Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Cibuļskis, Bukarts, Bičevskis un citi rīdzinieki papildinās HK "Liepāja"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Cibuļskis, Bukarts, Bičevskis un citi rīdzinieki papildinās HK "Liepāja"
Roberts Bukarts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas Virslīgas hokeja klubs "Liepāja" piesaka vairākus spēlētājus no Rīgas "Dinamo", tostarp Oskaru Cibuļski, Robertu Bukartu un Māri Bičevski, šodien informē Latvijas Hokeja federācija.

Liepājas hokeja klubs pieteicis astoņus spēlētājos no Rīgas "Dinamo" un HK ''Rīga". Pašmāju čempionāta trešo spēcīgāko komandu pastiprinās aizsargi Mārtiņš Porejs, Ralfs Grīnbergs, Oskars Cibuļskis un uzbrucēji Gunārs Skvorcovs, Māris Bičevskis, Roberts Bukarts, Kārlis Ozoliņš, Linards Mazurs-Mago. Reglaments gan nosaka, ka mačam komanda var pieteikt tikai 5 spēlētājus no citu valstu čempionātiem.

Rīgas dinamietis Oskars Cibuļskis šosezon KHL aizvadījis 54 spēles un ar 16 (5+11) punktiem ir rīdzinieku trešais rezultatīvākais aizsargs. Dinamiešu uzbrucēji Māris Bičevskis un Roberts Bukarts šosezon KHL guvuši attiecīgi 15 (5+10) un 14 (6+8) punktus.

Kā jau ziņots, 2014. gada oktobrī HK "Liepāja" kļuva par Rīgas "Dinamo" fārmklubu. Sadabības līgums noslēgts līdz sezonas beigām. Līdz ar to "Dinamo" un HK "Rīga" spēlētāji var tikt nosūtīti uz Liepājas klubu.

Latvijas Virslīgas regulārajā turnīrā HK "Liepāja" patlaban ar 52 punktiem ieņem trešo vietu, ar 57 punktiem spicē ir HK "Mogo" un HK "Kurbads". Regulārajā sezonā komandām vēl būs pa 5-6 spēlēm. Liepājniekiem nākamais mačs ieplānots 18. februārī Jelgavā pret HK "Zemgale/LLU".

Izmantotie resursi:
twitter.com/lhf_lv

 +11 [+] [-]

, 2015-02-12 11:21, pirms 10 gadiem
Baltais karogs izkārts....

  +4 [+] [-]

, 2015-02-12 11:23, pirms 10 gadiem
A kāpēc Mazuru...hk riga taču tiek play-off...

 +36 [+] [-]

, 2015-02-12 11:24, pirms 10 gadiem
Skaisti jāj nacionālo čempionātu un jebkādu interesi par to. Kāda jēga visu sezonu kaut ko darīt, ja tās izskaņā pretī piepeši spēlē jau pilnīgi citi sāncenši? Mde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2015-02-12 11:29, pirms 10 gadiem
Tas nekad nav nostrādājis ar + zīmi. Ceru, ka čaļi no Rīgas nomizos Liepājas meistarkomandu

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 11:29, pirms 10 gadiem
Rotting rakstīja: A kāpēc Mazuru...hk riga taču tiek play-off...
jēgas no viņa tāpat nekādas, spēlē vājāk un vājāk ar katru dienu

  +8 [+] [-]

, 2015-02-12 11:29, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivars rauj valā šampi! nu tik sāksies diskusijas!
Jā, interesanti, kādas atmazkas būs, attaisnojot šo HK Liepāja soli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-02-12 11:30, pirms 10 gadiem
Iepriekšeejaas sezonas lieliski pierādīja, ka viena noauutiitaa mainja neko neliidz

  +3 [+] [-]

, 2015-02-12 11:30, pirms 10 gadiem
Čaļi no Rīgas nomizos citus čaļus no Rīgas.
Vienīgi - vienam bariņam šo čaļu dzīvesvieta īslaicīgi ir citā pilsētā

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 11:31, pirms 10 gadiem
Jautājums, vai šie spēlētāji pastiprinās, vai novājinās Liepāju. Citos gados pastiprinājums spēlēja bez motivācijas, kāpēc lai šogad būtu savādāk.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-12 11:32, pirms 10 gadiem
Nesmīdiniet, favorīts uz zeltu vēl joprojām ir Kurbads.

Ko vispār Grīnbergs, Ozoliņš, Mazurs-Mago Liepājā darīs? Spēlēs 1. līgas komandā?

 +20 [+] [-]

, 2015-02-12 11:34, pirms 10 gadiem
Nav tas sliktakais variants konteksta ar Latvijas izlasi. Ta ka RD 99,9 % play off netiek, izlases kandidatiem (tiesa, ne visiem,cik es saprotu) vismaz spelu prakse bus nodrosinata.
Daziem labiem blavejiem, kas uzskata, ka RD speletaji tur nafig nav vajadzigi,oponesu kaut vai ar to faktu, ka Liepaja ir RD farmklubs.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-12 11:35, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Manuprāt interese uz playoff pastiprināsies, jo nu visi te būs pret Liepāju
Tas gan! Vīri no динамо Рига ģērbtuvē pie sienas sakārs paklājus, stūrī ieliks patvāri un ievazās utis!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 11:36, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Skaisti jāj nacionālo čempionātu un jebkādu interesi par to. Kāda jēga visu sezonu kaut ko darīt, ja tās izskaņā pretī piepeši spēlē jau pilnīgi citi sāncenši? Mde
Itkaa jau interesanti paskatiities puisus latvju chempii,bet apsaluuti piekriitu,kaa taa jau vairs nebuus Liepaaja,kaut kaa liekas negodiigi pret citaam komandaam...

  +6 [+] [-]

, 2015-02-12 11:37, pirms 10 gadiem
Tikai Liepāja, tikai Dinamo!

 +10 [+] [-]

, 2015-02-12 11:37, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Tas gan! Vīri no динамо Рига ģērbtuvē pie sienas sakārs paklājus, stūrī ieliks patvāri un ievazās utis!
totoansi nomierinies!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-02-12 11:37, pirms 10 gadiem
Nu ko nu, Liepaja tagad ari bus keponi, pie tam vel taja speles Liepajas nistie speletaji. Nost ar krievu Liepaju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 11:43, pirms 10 gadiem
Hmm, iepriekš šie Dinamo papildinājumi nekad nav līdzējuši ne Junioram ne HK rīgai, i ne Liepājai, tā ka čempja likteni drosi ka Kurbads ar Mogo izlems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-02-12 11:55, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ko vari pats pastāstīt par "melnajiem darbiem"? Nojaušu, ka pats neesi nekad strādājis
Melnos darbus atstāšu Tev, pats pārtieku no totalizatoriem (uzkalusu bezmaksas totopadomus).

  -2 [+] [-]

, 2015-02-12 11:56, pirms 10 gadiem
Tpu, bļe!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-02-12 11:58, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivars rauj valā šampi! nu tik sāksies diskusijas!
Ta nu nafig!
Pilnīgi riebjas.
Ceru, ka visi šie spēlētāji (varbūt vienīgi Skvorcovs) tālāk par pieteikumu netiks.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-12 11:59, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Čaļi no Rīgas nomizos citus čaļus no Rīgas.
Vienīgi - vienam bariņam šo čaļu dzīvesvieta īslaicīgi ir citā pilsētā
Cik nu čaļi no Rīgas. Mazurs Mago, Grīnbergs, Skvorcovs un Ozoliņš ir LM hokejisti.
Cita lieta ir Bukarts, Bičevskis, Ciba un Porejs.
Tomēr ņemot vērā, ka pieteikt var tikai piecus spēlētājus, pieņemu, ka spēlēs galvenokārt liepājnieki + kāds no rīdziniekiem.
Tomēr kopumā esmu pret šo visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-12 12:00, pirms 10 gadiem
serz rakstīja: Nu ko nu, Liepaja tagad ari bus keponi, pie tam vel taja speles Liepajas nistie speletaji. Nost ar krievu Liepaju.
Tu esi stulbs, ja domā, ka šeit kādam ir pretenzijas pret spēlētājiem.
Viņi pelna savu maizi kā prot u.t.i. ar hokeja spēlēšanu.
Pretenzijas ir pret Kremlin projektu kā tādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta nu nafig!
Pilnīgi riebjas.
Ceru, ka visi šie spēlētāji (varbūt vienīgi Skvorcovs) tālāk par pieteikumu netiks.
Kāpēc tieši Skvorcovs? Kas vainas Grīnbergam, Mazuram un Ozoliņam? Tie tak mūsu pašu audzēkņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:02, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kāpēc tieši Skvorcovs? Kas vainas Grīnbergam, Mazuram un Ozoliņam? Tie tak mūsu pašu audzēkņi.
Nu, labi!
Šie puiši arī, bet visādi Bukarti utt., lai iet nafig!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:03, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Ivar, aicinu Tev uzņemies iniciatīvu - aicini liepājniekus boikotēt HKL spēles līdz brīdim kad sadarbības līgums ar kremļa atbalstīto ģinamu tiks pārtraukts! Ja es būtu liepājnieks, tādu domu noteikti apsvertu!
Neko es neboikotēšu, un arī citus neaicināšu to darīt.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:03, pirms 10 gadiem
Tas taču pagaidām ir tikai pieteikums - tāpēc, ka attiecīgais datums tuvojas. Tas vēl nebūt nenozīmē, ka viņi visi arī tur spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:04, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, labi!
Šie puiši arī, bet visādi Bukarti utt., lai iet nafig!
Tam es piekrītu, nez vai tādiem Bukartiem un Bičevskiem maz ir vēlme šeit spēlēt. Tik mikroklimatu bojās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:13, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tpu, bļe!
+100

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 12:14, pirms 10 gadiem
Vai tāda pati reakcija bija, kad DINAMO spēlētāji tika pieteikti LV virslīgai pirms pāris gadiem HK Ŗīga sastāvā?

Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Skaisti jāj nacionālo čempionātu un jebkādu interesi par to. Kāda jēga visu sezonu kaut ko darīt, ja tās izskaņā pretī piepeši spēlē jau pilnīgi citi sāncenši? Mde

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:14, pirms 10 gadiem
Pareizi dara,tā jau vajadzēja sezonas pirmajā daļā,kad džeki/konkrēti varbūt ne šie/,bet lai zin,kad ,ja riktīgi "nekapāsi",Tevi var aizsūtīt padomāt ,uz LV čempī!Vēl tur daži labi jāsūta,un jaunos uz Ģinamo!Vakar fragmentāli paskatījos,sakarīga spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:22, pirms 10 gadiem
Ceru ka būs Bukarts, tas vien palielina iespējamību ka komanda čempi nepaņems

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:28, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Skaisti jāj nacionālo čempionātu un jebkādu interesi par to. Kāda jēga visu sezonu kaut ko darīt, ja tās izskaņā pretī piepeši spēlē jau pilnīgi citi sāncenši? Mde
5 spēlētāji nemaina komandu, tā ir tikai viena maiņa. Un tas tikai pacels virslīgas līmeni un playoff kvalitāti. Manuprāt, šobrīd Liepāja pretendē uz trešo vietu, bet ar papildspēkiem būs konkurētspējīga arī ar Mogo un Kurbadu.
Protams, var diskutēt par to, ka šie spēlētāji tiek pieteikti tik vēlu un nav spēlējuši virslīgā, bet citādāk tikai palielinās interesi par virslīgas playoff

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:29, pirms 10 gadiem
Vēl jau visi Dinamo čaļi nav izķerti,gan jau kaut kas tiks arī Mogo un Kurbadam.Labi vien ir, lai cīnās par Latvijas čempi,nezaudēs spēļu praksi izlases kandidāti.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:30, pirms 10 gadiem
Tāpat ir interesanti salīdzināt šo spēlētāju meistarību ar virslīgas spēlētājiem

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:31, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vēl jau visi Dinamo čaļi nav izķerti,gan jau kaut kas tiks arī Mogo un Kurbadam.Labi vien ir, lai cīnās par Latvijas čempi,nezaudēs spēļu praksi izlases kandidāti.
Lai viņi varētu parādīties citos klubos, viņiem no sākuma būtu jālauž līgumi ar RD.
Savukārt Liepāja ir RD fārmklubs un tāpēc RD turp savējos var nosūtīt.

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:31, pirms 10 gadiem
Auna piere, Kāds vēl Kurbads un Mogo? Liepāja ir Dinamo farmklubs
alguns rakstīja: Vēl jau visi Dinamo čaļi nav izķerti,gan jau kaut kas tiks arī Mogo un Kurbadam.Labi vien ir, lai cīnās par Latvijas čempi,nezaudēs spēļu praksi izlases kandidāti.

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:35, pirms 10 gadiem
Nav īsti saprotams, kam tas ir izdevīgi. Labāk lai spēlē tie, kuriem ir lielāka motivācija, nevis tie, kuriem tās motivācijas galīgi nav.
Vienīgais aspekts, ka būs formā pirms PČ.

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:38, pirms 10 gadiem
Marquis rakstīja: 5 spēlētāji nemaina komandu, tā ir tikai viena maiņa. Un tas tikai pacels virslīgas līmeni un playoff kvalitāti. Manuprāt, šobrīd Liepāja pretendē uz trešo vietu, bet ar papildspēkiem būs konkurētspējīga arī ar Mogo un Kurbadu.
Protams, var diskutēt par to, ka šie spēlētāji tiek pieteikti tik vēlu un nav spēlējuši virslīgā, bet citādāk tikai palielinās interesi par virslīgas playoff
Jā, padzirdot ka tiek pieteikts Bukarts, visas komandas momentāli kļūst daudz labāki un līgas līmenis momentā uzskrien kosmosā!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:41, pirms 10 gadiem
Ha hā.. Naudas trūkst kā zobi un cīņas spars...Pēdējās spēles Nav jēga nemaz skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:42, pirms 10 gadiem
Dinamo jau tā švaki ar sastāvu!Vēl jānoņem rezultatīvākos spēlētājus!

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:44, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ceru ka būs Bukarts, tas vien palielina iespējamību ka komanda čempi nepaņems
Bukarts, lai vai kā var kādam nesimpatizēt, bet Virslīgas kontekstā ir noteikti viens no meistarīgākajiem spēlētājiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:46, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Bukarts, lai vai kā var kādam nesimpatizēt, bet Virslīgas kontekstā ir noteikti viens no meistarīgākajiem spēlētājiem...
Es vairāk par hokeju ne simpātijām.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:48, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Es vairāk par hokeju ne simpātijām.
ieslēdzi muļķīti?
Es arī par hokeju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 12:57, pirms 10 gadiem
Marquis, 12:31, pirms 24 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Auna piere, Kāds vēl Kurbads un Mogo? Liepāja ir Dinamo farmklubs

Bez rupjībām nevari iztikt ,buļļa peni!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 12:58, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: jēgas no viņa tāpat nekādas, spēlē vājāk un vājāk ar katru dienu
nu nezinu, čalis izskatās perspektīvs, ar labu cīņassparu... pieliks meistarībā - būs lietaskoks !

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 13:00, pirms 10 gadiem
Ja Dinamo netiek izslēgšanas spēlēs (kas visticamāk notiks), arī pārējiem LV izlases spēlētājiem būs jāmeklē, kur piespēlēt, jo sanāk ļoti gara pauze starp regulāro sezonu klubā un Pasaules čempionātu hoķī....

     [+] [-]

, 2015-02-12 13:00, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: ieslēdzi muļķīti?
Es arī par hokeju...
ā, es domāju ka par daiļslidošanu. Hokeju spēlē komandās un novēlu Liepājai nemotivētu Bukartu, ko tu te par simpātijām runā mani maz interesē

     [+] [-]

, 2015-02-12 13:04, pirms 10 gadiem
Manuprāt, pilnīgi lieki!
1) Kā jau teica, tas ļoti negatīvi ietekmē konkurences līmeni LČ un pilnībā apstādina iekšējo čempionāta progresu, ja pretī pēkšņi pirms play-off sliekšņa nāk pilnīgi cita līmeņa hokejisti!
2) Cibuļski un Bukartu jau nu noteikti nevajadzētu čakarēt! Un domāju, ka arī Skvorcovu un Bičevski lieki bija sūtīt kaut kur! Dinamo princips - nosūtīsim visus uz leju, kam tāpat citu iespēju reāli nav un bez Dinamo viņi nebūtu nekas! Jā, taisnība, bet visi manis nosauktie spēlētāji tieši šosezon caur Dinamo ir pierādījuši, ka viņi ir pelnījuši tur būt un līmeni tur! Ar, piemēram, Sotnieku, Saulieti vai Džeriņu kaut kā negrib riskēt un čakarēt prātu, jo zin, ka Sotnieks varētu pat kkur KHLā atrast sev vietu, Saulietim Eiropā nav problēmu bijis līdz šim spēlēt (kkādā Zviedrijā, Somijā, piemēram vai kaut vai NLB), Džera ar gan jau kkur Slovākijā darbiņu atrastu!
Itkā jau nav slikti arī nosūtīt kādu laiku pa laikam uz leju, ja netur līmeni vai nav motivācijas vai kā, bet tad tai nevajadzētu būt LČ komandai! Un vēlreiz, Cibuļskis un Bukarts pēc statistikas pilnīgi noteikti šosezon spēlējuši ļoti labi, Bičevskim arī diezgan labi gājis, Skvorcovs atkal riktīgs enerģijas maiņas kaplis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 13:09, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Manuprāt, pilnīgi lieki!
1) Kā jau teica, tas ļoti negatīvi ietekmē konkurences līmeni LČ un pilnībā apstādina iekšējo čempionāta progresu, ja pretī pēkšņi pirms play-off sliekšņa nāk pilnīgi cita līmeņa hokejisti!
2) Cibuļski un Bukartu jau nu noteikti nevajadzētu čakarēt! Un domāju, ka arī Skvorcovu un Bičevski lieki bija sūtīt kaut kur! Dinamo princips - nosūtīsim visus uz leju, kam tāpat citu iespēju reāli nav un bez Dinamo viņi nebūtu nekas! Jā, taisnība, bet visi manis nosauktie spēlētāji tieši šosezon caur Dinamo ir pierādījuši, ka viņi ir pelnījuši tur būt un līmeni tur! Ar, piemēram, Sotnieku, Saulieti vai Džeriņu kaut kā negrib riskēt un čakarēt prātu, jo zin, ka Sotnieks varētu pat kkur KHLā atrast sev vietu, Saulietim Eiropā nav problēmu bijis līdz šim spēlēt (kkādā Zviedrijā, Somijā, piemēram vai kaut vai NLB), Džera ar gan jau kkur Slovākijā darbiņu atrastu!
Itkā jau nav slikti arī nosūtīt kādu laiku pa laikam uz leju, ja netur līmeni vai nav motivācijas vai kā, bet tad tai nevajadzētu būt LČ komandai! Un vēlreiz, Cibuļskis un Bukarts pēc statistikas pilnīgi noteikti šosezon spēlējuši ļoti labi, Bičevskim arī diezgan labi gājis, Skvorcovs atkal riktīgs enerģijas maiņas kaplis!
Izskatās, ka tu nesaproti, kas vispār ir noticis .
Šie spēlētāji ir TIKAI pieteikti LHV komandā, neviens nekur vēl nav nosūtīts. HK Rīga un DR pabeigs sezonu un tad ir iespēja šos spēlētājus piesaistīt HK Liepāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 13:16, pirms 10 gadiem
Liepājā spēlēs hokejisti, kuri līdz šim piedalījušies Kremļa projekta spēlēs DR sastāvā. Šausmas-tas ir līdzīgs pasaules galam. Algu maksā Kremlis un aizstāvēs Liepājas komandas godu.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-12 13:20, pirms 10 gadiem
wwwwoooooooouuuuuuuuuuu !

DR superstāriem vēl tak 4 spēles
HK Rīga labas cerības uz playoff

DR vīri Liepājā sāks spēlēt jau šodien vai pēc 24.02. kad būs nospēlēta sezonas noslēguma spēle ?

Pirms daudziem gadiem jau bija sezona, kad pavasarī LHF Virslīga bija pārplūdināta ar augstākā līmeņa LV hokejistiem

Latvijas TV vīri neguliet, gatavojiet laicīgi līgumus, tiešraides utt, šogad būs TV, kas vairāk par vienu superstāru Anču

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 13:20, pirms 10 gadiem
Daļa te raksta pa tukšo ,jo gan Dinamo ,gan HK Rīga spēlētāji spēlēs Liepājā tikai tad,kad viņi būs brīvi no pašreizējiem klubiem .Vajadzēja skatīties diskusiju ,kurā piedalījās arī M.Baldonieks ,kur viņš pateica ,ka ir doma piesaistīt Dinamo latviešu spēlētājus Latvijas čempionātam ,izlasēs intresēs,lai viņiem nezūd spēļu prakse,kā arī tos izlases kandidātus ,kuri uz to momentu būs brīvi no citām Eiropas līgām.Tāpēc jau ir tas likums ,ka jebkurš Latvijas klubs var pieteikt piecus jaunus spēlētājus no citu valstu līgām.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 13:28, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Daļa te raksta pa tukšo ,jo gan Dinamo ,gan HK Rīga spēlētāji spēlēs Liepājā tikai tad,kad viņi būs brīvi no pašreizējiem klubiem .Vajadzēja skatīties diskusiju ,kurā piedalījās arī M.Baldonieks ,kur viņš pateica ,ka ir doma piesaistīt Dinamo latviešu spēlētājus Latvijas čempionātam ,izlasēs intresēs,lai viņiem nezūd spēļu prakse,kā arī tos izlases kandidātus ,kuri uz to momentu būs brīvi no citām Eiropas līgām.Tāpēc jau ir tas likums ,ka jebkurš Latvijas klubs var pieteikt piecus jaunus spēlētājus no citu valstu līgām.
tieši tāpat kā tu pa tukšo...citi klubi nevar pieteikt TRTD spēlētājus, jo nav viņu fermas. viņi tik var pieteikt brīvos aģentus jeb brīvus no saistībām ar citu klubu spēlētājus...starp citu pieteikšanas dedlains ir 13.februāris. tāpēc jau tie tika pieteikti šodien, jo parīt jau nevarēs.
p.s. tas ko teica Baldonieks tu ar neprecīzi saki, viņš tad teica, ka tas būtu labi, bet juridiski tas nav iespējams...

     [+] [-]

, 2015-02-12 13:32, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Daļa te raksta pa tukšo ,jo gan Dinamo ,gan HK Rīga spēlētāji spēlēs Liepājā tikai tad,kad viņi būs brīvi no pašreizējiem klubiem .Vajadzēja skatīties diskusiju ,kurā piedalījās arī M.Baldonieks ,kur viņš pateica ,ka ir doma piesaistīt Dinamo latviešu spēlētājus Latvijas čempionātam ,izlasēs intresēs,lai viņiem nezūd spēļu prakse,kā arī tos izlases kandidātus ,kuri uz to momentu būs brīvi no citām Eiropas līgām.Tāpēc jau ir tas likums ,ka jebkurš Latvijas klubs var pieteikt piecus jaunus spēlētājus no citu valstu līgām.
ņemot vērā LV čempionāta izspēles kārtību un reglamentu, neko diža viņiem tā prakse nebūtu, pat ja tas būtu iespējams

     [+] [-]

, 2015-02-12 13:35, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tieši tāpat kā tu pa tukšo...citi klubi nevar pieteikt TRTD spēlētājus, jo nav viņu fermas. viņi tik var pieteikt brīvos aģentus jeb brīvus no saistībām ar citu klubu spēlētājus...starp citu pieteikšanas dedlains ir 13.februāris. tāpēc jau tie tika pieteikti šodien, jo parīt jau nevarēs.
p.s. tas ko teica Baldonieks tu ar neprecīzi saki, viņš tad teica, ka tas būtu labi, bet juridiski tas nav iespējams...
Nezinu tik smalki tos likumus,bet M.Baldonieks teica ,ka ir doma piesaistīt arī citiem klubiem Dinamo spēlētājus,ja Dinamo vadība neiebildīs.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 13:37, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Nezinu tik smalki tos likumus,bet M.Baldonieks teica ,ka ir doma piesaistīt arī citiem klubiem Dinamo spēlētājus,ja Dinamo vadība neiebildīs.
es to Baldonieka murgu klausījos, viņš to teica drīzāk ar humoru...jo tai pašā laikā atzina, ka tad jāmaina reglaments un nez kādi drafti jārīko un visāds citāds fufels...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 13:42, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: es to Baldonieka murgu klausījos, viņš to teica drīzāk ar humoru...jo tai pašā laikā atzina, ka tad jāmaina reglaments un nez kādi drafti jārīko un visāds citāds fufels...
Iespējams ,jo es visu to raidījumu neredzēju ,skatījos fragmentāli un varbūt neizpratu viņa teikto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-02-12 13:46, pirms 10 gadiem
Liepājas kapteinim arī ir viedoklis par šo:

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...

Martins Gipters (@Giptors) | Twitter

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 13:47, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Liepāja paceltu čempi arī bez šitā cirka..tagad tik visādiem rīgas nīdētājiem būs iemesls žulti liet.Ne vienreiz jau esmu teicis-amatieri PO nevilks fiziski un nekādi pretinieki Liepājai nebūtu!to pierādīja pagājušā gada Prizma.šitas gājiens ar RD spēlētājiem tikai dod iespēju rīdziniekiem gaudot1Un vēl nezin,kādu iespaidu atstās uz mikroklimatu LM komandā...
Būtu labi, ja rastos iespēja šo pārbaudīt praksē.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 13:47, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Iespējams ,jo es visu to raidījumu neredzēju ,skatījos fragmentāli un varbūt neizpratu viņa teikto.
Baldonieks: Naudai nav būtiskas nozīmes hokeja...

Baldonieks visai skeptiski vērtēja ideju ļaut "Dinamo" hokejistiem pievienoties Latvijas klubiem dalībai nacionālajā čempionātā, ja "Dinamo" netiks izslēgšanas spēlēs un KHL sezonu noslēgs jau februāra beigās. LHF ģenerālsekretārs atgādināja, ka "Dinamo" ir līgumattiecības ar Liepājas klubu, kas varētu pavērt iespēju hokejistiem piedalīties arī Latvijas čempionāta spēlēs, tomēr kopumā viņš iespējamas radikālas izmaiņas pašlaik spēkā esošajā nolikumā uzskata par nekorektām attiecībā pret virslīgas klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:00, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: es uz to visu laiku cerēju!Es tā tiešām domāju,jo esmu redzējis gan Kurbadu,gan Mogo!Liepājnieki viņus noskrien vienos vārtos1Un ja būs spēles ik pārdienas,tad pārsvars fiziskajā būs vēl izteiktāks.+vēl tagad vārtsargs LČ līmenim ir pietiekoši meistarīgs,Korņilovs kā fāteris paņemts...neredzu vajadzību pēc rīdziniekiem..
Kā jau te tika sacīts, pienāks tā diena un redzēs, kas reāli spēlēs, kas nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:06, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: kas tev liek domat,ka "nav motivacijas"? vai tev neienak prata doma,ka ta varetu but ari pasu speletaju iniciativa,jo pedejais laiks pieteikties spelesanai Liepaja ir 13.februaris? tadi ka Bukartss,Bi4evskis,un Cibulskis, mierigi varetu pasi izradit interesi,jo vini,visticamak,speles lielaja izlase,prieks kuras,savukart ir vajadziga kaut kada nebut speliu prakse
neaizmirsti, ka viņiem divvirzienu līgumi, tikko viņi ir nosūtīti tā saņems mazāk...neviens spēlētājs nav ieinteresēts saņemt mazāk un labprātīgi uz fermu nedodas, lai cik skaista vieta tā nebūtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:24, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: pat ja DR sezona bus beigusies? kaut ka truli un nelogiski sanak vieni,neko nedarot,sanems pilnu algu,bet citi,palidzot fermai un pasiem sev daudz maz saglabat sportisko formu,sanems tikai daliu?
tā pēc KHL nolikuma sanāk. Sezona beidzas 30. aprīlī - līdz tam jāmaksā alga.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:24, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: pat ja DR sezona bus beigusies? kaut ka truli un nelogiski sanak vieni,neko nedarot,sanems pilnu algu,bet citi,palidzot fermai un pasiem sev daudz maz saglabat sportisko formu,sanems tikai daliu?
tāpēc , ka tavā mīļajā KHL tādi truli noteikumi līgumi ir līdz 30.aprīlim...un kad sezona beidzas februārī vai martā, komandas pat rīko treniņnometnes to tik protams krievi var izdomāt, bet tā ir

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:25, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Liepājas kapteinim arī ir viedoklis par šo:

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...

http://twitter.com/giptors
Precīzi!
Spļāvies HKL spēlētāju sejās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 14:26, pirms 10 gadiem
Apsveicu Liepāju ar sportiskās konkurences "godprātīgu ievērošanu". Zinot liepājniekus, kaut kā nepārsteidz...

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:26, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: Bukarts bija galvenais Nadezdas kausa varonis! tu gribi teikt,ka LHV play-off limenis bus augstaks pa Nadju?
pilni glups komentārs. Tādus var rakstīt tikai tie, kas hokeju vien uz bildītēm redzējuši.

Neatceries, kāds izskatījās Bukarts pirms 10 mēnēšiem LV izlases pārbaudes spēlēs? Spēlētājs, kurš drīzāk pārējiem traucēja, nekā kāds labums bija no tāda brīvslidotāja.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 14:29, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Apsveicu Liepāju ar sportiskās konkurences "godprātīgu ievērošanu". Zinot liepājniekus, kaut kā nepārsteidz...
uz ledus vēl neviens nav kāpis, tik pat labi tas var būt tehnisks jautājums, lai dažiem spēlētājiem nemaksātu KHL algu...varbūt tiešām nogaidīsim un tad varēsim nolikt viņus...jo paši HKL hokejisti nav apmierināti domāju ar šo, kapteinis vismaz jau runājis.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 14:30, pirms 10 gadiem
Kaut gan tas pat var jums nospēlēt par sliktu, kad spēlēt negribošie bukarti sabojās visu atmosfēru komandā.

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:30, pirms 10 gadiem
да не мучайте клуб, расформируйте его нафиг

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:30, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Izskatās, ka tu nesaproti, kas vispār ir noticis .
Šie spēlētāji ir TIKAI pieteikti LHV komandā, neviens nekur vēl nav nosūtīts. HK Rīga un DR pabeigs sezonu un tad ir iespēja šos spēlētājus piesaistīt HK Liepāja.
1) Tas rakstā nemaz nav minēts, tā kā atvainojos, nezināju
2) Tas arī baigi nemaina lietas būtību par to, ko teicu! Vairāk runāju par Dinamo attieksmi pret spēlētājiem un to, ka tas ir tikai bizness ar savām mazajām viltībām!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:31, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: uz ledus vēl neviens nav kāpis, tik pat labi tas var būt tehnisks jautājums, lai dažiem spēlētājiem nemaksātu KHL algu...varbūt tiešām nogaidīsim un tad varēsim nolikt viņus...jo paši HKL hokejisti nav apmierināti domāju ar šo, kapteinis vismaz jau runājis.
Paši vainīgi ja viņi to pieļaus un sadalīs komandu 2 nometnēs. Liepāja kļūs par "ienīstāko" komandu LČ play-off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:36, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: ja nemaldos tad vins skaistu banku ielika,bet tu saki,kads labums... es tas speles skatijos kad Bukijs bija laukuma,nekas bistams pie musu vartiem neradas,tie kas brakioja, lazoja un haltureja,bija pavisam citi
es skatījos spēles klātienē. Viņš savu laiku vairumā gadījumu vienkārši slinki atslidoja. Un nemēģini man te pasaciņas stāstīt.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:40, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Precīzi!
Spļāvies HKL spēlētāju sejās.
Kāds spļāviens, dažiem nebūs jāatparasās no pamatdarba, varbūt tieši viņiem tas labāk, būs labas attiecības ar priekšniecību

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:41, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Apsveicu Liepāju ar sportiskās konkurences "godprātīgu ievērošanu". Zinot liepājniekus, kaut kā nepārsteidz...
Kas Tev pret liepājniekiem?

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:44, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas Tev pret liepājniekiem?
ne pret pilsētas iedzīvotājiem, bet kluba vadību.

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas Tev pret liepājniekiem?
Kaut gan, ļoti grūti no šāda papildinājuma atteikties..

     [+] [-]

, 2015-02-12 14:49, pirms 10 gadiem
Ja atceramies ASK/Ogres sēriju 2009. gadā pret Rīgu 2000/Dinamo (3:1), tad pārņem nostalģija par to, cik smalki toreiz 4. spēlē Ogrē rīdzinieki tika aizsūtīti mājās.. "Arrrā no Ogres!"

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 14:53, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Ja atceramies ASK/Ogres sēriju 2009. gadā pret Rīgu 2000/Dinamo (3:1), tad pārņem nostalģija par to, cik smalki toreiz 4. spēlē Ogrē rīdzinieki tika aizsūtīti mājās.. "Arrrā no Ogres!"
vienam rakstam tēma jau gatava, bet tā neaizmirsti, ka gaidam 10 rakstus sestdien

     [+] [-]

, 2015-02-12 15:06, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Kaut gan, ļoti grūti no šāda papildinājuma atteikties..
Tieši tā, ja ņem vērā ka kluba mērķis ir šosezon iegūt medaļas.
Vienīgi ir atklāts ir jautājums-cik tas ir godīgi attiecībā pret spēlētājiem, kuri visu sezonu aizvadīja HKL.

     [+] [-]

, 2015-02-12 15:10, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā, ja ņem vērā ka kluba mērķis ir šosezon iegūt medaļas.
Vienīgi ir atklāts ir jautājums-cik tas ir godīgi attiecībā pret spēlētājiem, kuri visu sezonu aizvadīja HKL.
Nu ja!

     [+] [-]

, 2015-02-12 15:19, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā, ja ņem vērā ka kluba mērķis ir šosezon iegūt medaļas.
Vienīgi ir atklāts ir jautājums-cik tas ir godīgi attiecībā pret spēlētājiem, kuri visu sezonu aizvadīja HKL.
Par kādu godīgumu var runāt sporta komandās? Tas tev nav nevainīgo sieviešu klosteris, vai pagalma puiku komanda

     [+] [-]

, 2015-02-12 15:21, pirms 10 gadiem
Godigi vai nogodigi, k-kadas mulkibas jus te tagad runajat. NHL baigi godigi ir, kad nomet kadu leja uz farmklubu un tad AHL calus nomet vel zemak uz ECHL piem. ? Liepaja pati sledza tadu ligumu, pati gan jau velas labakus speletajus ,lai var pacinities par medalam. Neviens neprasis Peterim, kurs spele 4.maina, vai vinam tas liekas godigi vai ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 15:24, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Tas gan! Vīri no динамо Рига ģērbtuvē pie sienas sakārs paklājus, stūrī ieliks patvāri un ievazās utis!
apdirsies no priekiem krieveli ?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 15:26, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Godigi vai nogodigi, k-kadas mulkibas jus te tagad runajat. NHL baigi godigi ir, kad nomet kadu leja uz farmklubu un tad AHL calus nomet vel zemak uz ECHL piem. ? Liepaja pati sledza tadu ligumu, pati gan jau velas labakus speletajus ,lai var pacinities par medalam. Neviens neprasis Peterim, kurs spele 4.maina, vai vinam tas liekas godigi vai ne.
Lai cik tas dīvaini nebūtu, bet šoreiz tev piekrītu pa visiem 100%

     [+] [-]

, 2015-02-12 15:40, pirms 10 gadiem
Skatos ka Upesdeglis jau ir tā kārtīgi pārkrievojies. Agrāk vēl uzskatīju par normālu cilvēku, kuram vienkārši nepatīk DR un KHL, bet tagad redzams-kārtējais nīkulis. Tipisks krievu pielīdējs.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-12 15:50, pirms 10 gadiem
J.redlihs 4ehijaa labu klubu atradis, labi jutas, siem varbut bus tas pats,LHL apmekletaju skaits palielinasies, kas tur slikts,bus vismaz inteersanti paskatities kaa vini uz parejo fona izskatisies,nekad nav likusies labi, bet nu ceru protams ka izpogas visus, ka neka izlases speletaji

     [+] [-]

, 2015-02-12 16:01, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Tas gan! Vīri no динамо Рига ģērbtuvē pie sienas sakārs paklājus, stūrī ieliks patvāri un ievazās utis!
Lūk šāds komentārs nemaz nav tik slikts, kad to raksta cilvēks ,kuram nepatīk DR. Tas jau liecina arī kaut ko par šī komentāra autoru kā personību. Ir cilvēki kuri nekad nekādos apstākļos ne par ne pret DR neko tādu neatļautos rakstīt. Kultūras līemenis cits. Nav slikti -upesdeglis parādīja savu īsto kultūras līmeni. K'dreiz viņš man aizrādīja ka upesdeglis jāraksta ar lielo burtu, jo tas ir uzvārds. Ja zinātu 100%, ka tas ir uzvārds tā arī rakstītu, bet pēdējā laikā ļoti stipri par to šaubos.
Arī bilde nenorāda uz lielu prāta intelektu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 16:09, pirms 10 gadiem
Gāzes Jurim vajadzēja Dinamo puišus aizsūtīt uz savu gāzes kantori trubas krāsot par tādu spēli takoj hokej nam ne nuzen

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 16:23, pirms 10 gadiem
Kopumā DR puiši šosezon ļoti centās un pašatdeve bija milzīga, meistarības līmenis nav tik liels un kādi 3-5 spēlētāji ir katrā spēlē kuri neatbilst KHL līmenim. Sezonas sākumā tāds bija vārtsargs , vismaz palaimējās ka sezonas otrā pusē vismaz no vārtsraga, kurš neatbilst līmenim, atbrīvojās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 16:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā DR puiši šosezon ļoti centās un pašatdeve bija milzīga, meistarības līmenis nav tik liels un kādi 3-5 spēlētāji ir katrā spēlē kuri neatbilst KHL līmenim. Sezonas sākumā tāds bija vārtsargs , vismaz palaimējās ka sezonas otrā pusē vismaz no vārtsraga, kurš neatbilst līmenim, atbrīvojās.
sezonas sākuma neveiksmes nogrūst uz vārtsargu...smalki.
pārējie ļoti centās un milzīga pašatdeve...ja nebūtu vārtsarga cauruma, tad būtu TRTD play-off...protams, viņš visu noraka, slēdziens tev skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 16:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: sezonas sākuma neveiksmes nogrūst uz vārtsargu...smalki.
pārējie ļoti centās un milzīga pašatdeve...ja nebūtu vārtsarga cauruma, tad būtu TRTD play-off...protams, viņš visu noraka, slēdziens tev skaidrs
Komanda sākās ar vārtsargu. To vajag vienmēr ņemt vērā komplektējot hoekja un futbola komandas. Vārtsargs ir puse no komandas-tas nav mans teiciens, to ir teikuši daudzi izcili treneri dažādās līgās. Ja vārtsargs nevelk, tad ir grūti kaut ko izdarīt. Kad Masaļskis PČ laida katru piekto metienu , ar izlasi bija cauri, tikko vārtsargs (Gudļevskis sāk vilkt , komanda pārvērtās). Spēlē kā gribi bet ja 2-3 ripas ir uz vārtsarga sirdsapziņas tad uz labvēlīgu iznākumu nav ko cerēt.
Droši vien nezini , bet KHL no 58 vārtsargiem ,kuri ir aizvadījuši vismaz 10 spēles šosezon Masaļskis ir 57 vietā pēc atvairītiem metieniem. Arī NLA viņš ir pašā apakšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 17:01, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: sezonas sākuma neveiksmes nogrūst uz vārtsargu...smalki.
pārējie ļoti centās un milzīga pašatdeve...ja nebūtu vārtsarga cauruma, tad būtu TRTD play-off...protams, viņš visu noraka, slēdziens tev skaidrs
UN vēl piebilde. Es patiešām domāju ka drīzāk mēs būtu PO ja no sezonas sākuma nebūtu Masaļskis. Pirms gada mēs tikām PO vispirms pateicoties Telkvista lieliskajai spēlei, ja pirms gada būtu Masaļskis arī būtu līdzīgi kā šogad. Aiziet spēle vārtos , aiziet visai komandai sezonas sākums un ir noskaņojums , jo ir vārtsargs. Tu sities cīnies, kamēr gūsti vārtus , bet otrā galā viens ik pa brīdim laiž vieglos golus, tas spiež uz smadzenēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 17:06, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Tiesi taa. RD 4. maina un reizeem 3. neatbilst KHL limenim. Pat pirmaa maina grandos labakaja gadijumaa butu 4. maina, sliktakaja - asinatu breikos slidas un rupetos par to lai Venden bachoki vienmer butu pilni. Tapec mes varam teikt ka no komandas ir izspiests maksimums, ja ne vairak kaa maksimums jo vel pirms 3 spelem bija uz plovu robezas, kas nemot veraa sastavu un budzetu nebutu isti logiski. Tikai zheel ka pienacis saagas - RD - gals
Kas tas par sūdu – neatbilst KHL līmenim?
Komanda zaudēja tikai PO vietu pēdējajās kārtās. Ar ko Ņeftehimik, Atlant, Vityaz, Sevesrtal, Neftehimik, Lada, Yugra, Amur, Vladivostok, Slovan, Medvescak spēlētāji ir atbilstošāki KHL līmenim par RD spēlētājiem?

NHL arī to komandu spēlētāji, kuras netiek PO (Edmontona, Arizona, Karolīna, Buffalo utt.), neatbilst NHL līmenim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-02-12 17:37, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Komanda sākās ar vārtsargu. To vajag vienmēr ņemt vērā komplektējot hoekja un futbola komandas. Vārtsargs ir puse no komandas-tas nav mans teiciens, to ir teikuši daudzi izcili treneri dažādās līgās. Ja vārtsargs nevelk, tad ir grūti kaut ko izdarīt. Kad Masaļskis PČ laida katru piekto metienu , ar izlasi bija cauri, tikko vārtsargs (Gudļevskis sāk vilkt , komanda pārvērtās). Spēlē kā gribi bet ja 2-3 ripas ir uz vārtsarga sirdsapziņas tad uz labvēlīgu iznākumu nav ko cerēt.
Droši vien nezini , bet KHL no 58 vārtsargiem ,kuri ir aizvadījuši vismaz 10 spēles šosezon Masaļskis ir 57 vietā pēc atvairītiem metieniem. Arī NLA viņš ir pašā apakšā.
Tuftologs dzen kārtējo tuftu...
Labāk būtu gatavojies rītdienas stundām nevis atkal publiskai apskatei izkāris savu āksta cepuri.

     [+] [-]

, 2015-02-12 17:51, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tuftologs dzen kārtējo tuftu...
Labāk būtu gatavojies rītdienas stundām nevis atkal publiskai apskatei izkāris savu āksta cepuri.
Rītdienas stundām jau sen esmu sagatavojies. Vai tev nosūtīt stundu plānu, jo rakstu katrai stundai plānu (kas nevienam nav jārāda, tas noder tikai man pašam). Līdzjutējiem ir problēma, ka viņi nespēj savus elkus kritizēt. Citiem tas ir Sandis. Droši vien neticēsi bet Masaļskis ir viens no maniem favorītiem hokejistu vidū un bieži viņu esmu cildinājis, bet ja ir slikti tad ir. Man nav hokejists kuru es nespētu kritizēt un nav hokejists ko nevaru slavēt. Mēraukla ir parādītā spēle un diemžēl Masaļska laiks ir pagājis, vairs nevelk.

     [+] [-]

, 2015-02-12 17:53, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tuftologs dzen kārtējo tuftu...
Labāk būtu gatavojies rītdienas stundām nevis atkal publiskai apskatei izkāris savu āksta cepuri.
Gaidu pamatojumu par tuftu jeb atkal kārtējais apvainojums bez pamatojuma (tīrs Putina stils). Es apvainojumus bez pamatojumiem dēvēju par Kremļa stilu un tādā te darbojās daudzi.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 18:01, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Gaidu pamatojumu par tuftu jeb atkal kārtējais apvainojums bez pamatojuma (tīrs Putina stils). Es apvainojumus bez pamatojumiem dēvēju par Kremļa stilu un tādā te darbojās daudzi.
Vārtsarga atvairīto metienu % nevienmēr attaino vārtsarga patiesās spējas laukumā.
Piemēram, atceries, RD savulaik paņēma no Spartaka Pruseku - tobrīd viņam Spartakā atvairīto metienu procents un GAA bija aptuveni tāds pats kā Masaļskim šajā sezonā KHL. Atnākot uz RD, šie cipari radikāli mainījās. Tā notiek regulāri. Starp citu, paskaties Slovana vārtsargu ciparus pēc sagrāves 0:12 pret CSKA.

Arī NLA viņš ir pašā apakšā. - Tu esi tukšs muldoņa. Cik Masaļska spēles NLA Tu esi redzējis? Esi lasījis kādu Šveices hokeja apskatnieka/eksperta vērtējumu? Ja jau Masaļskis būtu galīgi švaks, klubs pēc try-out nebūtu līgumu pagarinājis. Šveicē vārtsargus-leģionārus tomēr cenšās ņemt augstākā līmeņa.

     [+] [-]

, 2015-02-12 18:07, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Vārtsarga atvairīto metienu % nevienmēr attaino vārtsarga patiesās spējas laukumā.
Piemēram, atceries, RD savulaik paņēma no Spartaka Pruseku - tobrīd viņam Spartakā atvairīto metienu procents un GAA bija aptuveni tāds pats kā Masaļskim šajā sezonā KHL. Atnākot uz RD, šie cipari radikāli mainījās. Tā notiek regulāri. Starp citu, paskaties Slovana vārtsargu ciparus pēc sagrāves 0:12 pret CSKA.

Arī NLA viņš ir pašā apakšā. - Tu esi tukšs muldoņa. Cik Masaļska spēles NLA Tu esi redzējis? Esi lasījis kādu Šveices hokeja apskatnieka/eksperta vērtējumu? Ja jau Masaļskis būtu galīgi švaks, klubs pēc try-out nebūtu līgumu pagarinājis. Šveicē vārtsargus-leģionārus tomēr cenšās ņemt augstākā līmeņa.
Kādēļ Masaļski nelaiž laukumā NLA. Atvairītie metieni daudz ko nozīmē. Labi var neveikties kādā līgā spēlē, bet tagad izskatās ka tā nav tikai melnā josla, tās ir karjeras nobeigums (ja ņem vērā gadus). ļoti ceru ka kļūdos, bet cik vārtsargiem esmu novērojis , ja pēc 30 gadu vecumā vairāku gadu garumā zaudē formu, tad ļoti reti kurš to atgūst. Gribētos lai Edgars ir viens no tiem retajiem kurš to izdarītu, bet nav neviena pzoitīva ziņa.
Vārtsargus publiski kritizē loti , ļoti reti. Domāju, ka pats to ļoti labi zini un zini arī kādēļ tā dara.
Cik šogad DR rezdēju Masaļaska spēles, tad tās bija šausmas. Lai kā negribēto to teikt, bet katru spēli DR gaidīju ar cerību, lai Edgars nav vārtos (tāda doma bija ļoti sāpīga, jo sezonas sākumā priecājos ka Masaļskis ir mūsu komandā un ir viens no spēlētājiem kurš man patīk).

     [+] [-]

, 2015-02-12 18:10, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Liepājas kapteinim arī ir viedoklis par šo:

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...

http://twitter.com/giptors
Visu cieņu!

     [+] [-]

, 2015-02-12 18:11, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Paši vainīgi ja viņi to pieļaus un sadalīs komandu 2 nometnēs. Liepāja kļūs par "ienīstāko" komandu LČ play-off.
Tu gan tāds priecīgs.

     [+] [-]

, 2015-02-12 18:21, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Vārtsarga atvairīto metienu % nevienmēr attaino vārtsarga patiesās spējas laukumā.
Piemēram, atceries, RD savulaik paņēma no Spartaka Pruseku - tobrīd viņam Spartakā atvairīto metienu procents un GAA bija aptuveni tāds pats kā Masaļskim
Liekas Prusekam bija apaļi 3 goli spēlē

     [+] [-]

, 2015-02-12 18:25, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka Upesdeglis jau ir tā kārtīgi pārkrievojies. Agrāk vēl uzskatīju par normālu cilvēku, kuram vienkārši nepatīk DR un KHL, bet tagad redzams-kārtējais nīkulis. Tipisks krievu pielīdējs.
Redzam kā lietotājs Funis inteliģenti un ar toleranci pieņem cita viedokli, kurš nesakrīt ar viņējo un galvenais turas raksta tēmas ietvaros. Vairāk šādu pedagogu skolēniem kā arī šādus augsta līmeņa komentārus tieši par tēmu, nevis šīs mūžīgās apsaukāšanās, politikas un troļļošanas!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 18:25, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ Masaļski nelaiž laukumā NLA. Atvairītie metieni daudz ko nozīmē. Labi var neveikties kādā līgā spēlē, bet tagad izskatās ka tā nav tikai melnā josla, tās ir karjeras nobeigums (ja ņem vērā gadus). ļoti ceru ka kļūdos, bet cik vārtsargiem esmu novērojis , ja pēc 30 gadu vecumā vairāku gadu garumā zaudē formu, tad ļoti reti kurš to atgūst. Gribētos lai Edgars ir viens no tiem retajiem kurš to izdarītu, bet nav neviena pzoitīva ziņa.
Vārtsargus publiski kritizē loti , ļoti reti. Domāju, ka pats to ļoti labi zini un zini arī kādēļ tā dara.
Cik šogad DR rezdēju Masaļaska spēles, tad tās bija šausmas. Lai kā negribēto to teikt, bet katru spēli DR gaidīju ar cerību, lai Edgars nav vārtos (tāda doma bija ļoti sāpīga, jo sezonas sākumā priecājos ka Masaļskis ir mūsu komandā un ir viens no spēlētājiem kurš man patīk).
???? Ko nozīmē 'nelaiž'?? Pēdējā spēlē jau bija laukumā! Viņš necik ilgi tur nav!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 18:29, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ???? Ko nozīmē 'nelaiž'?? Pēdējā spēlē jau bija laukumā! Viņš necik ilgi tur nav!
Nu ja saka ka nelaiž tad nelaiž, nekasies. Tas nekas ka bija laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 18:34, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Redzam kā lietotājs Funis inteliģenti un ar toleranci pieņem cita viedokli, kurš nesakrīt ar viņējo un galvenais turas raksta tēmas ietvaros. Vairāk šādu pedagogu skolēniem kā arī šādus augsta līmeņa komentārus tieši par tēmu, nevis šīs mūžīgās apsaukāšanās, politikas un troļļošanas!
Vai atšķirīgs viedoklis ir jebkas , ko raksta kāds cits. Lūk viens šodienas Upesdegļa komentārs un tādi līdzīgi viņam pēdējā laikā ir daudz.
"Tas gan! Vīri no динамо Рига ģērbtuvē pie sienas sakārs paklājus, stūrī ieliks patvāri un ievazās utis! "

Vai tev tas arī skaitās cits viedoklis. Pats upesdeglis rakstīja, ka viņš ņirgājās par citiem. Tātad tu uzskati ka jebkura ņirgāšanās, muļķošanās ir "cits viedoklis". Arī Putinam ir Cits viedoklis attiecībā uz Ukrainu.
Mna ir atšķirība starp citu viedokli un atklātiem meliem, starp citu viedokli un ņirgāšanos. Cik saprotu tev ir vienlīdzības zīme starp meliem , ņirgām un citu viedokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 18:49, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: UN vēl piebilde. Es patiešām domāju ka drīzāk mēs būtu PO ja no sezonas sākuma nebūtu Masaļskis. Pirms gada mēs tikām PO vispirms pateicoties Telkvista lieliskajai spēlei, ja pirms gada būtu Masaļskis arī būtu līdzīgi kā šogad. Aiziet spēle vārtos , aiziet visai komandai sezonas sākums un ir noskaņojums , jo ir vārtsargs. Tu sities cīnies, kamēr gūsti vārtus , bet otrā galā viens ik pa brīdim laiž vieglos golus, tas spiež uz smadzenēm.
jā protams, tikai viens Masaļskis laida lažas, jo tavs pielūgsmes objekts Saviks algas nemaksāja un publiski teica, ka var par velti spēlēt miljonāri, bet pa to laiku pārējie kapāja no sirds, un ieraugot, ka Masala laiž visu pēc kārtas, arī rokas nolaidās
p.s. Jučers ar pie Pekas ar visu satirsa, tik toreiz Peku atlaida, tagad jau Savickis pats sevi neatlaidīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-02-12 18:52, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Nu gan pedagogs spridzina...
pedagogam beidzot jāsāk nodarboties ar to ko jēdz, jeb vismaz mācījies ir, tas ir pasniegt vēsturi skolā un mācīt, savādāk galīgi aizies ciet...

     [+] [-]

, 2015-02-12 18:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: jā protams, tikai viens Masaļskis laida lažas, jo tavs pielūgsmes objekts Saviks algas nemaksāja un publiski teica, ka var par velti spēlēt miljonāri, bet pa to laiku pārējie kapāja no sirds, un ieraugot, ka Masala laiž visu pēc kārtas, arī rokas nolaidās
p.s. Jučers ar pie Pekas ar visu satirsa, tik toreiz Peku atlaida, tagad jau Savickis pats sevi neatlaidīs
Jučers bija ļoti vājš vārtsargs, vājāku DR sastāvā neatceros.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 18:58, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: jēgas no viņa tāpat nekādas, spēlē vājāk un vājāk ar katru dienu
Eu, vecīt, būtu labāk par jēgu kaut kādu paturējis savu mēli aiz zobiem.
Jēga? Mazurs-Mago šī gada laikā ir izcietis divas ceļa operācijas, pateicoties tikai tam, KA PIRMO, neuztaisīja kā nākas. Pēc otrās operācijas bija smags rehabilitācijas režīms, jeb tā sauktais saudzējošais režīms, lai atkal nebūtu pārsteigumu. Neskatoties uz to, ka sāpes celī viņu moca, turklāt, vēl pavisam nesen viņš spēlēja "uz špricēm" jo bija arī plecs izsists, sasists.
Mazurs-Mago ir īsts vecis un cīnītājs, sakoda zobus, norija visas sāpes, un spēlēja cik savos spēkos, un par to vien, viņš ir pelnījis cieņu un sapratni.
Tādi glupi komentētāji kā Tu,kas nezina!!!!! neko, nav ne uz pusi tik spēcīgi gan fiziski,gan garīgi cik viņš. Un pāri visai šajai cīņai, un sāpēm kuras viņš ir izturējis šajā sezonā, viņš smaida, ir dzīvespriecīgs un lielisks cilvēks.
Vairāk tādu cilvēku, kā viņš. Viņa talants nekur nav pazudis, un tici man, tas viss vēl tikai nāks ārā ar lielu sparu, kad tiks pie veselības!
Tad nu to es Tev vēlu vairāk par visu - veselību un spēku, Mazur-Mago, neklausies šajās muļķībās un turpini tikpat lieliski!

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jučers bija ļoti vājš vārtsargs, vājāku DR sastāvā neatceros.
Peka domāja savādāk sezonas sākumā, un visi TRTD viņam līdzi mauroja, kā viņš Telkvistu izkonkurējis...

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vai atšķirīgs viedoklis ir jebkas , ko raksta kāds cits. Lūk viens šodienas Upesdegļa komentārs un tādi līdzīgi viņam pēdējā laikā ir daudz.
"Tas gan! Vīri no динамо Рига ģērbtuvē pie sienas sakārs paklājus, stūrī ieliks patvāri un ievazās utis! "

Vai tev tas arī skaitās cits viedoklis. Pats upesdeglis rakstīja, ka viņš ņirgājās par citiem. Tātad tu uzskati ka jebkura ņirgāšanās, muļķošanās ir "cits viedoklis". Arī Putinam ir Cits viedoklis attiecībā uz Ukrainu.
Mna ir atšķirība starp citu viedokli un atklātiem meliem, starp citu viedokli un ņirgāšanos. Cik saprotu tev ir vienlīdzības zīme starp meliem , ņirgām un citu viedokli.
Tāpēc tak uzsvēru, ka Tev gan ir augstākā līmeņa komentāri!

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:15, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Peka domāja savādāk sezonas sākumā, un visi TRTD viņam līdzi mauroja, kā viņš Telkvistu izkonkurējis...
Es nekad neesmu Jučeru slavējis, arī tad kad daudzi viņu slavēja. Jučers atgādināja daudz zemākas klases vārtsargu.

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:23, pirms 10 gadiem
Celminjs ar baigo hokeja specu teelo - jau uzcepis rakstu par sho teemu VV.

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:24, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es nekad neesmu Jučeru slavējis, arī tad kad daudzi viņu slavēja. Jučers atgādināja daudz zemākas klases vārtsargu.
piedod, bet Tu man atgādini zemākas klases pedagogu...

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:25, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: piedod, bet Tu man atgādini zemākas klases pedagogu...
Ko tu tik daudz pārdzīvo par to pedagoga profesiju?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 19:26, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es nekad neesmu Jučeru slavējis, arī tad kad daudzi viņu slavēja. Jučers atgādināja daudz zemākas klases vārtsargu.
nu tak skaidrs, tu kā vēsturnieks grāmatu izlasi un viss skaidrs, tikai hokejā tu statistiku lasi un tev viss skaidrs kāds kurš vārtsargs, tajā brīdī tas nekas , ka viņš raujas melnu muti vārtos...
uzbrucēji neko iemest nevar, aizsargi neguļās zem ripām un vispār stāv kā mieti dažreiz, bet viņi cīnās un pašatdeve ir nenormālā, tas tev uzreiz redzams
neko pielikt, ne atņemt augstākās klases līmeņa hokeja eksperts...

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:30, pirms 10 gadiem
trulyone rakstīja: Eu, vecīt, būtu labāk par jēgu kaut kādu paturējis savu mēli aiz zobiem.
Jēga? Mazurs-Mago šī gada laikā ir izcietis divas ceļa operācijas, pateicoties tikai tam, KA PIRMO, neuztaisīja kā nākas. Pēc otrās operācijas bija smags rehabilitācijas režīms, jeb tā sauktais saudzējošais režīms, lai atkal nebūtu pārsteigumu. Neskatoties uz to, ka sāpes celī viņu moca, turklāt, vēl pavisam nesen viņš spēlēja "uz špricēm" jo bija arī plecs izsists, sasists.
Mazurs-Mago ir īsts vecis un cīnītājs, sakoda zobus, norija visas sāpes, un spēlēja cik savos spēkos, un par to vien, viņš ir pelnījis cieņu un sapratni.
Tādi glupi komentētāji kā Tu,kas nezina!!!!! neko, nav ne uz pusi tik spēcīgi gan fiziski,gan garīgi cik viņš. Un pāri visai šajai cīņai, un sāpēm kuras viņš ir izturējis šajā sezonā, viņš smaida, ir dzīvespriecīgs un lielisks cilvēks.
Vairāk tādu cilvēku, kā viņš. Viņa talants nekur nav pazudis, un tici man, tas viss vēl tikai nāks ārā ar lielu sparu, kad tiks pie veselības!
Tad nu to es Tev vēlu vairāk par visu - veselību un spēku, Mazur-Mago, neklausies šajās muļķībās un turpini tikpat lieliski!
Pieļauju, ka tā lielā mērā ir taisnība, ko Tu saki. Tikai tādā gadījumā ir vairāki jautājumi:
- vai tas nav spļāviens Linarda sejā no RD vadības puses, ka viņ;s tiek nosūtīts uz Liepāju, tā vietā, lai sakoptu veselību?
- Mazurs-Mago ir īsts vecis un cīnītājs, sakoda zobus, norija visas sāpes, un spēlēja cik savos spēkos, un par to vien, viņš ir pelnījis cieņu un sapratni. - pastāsti man, tikai kāda no tā jēga? HKR tāpat viņam pēdējā sezona jebkurā gadījumā. Kādas cerības sasniegt kaut ko pieaugušo hokejā? Ir tā vērts, lai riskētu palikt par invalīdu, spēlējot kādā Vācijas 3. līgā?

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:31, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu tak skaidrs, tu kā vēsturnieks grāmatu izlasi un viss skaidrs, tikai hokejā tu statistiku lasi un tev viss skaidrs kāds kurš vārtsargs, tajā brīdī tas nekas , ka viņš raujas melnu muti vārtos...
uzbrucēji neko iemest nevar, aizsargi neguļās zem ripām un vispār stāv kā mieti dažreiz, bet viņi cīnās un pašatdeve ir nenormālā, tas tev uzreiz redzams
To ka Jučers nav tik augstas klases vārtsargs man vispirms ieteicās citi un pateiza lai es pavēroju kā Jučers darbojās ar ķērājcimdu, kā viņš spēlē pirmās piecas minūtes katrā spēlē, kā atsit ripas , kādos virzienos un attālumos. Paskatījos , parunāju vēl ar citiem kas paši spēlē hokeju jauniešu līgā un amatieru hokejā, viņi man arī teica ko līdzīgu. Viedoklis par Jučeru kā vaŗtsargu ,kuram nav apgūti vārtsarga pamati līdz galam veidojās ilgākā laika posmā, gan skatoties viņa spēles, gan parunājoties ar cilvēkiem ,kuri trenējās hokejā.
Jučera spēli paskatījos atkārtojumos pēc spēlēm un ar laiku sapratu-tas ne tuvu nav KHL līmeņa vārtsargs un Jučers nebūs labā līgā nekad (nezinu vai šādā vecumā var iemācīt to, kas nav uztrenēts jaunībā) kā vārtsargs. Ko nevar celt, to nevar nest.

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:33, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu tak skaidrs, tu kā vēsturnieks grāmatu izlasi un viss skaidrs, tikai hokejā tu statistiku lasi un tev viss skaidrs kāds kurš vārtsargs, tajā brīdī tas nekas , ka viņš raujas melnu muti vārtos...
uzbrucēji neko iemest nevar, aizsargi neguļās zem ripām un vispār stāv kā mieti dažreiz, bet viņi cīnās un pašatdeve ir nenormālā, tas tev uzreiz redzams
neko pielikt, ne atņemt augstākās klases līmeņa hokeja eksperts...
Hossa , Indrašis piemēram ir slinkie uzbrucēji aizsardzībā, ļoti bieži grēko arī Bukarts. Vai man vajag pilnīgi visus izanalizēt lai tev būtu labi.

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Hossa , Indrašis piemēram ir slinkie uzbrucēji aizsardzībā, ļoti bieži grēko arī Bukarts. Vai man vajag pilnīgi visus izanalizēt lai tev būtu labi.
protams, izanalizē visus, īpaši tajā tajā periodā, kad Masaļski bija TRTD vārtos...vēlams ar padziļinātu analīzi, video, attēli u.t.t. nevis sausu statistikas skaitļu nokopēšanu no eliteprospects.com vai khl.ru.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 19:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: To ka Jučers nav tik augstas klases vārtsargs man vispirms ieteicās citi un pateiza lai es pavēroju kā Jučers darbojās ar ķērājcimdu, kā viņš spēlē pirmās piecas minūtes katrā spēlē, kā atsit ripas , kādos virzienos un attālumos. Paskatījos , parunāju vēl ar citiem kas paši spēlē hokeju jauniešu līgā un amatieru hokejā, viņi man arī teica ko līdzīgu. Viedoklis par Jučeru kā vaŗtsargu ,kuram nav apgūti vārtsarga pamati līdz galam veidojās ilgākā laika posmā, gan skatoties viņa spēles, gan parunājoties ar cilvēkiem ,kuri trenējās hokejā.
Jučera spēli paskatījos atkārtojumos pēc spēlēm un ar laiku sapratu-tas ne tuvu nav KHL līmeņa vārtsargs un Jučers nebūs labā līgā nekad (nezinu vai šādā vecumā var iemācīt to, kas nav uztrenēts jaunībā) kā vārtsargs. Ko nevar celt, to nevar nest.
nja... tad jau Sējējs un RD treneri var tikai ūdeni pienest Funim... Tie idioti 2 sezonu laikā neredzēja to, ko Funs uzreiz pamanīja... Vot dundiki - Funim padomu paprasīt nevarēja? Tā ir, ka paraksta spēlētāju bez Fuņa ziņas, mēsli vien sanāk...

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:39, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: protams, izanalizē visus, īpaši tajā tajā periodā, kad Masaļski bija TRTD vārtos...vēlams ar padziļinātu analīzi, video, attēli u.t.t. nevis sausu statistikas skaitļu nokopēšanu.
Tev @

  -2 [+] [-]

, 2015-02-12 19:48, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Nu lai vai kam, bet Bukartam motivaacija iemest bus ari LC. UN pedeja laikaa chalis pieradijis ka KHL limeni tur, tapec tas noteikti ir pastirprinajums uz LC fona, lidzigi kaa Skvorcovs un Ciba. Parejie ir lirika
Bukartam KHL līmenis-smiekli nāk-statistika sliktāka spēlējot 1.maiņā kā Bičevskim ,kas pa 4.maiņu raujas...

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:49, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Pieļauju, ka tā lielā mērā ir taisnība, ko Tu saki. Tikai tādā gadījumā ir vairāki jautājumi:
- vai tas nav spļāviens Linarda sejā no RD vadības puses, ka viņ;s tiek nosūtīts uz Liepāju, tā vietā, lai sakoptu veselību?
- Mazurs-Mago ir īsts vecis un cīnītājs, sakoda zobus, norija visas sāpes, un spēlēja cik savos spēkos, un par to vien, viņš ir pelnījis cieņu un sapratni. - pastāsti man, tikai kāda no tā jēga? HKR tāpat viņam pēdējā sezona jebkurā gadījumā. Kādas cerības sasniegt kaut ko pieaugušo hokejā? Ir tā vērts, lai riskētu palikt par invalīdu, spēlējot kādā Vācijas 3. līgā?
-Tevi kas izbrīna? Tu vēl par kaut kādu netaisnību hokejā brīnies?
-Kādēļ, Tu apgalvo, ka nav izredžu spēlēt labā, pieaugušo hokejā, ja pēc sezonas tiks savesta kārtībā veselība?
Vai tad trūkst potenciāla? Paskaties kaut vai iepriekšējās sezonas sniegumu HKR, kad celis vēl tik ļoti nelika par sevi manīt! Potenciāla ir daudz un ir arī vēlēšanās un cīņas spars. Tikai vajag atbalstīt puiku un nerunāt tādas lietas, lai tikai viņam nolaistos rokas. Ar viņu viss ir un būs labi!

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:52, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nja... tad jau Sējējs un RD treneri var tikai ūdeni pienest Funim... Tie idioti 2 sezonu laikā neredzēja to, ko Funs uzreiz pamanīja... Vot dundiki - Funim padomu paprasīt nevarēja? Tā ir, ka paraksta spēlētāju bez Fuņa ziņas, mēsli vien sanāk...
Atbilde ļoti vienkārša. Jučers spēlēja par sveistmaizi, izmaksāja ļoti lēti un cerība, ka kādu spēli jau var nostāvēt normāli. Šogad jau arī visi redz un zināja kāds ir Troters , kad viņu paņēma. Vai mēs esam gudrāki par Sējēju, ka sakam , ka Troters neder. Viņš ir lēts, tāpeč ir pie mums. Visu sezonu šeit kritizējam spēlētājus, kāpēc tu pārējiem nebrūc virsū , ka viņi ir gudrāki par Sējēju.
Katrs izsaka savas domas, savu viedokli, tev gribas kasīties.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 19:53, pirms 10 gadiem
trulyone rakstīja: -Tevi kas izbrīna? Tu vēl par kaut kādu netaisnību hokejā brīnies?
-Kādēļ, Tu apgalvo, ka nav izredžu spēlēt labā, pieaugušo hokejā, ja pēc sezonas tiks savesta kārtībā veselība?
Vai tad trūkst potenciāla? Paskaties kaut vai iepriekšējās sezonas sniegumu HKR, kad celis vēl tik ļoti nelika par sevi manīt! Potenciāla ir daudz un ir arī vēlēšanās un cīņas spars. Tikai vajag atbalstīt puiku un nerunāt tādas lietas, lai tikai viņam nolaistos rokas. Ar viņu viss ir un būs labi!
LHV varees spelet, pat Kazahstaanaa nevienam nebus vajadzigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 19:57, pirms 10 gadiem
Jau saprot ka PO iet secen.

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:00, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Kura vieta var lasīt? atceros, ka šams dažreiz komenteja LAČ spēles, ar vārgām sekmēm Tagad jau analītiku par LAČu raksta!?
Astoņi dinamieši starp divām saulēm -...

Man nav aboneta shii sadalja. Pec tam varetu iisumaa pastastiit, kas tur aprakstits. Kaut gan domaju - nekas jauns un interesants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 20:03, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Skaisti jāj nacionālo čempionātu un jebkādu interesi par to. Kāda jēga visu sezonu kaut ko darīt, ja tās izskaņā pretī piepeši spēlē jau pilnīgi citi sāncenši? Mde
Tieši tā! Tas ir negodīgi pret pārējam komandām! Nedomāju, ka Liepājas klubam tur baigi tagad šos ģinamkas čaļus vajadzēja tāpat gana labi pagaidām viņiem iet un PO gan jau tāpat pie kādām medaļām tikts, ja paši smagi nenodir$īsies.

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:05, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Kura vieta var lasīt? atceros, ka šams dažreiz komenteja LAČ spēles, ar vārgām sekmēm Tagad jau analītiku par LAČu raksta!?
Viņš neanalizē hokeju vai lHF, bet apraksta situaciju par konkreto gadījumu, raksts ir vairak par birokrātiju, nevis hokeju kā spēli.

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:06, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: DDD atsūti man uz pastu visu rakstu

Paldies.
Man pasham nav abonets VV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:06, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: LHV varees spelet, pat Kazahstaanaa nevienam nebus vajadzigs.
Piedod, atvaino, bet par tādiem vārdiem lūdzu vienkārši - i*** āz sevi, nelaimes gabals.

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:06, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Viņš neanalizē hokeju vai lHF, bet apraksta situaciju par konkreto gadījumu, raksts ir vairak par birokrātiju, nevis hokeju kā spēli.
Nekas jauns un interesants?

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:07, pirms 10 gadiem
trulyone rakstīja: Piedod, atvaino, bet par tādiem vārdiem lūdzu vienkārši - i*** āz sevi, nelaimes gabals.
Realaa situacija saap? Naivi ceri, ka vinjs tiks VHL, Mestis vai Allsvenskan?

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:09, pirms 10 gadiem
ehm... kaut gan... faktiski jau nav iemesla satraukumam, par cik Cibuļa arī būs "palīgos", tad pieļauju kā ģinamkai šogad neredzēt PO (kā savas ausis) tā tāpat Liepājai ar "superdefu" Cibuļu neredzēt LČ zeltu kā savas ausis!

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:36, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Grūti jau kko komentēt, atsūti rakstu.
Paldies.
tur gaismas noteikti nav, nelasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:50, pirms 10 gadiem
trulyone rakstīja: -Kādēļ, Tu apgalvo, ka nav izredžu spēlēt labā, pieaugušo hokejā, ja pēc sezonas tiks savesta kārtībā veselība?
Vai tad trūkst potenciāla? Paskaties kaut vai iepriekšējās sezonas sniegumu HKR, kad celis vēl tik ļoti nelika par sevi manīt! Potenciāla ir daudz un ir arī vēlēšanās un cīņas spars. Tikai vajag atbalstīt puiku un nerunāt tādas lietas, lai tikai viņam nolaistos rokas. Ar viņu viss ir un būs labi!
Bet paskatīsimies reāli - kādi varianti pēc šīs sezonas? Kurā līgā klubs būs gatavs ņemt leģionāru, kuram tikai CV tikai junioru līgas? Ja nu vienīgi ir kādi gali/blati... tad vēl VHL vai Kazahstānā varbūt (ar lielām jautājuma zīmēm) var tikt. Potenciālu ārzemēs vairs neviens neskatīsies, viņiem vajag tādus uzbrucējus, kas met golus tūlīt un tagad.

Skarbi, bet tā ir dzīves realitāte.

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:53, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Atbilde ļoti vienkārša. Jučers spēlēja par sveistmaizi, izmaksāja ļoti lēti un cerība, ka kādu spēli jau var nostāvēt normāli. Šogad jau arī visi redz un zināja kāds ir Troters , kad viņu paņēma. Vai mēs esam gudrāki par Sējēju, ka sakam , ka Troters neder. Viņš ir lēts, tāpeč ir pie mums. Visu sezonu šeit kritizējam spēlētājus, kāpēc tu pārējiem nebrūc virsū , ka viņi ir gudrāki par Sējēju.
Katrs izsaka savas domas, savu viedokli, tev gribas kasīties.
nevis par sviestmaizi, bet par minimālo algu, kas KHL uz to brīdi bija 100.000 $. Par tādu naudu, nav problēmu atrast spēlētājus - rindām ir tādi, kas gatavi pa šādu atalgojumu spēlēt.

     [+] [-]

, 2015-02-12 20:55, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Tas ir negodīgi pret pārējam komandām! Nedomāju, ka Liepājas klubam tur baigi tagad šos ģinamkas čaļus vajadzēja tāpat gana labi pagaidām viņiem iet un PO gan jau tāpat pie kādām medaļām tikts, ja paši smagi nenodir$īsies.
Ko nozīmē jāj čempionātu? Un kas būtu, ja piemēram kaut kāda Prizma, Kurbads vai Mogo salasītu uz 2 mēn. un pieteiktu šodien piemēram Ziemeļamerikāņu maiņu no Eiropas zemāko līgu vai Kazahstānas komandām, kas netiek PO un kam ir pajāt uz atlikušo sezonu? Nemaz tik dārgi tas nesanāktu...
Tas arī būtu negodīgi pret citām komandām?

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:01, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Ko nozīmē jāj čempionātu? Un kas būtu, ja piemēram kaut kāda Prizma, Kurbads vai Mogo salasītu uz 2 mēn. un pieteiktu šodien piemēram Ziemeļamerikāņu maiņu no Eiropas zemāko līgu vai Kazahstānas komandām, kas netiek PO un kam ir pajāt uz atlikušo sezonu? Nemaz tik dārgi tas nesanāktu...
Tas arī būtu negodīgi pret citām komandām?
to nav iespējams izdarīt, beidz demagoģēt...viņi tik var parakstīt brīvos aģentus jeb spēlētājus bez klubiem uz 13.februāri.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:04, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Ko nozīmē jāj čempionātu? Un kas būtu, ja piemēram kaut kāda Prizma, Kurbads vai Mogo salasītu uz 2 mēn. un pieteiktu šodien piemēram Ziemeļamerikāņu maiņu no Eiropas zemāko līgu vai Kazahstānas komandām, kas netiek PO un kam ir pajāt uz atlikušo sezonu? Nemaz tik dārgi tas nesanāktu...
Tas arī būtu negodīgi pret citām komandām?
ir starpība, vai klubs noslēdz standarta kārtībā ar atbilstoša līmeņa/algas spēlētāju, vai saņem par velti pamatsastāva spēlētājus (no augstāka līmeņa kluba!).

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:06, pirms 10 gadiem
Pēc šīs ziņas, saprotams, ka tiek darīts viss, lai izjauktu interesanti izveidotu LČ Virslīgu, tas izskatās pēc mākslīgi sadraņķota projekta. Ar ietekmi no malas. Nav vairs interese par rezultātiem, kas uzvarēs, kas nē.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:07, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ir starpība, vai klubs noslēdz standarta kārtībā ar atbilstoša līmeņa/algas spēlētāju, vai saņem par velti pamatsastāva spēlētājus (no augstāka līmeņa kluba!).
nu to mēs nezinam par velti saņems, vai Liepāja maksās...bet citiem klubiem nav iespēju pieteikt nākotnes vārdā/play-off/ spēlētājus, kuri pašreiz spēlē citos klubos un citās līgās...tas tik vienam izredzētajam TRTD fermas klubam.

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: to nav iespējams izdarīt, beidz demagoģēt...viņi tik var parakstīt brīvos aģentus jeb spēlētājus bez klubiem uz 13.februāri.
Tagad jau sākās lielā tautas staigāšana, ir virkne klubu, kas netiek PO, bet arī ir nodrošinājuši palikšanu līgā – ar attiecīgu naudas summu, tas pat būtu ļoti iespējams.

Bet runa bija par principu – VAI TAS BŪTU godīgi pret citiem klubiem?

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:10, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tagad jau sākās lielā tautas staigāšana, ir virkne klubu, kas netiek PO, bet arī ir nodrošinājuši palikšanu līgā – ar attiecīgu naudas summu, tas pat būtu ļoti iespējams.

Bet runa bija par principu – VAI TAS BŪTU godīgi pret citiem klubiem?
kāds princips, tu atkal tuftu dzen? ja spēlētājs ir atlaists 12.februārī no cita kluba un pieteikts 13.februārī LČ, kā to nosaka reglaments, tad jau problēmu nebūtu nevienam...vai šie 8 kadri rīt būs Liepājā un nespēlēs KHL un MHL, bet tikai Liepājā?

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:11, pirms 10 gadiem
viedoklis123 rakstīja: Pēc šīs ziņas, saprotams, ka tiek darīts viss, lai izjauktu interesanti izveidotu LČ Virslīgu, tas izskatās pēc mākslīgi sadraņķota projekta. Ar ietekmi no malas. Nav vairs interese par rezultātiem, kas uzvarēs, kas nē.
domāju tikai interese pieaugs Liepāju izslēgt...

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:12, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu to mēs nezinam par velti saņems, vai Liepāja maksās...bet citiem klubiem nav iespēju pieteikt nākotnes vārdā/play-off/ spēlētājus, kuri pašreiz spēlē citos klubos un citās līgās...tas tik vienam izredzētajam TRTD fermas klubam.
Bet tā nav ne kluba, ne šo spēlētāju problēma, bet LHV organizatoru problēma – ej pie Kiras un paraudi uz pleca...

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:14, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Bet tā nav ne kluba, ne šo spēlētāju problēma, bet LHV organizatoru problēma – ej pie Kiras un paraudi uz pleca...
kur tu redzi, ka es raudu? ne pirmo sezonu tāda huiņa...gan jau kāds izslēgs Liepāju no play-off kartējo reizi fermistus tādus.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:17, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kur tu redzi, ka es raudu? ne pirmo sezonu tāda huiņa...gan jau kāds izslēgs Liepāju no play-off kartējo reizi fermistus tādus.
Nu lūk, pie ka mēs arī nonākam – VISU KLUBU PĀRSTĀVJI ZINĀJA JAU PIRMS ŠĪS SEZONAS un ir pieredzējuši vai vismaz zina, ka tāda huiņa ir ne pirmo gadu – tad lūdzu, prasiet Kiram, lai LČ reglamentā nosaka, ka šāda huiņa nevar notikt.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:22, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nu lūk, pie ka mēs arī nonākam – VISU KLUBU PĀRSTĀVJI ZINĀJA JAU PIRMS ŠĪS SEZONAS un ir pieredzējuši vai vismaz zina, ka tāda huiņa ir ne pirmo gadu – tad lūdzu, prasiet Kiram, lai LČ reglamentā nosaka, ka šāda huiņa nevar notikt.
pirms sezonas HK Liepāja nebija TRTD ferma...līgums tika noslēgts tikai novembrī/oktobrī ...tas ir, kad jau sezona bija sākusies...pirms sezonas tas punkts tika ielikts priekš Ogre/Sāga...ko veikli izmantoja Liepāja noslēdzot līgumu ar TRTD jau sezonai sākoties, kad izmaiņas praktiski nevar veikt.
labs gājiens no viņu puses, neko pielikt, ne atņemt

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:24, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nu lūk, pie ka mēs arī nonākam – VISU KLUBU PĀRSTĀVJI ZINĀJA JAU PIRMS ŠĪS SEZONAS un ir pieredzējuši vai vismaz zina, ka tāda huiņa ir ne pirmo gadu – tad lūdzu, prasiet Kiram, lai LČ reglamentā nosaka, ka šāda huiņa nevar notikt.
Pirms šīs sezonas NEVIENS no LHV klubiem nebija fārma attiecībās ar RD. Liepāja ar RD līgumu noslēdza, ja pareizi, atceros, novembrī.

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:27, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pirms sezonas HK Liepāja nebija TRTD ferma...līgums tika noslēgts tikai novembrī/oktobrī ...tas ir, kad jau sezona bija sākusies...pirms sezonas tas punkts tika ielikts priekš Ogre/Sāga...ko veikli izmantoja Liepāja noslēdzot līgumu ar TRTD jau sezonai sākoties, kad izmaiņas praktiski nevar veikt.
labs gājiens no viņu puses, neko pielikt, ne atņemt
Bet tas ir absolūti pajāt, kad HK Liepāja noslēdza frāmkluba līgumu ar RD – precedenti ir pietiekami bijuši, visu šo varēja atrunāt pirms sezonas reglamentā – tā, ka raksti, ko gribi TĀ IR KOMANDU PĀRTĀVJU NEIZDARĪBA vai arī viņiem ir pie tirsas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:31, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Bet tas ir absolūti pajāt, kad HK Liepāja noslēdza frāmkluba līgumu ar RD – precedenti ir pietiekami bijuši, visu šo varēja atrunāt pirms sezonas reglamentā – tā, ka raksti, ko gribi TĀ IR KOMANDU PĀRTĀVJU NEIZDARĪBA vai arī viņiem ir pie tirsas...
protams.

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:34, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: protams.
Nu bet par ko tad tagad čīkstēšana?

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:38, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Bet tas ir absolūti pajāt, kad HK Liepāja noslēdza frāmkluba līgumu ar RD – precedenti ir pietiekami bijuši, visu šo varēja atrunāt pirms sezonas reglamentā – tā, ka raksti, ko gribi TĀ IR KOMANDU PĀRTĀVJU NEIZDARĪBA vai arī viņiem ir pie tirsas...
jautājums pēc būtības: kāpēc vispār LHV spēles vispār tiek aizvadītas? Vai tad ne priekš skatītājiem? Vienkāršajam skatītājam ir pilnīgi pie .irsas, kas rakstīts reglamentā. Ja čempionāta intriga tiks nokauta, skatītājs vienkārši nāks mazāk/nenāks uz PO spēlēm.

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:38, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nu bet par ko tad tagad čīkstēšana?
man liekas tu te čīksti nevis es...tu nefiga nezini ne par ko un brauc virsū beztēmā

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:40, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Pag, pag šiten lūdzu sīkāk.............................kāda sakarā šeit Ogre/Sāga? Manuprēt neviens so punktu nemaz nav ņēmis ārā, jo visi jau zinaja, ka kkur un kkad TRTD gribēs sūtīt savus spēlētājus. Vel pie tam, ka līdz šai diena TRTD ar viņa runas vīru prieksgala nav apstiprinajusi, paskaidrojuši Juniora izeju no LAČa, lai arī vairākas reizes tika lūgti to darīt.
varbūt kļūdījos un ne Sāga/Ogre...bet lai šie kadri piemēram varētu spēlēt Latvijas čempī virslīgā un pirmā līgā, katrā ziņā tas tiek darīts, jo daudzi klubi spēlē Krievijas čempjos:
ФХСПб · Ошибка

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:42, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt kļūdījos un ne Sāga/Ogre...bet lai šie kadri piemēram varētu spēlēt Latvijas čempī virslīgā un pirmā līgā, katrā ziņā tas tiek darīts, jo daudzi klubi spēlē Krievijas čempjos:
http://www.fhspb.ru/Team?TournamentID=1516&TeamID=6998954b-8b91-46ca-95b4-362f00367455
Vēl jau ir Venta, kas spēlē BLR junioru līgā. Tur jau kaut kāda rotācija, šķiet, notiek.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:43, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Vēl jau ir Venta, kas spēlē BLR junioru līgā. Tur jau kaut kāda rotācija, šķiet, notiek.
protams, jau samudžinājušies tā , ka pat saprast nevar , kas kur spēlē

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:48, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas tu te čīksti nevis es...tu nefiga nezini ne par ko un brauc virsū beztēmā
Tēma ir pat ļoti konkrēta – LČ klubs, kurš ir fārmkluba līgums ar citas līgas klubu, piesaka spēlētājus tā kluba spēlētājus – kas nav aizliegts LČ reglamentā.
Ko es nefiga nezinu un kur te ir beztēma?

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:51, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums pēc būtības: kāpēc vispār LHV spēles vispār tiek aizvadītas? Vai tad ne priekš skatītājiem? Vienkāršajam skatītājam ir pilnīgi pie .irsas, kas rakstīts reglamentā. Ja čempionāta intriga tiks nokauta, skatītājs vienkārši nāks mazāk/nenāks uz PO spēlēm.
1. Nāks tikpat, cik būtu nākuši
2. Un jautājumu pēc būtības vari jautāt Kiram un komandu pārstāvjiem, kas laicīgi nerisināja šādu problēmu. Ja LČ PO zaudēs skatītājus, tā jebkurā gadijumā būs klubu pārstāvju neizdarība.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 21:54, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tēma ir pat ļoti konkrēta – LČ klubs, kurš ir fārmkluba līgums ar citas līgas klubu, piesaka spēlētājus tā kluba spēlētājus – kas nav aizliegts LČ reglamentā.
Ko es nefiga nezinu un kur te ir beztēma?
beztēma tāda, ka agrāk Dinamo vai LM bija sava komanda Latvijas čempionātā un visi zināja, ka LM vai Dinamo-Juniors pastiprināsies, tagad tas tā nav...un sezonas laikā izdomāja slēgt līgumu. Pie tam pieteiktie spēlētāji nav atsaukti no KHL vai MHL čempionāta un ir jau pieteikti Latvijas čempionātā, pēc būtības viņi spēlē divu valstu čempionātos pēc TRTD saprašanas mēs esam viena valsts laikam un viena hokeja līga ar savu sistēmu...

     [+] [-]

, 2015-02-12 21:59, pirms 10 gadiem
trulyone rakstīja: Eu, vecīt, būtu labāk par jēgu kaut kādu paturējis savu mēli aiz zobiem.
Jēga? Mazurs-Mago šī gada laikā ir izcietis divas ceļa operācijas, pateicoties tikai tam, KA PIRMO, neuztaisīja kā nākas. Pēc otrās operācijas bija smags rehabilitācijas režīms, jeb tā sauktais saudzējošais režīms, lai atkal nebūtu pārsteigumu. Neskatoties uz to, ka sāpes celī viņu moca, turklāt, vēl pavisam nesen viņš spēlēja "uz špricēm" jo bija arī plecs izsists, sasists.
Mazurs-Mago ir īsts vecis un cīnītājs, sakoda zobus, norija visas sāpes, un spēlēja cik savos spēkos, un par to vien, viņš ir pelnījis cieņu un sapratni.
Tādi glupi komentētāji kā Tu,kas nezina!!!!! neko, nav ne uz pusi tik spēcīgi gan fiziski,gan garīgi cik viņš. Un pāri visai šajai cīņai, un sāpēm kuras viņš ir izturējis šajā sezonā, viņš smaida, ir dzīvespriecīgs un lielisks cilvēks.
Vairāk tādu cilvēku, kā viņš. Viņa talants nekur nav pazudis, un tici man, tas viss vēl tikai nāks ārā ar lielu sparu, kad tiks pie veselības!
Tad nu to es Tev vēlu vairāk par visu - veselību un spēku, Mazur-Mago, neklausies šajās muļķībās un turpini tikpat lieliski!
Tev jau te šo to atbildēja, skatos.
Nu redzi, slims cilvēks, spēles kvalitāte krītas, jāsaved kārtībā veselība. Atkārtoju, kāda jēga no viņa Liepājai??? Starp citu, iemācies komunicēt bez personiskiem uzbraucieniem, es jau arī varu Tev sarakstīt visādas pamācības, bet korekti tas nebūs.
P.S. Par veselības vēlējumu paldies, tas īsti vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: beztēma tāda, ka agrāk Dinamo vai LM bija sava komanda Latvijas čempionātā un visi zināja, ka LM vai Dinamo-Juniors pastiprināsies, tagad tas tā nav...un sezonas laikā izdomāja slēgt līgumu. Pie tam pieteiktie spēlētāji nav atsaukti no KHL vai MHL čempionāta un ir jau pieteikti Latvijas čempionātā, pēc būtības viņi spēlē divu valstu čempionātos pēc TRTD saprašanas mēs esam viena valsts laikam un viena hokeja līga ar savu sistēmu...
Kādā sakarā vispār RD un ko viņi domā??? Viņi pieteica tos spēlētājus vai HK Liepāja????
Smieklīgi, ka tu izsaki pārmetumus RD, nevis LHF.
Visvairāk jau RD vadībai ir pajāt, ko pēc sezona beigām dara viņu spēlētāji, kasa pautus vai spēlē klubā ar ko noslēgts fāŗmkluba līgums, tāpat līgumi ir līdz 30. aprīlim un viņiem jāmaksā alga...

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:06, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Ta tas nebūs, Abrags atkal pievelk argumentus aiz matiem. Vienmēr un lielaka daļa tiesi nak uz spēlem, lai redzetu kā atkal LAČenieki nomizos dinamiešus. Ta tas agrak bija ar Vikiem, tad nāca SMS un šogad, visticamak šis gods pienaksies Kurbadam.Var redzet, ka ne Abrags, ne Tu neesat bijuši LAČ plovos klatiene, kad tur spēlē TRTD spēlētāji.
Vispār jau esmu bijis, bet tas nu tā...

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:07, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kādā sakarā vispār RD un ko viņi domā??? Viņi pieteica tos spēlētājus vai HK Liepāja????
Smieklīgi, ka tu izsaki pārmetumus RD, nevis LHF.
Visvairāk jau RD vadībai ir pajāt, ko pēc sezona beigām dara viņu spēlētāji, kasa pautus vai spēlē klubā ar ko noslēgts fāŗmkluba līgums, tāpat līgumi ir līdz 30. aprīlim un viņiem jāmaksā alga...
protams Liepāja un LHF pati pieteica ko gribēja, bez TRTD atļaujas...

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:18, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: protams Liepāja un LHF pati pieteica ko gribēja, bez TRTD atļaujas...
– tu esi smieklīgs!
Bet kas pieteica? HK Liepāja, tas ka ar RD atļauju, tas ir loģiski, bet reāli RD absolūti nekāds labums nav no šo spēlētāju spēlēšanas LČ PO un viņiem ir vienalga, ko spēlētāji dara pēc sezonas beigām.

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:24, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: – tu esi smieklīgs!
Bet kas pieteica? HK Liepāja, tas ka ar RD atļauju, tas ir loģiski, bet reāli RD absolūti nekāds labums nav no šo spēlētāju spēlēšanas LČ PO un viņiem ir vienalga, ko spēlētāji dara pēc sezonas beigām.
muļķības.
RD no tā iegūst finansiāli - nosūtot uz fārmu šiem spēlētājiem ir jāmaksā krietni mazāka alga.

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:34, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: – tu esi smieklīgs!
Bet kas pieteica? HK Liepāja, tas ka ar RD atļauju, tas ir loģiski, bet reāli RD absolūti nekāds labums nav no šo spēlētāju spēlēšanas LČ PO un viņiem ir vienalga, ko spēlētāji dara pēc sezonas beigām.
es kaut kur esmu apgalvojis , ka TRTD ir kāds labums vai nav labuma? man pajāt uz viņiem...
man te pat nav skaidrs, ko tu centies te demagoģēt ar mani...es izteicu viedokli, tu jājies klāt beztēmā visu laiku
p.s. ne tu zini nolikumus, ne ko, tik tirs visu laiku, bet tas jau TRTD faneļiem nekas jauns, pat savas līgas nolikumu nepārzin, tik saukli iemācījušies Di-na-moooooooooooooooooo
p.p.s. nez kur palicis tavs bračka funs ar Masaļska spēles analīzi sezonas sākumā, kad viss tika nolaists viņa dēļ, bet uzbrucēji un aizsargi kapāja kā zvēri un tikai Masala visu čakarēja

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: es kaut kur esmu apgalvojis , ka TRTD ir kāds labums vai nav labuma? man pajāt uz viņiem...
man te pat nav skaidrs, ko tu centies te demagoģēt ar mani...es izteicu viedokli, tu jājies klāt beztēmā visu laiku
Es necenšos demagoģēt – es vienkārši nesaprotu, kapēc te daži ir apvainojušies vai sašutuši uz Bukartu, RD, HK Liepāja.
Visa problēma jau ir nesakārtotajā LČ reglamentā, pie kā vainīgs ir Kiras kantoris.

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:43, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Es necenšos demagoģēt – es vienkārši nesaprotu, kapēc te daži ir apvainojušies vai sašutuši uz Bukartu, RD, HK Liepāja.
Visa problēma jau ir nesakārtotajā LČ reglamentā, pie kā vainīgs ir Kiras kantoris.
Kurš ir apvainojies?

  +2 [+] [-]

, 2015-02-12 22:45, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kurš ir apvainojies?
Gipters un Namejs..citus nezinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:48, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Šitas topiks sak izskatīties pēc spama, kad visi ar visiem ir sadirsusies, bet neviens īsti nezina par ko. Melisas vēl trūkst
pasauc

     [+] [-]

, 2015-02-12 22:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Gipters un Namejs..citus nezinu
Nu jocīgi viss tas ir. Cik sapratu no Celmiņa, te visi runā par fārmkluba būšanu, bet viņs raksta ka reglamentā pār fārmiem nekas nav runāts! Tik vien ka līdz 13.02 var pieteikt špīlerus un pēc loģikas tad viņi velk jaunās komandas kreklu, bet Latvijas gadījumā tas tā nenotiek, viņi vēl spēlēs esošajās komandās.....Visu izmaina teikums ka
Uz katru čempionāta spēli ir atļauts pieteikt piecus spēlētājus, kuri ir pieteikti dalībai citas valsts čempionātā.
Respektīvi Mogo līdz 13.02 piesaka Krosbiju, Daugaviņu un Ķēniņu un šie var spēlēt mūsu plovos

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:07, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Respektīvi Mogo līdz 13.02 piesaka Krosbiju, Daugaviņu un Ķēniņu un šie var spēlēt mūsu plovos
nevar...tur ir tas joks, ko citiem gribu ieskaidrot un neviens nesaprot. lai Mogo vai kāds cits klubs pieteiktu spēlētāju, viņš nevar būt tagad citā klubā...
Liepāja to izdarīja, kā TRTD ferma, jo TRTD formāli skaitās Latvijas klubs un viņiem transfērkartes nav jāizņem, lai pieteiktu šos 8 kadrus...jo pēc jurisdikcijas viņi nespēlē Krievijā, bet gan Latvijā
savukārt lai cits klubs, kā Liepāja pieteiktu TRTD spēlētāju, viņam nav līguma ar TRTD par fermu...vot i vsjo īsumā

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:11, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nevar...tur ir tas joks, ko citiem gribu ieskaidrot un neviens nesaprot. lai Mogo vai kāds cits klubs pieteiktu spēlētāju, viņš nevar būt tagad citā klubā...
Liepāja to izdarīja, kā TRTD ferma, jo TRTD formāli skaitās Latvijas klubs un viņiem transfērkartes nav jāizņem, lai pieteiktu šos 8 kadrus...jo pēc jurisdikcijas viņi nespēlē Krievijā, bet gan Latvijā
savukārt lai cits klubs, kā Liepāja pieteiktu TRTD spēlētāju, viņam nav līguma ar TRTD par fermu...vot i vsjo īsumā
Nu tad Celmiņš nav izpratis līdz galam šo lietu

  +1 [+] [-]

, 2015-02-12 23:11, pirms 10 gadiem
žēl, ka Liepājas večiem neļaus pašiem izcīnīt titulu, bet paŗvērtīs plovu par komēdiju

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:12, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums pēc būtības: kāpēc vispār LHV spēles vispār tiek aizvadītas? Vai tad ne priekš skatītājiem? Vienkāršajam skatītājam ir pilnīgi pie .irsas, kas rakstīts reglamentā. Ja čempionāta intriga tiks nokauta, skatītājs vienkārši nāks mazāk/nenāks uz PO spēlēm.
Bandavas apkaimes pagasti Skrundas čempī volejā arī spēlē priekš sevis, ne priekš skatītājiem

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:13, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nu tad Celmiņš nav izpratis līdz galam šo lietu
neaizmirsti, ka Celmiņš ir volejbolists...daudz ko jau raksta pareizi, bet līdz galam neizprot tomēr visu

  -1 [+] [-]

, 2015-02-12 23:16, pirms 10 gadiem
Pieklājības pēc varēja vismaz sagaidīt sezonas beigas.

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:17, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Pieklājības pēc varēja vismaz sagaidīt sezonas beigas.
nevarēja, rīt pēdējā diena, kad var pieteikt

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:22, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Šitas topiks sak izskatīties pēc spama, kad visi ar visiem ir sadirsusies, bet neviens īsti nezina par ko. Melisas vēl trūkst
Neparspīlē, Spamā visi ir draugi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:31, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: DDD huy, Tu esi Celmiņam radinieks. man liekas, ka viss jau tev tika izskaidrots
Neesmu radinieks. Es nebiju skaidrojumu izlasījis un vispār iedziļinājies tēmā

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:32, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tieši tā! Abrags te ienācis visus pamācīt (labi, varbūt ne visus), kaut gan pats nebūt nav lietas kursā par visām niansēm...

P.S. Stipri šaubos, vai Kurbadu šogad sagaidīs Tevis pieminētais gods. Skaties, ka vēl nesanāk negods
Nu redzēs, Kurbadam ir puns no pagājuša gada, tāda pieredze nav ne Mogo, ne Liepājai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-12 23:49, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā tur bija pagāšgad LTV7 finālsēriju taču rādija, vai ne? Kaut gan ceru kādu speli arī klātienē redzēt.
Jāskatās klātienē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-13 04:04, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Pirmajā kartā interesi raisa tikai Prizmas - Zemgales paris, jo skaidrs, ka Liepaja uzvarēs Sagu un, visticamak, Kurbads to pasu izdarīs ar HASC.
Talāk jau tiekas Mogo - Zemgale/Prizma un Kurbads - Liepaja. Nav jau svarīgi kā sauc to, kam tiks tas gods, jo pat pie uzvaras par Kurbadu tālak naks pretī vēl niknākie Mogo-Zemgales/Prizmas para uzvarētaji.
Kurbads ies pa taisno uz pusfinālu! Ja sestdien uzvarēs Mogo, tad 1. vietā būs.

     [+] [-]

, 2015-02-13 08:27, pirms 10 gadiem
Cik nožēlojami tagad droši vien jūtas HK Liepāja spēlētāji. Atnāks kaut kādi lūzeri no Ģinamkas un sāks cīnīties par medaļām. Liepājas spēlētāji paši varētu iegūt uzvaru LČ, bet tagad viņi jūtas kā embriji, ko nāks pamācīt visvājākie no RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-13 09:14, pirms 10 gadiem
Labs
Malači Turās Lai veicas citur.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 09:58, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Ko nozīmē jāj čempionātu? Un kas būtu, ja piemēram kaut kāda Prizma, Kurbads vai Mogo salasītu uz 2 mēn. un pieteiktu šodien piemēram Ziemeļamerikāņu maiņu no Eiropas zemāko līgu vai Kazahstānas komandām, kas netiek PO un kam ir pajāt uz atlikušo sezonu? Nemaz tik dārgi tas nesanāktu...
Tas arī būtu negodīgi pret citām komandām?
Tieši tas arī jāj to čempionātu, ka viens klubs (ģinamkas farms) var uz PO uz nebēdu pastiprināties kamēr citiem tās iespējas tādas nav, pie kam kā jau norādija Abrags, var pastiprināties pa velti! Ģinamka visu finansēs(maksās algu saviem spēlētājiem)! Forši! Priekš liepājniekiem, bet ne priekš pārējām komandām....

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 10:08, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: muļķības.
RD no tā iegūst finansiāli - nosūtot uz fārmu šiem spēlētājiem ir jāmaksā krietni mazāka alga.
Tur jau tā sāls! Ja "divvirzienu" čaļi tusotu (pa lielam nīktu mājās vai tikai trenētos) pēc RD sezonas beigām, tad šie skaitītos pie RD un viņiem būtu jāmaksā viens cipars, bet tagad, ja šos nosūta uz fermu, tad tajā laikā būs jāmaksā jau pa visam cits mazāks cipars! RD tas arī tīri finansiāli ir izdevīgi, jo: 1) kamēr džeki pa fermu dzīvojas maksā mazāku (farma) algu ; 2) pie lielas vajadzības atkal presē varēs pamūldēt, ka šie baigi rūpējas par LV izlases potenciālajiem, jaunajiem kandidātiem dodot spēlētājiem spēļu praksi arī pēc RD sezonas beigām!