Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Grandu sadursme ČL 1/4 finālos Parīzē un Minhenē

Rolands Eliņš

Grandu sadursme ČL 1/4 finālos Parīzē un Minhenē
Lionels Mesi un Zlatans Ibrahimovičs
Foto:AP/Scanpix

Čempionu līgā šovakar tiks aizvadīti pirmie ceturtdaļfināla mači, kuros piedalīsies četru futbola lielvalstu čempionātu līderi. Ambiciozā "Paris Saint Germain" (PSG) savā laukumā uzņems vareno „Barcelona”, bet Minhenē Bundeslīgas līdere „Bayern” uzņems Veco sinjoru („Juventus”) no Turīnas. Abu spēļu sākums plkst. 21.45 pēc Latvijas laika.

Ar patiesi skaļu transfēra darījumu palīdzību PSG ir nonākusi tur, kur vēlējās, proti, cīņā par Čempionu līgas troni. Ceļu gan šobrīd aizšķērso varens un iespaidīgs šķērslis no Spānijas („Barcelona”), kurš vēl nemaz ne tik sen bija mājvieta trim PSG spēlētājiem (Ibrahimovičam, Maksvelam un Motam). Šis apstāklis, protams, mačam piešķirs papildus intrigu, jo Ibrahimoviča vēlme gūt vārtus (vēlams vairākus) pret savu bijušo komandu būs milzīga. Mačā Parīzē gan nevarēs piedalīties Tjagu Mota, kurš treniņā guvis savainojumu.

Neskaitot viņu, PSG spēlēs savā gandrīz labākajā sastāvā, savukārt „Barcelona” šai spēlei gatavojusies īpaši rūpīgi, jo iepriekšējā Spānijas čempionāta mačā pret „Celta Vigo” (2:2) nolēma atpūtināt vairākus savus līderus (Injestu, Villu, Maskerāno), turklāt vārtos pēc četru Spānijas čempionāta spēļu izlaišanas diskvalifikācijas dēļ atgriezīsies Viktors Valdess. Aizsardzības līnijā gan viņam pietrūks Karlosa Pujola un Adriano, taču laukuma malā būs atgriezies galvenais treneris Tito Vilanova, kurš iepriekšējos divus mēnešus pavadīja Ņujorkā, rehabilitējoties pēc pieauss dziedzera audzēja operācijas.

Šīs divcīņas mērogu ir grūti pārvērtēt, jo abas komandas šobrīd atrodas savu nacionālo čempionātu (Francijas un Spānijas) pārliecinošās līderpozīcijās, turklāt ne Deivida Bekhema, ne Lionela Mesi vārdi daudz jāreklamē nav. Bekhems, kurš pavisam nesen tika kritizēts par neprofesionalitāti, gatavojoties spēlei, gan pamatsastāvā diez vai izies, jo Karlo Ančeloti ir gatavs dot priekšroku 20 gadus vecajam itālim Marko Verrati. Starp citu, itāļu mediji nesen (vēl pirms pirmā aprīļa) ziņoja, ka Žuzē Mourinju nosūtījis Ančeloti taktiskos plānus, kā spēlēt pret „Barcelona”. Ančeloti to gan noliedz, taču diez vai viņš šo faktu tā arī visiem atklātu, ja tā tomēr būtu patiesība.

Runājot nopietnāk, Ančeloti izteicies, ko komanda nav nobijusies no „Barcelona” skaļā vārda un lieliskās spēles: „Protams, visi redzam, kā spēlē „Barcelona”, taču šovakar vispirms domāsim paši par savu spēli, centīsimies parādīt savu labāko sniegumu. Lai arī varbūt negaidu, ka kontrolēsim mača gaitu, taču domāju, ka mūsu futbolisti būs gatavi cīnīties un izmantot savas iespējas.”

PSG nav piedzīvojusi zaudējumu Eiropas kausos jau 23 pēdējās spēlēs (pēdējoreiz 2006.gadā pret „Hapoel”), taču Čempionu līgas pusfinālu savā vēsturē sasniegusi tikai vienreiz. Interesanti, ka arī toreiz, 1994./1995. gada sezonā ceturtdaļfinālā PSG spēkojās ar „Barcelona” un divu spēļu summā uzvarēja ar 3:2. Kopš tā laika gan daudz ūdens aiztecējis, un šosezonu „Barcelona” uzsāka tik vareni, ka pretinieki jau laikus slēpās laukuma malās – pirmajos 23 mačos tika piedzīvots tikai viens zaudējums, bet Mesi bija paguvis gūt jau 34 vārtus. Tiesa, pēdējā laikā „Barcelona” tik milzīgu iespaidu vairs neatstāj, turklāt satraukuma vērta ir izbraukuma spēļu statistika – pēdējās astoņās spēlēs viesos uzvarēts tikai divreiz (pa trim neizšķirtiem un trim zaudējumiem), kā arī ČL iepriekšējā kārtā viesos ar 0:2 piekāpās „Milan” (mājas spēle gan visu nokārtoja spāņu kluba labā).

”Bayern” uz randiņu Minhenē sagaida Veco sinjoru

Neko daudz pieticīgāks nebūs arī mačs Minhenē, kur tiksies Vācijas un Itālijas nacionālo čempionātu līderi „Bayern” un „Juventus”, turklāt abas komandas savu sezonas iespaidīgāko sniegumu rāda tieši pēdējā laikā. „Bayern” spēku vēl pavisam nesen uz savas ādas izbaudīja Artjoms Rudņevs un viņa HSV, kura šajā Bundeslīgas mačā savos vārtos atrada veselas deviņas bumbas, turklāt „Bayern” ir tikai viena maza soļa attālumā līdz Bundeslīgas čempionu titula nodrošināšanas (tuvākos sekotājus apsteidz par 20 (!) puntkiem). Lai noraksturotu „Bayern” spēku, pietiks pateikt, ka Klaudio Pisaro, kurš spēlē pret HSV guva četrus vārtus un divreiz rezultatīvi piespēleja, šovakar, visticamāk, pat neizies laukumā sīvās konkurences dēļ.

Tiesa, šovakar „Bayern” nāksies spēkoties ar sīvo itāļu aizsardzību, kura A sērijā 30 spēlēs šosezon ielaidusi tikai 19 vārtus, bet Eiropas kausos nav zaudējusi jau 18 spēlēs pēc kārtas. „Juventus” astotdaļfinālā arī ļoti pārliecinoši izmaršēja cauri Glāzgovas „Celtic” rindām, divu spēļu summā uzvarot ar 5:0, kamēr „Bayern” pēc lieliskas mājas spēles viesos ar 0:2 piekāpās „Arsenal”, kas gan netraucēja uzvarēt divu spēļu summā.

„Zinu, ka neesam favorīti šā vakara spēlē,” saka „Juventus” treneris Antonio Konte, „taču zinu arī, ka mūsu futbolisti spēlēs ar degsmi un iedvesmu un neizturēsies kā zaudējumam nolemti pastarīši.” Viņam piekrīt arī vārtsargs Džanluidži Bufons, kurš norāda, ka „Juventus” aizsargi ir "pārāk normāli, lai būtu slaveni", taču šobrīd viņu aizsardzības trio Barzagli-Čellīni-Bonuči ir viens no labākajiem, ja ne labākais, pasaulē.

Nelielas raizes Kontem gan rada Melnkalnes uzbrucēja Mirko Vuciniča veselība, jo viņš šobrīd atgūstas no gripas, tādēļ „Juventus” uzbrukumā, visticamāk, sūtīs Alesandro Matri un Fabio Kvarjarellu. Savukārt „Bayern” rindās varētu atgriezties Džeroms Boatengs un Bastiāns Šveinsteigers, taču jau tagad skaidrs, ka mačā nepiedalīsies Havi Martiness (dzeltenās kartītes). Dzeltenās kartītes šajā duelī var spēlēt lielu lomu, jo pa vienam plāksterim jau ir pieciem komandu sākumsastāvu spēlētājiem („Bayern” - aizsargiem Lāmam un Dantem, „Juventus” – pussargiem Vidālam, Marhisio un Lihtšteineram), kuriem visiem būs jāuzmanās, jo brīdinājums šī vakara spēlē liegs dalību atbildes mačā nākamnedēļ.

Abu šī vakara spēļu sākums plkst. 21.45 pēc Latvijas laika, savukārt atbildes spēles norisināsies jau pēc nedēļas.

Slēpts komentārs: krustojums

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 12:02, pirms 12 gadiem
domāju ka barsa uzvarēs, un minhenē varēu but neizšķirts
bet kas to lai zin

  +4 [+] [-]

, 2013-04-02 12:03, pirms 12 gadiem
Galvenais lai kaada komanda nezaudee ceribas uz otro machu jau shodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rezgalis007

  +9 [+] [-]

, 2013-04-02 12:08, pirms 12 gadiem
ja PSG ir grands dēļ naudas kas ieplūst pēdēja gada laikā
šovakar tikai 3 grandus redzu,PSG to statusu ir nopirkusi ar arābu naudu,lai pienak pec paris gadiem ar panākumiem un tad būs grands.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 12:12, pirms 12 gadiem
skonta vperjod!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 12:24, pirms 12 gadiem
Kāpēc abām spēlēm bija jābūt vienā dienā? Pat nezinu, ko labāk skatīties. Ibrahimovičš pret Messi-tas tik bus saldais ēdiens + vēl noteikti vecais labais Bekhems.
Bet arī Bayern un Juventus būs kaut kas. Bayern uzbrukums pret Juventus aizsardzību.
Šīm spēlēm bija jānotiek katrai savā dienā, jo rītvakar nav gaidāmas tik saldas cīņas, kā nekā favorīti tur ir diezgan izteikti, jo, ja nekas liels nenotiks, tad pusfinālā jābūt gan Real, gan Dortmundei. Bet šajās divās cīņās uzvarētājus prognozēt gan ir daudz grūtāk.
Protams Barcelona būs favorīte, bet PSG arī var uzvarēt.
Bayern un Juventus pārī kaut ko prognozēt ir grūti, bet priekšroku atdotu Bayern.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-02 12:29, pirms 12 gadiem
Gribetos lai PSG uzvar. Guuuuuuuud luck..

  -2 [+] [-]

, 2013-04-02 12:30, pirms 12 gadiem
Bayern vs Juve all day.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 12:45, pirms 12 gadiem
PSG ir visas iespējas iekost FCB, jo atkal traumas liek par sevi manīt, taču ceru, ka FCB būs mācījusies no savām kļūdām un 2.x uz tā paša grābekļa neuzkāps.
Par FCB un skaistu futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 13:04, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Tie jau visi Ronaldīnas faneļi, mazie pinkšķi!!
Tev laikam beerniba dikti paari nodariits..
Zjeel Tevi

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 13:22, pirms 12 gadiem
uh tiii , nav žēl nevienas no šim komandām , ceru uz kārtīgu slaktiņu! Saplosat viena otru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 14:57, pirms 12 gadiem
Varbut kaads zina kaadu interneta maajas lapu,kuraa var skatiities kaadu no shodienas speeleem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 15:04, pirms 12 gadiem
ivarsv rakstīja: Varbut kaads zina kaadu interneta maajas lapu,kuraa var skatiities kaadu no shodienas speeleem?
streamhunter.eu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-02 15:18, pirms 12 gadiem
krustojums rakstīja: ibrakadabra un 3:1
barselonas labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 15:34, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: PSG laikam šī būs pēdējā sezona, kad kaut ko sasniegs, jo gan spēlētāji, gan Bahreinas īpašnieks notīsies
http://www.tvnet.lv/sports/futbols/459218-francijas_nodoklis_bagatajiem_attieksies_ari_uz_futbolistiem
Nekur rakstā nav teikts, ka notīsies. Un īpašnieki nav no Bahreinas. PSG naudas ziņā nevajadzētu būt problēmām maksāt arī jauno procentu likmi (vienīgi sāktos problēmas ar FFP noteikumu izpildi). Jaunā nodokļu likme, kura vēl nemaz nav ieviesta, pamatīgi pavājinātu pārējos lielos klubus, kā Liona, Marseļa, Lille.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 15:35, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Tie jau visi Ronaldīnas faneļi, mazie pinkšķi!!
Vienīgais iemesls, kāpēc sasperjods ar tevi tusē, ir vecums, ne? Jo pēc intelekta jums sapas kā avioinženierim ar cūku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 15:44, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: Maksāt 75% no ienākumiem valstij vienmēr ir problēma
Slinkums rēķināt precīzāk, bet, rupji rēķinot, PSG gadījumā pašreizējam sastāvam tas varētu nozīmēt ap +40-50 miljoniem eiro. Domā, ka šeihiem tādu naudu atrast būs problēma? Problēma būs atbilstoši noteikumiem palielināt ienākumus, lai neizslēgtu no Eirokausiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 15:45, pirms 12 gadiem
saldais ēdiens.......
Par Barcelona!!

     [+] [-]

, 2013-04-02 15:50, pirms 12 gadiem
ivarsv rakstīja: Varbut kaads zina kaadu interneta maajas lapu,kuraa var skatiities kaadu no shodienas speeleem?
Watch Hockey Online - FromSport - FromBar -...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 15:57, pirms 12 gadiem
gurgucis rakstīja: ja PSG ir grands dēļ naudas kas ieplūst pēdēja gada laikā
šovakar tikai 3 grandus redzu,PSG to statusu ir nopirkusi ar arābu naudu,lai pienak pec paris gadiem ar panākumiem un tad būs grands.
Labi, ka Barca un Real nav sastāvu nopirkuši tikai par bargu naudu, bet tur spēlē pārsvarā viņu pašu uzaudzināti jaunieši, ne?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 16:12, pirms 12 gadiem
Šovakar 2 spēles viens fināla cienīgs mačs un otrs grupas turnīra mačs - žēl, ka VSB šovakar tiešraidē rāda to grupu turnīra spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 16:30, pirms 12 gadiem
remark rakstīja: Labi, ka Barca un Real nav sastāvu nopirkuši tikai par bargu naudu, bet tur spēlē pārsvarā viņu pašu uzaudzināti jaunieši, ne?
nu jau, nu jau. FCB var izlikt konkureetspeejiigu pamatsastaavu, kas pilniibaa sastaav no kluba audzeeknjiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 16:32, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: muļķības - ne visu naudu.
muljkjiibas - visu naudu. RM peedeejos paardesmit gados bija tikai viens aizdomiigs dariijums ar kluba baazes paardoshanu pilseetai, bet kopumaa abi superklubi ir pelnoshi uznjeemumi, kuru akcionaari ir liidzjuteeji - socios -, un nevis naftas magnaati.

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:53, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: bet tads ir musdienu futbols, patik tev vai ne.... to pashu var teikt pa City.....
to pašu jau esmu teicis par City,PSG,Malaga

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 16:54, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: muljkjiibas - visu naudu. RM peedeejos paardesmit gados bija tikai viens aizdomiigs dariijums ar kluba baazes paardoshanu pilseetai, bet kopumaa abi superklubi ir pelnoshi uznjeemumi, kuru akcionaari ir liidzjuteeji - socios -, un nevis naftas magnaati.
Bet vēsture jau nav tikai pēdējie pārdesmit gadi.
Doma tāda, ka praktiski jebkurš pašreizējais grands savu vēsturi un panākumus ir būvējis apstākļos, kad tam noteiktā brīdī ir bijis vairāk naudas nekā apkārtējiem.
Pašreizējos apstākļos, kad ir tik izteikta grandu un otrā ešelona noslāņošanās gan finansiālā, gan prestiža ziņā, šajā elites vilcienā ielēkt bez nozīmīgiem ieguldījumiem ir nereāli, bet laiku organiskai attīstībai neviens, tostarp jau nostabilizējušies klubi ar vārdu, nedos - nu centīsies tur tāds PSG pakāpeniski attīstīties, viņus noēdīs, izpirks sastāvu visi bagātie spāņi, itālieši, angļi. Tāpēc arī iet ar kāju durvīs un ar daudzmiljonu ieguldījumiem, jo to prasa konjunktūra.

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:54, pirms 12 gadiem
General Franco rakstīja: atshkiriba ir ta ka FCB un RM ir nopelnijushi naudinu ar futboli nevis naftu...
Un tas Kataras šeihs, kas vada Qatar Foundation, naudu taisa no kartupeļu audzēšanas tuksnesī

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 17:00, pirms 12 gadiem
remark rakstīja: Un tas Kataras šeihs, kas vada Qatar Foundation, naudu taisa no kartupeļu audzēšanas tuksnesī
cik stulbam jaabuut, lai jauktu kluba iipashniekus un krekla sponsorus?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 17:08, pirms 12 gadiem
Par Bayern un PSG

     [+] [-]

, 2013-04-02 17:19, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Bet vēsture jau nav tikai pēdējie pārdesmit gadi.
Doma tāda, ka praktiski jebkurš pašreizējais grands savu vēsturi un panākumus ir būvējis apstākļos, kad tam noteiktā brīdī ir bijis vairāk naudas nekā apkārtējiem.
Pašreizējos apstākļos, kad ir tik izteikta grandu un otrā ešelona noslāņošanās gan finansiālā, gan prestiža ziņā, šajā elites vilcienā ielēkt bez nozīmīgiem ieguldījumiem ir nereāli, bet laiku organiskai attīstībai neviens, tostarp jau nostabilizējušies klubi ar vārdu, nedos - nu centīsies tur tāds PSG pakāpeniski attīstīties, viņus noēdīs, izpirks sastāvu visi bagātie spāņi, itālieši, angļi. Tāpēc arī iet ar kāju durvīs un ar daudzmiljonu ieguldījumiem, jo to prasa konjunktūra.
varbuut taa arii ir, bet tas nenoziimee, ka var apgalvot, ka FCB un RM atnaaca bagaats onkulis un visu nopirka. nu jau paaris gadu desmitus FCB un RM raada finanshu fair-play. cik nopelna, tik teeree. taapat kaa Arsenal.

P.S. ja kas, man nav nekaadu probleemu ar sheihu klubiem. pilniigi pofig, kaa vinji dabuu un teeree naudu.

     [+] [-]

, 2013-04-02 18:14, pirms 12 gadiem
Par frančiem un fričiem !!

  -3 [+] [-]

, 2013-04-02 18:22, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: cik stulbam jaabuut, lai jauktu kluba iipashniekus un krekla sponsorus?
Cik stulbam jābūt, lai domātu, ka pietiek nosponsorēt Barcai kreklus un viņi tev tādu reklāmu sniegtu...

     [+] [-]

, 2013-04-02 18:27, pirms 12 gadiem
remark rakstīja: Cik stulbam jābūt, lai domātu, ka pietiek nosponsorēt Barcai kreklus un viņi tev tādu reklāmu sniegtu...
nu nu. pastaasti siikaak, ko, tavupraat, FCB titulsponsoram veel jaadara, iznjemot jaasamaksaa ap 30 mio pikja (taapat kaa citu lielo grandu sponsoriem). uz priekshu, profesor

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 18:29, pirms 12 gadiem
Par PSG un Juve uzvaram

     [+] [-]

, 2013-04-02 18:30, pirms 12 gadiem
remark rakstīja: Cik stulbam jābūt, lai domātu, ka pietiek nosponsorēt Barcai kreklus un viņi tev tādu reklāmu sniegtu...
pēc tavas loģikas sanāk,ka Barca pirms tam spēlētājus iegādājās par UNICEF līdzekļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-02 19:23, pirms 12 gadiem
es par juventus.

     [+] [-]

, 2013-04-02 19:45, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: nu nu. pastaasti siikaak, ko, tavupraat, FCB titulsponsoram veel jaadara, iznjemot jaasamaksaa ap 30 mio pikja (taapat kaa citu lielo grandu sponsoriem). uz priekshu, profesor
Labi, piedod, kļūdījos

     [+] [-]

, 2013-04-02 19:46, pirms 12 gadiem
nu var sakties!ar vajiem nerviem,un vaju sirdi naskataties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 20:20, pirms 12 gadiem
Sēru vakars var sākties. Tiešām skumji skatīties mīļāko klubu dueli. Salauzta sirds garantēta.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 20:22, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: PSG
O! Ilggadējs PSG fans?...Līdz finālam?

     [+] [-]

, 2013-04-02 20:35, pirms 12 gadiem
Bekhems izies starta 11niekā PSG. Nu man vairs tik ļoti negribas vērot Juves vs Bayern maču.

     [+] [-]

, 2013-04-02 20:42, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 21:07, pirms 12 gadiem
Čujs, ka būs šitā:
PSG-1 Barca-1
B.M.-2 Juventus-1

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:14, pirms 12 gadiem
Eu, nu! rakstīja: Čujs, ka būs šitā:
PSG-1 Barca-1
B.M.-2 Juventus-1
0:3 jo Barcelona XI: Valdes, Alves, Mascherano, Pique, Alba; Busquets, Iniesta, Xavi; Villa, Messi, Alexis.
2:1 ari

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:14, pirms 12 gadiem
Galvenais, lai Barca nerādītu tādu spēli kā Milānā, tad jau viss būs ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:15, pirms 12 gadiem
Par Barsu un Juvi!

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:20, pirms 12 gadiem
Pagaidīšu veterānu mačus, lai atkal pavērotu Bekhemu darbībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:23, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidīšu veterānu mačus, lai atkal pavērotu Bekhemu darbībā
Man baigā neziņa ko iesākt. Laikam split screen taisīšu. Skatīšos abus mačus reizē, jo gribas redzēt abas spēles. Bekhems tādā līmenī, pret Barcu ... Tas uzreiz uzsit pa futbola vēstures stīgām. Kā agrāk ... Bet tai pat laikā, gribas redzēt arī Juvi un Bayern. Tāpēc jādala ekrāns laikam būs.

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:28, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man baigā neziņa ko iesākt. Laikam split screen taisīšu. Skatīšos abus mačus reizē, jo gribas redzēt abas spēles. Bekhems tādā līmenī, pret Barcu ... Tas uzreiz uzsit pa futbola vēstures stīgām. Kā agrāk ... Bet tai pat laikā, gribas redzēt arī Juvi un Bayern. Tāpēc jādala ekrāns laikam būs.
Jebkuram futbola fanam tā ir, vienu jāstās live otru tikmēr jāieraksta un pēc tam jāskatās nezinot iznākumu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 21:29, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sēru vakars var sākties. Tiešām skumji skatīties mīļāko klubu dueli. Salauzta sirds garantēta.
Jūtu tev līdzi. Nav viegli sekot līdzi, kad divas tavas mīļas komandas cīnās viena pretim otrai.

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:36, pirms 12 gadiem
forge rakstīja: Jebkuram futbola fanam tā ir, vienu jāstās live otru tikmēr jāieraksta un pēc tam jāskatās nezinot iznākumu
VSB jau to piedava !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:44, pirms 12 gadiem
patiess prieks redzeet Bekhemu saakumsastaavaa!

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:46, pirms 12 gadiem
nav kādam kāds normāls links un PSG barsa speli?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 21:46, pirms 12 gadiem
kur varēs redzēt barsu pret psg???

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:49, pirms 12 gadiem
Alaba!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:50, pirms 12 gadiem
Bekhems spele pamatsastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 21:50, pirms 12 gadiem
ahh, kā PSG varēja.

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:51, pirms 12 gadiem
PSG - Barsa (krievu val.)
Торрент-ТВ. Онлайн трансляция НТВ

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:52, pirms 12 gadiem
linku lūdzu

     [+] [-]

, 2013-04-02 21:52, pirms 12 gadiem
bez registracijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 21:54, pirms 12 gadiem
kads neskatās kkur caurs sopcast? negrib linku atsūtīt.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 22:02, pirms 12 gadiem
par juves un minhenes speli

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:03, pirms 12 gadiem
Kāds var pateikt, kas notika ar Krosu (pieņemu, ka trauma), ka viņš jau 15. minūtē tika nomainīts?

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:09, pirms 12 gadiem
camon, moš kāds iemet kādu linku?

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:11, pirms 12 gadiem
manirok rakstīja: camon, moš kāds iemet kādu linku?
es skatos rakstisko tiešraidi, ja vajag ta te Home | Live Match Centre un te Home | Live Match Centre
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 22:13, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Uz kuru spēli?
barsas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 22:24, pirms 12 gadiem
kurs gan cits, messi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:27, pirms 12 gadiem
Un viss ši spēle ir galā. Nekādas skatāmības vairāk tik bumbo.!

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:34, pirms 12 gadiem
Bayern un Juventus spēlē intresanta? Barsas un PSG galīgi neskatāma

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:34, pirms 12 gadiem
manirok rakstīja: Bayern un Juventus spēlē intresanta? Barsas un PSG galīgi neskatāma
ir ir tur bayern plosās.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:37, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: mums politiski un vēsturiski ir daudz kopīga
mēs spēlējam voļuku kopā
un reizumis atšķiras komentāru stils
kopīgi ārēji apstākļi.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:37, pirms 12 gadiem
forge rakstīja: ir ir tur bayern plosās.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:38, pirms 12 gadiem
Vesais18 rakstīja: Un viss ši spēle ir galā. Nekādas skatāmības vairāk tik bumbo.!
Ja psg neparkotu busu būtu skatāmāk, tiešām..

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:38, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Jūtu tev līdzi. Nav viegli sekot līdzi, kad divas tavas mīļas komandas cīnās viena pretim otrai.
Nav jau gan, turklāt vēl vārti jau pirmajās minūtēs, turklāt no rikošeta. Diemžēl pozitīvās emocijas man šovakar iet secen. Vienīgais forši, ka Mesi ielika, un gandrīz arī otru ielika, kā var noprast pēc "hailaitiem".

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:39, pirms 12 gadiem
kas par vārtiem!!
Dani Alveša piespēle vnk izcila.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:42, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja:
Pagaidām apsveicu, lai arī redzēs, kas notiksies otrajā puslaikā. Jauki, ka vismaz kādam prieks.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:43, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidām apsveicu, lai arī redzēs, kas notiksies otrajā puslaikā. Jauki, ka vismaz kādam prieks.
Izskatās,ka tu tomēr vairāk esi par Juvi.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:47, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidām apsveicu, lai arī redzēs, kas notiksies otrajā puslaikā. Jauki, ka vismaz kādam prieks.
Tur nav, ko apsveikt. Arsenal spēle parādīja Bayern tradicionāli vājās vietas. Ja šovakar Juve iesitīs, minhenieši tālāk netiks tieši tā iemesla dēļ, kāpēc izspruka caur adatas aci iepriekš. Un es vēl domāju, ka Tu esi Bayern atbalstītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:48, pirms 12 gadiem
forge rakstīja: Izskatās,ka tu tomēr vairāk esi par Juvi.
Iespējams, bet varbūt par to, kurš zaudē. 2006.gadā beigās nedaudz vairāk biju par Vāciju, lai arī iepriekš domāju, ka vairāk fanoju par Itāliju. Šādos dueļos nekad nespēju nosvērties par labu kādam no favorītiem. Pēc loģikas vajadzētu izvēlēties to, kuram būtu pa spēkam beidzot pacelt kausu, bet nav ko zīlēt nākotni!

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:48, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: tikko pieslēdzos.
rez.?
1:0
0:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:49, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: tikko pieslēdzos.
rez.?
Viens zaudēts spēlētājs Minhenei

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:50, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Iespējams, bet varbūt par to, kurš zaudē. 2006.gadā beigās nedaudz vairāk biju par Vāciju, lai arī iepriekš domāju, ka vairāk fanoju par Itāliju. Šādos dueļos nekad nespēju nosvērties par labu kādam no favorītiem. Pēc loģikas vajadzētu izvēlēties to, kuram būtu pa spēkam beidzot pacelt kausu, bet nav ko zīlēt nākotni!
Ja barca uzvarētu arī nebūtu iebildumu ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:52, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Tur nav, ko apsveikt. Arsenal spēle parādīja Bayern tradicionāli vājās vietas. Ja šovakar Juve iesitīs, minhenieši tālāk netiks tieši tā iemesla dēļ, kāpēc izspruka caur adatas aci iepriekš. Un es vēl domāju, ka Tu esi Bayern atbalstītājs
Kopš bērnības esmu gan "Juventus", gan "Bayern" fans, tā pat kā Itālijas un Vācijas izlases atbalstītājs. Aptuveni tādas pat izjūtas, it kā sacenstos mani bērni (pirmais vēl gan tikai top).
Bet par "Bayern" vājajām vietām piekrītu. Vēl ir tāda lieta kā savtīgums (skat. Roberī). Bez Krosa būs grūtāk. Bet "Juventus" trūkst jaudas uzbrukumā, kas gan nav nekas jauns. Viss būs atkarīgs no momentu realizācijas.

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:54, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: pastījos flešā, sarkanā nav nevienam
Maiņas bija jāskatās, Kroosam neveiksmīga epizode bija

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:54, pirms 12 gadiem
forge rakstīja: Ja barca uzvarētu arī nebūtu iebildumu ne?
Atkarībā, ko viņi uzvarēs. Ja kādu no maniem favorītiem. tad prieka nekāda nebūs. Konsekventi jūtu lūdzi abiem mīļākajiem klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:56, pirms 12 gadiem
Atkal 2/2 sākums jau interesantāks

     [+] [-]

, 2013-04-02 22:59, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kopš bērnības esmu gan "Juventus", gan "Bayern" fans, tā pat kā Itālijas un Vācijas izlases atbalstītājs. Aptuveni tādas pat izjūtas, it kā sacenstos mani bērni (pirmais vēl gan tikai top).
Bet par "Bayern" vājajām vietām piekrītu. Vēl ir tāda lieta kā savtīgums (skat. Roberī). Bez Krosa būs grūtāk. Bet "Juventus" trūkst jaudas uzbrukumā, kas gan nav nekas jauns. Viss būs atkarīgs no momentu realizācijas.
Šobrīd top?
Es tik nesaprotu, kā var līdzvērtīgi atbalstīt tik dažādus stilus. Labi, vācieši agrāk nebūt nebija tik skatāmi, bet tagad, apmēram kopš 2006.g.? Itāļu skola gan laikam ir nemainīga.

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:01, pirms 12 gadiem
Btw, nesaprotu, kas ar Noieru pēdējā laikā noticies, nu tik muļķīgas kļūdas gan klubā, gan izlasē

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:02, pirms 12 gadiem
kaads varbuut zina, kaapeec Messi ir nomainiits otrajaa puslaikaa? Kaada trauma?

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:03, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Šobrīd top?
Es tik nesaprotu, kā var līdzvērtīgi atbalstīt tik dažādus stilus. Labi, vācieši agrāk nebūt nebija tik skatāmi, bet tagad, apmēram kopš 2006.g.? Itāļu skola gan laikam ir nemainīga.
Kaut kā vnk iekrīt sirsnīņā noteiktas komandas, man piemēram simpatizē Juventus, Arsenal un Barca , jau izsenis, Del Pjero, Pirres ,Barcas stils kā tāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:05, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: nebūs vairs, kas barsai sit
vilanovas stratēģija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:08, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: nebūs vairs, kas barsai sit
pirmo puslaiku neredzeeju, nebija tachu nekaadas situaacijas kur vinsh vareeja guut traumu?

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:08, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: paskaidro
nu anceloti redzēja,ka messi sāks ārdīties uzčinīja strateni pret viņu, bet redz vilanova to paredzēja un vispār messi nelaida laukuma

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:15, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Šobrīd top?
Es tik nesaprotu, kā var līdzvērtīgi atbalstīt tik dažādus stilus. Labi, vācieši agrāk nebūt nebija tik skatāmi, bet tagad, apmēram kopš 2006.g.? Itāļu skola gan laikam ir nemainīga.
Nu, šobrīd jau aug puncī
Vāciešu un itāliešu futbolam piemīt īpašības, kuras es apbrīnoju un cienu. Katram, protams, tās ir savas, bet kopumā esmu abu šo futbola skolu piekritējs; tā nu ir sanācis, turklāt kopš bērnības.

Un 2:0 tas ir nopietni, lai arī ne kritiski. Tomēr tas varētu būt kritiski "Juventus" uzbrukuma kontekstā; nu, nevedas turīniešiem ar tiem uzbrukumiem. Un negūstot vārtus, šāda līmeņa dueļos uzvarēt ir praktiski neiespējami...un tieši moments. Vismaz kaut kāds uzplaiksnījums. Jo interesantāk. Tikai interesanti, vai otro vārtu zaudējumā Bufons kļūdījās, vai arī tā bija nejaušība?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 23:16, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Btw, nesaprotu, kas ar Noieru pēdējā laikā noticies, nu tik muļķīgas kļūdas gan klubā, gan izlasē
Bezdarbība notrulina maņas - tā tam būs būt. Tā turpinot Noiers var sākt uztraukties par vietu Vācijas izlases vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:22, pirms 12 gadiem
ZLATANS gūst vārtus aizmugures stāvokli

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:23, pirms 12 gadiem
Aizmugure Zlatanam bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 23:23, pirms 12 gadiem
100% aizmugure. Kā tā var ieskaitīt?!

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:23, pirms 12 gadiem
kas par aizmuguri

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 23:27, pirms 12 gadiem
Zobgrauzis rakstīja: 100% aizmugure. Kā tā var ieskaitīt?!
Jo labāk intrigai Tas tā, lai katalāņi neatslābst.

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:30, pirms 12 gadiem
Sūdainais Klatenburgs tiešām ir akls! Riberī pat dzelteno neiedeva par pārkāpumu pret Vidalu. Ok, čīlietis galīgi nav svētais, bet Markam nav jau pirmā reize, kad smagas problēmas ar redzi. Šeit ne tik daudz pārmetumi Riberī, cik kritika mača arbitram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:32, pirms 12 gadiem
psc!

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:32, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, šobrīd jau aug puncī
Vāciešu un itāliešu futbolam piemīt īpašības, kuras es apbrīnoju un cienu. Katram, protams, tās ir savas, bet kopumā esmu abu šo futbola skolu piekritējs; tā nu ir sanācis, turklāt kopš bērnības.

Un 2:0 tas ir nopietni, lai arī ne kritiski. Tomēr tas varētu būt kritiski "Juventus" uzbrukuma kontekstā; nu, nevedas turīniešiem ar tiem uzbrukumiem. Un negūstot vārtus, šāda līmeņa dueļos uzvarēt ir praktiski neiespējami...un tieši moments. Vismaz kaut kāds uzplaiksnījums. Jo interesantāk. Tikai interesanti, vai otro vārtu zaudējumā Bufons kļūdījās, vai arī tā bija nejaušība?
Apsveicu
Ja Tu runā pat par veselas nācijas futbolu, tas, protams, neaprobežojas ar vienu komandu vai izlasi. Jo kā jau minēju, vācieši ir pamatīgi mainījušies, ne tikai etniskā, bet arī pašu vācu futbolistu veidolā; stils, raksturs. Tāpēc tomēr, vismaz pēc komentāriem, ir sajūta, ka Tev vairāk uz itāļiem velk. Tas jau nav nekas slikts, vnk parasti sanāk, ka Bayernam pieslēdzies, kad tas ir izdevīgi.

Nez, parasti neuztraucos par itāļu uzbrukumiem, bet gan prettriecieniem. 2:0 nebūt vēl nav pārliecinoši, ja otrā spēle Itālijā.

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:34, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bezdarbība notrulina maņas - tā tam būs būt. Tā turpinot Noiers var sākt uztraukties par vietu Vācijas izlases vārtos.
Jep, Schalkē dabūja pasvīst, bet arī spēlēja līmenī. Eh, Adleram ar steigu jāmeklē cits klubs, HSV nav aršana. Vācu presē jau min manu favorītu Cīleru, taču, objektīvi raujoties, viņam vēl jānobriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:38, pirms 12 gadiem
Labs.

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:39, pirms 12 gadiem
haha ,PSG

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:39, pirms 12 gadiem
Praha rakstīja: Malacis Valdes, māki sačakarēt beigās spēli.
Vai arī izglābt, kā pret Franciju

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:42, pirms 12 gadiem
Praha rakstīja: Malacis Valdes, māki sačakarēt beigās spēli.
Valdes nu nav vainīgs,darīja ko varēja

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:45, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Apsveicu
Ja Tu runā pat par veselas nācijas futbolu, tas, protams, neaprobežojas ar vienu komandu vai izlasi. Jo kā jau minēju, vācieši ir pamatīgi mainījušies, ne tikai etniskā, bet arī pašu vācu futbolistu veidolā; stils, raksturs. Tāpēc tomēr, vismaz pēc komentāriem, ir sajūta, ka Tev vairāk uz itāļiem velk. Tas jau nav nekas slikts, vnk parasti sanāk, ka Bayernam pieslēdzies, kad tas ir izdevīgi.

Nez, parasti neuztraucos par itāļu uzbrukumiem, bet gan prettriecieniem. 2:0 nebūt vēl nav pārliecinoši, ja otrā spēle Itālijā.
Paldies! Esmu lepns.
Par etnisko aspektu piekrītu. Protams, labāk patika, kad visa Vācijas izlase dziedāja himnu, bet pēc redzētā Vācijā mani vairs nekas nepārsteidz.
Šosezon tiešām vairāk koncentrējos "Juventus", jo ir interesantāk analizēt, kamēr "Bayern" vismaz Bundeslīgā iet kā pa sviestu. Pēdējās sezonās gan vairāk sanācis vērot tieši Bundeslīgu nevis A sēriju. Bet komentēju vairāk "Juventus" sniegumu, tas gan fakts.
Pēc spēles varu teikt, ka 2:0 ir godīgs un likumsakarīgs rezultāts. "Bayern" nospēlēja pārāk disciplinēti, lai itāliešiem būtu jebkādas cerības.

     [+] [-]

, 2013-04-02 23:48, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Jep, Schalkē dabūja pasvīst, bet arī spēlēja līmenī. Eh, Adleram ar steigu jāmeklē cits klubs, HSV nav aršana. Vācu presē jau min manu favorītu Cīleru, taču, objektīvi raujoties, viņam vēl jānobriest.
Cīlers ir arī viens no maniem favorītiem Bundeslīgā un ne pirmo sezonu. Arī ter Štegenam nav ne vainas. Un Ādlers Hamburgā var iedzīvoties tikai sirdskaitēs, tas tiesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-03 01:15, pirms 12 gadiem
alexy rakstīja: Btw, nesaprotu, kas ar Noieru pēdējā laikā noticies, nu tik muļķīgas kļūdas gan klubā, gan izlasē
spēļu prakses trūkums. dažu spēli vispār nostāv 90 min un pretinieks neuzsit pa vārtiem. tādos mirkļos nav atšķirības, esi laukumā vai uz soliņa

     [+] [-]

, 2013-04-03 01:24, pirms 12 gadiem
pēc Kāna un Lēmana karjeras beigām bija 3 top kandidāti uz attiecīgo čempi izlasē. Enke pusgadu pirms turnīra izdarīja pašnāvību, palika 2, Adlers norāva traumu, līdz ar to pamatkastnieks sanāca Noiers. tagad augstu kotējas ter Štegens, kaut gan Veidenfelers un Leno ar nav nīkuļi. Adleram HSV laba prakse, ja neiedzīvosies kompleksos, izrausies