Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Valdlaučos 2022. gadā atklās ''LNK Sporta parku'', kļūstot par RFS jaunajām mājām

Valdlaučos 2022. gadā atklās ''LNK Sporta parku'', kļūstot par RFS jaunajām mājām
Foto: Artjoma Milova ''Twitter'' konts

Valdlaučos, Daugavas krastā, 65 000 kvadrātmetru (m2) teritorijā top lielākais privātais daudzfunkcionālais sporta komplekss “LNK Sporta parks”, kura atklāšana plānota nākamā gada vasarā, informē “LNK Properties”.

Kompleksā ietilps trīs mūsdienīgi pilna izmēra futbola laukumi, no tiem divi ar augstākās kvalitātes dabīgo zālāju, bet viens ar jaunākās paaudzes mākslīgo segumu. Tiks izbūvēti arī pludmales volejbola, basketbola, 3×3 basketbola, strītbola, florbola, pludmales futbola un mazāka izmēra futbola laukumi. Kompleksā vienlaikus sportot varēs vairāk nekā 300 cilvēki. “LNK Sporta parkā” būs pieejams arī moderns bērnu rotaļu laukums. Sporta kompleksa atklāšana plānota nākamā gada vasarā.

''Šis ir vērienīgākais privātais sporta infrastruktūras projekts, kas realizēts Latvijā. Ar tā būvniecību ''LNK Properties'' ne tikai nodrošinās daudziem bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem iespēju pilnvērtīgi sportot, bet arī apgūst jaunas būvdarbu tehnoloģijas un pieredzi. Nākotnē līdzīgi sporta kompleksi varētu parādīties arī citviet Latvijā. Mūsu pieredze varētu būt interesanta arī kaimiņvalstu sporta nozares pārstāvjiem,'' paudis ''LNK Properties'' valdes loceklis Pāvels Broitmans.

''LNK Sporta parks'' būs Latvijai unikāls sporta dzīves centrs, turklāt tas pildīs arī sociālu funkciju. Ieguldījums šajā sporta centrā ir tiešs pienesums sporta attīstībā Latvijā, jo tas nebūs biznesa projekts, peļņa no šī kompleksa nav sagaidāma. Jaunā sporta bāze piedāvās arī atbalsta un atlaižu programmas, kuru ietvaros infrastruktūras izmantošana būs bezmaksas atsevišķiem bērnu un jauniešu kolektīviem. Bērnu rotaļu laukums būs pieejams bez maksas. Kopējās investīcijas kompleksa attīstībā ir pieci miljoni eiro.

''No LNK uzņēmumu puses jau ilgstoši veidojam ilgtermiņa atbalsta programmas Latvijas studentu basketbola izlasei, pludmales volejbola komandām, boksam, futbolam un citiem sporta veidiem. Šogad iesaistījāmies Latvijas Olimpiskās komitejas projektā ''Olimpiskais drafts'', sniedzot atbalstu jaunajiem un talantīgajiem sportistiem. Līdz ar to “LNK Sporta parks” ir loģisks turpinājums mūsu sporta atbalsta programmām. Lai pēc iespējas vairāk cilvēku varētu iesaistīties sporta aktivitātēs, jābūt pieejamai mūsdienīgai sporta infrastruktūrai, kāda tagad top Valdlaučos,'' pauž Broitmans.

Oktobra sākumā Latvijā viesojās Starptautiskās Futbola federāciju asociācijas (FIFA) prezidents Džanni Infantīno, kas apmeklēja topošo sporta kompleksu un piedalījās laika kapsulas ielikšanas ceremonijā. Pasākumā piedalījās arī Latvijas Futbola federācijas prezidents Vadims Ļašenko un ”LNK Industries” valdes priekšsēdētājs Artjoms Milovs.

''Lai jaunieši varētu pievērsties sporta aktivitātēm, lai sporta klubi varētu attīstīties un augt, ir nepieciešama laba, kvalitatīva un, galvenais, pieejama infrastruktūra. LFF vārdā varu paust lielu gandarījumu par šādu privātu iniciatīvu. Tā noteikti ietekmēs tālāko dažādu sporta veidu attīstību Latvijā, un īpaši jau futbolā. Valdlaučos top tiešām pasaules līmeņa futbola laukumi,'' uzsvēris Ļašenko.

''LNK Sporta Parks'' būs arī jaunās RFS futbola kluba mājas.

Izmantotie resursi:
https://fkrfs.lv/lnk-sporta-parks-k...


, 2021-10-12 16:35, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Galu galā nē. Ikdienā slimo vairāk vakcinēto, nekā visi kopā pērn. Un vakcinētie testējās stipri mazāk nekā nevakcinētie, faktiskais cipars līdz ar to visticamāk krietni augstāks NAV efektīvas vakcīnas pret kovidu un tieši tāpēc žīdu korporācijas lobēs regulāru vakcināciju. Nauda nesmird
Un, jā, žīdi ir nopirkuši visus lielākos zinātniskos izdevumus un speciālistus un viedokļu līderus, pat Kubā cilvēki skrien pēc žīdu vakcinām
, 2021-10-12 16:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu uz priekšu. Cik gan naivam jābūt, lai ticētu, ka šī metode Latvijā strādātu..
Ja citās valstīs strādā, kāpēc lai Latvijā nestrādātu? Jo ir tādi p!derasi kā Kļavulapa, kas labāk par 300e nopērk sertifikātu, nekā bez maksas vakcinējas?
, 2021-10-12 16:38, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Ja citās valstīs strādā, kāpēc lai Latvijā nestrādātu? Jo ir tādi p!derasi kā Kļavulapa, kas labāk par 300e nopērk sertifikātu, nekā bez maksas vakcinējas?
, 2021-10-12 16:39, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un, jā, žīdi ir nopirkuši visus lielākos zinātniskos izdevumus un speciālistus un viedokļu līderus, pat Kubā cilvēki skrien pēc žīdu vakcinām
Ā ja? Biji tur un skaitīji skrējējus? Kādi tad Kubā dati patreiz?
, 2021-10-12 16:39, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Ja citās valstīs strādā, kāpēc lai Latvijā nestrādātu? Jo ir tādi p!derasi kā Kļavulapa, kas labāk par 300e nopērk sertifikātu, nekā bez maksas vakcinējas?
Man pilnīgi pietiek ar to, ko redzu ar saslimušo/hospitalizēto/mirušo skaitu virknē Eiropas valstu, kur vakcināto ir virs 70-75%. Turklāt Kļava piesauc žīdus, bet žīdus nemīlušie Arābu Emirāti vakcinējas kā mīļeņkije un tur Kovids dziest jau labu brīdi... Nevaru iedomāties, ka šeihiem varētu kkāds žīds kko iebarot
, 2021-10-12 16:41, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nav neatkarīgu un zinātnisku pierādījumu, ka tā vakcīna kaut ko dod ilgtermiņā(!). +blakņu iespejamība pastāv. Es vispārīgi esmu antipharmists, saprotu, reizēm nav variantu, medikamenti jāņem, taču maksimāli cenšos no tiem izvairīties. Kad ir paģiras, ibumentīnu nedzeru, izmantoju tradicionālās metodes. Bija kājai operācija pirms dažiem gadiem, izrakstītās pretsāpenes neriju. Aprunājies ar kādu farmaceitu, pajautā, ko viņi domā par medikamentiem, varbūt tev mazliet atvērsies
Ei, rietumu pasaulē medikamentu pārlieku liela rīšana ir problēma, tur es tev piekrītu. Bet noliegt medicīnu, kas par gadu desmitiem pagarinājusi mūsu dzīves ilgumu un simtiem iepriekšnāvējošu slimību izskaušanu ir absurds. Malacis, ka ibumetīnu nedzer uz paģirām, viņš tam arī nemaz nav domāts Es arī tikai galējas nepieciešamības gadījumos lietoju zāles, nevis pie pirmajām iesnām, un kovids manuprāt ir galēja nepieciešamība.

Nedaudz neiebraucu tavā pirmajā teikumā - ir klīniskie pētījumi, kas jabkurām zālēm jāaiziet caur neatkarīgu aģentūru, ir pietiekami daudz pee-review zinātniskie raksti, kas norāda uz vakcīnu efektivitāti. Tas, ka vakcīna var zaudēt savu efektivitāti 6-12 mēnešu laikā manuprāt nav pietiekams arguments. Kā jau teicu, katrai vakcīnai ir savs "derīguma termiņš", tu vakcinētos tikai tad, ja vakcīna tevi aizsargātu 5 gadus? vai 10? Kur tu velc līniju? Blaknes no vakcīnām ir mazākas kā blaknes no kovida... Es ar savām švakajām statistikas zināšanām izvēlos mazāko cipariņu.

Ko tieši par farmāciju tu gribi pastāstīt? To, ka tas ir bizness? To, ka cilvēki mēdz "griezt" stūrus lielākā profita dēļ?
, 2021-10-12 16:41, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ā ja? Biji tur un skaitīji skrējējus? Kādi tad Kubā dati patreiz?
Vienu poti saņēmuši virs 80%, kovids lēni atkāpjas
, 2021-10-12 16:41, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skaidrs, ka nav un tavējā nestrādā un galīgi nav ''cost effective''.
Nestrādā (Latvijā) tāpēc, ka cilvēki nevakcinējas
, 2021-10-12 16:42, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ei, rietumu pasaulē medikamentu pārlieku liela rīšana ir problēma, tur es tev piekrītu. Bet noliegt medicīnu, kas par gadu desmitiem pagarinājusi mūsu dzīves ilgumu un simtiem iepriekšnāvējošu slimību izskaušanu ir absurds. Malacis, ka ibumetīnu nedzer uz paģirām, viņš tam arī nemaz nav domāts Es arī tikai galējas nepieciešamības gadījumos lietoju zāles, nevis pie pirmajām iesnām, un kovids manuprāt ir galēja nepieciešamība.

Nedaudz neiebraucu tavā pirmajā teikumā - ir klīniskie pētījumi, kas jabkurām zālēm jāaiziet caur neatkarīgu aģentūru, ir pietiekami daudz pee-review zinātniskie raksti, kas norāda uz vakcīnu efektivitāti. Tas, ka vakcīna var zaudēt savu efektivitāti 6-12 mēnešu laikā manuprāt nav pietiekams arguments. Kā jau teicu, katrai vakcīnai ir savs "derīguma termiņš", tu vakcinētos tikai tad, ja vakcīna tevi aizsargātu 5 gadus? vai 10? Kur tu velc līniju? Blaknes no vakcīnām ir mazākas kā blaknes no kovida... Es ar savām švakajām statistikas zināšanām izvēlos mazāko cipariņu.

Ko tieši par farmāciju tu gribi pastāstīt? To, ka tas ir bizness? To, ka cilvēki mēdz "griezt" stūrus lielākā profita dēļ?
Teiksim, kā ir, pateicoties medicīnai cilvēki dzīvo 20-30 gadu vairāk, kā minimums
, 2021-10-12 16:43, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Galu galā nē. Ikdienā slimo vairāk vakcinēto, nekā visi kopā pērn. Un vakcinētie testējās stipri mazāk nekā nevakcinētie, faktiskais cipars līdz ar to visticamāk krietni augstāks NAV efektīvas vakcīnas pret kovidu un tieši tāpēc žīdu korporācijas lobēs regulāru vakcināciju. Nauda nesmird
Vakcīnas efektivāte ir tajā, ka vakcinētie nepiepilda slimnīcas un nepārslogo medicīnisko sistēmu. Tas, ka vakcniētie var inficēties nav nekāds noslēpums.
, 2021-10-12 16:45, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vienu poti saņēmuši virs 80%, kovids lēni atkāpjas
Līdz nākamajam vilnim/mutācijai, kas varētu jau būt pēc dažiem mēnešiem
, 2021-10-12 16:46, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Līdz nākamajam vilnim/mutācijai, kas varētu jau būt pēc dažiem mēnešiem
Nav teikts, Delta variantu daudzi uzskata par "virsotni"
, 2021-10-12 16:47, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vakcīnas efektivāte ir tajā, ka vakcinētie nepiepilda slimnīcas un nepārslogo medicīnisko sistēmu. Tas, ka vakcniētie var inficēties nav nekāds noslēpums.
Nu atcerēsimies, kas pārsvarā slimo ar covidu slimnīcās? +60g! Un ar čupu visādām citām slimībām! Ne jau no covida viņi mirst, covids tikai iedod to pēdējo spērienu! Protams atrodas kādi jaunāki un veseli, bet tos tad speciāli izrauj no konteksta un baida/propagandē tautu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-10-12 16:48, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu atcerēsimies, kas pārsvarā slimo ar covidu slimnīcās? +60g! Un ar čupu visādām citām slimībām! Ne jau no covida viņi mirst, covids tikai iedod to pēdējo spērienu! Protams atrodas kādi jaunāki un veseli, bet tos tad speciāli izrauj no konteksta un baida/propagandē tautu!
Spēriens ir spēriens! Tagad gan daudzi zem 60 arī mirst. Bez šī "spēriena" daudzi no viņiem gadu gadiem dzīvotu!
, 2021-10-12 16:50, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Spēriens ir spēriens! Tagad gan daudzi zem 60 arī mirst. Bez šī "spēriena" daudzi no viņiem gadu gadiem dzīvotu!
Tagad tu melo. Izteiktais vairākums zem 60 bez citām zarazām kāreiz NEMIRST, bet mierīgi pārslimo un iespējams pat bez simptomiem..
, 2021-10-12 16:50, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu atcerēsimies, kas pārsvarā slimo ar covidu slimnīcās? +60g! Un ar čupu visādām citām slimībām! Ne jau no covida viņi mirst, covids tikai iedod to pēdējo spērienu! Protams atrodas kādi jaunāki un veseli, bet tos tad speciāli izrauj no konteksta un baida/propagandē tautu!
Protams, bet vai tos hroniskos un 60gadniekus mēs vnk nolemjam nāvei? Mūsdienu medicīna viņus tur/turēja pie dzīves a tagad mēs pasakām - ai nav jēgas viņus glābt.
, 2021-10-12 16:51, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad jau lauzu roku arī ģipsī nav jēgas likt, jo tas tāpat neko nedos, kad nākamreiz salauzīsi
Stulbs esi vai izliecies?
, 2021-10-12 16:53, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Stulbs esi vai izliecies?
Protams, ka es pārspīlēju, bet tu jau arī apgalvo - ja mēs nevaram ar vienu tableti izskaust jebkuru slimību ar 100% efektivitāti, tad nemaz nav jēgas viņu lietot.
Slēpts komentārs: Klavulapa-1
, 2021-10-12 17:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Paspēlēsim matemātiku:
Par pagājušo nedēļu inficēti ir 7518 nevakcinētie (78%) cilvēki, 2115 (22%) vakcinēti.
No nevakcinētajiem 4% jeb (280+27) ir stacionēti, no vakcinētajiem 2.5% jeb (48+5). Tik tālu sanāk, ka nevakcionēto stacionēto skaits par 1.5% pārsniedz vakcinētos. Taču, ja mēs paskatamies attiecību vidēji smagu slimības gaitu pret smagu, tad sanāk:
Nevakcinētie 280 vidēji slimie pret 27 smagajiem ir 9.6%,
Vakcinētie 48 vidēji slimie pret 5 smagajiem 10.4%...
Potēm ir jāpasargā no smagas saslimšanas, taču nu jau skaitļi, ja tos saliek "pareizi" parāda, ka vakcinētie stacionētie procentuāli jau pārsniedz nevakcinētos ar smago slimības gaitu 🤷‍♀️
Jā, jā, protams, saslimušo pēc skaitļiem ir vairāk nevakcinēto nekā vakcinēto, bet atcerēsimies, cik vakcinētie iet testēties un cik nevakcinētie 😉
Tavs aprēķins par smagi slimajiem nav korekts, lai noteiktu vakcīnu efektivitāti. Rādītājs - vakcinēts vidēji slims pret smagi slims nepasaka absolūti neko. Ja nu vienīgi to, ka ir daļa cilvēku kuriem nav reakcijas uz vakcīnu, un šos cilvēkus diemžēl vakcīna nepasargā.
Manuprāt, jāskatās, ka nepilni 50% LV ir vakcinēti, un no jaunatklātajiem gadījumiem 22% ir vakcinētie, kas rupji rēķinot dod 56% efektivitāti pret inficēšanos. Tālāk, no kopā stacionētajiem 14.6% ir vakcinēti, tātad efektivitāte pret vidēju saslimšanu ir virs 70%. No smagi saslimušajiem 15.6% vakcinēti, tātad plus mīnus tā pati 70% efektivitāte. Tas ir salīdzinot Tavus ciparus, skaidrs, ka tie uz doto brīdi nav akutāli, jo hospitalizēti skaits ir 3x lielāks. Šie cipari, protams, vienalga nav iepriecinoši, katra ziņā ne tuvu tam, kas solīts. Vēl gan antivakseriem patīk norādīt, ka daudzās jomās vakcinētos netestē, tādēļ inficēto skaits varētu būt lielāks. Ja tā tas ir, tad patiesībā vakcīnas efektivitāte pret inficēšanos ir zemāka, bet aizsardzība pret nopietnu saslimšanu labāka par augtsāk minētajiem %. Tālāk var secināt, ka augsta vakcinācijas aptvere dotu to, ka slimnīcās cilvēki nenonāktu tik daudz, un inficēto skaitam nebūtu tik liela nozīme, kā arī nebūtu nepieciešamība pēc ierobežojumiem.

Es Tev pilnībā varu piekrist par to, ka mūsdienās cilvēki lieto pārāk daudz medikamentu, un tieši šī iemesla dēļ arī pats sākotnēji biju skeptisks vai tiešām pote vajadzīga visiem, t.sk. man. Tomēr loģiski padomājot un saliekot visu pa plauktiņiem, sapratu, ka šī ir tā reize, kad vajag! Var sameklēt daudz atrunas lai nevakcinētos, tomēr ir jāizpilda arī sava daļa, lai sabiedrība kopumā un beigu beigās es pats varētu atgriezties pie normālas dzīves, nebaidoties, ka tikšanās ar draugiem var pēc tam bēdīgi beigties man tuviem ģimenes locekļiem ar dažādām veselības problēmām.

Un šeit laikam atliek vien nopūsties, cik cilvēks var būt egoistisks, ja var pateikt, ka jālaiž viss pašplūsmā un, lai jau tie vecie un vārgie mirst.. Tiešām žēl, bet laikam kaut kas bērnībā ir pietrūcis. Domāšanu šādiem cilvēkiem tik viegli nemainīt, tādēļ, atliek to darīt ar varu. Un visiem bļauriem, kas brēc par savām tiesībām, ieteiktu izlasīt visu Satversmi, nevis vienu pantu. Satversme paredz arī to, ka indivīda tiesības var būt ierobežotas sabiedrības kopēja labuma vārdā. Tā runā arī par to, ka katram indivīdam ir jābūt atbildīgam un jārīkojas ņemot vērā kopējās sabiedrības intereses. Protams, cits stāsts ir par to, kā panāk, lai šie kopējie mērķi tiktu sasniegti.. vakcinācijas biroji, potēšanās lielveikalos, neloģiskie ierobežojumi u.c. absurdi, nav tas labākais ceļš, bet tas jau cits stāsts par to, ko paši esam ievēlējuši un tagad daļēji pamatoti aplejam ar sūdiem, lai ievēlētu atkal nākamajā Saeimā.
, 2021-10-12 17:48, pirms 3 gadiem
Ja Tu līkkāji pārāk spēcīgi spersi pa bumbu, būs Tev peldēšanas treniņš...
, 2021-10-12 18:09, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un, jā, žīdi ir nopirkuši visus lielākos zinātniskos izdevumus un speciālistus un viedokļu līderus, pat Kubā cilvēki skrien pēc žīdu vakcinām
žīdi nopirkuši vakcīnas un soross izdomāja klimata pārmaiņas - kas tev vēl nav skaidrs? viss taču ir tik pašsaprotams un pat aklajam redzams, tik aitas skatās panorāmu un tic nopirktajai zinātnei
, 2021-10-12 18:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: žīdi nopirkuši vakcīnas un soross izdomāja klimata pārmaiņas - kas tev vēl nav skaidrs? viss taču ir tik pašsaprotams un pat aklajam redzams, tik aitas skatās panorāmu un tic nopirktajai zinātnei
https://i.redd.it/gmdwho8jbu171.jpg
, 2021-10-12 18:30, pirms 3 gadiem
smailiite rakstīja: ... Domāšanu šādiem cilvēkiem tik viegli nemainīt..
Tikai un vienīgi personīga traģēdija. ir viegli būt bravūrīgam, kad šķietami ar neko neriskē, bet gan jau pat tādam dzīves pabērnam kā kļavulapam ir kāds patiešām tuvs cilvēks, kuru varētu šajā visā zaudēt. ja nav, tad tas jau pats par sevi arī atbild uz jautājumu, kāpēc tā attieksme ir tāda, kāda ir.
, 2021-10-12 18:34, pirms 3 gadiem
Egils Levits rakstīja: Tu kepon vispar bazaru filtre vai tev jau poteta lopina chipu sak atrubit
Parkasi velreiz uzmanigi visu manis Analizeto un padoma ko es vsp saku
OMG, šito plānprātību.Es tiesām apbrīnoju. Analizētajs faak... dieva deļ, neatbildi,
stulbumometrs uzsprāgs.
, 2021-10-12 18:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tikai un vienīgi personīga traģēdija. ir viegli būt bravūrīgam, kad šķietami ar neko neriskē, bet gan jau pat tādam dzīves pabērnam kā kļavulapam ir kāds patiešām tuvs cilvēks, kuru varētu šajā visā zaudēt. ja nav, tad tas jau pats par sevi arī atbild uz jautājumu, kāpēc tā attieksme ir tāda, kāda ir.
Kādu tuvo jebkurš var zaudēt, anytime. Taču drīzāk tas notiks cita iemesla, nevis šito iesnu - kovidnieka dēļ. Ir nopietnākas slimības dēļ kurām cilvēki var aiziet, nelaimes gadijumi, utt. Negribu skanēt bravūrīgs, bet kovidnieks, tā ir un paliks FIGŅA!
, 2021-10-12 18:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: https://i.redd.it/gmdwho8jbu171.jpg
ne jau planēta ir jāglābj. runājot ar Karlina vārdiem : “The planet is fine. The people are fukced.”
, 2021-10-12 18:37, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ne jau planēta ir jāglābj. runājot ar Karlina vārdiem : “The planet is fine. The people are fukced.”
Pati neesi gadijumā fukced ar visu propagandu? Man ja godīgi žēl tevis jau sāk palikt
, 2021-10-12 18:48, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pati neesi gadijumā fukced ar visu propagandu? Man ja godīgi žēl tevis jau sāk palikt
hehe, tu kā parasti neliec vilties- kad tu sāc runāt par to, kā citi cieš no propogandas, un kā tev kād sāk žēl palikt, tad smaids ir viss, kas iezogas sejā
, 2021-10-12 18:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: hehe, tu kā parasti neliec vilties- kad tu sāc runāt par to, kā citi cieš no propogandas, un kā tev kād sāk žēl palikt, tad smaids ir viss, kas iezogas sejā
Nu tad sēdi savos pāķos ar smaidu ģīmī un gaidi savu sorosistu-propagandistu un pseidozinātnieku solīto zemestrīcu Latvijā, kuras nekad nebūs
, 2021-10-12 19:01, pirms 3 gadiem
kāds atmazgā naudu.labi ka latvijā
, 2021-10-12 19:04, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu tad sēdi savos pāķos ar smaidu ģīmī un gaidi savu sorosistu-propagandistu un pseidozinātnieku solīto zemestrīcu Latvijā, kuras nekad nebūs
tavam intelektam atbilstošs komentārs kā jau teicu - tu nekad neliec vilties
, 2021-10-12 19:06, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tavam intelektam atbilstošs komentārs kā jau teicu - tu nekad neliec vilties
Intelekta paraugs atradies ej ravēt labāk
, 2021-10-12 19:33, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Intelekta paraugs atradies ej ravēt labāk
12. oktobrī ravēt? tu toč nomirtu badā, ja pārtika pēkšni vairs veikalu plauktos nebūtu pieejama.