Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Krievi Ukrainā izliekas par angļu faniem

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Krievi Ukrainā izliekas par angļu faniem
Anglijas fani
Foto: EMPICS Sport/Scanpix

Lielbritānijas policija noraizējusies par kārtības saglabāšanu šodien Doņeckā, kur Anglijai jāspēlē savs pirmais mačs, tiekoties ar Franciju. Ukrainā esot piefiksēta interesanta situācija – daudz krievu ietērpušies Anglijas izlases kreklos.

Pēc dažām stundām (plkst. 19:00) pirmo maču Eiropas čempionātā aizvadīs Anglijas izlase, tiekoties ar Franciju. Angļu fani bēdīgi slaveni ar nekārtību radīšanu un tradicionāli nekulturālu uzvedību. Šogad čempionāta laikā drošības iestāžu darbiniekiem papildus galvassāpēs rada viltus fani.

Vietējai Ukrainas policijai talkā nāks speciāli norīkotas britu policijas brigādes, kas jau pamanījušas daudz krievvalodīgu cilvēku ar Anglijas krekliem mugurās. Krievi šajā čempionātā jau paspējuši atgādināt par savu neaudzinātības līmenī, iesaistoties konfliktsituācijās pēc spēles pret Čehiju.

"Ja viņi visi atbalsta Anglijas komandu, tas, protams, ir lieliski. Taču var rasties nekārtības, kuras ierosinājuši šie viltus fani. Nevēlos to, lai par angļu faniem rodas slikts iespaids gadījumā, kad pie vainas ir citu valstu pilsoņi Anglijas izlases kreklos," sacījis viens no britu policijas pārvaldes darbiniekiem Endijs Holts.

Paredzams, ka Anglijas izlases spēles Doņeckā un Kijevā apmeklēs ap 5000 angļu fanu, par kuru uzvedības pārbaudi būs atbildīgi arī britu policijas darbinieki. Tiek lēsts, ka vēl 3000 Anglijas fanu varētu būt no citām valstīm.

Izmantotie resursi:
Reuters

 +38 [+] [-]

, 2012-06-11 16:25, pirms 13 gadiem
Krievi šajā čempionātā jau paspējuši atgādināt par savu neaudzinātības līmenī.

Traptits tieshi desmitnieka!
Slēpts komentārs: gravitons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-06-11 16:40, pirms 13 gadiem
gravitons rakstīja: Ko krievi dara Ukrainaa, kameer vinju komanda speelee Polijaa?
Ja vinji fano par Angliju, tad kapeec vinji ir viltus fani?
nespēj iedomāties, ka krieviņi dzīvo arī Ukrainā, ne tikai pašā Krievijā un Latvijā ja viņiem nepietiek naudiņas aizbraukt uz Poliju klātienē pabļaut par savējiem, tad kādēļ gan nepadzenāt varžu ēdājus pa Ukrainu?

 +13 [+] [-]

, 2012-06-11 16:41, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: Писать не о чем? что не новость про евро, везде националистический уклон.
kādi vēl aizspiredumi? fakti...
krievi māk šos aizspriedumus labi pierādīt

 +17 [+] [-]

, 2012-06-11 16:41, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: Писать не о чем? что не новость про евро, везде националистический уклон.
šņorē dillē, tirliņ
Slēpts komentārs: Shao
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-06-11 16:47, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: Писать не о чем? что не новость про евро, везде националистический уклон.
atslābsti krievvalodigais , ši tēma ir ļoti sapiga lieta uz šo brīdi tapēc arī raksta par to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-11 16:51, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: что поделаешь, он латиш.....
Tavs komentārs ir tieši tik pat tendenciozs kā autora izteikums. Fantastiski, ka cilvēki neredz tik elementāras lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-06-11 16:55, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: что поделаешь, он латиш.....
Rakstīšana latviešu portālā krieviski Tevi nolaiž autora līmenī, kas profesionalitātes ziņā nav augsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-11 17:24, pirms 13 gadiem
Es gan esmu noraizējies, ko Lielbritānijas policija dara Doņeckā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-11 17:29, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: nevajag salīdzināt, man ir tiesības rakstīt jebkurā valodā, un portāls beidzas ar ".com".
Stulbs vai izliecies?! Laikama jau pirmais, kautvai beigtos ar .fr, tagat visiem francu valoda butu jaruna?!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 17:32, pirms 13 gadiem
Viens un Divi rakstīja: kur tad tik maz angļu fani būs ieradušies?
Tas gravitonam - Ar Latvijā ir daudz Anglijas izlases fani, tāpatās tas ir citur pasaulē, tāpēc viņi brauc un atbalsta Angliju.
Protams Anglijai ir fani visur pasaulee.
Un tapeec vinji ir viltus fani?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 17:42, pirms 13 gadiem
Anglju fani sariikos nekaartiibas, un vainiigi buus Krievu-Anglijas izlases fani. Taapat kaa Anglijas Braziilijas speelee peern, kads Neimaram izmeta laukumaa banaanu, tad aviizes rakstija ka tas bija Vaacietis kas abraucis uz Angliju.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-11 18:05, pirms 13 gadiem
kāpēc tad nerakstam par pavisam oficiālajām poļu provokācijām pie krievu viesnīcas sakarā ar Kačinska lidmašīnas katastrofu? lēti latiši mēs esam, lēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 18:09, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-11 19:58, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Kā atvainojas angļi?"I'm sorry!"
Kā atvainojas krievi?"Izvinjitje minja"
Kā atvainojas latvieši?" Uj, bļe sorry!"
krievi tā neatvainojas, bet - pašol na..j

  -2 [+] [-]

, 2012-06-11 20:48, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: что поделаешь, он латиш.....
idiots

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 21:01, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: что поделаешь, он латиш.....
Kas šis par krānu SC ir iemaldījies???
Tevi vilciens uz Maskavu jau gaida, steigšus dodies uz staciju!
P.S- paņem līdzi arī savus draugus!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:10, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Aizver muti, ateja.
Nāc un aiztaisi!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 21:28, pirms 13 gadiem
Žurnalists, laikam, nezin ka viņam jebkurā gadījumā, neņemot vērā nacistiskus uzskatus, jāpaliek neitrālam rakstā! Es domāju ka par šo pārkāpumu varētu arī tikt iesūdzētam tiesā.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 21:28, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Kas šis par krānu SC ir iemaldījies???
Tevi vilciens uz Maskavu jau gaida, steigšus dodies uz staciju!
P.S- paņem līdzi arī savus draugus!!
un tevi uz kurieni vilciens gaida? Uz Īriju zemenes lasīt?

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:30, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: protams protams... krievi jau vienmēr ir balti un pūkaini un nevienu nekad neaiztiek. aiztiek un apbižo tikai viņus, kādas šausmas un kāda netaisnība
ko tu muldi? kur tu vispar esi redzējis kaut ko tamlidzīgu no krieviem? parasti šie cilvēki paši atrisina savas problēmas un aizmirst.. nevis tā kā mēs, latvieši, pēc tam raudam komentāros ka trakomāja uz ielām notiek!

  -2 [+] [-]

, 2012-06-11 21:34, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: un tevi uz kurieni vilciens gaida? Uz Īriju zemenes lasīt?
Kādā sakarā piesauc Īriju?!
Es dzīvoju Latvijā -savā valstī, kurā ir dzīvojuši mani senči un kurā piedzimu arī es! Man liekas, ka dažs labs atrodas svešā valstī- laikam jau arī Tu..

  -2 [+] [-]

, 2012-06-11 21:35, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: ko tu muldi? kur tu vispar esi redzējis kaut ko tamlidzīgu no krieviem? parasti šie cilvēki paši atrisina savas problēmas un aizmirst.. nevis tā kā mēs, latvieši, pēc tam raudam komentāros ka trakomāja uz ielām notiek!
Tu esi latvietis? Piedod, bet neticu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:39, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Kādā sakarā piesauc Īriju?!
Es dzīvoju Latvijā -savā valstī, kurā ir dzīvojuši mani senči un kurā piedzimu arī es! Man liekas, ka dažs labs atrodas svešā valstī- laikam jau arī Tu..
Īrija - pie saviem draugiem-patriotiem nebrauksi?
un tu par saviem senčiem labāk paklusētu Latvijā gandrīz nav tīru latviešu! man jau ir interesanti uzzināt tavu uzvārdu.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-11 21:41, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: ko tu muldi? kur tu vispar esi redzējis kaut ko tamlidzīgu no krieviem? parasti šie cilvēki paši atrisina savas problēmas un aizmirst.. nevis tā kā mēs, latvieši, pēc tam raudam komentāros ka trakomāja uz ielām notiek!
aizej iedzer kādu alu un atslābinies...

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:41, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Tu esi latvietis? Piedod, bet neticu!
Piedod, bet pasē ir rakstīts "tautība - latvietis", ta kā man tevi jāapbēdina
Vienkārši es skatos uz lietam reāli, nevis dzīvoju savā iedomājamā pasaulē.
un kāpēc tad tu neatbildi par to pirmo komentāra pusi ?

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 21:42, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Tu esi latvietis? Piedod, bet neticu!
šie ir tie riebīgākie- lokās katram vējam līdzi, grib skriet visiem pakaļ , bet tā īsti nepieder un neiederas nekur, bet ir gatavi nodot i savējos, i pretiniekus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:46, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: Писать не о чем? что не новость про евро, везде националистический уклон.
Ko raudi? Tādi krievi ir. Tā nav pirmā reize, kad šī čempionāta laikā par viņu stulbībām jādzird. Tā ir tāda krievu īpatnība, ka vienmēr vajag izcelties un ļoti bieži negatīvā veidā. Te nav nekāda sakara ar tautu, tie ir fakti kā jau parasti.

Tāpēc nevajag raudāt, redzot patiesību.

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:46, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: šie ir tie riebīgākie- lokās katram vējam līdzi, grib skriet visiem pakaļ , bet tā īsti nepieder un neiederas nekur, bet ir gatavi nodot i savējos, i pretiniekus
kurš tad tev teica kas ir savējais un kurš nav? gadījumā ne politiķi un viņu piesaistītie cilvēki, kur propagandēja tādu doma pirms referenduma un vēlēšanām?
Zini tādu nacionālistu partijas pārstāvi kā Raivis Dzintars? Es tev atklāšu noslēpumu, ka tas ko viņš runā ir, tikai partijas imidžs, bet viņš pats brīvi runā krieviski, kā arī savam mazgadīgajām dēlam māca krievu valodu, just 4 info.
bet tu jau tici katram viņa vārdam, droši vien arī 16.martā pie pieminekļa ej...

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:48, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: что поделаешь, он латиш.....
Tupais ākst, pietiek raudāt. Jūs krieviņus jau vienmēr visi apceļ. Labi, ka esat tik tīri, balti un nevainīgi. Kāpēc par nevienu citu tautu šajā čempionātā tādus stulbumus nav jādzird?

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:48, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Latvieši kā nācija ir gļēvuļi, pierādi pretējo.
Latviešu lielākā problēma ir tāda, ka mūsu tautā ir tādi cilvēki kā Tu!

Kuri tikai čīkst, īd un viņiem vienmēr viss ir slikti! Tev patīk cilvēkus provocēt to jau esmu ievērojis citos rakstos, jo Tu ļoti centies lai būtu ievērots, vajadzētu pie ārsta Tev aiziet!

Kapēc Tu vispār atrodies Latvijā (ja atrodies)??? Ja Tev šeit vis tā nepatīk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:52, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Latviešu lielākā problēma ir tāda, ka mūsu tautā ir tādi cilvēki kā Tu!

Kuri tikai čīkst, īd un viņiem vienmēr viss ir slikti! Tev patīk cilvēkus provocēt to jau esmu ievērojis citos rakstos, jo Tu ļoti centies lai būtu ievērots, vajadzētu pie ārsta Tev aiziet!

Kapēc Tu vispār atrodies Latvijā (ja atrodies)??? Ja Tev šeit vis tā nepatīk?
patīk provocēt te visiem latviešiem kuri kaut ko par krieviem d*rš! Un tu to nevari noliegt, kaut gan šiem cilvēkiem krievi principā nav izdarījuši pilnīgi neko, vienkārši ļoti daudziem lauķiem (nu tiem, kuri savos laukos komentāros kaut ko stroči (80% no sc.com lietotājiem)) ir ļoti daudz stereotipu , kurus viņi ņem no propagandas un kurus jau nevar izsist no viņu galvām.

     [+] [-]

, 2012-06-11 21:58, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: Īrija - pie saviem draugiem-patriotiem nebrauksi?
un tu par saviem senčiem labāk paklusētu Latvijā gandrīz nav tīru latviešu! man jau ir interesanti uzzināt tavu uzvārdu.
Uzvārdu protams es nesaukšu, bet es Tev varu apliecināt, ka man jau daudzās paaudzēs ir bijuši tīrasiņu latvieši, savu dzimtas koku zinu dizgan labi, ja Tu jautā tieši par mani. Principā jau nav nozīmes, kādi ir bijuši tavi senči- bet kāda ir tava atieksme pret valsti kurā dzīvo, tās kultūru.
Man gan vairāk interesē, ko nozīmē tas ka Tu uz lietām raugies reāli?
Tas, ka Tev nav nekāda cieņa pret savu valsti kurā dzīvo? Tas ka Tu aizstāvi kaut kādu pretekli, kurš noliek latviešus? Kur ir tās reālās lietas? Skatos, ka Tev ir problēmas pašam ar sevi un par to uzvārdu man drīzāk būtu jājautā Tev, man ir grūt iedomāties latvieti kuram sava valsts ir tik vienaldzīga un katram kirlicā rakstošam loham Tu piekrīti!!
Vārdam- patriots nav slikta nozīme, jo vairāk Latvijā būs patrioti, jo labāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:05, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: patīk provocēt te visiem latviešiem kuri kaut ko par krieviem d*rš! Un tu to nevari noliegt, kaut gan šiem cilvēkiem krievi principā nav izdarījuši pilnīgi neko, vienkārši ļoti daudziem lauķiem (nu tiem, kuri savos laukos komentāros kaut ko stroči (80% no sc.com lietotājiem)) ir ļoti daudz stereotipu , kurus viņi ņem no propagandas un kurus jau nevar izsist no viņu galvām.
Šitā loha komentārs: что поделаешь, он латиш..... 1) vai šeit kādam nav stereotipi? Ja kas ir uzrakstīts ne tik glaimojošs (principā arī nekas nepaties nav pasniegts, jo bars pārdzērušos krievu uzbruka pāris brīvprātīgajiem darbiniekiem)- viņš uzreiz saka ko padarīt latvietis.... RUS oficiāli paši saka ka fani EČ uzvedās kā nepieņemami- viņam vainīgs latvietis?!?! Kur loģika? Stereotipi ir viņam- nevis kādam citam.. un ja tu kā latvietis aizstāvi šādu te aprobežotu lohu- kurš kā redzams rakstīt var tikai tajā pretīgajā kirlicā... kur šeit ir loģika?

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:09, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: "man ir grūt iedomāties latvieti kuram sava valsts ir tik vienaldzīga"

UK, Īrijas u.c. Eiropas valstu latviešu kontingents nemaz netaisās braukt uz Latviju, viņiem Latvija ir vienaldzīga
Esi pārliecināts jo pašlaik tu saki kontingents? Tas nozīmē, ka visi kas devušies prom- bet tā nebūt arī nav, jo ir gana daudz cilvēki, kas savu nākotni vēlas saisyīt tieši ar Latviju!!!
Piekrītu, ka daļai LV ir vienaldzīga UN? Piemēram tiem pašiem poļiem, lietuviešiem un citiem viestrādniekiem arī ir zudusi interese par savu dzimteni! Bet protams Tev jau atkal liekas, ka jā pofigs jau ir tikai latviešiem... nevajag sevi mānīt... bet protams Tev to tā pasniegt ir ērtāk!

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:10, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Uzvārdu protams es nesaukšu, bet es Tev varu apliecināt, ka man jau daudzās paaudzēs ir bijuši tīrasiņu latvieši, savu dzimtas koku zinu dizgan labi, ja Tu jautā tieši par mani. Principā jau nav nozīmes, kādi ir bijuši tavi senči- bet kāda ir tava atieksme pret valsti kurā dzīvo, tās kultūru.
Man gan vairāk interesē, ko nozīmē tas ka Tu uz lietām raugies reāli?
Tas, ka Tev nav nekāda cieņa pret savu valsti kurā dzīvo? Tas ka Tu aizstāvi kaut kādu pretekli, kurš noliek latviešus? Kur ir tās reālās lietas? Skatos, ka Tev ir problēmas pašam ar sevi un par to uzvārdu man drīzāk būtu jājautā Tev, man ir grūt iedomāties latvieti kuram sava valsts ir tik vienaldzīga un katram kirlicā rakstošam loham Tu piekrīti!!
Vārdam- patriots nav slikta nozīme, jo vairāk Latvijā būs patrioti, jo labāk!
eu, patriot, tu labāk apskaties cik daudz tādu "patriotu" ir ārzemēs.. hmm, man liekas -500 tūkstoši kopš 2006.gada?
es necienu valsti un tās valdību, bet es cienu šo zemi ka savu dzimteni un tās ir divas pavisam atšķirīgas lietas.
"Principā jau nav nozīmes, kādi ir bijuši tavi senči- bet kāda ir tava atieksme pret valsti kurā dzīvo, tās kultūru. " - tad ko tu te runā par NETĪRASIŅU latviešiem?
Es aizstāvu savas tautas godu, jo uzskatu, ka tas ir pazemojoši priekš mums, nolikt citu tautu pārstāvjus un reaģēt uz viņu provokācijam (kaut gan šoreiz, kā jau vienmēr iekš SC.com provokāciju iniciatori ir paši latvieši). Es neuzskatu to par cilvēcisku un normālu lietu - citu tautu pārstāvju nolikšanu dažu personu dēļ. Krieviem ir tāds viens labs teiciens "в семье не без уродов", kaut gan procentuāli salīdzinot to "urodu" starp latviešiem ir daudz vairāk, diemžēl.

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:14, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Esi pārliecināts jo pašlaik tu saki kontingents? Tas nozīmē, ka visi kas devušies prom- bet tā nebūt arī nav, jo ir gana daudz cilvēki, kas savu nākotni vēlas saisyīt tieši ar Latviju!!!
Piekrītu, ka daļai LV ir vienaldzīga UN? Piemēram tiem pašiem poļiem, lietuviešiem un citiem viestrādniekiem arī ir zudusi interese par savu dzimteni! Bet protams Tev jau atkal liekas, ka jā pofigs jau ir tikai latviešiem... nevajag sevi mānīt... bet protams Tev to tā pasniegt ir ērtāk!
"gana daudz cilvēki, kas savu nākotni vēlas saisyīt tieši ar Latviju!!!" - kur tu kaut ko tādu esi izlasījis? vai to sarunāji starp saviem domubiedriem?
Nesen kaut kur bija balsošana starp migrantiem un tikai 4% atbildēja ka grib atgriezties Latvijā. fail?

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:15, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: eu, patriot, tu labāk apskaties cik daudz tādu "patriotu" ir ārzemēs.. hmm, man liekas -500 tūkstoši kopš 2006.gada?
es necienu valsti un tās valdību, bet es cienu šo zemi ka savu dzimteni un tās ir divas pavisam atšķirīgas lietas.
"Principā jau nav nozīmes, kādi ir bijuši tavi senči- bet kāda ir tava atieksme pret valsti kurā dzīvo, tās kultūru. " - tad ko tu te runā par NETĪRASIŅU latviešiem?
Es aizstāvu savas tautas godu, jo uzskatu, ka tas ir pazemojoši priekš mums, nolikt citu tautu pārstāvjus un reaģēt uz viņu provokācijam (kaut gan šoreiz, kā jau vienmēr iekš SC.com provokāciju iniciatori ir paši latvieši). Es neuzskatu to par cilvēcisku un normālu lietu - citu tautu pārstāvju nolikšanu dažu personu dēļ. Krieviem ir tāds viens labs teiciens "в семье не без уродов", kaut gan procentuāli salīdzinot to "urodu" starp latviešiem ir daudz vairāk, diemžēl.
Man ir pavisam īss jautājums: vai Tev 11. un 18. novembris ir svētki?

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:17, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Šitā loha komentārs: что поделаешь, он латиш..... 1) vai šeit kādam nav stereotipi? Ja kas ir uzrakstīts ne tik glaimojošs (principā arī nekas nepaties nav pasniegts, jo bars pārdzērušos krievu uzbruka pāris brīvprātīgajiem darbiniekiem)- viņš uzreiz saka ko padarīt latvietis.... RUS oficiāli paši saka ka fani EČ uzvedās kā nepieņemami- viņam vainīgs latvietis?!?! Kur loģika? Stereotipi ir viņam- nevis kādam citam.. un ja tu kā latvietis aizstāvi šādu te aprobežotu lohu- kurš kā redzams rakstīt var tikai tajā pretīgajā kirlicā... kur šeit ir loģika?
tu palaidi komentāru par to, ka pa EUROSPORT2 rādija sižetu par to, ka uzbruka tam darbiniekam Horvātijas pārstāvis.
Bet to komentāru viņš uzrakstīja atbildē uz kādu komentāru, kurš bija pret autora teikto rakstā "Krievi šajā čempionātā jau paspējuši atgādināt par savu neaudzinātības līmenī, iesaistoties konfliktsituācijās pēc spēles pret Čehiju". Nostrādājot žurnālistikas sfērā 2 gadus es šo to tiešām saprotu un teikšu atklāti - tas vienkārši nav profesionāli.

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:18, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Man ir pavisam īss jautājums: vai Tev 11. un 18. novembris ir svētki?
tādi paši svētki, ka 9. maijs
un man būs pretjautājums - 16. maijā lepns ej pie Mildas?

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:19, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: "gana daudz cilvēki, kas savu nākotni vēlas saisyīt tieši ar Latviju!!!" - kur tu kaut ko tādu esi izlasījis? vai to sarunāji starp saviem domubiedriem?
Nesen kaut kur bija balsošana starp migrantiem un tikai 4% atbildēja ka grib atgriezties Latvijā. fail?
Nezinu, kas tā ir par balsošanu- jo runāju to ko zinu, respektīvi sarunās ar saviem draugiem, kas dzīvo ārzemēs- kā arī nesen pabiju NED un pavisam nejauši uzdūros latviešiem, kurus nezināju- bet aprunājāmies un viņi teica, ka ātrāk vēkas atgriezties mājās!
Kā jau teicu, viesstrādnieki kas vairs nevēlas braukt uz savu dzimteni ir no daudz un dažādām valstīm!

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:19, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Man ir pavisam īss jautājums: vai Tev 11. un 18. novembris ir svētki?
un vispār jau es gaidīju plašu atbildi uz savu komentāru, bet kā skatos, tad atbildēt tev nav ko. HAHAHA!!!
глотай латыш!!!

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:21, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Nezinu, kas tā ir par balsošanu- jo runāju to ko zinu, respektīvi sarunās ar saviem draugiem, kas dzīvo ārzemēs- kā arī nesen pabiju NED un pavisam nejauši uzdūros latviešiem, kurus nezināju- bet aprunājāmies un viņi teica, ka ātrāk vēkas atgriezties mājās!
Kā jau teicu, viesstrādnieki kas vairs nevēlas braukt uz savu dzimteni ir no daudz un dažādām valstīm!
aha, noteikti apskaties uz šiem cilvēkiem kad viņi atbrauks atpakaļ un viņiem beigsies nauda, ko viņi dabūja tai pus robežai.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 22:24, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: tādi paši svētki, ka 9. maijs
un man būs pretjautājums - 16. maijā lepns ej pie Mildas?
Un Tev 9. maijs ir svētki? Vai parasta diena?
Lepns, ne lepns- bet man ir visas tiesības pieminēt latviešus, kas ir krituši Vācu armijā- Latviešu leģionā!! Tāpat kā krieviem ir tiesības atcerēties 9. maiju. Šis datums atkal izceļas nevis kā piemiņas pasākums- bet kā pamatīga dzeršana, krievijas slavināšana un beigās jau arī vajag šo to pademolēt... tās ir tādas krievu nacionālās īpatnības?

  -1 [+] [-]

, 2012-06-11 22:27, pirms 13 gadiem
глотай латыш!!!
Atkal kirlica... iztulko lūdzu valsts valodā, es vēlos arī paskatīties futbolu, nevis diskutēt ar PCTVL, vai Saskaņas Centra atbalstītāju... ja tiešām esi latvieties- tad tik pat liels latvietis kā Urbanovičs.. kārtējais kangars

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:28, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: aha, noteikti apskaties uz šiem cilvēkiem kad viņi atbrauks atpakaļ un viņiem beigsies nauda, ko viņi dabūja tai pus robežai.
Tātad Tev šeit nav darba? Vai arī esi viens no tiem kas dzīvo ārpus Latvijas?

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:31, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Un Tev 9. maijs ir svētki? Vai parasta diena?
Lepns, ne lepns- bet man ir visas tiesības pieminēt latviešus, kas ir krituši Vācu armijā- Latviešu leģionā!! Tāpat kā krieviem ir tiesības atcerēties 9. maiju. Šis datums atkal izceļas nevis kā piemiņas pasākums- bet kā pamatīga dzeršana, krievijas slavināšana un beigās jau arī vajag šo to pademolēt... tās ir tādas krievu nacionālās īpatnības?
Protams ka svētki! Es arī balsoju par otro valsts valodu krievu valodu, jo es cienu citu tautu pārstāvjus, kas dzīvo man apkārt un saprotu, ka tā mūsu sabiedrība būs daudz saliedētāka.
Par 9. maiju - kāpēc tu redzi tikai negatīvo? šogad pie pieminekļa bija ap 300 tkst. cilvēku, no kuriem, var būt 1 tkst. sadzēras, bet tie paši īpaši godājami cilvēki starp krieviem nav, toties pārējie 299 tkst. apsveica veterānus un godināja aizgajušos, kuri neļāva Latvijas teritorijā ieviest fašistu režīmu un iestāties nacistu valdībai
Toties tu godini tos, kuri gribēja to izdarīt. Smieklīgs ir arī tāds fakts, ka visa Eiropa, kurās savienībā mēs iestājamies tevis godājamo politiķu dēl, ir pilnīgi šokā ka Latvijā notiek kaut kas tml.! Bet kā skatos, tad tevi šāds fakts necik nemulsina.
un jā, man atkārtot to teicienu, vai tu krieviski nesaproti?

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:33, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: глотай латыш!!!
Atkal kirlica... iztulko lūdzu valsts valodā, es vēlos arī paskatīties futbolu, nevis diskutēt ar PCTVL, vai Saskaņas Centra atbalstītāju... ja tiešām esi latvieties- tad tik pat liels latvietis kā Urbanovičs.. kārtējais kangars
un ko tu reāli zini par Urbanoviču? Davai, pastāsti. Un ja tu dzīvo Rīgā, kur valda SC, tad tu jau nu nekādīgi nevari apšaubīt šīs valdības padarīto mums.
Un es netulkošu. Interesants fakts, ka tikai Latvijā zināt vairākas valodas skaitās pazemojoši.

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:35, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Tātad Tev šeit nav darba? Vai arī esi viens no tiem kas dzīvo ārpus Latvijas?
Es tagad kārtoju 12. klases eksāmenus Un priekš skolnieka ar vidējo izglītību es atradu kaut cik normālu darbu, tomēr skatoties cik mums pelna skolotāji, policisti utt., tad paliek tiešām bēdīgi uz šo te cirku skatīties.

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:39, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Nezinu, kas tā ir par balsošanu- jo runāju to ko zinu, respektīvi sarunās ar saviem draugiem, kas dzīvo ārzemēs- kā arī nesen pabiju NED un pavisam nejauši uzdūros latviešiem, kurus nezināju- bet aprunājāmies un viņi teica, ka ātrāk vēkas atgriezties mājās!
Kā jau teicu, viesstrādnieki kas vairs nevēlas braukt uz savu dzimteni ir no daudz un dažādām valstīm!
kaimiņu Janka pateica grib atpakaļ uz Latviju ne, nu vecīt, tu spridzini, ārzemēs ir tūkstošiem Latvijas pilsoņu, un lai kaut ko reāli apgalvot tad jābūt vismaz 1k. atbilžu, lol!

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:41, pirms 13 gadiem
lab, es skatos neko gudru tu atbildēt reāli nevari. Tad es velti nezaudēšu to dargo laiku un iešu turpināt iesākto darbu! Pēc tam apskatīšos tavas nožēlojamas atbildes.
Arividerchi, LOL I'M MAD ...

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:46, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: Protams ka svētki! Es arī balsoju par otro valsts valodu krievu valodu, jo es cienu citu tautu pārstāvjus, kas dzīvo man apkārt un saprotu, ka tā mūsu sabiedrība būs daudz saliedētāka.
Par 9. maiju - kāpēc tu redzi tikai negatīvo? šogad pie pieminekļa bija ap 300 tkst. cilvēku, no kuriem, var būt 1 tkst. sadzēras, bet tie paši īpaši godājami cilvēki starp krieviem nav, toties pārējie 299 tkst. apsveica veterānus un godināja aizgajušos, kuri neļāva Latvijas teritorijā ieviest fašistu režīmu un iestāties nacistu valdībai
Toties tu godini tos, kuri gribēja to izdarīt. Smieklīgs ir arī tāds fakts, ka visa Eiropa, kurās savienībā mēs iestājamies tevis godājamo politiķu dēl, ir pilnīgi šokā ka Latvijā notiek kaut kas tml.! Bet kā skatos, tad tevi šāds fakts necik nemulsina.
un jā, man atkārtot to teicienu, vai tu krieviski nesaproti?
redzi, kā Tev liekas vai es biju pie uzvaras pieminekļa! Nē! Bet mēdiji bija pilni ar ziņām par krievvalodīgo jauniešu ālēšanos pēc pasākuma....un kapēc Tu nevarētu saprast, ka man ir tiesības godināt kritušos latviešus, kas necīnijās par fašisma vai nacisma idejām, bet gan par brīvu Latviju.. jā tikai nevajag aizmirst to, ka Latviju okupēja padomju armija. un šeit bija padomju valdība..tas Tev liekas pozitīvi? Paldies Dievam, ka tagad Latvija ir neatkarīga valsts. Par Urbanoviču zinu to, ka Latvijai un latviešiem viņš labu nevēl un redz Latvijas nākotni tikai saistībā ar austrumiem... tādam cilvēkam, kā viņš, kas ir pretvalstiski noskaņots elements vieta nav saeimā, bet gan citur un gan jau Tu vari iedomāties kuru vietu es domāju!
Ar Tevi diskutēt ir ļoti grūti, jo es Tavu domāšanu nemainīšu, un protams Tu manējo arī.. bet tas, ka ļoti locies krievu priekšā tas nu gan ir skaidrs!

     [+] [-]

, 2012-06-11 22:47, pirms 13 gadiem
Ar Tavu atļauju: es tomēr vēl vēlos kvalitatīvi noskatīties 2. puslaiku Ukraina - Zviedrija!

     [+] [-]

, 2012-06-11 23:05, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: redzi, kā Tev liekas vai es biju pie uzvaras pieminekļa! Nē! Bet mēdiji bija pilni ar ziņām par krievvalodīgo jauniešu ālēšanos pēc pasākuma....un kapēc Tu nevarētu saprast, ka man ir tiesības godināt kritušos latviešus, kas necīnijās par fašisma vai nacisma idejām, bet gan par brīvu Latviju.. jā tikai nevajag aizmirst to, ka Latviju okupēja padomju armija. un šeit bija padomju valdība..tas Tev liekas pozitīvi? Paldies Dievam, ka tagad Latvija ir neatkarīga valsts. Par Urbanoviču zinu to, ka Latvijai un latviešiem viņš labu nevēl un redz Latvijas nākotni tikai saistībā ar austrumiem... tādam cilvēkam, kā viņš, kas ir pretvalstiski noskaņots elements vieta nav saeimā, bet gan citur un gan jau Tu vari iedomāties kuru vietu es domāju!
Ar Tevi diskutēt ir ļoti grūti, jo es Tavu domāšanu nemainīšu, un protams Tu manējo arī.. bet tas, ka ļoti locies krievu priekšā tas nu gan ir skaidrs!
ak dievs, ka man tracina šitādi auni.
UN KO TAD VIŅŠ TIK SLIKTU NOVĒL LATVIJAI? SKATIES UZMANĪGĀK IELĀS, DRĪZ TANKI ATNĀKS!!!
Paskaidro kas slikts ir šobrīd Krievijā? Tie ir mūsu kaimiņi ar ļoti lieliem dabas un naudas resursiem. Tavā izpratnē tas ir PRET Latviju, jā? Un tevi nep*š fakts, ka iestājoties ES Latvijā tika galīgi iznīcināta visa rūpniecība un mums ir 5 mljrd. kredīta, kurus atdos tavi mazdēli (ja tu, protams, ka tīrasiņu latvietis paliksi Latvijā, par ko es krietni šaubos) un tas, tavā izpratnē, ir PAR Latviju, es pareizi tevi sapratu?
Vecīt, netici ko runā mediji, kuri pirms referenduma aģitēja, cik vien spēka, balsot "PRET". Labāk kādreiz pats aizej tur un apskaties savām acīm kas tur īsti notiek, kaut vai tīri intereses pēc.
Tu nemainīsi manu domāšanu tāpēc ka tev reāli nav nekādu argumentu un tu saproti ka manis teiktā ir loģika un pierādījumi, bet tevis teiktā ir tikai nepatika pret latviešiem, kuriem dzimtā valodu ir krievu (tie nav krievi, viņiem tieši tāpat ka tev un man pasē ir rakstīts "latvietis" un viņš tieši tāpat ka tu elpo un maksā nodokļus)
Un jā, es arī esmu viens no tādiem latviešiem un tu tikko tiki pazemots savā dzimtajā valodā, HAHA, LOL!

     [+] [-]

, 2012-06-12 01:00, pirms 13 gadiem
asta rakstīja: ak dievs, ka man tracina šitādi auni.
UN KO TAD VIŅŠ TIK SLIKTU NOVĒL LATVIJAI? SKATIES UZMANĪGĀK IELĀS, DRĪZ TANKI ATNĀKS!!!
Paskaidro kas slikts ir šobrīd Krievijā? Tie ir mūsu kaimiņi ar ļoti lieliem dabas un naudas resursiem. Tavā izpratnē tas ir PRET Latviju, jā? Un tevi nep*š fakts, ka iestājoties ES Latvijā tika galīgi iznīcināta visa rūpniecība un mums ir 5 mljrd. kredīta, kurus atdos tavi mazdēli (ja tu, protams, ka tīrasiņu latvietis paliksi Latvijā, par ko es krietni šaubos) un tas, tavā izpratnē, ir PAR Latviju, es pareizi tevi sapratu?
Vecīt, netici ko runā mediji, kuri pirms referenduma aģitēja, cik vien spēka, balsot "PRET". Labāk kādreiz pats aizej tur un apskaties savām acīm kas tur īsti notiek, kaut vai tīri intereses pēc.
Tu nemainīsi manu domāšanu tāpēc ka tev reāli nav nekādu argumentu un tu saproti ka manis teiktā ir loģika un pierādījumi, bet tevis teiktā ir tikai nepatika pret latviešiem, kuriem dzimtā valodu ir krievu (tie nav krievi, viņiem tieši tāpat ka tev un man pasē ir rakstīts "latvietis" un viņš tieši tāpat ka tu elpo un maksā nodokļus)
Un jā, es arī esmu viens no tādiem latviešiem un tu tikko tiki pazemots savā dzimtajā valodā, HAHA, LOL!
Neesmu gan redzējis, ka ES lika mums iznīcināt savu ražošanu- tie PSRS rūpnīcu monstri, kas vēl tagad stāv tukši nebija rentabli normālos tirgus apstākļos. Daudzi domā, ka ES iznīcināja cukura razotnes, nekā- paši rūpnīcu īpašnieki gribēja iegūt milzīgās kompensācijas, ko ES piedāvāja un viss, tā teikt ātri tikt pie lielas naudas.. protams Tu jau redzi tikai slikto, laikam Latvijā visus okupācijas gadus bija pārticība un piena upes ķīseļu krastos?
Tas, ka mēs apgūstam veiksmīgi ES fondus to Tu neredzi- principā lielākā daļa projekti tiek realizēti ar ES līdzekļiem, atkal Tu to vai nu izliecies neredzam vai nemaz nezini......
Skaidrs, ka Tu neesi par Latviju, kas ir latviska un eiropeiska valsts, bet gan vēlies labāk mūs redzēt kā krievijas guberņu....
Tevis, teiktajā nav ne grama, no faktiem un pierādījumiem- Tu izsaki tikai savu subjektīvo viedokli un viss.....un par kādu pazemošanu Tu šeit runā?

     [+] [-]

, 2012-06-12 01:47, pirms 13 gadiem
RUSSIALOVE rakstīja: Писать не о чем? что не новость про евро, везде националистический уклон.
Тас ир латвия