Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Skonto" gūst piecus vārtus un iekļūst Ziemas kausa finālā

"Skonto" gūst piecus vārtus un iekļūst Ziemas kausa finālā
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

SMScredit.lv Ziemas kausa izcīņas ceturtās spēļu nedēļas pirmajā mačā šodien „Skonto” futbolisti „Skonto” hallē ar 5:1 uzvarēja FS „Metta”/Latvijas Universitāte komandu, nodrošinot pirmo vietu A apakšgrupā un dalību turnīra finālmačā.

Pirmā iespēja gūt vārtus šajā mačā radās „Skonto” uzbrucējam Artūram Karašauskam, tomēr bumba lidoja garām vārtiem, bet „Metta”/LU atbildēja ar labu Artjoma Loginova tālsitienu. Mača rezultāts tika atklāts 17. minūtē, kad pēc Vladislava Gabova piespēles soda laukumā neviena nepieskatītais Edgars Jermolajevs pārspēja „Metta”/LU vārtsargu Oskaru Darģi. „Skonto” turpināja uzbrukt un jau pēc minūtes sekoja vēl viens centrējums, pēc kura Jermolajevs tomēr netrāpīja pa bumbu pustukšu vārtu priekšā.

Drīz pēc tam sekoja vēl viens „Skonto” pretuzbrukums, kurā pēc Vladislava Gutkovska sitiena nepārliecinoši nospēlēja Darģis un bumba ieripoja vārtos. Taču jau pēc pāris minūtēm „Metta”/LU samazināja rezultāta starpību – pēc Gata Kalniņa sitiena bumba no aizsarga atlēca pie Loginova, kurš pārspēja „Skonto” vārtsargu Germanu Māliņu. Pēc vārtu biruma vairāk uzbruka „Skonto” futbolisti un labākās izdevības radās Karašauskam un Aleksejam Višņakovam, taču pirmajā puslaikā bumba vārtos vairs nelidoja.

Otrajā puslaikā jau pašā sākumā lieliski izdevība radās „Metta”/LU komandai, kad Kalniņš ar galvu nometa bumbu soda laukumā Eduardam Emsim, taču „Skonto” izglāba vārtsargs Māliņš. Aizritēja tikai pāris minūtes un uz studentu vārtiem tika nozīmēts 11 metrus soda sitiens, kuru aukstasinīgi realizēja Karašausks, gūdams savus sesto vārtus Ziemas kausa izcīņā. Arī turpinājumā „Skonto” bija labas izdevības gūt vārtus – vienā no epizodēm „Metta”/LU glāba Darģis, bet 60. minūtē nespēja glābt arī viņš, kad vārtus guva „Skonto” kapteinis Gabovs.

Puslaika vidū studentu vārtu pārliktni norībināja Karašauska sitiens no soda laukuma robežām, bet „Metta”/LU atbildēja ar Kalniņa un Maksima Daņilova sitieniem pāri vārtiem. Mača galarezultātu uzstādīja Karašausks, kurš spēles 87. minūtē realizēja vēl vienu pendeli, kuru bija nopelnījis Višņakovs.

Virslīgas Ziemas kauss ‘2015

FS Metta/LU - Skonto 1:5 (1:2)
Vārti: Loginovs 22’ - Jermolajevs 17’, Gutkovskis 20’, Karašausks 49’(11m), 87'(11m), Gabovs 60’
Metta/LU: Darģis, Petrenko, Puķītis, Juhņevičs, Loginovs, Priedēns, Emsis, Kalniņš (K), Rožkovskis, Daņilovs, Giļņičs.
Rezervē: Putniņš, Švalbe, Ostrovskis, Biders, Fjodorovs, Siņicins, Daugavietis, Ševeļovs.
Skonto: Māliņš, Jermolajevs, Osipovs, Smirnovs, Kozlovs, Pallo, Višņakovs, Karašausks, Gutkovskis, Rode, Gabovs (K).
Rezervē: Pavlovs, Strods, Berenfelds, Kļuškins, Kārkliņš, Milaševičs, Usanovs.

A apakšgrupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Skonto330016:19
2.Ventspils32017:66
3.Metta/LU20022:100
4.Daugavpils20020:80

Ziemas kausa ceturtās nedēļas kalendārs

DatumsSākumsG.SpēleRezultāts
9.02.13:15AFS Metta/LU – Skonto1:5
11.0213:15BJelgava – Gulbene
12.0213:15BValmiera Glass – Rēzeknes BJSS

Pilns spēļu kalendārs pieejams šeit.

Izmantotie resursi:
www.futbolavirsliga.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-02-09 15:24, pirms 10 gadiem
Mettai jāgaida "jaunā paaudze". Izskatās, ka ar šo sastāvu uz labiem rezultātiem īpaši cerēt nevar...

     [+] [-]

, 2015-02-09 15:28, pirms 10 gadiem
m. scofield rakstīja: Mettai jāgaida "jaunā paaudze". Izskatās, ka ar šo sastāvu uz labiem rezultātiem īpaši cerēt nevar...
Baidos ka treneri ar diētiskām sporta skolotāju algām( Mihelsona vārdi) nespēj lielo komandu izveidot. Bērni varbūt ir ok, bet piramīdas virsotnei kārtīgs treneru korpuss nepieciešams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-09 15:31, pirms 10 gadiem
m. scofield rakstīja: Mettai jāgaida "jaunā paaudze". Izskatās, ka ar šo sastāvu uz labiem rezultātiem īpaši cerēt nevar...
Nebi tik traki. Kā redzi, pret Skonto visiem tādi rezultāti, viņi šobrīd ir pilnīgi cits līmenis. Turklāt pēc spēles Metai pirmais puslaiks galīgi nebija slikts, jo mierīgi varēja pārīti vēl ielikt, ja būtu paveicies noslēgumā. Otro taimu gan neredzēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-09 15:33, pirms 10 gadiem
Ventspils 0:5, Metta 1:5, tātad Metta spēcīgāka?

     [+] [-]

, 2015-02-09 15:37, pirms 10 gadiem
LV totobols ir ieviesis manī tādu skepsi, ka visi lielāki rezultāti asociējas uzreiz ar toto. Bēdīgi, ceru, ka vismaz šodien viss bija tīrs

  +3 [+] [-]

, 2015-02-09 15:39, pirms 10 gadiem
Kā Karašausks simulē, tā arbitri tik dod pendeles skonto labā. Gaidāmajā čempī laikam arī tas pats gaidāms. Kā var nezināt un neredzēt šitos skonteļu gājienus, un nesodīt. Agrāk pļutka ar blanku to piekopa un arbitri tik rādīja uz 11m. Atkal šitas pats

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 15:39, pirms 10 gadiem
Nē Skontai!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-02-09 16:40, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Pertijas nopelns. Viņš tiešām no komandas spēj izspiest maksimumu
Gan jau ka komandas sastāvs pats no sevis var daudz izspiest...

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 17:47, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: LV totobols ir ieviesis manī tādu skepsi, ka visi lielāki rezultāti asociējas uzreiz ar toto. Bēdīgi, ceru, ka vismaz šodien viss bija tīrs
Ņemot vērā, ka lielākie kantori deva Skonto ar -3,5, diezgan nepamatota pendele spēles 87. minūtē, izskatās aizdomīgi.

     [+] [-]

, 2015-02-09 18:01, pirms 10 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 18:13, pirms 10 gadiem
skonto jau tik ziemas kausu var vinnet ne jau kautko vairak

     [+] [-]

, 2015-02-09 19:26, pirms 10 gadiem
futbolaeksperts rakstīja: Ņemot vērā, ka lielākie kantori deva Skonto ar -3,5, diezgan nepamatota pendele spēles 87. minūtē, izskatās aizdomīgi.
Kāds koefs uz -3,5 bija? Citur bija info, ka over 4,5!?

  +2 [+] [-]

, 2015-02-09 21:00, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Jaunās paaudzes lielākie talanti agri vai vēlu no šī kluba bēgs.
Ar šo sastāvu neizkrist no virslīgas ir sasniegums
Kas ir Valsts izlases viens no treneriem?
Vai ir prāta darbs Paharam, kuram nav nekādas pieredzes treniņu procesā(jeb klubu un izlases vadīšanā spēles laikā) ,likt klāt tādu pašu zaļu treneri?
Vai nebūtu lietderīgāk kādu pieredzējušu veci (kaut no LV) viņam likt klāt,kas varētu arī Paharam daudz ko iemācīt kā vadīt izlasi spēles laikā?
Riherts strādā starp skonteliem,un ir kaut kas nesaprotams kāpēc tieši uz skontu mettieši iet?
Vai tad tā ir bēgšana?Bet varbūt vienkārši loģiska pāreja,jau sen izstrdātā sistēmas ietvaros!
Un kad būs Mettas audzēkņi tai vecumā, kad elitē varēs spēlēt,tad skatīsim kas būs ar Mettu!

     [+] [-]

, 2015-02-09 21:33, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Kas ir Valsts izlases viens no treneriem?
Vai ir prāta darbs Paharam, kuram nav nekādas pieredzes treniņu procesā(jeb klubu un izlases vadīšanā spēles laikā) ,likt klāt tādu pašu zaļu treneri?
Vai nebūtu lietderīgāk kādu pieredzējušu veci (kaut no LV) viņam likt klāt,kas varētu arī Paharam daudz ko iemācīt kā vadīt izlasi spēles laikā?
Kā viņam var nebūt pieredzes treniņprocesā, ja kopš 2010. gada jau kā asistents Skonto strādāja, tad kopš 2011. kā galvenais un 2013. vēl U-21 izlasē pirms uz lielo izlasi viņu pārcēla? Ir pieredze kā kluba, tā izlases vadīšanā. Bet par Rihertu piekrītu. Neredzu iemeslu, kāpēc tieši viņš ir izlases asistents. Bet tas jau ir jautājums pašam Paharam, jo praksē pats galvenais treneris izvēlas sev asistentus, nevis viņus kāds liek klāt.

TVNET :: Futbols - Pahars paziņo asistentus; ir...

     [+] [-]

, 2015-02-09 21:53, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: Kā viņam var nebūt pieredzes treniņprocesā, ja kopš 2010. gada jau kā asistents Skonto strādāja, tad kopš 2011. kā galvenais un 2013. vēl U-21 izlasē pirms uz lielo izlasi viņu pārcēla? Ir pieredze kā kluba, tā izlases vadīšanā. Bet par Rihertu piekrītu. Neredzu iemeslu, kāpēc tieši viņš ir izlases asistents. Bet tas jau ir jautājums pašam Paharam, jo praksē pats galvenais treneris izvēlas sev asistentus, nevis viņus kāds liek klāt.

http://www.tvnet.lv/sports/futbols/473530-pahars_pazino_asistentus_ir_vairakas_izmainas_kandidatu_saraksta
Es runāju par VALSTS izlases treneri futbolā!
Cik šis ir strādājis par galveno?
2012 gadā uz 75% pendelēm kuras iedotas skontam par freiju izcīnīja ar mokām 2 vietu,piedavām tiesneši bija tā gada skontas lielākie paligi!Arī kausu Liepājā skonta paņēma ar spēcīgu Direktorenko atbalstu,skonta tai mačā bija galīgi švaks!
2013 Paharam bija katastrofāli rezultāti ar u-21!
Un tad pēc starika šo zaļu iemeta iekšā izlasē!Abi pārējie treneri arī zaļi!

Tu laikam nesaprati,viņš priekš IZLASES trenera ir ZAĻŠ!Un es kaut ko nepareizi teicu ka būtu vērts šādam te ZAĻAM trenerim kādu pieredzīti klāt pielikt?

     [+] [-]

, 2015-02-09 22:03, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Es runāju par VALSTS izlases treneri futbolā!
Cik šis ir strādājis par galveno?
2012 gadā uz 75% pendelēm kuras iedotas skontam par freiju izcīnīja ar mokām 2 vietu,piedavām tiesneši bija tā gada skontas lielākie paligi!Arī kausu Liepājā skonta paņēma ar spēcīgu Direktorenko atbalstu,skonta tai mačā bija galīgi švaks!
2013 Paharam bija katastrofāli rezultāti ar u-21!
Un tad pēc starika šo zaļu iemeta iekšā izlasē!Abi pārējie treneri arī zaļi!

Tu laikam nesaprati,viņš priekš IZLASES trenera ir ZAĻŠ!Un es kaut ko nepareizi teicu ka būtu vērts šādam te ZAĻAM trenerim kādu pieredzīti klāt pielikt?
Man jau liekas, kas vispār Latvijas futbolam nepieciešams vesels pulciņš importa treneru. Protams, ne jau tādi kadri kā tas purns no Moldovas. Ar vietējām personālijām ir kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 22:23, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Man jau liekas, kas vispār Latvijas futbolam nepieciešams vesels pulciņš importa treneru. Protams, ne jau tādi kadri kā tas purns no Moldovas. Ar vietējām personālijām ir kā ir.
Mums kaut kādas pozitīvas izmaiņas izlasē varētu notikt tikais tad kad pēc jankas būtu vēl pārejas uz pietiekami labiem klubiem un vēlams būtu pēc iespējas vairāk šīs pārejas no Liepājas(2-3 gadu laikā gan jau būs)!
Spiedienu rezultātā (es un Tu iesaistītos aktīvi šeit SC ) izlases sastāvā varētu arī pamainīties sastāvs,tāpēc būsim par Liepaju,un es zinu ka tu arī atbalstīsi Liepāju un to futbolistus!
Zem skontas karoga izlase nīkuļos vēl ilgi jo ilgi....
Tāpēc vajag pārmaiņas,un kādu neitrālu ārzemju trenerīti ar noderētu Pahara vietā!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 23:00, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Mums kaut kādas pozitīvas izmaiņas izlasē varētu notikt tikais tad kad pēc jankas būtu vēl pārejas uz pietiekami labiem klubiem un vēlams būtu pēc iespējas vairāk šīs pārejas no Liepājas(2-3 gadu laikā gan jau būs)!
Spiedienu rezultātā (es un Tu iesaistītos aktīvi šeit SC ) izlases sastāvā varētu arī pamainīties sastāvs,tāpēc būsim par Liepaju,un es zinu ka tu arī atbalstīsi Liepāju un to futbolistus!
Zem skontas karoga izlase nīkuļos vēl ilgi jo ilgi....
Tāpēc vajag pārmaiņas,un kādu neitrālu ārzemju trenerīti ar noderētu Pahara vietā!
Dažu komentāru spiediens, manuprāt, ir kā kaķa lāsti- debesīs nekāpj. SC autori gan varētu biežāk pacensties, analītiskus rakstus cept augšā par šo tēmu, kaut vai skandalozus ar komentētāju šūmēšanos. Kā pagājušā gada intervija ar DD melno futbolistu. Liekas, ka tomēr LFF šefus no apātijas izpurināja ārā uz brīdi.
Kas attiecas uz Liepāju, nevaru spriest par tās jauniešu perspektīvām.
Kas Liepājas futbolā man personīgi patīk, tās ir tradīcijas. Jau no pirmās Latvijas brīvvalsts laikiem.Olimpija vispār bija pirmais Virslīgas uzvarētājs 1927.g. Tradīciju un pēctecības tieši pietrūkst LV futbolā- nodibina klubu, pēc 5 gadi likvidē, taisa citu citā pilsētā utt. Tā nemaz pie līdzjutēju bāzes nevar tikt.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 23:14, pirms 10 gadiem
Skatos, ka tā saucamajā latviešu komandā krievu jau ir vairāk par aborigēniem.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 23:18, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Dažu komentāru spiediens, manuprāt, ir kā kaķa lāsti- debesīs nekāpj. SC autori gan varētu biežāk pacensties, analītiskus rakstus cept augšā par šo tēmu, kaut vai skandalozus ar komentētāju šūmēšanos. Kā pagājušā gada intervija ar DD melno futbolistu. Liekas, ka tomēr LFF šefus no apātijas izpurināja ārā uz brīdi.
Kāpēc dažu komentu tikais????
Piežmiegsim kopīgi SPORTACENTRA TROĻĻUS!!!Tiem ir šeit daudz lielāks spēks nekā SC autoriņiem!
p.s.
domā esmu akls un neredzu ka mani komenti šeit nav vēlami?Kāpēc?Tāpēc ka pat maniem komentiem šeit ir kaut kāds spēks!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-09 23:21, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Kas attiecas uz Liepāju, nevaru spriest par tās jauniešu perspektīvām.
Kas Liepājas futbolā man personīgi patīk, tās ir tradīcijas. Jau no pirmās Latvijas brīvvalsts laikiem.Olimpija vispār bija pirmais Virslīgas uzvarētājs 1927.g. Tradīciju un pēctecības tieši pietrūkst LV futbolā- nodibina klubu, pēc 5 gadi likvidē, taisa citu citā pilsētā utt. Tā nemaz pie līdzjutēju bāzes nevar tikt.
Bet tev nav jāspriež,gaidi!Futbols Liepājā ir nonācis pareizajās rokās,un tie vīri,kas darbojas ap Liepajas futbolu ir fanātiķi!
Pie kam Liepājā jau izsenis ir pierādīts ka rukā prasmīgi jauniešu treneri!Nemaz nerunājot par Fk Liepājas treneriem!

     [+] [-]

, 2015-02-09 23:33, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Kāpēc dažu komentu tikais????
Piežmiegsim kopīgi SPORTACENTRA TROĻĻUS!!!Tiem ir šeit daudz lielāks spēks nekā SC autoriņiem!
p.s.
domā esmu akls un neredzu ka mani komenti šeit nav vēlami?Kāpēc?Tāpēc ka pat maniem komentiem šeit ir kaut kāds spēks!
Jāzin sākumā, kuri tie troļļi ir, kuri nav. Tu jau ar roc par dziļu bieži vien. Ar vēsu skatienu Skonto atbalstā komentāros tiešām var saskatīt zināmu sistēmu un noteiktību, standarkomentārus pienākuma(?) pēc.
Teiksim, Ansīts atkal pēc treniņmačiem čurā varavīksni un un bļauj par leģendu. Vai arī, tad kad Skonto ņēma punktus nost- iecirtīgi ar pieri sienā, Skonto ir flagmanis, Skonto ir leģenda, Ventspils kabinetu čempions utt. Par milzu parādiem un attieksmi gan viss gar ausīm slīdēja.

     [+] [-]

, 2015-02-10 00:52, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Es runāju par VALSTS izlases treneri futbolā!
Cik šis ir strādājis par galveno?
2012 gadā uz 75% pendelēm kuras iedotas skontam par freiju izcīnīja ar mokām 2 vietu,piedavām tiesneši bija tā gada skontas lielākie paligi!Arī kausu Liepājā skonta paņēma ar spēcīgu Direktorenko atbalstu,skonta tai mačā bija galīgi švaks!
2013 Paharam bija katastrofāli rezultāti ar u-21!
Un tad pēc starika šo zaļu iemeta iekšā izlasē!Abi pārējie treneri arī zaļi!

Tu laikam nesaprati,viņš priekš IZLASES trenera ir ZAĻŠ!Un es kaut ko nepareizi teicu ka būtu vērts šādam te ZAĻAM trenerim kādu pieredzīti klāt pielikt?
Zaļš, protams, bet tāda jau bija doma. Pēc Starkova ļaut jaunajiem strādāt, ienest jaunas vēsmas, lai pārbūvē izlasi, kas buksēja iepriekš. Starkovs ir iespājams pieredzējušākais treneris Latvijas futbola vēsturē, bet paši redzējām, ka ar pieredzi vien nepietiek. Vajag svaigu piegājienu un mūsdienu futbola skatījumu. Mums tie pieredzējušie treneri lielākoties nāk no PSRS futbola skolas un tas skatījums jau ir labu laiku kā novecojis un mūsdienu spēlē nestrādā!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-10 05:33, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: Zaļš, protams, bet tāda jau bija doma. Pēc Starkova ļaut jaunajiem strādāt, ienest jaunas vēsmas, lai pārbūvē izlasi, kas buksēja iepriekš. Starkovs ir iespājams pieredzējušākais treneris Latvijas futbola vēsturē, bet paši redzējām, ka ar pieredzi vien nepietiek. Vajag svaigu piegājienu un mūsdienu futbola skatījumu. Mums tie pieredzējušie treneri lielākoties nāk no PSRS futbola skolas un tas skatījums jau ir labu laiku kā novecojis un mūsdienu spēlē nestrādā!
To es zinu ka Pahars jau gaidīja aiz durvīm,tiesa starkovam tās atvēra un ar joni izmeta laukā agrāk nekā bija gaidīts,un Pahars vēl zaļāks bija kad sāka vadīt izlasi nekā bija paredzēts!
Tas ka Paharam bija vieta izlasē pēc starkova nodrošināta ,to es sapratu tad kad vajadzēja meklēt kandidātus izlases trenera amatam,kad starikam bija termiņš beidzies,un Mežiks nemeklēja neko, tiesa pats muldēja ka esot 3 kandidāti!
Kādas vēsmas Pahars ir ienesis?kaļinkas,jurkas pirmspensijas vecumā izlasē uzaicināt?Viens jau ir aizgājis pensijā,gaidam kad otrs ies!Vēl vesela baru galīgi nevajadzīgu izlašnieku ir savākts!Bet uz jauniem šis neskatās un neskatīsies!
Paharam ir vēl PSRS laika domāšana,un jebkuram skontelim tā ir,pie kam esmu par 100% pārliecināts ka stariks ar darbojas pie izlases,viss pa vecam vien ir palicis,nekas nav mainījies!
Pahars = skontas sistēmas produkts,un neko jaunu šis izlasē jau pēc būtibas nevarēs ienest!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-10 05:43, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Jāzin sākumā, kuri tie troļļi ir, kuri nav. Tu jau ar roc par dziļu bieži vien. Ar vēsu skatienu Skonto atbalstā komentāros tiešām var saskatīt zināmu sistēmu un noteiktību, standarkomentārus pienākuma(?) pēc.
Teiksim, Ansīts atkal pēc treniņmačiem čurā varavīksni un un bļauj par leģendu. Vai arī, tad kad Skonto ņēma punktus nost- iecirtīgi ar pieri sienā, Skonto ir flagmanis, Skonto ir leģenda, Ventspils kabinetu čempions utt. Par milzu parādiem un attieksmi gan viss gar ausīm slīdēja.
SC vismaz 75% komenti ir troļļu komenti!
ansīti mums nevajag!šis profils ir tāds izveidots , tādu pasisto vairāk atgādina!Jeb pilda noteiktu uzdevumu šeit SC!

ir tāds trollis kā sērmulītis,kurš stariku noņēma no pleķa!Par tādiem troļļiem jādomā nevis ansīšiem!Un ir tak milzum daudz nopietnu troļļu profili,tik jāizvilina šos no savām alām un lieta aizies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-10 11:15, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Par troļļiem runājot tad skaidrs ir ka tev ir futbola sadaļas lielākā troļļa statuss!

P.S. Tu tiešām domā ka sportacenta komentāri kaut kādā veidā var ietekmēt LFF darbību vai futbola virslīgu? Cik tu esi stūlbs...
a)trollim troļla koments-tas par tavu pirmo daļu(tā kā viss ir bumbās)!

b)Sarakstē ar trolli ir jāzin vairāki būtiski noteikumi!
Viens no viņiem skan šādi!
,,Necenties nekad Trolli pārliecināt!,,
Tā kā šoreiz pie tā arī pieturēšos!
Jau pats fakts ka atsaucies uz manu vakardienas teikto ,liecina par pretējo tavam rakstītam(kārtējais dzīves likums)!