Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Miļuns uz U-20 izlasi aicina Girgensonu, Pelšu, Koļesņikovu

Andrejs Siliņš

Miļuns uz U-20 izlasi aicina Girgensonu, Pelšu, Koļesņikovu
Kristers Gudļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas U-20 hokeja valstsvienības galvenais treneris Ēriks Miļuns nosaucis 30 kandidātus, kuri gatavosies pasaules čempionātam augstākajā divīzijā, kas no 26. decembra līdz 5. janvārim norisināsies Kanādā.

Gatavojoties pasaules čempionātam Latvijas juniori no 14. līdz 16. decembrim „Volvo Sporta Centrs” ledus hallē aizvadīs trīs dienu treniņnometni. Kā atzina izlases galvenais treneris Ēriks Miļuns, iespējams treniņnometnes laikā tiks piesaistīts vēl kāds spēlētājs, kurš nav iekļuvis publicētajā sarakstā. 16. decembrī pēc pēdējā ledus treniņa izlases vecākais treneris nosauks 21 spēlētāju, kuri nākamās dienas pēcpusdienā dosies uz Kanādu.

Kanādas pilsētā Brūksā Latvijas junioru izlasei ir paredzēta treniņnometne un divas pārbaudes spēles - 20. decembrī ar Čehiju un 22. decembrī ar Dāniju. Treniņnometnē Kanādā pievienosies mūsu Ziemeļamerikas leģionāri: Zemgus Girgensons, Ņikita Koļesņikovs, Kristiāns Pelšs un Teodors Bļugers. 23. decembrī, pēc pārbaudes spēlēm tiks nosaukti tie divi izlases kandidāti, kuri pasaules čempionātā nepiedalīsies.

Pasaules čempionātam tiks pieteikti 23 spēlētāji (3 vārtsargi, 12 uzbrucēji un 8 aizsargi).

Latvijas U-20 izlases kandidātu saraksts:

Vārtsargi:

Kristers Gudļevskis (HK Rīga), Rihards Cimermanis (HK Juniors), Elviss Merzļikins (HC Lugano);

Aizsargi:

Sandis Šostaks (Liepājas Metalurgs), Kristers Freibergs (HK Rīga), Artūrs Salija (HK Rīga), Krišs Lipsbergs (HK Rīga), Edgars Siksna (Liepājas Metalurgs), Ņikita Koļesņikovs ( Blainville-Boisbriand, Kanāda), Krists Kalniņš (HK AIK, Zviedrija), Juris Ziemiņš (HK Juniors), Kristaps Nīmanis (Red Ducks, Somija), Pauls Zvirbulis (HK Rīga), Vladislavs Dudins (Olimpya, Krievija), Mārtiņš Mežulis (Rapperswil, Šveice) ;

Uzbrucēji:

Kristiāns Pelšs (Edmonton Oil Kings, Kanāda), Vitālijs Hvorostiņins (Vaasas Sport, Somija), Teodors Bļugers (Shattuck St. Mary’s, ASV), Edgars Kļaviņš (AIK, Zviedrija), Pauls Hodzko (Liepājas Metalurgs), Roberts Lipsbergs (HK Rīga), Dāvis Straupe (HK Rīga), Toms Andersons (HC Bern, Šveice), Artūrs Birstiņš (HC Most, Čehija), Kristaps Legzdiņš (Syrianska HK, Zviedrija), Ņikita Jevpalovs (HK Rīga), Zemgus Girgensons (Dubuque Fighting Saints, ASV), Kirils Tambijevs (HK Rīga), Māris Diļevka (Liepājas Metalurgs), Artūrs Kuzmenkovs (HK Rīga)

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 10:35, pirms 13 gadiem
Pintam būs mēnesi garš plosts, izskatās, ka Zvirbulis noteikti aizbrauks uz čempi. Vēl Salija, Siksna, iespējams, Dudins. Nabaga pinta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 10:40, pirms 13 gadiem
tiešām Bļugers būs?
no 26 līdz 31.12 Kalgari norisināsies World Sport School Challenge 2011 un Bļugers ir Šetukas skolas komandas pieteikumā dalībai šajā turnīrā: TEAM PROFILE .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 10:48, pirms 13 gadiem
Nu tad aiziet tauta sauciet, kuri tad ir BLATŅIKI komandā

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 10:49, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Hmm, manā uztverē jau tāds turnīrs svarīguma ziņā nav salīdzināms ar PČ augstākajā divīzijā... diez komanda var arī nelaist?
mani uzmanīgu dara vairāki momenti:
- Šetukai šis ir pilnīgi noteikti gada svarīgākais turnīrs un Bļugers ir viens no viņu atslēgas spēlētājiem
- tas jau ir principā gala pieteikums - tajā ir 2 vārtsargi, 8 aizsargi un 12 uzbrucēji
- pieļauju, ka IIHF vēlmes tādai Šetukai ir "po barabanu" - pats zini, ka ZAmerikā IIHF diez ko daudz netiek respektēts...

Vārdu sakot, darbiņš žurnālistiem, lai pārbaudītu situāciju

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 10:50, pirms 13 gadiem
interesanti, ka kandidātos nav Dašutina no MVD...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 10:52, pirms 13 gadiem
Pasaules čempionātam tiks pieteikti 23 spēlētāji (3 vārtsargi, 12 uzbrucēji un 8 aizsargi).

tiešām 3 vārtsargi? līdz šim U20 PČ drīkstēja pieteikt tikai 2 vārtsargus...

  +7 [+] [-]

, 2011-12-07 10:52, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: interesanti, ka kandidātos nav Dašutina no MVD...
Bet ir Tambijevs

     [+] [-]

, 2011-12-07 10:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Pasaules čempionātam tiks pieteikti 23 spēlētāji (3 vārtsargi, 12 uzbrucēji un 8 aizsargi).

tiešām 3 vārtsargi? līdz šim U20 PČ drīkstēja pieteikt tikai 2 vārtsargus...
Jābūt 3 vārtu vīriem, a ja nu vienam trauma?? vai abiem ko tad spēlētāju liek vārtos??

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 10:55, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: interesanti, ka kandidātos nav Dašutina no MVD...
Vispār jau tā statistika nav viņam nekāda spožā – 23 spēlēs 2+4...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 10:56, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: Bet ir Tambijevs
K. Tambijevs – 23 spēles – 8+2

  +6 [+] [-]

, 2011-12-07 11:02, pirms 13 gadiem
nu jā,laikam ļauno rūķu sazvērestība,vai arī ārprāts Latvijas hokeja rwezervēs aizsardzības jomā,ja tiek iekļauti pundurvistas Zvirbuļi Ziemiņi Dudini Salijas K libsbergs Kā man gribētos šos ieraudzīt spēlē pret Kanādu vai ASV,

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 11:03, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: Jābūt 3 vārtu vīriem, a ja nu vienam trauma?? vai abiem ko tad spēlētāju liek vārtos??
apskaties iepriekšējo U20 PČ komandu pieteikumus: NEKAD pieteikumos nav bijuši 3 vārtsargi.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 11:04, pirms 13 gadiem
Cik gadi ir Ronaldam Ķēniņam ?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 11:05, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: nu jā,laikam ļauno rūķu sazvērestība,vai arī ārprāts Latvijas hokeja rwezervēs aizsardzības jomā,ja tiek iekļauti pundurvistas Zvirbuļi Ziemiņi Dudini Salijas K libsbergs Kā man gribētos šos ieraudzīt spēlē pret Kanādu vai ASV,
tas laikam nespīd - pretiniekos krievi, zviedri, slovāki un šveicieši. Maz ticams, ka jeņķi vai kanādieši nokļūs relegation round...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 11:06, pirms 13 gadiem
ENCIO rakstīja: Cik gadi ir Ronaldam Ķēniņam ?
1991.g. - vienu gadu par vecu priekš U20

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 11:07, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: nu jā,laikam ļauno rūķu sazvērestība,vai arī ārprāts Latvijas hokeja rwezervēs aizsardzības jomā,ja tiek iekļauti pundurvistas Zvirbuļi Ziemiņi Dudini Salijas K libsbergs Kā man gribētos šos ieraudzīt spēlē pret Kanādu vai ASV,
Kalvītis ar 190 cm bija slikti, jo esot blatņiks - šitie atkal par īsu – tad vismaz "opredeļis" – pēc kādiem parametriem tiek ņemti izlases kandidāti – pēc auguma, vai pēc meistarības?

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 11:11, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kalvītis ar 190 cm bija slikti, jo esot blatņiks - šitie atkal par īsu – tad vismaz "opredeļis" – pēc kādiem parametriem tiek ņemti izlases kandidāti – pēc auguma, vai pēc meistarības?
es ļoti labi atceros U20 PČ Kanādā pirms 2 gadiem - kā Kalvīti tikai žēli noskatījās, kā kanādieši tikai met un met... kāda nozīme, cik garš telefona stabs, ja tas stāv uz vietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 11:14, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: es ļoti labi atceros U20 PČ Kanādā pirms 2 gadiem - kā Kalvīti tikai žēli noskatījās, kā kanādieši tikai met un met... kāda nozīme, cik garš telefona stabs, ja tas stāv uz vietas!
Bet viņš taču nebija pundurzaķis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 11:18, pirms 13 gadiem
Varēja jau Kepalu arī iekļaut - tomēr 100 kg un šamais jau mierā neliktos: Kepals Fight
- YouTube

  +8 [+] [-]

, 2011-12-07 11:19, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Bet viņš taču nebija pundurzaķis...
sūdīgi ir gan pundurzaķi, gan >90kg tizleņi - vienīgā atšķirība, ka 90kg-nieku vēl var izdresēt, taču pundurzaķi lielāku nepataisīsi...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 11:19, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Varēja jau Kepalu arī iekļaut - tomēr 100 kg un šamais jau mierā neliktos: Kepals Fight
- YouTube
Jā, Kepals negatīvi pārsteidz. Sunnē tak superelitē vēl zasveķilsa, šobrīd kkādā mistiskā 3. šķiras junioru līgā spēlē .

     [+] [-]

, 2011-12-07 11:23, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Varēja jau Kepalu arī iekļaut - tomēr 100 kg un šamais jau mierā neliktos: Kepals Fight
- YouTube
Pilnībā piekrītu,bet uz doto momentu viņš ir smagāks nekā 100kg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 11:27, pirms 13 gadiem
hewlet rakstīja: Bet ir Tambijevs
Un runas par blatiem var sākties...

 +10 [+] [-]

, 2011-12-07 11:34, pirms 13 gadiem
Blatņiki? Nu ko jūs - pie mums tādi nav! Un K.Tambijevs ir tiešām tik labs, lai spēlētu izlasē, daža cita labā!
Sencītis laikam cer, ka viņu nodraftēs kāda CHL kome - jo puisītim vajag tīties prom, nevis visu laiku aiz tēva pleca vaigu slēpt...! Lai gan šogad jau ir viņš maķenīt pielicis, salīdzinot ar pagajušo gadu - bet tik un tā... Blatņiki pie mums nav...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 11:42, pirms 13 gadiem
Miļuns nosauc U-20 izlases kandidātus

šiet Jeļesejevs ir sarakstā.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 11:42, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: sūdīgi ir gan pundurzaķi, gan >90kg tizleņi - vienīgā atšķirība, ka 90kg-nieku vēl var izdresēt, taču pundurzaķi lielāku nepataisīsi...
Nu paga paga! Varbūt vajag bišķi pastiept aiz ausim! Moš vēl izaugs!!! Bet ja nopietni tad cilvēks var vēl paaugties garāks līdz pat kādiem 25 gadiem (cik atceros) tapēc pieņemt, ka 17-19 gadīgi čali vairs neizaugs būtu diezgan muļķīgi! Ok, protams viņi vairs neizaugs par 10-15 cm, bet 3-5 cm var vēl nākt klāt!
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 11:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: !!!!
Tu daudz tādus esi redzējis, kas vēl pēc 16 gadu vecuma sasniegšanas turpina augt garumā?
eij nu ko tu runa, pec 16 gadu vecuma vel mierigi var augt un augt

     [+] [-]

, 2011-12-07 11:55, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: !!!!
Tu daudz tādus esi redzējis, kas vēl pēc 16 gadu vecuma sasniegšanas turpina augt garumā?
Nu tur ir dažādi citi izaug līdz 9. klasei citi aug vēl līdz 18 gadiem, pēc tam jau kāds varbūt aug tikai tad, ja ir kaut kādas augšanas hormona pārmērības organismā.
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs: Abrags

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:00, pirms 13 gadiem
henrijz rakstīja: Blatņiki? Nu ko jūs - pie mums tādi nav! Un K.Tambijevs ir tiešām tik labs, lai spēlētu izlasē, daža cita labā!
Sencītis laikam cer, ka viņu nodraftēs kāda CHL kome - jo puisītim vajag tīties prom, nevis visu laiku aiz tēva pleca vaigu slēpt...! Lai gan šogad jau ir viņš maķenīt pielicis, salīdzinot ar pagajušo gadu - bet tik un tā... Blatņiki pie mums nav...
Blatņiki, ne blatņiki, bet jebkurā gadījumā pie mūsu KVALITATĪVU hokejistu daudzuma (resp. mazuma) katru gadu junioros sanāk labi, ja 2 maiņas no tiem kurus TIEŠĀM JĀŅEM – pārējie salīdzinoši ir pelēkā masa, kuru viena paņemšana vai otra nepaņemšana praktiski neko nemaina, katram no viņiem ir savi mazi plusiņi, bet kopumā viduvējības....Bet protams, ka atrodas apbižotie, jo redz blatņiki ir paņemti

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:01, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: cik atceros no skolas gadiem - klasē pēc 16 gadiem neviens gan vairāk neauga...
Mežulis vecākais

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:05, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Blatņiki, ne blatņiki, bet jebkurā gadījumā pie mūsu KVALITATĪVU hokejistu daudzuma (resp. mazuma) katru gadu junioros sanāk labi, ja 2 maiņas no tiem kurus TIEŠĀM JĀŅEM – pārējie salīdzinoši ir pelēkā masa, kuru viena paņemšana vai otra nepaņemšana praktiski neko nemaina, katram no viņiem ir savi mazi plusiņi, bet kopumā viduvējības....Bet protams, ka atrodas apbižotie, jo redz blatņiki ir paņemti
Tieši tā.
Var jau būt, ka kādreiz kāds 4. maiņā ir paņemts sava uzvārda dēļ, tomēr kāds cits viņa vietā kopējo rezultātu neietekmētu. Nav mums tik daudz to labo hokejistu, lai pietiktu visām 4 maiņām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 12:17, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tieši tā.
Var jau būt, ka kādreiz kāds 4. maiņā ir paņemts sava uzvārda dēļ, tomēr kāds cits viņa vietā kopējo rezultātu neietekmētu. Nav mums tik daudz to labo hokejistu, lai pietiktu visām 4 maiņām.
nepiekritīšu - arī 4. maiņai ir jāspēlē. Piemēram, pagājušajā U20 PČ LV izlases 4. maiņā spēlēja Jansons (no Somijas 4. līgas) - un nospēlēja atzīstami.
Būtiski, lai arī tās 3. un 4. maiņas spēlētu ar lielu pašatdevi - tikai tad būs rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 12:27, pirms 13 gadiem
Es teiktu tā - Lai puišiem veicās un izdodās palikt elitē !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 12:28, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nepiekritīšu - arī 4. maiņai ir jāspēlē. Piemēram, pagājušajā U20 PČ LV izlases 4. maiņā spēlēja Jansons (no Somijas 4. līgas) - un nospēlēja atzīstami.
Būtiski, lai arī tās 3. un 4. maiņas spēlētu ar lielu pašatdevi - tikai tad būs rezultāts.
Visām maiņām ir jāspēlē, bet pastāsti man, kā SC lietotājs parastais var OBJEKTĪVI pateikt, kurš ir labāks, kurš ir blatņiks, ja viņš ir redzējis darbībā labākajā gadijumā, ja pusi no kandidātiem....

  +5 [+] [-]

, 2011-12-07 12:32, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: davai piemērus
Nu es Tev varētu savu māsicas dēlu kā piemēru minēt! Čalis pēc 16 gadiem pa kādiem cm 5 vēl pastiepās!

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:35, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Visām maiņām ir jāspēlē, bet pastāsti man, kā SC lietotājs parastais var OBJEKTĪVI pateikt, kurš ir labāks, kurš ir blatņiks, ja viņš ir redzējis darbībā labākajā gadijumā, ja pusi no kandidātiem....
SC lietotājs parastais visbiežāk (precīzāk sakot 99% gadījumu) to nevarēs - tas tiesa.
Taču atsevišķos gadījumos (tiesa gan, post factum) tas ir redzams - kā, piemēram, Kalvītis pirms 2 gadiem. ļoti iespējams, arī Gritāns.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-07 12:36, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu es Tev varētu savu māsicas dēlu kā piemēru minēt! Čalis pēc 16 gadiem pa kādiem cm 5 vēl pastiepās!
nu labi - atseviškos gadījumos tā notiek, taču tie jau ir izņēmumi... šobrīd diskusija ir par U20 izlasi - 18, 19 gadīgi čaļi tomēr laikam vairāk nestiepsies... (nu vismaz 90% gadījumos)

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 12:47, pirms 13 gadiem
Par ko ir runa, par basketbolistiem ,kurš garāks ,jeb kurš meistarīgāks?

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 12:48, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: mani uzmanīgu dara vairāki momenti:
- Šetukai šis ir pilnīgi noteikti gada svarīgākais turnīrs un Bļugers ir viens no viņu atslēgas spēlētājiem
- tas jau ir principā gala pieteikums - tajā ir 2 vārtsargi, 8 aizsargi un 12 uzbrucēji
- pieļauju, ka IIHF vēlmes tādai Šetukai ir "po barabanu" - pats zini, ka ZAmerikā IIHF diez ko daudz netiek respektēts...

Vārdu sakot, darbiņš žurnālistiem, lai pārbaudītu situāciju
Edgars_Gaross Edgars
@
@ICEBOX_TV LHF man vakardien teica, ka viņš braukšot uz PČ

Par IIHF un "po barabanu" - PČ U-20 tomēr Ziemeļamerikā ir milzīgs brends. Savā ziņā ceru, ka arī Šetuka apzinās to, cik nozīmīgs tas ir arī pašiem spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 12:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: mani uzmanīgu dara vairāki momenti:
- Šetukai šis ir pilnīgi noteikti gada svarīgākais turnīrs un Bļugers ir viens no viņu atslēgas spēlētājiem
- tas jau ir principā gala pieteikums - tajā ir 2 vārtsargi, 8 aizsargi un 12 uzbrucēji
- pieļauju, ka IIHF vēlmes tādai Šetukai ir "po barabanu" - pats zini, ka ZAmerikā IIHF diez ko daudz netiek respektēts...

Vārdu sakot, darbiņš žurnālistiem, lai pārbaudītu situāciju
Sāc ar galvu draudzēties. PČ U-20 , tas ir visaugstākais posms karjeras sākumam, viens no svarīgākajiem notikumiem dzīvē. Kurš gan nevēlētos uzspēlēt tādā līmenī. Vecīt, U-20 čempi lūdzu nesalīdzini ar kaut kādu tur turnīru

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:02, pirms 13 gadiem
Didzis Rudmanis rakstīja: Edgars_Gaross Edgars
@
@ICEBOX_TV LHF man vakardien teica, ka viņš braukšot uz PČ

Par IIHF un "po barabanu" - PČ U-20 tomēr Ziemeļamerikā ir milzīgs brends. Savā ziņā ceru, ka arī Šetuka apzinās to, cik nozīmīgs tas ir arī pašiem spēlētājiem.
nu i - un ko tas dod Šetukai? Šinī brīdī viņiem daudzkārt lielāka prioritāte ir turnīrs, kur viņi paši piedalās. Un Bļugers ir viens no viņu galvenajiem spēlētājiem. Kamēr neredzēšu Bļugeru LV U-20 izlases rindās, neticēšu, ka viņš piedalīsies U20 PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-07 13:05, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Sāc ar galvu draudzēties. PČ U-20 , tas ir visaugstākais posms karjeras sākumam, viens no svarīgākajiem notikumiem dzīvē. Kurš gan nevēlētos uzspēlēt tādā līmenī. Vecīt, U-20 čempi lūdzu nesalīdzini ar kaut kādu tur turnīru
netēlo gudro - priekš Šetukas tas turnīrs ir daudz nozīmīgāks par U20 PČ - viņi paši tur piedalās.
Savukārt, ja runā par karjeru - spēlētājam visbūtiskākais ir aizvadīt labu pilnu sezonu savā komandā nevis uzspīdēt vienā turnīrā 6 spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 13:06, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu labi - atseviškos gadījumos tā notiek, taču tie jau ir izņēmumi... šobrīd diskusija ir par U20 izlasi - 18, 19 gadīgi čaļi tomēr laikam vairāk nestiepsies... (nu vismaz 90% gadījumos)
Un vai nu man Tev tagad būtu jāstāsta, ka hokejā uz laukuma visu neizškir tikai auguma centimetri, bet tieši katra konkrēta spēlētāja meistarība? Ir diezgan daudz "pundurzaķu", kas ir izsitušies arī līdz NHL un tur ir spēlējuši vai arī vēl spēlē! Arī spēka spēlē ne vienmēr "pundurzaķis" būs nīkulis vai zaudētājs! Mums ir ļoti labs piemērs pašiem - Karsums! Pēc lietotāja(diez ko viņš lieto?) pintas vārdiem viņš sanāk "pundurzaķis", bet bortā Karsiks var iehu#$īt jebkuru un tā, ka maz tam ieh#$ītajam neliksies! Tapēc kā jau teicu viss ir atkarīgs no paša hokejista! Arī "pundurzaķis" var būt gan labs hokejists, gan arī labi pielietot spēka spēli! Tikai tad pašam pie tā arī ir jāstrādā nevis jātusē pa klubiem un jādzer kokčiki, jātuso ar zaķiem vai jāsēž pie kompja....

  -4 [+] [-]

, 2011-12-07 13:07, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Nu kādi izņēmumi. Meitenes aug līdz apmēram 18 gadu vecumam, čaļi vidēji līdz 21 g. vecumam.
beidz, beidz - man vecākajam puikam ir 20 gadi. Kopš 16 gadiem viņa augums nav mainījies. Nav manīts, ka arī viņa draugi apkārt būtu pēkšņi garāki palikuši. Nu Tu jau runā par izņēmumiem

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:10, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Un vai nu man Tev tagad būtu jāstāsta, ka hokejā uz laukuma visu neizškir tikai auguma centimetri, bet tieši katra konkrēta spēlētāja meistarība? Ir diezgan daudz "pundurzaķu", kas ir izsitušies arī līdz NHL un tur ir spēlējuši vai arī vēl spēlē! Arī spēka spēlē ne vienmēr "pundurzaķis" būs nīkulis vai zaudētājs! Mums ir ļoti labs piemērs pašiem - Karsums! Pēc lietotāja(diez ko viņš lieto?) pintas vārdiem viņš sanāk "pundurzaķis", bet bortā Karsiks var iehu#$īt jebkuru un tā, ka maz tam ieh#$ītajam neliksies! Tapēc kā jau teicu viss ir atkarīgs no paša hokejista! arī "pundurzaķis" var būt gan labs hokejists, gan arī labi pielietot spēka spēli! Tikai tad pašam pie tā arī ir jāstrādā nevis jātusē pa klubiem un jādzer kokčiki, jātuso ar zaķiem vai jāsēž pie kompja....
ir izsitušies arī ar mazākiem auguma centimetriem, tas tiesa. Taču paskaties uz augumiem (vidējajiem) NHL, U20 PČ u.c. - lielais vairākums tomēr ir ražena auguma. "Pundurzaķi" ir tikai daži - un tas "nebojā" kopējo ainu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:12, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: nevis tādu, kas pēc pāris gadiem jau atradīs sev vietu Monarhos vai SMS Credit.
Vecīt, esi reāls, vismaz puse no viņiem pēc dažiem gadiem tieši tādās komandās arī spēlēs, ja vispār vēl spēlēs. Nesen taču Matulis bija uztaisījis sarakstu, cik no katra gada paliek lielajā hokejā - vairāk par 7 no viena gada nebija, parasti vēl mazāk. Kāpēc šie būtu kāds izņēmums?

Te ir minētais raksts, skatīt sarakstu raksta apakšā:
Hokeja blatņiku zeme Latvija

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 13:14, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Vecīt, esi reāls, vismaz puse no viņiem pēc dažiem gadiem tieši tādās komandās arī spēlēs, ja vispār vēl spēlēs. Nesen taču Matulis bija uztaisījis sarakstu, cik no katra gada paliek lielajā hokejā - vairāk par 7 no viena gada nebija, parasti vēl mazāk. Kāpēc šie būtu kāds izņēmums?

Te ir minētais raksts, skatīt sarakstu raksta apakšā:
http://www.sportaavize.lv/28112011-hokeja_blatniku_zeme_latvija
Izskatās ka arhivsX ir pret to ka LAČ līmenis aug

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 13:15, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Un vai nu man Tev tagad būtu jāstāsta, ka hokejā uz laukuma visu neizškir tikai auguma centimetri, bet tieši katra konkrēta spēlētāja meistarība? Ir diezgan daudz "pundurzaķu", kas ir izsitušies arī līdz NHL un tur ir spēlējuši vai arī vēl spēlē! Arī spēka spēlē ne vienmēr "pundurzaķis" būs nīkulis vai zaudētājs! Mums ir ļoti labs piemērs pašiem - Karsums! Pēc lietotāja(diez ko viņš lieto?) pintas vārdiem viņš sanāk "pundurzaķis", bet bortā Karsiks var iehu#$īt jebkuru un tā, ka maz tam ieh#$ītajam neliksies! Tapēc kā jau teicu viss ir atkarīgs no paša hokejista! Arī "pundurzaķis" var būt gan labs hokejists, gan arī labi pielietot spēka spēli! Tikai tad pašam pie tā arī ir jāstrādā nevis jātusē pa klubiem un jādzer kokčiki, jātuso ar zaķiem vai jāsēž pie kompja....
gan vairāk domāju par aizsardzības spēlētājiem

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: beidz, beidz - man vecākajam puikam ir 20 gadi. Kopš 16 gadiem viņa augums nav mainījies. Nav manīts, ka arī viņa draugi apkārt būtu pēkšņi garāki palikuši. Nu Tu jau runā par izņēmumiem
Abrag, redz, no 195 cm gara 19 gadīga lāča pēkšņi izveidot TOP hokejistu, tas ir tāds pats retums, kā pundurzaķu kvalitātes lielajā hokejā. Tapēc, lai treneri domā ko ņemt. Pēc u20 19 gadīgajiem lielākajai daļai lielais hokejs būs beidzies, kāda starpība vai tas ir vājš dimetrinieks, vai 176 cm garš nazis. Neredzu par ko ņemties....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 13:20, pirms 13 gadiem
Ēriks Miļuns, iespējams treniņnometnes laikā tiks piesaistīts vēl kāds spēlētājs, kurš nav iekļuvis publicētajā sarakstā.
Kāpēc tad nenosauc uzreiz visus kandidatus?Kut tad viņi tā pēķšņi uzradīsies? Viens no tadiem būs Ričards Bērziņš un viņš pat iekļūs pamatsastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:21, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Pintam būs mēnesi garš plosts, izskatās, ka Zvirbulis noteikti aizbrauks uz čempi. Vēl Salija, Siksna, iespējams, Dudins. Nabaga pinta
laikam tiešām jāiekož,savādāk šo aizsardzības kontekstu nesaprast,vai arī klusais kodējs MIĻŪNS jau bija sakvasījies,kad nosauca aizsardzības spēlētāju kandidātus

  +6 [+] [-]

, 2011-12-07 13:24, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: davai piemērus
Dāvis Bertāns

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 13:24, pirms 13 gadiem
Palasījos komentus un sasmējos. Ļautiņi, ja LV hokejā uz doto brīdi ir maza auguma hokejistu dominance, tad tā ir situācija, ar kuru jārēķinās un no esošo hokejistu vidus arī tiek izraudzīti kandidāti. No kurienes tad radīsies giganti, ja tie jau mazotnes nav piesaistīti hokeja skolām? Tad vajag agrā jaunībā veikt selekciju, kurā prioritāte liela auguma spēlētājiem. Ko nu tagad vairs ņaudēt? Kuriem gara auguma ( virs 1.90) spēlētājiem ir lielāka pieredze kā, piemēram, Zvirbulim, kurš spēlē MHL a grupā, pieslēdzas uzbrukumam, guva 2 vārtus turnīrā BLR? Brikainis, Rosinskis? Vai viņi ir labāki, stipri šaubos, vienīgi, ka mazās ZA kastītēs varbūtības līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:25, pirms 13 gadiem
labāku vārtu vīru mums nav ?

  -4 [+] [-]

, 2011-12-07 13:27, pirms 13 gadiem
Nesaprotu Miļumu!

Kādēļ Dominiks Laukmanis nav paņemts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:31, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: gan vairāk domāju par aizsardzības spēlētājiem
Un kāda jēga ir no kāda kalvīšveidīga "staba" (ko jau Abrags te pieminēja) vai varbūt Tu uzskati, ka mums te visi aizargi virs 1,85m ir nākamie Prondžeri? Arī NHL nav mazums aizsargu zem 1,85m! Ok, protams vairumā ir virs, bet mums ir tik to spēlētāju cik ir un pieņemt, ka čalis virs 1,85m jau "atomātā" nākotnē būs "baigais lietas koks", bet "pundurzaķis" ar augumu 1,79m ir nekam nederīgs un viņam ir jāiet teiskim "gurķus lasīt" ir vairāk nekā maldīgi!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:38, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Kāda jēga no kāda kalvīšveidīga "staba" (ko jau Abrags te pieminēja) vai varbūt Tu uzskati, ka mums te visi aizargi virs 1,85m ir nākamie Prondžeri? Arī NHL nav mazums aizsargu zem 1,85m! Ok, protams vairumā ir virs, bet mums ir tik to spēlētāju cik ir un pieņemt, ka čalis virs 1,85m jau "atomātā" nākotnē būs "baigais lietas koks", bet "pundurzaķis" ar augumu 1,79m ir nekam nederīgs un viņam ir jāiet teiskim "gurķus lasīt" ir vairāk nekā maldīgi!
čalim virs 1.85 ir iespējas,kuras viņš vai nu spēs izmantot,vai pačakarēs un varēs teiksim lasīt gurķus kopā ar tiem,kam 1.79 un izredžu tikpat kā nav-domāti aizsardzības spēlētāji

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 13:39, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Tie nav izņēmumi, bet gan vidējie rādītāji. Nu neaug jau tādos tempos, lai bez mērierīcēm pamanītu, protams, bet aug.

Lūk, vikipēdijas dati:

17 - 19 gados vīrietis aug par 1,5 cm, bet sieviete aug par 0,5 cm katru gadu.
19 - 26 gados vīrietis aug par 0,5 cm katru gadu.
štrunts par vikipēdiju - bet parādi man tos LV hokejistus, kas pēc U18 vecuma ir izauguši no 'pundurzaķu' auguma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-12-07 13:44, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: nu jā,laikam ļauno rūķu sazvērestība,vai arī ārprāts Latvijas hokeja rwezervēs aizsardzības jomā,ja tiek iekļauti pundurvistas Zvirbuļi Ziemiņi Dudini Salijas K libsbergs Kā man gribētos šos ieraudzīt spēlē pret Kanādu vai ASV,
Taisnība- ļaunie punduri Tambalambs,Nazarbams un Ciprusbams piedzirdīja bailīgo Miļūmbamu,kā rezultātā šis pundurzaķu koris

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:47, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: čalim virs 1.85 ir iespējas,kuras viņš vai nu spēs izmantot,vai pačakarēs un varēs teiksim lasīt gurķus kopā ar tiem,kam 1.79 un izredžu tikpat kā nav-domāti aizsardzības spēlētāji
Nu ja izmantos tad izmantos, tik pa lielam visi kas ir kaut kur tikuši, tiek tapēc ka ir labi. Nav tā ka kāds izsitās tikai dēļ tā ka uzspēlēja U20. Tas attiecas gan uz uzbrucējiem, gan aizsargiem vai 170, vai 190.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:49, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: čalim virs 1.85 ir iespējas,kuras viņš vai nu spēs izmantot,vai pačakarēs un varēs teiksim lasīt gurķus kopā ar tiem,kam 1.79 un izredžu tikpat kā nav-domāti aizsardzības spēlētāji
Izredžu vairs nav tikai zārkā un 2m zem zemes esot! Bet līdz tam viss ir atkarīgs tikai un vienīgi no paša spēlētāja! Braiens Rafaļskis, Tobiass Enstroms, Dereks Morris! Aizsargi kas nav goliāti, bet ir stabilas un labas vērtības NHL! Par leģendāro Bobiju Orru (1,80m) nemaz nerunājot.... viņiem visiem vajadzēja iet "gurķus lasīt"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:53, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Izredžu vairs nav tikai zārkā un 2m zem zemes esot! Bet līdz tam viss ir atkarīgs tikai un vienīgi no paša spēlētāja! Braiens Rafaļskis, Tobiass Enstroms, Dereks Morris! Aizsargi kas nav goliāti, bet ir stabilas un labas vērtības NHL! Par leģendāro Bobiju Orru (1,80m) nemaz nerunājot.... viņiem visiem vajadzēja iet "gurķus lasīt"?
viņi ir izņēmumi ,bet uz šodienu tādu ir ļoti nedaudz

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 13:54, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Mazais Bukarts nav...Tambijevs ir!!
vai Tu gaidīji ko citu

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 13:54, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Mazais Bukarts nav...Tambijevs ir!!
Mazais Bukarts tiešām vēl par mazs. Kādas Tev pretenzijas pret Kirilu? Laiž luni laukumā, nespēlē, necīnās, vārtus negūst, nav pamanāms HK Rīga sastāvā, komandā tikai uzvārda dēļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 14:00, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Pintam būs mēnesi garš plosts, izskatās, ka Zvirbulis noteikti aizbrauks uz čempi. Vēl Salija, Siksna, iespējams, Dudins. Nabaga pinta
bet siksnam nav nekādas vainas

  +6 [+] [-]

, 2011-12-07 14:01, pirms 13 gadiem
tambajevam ar ādazu gaila svaru tur toc nau ko darīt

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 14:05, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ā, nu ja pareizi mazais Bukarts pārbaudes turnīrā iemeta nieka divas ripas vienā spēlē...
Iemeta. Bet 15 gados pret 20 gadīgiem mazajos laukumos puiku laist nopietnās spēlēs nav prāta darbs. Es savam dēlam spēlēt neļautu. Pienāks laiks. Cita lieta, ka ir dzirdēts par šādiem tādiem konfliktiem. Bet būtiskākais tomēr ir vecums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 14:15, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vecumam nav nozīmes ja esi labāks par citiem.. Nesaku, ka viņam jābrauc, bet kandidātos arī nav..
Krieviem vienā čempī bija 16 vai 15 gadus vecs vārtsargs. Bet tas tomēr nav laukuma spēlētājs ( kaut arī ir laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 14:17, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Krieviem vienā čempī bija 16 vai 15 gadus vecs vārtsargs. Bet tas tomēr nav laukuma spēlētājs ( kaut arī ir laukumā
arī somiem šobrīd U20 kandidātos ir viens 1995.g. Eliteprospects.com - Aleksander Barkov .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-07 14:19, pirms 13 gadiem
Domāju, ka Bukartu jaunāko arī varēja uzaicināt, fiziski, protams, viņš nav tik spēcīgs, bet tehnikas un ātruma ziņā ir labāks ne par vienu vien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 14:25, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: arī somiem šobrīd U20 kandidātos ir viens 1995.g. Eliteprospects.com - Aleksander Barkov .
Kur vini taadu monstru izvilkushi, Granlunds( 9 drafta numurs) vina vecumaa tikai 2 speles SM nospeleja, pietam shitam ir augums un masa, atskiriba no Granlunda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:30, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Kur vini taadu monstru izvilkushi, Granlunds( 9 drafta numurs) vina vecumaa tikai 2 speles SM nospeleja, pietam shitam ir augums un masa, atskiriba no Granlunda.
Bijušā Magņitkas trenera Barkova dēls

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 14:46, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Pilnīgi jāsāk domāt, ka Tava skola atradusies kādas lielas ķīmiskas rūpniecības tuvumā
moš Olainē...

  -4 [+] [-]

, 2011-12-07 14:46, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Tipisks postpadomju propogandistu gājiens izņemt mana teikuma pirmo daļu (uz ko es liku lielāko uzsvaru) un veikt otrās teikuma daļas "apstrādi"
Cik nu tur paliek tajā lielajā hokejā, tik paliek, bet gribas redzēt, ka tie, kas ir aizbraukuši uz čempi, kāpājas cik nu katrs spēj, nevis, kā jau Abrags minēja- žēlīgi noskatās kā kanādieši pieber viņiem pilnu 'kasti ar šaibām"
Par gājieniem Tu vari filozofēt, cik vien gribi, bet tas nekādi nemaina reālo situāciju - to spēlētāju ir tik, cik viņu ir. Un tam, vai žēli noskatās spēlētājs ar sabiedrībā zināmu vai ne tik zināmu uzvārdu, nav nekādas nozīmes. Svarīgi ir tas, ka tā VISPĀR notiek - un tā notiek tāpēc, ka mums fiziski NAV tik daudz spēlētāju, kas var līdzvērtīgi spēlēt šādā līmenī. Nu nav un viss. Mēs esam vien 2 miljoni uz pasaules, ja nezināji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-07 15:08, pirms 13 gadiem
[quot. Mēs esam vien 2 miljoni uz pasaules, ja nezināji.
[/quote]
Preilos pat nau ledus halles,bet dažiem ir gribewana.JA NEZINAJI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-07 15:18, pirms 13 gadiem
Labs Virsraksts ! ! !
Slēpts komentārs: areons

  -4 [+] [-]

, 2011-12-07 15:24, pirms 13 gadiem
supperits rakstīja: Preilos pat nau ledus halles,bet dažiem ir gribewana.JA NEZINAJI
Tie, kam Preiļos tiešām bija gribēšana, tagad spēlē Kanādā (Pelšs).

Nekad nebūs tā, ka katrā ciemā būs halle. Un nekad nebūs tā, ka visi, kuriem gribas spēlēt hokeju, to mācēs darīt labā līmenī.

2 miljonus es pieminēju salīdzinājumam, no cik liela daudzuma vispār ir iespējams kaut kam parādīties.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-07 15:25, pirms 13 gadiem
areons rakstīja: vai kāds var paskaidrot kādēļ kandidātu sarakstā nav iekļauts Marenis Rihards un Mārtiņs Irbe, kaut kad gadu atpakaļ Rihards tika pieminēts kā ļoti rezultatīvs ASV zemāko līgu spēlētājs
nav dzirdēts, ka šie abi šosezon kaut kur vispār spēlētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zzk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:51, pirms 13 gadiem
a šos spēlētājus arī izskata? jeb pareizāk būtu prasīt vai lhf viņi varētu būt interesanti? pieļauju, ka tādu ārzemju latviešu junioru vecumā ir daudz, varbūt, ka kāds no viņiem varētu būt noderīgs nākotnē-
Eliteprospects.com - Mitchell Berzins

Eliteprospects.com - Mattias Kalnins

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 15:51, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu es te neredzu nevienu par kura ņemšanu vai neņemšanu varētu šaubīties? Kurš ir blatņiks un kurš nav? Un kā to tagad mēs noteiksim? Vienam patīk Rosinskis vai Brikainis, bet Zvirbulis spēlē augstākā limenī un pārbaudes turnīrā sevi pierādīja... par uzbrucējiem vispār te nav ko cepties, ja neskaita Bukartu, bet tam tik 15 gadi vēl sākoties turnīram būs.... Viņa laiks vēl pienāks, tas pats Ņūdžents Hopkinss vispār neuzspēlēja U20, jo treneris uzskatīja, ka ir pieredzējušāki un fiziski labāki spēlētāji pieejami.....
protams,ko tad vairs,bet problēma jau ir tajā,ka tāds Brikainis vai Rosinskis dēļ Tambijeva mazā cilvēka kompleksiem netika iespēlēts HKRīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 15:59, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: protams,ko tad vairs,bet problēma jau ir tajā,ka tāds Brikainis vai Rosinskis dēļ Tambijeva mazā cilvēka kompleksiem netika iespēlēts HKRīga
Čaļi baigie monstri bija (vismaz galvastiesu labāki spēles ziņā par pārējiem no HK Rīga), bet "pundurpaps" Tambijevs izbrāķēja? Ja "nē", tad par ko cepies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 16:07, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bet viņi spēlē MHL B un kā jau es rakstīju, nu nav tur viņi paša topa allstāri, lai HK Rīga kaut kā trūktu viņu klātbūtne...
vienkāršāk jau ir nospēlēt ar Porejiem,Salijām,Dīkiem,kuri noteikti jau tuvākaja nākotnē būs redzams pienesums Latvijas hokejam par Zvirbuli nemaz nerunājot

  +5 [+] [-]

, 2011-12-07 16:08, pirms 13 gadiem
par to augsanu runajot, kad man pasam bija 16 gadi un bija jasanem pirma pase, pie auguma tika ierakstits 177cm, paris cm tika uzmesti pa virsu ar domu, ka gan jau vel augsu.
kad 20 gados pase bija jamaina, tad jau biju 191cm(pinta ar mani lepotos ). tgd gan laikam neesmu vairs audzis un labi vien ir, bet abrags soreiz tiesam iebraucis auzas, puisi jau nu mierigi vel pec 16 gadiem var turpinat augt. protams tas nenozime, ka visi turpina augt, bet reali tas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:09, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nav dzirdēts, ka šie abi šosezon kaut kur vispār spēlētu...
Skaidrs, paldies par atbildi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:11, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Vecīt, esi reāls, vismaz puse no viņiem pēc dažiem gadiem tieši tādās komandās arī spēlēs, ja vispār vēl spēlēs. Nesen taču Matulis bija uztaisījis sarakstu, cik no katra gada paliek lielajā hokejā - vairāk par 7 no viena gada nebija, parasti vēl mazāk. Kāpēc šie būtu kāds izņēmums?

Te ir minētais raksts, skatīt sarakstu raksta apakšā:
http://www.sportaavize.lv/28112011-hokeja_blatniku_zeme_latvija
nu es gan ta neteiktu, si ir pietiekosi perspektiva izlase lai tiesam daudzi no sis izlases turpinatu karjeru un pietiekosi augsta limeni. ik ipasi jau uzbruceji. aizsargi tadi paskidri, ar daziem iznemumiem (siksna, Nimanis, Kolesnikovs), bet visa visuma izlasei ir daudz loti perspektivu speletaju.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 16:12, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vai Rosinskis un Brikainis būs pienesums LV hokejam? Atgādini cik daudzi mūsu garie ''stāri'' aizsargi ir kļuvuši par pienesumu LV hokejam- Grundmanis, Daniličs, Saviels, piem....
ja ļaunais punduris nenoraks,tad viņiem ir visas izredzes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 16:21, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vai Rosinskis un Brikainis būs pienesums LV hokejam? Atgādini cik daudzi mūsu garie ''stāri'' aizsargi un uzbrucēji ir kļuvuši par pienesumu LV hokejam- Grundmanis, Daniličs, Saviels, piem....
Cibuļskis, Kulda, Sprukts u.t.t.
tas, ka Grundmanis, Daniličs un Saviels savas izdevības neizmantoja - ir cits stāsts. Augumā mazākiem tādu, visticamāk, vispār nebūs...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 16:24, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: nu es gan ta neteiktu, si ir pietiekosi perspektiva izlase lai tiesam daudzi no sis izlases turpinatu karjeru un pietiekosi augsta limeni. ik ipasi jau uzbruceji. aizsargi tadi paskidri, ar daziem iznemumiem (siksna, Nimanis, Kolesnikovs), bet visa visuma izlasei ir daudz loti perspektivu speletaju.
un ko tie "daudzi" darīs pēc 1-2-3 gadiem? Kam viņi būs vajadzīgi? OK - Pelšs, Girgensons varbūt arī Koļesņikovs nepazudīs... Pārējie - kam viņi būs vajadzīgi? RD vairāk par 1 nevajadzēs, varbūt kāds 1-2 tiks uz CHL. pārejie varēs apgūt Somijas 3./4. līgu - diemžēl, bet tā ir skumjā realitāte. Pat Kazahstāna viņiem nespīdēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 16:26, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tieši manas domas... no šīs izlases Girgensonam, Pelšam, Koļesņikovam pēc šīm sezonām noteikti būs nākotne hokejā (ja viņi paši, protams, gribēs)... ja par citiem aizsargiem tad nu tā ir kā ir, lai gan Siksnam ir viss, lai k-ko sasniegtu, Nīmanis jau tagad spēlē somu 3.līgā... no uzbrucējiem Bļugeram un visam HK Rīga trijniekam ir laba izredzes (katrā ziņā sen tepat uz vietas Latvijā nav bijis vesels trijnieks ar U18 džekiem, kas kapātu tādā limenī un dievs dod lai viņi paši sev ko nesačakarē vai RD), tie paši Kļaviņš ar Andersonu ir Elitserien un NLA klubu sistēmās....

Nav teikts, ka viņi visi kaut ko sasniegs, bet potenciāls vismaz uzbrucēju rindās ir. Tas pats Ķēniņš savā vecumā nebija labāks par nevienu no manis nosauktajiem......
Kuzmenkovs ari ir loti perspektivs, gars centrs tikai 17 gadi bet spele HKR 1 vai 2 mainja, ir komandas viens no rezultativakajiem uzbrucejiem.
Kenins ja, reali sis sezonas lielakais soks Latvijas hokeja. nu jau iz uzkalpojies NLA kluba lidz 5 rezultativaka speletaja godam. reali jau vins tur ir viens no lideriem pedejas speles.
Paradijis, ka ar darbu un attieskmi var talu tikt.
starpcitu, pec pintas merskalas pundurzakis jo ''tikai'' 181cm
tadu Blugeru vins visu laiku sauc pa pundurzaki, bet Blugers pec eliteprospects datiem ir 2 cm garaks par Keninu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:31, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: un ko tie "daudzi" darīs pēc 1-2-3 gadiem? Kam viņi būs vajadzīgi? OK - Pelšs, Girgensons varbūt arī Koļesņikovs nepazudīs... Pārējie - kam viņi būs vajadzīgi? RD vairāk par 1 nevajadzēs, varbūt kāds 1-2 tiks uz CHL. pārejie varēs apgūt Somijas 3./4. līgu - diemžēl, bet tā ir skumjā realitāte. Pat Kazahstāna viņiem nespīdēs
nu Andersons ir sava kluba viens no lideriem, vinam ir reali pec 1-2 gadiem spelet NLA.
Klavins, ja nespeles eliteseries, tad kada neslikta spele darbu izplesis.
blugers gan jau ka caur NCAA ja ne uz NHL tad RD izsitisies(ja tads RD vel bus)
puikas ir labi, gan jau, ka vietas atradis ari kautkur arpus Latvijas robezam. galvenais jau ir velme. nejau nu tiem pasiem Darziniem, Mikeliem u.c. bija labaki apstakli augt.
es nesaku, ka visi ka viens ir labi, ir vairaki no sis izlases, kam tiesam draud kreditori, bet ir daudzi kuri izsities.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 16:36, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: nu Andersons ir sava kluba viens no lideriem, vinam ir reali pec 1-2 gadiem spelet NLA.
Klavins, ja nespeles eliteseries, tad kada neslikta spele darbu izplesis.
blugers gan jau ka caur NCAA ja ne uz NHL tad RD izsitisies(ja tads RD vel bus)
puikas ir labi, gan jau, ka vietas atradis ari kautkur arpus Latvijas robezam. galvenais jau ir velme. nejau nu tiem pasiem Darziniem, Mikeliem u.c. bija labaki apstakli augt.
es nesaku, ka visi ka viens ir labi, ir vairaki no sis izlases, kam tiesam draud kreditori, bet ir daudzi kuri izsities.
jā - tas ir attiecībā uz tiem, kas ārzemēs. Es vairāk biju domājis par HK Rīga spēlētājiem.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-07 16:40, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tam es piekrītu, bet te mēs runājam par U20 čempi, kas IR JUNIORU LĪGA... Kāpēc mums U20 izlasē jāliek spēlētāji balstoties uz k-kādām nākotnes prognozēm? Mēs taču braucam pēc rezultāta = uz šo brīdi labākajiem jāspēlē. Es nekad neesmu teicis, ka kāds kaut kur jāliek, jo jāskatās perspektīvā..... ja Jevpalovs, Jeļisējevs un Lipsbergs ir sastāvā, tad ne jau tāpēc, ka viņi ir 94tie gadi, bet gan tāpēc, ka bez viņiem tikai 93ais Kuzmenkovs, pāraugušie un dažreiz Tambijevs k-ko uzbrukumā HK Rīga parāda...
jā, bet paskatoties uz HK Rīga sniegumu - brīžiem ir jādomā, kurš vispār ir pelnījis vietu U20 sastāvā...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 16:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Cibuļskis, Kulda, Sprukts u.t.t.
tas, ka Grundmanis, Daniličs un Saviels savas izdevības neizmantoja - ir cits stāsts. Augumā mazākiem tādu, visticamāk, vispār nebūs...
Man koriš, kad ierauga Cibuļski spēlejam jau ķer pēc sirdsdrapēm.... Varbūt Znaroka "moloģoškā" čalis varēja būt kapteinis un spēlēja vēl daudzmaz ok, bet tagad viņš ir tikai regresējis.... skumji bet fakts! Paskaties viņa status un lietderību! 2. sūdīgākā lietderība starp aizsargiem aiz Ozo, bet Ozo ir vēl citas kvalitātes (pirmām kārtām jau uzbrukumā un vairākumā)..... par kādu blatu viņš spēlē RD, bet piem. tāds Andersons nespēlē man toč īsti nav skaidrs! ar ko piem. tāds Andersons tagad būtu (ir) sliktāks par Cibuļski? Var man kāds pateikt???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 16:47, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: un ar ko HK Rīga džeki ir savādāki?
ņemam vienaudžus- Upīti ar Ķēniņu, abi ir uzspēlējuši jau augstākajā Eiropas līmenī, viens izaudzis Šveicē, otrs Latvijā.... protams, viņu pozīcijas ir bišķi citas šobrīd (no top komandas spēlētāja NLA līdz rezervistam KHL), bet jāņem arī vērā tas kādi gabarīti ir abiem (un tur akmens Upīša dārziņā, pat ja neņemam vērā augumu)....

Nu nav tam Ķēniņam nekas tāds, kas nevarētu būt nevienam no HK Rīga 94tā maiņas + Kuzmenkovam... viss viņiem ir dots, vajag tikai strādāt.
HK Rīga džeki ir ar to "savādāki", ka viņiem nav, kur tālāk likties - ārzemēs MHL ieraksts CV diezko nekotējas... da i nevienam no viņiem arī rezultativitāte nav izcila...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 17:07, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: un kurš ārpus HK Rīga ir pelnījis vietu sastāvā. HK Rīga sniegums kā sniegums, vēl par play-off varam pacīnīties... līgā ir pāri 30 komandām un ļoti daudz džeku, kam šosezon jau būs 22 gadi.... tur nav tik viegli spēlēt.
kurus citus? nezinu - iespējams, vēl vairāk kādus no ārzemēs spēlējošajiem.
Ja Latvijas 1/2 U20 izlase (papildināta ar gadu, diviem vecākiem) MHL kontekstā ir tik zemu (gan pēc rezultāta, gan pēc spēles kvalitātes), tad jādomā, vai tai komandā ir tik daudz "lietaskoku"...

     [+] [-]

, 2011-12-07 23:44, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: un kurš ārpus HK Rīga ir pelnījis vietu sastāvā. HK Rīga sniegums kā sniegums, vēl par play-off varam pacīnīties... līgā ir pāri 30 komandām un ļoti daudz džeku, kam šosezon jau būs 22 gadi.... tur nav tik viegli spēlēt.
protams,ka varam un arī pacīnīsimies,bet pašam smiekli nenāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-08 21:12, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un par tiem Abraga ārzemniekiem.... Parādi man kur viņi ir? Jau pagājušogad, kad U20 izlase uzvarēja BIJA SKAIDRS, KA ŠĪ IZLASE BŪS VĀJĀKA, nav to spēlētāju.... Kas vilks komandu? 17gadīgais Girgensons, Pelšs... bija cerības uz Diļevku, bet tas ar sašļucis šogad... U18 līderi Lipsbergs, Bļugers, Kļaviņš, Andersons, Kuzmenkovs....

Valters Ozoliņš no zviedru 1. divīzijas...? Nav viņš tur nekāds lielgabalnieks un, godīgi sakot, neticu, ka 1. divīzijā tur spēlē labāku hokeju kā MHL. NE-TI-CU un te var Abragi oponēt vai ona**t, bet neticu un neticēšu.... Kaut vai ja mēs salīdzinām zviedru J20 Superelit iespēto dažiem džekiem ar 1. div. statistiku...
Ar Valteru viss kārtībā, ik gadu ir progress... junioru hokejā viņam bija pietiekoši laba statistika, gandrīz visos Arlandas J20 gada statistikas rādītājos vēsturiskajā pieciniekā, bet... 1.divīzija ir "veču" līga, un reti kuram pārejot uz pieaugušo hokeju uzreiz pirmajā gadā izdodas baigo statistiku savākt, vēl jo vairāk, ja netiek spēlēt vairākumos....pagaidām. Galvenais, ka ir izdevies noturēties sastāvā (pēdējās spēlēs nespēlē traumas dēļ)!
Kopumā domāju Miļunam ir "laba" gaume un šī izlase parādīs cienīgu sniegumu, ja ir cerības aizķerties tad ir tieši šogad!

     [+] [-]

, 2011-12-08 21:18, pirms 13 gadiem
P.S. Manas vienīgās bažas ir par mazo Tambijevu, zinot viņa tieksmi uz traumēšanos (U-18 PČ, U-20 Lidas turnīrs) vai atkal pirmā spēle nepaliks par pēdējo... Viņam tāds bērnu hokeja stiliņš...