Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo Juniors" pieteikumā LČ pusfināliem vairāki dinamieši

Jānis Celmiņš

"Dinamo Juniors" pieteikumā LČ pusfināliem vairāki dinamieši
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Marta vidū notiks Latvijas atklātā čempionāta Virslīgā pusfināls. Tajā iesaistīsies Baltkrievijas atklātajā čempionātā spēlējošās komandas "Liepājas Metalurgs" un "Dinamo Juniors".

Pusfinālā augstākās vietas ieguvēja Baltkrievijas čempionātā tiksies ar zemākās vietas ieguvēju Latvijas Virslīgā un zemākās vietas ieguvēja Baltkrievijas čempionātā tiksies ar Virslīgā augstāko vietu ieguvušo komandu sērijā līdz trīs uzvarām. Fināls notiks līdz četrām uzvarām spēļu sērijā. Izslēgšanas turnīra uzvarētājs iegūs 2010. gada Latvijas čempiona titulu, kas klubam dos tiesības pārstāvēt valsti visaugstākā ranga IIHF rīkotajās sacensībās.

"Dinamo Juniors" komandas pieteikumā Latvijas čempionāta izšķirošajām spēlēm atrodami arī vairāki "Dinamo" galvenās komandas spēlētāji, viņu vidū Oļegs Sorokins, Kristaps Sotnieks, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Jēkabs Rēdlihs, Mārtiņš Karsums, Ģirts Ankipāns, Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Cipulis un Jānis Sprukts.

„Liepājas Metalurgs” komandas pieteikums:
Vārtsargi: Dmitrijs Žabotinskis, Māris Jučers, Jānis Kalniņš; Aizsargi: Eduards Ivanovs, Vents Feldmanis, Edmunds Kniksts, Sergejs Teluškins, Reinis Demiters, Gints Puriņš, Georgijs Čirkovs, Gļebs Rogoza, Nerius Ališauskas, Andrejs Lavrenovs; Uzbrucēji: Juris Ozols, Vladimirs Mamonovs, Valērijs Fiļimonovs, Edijs Brahmanis, Māris Grāvītis, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Lauris Bajaruns, Toms Zeltiņš, Edgars Brancis, Sergejs Daņilovs, Jānis Puriņš, Mihails Kokļins, Toms Tiļļa, Aldis Āboliņš.

„Dinamo Juniors” komandas pieteikums:
Vārtsargi: Nauris Enkuzens, Ervīns Muštukovs, Nikolajs Žurkovs; Aizsargi: Oļegs Sorokins, Mārtiņš Gipters, Ričards Birziņš, Edgars Apelis, Kristaps Sotnieks, Gvido Kauss, Krišjānis Rēdlihs, Oskars Cibuļskis, Guntis Galviņš, Krišs Grundmanis, Jēkabs Rēdlihs, Jānis Bullītis, Ēriks Ševčenko, Mārtiņš Porejs, Mārtiņš Jakovļevs; Uzbrucēji: Jānis Straupe, Toms Hartmanis, Roberts Bukarts, Andris Džeriņš, Ronalds Cinks, Armands Bērziņš, Mārcis Zembergs, Gints Meija, Raimonds Vilkoits, Mārtiņš Karsums, Miks Indrašis, Ģirts Ankipāns, Koba Jass, Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts, Juris Upītis, Māris Bičevskis, Elvijs Biezais, Miks Lipsbergs, Vladimirs Borovkovs.

Papildu informācija:
Vita Ļebedeva
Latvijas Hokeja federācijas
preses sekretāre

 +23 [+] [-]

, 2010-02-03 12:52, pirms 15 gadiem
Andris Ceriņš???????

  +7 [+] [-]

, 2010-02-03 12:55, pirms 15 gadiem
Izredzes uz interesantu finālu būs mazas, ja patiešām visi šie spēlētāji no RD kas pieteikti spēlēs un RDJ būs mācījušies no pagājušāgada kļūdām no R2000 un izies laukumā motivēti un no vienām ģērbtuvēm, tad LM izredzes ir tuvu nullei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-02-03 12:57, pirms 15 gadiem
hewlet rakstīja: Andris Ceriņš???????
Džeriņš kļuvis par Ceriņu LHF riktīgi rullē - šitā kļūda ir nopublicēta visos lielākajos portālos

 +22 [+] [-]

, 2010-02-03 12:59, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Džeriņš kļuvis par Ceriņu LHF riktīgi rullē - šitā kļūda ir nopublicēta visos lielākajos portālos
Tas parāda mūsu lielo portālu līmeni

 +12 [+] [-]

, 2010-02-03 13:00, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Tas parāda mūsu lielo portālu līmeni
drīzāk gan LHF līmeni... preses relīzes jau nerediģē, bet tikai pārpublicē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:02, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Tas parāda mūsu lielo portālu līmeni
Tieši tā. Izlases kandidātus jau vajadzētu pazīt...

 +22 [+] [-]

, 2010-02-03 13:03, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Sprukts, tas ir īstais juniors. Vajag viņu arī nākošgad U-20 izlasē pieteikt.
Sorokins ir pats pats juniors

     [+] [-]

, 2010-02-03 13:04, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: drīzāk gan LHF līmeni... preses relīzes jau nerediģē, bet tikai pārpublicē
Nu bet kaut kas ir jāpārskata, nevis tikai jāpārpublicē

 +16 [+] [-]

, 2010-02-03 13:05, pirms 15 gadiem
zeel RDJ dzeki...visu sezonu cinijas un sitas bet te peksnji pienak 10 RD spelmanji un sanak ka jaunie tiks nosedinati mala....nez vai ir tik svarigi uzvaret LV cempi vai labak lai jaunie izbauda spriedzi un to kaa ir spelet pusfinalos un finalos...jo taa jau tik raksturu,attieksmi ut var izaudzinat ja lauj pasiem darit nevis skatities kaa nonak KHL dzeki un visu izdara

  -3 [+] [-]

, 2010-02-03 13:05, pirms 15 gadiem
Cerins (rofl) nokritu no kresla sito izlasot

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 13:07, pirms 15 gadiem
A ievinjas nav?

 +32 [+] [-]

, 2010-02-03 13:08, pirms 15 gadiem
labi, ka vēl Hossas nav

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:10, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Tad jau lai LM vietā finālā spēlē LM-2
ja izlasiji tad tur rakstits ka iesaistisies ari Baltkrievijas cempi spelejosas komandas!RDJ spelee baltkrievijaa un tur parasti nepalidz 10 RD speletaji ne taa?un LM-2 cik saprotu tapat speles un ja uzvares tad ari ir iespeja spelet finala.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 13:12, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: ja izlasiji tad tur rakstits ka iesaistisies ari Baltkrievijas cempi spelejosas komandas!RDJ spelee baltkrievijaa un tur parasti nepalidz 10 RD speletaji ne taa?un LM-2 cik saprotu tapat speles un ja uzvares tad ari ir iespeja spelet finala.
Nu ir tā, ka RDJ ir fārmklubs un ir visas tiesības pieteikt spēlētājus no lielās komandas. Tas ka LM nav tādas iespējas ir viņu problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:17, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Varēja jau visus dinamiešus ietērpt junioru formās, lai būtu pilnīgi droši, ka uzvarēs.
Ko RD klubam darīt? Nepieteikt šos spēlētājus, ja ir tāda iespēja? Tu nepieteiktu, ja tev būtu tāda iespēja dabūt labus spēlētājus? RDJ mērķis ir LAČ čempiontituls un kluba vadībai neinteresē tas, ka tagad redz nebūšot interesants fināls, jo RDJ būs pārāk stipri. Lai labāk LM gatavojas nopietni un izrāda nopietnu pretestību vai pat uz var un aplauž to RDJ, vot tas tik būtu

 +12 [+] [-]

, 2010-02-03 13:19, pirms 15 gadiem
Kārtējais raksts par komandas pieteikumiem kur LM faniem būtu kur cepties, ko drīkst un ko, ko nedrīkst, cik godīgi, negodīgi ...

  +4 [+] [-]

, 2010-02-03 13:21, pirms 15 gadiem
Labi uzrakstīts vairāki DR spēlētāji.
Puse komanda RD spēlētāji.

     [+] [-]

, 2010-02-03 13:21, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nu ir tā, ka RDJ ir fārmklubs un ir visas tiesības pieteikt spēlētājus no lielās komandas. Tas ka LM nav tādas iespējas ir viņu problēmas.
es jau neteicu ka nav tiesibas...es teicu ka zeel RDJ dzeki kas cinijas un daudziem(iespejams 10) RDJ dzekiem finali un pusfinali bus jaskatas no tribinem....par to es tikai runaju...zin ja grib lai jaunie nepielauj mulkjigas kludas vinjiem ir jaiet caur kaut kadam grutibam un finali no emocionala un morala viedokla ir smagi vienalga kuraa limeni!so my point is-lai jaunie apdedzinas un iegust pieredzi nevis nak talka KHL dzeki un faktiski jauniem atnjem kadu iespeju kaut kaa norudities

  +3 [+] [-]

, 2010-02-03 13:23, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Ko RD klubam darīt? Nepieteikt šos spēlētājus, ja ir tāda iespēja? Tu nepieteiktu, ja tev būtu tāda iespēja dabūt labus spēlētājus? RDJ mērķis ir LAČ čempiontituls un kluba vadībai neinteresē tas, ka tagad redz nebūšot interesants fināls, jo RDJ būs pārāk stipri. Lai labāk LM gatavojas nopietni un izrāda nopietnu pretestību vai pat uz var un aplauž to RDJ, vot tas tik būtu
pagajuso gad jau RD kas tika ieterpti R2000 formas aplauza amatieru komanda Ogre....taka brinumi notiek un viskas var but...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 13:24, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: es jau neteicu ka nav tiesibas...es teicu ka zeel RDJ dzeki kas cinijas un daudziem(iespejams 10) RDJ dzekiem finali un pusfinali bus jaskatas no tribinem....par to es tikai runaju...zin ja grib lai jaunie nepielauj mulkjigas kludas vinjiem ir jaiet caur kaut kadam grutibam un finali no emocionala un morala viedokla ir smagi vienalga kuraa limeni!so my point is-lai jaunie apdedzinas un iegust pieredzi nevis nak talka KHL dzeki un faktiski jauniem atnjem kadu iespeju kaut kaa norudities
Piekritu jo no kluudam viss labak macas

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 13:25, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: es jau neteicu ka nav tiesibas...es teicu ka zeel RDJ dzeki kas cinijas un daudziem(iespejams 10) RDJ dzekiem finali un pusfinali bus jaskatas no tribinem....par to es tikai runaju...zin ja grib lai jaunie nepielauj mulkjigas kludas vinjiem ir jaiet caur kaut kadam grutibam un finali no emocionala un morala viedokla ir smagi vienalga kuraa limeni!so my point is-lai jaunie apdedzinas un iegust pieredzi nevis nak talka KHL dzeki un faktiski jauniem atnjem kadu iespeju kaut kaa norudities
Zini tādu lietu kā konkurence? Tā palīdz sportam attīstīties, un avansā nevienam profesionālā klubā nav jāspēlē, jāspēlē laukumā tiem, kuri ir spēcīgāki, nevis tāpēc lai iegūtu ieredzi. Moš uz OS sūtam U-20?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-03 13:26, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: Piekritu jo no kluudam viss labak macas
mja man ar taa liekas...bet nu saprotu RD fanus un ari vadibu...tik cerams nebus taa ka pec gadiem teiks ka nav jaunie ar ieksaam kurus var ielikt RD pamatsastava un vinji ari papildlaikaa speles kaa nakas.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 13:26, pirms 15 gadiem
Normāls pieteikums-39spēlētāji.
Būtu varējuši uztaisīt 2 komandas!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:28, pirms 15 gadiem
Nabaga čaļi..tājau sezonā nomocīti un tagad vēl šeit neliek mieru. #%%&%

  -4 [+] [-]

, 2010-02-03 13:28, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Zini tādu lietu kā konkurence? Tā palīdz sportam attīstīties, un avansā nevienam profesionālā klubā nav jāspēlē, jāspēlē laukumā tiem, kuri ir spēcīgāki, nevis tāpēc lai iegūtu ieredzi. Moš uz OS sūtam U-20?
pagaidi...konkurence sportiskaa izpauzas treninjos pirmsezonas sagatavosanas posmaa un sezonas gaita-te tiem 10 dzekiem kurus nosedinas pat nebus iespeja treninjos konkuret!atnaks 10 dzeki no RD un viss!tur pat nebus konkurence-RD ieliktenis uz finalu un pusfinalu...tas ari viss!piemineji U20...redzejam kaa dzeki "noplosijas" PČ...tur jau ir tas pieredzes trukums...mandraaza utt...ja sedinas jaunos malaa izskjirosajos macos tad ar tiem nekaada rakstura nebus

     [+] [-]

, 2010-02-03 13:34, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: pagaidi...konkurence sportiskaa izpauzas treninjos pirmsezonas sagatavosanas posmaa un sezonas gaita-te tiem 10 dzekiem kurus nosedinas pat nebus iespeja treninjos konkuret!atnaks 10 dzeki no RD un viss!tur pat nebus konkurence-RD ieliktenis uz finalu un pusfinalu...tas ari viss!piemineji U20...redzejam kaa dzeki "noplosijas" PČ...tur jau ir tas pieredzes trukums...mandraaza utt...ja sedinas jaunos malaa izskjirosajos macos tad ar tiem nekaada rakstura nebus
Atkārtošu vēlreiz, profesionālā klubā nevienam neinteresē tavs skatījums, jo ir izvirzīts mērķis un ja tas tiek sasniegts, tad viss bijis pareizi. Piekrītu ka paliks malā džeki, kuri visu sezonu cīnījušies, bet tāpēc viņiem jāaug pašiem, mākslīgi siltumnīcā audzēti augi reālitātē neizdzīvo

     [+] [-]

, 2010-02-03 13:34, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Zini tādu lietu kā konkurence? Tā palīdz sportam attīstīties, un avansā nevienam profesionālā klubā nav jāspēlē, jāspēlē laukumā tiem, kuri ir spēcīgāki, nevis tāpēc lai iegūtu ieredzi. Moš uz OS sūtam U-20?
pie si pasa man tev radas jautajums-saki ka nevienam avansaa nav jaspelee profesionala kluba...sanak ka tie 10 kurus izmetis no komandas uz finaliem un pusfinaliem....vinji avansaa visu sezonu speleja profesionalaa klubaa RDJ??ja jau vinji bija sastavaa tad vinji to vietu nopelnija ne taa?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:37, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Atkārtošu vēlreiz, profesionālā klubā nevienam neinteresē tavs skatījums, jo ir izvirzīts mērķis un ja tas tiek sasniegts, tad viss bijis pareizi. Piekrītu ka paliks malā džeki, kuri visu sezonu cīnījušies, bet tāpēc viņiem jāaug pašiem, mākslīgi siltumnīcā audzēti augi reālitātē neizdzīvo
protams ka neaug bet ja tu uzticejies visu sezonu vinjiem ...ko peksnji neuzticies vairs?ar uzticibu jaunajiem var daudz ko iemacit un daudziem kam uzticas uzreiz ir cita attieksme......man tik radas jautajums-ko teiks RD vadiba ja piemeram LM uzvares RDJ+10RD???kads bus attaisnojums ka speletaji ar tadiem ligumiem un algu zaude kaut kadam LM???bus kaa pagajuso gad kad dalu atlaida un vel dalu kaut kur aizmeta?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-03 13:38, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: pie si pasa man tev radas jautajums-saki ka nevienam avansaa nav jaspelee profesionala kluba...sanak ka tie 10 kurus izmetis no komandas uz finaliem un pusfinaliem....vinji avansaa visu sezonu speleja profesionalaa klubaa RDJ??ja jau vinji bija sastavaa tad vinji to vietu nopelnija ne taa?
Nu tad jau Meija, Bukarts, Straupe, Hartmanis u.c. kas uzspēlējuši RD arī nebūtu jāsūta uz fārmu, bet jāļauj spēlēt, nekas ka zaudes būs viena pēc otras, lai leģionāri brauc mājās Čaļi cīnījušies lai tiktu sastāvā, trenējās ar lielo komandu, bet tad atbrauc Hossa, Igguldens un Petrovickis un redz nabadziņiem vairs nav vietas komandā

  +6 [+] [-]

, 2010-02-03 13:39, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nu bet kaut kas ir jāpārskata, nevis tikai jāpārpublicē
nu beidz - tā nav Latvijas izlase un korektoram ir piedodams, ka nepārzina Latvijas hokeju detaļās! Otrkārt, preses relīze ir gatavs materiāls, kuru vispār nedrīkst koriģēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:44, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: protams ka neaug bet ja tu uzticejies visu sezonu vinjiem ...ko peksnji neuzticies vairs?ar uzticibu jaunajiem var daudz ko iemacit un daudziem kam uzticas uzreiz ir cita attieksme......man tik radas jautajums-ko teiks RD vadiba ja piemeram LM uzvares RDJ+10RD???kads bus attaisnojums ka speletaji ar tadiem ligumiem un algu zaude kaut kadam LM???bus kaa pagajuso gad kad dalu atlaida un vel dalu kaut kur aizmeta?
Cerams ka tā arī būs, ka fināls būs interesants un LM izrādīs nopietnu pretestību, tas būtu gan interesanti skatītājiem, gan RD vadībai būtu viela pārdomām, bet man šķiet, ja patiešām spēlēs Karsums, Miķelis, Sprukts, Cipulis, Ankipāns+ RDJ labākie uzbrukumā un aizsardzībā brāli Rēdlihi, Galviņš, Sorokins, Sotnieks izredzes uz interesantu finālu būs mazas

     [+] [-]

, 2010-02-03 13:45, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Cerams ka tā arī būs, ka fināls būs interesants un LM izrādīs nopietnu pretestību, tas būtu gan interesanti skatītājiem, gan RD vadībai būtu viela pārdomām, bet man šķiet, ja patiešām spēlēs Karsums, Miķelis, Sprukts, Cipulis, Ankipāns+ RDJ labākie uzbrukumā un aizsardzībā brāli Rēdlihi, Galviņš, Sorokins, Sotnieks izredzes uz interesantu finālu būs mazas
vel jau viss atkarigs kaa RD veiksies KHL...mazums ir baigaa veiksme un taalu tiek PO...traumas,nogurums utt....viss kas var but un ari attieksmes zinjaa var visadi but...

     [+] [-]

, 2010-02-03 13:47, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: vel jau viss atkarigs kaa RD veiksies KHL...mazums ir baigaa veiksme un taalu tiek PO...traumas,nogurums utt....viss kas var but un ari attieksmes zinjaa var visadi but...
Protams, tas arī Jau teicu, ka esmu par interesantu finālu LAČ, jo tas ir ļoti nepieciešams, bet mākslīgi to taisīt nevajag.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:50, pirms 15 gadiem
Pagājušo gad jau Rīga 2000 zvaigžņu sastāvs piedzīvoju kaunu pret Ogri!!!Kapēc šogad neatkārtot šo spļāvienu sejā.Šis projekts dara kaunu Latvijas čempionātam...Tak varēja visu Dinamo iemest pusfinālā atsevišķi no Juniora.Priekš kam tur jāspēle Latgalei vai Enerģijai

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 13:58, pirms 15 gadiem
Ka neiznak ka R2000.

     [+] [-]

, 2010-02-03 14:17, pirms 15 gadiem
Kam tāda izrādīšanās vajadzīga ?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 14:17, pirms 15 gadiem
Kāpēc nav Dārziņš, Laviņš ?

  +5 [+] [-]

, 2010-02-03 14:18, pirms 15 gadiem
Atceros kā R2k izgāzās pret Ogri ar visu savu mega sastāvu

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 14:24, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Cerams ka tā arī būs, ka fināls būs interesants un LM izrādīs nopietnu pretestību, tas būtu gan interesanti skatītājiem, gan RD vadībai būtu viela pārdomām, bet man šķiet, ja patiešām spēlēs Karsums, Miķelis, Sprukts, Cipulis, Ankipāns+ RDJ labākie uzbrukumā un aizsardzībā brāli Rēdlihi, Galviņš, Sorokins, Sotnieks izredzes uz interesantu finālu būs mazas
Nez, pagājušosezon "Mazais Dinamo" netika galā ar traumētu 42 gadus vecu spēlētāju un rūķīti uz slidām. Domā, ka šogad ar LM RD farmam varētu iet vieglāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-02-03 14:29, pirms 15 gadiem
Pēc tāda pastiprinājuma es protams par LM , ceru ka LM atkārtos Bebru panākumu.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 14:31, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: zeel RDJ dzeki...visu sezonu cinijas un sitas bet te peksnji pienak 10 RD spelmanji un sanak ka jaunie tiks nosedinati mala....nez vai ir tik svarigi uzvaret LV cempi vai labak lai jaunie izbauda spriedzi un to kaa ir spelet pusfinalos un finalos...jo taa jau tik raksturu,attieksmi ut var izaudzinat ja lauj pasiem darit nevis skatities kaa nonak KHL dzeki un visu izdara
labākie no jaunajiem jau tiks spēlēt, jo ar 10 lielajiem jau nepietiks.. tā, ka viss pašu rokās - sezonas gaitā jāpierāda, ka esi viens no labākajiem un spēlēšana play-off neizpaliks..

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 14:33, pirms 15 gadiem
Honey rakstīja: Kāpēc nav Dārziņš, Laviņš ?
Visticamāk, šajā pieteikumā automātiski tika ierakstīti visi tie RD spēlētāji, kuriem līgumā ir punkts par iespējamo nosūtīšanu uz fārmklubu.

Vienai daļai vēl spēkā ir pirms pagājušās sezonas slēgtie līgumi (uz 2 sezonām), un pirms pagājušās sezonas šāda punkta visiem līgumos nebija, tikai daļai bija.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-03 14:35, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nez, pagājušosezon "Mazais Dinamo" netika galā ar traumētu 42 gadus vecu spēlētāju un rūķīti uz slidām. Domā, ka šogad ar LM RD farmam varētu iet vieglāk?
RD uzvarēs sēriju pret SKA, ja tiks playoff?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 14:39, pirms 15 gadiem
smailiite rakstīja: labākie no jaunajiem jau tiks spēlēt, jo ar 10 lielajiem jau nepietiks.. tā, ka viss pašu rokās - sezonas gaitā jāpierāda, ka esi viens no labākajiem un spēlēšana play-off neizpaliks..
Viņš to nesaprot vai negrib saprast

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 14:44, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: RD uzvarēs sēriju pret SKA, ja tiks playoff?
Tavam jautājumam ir kāds slēpts konteksts ar manis rakstīto?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 14:45, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Džeriņš kļuvis par Ceriņu LHF riktīgi rullē - šitā kļūda ir nopublicēta visos lielākajos portālos
tas nav vairs skumji, bet gan traģiski! Lipmana kantorim publiskais fui!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 15:03, pirms 15 gadiem
nabagi.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 15:05, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Tavam jautājumam ir kāds slēpts konteksts ar manis rakstīto?
Pagājušogad bij R2000 nevis "mazais dinamo", nebij Karsuma, Sprukta, M.Redlihs- arī šķiet nebij uzbrukumā, treners bija cits. domāju ka LM būs pa spēkam uzvarēt kādu spēli, bet vai sēriju dikti šaubos, protams ja RD vadība būs mācījušies no pagājušās sezonas kļūdām un laukumā spēlētāji iznāks koncentrējušies un no vienām ģērbtuvēm. Pats gribētu redzēt spraigu 7 spēļu finālu, bet līdz ar šo paziņojumu par 10 RD spēlētājiem cerības izgaist, būsim reālisti

     [+] [-]

, 2010-02-03 15:07, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu beidz - tā nav Latvijas izlase un korektoram ir piedodams, ka nepārzina Latvijas hokeju detaļās! Otrkārt, preses relīze ir gatavs materiāls, kuru vispār nedrīkst koriģēt.
tieši tā. LHF var atsūtīt kaut vai virsrakstu, ka A. Cerdzercins spēlēs. Labākajā gadījumā informācijas saņēmējs var apjautāties, vai tā tiešām ir domāts.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 15:09, pirms 15 gadiem
Vajadzēja U-20 atstāt Kanādā lai nav jātērērē olimpiskā nauda un RD var atpūsties pirms Latvijas fināla,citādi Riga atkal paliks bez čempionu titula kā tas ir jau vairākus gadus futbolā,hokejā,basketbolā!Tikai vajag pajautāt KHL vadībai vai komanda ar nosaukumu RD drīkst spēlēt citā turnīrā!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 15:17, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Pagājušogad bij R2000 nevis "mazais dinamo"
Ja?! Atceros, ka pirms pusfināliem tepat e-sportā valdīja viedoklis, ka tas ir mazais Dinamo, kas visus sitūs, tikai pēc zaudējuma tas viedklis strauji mainījās

  -2 [+] [-]

, 2010-02-03 15:18, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja?! Atceros, ka pirms pusfināliem tepat e-sportā valdīja viedoklis, ka tas ir mazais Dinamo, kas visus sitūs, tikai pēc zaudējuma tas viedklis strauji mainījās
Nezinu par to kāds te viedoklis valdīja e-sportā, kura arī vairs nav Mans viedoklis joprojām ir, ka komanda vislabākā bij R2000, bet viņi to neizmantoja un zaudēja Ogrei, paši vainīgi. Ko Tu gribēji teikt, ka atkal būs klupiens pret HK Ogri, kuras ja kas arī praktiski vairs nav?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 15:23, pirms 15 gadiem
barakuda21 rakstīja: Vajadzēja U-20 atstāt Kanādā lai nav jātērērē olimpiskā nauda un RD var atpūsties pirms Latvijas fināla,citādi Riga atkal paliks bez čempionu titula kā tas ir jau vairākus gadus futbolā,hokejā,basketbolā!Tikai vajag pajautāt KHL vadībai vai komanda ar nosaukumu RD drīkst spēlēt citā turnīrā!!!
Pazvani pajautā Medvedevam vai RD spēlētāji drīkst spēlēt fārmklubā?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 15:24, pirms 15 gadiem
Tak nekur nav teikts, ka visi šajā pieteikumā ierakstītie RD spēlētāji tiešām piedalīsies LAČ.

Nav ko tagad zīlēt, kas un kā būs. Kad pienāks tuvāk tas play-off, tad arī būs redzams, kurš un pret ko spēlēs.

     [+] [-]

, 2010-02-03 15:26, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Tak nekur nav teikts, ka visi šajā pieteikumā ierakstītie RD spēlētāji tiešām piedalīsies LAČ.

Nav ko tagad zīlēt, kas un kā būs. Kad pienāks tuvāk tas play-off, tad arī būs redzams, kurš un pret ko spēlēs.
Man ar šķiet, ka tas tāda runāšana. Var jau būt ka spēlēs visi, bet dīvaini ka pieteikumā ir Karsums, kurš ļoti negribēja braukt uz RD, bet tagad spēlēs RDJ

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 15:34, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Man ar šķiet, ka tas tāda runāšana. Var jau būt ka spēlēs visi, bet dīvaini ka pieteikumā ir Karsums, kurš ļoti negribēja braukt uz RD, bet tagad spēlēs RDJ
Šķiet, ka šogad nav nekādu ierobežojumu attiecībā uz spēlētāju skaitu, tāpēc arī sarakstīti visi teorētiski iespējamie.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-03 15:41, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nezinu par to kāds te viedoklis valdīja e-sportā, kura arī vairs nav Mans viedoklis joprojām ir, ka komanda vislabākā bij R2000, bet viņi to neizmantoja un zaudēja Ogrei, paši vainīgi. Ko Tu gribēji teikt, ka atkal būs klupiens pret HK Ogri, kuras ja kas arī praktiski vairs nav?
par HK Ogre neko nezinu, tie vairs nav bebri, neinteresē

     [+] [-]

, 2010-02-03 15:44, pirms 15 gadiem
..

     [+] [-]

, 2010-02-03 15:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: par HK Ogre neko nezinu, tie vairs nav bebri, neinteresē
Kas tevi tagad intresē?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 16:28, pirms 15 gadiem
karsums nhl ahl khl lč baigais kapums čalim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 18:24, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,paskatīsimies,kas tas RD ir bez leģionāriem.Vai attaisnosies manis teiktais,ka viņi bez Hossas un Masaļska ir nulles.
Neskatījies pēdējo PČ? 7. vieta pasaulē diezin vai ir pielīdzināma nullei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-03 18:34, pirms 15 gadiem
naaw smuki, ka bija sakumsastavs , tadam ari playoff jakapa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 18:46, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,paskatīsimies,kas tas RD ir bez leģionāriem.Vai attaisnosies manis teiktais,ka viņi bez Hossas un Masaļska ir nulles.
Masaļskis tev kaut kāds leģionārs?
un ir pierādījies, ka tavs teiktais nekad neattaisnojas!

     [+] [-]

, 2010-02-03 18:55, pirms 15 gadiem
nuu ja jau visu sastāvu liek, tad varēja jau arī mazliet precīzāk, jo LHF mājaslapā minēts Junioru sastāvā arī Kristiāns Pelšs

     [+] [-]

, 2010-02-03 18:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezīlesim kafijas biezumos,kas un kā būs. Bet bez leģionāriem un Masaļska,RD ir tīri ņemama komanda priekš LM.
Kas attiecās uz PČ 7.vietu,tad neaizmirsti,ka tur nemaza loma bija Skrastiņam,Vasiļjevam un tieši Masaļskim.
Nu vecīt manas domas par tevi mainījās pēc pēdējiem taviem 2 komentiem, domāju ka esi gudrāks Neaizmirsti arī ka hokejā ir komanda, nevis atsevišķi spēlētāji un PČ liela loma bij visiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 19:04, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,paskatīsimies,kas tas RD ir bez leģionāriem.Vai attaisnosies manis teiktais,ka viņi bez Hossas un Masaļska ir nulles.
Nosaukt Darziņu, Ņiživiju, M. Rēdlihu, Karsumu, Ozoliņu par nullēm laikam ir gudrākais ko Tu esi pateicis pēdējā laikā Ja šie ir nulles, tad kas galu galā spēlē LM?

     [+] [-]

, 2010-02-04 07:55, pirms 15 gadiem
.,

     [+] [-]

, 2010-02-27 23:04, pirms 15 gadiem
Pilnīgs stubums! Uz kādu noteikumu pamata balstās Dinamo - Juniors pieteikums! Kāpēc jāākstās! Varēja taču pieņemt lēmumu, ka spēlē Dinamo ar visu Hosu utt. Pieteikumā taču no Dinamo 10 spēlētāji - gandrīz vesela komanda! Es liepājnieku vietā atteiktos no spēlēšanas! Un ko iegūs hokeja fani! Spēli uz vieniem vārtiem! Stulbums! Dievs, dod saprātu, beidzot, tam Kirovam Lipmanam! Tik voluntāri rīkoties? Un kāda tam visam jēga? Iznīcināt jebkuru interesi Latvijā par hokeju?