Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Cigaņiks labo Latvijas izlases rekordu, neizdodas uzvarēt Ziemeļmaķedonijā

Cigaņiks labo Latvijas izlases rekordu, neizdodas uzvarēt Ziemeļmaķedonijā
Andrejs Cigaņiks. Foto: LFF

Latvijas izlase ceturtdienas vakarā pārbaudes spēlē izbraukumā cīnījās neizšķirti pret Ziemeļmaķedoniju – 0:0. Labākais starp latviešiem bija vārtsargs Rihards Matrevics. Andrejs Cigaņiks laboja valstsvienības rekordu, aizvadot 60. spēli pēc kārtas.

• 28 gadus vecais Andrejs Cigaņiks kļuva par pirmo futbolistu Latvijas izlases vēsturē, kurš piedalījies 60 spēlēs pēc kārtas. Līdz šim rekords ar 59 spēlēm pēc kārtas piederēja Andrejam Rubinam.

• Cigaņika sērija sākās 2020. gada 3. septembrī, kad viņš pret Andoru (0:0) laukumā pavadīja 81 minūti. Tā bija Daiņa Kazakeviča debija galvenā trenera amatā.

• Latvijas izlase nākamo spēli aizvadīs svētdien, kad Pasaules kausa kvalifikāciju noslēgs Serbijā. Cigaņiks sakrāto dzelteno kartīšu dēļ laukumā nedosies, tādējādi viņa sērija apstāsies pie 60 mačiem.

• Latvijas izlasei tā būs pirmā spēle bez Cigaņika laukumā kopš 2019. gada 19. novembra, kad savā laukumā tika pieveikta Austrija (1:0). Tad valstsvienību vadīja Slaviša Stojanovičs.

• Pirmā puslaika vidū Cigaņiks centrēja no kreisās malas, un pie sitiena ar galvu tika Vladislavs Gutkovskis, bet bumba lidoja pāri. 37. minūtē Gutkovskim bija vēl labāka iespēja pēc Roberta Savaļnieka centrējuma, bet pēc sitiena no tuvas distances mājiniekus paglāba vārtsarga reakcija.

• Momentu netrūka arī pie Latvijas izlases vārtiem, kuru drošība šoreiz tika uzticēta Rihardam Matrevicam, nevis Krišjānim Zviedrim, kā tas bija oktobra spēlēs pret Andoru (2:2) un Angliju (0:5).

• Matrevics meistarību demonstrēja gan pēc talsitiena, gan pēc rikošeta, gan pēc standarta. Pēc stūra sitiena ar galvu no tuvas distances ar atsitienu pret zemi sita centra aizsargs Nikola Serafimovs, bet Matrevics sarūpēja efektīgu atvairījumu.

• Latvijas futbolisti vistuvāk vārtiem bija 70. minūtē, kad Jānis Ikaunieks no 19 metriem izpildīja sitienu no gaisa puspagriezienā – situācijā, kas atgādināja Zinedina Zidāna vēsturiskos vārtus 2002. gada Čempionu līgas finālā. Ikaunieka sistā bumba atdūrās pret pārliktni.

• Ikauniekam iespēja radās arī kompensācijas laikā, taču viņa sitienu no soda laukuma iekšienes paguva nobloķēt Andrejs Stojčevskis, saglabājot bezvārtu neizšķirtu uz tablo.

• Latvija un Ziemeļmaķedonija tikās sesto reizi vēsturē. Iepriekšējos piecos mačos uzvarēja Ziemeļmaķedonijas futbolisti.

• Latvijas izlasei astotā neuzvarētā spēle pēc kārtas – četri neizšķirti un četri zaudējumi. Uzvarēt nav izdevies kopš 21. marta, kad Andorā izdevās gūt virsroku ar 1:0.

• Svētdien spēle pret Serbiju gaidāma pulksten 19:00. Tas būs noslēdzošais mačs 2026. gada Pasaules kausa kvalifikācijā, kur Latvijai ir pieci punkti septiņās spēlēs – uzvara un neizšķirts pret Andoru un neizšķirts pret Albāniju.

Ziemeļmaķedonija – Latvija 0:0

Vārti:
Brīdinājumi: Serafimovs, Kostadinovs – Ikaunieks, Gutkovskis, Savaļnieks
Ziemeļmaķedonija: Dimitrievskis – Aškovskis (Dimoskis 81'), Serafimovs, Stojčevskis, Ilievskis – Bardi (Čamili 46'), Alimi, Kostadinovs (Ramadani 70') – Čurlinovs (Elmass 60'), Rastoders (Miovskis 60'), Ristovskis (Trajkovskis 60')
Latvija: Matrevics – Cigaņiks (Toņiševs 56'), Jurkovskis, Černomordijs (Meļņiks 46'), Balodis (Veips 46'), Savaļnieks – Dašķevičs (Melnis 70'), Zelenkovs (Saveļjevs 84'), Vapne, Ikaunieks – Gutkovskis (Regža 56')


, 2025-11-13 21:02, vakar
Uzvarēt? Ha-ha, arī ničs ir labs rezultāts pret tik stipru pretinieku un vēl izbraukumā. Oficiālā spēlē mājinieki gan jau spēlētu niknāk un jaudīgāk. Piekrītu Blankam, ka Matrevics MVP.
, 2025-11-13 21:28, vakar
Momenti bija un atdeve no spēlētājiem arī netrūka. Abām izlasēm bija savi momenti vārtu gūšanā!
, 2025-11-13 21:34, vakar
Beidzot nebija kauns skatīties, sanāca vairāk par 3 piespēlēm un ne tikai savā laukuma pusē. Manuprāt, ja pēc punktiem mēs vēl neredzam uzlabojumus, tad pēc spēles kvalitātes pie Nikolato noteikti ir uz augšu!!
, 2025-11-13 21:43, vakar
Te rāda U21 pret Ziemeļīriju: https://www.youtube.com/watch?v=XlD...
, 2025-11-13 21:48, vakar
otins rakstīja: Te rāda U21 pret Ziemeļīriju: https://www.youtube.com/watch?v=XlD1VdhIm7w
Paldies!
, 2025-11-13 23:16, vakar
otins rakstīja: Te rāda U21 pret Ziemeļīriju: https://www.youtube.com/watch?v=XlD1VdhIm7w
Tas laukums ir kautkas unikals. Atgādina man bērnības skolas stadionu
, 2025-11-13 23:33, vakar
Tie komentētāji ir normāli? 0:0 ...progress ir redzams!!!!! Kad lec no tilta cilvēki,tas arī ir progress!
, 2025-11-13 23:37, vakar
ingars31 rakstīja: Tie komentētāji ir normāli? 0:0 ...progress ir redzams!!!!! Kad lec no tilta cilvēki,tas arī ir progress!
A ko tu iedomājies, kādu rezultatu gribēji 3:1 angliju vineet??? Makedonija iet uz to, lai PK kvalificetos. Mēs esam 140. Vietà, par ko tu runā?
, 2025-11-13 23:38, vakar
Cigaņikam iedeva spēlēt tīri lai rekordu uzstādītu? Jo nu komandu it kā jāgatavo kvalifikācijas spēlei pret Serbiju, bet pārbaudes spēlē uz laukuma laiž spēlētāju, kurš pret Serbiju dzelteno kartīšu dēļ spēlēt nevarēs. Tā mazliet nenopietni. Varēja tad uzlaist uz beigām kādām 10-15 min, ja tik ļoti svarīgs tas rekords kādam.
, 00:00, pirms 13 stundām
BenSimmonsBall rakstīja: Cigaņikam iedeva spēlēt tīri lai rekordu uzstādītu? Jo nu komandu it kā jāgatavo kvalifikācijas spēlei pret Serbiju, bet pārbaudes spēlē uz laukuma laiž spēlētāju, kurš pret Serbiju dzelteno kartīšu dēļ spēlēt nevarēs. Tā mazliet nenopietni. Varēja tad uzlaist uz beigām kādām 10-15 min, ja tik ļoti svarīgs tas rekords kādam.
Cigaņiks šodien bija labs, iedeva lielisku piespēli Gutkovskim sitienam ar galvu. Bija arī citi momenti, viņš vienmēr cīnās. Tagad notiek sarunas par Nikolato algu un viņam bija svarīgs labs rezultāts, negribēja pārāk riskēt, laižot spēlēt jaunos.
, 00:04, pirms 13 stundām
kāda alga, viš jātrenc prom
, 00:10, pirms 13 stundām
purva_velns rakstīja: kāda alga, viš jātrenc prom
Es tikai par. Nekādus uzlabojumus salīdzinājumā ar Kazakeviča laikiem neredzu.
, 08:54, pirms 4 stundām
Uz Nikolato devumu jāskatās reāli! Mēs nevaram no izlases galvenā trenera prasīt rezultātu, ja jaunatnes līmenī mēs nesagatavojam spēlētājus, kuri cīnās regulāri EČ un PK finālturnīros. Un te arī nav runa tikai par jaunatnes izlases treneriem, bet par treneriem sporta skolās, kuri liek bērniem pamatus. Pahars, šķiet, reiz bija diezgan kritisks pret to, kāda ir mūsu jaunajiem spēlētājiem tehnika, bumbas pārvaldīšanas kvalitāte. Es nezinu, kāpēc Skonto laikos jauniešiem varēja ielikt tehniku, bet šodien ir kaut kādi šķēršļi tam futbola skolās. Kvalitatīva jauniešu sagatavošana ir viens ļoti svarīgs punkts tam, lai mēs varētu reāli cerēt uz EČ un PK finālturnīru.

Otrs ļoti svarīgs punkts ir mūsu klubu futbols. Mūsu vadošie klubi, kuri spēlē Eirokausos, laukumā gan vietējā līgā, gan Eirokausu spēlēs izlaiž labi ja 3-4 vietējos spēlētājus. Ja šiem ārzemniekiem būtu baigais līmenis, nu OK, bet viņiem līmenis nu pamatā ir zemāks par Cigaņika un daudzu citu mūsu izlases spēlētāju līmeni. Viņi tāpat Eirokausos nerāda rezultātu, bet spēlē, kamēr vietējie sēž uz soliņa. Un ja mūsu jaunajiem nu vismaz būtu regulāra Eirokausu spēļu prakse, nu tad vēl viņu līmenis ietu uz augšu, bet tagad ir totāla bedre. Mēz izlasē liekam spēlētājus no vietējās līgas klubiem, kuri nespēlē Eirokausos, vai arī tos, kuri sēž uz soliņa vadošo klubu spēlēs gan Latvijā, gan Eiropas kausos. Nu KMON, kāds EČ, kāds PČ ar izlasi?!! Labi, ja nesānemam regulāri 0:5
, 10:01, pirms 3 stundām
Mateushs rakstīja: Uz Nikolato devumu jāskatās reāli! Mēs nevaram no izlases galvenā trenera prasīt rezultātu, ja jaunatnes līmenī mēs nesagatavojam spēlētājus, kuri cīnās regulāri EČ un PK finālturnīros. Un te arī nav runa tikai par jaunatnes izlases treneriem, bet par treneriem sporta skolās, kuri liek bērniem pamatus. Pahars, šķiet, reiz bija diezgan kritisks pret to, kāda ir mūsu jaunajiem spēlētājiem tehnika, bumbas pārvaldīšanas kvalitāte. Es nezinu, kāpēc Skonto laikos jauniešiem varēja ielikt tehniku, bet šodien ir kaut kādi šķēršļi tam futbola skolās. Kvalitatīva jauniešu sagatavošana ir viens ļoti svarīgs punkts tam, lai mēs varētu reāli cerēt uz EČ un PK finālturnīru.

Otrs ļoti svarīgs punkts ir mūsu klubu futbols. Mūsu vadošie klubi, kuri spēlē Eirokausos, laukumā gan vietējā līgā, gan Eirokausu spēlēs izlaiž labi ja 3-4 vietējos spēlētājus. Ja šiem ārzemniekiem būtu baigais līmenis, nu OK, bet viņiem līmenis nu pamatā ir zemāks par Cigaņika un daudzu citu mūsu izlases spēlētāju līmeni. Viņi tāpat Eirokausos nerāda rezultātu, bet spēlē, kamēr vietējie sēž uz soliņa. Un ja mūsu jaunajiem nu vismaz būtu regulāra Eirokausu spēļu prakse, nu tad vēl viņu līmenis ietu uz augšu, bet tagad ir totāla bedre. Mēz izlasē liekam spēlētājus no vietējās līgas klubiem, kuri nespēlē Eirokausos, vai arī tos, kuri sēž uz soliņa vadošo klubu spēlēs gan Latvijā, gan Eiropas kausos. Nu KMON, kāds EČ, kāds PČ ar izlasi?!! Labi, ja nesānemam regulāri 0:5
Nesalīdzini Skonto laikus ar mūsdienām. Futbols nav palicis tajā pašā vietā, kur tas bija 2000. gadu sākumā. Var jau būt, ka Skonto akadēmija bija labāka, bet tik un tā ar Skotno līmeņa komandu un akadēmiju šobrīd nebūtu gana, lai sasniegtu labākus rezultātus, lielākā daļa pasaules valstu futbolā ir progresējusi, kamēr mēs minamies uz vietas un tas pārsvarā ir pašu latviešu attieksmes pret futbolu dēļ. Atceries arī to, ka mūsu pašlaik "labākā" akadēmija nespēja savu meistarkomandu noturēt Virslīgā pret tevis minētajiem "nekvalitatīvajiem" ārzemniekiem. Kāds tad būtu mums Virslīgas līmenis, ja visas komandas tādas būtu? Tavuprāt uzreiz kvalificētos EČ? Un par ārzemniekiem runājot, Igaunijas līgā ir daudz mazāk leģionāru, bet tas viņiem diži labākus rezultātus sasniegt nepalīdz. Tā pat izlasēs pārsvarā līderi ir tie, kas spēlē un attīstās ārzemēs. Virslīgā leģionāri ir vajadzīgi, lai vidējo līmeni paceltu un tiem latviešiem kam ir iekšās būtu iespēja izcelties starp viņiem, nevis komfortabli būt lielākajai zivij mazā, sasmakušā dīķītī.
, 10:35, pirms 3 stundām
šoreiz izskatījās ļoti labi motivēti, vismaz pamatsastāvs, līdz maiņām rādīja kvalitatīvu sniegumu. Ja Nikolato parādīs arī līdzvērtīgu sniegumu pret serbiem, tad LFF būs ko domāt.
, 10:35, pirms 3 stundām
Bija pat ļoti sakarīga spēle, turklāt ilgākos periodos nekā iepriekš. Diemžēl realizācija gan joprojām absolūti nepiedodama, bet tur jau izlases treneris neko vairs neizdarīs, tā ir sistemātiska problēma...
, 10:56, pirms 2 stundām
Lai arī uz nullēm, bet jāsaka, ka labs rezultāts. Bija pat iespēja uzvarēt (arī zaudēt).
, 13:08, pirms 15 minūtēm
Vakardienas spēle bija kā jau draudzības spēlei jābūt.Kaulā neviens negāja,lāva viens otram spēlēt.Rezultātā laba spēle bez gūtajiem vārtiem.
Serbijā būs pavisam cits futbols,lai arī spēles rezultāts tabulā neko nemainīs.Pirmkārt jau serbi sašutuši par tādu iznākumu,ka albāņi viņiem izgriezuši pogas.Kaut kā savu skatītāju priekšā jāreablitējās.Tā kā būs grūti,jo neviens brīvi bumbiņu savā laukuma pusē ripināt nelaus.Un pie cieša presinga mums rodās problēmas.
, 13:12, pirms 12 minūtēm
Mateushs rakstīja: Uz Nikolato devumu jāskatās reāli! Mēs nevaram no izlases galvenā trenera prasīt rezultātu, ja jaunatnes līmenī mēs nesagatavojam spēlētājus, kuri cīnās regulāri EČ un PK finālturnīros. Un te arī nav runa tikai par jaunatnes izlases treneriem, bet par treneriem sporta skolās, kuri liek bērniem pamatus. Pahars, šķiet, reiz bija diezgan kritisks pret to, kāda ir mūsu jaunajiem spēlētājiem tehnika, bumbas pārvaldīšanas kvalitāte. Es nezinu, kāpēc Skonto laikos jauniešiem varēja ielikt tehniku, bet šodien ir kaut kādi šķēršļi tam futbola skolās. Kvalitatīva jauniešu sagatavošana ir viens ļoti svarīgs punkts tam, lai mēs varētu reāli cerēt uz EČ un PK finālturnīru.

Otrs ļoti svarīgs punkts ir mūsu klubu futbols. Mūsu vadošie klubi, kuri spēlē Eirokausos, laukumā gan vietējā līgā, gan Eirokausu spēlēs izlaiž labi ja 3-4 vietējos spēlētājus. Ja šiem ārzemniekiem būtu baigais līmenis, nu OK, bet viņiem līmenis nu pamatā ir zemāks par Cigaņika un daudzu citu mūsu izlases spēlētāju līmeni. Viņi tāpat Eirokausos nerāda rezultātu, bet spēlē, kamēr vietējie sēž uz soliņa. Un ja mūsu jaunajiem nu vismaz būtu regulāra Eirokausu spēļu prakse, nu tad vēl viņu līmenis ietu uz augšu, bet tagad ir totāla bedre. Mēz izlasē liekam spēlētājus no vietējās līgas klubiem, kuri nespēlē Eirokausos, vai arī tos, kuri sēž uz soliņa vadošo klubu spēlēs gan Latvijā, gan Eiropas kausos. Nu KMON, kāds EČ, kāds PČ ar izlasi?!! Labi, ja nesānemam regulāri 0:5
Part treneri principā piekrītu. Trenera loma ir izspiest maksimumu no tiem spēlētājiem, kādi ir pieejami. Vai ir saprotama ideja katrā mačā, vai ir redzama maksimāla atdeve, pareizas darbības utt. Pēc tā arī jāvērtē. Rezultāts uz tablo var būt dažāds, futbols ir sports. Nacionālās izlases trenerim nevar pārmest, ka Gutkovskis neizmanto super labas izdevības gūt vārtus. Pārmest var un vajag, ja izdevības netiek izveidotas, ja laukumā redzamais rada bezcerības sajūtu, ja nav nekādas intrigas utt. Ar dažiem iepriekšējiem treneriem tā bija - katrā spēlē viss bija skaidrs jau pēc pirmajām 20 minūtēm, pret katru daudz maz nopietnu pretinieku sagrāve bija garantēta. Ar Nikolato viss ir kārtībā, zaudējumi pārsvarā ir minimāli, puiši cīnās pret jebkuru, mēģina spēlēt futbolu .. kaut kas izdodas, kaut kas nē, bet pārmest īsti nav ko.

Par klubu futbolu tev absolūti nepiekrītu, tā ir normāla konkurence .. tiem, kas spēj iekļūt vadošo klubu sastāvā, ir gan regulāras spēles čempionātā, gan Eirokausos .. ja Virslīgā spēlētu tikai vietējie, tad vienīgā Eirokausu pieredze gadā viņiem būtu 1 spēle kvalifikācijā, tas arī viss