Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Pele: "Brazīlija 1970 ir labāka par Spāniju 2012"

Jānis Pārums

Pele: "Brazīlija 1970 ir labāka par Spāniju 2012"
Pele
Foto: AFP/Scanpix

Leģendārais brazīliešu futbolists Pele izteicis apbrīnu par Vinsentes Del Boskes vadīto Spānijas izlasi, kas nesen otro reizi pēc kārtas kļuva par Eiropas čempioniem (turklāt ir esošie Pasaules kausa ieguvēji), bet norādīja, ka 1970.gada Brazīlijas izlase bija spēcīgāka.

"Ja [Spānija 2012 un Brazīlija 1970] spēlētu savā starpā, nav šaubu, ka mēs uzvarētu," brazīlietis pauda pārliecību. "1970.gadā Brazīlija radīja standartus, pēc kuriem novērtē mūsdienu futbolu."

"Šādi salīdzinājumi vienmēr būs, taču mēs nevaram salīdzināt spēlētājus individuāli. Taču 1970.gada Brazīlijas izlasei bija labāki spēlētāji nekā Spānijai šobrīd. Viņiem ir divi vai trīs izcili spēlētāji," piebilda Pele.

Tiesa, leģendārais futbolists tomēr atzina šo laiku Spānijas izlases varenību: "Nav nekādu šaubu, šī Spānijas izlase spēlē skatāmāko futbolu, kādu esmu vērojis pēdējo desmitgažu laikā."

Izmantotie resursi:
Reuters

  +5 [+] [-]

, 2012-07-05 09:47, pirms 12 gadiem
un mani kaķi vienos vārtos apspēlētu visas brazīlijas izlases kopā peļu ķeršanā. ā līmenī

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 09:47, pirms 12 gadiem
Brazīlija BIJA, bet Spānija IR. Un tā ir milzīga atšķirība, pārējais tikai blā, blā, blā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2012-07-05 09:53, pirms 12 gadiem
divi vai trīs izcili futbolisti Spānijas izlasē? Peli kukūmāja sauc

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 09:55, pirms 12 gadiem
Pele pat saka, ka nav garlaicīgi!!!!!!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-07-05 09:57, pirms 12 gadiem
Vecums nenāk viens

  +9 [+] [-]

, 2012-07-05 10:02, pirms 12 gadiem
ņemot vērā futbola attīstību kā tādu, es domāju, ka brazīlija pakāstu vienos vārtos... bez apvainojumumiem, bet tā nu tas ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-07-05 10:16, pirms 12 gadiem
pi pele , uz ceļa baltas linijas mazak vajg slaukt

  +6 [+] [-]

, 2012-07-05 10:18, pirms 12 gadiem
Nez vai kaut kur var dabūt to gadu spēļu ierakstus (ar Brazīlijas izlasi, saprotams)?

 +17 [+] [-]

, 2012-07-05 10:21, pirms 12 gadiem
Es bērnībā esmu redzējis dokumentālo filmu "Tas ir Pele". Nu tos skatus es vēl šodien atceros, kā viņš "jāja" pretiniekus laukumā. Šodien patiešām neko tādu vairs neieraudzīsi. Cits jautājums - vai šodien tas vairs būtu iespējams arī toreizējam Pele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-07-05 10:25, pirms 12 gadiem
ViIks rakstīja: Nez vai kaut kur var dabūt to gadu spēļu ierakstus (ar Brazīlijas izlasi, saprotams)?
Brazil - Italy 4-1 1970 World Cup Final FULL...
fināls ar Itāliju. 1. daļa. tālāk jau pats atradīsi.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 10:27, pirms 12 gadiem
libau rakstīja: Brazil - Italy 4-1 1970 World Cup Final FULL...
fināls ar Itāliju. 1. daļa. tālāk jau pats atradīsi.
wow! Paldies, vecozēn!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 10:30, pirms 12 gadiem
kas attiecas uz pašu rakstu... apšaubu Peles viedokli.
ne dēļ spēlētāju meistarības, bet dēļ mūsdienu treniņu metodikas un sporta medicīnas brazīļi pakāstu smagi.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 10:37, pirms 12 gadiem
Atkal kāds cenšas salīdzināt nesalīdzināmo.

     [+] [-]

, 2012-07-05 10:42, pirms 12 gadiem
nu Pele nekad neaizmirst sevi un savējos vienaudžus paslavēt,bet ja šīs abas izlases spēlētu savā starpā,tad Pelei un čomiem vienkārši nebūtu laika apspēlēt un pēc mūsdienu lecieniem kājās jau pēc pirmā puslaika pat ar sešām maiņām nepietiktu,jo kājas būtu lupatās,kā teica tiesnesis Rubenis,manā laikā tik netīri nespēlēja un tā kājās neleca,jo vienkārši būtu atrāvušies pa muti

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 10:48, pirms 12 gadiem
Šie salīdzinājumi vienmēr ir smieklīgi... Ņemot vērā, kā progresējis ir mūsdienu futbols - gan taktiski, gan fiziski, gan tehniski, tad nav pat divu domu, ka Brazīliju 1970 mūsdienu Spānijas izlase izvazātu kā pēdējos bomžus... Visas Eiropas čempionāta ceturdaļfinālistes viņus izvazātu un sabradātu (iespējams izņemot tikai grieķus, kas pat pret vājāku pretinieku spēlētu savu antifutbolu). Par ko varētu runāt un diskutēt - relatīvais spēks pret citām tā laika komandām. Iespējams, ka tad brazīļi arī bija pārāki pār citiem nekā spāņi pār pārējiem šodien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 11:02, pirms 12 gadiem
Nu varbūt, bet vai labāka par Spāniju 2010 - šaubos.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 11:03, pirms 12 gadiem
krokodilu_mednieks rakstīja: un Starkova aizsardzības sistēma ir labākā pasaulē
...nu tā runā futbola eksperti!

  +4 [+] [-]

, 2012-07-05 11:10, pirms 12 gadiem
Tukšā muldēšana ...

  +9 [+] [-]

, 2012-07-05 11:14, pirms 12 gadiem
Pele arī teicis, ka Neimars labāks par Messi
Mēs labi redzējām kā Messi nospēlēja pret Santos. Un kā nesen ARG draudzības spēlē pieveica BRA. Abās spēlēs Messi guva pa 2 vārtiem, kamēr Neimars raudāja

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 11:26, pirms 12 gadiem
Viņš nav mazliet par daudz sadomājies no sevis? Protams, viņš agrāk bija viens no labākajiem, bet ne jau šādi ir jāparāda sava attieksme!!

  +4 [+] [-]

, 2012-07-05 11:27, pirms 12 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Pele arī teicis, ka Neimars labāks par Messi
Mēs labi redzējām kā Messi nospēlēja pret Santos. Un kā nesen ARG draudzības spēlē pieveica BRA. Abās spēlēs Messi guva pa 2 vārtiem, kamēr Neimars raudāja
Messi pret Brazīliju bija trīs vārti un tajā spēlē Neimārs ar guva vārtus, tas tā neliels labojums

     [+] [-]

, 2012-07-05 11:35, pirms 12 gadiem
diegodiego rakstīja: Iespējams, ka tad brazīļi arī bija pārāki pār citiem nekā spāņi pār pārējiem šodien...
Tas ir vienīgais ko var salīdzināt. Relatīvo atšķirību pret citiem viņu "valdīšanas laikā".
Tā pat nevar pateikt kas labāks - Sampras vai Federers... vai cits
Šūmahers vai Fanhio... Katrs ir bijis labākais savā desmitgadē, divdesmitgadē...

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 11:54, pirms 12 gadiem
Varu pateikt tikai vienu,brazīļi toreiz spēlēja skaistāku futbolu un toreiz jau bija cits futbols.Pretinieki paši spēlēja un citiem ļāva to darīt(ar dažiem izņēmumiem,piemēram itāļiSalīdzināt ,kura komanda būtu spēcīgāka šodien ir diezgan muļķīgi.Var tikai pafantāzēt un viss.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 12:10, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Salīdzināt ,kura komanda būtu spēcīgāka šodien ir diezgan muļķīgi.Var tikai pafantāzēt un viss.
Mums vajag tikai Rocky 6 tehnoloģijas!

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 12:12, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu Pele nekad neaizmirst sevi un savējos vienaudžus paslavēt,bet ja šīs abas izlases spēlētu savā starpā,tad Pelei un čomiem vienkārši nebūtu laika apspēlēt un pēc mūsdienu lecieniem kājās jau pēc pirmā puslaika pat ar sešām maiņām nepietiktu,jo kājas būtu lupatās,kā teica tiesnesis Rubenis,manā laikā tik netīri nespēlēja un tā kājās neleca,jo vienkārši būtu atrāvušies pa muti
Nu nu. Uzbrucēji tagad ir nesalīdzināmi vairāk aizsargāti pret rupjībām.
Kādreiz pat kartīti nedeva par pārkāpumiem, par ko tagad nodzītu no laukuma.
Par tiem varas darbiem, ko pastrādāja portugāļi pret Peli 1966. PK, viņi mūsdienās vairāku cilvēku mazākumā paliktu. Un nesalīdzināmi daudz citu piemēru.
Viens no Peles elkiem, aizmirsu, kā sauca, bija uzbrūkošs flair spēlētājs, bet pats intervijā esot teicis "Es zinu arī, kā jāsit, lai salauztu pretiniekam kāju".
Tas ka fiziskā sagatavotība tagad ir citā līmenī, protams, nav apspriežams, bet nevar salīdzināt rupjības līmeni. Mūsdienu spēlētājiem pietiek uzpūst dvašu un ir sods.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-05 12:19, pirms 12 gadiem
Pievienojos visiem tiem, kuri arī apšauba šo Pele izteikto hipotēzi! Agrākos gados komanda uzbrukumā bez pretestības varēja aiziet vēsi līdz soda laukumam, un tikai tad sākās aizsardzība. Kas notiek šodien? Presings un pretinieku spēlētājs klāt jau pie sava soda laikuma. Tas ir apmēram tas pats kas pateikt, ka 1970. gada BMW ieliktu kloķi 2012. gada BMW! Vai arī, ka 90. gada mobīlais telefons ir labāks par šā brīža I-phone! Tiešām nav vērts salīdzināt nesalīdzināmo! Var salīdzināt tikai tā laika futbola romantiku vārda tiešajā nozīmē ar mūsdienām, bet spēku samērus salīdzināt ir pilnīgi nekorekti!

  -1 [+] [-]

, 2012-07-05 12:21, pirms 12 gadiem
pilnīgi nepiekrītu! Brazīlijas 2002 gada izlase labāka par Brazīlijas 1970gada izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 12:21, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Nu nu. Uzbrucēji tagad ir nesalīdzināmi vairāk aizsargāti pret rupjībām.
Kādreiz pat kartīti nedeva par pārkāpumiem, par ko tagad nodzītu no laukuma.
Par tiem varas darbiem, ko pastrādāja portugāļi pret Peli 1966. PK, viņi mūsdienās vairāku cilvēku mazākumā paliktu. Un nesalīdzināmi daudz citu piemēru.
Viens no Peles elkiem, aizmirsu, kā sauca, bija uzbrūkošs flair spēlētājs, bet pats intervijā esot teicis "Es zinu arī, kā jāsit, lai salauztu pretiniekam kāju".
Tas ka fiziskā sagatavotība tagad ir citā līmenī, protams, nav apspriežams, bet nevar salīdzināt rupjības līmeni. Mūsdienu spēlētājiem pietiek uzpūst dvašu un ir sods.
es tev kas esu kādreiz naudu aizņēmies un neatdevis,ka uzklūpi man pie katra komenta,paskaties kaut to video ko te komentāros piedāvā,tas nav ne salīdzināms ar presingu ko šobrīd izmanto jebkura komanda,tā ir staigāšana uz vietas,lai kāds tu meistars būtu,gribētu redzēt ko iesāktu ja tikko pieskaries bumbai tev 3 sekunžu vietā uzreiz būtu blakus divi sedzēji

  -4 [+] [-]

, 2012-07-05 12:29, pirms 12 gadiem
cik gan nožēlojami ir sc komentētāji.. labāk klausieties ko futbola leģenda saka!

     [+] [-]

, 2012-07-05 12:34, pirms 12 gadiem
Ņemot vērā futbola attīstību ( it īpaši aizsargu un vārtsargu līmeni), šāda salīdzināšana ir pilnīgi stulba. Manuprāt Brazīlija pakāstu mūsdienu Spānijai.

  -2 [+] [-]

, 2012-07-05 12:44, pirms 12 gadiem
Lielakā muļkība kādu Pele ir pateicis

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 12:46, pirms 12 gadiem
Protams esmu lielaks Brazilijas fans neka Spanijas , bet shitas vecais vecis gan var daudz muldet

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 12:59, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: es tev kas esu kādreiz naudu aizņēmies un neatdevis,ka uzklūpi man pie katra komenta,paskaties kaut to video ko te komentāros piedāvā,tas nav ne salīdzināms ar presingu ko šobrīd izmanto jebkura komanda,tā ir staigāšana uz vietas,lai kāds tu meistars būtu,gribētu redzēt ko iesāktu ja tikko pieskaries bumbai tev 3 sekunžu vietā uzreiz būtu blakus divi sedzēji
Nē, es vnk nepiekrītu, ka tagad rupjāk spēlē.
Presings intensīvāks tagad - noteikti, par to arī nestrīdos.
Bet pa kājām rupjāk sita agrāk, uz ko arī norādīju.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 13:08, pirms 12 gadiem
"Kad spāņi sāks uzvarēt, tad viņi būs neapturami"
/Zinedins Zidāns/

Šo frazi Zizu pateica pēc Euro2000 kur triumfēja francūži kuri ceļaa līdz titulam ceturtdaļfinālā pendeles uzvarēja spāņus.

  -1 [+] [-]

, 2012-07-05 13:15, pirms 12 gadiem
libau rakstīja: Brazil - Italy 4-1 1970 World Cup Final FULL...
fināls ar Itāliju. 1. daļa. tālāk jau pats atradīsi.
tā nu viņi apspēlētu visiem ciskas kā vecenēm, trenējušies nemaz nav. un kā viņi izpilda stūra sitienus, sit no viena karoga, bet aizlido lidz laukuma otram karogam.

  -3 [+] [-]

, 2012-07-05 13:23, pirms 12 gadiem
roma202 rakstīja: "Kad spāņi sāks uzvarēt, tad viņi būs neapturami"
/Zinedins Zidāns/

Šo frazi Zizu pateica pēc Euro2000 kur triumfēja francūži kuri ceļaa līdz titulam ceturtdaļfinālā pendeles uzvarēja spāņus.
šis laikam bij vienīgais citāts, komentārs pa tēmai!

..jo spāņi patiešām ir neapturami. un ne tur 1970., ne 2014. brazīļu komanda viņus neapturēs.

2014 PK fināls: Spānja vs Argentīna!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-05 14:02, pirms 12 gadiem
noskatoties libau piedāvāto video, sapratu, ka pele murgo. video skaidri redzams, cik ļoti futbols ir audzis. piespēles vnk ļoti lēnas un samocītas, paši arī neizskatījās īpaši stabili, apspēlēšana notiek tikai ar kādām 1-2 kustībām. nezinu, kā tā brazīlija komanda izskatītos ar mūsdienu bučiem un bumbu, kā arī uz mūsdienu zālāja, bet pagaidām izskatās, ka jebkura eč turnīra dalībniece šo komandu paņemtu tīri uz ātrumu un reakciju.
kas savulaik ir teicis par to, ja pele paspēlētu mūsdienu premjērlīgā, viņš tiktu burtiski salauzts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-05 14:45, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: ka tu vari LETTINS budams,un ne tikai LETTINS,bet visticamak ari BALTAIS cilveks, pretstatit vienigo BALTO komandu Eiropa un Pasaule,proti, SPANIJU un ekzotiski "politkorekto" Braziliju? es,personigi,vienmer un visur esmu par tiem kur vairak balto,mazak muhamedaniu un krasaino!!!
Un ja konkrēti tu uzvedies kā tikko no koka nokāpis, kāpēc lai man ar tevi būtu kas vairāk kopīgs? Tikai tāpēc,ka esi piedzimis ar tādu pašu ādas krāsu,kā man?
Tev internetu tikko ir parādījuši, ka katrā komentārā "" liec?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 15:06, pirms 12 gadiem
roma202 rakstīja: "Kad spāņi sāks uzvarēt, tad viņi būs neapturami"
/Zinedins Zidāns/

Šo frazi Zizu pateica pēc Euro2000 kur triumfēja francūži kuri ceļaa līdz titulam ceturtdaļfinālā pendeles uzvarēja spāņus.
Labs komentārs. Tikai Francija Euro2000 vnk uzvarēja Spāniju Ceturtdaļfinālā ar 2:1, bez pendelām. Tas tā, mazliet labojumam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-05 15:28, pirms 12 gadiem
Pff.. Jāsmejās. Šī brīža Spānijas izlase vienkārši izvarotu 1970. gada BRA izlasi.
Ķip pirms daudziem gadiem jau bija uzskats ka tā Brazīlijas komanda ir visu laiku spēcīgākā izlase, bet, manuprāt, jau kādu laiku šo 'titulu' nes Spānijas izlase. EURO2012 fināls parādīja tās patieso spēku. Domāju, ka jebkura komanda tajā spēlē būtu zaudējusi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-05 16:55, pirms 12 gadiem
Futbolam sekoju jau sen,vairāk kā 30 gadi,tādēļ droši varu teikt - leģenda pārspīlē.Maksimums ko var salīdzināt sporta spēlēs,tas ir vienas 10 gades ietvaros.Pēc Peles vārdiem iznāk ,ka futbols 40 gadus nav attīstijies vai pat ir regresējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-05 17:27, pirms 12 gadiem
libau rakstīja: Brazil - Italy 4-1 1970 World Cup Final FULL...
fināls ar Itāliju. 1. daļa. tālāk jau pats atradīsi.
Ak dievs! Šādi mūsdienās spēlē Saldū pa rajonu
Labāki par Spāniju 2012?????

     [+] [-]

, 2012-07-05 17:31, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: tu idinj,paskaties so video, varbut kaut ko sapratisi! http://www.youtube.com/watch?v=40jM0q8rBy4
nē,tu joprojām nesaproti. Es nerunāju par melniem,dzelteniem un sarkaniem, es prasu kāpēc tāds no koka tikko nokāpušais jūtas pārāks par viņiem un līdzīgs citiem baltajiem?

     [+] [-]

, 2012-07-05 17:42, pirms 12 gadiem
Ja omei būtu H***, tad viņa būtu OPIS!

     [+] [-]

, 2012-07-05 19:01, pirms 12 gadiem
Salīdzināt, protams, grūti, bet Pelem visdrīzāk taisnība. Tikai tolaik bija interesantāka konkurence, tā pat kā pats futbols. Tomēr nepiekrītu par spēlētāju kvalitāti, jo šobrīd spāņiem/katalāņiem ir ļoti lieli talanti un zvaigznes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-05 23:44, pirms 12 gadiem
1970. gada Brazīlija tiešām bija ļoti izcila. Varbūt pat arī visu laiku spēcīgākā izlase, tā ka Pele zina ko saka

  +2 [+] [-]

, 2012-07-06 00:29, pirms 12 gadiem
Lai Pele atbrauc ciemos uz Latviju- šeit sportacentrā komentētāji izglītos vairāk par futbolu un Pele vairs nerunās tādas muļķības kā -
"Nav nekādu šaubu, šī Spānijas izlase spēlē skatāmāko futbolu, kādu esmu vērojis pēdējo desmitgažu laikā."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja