Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Mogo'' atspēlējas no 0:3 un 55. minūtē izcīna Latvijas kausu

Krišs Upenieks

''Mogo'' atspēlējas no 0:3 un 55. minūtē izcīna Latvijas kausu
''Mogo''
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas kausa izcīņas finālspēlē ''Arēnā Rīga'' šovakar ''Kurbads'' aizvadīja lieliskas spēles pirmās 25 minūtes (3:0), taču turpinājumā pilnībā iniciatīva piederēja Latvijas čempionei ''Mogo'', kuras sastāvā divus vārtus guva Miks Lipsbergs, un visā mačā rīdzinieki bija pārāki ar 4:3.

Gan "Mogo", gan "Kurbads" kā Latvijas nomināli stiprākās komandas kausa izcīņu sāka ar ceturtdaļfinālu. Pirmajā kārtā "Mogo" divu spēļu summā pārspēja "Daugavpili"/"LDz Cargo" (11:1, 6:2), savukārt pusfinālā tika galā arī ar "Zemgali"/LLU (7:1, 4:3). Tikmēr "Kurbads" ceturtdaļfinālā apspēlēja "Prizmu"/"Pārdaugavu" (5:2, 11:3), bet pusfinālā spraigā cīņā izslēdza "Liepāju" – 4:2 mājās un 4:6 izbraukumā, finālā iekļūstot vairāk izbraukumā gūto vārtu dēļ.

''Mogo'' vēl pirms pāris dienām aizvadīja spēli Latvijas čempionātā, bet ''Kurbads'' vairākas reizes pirms mača kāpa uz ''Arēnas Rīga'' ledus, lai veiksmīgāk sagatavotos kausa izcīņas finālspēlei, kas spēles sākumā arī izpaudās uz ledus. 6. minūtes noslēgumā pēc lieliskas saspēles vairākumā no vārtu priekšas augšējā stūrī ripu raidīja Gatis Gricinskis - 1:0. ''Mogo'' ar tik labu vairākumu atbildēt nespēja, bet 13. minūtē zonā labā metiena pozīcijā nonāca Renārs Valters, kurš spēcīgi trieca ripu vārtos - 2:0, un arī šādu rezultātu arī noslēdzās pirmā trešdaļa.

Arī otrā perioda sākums neliecināja, ka ''Mogo'' šovakar būtu gatavs cīnīties par uzvaru. 25. minūtē tēva stilā fantastisku pauzi ieturēja Aleksandrs Kerčs juniors, kurš noslēgumā arī prata ieraidīt ripu vārtos - 3:0. Turpinājumā nedaudz pajuka ''Kurbada'' disciplinētā aizsardzībā, un perioda vidū ''Mogo'' divus vārtus atguva - praktiski no viena punkta tālajā vārtu stūrī ripas raidīja Edgars un Miks Lipsbergi (3:2). Atlikušajā laikā periodā rezultāts vairs nemainījās.

Trešās trešdaļas ievaddaļā ''Kurbads'' bija tuvu, lai atjaunotu divu vārtu pārsvaru, bet pa vārtu stabu ripu raidīja Toms Hartmanis. 52. minūtē ar individuāli ļoti skaistu epizodi izcēlās Miks Lipsbergs, kurš izrēķinājās ar pretinieku aizsardzību un noslēgumā ieraidīja ripu zem vārtu pārliktņa - 3:3. 55. minūtē pēc pretinieku kļūdas viduszonā Vladimirs Mamonovs izcēlās ar izcilu metienu zem pārliktņa - 4:3.

''Kurbads'' sastāvā labākais spēlētājs bija Renārs Valters, bet uzvarētājas ''Mogo'' rindās MVP balva Mikam Lipsbergam.

Latvijas kausa izcīņa hokejā, 4. februāris

Mogo - Kurbads 4:3 (0:2, 1:2, 2:0)
Vārti: 5:59 Gricinskis (Bluks, Karkotskis, vair.) 0:1, 12:22 Valters (Zeltiņš) 0:2, 24:41 Kerčs jun. (Karkotskis, Parādnieks) 0:3, 27:28 Edgars Lipsbergs (Miks Lipsbergs, vair.) 1:3, 28:36 (Kurmis, vair.) 2:3, 51:42 Miks Lipsbergs 3:3, 54:42 Mamonovs (Šancovojs, Feoktistovs) 4:3

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-02-04 21:42, pirms 9 gadiem
eh kurbads

 +14 [+] [-]

, 2016-02-04 21:43, pirms 9 gadiem
Sējējs:Man nebija kauns skatoties šo finālspēli!

 +13 [+] [-]

, 2016-02-04 21:43, pirms 9 gadiem
Izcils fināls! Sen ledus hokejs nebija vērots, nenožēloju! Cepuri nost Mogo priekšā par atspēlēšanos! Tik kurš tūplis Auziņu par komentētāju nozīmēja?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-04 21:45, pirms 9 gadiem
Laba spēle ar interesantu pavērsienu. Žēl Elvis, netika kopbildē.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-04 21:47, pirms 9 gadiem
Laba un interesanta spēle! Prieks, ka skatītāji arī diezgan bija sanākuši!
Jāgaida Latvijas čempionāta play off izšķirīgās spēles - būs interesanti!
Slēpts komentārs: lsdd

  +4 [+] [-]

, 2016-02-04 21:47, pirms 9 gadiem
Kurbadam atkal kaut kas pietrūka.

Izskatās, ka Kurbads pārkāpa reglamentu (spēlēja baltkrievs, kurš nebija pieteikts līdz datumam, kas 7. punktā noteikts), bet tas ir nieks - reglamenta neievērošana ir gadu gadiem izveidojusies noturīga tradīcija LHF rīkotajās sacensībās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-02-04 21:49, pirms 9 gadiem
Cik cilvēku bija apm?

  +6 [+] [-]

, 2016-02-04 21:50, pirms 9 gadiem
Izskatījās,ka Kurbads fiziski neizturēja. Bet tas tikai tāds mans novērojums.
Slēpts komentārs: Virsligas_fans

  +4 [+] [-]

, 2016-02-04 21:55, pirms 9 gadiem
Diemžēl Kubads nolūza .

     [+] [-]

, 2016-02-04 21:59, pirms 9 gadiem
Diezgan ok.bet tas Auzinš,augļotājus bildē kalendāram,šis izrāvis vienu no bara,un ļerkst par rītdienas darbiem Abrag mūlis pa visu ekrānu ielika kārtīgu ogu šim pasācienam
Slēpts komentārs: norins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-02-04 22:11, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Ja DR spēle būtu pa velti , tad arēna būtu pārbāzta
Tieši tā! Bet šeit spēlēja LV spēcīgākie klubi! Tāds nu ir populārākais sporta veids Latvijā! Sūda dinamo ir tikai tāpēc ka to vajag krieviem! Iedoti 10 miljonus mogo, labas reklāmas un pārējais, tad arī nāktu cilvēki!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-04 22:11, pirms 9 gadiem
Super spēle!
Beresņevs = izlases treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-04 22:12, pirms 9 gadiem
ziiix rakstīja: Cik cilvēku bija apm?
man likās ka ap 1-1.5k.
Palabojiet mani ja maldos! Bet nu kad iegāju arēnā uzreiz sapratu ka visus saspiedīs vienā vietā, kā kūtī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-02-04 22:14, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Nesalīdzini tomēr līmeņus!
Latvijas labākajai komandai zaudēt 0:7 KHL līgas līderei, nav patīkami, bet nu mums tomēr ir jāsaprot, KHL ir KHL, spēcīgākā līga Eiropā!
Spēcīgākā līga Eiropā?
nu āzijā viņi uz šādu titulu varētu pretendēt! Bet ne Eiropā!

  +5 [+] [-]

, 2016-02-04 22:14, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Dinamo katru spēli zaudē ar 0 : 7 ????
Dinamo katru sezonu ir lejasgala komanda, tas gan ir fakts! Rīt atkal zāģu diena!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-04 22:15, pirms 9 gadiem
Maģiskais 7, bet vismaz vienā galā nav 0!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-04 22:16, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Interesanta spēle bija,nedaudz labāka kā biju sagaidījis, ceru uz tādu pašu un labāku hokeju LAČ PO, it īpaši finālus
Jau paaris sezonas nav nekaada Latvijas atklaataa chempja...

 +10 [+] [-]

, 2016-02-04 22:16, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Nesalīdzini tomēr līmeņus!
Latvijas labākajai komandai zaudēt 0:7 KHL līgas līderei, nav patīkami, bet nu mums tomēr ir jāsaprot, KHL ir KHL, spēcīgākā līga Eiropā!
iebāz to līmeņrādi sev ūkstā.
Labā spēle bij, prieks bij skatīties.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-04 22:16, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: LV izlase pret Kanādu ielaida 11 golus!Sanāk ka izlase ir C divīzijas līmenī?
Tas bija pirms gandriiz 11 gadiem, piesauc veel senaaku pagatni

  -3 [+] [-]

, 2016-02-04 22:17, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Interesanta spēle bija,nedaudz labāka kā biju sagaidījis, ceru uz tādu pašu un labāku hokeju LAČ PO, it īpaši finālus
Pamuļķi, dod man abrevatūras LAČ atšifrējumu!

  +3 [+] [-]

, 2016-02-04 22:18, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: man likās ka ap 1-1.5k.
Palabojiet mani ja maldos! Bet nu kad iegāju arēnā uzreiz sapratu ka visus saspiedīs vienā vietā, kā kūtī!
ja nemaldos Arēnai apakšējā līmenī ir ~7000 sēdvietas. Aizpildīts bij kādi 40% no tā, tad varētu ap 2500
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-04 22:19, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: LV izlase pret Kanādu ielaida 11 golus!Sanāk ka izlase ir C divīzijas līmenī?
Ko var visu laiku jaukt LV izlasi ar s.da krievu čempi! Kaut vai zaudēs Lietuvai, bet izlasē cīnās zem mūsu karogu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2016-02-04 22:23, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Un Dinamo zem kāda karoga cīnās?Zem Jamaikas?
zem gāzes karoga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-02-04 22:27, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Dinamo nav Latvijas KLUBS????
Krievijas čempionāta klubs ,kurš bāzējās Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-02-04 22:27, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Un Dinamo zem kāda karoga cīnās?Zem Jamaikas?
Dinamo ir klubs, tur krievi maksā spēlētājiem lielu algu par spēlēšanu! Izlasē nemaksā neko, spēlētāji cīnās par savu valsti! Spēlētāji krievijas čempī saņem lielu piķi un viņiem pi pakaļas par ko viņi cīnās! Un khl acīmredzot var arī kapāties amatieri, kad kaut vai Austrijas līgā nebūtu iedomājams! Jauku vakaru nozombētais!

  +8 [+] [-]

, 2016-02-04 22:28, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Nesalīdzini tomēr līmeņus!
Latvijas labākajai komandai zaudēt 0:7 KHL līgas līderei, nav patīkami, bet nu mums tomēr ir jāsaprot, KHL ir KHL, spēcīgākā līga Eiropā!
Nu gan āksts, sen jau nav vairs ne tuvu nav spēcīgākā.

 +10 [+] [-]

, 2016-02-04 22:28, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: zem gāzes karoga...
Zem smirdīgas un netīras gāzes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-04 22:30, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: pārrakstījos
OK, tad atvainojos par savu uzrunu!

  +8 [+] [-]

, 2016-02-04 22:30, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Kāds skars Latvijas karogam ar gāzi?
Latvijas karogam ne. Bet Skanstes ielas klubelim gan

  +7 [+] [-]

, 2016-02-04 22:31, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Iedod linku uz avotu , kurā tu rāvi ka Rīgas Dinamo ir krievu klubs!
izlasi KHL reglamentā, kas ir KHL. Krievijas čempionāts. Tas ir arī noteikts ar Krievijas valdības izdotu likumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lsdd

  +7 [+] [-]

, 2016-02-04 22:32, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Iedod linku uz avotu , kurā tu rāvi ka Rīgas Dinamo ir krievu klubs!
100% krievu sponsorēts, tikai bāzējas Latvijā! Davai runā kāpēc toreiz savā arēnā okupanti paši sev uzlika sodu par latviešu nacionālo simbolu!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-04 22:34, pirms 9 gadiem
Gribēju palasīt komentārus par spēli, bet atkal te par DR. Arī man tas nav interesanti, gribējās lasīt domas par spēli.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-04 22:34, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Tu te nemurgo , parādi info kurā teikts ka Dinamo ir Krievijas klubs!
es nemurgoju. Tu PATS to izdomāji par Krievijas klubu. Tev tik teica, ka RD ir klubs, kas spēlē Krievijas čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-04 22:35, pirms 9 gadiem
Davosa rakstīja: Nu gan āksts, sen jau nav vairs ne tuvu nav spēcīgākā.
Pilniibaa piekriitu - KHL ir zema limena turnirs.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-04 22:36, pirms 9 gadiem
Ja ģinamo ir latviešu klubs, tad nosauc kas tieši tur no tā visa pieder LATVIEŠIEM nevis krieviem?

  +5 [+] [-]

, 2016-02-04 22:36, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Ja DR spēle būtu pa velti , tad arēna būtu pārbāzta
Ar bomžiem, kuri atnāktu sasildīties .

  +6 [+] [-]

, 2016-02-04 22:36, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ja nemaldos Arēnai apakšējā līmenī ir ~7000 sēdvietas. Aizpildīts bij kādi 40% no tā, tad varētu ap 2500
Protokolā ir 2150 skatītāji.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-04 22:37, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pat šeit sāniņš ar savu Dinamo. Laikam iemīlējies tajā komandā. Visur to piemin.
Labāk rīt skaties kārtējo apkaunojumu! Jauku vakaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-04 22:39, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: Bet spēlē latvieši un sitas pret krieviem!
Un arī bijuši somi, krievi, amerikāņi utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-04 22:40, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Protokolā ir 2150 skatītāji.
varētu būt arī tā... tik uz aci piemetu daudzumu.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-04 22:40, pirms 9 gadiem
Daugaviņš un Bartulis savos klubos saņem to pašu krievu naudu ko RD spēlētāji savā klubā. Kur tad īsti ir atšķirība un par ko ir cepiens ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-04 22:43, pirms 9 gadiem
3000 cilveeku tocna bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-04 22:46, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: man likās ka ap 1-1.5k.
Palabojiet mani ja maldos! Bet nu kad iegāju arēnā uzreiz sapratu ka visus saspiedīs vienā vietā, kā kūtī!
izskatijas, ka vairak ari nebija gatavi uznemt? kaut ka aizdomigi saspiesti visi vienaa saanaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-02-04 22:48, pirms 9 gadiem
Skatos ka mani jautājumi ir pārāk ciets rieksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-02-04 22:51, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tur piekrītu, izskatījās, ka speciāli darīts, lai radītu iespaidu par lielāku pūli
Domaaju, ja buutu Latvijas kauss finaalaa basiitii un finaala speleetu BKV ar VEF, tad skatiitaaju buutu vairaak, ja ieeja buutu par velti.
Zheel, ka Latvijaa vieniigajaa no Baltijas valstiim, basiitii nav savas kausa izciinjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-02-04 22:53, pirms 9 gadiem
Ja kāds nav pamanījis, es atgādināšu, ka Latvijas kausa finālā Rīgas Dinamo nemaz neiekļuva. Kāda jēga apspriest, kas tas par klubu, krievu vai latviešu, kāpēc pastāv utt., ja šeit spēlēja Mogo un Kurbads?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-02-04 22:55, pirms 9 gadiem
gagelis84 rakstīja: DR spēlē 90 % latviešu!!!
Rīgas Dinamo ir latviešu komanda un nekur nav teikts ka tas ir krievu klubs jo to sponsorē arī latvieši. Ja KHL kaut kad izslēgs Dinamo no KHL tas joprojām var pastāvēt un spēlēt LAČ. Vienkārši būs mazāks budzets. Tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-04 22:57, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: varēja jau pirms sezonas uztaisīt tādu kā sagatavošanās turnīru un finālu zvaigžņu spēles vietā
Saakuma stadijaas varetu iesaistiit arii LBL 2 un LBL 3 klubus.

Manupraat, zvaigznju speele ir jaaatstaaj jebkuraa gadiijumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-04 23:00, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tur piekrītu, izskatījās, ka speciāli darīts, lai radītu iespaidu par lielāku pūli
nez kas notiktu ja atnaktu 10k, iespejams nebija nemaz gatavi uznemt - tur gan jau papildus izmaksas, ja visi sektori jadarbina, pec tam jatira utt

  +1 [+] [-]

, 2016-02-04 23:01, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tur piekrītu, izskatījās, ka speciāli darīts, lai radītu iespaidu par lielāku pūli
Lai samazinātu izmaksas - apsardzes skaits, uzkopšana, u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-04 23:05, pirms 9 gadiem
lsdd rakstīja: Rīgas Dinamo ir latviešu komanda un nekur nav teikts ka tas ir krievu klubs jo to sponsorē arī latvieši. Ja KHL kaut kad izslēgs Dinamo no KHL tas joprojām var pastāvēt un spēlēt LAČ. Vienkārši būs mazāks budzets. Tas arī viss.
RD ir krievijas federācijai piederošs klubs (to var apskatīt kaut RD mājas lapā - vairāk kā 60% akcijas ITERAi, savukārt ITERA kontrolpaketes turētājs ir krievijas federācija). Un žēl ka arī Latvijas uzņēmumi tērē naudu tā uzturēšanai. Un ja RD izslēgs no KHL, tad īpašnieki (lasi krievijas federācija) arī noteiks, vai klubs vēl pastāvēs vai nē. dodu 99.99%, ka neatļaus spēlēt nekādā LHČ. Ne priekš tā tas klubs tika veidots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-04 23:09, pirms 9 gadiem
Joparasate rakstīja: RD ir krievijas federācijai piederošs klubs (to var apskatīt kaut RD mājas lapā - vairāk kā 60% akcijas ITERAi, savukārt ITERA kontrolpaketes turētājs ir krievijas federācija). Un žēl ka arī Latvijas uzņēmumi tērē naudu tā uzturēšanai. Un ja RD izslēgs no KHL, tad īpašnieki (lasi krievijas federācija) arī noteiks, vai klubs vēl pastāvēs vai nē. dodu 99.99%, ka neatļaus spēlēt nekādā LHČ. Ne priekš tā tas klubs tika veidots
Medveščaks un Jokeris taču arī pieder ITERAi arī tos krievi aizliegs spēlēt savās līgas?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-04 23:10, pirms 9 gadiem
Dzīvajā spēle bija diezgan skatāma. Meistarība, protams, nedaudz piekliboja šur tur, bet cīņas spars uz urrā. Arēna priekš nereklameta pasākuma bija relatīva pilna.

Patīkama atmosfēra bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-04 23:31, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Spiežu roku!
līdz pašiem spalvu mākoņiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-04 23:41, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Ko murgo?
tikai pajautāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-04 23:45, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Es nesaprotu. Citreiz Arhīvs arī kko sāk vērpt liepājnieku dialektā, neko nevar iebraukt
tad paliksi arī nesapratis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-05 00:25, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: Pasaki man kam janotiek lai RD buutu Latvijas klubs???

Tad jau piemeram LV/EE sieviesu basketbola liiga ari neviena komanda nav Latvijas, vai tapat handbola baltijas ligaa!!!
RD daļēji ir Latvijas klubs un nav šaubu ka Lipmanis kādreiz to ievilks savā čempī jo piemēram VEF un TTT Rīga tagad rullē jo tas ir brends un pievelk vairāk skatītājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 00:45, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tak ne jau tāpēc DR sauc par Krievijas klubu....Vismaz man nav pretī, ka tas klubs spēlē kolhozā, nav tas labākais variants un izpildījums, bet slikts arī nav, kaut tur daudz uz pasūtījuma notiek...

Visa lieta ir tajā, kam tas klubs pieder, kas naudu sūta, respektīvi mūziku pasūta + visa tā finansējuma epopeja ir vienkārši absurda
VEF finansējums arī ir absurds un tur tiek bīdīti otkati no valst budžeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 01:00, pirms 9 gadiem
VnkHuulijs2 rakstīja: Labaak lai muusu baalini spelee sveshaa chempii par sveshu naudu,nevis maitaa saveejo un par muusu valsts naudu spelee sveshaa - vafeles!!!
Redneck tas neuztrauc

Valsts uzņēmums sponsorē privātos sporta klubus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-02-05 01:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: gudrāku neko izdomāt nevarēji? Tik pat labi to, šķiet, par Mogo arī var teikt, jo Martinsons tur iesaistīts ir vai motosportā....
Personīgi man nepatīk ka valsts budzeta naudu atdot melnādainajiem no citām valstīm

https://www.youtube.com/watch?v=xez...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-05 01:20, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Vēl gudrāk

Tu pats saproti, ka to var attiecināt gandrīz uz jebkuru LBL klubu? Pie tam valsts nauda ir tā, kas no domes iet, bet akciju sabiedrībās tā nauda ir uzņēmuma un par valsts naudu kļūst tad, kad tiek ieskaitīta valsts kasē
Par ko tu smejies? Par to ka trešo daļu no VEF budzēta finansē valsts? Un tevi tas neuztrauc?
Slēpts komentārs: semerjaks

  +1 [+] [-]

, 2016-02-05 02:09, pirms 9 gadiem
semerjaks rakstīja: Nu jābūt galīgam tupenim, lai neredzētu milzīgu atšķirību starp KHL un LAČ slidošanas ātrumā un slidošanas tehnikā, lēmumu pieņemšanas ātrumā , piespēļu kvalitātē , spēka spēlē. Neviens KHL neļautu tik brīvi uzmest pa vārtiem, kā to izdarīja Lipsbergi vairākumā. Jā, piekrītu ka pašatdeve,cīņa šajā spēlē bij OK . Par to neiet runa. Bet nu meistarības līmenis... Piedodiet, pat negribas to apspriest. Lai cik sūdīgi spēlē Dinamo ,un arī mani kaitina daudzu Dinamo "profesionāļu" pofigistiskā attieksme pret savu komandu un uzticamiem un īstiem Dinamo atbalstītājiem. Tomēr salīdzināt Dinamo spēlētāju tehnisko varēšanu ar LAČ amatieriem ir vienkārši smieklīgi.
A ja iedot MOGO vai Kurbadam 10 miljonus, tad viņi automātiski spēlēs kā KHL komandas . BULLSHITS !!! Nemaz neceriet !!! Kur viņi tā spēlēs ??? Latvijas čempī ???
Vai kāds vispār tādam murgam spēj noticēt ??? !!!
Neviens normāls hokeja līdzjutējs tam netic , tikai bezsmadzeņu troļļi - bļāvēji !!!
Kāda jēga ātri un tehniski taisīt sniega vaļņus pie sānu apmalēm? Kāds nenoturīgāks fanelis drīz būs psihenē, jo iet uz hokeju, kur mājnieku tāfelē ir regulāra 0 var izsist no ierindas pat vismilzīgākās kepkas īpašnieku!
LV čempionāta formāts ir mazās halles. Tur viss izskatās labāk.

     [+] [-]

, 2016-02-05 02:21, pirms 9 gadiem
Kāds zina cik bija skatītāji ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-05 07:53, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: man likās ka ap 1-1.5k.
Palabojiet mani ja maldos! Bet nu kad iegāju arēnā uzreiz sapratu ka visus saspiedīs vienā vietā, kā kūtī!
Tas tāpēc, lai no kamerām izskatās, ka daudz cilvēku. Otrā pusē netika laists neviens.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-05 07:58, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ja nemaldos Arēnai apakšējā līmenī ir ~7000 sēdvietas. Aizpildīts bij kādi 40% no tā, tad varētu ap 2500
Apakšā ir 5,5 tk, un augšā 4,5. Nekādi 7 tk. Aizpildīta +- bija puse pretī kamerai un nedaudz stūros. Nu 1,5 -1,8 tk varētu izspiest.

     [+] [-]

, 2016-02-05 08:06, pirms 9 gadiem
lsdd rakstīja: Rīgas Dinamo ir latviešu komanda un nekur nav teikts ka tas ir krievu klubs jo to sponsorē arī latvieši. Ja KHL kaut kad izslēgs Dinamo no KHL tas joprojām var pastāvēt un spēlēt LAČ. Vienkārši būs mazāks budzets. Tas arī viss.
tev noteikti nav vairāk par 17 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2016-02-05 08:15, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Apakšā ir 5,5 tk, un augšā 4,5. Nekādi 7 tk. Aizpildīta +- bija puse pretī kamerai un nedaudz stūros. Nu 1,5 -1,8 tk varētu izspiest.
kaut kā neticu Tev... cik krēslu rindas ir apakšā un cik rindas ir augšā?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-05 08:23, pirms 9 gadiem
Tad nu tā - intereses vadīts pa ilgiem laikiem aizgāju paskatīties klātienē. LČ šosezon nebija redzēts un arī Dinamo redzējis esmu pāris spēles tv, kaut gan agrāk skatījos abus čempionātus regulāri.
Galvenais secinājums, ka man patika. Protams līmeni ar Dinamo nevar salīdzināt un visvairāk acīs krita tieši aizsargu nespēja apturēt uz šī fona it kā tehniskos uzbrucējus, kas patiesībā khl līmenī tiktu diezgan vienkārši neitralizēti. Sākumā biju pārsteigts par Kurbada ātrumu, likās Mogo vispār nav variantu. Bet bija jau aizdomas, ka visu spēli tādā tempā neizturēs. Un tā arī bija, Mogo nospēlēja vienmērīgi un pelnīti uzvarēja,kaut gan biju par Kurbadu. Daudzi čaļi ir spēlējuši augstākā līmenī un to var redzēt, bet nevar no viņiem prasīt tādu pašu ātrumu un saspēli kā profesionāļiem no Dinamo. Vieniem treniņi ir pēc darba, otriem hokejs ir darbs.
Tiem, kas te iesmej par līmeni ieteiktu aiziet uz poda un padomāt ko paši dzīvē sasnieguši. Pieraduši skatīties tikai realus,sitijus,pingvīnus un vēl vis kaut ko tikai lai ielīstu kādam pakaļā ar savu - redz fanoju par to un to. Īsti fani arēnā bija ieradušies vakar ar komandu krekliem un karogiem. Pats sevi pie faniem nepieskaitu, vienkārši patīk sports, bet šitos glory hunterus un čīkstētājus par līmeni ciest nevaru. Nav cieņas pret tādiem cilvēkiem.

So,
Būs jāaiziet uz kādu Kurbada spēli Ogrē, halle gandrīz pie mājas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-05 09:17, pirms 9 gadiem
Lai vinnētu LV kausu vai čempionātu, veidojot komandu ir prioritāte ir divas fundamentālas lietas: Labs treneris un Labs vārtsargs, pēc tam var sākt veidot komandu. Kurbads šo patiesību nav ievērojis, tāpēc zaudē. Videokamerās redzētās sarunas ģērbtuvē spēles starplaikā liecina, ka treneris vairāk izklausās pēc dzejnieka, kas runā par dvēseles stāvokli, nevis spēles taktiku. Sorokins īsts piemērs, labs profesionāls treneris.

     [+] [-]

, 2016-02-05 10:44, pirms 9 gadiem
viedoklis123 rakstīja: Lai vinnētu LV kausu vai čempionātu, veidojot komandu ir prioritāte ir divas fundamentālas lietas: Labs treneris un Labs vārtsargs, pēc tam var sākt veidot komandu. Kurbads šo patiesību nav ievērojis, tāpēc zaudē. Videokamerās redzētās sarunas ģērbtuvē spēles starplaikā liecina, ka treneris vairāk izklausās pēc dzejnieka, kas runā par dvēseles stāvokli, nevis spēles taktiku. Sorokins īsts piemērs, labs profesionāls treneris.
njaa... 19gadīgais Reiss tomēr īsti nevelk šo līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-05 12:20, pirms 9 gadiem
Skatītāji bija pietiekami daudz. Vairāk kā uz Latvijas basketbola un futbola spēlēm. Pagājušo gadu bijām uz VEF spēli ar kaut kādiem ārzeminiekiem. Arī tad bija mazāk skatītāju.

     [+] [-]

, 2016-02-05 18:45, pirms 9 gadiem
Vispār jau Mogo spēlējošais Lavrenovs vēljoprojām izcieš diskvalifikāciju, bet šeit kaut kā spēlēja