Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristiāns Dilāns

Jurģis Kalns par dzimtās Liepājas klubu: ''Tā komanda iet nepareizu ceļu''

Jurģis Kalns par dzimtās Liepājas klubu: ''Tā komanda iet nepareizu ceļu''
Jurģis Kalns. Foto: Jānis Līgats/Valmiera FC

Vakar ''Optibet'' futbola Virslīgas 19.kārtas centrālajā duelī līdervienība ''Valmiera'' viesos ar 2:0 pārspēja ''Riga'', vēl vairāk attālinoties turnīra tabulā. Pēc mača valmieriešu galvenais treneris Jurģis Kalns slavēja savu komandu, neslēpa bažas, kā motivēt futbolistus sezonas turpinājumā un veltīja kritiku savas dzimtās pilsētas Liepājas futbola kluba uzņemtajam kursam.

''Paldies čaļiem – šādā karstumā tādu tempu izturēt un pieturēties pie spēles plāna, kāds tas bija. Iespējams, gribējām vairāk spēlēt ar bumbu un vairāk uzbrukt, bet otrajā puslaikā sapratām, ka nav, kur skriet. Ir mierīgi, pozicionāli jāspēlē aizsardzībā. Šodienas spēli novedām līdz trīs punktiem. Ar spēlētājiem jau runājām – ieeju ģērbtuvē un tur ir pilnīgs klusums, it kā uzvara būtu pašsaprotama. Vajadzēja puišus nedaudz uzjautrināt, pēc kā arī sākās dejas un dziesmas. Visi ir noguruši, arī es. Sāku pārģērbties un aizmirsu, ka jāiet uz preses konferenci. Prieks, ka skatītāju bija daudz, neraugoties uz to, ka ir pēcsvētku diena'' preses konferenci iesāka ''Valmieras'' galvenais treneris Jurģis Kalns.

Otrā puslaika vidū laukumā uz brīdi atradās 12 valmierieši, par ko mača arbitrs ar dzelteno kartīti atalgoja Raimondu Krolli. ''Uzreiz sapratu, ka laukumā atrodas 12 futbolisti. Nebiju plānojis, ka piešķirs dzelteno kartīti. Manuprāt, tā ir tiesneša paviršība, ka viņš neredzēja nomainīto spēlētāju pametam laukumu. Mēs redzējām, arī Raimonds redzēja. Tā bija viltība no viņa puses, lai karstajā laikā ieturētu nelielu pauzīti. Mēs arī sākām kliegt, ka laukumā ir 12 futbolisti. Ja mūsu soliņš nebūtu par to ziņojis, varbūt mēs arī spēlētu 12 spēlētāju sastāvā. Es nezinu, kā tas tiktu traktēts,'' situāciju komentēja Kalns.

''Parasti ir sešu punktu spēles. Ar komandtiltiņu secinājām, ka šī ir deviņu punktu spēle. Uzvarot šo spēli, mums ir palikušas piecas spēles ar TOP komandām. Principā, četras no tām varam atļauties zaudēt, ja nezaudējam punktus pret apakšgala vienībām. Tas ir ar nosacījumu, ka ''Riga'' vai RFS uzvarēs visas atlikušās spēles. Ģērbtuvē runājām, ka nākamā spēle ir pret ''Spartaku''. Kā motivēt, kā savākt komandu pret jūrmalniekiem – tā būs lielākā problēma sezonas turpinājumā. Kas un kā mūs apturēs – es par to nedomāju. Jāiet soli pa solim un jādara savs darbs. Tad viss būs kārtībā,'' par svarīgo maču pret ''Riga'' un garo uzvaru sēriju izteicās valmieriešu galvenais stratēģis.

''Pretinieki izmantoja, ka malējie aizsargi nosēdās zemu. Gan Kamilo Mena, gan Džibrils Gejs, kā rezultātā tikām piespiesti pie saviem vārtiem un nācās dzīt komandu uz priekšu. ''Riga'' neko īpašu neizveidoja. Neatceros īpašus momentus, kad šķita, ka pretiniekiem jāgūst vārti. Mūsu bīstamās epizodes es atceros. Pirms spēles arī negribēju dzirdēt, ka mums der neizšķirts. Kāpēc, izcīnot 14 uzvaras pēc kārtas, ir jāizceļ vēlme izcīnīt neizšķirtu?'' retoriski vaicāja Kalns, komentējot arī otrā puslaika notikumus laukumā, kad mājinieki vairāk kontrolēja bumbu.

Pirmā puslaika izskaņā Daisuke Jokota nopelnīja 11 metru soda sitienu un pats arī to izpildīja, lai gan nav štata pendeļu sitējs. ''Raimonds Krollis ir galvenais 11 metru soda sitienu izpildītājs, otrais ir Ivans Želizko. Jokota nav starp pendeļu izpildītājiem, bet futbolisti paši par to laukumā vienojās. Nav pareizi trenerim no malas neļaut izpildīt soda sitienu. Tas nosit pārliecību,'' teica Jurģis Kalns.

Tāpat valmieriešu galvenais treneris komentēja Turcijas medijos izskanējušās baumas par Kamilo Menas transfēru uz Trabzonas klubu: ''Komunicēju ar kluba vadību. Menas situācija ir pārāk uzpūsta. Iespējams, Mena atstās mūsu komandu kādā brīdī, un ne tikai viņš. Tas noteikti nenotiks tuvākajās dienās.''

''Valmiera'' par astoņiem punktiem apsteidz tuvāko konkurenti RFS. Kalnam tika vaicāts, kura no sekotājām ir lielākā konkurente: ''Domāju, ka visas trīs komandas [RFS, ''Riga'' un ''Liepāja'']. Liepājnieki pērk vārtsargus par tādām naudas summām, kaut arī komandā spēlē Latvijas izlases vārtu sargs [Krišjānis Zviedris - KD]. Man ļoti žēl. Zviedris bija pēdējais liepājnieks pamatsastāvā Šādā veidā sačakarēs Liepājas futbolu. Tas vienmēr ir bijis augstākajās vietās, kad komandā spēlē liepājnieki. Liepājas futbols ir mīlēts, kad komandā spēlē liepājnieki. Tā komanda iet nepareizu ceļu, cenšoties piepildīt kāda cita ambīcijas, kurš, iespējams, nav kļuvis par čempionu un dara visu, lai tas notiktu.''

''Tas nav stāsts par Tamazu Pertiju. Mums ir ļoti labas attiecības. Tas ir stāsts par komandas vadību. Arī kluba vadītājs grib kļūt par čempionu, ieguldot tik lielus līdzekļus. Taču nedrīkst aizmirst par vietējiem spēlētājiem, vietējo skolu un atbalstītājiem, kuri ar katru gadu kļūst arvien mazāk. Tas ir koks ar diviem galiem – tu ej rezultātu virzienā, bet atbalstītāji iet prom. Mēs Valmierā ejam citu ceļu – sitamies viens par otru, cienam viens otru, veidojam labas attiecības,'' savas dzimtās pilsētas kluba situāciju, salīdzinot ar ''Valmieru'', turpināja komentēt Jurģis Kalns.

''Apsveicu ''Valmieras'' komandu ar uzvaru! Spēles laikā mums bija daži labi momenti, bet pieļāvām arī kļūdas, kas noveda pie ielaistiem vārtiem. Protams, futbolā individuālas kvalitātes ļauj izšķirt spēles rezultātu. To šoreiz izdarīja pretinieku futbolisti. Pirmais vārtu guvums bija ļoti skaists, taču tā bija mūsu aizsardzības kļūda, kādai parasti nevajadzētu notikt. Diemžēl šodien veiksme bija viņu pusē. Godīgi sakot, esmu lepns par savu komandu. Mēs laukumā atdevām visu un priekš manis, kā trenera, tas ir pats galvenais,'' par spēli izteicās ''Riga'' galvenais treneris Sandro Perkovičs.


, 2022-06-27 12:34, pirms 2 gadiem
Par daudzām lietām trenerim var piekrist ,taču publiski apspriest cita kluba stratēģiju,tēriņus utt ir ,kā minimums neprofesionāli .
Valmierai ,gan treneriem gan speletājiem šobrīd jāspēj noturēties uz zemes ,ja tas izdosies ,rudens būs zelta krāsās pīts!
, 2022-06-27 12:37, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Par daudzām lietām trenerim var piekrist ,taču publiski apspriest cita kluba stratēģiju,tēriņus utt ir ,kā minimums neprofesionāli .
Kāpēc visi grib zināt domas, bet to pateikt ir silkti? Mēs skatamies dažādus šovus kur to drīkst pateikt, bet ne treneri kuriem reāli jāspēlē pret tām komandām.

Manuprāt neko TĀDU nepateica, un ir atsvaidzinoši dzirdēt patiesas domas, arī par citu komandu, kas viņam tomēr tuva.
, 2022-06-27 12:39, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Par daudzām lietām trenerim var piekrist ,taču publiski apspriest cita kluba stratēģiju,tēriņus utt ir ,kā minimums neprofesionāli .
Valmierai ,gan treneriem gan speletājiem šobrīd jāspēj noturēties uz zemes ,ja tas izdosies ,rudens būs zelta krāsās pīts!
viss mūsdienās ir tik cenzēts un polikorekts, ka Kalns ir kā svaigs malks ar kalna gaisu, paldies viņam par to
Slēpts komentārs: Jawa
, 2022-06-27 12:56, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Par to un arī citiem Liepājas kluba sasniegumiem un trūkumiem būtu jārunā pašiem Liepājniekiem ,Liepājas sporta dzīves vadītājiem , darboņiem ,ieredņiem utt
Kalns ir Valmieras FC treneris ,tātad pārstāv šā kluba intereses ,kuras nekādīgi nav saistītas ar Liepājas FK darbības politiku ,tāpēc publiski nebūtu apspriežamas.
Jurģis ir liepājnieks, cik es zinu
, 2022-06-27 13:08, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Par daudzām lietām trenerim var piekrist ,taču publiski apspriest cita kluba stratēģiju,tēriņus utt ir ,kā minimums neprofesionāli .
Valmierai ,gan treneriem gan speletājiem šobrīd jāspēj noturēties uz zemes ,ja tas izdosies ,rudens būs zelta krāsās pīts!
Jurģis pateica visu kā ir, jo viņš, kā cilvēks, kuru no dzimšanas ir appūtuši Liepājas vēji, un kuram joprojām ir liela saikne ar Liepāju, kurš var pateikt savu sāpi nelaipojot, un kuram uz to ir tiesības tā darīt.
Liepājas futbola klubs, kuru agrāk atbalstīja pat neitrāli līdzjutēji no visas Latvijas, ir padarīts par absolūtu izsmieklu.
, 2022-06-27 13:16, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jurģis pateica visu kā ir, jo viņš, kā cilvēks, kuru no dzimšanas ir appūtuši Liepājas vēji, un kuram joprojām ir liela saikne ar Liepāju, kurš var pateikt savu sāpi nelaipojot, un kuram uz to ir tiesības tā darīt.
Liepājas futbola klubs, kuru agrāk atbalstīja pat neitrāli līdzjutēji no visas Latvijas, ir padarīts par absolūtu izsmieklu.
Cik no patreiz esošajiem FKL sastāvā ir īstie liepājnieki?
, 2022-06-27 13:27, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cik no patreiz esošajiem FKL sastāvā ir īstie liepājnieki?
Rakstā taču ir teikts-Krišjānis Zviedris.
Tiesa, ir vesela virkne spēlētāju, kuriem ir līgumi ar FK Liepāja, bet ikdienā trenējas un spēlē SC Grobiņa.
, 2022-06-27 13:42, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jurģis pateica visu kā ir, jo viņš, kā cilvēks, kuru no dzimšanas ir appūtuši Liepājas vēji, un kuram joprojām ir liela saikne ar Liepāju, kurš var pateikt savu sāpi nelaipojot, un kuram uz to ir tiesības tā darīt.
Liepājas futbola klubs, kuru agrāk atbalstīja pat neitrāli līdzjutēji no visas Latvijas, ir padarīts par absolūtu izsmieklu.
Par Jurģi ,Liepāju,tradīcijām,simpātijām,antipātijām utt ,visam piekrītu un novēlu Liepājai atrast pareizo attīstības ceļu ... tomēr liekas ,ka ja tu esi cita kluba (ValmieraFC) treneris nebūtu ētiski apspriest (publiski)cita kluba attīstības stratēģiju..
, 2022-06-27 13:44, pirms 2 gadiem
Pertija vēl solījās Valmieru apdzīt 🤣🤣mūžīgais neveiksminieks
Bet Jurģis, visi punkti uz I. Ne katrs to publiski spēj pateikt 👍
Slēpts komentārs: soccerlover
, 2022-06-27 13:57, pirms 2 gadiem
soccerlover rakstīja: Jurģis laikam apvainojies, ka viņš nav paņemts uz FK Liepāju. Viņam Liepājas futbols nav interesants kopš viņš no šejienes aizbrauca uz Jūrmalu un spēlēja tur toto. Pēc tam neveiksmīgi trenēja 1.līgu, visi to zinām.
Ja nebūtu Hramova, Liepājā jau sen vairs nebūtu futbola, un Māris malacis, ka saglāba klubu. Te viss būs labi. Un, Valmiera, veiksmi jums, bet, Jurģi, nevajag vienam parakstīties uz Valmieras panākumiem. Tur klubs ir malači, prezidents arī, bet Kalns aizgāja jau uz sagatavotu komandu. Kad nebūs šī sastāva, un viņš no nekā tā sagatavos komandu, tad visi varēsim par viņa darbu priecāties, bet pagaidām Valmieras līdzjutēji var priecāties tikai par prezidentu, ņemot vērā, ka puiši spēlē bez atalgojuma
Pertija arī aizgāja uz it kā sagatavotu komandu,tikai tagad jums tur sākās kaut kāda huiņa.Es saprotu,ka Eirokausos nav tā labākā izloze,bet tā izmainīt komandu pusceļā.Nezinu,bet parasti,tas ne pie kā laba nenoved.Paskatīsimies.
, 2022-06-27 14:06, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Rakstā taču ir teikts-Krišjānis Zviedris.
Tiesa, ir vesela virkne spēlētāju, kuriem ir līgumi ar FK Liepāja, bet ikdienā trenējas un spēlē SC Grobiņa.
Kāpēc rakstā nav minēts Ķigurs, kurš cik man zināms, aizvien ir Liepājā nevis Grobiņā?
, 2022-06-27 14:10, pirms 2 gadiem
soccerlover rakstīja: Jurģis laikam apvainojies, ka viņš nav paņemts uz FK Liepāju. Viņam Liepājas futbols nav interesants kopš viņš no šejienes aizbrauca uz Jūrmalu un spēlēja tur toto. Pēc tam neveiksmīgi trenēja 1.līgu, visi to zinām.
Ja nebūtu Hramova, Liepājā jau sen vairs nebūtu futbola, un Māris malacis, ka saglāba klubu. Te viss būs labi. Un, Valmiera, veiksmi jums, bet, Jurģi, nevajag vienam parakstīties uz Valmieras panākumiem. Tur klubs ir malači, prezidents arī, bet Kalns aizgāja jau uz sagatavotu komandu. Kad nebūs šī sastāva, un viņš no nekā tā sagatavos komandu, tad visi varēsim par viņa darbu priecāties, bet pagaidām Valmieras līdzjutēji var priecāties tikai par prezidentu, ņemot vērā, ka puiši spēlē bez atalgojuma
Vai tad Valmierā futbolisti spēlē par vēdera tiesu atalgojumu nesaņem ???? Pastāsti lūdzu vairāk
, 2022-06-27 14:26, pirms 2 gadiem
soccerlover rakstīja: Jurģis laikam apvainojies, ka viņš nav paņemts uz FK Liepāju. Viņam Liepājas futbols nav interesants kopš viņš no šejienes aizbrauca uz Jūrmalu un spēlēja tur toto. Pēc tam neveiksmīgi trenēja 1.līgu, visi to zinām.
Ja nebūtu Hramova, Liepājā jau sen vairs nebūtu futbola, un Māris malacis, ka saglāba klubu. Te viss būs labi. Un, Valmiera, veiksmi jums, bet, Jurģi, nevajag vienam parakstīties uz Valmieras panākumiem. Tur klubs ir malači, prezidents arī, bet Kalns aizgāja jau uz sagatavotu komandu. Kad nebūs šī sastāva, un viņš no nekā tā sagatavos komandu, tad visi varēsim par viņa darbu priecāties, bet pagaidām Valmieras līdzjutēji var priecāties tikai par prezidentu, ņemot vērā, ka puiši spēlē bez atalgojuma
Interesanti būtu zināt no kurienes tav šāda informācija par neizmaksātām algām, jo cik man zināms tad parasti cilvēki atsakās strādāt kad nesaņem algu, bet šie džeki raujas melnām mutēm.

Man liekas ka tev skaudība kā Liepājas fanam!
, 2022-06-27 15:03, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Vai tad Valmierā futbolisti spēlē par vēdera tiesu atalgojumu nesaņem ???? Pastāsti lūdzu vairāk
Netici tādām huiņām. Saņem un saņem ok
, 2022-06-27 15:08, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kāpēc rakstā nav minēts Ķigurs, kurš cik man zināms, aizvien ir Liepājā nevis Grobiņā?
Tu man vaicāji par tiem, kuri FKL futbolisti ir īsti liepājnieki, vai par tādiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā?
Ķigurs nav liepājnieks, bet gan no Limbažiem. Viņš tāpat kā Savaļnieks, Tobers, brāļi Ikaunieki utt. nav dzimuši Liepājā, bet par futbolistiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā.
, 2022-06-27 15:12, pirms 2 gadiem
Jawa rakstīja: Par Jurģi ,Liepāju,tradīcijām,simpātijām,antipātijām utt ,visam piekrītu un novēlu Liepājai atrast pareizo attīstības ceļu ... tomēr liekas ,ka ja tu esi cita kluba (ValmieraFC) treneris nebūtu ētiski apspriest (publiski)cita kluba attīstības stratēģiju..
Neredzu neko sliktu tajā, ka Jurģis, kā Liepājas patriots, pasaka visu kā ir saistībā ar FKL.
, 2022-06-27 15:21, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu man vaicāji par tiem, kuri FKL futbolisti ir īsti liepājnieki, vai par tādiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā?
Ķigurs nav liepājnieks, bet gan no Limbažiem. Viņš tāpat kā Savaļnieks, Tobers, brāļi Ikaunieki utt. nav dzimuši Liepājā, bet par futbolistiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā.
Skaidrs. Nezināju, ka viņš no Limbažiem.
, 2022-06-27 15:44, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu man vaicāji par tiem, kuri FKL futbolisti ir īsti liepājnieki, vai par tādiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā?
Ķigurs nav liepājnieks, bet gan no Limbažiem. Viņš tāpat kā Savaļnieks, Tobers, brāļi Ikaunieki utt. nav dzimuši Liepājā, bet par futbolistiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā.
Nu ja jau tā,tad Krišjānis Zviedris arī nav liepājnieks,bet gan kuldīdznieks.Vai nezinaji?
, 2022-06-27 15:49, pirms 2 gadiem
Par Liepāju precīzāk nepateikt . Zuntners tik čakarē prātu Hromovam, lai tik pērk spēlētājus.
, 2022-06-27 16:01, pirms 2 gadiem
Kamazs kooperējas ar Gavrilovu. Spožs toto koolektīvs.
, 2022-06-27 16:54, pirms 2 gadiem
, 2022-06-27 17:42, pirms 2 gadiem
Liepājas ceļu jau iet visi naudīgie klubi, jo ir jāatgūst nauda un japelna ar ieplūšanu euro kausos, viņiem nospļauties gan uz tradīcijām, gan uz Latvijas futbolu kopumā, praktiska leģionāru limita likvidēšana bija pēdējais piliens.
, 2022-06-27 18:08, pirms 2 gadiem
Zombijs rakstīja: Liepājas ceļu jau iet visi naudīgie klubi, jo ir jāatgūst nauda un japelna ar ieplūšanu euro kausos, viņiem nospļauties gan uz tradīcijām, gan uz Latvijas futbolu kopumā, praktiska leģionāru limita likvidēšana bija pēdējais piliens.
Cik ilgi par leģu limitu var raudāt? Cik sezonas vēl? Vai labāk ir Anglijas 8.līgas līmeņa čempionāts, ka tik Latvijas futbolisti spēlē un dzīvo siltumnīcas apstākļos?
, 2022-06-27 18:10, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu man vaicāji par tiem, kuri FKL futbolisti ir īsti liepājnieki, vai par tādiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā?
Ķigurs nav liepājnieks, bet gan no Limbažiem. Viņš tāpat kā Savaļnieks, Tobers, brāļi Ikaunieki utt. nav dzimuši Liepājā, bet par futbolistiem kļuvuši Liepājas futbola sistēmā.
Liepājnieki ir tikai tie, kas ir dzimuši Liepājā? Tad jau arī Zviedris nav, jo dzimis Kuldīgā. Jurģis pārspīlē, Liepājā par savējiem uzskata arī Savaļņieku un Ķiguru, kurš pirms traumas bija pamatsastāvā līderis. 3 savējie pamatsastāvā nav maz, reti klubu, kur vairāk. Domāju, ka pie Tamaza arī Kārkliņš spēlēs vairāk pamatā, tātad, ja visiem veselība un nav kartiņu, 4 liepājnieki pamatā.

Lai arī Jurģis runā daudz taisnības, viņam kā cita kluba galvenajam trenerim nevajadzētu komentēt citu problēmas un pieeju. Neprofesionāli.
, 2022-06-27 18:23, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Nu ja jau tā,tad Krišjānis Zviedris arī nav liepājnieks,bet gan kuldīdznieks.Vai nezinaji?
Nē, to gan nezināju!
Paldies par info!
, 2022-07-10 19:54, pirms 2 gadiem
Jurģis kalns
Andris Krušatins ar "Liepāju" kļuvis par Latvijas čempionu, bet nu ir "Grobiņas" kapteinis. Foto: Aiga Veisa
19

Ilgi gaidītais derbijs: bagātā "Liepāja" pret liepājnieku iemīļoto debitanti "Grobiņu"

"TonyBet" Virslīgas septītā kārta futbolā noslēgsies ar divām spēlēm ceturtdienas vakarā. Vispirms plkst. 17.30 tiksies "Grobiņas SC"/LFS un "Liepāja", bet plkst. 19.30 "Jelgava" uzņems "Valmieru". Abu maču tiešraides portālā Sportacentrs.com, pirmās spēles tiešraide arī kanālā TV4.
Petrs Marešs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/FK RFS
15

Marešam meistarīgs tālsitiens, RFS pasniedz "Mettai" baranku un pārņem vadību

Latvijas futbola Virslīgas līderpozīcijā izvirzījusies titula glabātāja RFS, savā laukumā ar 2:0 pārspējot citu galvaspilsētas vienību "Mettu".
Iļja Korotkovs un Mors Tallā. Foto: Kristians Putniņš
8

Vārti puslaika beigās un pusstunda vairākumā ļauj "Audai" tikt pie otrās uzvaras

Šovakar otro uzvaru Latvijas futbola Virslīgas 2024. gada sezonā izcīnīja "Auda", kas ar 1:0 pieveica vairāk nekā pusstundu mazākumā spēlējušo "Daugavpili". Vienīgos vārtus iesita senegāliešu uzbrucējs Mors Tallā.