Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Madrides milžiem "Real" un "Atletico" piespriež transfēru aizliegumu

Agris Suveizda

Madrides milžiem "Real" un "Atletico" piespriež transfēru aizliegumu
Gerets Beils un Krištianu Ronaldu
Foto: SIPA/Scanpix

Starptautiskā futbola federāciju asociācija (FIFA) savā mājaslapā paziņojusi, ka Madrides klubiem "Real" un "Atletico" tiek piespriests transfēru aizliegums uz diviem pāreju periodiem. Gan sankcijas, gan to iemesls līdzīgs kā iepriekš "Barcelona" – par pārkāpumiem nepilngadīgu spēlētāju transfēros un reģistrācijā.

"Abiem klubiem nāksies izciest transfēru aizliegumu, kas tiem liegs kā nacionālā, tā starptautiskā līmenī reģistrēt jaunus spēlētājus nākamo divu pāreju periodu laikā," teikts FIFA paziņojumā.

"Transfēru aizliegums, kas nepavisam neietekmēs pašreizējo pāreju periodu, jo tas sākās vēl pirms lēmumu pieņemšanas, attieksies uz abiem klubiem pilnībā – izņemot sieviešu, futzāla un pludmales futbola komandas -, un tas neliegs atbrīvoties no [pašreizējiem] spēlētājiem," paziņojumā turpināts.

Papildus gan Madrides "Atletico", gan Madrides "Real" piespriestas finansiālas sankcijas. "Atletico" nāksies šķirties no 900 tūkstošiem Šveices franku [826 tūkstošiem eiro], bet "Real" piespriesta soda nauda 360 tūkstošu Šveices franku [330 tūkstošu eiro] apmērā. "Atletico" gadījumā izmeklēšana tika veikta par nepilngadīgu spēlētāju reģistrāciju no 2007. līdz 2014. gadam, bet "Real" sakarā – no 2005. līdz 2014. gadam.

Atgādinām, ka nesen līdzīgu sodu izcieta "Barcelona", tādēļ tās jaunpienācēji Arda Turans un Aleišs Vidals tikai šomēnes drīkstēja beidzot tikt pieteikti oficiālām sacensībām. Paredzams, ka arī Madrides klubi varētu iesniegt apelāciju un tās izskatīšanas laikā aizturēt piespriesto transfēru aizliegumu, tādējādi, piemēram, šovasar vēl pagūstot iegādāties jaunus spēlētājus un veikt citas izmaiņas sastāvā.

Izmantotie resursi:
Atlético de Madrid and Real Madrid sanctioned...

     [+] [-]

, 2016-01-15 03:19, pirms 9 gadiem
iisumaa kaa es domaaju kas notiks taalaak,Real un Atletico iesniegs apelaaciju,kameer FIFA to izskatiis,pienaaks vasaras transfeers,tad Real un Atletico brunjosies un Perezam buus ilgi jaadomaa,viens galactico vai pa druskai vairaakaas poziicijaas,,pie pashreizeejaam cenaam nedomaaju ka pat vinjsh pavilks Pogba un veel kaadus triis kadrus,bet nu domaaju ka Perezs izveeleesies pirmo variantu

     [+] [-]

, 2016-01-15 09:17, pirms 9 gadiem
blah rakstīja: Nu 29+ tomēr jau ir veterāni un labākie gadi aiz muguras, kuri parasti ir ~25 Bet nu tas neattiecas uz visiem, daudzi vēl savos 29 spēlē labāk kā 25, plus pieredze nāk ar gadiem, bet ātrumā noteikti izmaiņas gan var pamanīt.
Korrea, Karasko un Vietto, protams, visi talantīgi, bet neviens no viņiem pagaidām nav galvastiesu pārāks par pārējiem, tāpēc viņi visi 3 tur dala to vienu pozīciju un mainās. Un Vietto spēles laiku gan jau tik lielu nedod tāpēc, ka Korrea un Karasko abi parādīja, ka arī padoties netaisās.
Hmmm... manuprāt, tas ir tāds klišejisks, subjektīvs skats uz situāciju.
Pirmkārt, nepiekritīšu tam, ka futbolista labākais vecums ir 25. Tas tomēr būs aptuveni 27-28.
Otrkārt, nu galīgi nepiekrītu, ka 31 gadu vecumā futbolists jau ir "pensis" Tā tas ir tikai vienā otrā datorspēlē un online spēlītē
Realitātē? Realitātē, medicīnai attīstoties un eksistējot arī tādai lietai kā katra cilvēka individuāliem gēniem, tādu viennozīmīgu paziņošanu, ka, ja Tev ir, pieņemsim, 33, tad pavisam noteikti esi vājāks par spēlētāju 27, 28 gadu vecumā, es domāju, ka nekādīgi nedrīkst pieņemt.

Tas, protams, nerunājot par vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2016-01-15 09:25, pirms 9 gadiem
Ar entuziasmu, šīs lietas sakarā, pavērošu Hala Madrid viedokļus

Mana nostāja paliek nemainīga, ja pārkāpts tas, kas ieguvis juridisku spēku ar uz papīra rakstītiem burtiem, sankcijām jābūt vienādām attiecībā uz jebkuru, vai tā ir Barcelona, vai tas ir Real, vai Chelsea.

Hala Madrid vēl, līdz šim, domāja tāpat.

Nevis kā 555 un Labjūtis... Mes que un club, mēs pāri visam un visiem

     [+] [-]

, 2016-01-15 09:31, pirms 9 gadiem
sankcijas par vāju

šitie oligarhu gājieni, kad aprēķina, ka laicīgi "nopērkot" nepilngadīgos var ietaupīt krietnu naudas summu, un ja vēl izdodas vēlāk "pārdot"

un pa vidu vēl papucīši, kuri sajutuši naudas smaku, kāri siekalojas

     [+] [-]

, 2016-01-15 10:02, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ar entuziasmu, šīs lietas sakarā, pavērošu Hala Madrid viedokļus

Mana nostāja paliek nemainīga, ja pārkāpts tas, kas ieguvis juridisku spēku ar uz papīra rakstītiem burtiem, sankcijām jābūt vienādām attiecībā uz jebkuru, vai tā ir Barcelona, vai tas ir Real, vai Chelsea.

Hala Madrid vēl, līdz šim, domāja tāpat.

Nevis kā 555 un Labjūtis... Mes que un club, mēs pāri visam un visiem
negvelz niekus. esmu par 100% paarliecinaats, ka shis ir negodiigi arii attieciibaa uz RM un ATM. shis ir negodiigi attieciibaa uz jaunajiem speeleetaajiem - tas reguleejums ir novecojis, arhaisks, idiotisks.
RM gadiijumaa, piemeeram, kaa viens no nelegaali regjistreetiem speeleetaajiem mineets zidaana deels. zidaana deels! teetim bija darbs RM, bet FIFA uzskata, ka pat tad vinsh nevareeja speeleet RM kanteraa.

un nedomaaju, ka kaut kad par sho nesodiis arii angljus, kas ir n-reizhu lielaaki zaglji un piraati nekaa spaanji, kuri siro treshaas pasaules valstiis, siikajiem un vecaakiem dodot ceriibu uz labaaku naakotni, kameer anglji brutaali apzog spaanjus.

     [+] [-]

, 2016-01-15 11:39, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: iisumaa kaa es domaaju kas notiks taalaak,Real un Atletico iesniegs apelaaciju,kameer FIFA to izskatiis,pienaaks vasaras transfeers,tad Real un Atletico brunjosies un Perezam buus ilgi jaadomaa,viens galactico vai pa druskai vairaakaas poziicijaas,,pie pashreizeejaam cenaam nedomaaju ka pat vinjsh pavilks Pogba un veel kaadus triis kadrus,bet nu domaaju ka Perezs izveeleesies pirmo variantu
Tas jau nebūs Perezs, ja neizmetīs kādus vismaz 100 miljonus.

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:01, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: tu runaa par iespeejaam papildinaat sastaavu pirms bana,kas buus iespeejams,ja FIFA atljaus to pashu ko Barcai un ja Real iesniegs apelaaciju,bet marauders savukaatt runaa par iespeejaam peec tam,vasaraa vai naakamajaa ziemaa
Jā, es saprotu, bet visi tak te komentēja pirms bana. Vienkārši dažiem te laikam nav informācijas, ka bans nestājās spēkā uzreiz, jo bija apelācija. Bana laikā jau nekādu pirkumu nebija, neskaitot Turanu un Vidalu.

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:04, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Hmmm... manuprāt, tas ir tāds klišejisks, subjektīvs skats uz situāciju.
Pirmkārt, nepiekritīšu tam, ka futbolista labākais vecums ir 25. Tas tomēr būs aptuveni 27-28.
Otrkārt, nu galīgi nepiekrītu, ka 31 gadu vecumā futbolists jau ir "pensis" Tā tas ir tikai vienā otrā datorspēlē un online spēlītē
Realitātē? Realitātē, medicīnai attīstoties un eksistējot arī tādai lietai kā katra cilvēka individuāliem gēniem, tādu viennozīmīgu paziņošanu, ka, ja Tev ir, pieņemsim, 33, tad pavisam noteikti esi vājāks par spēlētāju 27, 28 gadu vecumā, es domāju, ka nekādīgi nedrīkst pieņemt.

Tas, protams, nerunājot par vārtsargiem.
Protams, ka subjektīvs. Visi komentāri te ir subjektīvi viedokļi Un kā jau minēju, tad tas neattiecas uz visiem, CR arī mierīgi līdz 35 var spēlēt, bet tas jau ir cits stāsts. Ātrums gan visiem zūd tajos 30 gados un tur ir pie vienas vietas kā tā medicīna attīstas, jo ātrāku nepadarīsi. Varbūt CB un mids to tik ļoti neizjutīs, bet uzbrucējiem, vingeriem un flangu aizsargiem, kuri tendēti uz uzbrukumu, vecums par labu īpaši nenāk.

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:16, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: negvelz niekus. esmu par 100% paarliecinaats, ka shis ir negodiigi arii attieciibaa uz RM un ATM. shis ir negodiigi attieciibaa uz jaunajiem speeleetaajiem - tas reguleejums ir novecojis, arhaisks, idiotisks.
RM gadiijumaa, piemeeram, kaa viens no nelegaali regjistreetiem speeleetaajiem mineets zidaana deels. zidaana deels! teetim bija darbs RM, bet FIFA uzskata, ka pat tad vinsh nevareeja speeleet RM kanteraa.

un nedomaaju, ka kaut kad par sho nesodiis arii angljus, kas ir n-reizhu lielaaki zaglji un piraati nekaa spaanji, kuri siro treshaas pasaules valstiis, siikajiem un vecaakiem dodot ceriibu uz labaaku naakotni, kameer anglji brutaali apzog spaanjus.
Brīdī, kad Zidāna dēls (ja runājam par Enco) devās uz Real, viņam, acīmredzami, bija 9 vai 10 gadi (nevis 16-18, kas EU robežās būtu pieņemami). Tātad, noteikumi pārkāpti, jo Zinedins pats uzskatāms par pieaugušo, kurš Spānijā sācis strādāt tieši ar futbolu saistītos, nevis nesaistītos nolūkos.

Par pašu likumu... likums nav nekas cits, kā praktisks child labour nepieļaušanas akts. Tā un ne savādāk. Savukārt, ja runājam par bērnu nodarbināšanu (tā, tieši, vai pastarpināti ar samaksas veikšanu vecākiem), tad tā nav FIFA kompetence, bet ANO.
Likums kā tāds ir saskaņā ar ANO konvenciju.

Ne jau FIFA uz, tā teikt, buj duj ir tādi un ne savādāki noteikumi.

Par to "dod cerību izlausties uz labākiem apstākļiem". Vecīt, nu arī šāda domāšana ir pretrunā ar visu, ko aizstāv ANO.
ANO nevēlas, lai visa pasaule pārceļas uz Eiropu, bet gan lai... visa pasaule... kļūtu par Eiropu (ja saproti, ko ar to domāju)

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:19, pirms 9 gadiem
Par Zidāna dēla gadījumu. Šo, atsevišķo gadījumu, pārsūdzot, droši vien Real arī uzvarēs un šis gadījums tiks uzskatīts par izņēmumu.
Varbūt.

Bet, vēlreiz saku, tas nenozīmē, ka nepilngadīgu puišu transfēri ir normalitāte. Ne tā domā FIFA, ne to atbalstītu ANO, ne to atbalstu es.
Tak lai izaug savās mājās. Nav jau tā, ka no tā tie futbolisti paši baigi zaudētu.

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:25, pirms 9 gadiem
19.panta 2.punkta a sadaļas praktisks tulkojums:
spēlētāja, vecumā zem 18 gadiem, transfērs uz citas valsts klubu var brīvi notikt tad, ja spēlētāja vecāki ir pārcēlušies uz dzīvi konkrētajā valstī, saistībā ar iemesliem, kuri nav saistīti ar futbolu.

Respektīvi, ja BAIGI gribētu, mierīgi apietu visus noteikumus ar līkumu. Iekārtojiet darbā Spānijā vecākus un pasakiet, lai tur muti ciet.
Negrib un nemāk... nu tad maksājiet

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:36, pirms 9 gadiem
P.S. - 2.pielikuma (Annexe 2) pārkāpuma fakts vispār ir "jauks".
Lai arī kurš klubs to pārkāpa un kuru no punktiem pārkāpa.

Vareni, Spānija!
Sākat līdzināties labākajiem itāļu shēmotāju piemēriem

     [+] [-]

, 2016-01-15 14:46, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: 19.panta 2.punkta a sadaļas praktisks tulkojums:
spēlētāja, vecumā zem 18 gadiem, transfērs uz citas valsts klubu var brīvi notikt tad, ja spēlētāja vecāki ir pārcēlušies uz dzīvi konkrētajā valstī, saistībā ar iemesliem, kuri nav saistīti ar futbolu.

Respektīvi, ja BAIGI gribētu, mierīgi apietu visus noteikumus ar līkumu. Iekārtojiet darbā Spānijā vecākus un pasakiet, lai tur muti ciet.
Negrib un nemāk... nu tad maksājiet
Tev neliekas, ka tu te pārspīlē? Kāds te sakars ar ANO... Vai tu tiešām uzskati, ka labāk lai tas 9 gadīgais puika turpina dzīvot nabadzībā kaut kādā Ganā un līdz tiem 18 varbūt nemaz neizvelk, nekā brauc spēlēt uz Eiropu, kur būs normāla dzīve? Es saprastu tavu domu, ja vecāki spiestu bērnam braukt un spēlēt, bet tomēr nav vairs 19. gs. un bērni 9 gados jau saprot, kuri futbola klubi viņiem simpatizē un kur gribētu spēlēt, ar varu neviens nevienu nespiež, tikai piedāvā labāku dzīvi.

     [+] [-]

, 2016-01-15 15:00, pirms 9 gadiem
blah rakstīja: Tev neliekas, ka tu te pārspīlē? Kāds te sakars ar ANO... Vai tu tiešām uzskati, ka labāk lai tas 9 gadīgais puika turpina dzīvot nabadzībā kaut kādā Ganā un līdz tiem 18 varbūt nemaz neizvelk, nekā brauc spēlēt uz Eiropu, kur būs normāla dzīve? Es saprastu tavu domu, ja vecāki spiestu bērnam braukt un spēlēt, bet tomēr nav vairs 19. gs. un bērni 9 gados jau saprot, kuri futbola klubi viņiem simpatizē un kur gribētu spēlēt, ar varu neviens nevienu nespiež, tikai piedāvā labāku dzīvi.
1) neviens Tev neaizliedz to mazo puiku finansiāli atbalstīt un neļaut viņam tai Ganā nabadzībā nomirt;
2) Tev aizliedz to mazo puiku izraut no viņa vides, atraut no viņa valsts, draugiem, viņa valstī pastāvošās sociālantropoloģiskās un kultūrantropoloģiskās vides vecumā, kurā spēlētājs vēl pats nav nostabilizējis savu viedokli par to, kas ir kas šajā pasaulē;
3) galu galā... Tev aizliegts pilnībā nopirkt nepilngadīgu personu, kurai, starptautisko likumu priekšā, NAV līdz galam pilnvērtīgas tiesības lemt pašai par savu nākotni. Piemēram, var atbalstīt un var neatbalstīt to, ka nepilngadīgi cilvēki nevar tā vnk. uz savu galvu, ņemt un ceļot, uz savu galvu izdomāt "ehh... vairs negribu mācīties, kam tā skola vajadzīga"

Principā, cilvēks, vecumā zem 18 vēl neko savā dzīvē nav līdz galam izdomājis. 16, 17 gados pieņemts lēmums 22 gadu vecumā var šķist stulbuma kalngals.

     [+] [-]

, 2016-01-15 15:27, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: 1) neviens Tev neaizliedz to mazo puiku finansiāli atbalstīt un neļaut viņam tai Ganā nabadzībā nomirt;
2) Tev aizliedz to mazo puiku izraut no viņa vides, atraut no viņa valsts, draugiem, viņa valstī pastāvošās sociālantropoloģiskās un kultūrantropoloģiskās vides vecumā, kurā spēlētājs vēl pats nav nostabilizējis savu viedokli par to, kas ir kas šajā pasaulē;
3) galu galā... Tev aizliegts pilnībā nopirkt nepilngadīgu personu, kurai, starptautisko likumu priekšā, NAV līdz galam pilnvērtīgas tiesības lemt pašai par savu nākotni. Piemēram, var atbalstīt un var neatbalstīt to, ka nepilngadīgi cilvēki nevar tā vnk. uz savu galvu, ņemt un ceļot, uz savu galvu izdomāt "ehh... vairs negribu mācīties, kam tā skola vajadzīga"

Principā, cilvēks, vecumā zem 18 vēl neko savā dzīvē nav līdz galam izdomājis. 16, 17 gados pieņemts lēmums 22 gadu vecumā var šķist stulbuma kalngals.
1) Gribu redzēt kā tu finansiāli atbalsti visus nabadzīgos futbolistus bērnus Āfrikā un D-Amerikā
2) Nezinu kā tu, bet ja es dzīvotu D-Amerikā, trūcīgos apstākļos, mans dēls būtu talantīgs, viņam piedāvātu iespēju braukt uz Eiropu un viņš par to būtu sajūsmā, man būtu pie vienas vietas sociālās un kultūras vides, jo es darītu visu lai piepildītu dēla sapni un izveidotu viņam labāku dzīvi, bet tev izskatās ka to nesaprast Turklāt cilvēka personība neveidojas no sociālantropoloģiskās un kultūrantropoloģiskās vides, bet gan no vecākiem un cilvēkiem apkārt. Tikai tāpēc, ka viņš nonāk citā valstī nenozīmē to, ka viņš kļūs par sliktu cilvēku vai zaudēs kādu kultūrvēsturisko mantojumu, ja vien pašam/vecākiem nebūs nekādas cieņas pret to un vēlmes apgūt. Drīzāk pastāv lielāka iespēja, ka tas bērns, dzīvojot kādā D-Amerikas nostūrī sāks tirgot kokaīnu un pievienosies bandai, nekā ka, pārceļoties uz Eiropu, zaudēs kaut ko nedzīvojot "savā vidē", jo, paskatoties piemērus, lielākā daļa, kuri kādreiz bērnībā pārcēlušies, ir izauguši par kārtīgiem cilvēkiem, ko nevarētu teikt, ja paliek savā vidē.
3) Nu te vispār nav daudz ko komentēt, kā vien to, ka verdzību atcēla 19.gs., neviens nevienu nevar PILNĪBĀ nopirkt, ja kaut kas nepatīk, tad brauc atpakaļ no kurienes nāci. Un nedomāju, ka kāds 9 gadu vecumā ceļo apkārt uz klubiem viens pats, bet gan vecāku pavadībā, kuriem ir pienākums izvēlēties labāko ceļu sava bērna nākotnei.
Ja visi pasaulē gaidītu savus 18 gadus (ne tikai attiecībā uz futbolu), lai sāktu kaut ko darīt savā dzīvē, tad mums būtu pilns ar idiotiem un dzīvotu vēl 20.gs. attīstības ziņā.

     [+] [-]

, 2016-01-15 15:29, pirms 9 gadiem
ja neljautu siikajiem paarcelties, nebuutu nekaada Messi. paliktu Argentiinaa un Rivers skaidri pateica, ka NEAPMAKSAAS hormonu terapiju, bet senchiem nebija tik daudz pikja. vinju atveda uz Barselonu un izaarsteeja, bet, peec ANO, hujano un korumpeetaas fifas sanaak, ka tas bija beernu nodarbinaashana...
cik daudz siiko ir Aafrikaa, kuriem shis dod iespeeju izrauties no salmu maajeleem un skaidriishanas prom no lauvaam tuksneshos?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 15:30, pirms 9 gadiem
blah rakstīja: Tev neliekas, ka tu te pārspīlē? Kāds te sakars ar ANO... Vai tu tiešām uzskati, ka labāk lai tas 9 gadīgais puika turpina dzīvot nabadzībā kaut kādā Ganā un līdz tiem 18 varbūt nemaz neizvelk, nekā brauc spēlēt uz Eiropu, kur būs normāla dzīve? Es saprastu tavu domu, ja vecāki spiestu bērnam braukt un spēlēt, bet tomēr nav vairs 19. gs. un bērni 9 gados jau saprot, kuri futbola klubi viņiem simpatizē un kur gribētu spēlēt, ar varu neviens nevienu nespiež, tikai piedāvā labāku dzīvi.
Šeit mēs varbūt saskaramies ar mūsu domāšanas un uzskatu atšķirību.
Paužot šādus uzskatus, kā Tu, es saprotu, ka cilvēks ir tikai par globalizāciju darba tirgū, tikai par to, ka cilvēki labāku apstākļu un naudas meklējumos dodas, piemēram, uz Lielbritāniju (un es šeit nerunāšu par cilvēku palikšanu tur uz dzīvi, kuru Tu varbūt arī atbalsti, vai arī tieši pretēji, neatbalsti, bet gan tikai par došanos pastrādāt uz GB).
Cilvēki nopelna vairāk, uzlabo savu dzīvi. Var pat paplašināt to visu... atgriežoties mājās, tiek ieguldītas lielākas summas dzimtenes ekonomikā.
Jā, ja jau skatās no šīs puses, tad jau ir tīri labi, tīri saprotami.

Bet es gan būšu, šajā ziņā, izteikts antiglobālists.
Atkal, NERUNĀJOT par migrāciju ar vēlmi atmesties citā valstī uz dzīvi...
Es uzskatu, ka darba ļaužu migrācija ir slikta parādība, kas tikai un vienīgi, ilgtermiņā, BREMZĒ tās valsts attīstību, no kuras nāk migrējošie cilvēki. Jo vairāk latviešu strādā GB, jo sliktāk Latvijai. Ne jau tikai dēļ tā klišejiskā iemesla, ka vietējais darba tirgus mums samazinās un vietējie, laba līmeņa speciālisti, skaitliski, samazinās. Arī dēļ tā, ka viedoklis, ka ārzemēs strādājošie sapelna naudu un mītnes zemē attīsta uzņēmējdarbību, patiesībā, nemaz tā nestrādā.
Arī dēļ tā, ka jebkurš, mūsu ekonomikā papildus ieguldīts, ārvalstīs nopelnīts eiro nedara neko citu, kā ceļ inflāciju nepamatoti aka ar ar iekšējiem procesiem un iekšējo attīstību nesaistītu iemeslu dēļ. Tādā veidā tiekam dzīti tikai ar vien lielākā depresijā

Atvelkot vienu latvieti uz GB.., atvelkot vienu Ganieti uz Spāniju, mēs patiesībā nepalīdzam ne Latvijai, ne Ganai. Tieši pretēji, minētie iemesli, kādēļ es tādus notikumus neatbalstu, tikai un vienīgi rada to, ka ar laiku šī viena latvieša vietā radīsies jau 2 latvieši, un tāpat ar tiem ganiešiem.

Ekonomikas teorija, kuru nemīl politiķi skaļi atbalstīt reizēm, saprotamu iemeslu dēļ.
Ciniski, bet jebkuram mēslos piedzimušam cilvēkam to savu mēslu bedri ir jāattīsta, nevis kopā ar zelta bedres cilvēkiem tēlot tās iemītnieku, attīstīt zelta bedri un ļaut mēslu bedrei turpināt būt par mēslu bedri.

Ciniski un nežēlīgi jā, bet, runājot par cilvēci kā masu, par tiem runājot kā ciparu kopumu, taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 15:34, pirms 9 gadiem
turklaat FCB (shkjiet, arii RM, kuriem gan bija nedaudz savaadaaki principi un nenjeema tik siikus skolaa kaa FCB) nodroshina shiem siikajiem maaciibas labaas skolaas, pieskata, lai ir labas atziimes, lai nestraadaa suudus, peec tam, kad akadeemiju pabeidz, ir ja ne gluzhi A komandas speeleetaaji vai var karjeru turpinaat citaa, mazaakaa komandaa, tad vismaz ir integreeti sabiedriibas loceklji.
pashlaik FCB veic milziigus B komandas paarkaartojumus, met aaraa veselu baru ar speeleetaajiem, t.sk. papuasiem, lielaakaa dalja iekaartojas citos klubos. vai vinji vareetu speeleet Spaanijaa, paarbraucot 18+ vecumaa no savas Kameruunas? protams, ka nee.

     [+] [-]

, 2016-01-15 15:49, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šeit mēs varbūt saskaramies ar mūsu domāšanas un uzskatu atšķirību.
Paužot šādus uzskatus, kā Tu, es saprotu, ka cilvēks ir tikai par globalizāciju darba tirgū, tikai par to, ka cilvēki labāku apstākļu un naudas meklējumos dodas, piemēram, uz Lielbritāniju (un es šeit nerunāšu par cilvēku palikšanu tur uz dzīvi, kuru Tu varbūt arī atbalsti, vai arī tieši pretēji, neatbalsti, bet gan tikai par došanos pastrādāt uz GB).
Cilvēki nopelna vairāk, uzlabo savu dzīvi. Var pat paplašināt to visu... atgriežoties mājās, tiek ieguldītas lielākas summas dzimtenes ekonomikā.
Jā, ja jau skatās no šīs puses, tad jau ir tīri labi, tīri saprotami.

Bet es gan būšu, šajā ziņā, izteikts antiglobālists.
Atkal, NERUNĀJOT par migrāciju ar vēlmi atmesties citā valstī uz dzīvi...
Es uzskatu, ka darba ļaužu migrācija ir slikta parādība, kas tikai un vienīgi, ilgtermiņā, BREMZĒ tās valsts attīstību, no kuras nāk migrējošie cilvēki. Jo vairāk latviešu strādā GB, jo sliktāk Latvijai. Ne jau tikai dēļ tā klišejiskā iemesla, ka vietējais darba tirgus mums samazinās un vietējie, laba līmeņa speciālisti, skaitliski, samazinās. Arī dēļ tā, ka viedoklis, ka ārzemēs strādājošie sapelna naudu un mītnes zemē attīsta uzņēmējdarbību, patiesībā, nemaz tā nestrādā.
Arī dēļ tā, ka jebkurš, mūsu ekonomikā papildus ieguldīts, ārvalstīs nopelnīts eiro nedara neko citu, kā ceļ inflāciju nepamatoti aka ar ar iekšējiem procesiem un iekšējo attīstību nesaistītu iemeslu dēļ. Tādā veidā tiekam dzīti tikai ar vien lielākā depresijā

Atvelkot vienu latvieti uz GB.., atvelkot vienu Ganieti uz Spāniju, mēs patiesībā nepalīdzam ne Latvijai, ne Ganai. Tieši pretēji, minētie iemesli, kādēļ es tādus notikumus neatbalstu, tikai un vienīgi rada to, ka ar laiku šī viena latvieša vietā radīsies jau 2 latvieši, un tāpat ar tiem ganiešiem.

Ekonomikas teorija, kuru nemīl politiķi skaļi atbalstīt reizēm, saprotamu iemeslu dēļ.
Ciniski, bet jebkuram mēslos piedzimušam cilvēkam to savu mēslu bedri ir jāattīsta, nevis kopā ar zelta bedres cilvēkiem tēlot tās iemītnieku, attīstīt zelta bedri un ļaut mēslu bedrei turpināt būt par mēslu bedri.

Ciniski un nežēlīgi jā, bet, runājot par cilvēci kā masu, par tiem runājot kā ciparu kopumu, taisnība.
Nu par darba tirgus globalizāciju kā tādu es te nevēlos runāt, diez gan neatbilstoši, ja reiz runājam par futbolu, bet jā, protams, ka es atbalstu globalizāciju FUTBOLA tirgū, jo, kā 555 minēja, bez tās iespējams nebūtu Messi un vēl daudzu futbolistu. Futbola darba tirgus kā tāds tomēr krasi atšķiras no pārējā darba tirgus, tāpēc arī īsti neredzu mīnusus valsts attīstībai vai kam citam. Tie arī nav kaut kādi narkomāni, kuri pametuši valsti, strādā darbos, kurus paši angļi/spāņi negrib strādāt un piektdienas vakarā dodas uz klubu, lai iedotu kādam pa galvu, bet gan bērni, kurus, atkal jau kā 555 minēja, klubi kārtīgi pieskata un parūpējas par kārtīgu dzīvi.

     [+] [-]

, 2016-01-15 15:56, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: turklaat FCB (shkjiet, arii RM, kuriem gan bija nedaudz savaadaaki principi un nenjeema tik siikus skolaa kaa FCB) nodroshina shiem siikajiem maaciibas labaas skolaas, pieskata, lai ir labas atziimes, lai nestraadaa suudus, peec tam, kad akadeemiju pabeidz, ir ja ne gluzhi A komandas speeleetaaji vai var karjeru turpinaat citaa, mazaakaa komandaa, tad vismaz ir integreeti sabiedriibas loceklji.
pashlaik FCB veic milziigus B komandas paarkaartojumus, met aaraa veselu baru ar speeleetaajiem, t.sk. papuasiem, lielaakaa dalja iekaartojas citos klubos. vai vinji vareetu speeleet Spaanijaa, paarbraucot 18+ vecumaa no savas Kameruunas? protams, ka nee.
Tā gan arī nav, ka nevar pēc tam spēlēt, manuprāt, lielākā daļa afrikāņu un d-amerikāņu pievienojas klubiem Eiropā 18 gados vai pat vēlāk, kaut vai Suarezs. Cits stāsts ir par to, ka, gandrīz visi šie spēlētāji savulaik dzīvojuši savās valstīs lielākā vai mazākā nabadzībā.

     [+] [-]

, 2016-01-15 16:50, pirms 9 gadiem
FIFA starp citu ir atrunāts, ka gadījumā, ja spēlētājam ir nepieciešama medicīniskā palīdzība un kāds no klubiem to ir gatavs nodrošināt, tad transfērs ir atļaujams arī jaunāka vecumā. Tā kā nav ko pīt iekšā Messi šinī diskusijā.

     [+] [-]

, 2016-01-15 18:00, pirms 9 gadiem
blah rakstīja: Tā gan arī nav, ka nevar pēc tam spēlēt, manuprāt, lielākā daļa afrikāņu un d-amerikāņu pievienojas klubiem Eiropā 18 gados vai pat vēlāk, kaut vai Suarezs. Cits stāsts ir par to, ka, gandrīz visi šie spēlētāji savulaik dzīvojuši savās valstīs lielākā vai mazākā nabadzībā.
nenaak praataa neviens afrikaanju speeleetaajs, kursh uz Eiropu paarceelies no Aafrikas 18+ vecumaa... Damerikaanji - tas skaidrs, tur laba skola utt.

Namejsl
runa ir par principu. FIFAs noteikumi atbilst 19., ne 21.gadsimtam. pilniigi muljkjiigi, arhaiski. veel saprotams, ka klubiem neljauj savstarpeeji tirgoties par 16- speeleetaajiem, bet ne jau liegt 12 gadus vecam pumpainim paarcelties uz IZCILU ftb skolu, piemeeram, Ajax, FCB, RM vai Arsenal, lai attiistiitu savu talantu. taada iespeeja var buut reizi dziivee...

     [+] [-]

, 2016-01-15 19:15, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: nenaak praataa neviens afrikaanju speeleetaajs, kursh uz Eiropu paarceelies no Aafrikas 18+ vecumaa... Damerikaanji - tas skaidrs, tur laba skola utt.


Namejsl
runa ir par principu. FIFAs noteikumi atbilst 19., ne 21.gadsimtam. pilniigi muljkjiigi, arhaiski. veel saprotams, ka klubiem neljauj savstarpeeji tirgoties par 16- speeleetaajiem, bet ne jau liegt 12 gadus vecam pumpainim paarcelties uz IZCILU ftb skolu, piemeeram, Ajax, FCB, RM vai Arsenal, lai attiistiitu savu talantu. taada iespeeja var buut reizi dziivee...
12 gadīgam pumpainim ir jādzīvo savā ģimenē. Pamēģini kādam Eiropas iedzīvotājam pateikt, ka viņa 12 gadīgajam ģēnijam jādodas, piemēram, uz DA mācīties par sirds transplantāciju ķirurgu.
Stāsts nav tik vienkāršs kā tikai vienreizēja iespēja apgūt futbolu labākā klubā. Tomēr lai cik lieli tie arī būtu, tomēr attiecīgās valsts FF un konkrētajam klubam ir nopelni jaunā talanta izaugsmē līdz tam brīdim. Tas ko Tu sludini ir 17. - 19. gs koloniālisma mūsdienu izpausme. Tiklīdz kaut kur atradīsies kaut kas noderīgs mums, savāksim to sev pretī dodot kapeikas (vai centus, santīmus utt).

     [+] [-]

, 2016-01-16 12:12, pirms 9 gadiem
Namejsl rakstīja: 12 gadīgam pumpainim ir jādzīvo savā ģimenē. Pamēģini kādam Eiropas iedzīvotājam pateikt, ka viņa 12 gadīgajam ģēnijam jādodas, piemēram, uz DA mācīties par sirds transplantāciju ķirurgu.
Stāsts nav tik vienkāršs kā tikai vienreizēja iespēja apgūt futbolu labākā klubā. Tomēr lai cik lieli tie arī būtu, tomēr attiecīgās valsts FF un konkrētajam klubam ir nopelni jaunā talanta izaugsmē līdz tam brīdim. Tas ko Tu sludini ir 17. - 19. gs koloniālisma mūsdienu izpausme. Tiklīdz kaut kur atradīsies kaut kas noderīgs mums, savāksim to sev pretī dodot kapeikas (vai centus, santīmus utt).
protams, protams, protams... nosacītajam bērziņam no varakļāniem vai sidorovam no muhosranskas labāk būs apgūt futbola pamatus vietējās skolās, kur visiem ir pie d*sas, ko viņš tur māk un ko nemāk, ko un kā attīstīt
aļo, ir 21.gadsimts, cilvēki pārvietojas pa visu pasauli, nu jau lielā daļā bez vīzām un citām problēmām. lielās akadēmijas piedāvā bērniem labāko iespēju attīstīt šo savu prasmi, daudz labāko par lokāliem pašdarbniekiem. ja senči ir ar mieru, kur tad problēma? ka čalim ir iespēja dzīvē?
tu nezin kāpēc visu mēri kapeikās par tiem sīkajiem, bet runa ir par LIELO IESPĒJU TAM BĒRNAM, kas var būt tikai reizi dzīvē... kāda starpība, kas tur kaut kādas kapeikas dala, ja čalim ir iespēja trenēties kopā ar Messi vai kristīni????