Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Oficiāli: Madrides "Real" par 45 miljoniem iegādāsies 16 gadus vecu brazīlieti

Oficiāli: Madrides "Real" par 45 miljoniem iegādāsies 16 gadus vecu brazīlieti
Vinisiuss Žuniors, debitēdams Brazīlijas A sērijā
Foto: Reuters/Scanpix

Spānijas superklubs Madrides "Real" savā mājaslapā beidzot oficiāli paziņoja par vienošanās panākšanu ar Brazīlijas futbola klubu "Flamengo" par 16 gadus vecā Vinisiusa Žuniora sportisko tiesību iegādi.

Atbilstoši likumam Vinisiuss Žuzē Paišau de Oliveira Žuniors jeb vienkārši Vinisiuss Žuniors spāņu grandam drīkst pievienoties tikai pēc pilngadības sasniegšanas, kas notiks 2018. gada 12. jūlijā. Taču, visticamāk, Madrides "Real" rīcībā brazīlietis ieradīsies vien 2019. gada jūlijā – jau gandrīz 19 gadu vecumā - un līdz tam tiks izīrēts "Flamengo". Tiesa, "Real" savā paziņojumā pieļauj iespēju, ka abu klubu vienošanās gadījumā viņš uz Spāniju varētu doties arī agrāk.

Lai arī Vinisiuss Žuniors tiek uzskatīts par nākamo Brazīlijas futbola superzvaigzni, lielu rezonansi izraisīja paredzētā transfēra summa – Brazīlijas un Spānijas mediji vēsta, ka "Real" uzreiz maksās 30 miljonus eiro, bet vēl no 15 miljoniem šķirsies pēc brazīlieša reālās ierašanās klubā.

Šī summa saskan ar uzbrucēja jaunajā līgumā paredzēto izpirkuma maksu, kas ārzemju klubiem no 30 miljoniem tika palielināta līdz 45 miljoniem. Jauno līgumu ar "Flamengo" Vinisiuss Žuniors parakstīja šā gada 15. maijā – tikai divas dienas pēc debijas Brazīlijas augstākajā līgā. A sērijas pirmajās divās kārtās Vinisiuss Žuniors divreiz izgāja uz maiņu. Savukārt martā viņš palīdzēja Brazīlijai triumfēt Dienvidamerikas U17 čempionātā. Vinisiuss Žuniors astoņos mačos guva septiņus vārtus, kļūdams par turnīra rezultatīvāko spēlētāju un arī labāko spēlētāju kopumā.

Izmantotie resursi:
Official Announcement: Vinicius Junior | Real...
flamengo.com.br


, 2017-05-23 19:55, pirms 8 gadiem
Sc šodien izdomājuši likt normālu infu beidzot. Tik un tā šo visu izlasu daudz ātrāk sociālajos tīklos. Bet malači, lai tik turpina tā! :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-23 20:02, pirms 8 gadiem
Slimi.
, 2017-05-23 20:02, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Nav tik labs kā Gabriel Jesus
četru gadu starpība tomēr.High risk,high reward darijums
, 2017-05-23 20:03, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Nav tik labs kā Gabriel Jesus
Pēc kā tu to spried, ņemot vērā ka 1. reizi uzzināji par šo 16 gadnieku tieši tagad..
, 2017-05-23 20:12, pirms 8 gadiem
Slimi.. Asensio 3.9 miljoni 16 gadīgs puika kurš vēl nav zināms kā spēlēs pēc gadiem trīs vai pieciem 45 miljoni..
, 2017-05-23 20:16, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Slimi.. Asensio 3.9 miljoni 16 gadīgs puika kurš vēl nav zināms kā spēlēs pēc gadiem trīs vai pieciem 45 miljoni..
High risk- high reward situācija. Varbūt kļūs par sliņķi un nolaidīs podā savu karjeru kā Balotelli, bet varbūt būs Neimāra stāsts un viņa vērtība pēc pāris gadiem būs jau 150 miljoni. Redzēsim.
, 2017-05-23 20:17, pirms 8 gadiem
kas viņā ir tik īpašs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-23 20:46, pirms 8 gadiem
jocker rakstīja: High risk- high reward situācija. Varbūt kļūs par sliņķi un nolaidīs podā savu karjeru kā Balotelli, bet varbūt būs Neimāra stāsts un viņa vērtība pēc pāris gadiem būs jau 150 miljoni. Redzēsim.
Nē nu tam es piekrītu, es to vairāk globāli par tirgu kopumā, ka 16 gadnieks maksā jau 45 miljonus.
, 2017-05-23 21:04, pirms 8 gadiem
Kristīne bija 100 miljoni, bet jau tad kad viņš bija nospēlejis Mančestrā!
, 2017-05-23 21:09, pirms 8 gadiem
Risks liels. Var arī nekad neatsist to kapeiku
, 2017-05-23 21:46, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nē nu tam es piekrītu, es to vairāk globāli par tirgu kopumā, ka 16 gadnieks maksā jau 45 miljonus.
Visi šobrīd maksā daudz vairāk nekā kādreiz. Par augstas klases uzbrucēju bez 50 ļimakiem tagad var nesapņot. Cenu diktē tirgus, ja ir maksātspējīgie, tad ir arī attiecīga cena.
, 2017-05-23 22:10, pirms 8 gadiem
Plika zīmēšanās, Perezs grib parādīt, ka var ar naudu mētāties
, 2017-05-23 22:11, pirms 8 gadiem
Bagāts dara kā grib!
, 2017-05-23 22:27, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: http://apollo.tvnet.lv/zinas/fifa-prezidents-putina-prieksa-slave-krieviju/795638
Klausies draugs! Esi pārliecināts, ka x dienā tava nožēlojamā miesa netiks izbarota hiēnām?
, 2017-05-23 22:34, pirms 8 gadiem
Bildē jau pēc veča izskatās
, 2017-05-23 22:45, pirms 8 gadiem
Jigsaw rakstīja: Plika zīmēšanās, Perezs grib parādīt, ka var ar naudu mētāties
Ne gluži. Dažreiz vienkārši mārketings. Ja viņš būs labs, tad atpelnīs transfēru kaut vai tikai kreklus pārdodot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-23 23:00, pirms 8 gadiem
summa liela,Peres droshi ka gribeeja paarliecinaaties,ka shoreiz neviens vinjam speeljmantinju nenonjems,kaa tas bija gadiijumaa ar Neimaaru, taapeec ar atveera banku
, 2017-05-23 23:18, pirms 8 gadiem
Pag Pag, a kas tur palika ar to Norvēģu super talantu? Kaut kā šosezon nepamanīju viņu?
, 2017-05-23 23:26, pirms 8 gadiem
Waldini rakstīja: Pag Pag, a kas tur palika ar to Norvēģu super talantu? Kaut kā šosezon nepamanīju viņu?
Odegors iziireets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-24 08:25, pirms 8 gadiem
Skauti noteikti saskata potenciālu, ja klubs bija gatavs atdot tādu summiņu. Par šo spēlētāju neko nezinu, bet kad pievienosies RM, tad jau viņam būs 18 gadi.

Mbappe savos 18 gados jau dzirdams saistībā ar 100 miljoniem lielu transfēru.

Laiks parādīs - vai risks atmaksāsies.
, 2017-05-24 08:40, pirms 8 gadiem
Nu par tiem krekliem...
Ja pieņemsim, ka viena krekla bruto apgrozījums kādi 50 EUR, tad...ja droši kādus 30 EUR no tā norakstīsim krekla ražošanas, administrācijas, sponsoru tiesību (arī paša kreklu ražotāja) un transporta izmaksās, kuras klubs samaksā + vēl savus 10 EUR paņem PVN teiksim... nu tad pieņemsim ka savi 10 EUR neto ieņēmumos...
Nu tad kādi 4,5 miljoni to kreklu jāpārdod, lai būtu atpelnīti tie 45 000 000. Kas tas pasaules mērogā ir??? Varbūt normāla apjoms viena gada kontekstā, bet NEKAS, ja runājam vairāku gadu griezumā un par pasaules mēroga futbola zvaigzni.

Kaut vai ar 5 EUR neto ieņēmumiem... 9 000 000 kreklu vajag...

Ja vien kaut nedaudz līdzīga šim te tā matemātika ir. Bet domāju, ka ir. Savi vismaz 10% no realizācijas cenas gan jau klubs iegūst.
, 2017-05-24 08:45, pirms 8 gadiem
Un diskonts naudas vērtībai 2-5 gadu griezumā būs minimāls... kamēr vien rubļos nesākam operēt
, 2017-05-24 08:55, pirms 8 gadiem
Tā pat ne tikai superzvaigžņu transfēri iespējams ir atpelnāmi.
, 2017-05-24 08:56, pirms 8 gadiem
Kkā tā...
, 2017-05-24 09:59, pirms 8 gadiem
Krekli, tas ir pavisam primitīvs un pat diezgan patups veids kā par to domāt. Lielas superszvaigznes piesaiste palīdz iegūt jaunus sponsorus, un palielināt maksas no esošajiem. Tāpat klubs parasti pielīgst, ka viņam pienākas zināms % no zvaigznes attēla tiesībām (image rights). Un tad vēl visi netiešie ieguvumi - lielāka atpazīstamība, vairāk rāda par TV (lielāka nauda par raidtiesībām), utt.
, 2017-05-24 10:05, pirms 8 gadiem
kamēr jauni, tikmēr brazīlieši ir ļoti labi, bet pēc tam - vai nu gēni vai kas.. viņi kaut kur pazūd...
, 2017-05-24 10:07, pirms 8 gadiem
septembris rakstīja: Krekli, tas ir pavisam primitīvs un pat diezgan patups veids kā par to domāt. Lielas superszvaigznes piesaiste palīdz iegūt jaunus sponsorus, un palielināt maksas no esošajiem. Tāpat klubs parasti pielīgst, ka viņam pienākas zināms % no zvaigznes attēla tiesībām (image rights). Un tad vēl visi netiešie ieguvumi - lielāka atpazīstamība, vairāk rāda par TV (lielāka nauda par raidtiesībām), utt.
Kā arī nav zināmas kontrakta detaļas, varbūt image right ienākumi aizies madridei....

Jebkurā gadījumā domāju, ka neviens tāpat nemaksātu tādu summu, ja nesaskatītu potenciālu labumu.
, 2017-05-24 10:59, pirms 8 gadiem
septembris rakstīja: Krekli, tas ir pavisam primitīvs un pat diezgan patups veids kā par to domāt. Lielas superszvaigznes piesaiste palīdz iegūt jaunus sponsorus, un palielināt maksas no esošajiem. Tāpat klubs parasti pielīgst, ka viņam pienākas zināms % no zvaigznes attēla tiesībām (image rights). Un tad vēl visi netiešie ieguvumi - lielāka atpazīstamība, vairāk rāda par TV (lielāka nauda par raidtiesībām), utt.
Protams. Es šeit teorijā aplūkoju TIKAI kreklu pārdošanu kā individuālu biznesa sastāvdaļu
, 2017-05-24 11:12, pirms 8 gadiem
Vispār par šo darījumu, tas tikai apstiprina tendenci, iegādāties jaunos talantus pēc iespējas mazākā vecumā, jo tad ir jāmaksā mazāk. Šī brīža tehnoloģjas, medicīna un uzkrātās zināšanas ļauj diezgan precīzi novērtēt 16 gadīga spēlētāja iespējas kļūt par nākamo superzvaigzni. Protams, pastāv kļūdas varbūtība, bet tomēr tā ir riska vērta.
Par Žunioru jau zināja visi top klubu skaiti, un pat labāk informētie līdzjūtēji, līdz ar to piepras;ījums pēc viņa bija uber liels, šādos apstākļos tādēļ arī viņa klubs spēja dabūt par viņu tik daudz naudiņas.
, 2017-05-24 11:19, pirms 8 gadiem
Vēl par krekliem, man liekas galīgi nepareizi skaitīt visu pārdoto spēlētāja kreklu daudzumu kā viņa pienesumu kluba ienākumiem.
Piemēram, ir MU fans, kurš nolēmis nopirkt kreklu ar MU spēlētāja vārdu. Viņš to darīs vienalga, vai MU parakstīs, piemēram, Grīzmanu, vai nē. Nebūs Grīzmana, nopirks ar Pogbu, vai kādu citu. Diez vai kāds pirks 2 (vienas sezonas) kreklus.
Tādu, kas ir individuāli spēlētāja fani ir maz. Nebūs daudz tādu, kas, tādēļ, ka Grīzmans pāries uz MU tagad pēkšņi pirks MU kreklu, nevis Atletico kreklu. Atletico fani paliks Atletico fani. Tāpat diez vai ir daudz tādu MU fanu, kas pirks MU kreklu tikai tad, ja MU nopirks kādu jaunu spēlētāju, kas tiem patīk.
Un klubam ir +/- vienalga kuru viņa spēlētāja kreklu fans nopirks, ka tik vispār pērk.
, 2017-05-24 11:59, pirms 8 gadiem
Waldini rakstīja: Pag Pag, a kas tur palika ar to Norvēģu super talantu? Kaut kā šosezon nepamanīju viņu?
Izīrēts un netiek pie spēlēšanas.
, 2017-05-24 13:00, pirms 8 gadiem
septembris rakstīja: Vēl par krekliem, man liekas galīgi nepareizi skaitīt visu pārdoto spēlētāja kreklu daudzumu kā viņa pienesumu kluba ienākumiem.
Piemēram, ir MU fans, kurš nolēmis nopirkt kreklu ar MU spēlētāja vārdu. Viņš to darīs vienalga, vai MU parakstīs, piemēram, Grīzmanu, vai nē. Nebūs Grīzmana, nopirks ar Pogbu, vai kādu citu. Diez vai kāds pirks 2 (vienas sezonas) kreklus.
Tādu, kas ir individuāli spēlētāja fani ir maz. Nebūs daudz tādu, kas, tādēļ, ka Grīzmans pāries uz MU tagad pēkšņi pirks MU kreklu, nevis Atletico kreklu. Atletico fani paliks Atletico fani. Tāpat diez vai ir daudz tādu MU fanu, kas pirks MU kreklu tikai tad, ja MU nopirks kādu jaunu spēlētāju, kas tiem patīk.
Un klubam ir +/- vienalga kuru viņa spēlētāja kreklu fans nopirks, ka tik vispār pērk.
Ko Tu te izlasītas pupas ar tomātiem atkal ber atpakaļ kopā?
Es iedevu teorētisko apgrozījuma aizplūšanas sadalījumu pa kontiem viena konkrēta spēlētāja viena konkrēta kluba krekliem, kas darbotos vairākus gadus.
Plus norādīju to, cik būtu iespējamais apjoms, kas jāpārdod, lai galu galā iznāk, ka ar šī spēlētāja krekliem beigăs par viņu iztērētā transfēra summa tiek atgūta, vai tuvu tam.

Tas ir skats uz vienu konkrētu preču individuālvienību (pat ne grupu) un tās pienesumu - konkrēta kluba kreklu ar konkrēta spēlētāja uzvārdu. Pričom te citi klubi, vai citi šī paša kluba spēlētāji???

Aptuveni tā... es Tev stāstu par VW Golf individuālajiem tirgus datiem un to, kā tikai ar Golf sērijas ražošanu vien jaunā rūpnīca atpelnīta, a Tu piemet klāt vēl VW Polo un beigās vēl par BMW sāc runāt.
Tak ja vien uzņēmumā nav ieviests Lean, jebkurš ražotājs pa preču grupām un individuāliem izstrādājumiem lasa ārā katras sadaļas individuālo rentabilitāti.
Un pat ja ir Lean, vēl joprojām tiek operēts ar katras individuālās ražotnes individuālo apgrozījumu un tā pārsvaru pār nulles punktu (kas nav 0, bet gan konkrēts, valūtā izteikts cipars), lai ražotne pa mīnusiem nevilktos, respektīvi, nenodarbotos ar labdarību, reāli pa mīnusiem visu ražojot.
Bet tas cits stāsts.
, 2017-05-24 13:13, pirms 8 gadiem
Bet ir daudz tādu MU fanu, kas nopirks Grīzmana kreklu, vai nopirka Ibras kreklu, tādēļ ka tas ir Grīzmans vai Ibra. Bet 7x padomātu vai pirkt jaunās sezonas kreklu ar vēl vienu Rūniju uz muguras, ja iepriekšējais vēl tīri labi ir saglabājies un joprojām der.
, 2017-05-24 13:17, pirms 8 gadiem
Jā, tikai futbola klubs nav auto rūpnīca.
VW Golf konkurē ar citu ražotāju attiecīgā segmenta mašīnām. Rēķināt Golfa rentabilitāti atrauti no pārējo VW mašīnu rentabilitātes ir OK. VW var izlemt turpināt ražot Golfu, vai nē, vai to jāuzlabo, jāmaina, varbūt vispār nav vērts, un likt uzvaru uz Touregiem, vai ko citu.
Savukārt, rēķināt cik katra spēlētāja krekli ir pārdoti atrauti no visu kluba pārdoto spēlētāju krekliem, protams, arī var (to arī dara), bet īsti patiesu bildi par konkrēta spēlētāja pienesumu klubam tieši pārdoto kreklu apjoma ziņā tas nedod.
Pieņemsim, ka 1. jūnijā klubam ir 100 000 fanu, kas nolēmuši nopirkt kluba kreklu ar kāda spēlētāja vārdu uz muguras šajā sezonā. Pieņemu, ka 80 000 šo lēmumu ir pieņēmuši, jo ir kluba (nevis konkrēta spēlētāja fani). Pieņemsim, ka klubs 10. jūnijā nopērk Megazvaigzni. Iespējams 11. jūnijā klubam tagad ir 110 000 fanu, kas nolēmuši pirkt tā kreklu ar spēlētāja vārdu. Respektīvi reālais pieaugums ir 10 000. Taču no visiem 110 000 faniem 50 000 nopērk kreklu ar Megazvaigznes vārdu. Sanāk, ka Megazvagznes pienesums ir 50 000 kreklu. Lai gan patiesībā, ja klubs nenopirktu Megazvaigzni, tie 100 000 fanu tāpat nopirktu kreklu, tikai ar cita kluba spēlētāja vārdu uz muguras.
, 2017-05-24 13:19, pirms 8 gadiem
ABa rakstīja: Bet ir daudz tādu MU fanu, kas nopirks Grīzmana kreklu, vai nopirka Ibras kreklu, tādēļ ka tas ir Grīzmans vai Ibra. Bet 7x padomātu vai pirkt jaunās sezonas kreklu ar vēl vienu Rūniju uz muguras, ja iepriekšējais vēl tīri labi ir saglabājies un joprojām der.
Jā, šādi cilvēki ir rēķināmi pie "tīrā" Grīzmana pienesuma. Bet ir cilvēki, kas kluba mājas (vai izbraukuma) spēles kreklu pērk katru sezonu. Attiecībā uz tiem ir pofig, ko klubs paraksta, vai neparaksta.
, 2017-05-24 13:26, pirms 8 gadiem
ABa rakstīja: Bet ir daudz tādu MU fanu, kas nopirks Grīzmana kreklu, vai nopirka Ibras kreklu, tādēļ ka tas ir Grīzmans vai Ibra. Bet 7x padomātu vai pirkt jaunās sezonas kreklu ar vēl vienu Rūniju uz muguras, ja iepriekšējais vēl tīri labi ir saglabājies un joprojām der.
Vai pasaules kontekstā tiktu nopirkti kādi kopumā 5 000 000 teiksim Grīzmana MU oriģinālie ražotāja krekli 5 gadu ilgā periodā?
Ja tiktu, tad pārējais jau ir tīrā matemātika... ieliec tik to, cik lielu valūtā izteiktu summu par vienu kreklu no realizācijas tiešajā mazumtirdzniecībā, vai arī palaižot vairumtirgotājam, iegūst pats klubs un viss. Pat ja tas ir 1 EUR, mēs jau runājam par miljoniem.
, 2017-05-24 13:38, pirms 8 gadiem
septembris rakstīja: Jā, tikai futbola klubs nav auto rūpnīca.
VW Golf konkurē ar citu ražotāju attiecīgā segmenta mašīnām. Rēķināt Golfa rentabilitāti atrauti no pārējo VW mašīnu rentabilitātes ir OK. VW var izlemt turpināt ražot Golfu, vai nē, vai to jāuzlabo, jāmaina, varbūt vispār nav vērts, un likt uzvaru uz Touregiem, vai ko citu.
Savukārt, rēķināt cik katra spēlētāja krekli ir pārdoti atrauti no visu kluba pārdoto spēlētāju krekliem, protams, arī var (to arī dara), bet īsti patiesu bildi par konkrēta spēlētāja pienesumu klubam tieši pārdoto kreklu apjoma ziņā tas nedod.
Pieņemsim, ka 1. jūnijā klubam ir 100 000 fanu, kas nolēmuši nopirkt kluba kreklu ar kāda spēlētāja vārdu uz muguras šajā sezonā. Pieņemu, ka 80 000 šo lēmumu ir pieņēmuši, jo ir kluba (nevis konkrēta spēlētāja fani). Pieņemsim, ka klubs 10. jūnijā nopērk Megazvaigzni. Iespējams 11. jūnijā klubam tagad ir 110 000 fanu, kas nolēmuši pirkt tā kreklu ar spēlētāja vārdu. Respektīvi reālais pieaugums ir 10 000. Taču no visiem 110 000 faniem 50 000 nopērk kreklu ar Megazvaigznes vārdu. Sanāk, ka Megazvagznes pienesums ir 50 000 kreklu. Lai gan patiesībā, ja klubs nenopirktu Megazvaigzni, tie 100 000 fanu tāpat nopirktu kreklu, tikai ar cita kluba spēlētāja vārdu uz muguras.
Vai tad es par pienesumu KLUBAM KOPUMĀ kādu brīdi runāju?

Nu kas tas ir... nē, es par viena konkrēta spēlētāja no krekliem iegūto ieņēmumu salīdzinājumu ar viņā ieguldītajām transfēra investīcijām (un tikai!!!! Nesāc te vēl atalgojumu spēlētājam mest klāt) runāju.
Tā teikt... cik daudz naudiņas mēs ieguvām par saražoto (no naftas) un pārdoto parafīnu (un tikai, nevis vēl benzīnu, eļļas utt) salīdzinājumā ar to, cik daudz naudiņas par jēlnaftas iegādi iztērējām Kaut kas līdzīgs būs.
, 2017-05-24 13:42, pirms 8 gadiem
Globālajā tirgū tādam klubam kā MU būtiskākais ir piemēram Āzijas tirgus, kur miljoni neapmeklē MU spēles, bet kreklus pērk ne tikai kluba, bet arī spēlētāja uzvārda uz muguras dēļ. Jo staigājot pa ielu apliecināt fanošanas kluba piederību var arī ar iepriekšējās sezonas kreklu, bet ar jaunu zvaigznes uzvārdu uz muguras tas ir kruta, moderni utt.
, 2017-05-24 13:50, pirms 8 gadiem
Top Selling Football Shirts of Players and...

Aptuveni tādi cipari gadā grozās pārdoto vienību skaita ziņā.
Nu tad paņemiet:
1) cik liela daļa no cipara konkrētajā gadā bija ar Pogbas piemēram uzvārdu uz muguras;
2) ielieciet kādu teorētisko decreasing koeficientu pa gadiem (piemēram, 100% 1.gadā; 80% 2.gadā utt.)
3) paņemiet teorētisko gadu skaitu, kurus Pogbā pavadīs MU
4) 1 krekla vidējā cena
5) kluba tiešo neto ieņēmumu procents.

Un parēķinām
, 2017-05-24 13:51, pirms 8 gadiem
No subjektīvās pieredzes (tā ko esmu redzējis uz ielas un kluba/ sporta preču veikalos), kas protams nav necik objektīva, liekas, ka tomēr vairāk par pusi no cilvēkiem pērk kluba kreklus bez spēlētāja vārda uz muguras, vai rakstot savu vārdu/iesauku uz muguras. Būtu interesanti iečekot oficiālus datus kaut kur.
, 2017-05-24 13:56, pirms 8 gadiem
Interesanti stati. Jocīgi, ka Ozila kreklu pērk vairāk par Sančesa kreklu. Laikam vācieši...