Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Starkovs: "Ticu, ka Rudņevam bija savainojums"

Agris Suveizda

Starkovs: "Ticu, ka Rudņevam bija savainojums"
Aleksandrs Starkovs un izlases futbolisti pirmsspēles treniņā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs intervijā Latvijas Futbola federācijai sīkāk komentēja aizvadīto pārbaudes spēli Japānā. Tāpat Starkovs noliedza baumas, ka Artjoms Rudņevs šajā mačā nepalīdzēja neattaisnojošu iemeslu dēļ - treneris ir pārliecināts, ka "Hamburg" uzbrucējs tiešām bija guvis savainojumu.

"'Jā, tā bija eksotika, tāls brauciens, tomēr mēs pieņēmām izteikto piedāvājumu. Japānas komandas spēles stils ir ļoti īpatnējs, ar savu izteiktu rokrakstu. Kopumā ļoti spēcīga izlase, kurā sapulcināti Eiropas vadošajos klubos spēlējoši futbolisti. Sacensties ar viņiem bija ļoti interesanti tīri no sportiskā viedokļa. Ne es, ne mani kolēģi nenožēlojam, ka spēlējām pret Japānu," teica Aleksandrs Starkovs.

"'Jau pirms mača, skatoties uz sastāvu un reitingu, bija skaidrs, ka Japānas izlase ir spēles favorīte. Protams, mums ir jāmācās spēlēt ar spēcīgiem pretiniekiem un jākrāj pieredze. Šī spēle kārtējo reizi pierādīja tēzi, ka varam veiksmīgi spēlēt pret stipriem pretiniekiem, ja mums ir divas komponentes: spēcīgākais iespējamais sastāvs un futbolisti atrodas optimālā sportiskā formā. Tieši ar pēdējo faktoru bija vislielākās problēmas. Jau pirms spēles prognozēju, ka daļa futbolistu nebūs optimālā formā, tomēr tas ir spēlētāju uzdevums pienācīgi sagatavoties mačam," Starkovs turpināja.

"Manuprāt, pirmais puslaiks nebija slikts. Uz japāņu fona izskatījāmies cienīgi, turpretī, kad mūsu spēlētāji pagura, Japānas izlasei vairs nebija grūtības veidot vārtu gūšanas momentus. Varu atzīmēt Andra Vaņina labo sniegumu, un to var viegli izskaidrot, jo viņam sezona jau sākusies un spēlētājs atrodas optimālā formā," sacīja Starkovs.

''Artjoma Rudņeva traumas nopietnība? Ticu, ka viņam bija savainojums, kas neļāva piedalīties trešdienas spēlē pret Japānu. Hamburgas kluba vadība sazvanījās gan ar mani, gan valstsvienības ārstu, kā arī atsūtīja pirmdien notikušās medicīniskās izmeklēšanas rezultātus, un bija skaidrs, ka trauma patiešām ir," Starkovs noliedza baumas par Rudņeva iespējamo pietaupīšanu svarīgai Bundeslīgas spēlei.

"Neveselīgu interesi izraisīja fakts, ka jau sestdien Rudņevs bija laukumā Bundeslīgas spēlē un guva divus vārtus, bet cilvēki, kas ir tuvu sportam, saprot, ka dažreiz rodas situācijas: traumas dēļ nevari spēlēt pēc divām trīs dienām, bet pēc sešām jau vari. Kā pozitīvais šajā gadījumā ir fakts, ka Artjoms nepadarīja traumu vēl nopietnāku un turpina gūt vārtus kluba rindās,’’ Starkovs noslēdza.

Intervija ar Aleksandru Starkovu video formātā

Izmantotie resursi:
LFF: LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA | Galvenie...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 20:46, pirms 12 gadiem
nu ja arī Rudņevs bija vesels, tad ķipa mums bija iespēja Japānu vinnēt? Pirmkārt, tā taču bija draudzības spēle, spēle kurā katra normāla izlase paprovē tuvākos valstsvienības kadrus, ar kuriem saista cerības nākotnē, nevis liek labāko, optimālāko sastāvu, it kā būtu pasaules kausa spēle.
Nesaprotu, kapēc tādu, piemēram, Maksimenko nelika pamatsastāvā, ir taču zināms visiem uz kādu sniegumu ir spējīgs tas pats Ivanovs. Nu nenospēlēs taču katastrofāli viņš. Tas pats attiecās uz daudziem "jaunajiem" izlases čaļiem. Starkovs nedod iespēju, bet kad tad dot iespēju, ja ne draudzības spēlē, lai arī pret kādu izlasi mēs spēlētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:14, pirms 12 gadiem
Aha un Starkovs aizies no amata, acīmredzamais pārvērsts muldēšanā.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:16, pirms 12 gadiem
līdzīgi, kā bija ''akcija'' iekš twitter #JautāGauračam nākamo varētu uztaisīt - #JautāStarvovam ....

Jau iemetīšu pāris jautājumus..
1) Vai apsverat iespēju kādreiz atstāt izlases trenera amatu?
2) Vai Pāvesta Benedikta XVI atkāpšanās Jūs nemudina rīkoties līdzīgi?
3) Joprojām ticat, ka spēlējot anti-futbolu ar shēmu 10-0-0 ir iespējams uzvarēt spēli?

Paldies.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:19, pirms 12 gadiem
Es ticu,ka Starkovs turpinaas vadiit izlasi arii peec veel 20 (peec kaartas) zaudeetaam speeleem..

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:20, pirms 12 gadiem
nesaprotu, kāpēc šādās spēlēs ir lieku reizi jāpārbauda,piemēram, Vaņins? Stabila vērtība, būtu labāk pārbadījuši, piemēram, Māliņu uz Pasaules klases komandas fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 22:22, pirms 12 gadiem
Cilvēks atkal aizmirsis latviešu valodu. Kārtējie lielkrievu šovinisma untumi. Tagadējiem latviešu jauniešiem, kam ir problēmas ar krievu valodas saprašanu, šī intervija atkal "aiziet gar ausīm". Ja jau kungam tā nepatīk runāt latviski, lai sniedz intervijas angļu valodā. Vismaz jaunieši, kam futbols tuvs, sapratīs Mums, vecīšiem, tāpat par Rudņevu viss ir skaidrs.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:24, pirms 12 gadiem
Ko var gribēt no šitās sapuvušās futbola sistēmas, ja treners pat nerunā latviski. Kopā ar RudneV labs tandēms.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:37, pirms 12 gadiem
Nav jau arī lielas jēgas un prāta darbs pat uz draudzības spēlēm ņemt sastāvā visus rezervistus.

Ko tas dotu, ja mūsu rezervistus sagrautu ar 0:7? Kautkāds ieguvums būtu teju 10%.

Jaunos vajag pakāpeniski iekļaut pamatsastāvā kopā ar pieredzējušajiem, lai viņiem ir no kā mācīties un ar ko kopā progresēt. Tā ka Starkovs vien pareizi dara.

Tieši pie līdzvērtīgas cīņas tie 1-3 jaunie iegūs lielāku pieredzi, nekā ja laukumā uzlaidīs visus 11 debitantus.

Tāpat arī runājot par vārtsargu. Nu ja ieliks kādu jauno, kas ātri salaidīs vārtus, tad pārējiem uzreiz nolaižas rokas pat draudzības spēlēs. Tāpat arī zaudēt ar minimālāku pārsvaru ir valsts prestiža lieta tomēr, kas ir ļoti atkarīga no vārtsarga.

Nu ir jāliek pamatvārtsargs un pamatsastāva uzbrucējs (īpaši jau Latvijas gadījumā, kad pašlaik ir ļoti slikta uzvarēto spēļu pilance, kas ietekmē psiholoģiski pašus spēlētājus) pat arī draudzības spēlēs. Pa vidu laukumā, jau treneris var eksperimentēt.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 22:45, pirms 12 gadiem
Starkovam ir jāaiziet, tas ir fakts. Izlasē vajag pozitīvas pārmaiņas, sastāvs ir pietiekami labā līmenī, tikai vajag nopietnu treneri. Visticamāk ārzemju. Bet nesaskatu iespēju tuvākajā laikā kaut ko tādu noorganizēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:47, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: nesaprotu, kāpēc šādās spēlēs ir lieku reizi jāpārbauda,piemēram, Vaņins? Stabila vērtība, būtu labāk pārbadījuši, piemēram, Māliņu uz Pasaules klases komandas fona.
vārtsargi nav laukuma spēlētāji, kuri nevienmēr spēlē katru spēli 90 min savos klubos un kuriem ir ļoti svarīgi saspēlēties un atrast pareizos partnerus izlasē.

Ja ir pamatsastāva vārtsargs savā klubā, tad viņš arī visās spēlēs nospēlē 90 min un izlases trenerim nav nekas speciāli jāpārbauda kā tas ir ar laukuma spēlētājiem. Pietiek vien paskatīties kādā līgā, klubā un līmenī spēlē vārtsargs, lai noteiktu, kas būs izlases 1. un 2. vārtsargs un miers. Tur nav vajadzības lielām pārbaudēm. Ja vārtsargs reiz izcīnījis savu 1. Nr. izlasē, tad jo vairāk viņam uzticas, jo labāk, un tik ilgi, kamēr viņam neuzrodas 100% pilnvērtīgs konkurents.

Tā ka Vaņins ir Nr.1, viņš to ir izcīnījis, nopelnījis un pagaidām arī klubu un izlases līmenī to arī pilnībā attaisno. Pašlaik nav ne vajadzības ne pamatojuma pēc kautkādiem citiem eksperimentiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 23:10, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Jaunos vajag pakāpeniski iekļaut pamatsastāvā kopā ar pieredzējušajiem, lai viņiem ir no kā mācīties un ar ko kopā progresēt. Tā ka Starkovs vien pareizi dara.
Ko tev starkovs pareizi dara?
Atceries astafjevu,kad stariks atsāka vadīt Valsts izlasi 2007 gadā ,astafjevam jau bija 36 gadi!!!!Jau tad vajadzēja šā vietā pamazām iespēlēt,kādu kas varētu aizstāt astafjevu jebkurā laikā,kas tika darīts???Nekas!!!Astafjevs beidza karjeru,vai zināji kurš būs viņa vietā?Neviens nezināja!!!
Atceries pēc 2007 gada, kad stariks sāka kādu jauno iespēlēt?Vairāki gadi pagāja!Pakāpeniski šis neko neiespēlē,dažreiz sastāvā parādās gadījuma futbolisti,kuri īslaicīgi pa izlasi paņemās,ir arī tādi kā pļutkveidīgie,kuri uz laukuma neko nespēj,bet starkovs šo prom netriec!
+ varēja skaidri redzēt kas brauca uz Japānu līdzi,sastāvā jau ir vietu garantējis,un uz ilgiem laikiem fertovs.Vai nezini kāpēc šis pa izlasi ņemās?
starkovu neinteresē nākotne,viņu apmierina tā kā ir pašlaik,un ar standart frāzēm simtiem reižu dzirdētām tik nober pēc kārtējā zāģa!
Ja trenerim nav atbildības par savu darbu,ko mēs varam vispār sagaidīt no izlases?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 08:20, pirms 12 gadiem
kn23m rakstīja: Nevajag mums to Rudnev, tāpat kā viņam latviešu valodu un punkts!!
Idiots! Izsaukumu zīme,tas par tevi!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 08:32, pirms 12 gadiem
kn23m rakstīja: Nevajag mums to Rudnev, tāpat kā viņam latviešu valodu un punkts!!
tev par starkovu nav nekas sakāms(izceltam pievērsi uzmanību)?
labāk būt starkovietim un priecāties kopā ar petroviču par to, ka vēl kādu izlasi(kura rangā ir zem 150 .tās vietas) varam novinnēt,bet starkovam Rudņevs nav nepieciešams,tas ar neapbruņotu aci saskatāms jau kopš Rudņeva pirmajām spēlēm Valsts izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 10:27, pirms 12 gadiem
Daudzi Rudņeva vietā nespēlētu izlasē ,kuras fani ir vai nu nacionālisti vai nezin kas ,ja fani izsaka tādu necieņu pret viņu, tad viņam poh.. ,jo viņam bez izlases viss tip top, lai tur spēlē tie kas nevar ar futbolu sev iztiku nopelnīt, viņiem motivācija lielāka

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 10:33, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko tev starkovs pareizi dara?
Atceries astafjevu,kad stariks atsāka vadīt Valsts izlasi 2007 gadā ,astafjevam jau bija 36 gadi!!!!Jau tad vajadzēja šā vietā pamazām iespēlēt,kādu kas varētu aizstāt astafjevu jebkurā laikā,kas tika darīts???Nekas!!!Astafjevs beidza karjeru,vai zināji kurš būs viņa vietā?Neviens nezināja!!!
Atceries pēc 2007 gada, kad stariks sāka kādu jauno iespēlēt?Vairāki gadi pagāja!Pakāpeniski šis neko neiespēlē,dažreiz sastāvā parādās gadījuma futbolisti,kuri īslaicīgi pa izlasi paņemās,ir arī tādi kā pļutkveidīgie,kuri uz laukuma neko nespēj,bet starkovs šo prom netriec!
+ varēja skaidri redzēt kas brauca uz Japānu līdzi,sastāvā jau ir vietu garantējis,un uz ilgiem laikiem fertovs.Vai nezini kāpēc šis pa izlasi ņemās?
starkovu neinteresē nākotne,viņu apmierina tā kā ir pašlaik,un ar standart frāzēm simtiem reižu dzirdētām tik nober pēc kārtējā zāģa!
Ja trenerim nav atbildības par savu darbu,ko mēs varam vispār sagaidīt no izlases?
nav ko te cilāt jau senus notikumus. Pilnīgi piekrītu ka karjeras laikā Starkovs nav labākais jauno futbolistu iespēlētājs, kā arī pats esmu viņu ļoti bieži šeit SC.com kritizējis. Bet pēdējā laikā viņš uz izlasi izsauc pilnīgi pamatotus kandidātus. Un par 90% nav kur piesieties un ko pārmest. Vienmēr faniem būs jautājumi, kapēc paņēma Pēterīti nevis Jānīti, bet treneris vērtē arī daudzas citas spēlētāju īpašības, kas neparādās tikai laukumā un spējā apstrādāt bumbu.

Vajag skatīties uz lietām objektīvi un vērtēt kādu sastāvu pašlaik izvēlas Starkovs, nevis dzīvot atmiņās un "griezt veco plati" par Astafjeva pārturēšanu izlasē.

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:01, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: nav ko te cilāt jau senus notikumus. Pilnīgi piekrītu ka karjeras laikā Starkovs nav labākais jauno futbolistu iespēlētājs, kā arī pats esmu viņu ļoti bieži šeit SC.com kritizējis. Bet pēdējā laikā viņš uz izlasi izsauc pilnīgi pamatotus kandidātus. Un par 90% nav kur piesieties un ko pārmest. Vienmēr faniem būs jautājumi, kapēc paņēma Pēterīti nevis Jānīti, bet treneris vērtē arī daudzas citas spēlētāju īpašības, kas neparādās tikai laukumā un spējā apstrādāt bumbu.

Vajag skatīties uz lietām objektīvi un vērtēt kādu sastāvu pašlaik izvēlas Starkovs, nevis dzīvot atmiņās un "griezt veco plati" par Astafjeva pārturēšanu izlasē.
Tu maz apjēdzi ko nupat šeit uzskribelēji?
Par kādiem seniem notikumiem tu šeit runā?
2007 gads ir aizvēsturiski laiki?Ja viņš tai laikā būtu jau sācis domāt par šodienu, tad mēs varbūt skatītos uz savādāku izlasi,pats rakstīji pakāpeniski vajag iespēlēt jaunos!Gadus 3 šis vēl balstijās uz Andrejeva atstāto mantojumu,un nu pienāca brīdis kad šis vienu pēc otra sāka vai nu pasūtīt no izlases,vai sākt iespēlēt izlases rindās!
fertovs,sinelnikovs ir pamatoti izlases kandidāti?
izlases modeli tomēr jāveido :
a)uzvārdi (piekrītu vairums atbilst izlasei)
b)iespēlēt šos uzvārdus,lai būtu savstarpējā sapratne starp viņiem(tas nenotiks momentā,tur vajadzīgs laiks,viss jādara pakāpeniski)
c)izmantot šo uzvārdu lābākās īpašības
nu apmēram tā!!!...........stariks šo izlases modeli nav iespēlējis,tiesa ar viņa taktisko redzējumu tas nenotiks nekad!

Paklausoties starkovu var nonākt pie secinājuma,ka šī reitingā esošā LV izlases vieta futbolā ir tieši laikā!Tā teikt ko nu mēs te maziņie?Paskataties kur citas izlases atrodās,un kur mēs atrodamies,tā kā spēlējam savā līmenī!(tas starkova smadzenēs salasāms)

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 11:19, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Tu maz apjēdzi ko nupat šeit uzskribelēji?
Par kādiem seniem notikumiem tu šeit runā?
2007 gads ir aizvēsturiski laiki?Ja viņš tai laikā būtu jau sācis domāt par šodienu, tad mēs varbūt skatītos uz savādāku izlasi,pats rakstīji pakāpeniski vajag iespēlēt jaunos!Gadus 3 šis vēl balstijās uz Andrejeva atstāto mantojumu,un nu pienāca brīdis kad šis vienu pēc otra sāka vai nu pasūtīt no izlases,vai sākt iespēlēt izlases rindās!
fertovs,sinelnikovs ir pamatoti izlases kandidāti?
izlases modeli tomēr jāveido :
a)uzvārdi (piekrītu vairums atbilst izlasei)
b)iespēlēt šos uzvārdus,lai būtu savstarpējā sapratne starp viņiem(tas nenotiks momentā,tur vajadzīgs laiks,viss jādara pakāpeniski)
c)izmantot šo uzvārdu lābākās īpašības
nu apmēram tā!!!...........stariks šo izlases modeli nav iespēlējis,tiesa ar viņa taktisko redzējumu tas nenotiks nekad!

Paklausoties starkovu var nonākt pie secinājuma,ka šī reitingā esošā LV izlases vieta futbolā ir tieši laikā!Tā teikt ko nu mēs te maziņie?Paskataties kur citas izlases atrodās,un kur mēs atrodamies,tā kā spēlējam savā līmenī!(tas starkova smadzenēs salasāms)
nu 2007. gads 2013. gadā ir 5 gadus atpakaļ. Priekš futbola 5 gadi jau tomēr ir seni notikumi. Un ja es rakstu muļķības, tad lūdzu nosauc tos uzvārdus ko 2007. gadā varētu izsaukt un iespēlēt izlasē Astafjeva vietā??? Jā, pašlaik pie izlases sliekšņa parādījušies ir diezgan padaudz jaunu uzvārdu, bet tobrīd tiešām LV futbolā bija krīze un nebija nekā prātīga ko likt Astafjeva vietā. Par uzbrukuma pozīcijām arī es toreiz daudz kritizēju, ka neuzaicina jaunos, bet par Astafjeva pozīciju toreiz jautājumu nebija, jo nebija citu variantu.

P.S. atgādinu vēlreiz, treneri veidojot komandu - spēlētājus izvēlas nevis tikai pēc tehniskajām dotībām un uzvārdiem, bet arī cilvēciskajām īpašībām, ko mums līdzjūtējiem nav iespējams izvērtēt (kāpēc paņemts viens, bet nav paņemts cits).

Tāpat neba jau nu pilnīgas baumas bija, par spēlētāju neaicināšanu uz izlasi par to, ka ieradās Krievijas izlasas sporta apģērbos. Nu lūk, priekškam tādu ņemt, kaut uz papīra viņš bija labāks par citiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 11:47, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: nu 2007. gads 2013. gadā ir 5 gadus atpakaļ. Priekš futbola 5 gadi jau tomēr ir seni notikumi. Un ja es rakstu muļķības, tad lūdzu nosauc tos uzvārdus ko 2007. gadā varētu izsaukt un iespēlēt izlasē Astafjeva vietā??? Jā, pašlaik pie izlases sliekšņa parādījušies ir diezgan padaudz jaunu uzvārdu, bet tobrīd tiešām LV futbolā bija krīze un nebija nekā prātīga ko likt Astafjeva vietā. Par uzbrukuma pozīcijām arī es toreiz daudz kritizēju, ka neuzaicina jaunos, bet par Astafjeva pozīciju toreiz jautājumu nebija, jo nebija citu variantu.
Paga paga!Ne jau es rakstu ka 2007 gadā sākt uzreizi kaut ko veidot,toreiz Andrejevs bija atstājis labu mantojumu,bet uz soliņiem šis sēdināja 30 gadīgus,nevis kādu nākotnes futbolistu,tāds Mihadjuks šim nebija vajadzīgs agrāk,bet kā šim 29 gadi tā starkovs sāka domāt ka vajadzētu uz izlasi izsaukt,nospēlēja 14 spēles un viss!te šad tad vēl atceras par Rubīnu,nevis tā vietā kādam jaunākam uzmestu aci,vai tad pļutkas vietā navajadzēja kādu iespēlēt? 4 spēles pēc kārtas pļutka ar izlasi trijās tika laukumā nedaudz virs 20` kopā par šīm 3 spēlēm!Prāta darbs?
Apskaties cik Andrejevs savā īsā laikā piesaistīja izlasē jaunos futbolistus,vai arī kādu starkova ignorēto,vēl tagad Andrejeva laikā iespēlētie futbolisti, atrodami starkova sastāvā!
Paņemsim pēdējo pārbaudes maču!
Rudņevs nespēlēja,tad vai nebija lietderīgi izsaukt Rakelu?Un vai pie 0-3 nebūtu lietderīgāk nevis verpi uz laukuma uzlaist bet gan Rakelu?Ja ne tieši šādā spēlē šo pārbaudīt?
Par rītdienu stariks nedomā!

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:55, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Un ja es rakstu muļķības, tad lūdzu nosauc tos uzvārdus ko 2007. gadā varētu izsaukt un iespēlēt izlasē Astafjeva vietā???
starkoviešu fanu bieži uzdots nodrāzts jautajums!starkovs jau tāpat domāja,tāpēc bija apmierināts ar šo uzvārdu kamēr tas atradās izlases rindas!Es neesmu treneris lai šeit sauktu uzvārdus,priekš tam jau es teicu ka viņi jāmeklē jāiespēlē,ja ne viens tad varbūt cits derēs.Atceros vienreiz astafjevu nomainīja jo šim bija savainojums,neatceros kurš tur uznāca,bet bardaks laukumā bija pēc tam milzigs,astafjeva loma bija nozīmīga izlasē,bet mūžīgi viņš nespēlēs!
Es tev tādu pašu jautajumu varu uzdot!
tad lūdzu nosauc tos uzvārdus kurus pēc astafjeva pateikšanas ardievas izlasei varētu uzlaist uz laukuma Astafjeva vietā???

     [+] [-]

, 2013-02-13 12:09, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: P.S. atgādinu vēlreiz, treneri veidojot komandu - spēlētājus izvēlas nevis tikai pēc tehniskajām dotībām un uzvārdiem, bet arī cilvēciskajām īpašībām, ko mums līdzjūtējiem nav iespējams izvērtēt (kāpēc paņemts viens, bet nav paņemts cits).
Tas ir pie starkova!Pasaules futbola izlases rindās mēs tomēr atrodam spēcīgākos uzvārdus.Tur jau ir arī tā lieta, ka izlasē mēs nespēlējām ar labākiem saviem futbolistiem,un loģisks gala iznākums spēlēm,šis tavs teiktais jau apliecina,ka problemas ir trenerī!Ja ar viņa tuvākajiem draugu lokā esošajiem futbolistiem būtu rezultats-cita lieta,bet rezultātu ta nav!.........Sevis cienošs treneris atkāptos,bet šis uzspļauj visam LV futbolam un to līdzjutējiem!

     [+] [-]

, 2013-02-13 14:53, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas ir pie starkova!Pasaules futbola izlases rindās mēs tomēr atrodam spēcīgākos uzvārdus.Tur jau ir arī tā lieta, ka izlasē mēs nespēlējām ar labākiem saviem futbolistiem,un loģisks gala iznākums spēlēm,šis tavs teiktais jau apliecina,ka problemas ir trenerī!Ja ar viņa tuvākajiem draugu lokā esošajiem futbolistiem būtu rezultats-cita lieta,bet rezultātu ta nav!.........Sevis cienošs treneris atkāptos,bet šis uzspļauj visam LV futbolam un to līdzjutējiem!
tātad Tu apgalvo, ka esošajam izlases sastāvam un +/- 5 spēlētāji, pastāv kautkur Latvijā un ārzemēs spēlējošs paralēls tikpat vai pat vēl spēcīgāks izlases sastāvs???????????? ko Starkovs tikai savu untumu un iedomu dēļ nesauc uz izlasi??????

Andris5, es tiešām neesmu Starkova fans, bet es apzinos un objektīvi skatos uz mūsu Latvijas futbola saimniecību un reālajām iespējām. Nu ir tā reālā situācija, ka Latvijas izlasei var knapi savākt tos 11 cilvēkus un tad uz lielākāo daļu pozīciju nav pat reālas konkurences un mēs varam priecāties ka vispār varam savākt tos pašus 11. Nu neesam mēs ne Spānija, ne Anglija kur par vietu izlasē konkurē vismaz kādi 5 futbolisti. Nu nav mums tā un pasaucot negatavus zaļos spēlētājus uz papīra tā konkurence itkā rodas, bet reāli tur nekāda konkurence neradīsies. Kā bija tā arī ir, ka mums ir apmēram 3-4 labos Eiropas vidusmēra klubos spēlējoši futbolisti un pārējās vietas aizpilda ar konkrētā brīža spilgtākajiem Virslīgas spēlētājiem un atdot kādu 1-2 vietas kādam perspektīvajam.

Es esmu noteikti par Starkova nomaiņu un jaunām vēsmām izlasē, bet nevar uz mūsu Latvijas futbola resursiem veidot izlasi pēc Spānijas, Anglijas vai Vācijas principiem. Esam tur kur esam.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 16:16, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: tātad Tu apgalvo, ka esošajam izlases sastāvam un +/- 5 spēlētāji, pastāv kautkur Latvijā un ārzemēs spēlējošs paralēls tikpat vai pat vēl spēcīgāks izlases sastāvs???????????? ko Starkovs tikai savu untumu un iedomu dēļ nesauc uz izlasi??????
Afanasjevs-daudzus gadus bija un vēl ir viens no labākajiem futbolistiem Latvijā,ja čalim sakāpj galvā un domā kārtīgi uzbumbot,tad šo nespēs apstādināt neviens,vienatnē sagriezīs aizsardzību,tiesa daudz arī labus momentus nolūzerē,savukārt standartus labi izpilda!
Surņins-2007,2008 gados bija pēc daudzu šeit lietotāju uzskatiem labakais futbolists guņas līgā!Un tā arī bija,vēl 2008 gadā pašās beigās FKV-LM 0-2 savā reportāžā pa TV toļiks teica ka starikam ir blociņā Surņina vārds ierakstīts,šie toļika apgalvojumi ,tāpat kā par Rakelu teiktais pēdējā pārbaudes mačā ir slima suņu murgi!Nekādi Surņini 2008,vai Rakeli 2013 gadā starikam nav padomā!
Tiesa 2009 Surņins bija savainots,bet 2007,2008 viņš varēja spēlēt,Andrejevs šo bija jau iesaistījis kādā no maciem!

Šeit ir tikais divi piemēri!Bet te turpināt var bezgalīgi...............

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 16:29, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Es esmu noteikti par Starkova nomaiņu un jaunām vēsmām izlasē, bet nevar uz mūsu Latvijas futbola resursiem veidot izlasi pēc Spānijas, Anglijas vai Vācijas principiem. Esam tur kur esam.
To ka ir par starkova nomaiņu,to man apgalvo jebkurš ar ko sanāk sarakstities!
Kāds sakars šeit ar spānijas,anglijas , vācijas principiem?Ir jāpievērš jebkuram potenciālam izlases kandidātam uzmanību,kas netiek darīts,un lai mēs pārliecinātos uz ko šī izlase būtu spējīga,jātriec prom tas rižiks!
Mēs atrodamies zemāk nekā potenciāli varētu atrasties,un krietni vien zemak,104 vieta nav mūsu vieta,mačoties ar Lihtensteinu par priekšpēdējo vietu arī kaut kā pazemojoši izskatās!Agrāk tā nebija(nu labi 2007 gada zem 100 vietas mirkli pabijām),mēs pēdēja laika strauji krītam,tas viss ir panakts ar nestrādasanu pie izlases(par ko rakstīju) pēc 2007 gada!Un būsim vēl zemāk!

     [+] [-]

, 2013-02-13 16:32, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: davidix
lai nepaliktu nenoskaidrots jautājums tad vēl par to:
------------davix rakstīja: Un ja es rakstu muļķības, tad lūdzu nosauc tos uzvārdus ko 2007. gadā varētu izsaukt un iespēlēt izlasē Astafjeva vietā???
-------------Andris5, 11:55, pirms 4 stundām
tad lūdzu nosauc tos uzvārdus kurus pēc astafjeva pateikšanas ardievas izlasei varētu uzlaist uz laukuma Astafjeva vietā???
saspēles vadītāja (Astafjeva) aizvietotājs bija mēģināts, cerēts Cauņa, bet nu viņš ir tomēr lietderīgāks tuvāk uzbrucējiem.

Vispār jau intereses pēc vajadzētu paņemt visus Top 4 Virslīgas klubus un paskatīties kas spēlē saspēles vadītāja pozīcijā. Iespējams, bet tikai iespējams, pat Virslīgā šajās pozīcijās ir vairāk leģionāri nevis vietējie (tīri mans minējums) nav laika pārbaudīt. Tad tādā gadījumā, ko lai Starkovs dara un kur ir viņa vaina, ja tādi nav pieejami pat Virslīgas līmenī. Vienīgais veicināt demogrāfiju un cerēt, ka piedzims dēls - saspēles vadītājs

P.S. pastāv vispār lielāks jautājums mūsu diskusijai. Varbūt mums atšķirās vienkārši uzskati vai izlases trenerim ir kautkas jāaudzina, jātrenē un vai viņš vispār var paspēt kautko iemācīt, vai arī izlases trenerim vajag nokomplektēt sastāvu.

Manuprāt Tu nedaudz pārvērtē to pāris draudzības spēļu un pāris treniņu dienu gadā nozīmību, kad sanāk izlase kopā. Es vairāk esmu tās teorijas piekritējs, kas uzskata ka izlasē vairs neko nav jāmāca un jātrenē un jāgatavo. Ja mums nav pieejami labi spēlētāji tad jāvēršas ar šo problēmu pie klubiem, federācijas, Virslīgas, bet ne pie izlases trenera šajā gadījumā Starkova. Viņam nav jāgatavo un jātrenē. Viņš komplektē komandu no itkā cerams profesionāļiem un domā par stratēģiju.

Stipri šaubos vai pieram tā pati Spānija, Anglija, Itālija izlasē spēlētāji tiek vēl trenēti un mācīti. Viņi apgūst attiecīgo stratēģiju, standartsituācijas, nevis mēģina no zaļa čaļa izaudzināt tagad nākotnes futbolsitu. Ar to jānodarbojas klubam, nevis izlasei.

     [+] [-]

, 2013-02-13 16:37, pirms 12 gadiem
davidix
lai nepaliktu nenoskaidrots jautājums tad vēl par to:
------------davix rakstīja: Un ja es rakstu muļķības, tad lūdzu nosauc tos uzvārdus ko 2007. gadā varētu izsaukt un iespēlēt izlasē Astafjeva vietā???
-------------Andris5, 11:55, pirms 4 stundām
tad lūdzu nosauc tos uzvārdus kurus pēc astafjeva pateikšanas ardievas izlasei varētu uzlaist uz laukuma Astafjeva vietā???

liekam treknu === zīmi
Mums otra Astafjeva nekad nebūs,jebkuru kuru sākotnēji izmēģināsi viņa vietā,nebūs rezultāta,nozīmīgu lomu čalis spēlēja izlasē,bet........... lai viņa vietā puslīdz pieklājīgu aizstājēju sameklētu ir vajadzīgs darbs .... jāstrādā!!!Vai stariks strādāja?Jeb sēdēja priecājoties par uzvārdu!

Bet jau 2008 gadā Astafjevs bija nekāds,piemēri:
skonta-FKV 2-2 pie 2-1 86` astafjevu uzlaiž uz maiņu,dažas viņa kļūdas,kur FKV sagrieza skonTEĻU aizsardzību par visām vīlēm pušu,sitiens pa vārtiem ,kur sipailo saskatīja spēli ar roku,kaut es tur nekādu spēli ar roku nesaskatīju.Pendele,tieši Astafjeva uzlaišana mača beigās bija skonTEĻU kļūda!
Ejam par gadu uz priekšu:
2009. FKV-Sporting 1-2
83` pie 1-1 tiek uzlaists Astafjevs un 85` 1-2,lēns bija palicis puika,abos macos tieši Astafjevs bija galvenais vaininieks zaudētajiem vārtiem!
-----------------
sakarā ar izlasi bija tāds standartteiciens,bet vai tad mums ir kāds labāks par viņu?Toļiks arī regulāri to teicienu lietoja,protams ka nebija,pat 2009 gadā nebija,bet ja neiespēlēsi tad šādu futbolistu nebūs nekad!
Šeit es tikais par vienu pozīciju valsts izlasē aprakstu,bet ne jau Astafjeva centra , diriģenta vieta ir vienīgā sāpīgā!Kur jāstrādā,jāmeklē,jāpieslīpē......

     [+] [-]

, 2013-02-13 16:46, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Mēs atrodamies zemāk nekā potenciāli varētu atrasties,un krietni vien zemak,104 vieta nav mūsu vieta
Lai cik liels futbola atbalstītājs un līdzjūtējs es būtu, man tomēr rodās objektīvs jautājums. Kāpēc un pēc kādiem parametriem tu domā ka Latvijas vieta nav +/- 100???

Latvijai:

1) parasti ir vidēji labi ja 3-4 vidējos Eiropas klubos spēlējoši spēlētāji
2) citu klubu skauti pilnīgi oficiāli ir pateikuši, ka nepievērš uzmanību Virslīgai, jo ir šaubas par tās līmeni lai varētu izvērtēt futbolistus. (Skatītas tiek vienīgi izlases spēles)
3) mums gandrīz puse no Virslīgas spēlētājiem atalgojumā saņem kautko līdzīgu stipendijai, nevis normālu līgumu dēļ kā būtu jēgas cīnīties un progresēt.
4) mums lielākā daļa spēļu notiek neatbilstošu apstākļu laukumos (spēlētāji saģērbjas pirms spēles un tad brauc ar privātajām mašīnām spēlēt )
5) par skatītāju daudzumu uz Virslīgas spēlēm vispār nerunāsim

kāpēc Tev vēljoprojām liekas, ka Latvijas vieta ir daudz augstāka par 100???

Pa lielam, man liekas daudzi nepaskatās uz reālo situāciju Latvijas futbolā, sacerās, ka mūsu vieta ir vismaz 50-70 un tad ja tas nesanāk, vaino Starkovu.

     [+] [-]

, 2013-02-13 16:47, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: saspēles vadītāja (Astafjeva) aizvietotājs bija mēģināts, cerēts Cauņa, bet nu viņš ir tomēr lietderīgāks tuvāk uzbrucējiem.
Es te to garo savu penteri biju vienu labojumu izdarījis,nenozīmīgu,tāpēc šis tagad ir pēc Tava komenta!
Cauņa jau tagad ari saspēli vada,nezinu no kuras puses Tev šī informācija ka Cauņa bija domāts Astafjeva vietā,bet sekojot izlases mačiem nekādā veidā to nevarēja just!Gan jau stariks šo lomu grib atvēlēt saviem skonTEĻIEM ,jo tādā pozīcijā esošs futbolists arī spēs kādu izvilkt(savējo starkovisko) vai arī kādu neitralizet!Ta kā tas ka saspēli vadīs tikais skonTELIS ir diezgan likumsakarīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 17:00, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: Lai cik liels futbola atbalstītājs un līdzjūtējs es būtu, man tomēr rodās objektīvs jautājums. Kāpēc un pēc kādiem parametriem tu domā ka Latvijas vieta nav +/- 100???

Latvijai:

1) parasti ir vidēji labi ja 3-4 vidējos Eiropas klubos spēlējoši spēlētāji
2) citu klubu skauti pilnīgi oficiāli ir pateikuši, ka nepievērš uzmanību Virslīgai, jo ir šaubas par tās līmeni lai varētu izvērtēt futbolistus. (Skatītas tiek vienīgi izlases spēles)
3) mums gandrīz puse no Virslīgas spēlētājiem atalgojumā saņem kautko līdzīgu stipendijai, nevis normālu līgumu dēļ kā būtu jēgas cīnīties un progresēt.
4) mums lielākā daļa spēļu notiek neatbilstošu apstākļu laukumos (spēlētāji saģērbjas pirms spēles un tad brauc ar privātajām mašīnām spēlēt )
5) par skatītāju daudzumu uz Virslīgas spēlēm vispār nerunāsim

kāpēc Tev vēljoprojām liekas, ka Latvijas vieta ir daudz augstāka par 100???

Pa lielam, man liekas daudzi nepaskatās uz reālo situāciju Latvijas futbolā, sacerās, ka mūsu vieta ir vismaz 50-70 un tad ja tas nesanāk, vaino Starkovu.
Tu jau tagad kā starkovs deķi gribi vilkt zem simtnieka pusi!
Paseko cik mēs mēnešus esam bijuši zem 100 vietas(faktiski neesam zem 100 bijuši,ar retiem izņēmumiem)?tā ap 70-80 vietu zemākais es uzskatu vajadzētu turēties,jāskatās uz piekšu nevis atpakal,bet es jau teicu kritīsim vēl un vēl!2009 gadā pabijām 45 vietā!

tādus tekstus(sk.punktus) es regulāri lasu,un ko nu mēs varam.................... starika aizstāvībai tas tiek minēts
Atbilde uz visiem punktiem viena-petroviču prom!Un tad redzēsim.... guņu prom ..... un tad mūsējie arī tiks citās līgās ,labākos ārzemju klubos(fertovi,sinelnikovi,plutkini ......... jau bremze šo pāreju)