Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Rīga 2000" sāk pārliecinoši

Jānis Celmiņš

"Rīga 2000" sāk pārliecinoši
Sergejs Pečura
Foto: Ritvars Raitis

Šodien „Inbox.lv” ledus hallē Latvijas atklātā hokeja čempionāta pusfināla sērijas pirmajā spēlē „Rīga 2000” ar rezultātu 7:2 pieveica „ASK / Ogre” hokejistus, sērijā līdz trim uzvarām izvirzītos vadībā ar 1:0. Pa diviem vārtiem uzvarētāju labā guva Sergejs Pečura un Ronalds Cinks.

Līdz šai spēlei šosezon abas komandas bija aizvadījušas četras savstarpējās spēles (visas Baltkrievijas atklātajā hokeja čempionātā), kurās uzvaras tika dalītas uz pusēm – 2:2.

Spēli klātienē šodien vēroja ne tikai Ogres komandas talismans velns, bet arī liela daļa Rīgas „Dinamo” spēlētāju (Hosa, Pruseks, Elisons, M. Rēdlihs, Dārziņš u.c.), kā arī lielākā daļa „Dinamo” komandas vadības.

Jau ar pirmajām spēles minūtēm izpaudās „Rīga 2000” komandas pārsvars. Jo īpaši redzama bija Armanda Bērziņa maiņa (Bērziņš, Cipruss, Ankipāns, Grundmanis un Galviņš). Spēles otrajā minūtē gan mājinieki nonāca mazākumā (noraidīts Aigars Cipruss), taču ogrēnieši tā pa īstam pretinieku zonā ieiet tā arī nespēja. Rezultātu mača sestajā minūtē pēc lieliskas Oļega Sorokina piespēlas atklāja Ronalds Cinks, izvirzot vadībā mājiniekus. Pēc nepilnām astoņām minūtēm arī viesi guva pirmos vārtus. No asa leņķa precīzi meta Edgars Adamovičs. Pirmā perioda beigu daļā aktīvi turpināja uzbrukt mājinieki, krietni vien biežāk viesojoties pretinieku aizsardzības zonā. Ar rezultatīvu metienu šī aktivitāte vainagojās perioda priekšpēdējā minūtē, kad divi pret „Ogre ASK” vārtsargu Mārtiņu Raitumu izgāja Raimonds Daņiličs un Sergejs Pečura. Precīzi meta otrais un rezultāts kļuva 2:1. Perioda beigās „lielo” noraidījumu (2+10) par pretinieka grūšanu uz apmali nopelnīja Armands Bērziņš.

Otrā spēles perioda ievadā abas komandas apmainījās vārtu guvumiem. Kad otrajā periodā bija spēlētas divas minūtes un piecas sekundes, pēc „Rīga 2000” vārtsarga Ervīna Muštukova ne visai pārliecinošas darbības, vārtus viesu labā guva Mihails Koklins, izlīdzinot rezultātu uz „Inbox.lv” ledus halles rezultāta tablo. Spēles turpinājumā iniciatīva piederēja mājiniekiem un pēc nonākšanas vairākumā rezultatīvi meta „dinamietis” Aigars Cipruss – 3:2.

Spēles trešais periods iesākās ar pāris aktīviem Ogres komandas uzbrukumiem un pašā perioda sākumā lielisku iespēju gūt vārtus neizmantoja Aleksandrs Kerčs juniors. Periods gan kopumā aizritēja ar Rīgas kluba pārsvaru. Taustāmu rezultātu tas sasniedza perioda astotajā minūtē, kad apspēlējot divus ogrēniešus, vārtus guva Sergejs Pečura, panākot 4:2 mājinieku labā. Piektos vārtus mirkli vēlāk (perioda vienpadsmitajā minūtē) „Rīga 2000” kluba labā guva Ronalds Cinks – 5:2. Perioda beigās ogrēnieši nomainīja vārtsargu pret laukuma spēlētāju un loģisku punktu spēlei pielika Jānis Straupe un Maksims Širokovs (abi ripas tukšos vārtos) – 7:2.

Par labāko spēlētāju Rīga kluba rindās tika atzīts Sergejs Pečura, kurš guva divus vārtus.

Sērijas otrā spēle risināsies jau trešdien Vidzemes ledus hallē. Finālā iekļūs komanda, kura būs pārāka sērijā līdz trim uzvarām.

LAČ play off, 9. marts

Rīga 2000 – ASK / Ogre 7:2 (2:1, 1:1, 4:0)
Vārti: 1:0 Cinks (Straupe, Sorokins) 5:20, 1:1 Adamovičs 13:10, 2:1 Pečura (Daņiļičs) 18:39, 2:2 Kokļins (Fanduļs, Šiškovičs) 22:05, 3:2 Cipruss (Galviņš) 25:45, 4:2 Pečura (Galviņš) 47:56, 5:2 Cinks (Meija, Straupe) 50:26, 6:2 (tukšos vārtos) Straupe (Meija) 56:10, 7:2 (tukšos vārtos) Širokovs (Ankipāns, Sorokins) 58:17.
Soda minūtes: 26:14
Vārtsargi: Muštukovs - Raitums.

Sērijā: 1:0

 +12 [+] [-]

, 2009-03-09 20:37, pirms 16 gadiem
Loti labi!!!

 +20 [+] [-]

, 2009-03-09 20:38, pirms 16 gadiem
"Dinamo" veči malači

 +20 [+] [-]

, 2009-03-09 20:38, pirms 16 gadiem
Dinamieši tgd parādis KHL līmeni

 +49 [+] [-]

, 2009-03-09 20:38, pirms 16 gadiem
Nja nevar saprast kaada jēga bija pie 2:6 nonjemt vartusargu, tikai vel 7tīto ripu ielaist

 +11 [+] [-]

, 2009-03-09 20:38, pirms 16 gadiem
Rīga aplauž bebriem zobus!

 +24 [+] [-]

, 2009-03-09 20:39, pirms 16 gadiem
mļe, sākums cerīgs, bet beigas ar kaunu
Slēpts komentārs: Rey Booyaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-03-09 20:40, pirms 16 gadiem
Un kurš vēl tieca ka 9 Dinamo nogurušie spēlētāji neko nedos Riga2000
Slēpts komentārs: kivi

  -1 [+] [-]

, 2009-03-09 20:41, pirms 16 gadiem
ideaali !!!

  +7 [+] [-]

, 2009-03-09 20:41, pirms 16 gadiem
Še jums bebri "vasarsvētki".... 3. trešdaļā Lauvas ir Bebrus sarāvuši gabalos.... tik nafig pie 5:2 ņemt nost vārtsargu??? Berja gribēja "hokeja izglābšanās vēsturi" pārrakstīt??

     [+] [-]

, 2009-03-09 20:42, pirms 16 gadiem
Hosa drošvien rēca par ogrēniešu spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-09 20:42, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Nu nemaz tik pārliecinoši jau nebija!!! Reāli pēdējās 10 min kautko saveidoja ito pusi tukšos sameta!!!
Labi tomer uzblausu, iemaacies zaudeet!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-09 20:43, pirms 16 gadiem
nu sūdīgi.neko bebri turās

  -2 [+] [-]

, 2009-03-09 20:43, pirms 16 gadiem
edijs7 rakstīja: Labi tomer uzblausu, iemaacies zaudeet!!!
Bļauka!!! Savaldies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-03-09 20:45, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka Bērziņš, tomēr ir paguris... varbūt spēles aculieciniekiem ir ko teikt?!

 +17 [+] [-]

, 2009-03-09 20:48, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: a kur tu biji...gaidīju veselu minūti pēc spēlēs pie halles un piedāvāju visiem garāmgājējiem....
Tu smejies par mani?
Es ar tavu mammu alu dzēru!

  +8 [+] [-]

, 2009-03-09 20:48, pirms 16 gadiem
Bez Kerčisma ogrei nav variantu! Viņš tak bij vilcējs.

  +7 [+] [-]

, 2009-03-09 20:50, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Bez Kerčisma ogrei nav variantu! Viņš tak bij vilcējs.
Tur neviens nav vilcējs!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-09 20:56, pirms 16 gadiem
sergio ramos rakstīja: Tur neviens nav vilcējs!!!
Jautājums ir tikai viens, vai bebriem, ja arī būtu finansiālie līdzekļi uz nākošo gadu, ir vērt sisties BAČā?! Šīsdienas spēle liek izdarīt secinājumus.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-09 21:00, pirms 16 gadiem
Jā, ogrēniešus trešais periods labi iegāza
ielaida vairāk ripas kā pirmajā un otrajā kopā

  +4 [+] [-]

, 2009-03-09 21:01, pirms 16 gadiem
Rīga2000 LV čempji būs, tas riktīgi priecē!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-09 21:02, pirms 16 gadiem
Ogrei LM sindroms. Turaties. Ja kāds grib man iebilst par LM iesaku noklausīties Latgales trenera interviju: liepajniekiem.lv: TV – Liepājas metalurgs – Latgale 2:3 (0:0,...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-09 21:05, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: man nav mammas būsi mani ar kādu sajaucis
esmu mēģenē taisīts
Es domāju bioloģisko puisīt , medmāsiņu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 21:06, pirms 16 gadiem
Kur varētu redzēt metienu attiecību?
Slēpts komentārs: Rey Booyaka
Slēpts komentārs: Rey Booyaka

  +4 [+] [-]

, 2009-03-09 21:16, pirms 16 gadiem
"Rīga 2000" & Co šogad paņems galvenos laurus, tur nav variantu.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-09 21:16, pirms 16 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Nja nevar saprast kaada jēga bija pie 2:6 nonjemt vartusargu, tikai vel 7tīto ripu ielaist
jēga liela... trenēties - izmēģināt kādu kombināciju, ja nu noder kādā no ņākamajām spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 21:17, pirms 16 gadiem
Domāju, ka Pečura nākošgad varētu būt Dinamo pamatsastāvā. Žēl, ka šosezon viņam neizdevās izcelties KHL, bet viss vēl priekšā, es tā vismaz ceru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 21:20, pirms 16 gadiem
Cik maksā biļetes uz šīm spēlēm? Varētu aizbraukt uz piņķiem 5dien..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-09 21:27, pirms 16 gadiem
Jā no Cinka, Straupes, Meijas, Pečuras gaidam izaugsmi. Cerams ka Znača kādu no viņiem paņems uz pārbaudes turnīru aprilī

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 21:29, pirms 16 gadiem
Rey Booyaka rakstīja: Eu b*e es nopietni , pisaks nebūs?
Ko Tu no sevis atkal tēlo?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 21:30, pirms 16 gadiem
Jasaka godigi Ogrei sodien vispar nebija varinatu. R2000 bija pluss ka speleja ar 4 piecniekiem. Ogri tas vnk nokauseja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 21:36, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Man jautājums bebru faniem vai Kerčs jun. sen jau tik labi spēlē?
Pirmo reizi šosezon biju uz bebriem.
Cik es esmu redzējis, tad brīžiem uzspīd ar savu spēli, bet brīžiem nemaz šo nemana! Tāds nestabils špīlers!!! Viss vēēl priekšā!

  +8 [+] [-]

, 2009-03-09 21:36, pirms 16 gadiem
R2000 spēlēja ar šādiem virknējumiem:

1. maiņa: Meija - Straupe - Cinks, Sotnieks - Sorokins;
2. maiņa: Bērziņš - Cipruss - Ankipāns, Grundmanis - Galviņš;
3. maiņa: Pečura - Daniličs - Brancis, Valters - M. Širokovs;
4. maiņa: Borovkovs - Vilkoits - Indrašis, Kauss - Balakuns.

Principā nevienu brīdi nebija šaubu, ka R2000 uzvarēs, lai arī spēle kopumā ritēja diezgan miegaini. Palika sajūta, ka R2000 tērē spēkus tikai tik, cik nepieciešams, lai būtu mazliet priekšā. Patika kā cīnījās 4. maiņa, brīžiem viņiem izdevās radīt visai bīstamus momentus. Domāju, ka trešdienas spēle daudz ko parādīs - ja R2000 uzvarēs arī Ogrē, tad sērijas iznākums par 99% būs skaidrs.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-09 21:36, pirms 16 gadiem
Apsweicu Rīgu 2000 ar pārliecinošu uzvaru. Tikai žēl Armandas Bērziņš ar 2+10 tik ilgi vajadzēja sēdēt uz soliņa....

  -4 [+] [-]

, 2009-03-09 21:41, pirms 16 gadiem
ZORRO rakstīja: Jautājums ir tikai viens, vai bebriem, ja arī būtu finansiālie līdzekļi uz nākošo gadu, ir vērt sisties BAČā?! Šīsdienas spēle liek izdarīt secinājumus.
Bet vai Rīga'2000 ir vērts??
Bez papildspēkiem no "Dinamo" , Bebri Rīgas "kaķēnus" būtu aizsūtījuši pa taisno uz jūraskolu , tāpat kā pēdējajā spēlē Ogrē (9:3) !
Šī spēle neko nepierāda,.
Trešdien, Ogrē.,--> tik viegli uzvaru NEATDOSIM!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-09 21:47, pirms 16 gadiem
BEBRS13 rakstīja: Bet vai Rīga'2000 ir vērts??
Bez papildspēkiem no "Dinamo" , Bebri Rīgas "kaķēnus" būtu aizsūtījuši pa taisno uz jūraskolu , tāpat kā pēdējajā spēlē Ogrē (9:3) !
Šī spēle neko nepierāda,.
Trešdien, Ogrē.,--> tik viegli uzvaru NEATDOSIM!
Bet tas ir normāli, ar 9:3 uzvarēja, jo nebija Dinamo spēlētāju, tagad ir un viss ir likumsakarīgi!

     [+] [-]

, 2009-03-09 21:51, pirms 16 gadiem
BEBRS13 rakstīja: Bet vai Rīga'2000 ir vērts??
Bez papildspēkiem no "Dinamo" , Bebri Rīgas "kaķēnus" būtu aizsūtījuši pa taisno uz jūraskolu , tāpat kā pēdējajā spēlē Ogrē (9:3) !
Šī spēle neko nepierāda,.
Trešdien, Ogrē.,--> tik viegli uzvaru NEATDOSIM!
Redz,cien.bebrs, ja atsijātu tikai kaķēnus, tad Rīgas kaķēni Ogres kaķēnus vispār bez piena atstātu. Ogri visu sezonas laiku pārsvarā vilka rūdītie runči - Kerčs, Ignatovičs, Fanduļs

     [+] [-]

, 2009-03-09 21:53, pirms 16 gadiem
Sorry Bebriem jau nebija izredžu uz kko labāku
apsveicu Rīgu 2000 ar smuku uzvaru

  +4 [+] [-]

, 2009-03-09 21:57, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: R2000 spēlēja ar šādiem virknējumiem:

1. maiņa: Meija - Straupe - Cinks, Sotnieks - Sorokins;
2. maiņa: Bērziņš - Cipruss - Ankipāns, Grundmanis - Galviņš;
3. maiņa: Pečura - Daniličs - Brancis, Valters - M. Širokovs;
4. maiņa: Borovkovs - Vilkoits - Indrašis, Kauss - Balakuns.

Principā nevienu brīdi nebija šaubu, ka R2000 uzvarēs, lai arī spēle kopumā ritēja diezgan miegaini. Palika sajūta, ka R2000 tērē spēkus tikai tik, cik nepieciešams, lai būtu mazliet priekšā. Patika kā cīnījās 4. maiņa, brīžiem viņiem izdevās radīt visai bīstamus momentus. Domāju, ka trešdienas spēle daudz ko parādīs - ja R2000 uzvarēs arī Ogrē, tad sērijas iznākums par 99% būs skaidrs.
varbūt būšu kaut ko paldaidis garām, bet kur Hartmanis?

     [+] [-]

, 2009-03-09 21:57, pirms 16 gadiem
Bebriem buutu normals trenneris .....arii speeles buutu produktivakas!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-09 21:58, pirms 16 gadiem
Varu drusku pakomenteet no klaatienee redzeetaa - jaasaka godiigi, ka Dinamo speeleetaaji pilniigi neizceelaas uz citu fona ... taada Ankipaans vispaar maak tikai pietureet ripu speeleejot vairaakumaa, bet 1:1 vinjam nav variantu pat kjebli apspeeleet, jo knapi velkaas pa laukumu, - jaasaka godiigi, ka taads Meija no R2K izskatiijaas daudz labaak par visiem citiem, kas savu maiziiti bija visu sezonu KHL pelniijushi (vai arii atslidojushi ...)
Patiikami paarsteidza Ogres jauni - Kerchs Jr un Koba Jass - liels ciinjas spars un centiiba. 3. periodaa Berisnjevs nonjeema vaartsargu un aatri dabuuja golu tukshos vaartos - naakamaajaa reizee kad nonjeema vaartsargu, tad dariija to ar domu, lai iemeegjinaatu shaadu situaaciju jau prieksh naakamajaam speeleem, jo saprata, ka shajaa atspeeleeties buus nereaali ... domaaju, ka tik tieshaam 99% tagad buus atkariigs no naakamaas speeles, kas notiks 3dien Ogree.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-09 21:59, pirms 16 gadiem
Ka tik nesanāk tā, ka visa Latvijas hokeja sistēma ar šādu spēlētāju pārbīdīšanu uz to, komandu, kur izdevīgāk, netiek sačakarēta tā, ka paliksim pie sasistas siles - kāda citām komandām būs interese gatavoties un visu sezonu sisties par Latvijas čempionu titulu?

  +4 [+] [-]

, 2009-03-09 22:00, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: mļe, sākums cerīgs, bet beigas ar kaunu
Nav jakaunas ja zaudē stiprākais komandai, jūsējie labi cīnījās

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:00, pirms 16 gadiem
forsi ka prakstiski lielaka dala ir no Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:02, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: Cik maksā biļetes uz šīm spēlēm? Varētu aizbraukt uz piņķiem 5dien..
Nu tad tev nāksies šķirties no vesela lata!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-09 22:02, pirms 16 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Ka tik nesanāk tā, ka visa Latvijas hokeja sistēma ar šādu spēlētāju pārbīdīšanu uz to, komandu, kur izdevīgāk, netiek sačakarēta tā, ka paliksim pie sasistas siles - kāda citām komandām būs interese gatavoties un visu sezonu sisties par Latvijas čempionu titulu?
Pilnīgi piekrītu bet Koziolam jau pie d.irsas tā visa latvijas hokēja virtuve!!! Viņam tak tikai biznes! Biznes! Biznes! Nekāds hokējs viņam neinteresē!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 22:02, pirms 16 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Ka tik nesanāk tā, ka visa Latvijas hokeja sistēma ar šādu spēlētāju pārbīdīšanu uz to, komandu, kur izdevīgāk, netiek sačakarēta tā, ka paliksim pie sasistas siles - kāda citām komandām būs interese gatavoties un visu sezonu sisties par Latvijas čempionu titulu?
Bet ar to vajadzeja rekinaties jau sezonas sakumaa

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:04, pirms 16 gadiem
Dinamo liimenis
Tas priece
čempions skaidrs

  +3 [+] [-]

, 2009-03-09 22:07, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Pilnīgi piekrītu bet Koziolam jau pie d.irsas tā visa latvijas hokēja virtuve!!! Viņam tak tikai biznes! Biznes! Biznes! Nekāds hokējs viņam neinteresē!
šiti štelli Kirovs kūrē, bet Viesturs pielāgojas esošajiem noteikumiem

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:08, pirms 16 gadiem
delpjero rakstīja: Bet ar to vajadzeja rekinaties jau sezonas sakumaa
Un kārt slidas vadzī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:09, pirms 16 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Un kārt slidas vadzī?
Nea. Pielagoties esosajai situacijai. Visi jau nevar but uzvaretaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 22:10, pirms 16 gadiem
Man patika bebru ātrums un centība , kaut gan neesmu viņu līdzjutējs . Patika arī pati spēle , nenožēloju ka skatījos . R 2000 spēlēja ar mazāku atdevi , līdz ar to ilgu laiku rezultāts bija slidens . Vai tad jāgūst obligāti vārti , lai būtu labs hokejists ? Pietiek , ja nevāra sūdus un rada iespējas citam maiņas biedram.Tas par Ankipānu. Brancis un Daniličs izceļas ar spēju ielaist vārtus jebkurā situācijā , kas godu viņiem nedara. Šī spēle abiem nebija izņēmums. Ja nebūtu Pečuras , kurš sameta golus , spēlēdams kopā ar abiem, tad būtu ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-03-09 22:12, pirms 16 gadiem
Manis pēc lai par Latvijas čempioniem kļūst kaut vai Elektrēnu "Enerģija", tikai ne "mazais dinamo"...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 22:13, pirms 16 gadiem
Malači puiši, kuriem bija iespeeja uzspeeleet Dinamo... Cerams naakam sezon speelees Dinamo...

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:14, pirms 16 gadiem
cik skatītāju bija?

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:15, pirms 16 gadiem
Viens albums tomēr ir!!!
Labi ka puse no biznesa nākamgad nebūs!

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:15, pirms 16 gadiem
mammal rakstīja: varbūt būšu kaut ko paldaidis garām, bet kur Hartmanis?
Hartmanis nebija. Arī K. Rēdlihs nebija. Un arī Štālam sezona jau ir beigusies.

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:17, pirms 16 gadiem
Starp citu no Ignatoviča , Fanduļa ( Kerča ) un R 2000 Ciprusa var daudz mācīties , gan tie kas ar , gan tie kas pret. Un kā Cipruss izkārtoja savu golu !!!! Viegls uzmetiens burzmā pie vārtiem pa gaisu un ... rikošets , šķiet ka no ogrēnieša-ripa vārtos iekšā... Kas un kā tur precīzāk notika , to tik tie kas tur bija klāt , var pateikt .

  +3 [+] [-]

, 2009-03-09 22:18, pirms 16 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Ka tik nesanāk tā, ka visa Latvijas hokeja sistēma ar šādu spēlētāju pārbīdīšanu uz to, komandu, kur izdevīgāk, netiek sačakarēta tā, ka paliksim pie sasistas siles - kāda citām komandām būs interese gatavoties un visu sezonu sisties par Latvijas čempionu titulu?
jaa tjipa uzreiz tā Rīga 2000 ir spēcīgāka drausmīgi, nekā divi gadi atpakaļ...tie paši spēlētāji, kas 2 gadus atpakaļ spēlēja tajā Rīgā 2000 vai kautkādā BAČ tagad vnk spēlē Rigas Dinamo un viss....es saprastu ka varētu kunkstēt, ja tur hossa būtu aigājis vai hartigans un Pruseks vārtos, tad jā , bet tur tak spēlē tie paši latvieši kas vēl nesen šādā līmenī spēlēja visu laiku....nav jau viņi kļuvuši dēļ vienas sezonas KHL par nhl zvaigznēm , vēl ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:19, pirms 16 gadiem
Skatītāju bija padaudz , visapkārt un sēdvietas stipri pilnas .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:22, pirms 16 gadiem
Nu pilns nebija , bet sēdēja kafejnīcā baigi daudz, viss pilns visu laiku, Apkārt pa apli arī diezgan, un pāri par pusi sēdvietu bija aizņemtas .

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:23, pirms 16 gadiem
Ogres velns arī bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 22:27, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Viens albums tomēr ir!!!
Labi ka puse no biznesa nākamgad nebūs!
Kam nebūs, Koziolam? Latviešiem ir tāds viens labs sakāmvārds- Nenovēli citam to, ko negribi lai notiek ar tevi!

     [+] [-]

, 2009-03-09 22:31, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kam nebūs, Koziolam? Latviešiem ir tāds viens labs sakāmvārds- Nenovēli citam to, ko negribi lai notiek ar tevi!

Tak es jau nenovēlu! Viņš tak pats skaidri un gaiši pateica ka r2000 beidz savu pastāvēšanu šogad!!! Tāka neko darīt un es tur nepričom!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:32, pirms 16 gadiem
Nevajag runāt manā vietā - es domāju nevis konkrētu spēlētāju, spēli vai komandu, bet gan sistēmu kā tādu. Ja tas kļūs par tradīciju, cietīs arī jau tā ne pārāk lielā līdzjutēju interese. Nedomāju, ka citu valstu čempionātos tā notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-09 22:34, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Viņš tak pats skaidri un gaiši pateica ka r2000 beidz savu pastāvēšanu šogad!!!
viņš skaidri un gaiši pateica ka par to vēl tiks lemts

  +3 [+] [-]

, 2009-03-09 22:35, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: Ogres velns arī bija
Jā, ar Dinamo "D" uz ķiveres
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:38, pirms 16 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Nevajag runāt manā vietā - es domāju nevis konkrētu spēlētāju, spēli vai komandu, bet gan sistēmu kā tādu. Ja tas kļūs par tradīciju, cietīs arī jau tā ne pārāk lielā līdzjutēju interese. Nedomāju, ka citu valstu čempionātos tā notiek.
citu valstu čempionātos hokeja sistēma ir sakārtota un attīstīts mārketings....tā tāda neliela atšķirība

  -1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:41, pirms 16 gadiem
Es arī gribētu, lai man nebūtu taisnība, bet - tikai laiks rādīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 22:46, pirms 16 gadiem
Naiisss! Dinamo čaļi malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-09 23:24, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: R2000 spēlēja ar šādiem virknējumiem:

1. maiņa: Meija - Straupe - Cinks, Sotnieks - Sorokins;
2. maiņa: Bērziņš - Cipruss - Ankipāns, Grundmanis - Galviņš;
3. maiņa: Pečura - Daniličs - Brancis, Valters - M. Širokovs;
4. maiņa: Borovkovs - Vilkoits - Indrašis, Kauss - Balakuns.
Sastāvs gana nopietns.... ok, daudzi iebildīs, ka arī pagājušogad šiem līdzīgs sastāvs bija, bet pagājušogad daudziem no šitiem čaliem nebija KHL pieredzes.... tagad tāda (vairāk vai mazāk) ir vismaz 2 maiņām.... principā bebriem pārāk lielu izredzu šajā sērijā nav.... + vēl arī Kerča nav.... un LM finālā visdrīzākais arī viegli neklāsies.... šitā ir bišķi cita R 2000.... nav pagājušā gada "nespejnieki"(ne tik daudz pēc sastāva kā pēc spēles)....

     [+] [-]

, 2009-03-09 23:34, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: jaa tjipa uzreiz tā Rīga 2000 ir spēcīgāka drausmīgi, nekā divi gadi atpakaļ...tie paši spēlētāji, kas 2 gadus atpakaļ spēlēja tajā Rīgā 2000 vai kautkādā BAČ tagad vnk spēlē Rigas Dinamo un viss....es saprastu ka varētu kunkstēt, ja tur hossa būtu aigājis vai hartigans un Pruseks vārtos, tad jā , bet tur tak spēlē tie paši latvieši kas vēl nesen šādā līmenī spēlēja visu laiku....nav jau viņi kļuvuši dēļ vienas sezonas KHL par nhl zvaigznēm , vēl ne
daļēji Tev piekrītu, drīzāk Bebri šogad ir vājāki, nekā R2000 baigi pastirpinājušies, bet tāpat tas nav pareizi, tāpat arī nav pareizi, ka BAČ komandas pēkšņi sāk spēlēt LAČ, joprojām palieku pie viedokļa, ka Latvijā nav vajadzīgs superklubs, bet ir jāattīsta vietējais čempionāts un pagājušais gads jau bija diezgan cerīgs, bet šogad atkal viss ir sačakarēts

     [+] [-]

, 2009-03-09 23:50, pirms 16 gadiem
Tikai viens piemērs - pagājušajā gadā bebros spēlēja Pečura. Spēlētu arī šogad, bet izvēlējās R-2000. Kāpēc? Ne jau tāpēc, ka gribētu tajā komandā spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-09 23:53, pirms 16 gadiem
Pagājušgad (tad tāds RD vēl nebija) uzvarētājs bija skaidrs jau oktobrī. Šogad marta mēnesī ir divi nopietni kandidāti + vienam no tiem nervus kutina trešie....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 00:01, pirms 16 gadiem
malači rīdzinieki, jabūt pirmajiem latvijā

  -2 [+] [-]

, 2009-03-10 01:15, pirms 16 gadiem
eckosystem rakstīja: Dinamo liimenis
Tas priece
čempions skaidrs
Tu par LM runā?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-10 08:47, pirms 16 gadiem
BEBRI vienkārši nesasprigst,treniņš pirms spēles par trešo vietu!

     [+] [-]

, 2009-03-10 08:48, pirms 16 gadiem
TU paskaties Bač tabulu, cik punktus ogre atpaliek no Rīgas2000?????Secini pats

BEBRS13 rakstīja: Bet vai Rīga'2000 ir vērts??
Bez papildspēkiem no "Dinamo" , Bebri Rīgas "kaķēnus" būtu aizsūtījuši pa taisno uz jūraskolu , tāpat kā pēdējajā spēlē Ogrē (9:3) !
Šī spēle neko nepierāda,.
Trešdien, Ogrē.,--> tik viegli uzvaru NEATDOSIM!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 09:00, pirms 16 gadiem
to huy - viss tak veel tikai sākas . Ja D-pils sasit LM 3-2 vai 3-0 ? Vai Dinamo būs vainīgs ? Ja Ogre iedos R 2000 iekšā , vai Dinamo vainīgs ? Ja Maskavas Dinamo iedod RD iekšā , tur gan RD vainīgs , ka neko vairs negribēja . Un ka Koziolam nebija pietiekosi naudas , ko iegruust Hosam u.c. , lai speelē kā pieklājas . Diemzēl tos ārzemniekus nevar iekārdināt ar 3000 euro par uzvaru, tur jāpiedāvā 50 000 , un mūsu izpirktās biļetes nesedz prēmiju summu . Diemzēl . Pasakiet taču pašu galveno- ka pat pie tādas spēles līmeņa , ko vakar vērojām Pinķos ABU komandu izpildījumā , IR CĒLIES SPĒLES LĪMENIS PRET PAGĀJUŠO GADU !!! Neskatoties uz to , ka Ogres komandā pārsvarā spēlē tie, kuriem pāri 30 . Ja neskaita tos 2 RD golus , kurus ogrēniešu Berja izkārtoja, kas tad iemeta ? Pečura ar savu individuālo meistarību, reizes laikam 4 pabijis RD kreklā un Cinks , apmēram tik pat reižu RD kreklā bijis. Ne jau RD viņiem uzvilka to meistarību, bet gan BAČ . Un tāpat ogrēniešiem . Tāda ir mana pārliecība .

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 09:11, pirms 16 gadiem
Priecājieties kāmēr varat,varbūt nākamsezon nebūs ne R2000 ne BEBRU!

     [+] [-]

, 2009-03-10 09:14, pirms 16 gadiem
Ludzu nedaudz optimismu citadi rits jau ta dublains

ask-bebrs rakstīja: Priecājieties kāmēr varat,varbūt nākamsezon nebūs ne R2000 ne BEBRU!

     [+] [-]

, 2009-03-10 10:53, pirms 16 gadiem
R2000 toč nebūs nākamgad, būs kaut kas cits šitā vietā . Bebri gan jau ka būs .Un ārā ir tik smuks sniedziņš !! Ja nenokusīs , jādomā kā uz to Ogri izbraukt savlaicīgi uz trešo spēli .

     [+] [-]

, 2009-03-10 11:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu tad tev nāksies šķirties no vesela lata!
Paldies, gan jau tik daudz sagrabinaashu

     [+] [-]

, 2009-03-10 11:34, pirms 16 gadiem
uz otro spēli,rīt otrā spēle būs Ogrē! Visi uz Ogri!!!

     [+] [-]

, 2009-03-10 12:21, pirms 16 gadiem
nesapriecajas ti pa agru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-10 13:47, pirms 16 gadiem
Ir labi

     [+] [-]

, 2009-03-10 15:23, pirms 16 gadiem
Nepareizs virsraksts, vajadzētu būt: Rīgas "Dinamo" sāk pārliecinoši!
Bebri malači, jo bankas salaida cenšoties glābt spēli noņemot vārtsargu. Tiekamies rīt Ogrē, tad jau....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 17:44, pirms 16 gadiem
RĪGAI 2000 AR RĪGAS DINAMO VĪRIEM ŠOGAD ČEMPIS GARANTĒTS !!!

     [+] [-]

, 2009-03-10 19:47, pirms 16 gadiem
dragon_D rakstīja: TU paskaties Bač tabulu, cik punktus ogre atpaliek no Rīgas2000?????Secini pats
Ko šajā gadījumā izsaka punkti?
Punktus viņi sapelnīja tad, kad vēl nebija atlaista liela komandas daļa.! Ja viņi sezonu būtu sākuši tādā sastāvā ar kādu tie beidza regulārās spēles, tad punktu viņiem būtu mazāk nekā komandai "Brest"!!