Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" pret "Barcelona" Vemblijā – kurš savāks ČL trofeju?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester United" pret "Barcelona" Vemblijā – kurš savāks ČL trofeju?
Treneri un viņu padotie
Foto: AP/AFP/Scanpix

Šodien Londonā plkst.21:45 sāksies ilgi gaidītais 2010./11. gada sezonas UEFA Čempionu līgas fināls, kurā tiksies angļu „Manchester United” un spāņu „Barcelona”. Kurš kuru? Šis mačs notiks leģendārajā Vemblija stadionā.

Šovakar leģendārajā Vemblija stadionā sacentīsies šīs sezonas divas spēcīgākās Eiropas komandas – tā var apgalvot ne tikai tāpēc, ka tās aizkļuvušas līdz Čempionu līgas finālam, bet arī tāpēc, ka abas ir pārliecinoši triumfējušas savos nacionālajos čempionātos, kuri tiek uzskatīti par augstvērtīgākajiem. Proti, „Barcelona” neatstāja nekādas cerības Madrides „Real” Spānijas čempionātā, nodrošinot titulu divas kārtas pirms turnīra beigām, bet „Manchester United” Anglijā to paveica tikai par vienu kārtu vēlāk. Barselonieši Spānijā triumfējuši jau pēdējos trīs čempionātos, bet mančestrieši – četros no pēdējiem pieciem čempionātiem. Iespaidīgi un papildus tam – abu šo superklubu otrā tikšanās Čempionu līgas finālā pēdējos trīs gados. 2009. gada 27. maijā Čempionu līgas finālā Romā „Barcelona” uzvarēja „Manchester United” ar 2:0, izcīnot savu trešo titulu šajā turnīrā, panākot mančestriešus, kuru vēsturē arī trīs šādi panākumi. Šovakar viens no klubiem triumfēs ceturto reizi.

Par panākumiem vietējās frontēs jau minējām, bet kā abas fināla dalībnieces līdz šim spēlējušas Čempionu līgā? Jāsaka, arīdzan visai gludi. Grupu turnīru gan „Barcelona”, gan „United” noslēdza ar identisku bilanci 4-2-0, izcīnot 1. vietu. Grūtākā barjera līdz šim abām finālistēm bija 1/8 fināls – spāņi pirmajā mačā zaudēja „Arsenal” (1:2), taču uzvarēja summā ar 4:3, savukārt „United” viesos spēlēja neizšķirti ar „Marseille” un divu maču kopskaitā arī uzvarēja tikai ar +1, 2:1. Tālāk „Barca” iznīcināja „Shakhtar” (6:1, pirmajā spēlē 5:1), bet „United” divreiz pārspēja „Chelsea” (kopā 3:1), visbeidzot pusfinālā ar 6:1 jau grāva „United” (peramo zēnu statusā – „Schalke”), un arī „Barca” arī visu nokārtoja jau pirmajā spēlē Madridē („Real” tika uzveikts ar 2:0, summā 3:1). Aleksa Fergusona komanda ČL šosezon vēl nav zaudējusi, „Barcelona” vienīgais klupiens gadījies Londonā... kur jāspēlē arī šovakar, tiesa, citā stadionā, 90 tūkstošus ietilpīgajā Vemblijā.

Kāda būs finālspēle? Jau pierasts, ka „Barcelona” ar Lionelu Mesi priekšgalā vazā aiz deguna jebkuru pretinieku (ar to domāts nevis rezultāts, bet tieši spēles stils), „Real” Spānijā ieskaitot. Tomēr „United” sezonas otrajā daļā nereti arī pratusi rādīt izcilu bumbas kontroli, dominējot ne vien pret vidusmēra komandām, bet arī citiem grandiem. Tāpēc galvenais jautājums, vai „Barca” spiedīs un „United” piekops pretuzbrukumu taktiku, ir atklāts – tikpat labi cīņa laukuma vidusdaļā var izvērsties pietiekami līdzīga. Tā, piemēram, angļu pussargs Pols Skoulzs aicina savu komandu uzbrukt. Piezemētākās domās ir Nemaņja Vidičs, kurš (kā jau aizsargs) vairāk satraucas par „Barcelona” uzbrukumu apstādināšanu, uzsverot, ka jāuzmana ne vien visu apjūsmoatais Mesi, bet arī tādi meistari kā Čavi Ernandess un Andress Injesta. Tikmēr spāņu kluba spēlētāji diplomātiski apber ar komplimentiem pretiniekus. Tā, piemēram, kādreiz maizi Anglijā pelnījušais Havjers Maskerano sacīja: „Finālā nav favorītu [bukmeikeri tam gan nepiekrīt, priekšroku dodamu Maskerano pārstāvētajai „Barcelona” – aut.piez.]. Viņi [„United”] ir ļoti spēcīgi ar lielisku treneri. Rūnijs ir viens no pasaules labākajiem uzbrucējiem, viņu atslēgas spēlētājs. Arī labs ir Čičarito, pazinu viņu jau Meksikā.”

Arī „Barca” treneris Pepe Gvardiola mēģināja aizdzīt no sevis favorītu ēnu: „Otrajā mačā pret „Schalke” viņi veica deviņas spēlētāju maiņas un vienalga viegli uzvarēja. Es tā nevaru, jo mums ir īss rezervistu soliņš, kamēr viņiem ir milzīga izvēle.” Finālā sevi apliecināt ļoti vēlēsies Dani Alvešs, kurš pirms diviem gadiem diskvalifikācijas dēļ nespēlēja. Brazīlietim tā būs īpaša spēle, taču visdrīzāk ne tik īpaša, kā „United” vārtu vīram Edvīnam van der Sāram – holandietis 40 gadu vecumā augstākā līmeņa mačā aizvadīs savu pēdējo cīņu karjerā. Nav jāsaka priekšā, kā van der Sārs vēlas noslēgt savu karjeru...

Fināla iespējamie sākumsastāvi (goal.com)

„Barcelona” (4-3-3): Valdess - Alvešs, Maskerano, Pikē, Pujols – Čavi, Buskets, Injesta – Pedro, Mesi, Vilja
”Manchester United” (4-4-1-1): Van der Sārs – Fabiu, Vidičs, Ferdinands, Evrā – Valensija, Gigss , Keriks, Parks – Rūnijs - Čičarito

Pēdējo 10 gadu Čempionu līgas uzvarētāji

Gads Uzvarētājs
2001.Bayern (Vācija)
2002.Real (Spānija)
2003.Milan (Itālija)
2004.Porto (Portugāle)
2005.Liverpool (Anglija)
2006.Barcelona (Spānija)
2007.Milan (Itālija)
2008.Manchester United (Anglija)
2009.Barcelona (Spānija)
2010.Inter (Itālija)

Vismaz trīskārtējās Čempionu līgas (un Čempionu kausa) uzvarētājas

V Klubs Skaits
1.Real (Spānija)9
2.Milan (Itālija)7
3.Liverpool (Anglija)5
4.-5.Bayern (Vācija)4
4.-5.Ajax (Nīderlande)4
6.-8.Manchester United (Anglija)3
6.-8.Barcelona (Spānija)3
6.-8.Inter (Itālija)3

Kurai komandai jutīsi līdzi?

  • 255

  • 328


  +6 [+] [-]

, 2011-05-28 11:39, pirms 14 gadiem
Vai Man U varēs šogad uzvarēt nepārspējamo Barselonu ? Domājams būs ļoti aizraujošs mačs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2011-05-28 11:42, pirms 14 gadiem
Ja tiesneši neņems vērā Barsas aktierspēli, tad varētu būt ļoti interesants mačs! Cerams MU parādīs Barsai kā spēlē Anglijā!

par Manchesteru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-05-28 11:43, pirms 14 gadiem
Par skaistu spēli

  +6 [+] [-]

, 2011-05-28 11:43, pirms 14 gadiem
D-Mob rakstīja: Vai Man U varēs šogad uzvarēt nepārspējamo Barselonu ? Domājams būs ļoti aizraujošs mačs
Rakstu lasiji? Tieši MU vel nav pārspēti ČL šosezon, atkarībā no Barsas.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-28 11:44, pirms 14 gadiem
Tikai Katalonija, Tikai Barsa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: angelos33

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 11:44, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Rakstu lasiji? Tieši MU vel nav pārspēti ČL šosezon, atkarībā no Barsas.
Es nedomāju tikai ČL, domāju arī par Spānijas līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-28 11:46, pirms 14 gadiem
D-Mob rakstīja: Es nedomāju tikai ČL, domāju arī par Spānijas līgu.
Neviens nav nepārspējams, par skaistu futbolu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 11:47, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Neviens nav nepārspējams, par skaistu futbolu
Tikai prieks būs ja uzvarēs Man U
Slēpts komentārs: magic_andris87

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 11:48, pirms 14 gadiem
MU uzvarēs.
Vispār man gribās redzēt auzraujošu futbolu.

     [+] [-]

, 2011-05-28 11:49, pirms 14 gadiem
Kurš savāks.

labs autor.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 11:51, pirms 14 gadiem
D-Mob rakstīja: Tikai prieks būs ja uzvarēs Man U
Tas gan

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 11:51, pirms 14 gadiem
Vemblijā jāvalda angļiem. GLORY GLORY MAN UNITED.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-28 11:53, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vemblijā jāvalda angļiem. GLORY GLORY MAN UNITED.
Tieši tā

  -4 [+] [-]

, 2011-05-28 11:53, pirms 14 gadiem
Barca, Barca!

  +8 [+] [-]

, 2011-05-28 11:58, pirms 14 gadiem
Nu viennozīmīgi Mančestera!

  +8 [+] [-]

, 2011-05-28 12:02, pirms 14 gadiem
hmm, vai nu jāizvēlas starp ping ponga spēlētājiem un teatra akadēmiju beigušajiem, vai Angļu futbolu ... atbilde ir skaidra ... par lielisku finālu un MU uzvaru, kaut vai tkai dēl vārtu vīra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 12:07, pirms 14 gadiem
Par skaistu futbola vakaru

Cerams ka Barcelona spēlēs futbolu nevis tēātri ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 12:08, pirms 14 gadiem
Nu ko, sezonas kulminācija ir klāt
Barselonas līdzjutējiem un jo īpaši īstenajiem līdzjutējiem (kā piem. 555) sveiciens Barsa ir neapšaubāms favorīts un tas ir pamatoti! Kaut vai tikai tāpēc, ka Barsa savu sastāvu ir slīpējusi daudzus gadus un pastiprinājusies tieši tad kad vajag un tieši tajās pozīcijās kur nepieciešams...

Man kā MU līdzjutējam ir neaprakstāms prieks, ka atkal komanda ir ČL finālā! Tas vien ir ievērības cienīgs panākums. Es nebūt netaisos norakstīt MU izredzes, NĒ Patiesībā MU izredzes uzvarēt vērtēju augstāk nekā pirms diviem gadiem! Esmu par skaistu spēli, esmu pārliecināts, ka šajā spēlē nenotiks nekādi teātri, un jā, nepiekrītu tiem kuri uzskata Barsu par aktierpulciņu
MU var uzvarēt Barselonu, nav viņi neuzvarami, tikai jāizmanto savas iespējas!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 12:15, pirms 14 gadiem
Tikai van der Sāra dēļ par United!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 12:16, pirms 14 gadiem
MU noteikti ir favorīti. Lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 12:24, pirms 14 gadiem
Viennozīmīgi Van Der Sārs ir to pelnījis, un visa MU komanda ar SAF priekšgalā. Lai CR redz kādu komandu ir pametis - komandu kura ir spējīga uzvarēt ČL un pieveikt Barsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:28, pirms 14 gadiem
Uz šo brīdi, kad Mančestera spēlēs ČL finālā Vembly stadionā, gaidīju no sezonas sākuma un nu tas ir noticis.
Tikai un vienīgi MU.
Glory United!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:29, pirms 14 gadiem
Tiešraide internetā būs šeit: KOYA Live Streams :: 28.05. 20:45 (CET)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 12:32, pirms 14 gadiem
Būs skaista cīņa, jo tiekas spēcīgākie pasaules klubi!

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:32, pirms 14 gadiem
nja interesanti...visi kas pasaka ka fano par barcu pilns ar mīnusiem...uzraxtiet to pašu par MU un būsiet plusu karaļi
ja kas es arī par barcu

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:32, pirms 14 gadiem
Kurā bārā Rīgas centrā var skatīties? Netā gandrīz neko nevar atrast. Kāds var ko ieteikt?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 12:32, pirms 14 gadiem
TIKAI NE BARSA UN TIKAI NE TAS GLUMAIS MESSI,tad jau lai labaak MU priecaajas...

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 12:40, pirms 14 gadiem
Bez variantiem, neredzu nekādu veidu kā mu var apturēt Barcu.

Spēles scenārijas +- jau ir skaidrs, MU sākumā cenšas turēt līdzi Barcai, pirmās minūtes līdzīga spēle, bet tālāk jau Barca kontrolē spēli, bumbu, spēlējas kā kaķis ar peli, Mančestra spēlē uz pretuzbrukumiem, dažbrīd cenšas pieturēt bumbu, bet nesanāk vairāk par 4-5 piespēlēm, jo Barca aktīvi presingo viduszōnā, kā Mu cenšas aktīvi uzbrukt, tā uzreiz Barca aizskrien pretuzbrukumā un iesit vārtus vai uztaisa vārtu momentu. Mu dažbrīd nospēlē asi pret kādu Barcas spēlētāju, tad , protams, vairākas pietēlošanas( Mascherano) un provokācijas (Alves), arī no Mu spēlētājiem (Nani).
Kopumā uzvar Barca ar 3 vārtu starpību, pieņemsim 3:0.
Pēc spēles Mu fani komentāros norakstīs tiesnesi par kādu, iespējams, neiedotu pendeli, to pašu dara arī Fergusons.
Āfrikā, kādā no valstīm, atkal kāds psihs Mu fans ar autobusu iebrauc Barcas fanu pūlī, ir cietušie.
RIO savā twitterī raksta kā Messi viņu iz*aroja!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 12:40, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Spānijas futbols ir labākais pasaulē
un arī meitenīgākais un garlaicīgākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 12:43, pirms 14 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Kurā bārā Rīgas centrā var skatīties? Netā gandrīz neko nevar atrast. Kāds var ko ieteikt?
Vecrīgā jebkurā no pubiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 12:47, pirms 14 gadiem
Labaakaa izlase ir Holande.Par E.Van Der Saaru un MU.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 12:48, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: Bez variantiem, neredzu nekādu veidu kā mu var apturēt Barcu.

Spēles scenārijas +- jau ir skaidrs, MU sākumā cenšas turēt līdzi Barcai, pirmās minūtes līdzīga spēle, bet tālāk jau Barca kontrolē spēli, bumbu, spēlējas kā kaķis ar peli, Mančestra spēlē uz pretuzbrukumiem, dažbrīd cenšas pieturēt bumbu, bet nesanāk vairāk par 4-5 piespēlēm, jo Barca aktīvi presingo viduszōnā, kā Mu cenšas aktīvi uzbrukt, tā uzreiz Barca aizskrien pretuzbrukumā un iesit vārtus vai uztaisa vārtu momentu. Mu dažbrīd nospēlē asi pret kādu Barcas spēlētāju, tad , protams, vairākas pietēlošanas( Mascherano) un provokācijas (Alves), arī no Mu spēlētājiem (Nani).
Kopumā uzvar Barca ar 3 vārtu starpību, pieņemsim 3:0.
Pēc spēles Mu fani komentāros norakstīs tiesnesi par kādu, iespējams, neiedotu pendeli, to pašu dara arī Fergusons.
Āfrikā, kādā no valstīm, atkal kāds psihs Mu fans ar autobusu iebrauc Barcas fanu pūlī, ir cietušie.
RIO savā twitterī raksta kā Messi viņu iz*aroja!
AHAHAHAHAHA kas tev par 10 gādīga bērnu fantāziju...

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:49, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: arī no Mu spēlētājiem (Nani).
Nani diez vai izies pamatsastāvā. Vai varbūt par otro puslaiku domāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:51, pirms 14 gadiem
skaidrs ka barcelona atkal simulēs kā mazi skuķi kaitina tādas komandas kas apkopj pat tādu lietu kā simulēšanu. par tādām komandām tikai var teikt vienu MĒSLI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:54, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: Bez variantiem, neredzu nekādu veidu kā mu var apturēt Barcu.

Spēles scenārijas +- jau ir skaidrs, MU sākumā cenšas turēt līdzi Barcai, pirmās minūtes līdzīga spēle, bet tālāk jau Barca kontrolē spēli, bumbu, spēlējas kā kaķis ar peli, Mančestra spēlē uz pretuzbrukumiem, dažbrīd cenšas pieturēt bumbu, bet nesanāk vairāk par 4-5 piespēlēm, jo Barca aktīvi presingo viduszōnā, kā Mu cenšas aktīvi uzbrukt, tā uzreiz Barca aizskrien pretuzbrukumā un iesit vārtus vai uztaisa vārtu momentu. Mu dažbrīd nospēlē asi pret kādu Barcas spēlētāju, tad , protams, vairākas pietēlošanas( Mascherano) un provokācijas (Alves), arī no Mu spēlētājiem (Nani).
Kopumā uzvar Barca ar 3 vārtu starpību, pieņemsim 3:0.
Pēc spēles Mu fani komentāros norakstīs tiesnesi par kādu, iespējams, neiedotu pendeli, to pašu dara arī Fergusons.
Āfrikā, kādā no valstīm, atkal kāds psihs Mu fans ar autobusu iebrauc Barcas fanu pūlī, ir cietušie.
RIO savā twitterī raksta kā Messi viņu iz*aroja!
Tu tagad atminies kā MU apspēlēja Chelsea?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 12:59, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: arī jauniešu čempionātos labākie ir spāņi, kur ir angļu futbola audzēkņi? pa pēdējām vietām, angļu futbola mūsdienās kotējas tikai pirmajā desmitniekā, atšķirībā no spāņiem kas kotējas pirmajā vietā apsteidzot pat Brazīliju, Argentīnu un Vāciju
Tavā sacerējumā pietrūka ieraksīt tikai faktu - ka Messi arī ir spānis

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:01, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu tad nesalīdzini Anglijas futbola skolu ar Spānijas futbola skolu. Tas, ka pēdejos gados no ESP nāk arā pa kādam talantam, nenozīmē, ka labāka un vēsturiski bagātāka ir Spānija. Anglijas futbola videi un skolai nevar līdzināties neviena cita valsts.
Tagad pats paskaties vēsturē. Anglijas izlase jau ntos gadus ir totāla viduvējība (ja salīdzina ar grandiem), taču preses un fanu uzpūstā burbuļa dēļ to nez kāpēc pirms katra čempionāta uzskata par vienu no galvenajām favorītēm. Lai gan tādas izlases kā Vācija, Nīderlande tai ir tālu priekšā. Tagad arī Spānija. Premjerlīga šobrīd ir spēcīgākā līga pasaulē, taču izlase angļiem nu ne tuvu nelīdzinās EPL.

Anglija vienīgo titulu (PK1966) izcīnīja savās mājās - tāpat kā agrāk Spānija, kad uzvarēja EČ1964. Pēdējos 20 gados angļi EČ tikai divreiz tikuši arā no grupas, bet PK pēdējoreiz pusfinālā spēlēja 1990.gadā, kad Itālijā dabūja ceturto vietu. Jāpiebilst, ka tā arī joprojām ir pirmā reize, kad Anglija tik tālu PK tikusi ārpus savām mājām. Tev ir tiesa, ka agrāk Spānijas izlase nebija tik dominanta kā tagad, taču nevajag arī pārspīlēt Anglijas spēku. Varbūt arī atgādināt EČ08, kurā Anglija nepiedalījās vispār?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:01, pirms 14 gadiem
Van der Sārs ir pelnījis trofeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:02, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Spānijā visi ir spāņi
Pasaki šito Barselonas centrā vai citā Katalonijas pilsētā. Skaties, ka nedabūn zilu aci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:07, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: es uzskatu visus par spāņiem, arī kataloniešus, tāpat kā Latvijā visi ir latvieši
Piekrītu, ka piemērs nekorekts, jo katalānis Spānijā un tunisietis Vācijā nav viens un tas pats. Tomēr katalāni saukt par īstu spāni arī nav gluži korekti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:08, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bet es jau neko nesaku par ENG panākumiem, runāju par futbola skolu, kas tomēr ir daudz sīkāka nekā Spānijā.
Vai tiešām? Tavs komentārs plkst. 12:41.

Citēju - Paskaties vēsturi, un tad kko muldi par Spāņu skolu. Spānija aizgājusi garām tikai pēdejos gados, bet pirms tam visu laiku bijua viduvējība kā komanda uz Pasaules labāko izlašu fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:10, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: varbūt arī, bet man pilnīgi pajāt uz Spāniju. Svarīgāk ir šodien cerēt uz skatāmu futbolu, un cerams Barca ievēros Fair Play un nekritīs pie katra mini kontakta. Ceru, arī, ka tiesnesis nebūs krāns, jo līdz šim Barca ČL daudz devuši ir tieši tiesneši ar saviem plāksteriem.

Par labu futbolu.
Finālā cerēt uz skatāmu futbolu ir vairāk nekā naivi. Jo īpaši, ja jāspēlē pret Barselonu - ļoti šaubos, ka Fergusons riskēs ielaisties atklātā futbolā. Ticamāks variants, ka vairāk būs cīņa par varu vidusdaļā nekā skatāma futbola. Ceru gan, ka kļūdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:14, pirms 14 gadiem
Ļoti labs koments! Ļoti liela iespējamība visiem paredzētajiem notikumiem. Protams, ka uzvarēs BARCA!
chelseachamps rakstīja: Bez variantiem, neredzu nekādu veidu kā mu var apturēt Barcu.

Spēles scenārijas +- jau ir skaidrs, MU sākumā cenšas turēt līdzi Barcai, pirmās minūtes līdzīga spēle, bet tālāk jau Barca kontrolē spēli, bumbu, spēlējas kā kaķis ar peli, Mančestra spēlē uz pretuzbrukumiem, dažbrīd cenšas pieturēt bumbu, bet nesanāk vairāk par 4-5 piespēlēm, jo Barca aktīvi presingo viduszōnā, kā Mu cenšas aktīvi uzbrukt, tā uzreiz Barca aizskrien pretuzbrukumā un iesit vārtus vai uztaisa vārtu momentu. Mu dažbrīd nospēlē asi pret kādu Barcas spēlētāju, tad , protams, vairākas pietēlošanas( Mascherano) un provokācijas (Alves), arī no Mu spēlētājiem (Nani).
Kopumā uzvar Barca ar 3 vārtu starpību, pieņemsim 3:0.
Pēc spēles Mu fani komentāros norakstīs tiesnesi par kādu, iespējams, neiedotu pendeli, to pašu dara arī Fergusons.
Āfrikā, kādā no valstīm, atkal kāds psihs Mu fans ar autobusu iebrauc Barcas fanu pūlī, ir cietušie.
RIO savā twitterī raksta kā Messi viņu iz*aroja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:14, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vaitad nebija tā, ka Spānija pirms tam bija viduvējība uz tādām izlasēm kā Brazīlija, Vācija, Argentīna utt?
Bija. Bet nesaprotu, kāpēc tu to uzsver, ja Anglija arī ir bijusi tāda viduvējība. Jo runa taču ir par tagadni un tagadnē spāņu skola ir ievērojami priekšā angļu. Turklāt Anglijai pašai sevis labad ir jādomā kā ierobežot ārzemnieku īpatsvaru EPL, citādi tādi čempionāti, kad Anglijas zvaigznes mīcās ar tādām izlasēm kā Alžīrija, būs visai bieža parādība. Tiesa, ne tikai ārzemnieki pie tā vainīgi, problēma ir jau akadēmijās un spēles stilā.

p.s. var jau būt, ka nepareizi sapratu, bet pēc konteksta nopratu, ka agrāk Anglija bija priekšā Spānijai. Kas gluži nav tiesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:17, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tik teicu, ka Angļi ir bijuši Spāņiem priekšā ļoti ilgi, un tikai pēdejos gados Spāņi ir aizgājuši garām ... Bet par visu pārejo taisnība ir tev.
Tātad sapratu pareizi. Tad pastāsti, kurā vietā angļi spāņiem ir bijuši tālu priekšā? 1966.gadā, kad vienīgo reizi ieguva Pasaules kausu?

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:18, pirms 14 gadiem
Nu šogad pagalam neinteresants fināls priekš manis! Divas komandas, kuras man izsauc vislielākās antipātijas, bet šodien laikam gribētos lai uzvar MU, jo pamatīgi nobesīja spāņu grandu mīcīšanās pusfinālā!

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:20, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: Bez variantiem, neredzu nekādu veidu kā mu var apturēt Barcu.

Spēles scenārijas +- jau ir skaidrs, MU sākumā cenšas turēt līdzi Barcai, pirmās minūtes līdzīga spēle, bet tālāk jau Barca kontrolē spēli, bumbu, spēlējas kā kaķis ar peli, Mančestra spēlē uz pretuzbrukumiem, dažbrīd cenšas pieturēt bumbu, bet nesanāk vairāk par 4-5 piespēlēm, jo Barca aktīvi presingo viduszōnā, kā Mu cenšas aktīvi uzbrukt, tā uzreiz Barca aizskrien pretuzbrukumā un iesit vārtus vai uztaisa vārtu momentu. Mu dažbrīd nospēlē asi pret kādu Barcas spēlētāju, tad , protams, vairākas pietēlošanas( Mascherano) un provokācijas (Alves), arī no Mu spēlētājiem (Nani).
Kopumā uzvar Barca ar 3 vārtu starpību, pieņemsim 3:0.
Pēc spēles Mu fani komentāros norakstīs tiesnesi par kādu, iespējams, neiedotu pendeli, to pašu dara arī Fergusons.
Āfrikā, kādā no valstīm, atkal kāds psihs Mu fans ar autobusu iebrauc Barcas fanu pūlī, ir cietušie.
RIO savā twitterī raksta kā Messi viņu iz*aroja!
Ja jau Arsenals vinus prata uzvaret tad teikt ka United nav izredzu ir pilnigas mulkibas
Midaa ir Parks kas viens pats r labaks par visu Chelsea midu kopa nemtu (vismaz pagajusajaa spelee ta bijaa ) tad gan jau ari pret Barsu vins spes kko izdarit , protams, nav nekadu saubu par to kam bus bumbas kontroe... bet nu United ari pret BlackPool pedejas 10min kontroleja bumbu tapat kaa Barsa... es gandriz apveemos no bumbosanas savaa laukuma pusee ...
Tu piemineji ka Barsai ir labi pretuzbrukumi- United tie noteikti ir vel labaki

Ja tiesnesis nedos sodu katru reizi ka Barcas speletaji vartas pa zemi un masveidaa ludzas pec kartinas tad spele bus pietiekami interesanta

Glory Glory Man United
We're the boys in red and we're on our way to Wembley!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:20, pirms 14 gadiem
Barca uzvarees ar 2:0!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 13:22, pirms 14 gadiem
barselona protams
Slēpts komentārs: ainius

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:25, pirms 14 gadiem
ainius rakstīja: barca savaaks trofeju
Pilnigi Tev japiekriit un ikviens ,kas to apšauba ir pilnigs muļķis
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:29, pirms 14 gadiem
Mu nav izredzhu. Ja kaut kas neies peec klaunu praata,tad uzreiz saaksies cirks. Bet MU jau var apsveikt jebkuraa gadijumaa - no futbola komandaam tikusi vistaalaak

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:30, pirms 14 gadiem
Galvenais, ka "Real" pelnīti nav tikuši finālā. Pārējais ir Dieva rokās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:34, pirms 14 gadiem
Hose kaa parasti - galvenais,kursh netiek,nevis kursh tiek. Taapeec jau fano par padsmit klubiem katraa liigaa

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:34, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tieši tā, arī tiesnešu labvēlība acīmredzot ir jānopelna.
Labi, ka Bayern un Juventus parāda savu vietu uz Eiropā!
Arī tiesnešu nelabvēlību ir jānopelna. Kristīne to ir nopelnījusi visai atlikušajai karjerai
Un mēs labi zinām "Juventus" un "Bayern" vietu Eiropā

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:35, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Hose kaa parasti - galvenais,kursh netiek,nevis kursh tiek. Taapeec jau fano par padsmit klubiem katraa liigaa
Nu bet protams, Swordsman!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:42, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Šogad tas tika parādīts. Labi, par Bayern man pašam skrobe, bet nu Juventus ir pelnījis atrasties, tur kur šobrīd atrodas. Pie tam, paši Barcelonieši rok sev bedri, izpelnīsies vēl arī "patikšanu" no tiesnešiem.
"Bayern" viss ir un būs vislabākajā kārtībā. Neesmu jau kaut kāds gloriks, ka jāraud par vienu neizcīnītu titulu! Nākamā sezona bavāriešiem vispār solās būt rožaina, tā ka satraukumam nav pamata.
Kas attiecas uz "Juventus", tad zemākais punkts jau ir garām un būvniecības darbi var sākties (turpināties). Itālijas populārākais un titulētākais klubs galīgi nebūs tas, kurš kaut kur nogrims

Esmu diezgan pārliecināts, ka tā "simulāciju programma" bija domāta speciāli priekš "Real" un šī kluba faniem. Citās spēlēs kaut kā nekas tik traks nav novērots. Citās spēlēs "Barcelona" spēlētāji noteikti nesimulē vairāk par to pašu "Real".

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:44, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Daudz maz visos PK ir bijuši augstāk nekā Spāņi.
Bet nu tas ir protams nosacīti, jo nevar jau būt objektīvitātes, ja visas komandas netiekas viena ar otru.
Pasaules kausā ir bijis 20 gadu posms, kurā Anglijas rezultāti tiešām bija galvas tiesu labāki. 1954.-1974. Periodā pirms 1950.g., kad spāņi dabūja 4.vietu, bet angļi palika grupā, spriest grūti, jo Anglija nepiedalījās, bet arī tad droši vien angļi bija pārāki. Tomēr gribu uzsvērt, ka kopš tā 1974.g. Anglija nav bijusi labāka, kā tu saki, "daudz maz" visos PK, tāpēc nevar gluži teikt, ka spēku samēri mainījušies tikai pavisam nesenā pagātnē.

PK rezultāti kopš 1974.g. Kā redzams, trīs čempionāti labāki Anglijai, trīs - Spānijai. Secība - Anglija, Spānija.

1974 - nekvalificējās, grupu turnīrs
1982 - 2.grupu turnīrs, 2.grupu turnīrs
1986 - 1/4 fināls, 1/4 fināls
1990 - 4.vieta, 1/8 fināls
1994 - nekvalificējās, 1/4 fināls
1998 - 1/8 fināls, grupu turnīrs
2002 - 1/4 fināls, 1/4 fināls
2006 - 1/4 fināls, 1/8 fināls
2010 - 1/8 fināls, čempione

Protams, tikai no plikiem rezultātiem spriest arī nevar. Vajadzētu vēl sīkāk analizēt, kam un kā katra izlase attiecīgajos čempionātos zaudējusi utt. Tam man šobrīd nav ne laika, ne vēlēšanās.

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:46, pirms 14 gadiem
Visa tirsana par kristini ari pupu mizas. Luuk iespeja paraadiit,ka hosem nepatik simulanti. Vai fanosi par mu? Protams,nee katraa zinjaa reeciigi to muuziigo laiposanu lasiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:50, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Visa tirsana par kristini ari pupu mizas. Luuk iespeja paraadiit,ka hosem nepatik simulanti. Vai fanosi par mu? Protams,nee katraa zinjaa reeciigi to muuziigo laiposanu lasiit
Kad esmu kaut ko teicis par simulantiem? - Man, piemēram, patīk Robens. CR savukārt es vīlos Man Utd laikā, un nav bijis iemesls, lai savas domas mainītu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:51, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: Ļoti labi zinām Gosē, sevišķi labi zinām Turīnas Totentus vietu Itālijas "super" līgā. Šādā garā turpinot nav tālu tā diena, kad tavs superklubs būs B sērijā Varbūt tur viņi tiks pie tev tik kārotās trofejas
Kas ir, latvijieti? joprojām nespēj pārdzīvot Krievijas "zāģi" Pasaules čempionātā hokejā?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:52, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Uzliec savu dzīvokli uz to.
Tas būs jautri, kad tu paliksi par bomzi bez dzīvesvietas dēļ savas pārliecības, klaun.
Izlasi pats savu iepriekšējo komentāru un padomā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:54, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Izlasi pats savu iepriekšējo komentāru un padomā!
Izlasīju, bet es vismaz nerakstu visādas jēlības, kuras pats tik pat labi varētu attiecināt uz sevi

     [+] [-]

, 2011-05-28 13:55, pirms 14 gadiem
Ta ko juus to bayern un juvi baazhat. Neredzat,ka hose ir liels barcelonas fans kopsh neatminamiem laikiem. Tagad ir izdeviigs briidis liimeeties klaat pie barcas faniem un gose to merktiecigi ari dara. Kad peec 10 gadiem bayern kko izciiniis,tad atcereesies, ka fano kopsh 75.gada par viniem bet tagad visi gloriki staigaa barcas kreklos

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:56, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: lol mani favorīti uzvarēja ar visu komarovu priekšgalā, tā kā tev feils, par ruskijiem biju tikai pret kanādu, lai somiem vieglāks pretinieks
Protams, ka Komarovs ir Tavs favorīts, ja reiz "H" lasi kā "G". Normāls latvietis nekad neko tādu neatļautos

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:57, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: tu esi deģenerāts
Tieši par šādiem komentāriem es arī runāju

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 13:59, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Ta ko juus to bayern un juvi baazhat. Neredzat,ka hose ir liels barcelonas fans kopsh neatminamiem laikiem. Tagad ir izdeviigs briidis liimeeties klaat pie barcas faniem un gose to merktiecigi ari dara. Kad peec 10 gadiem bayern kko izciiniis,tad atcereesies, ka fano kopsh 75.gada par viniem bet tagad visi gloriki staigaa barcas kreklos
Nekad nefanošu par Spānijas izlasi, Spānijas (pat katalāņu) klubu. Tas būtu pret manu pārliecību. Tas, ka viņi spēlē acij tīkamu futbolu, tā jau ir cita lieta. Ar fanošanu tam nav nekāda sakara.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 13:59, pirms 14 gadiem
Sogad pirmo gadu pat neskatisos finalu. Pretiga komanda pret klauniem. Jeega skatiities. Citreiz buutu par barcu,bet nu jau vairs nee. Paaraak nozelojami aktieri, pat la liga punkti vairs neinteresee. Tad lai MU uzvar. Peace

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:00, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Sogad pirmo gadu pat neskatisos finalu. Pretiga komanda pret klauniem. Jeega skatiities. Citreiz buutu par barcu,bet nu jau vairs nee. Paaraak nozelojami aktieri, pat la liga punkti vairs neinteresee. Tad lai MU uzvar. Peace
Ja nemaldos, tad portugāļa vadītais cirks apstājās pusfinālā

     [+] [-]

, 2011-05-28 14:00, pirms 14 gadiem
Manuprāt, nekas vēl nav zināms iepriekš...Prognozēju līdzīgu spēli ar nelielu Barcas pārsvaru bumbas kontrolē. Vēlos, lai Barcelona beidz simulēt un parāda, ka viņi var uzvarēt vienu no spēcīgākajiem klubiem pasaulē bez pietēlošanas !

     [+] [-]

, 2011-05-28 14:02, pirms 14 gadiem
Ja runājam par Man Utd un Real, tad savstarpējā spēlē, protams, justu līdzi Mančestrai. Kā nekā cienījams klubs ar cienījamu treneri, pat neskatoties uz to, ka man pret velniem ir antipātijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:05, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: nu neesmu tīrs latvietis, tev problēmas ar to? Merda Juve!!!
Nē, tikai vēlējos, lai Tu pats to atzītu. Tagad saprotu Tavas rakstu valodas īpatnības.
Par "Juvi" vari teikt ko vēlies. Bērnudārza uzbraucieni pieaugušus cilvēkus nespēj aizskart

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:08, pirms 14 gadiem
Rodas iespaids, ka liela daļa komentētāju šajā sezonā ir redzējuši kādas 3 vai 4, labākajā gadījumā 5 spēles ar Barcelonas piedalīšanos - un visas ar Madrides Real kā pretspēlētājiem. Jā, tajās spēlēs Barcelona neparādīja to skaistāko futbolu (izņemot pašu pirmo spēli novembrī), bija arī daivošana utt., kas gan bija pretreakcija pret Mourinjo piekoptajām taktikām pret Barcelonu (tas gan, protams, nav attaisnojums, bet spēļu konteksts ir jāņem vērā). Bet apgalvot, ka Barcelona vienmēr to vien dara kā daivo un visādi citādi krāpjas un vispār nemāk spēlet, manuprāt, ir diezgan nesaprātīgi. Madrides Real, piemēram, pret Barcelonu spēlēja netīri un bīstami, bet es tāpēc nelienu katrā rakstā par viņiem aurot, ka Real vienmēr spēlē kā pēdējie noziedznieki, vienmēr cenšoties nožmiegt savus pretiniekus. Es viņu spēles tik bieži neskatos, tāpēc es negrasos izdarīt secinājumus par viņiem no tām dažām spēlēm, ko esmu redzējusi. Vajag mazāk klausīties visādās sazvērestības teorijās un murgainās propagandās.

Spēlei vakarā vajadzētu būt ļoti interesantai. Nedomāju, ka United nav variantu, komanda ir lieliska, turklāt pietiek ar nelielu veiksmes brīdi, lai fināla liktenis būtu izšķirts.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 14:12, pirms 14 gadiem
Hose,par tavu laiposanu jau teicu tev acu prieksaa speelee teaatri, bet tev klapes uz aciim un turpini savu taisnvirziena domasanu. Ja reiz ienemis galvaa, ka nepatik real,tad ari cirks buus vinji, kaut ari klaunaadi raada otri. Nevajg buut taadam aamurinjam,atver actinas.

     [+] [-]

, 2011-05-28 14:12, pirms 14 gadiem
liivuxs pateica to, ko mazie SC lietotāji vienkārši nespēj saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:16, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Hose,par tavu laiposanu jau teicu tev acu prieksaa speelee teaatri, bet tev klapes uz aciim un turpini savu taisnvirziena domasanu. Ja reiz ienemis galvaa, ka nepatik real,tad ari cirks buus vinji, kaut ari klaunaadi raada otri. Nevajg buut taadam aamurinjam,atver actinas.
Kādu vēl laipošanu? Atkal esi ieciklējies uz pirksta zīšanu?
Pēdējās "klasikās" "Barcelona" patiešām daudz simulēja, tas ir neapstrīdams fakts. Jautājums ir par to, vai katalāņu kluba futbolisti tā dara katrā spēlē. Atbilde, protams, ir NĒ. Ja "Barcu" summā var nosaukt par "cirku", tad es tiešām nezinu, kā varētu nosaukt "Real".

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:22, pirms 14 gadiem
Ceru ka angļu vīri uzvarēs spēņu vecenes.

     [+] [-]

, 2011-05-28 14:27, pirms 14 gadiem
Par skaistu futbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 14:28, pirms 14 gadiem
Par MU!!! Vēlreiz jāapliecina, ka Premjerlīga ir spēcīgākā līga passaulē

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:30, pirms 14 gadiem
Te jau nu ir skaidrs, kuriem klauniem un aktieriem nav nekādu variantu - Barcai šodien! Par Sarkanajiem, par fizisku un vīru cienīgu futbolu, nevis punduru tēlotājmākslas paraugdemonstrējumiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:37, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ja Hose un viņam līdzīgie var apgalvot ka C.R. VIENMĒR daivo, tad man ir visas tiesības rakstīt, ka Barselona vienmēr simulē un spēlē pretīgu futbolu...
Neko tādu neesmu teicis. Šķiet, ka arī Tev patīk zīst pirkstus
CR šobrīd simulē krietni mazāk par to pašu Di Mariju un ir labojies, tomēr viņa reputācija ir tāda kāda tā ir, un vajadzēs laiku, lai kaut ko mainītu arī to pašu tiesnešu acīs. Ne jau tikai simulāciju dēļ neesmu viņa fans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:49, pirms 14 gadiem
nu tā, šīs sezonas varenākā spēle ir klāt!!
YouTube
- ‪Utd Cup Final...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:57, pirms 14 gadiem
vāks. Dēļ viena cilvēka visi komentāri ir par CR, Juvi un Bayern.. wtf. Nevienam no tiem 3 nebūtu pat jābūt pieminētiem šajā rakstā.Kur nu vēl Juvei un Bayernam..

     [+] [-]

, 2011-05-28 14:59, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: vāks. Dēļ viena cilvēka visi komentāri ir par CR, Juvi un Bayern.. wtf. Nevienam no tiem 3 nebūtu pat jābūt pieminētiem šajā rakstā.Kur nu vēl Juvei un Bayernam..
Pilnībā Tev piekrītu. Es arī domāju, ka nevienam no šiem 3 šajā rakstā nebūtu jābūt pieminētiem. Iestāsti to lūdzu mazākajiem SC lietotājiem! Būšu tikai pateicīgs

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 15:04, pirms 14 gadiem
Divas manas mīļākās komandas tik fantastiskā cīņā. Neesmu vēl izlēmis, kam jutīšu līdzi. Sarežģīts lēmums, bet katrā ziņā - par skaistu futbolu un, ja var, daudz momentiem, goliem un intrigu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:09, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Rodas iespaids, ka liela daļa komentētāju šajā sezonā ir redzējuši kādas 3 vai 4, labākajā gadījumā 5 spēles ar Barcelonas piedalīšanos - un visas ar Madrides Real kā pretspēlētājiem. Jā, tajās spēlēs Barcelona neparādīja to skaistāko futbolu (izņemot pašu pirmo spēli novembrī), bija arī daivošana utt., kas gan bija pretreakcija pret Mourinjo piekoptajām taktikām pret Barcelonu (tas gan, protams, nav attaisnojums, bet spēļu konteksts ir jāņem vērā). Bet apgalvot, ka Barcelona vienmēr to vien dara kā daivo un visādi citādi krāpjas un vispār nemāk spēlet, manuprāt, ir diezgan nesaprātīgi. Madrides Real, piemēram, pret Barcelonu spēlēja netīri un bīstami, bet es tāpēc nelienu katrā rakstā par viņiem aurot, ka Real vienmēr spēlē kā pēdējie noziedznieki, vienmēr cenšoties nožmiegt savus pretiniekus. Es viņu spēles tik bieži neskatos, tāpēc es negrasos izdarīt secinājumus par viņiem no tām dažām spēlēm, ko esmu redzējusi. Vajag mazāk klausīties visādās sazvērestības teorijās un murgainās propagandās.

Spēlei vakarā vajadzētu būt ļoti interesantai. Nedomāju, ka United nav variantu, komanda ir lieliska, turklāt pietiek ar nelielu veiksmes brīdi, lai fināla liktenis būtu izšķirts.
Man liekas, ka runa pat nav tik ļoti par daivošanu, kā par tiesnešu uzķeršanos. Ja spēlētājs krīt un vārtās tikai, lai izprovocētu tiesnesi, es sagaidu adekvātu tiesneša darbību, taču diemžēl redzu, ka mūsdienu futbolā tikai retais ar to spēj tikt galā veiksmīgi.
Es, protams, saprotu, ka tie 4 El Clasico lika lielu fundamentu vēl viena stereotipa izveidošanā pasaules futbolā, taču, piekritīšu Tev- šim nevajadzētu kļūt par atbalsta punktu, jo daudzās komandās droši vien var atrast šādas negatīvas iezīmes (Di Maria, piemēram, diezgan bieži mīl pietēlot, un ir arī vēl daži) -> no šīm epizodēm priecājos pat vairāk, kad tiesnesis(-ši) iznes pareizu verdiktu (proti,sodot spēlētāju ar dzelteno kartīti vai vienkārši izsakot brīdinājumu, lai turpmāk pirms krišanas padomātu par sekām). Barcelonas gadījumā, manuprāt, tiesneši varbūt tiesā mazliet nevienlīdzīgi, un tā varētu būt galvenā problēma.
Lai gan man kā Madrides fanam nav nekas pretī, ja Mourinho paspēlējas ar sīvāko pretinieku reputāciju un varbūt uz turpmākajiem El Clasico tas varētu kaut kā atspoguļoties - viņam tas sanāk - īstens taktiķis, provakators (labā nozīmē) iekš- un ārpus stadiona robežām.
Nevaru vēl vienu lietu nepieminēt, no statistikas, starp citu, lai mans iepriekš teiktais mazliet pārliecinošāk izklausītos: Barcelonas komandas spēlētāji pēdējo 3(!) gadu laikā saņēmuši kopā... 1 sarkano kartīti, kamēr komandas pret Barcelonu - 36. (tikai nesāciet, lūdzu, par spēles stilu kaut ko runāt - šādi cipari nav normāli)

     [+] [-]

, 2011-05-28 15:11, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Sveiks, mazais SC lietotāj.
Sveiks, mežonīgais putniņ!
Ātri gan atšifrēji manu otro profilu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:16, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: Nevaru vēl vienu lietu nepieminēt, no statistikas, starp citu, lai mans iepriekš teiktais mazliet pārliecinošāk izklausītos: Barcelonas komandas spēlētāji pēdējo 3(!) gadu laikā saņēmuši kopā... 1 sarkano kartīti, kamēr komandas pret Barcelonu - 36. (tikai nesāciet, lūdzu, par spēles stilu kaut ko runāt - šādi cipari nav normāli)
Par kādu līgu šī statistika ir - par Spānijas līgu vai par Čempionu līgu? Vai arī par abām kopā? Es nekādā gadījumā neapgalvoju, ka Tu to statistiku būtu izdomājis, bet vienkārši gribētos zināt, kur Tu tādu atradi.

     [+] [-]

, 2011-05-28 15:17, pirms 14 gadiem
Par MU uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:17, pirms 14 gadiem
Es gaidu skaistu futbolu no abām komandām un nekādu teātri. Un vēl es gaidu Manchester United uzvaru, piedodiet, Barcas fani, jūs spēlējiet lieliski, bet saprotiet paši

IF YOU'RE NOT A MANC, YOU'RE WANK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 15:25, pirms 14 gadiem
Par skaistu basketbolu!

Fui....
futbolu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:27, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: a tev patīk zīst citus locekļus
Tava mamma ar Tevi noteikti lepojas

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:57, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Par kādu līgu šī statistika ir - par Spānijas līgu vai par Čempionu līgu? Vai arī par abām kopā? Es nekādā gadījumā neapgalvoju, ka Tu to statistiku būtu izdomājis, bet vienkārši gribētos zināt, kur Tu tādu atradi.
Nezinu - mēģināju uzticēties kādam video komentāram no youtube, kas acīmredzot nav drošākais avots.
Mēģināju pats paskatīties tagad: La Ligas sezonās -
2010/2011 - 1 sarkanā
2009/2010 - 3
2008/2009 - 2
2007/2008 - 2
CL šosezon 1 sarkanā, bet tam pašam Pinto, kurš tobrīd nebija laukumā, pārējās sezonas slinkums meklēt..
kopumā, šie skaitļi laikam vispār neko neizsaka, kā tikai, ka iepriekš sniegtā informācija nebija pareiza. tad jau vajadzētu meklēt labāk, cik citas komandas dabūja sarkanās pret Barcelonu.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:11, pirms 14 gadiem
barsa uzvares 2-1.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:16, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pēc skatāmibas un intrigas, La Liga varētu būt pēdejā vietā.
Anglijā un Itālijā vismaz zini, ka ir vērts skatīties katru spēli un nevari prognozēt kuri uzvarēs.
Kā tu vērtē skatāmību? Skaists futbols plus neprognozējams iznākums vai tikai pirmais? Ja tikai pirmais, tad tas ir tīri gaumes jautājums - manuprāt, Spānijā viennozīmīgi spēlē skatāmāk. Un ne tikai Barselona vai Real. Arī Valensija, Seviļa u.c. komandas. Taču te ir kāds bet. Es esmu tehniskā futbola piekritējs (lai gan ironiski, ka atbalstu franču klubu...), citam varbūt patīk tas, ko spēlē Premjerlīgā.

Ja par intrigu runā. Tad Premjerlīgā arī nekādas dižās intrigas šosezon nebija, lai arī tā noteikti bija viena no neprognozējamākajām EPL sezonām pēdējā laikā. Premjerlīga neprognozējamības ziņā starp Eiropas top 5 līgām ir gan aiz Francijas, gan Vācijas, gan Itālijas, apsteidzot tikai Spāniju.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:16, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: Nezinu - mēģināju uzticēties kādam video komentāram no youtube, kas acīmredzot nav drošākais avots.
Mēģināju pats paskatīties tagad: La Ligas sezonās -
2010/2011 - 1 sarkanā
2009/2010 - 3
2008/2009 - 2
2007/2008 - 2
CL šosezon 1 sarkanā, bet tam pašam Pinto, kurš tobrīd nebija laukumā, pārējās sezonas slinkums meklēt..
kopumā, šie skaitļi laikam vispār neko neizsaka, kā tikai, ka iepriekš sniegtā informācija nebija pareiza. tad jau vajadzētu meklēt labāk, cik citas komandas dabūja sarkanās pret Barcelonu.
Es atradu Barcelonas mājas lapā statistikas par sarkanajām kartītēm un viskautko citu:
šī sezona - Todo el fśtbol del Barēa | FCBarcelona.cat
iepriekšējā sezona - FCBarcelona.cat
2008. - 2009.gada sezona - FCBarcelona.cat

Jādomā, ka šai statistikai vajadzētu būt ticamai, apakšā ir rakstīts, ka tā tiek ņemta no Optasports (2008-2009 sezonai kaut kāda cita kompānija), nav paša kluba sadomāta. Ja paskaita, tad pēdējo 3 sezonu laikā Barcelona Čempionu līgā ir saņēmusi 4 sarkanās kartiņas, pretinieki 5. La Liga - Barcelonai 17 sarkanās, pretiniekiem 22. Tā atšķirībā nemaz tik liela nav, turklāt, lai gan Tu pirms tam minēji, ka spēles stilu nav vērts apspriest šajā gadījumā, es tomēr domāju, ka tur arī parādās tā atšķirība - Barcelona lielāko spēles daļu spēlē ar bumbu, kamēr pretiniekiem ir jācenšas to viņiem atņemt. Loģiski, ka tur tad arī uzrodas tās kartītes, jo ne vienmēr tas izdodas ar tīriem paņēmieniem. Bet Barcelona pati, protams, ka arī pārkāpj noteikumus, tāpēc ir arī kartītes.

Ja kaut kur kļūdījos matemātikā - lūdzu, labojiet.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:20, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Es atradu Barcelonas mājas lapā statistikas par sarkanajām kartītēm un viskautko citu:
šī sezona - Todo el fśtbol del Barēa | FCBarcelona.cat
iepriekšējā sezona - FCBarcelona.cat
2008. - 2009.gada sezona - FCBarcelona.cat

Jādomā, ka šai statistikai vajadzētu būt ticamai, apakšā ir rakstīts, ka tā tiek ņemta no Optasports (2008-2009 sezonai kaut kāda cita kompānija), nav paša kluba sadomāta. Ja paskaita, tad pēdējo 3 sezonu laikā Barcelona Čempionu līgā ir saņēmusi 4 sarkanās kartiņas, pretinieki 5. La Liga - Barcelonai 17 sarkanās, pretiniekiem 22. Tā atšķirībā nemaz tik liela nav, turklāt, lai gan Tu pirms tam minēji, ka spēles stilu nav vērts apspriest šajā gadījumā, es tomēr domāju, ka tur arī parādās tā atšķirība - Barcelona lielāko spēles daļu spēlē ar bumbu, kamēr pretiniekiem ir jācenšas to viņiem atņemt. Loģiski, ka tur tad arī uzrodas tās kartītes, jo ne vienmēr tas izdodas ar tīriem paņēmieniem. Bet Barcelona pati, protams, ka arī pārkāpj noteikumus, tāpēc ir arī kartītes.
Bet sava taisnība viņam bija - Barselonai tiešām pietiesā un Barselonas spēlēs tiešām bieži vien ir dubultie standarti. Taču te gan grūti spriest, vai tas ir tāpēc, ka kāds no augšas bīdītu konkrēti Barselonu, vai tāpēc, ka Barsa jebkurā mačā ir favorīte, bet favorītiem vienmēr piedod vairāk nekā otriem.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:20, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: kopumā, šie skaitļi laikam vispār neko neizsaka, kā tikai, ka iepriekš sniegtā informācija nebija pareiza. tad jau vajadzētu meklēt labāk, cik citas komandas dabūja sarkanās pret Barcelonu.
Varu tikai informēt, ka aizvadītajā La Liga sezonā "Barcelona" spēlētāji kopā saņēmuši 71 dzelteno kartīti un 2 sarkanās. Ņemot vērā katalāņu kluba bumbas kontroli, tas nav nekas neparasts. Piemēram, Real Sociedad spēlētāji visā sezonā nav saņēmuši nevienu sarkano kartīti un 79 dzeltenās. No topa komandām, piem., Real spēlētāji sapelnījuši 91 dzelteno kartīti un 7 sarkanās.
UEFA ČL Barcelona spēlētāji sakrājuši 13 dzeltenās kartītes un reizi viens no viņiem ticis noraidīts.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 16:24, pirms 14 gadiem
tikai barcelona!...mancesters nemaak speeleet bez tiesnewu paliidziibas,to zina ik viens sevi cienows futbola zinaataajs....domaaju barsa uzvarees uz nuleeem..ar vismaz 3 vaartu starpiibu!...

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:26, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: salīdzinot Angļu futbola skolu ar spāņu futbola skolu tad uzvarētājs ir skaidrs un visticamāk tā arī būs, būsim reālisti MU ir maz izredžu, praktiski nekādu, Spānijas futbols ir augstākas klases nekā Anglijas futbols, to pierāda ne tikai izlašu rezultāti, jā protams Anglija ir regulāra EČ un PČ dalībniece bet panākumi angļiem nav, bet par Spāniju nemaz nerunājot- absolūtie PASAULES čempioni

ko mēs varam gaidīt šovakar? sākumā MU presingos viduszonā, bet Barca paņems uz pārsteiguma, iesitīs ātrus 2 vārtus un spēles liktenis būs izšķirts, beigās vēl iesitīs trešos, tātad 3-0 Barcas labā

MU praktiski nav argumentu šovakar!!!

Spānijas futbols ir labākais pasaulē un arī spāņu klubi Real Madrid un Barcelona ir labākie pasaulē
Piekrītu par 100%! Šobrīd tieši Barsa un Real ir divi spēcīgākie klubi pasaulē. Esmu pilnīgi drošs, ka ja 1/2 pāru izlozes būtu savādākas, piemēram Barsa-Schalke un Real-MU, tad šobrīd finālā būtu el clasico.

Finālā, protams, Mančestrai ir kaut kādas izredzes, bet tas ir tikai tādēļ ka fināls notiks Londonā un tā ir viena spēle. Ja fināls notiktu ārpus UK Mančestrai nebūtu nekādu izredžu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 16:26, pirms 14 gadiem
MU bla

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 16:27, pirms 14 gadiem
Autoram acīmredzami besī Real, nu vismaz rakstā par ČL finālu jau varēja bez tā iztikt.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:28, pirms 14 gadiem
dolaarinsh rakstīja: nja interesanti...visi kas pasaka ka fano par barcu pilns ar mīnusiem...uzraxtiet to pašu par MU un būsiet plusu karaļi
ja kas es arī par barcu
Tā ir, jo te lielākā daļa ir totālie angļu kultūras un visa ar tā saistītā mīluļi.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 16:30, pirms 14 gadiem
Sāram jāaiziet ar trofeju.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:31, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Priecājies kamēr vari, jo ESP vairs nebūs tuvu finālam ne EČ, kur nu vēl PČ!
Esi par to tik drošs???
Es tikai vienu nesaproti. Tev šķiet patīk Madrides "Real"? Cik esmu novērojis iepriekšējos komentāros. Tad kādēļ tā noliec Spāniju?? Varbūt atgādināt, ka Spānijas izlases pamatsastāvā spēlē trīs Real spēlētāji?

Tiešām tas man šķiet dīvaini.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varu tikai informēt, ka aizvadītajā La Liga sezonā "Barcelona" spēlētāji kopā saņēmuši 71 dzelteno kartīti un 2 sarkanās. Ņemot vērā katalāņu kluba bumbas kontroli, tas nav nekas neparasts. Piemēram, Real Sociedad spēlētāji visā sezonā nav saņēmuši nevienu sarkano kartīti un 79 dzeltenās. No topa komandām, piem., Real spēlētāji sapelnījuši 91 dzelteno kartīti un 7 sarkanās.
UEFA ČL Barcelona spēlētāji sakrājuši 13 dzeltenās kartītes un reizi viens no viņiem ticis noraidīts.
No tās pašas Barcelonas mājaslapas par 2010/2011 sezonu (visos turnīros):
Yellow cards received: 95
Yellow cards caused: 165
Red cards received: 3
Red cards caused: 12

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:38, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bet es jau neko nesaku par ENG panākumiem, runāju par futbola skolu, kas tomēr ir daudz sīkāka nekā Spānijā.
Nav tā angļu futbola skola spēcīgāka par spāņu un punkts!!!! Ja tā tāda būtu viņi jau sen būtu četrkārtējie pasaules un trīskārtējie Eiropas čempioni. Un vai tā ir?? Pat franči viņus ir apgājuši pēc tituliem, nerunājot par itāļiem un vāciešiem. Un arī jauniešu čempionātos viņi ne tuvu nedominē. EPL pamatā turās un ārzemju spēlētājiem. Ja tos visus no turienes izņemtu gribētu paskatīties, kur tagad atrastos visi Anglijas klubi.

Tā ir preses un pašu angļu uzpūsts mīts, ka viņu skola un viņu spēlētais futbols ir spēcīgākais pasaulē. Tāpat viņi lielījās pirms 1950.gada pasaules čempionāta un pirms startēja Eiropas kausos. Iepriekš viņi to nedarīja, jo uzskatīja, ka tāpat ir pārāki pār visu pasauli un nav jēga spēlēt ar pārējiem pasaules vājuļiem. Varbūt atgādināt Anglijas rezultātu 1950.gadā? Vai to kā kaut vai tas pats Maskavas "Dinamo" tos pasita, kad bija turnejā Anglijā 1950.-tajos gados?

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Galvenais, ka "Real" pelnīti nav tikuši finālā. Pārējais ir Dieva rokās
Nu te tu Hosē gan aizlaidi garām!

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:43, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Hose kaa parasti - galvenais,kursh netiek,nevis kursh tiek. Taapeec jau fano par padsmit klubiem katraa liigaa
100% taisnība!!

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:46, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" viss ir un būs vislabākajā kārtībā. Neesmu jau kaut kāds gloriks, ka jāraud par vienu neizcīnītu titulu! Nākamā sezona bavāriešiem vispār solās būt rožaina, tā ka satraukumam nav pamata.
Kas attiecas uz "Juventus", tad zemākais punkts jau ir garām un būvniecības darbi var sākties (turpināties). Itālijas populārākais un titulētākais klubs galīgi nebūs tas, kurš kaut kur nogrims

Esmu diezgan pārliecināts, ka tā "simulāciju programma" bija domāta speciāli priekš "Real" un šī kluba faniem. Citās spēlēs kaut kā nekas tik traks nav novērots. Citās spēlēs "Barcelona" spēlētāji noteikti nesimulē vairāk par to pašu "Real".
Vai tiešām Juve ir titulētākais ITA klubs?? Pašā Itālijā jā, bet kopumā? Kā ar Milan?

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:49, pirms 14 gadiem
Ja MU uzvares, tad var teikt ka Fergunson var uzvaret ar jebkuru komandas sastavu. Genials treneris

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:50, pirms 14 gadiem
Lielisks raksts par to, kādu taktiku teorētiski United būtu jāizvēlas:
The Question: How best for Manchester United to...

Tie, kas interesējas par futbola taktiku, noteikti ir dzirdējuši par raksta autoru Džonatanu Vilsonu.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:54, pirms 14 gadiem
Fabregasam arī ir viedoklis, kā United šovakar jāspēlē:
img01.mundodeportivo.com

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:57, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Vai tiešām Juve ir titulētākais ITA klubs?? Pašā Itālijā jā, bet kopumā? Kā ar Milan?
"Juventus" tiešām ir krietni vairāk A sērijas titulu nekā "Milan" un "Inter". Arī pieskaitot eurokausu titulus, "Juventus" tā pat sanāk vairāk nekā "Milan". Tātad "Juventus" tiešām ir titulētākais Itālijas futbola klubs.

     [+] [-]

, 2011-05-28 17:01, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Nu te tu Hosē gan aizlaidi garām!
Lai kā spēlētu "Barcelona", tas nemainīja faktu, ka "Real" ar tādu spēli nebija pelnījuši iekļūt ČL finālā. Nav jābūt ģēnijam lai to saprastu.

     [+] [-]

, 2011-05-28 17:12, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādu vēl laipošanu? Atkal esi ieciklējies uz pirksta zīšanu?
Pēdējās "klasikās" "Barcelona" patiešām daudz simulēja, tas ir neapstrīdams fakts. Jautājums ir par to, vai katalāņu kluba futbolisti tā dara katrā spēlē. Atbilde, protams, ir NĒ. Ja "Barcu" summā var nosaukt par "cirku", tad es tiešām nezinu, kā varētu nosaukt "Real".
Un kā var nosaukt Real?? Hosē, Hosē!! Cik Madrides spēles, izņemot šīs sezonas clasico, tu esi redzējis? Es varu pateikt, ka neredzēju tikai kādas divas viņu izpildījumā. Un 95% spēļu bija uzbrūkošs un rezultatīvs futbols. Katrā spēlē Madridei bija padsmit, ja ne vairāk vārtu gūšanas momenti!! Un varbūt atgādināt, ka čempionātā Madride guva visvairāk vārtus - 102!! Bet kopā visos turnīros - ap 150 vārtiem!! Un kā šo komandu var saukt par cirku!?? Jā, tieši pret Barsu Real spēlēja neskatāmi, ļoti stipri presingoja un sedza Messi, tādēļ tās pēdējās spēles nebija skatāmas un var likties (pēc tiem dažiem el clasico), ka Madride tiešām ir cirks. Bet tas, ka pret Barsu šobrīd spēlēt savādāk nav iespējams, padomāji? Barsa, neapšaubāmi, šobrīd ir spēcīgākā pasaulē pēc spēles kvalitātes. Un pret viņiem savādāk spēlēt, ja gribi viņus uzvarēt, sevišķi, kad viņi ir savā labākajā spēles kondīcijā, nav iespējams!! Tādēļ arī Madride tā spēlēja šajos pēdējos el clasico. Un atgādināšu, ka zaudēja tikai 1 (!) no 4 spēlēm. Un arī tā spēle tika zaudēta tikai tiesneša dēļ. Līdz Pepes noraidījumam Messi bija pilnībā nosegts, jo to darīja tieši Pepe. Pēc tam spēle, protams, pajuka. Un arī Nou Camp Madride guva pirmā, taču tos vārtus neieskaitīja. Un nevar zināt kā vēl tad viss beigtos. Tādēļ arī teikt, ka Real bija cirks ir galīgi garām!! Tie visi pēdējie el clasico bija ļoti līdzīgi un visu izšķīra nianses. Kausā vairāk paspīdēja veiksme Madridei, bet ČL - Barsai. Nu, Hosē, esi tak godīgs, atzīsti to!! Es tevi cienu kā ilggadēju futbola ekspertu šeit, taču tev ir vienreiz jāatzīst šī taisnība! Tev var nepatikt Madride, tāpat kā man varbūt nepatīk Juve, taču es to cienu kā klubu!! Tāpat arī tev būtu jāizrāda vairāk cieņas pret Real, ņemot vērā arī to, ka šeit ir Madrides kluba līdzjutēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-28 17:18, pirms 14 gadiem
P.S
Futbola cienītājiem sestdienas vakarā Vienības laukumā būs iespēja uz lielā ekrāna vērot Čempionu līgas finālspēli starp „Manchester United” un „Barcelona”, kas iesāksies 21:45. Kaut kas tāds Daugavpilī notiks pirmo reizi.

     [+] [-]

, 2011-05-28 17:19, pirms 14 gadiem
Кризис rakstīja: Autoram acīmredzami besī Real, nu vismaz rakstā par ČL finālu jau varēja bez tā iztikt.
Es arī to pamanīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 17:27, pirms 14 gadiem
Barsa un tikai!!!!! MU protams ari spele skaistu futbolu, bet es par barsu jau kops 90ajiem!!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 17:36, pirms 14 gadiem
Cerams šovakar iztiksim bez teātra un būs skaists futbols!
Glory glory Man United, Glory glory Man United!!!!!!! :O

     [+] [-]

, 2011-05-28 17:47, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Un Barca bija pelnījusi tikt iekšā finālā ar savu simulēšanu?
Abām komandām bija taktika kā spēlēt pret vienu vai otru. Viss būtu okey, ja vien tiesnesis neizdomātu, ka jāpažēlo Barca un jāpadara ceļš vieglāks.

Abas bija cienīgas spēlēt finālā, tik šoreiz paveicās Barcai, ka RM dabuja nepelnītu sarkano, un otrajā mačā neieskaitīja tīri gūtus vārtus.

Ko es gribēju pateikt - abas komanadas būtu cienīgas finālam.
Es tā nedomāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 17:59, pirms 14 gadiem
Altemix, es tiešām nesapratu, kāpēc ar šo visu penteri atbildēji uz parastu komentāru par simulācijām. Ar tekstu "Ja "Barcu" summā var nosaukt par "cirku", tad es tiešām nezinu, kā varētu nosaukt "Real"", protams, biju domājis to, ka "Barcelonu" par "cirku" (tieši simulāciju dēļ) var nosaukt tikai futbola vērotājs, kurš labākajā gadījumā ir redzējis tos pāris "El Clasico". Te nebija runa par to, ka kāds no klubiem tieši spēles ziņā varētu atgādināt "cirku". Biju domājis to, ka "Barcelona" sezonā kopumā noteikti nesimulē vairāk par to pašu "Real" (kaut vai paskatoties uz to pašu Di Mariju), tāpēc "Real" faniem jau nu vismazāk būtu tiesības kaut ko pārmest.

Ja tiešām runa būtu par "Real" spēles stilu, tad neteiktu, ka man šosezon patiktu madridiešu spēlētais futbols. Daudz izšķērdētu iespēju, nepārdomātas kombinācijas, dažādas paviršības, īpaši jau noslēguma fāzē. Protams, ka "Real" ir otrs spēcīgākais klubs Spānijā, tomēr Mourinju ir taisnība un kā komanda tas būs gatavs cīnīties ar "Barcelona" tikai nākamsezon. Vienā sezonā nav iespējams uzbūvēt ko līdzīgu "Barcelona", kas būvēta daudzu gadu garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 18:01, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu jā, kam gan prasu! Cilvēkam kurš nespēj jēdzīgi domāt. Respektīvi - glorijam!
Un Tu nespēj pieņemt, ka citam cilvēkam varētu būt citāds viedoklis nekā Tev. Lūk arī Tava problēma un nebeidzamo strīdu iemesls. Diezgan loģiski, ka citādi domājošos sauc par "glorijiem". Tieši Tavā stilā

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 18:03, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Man patiess prieks ka tāds klauns kā tu esi barselonas atbalstītājs. liek man dergt to klubu tikai vairāk
Tieši to pašu Tu varētu attiecināt arī uz sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 18:16, pirms 14 gadiem
Tātad Tu centies līdzināties man? Vismaz toļļošanā noteikti.
Tas, ka es reizēm provocēju, tas nav nekāds noslēpums. Smieklīgākais jau ir tas, ka tādēļ Tu nespēj pieņemt praktiski neko no tā, ko pasaku. To esmu pamanījis jau sen, tāpēc tas man nav nekas jauns. Ja esi tik naivs, ka uzķeries uz katru manu provokāciju, tad pats vien nostādi sevi muļķa lomā. Visi jau sen zina, kāds es esmu un kāds ir mans stils, niķi. Ja Tu to joprojām neesi sapratis un tik bieži cepies, tad tas par Tevi daudz ko pasaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 18:44, pirms 14 gadiem
protams ka par barsu! taa teeloshana piederaas pie futbola un ne tikai pie futbola! lai kaa barselona simuleetu es tikuntaa buushu par vinjiem! jau vairaakus gadus esmu par vinjiem un netaisos simulaacijas deelj no vinjiem atteikties! tas ir sports lai vienalga kaadu teaatri vinju taisiitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 18:47, pirms 14 gadiem
Būs laba spēle. Domāju, ka barsa tomēr savāks trofeju, jo lai gan united ir labi saspēlēts, sabalansēts sastāvs, barsas jauda ir lielāka, bet nu viss var gadīties. Laukumā visticamāk nebus ne barsas ne mu nospiedošs parsvars, un spēle būs uzmanīga, ka jau šāda limeņa mačos parasti notiek!

     [+] [-]

, 2011-05-28 19:06, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vemblijā jāvalda angļiem. GLORY GLORY MAN UNITED.
nezini, sita ===>
nebus ? ja bus ta jusejiem sudi, runijam noies nesakoties, samam tadas vecmamzeles dikti patikot. cirks nevis CL finals blin. kads zin kadi koefi uz vartisanas pa zalaju toto ?
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 19:20, pirms 14 gadiem
un YouTube
- ‪Cristiano Ronaldo...
varetu izklaidet publiku partraukuma

     [+] [-]

, 2011-05-28 19:21, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: tevis dēļ man derdzās juventus
Kāpēc tad tagad nederdzas?
Bet tas, ka pāris cilvēki tik globāli var ietekmēt Tavas domas un gaumi, liecina, ka Tava nervu sistēma nav diez ko stabila

     [+] [-]

, 2011-05-28 19:25, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Īstenībā, tu tik tikko pats pateici visu par sevi! Par to, ka es atbildu uz gaylord provokatīviem tekstiem mani par muļķi nepadara. Muļķis ir tas kurš tādus raksta.
Padomā vēlreiz! Kas ir lielāks muļķis? Muļķis, vai tas, kurš ar viņu strīdas? Toreiz uzdevu jautājumu, uz kuru šķiet nesaņēmu atbildi. Ja es esot trollis, tad kā saukt cilvēku, kurš regulāri satīra troļļa atstātos ekskrementus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 19:35, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Katrā ziņā skaidrs ir tas, ka the trophy is Barcelona's to lose
Teorētiski jā, bet patiesībā šādos finālos viss ir 50:50.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 19:39, pirms 14 gadiem
Es par Skaistu spēli
ps.Barca Barca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:06, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tas gan, bet es to saku būdams Real fans un tas nav maz... ja Barca neko nenočakarēs, nu neredzu es kuri ir tie Man U ieroči šodien...
United galvenie ieroči ir dzelžaina aizsardzība un ātrie pretuzbrukumi, īpaši caur flangiem (tieši pret "Barcu"). Pujols kreisajā malā diez vai būs tik pat stabils kā Abidals. Domāju, ka Valensija viņam sagādās ne mazums galvassāpju. Arī Alvešs būs viens no vājajiem posmiem aizsardzībā, zinot viņa aizraušanos ar uzbrukumu. Velniem nozīmīgs būs Rūnija faktos. Viņš var paveikt lielu darba apjomu ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā. Ernadess būs galvenais spices uzbrucējs, bet tieši Rūnijs spēlēs lielāko lomu uzbrukuma veidošanā, īpaši jau ātrajos pretuzbrukumos. Domāju, ka tiešām gudri būtu, ja Peps Mesi ieliktu flangā, bet spicē sūtītu Vilju. Tas Man Utd nebūtu patīkami. Evrā gan jau ar Pedro tiks galā, tāpēc Mesi joprojām manās acīs ir "Barcelona" galvenais trumpis. Spēlei būtu jābūt līdzīgai un piesardzīgai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:35, pirms 14 gadiem
kur interneta vares redet ar labu strimu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 20:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Altemix, es tiešām nesapratu, kāpēc ar šo visu penteri atbildēji uz parastu komentāru par simulācijām. Ar tekstu "Ja "Barcu" summā var nosaukt par "cirku", tad es tiešām nezinu, kā varētu nosaukt "Real"", protams, biju domājis to, ka "Barcelonu" par "cirku" (tieši simulāciju dēļ) var nosaukt tikai futbola vērotājs, kurš labākajā gadījumā ir redzējis tos pāris "El Clasico". Te nebija runa par to, ka kāds no klubiem tieši spēles ziņā varētu atgādināt "cirku". Biju domājis to, ka "Barcelona" sezonā kopumā noteikti nesimulē vairāk par to pašu "Real" (kaut vai paskatoties uz to pašu Di Mariju), tāpēc "Real" faniem jau nu vismazāk būtu tiesības kaut ko pārmest.

Ja tiešām runa būtu par "Real" spēles stilu, tad neteiktu, ka man šosezon patiktu madridiešu spēlētais futbols. Daudz izšķērdētu iespēju, nepārdomātas kombinācijas, dažādas paviršības, īpaši jau noslēguma fāzē. Protams, ka "Real" ir otrs spēcīgākais klubs Spānijā, tomēr Mourinju ir taisnība un kā komanda tas būs gatavs cīnīties ar "Barcelona" tikai nākamsezon. Vienā sezonā nav iespējams uzbūvēt ko līdzīgu "Barcelona", kas būvēta daudzu gadu garumā.
Es piekrītu, ka spēles ziņā Barsa ir labāka, par to arī nestrīdos. Jā, Madridei bija pietiekami kļūdas atsevišķās spēlēs un neizmantotu iespēju, taču lielākajā daļā spēļu to rādītais futbols bija izcils. Tādi rezultāti kā 4:0 un 6:1 Madrides labā ESP čempionātā šogad bija biežāk kā citus gadus un arī ČL tādi skaiti kā 4:0 šogad ir atrodami. Tā ka teikt, ka viņi šogad spēlētu slikti nu galīgi nevar. Neapšaubāmi, salīdzinot ar Barsu, Madrides līmenis šobrīd ir zemāks, taču salīdzinot ar citām komandām Real izskatījās iespaidīgi. Barsa vispār šobrīd atrodas pilnīgi citā dimensijā. Tāda komanda katru gadu nespēlē ČL. Ne velti daudzi eksperti šo Barsu uzskata par labāko KOMANDU pēdējos vismaz 30 gados. Varbūt 70.-tā gada Brazīlija bija kas līdzīgs. Spānija šobrīd varētu būt tikpat stipra, ja tajā vēl spēlētu Messi. Tādēļ domāju citā sezonā, piemēram, pirms gadiem 6-7, Madride ar šādu spēli būtu triumfējusi ČL un ESP čempionātā. Arī Barsa tajās sezonās nespēlēja tik izcili.

Pie viena piebildīšu tiem dažiem, kas uzskata, ka ESP čempionāta līmenis ir zems. Tie ir maldi. Vienkārši Barsa un Madride šobrīd spēlē pilnīgi citā līmenī, taču pārējās komandas nemaz nav vājas, jo to var redzēt pēc rezultātiem Eiropas kausos. Šogad Villareal bija EL 1/2 finālā, bet pagājušajā gadā Madrides "Atletico" vispār triumfēja EL.

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:40, pirms 14 gadiem
VienozĪmigi par manchester

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:40, pirms 14 gadiem
Reāli rēcīgi palasīt Hosē saraksti ar Pascual Raul Velasco!! Lielākie ienaidnieki.

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:47, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Es piekrītu, ka spēles ziņā Barsa ir labāka, par to arī nestrīdos. Jā, Madridei bija pietiekami kļūdas atsevišķās spēlēs un neizmantotu iespēju, taču lielākajā daļā spēļu to rādītais futbols bija izcils. Tādi rezultāti kā 4:0 un 6:1 Madrides labā ESP čempionātā šogad bija biežāk kā citus gadus un arī ČL tādi skaiti kā 4:0 šogad ir atrodami. Tā ka teikt, ka viņi šogad spēlētu slikti nu galīgi nevar. Neapšaubāmi, salīdzinot ar Barsu, Madrides līmenis šobrīd ir zemāks, taču salīdzinot ar citām komandām Real izskatījās iespaidīgi. Barsa vispār šobrīd atrodas pilnīgi citā dimensijā. Tāda komanda katru gadu nespēlē ČL. Ne velti daudzi eksperti šo Barsu uzskata par labāko KOMANDU pēdējos vismaz 30 gados. Varbūt 70.-tā gada Brazīlija bija kas līdzīgs. Spānija šobrīd varētu būt tikpat stipra, ja tajā vēl spēlētu Messi. Tādēļ domāju citā sezonā, piemēram, pirms gadiem 6-7, Madride ar šādu spēli būtu triumfējusi ČL un ESP čempionātā. Arī Barsa tajās sezonās nespēlēja tik izcili.

Pie viena piebildīšu tiem dažiem, kas uzskata, ka ESP čempionāta līmenis ir zems. Tie ir maldi. Vienkārši Barsa un Madride šobrīd spēlē pilnīgi citā līmenī, taču pārējās komandas nemaz nav vājas, jo to var redzēt pēc rezultātiem Eiropas kausos. Šogad Villareal bija EL 1/2 finālā, bet pagājušajā gadā Madrides "Atletico" vispār triumfēja EL.
Būtībā piekrītu, ka Madridei šī sezona kopumā ir pat ļoti veiksmīga un izdevusies, pat neskatoties uz otro vicečempionu titulu. Vairāk gadījās redzēt tieši tās spēles, kurās "Real" zaudēja punktus, tāpēc man nebija tik labs priekšstats par lielāko daļu veiksmīgo spēļu, tā kā pilnībā objektīvs nespēšu būt. Jā, "Real" viennozīmīgi ir Eiropas vadošo klubu TOP5, ja ne TOP3. Kas attiecas uz tiem graujošajiem rezultātiem, tad es vairāk vērtēju tieši pašu spēles kvalitāti, nevis rezultātu. Bet, protams, ka sezonas gaitā Mourinju komandu pacēla jaunā līmenī un nākamsezon Madrides klubs būs vēl konkurētspējīgāks (protams, domāju par "El Clasico" un cīņu par Spānijas titulu). Redzēs, kā būs veicies vasaras tirdziņā un ar mājasdarbu pildīšanu.

Par Mesi trūkumu Spānijas izlasē spriedu visu Pasaules kausa laiku. Ja Mesi būtu spānis, tad Spānija būtu ne tikai neapturama, bet arī daudz agresīvāka un skatāmāka.

Un, protams, ka Tev ir taisnība par Spānijas līgu un tās spēku. Cilvēki vienkārši uz lietām skatās subjektīvi, tāpēc patieso bildi vienkārši nespēj saskatīt.

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:49, pirms 14 gadiem
KURŠ KANĀLS RĀDĪS???

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 20:51, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Reāli rēcīgi palasīt Hosē saraksti ar Pascual Raul Velasco!! Lielākie ienaidnieki.
Manās acīs Pascual Raul Velasco ir kaut kāds NIPEM un Swordsman hibrīds Man vispār nav labs priekšstats par basketbola faniem (ar retiem izņēmumiem, protams).

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:53, pirms 14 gadiem
UEFA Champions League - Matches 2011 – UEFA.com

Nedaudz pārsteidz ka Pujols rezervē, būs īsta cīņa Valencia vs Abidal
Vēl mazāk par stundu atlicis !!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 20:56, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Opā! Jau apstiprināti oficiālie finālspēles sastāvi!

BARCELONA TEAM (Confirmed): Valdes; Abidal, Puyol, Pique, Alves; Busquets, Xavi, Iniesta; Pedro, Villa, Messi... Subs: Oier, Puyol, Bojan, Keita, Affellay, Adriano, Thiago.

MAN UTD TEAM: Van der Sar; Fabio, Ferdinand, Vidic, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Park; Rooney Hernandez... SUBS: Kuszczak, Smalling, Fletcher, Scholes, Anderson, Nani, Owen.
Dimitar Berbatov left out altogether! Hasn't scored in his last 1134 mins of Champions League football.
Barsa spēle pieteikusi divus Pojolus (joks)...

     [+] [-]

, 2011-05-28 20:59, pirms 14 gadiem
Opā! Jau apstiprināti oficiālie finālspēles sastāvi!

BARCELONA TEAM (Confirmed): Valdes; Abidal, Mascherano, Pique, Alves; Busquets, Xavi, Iniesta; Pedro, Villa, Messi... Subs: Oier, Puyol, Bojan, Keita, Affellay, Adriano, Thiago.

MAN UTD TEAM: Van der Sar; Fabio, Ferdinand, Vidic, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Park; Rooney Hernandez... SUBS: Kuszczak, Smalling, Fletcher, Scholes, Anderson, Nani, Owen.
Dimitar Berbatov left out altogether! Hasn't scored in his last 1134 mins of Champions League football.

P.S.- Sorry, par kļūdu, lai arī tā bija Eurosport

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 21:25, pirms 14 gadiem
Barca uzvarēs nuff said !

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 21:36, pirms 14 gadiem
Iedod ludzu kads linku kur var skatities lv valoda...loti patik Kreipana komenteshanas stils....

     [+] [-]

, 2011-05-28 21:40, pirms 14 gadiem
tik stipri ienīstu barcu, ka ceru uz mančesteras uzvaru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 21:43, pirms 14 gadiem
awoi rakstīja: tik stipri ienīstu barcu, ka ceru uz mančesteras uzvaru...
Man tieshi tas pats!

     [+] [-]

, 2011-05-28 21:47, pirms 14 gadiem
Tas Busketam par pertiki!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 21:48, pirms 14 gadiem
jau ska krist Barsa tatad bus simulešana par pilnu klapi.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 21:52, pirms 14 gadiem
KUR VAR REDZET ???????????????????????????????

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 21:52, pirms 14 gadiem
januseks88 rakstīja: KUR VAR REDZET ???????????????????????????????
TV vai ari interneta!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 21:53, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2011-05-28 21:59, pirms 14 gadiem
ODRIT LIELS PALDIES
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:12, pirms 14 gadiem
1:0 Pedro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:16, pirms 14 gadiem
Barcelona rāda vnk fantastisku spēli.!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:18, pirms 14 gadiem
1:1

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:19, pirms 14 gadiem
jes ura 1-1

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:19, pirms 14 gadiem
Super,malaci MU!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:19, pirms 14 gadiem
interesanta spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:20, pirms 14 gadiem
wtf?Tak aizmugure bija....

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:20, pirms 14 gadiem
Varētu palūgt neitrālākus komentētājus, vienkārši kaitina.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:21, pirms 14 gadiem
Tulit Barsa skas spelet teatri!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:21, pirms 14 gadiem
furios rakstīja: wtf?Tak aizmugure bija....
Pats tu esi aizmugure.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 22:22, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: MU neatspēlēsies, sākumā likās ka būs cerības, bet tagad, viegla uzvara
sudigi jau saki domat

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:23, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: MU neatspēlēsies, sākumā likās ka būs cerības, bet tagad, viegla uzvara

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:24, pirms 14 gadiem
čigāni zaudēja modrību, juta ka visu kontrolē, bet te pēkšņi piemirsa par aizsardzību. Par MU.
Slēpts komentārs: arvis86

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:29, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: MU neatspēlēsies, sākumā likās ka būs cerības, bet tagad, viegla uzvara
Tu to nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:31, pirms 14 gadiem
Man Utd > FC Farcelona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:33, pirms 14 gadiem
Tak skatas atkartojumu tur tira aizmugure bija....redzes par to vel ilgi pec speles diskutes...

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:34, pirms 14 gadiem
kas tas par jauno ieteikumu ko esmu palaidis garam?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:35, pirms 13 gadiem
Nu nevaru es izturēt to barsas spēli, tā bumbošanas riebj. Sit mani kaut nost, bet esmu cita futbola piekritējs nevis miljons sīku piespēlīšu. Nav jau futzāls.
GLORY UNITED!!!
Nervi jau beigti!
Slēpts komentārs: hugo33

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:35, pirms 13 gadiem
Ak, cik patīkami bija redzēt kā Buskets puslaika sākumā dabūja pa ''gurķi'' no Kerika sitiena.Pērn kad Motta(ja nemaldos) iebakstīja ar roku sejā, kritiens bija daudz iespaidīgāks. Super futbols pagaidām, tiesnesis ļoti labs, arī tv6 komentētāji normāli, katrā ziņā bas komandas attaisno uz sevi liktās cerības.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:36, pirms 13 gadiem
Negaidīti aizraujošs futbols un, iespējams, atbilstošs rezultāts. Cerams, ka otrajam puslaikam Peps būs izdomājis kaut ko vēl labāku. Galvenais, protams, ir uzmanīgi spēlēt aizsardzībā. Lieks risks nav nepieciešams.
Par skaistu futbolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-28 22:37, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tulit Barsa skas spelet teatri!
Veselu puslaiku gaidīji...vēl nesagaidīji? Tad jau Tev šobrīd pamatīga vilšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:40, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Aizmugures nebija, atceraties jauno FIFA ieteikumu tiesnešiem.
Iedosi lūdzu saiti uz to ieteikumu? Gribētos pievienot rokasgrāmatai, lai ir atsauce. Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:41, pirms 13 gadiem
Mu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:41, pirms 13 gadiem
furios rakstīja: kas tas par jauno ieteikumu ko esmu palaidis garam?
pascuaala likums - aizmugure pret Barcu nav aizmugure

P.S. pofig - bija vai nebija aizmugure. pashiem bija jaaiesit jau kaadi 3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:41, pirms 13 gadiem
aizmugure ja bija tad mikroskopiska...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:41, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: aizmugure bija to visi redzēja, Barcelona vinnēs, saliks 3 bankas un vinnēs ar 4-1
Es un tiesnesis neredzejam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:41, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nevaru tev neko iedot, jo par to ieteikumu runāja komentētāji. Ne šajā spēlē, bet visticamāk tā arī ir.
Pameklēšu google mož atradīšu.
Ok, tad gan jau pats apradīšu. Jebkurā gadījumā paldies, ka informēji!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:42, pirms 13 gadiem
Skatos neta pa krievu kanalu....nu tak reku saka to pashu varti netika guti noteikumu robezhas jo viss notika parak atri...itka jau bija uz vienas linijas ar aizsargu bet tomer tas kermenis nedaudz bija uz prieksu...tiksot skatita shi epizode pec speles....atkal un atkal...bija jau bija tur aizmugure...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:42, pirms 13 gadiem
GuillemBalague Guillem Balague
Watching rerun of United goal: aggressive defending in throw in, 3 one-twos, Rooney coming from deep (yes, Giggs offside). A Barca type goal
Slēpts komentārs: hugo33

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:43, pirms 13 gadiem
Aizmugure bija, bet spēles scenārijam tas ir labi, ka iesita. Par skaistu futbolu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:43, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: GuillemBalague Guillem Balague
Watching rerun of United goal: aggressive defending in throw in, 3 one-twos, Rooney coming from deep (yes, Giggs offside). A Barca type goal
watch agai, idiot!

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:44, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: GuillemBalague Guillem Balague
Watching rerun of United goal: aggressive defending in throw in, 3 one-twos, Rooney coming from deep (yes, Giggs offside). A Barca type goal
boring!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:44, pirms 13 gadiem
awoi rakstīja: watch agai, idiot!
tu to man vai espanyol fanam, AS darbiniekam guilemam? aa, nu jaa, tu jau nezini, kas vinsh ir.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:44, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Velniem nozīmīgs būs Rūnija faktos. Viņš var paveikt lielu darba apjomu ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā. Ernadess būs galvenais spices uzbrucējs, bet tieši Rūnijs spēlēs lielāko lomu uzbrukuma veidošanā, īpaši jau ātrajos pretuzbrukumos.
Redz kā gadījās pareizi prognozēt! Parasti ar prognozēm kaut kā nevedas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:44, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Pret BARCU, lai visi tādi kā tu aizrijas!
Tādu jau nav daudz, cik es te skatos..

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:45, pirms 13 gadiem
hugo33 rakstīja: Tādu jau nav daudz, cik es te skatos..
+1

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:45, pirms 13 gadiem
furios rakstīja: Skatos neta pa krievu kanalu....nu tak reku saka to pashu varti netika guti noteikumu robezhas jo viss notika parak atri...itka jau bija uz vienas linijas ar aizsargu bet tomer tas kermenis nedaudz bija uz prieksu...tiksot skatita shi epizode pec speles....atkal un atkal...bija jau bija tur aizmugure...
Ko tur daudz skatīt pēc spēles, vārtus neatcels tāpat.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:45, pirms 13 gadiem
furios rakstīja: Skatos neta pa krievu kanalu....nu tak reku saka to pashu varti netika guti noteikumu robezhas jo viss notika parak atri...itka jau bija uz vienas linijas ar aizsargu bet tomer tas kermenis nedaudz bija uz prieksu...tiksot skatita shi epizode pec speles....atkal un atkal...bija jau bija tur aizmugure...
skatos pa sky sport, 8 reizes palēninātā atkārtojumā, pat pievelkot tuvāk AIZMUGURES NAV!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:46, pirms 13 gadiem
ja kas - ManU izcili centra aizsargi. puskljuuda bija, bet tik un taa lieliski abi speelee. viduu gan zhozee labaak bija salicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:46, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Un aizmugures nebija - pat ja roka puse pleca bija priekšā - ne jau Giggs iesita vārtus Tas arī ļoti iespējams nostrādāja tiesneša prātā.
ko tu tur muldi...tak ne jau pasiva bija...vinjsh tak piedalijas izspele apsi.....no vinja piespeles guva vartus...tu man liekas esi pasists.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:49, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: man liekas ka tu esi spārdīts, klaun.
tur ar 5 atkārtojumiem nevar saprast vai ir aizmugure, bet tu baigi gudrais sajuties.
Spardita ir tavi matei tevi ienjemot bet par to aimuguri....speletaja kermenis bija aiz pedeja speletaja....tur no kada rakursa njem to un ja no kada rakursa ir aiz tatad ior aizmugure....tupenis....Tas pats kas kad bumba pari linijai ka vel tev ieskaidrot?

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:49, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: tu saraksti 1000+ komentus pirms spēles, katru ar savu variantu, un tad beigās izvelc vienu un baigais specs jūties?
Ne gluži
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:50, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: es pēc pirmā atkārtojuma jau sapratu ka Giggs ir 20cm priekšā barcas aizsargam
ej skaties tenisu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 22:55, pirms 13 gadiem
Messi

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:55, pirms 13 gadiem
2:1. Mesi Smuki! Mesijas faktors. Nepatīkams sitiens Edvīnam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 22:56, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: ak dievs šitā ielaist VAN DER SĀR
Varbūt neredzēji sitienu? Aizsardzība bija vainīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 22:57, pirms 13 gadiem
Tas par Mu uzdavinato golu....Ura barsai viss ir atkal ka tam ir jabut...

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 22:59, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: ko visi MU fani kā sūdā iekāpuši klusē kā partizāni
Es neesmu MU fans,bet man riebjas Barselona,jo lidz finalam vini tika ar tiesneshu paildzibu(Arselan-Barsa,Real-Barselona)1
Tapec man tracina tada komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 23:00, pirms 13 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: Saeima atlaista, Barcelona iegūst čempionu kausu, vnk burvīgs sestdienas vakars
Nekas no abiem vēl nav noticis.

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:02, pirms 13 gadiem
Dzeltenās - 1:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:06, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Van der sārs nepārliecinoši sargā
Bet ko darīt, ja aizsardzība atļaut TĀDUS sitienus?! Ko gan Edvīns var darīt? Pēdējais sitiens vispār no vārtu priekšas! Uzmini nu, kur sitīs.
...un te jau holandietis rāda klasi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:09, pirms 13 gadiem
Muļķīgi būtu vainot Edvīnu, sitiens ļoti neparocīgs vārtsargam. Messi izsita no aizsarga un Van der Sārs bumbu neredzēja + bumba griezās prom no viņa.

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:11, pirms 13 gadiem
3:1. Dāvids Viljaaaaaaaaa!!!!! Jā, tas ir kā punkts uz "i" Pelnīti! Brieda, brieda un nobrieda. Nani vēl nebija uzsilis, tāpēc arī kļūdījās. Perfekts sitiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:12, pirms 13 gadiem
VISCA EL CATALUNYAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FANTASTICO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:14, pirms 13 gadiem
apsveicu Barselonu, nemāk United pret viņiem spēlēt diemžēl, centra pussargi šajā spēlē vispār nulle.

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:18, pirms 13 gadiem
Ok, tagad man radās jautājums, ko Gigss vispār darīja viduslīnijas centrā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:21, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Ouvenu neuzmainīs?
Mu jau pietiek miroņu uz laukuma,Valencia vispār flops,Nani vajadzējā laist pamatā,vai ātrāk nomainīt

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:22, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, tagad man radās jautājums, ko Gigss vispār darīja viduslīnijas centrā?
Viņš regulāri tur spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:22, pirms 13 gadiem
Barselona bez variantiem labākā komanda pasaulē.

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:24, pirms 13 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Viņš regulāri tur spēlē.
Skaidrs. Bet šajā spēlē tā manuprāt nebija labākā opcija. Labāk bija Parku otrajā puslaikā ielikt centrā, bet Gigsu flangā, kamēr piekūst un tad nomainīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:29, pirms 13 gadiem
Un jā, Pujols nāk laukumā! Kā gan bez viņa?! Kluba ikona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:30, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Koscinkevičs apraudājās?
pasaka joku un pats smejas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:33, pirms 13 gadiem
Apsveicu Barcu ar uzvaru!

Eat this..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Ko tad nez tagad Spertāls dara? Raksta garu, raudpilnu komentāru, lai varētu to prmais pie raksta iepeistot?
Es arī rakstu!

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 13 gadiem
Bez komentāriem: BARSA stiprāka par MU, Messi - zvērs, Rūnijs - sliņķis
Tomēr: tos divus .... komentētājus jādzen prom, jo ir pretīgi klausīties kā fano par B komandu, lai brauc uz Spāniju.
Un jā tiko dzirdēju :"... lai man piedod MU līdzjutēji" - NEPIEDOŠU!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 13 gadiem
Tur pat nav ko raudat Mu faniem....izhjerba bez variantiiem...tur tikai viens variants pa visu speli golam kas ari iekrita....Bumbas kontrole 70-30....KAutgan izskatijas ka spele tikai viena komanda...Un ta bija barsa....Vispar lai vel vairak pazemotu Mu izskatijas ka spele virsligas un kada 5as ligas komanda....Ta ka bernus....