Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Audas" prezidents Gorkšs: "LFF atgādina lokomotīvi bez vadītāja"

"Audas" prezidents Gorkšs: "LFF atgādina lokomotīvi bez vadītāja"
Juris Gorkšs. Foto: LFF

Futbola kluba "Auda" prezidents Juris Gorkšs ir vīlies Latvijas Futbola federācijas (LFF) lēmumā nepiešķirt tam licenci dalībai šī gada Virslīgas turnīrā. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com viņš neslēpj, ka LFF atgādina lokomotīvi bez vadītāja, kuras pieturvietas nosaka kāds ambiciozs LFF darbinieks vai nekompetenta valde.

Otrdien federācijā netika apmierināta "Audas" apelācija, tāpēc šim klubam netika izsniegta LFF-A licence dalībai šī gada Virslīgas turnīrā. Līdz ar to Latvijas spēcīgākajā futbola līgā nākamajā sezonā startēs deviņas komandas.

"Mūsu galvenie trūkumi bija infrastruktūra jeb stadions un akadēmija. Mēs esam klubs ar zināmu vārdu, tradīcijām un vēsturi, kas augstākajā līgā bijis trīs gadus un ir izkritis, bet nav pārstājis eksistēt. Bieži bijuši tādi gadījumi, kad klubi pēc izkrišanas no Virslīgas no futbola kartes pazūd vispār. Pēdējos gadus spēlējam Baldonē, kur ir fantastisks stadions. Protams, tam pietrūkst, lai atbilstu visām Virslīgas prasībām. Tomēr tā ir tikai 40 000 – 50 000 eiro investīcija, lai pabeigtu ģērbtuves un pievadītu tām komunikācijas. To minējām arī savā iesniegumā un bijām gatavi to izdarīt. Kad iesniedzām apelāciju, pievienojam dokumentus, kuros ir līgums ar "Skonto" stadionu," atklāj Gorkšs, kurš piebilst, ka arī jautājumu par akadēmiju "Auda" bijusi gatava sakārtot.

"Klubā "Auda" ir vairāk nekā 200 bērnu. Protams, neatbilstam tādām akadēmijām, kādas ir "Rīgas Futbola skola", "Daugavpils" vai "Liepāja". Ja salīdzina "Audu" ar "Super Nova" vai "Dinamo", mums ir lielākas priekšrocības. Mums ir pat divas bāzes. Kad kārtojām akadēmijas jautājumu, mums jau pašā sākumā teica, ka mēs akreditāciju nedabūsim – mums jārunā ar "Super Nova". Taču mēs esam klubs, kas ir ieinteresēts, lai tam būtu sava akadēmija. Ja federācija domā par futbola attīstību, viņiem pašiem vajadzētu būt ieinteresētiem, ka šai vienai reizei mums iedod kādu atlaidi vai uzdevumu, līdz kuram datumam mums jānovērš trūkumi. Bet nekas tāds nenotika. Tikai vēlējums aiziet sakārtot akadēmijas jautājumu ar kādu citu klubu. Mūsu mērķis to bija darīt sava kluba iekšienē. Arī šo jautājumu sakārtojām – uzrakstījām federācijai garantijas vēstuli, ka samaksāsim nolikumā noteiktos 200 000 eiro, ja klubam nav savas akadēmijas vai nav panākta vienošanās ar kādu citu akadēmiju. Šī nauda tad tiktu novirzīta jaunatnes futbola attīstībai. Federācijai arī tas nebija vajadzīgs!" neizpratni pauž Gorkšs.

"Auda" prezidents atzīst, ka ir vilšanās par to, ka federācija klubu nav sadzirdējusi un nav no jauna izskatījusi tā iesniegto papildinājumu licences saņemšanai.

"Šogad būs paradokss, ka Virslīgā spēlēs komanda, kas vietu tajā izcīnījusi ne pēc sportiskā principa, bet vienība, kas pati savās preses relīzēs deklarē, ka licenci nopirka! Tas dod varbūtību, ka pēc nākamās sezonas "Šahtjors", "Pahtakors", "Zenīts", "Ņeftči" būs gatavi nopirkt licenci spēlēšanai Virslīgā no kādas pirmās līgas komandas. Varbūt kādam noveiksies, varēs labi nopelnīt! Uzskatu, tas nav normāli. Federācijai valstī jāattīsta futbols, lai šeit būtu stipri un ilgtspējīgi klubi, nevis jāatbalsta apšaubāmi projekti. Futbola federācija atgādina lokomotīvi bez vadītāja, kuras pieturvietas nosaka kāds ambiciozs LFF darbinieks vai nekompetenta valde. Federācija ir pārvērtusies par turku tirgu, kur var pirkt un pārdot akadēmijas, pie tam to dara pat dažs labs valdes loceklis; kur var pirkt un pārdot licences," Gorkšam esot pilnīga vilšanās federācijas darbībā un tās pieņemtajā lēmumā.

"Pandēmijas apstākļos jebkurā nozarē ir grūti, un ir jāpieliek lielāki spēki, jāplāno un jādomā uz priekšu. Mēs pēdējo maču nospēlējām oktobrī. Jau tad rakstījām federācijai vēstules, esmu divreiz ticies ar prezidentu [Vadimu Ļašenko], bet ne uz vienu kluba rakstīto vēstuli neesmu saņēmis atbildi. Domāju, jau rudenī, ņemot vērā pandēmijas radītos ierobežojumus, varēja nolemt par šī sezonas formātu, lai klubi gan Virslīgā, gan pirmajā līgā varētu normāli gatavoties. Diemžēl federācijā nebija neviena, kurš spētu pieņemt sakarīgus lēmumus, un viss tika vilkts līdz pēdējam brīdim. Ja mēs no šodienas pēkšņi būtu kļuvuši par Virslīgas komandu, līdz sezonas sākumam būtu atlicis mazāk nekā viens mēnesis! Kāda var būt gatavošanās? Man prātā nāk domas, ka visu šo laiku kāds par mums ir ņirgājies un vazājis aiz deguna, zinot, ka mēs tāpat nekur netiksim. Man ir aizdomas, ka tā šoreiz ir bijis. Vilšanās ir liela, bet, teikšu godīgi, tas man nav nekāds pārsteigums," norāda Gorkšs.

"Mums tagad ir ambīcijas ieņemt pirmo vietu pirmajā līgā un pēc sezonas par lielu naudu pārdot kādam licenci," ar devu ironijas saka Gorkšs. "Vismaz tā varēsim uzlabot infrastruktūru un ieguldīt naudu kluba attīstībā. Spēlēsim, lai uzvarētu pirmo līgu. Cerams, pandēmija čempionātam vairs netraucēs."

Tiesa, Gorkšs uzsver, ka arī pirmās jeb Nākotnes līgas kontekstā LFF nav nākusi klajā ar kādu plānu, lai klubi vismaz varētu rēķināties, kad varētu turnīrs sākties, un tam gatavoties.

     [+] [-]

, 2021-02-17 13:01, pirms 3 gadiem
Šogad sakārtojat infrastruktūru un akadēmiju. Uzvarat Nākotnes līgā! Un lieta darīta. Nevajadzēs lieki pukstēt un gaidīt, kad pametīs kādu kaulu...

  +6 [+] [-]

, 2021-02-17 13:06, pirms 3 gadiem
tak paskataties, kas sēž LFF valdē....piedāvāt Super Novas akadēmiju,jau vien ko pasaka par valdes locekļu pieeju lietām...

  +6 [+] [-]

, 2021-02-17 13:09, pirms 3 gadiem
Te arī ir atbildes par FK Tukums 2000 nevēlēšanos tirgoties un gaidīt, zinot ka piepesīs, bet spēlēt pirmajā līgā.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-17 13:14, pirms 3 gadiem
Tās ir šausmas kas notiek latvijas futbolā. Bardaks vēl būtu maigi teuikt, tā ir kaitniecība.
neļauj spēlēt tiem kas grib un var!

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 13:34, pirms 3 gadiem
45% no LFF valdes locekļiem ir tiešie 1.līgas klubu pārstāvji

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 13:51, pirms 3 gadiem
Nu Gorkša kungam būtu jāizstāsta viss stāsts. Kā pēkšņi nīkuļojošais klubs palicis par Virslīgas kandidātu? Vai tik kādam nav jau pārdevies? . No kurienes nīkuļojošam klubam pēkšņi var atrasties 200tk? Sava "tumbočka"?

  +3 [+] [-]

, 2021-02-17 13:56, pirms 3 gadiem
Ko sēsi,to pļausi.Labs sakāmvārds par šī brīža situāciju Latvijas futbola dārziņā ar nebeidzāmiem ārkārtas kongresiem,kamēr viņi savu panāca.Nometa Gorkšu ,tika pie varas.amatiem un naudas.Un ko redzam?Ir kļuvis vēl sliktāk.Prezidents braukā pa siltām zemēm,tiekās ar ievērojamiem cilvēkiem.Cerams,ka no tā būs kāds labums,bet tajā pašā laikā,nepilnu mēnesi pirms sezonas atklāšanas,šeit notiek "pilsoņu kariņš",kā to zīmīgi nodēvēja Žigajeva raidījumā. Visu cieņu Jurijam par vakardienas raidījumu,kurš lieliski izgaismoja šo uzpampušo augoni.Vienā pusē dalītāji(LFF),kuriem apetīte aug ēdot un otrajā strādātāji (LFV),kaut arī viņi ir ne bez savas"uts".Vismaz daudz ko parastais līdzjutējs uzzināja,pat vairāk,nekā vajadzētu zinātBet futbola sabiedrība,lai nu saņem to,par ko balsoja pēdējā kongresā.Labu apetīti!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 14:06, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Ko sēsi,to pļausi.Labs sakāmvārds par šī brīža situāciju Latvijas futbola dārziņā ar nebeidzāmiem ārkārtas kongresiem,kamēr viņi savu panāca.Nometa Gorkšu ,tika pie varas.amatiem un naudas.Un ko redzam?Ir kļuvis vēl sliktāk.Prezidents braukā pa siltām zemēm,tiekās ar ievērojamiem cilvēkiem.Cerams,ka no tā būs kāds labums,bet tajā pašā laikā,nepilnu mēnesi pirms sezonas atklāšanas,šeit notiek "pilsoņu kariņš",kā to zīmīgi nodēvēja Žigajeva raidījumā. Visu cieņu Jurijam par vakardienas raidījumu,kurš lieliski izgaismoja šo uzpampušo augoni.Vienā pusē dalītāji(LFF),kuriem apetīte aug ēdot un otrajā strādātāji (LFV),kaut arī viņi ir ne bez savas"uts".Vismaz daudz ko parastais līdzjutējs uzzināja,pat vairāk,nekā vajadzētu zinātBet futbola sabiedrība,lai nu saņem to,par ko balsoja pēdējā kongresā.Labu apetīti!
Labi rūkts

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 14:15, pirms 3 gadiem
coman rakstīja: Nu Gorkša kungam būtu jāizstāsta viss stāsts. Kā pēkšņi nīkuļojošais klubs palicis par Virslīgas kandidātu? Vai tik kādam nav jau pārdevies? . No kurienes nīkuļojošam klubam pēkšņi var atrasties 200tk? Sava "tumbočka"?
Arī sava taisnība,jo nevienam nav noslēpums,ka pērn Audu kļuva par burtisku Riga FC farmklubu,jo kā lai citādi to nosauc,ja komandu pērn 1.līgā pārstāvējia Riga FC audzēkņi ar visu treneru korpusu.Šeit gan es LFF lēmumam piekrītu.Gribat spēlēt virslīgā,attīstiet savu infrastruktūru līdz virslīgas līmeņa prasībām,pieprasiet no LFF pienākušo naudu par akadēmijas attīstīšanu un uz priekšu,uz virslīgu.Tikai ne kā Riga FC farmklubs.Apmēram tā.Pietiek šo farmklubu eksperimentu,jo tas ir pagājis etaps.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 14:31, pirms 3 gadiem
Man stāstīja, ka viss bardaks LFF tik Gorkša dēļ, pēctam vair snebūs nekādas savstarpējas rīvēšanās un visi strādās kopā Vakar PPK ļoti labi varēja redzēt valdes (O.Pulks) vāvuļošanu un pēctam Krivuņeca atbildi. Atkal jaunas intrigas un viss sākas no gala.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 14:33, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Arī sava taisnība,jo nevienam nav noslēpums,ka pērn Audu kļuva par burtisku Riga FC farmklubu,jo kā lai citādi to nosauc,ja komandu pērn 1.līgā pārstāvējia Riga FC audzēkņi ar visu treneru korpusu.Šeit gan es LFF lēmumam piekrītu.Gribat spēlēt virslīgā,attīstiet savu infrastruktūru līdz virslīgas līmeņa prasībām,pieprasiet no LFF pienākušo naudu par akadēmijas attīstīšanu un uz priekšu,uz virslīgu.Tikai ne kā Riga FC farmklubs.Apmēram tā.Pietiek šo farmklubu eksperimentu,jo tas ir pagājis etaps.
Ja godīgi, neredzu problēmu fārmklubam. Vietiņa jaunajiem čaļiem attīstīties, tā pati Rīga savu fārmu arī bez spēļu atdošanām uzvarēs. Ok, nav akadēmijas, bet ja ir gatavi piķot 200k, tad uz priekšu, noteikumi visiem vienādi.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 14:40, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Arī sava taisnība,jo nevienam nav noslēpums,ka pērn Audu kļuva par burtisku Riga FC farmklubu,jo kā lai citādi to nosauc,ja komandu pērn 1.līgā pārstāvējia Riga FC audzēkņi ar visu treneru korpusu.Šeit gan es LFF lēmumam piekrītu.Gribat spēlēt virslīgā,attīstiet savu infrastruktūru līdz virslīgas līmeņa prasībām,pieprasiet no LFF pienākušo naudu par akadēmijas attīstīšanu un uz priekšu,uz virslīgu.Tikai ne kā Riga FC farmklubs.Apmēram tā.Pietiek šo farmklubu eksperimentu,jo tas ir pagājis etaps.
Ar šo komentāru Tu nonāci galīgā pretrunā ar to ko rakstīji iepriekšējā komentārā.
Pēc šī komentāra iznāk, ka LFF ir malacīši, jo grauj veco iesīkstējušo sistēmu, un mēģina izveidot jaunu normālāku. Neskatoties uz daudzām sabotāžām no LFV klubiem, un uz šo līgu pretendējošiem 1. līgas klubiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 14:43, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ja godīgi, neredzu problēmu fārmklubam. Vietiņa jaunajiem čaļiem attīstīties, tā pati Rīga savu fārmu arī bez spēļu atdošanām uzvarēs. Ok, nav akadēmijas, bet ja ir gatavi piķot 200k, tad uz priekšu, noteikumi visiem vienādi.
Neesmu pārliecināts, ka LFV vadošajiem klubiem LFV vajag arī savus punktu donorus.
Lai tik farmi spēlē 1. līgā, un labākos jaunos ceļ augšā uz LFV, ar iespēju spēlēt mātes komandā.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 14:52, pirms 3 gadiem
Par cik ir Covid laiks un visā pasaulē ir grūti, varēja iedot atlaidi un pielaist. Vismaz būtu vēl trijiem (gan jau vairāk) vietējiem spēlētājiem laba spēļu prakse. Un jo vairāk vietējo, neatkarīgi no rezultāta, solidaritātes maksājumos būtu ienākumi, ar kuriem 22.gadā mēģinātu tikt atpakaļ virslīgā.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 14:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar šo komentāru Tu nonāci galīgā pretrunā ar to ko rakstīji iepriekšējā komentārā.
Pēc šī komentāra iznāk, ka LFF ir malacīši, jo grauj veco iesīkstējušo sistēmu, un mēģina izveidot jaunu normālāku. Neskatoties uz daudzām sabotāžām no LFV klubiem, un uz šo līgu pretendējošiem 1. līgas klubiem.
Beidz te fantazēt un nepieraksti man to,ko es neesmu teicis.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 15:25, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Ko sēsi,to pļausi.Labs sakāmvārds par šī brīža situāciju Latvijas futbola dārziņā ar nebeidzāmiem ārkārtas kongresiem,kamēr viņi savu panāca.Nometa Gorkšu ,tika pie varas.amatiem un naudas.Un ko redzam?Ir kļuvis vēl sliktāk.Prezidents braukā pa siltām zemēm,tiekās ar ievērojamiem cilvēkiem.Cerams,ka no tā būs kāds labums,bet tajā pašā laikā,nepilnu mēnesi pirms sezonas atklāšanas,šeit notiek "pilsoņu kariņš",kā to zīmīgi nodēvēja Žigajeva raidījumā. Visu cieņu Jurijam par vakardienas raidījumu,kurš lieliski izgaismoja šo uzpampušo augoni.Vienā pusē dalītāji(LFF),kuriem apetīte aug ēdot un otrajā strādātāji (LFV),kaut arī viņi ir ne bez savas"uts".Vismaz daudz ko parastais līdzjutējs uzzināja,pat vairāk,nekā vajadzētu zinātBet futbola sabiedrība,lai nu saņem to,par ko balsoja pēdējā kongresā.Labu apetīti!
Tu pats kontrolē ko raksti? Vai arī jau iestājusies vecuma demence?
Pārmest LFF prezidentam, ka tas brauc veidot kontaktus un sadarbību ar FIFA augstākā līmeņa darbiniekiem, vispār ir aprobežotības augstākā pakāpe. Un braukt var kad FIFA prezidents var tikties, un nevis kad Alguna kungam tas varētu patikt.
Laikam jau uzskatāt, ka FIFA prezidents brauks uz Latviju kontaktus un sadarbību veidot. Tikai tā gaidot var palikt gribot, un brīnoties, kā, piemēram, LT un EST mums visos līmeņos aiziet gaismas gadu ātrumā garām, jo veiksmīgi sadarbojas ar UEFA un FIFA augstākā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 16:02, pirms 3 gadiem
Gorkšs izstāsta tikai Audas kluba un savu personīgo nostāju ,kur federācijas amatpersonu komentārs/pamatojums par pieņemto lēmumu ?

Valde mainās ,bet stils nē!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-17 16:43, pirms 3 gadiem
Izveidota sistēma,lai virslīgā nespēlētu viena gada projekti,bet par 100-200t vieta tiek nopirkta. Ļoti jauki. Tajā pašā laikā vietējai komandai. Izskatās pat tīri ok bizness. Starpcitu kādu infrastruktūru NOAH attīsta?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 17:37, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu pats kontrolē ko raksti? Vai arī jau iestājusies vecuma demence?
Pārmest LFF prezidentam, ka tas brauc veidot kontaktus un sadarbību ar FIFA augstākā līmeņa darbiniekiem, vispār ir aprobežotības augstākā pakāpe. Un braukt var kad FIFA prezidents var tikties, un nevis kad Alguna kungam tas varētu patikt.
Laikam jau uzskatāt, ka FIFA prezidents brauks uz Latviju kontaktus un sadarbību veidot. Tikai tā gaidot var palikt gribot, un brīnoties, kā, piemēram, LT un EST mums visos līmeņos aiziet gaismas gadu ātrumā garām, jo veiksmīgi sadarbojas ar UEFA un FIFA augstākā līmenī.
Pats nezini sarunas gaitas, sarunu rezultātus un sarunu tēmas. Bet priecājies, ka Ļaška super darbu esot padarijis

  -1 [+] [-]

, 2021-02-17 17:40, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man stāstīja, ka viss bardaks LFF tik Gorkša dēļ, pēctam vair snebūs nekādas savstarpējas rīvēšanās un visi strādās kopā Vakar PPK ļoti labi varēja redzēt valdes (O.Pulks) vāvuļošanu un pēctam Krivuņeca atbildi. Atkal jaunas intrigas un viss sākas no gala.
Nezini, ko tas mettas mihelsons atkal ārdās? Takš gāza Gorkšu, dabuja savējos valdē un atkal čīkst.

     [+] [-]

, 2021-02-17 17:45, pirms 3 gadiem
Ir tiaki Auda-Neo... nezinu nevienu cilvēku izņemot vidējo un jaunāko Gorkšu, kurš varētu kko labu pateikt par Juri Grokšu

  +1 [+] [-]

, 2021-02-17 17:45, pirms 3 gadiem
Bija gatavas spélét virslïgã 12 komandas, trijãm LFF to liedza. Kãds liktenis bûs śîm 3 omandãm, tãs spélétãjiem, cik komandas péc noraidîjuma saglabãs sastãvu?
Jelgava jau paziñojusi par esośãs komandas likvidãciju. Turklãt śajãs komandãs pamatã spéléja vietéjie futbolsti UN vél pat nav zinãms kad sãksies 1lîgas ćempionãts?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-17 17:53, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats nezini sarunas gaitas, sarunu rezultātus un sarunu tēmas. Bet priecājies, ka Ļaška super darbu esot padarijis
https://lff.lv/zinas/13085/lff-un-f...

  +4 [+] [-]

, 2021-02-17 22:10, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Ko sēsi,to pļausi.Labs sakāmvārds par šī brīža situāciju Latvijas futbola dārziņā ar nebeidzāmiem ārkārtas kongresiem,kamēr viņi savu panāca.Nometa Gorkšu ,tika pie varas.amatiem un naudas.Un ko redzam?Ir kļuvis vēl sliktāk.Prezidents braukā pa siltām zemēm,tiekās ar ievērojamiem cilvēkiem.Cerams,ka no tā būs kāds labums,bet tajā pašā laikā,nepilnu mēnesi pirms sezonas atklāšanas,šeit notiek "pilsoņu kariņš",kā to zīmīgi nodēvēja Žigajeva raidījumā. Visu cieņu Jurijam par vakardienas raidījumu,kurš lieliski izgaismoja šo uzpampušo augoni.Vienā pusē dalītāji(LFF),kuriem apetīte aug ēdot un otrajā strādātāji (LFV),kaut arī viņi ir ne bez savas"uts".Vismaz daudz ko parastais līdzjutējs uzzināja,pat vairāk,nekā vajadzētu zinātBet futbola sabiedrība,lai nu saņem to,par ko balsoja pēdējā kongresā.Labu apetīti!
vari pateikt, ko tādu LFV dara, ka tāds veidojums vispār ir vajadzīgs, LFF dod laikam ap 300 k šogad, kāds tā te minēja, kur ir tas lielais LFV devums, es nahrenizētu tādu lieku augoni un miers. LFF jāskatās un jārūpējas par valsts futenes attīstību, ne tikai 7 sanākušu augstmaņu interesēm.

     [+] [-]

, 2021-02-18 10:15, pirms 3 gadiem
Tik bezjēdzīga ,attīstību nenesoša LFF vadība nav redzēta. Atkal grupējumi sacenšas savā starpā par savu kabatu pieraušanu ar biedrības naudu. Vai kļuvis labāk ? Nē , vēl sliktāk. Intriganti spicē , analfabēti valdē.

     [+] [-]

, 2021-02-18 11:04, pirms 3 gadiem
Šitai afērai ir kāds vienkāršs skaidrojums, un to zina tie, kas tuvāk stāv futbola virtuvei. Kā nezinātājs varu tikai paspriedelēt.

Ko Audai dotu tāda plika dalība virslīgā? Divi klubi nesen paši izlēma tur nepiedalīties, acīmredzot saliekot ieguvumus pret izdevumiem un izsecinot, ka mīnusi vien ir, jo augstas vietas iegūt nav reāli.

Manuprāt, tāda Auda tur būtu tikai nosacīta "prestiža" pēc, un īstais ieguvējs būtu baumotais saimnieks FC Rīga - ne jau tādēļ, ka viņiem pienestu punktus, kurus viņi paši nevarētu izcīnīt, bet tādēļ, ka savas rezerves varētu uzturēt augstākā līmenī. Varbūt, ka Latvijas futbolam no tā sliktāk nebūtu, bet diezgan skarbi būtu tas, ka Rīga pat saviem dublieriem tad būtu nopirkuši vietu virslīgā.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-18 11:28, pirms 3 gadiem
Vadītājs ir - krievs dzērumā !

  +1 [+] [-]

, 2021-02-18 11:35, pirms 3 gadiem
mndvolk rakstīja: Šitai afērai ir kāds vienkāršs skaidrojums, un to zina tie, kas tuvāk stāv futbola virtuvei. Kā nezinātājs varu tikai paspriedelēt.

Ko Audai dotu tāda plika dalība virslīgā? Divi klubi nesen paši izlēma tur nepiedalīties, acīmredzot saliekot ieguvumus pret izdevumiem un izsecinot, ka mīnusi vien ir, jo augstas vietas iegūt nav reāli.

Manuprāt, tāda Auda tur būtu tikai nosacīta "prestiža" pēc, un īstais ieguvējs būtu baumotais saimnieks FC Rīga - ne jau tādēļ, ka viņiem pienestu punktus, kurus viņi paši nevarētu izcīnīt, bet tādēļ, ka savas rezerves varētu uzturēt augstākā līmenī. Varbūt, ka Latvijas futbolam no tā sliktāk nebūtu, bet diezgan skarbi būtu tas, ka Rīga pat saviem dublieriem tad būtu nopirkuši vietu virslīgā.
Nezinu, varbūt nav viss ideāli ar Audu, bet kurā klubā tad ir viss ideāli, tāpat Valmierā pērn bija problēmas, Spartakā. . .
Bet šoreiz galvenais, ka čempionāts tiek apcirpts līdz 9 komandām.
Jelgavai un Tukumam nebija sākumā do'ma atteikties, Tukums cerēja līdz pēdējam, ka būs 12 komandas, Jelgavai neiedeva licenci un tad komanda tādā izskatā vispār pajuka.
Kā Tukums, bet sevišķi Jelgava ir vērā ņemamas pilsētas un ja pilsētas komanda piedalās virslīgā, tas ceļ interesi un futbola popularitāti.
Ja daži spēcīgākie klubi, kuriem ir futbolistu pārprodukcija izīrē savus spēlētājus citiem klubiem, Audai vai kādam citam, neredzu neko sliktu. Pārsvarā tie ir vietējie spēlētāji, kas vairāk sēž uz beņķīša- spēlētājiem ļauj uzturēt sevi formā un iegūst arī čempionāts, kurā piedalās vairāk komandu ar labākiem spēlētājiem.
Dažreiz ieminas par izmaksām virslīgā, vai tad 1. līgā tās nav, vai viņiem benzīns autobusā tiek dots lētāk, vai formas, dakteri nevajag?
Bet algas daudzos klubos ir neadekvāti uzskrūvētas un jaunam futbolistam galvenais ir spēlēt, celt meistarību nevis skatīties kur kāds eiro tiek vairāk. Mazāk vai vairāk saņem visi un atkal jāatgādina, ka nav visiem klubiem jābūt 100% profesionāliem.
Nezin vēl kas būs ar 1. līgu, kad tā startēs un vai tas pats Tukums un Auda, pēc atteikuma spēlēt virslīgā, spēs noturēt pagājušā gada līmeni?

     [+] [-]

, 2021-02-18 13:37, pirms 3 gadiem
Mums ir tik superīgs prezidents. Viņš no Kataras vispār atgriezās?

     [+] [-]

, 2021-02-18 21:03, pirms 3 gadiem
Auda ir kā gaisa balons, kurš sasola daudz, bet izpilda maz, dod cerību tiem, kuri grib, un diemžēl arī nakmsezon netiks visrlīgā. Ir jābūt godīgam pret sevīm un saviem cīņu biedriem