Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Arsenal" pret "Liverpool", "United" pret "Roma"

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

"Arsenal" pret "Liverpool", "United" pret "Roma"
Arī šogad izloze kopā ir savedusi
"Manchester United" un "Roma" komandas
Foto: AFP

Šodien UEFA mītnē Nionā notikusi Čempionu līgas ceturtdaļfinālu izloze. Vienā pārī salozēti divi Anglijas klubi - "Arsenal" un "Liverpool". Savukārt vēl viens pāris ir pagājušā gada ceturtdaļfināla atkārtojums - "Manchester United" pret "Roma".

"Arsenal" un "Liverpool" kā jau divām Anglijas komandām ceļi krustojas bieži. Šajā sezonā "Arsenal" kopumā klājas labāk (cīņa par Anglijas čempionu titulu), turpretī "Liverpool" nesekmējas, un Čempionu līga būtībā ir vienīgais turnīrs, kurā liverpūlieši var izcīnīt kaut ko neaizmirstamu. Interesanti, ka nedēļas laikā šīm komandām savā starpā būs jātiekas veselas trīs reizes - atskaitot divus ceturtdaļfinālus, pa vidu (5. aprīlī) vēl arī Anglijas Premjerlīgas ietvaros.

"Manchester United" nometnē neviens noteikti neskumst, ka pretī tikusi "Roma", ar kuru spēlēts grupu turnīrā (1:0 un 1:1). Jā, šī komanda astotdaļfinālā izslēdza pašu "Real", tomēr tikpat labā atmiņā ir arī pagājušās Čempionu līgas ceturtdaļfināls, kad "United" pēc zaudējuma Romā ar 1:2 savā laukumā itāļus vienkārši pazemoja - 7:1.

Tiesa, mančesteriešu prieku par izlozi, iespējams, nedaudz mazina pusfināla izloze. Proti, ja tiks pārvarēta "Roma" barjera, pusfinālā būs jātiekas ar "Barcelona" - "Schalke" pāra uzvarētāju. Laikam nav jāsaka priekšā, kādu pusfinālpāri paredz lielākā daļa futbola gardēžu...

Visbeidzot visveiksmīgākā izloze tikusi Londonas "Chelsea" - astotdaļfinālā tika uzveikts grieķu "Olympiakos", bet tagad priekšā citi dievidnieki Turcijas "Fenerbahce" izskatā. Ja "Chelsea" izdosies uzvarēt, tad pusfinālā būs jātiekas ar kādu no divām Anglijas komandām - "Arsenal" vai "Liverpool".

Ceturtdaļfinālu pāri*
Arsenal - Liverpool
AS Roma - Manchester United
Schalke 04 - FC Barcelona
Fenerbahce - Chelsea

pirmā norādīta komanda, kas pirmo spēli aizvadīs savā laukumā*

Pusfinālu pāri
Arsenal/Liverpool - Fenerbahce/Chelsea
Schalke/Barcelona - AS Roma/Man Utd

Ceturtdaļfināli notiks 1./2. aprīlī un 8./9. aprīlī.

Slēpts komentārs: Dandijs

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 16:41, pirms 17 gadiem
ok, 200 spēles Cagliari neskaitās, Ferrari pārpratuma dēļ aizvadījis tik daudz spēļu utt utt. Demagoģija. Atgriežamies pie sākumpunkta, kur tu teici: Romas sastāvs arī bija tālu no pilnības, vairāk kā puse spēlētāju bija rezervisti un jaunieši.

Meli. Punkts.

p.s. Nē, tomēr nav punkts. Par Sisinjo teici: pat tagad viņu drīzāk var saukt par rezervistu Ja būtu Kaseti, tad tantei būtu riteņi, bet jebkurā gadījumā viņš šosezon aizvadījis 21 no 27 A Sērijas spēlēm, kā arī 6 no 8 ČL spēlēm. Avots: asroma.it: Benvenuto nel sito ufficiale dell'ASROMA CALCIO
Tā ka skaidri redzams, ka tavi teksti jāfiltrē - fakti tiek bārstīti kā pašam izdevīgāk, īpaši tos nepārbaudot.

     [+] [-]

, 2008-03-14 16:51, pirms 17 gadiem
Romā MU silti sagaidīs.Anyway šis pāris ir tikpat skaidrs kā Schalke-Barca.Roma tiks.Vai zināt kapēc?Tapēc,ka Roma ir spēcīgāka.Punkts.
Arsenal-Liverpool.Es tikai izsaku cerību-tiksim!!!Pamatojuma nav.
Chelsea-Bahce.50:50

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 16:53, pirms 17 gadiem
Edmund-rezervisti ne rezervisti.Kāda starpība?Roma vienkārši ir stiprāka.Vai tiešām tu to neredzi?Jeb kā viens mans paziņa-spēles skatās,bet neredz

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 16:53, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: ok, 200 spēles Cagliari neskaitās, Ferrari pārpratuma dēļ aizvadījis tik daudz spēļu utt utt. Demagoģija. Atgriežamies pie sākumpunkta, kur tu teici: Romas sastāvs arī bija tālu no pilnības, vairāk kā puse spēlētāju bija rezervisti un jaunieši.

Meli. Punkts.

p.s. Nē, tomēr nav punkts. Par Sisinjo teici: pat tagad viņu drīzāk var saukt par rezervistu Ja būtu Kaseti, tad tantei būtu riteņi, bet jebkurā gadījumā viņš šosezon aizvadījis 21 no 27 A Sērijas spēlēm, kā arī 6 no 8 ČL spēlēm. Avots: asroma.it: Benvenuto nel sito ufficiale dell'ASROMA CALCIO
Tā ka skaidri redzams, ka tavi teksti jāfiltrē - fakti tiek bārstīti kā pašam izdevīgāk, īpaši tos nepārbaudot.


Sisinjo ir aizvadījis vai piedalījies? Ir taču atšķirība ne? Viņs regulāri iznāca laukumā kā rezervists, bet sāka mačus reti un tikai pret vājākām komandām. Es skatos katru Romas spēli tā ka vari nemeklēt status, lai mani noliktu. Spaleti pret nopietnākiem pretiniekiem parasti izvēlas Panuči vai Kaseti, atstājot Sisinjo rezervē, spēles beigās viņu izlaižot laukumā. Panuči kādu laiku arī bija traumēts, tāpat kā Kaseti tagad, tāpēc Sisinjo vairāk ticis laukumā, bet faktu tas nemaina - viņš nomināli ir rezervists. Romas fani paši ir neapmiernāti ar Sisinjo īso spēles laiku, tā ka vari man neskaidrot, ka Sisinjo nav rezervists.

     [+] [-]

, 2008-03-14 16:56, pirms 17 gadiem
Dandijs rakstīja: Edmund-rezervisti ne rezervisti.Kāda starpība?Roma vienkārši ir stiprāka.Vai tiešām tu to neredzi?Jeb kā viens mans paziņa-spēles skatās,bet neredz


Stiprāka nē, bet noteikti vājāka arī nav.Katrā ziņā pēc spēlēm grupu turnīrā bija redzams, kam neskatoties uz abu maču rezultātiem, Roma abās spēlēs bija nedaudz pārāka. Kā būs tagad nezinu, bet tā būs pilnīgi cita spēle.

  -2 [+] [-]

, 2008-03-14 16:57, pirms 17 gadiem
Es domaaju Roma vienalga cik labi nospeelees maajaas, bet Old Trafford vinjus sagaida paarliecinosh pakaasiens, liidz ar to Man Utd. taalaak..
Kaut kaa liekaas ka Arsenaal savaaksies un tomeer tiks paari Pool, bet paareejaas divaas vareetu buut paarsteigumi...:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-14 17:03, pirms 17 gadiem
Mixes, viss, pietiek. Meloji.
Dandij, diskusija bija par pavisam ko citu, par vienu konkrētu spēli.
Runājot par izredzēm tikt/netikt, dodu 70/30 MU. Izredzes būtu daudz līdzīgākas, ja pirmā spēle būtu Old Trafford. Bet tā kā jāsāk Romā, tad skaidrs, kurš ir izteikts favorīts.

p.s. Iedomājos uzmest aci bukmeikeru viedoklim, un tā arī ir:
To Qualify
As Roma - Manchester United 2.60 1.45

  +2 [+] [-]

, 2008-03-14 17:07, pirms 17 gadiem
Nepiekrītu, ka Chelsea viegla izloze, pirmkārt līdz Turcijai lai aizlidotu nav nekāds komforts, sagatavošanās ar vajadzīga, un Fenerbache ir viena no noprognozējamajām komandām ČL, man pēdējā laikā viņa ļoti patīk, jo spēlē interesantu uzbrukuma futbolu, un neticu, ka kādā no Fenerbahces spēlēm varētu tikt ierindota pie borning game, kā te kāds minēja.
AS Roma - Manchester United arī ļoti interesants duelis, vai Roma spēs atriebties par pagājuša gada pāridarījumu? MU atkal paveicies, kad 2. spēle jāaizvada mājās ...
Schalke 04 - FC Barcelona domāju visvairāk ir paveicies Barselonai, nu neticu ka Schalke spēs uzvarēt Barcu, lai kā man Barca nepatiktu, bet izskatās, ka par 70 % viņa ir tālāk...
Arsenal - Liverpool diemžēl notika tas, ko nevēlējos visvairāk, 2 angļu klubu duelis, vēl pie tam Arsenal ir viena no tām komandām...
Traki būtu, ja Arsenal, ja trāpītos Fenerache, jo tad būtu jāceļo uz Turciju, spēles pret L'pool un MU, būtu grūti, tādā ziņā pozitīvi, ka angļu komanda, L'pool nav bijusi Arsenalm no tiem ērtākajiem pretiniekiem, bet arī nav neērts, L'pool tā pat, kā Milānai nebūs ko zaudēt, jo visi kausi jau ir papis,, , tādēļ ČL ir pēdējā cerība, un spēlēs viņi uz visiem 101 %, ceru, ka ar to nepietiks, ja Arsenāl pārvarēs šo kārtu, domāju viņi būs neapturami!
GO GUNNERS!!!

     [+] [-]

, 2008-03-14 17:10, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Mixes, viss, pietiek. Meloji.


Kad es atspēkoju tavus ''argumentus'', tad pietiek? Jā, atzīstu - es pārspīlēju, bet tikai tikai ar to vairāk kā puse komandas, pārējais ir taisnība. Ja nevari pierādīt pretējo, tad nemūc kā gļēvulis, bet atzīsti, ka es tomēr zinu vairāk.

''Izredzes būtu daudz līdzīgākas, ja pirmā spēle būtu Old Trafford.''

Kāpēc tā? Pret Real bija tas pats, bet Roma uzvarēja abus mačus. Tagad atkal gandrīz visi tik bliež pa MU, tāpat kā par Real. Tas, kādi mači starp Romu un MU bija šogad jau neviens nesaprot.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:19, pirms 17 gadiem
Ko tu atspēkoji? Pat ja Sisinjo no 21 spēles daudzas ir iznācis uz maiņu (neticu, ka >10, bet atzīšos, neesmu pārbaudījis), par rezervistu viņu nosaukt nevar. Tāpat arī nekādi nepiekrītu, ka tikko pienākuši spēlētāji, bet ar ļoti lielu pieredzi citos klubos (simti spēļu!), uzskatāmi "jaunieši/rezervisti" kategorijā. Jaunieši, šķiet, bija 3. Ja esi redzējis visas Roma spēles, tad protams tu zini daudz, taču kā redzams, iezogas "fana sindroms" un fakti ne tikai tiek doti nepareizi, bet arī piegrozīti kā pašam izdevīgāk (tas pats piemērs, ka džeku ar milzīgu pieredzi, bet kurš nesen pievienojies klubam, nosauc par rezervistu).

Par izredzēm - jā, Real izdevās uzveikt pēc pirmās mājas spēles. Bet ja mēs līdzīgus dueļus apskatītu daudz lielākā skaitā, tad redzētu, ka tendence rāda ko citu - proti, izdevīgāk spēlēt sākumā viesos. Ja tu bukmeikerus, kuri riskē ar sava uzņēmuma naudu, uzskati par muļķiem, kuri neko nesaprot, tad liec tik naudu uz Roma... (kaut silti neieteiktu)

  +5 [+] [-]

, 2008-03-14 17:21, pirms 17 gadiem
Mixes, a kāda bija United komanda šajā spēlē pre Roma?

G.Piqué (Rezervists)
J. Evans (Tāls rezervists)
J. O Shea (Rezervists)
C. Eagles (Tāls rezervists)
D. Fletcher (Rezervists)
M. Carrick (Rezervists/Bet pēdējā laikā diezgan daudz tiek laukumā)
Nani (Rezervists/Bet pēdējā laikā diezgan daudz tiek laukumā)
L. Saha (Rezervists)
W. Rooney (Pamatsastāva futbolists)
D. Simpson (Tāls rezervists)
T. Kuszczak (Rezervists)

Spēlēja tikai 1 (!!!) pamatsastāva spēlētājs. Pārējā komanda - tuvāki vai tālāki rezervisti. Nesalīdzini ar Romas sastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:24, pirms 17 gadiem
Bļāviens Jūs paši saprotat par ko strīdaties, kas bijis, bijis, būs jaunas spēles un tad arī redzēs, kas stiprāks, tad būs stiprākie sastāvi, un redzēs kuram krāniņš garāks, Jūs tagad mēraties, kaut arī vēl no biksēm neesat izvilkuši

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:24, pirms 17 gadiem
artuur, par MU sastāvu strīds nebija, to šim džekam pārmest nevar. Strīdējāmies par Roma sastāvu. Atzīšos, pats tikai pēc viņa apgalvojuma paraku dziļāk - vienkārši jau bija nojauta, ka kaut kas tiek zīmēts krāsaināks nekā patiesībā bija. Fani tā bieži dara, it sevišķi izsakot apgalvojumus par lietām, kuras nav tik viegli un ātri pārbaudīt.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:27, pirms 17 gadiem
Edmund, ieliku vienkārši kā nedaudz novēlotu pamatojumu šim te:
"Romai jau grupas spēlēs bija iespēja atriebties. Tā vietā nespēja tikt galā ar United rezervistiem Romā.."
Ko Mixes centās atspēkot.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:30, pirms 17 gadiem
man liekas pusfinala bus:
barcelona - mu
arsenal - chelsea

  -1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:49, pirms 17 gadiem
Artuur.Nesaprotu,pričom tur tā nevienam nevajadzīgā spēle?Vai Romu pret Madridi redzēji?Zini man bija tas gods.Tāpat redzēju MU pret Lionu.Izmocīja.Un Liona šogad man par lielu apbēdinājumu nav tik laba kā pierasts.Debesis pret zemi draudziņ.MU nav izredžu pret tādu Romu kāda bija Madridē.Nekādu!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 17:52, pirms 17 gadiem
Vispār jau pēc izlozes rezultātiem var sanākt tāds prikols,ka finālā atkal ir Barca-Arsenal.Henry šoreiz citas krāsas formā,bet atkal kausu nedabū...

  +3 [+] [-]

, 2008-03-14 17:54, pirms 17 gadiem
Vienīgais stulbums,ka no brauciena uz Turciju laikam tomēr neizdosies izvairīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-14 17:58, pirms 17 gadiem
diezgan interesanti paari ! buutu diezgan smiekliigi ja liidz finalam pimeeram aizkuultos Schalke04 - Fenerbahce kkaa tasw bija kaadus gadus atpakal kad speleja Porto - Deportivo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-14 18:00, pirms 17 gadiem
Edmund,tu pieminēji bukiju viedokli.Bet vai tu esi redzējis šogad kaut vienu spēli,vienalga kur,vienalga kādā turnīrā,kur MU neskaitītos favorīts?Nu nav tādu spēļu.Brīžiem ir tāda sajūta,ka bukiji vispār spēles neskatās,tikai lasa MU mājas lapu.Taču tā nav-tā ir bukiju gudra doma.Redzi 1.45 ir pietiekami labs koeficents,lai milzum daudz apmāto saliktu uz to savu naudiņu.Tad arī bukiji varēs berzēt rokas.A kurš tad liks uz Romu?Viņi tak lūzeri.Nu daži jau paraks dziļāk,paskatīsies mačus un nopelnīs.Bet tas būs piliens jūrā,salīdzinot ar tiem miljoniem,kas zaudēs savu naudiņu,liekot uz MU

  +2 [+] [-]

, 2008-03-14 18:03, pirms 17 gadiem
es domaju ka turki var celsiju uzvilk

     [+] [-]

, 2008-03-14 18:06, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Dandij, tu laikam tiešām esi nelabojams āpsis, ja domā, ka Man Utd nav nekādu izredžu pret Roma. Man jau sāk nereāli apnikt šitie tavi bērnišķīgie komentāri, pirmais ko tu te uzraxti ir, Roma bez variantiem, paņems, viss punkts, nekādu argumentu, nekā, tu izsaki spriedumus balstoties uz kaut kādu spēli kas notikusi pirms 2 nedēļām, turklāt nav iespējams salīdzināt RM spēles stilu un kvalitāti ar Man Utd! Otrkārt, atceros, kaut kur diezgan pasen lasīju vienā topicā, kur tu teici, ka tev esot doma atvērt totalizatoru konsultācijas biroju vai kā viņu tur! Tad man tev jautājums, kā tev iet ar to kantori?! Jo spriežot pēc taviem komentiem, tu jau zini spēles rezultātu, truklāt tavs viedoklis nesakrīt ar vispasaules pieņemtiem likumiem un patiesībām... Pēc maniem aprēķiniem tev būtu jābūt stāvus bagātam, protams ja tevī kāds klausītos!

p.s. tavā vietā daudz vairāk uztrauktos par to kā tavs Arsenal tik tālāk, jo es piemēram cerēju ka Man Utd netiks ielozētas divas komandas, un viena no tām bija Pool, otra Barca. Benitezs ČL ir ģeniāls un Toress ir uz viļņa! Redzēs, redzēs kā tava mīļota komanda tiks tālāk

Gribu izcelt-"Nav iespējams salīdzināt RM spēles kvalitāti ar MU."Piekrītu!Piekrītu!piekrītu!Real rāda daudz saturīgāku sniegumu.Esmu viņus redzējis pietiekami.Es esmu Barca piekritējs Spānijas La Liga.Tātad,ja es saku,ka Real ir labi šogad,tad tas noteikti nav pārspīlēts.Rets gadījums,bet man patiešām reizēm sagādā baudu uz viņiem skatīties.Un Roma viņus uzvilka.Abās spēlēs.Un tikko kā,nevis pirms gada

  -2 [+] [-]

, 2008-03-14 18:15, pirms 17 gadiem
--->Dandijs

gribeetos vien redzeet kaa tu pats uzliktu kaadu nopietnu suminju uz Romu, to ka dirseejs esi tas nu gan ir skaidrs.... bukmeikeri jau nu peec tavas izdomaataas sheemas nekaadiigi nekad neriskees...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-14 18:33, pirms 17 gadiem
Piedod Dandij, bet tiesaam - nav tagad absoluuti nekaadas jegas te cepties par MU izredzeem, jo galvenaas raizes ir kaa gunneri nospeelees pret Liveriem un kaa veiksies EPL ciinjaas - MU lai paliek! Vareesi apnjirgt (ja buus iemesls kaadeelj) vinjus veelaak - tagad concentrate uz gunneru speeleem... apskaties uz gunneru naakoso 7 speelju kalendaaru, kuru ieliku 2. komentaaru lapaa - 5 no taam ir ar Big four klubiem! ja nekljuudos, tad, ja sasniedzam semi-final un to pasu izdara Chelska - tad skjiet, ka 11 naakosaas speelees, tad shis skaitlis pieaugs liidz 7 speeleem!
5 no 7 speeleem ar Big Four - domaaju, ka vajadzeetu tev tagad pieveerst uzmaniibu shim, nevis Romai... ja liktenis lems, tad arii Roma savu darbinju padariis.. tagad lai MU fani raizeejas/ir paarliecinaati par savu klubu - netiks vinji taalaak - tad vareesi te mazliet izpriecaaties.... tagad tam ir tikai tuksa veertiiba un tu pats sev tikai roc bedri... piedod, bet taa tas ir...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-14 18:34, pirms 17 gadiem
es domāju ka uzvarēs tā komanda kurā ir ieguldīts vis lielākā atdeve par savu klubu un viennozīmīgi uzvarēs tā komanda kas ir vis stiprākā. man patīk visas komandas lai tak cīnās.kas atiecās pašu komandu tad es dodu priekšoku čelsijai nu bet skatīsimies/

  +2 [+] [-]

, 2008-03-14 18:34, pirms 17 gadiem
go gunners go!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-14 18:43, pirms 17 gadiem
Tofix, labi komentāri!

Dandij, tu atkal mēģini liet ūdeni, nekādi neargumentējot sevis teikto. Roma spēcīgāka par United? Tava loģika ir vienkārši apbrīnojama. Nedaudz sastrukturizējot, tā izskatās šādi:
1) Tev Real šķiet spēcīgāka par United (šķiet nav tas pats, kas ir spēcīgāka)
2) Roma tikko pieveica Real (jāsaka gan, ka pieveica stipri novājinātu Real.. novājinātais Real arī, tavuprāt, ir spēcīgāks par United?)
3) Tātad Roma 100% uzvarēs United

Pieturoties pie šādas loģikas, spēcīgākā komanda Pasaulē ir Derby County. Jeb varbūt Barnsley?

Beidz tak stāstīt šīs dumības. Kāds tev paklausīs un saliks naudu uz Romas un ļoti iespējams, ka zaudēs. T.i. drīzāk zaudēs nekā vinnēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja