un ne no kā cita, ne jau žandrs pie kā ir vainīgs, bet tev jau kā parasti, ka tik vispārināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja