Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pelšs un Girgensons izpelnās Kanādas mediju uzmanību

Juris Miņins
Juris Miņins

Pelšs un Girgensons izpelnās Kanādas mediju uzmanību
Zemgus Girgensons
Foto: Dubuque Fighting Saints, flickr.com

Latvijas U-20 izlases spēlētāji Kristiāns Pelšs un Zemgus Girgensons ir tikuši izcelti Kanādas respektablā hokeja žurnāla "The Hockey News" autora Raiena Kenedija jaunākajā blogā, kurā tika stāstīs par labākajiem jaunajiem spēlētājiem, kas piedalās pirmās divīzijas Pasaules čempionātā.

"The Hockey News" autors uzsver, ka lai arī parasti U-20 hokejs asociējas ar "lielajām" izlasēm, arī pārējās valstīs ik pa laikam var atrast kādu tiešām perspektīvu jauno hokejistu, tai skaitā starp valstīm, kas piedalās pirmās divīzijas Pasaules čempionātā.Kopumā Kenedijs izcēla četrus hokejistus, divus Latvijas pārstāvjus un divus dāņus. Viņaprāt, šiem hokejistiem ir vislielākās izredzes no šī gada pirmajā divīzijā spēlējošajiem jaunajiem censoņiem tikt pamanītiem arī NHL līmenī.

Rakstot par Kristiānu Pelšu, materiāla autors atzīmēja, ka, lai arī viņa iejušanās Rietumu hokeja līgā (WHL) aizņēma kādu laiku, pēdējos mačos pirms došanās uz izlasi Kristiāns rādīja rezultatīvu spēli – piecās spēlēs seši (2+4) punkti, bet spēlējot izlasē uzbrucējs četros mačos ir guvis trīs (2+1) punktus.

Savukārt Zemgus Girgensona sakarā tika atzīmēts, ka neskatoties uz viņa vecumu, 16 gadīgais uzbrucējs ir pamanījies kļūt par vienu no rezultatīvākajiem spēlētājiem gan Savienoto valstu hokeja līgā (USHL), gan Latvijas izlasē. Tāpat apskatnieks izcēla labos Girgensona auguma rādītājus (185 cm un 82 kg) un spēlētāja lielisko prasmi saglabāt ripu, kas viņam dodot pārsvaru spēlējot laukuma viduszonā.

Tāpat, kā jau minēts, tika izcelti divi Dānijas jaunie uzbrukuma talanti – Niklass Jensens un Tomass Spelings. Savukārt starp "labākajiem no palikušajiem" tika minēti Lielbritānijas izlases pārstāvis Roberts Fārmers, kurš šosezon mēģināja iekļūt OHL līgā, taču viņam tas neizdevās un slovēnis Gaspers Kopitars, kura brālis ir NHL labi pazīstamais Anže Kopitars.

Atgādināsim, ka Latvijas izlasei pirmās divīzijas Pasaules čempionātā ir atlikusi vairs tikai viena spēle, jo rītdien, turnīra izšķirošajā mačā, būs jātiekas ar mājnieku, Baltkrievijas, hokejistiem.

Izmantotie resursi:
The Hockey News: Insight on the NHL and the...

1 2 58 komentāri

 +15 [+] [-]

, 2010-12-18 17:07, pirms 14 gadiem
Super! Nav vardu !

  +5 [+] [-]

, 2010-12-18 17:07, pirms 14 gadiem
Autor, virsrakstā kļūda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-12-18 17:08, pirms 14 gadiem
NU malači nevar nepiekrist

 +28 [+] [-]

, 2010-12-18 17:11, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: vnk beši,ka pajoļi kko uzcep un nejēdz pārlasīt
nu sausmas, ko lai dara, virsraksta drukas kluda.... ka tu to pardzivosi? varbut nem striki un mekle tuvako koku, domaju seit daudzi tev bus tikai pateicigi

 +24 [+] [-]

, 2010-12-18 17:11, pirms 14 gadiem
protams, patīkami, taču nevar nepiebilst, ka arī Karsums agrāk šādi tika slavēts..

  +9 [+] [-]

, 2010-12-18 17:12, pirms 14 gadiem
uuzinjsh rakstīja: protams, patīkami, taču nevar nepiebilst, ka arī Karsums agrāk šādi tika slavēts..
tas ir slikti vai labi?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-18 17:14, pirms 14 gadiem
Un par slaveno Liepājas 91. gadu patiešām nav ne vārda tajā blogā?

 +22 [+] [-]

, 2010-12-18 17:14, pirms 14 gadiem
uuzinjsh rakstīja: protams, patīkami, taču nevar nepiebilst, ka arī Karsums agrāk šādi tika slavēts..
Īstenībā Karsums šādi slavēts netika ne 16 gados, ne arī vēlāk.

Vienīgais Latvijas jaunais hokejists, kurš izpelnījās vēl lielāku THN uzmanību bija Artūrs Kulda pagājušsezon.

     [+] [-]

, 2010-12-18 17:15, pirms 14 gadiem
Megadzilna rakstīja: tas ir slikti vai labi?
tas tikai parāda, ka vienmēr ar šādām atsauksmēm nekļūst par NHL pamatsastāvniekiem
Slēpts komentārs: maris777

 +18 [+] [-]

, 2010-12-18 17:18, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja Zemgus Girgensons nākamajā sezonā netiek Dinamo vai cita KHL kluba pamatsastāvā, tad nekāda superzvaigzne tur neizaugs.
Domāju, ka LM un BAČ variants puisim būtu ideāls, lai sačakarētu visu savu turpmāko karjeru

 +13 [+] [-]

, 2010-12-18 17:20, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja Zemgus Girgensons nākamajā sezonā netiek Dinamo vai cita KHL kluba pamatsastāvā, tad nekāda superzvaigzne tur neizaugs.
Tagad visam jāsaistās ar KHL, ja?
Kapēc viņš nevarētu palikt Z-amerikā un tur izaugt?

  +8 [+] [-]

, 2010-12-18 17:20, pirms 14 gadiem
Prieks par Girgensonu, jācer, ka izaugsme turpināsies

 +12 [+] [-]

, 2010-12-18 17:21, pirms 14 gadiem
starpcitu, es kkad dzirdēju ka rītdienas spēli varētu rādīt LTV7! tā ir taisnība?man, piem., ir liela interese paskatīties uz jaunajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-12-18 17:22, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja Zemgus Girgensons nākamajā sezonā netiek Dinamo vai cita KHL kluba pamatsastāvā, tad nekāda superzvaigzne tur neizaugs.
Tikai Riga, Tikai Dinamo fani ja nezinaji, hokejs ir ari citas ligas un komandas iznemot RD un KHL
vins nespele Eiropa un cerams, ka lidz kadu 40 gadu vecuma ta ari nekad nespele eiropa, vinam nakamajai sezonai jau ir ligums roka ar Vermontas universitati par spelesanu NCAA

  +4 [+] [-]

, 2010-12-18 17:23, pirms 14 gadiem
naftas magnāts rakstīja: starpcitu, es kkad dzirdēju ka rītdienas spēli varētu rādīt LTV7! tā ir taisnība?man, piem., ir liela interese paskatīties uz jaunajiem!
rādīs 19,00

  +6 [+] [-]

, 2010-12-18 17:27, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Tikai Riga, Tikai Dinamo fani ja nezinaji, hokejs ir ari citas ligas un komandas iznemot RD un KHL
vins nespele Eiropa un cerams, ka lidz kadu 40 gadu vecuma ta ari nekad nespele eiropa, vinam nakamajai sezonai jau ir ligums roka ar Vermontas universitati par spelesanu NCAA
Vienošanās ar Vermontu stāsies spēkā no aiznākamās, t.i., 12./13. gada sezonas. Nākamgad Zemgus turpinās spēlēt USHL.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-18 17:27, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja Zemgus Girgensons nākamajā sezonā netiek Dinamo vai cita KHL kluba pamatsastāvā, tad nekāda superzvaigzne tur neizaugs.
Redz kur cilveeku ir novedis Dinamo, vinsh redz tikai KHL un neko citu

  +4 [+] [-]

, 2010-12-18 17:30, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vienošanās ar Vermontu stāsies spēkā no aiznākamās, t.i., 12./13. gada sezonas. Nākamgad Zemgus turpinās spēlēt USHL.
ja, ja, taisniba, bet tas nemaina faktu, ka ar RD vinam nav nekada sakara un cerams, ka arī nebūs

  +6 [+] [-]

, 2010-12-18 17:32, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja Zemgus Girgensons nākamajā sezonā netiek Dinamo vai cita KHL kluba pamatsastāvā, tad nekāda superzvaigzne tur neizaugs.
Maari, Dinamo tikai prieksh latvieshiem ir pasaules labaakais klubs. Protams, vinjam buutu ko pamaaciities no pieredzeejushajiem speeleetaajiem, tachu to var dariit arii citur, ne tikai KHL. Trenninjos protams, ka tiktu guuta pieredze, bet, vai tiktu laukumaa? Katram ir savs laiks un vieta, kur speeleet. Nav jeega iemest puiku atvaraa, un skatiities vai izpeldees vai ne. Ja jau vinjsh ir ieguvis shaadu meistariibu aiz okeaana, taatad vinjsh juutas labi Ziemeljamerikas hokejaa. Eiropas hokeja tehniskaas speeles pamatus vinjsh ir ieguvis un prasmiigi to pielieto Z-Amerikaa. Ar to vinjsh tur var izcelties. Bet KHL-aa vinjsh pazudiis bez speelju prakses, vai arii tiks nodziits kaa zirgs un pazudiis apetiite speeleet.
Slēpts komentārs: maris777

     [+] [-]

, 2010-12-18 17:37, pirms 14 gadiem
azo3 rakstīja: Maari, Dinamo tikai prieksh latvieshiem ir pasaules labaakais klubs. Protams, vinjam buutu ko pamaaciities no pieredzeejushajiem speeleetaajiem, tachu to var dariit arii citur, ne tikai KHL. Trenninjos protams, ka tiktu guuta pieredze, bet, vai tiktu laukumaa? Katram ir savs laiks un vieta, kur speeleet. Nav jeega iemest puiku atvaraa, un skatiities vai izpeldees vai ne. Ja jau vinjsh ir ieguvis shaadu meistariibu aiz okeaana, taatad vinjsh juutas labi Ziemeljamerikas hokejaa. Eiropas hokeja tehniskaas speeles pamatus vinjsh ir ieguvis un prasmiigi to pielieto Z-Amerikaa. Ar to vinjsh tur var izcelties. Bet KHL-aa vinjsh pazudiis bez speelju prakses, vai arii tiks nodziits kaa zirgs un pazudiis apetiite speeleet.
Tu lasīt neproti? Es saku , ja viņš grib kļūt par zvaigzni viņam ir jātiek nākamgad vismaz KHL kluba pamatsastāvā! Ja viņš tur iekļūst, tad spēļu prakse būs. Ja neiekļūs, tad arī mocīsies kā Bukarts u.c. Mūžīgi perspektīvie.

     [+] [-]

, 2010-12-18 17:39, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tu lasīt neproti? Es saku , ja viņš grib kļūt par zvaigzni viņam ir jātiek nākamgad vismaz KHL kluba pamatsastāvā! Ja viņš tur iekļūst, tad spēļu prakse būs. Ja neiekļūs, tad arī mocīsies kā Bukarts u.c. Mūžīgi perspektīvie.
Es protu, un Tavaa tekstaa nekas neliecina par "vismaz". Tu raksti, ja netiks "Dinamo" vai citaa KHL klubaa!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-18 17:41, pirms 14 gadiem
Vispār jau tiešām pēc kādiem 3-5 gadiem mums būs ļoti labs izlases sastāvs, protams, pie noteikuma, ka turpinās attīstīties, tie kuriem jāattīstas. Un tādi kā Miķelis vai Lauris būs jau lieli meistari un neapstrīdamas vērtības Lai vai kur būs OS ap to laiku, medaļas - mēs nākam!

 +14 [+] [-]

, 2010-12-18 17:43, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ja viņš nākamo sezonu tiks AHL , tad jā izaugs. Bet ja viņš nav gatavs ne AHL ne KHL pieaugušo hokejam, tad superzvaigzne tur nesanāks. Tikai viduvējs hokejists. Cik gados Krosbijs spēlēja NHL , cik gadi bija mūsu pašu Ozoliņam kad jau piedalījās NHL Zvaigžņu spēlē? Balderis Dinamo arī sāka 16. gadu vecumā. Viņam nākamgad ir jābūt vismaz Tarasenko līmenī.
NHL vispār drīkst spēlēt tikai no 18 gadiem. Girgensonam ir 16.

Iemest 17-gadīgu hokejistu pieaugušo komandā, lai arī viņš kāds stārs ne būtu, nav prāta darbs kaut vai tikai tāpēc, ka viņam vēl ne tuvu nav un nevar būt tas spēks, kas ir večiem.

Par Bukartu runājot... ka tik viņš nav tieši no tiem, kas visai jauns ienāca pieaugušo hokejā un tādējādi palika bez spēļu prakses... .

Jaunajiem ir jāspēlē, un jāaug meistarībā. Sēžot uz soliņa, lai arī "krutā" kreklā, meistarība nepieaug.

P.S. Ja jau viss būtu, ka tu raksti, tad kanādiešim un amerikāņiem hokeja vispār nebūtu, jo viņu jaunie līdz gadiem 19-20 spēlē junioros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-18 18:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Juniori ir plašs jēdziens. Mūsu juniori LV savā sulā var progresēt kaut līdz 40. Bet vai tas ko dos ? Ir jābūt konkurencei. Un tā līga kur viņš kapā nav tā spēcīgākā. 16 gados iespējams tas ir tas ko vajag. Bet vai ir vērts tur ilgāk spēlēt,ja tu esi ievērots un pamanīts, jautājums.

To ko tu attiecināji par junioriem un vecumu,kopumā piekrītu par 100 %. Tavs 19 - 20 gadu limits ir nedaudz pārspīlēts. Jo spicākie NHL sāk kapāt jau no 18 gadiem.
Ņemot tādus tīradņus kā Tarasenko,kas RD aizsargus čakarēja kā bobīšus,ko viņam darīt junioros,ja viņš jau PRO līmenī ir pamanāms ?
Bet ja ņem kopumā,tad es tev 100% piekrītu,ka jaunajiem ir jāaug savā vidē. Un tie 18 - 19 gadi arī ir tas zelta vidusceļš.
USHL ir ļoti laba līga (NHL šobrīd ir 153 bijušie USHL spēlētāji) priekš tiem, kas tālāk plāno iet uz NCAA. Un pēc NCAA jau uz vietu NHL vari pretendēt jau kā daudz gatavāks spēlētājs.

Par palikšanu junioros... NHL var spēlēt no 18 gadiem (bet 18 gados spēlēt NHL var tikai retais, kur nu vēl labi un regulāri spēlēt), AHL var spēlēt no 20 gadiem (vai 4 pilnām CHL sezonām) [Eiropiešiem, kas nav spēlējuši ZAmerikā šie noteikumi nav saistoši, viņi var spēlēt no 18].

Man šķiet, ka jautājumi par palikšanu vai nepalikšanu atkrīt paši no sevis.
Protams, ka "aizsēdēties" junioros arī nevajadzētu (Tavaresa piemērs), taču vairākumā gadījumu jaunajiem, tomēr, "papildus" sezona(s) junioros ir noderīga(s).

Par vecumu jau teicu - 18 gados spēlē tikai atsevišķi kadri (tas arī uz Tarasenko attiecināms), bet tieši tāpēc viņi ir supertalanti, kas izceļas uz vienkārši ļoti talantīgo fona. Liela daļa junioros spēlē visas 4 sezonas (3 vismaz).
Slēpts komentārs: maris777

  +9 [+] [-]

, 2010-12-18 18:29, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tas viss ir tā, ja viņš ir vidusmēra hokejists, bet ja superzvaigzne tad jau 18 gados ir lielo komandu līderis. Nākamgad arī izšķirsies vai Zemgus būs Krosbija, Jāgra , Ovečkina u.c. līmeņa spēlētājs vai arī paliks labākajā gadījumā NHL vidusmērs vai pat KHL vidusmērs.
Un starp Jāgru, Krosbiju, Ovečkinu - NHL vidusmēra spēlētājiem nekā nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-18 20:20, pirms 14 gadiem
Man prieks par abiem puišiem! Tiešām ceru, ka no viņiem nākotnē izaugs stabili NHL uzbrucēji!
1 2 58 komentāri