Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LAČ pusfinālā tiksies "ASK Ogre" un "Rīga 2000"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

LAČ pusfinālā tiksies "ASK Ogre" un "Rīga 2000"
Vjačeslavs Fanduļs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Vietu Latvijas Hokeja čempionāta pusfinālā šodien nodrošināja ''ASK Ogre'' un ''Rīga 2000'' komandas, kas arī ceturtdaļfināla otrajā spēlē bija pārākas pār savām pretiniecēm – attiecīgi ''Ozolnieki/MONARCH'' un ''Liepājas Metalurgs 2''.

Otrdien ''bebri'' ''Ozolnieki/MONARCH'' komandu sagrāva ar 6:0. Šodien abu komandu starpā izvērtās daudz sīvāka spēkošanās, un ''ASK Ogre'' uzvarēja ar pieticīgāku rezultātu – 4:1. Rezultātu, realizējot lielo skaitlisko vairākumu otrā perioda sākumā atklāja Aleksandrs Šiškovičs, un jau nepilnu minūti vēlāk ''bebriem'' izdevās realizēt arī ''parasto'' vairākumu, ar precīzu metienu izcēlās Vjačeslavs Fanduļs – 2:0. Trešā perioda sākumā Fanduļs izcēlās vēlreiz panākot jau 3:0 viesu labā. Perioda izskaņā abas komandas apmainījās vārtu guvumiem, un ''ASK Ogre'' svinēja uzvaru ar 4:1.

''ASK Ogre'' pretiniece pusfinālā būs ''Rīga 2000'', kas pēc Rīgas ''Dinamo'' izkrišanas no Kontinentālās Hokeja līgas play off turnīra pastiprinājusies ar vairākiem ''Dinamo'' hokejistiem, šovakar vēlreiz tika galā ar ''Liepājas Metalurga'' otro komandu. Aizvakar rīdzinieki bija pārāki ar 7:3. Šodien pirmie vadībā mača 10.minūtē, realizējot skaitlisko vairākumu (Aleksandrs Gravšins), izvirzījās liepājnieki, bet rīdzinieki izlīdzinājumu panāca tikai otrā perioda vidū, pateicoties Mika Indraša gūtajiem vārtiem. Spēles turpinājumā gan viesu pārākums šaubas neradīja, un ''Rīga 2000'' liepājnieku vārtos sameta vēl četras ripas un uzvarēja gana pārliecinoši – 5:1.

Pusfinālā spēļu sērija notiks līdz kādas komandas trīs uzvarām.

Latvijas čempionāts hokejā, 1/4 fināli

Ozolnieki/MONARCH – ASK Ogre 1:4 (0:0, 0:2, 1:2)
Vārti: 21:37 Šiškovičs (Bluks, Ignatovičs, vair.) 0:1, 22:22 Fanduļs (Osipovs, Šiškovičs, vair.) 0:2, 44:38 Fanduļs (Miranovičs) 0:3, 59:11 Rozentāls (Vegners, Jerofejevs, vair.) 1:3, 59:57 Ignatovičs (Čirkovs, Raitums) 1:4.

Liepājas Metalurgs 2 – Rīga 2000 1:5 (1:0, 0:2, 0:3)
Vārti: 9:15 Gravšins (Kurņigins, vair.) 1:0, 28:26 Indrašis (Vilkoits) 1:1, 38:04, Pečura (Širokovs, Meija) 1:2, 41:57 Vilkoits (Borovkovs, Indrašis) 1:3, 47:59 Daņiļičs (Cinks) 1:4, 49:06 Indrašis (Vilkoits, Valters, vair.) 1:5

Izmantotie resursi:
lhf.lv

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 20:47, pirms 16 gadiem
mazie atkal lika nedaudz R2000 iesvist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-05 20:49, pirms 16 gadiem
Būs interesantas un asas spēles!

     [+] [-]

, 2009-03-05 20:49, pirms 16 gadiem
Šeit būs interesanti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:50, pirms 16 gadiem
Nu ko , diemzēl par prieku Ivaram 77 viena LM izlidoja . Malacis Ivariņ, tā turpini ...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 20:52, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: ha ha... bebriem zāģis un visi bebrinieki vien varēs čīkstēt par to, cik negodīgi ir spēlēt LAČ ar KHL spēlētājiem
lai paši uztaisa sev KHL blici (piem Ogres Bjobri) un uz LČ playoff ņem savus KHL špīlerus piesaistot ASK

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:54, pirms 16 gadiem
Klope II
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-05 20:56, pirms 16 gadiem
juus te neesat biski safanojusies pa R2000? ko dod tie 9 nogurushie speleetaaji?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-05 20:56, pirms 16 gadiem
Ar visiem RD diez vai kaut kas labs R2000 sanāks. 3-0 jau nu noteikti nebūs...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:57, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Klope II
Tātad spēles 9; 11 un 13 datumos. Ja vajag tad arī 15 un 17. Sanāk pirmās divas Piņķos?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 20:58, pirms 16 gadiem
JiSkx rakstīja: Ar visiem RD diez vai kaut kas labs R2000 sanāks. 3-0 jau nu noteikti nebūs...
nevarēs vinēt, tad piekaus. Interesanti būs jebkurā gadījumā

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 20:58, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: Nu ko , diemzēl par prieku Ivaram 77 viena LM izlidoja . Malacis Ivariņ, tā turpini ...
Kur tādi idioti rodas????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:00, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nevarēs vinēt, tad piekaus. Interesanti būs jebkurā gadījumā
Piekaus jau drošvien. Bet labāk varētu to R2000 vadību piesist viņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:02, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tātad spēles 9; 11 un 13 datumos. Ja vajag tad arī 15 un 17. Sanāk pirmās divas Piņķos?
Pēc loģikas tā vajadzētu būt, jo R2T tak bija priekšā regulārajā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 21:06, pirms 16 gadiem
Ivar77 , mēs Tevi izraidīsim no Liepājas uz Ogri !!!! Vai arī Brahmanis Tev ar ripu iemetīs pa galvu par Taviem komentiem ! Tā viš i !

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:07, pirms 16 gadiem
Rīga 2000 būs favorīti.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-05 21:08, pirms 16 gadiem
Ivar , Tu tribīnēs vispār šodien biji, jeb mājās sedot komentēji ?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 21:08, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: tu jau esi idiots.. nav tev nedaudz galvā sakāpis? Par RD katrā rakstā vari rakstīt, ko gribi, bet pa metāllūzni nedrīkst ne vārda pateikt..
Kāpēc nedrīkst??
Var rakstīt visu ko vēlas un kas uz sirds, bet tad vismaz pacensties uzrakstīt kādā sakarā es tajā visā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:09, pirms 16 gadiem
Kaada Riiga 2000 ? Tur jau nekādu izmaiņu sastāvā nav ? Ko tad tie jau netiks līdz LM ? Ogre jau viņus izsitīs .

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:11, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: NEE!!! ! riga tad ogre tad riga tad ogre (jabus nepieciesams) un atkal riga (ari ja nepieciesams)
Paldies.
Te grib vai negrib bet būs javizinās uz LV megapolēm Piņķiem un Ikšķili

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:14, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: Kaada Riiga 2000 ? Tur jau nekādu izmaiņu sastāvā nav ? Ko tad tie jau netiks līdz LM ? Ogre jau viņus izsitīs .
piekriitu....

  +3 [+] [-]

, 2009-03-05 21:17, pirms 16 gadiem
Ja savāc KHL špīlerus, tad ogrei noteikti nav variantu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:25, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: Ivar77 , mēs Tevi izraidīsim no Liepājas uz Ogri !!!! Vai arī Brahmanis Tev ar ripu iemetīs pa galvu par Taviem komentiem ! Tā viš i !
Var redzēt,ka Edijs Tev jau ir iemetis pa galvu ar ripu,un pie tam ne reizi vien!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 21:25, pirms 16 gadiem
ko viņi tur var savākt, ierīs un "the end"

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:27, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja savāc KHL špīlerus, tad ogrei noteikti nav variantu!
Beidz!
Bet katrā ziņā būs daudz interesantāk paskatīties, kā šie RD spēlētāji izskatīsies uz LAČ (BAČ) spēlētāju fona!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:30, pirms 16 gadiem
Cerams, ka beidzot uz 1/2 Piņķos (un arī citur) būs bišķi vairāk tautas un nebūs tikai pāris mammas, tēti, māsas brāļi un drauzdenes + vēl daži onkuļi..... kopskaitā ap 100-200 purniem....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:31, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Beidz!
Bet katrā ziņā būs daudz interesantāk paskatīties, kā šie RD spēlētāji izskatīsies uz LAČ (BAČ) spēlētāju fona!
Bet nav arī variantu! Domā līdzi!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:32, pirms 16 gadiem
Vispār LAČ play-ofi nav interesanti, kaut vai ja salīdzina Concept-Latgales spēli uz SKA-Spartak fona cmon, kā kaut o tādu vispār var skatīties, tas ir antihokejs!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:33, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Cerams, ka beidzot uz 1/2 Piņķos (un arī citur) būs bišķi vairāk tautas un nebūs tikai pāris mammas, tēti, māsas brāļi un drauzdenes + vēl daži onkuļi..... kopskaitā ap 100-200 purniem....
a cienījamais ala onkulis arī Piņku publiku pagodinās ar savu klātbūtni jeb šoreiz priekšroku dos Vidzemes hallei?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:34, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet nav arī variantu! Domā līdzi!
Kāpēc nav variantu!?? Vismaz pamato savu domu!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:41, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kāpēc nav variantu!?? Vismaz pamato savu domu!
Kur Ogrei ir tāda kalibra spēlētāji kā Širokovs, Redlihs, Pečura, Sorokins, utt? Man liekas, ka tādu nav!

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a cienījamais ala onkulis arī Piņku publiku pagodinās ar savu klātbūtni jeb šoreiz priekšroku dos Vidzemes hallei?
uz abām!!! nez vai esi piefiksējis, bet als ir jaunizcepts LČ fans, tā ka pieņemiet vēl vienu cīnītāju savās rindās

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:46, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a cienījamais ala onkulis arī Piņku publiku pagodinās ar savu klātbūtni jeb šoreiz priekšroku dos Vidzemes hallei?
Es tik Piņķus (kā jau "Rīgas šovinists") šoreiz centīšos pagodināt ar savu klātbūtni vismaz kādā no spēlēm.....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:46, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur Ogrei ir tāda kalibra spēlētāji kā Širokovs, Redlihs, Pečura, Sorokins, utt? Man liekas, ka tādu nav!
Viss atkarīgs,kādā formā šie spēlētāji šobrīd ir, un cik liela ir viņu motivācija spēlēt R2000!
Viņu uzvardi un pieredze KHL vel neko negarantē!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 21:52, pirms 16 gadiem
ar visiem saviem super stariem khl veciem dabusiet pa muguru no lm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur Ogrei ir tāda kalibra spēlētāji kā Širokovs, Redlihs, Pečura, Sorokins, utt? Man liekas, ka tādu nav!
Viss atkarīgs, ka Vasilis spēs šos motivēt... Sezonas sākumā arī gandrīz šie visi bija R'2000 sastāvā, taču R'2000 uzstādīja zaudētu spēļu sērijas rekordu... tagad ar relatīvi vājāku sastāvu bija labāki rezultāti... bez motivācijas R'2000 var palikt arī 1/2finālā.

     [+] [-]

, 2009-03-05 21:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: uz abām!!! nez vai esi piefiksējis, bet als ir jaunizcepts LČ fans, tā ka pieņemiet vēl vienu cīnītāju savās rindās
Biju patīkami pārsteigts cik kopumā neslikts hokejs bija pirmajā LM2 un R 2000 spēlē! Katrā ziņā sīkie ļiepajčaņe nepadevās un tas bija normāls PO hokejs! Tik protams liepājnieki darija ko varēja, bet meistarībā viņiem vēl tomēr ir stipri jāpieliek.... Katrā ziņā tā spēle bija viennozīmīgi interesantāks pasākums par RD "slidināšanos" Maskavā..... un domāju kapiņš 1/2 starp diviem rivaliem - "bjobriem" un "lauvām" būs vēl interesantāks! Tad kapēc neaizbraukt?

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Biju patīkami pārsteigts cik kopumā neslikts hokejs bija pirmajā LM2 un R 2000 spēlē! Katrā ziņā sīkie ļiepajčaņe nepadevās un tas bija normāls PO hokejs! Tik protams liepājnieki darija ko varēja, bet meistarībā viņiem vēl tomēr ir stipri jāpieliek.... Katrā ziņā tā spēle bija viennozīmīgi interesantāks pasākums par RD "slidināšanos" Maskavā..... un domāju kapiņš 1/2 starp diviem rivaliem - "bjobriem" un "lauvām" būs vēl interesantāks! Tad kapēc neaizbraukt?
sen esmu teicis ka Lv hokejs klātienē ir labs

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:10, pirms 16 gadiem
Kad tad Kerčs vecākais būs uz kājām -skats bija diezgan traks,kad viņu bortā ielika!

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:11, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: sen esmu teicis ka Lv hokejs klātienē ir labs
Varu tagad tikai piekrist....

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:12, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Varu tagad tikai piekrist....
Pag, pag LAČ tak tev nav vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:16, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Pag, pag LAČ tak tev nav vajadzīgs?
Neatpaliec no laika! Tagad ir vajadzīgs

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:26, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Pag, pag LAČ tak tev nav vajadzīgs?
Vismaz tāds kā tagad uz PO man (kā "pavasara fanam") jau ir vajadzīgs! Nav svešu himnu, informators visu smuki pasaka latviski un nav vietējas 5. kolonnas saukļu "Rossija vperjod"! Hvz, kas te vēl nākamsezon būs .... izskatās ka nekas labs.... Jo "maka" ta nevienam nav..... ja neskaita laikam LM...

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:28, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vismaz tāds kā tagad uz PO man (kā "pavasara fanam") jau ir vajadzīgs! Nav svešu himnu, informators visu smuki pasaka latviski un nav vietējas 5. kolonnas saukļu "Rossija vperjod"! Hvz, kas te vēl nākamsezon būs .... izskatās ka nekas labs.... Jo "maka" ta nevienam nav..... ja neskaita laikam LM...
Kaut kas jau būs, naudas jau vairāk nepaliks nevienam tā kā jāiet uz hoķi kamēr vēl ir ko redzēt!

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:37, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Kaut kas jau būs, naudas jau vairāk nepaliks nevienam tā kā jāiet uz hoķi kamēr vēl ir ko redzēt!
pa 100% piekrītu! Katrā ziņā šogad 1/2 nesolās būt īpaši garlaicīgi.... Ja vēl finālā tiksies R2000 (ar saviem padsmit KHL gaisu paostijušiem) un LM, tad domāju šogad vairs neatkārtosies ieprieksējā gada finālserijas rezultāts - 4:0..... bet cīņa būs gana spraiga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:43, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur Ogrei ir tāda kalibra spēlētāji kā Širokovs, Redlihs, Pečura, Sorokins, utt? Man liekas, ka tādu nav!
Šiškovičs, Ignatovičs, Miranovičs, Fanduļs, par Kerču vēl īstas skaidrības nav, taču pēdējās oficiālās ziņas nav bezcerīgas, vārtsargi Ogrei ir labāki. Ka tik tās kalibra atšķirības neizrādās pārāk nosvērtas uz vienu pusi, un ne jau to, kuru domā Tu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:48, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Šiškovičs, Ignatovičs, Miranovičs, Fanduļs, par Kerču vēl īstas skaidrības nav, taču pēdējās oficiālās ziņas nav bezcerīgas, vārtsargi Ogrei ir labāki. Ka tik tās kalibra atšķirības neizrādās pārāk nosvērtas uz vienu pusi, un ne jau to, kuru domā Tu.
Tur var pietrūkt pat bronzai

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:50, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tur var pietrūkt pat bronzai
piekrītu, domāju, ka Latgale būs stiprāka par R2000

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:51, pirms 16 gadiem
Šodien Baltkrieviem sākās pleiofi, vienīgais interesantais rezultāts ir tāds, ka Keramins Žlobinu uzvarēja.

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:51, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: piekrītu, domāju, ka Latgale būs stiprāka par R2000
Mosties čali, tie laiki kad Šiškovičs, Ignatovičs un Miranovičs pārstāvēja R2000 ir pagājuši

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:52, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Mosties čali, tie laiki kad Šiškovičs, Ignatovičs un Miranovičs pārstāvēja R2000 ir pagājuši
Tieši tā, tādēļ jāmostas ir Tev, jaunais cilvēk.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 22:53, pirms 16 gadiem
Kasagrande! Kerčš un Fanduļš ir aizvēsturiski, kur tur līmenis, Kerčam tāds pēdējo reizi bija pirms desmit gadiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 22:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār LAČ play-ofi nav interesanti, kaut vai ja salīdzina Concept-Latgales spēli uz SKA-Spartak fona cmon, kā kaut o tādu vispār var skatīties, tas ir antihokejs!
Ne vienmēr visu vajag salīdzināt. Ja patīk hokejs, tad arī spelē Concept-Latgale var atrast daudz ko interesantu.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-05 22:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kasagrande! Kerčš un Fanduļš ir aizvēsturiski, kur tur līmenis, Kerčam tāds pēdējo reizi bija pirms desmit gadiem!
Kad pēdējo reizi biji uz kādu Ogres spēli? Nekad? Ā, nu tad apsveicu ar tukšu muldēšanu.

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:54, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Šodien Baltkrieviem sākās pleiofi, vienīgais interesantais rezultāts ir tāds, ka Keramins Žlobinu uzvarēja.

Bļinovam gols no Saviela piespēles

     [+] [-]

, 2009-03-05 22:57, pirms 16 gadiem
huy,
Tu laikam interesējies, pirmās divas spēles tiešām Piņķos

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 22:58, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kad pēdējo reizi biji uz kādu Ogres spēli? Nekad? Ā, nu tad apsveicu ar tukšu muldēšanu.
Tu varbūt esi tas vienīgais līdzjutējs kas nāk uz spēlēm? Nu zini, tas maskotais!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 22:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: huy,
Tu laikam interesējies, pirmās divas spēles tiešām Piņķos
tas labi, visticamāk pie 2:0 varēs nekratīties uz Ikšķili, lai gan jaskatās būs spēļu gaita, ja būs sparaigas tad gan jābrauc.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:00, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: tas labi, visticamāk pie 2:0 varēs nekratīties uz Ikšķili, lai gan jaskatās būs spēļu gaita, ja būs sparaigas tad gan jābrauc.
Kādēļ?! Domāju, ka būs jauki noskatīties Ogrē kā mājnieki izcīna vietu finālā.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:01, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Biju patīkami pārsteigts cik kopumā neslikts hokejs bija pirmajā LM2 un R 2000 spēlē! Katrā ziņā sīkie ļiepajčaņe nepadevās un tas bija normāls PO hokejs! Tik protams liepājnieki darija ko varēja, bet meistarībā viņiem vēl tomēr ir stipri jāpieliek.... Katrā ziņā tā spēle bija viennozīmīgi interesantāks pasākums par RD "slidināšanos" Maskavā..... un domāju kapiņš 1/2 starp diviem rivaliem - "bjobriem" un "lauvām" būs vēl interesantāks! Tad kapēc neaizbraukt?
Apsveicu ar pievienošanos LČ fanu "pulkam"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 23:03, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēļ?! Domāju, ka būs jauki noskatīties Ogrē kā mājnieki izcīna vietu finālā.
izcīnīs vietu....mazajā finālā

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:05, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: izcīnīs vietu....mazajā finālā
suņi rej, karavāna iet

  -3 [+] [-]

, 2009-03-05 23:06, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: suņi rej, karavāna iet
Bebri rej (čīkst), R2000 finālā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:08, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Bebri rej (čīkst), R2000 finālā!
Zini kas raksturīgs šim Tavam teicienam?! Tas neskan, nav vieds un ir nepatiess.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:08, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: huy,
Tu laikam interesējies, pirmās divas spēles tiešām Piņķos
Manuprāt, spēles būs pamīšus - Piņķos, tad Ogrē, tad Piņķos utt. Latvijas čempī palyoffos nekad nav bijušas divas spēles pēc kārtas vienā vietā, mums jau nekādi lielie gabali nav jābrauc. Turklāt pusfināla sērija ir līdz 3 uzvarām, tāpēc divas spēles vienā vienā vietā būtu liela priekšrocība mājiniekiem.

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:10, pirms 16 gadiem
k44,
esot jau kalendārs zināms, ogres vēstīs daudz var uzzināt

  -1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:12, pirms 16 gadiem
k44 rakstīja: Apsveicu ar pievienošanos LČ fanu "pulkam"
Paldies paldies.... tik es jau vēl tāds LAČ "pavasara fans"....

  -2 [+] [-]

, 2009-03-05 23:13, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Zini kas raksturīgs šim Tavam teicienam?! Tas neskan, nav vieds un ir nepatiess.
es raksturotu - nesmuks bet patiess

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:13, pirms 16 gadiem
Izslēgšanas turnīrā spēles notiek pārmaiņus – viena mājās, viena izbraukumā,
līdz uzvarētāja noskaidrošanai.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:14, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: k44,
esot jau kalendārs zināms, ogres vēstīs daudz var uzzināt
reglamentā rakstīts
6.6 Izslēgšanas turnīrā komandas sacenšas 1/4 finālā līdz 2 uzvarētām spēlēm, ½
finālā līdz 3 uzvarētām spēlēm, finālā līdz 4 uzvarētām spēlēm. ½ fināla
zaudētājas komandas sacenšas līdz 2 uzvarētām spēlēm par 3. vietu.

6.7 Izslēgšanas turnīrā spēles notiek pārmaiņus – viena mājās, viena izbraukumā,
līdz uzvarētāja noskaidrošanai.

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:14, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: suņi rej, karavāna ar bebriem iet

"bekot"?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:16, pirms 16 gadiem
izskatās mūsu draugs manāmi nervozē, ja grib lai mēs otrajā spēlē ne uz to halli aizbraucam...sākas Ogres netīraās spēlītes

  +1 [+] [-]

, 2009-03-05 23:17, pirms 16 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Izslēgšanas turnīrā spēles notiek pārmaiņus – viena mājās, viena izbraukumā,
līdz uzvarētāja noskaidrošanai.
Tavs teksts
Bebri,protams, tika pusfinālā un spēlēs pret Rīga 2000, bet pirmās divas spēles būs piņķos, Ogrē 13.martā, piektdienā...

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:22, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: izskatās mūsu draugs manāmi nervozē, ja grib lai mēs otrajā spēlē ne uz to halli aizbraucam...sākas Ogres netīraās spēlītes
Vo vo.... ja ne kā citādi "ieriebt", tad vismaz maldināt, lai "bandītiem" nav atbalsta!

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:26, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vo vo.... ja ne kā citādi "ieriebt", tad vismaz maldināt, lai "bandītiem" nav atbalsta!
Droši vien centīsies šo maldinošo infu iepludināt arī lauvu komandā, lai Vasilis ar komandu ne uz to halli trāpa, tādēji izmokot vismaz vienu tehnisko uzvaru.

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:27, pirms 16 gadiem
atvainojos, taču esmu ticis maldināts

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:28, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: k44,
esot jau kalendārs zināms, ogres vēstīs daudz var uzzināt
Nu re, Ogres Vēstīm šoreiz nebija taisnība

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:29, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Paldies paldies.... tik es jau vēl tāds LAČ "pavasara fans"....
Tas nekas - šogad pavasara, bet nākamajā - jau "vissezonas"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 23:39, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: da tu neesi gudrs.... mo6 riiga šosezon jau 2 reizes bija ogre..??? Un Vidzemes halli jaunu to4 vini neatradiis... ja taa tad r2t ir amuri
Padies ka apskaidroji, nu tapu gudrāks

     [+] [-]

, 2009-03-05 23:40, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tavs teksts
Bebri,protams, tika pusfinālā un spēlēs pret Rīga 2000, bet pirmās divas spēles būs piņķos, Ogrē 13.martā, piektdienā...
To es izdzēsīšu, tagad paskatījos nolikumā, jūk jau ar visiem tiem KHL.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-05 23:40, pirms 16 gadiem
Baigi jums labas domas par R2T. Jūs paskataties kad Rīga atspelējas. Vnk jaunajiem puišiem pietruka spēks visai spēlei pret raženiem vīriem. Pie kam viņus īpaši nesaudzēja. Tas pats Pečura kr0plis. Bet mazie malači kapāja no sirds. Cepuri nost. Un momenti LM2 bija gana daudz, ta ka esmu parliecināts par finālu LM-Orge, to arī no sirds bebriem novēlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 00:05, pirms 16 gadiem
Ja cilvēks redz, ka viņa priekšā 2x mazāks puika meiģina aizstavēt savu vārtsargu var taču nelidot viņam virsū
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 08:01, pirms 16 gadiem
Vakar lm2 bija malači,cīnījās visu spēli,pielietoja spēka paņēmienus pa visu laukumu un arī vairākus ļoti efektīgus.Ja godīgi ar tādu spēli r2t pret lielo lm nav ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 09:03, pirms 16 gadiem
scania rakstīja: Vakar lm2 bija malači,cīnījās visu spēli,pielietoja spēka paņēmienus pa visu laukumu un arī vairākus ļoti efektīgus.Ja godīgi ar tādu spēli r2t pret lielo lm nav ko darīt.
Kas Tev teica, ka R2000 spēlēja ar pilnu spēku...? Iespējam tāpat saprata, ka sīkos agri vai vēlu apspēlēs un panāks savu un moš jau sāka taupīties priekš nopietnākām cīņām?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 09:35, pirms 16 gadiem
Bebri izģērbs Rīgu 100%!!! Protams, ja Rīga nenoliks pretī Dinamo divas maiņas.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-06 09:41, pirms 16 gadiem
Es gandrīz no krēsla nenokritu!!!! Visi te kaut ko mūld par R 2000 grūtībām ar LM2, bet pašiem lielajiem LM izksatās, ka vakar bija stipri lielākas problēmas tik galā ar Enerģiju.... Vot jums i nākamie LAČ čempioni! Enerģiju tik knapi var pieveikt....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 09:52, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Šiškovičs, Ignatovičs, Miranovičs, Fanduļs, par Kerču vēl īstas skaidrības nav, taču pēdējās oficiālās ziņas nav bezcerīgas, vārtsargi Ogrei ir labāki. Ka tik tās kalibra atšķirības neizrādās pārāk nosvērtas uz vienu pusi, un ne jau to, kuru domā Tu.

Ja skatās pēc tavas loģikas, tad jau Monarch jau arī ir super komanda ar mega kalibra spēlētājiem - Žagars, Povečerovskis, Drelings, Maticins. C'mon, nolaidies uz zemes, ir 2009. gads!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 14:41, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: pag, pag konkrētāk... ko tad vinš darīja.? leca virsuu... vai deva pa p*rnu vaj kaa??? tam liepajniekam...
žēl, ka nav foto tur tālāk tieši bija mazuļa PieČuras lielais izgājiens
liepajniekiem.lv: Галереи пользователей :: Галереи :: Начало ::...

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:38, pirms 16 gadiem
RIGA2000 off Bebriņi tiek tālāk