Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Auf Wiedersehen, "Bayern"!

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Auf Wiedersehen, "Bayern"!
Oliveram Kānam šodienas spēles bija
atvadas no Eirokausiem
Foto: AFP

Šodien Sanktpēterburgā UEFA kausa pusfināla atbildes spēlē Sanktpēterburgas "Zenit" ar 4:0 sagrāva Minhenes "Bayern", tādējādi nodrošinot vietu turnīra finālā.

"Bayern" sāk spiest jau sākumā
Abu komandu pirmā tikšanās pirms nedēļas Minhenē noslēdzās ar neizšķirtu 1:1. Toreiz "Bayern" labā vārtus guva Riberī, savukārt izlīdzinājumu neilgi pirms mača beigām panāca "Bayern" aizsargs Lusio, bumbu raidot savos vārtos. Rezultāts 1:1 nozīmēja, ka šodien "Bayern" bija jāgūst vismaz vieni vārti - ar minimālu uzvaru vai rezultatīvu neizšķirtu pietiktu, lai tālāk tiktu Minhenes superklubs.

Labi apzinādamies mača likmi un gūto vārtu nozīmi, "Bayern" jau no pirmajām minūtēm metās uzbrukumā. Jau 2. minūtē vācu komanda varēja gūt vārtus - pēc Jansena centrējuma no kreisās malas un Toni bumbas nomešanas labā sitiena pozīcijā nonāca Miroslavs Kloze, taču viņa no sešiem metriem no gaisa raidīto bumbu, stāvot uz vārtu līnijas, izsita Širokovs...

"Zenit" ātrie vārti un atbalstītāji noslāpē vācu motoru
Tomēr jau 4. minūtē piepildītais stadions Sanktpēterburgā varēja gavilēt - pēc Lusio pārkāpuma krievi tika pie soda sitiena aptuveni 20 metru attālumā no vārtiem. Pāvels Pogrebņaks, partneriem neizdarot liekas māņkustības, ieskrējās un raidīja bumbu zem sieniņas. Lai arī sitiens neielidoja vārtu stūrī, Kāns noreaģēt nespēja - 1:0!

Pēc ielaistajiem vārtiem Minhenes komanda uzbruka ar divkāršu sparu. Ze Roberto sitiens no labas pozīcijas lidoja pāri vārtiem, tomēr trakojošā krievu publika, kas sava iemīļotā kluba atbalstīšanai nekautrējās arī salauzt pāris krēslus, minheniešu centienus noslāpēja, un spēle pavisam drīz kļuva līdzīga. Uz Konstantīna Zirjanova tālsitienu, ko tvēra Kāns, "Bayern" atbildēja ar divām tikpat bīstamām izdevībām Riberī izpildījumā. Tomēr drīz vien krievu līdzjutēji gandrīz uzgavilēja vēlreiz - Aņukovs no labās malas izgāja viens pret Kānu, taču vācu vecmeistars, kurš aizvada savas karjeras pēdējo sezonu, krievu futbolista sitienu atvairīja ar kāju.

Zili-baltie ārdās!
Spēles turpinājumā "Bayern" atkal centās pārņemt iniciatīvu, radot ļoti labu iespēju - pēc van Bommela izpildīta soda sitiena, kas īstenībā bija centrējums Demikelim uz tālo stabu, ar galvu tikai nedaudz pāri vārtiem sita Luka Toni. Tuvojoties puslaika pārtraukumam, spēle atkal izlīdzinājās, līdz 39. minūtē "Zenit" palielināja pārsvaru! 2007. gada Krievijas labākais futbolists Konstantīns Zirjanovs eleganti apspēlēja vācu aizsargus, ielauzās soda laukumā un no 14 metriem raidīja bumbu garām Kānam, taču ne vārtu tālajam stūrim - 2:0! Lieki teikt, ka līdzjutēji par šādiem notikumu pavērsieniem vienkārši bija stāvā sajūsmā - 2:0 pēc pirmā puslaika un visas iespējas tikt UEFA kausa finālā!

Krievi atkal aptur "Bayern" spiedienu
Sākoties otrajam puslaikam, "Bayern" galvenais treneris Otomārs Hicfelds gāja uz visu banku, laukumā sūtot uzbrucēju Lukašu Podoļski pussarga Ze Roberto vietā, kā arī pussargu Lellu aizsarga Jansena vietā. Tas sākotnēji deva gaidīto efektu, jo "Bayern", mēģinot atspēlēties, atkal uzbruka visai vētraini - labākā izdevība bija Toni, kura sitienu no 15 metriem atvairīja Malafejevs. "Bayern" gan atkal ātri vien tika apturēti - 54. minūtē "Zenit" pretuzbrukumā guva vēl vienus vārtus! Aņukovs veica reidu pa labo malu, centrēja, un Viktors Faizuļins ar galvu sita precīzi pa vidu, bet netverami - 3:0!

Līdz ar trešo vārtu ielaišanu kļuva skaidrs, ka "Bayern" būtu nepieciešams patiešām liels brīnums, lai arī šoreiz izkļūtu no nepatikšanām un tiktu tālāk. To saprata visi, un brīnums šoreiz vāciešiem pa spēkam nebija. Nolaiduši rokas, "Bayern" sagaidīja spēles pēdējo trešdaļu.

Arī beigas krievu zīmē
Visai līdzīgā, bet momentu nabagā spēlē mačs tuvojās izskaņai. Viena no retajām "Bayern" izdevībām pienāca 70. minūtē, kad Švainštaigera sitienu atsita Malafejevs, bumbu uztvēra Riberī, kura piespēli Podoļskis izniekoja, sizdams garām. Acīmredzot "Zenit" treneris holandietis Diks Advokats savu kolēģi otrā komandā Otomāru Hicfeldu taktiskajā ziņā bija apspēlējis vienos vārtos. Lai gan "Bayern" mača gaitā iespēju netrūka, krievu komanda tomēr spēlēja sakarīgāk un pelnīti nodrošināja vietu UEFA kausa finālā. Ar to samierināties nespēja Toni, kurš par grūdienu pretiniekam pavisam nevajadzīgā momentā saņēma brīdinājumu. Tomēr krieviem ar 3:0 nepietika...

73. minūtē Domingezs labajā malā apspēlēja Lāmu un piespēlēja Pāvelam Pogrebņakam, kurš no 15 metriem vienkārši iesita bumbu labajā stūrī, likdams publikai sākt svinēt ne pa jokam - jau 4:0! Jāpiebilst, ka Pogrebņakam UEFA kausā tie bija desmitie vārti 13 spēlēs - iespaidīgi... "Bayern", kas, rokas nolaiduši, gaidīja mača izskaņu, uzbrukumā nekādīgi nespēja izveidot neko sakarīgu, vien ievērības cienīgs bija uzmainītā Sosas sitiens no 18 metriem, ko atkal tvēra lieliskais krievu vārtsargs Malafejevs.

Pogrebņakam fināls ies secen...
Kopējā prieka ainā par visai palielu iemeslu bēdām gan parūpējās mača varonis Pāvels Pogrebņaks - asi nospēlējot pret Lusio gaisa divcīņā, viņš saņēma brīdinājumu, kas nozīmē, ka fināls "Zenit" labākajam uzbrucējam būs jāizlaiž. Līdz mača beigām būtībā nenotika nekas īpašs, un krievu komanda varēja līksmot - savās mājās pieveikt Vācijas labāko komandu, turklāt - ne tikai pieveikt, bet sagraut otrā prestižākā Eiropas turnīra pusfinālā - tas negadās katru dienu...

Un tā krievu klubs pēc divu gadu pārtraukuma atkal spēlēs UEFA kausa izcīņas finālā. 2004./2005. gada sezonā tik tālu spēja tikt Maskavas CSKA, kas turklāt, finālā ar 3:1 pārspējot Lisabonas "Sporting", arī ieguva prestižo trofeju. Jāpiezīmē, ka tolaik krievu kluba rindās pie balvas tika arī mūsu Juris Laizāns.

"Zenit" pretinieki finālā noskaidrosies šovakar - jau sācies otrs pusfināla mačs starp itāļu "Fiorentina" un skotu "Rangers". Pirmajā pusfināla mačā abas komandas Glāzgovā cīnījās neizšķirti 0:0.

UEFA kausa fināls šogad norisināsies 14. maijā Anglijā, Mančesteras "City" stadionā.

Zenit St. Petersburg - Bayern Munich 4:0 (2:0)
Ar 5:1 divu spēļu summā uzvarēja "Zenit"
Vārti: Pogrebnyak (4', 73'), Zyrianov (39'), Fayzulin (54')
Brīdinājumi: Pogrebnyak - Toni, Lell
"Zenit": Malafeev, Križanac, Dominguez (Lee Ho 89'), Pogrebnyak, Shirokov, Zyrianov, Fayzulin, Anyukov, Denisov (Ionov 90'), Tymoschuk, Gorshkov.
"Bayern": Kahn, Lucio, Demichelis, Ribery, Toni, Ze Roberto (Podolski 46'), van Bommel, Klose (Sosa 62'), Lahm, Jansen (Lell 46'), Schweinsteiger.
Galvenais tiesnesis: Tom Henning Ovrebo

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2008-05-01 21:21, pirms 17 gadiem
Bayern ir pārvērtēta komanda. Vācijā uzvarēja vājā konkurencē un UEFA kausā visu sezonu mocījās. Jau pret Getafe vācu klubam bija jāzaudē un jāizkrīt. Toreiz paveicās, bet tagad beidzot likumsakarīgi no turnīra atvadījās. Jā, Bayern ir Vācijas spēcīgākais klubs, bet Eiropas labāko, teiksim, 10 klubu vidū tas neietilpst (šosezon).

 +30 [+] [-]

, 2008-05-01 21:21, pirms 17 gadiem
Uraaaaaa!Malači Zenit!

 +34 [+] [-]

, 2008-05-01 21:22, pirms 17 gadiem
NU PARSTEIGUMS!!!

 +57 [+] [-]

, 2008-05-01 21:22, pirms 17 gadiem
Labs virsraksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2008-05-01 21:22, pirms 17 gadiem
Bayern kā mīkstie! Zenit čempion!

 +16 [+] [-]

, 2008-05-01 21:22, pirms 17 gadiem
Bayern vienkārši zvaigznes pēdiņas

 +12 [+] [-]

, 2008-05-01 21:23, pirms 17 gadiem
Spēle Bayern izpildijumā drausmīga. Turpretīm Zenitam spēle vienkārši lieliska. Pogrebņaks gan stul*u dzelteno dabuja un finālā nespēlēs. Kānam bučus jākar uz nagliņas, visu cieņu viņam bet labākie gadi aiz muguras. Apsveicu Zenit, bet protams žēl Bayerna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-05-01 21:23, pirms 17 gadiem
Reinixrobis droshvien raud maajas tgd! Virsraksts labs!

 +19 [+] [-]

, 2008-05-01 21:23, pirms 17 gadiem
auch! 4:0 tas tak ir pazemojoshi taadam superklubam ar taadu budzetu... mjaa vaacu prese apeediis trenerus!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-01 21:24, pirms 17 gadiem
Žēl ka Pogrebņaks nevarēs spēlēt
Un tie kas teiks ka spēle tika nopirkta, lai atsū** paši sev un savam domubiedram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-05-01 21:24, pirms 17 gadiem
Zenit jaanjem UEFA kauss. peec 20 minuuteem saakaas speele Itaalijaa kur cerams arii buus rezultatiivs futbols!

  +9 [+] [-]

, 2008-05-01 21:24, pirms 17 gadiem
Apskatījos futbolu pa livetv. Krievi vinnēja. Tas lieku reizi pierāda, ka labs treneris pat no aunu bara var uztaisīt komandu. Tas, savukārt, jāņem vērā mūsu funkcionāriem, atceroties, ko Blats uztaisīja no krieviem basketbolā, ko izdarīja Advokāts ar Zenītu un ko dara Higinss ar krievu izlasi.
Slēpts komentārs: remu

  +5 [+] [-]

, 2008-05-01 21:24, pirms 17 gadiem
Žēl Pogrebņaka - iesit divus vārtus, saņem otro dzelteno kartīti un finālā spēlēt nesanāk. Kaut kas līdzīgs kā savulaik Nedvedam...

  +5 [+] [-]

, 2008-05-01 21:25, pirms 17 gadiem
edgarito rakstīja: man liekas zenit sagrāva ari turkus, vai kļūdos?

Zenit sagrava ari Leverkuzenes "Bayer" izbraukuma 4:1
Slēpts komentārs: reiniksrobis
Slēpts komentārs: Alpha_dog
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-01 21:25, pirms 17 gadiem
Šoreiz pilnībā atbildību par zaudējumu ir jāuzņemas trenerim. Bayern spēlētāji radīja iespaidu, ka viņiem pirms spēles ir bijusi intensiva drope 3 dienu garumā. Grūti vainot kādu konrētu spēlētāju, katastrofāli nospēlēja visa komanda.

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:25, pirms 17 gadiem
"Pašļi vi, Bayern"!
Bez variantiem
Zaudēt tik pārliecinoši Zenitam, kam vairāki pamatsastāva veči nespēlēja ... ehhh, sanāca 3 out of 4.
Bet nākamgad Bayern ar Klinsmanu ČL nokapās tā, ka būs prieks skatīties

  +4 [+] [-]

, 2008-05-01 21:26, pirms 17 gadiem
Alpha_dog rakstīja: Auf Wiedersehen, "Bayern"!
kāds var iztūlkot?


Uzredzesanos Bayern
Slēpts komentārs: remu

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:27, pirms 17 gadiem
Nu jāgaida ātrāk sezonas beigas kad Hicfelds kratīsies prom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-05-01 21:27, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Pirmo reizi ŠĀDS kauns... Hicfeld, EJ NA**J. Kānam arī normāls Pazors... ŠAUSMAS.... Nožēloju, ka skatījos spēli.. Aizsardzība caurums... Atkal tie nevajadzīgie centrējumi... I HATE HITZFIELD!!!!! Nu ok... Papriecājaties... Otrā svarīgākā trofeja gar degunu...

Edmund---> Pašam par sevi smiekli nenāk???

Jāpiekrīt vien ir Edmundam. Bayern šķiet vājāka par Top4 Anglijas klubiem, Top3 Spānijas klubiem un Top3 Itālijas klubiem. Plus vēl ir Zenit un Lyon. Tātad sanāk vismaz ārpus Top12 Eiropā.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-01 21:27, pirms 17 gadiem
Alpha_dog rakstīja: Auf Wiedersehen, "Bayern"!
kāds var iztūlkot?

Smejies???

 +17 [+] [-]

, 2008-05-01 21:28, pirms 17 gadiem
Alpha_dog rakstīja: Auf Wiedersehen, "Bayern"!
kāds var iztūlkot?

Uz redzēšanos, Bayern... Trāpīgi lai kā man nepatiktu...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:28, pirms 17 gadiem
Zenit = iznicinataji

  +4 [+] [-]

, 2008-05-01 21:28, pirms 17 gadiem
AUF WIEDERSEHN .... uz redzeeshanos

Zenit pretuzbrukumi skaisti noraka vaacu superklubu Izskatiijaas ka Bayern paaraak sarezhgjiiti megjinaaja izspeeleet savus uzbrukumus,un luuk rezultaats Hicfelds laikam aizmirsa saveejiem izstaastiit, ka aizsardziibaa arii jaaskrien

  +9 [+] [-]

, 2008-05-01 21:28, pirms 17 gadiem
remu rakstīja: Nekas no tā Zenīta nav - Advokātam viena haļava sanāca. Zenīts krievijas čempī bezcerīgi ir uzsācis, vienu spēli no 6 uzvarējis - UEFA kausa finālists - brīnumi, brīnumi....

Lai gūtu panākumus, ir kaut kas jāupurē - Krievijas čempis.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 21:28, pirms 17 gadiem
Lai vai kā, tas tomēr nav 0:7

  +6 [+] [-]

, 2008-05-01 21:29, pirms 17 gadiem
Bet nu tiesam Zenitam vesturiska uzvara.

 +14 [+] [-]

, 2008-05-01 21:29, pirms 17 gadiem
Krievi brauc uz Angliju, bet angļi uz Krieviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-05-01 21:30, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Pirmo reizi ŠĀDS kauns... Hicfeld, EJ NA**J. Kānam arī normāls Pazors... ŠAUSMAS.... Nožēloju, ka skatījos spēli.. Aizsardzība caurums... Atkal tie nevajadzīgie centrējumi... I HATE HITZFIELD!!!!! Nu ok... Papriecājaties... Otrā svarīgākā trofeja gar degunu...

tu esi smieklīgs

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:30, pirms 17 gadiem
kicker92 rakstīja: Spānijas Top4 es domāj`...
R.Madrid, Barca, Sevilla, Valencia

Nē, Real, Villarreal, Barcelona.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:31, pirms 17 gadiem
tagad es zinu kā tas ir, kad tevi notriec fūre - f.u.c.k.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:31, pirms 17 gadiem
Zenit izskatās ar formu baigi trāpījuši un skrēja kā traki. Vēlreiz pierādās, ka labs treneris dod ļļlloti, ļoti daudz. Zinot, kas vāciešiem ir futbols, domāju pazemojums ir spēcīgs, bet tikmēr ziemeļu galvaspilsētā nerimstas prieki.

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:31, pirms 17 gadiem
kicker92 rakstīja: Spānijas Top4 es domāj`...
R.Madrid, Barca, Sevilla, Valencia

Valencia
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 21:33, pirms 17 gadiem
Zenit mīl vāciešus

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:33, pirms 17 gadiem
zenīts viņiem parādija īsto vietu!!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:33, pirms 17 gadiem
kicker92 rakstīja: Spānijas Top4 es domāj`...
R.Madrid, Barca, Sevilla, Valencia

Valencia nevar Rosenburgu apspēlēt. Šajā sezonā es viņus neliktu pat eiropas top 30!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-01 21:33, pirms 17 gadiem
Virsraksts 10niekā..

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:35, pirms 17 gadiem
Zenit bez maz vai visskatāmākā komanda šogad Eirokausos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-01 21:35, pirms 17 gadiem
Getafe buutu nospeeleejusi saturiigaaku speeli pret Zenit un Zenit noteikti tagad ir galvenie favoriiti uz uzvaru UEFA Kausaa. Lielie favoriiti Bayern izgaazaas kas buutu veel par maigu teikts, kauns atgriezties Vaacijaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:36, pirms 17 gadiem
Cerēju ,Zenīts nepieviļ.Komandas taktika savu izdarīja ,Advokāta priekšā cepuri nost.

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:37, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Bayern ir pārvērtēta komanda. Vācijā uzvarēja vājā konkurencē un UEFA kausā visu sezonu mocījās. Jau pret Getafe vācu klubam bija jāzaudē un jāizkrīt. Toreiz paveicās, bet tagad beidzot likumsakarīgi no turnīra atvadījās. Jā, Bayern ir Vācijas spēcīgākais klubs, bet Eiropas labāko, teiksim, 10 klubu vidū tas neietilpst (šosezon).


Tavuprāt, tātad tagad Zenit ietilspt Eiropas labāko, teiksim, 10 klubu vidū pēc šīs spēles? Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts? Tiešām smieklīgi...

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:38, pirms 17 gadiem
Pareizāk būtu nevis Auf Wiedersehen, bet gan Chus[čuss], tipa čau Bayern

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:38, pirms 17 gadiem
bavārijai galīgi negāja!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:39, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Tavuprāt, tātad tagad Zenit ietilspt Eiropas labāko, teiksim, 10 klubu vidū pēc šīs spēles? Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts? Tiešām smieklīgi...

Man šķiet, ka tevis teiktais "Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts?" nozīmē to, ka tu neesi uztvēris Edmunda teikto.
Jo:
1) Edmunds neteica, ka Zenit tagad ir starp Top10 klubiem;
2) Edmunds nevērtēja Bayern spēku pēc šīs vienas spēles.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-01 21:39, pirms 17 gadiem
Apsveicu visus krievus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:40, pirms 17 gadiem
Hicfelds šodien uzskatāmi parādīja kā ar sūdīgu trenera darbu var norakt visas komandas izredzes. Negribu piekrist tiem, kuri te kladzina, ka Bayern ir baigi vāja komanda utt. Šoreiz galveno lomu nospēlēja psiholoģiskais faktors. Gluži vienkārši, komanda nenovērtēja savus pretiniekus. Hicfelds ir vainīgs, jo pēc, manuprāt, ļooti knapās izglābšanās pret Getafi nespēja savu komandu psiholoģiski sagatavot.
Bet es ļoti ceru, ka spēlētāju domāšana un spēles psiholoģija nebūs pilnībā samaitāta un ka Klinsmans spēs visu atkal vērst par labu, jo Vācijas izlase viņa vadībā nospēlēja ļoti labi, ja ne pat izcili.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 21:40, pirms 17 gadiem
man laikam rādās!!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-05-01 21:41, pirms 17 gadiem
kicker92 rakstīja: Pārvērtēts gan 100% Bayern ir!!!
Un nejau dēļ šīs vienas spēles, bet vispār par šīs sezonas pablāvo sniegumu!!!

Pablāvu sniegumu viņi rādīja UEFA kausā ... Vācijas čempī viņi spēlēja labi (varbūt nestabili) , taču 10 punktu pārsvars ne no kā nerodas ...

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:43, pirms 17 gadiem
aiziet!!! rakstīja: es nesaprotu...kaads vareetu mani apgaismot, kas notiek ar ''Bayern''....Veel taču nesen sitaas un diezgan labi sitaas pa čempionu liigu, kur allazh bija vieni no favoriitiem....a tagad UEFA kausaa speelee un zaudee kaut kaadam tur ''Zenit''...Whats uP??...

Hicfelds un viņa palīgi

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:43, pirms 17 gadiem
kaa jau teicu ... paskatiisimies ko lielais mutes braakjeetaajs reiniks raxtiis vakaraa ...

Priekaa Robchik!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 21:44, pirms 17 gadiem
Bet tā "sava laukuma" faktors ir fenomenāls ... salīdzinam, kā abas komandas spēlēja Allianz arēnā, un kā St. Pēterburgā - no taktiskā viedokļa.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:44, pirms 17 gadiem
wolf rakstīja: kaa jau teicu ... paskatiisimies ko lielais mutes braakjeetaajs reiniks raxtiis vakaraa ...

Priekaa Robchik!

Visticamaak klusees!

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:45, pirms 17 gadiem
Domājams, Zenit būs čempions, lielisks sniegums atshkiribā no Bayern

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:45, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Man šķiet, ka tevis teiktais "Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts?" nozīmē to, ka tu neesi uztvēris Edmunda teikto.
Jo:
1) Edmunds neteica, ka Zenit tagad ir starp Top10 klubiem;
2) Edmunds nevērtēja Bayern spēku pēc šīs vienas spēles.


muļķības

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:46, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Tavuprāt, tātad tagad Zenit ietilspt Eiropas labāko, teiksim, 10 klubu vidū pēc šīs spēles? Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts? Tiešām smieklīgi...


Es nekur neminēju Zenit. Nē, Zenit tajā TOP10 neietilpst. Un nav runa par vienu spēli. Cik klupienu bija Vācijā (kur līmenis nav salīdzināms ar Anglijas, Spānijas, Itālijas čempionātiem)?
MU, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Inter, Roma, Juventus, Real, Villarreal, Barcelona, Lyon.
Ja Bayern izspēlētu divu apļu turnīru ar šīm 11 komandām, tad visdrīzāk paliktu pēdējā.

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:47, pirms 17 gadiem
kicker92 rakstīja: Pārvērtēts gan 100% Bayern ir!!!
Un nejau dēļ šīs vienas spēles, bet vispār par šīs sezonas pablāvo sniegumu!!!


muļķības

  +6 [+] [-]

, 2008-05-01 21:47, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Es nekur neminēju Zenit. Nē, Zenit tajā TOP10 neietilpst.
MU, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Inter, Roma, Juventus, Real, Villarreal, Barcelona, Lyon.
Ja Bayern izspēlētu divu apļu turnīru ar šīm 11 komandām, tad visdrīzāk paliktu pēdējā.

Te jau jebkurš varētu palikt pēdējais ...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-01 21:50, pirms 17 gadiem
juuuuuhuuuuuu!

reiniksrobis, who's the bi*ch now?

No Minhenes jau sen nekaa laba nav un shis zaudeejums noteikti ir likumsakariigaaks par viszinja eksperta 'reiniksrobis' nolikto Anglijas izlalases neklasaificeeshanos chempim. taa kaa... ikdienas skaljaa di*shana nu ir aplauzta ar kaunpilnu zaagji!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:50, pirms 17 gadiem
peec komentaariem var saprast, ka Hicfelds vienpersoniski ir pie visa vainojams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:53, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Es nekur neminēju Zenit. Nē, Zenit tajā TOP10 neietilpst. Un nav runa par vienu spēli. Cik klupienu bija Vācijā (kur līmenis nav salīdzināms ar Anglijas, Spānijas, Itālijas čempionātiem)?
MU, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Inter, Roma, Juventus, Real, Villarreal, Barcelona, Lyon.
Ja Bayern izspēlētu divu apļu turnīru ar šīm 11 komandām, tad visdrīzāk paliktu pēdējā.


Vēlreiz muļķības. Pēdējā? Tas vienkārši nav iespējams.
Šajā konkrētajā gadījumā nevis Bayern bija pārvērtēts, bet Zenit nenovērtēts.
Kaut kā nemanīju, ka Vācijas čempionāts būtu krasi palicis vājāks šogad, kur Bayern pārliecinoši uzvarēja. Un pagājušogad, kad Bayern Vācijā palika 4., bet tai pat laikā spēlēja ČL, neviens neklaigāja, cik viņi pārvērtēti.
Un visi šie kausi ir nevis objektīvs spēku samērojums, bet liela veiksmes spēle, cik nav bijis, ka ļoti spēcīga komanda nevar neko uzvarēt - tā pati Chelsea. Un tagad, kad šis Mērfija likums jeb kaut kādas citas neveiksmes vienā dienā nostrādā ar Bayern, viņi pēkšņi ir nekas? Muļķības, tajā turnīrā ar šīm 11 komandām viņi pusi sarautu gabalos un ar pusi nospēlētu vismaz ničā.

     [+] [-]

, 2008-05-01 21:54, pirms 17 gadiem
Shitam,es dodu respekt Shitadu SCORE un par ZENIT uzvaru lieku 9/10 riiispakts

  -2 [+] [-]

, 2008-05-01 21:55, pirms 17 gadiem
kicker92 rakstīja: Pārvērtēts gan 100% Bayern ir!!!
Un nejau dēļ šīs vienas spēles, bet vispār par šīs sezonas pablāvo sniegumu!!!

Ja tev sezona ir 1-5 spēles, tad man tevis žēl... Pārvērtēts??? Ejat tak jūs visi di*st... Nekas nav pārvērtēts.... Grands ir un paliek grands...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 21:57, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Vēlreiz muļķības. Pēdējā? Tas vienkārši nav iespējams.
Šajā konkrētajā gadījumā nevis Bayern bija pārvērtēts, bet Zenit nenovērtēts.
Kaut kā nemanīju, ka Vācijas čempionāts būtu krasi palicis vājāks šogad, kur Bayern pārliecinoši uzvarēja. Un pagājušogad, kad Bayern Vācijā palika 4., bet tai pat laikā spēlēja ČL, neviens neklaigāja, cik viņi pārvērtēti.
Un visi šie kausi ir nevis objektīvs spēku samērojums, bet liela veiksmes spēle, cik nav bijis, ka ļoti spēcīga komanda nevar neko uzvarēt - tā pati Chelsea. Un tagad, kad šis Mērfija likums jeb kaut kādas citas neveiksmes vienā dienā nostrādā ar Bayern, viņi pēkšņi ir nekas? Muļķības, tajā turnīrā ar šīm 11 komandām viņi pusi sarautu gabalos un ar pusi nospēlētu vismaz ničā.

Kuras 5/6 komandas Bayern sarautu gabalos?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 21:57, pirms 17 gadiem
Riktīgs pēriens Bayernam , bravo Zenit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:02, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Kuras 5/6 komandas Bayern sarautu gabalos?


Pieņemu, ka uz šo brīdi Arsenal, Roma, Villarreal, Barcelona, Lyon.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:02, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Kuras 5/6 komandas Bayern sarautu gabalos?



skatos, ka Krievijaa karsti gaajis! Zenit ir pelniijusi aciimredzot shogad kljut par cempioniem UEFA kausaa... tas nu laikam jaatziist!
p.s. es ar gribeetu taas komandas dzirdeet!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:04, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: skatos, ka Krievijaa karsti gaajis! Zenit ir pelniijusi aciimredzot shogad kljut par cempioniem UEFA kausaa... tas nu laikam jaatziist!
p.s. es ar gribeetu taas komandas dzirdeet!

jau dzirdēji!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:04, pirms 17 gadiem
Un šeit pierādās cik cilvēki ir stulbi... Vot komandai[Hicfeldam] nevedas spēle, visi di*š... Drošvien ilgi gaidījāt kad varēsiet normāli padi*st ne??? Un pa kādu turnīru jūs tur runājat??? TĀDS NEBŪS!!!!!! Diezin vai vāja vai pārvērtēta komanda var savākt +12 punktus čempī, no kura veselas 3 komandas iziet uz CL!! Funny people...

Pakito rakstīja: peec komentaariem var saprast, ka Hicfelds vienpersoniski ir pie visa vainojams


GANDRĪZ...

Atnāks normāls treneris un Bayern CL tiks tālu... Pusei te vienkārši skauž, ka viņu komandu nevar pieskaitīt pie TOP 5 visu laiku labākajiem klubiem, bet Bayern var...

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:04, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Pieņemu, ka uz šo brīdi Arsenal, Roma, Villarreal, Barcelona, Lyon.



jau zinaaju, ka tu piemineesi gunnerus.... sapnjo taalaak! uz sho briidi neuzvareetu viss, kur nu veel sarautu gabalos! vismaz viena komanda sviitrojas aaraa!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:05, pirms 17 gadiem


Šajā konkrētajā gadījumā nevis Bayern bija pārvērtēts, bet Zenit nenovērtēts.

Un vēlreiz - nav runa tikai par šo spēli. Sliktu spēļu un sliktu rezultātu bijis cik uziet.

Kaut kā nemanīju, ka Vācijas čempionāts būtu krasi palicis vājāks šogad, kur Bayern pārliecinoši uzvarēja. Un pagājušogad, kad Bayern Vācijā palika 4., bet tai pat laikā spēlēja ČL, neviens neklaigāja, cik viņi pārvērtēti.
Iespējams, nedaudz pārprati. Pag.sezon neviens nekliedza, ka Bayern būtu spēcīgi. Kompektācija bija vāja un rezultāts attiecīgs. Savukārt šajā sezonā pēc dažiem lielajiem pirkumiem un iespaidīgā sezonas sākuma daudzi sāka kliegt, ka Bayern viens no spēcīgākajiem Eiropas klubiem šosezon. Jau toreiz par to smējos un turpinu smieties tagad. Spēcīgs tas ir tikai Vācijā, Eiropas labāko klubu vidū tas pēc šī brīža spēka nav.


Muļķības, tajā turnīrā ar šīm 11 komandām viņi pusi sarautu gabalos un ar pusi nospēlētu vismaz ničā.

Spārnots teiciens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:11, pirms 17 gadiem
Jaa robi, man jau nu noteikti skauz ka Bayern ir viens no TOP 5 visu laiku labaakajiem klubiem!
Itkaa deelj skaudiibas tagad visi Tavu Bayern klubu kritizee. Kursh gan domaaja ka Bayern panjems UEFA Kausu. Un shaadu apkaunojumu piedziivot nav granda cieniigi. Takaa iemaacies sanjemt kritiku jo shii vakara speele Bayern izpildiijumaa ir zem katras kritikas nevis izdomaa stulbus attaisnojumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:13, pirms 17 gadiem
Zenīt pretinieki visi sākot no sešpadsmit fināla bija favorīti ,bet finālā spēlē Zenīts malači,visu cieņu
Slēpts komentārs: reiniksrobis

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:15, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Spārnots teiciens


Tu tātad var garantēt, ka jebkura no šīm 11 komandām šosezon spēlējot UEFA kausā, uzvarētu? Un ka Bayern šogad ir tiesīgi saukties par vienu no spēcīgākajām Eiropas komandām, tikai vienlaicīgi uzvarot Vācijas čempionātā ar +50 punktu starpību, uzvarot katrā UEFA kausa spēlē ar +5 vārtu starpību, uzvarot vispār jebkurā spēlē ar +5 vārtu starpību
Kaut kas neticams ....žēl ka tādu turnīru tiešām nevar uzrīkot...Bayern un pēdējie tajā...

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:17, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Kuras 5/6 komandas Bayern sarautu gabalos?

Tieshi to vareetu nosaukt par mulkjiibaam.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:18, pirms 17 gadiem
kingland---> Es pats jau cik reizes esmu teicis, ka Bayern nospēlēja zem katras kritikas??? Es to spēju pieņemt... Tev pašam smieklīgi neliekas, ka visu sezonu daži kabani gaidīja mirkli kad varēs "uzdi*st" Minhenei?? Man tas nešķiet gluži normāli... Nākamgad ar normālu treneri pie stūres redzēsim, cik Bayern patiesi ir stiprs... Manuprāt šajā sezonā Zenit virs ūdens turas tikai uz Dika Advokāta rēķina... Protams, arī dēļ Gazprom naudas... Bet nu poh.. bija un izbija... 3 out of 4... Arī neslikti...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:19, pirms 17 gadiem
Eu robi, tev neapniik pinkskjeet un visus bez iemesla saukaat par stulbiem?
Nesaac uzvesties paaraak beerniskjiigi.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:20, pirms 17 gadiem
reiniksrobis un Andree - nu juus gan biskji saujat paar striipu.... mieriigaak, mieriigaak.. es ljoti saprotu cik saapiigs jums ir shis zaudeejums, bet taadeelj jau nevajag gaazt virsuu visiem savus apvainojumus

Andree - vienmeer laipni - Emirates Cup juus aiznaakosvasar jau gaida - shii vasara jau aiznjemta! tiesa, tur buutu tikai 4 komandu turniirs, bet - vismaz vienu GRAUJAMO komandu vareetu izmaseet kaartiigi....! ja maz tas ir iespeejams!
p.s. un veel jau paliek citi pre season turniiri, kur vareetu shaadi paarbaudiit komandu speekus..

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:20, pirms 17 gadiem
Nu un lai gaida kad tagad varees uzdirst Bayern peec kaadas suudiigi nospeeleetas speeles. Tev nav vienalga?

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:21, pirms 17 gadiem
Es ari liku uz Zenit, BET NE JAU TADA SAGRAVE!!!

Tas tiesham ir kautkas!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:22, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Ā un jā.... APSVEICU VISUS LIELOS KRIEVU FANUS... VIŅI IR KARSTĀKIE ZENIT FANI. 95% eSportistu... Smiekli par sevi nenāk??? Stulbie Bayern anti-fani...


Vispār CL ir otrs Eiropas prestižākais turnīrs... un UEFA Kauss ir 3... 1. ir un paliks EČ...

reinikrobi, tu shovakar izcelies, saprotu, ka tev zaudeejums ir nepatiikams, bet vai taapeec te jaagaazh savas emocijas? Te neviens iisti nestaasta, ka ir baigais Zenit fans, taapat neviens ned*rsh uz Bayern, vienkaarshi pasaka savas domas, domaa te baigie sazveernieki peec Bayern kaasiena saradushies?

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:23, pirms 17 gadiem
Ar šādu dzirkstelīti, ar kādu šodien spēlēja Zenit, noteikti viņi paņems trofeju, lai veicas, vot ko nozīmē treneris. Atcerēsmies, ka tieši treneris Zenit aizveda līdz RUS čempionam, ko Zenit pēdējo reizi, ja nemaldos 34 gadus atpakaļ izcīnija.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:23, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Nu un lai gaida kad tagad varees uzdirst Bayern peec kaadas suudiigi nospeeleetas speeles. Tev nav vienalga?



taa tacu notiek peec daudzu komandu zaagjiem... MU un Arsenal to skaitaa (piemeera peec!)...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:24, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Eu robi, tev neapniik pinkskjeet un visus bez iemesla saukaat par stulbiem?
Nesaac uzvesties paaraak beerniskjiigi.

Labi, labi... Bet tu taču piekritīsi, ka tas, kas šeit notiek NAV normāli...

Gunner---> Kā tu zini, ka Bayern tur spēlēs[Emirates Cup]??? Kas tur šogad spēlēs???

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:25, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Tu tātad var garantēt, ka jebkura no šīm 11 komandām šosezon spēlējot UEFA kausā, uzvarētu? Un ka Bayern šogad ir tiesīgi saukties par vienu no spēcīgākajām Eiropas komandām, tikai vienlaicīgi uzvarot Vācijas čempionātā ar +50 punktu starpību, uzvarot katrā UEFA kausa spēlē ar +5 vārtu starpību, uzvarot vispār jebkurā spēlē ar +5 vārtu starpību
Kaut kas neticams ....žēl ka tādu turnīru tiešām nevar uzrīkot...Bayern un pēdējie tajā...

Pirmkārt, nevajag nodarboties ar pārspīlējumiem un demagoģiju (50 punkti, +5 vārtu starpība utt.) - lēti.

Otrkārt, es runāju par ilgtermiņu - manuprāt (subjektīvs viedoklis), aizvadot 22 kārtu turnīru Bayern šādā konkurencē paliktu pēdējā, nu varbūt vienu vai divas apsteigtu. Tikai neaizmirsīsim, ka vēl jau Eiropā ir Milan, Fiorentina, Sevilla, Everton u.c. Lai vai kā, neuzspiežu savu viedokli citiem. Starp citu, man nav nekādas nepatikas pret Bayern, vienkārši saku to, ko domāju. Peace.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:25, pirms 17 gadiem

Fantastika!!! Neticams rezultats! Būs vien jāapsveic Zenit, bija labāki!
Virsraksts vispār
Vienīgi tiešām Pogrebņaka kartiņa darvas pilieniņš medus mučelē!
Tagad jacer uz Rangers un tad būs lielisks fināls

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:25, pirms 17 gadiem
Bayern šobrīd ir uzvarējuši Vācijas čempionātā un līdz ar to viņi ir Eiropas Top 5 šobrīd (vēl Itālijas, Spānijas, Anglijas, Francijas čempioni). Punkts diskusijai. Ja kāds tomēr grib iepīt šajā rangā dažādu turnīru un kausu spēles, kurās lielāka nozīme ir veiksmei, nekā spēkam, tad gribu redzēt, kā viņš tajā rangā ieliks to pašu Zenit tagad, Rangers vai Fiorentina u.t.t. Un ja tomēr viņš tādu formulu izdomā, lūdzu pieteikties Nobela prēmijai matemātikā Edmund, uz priekšu.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:26, pirms 17 gadiem
Gribētos aiz kauna zemē ierakties, bet tā stulbā lāpsta man aizvakar salūza... Es šobrīd ar to lāpstu būtu gatavs Hicfeldu nosist...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:28, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Bayern šobrīd ir uzvarējuši Vācijas čempionātā un līdz ar to viņi ir Eiropas Top 5 šobrīd (vēl Itālijas, Spānijas, Anglijas, Francijas čempioni). Punkts diskusijai. Ja kāds tomēr grib iepīt šajā rangā dažādu turnīru un kausu spēles, kurās lielāka nozīme ir veiksmei, nekā spēkam, tad gribu redzēt, kā viņš tajā rangā ieliks to pašu Zenit tagad, Rangers vai Fiorentina u.t.t. Un ja tomēr viņš tādu formulu izdomā, lūdzu pieteikties Nobela prēmijai matemātikā Edmund, uz priekšu.

Tas, ka kaads uzvar Vaacijas chempionaataa, automaatiski nenoziimee, ka vinjsh ir arii Eiropas Top 5, jo kaads no taas pashas Anglijas vai Itaalijas liigas 2.,3.vietu ieguveejiem var buut labaaks par sho komandu.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:28, pirms 17 gadiem
Super!!!Apsveicu Zenit Fanus!!!Zhel ka shis nebija UEFA finala machs jo man jau Bayern patik ka komanda,bet Zenit vairak del trenera Advokata

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:28, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Gribētos aiz kauna zemē ierakties, bet tā stulbā lāpsta man aizvakar salūza... Es šobrīd ar to lāpstu būtu gatavs Hicfeldu nosist...

Internetaa tu protams esi gatavs kaadu nosist...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:29, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Labi, labi... Bet tu taču piekritīsi, ka tas, kas šeit notiek NAV normāli...

Gunner---> Kā tu zini, ka Bayern tur spēlēs[Emirates Cup]??? Kas tur šogad spēlēs???


neizprati mani laikam... es nesaku ka vinji tur speelees, bet es saku, ka vinjiem ir visas iespeejas to izdariit un apstiprinaat Andree vaardus...!
speelees Juventus, Real (ar shiim Arsenal buus arii jaaspeelee).... peedeeejaa ja nekljuudos bija Hamburga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:32, pirms 17 gadiem
viss, peace. Bayern ir spēks...Kāns vispār slikti nospēlēja, ar viņu visādi brīnumi var sanākt

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:32, pirms 17 gadiem
M9 rakstīja: Internetaa tu protams esi gatavs kaadu nosist...

Nu labi... Tik traki varbūt nav, bet nu es viņam šito nepiedošu...
Nezinu kā citus, bet man sezona bez "quadruple" ir ārā metama.

Manuprāt Bayern vajag kādu ilgtermiņa treneri[kā SAF,Wengers, Ančelotti vai vismaz Rafa vai Rijkaards].

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:32, pirms 17 gadiem
malachi zenit mak parsteigt savus fanus un savu valstii un es domaju kad ari visu parejos kur negaidija tad speli un panakumu cepuri nos zenit komandai lai veicas turpmakaja cina uefa kausa un ari krieevijas premjer liga

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:32, pirms 17 gadiem
to reiniskrobis (moš škrobis?)

tu te vari ņemties cik gribi, bet tu tač apzinies, ka tavi vacieši Pēterburgā tautas valodā sakot, vnk apdi***ās. Zenit parādīja attieksmi. Master - Class

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:34, pirms 17 gadiem
O, mums ar robi reiniku jau trešais pievienojās...welcome Hose, vajag te vienam otram laicīgas slavas līdzskrējējam turēties pretī

  +9 [+] [-]

, 2008-05-01 22:34, pirms 17 gadiem

Bayern šobrīd ir uzvarējuši Vācijas čempionātā un līdz ar to viņi ir Eiropas Top 5 šobrīd (vēl Itālijas, Spānijas, Anglijas, Francijas čempioni). Punkts diskusijai.

1kārt, nepiekrītu šim. Piemēram, gribētu redzēt, ko par šo teiktu Chelsea fani, kuru klubs visdrīzāk kļūs par vicečempioniem un neietiplst tevis izgudrotajā top5. Un vēl... ir tāds UEFA valstu rangs, tur var redzēt, cik Vācija "cienīga" būt šai top5. (http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2008.html)
2kārt, neforšs tonis. Tjip "man ir taisnība un punkts diskusijai" Normāli tā neviens nediskutē.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:38, pirms 17 gadiem
1)Apsveicu ZENIT-izmantoja savas iespējas, ja ne 100%, tad 90%noteikti;
2)Žēl Bayern-galīgi nevarīgi izskatījās;
3)Izskatās, ka otrs pusfināls varētu nonākt līdz pendelēm...
4)Lai piedod Fiorentinas fani, bet gribētu redzēt Rangers finālā

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:42, pirms 17 gadiem
Edmund---> Tas tevis iedotais links nav uz to ranku, kurš izdomāja, ka Igaunijas līga ir divreiz stiprāka pa MLS???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:42, pirms 17 gadiem
Njā. Ar tādu spēli Rangers vajadzētu spēlēt nevis UEFA, bet gan Intertoto kausa finālā. Ja viņi iekļūs finālā, tad tā būs katastrofa.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:44, pirms 17 gadiem
jā, jā...žēl, ka mēs taisnību tā arī šogad neuzzināsim. Nāksies pagaidīt nākamās sezonas ČL spēles, tad arī redzēsim, ko teiks Chelsea fani.

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:45, pirms 17 gadiem
Es te tā skatos statos- Tā ir taisnība, ka otrā 1/2 finālā Rangers ne reizi nav situši pa kasti???

Sakat ko gribat, bet manuprāt nav tāds komandu TOP. Kā saka- Ir kāpumi un kritumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 22:47, pirms 17 gadiem
Bayern smagākais zaudējums Eiropā pēdējo 16 gadu laikā - ar to viss ir pateikts, ka tā bija tikai sagadīšanās. Bayern un Vācijas Bundeslīga patlaban nepiedzīvo krāšņākos laikus, bet nevajag aizmirst - Zenit nepārspēja Vācijas čempionus, bet gan 4. vietas ieguvējus. Bayern vēl nav Vācijas čempioni, un ne tuvu tam nebija pagājušajā sezonā.

Objektīvākais turnīrs tomēr ir ČL - tur neviens spēkus nežēlo. Vācijas labākajai pārstāvei Schalkei par samērā cienīgo zaudējumu Barcai 1/4finālā nav, ko kaunēties, ko nevar teikt par čempioni Stuttgart. Bet Bayern... visas iespējas, lai gāztu kalnus ČL nākamsezon. Redzēsim, ko Klinsmans sastrādās, jo klāt nāks vēl viens augstas klases spēlētājs Borovskis (protams, klāt nāks vēl kāds (Kujts?) un prom arī ies kāds), par citiem 100% info vēl nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-01 22:53, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Edmund---> Tas tevis iedotais links nav uz to ranku, kurš izdomāja, ka Igaunijas līga ir divreiz stiprāka pa MLS???


Nē, tas nav tas. Brīnos, ka tu nezini par šo UEFA rangu, ja jau tā seko līdzi futbolam. Iesaku palasīt par šo rangu wikipēdijā - tas ir objektīvākais Eiropas čempionātu spēka noteicējs, tiešām maksimāli tuvs patiesībai.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 22:54, pirms 17 gadiem
Edmund- par Tavu interesanto ideju 12 komandu apļa turnīram vnk cepums.
Kaut ko tādu Eiropa nebūtu pieredzējusi un tas būtu vnk- aaaaaaa!!!!!
Bayern diez vai paliktu pēdējā, bet kārtīgi 10X apskatoties sarakstu un parādīto spēli, tomēr jāsecina, ka viena no pēdējām gan, pat neskatoties uz to, ka komandai šosezon oficiālajos turnīros šis ir tikai 4 zaudējums. (piem. Realam, ja nemaldos ir 14, bet nu īsti korekti nav salīdzināt valstu čempionātu līmeni)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-01 22:58, pirms 17 gadiem
Maču neredzēju (ļoti žēl), bet izskatās, ka krievi grib iekarot Eiropu ne tikai basketbolā, bet arī futbolā, taču skatoties uz līdzekļiem, kurus viņi iegulda, tas nav brīnums. Tomēr, lai nu kā, šāds rezultāts man pat sapņos nerādījās, prieks par ''Zenit'' Mazliet žēl ''Bayern'', kā nekā šī komanda ļoti simpatizē, tomēr gadās arī zaudējumi.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:02, pirms 17 gadiem
Pēc tā power rankings sanāk, ka piem. Porto ir spēcīgāka par Chelsiju, Romu, Madridi utt.? Strange. Man šķiet, ka Portugāles čempionātam tomēr nevar būt tāds pats līgas koeficients kā Vācijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:03, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: "Nolikšana" jau ir MU fanu stiprā puse, kad runa ir par "Chelsea" vai "Arsenal", un kur nu vēl par "Pool", bet ne par to ir runa. Ko gan jūs teiktu, ja es pēc MU zaudējuma F.A.kausā "Pompejai", kad tiešām bija apkaunojoši, paziņotu, ka MU ir vājās klubs un noteikti nav tiesīgs tikt ierindots starp Eiropas grandiem, ja pašu mājās nespēj tikt galā ar kaut kādu aizsardzības klubeli? Tas nu gan jums liktos pilnīgs absurds un neobjektīvs viedoklis, tāpēc domājiet, ko runājiet, lai nepalieciet jaņos, "eskperti"


Lūk, lūk jūs nolika pie vietas visus subjektīvos un objektīvos Bayern nīdējus
Top 2 klubi šobrīd Eiropā objektīvi ir MU un Chelsea (pat ja viņi nespēlētu ČL finālā, kas sagadīšanās pēc ir noticis) Pārējas top 5 līdz top 10 vietas ir kaut cik vienādā līmenī, bet Bayern tur ir iekšā 100% un varbūt 3. vietā, varbūt 5., taču to mēs nekad neuzzināsim.

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:05, pirms 17 gadiem
dalja no diskutetaajiem, laikam neredzeeja speeli...

bayern izskatiijaas nozheelojami tieshi psihologiskajaa aspektaa, zenits ar nenormaalu parlieciibu ciiniijas, un ar taadu pashu parlieciibu realizeeja savus pusmomentus...

bayern taa drusku pastulbi lauzaas uz priekshu , kur vinju vnk sitienus atvairiija malofejevs...var teikt primitiiva speele bayern izpildiijumaa...un tur jau liels iezis hitcfelda darzijaa...


par to eiropas superklubu, tikai ar putaam uz luupaam, izmisis vaacu fans, var apgalvot, ka bayern shogad ir top 10...



p.s. bayern simpatizeee jau apmeeram 10 gadus kopsh 2 minuuteem pret MU

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:06, pirms 17 gadiem
Bez tam, situācijas ar Juvi dēļ šo komandu sarakstā neieraudzīt, bet spēcīgāka par gandrīz pusi no šīm komandām viņa manuprāt ir..

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:07, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Piedodiet, atvainojiet, nav man nekas pret Bayern, bet redzēt tagad rob4ika sēras pēc pamatīga apkaunojuma krievzemē, ir vienkārši lieliski. Varbūt nākamreiz, kad beztolkā nodirsīsi United, tad atcerēsies, kā tev pašam patika, kad visi nolika tavu dārgo Bayern.

Kas attiecas uz Hose, pats tu vari paklusēt, ar tevi tieši tas pats, kas ar reiniku, vot noliec visu sezonu angļu klubus, bet kad redz zaudē kāds no tavējiem, neviens nedrīkst pat pušplēsta vārda ieminēties, kur nu vel apkaunot itāļus vai vāciešus! Te jau pat zirgam jāsmejas

Par Bayern "nolikshanu" - vienkaarshi dazhs izteica viedokli, kuru pamatoja, nezinu gan, vai te notiek baigaa nolikshana, tie "lielie noliceeji", piemeeram "shkjiistaa mute" Hose peekshnji izraadaas tie lielakie aizstaavji.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:08, pirms 17 gadiem
Pagaidaam "Stadio Artemio Franchi" Fiorentina ir situsi 14 reizes no kuriem 3 sitieni ir bijushi vaartu raamii, kameer Rangers 65 minuushu laikaa nav izdariijusi nevienu sitienu

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:08, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Lūk, lūk jūs nolika pie vietas visus subjektīvos un objektīvos Bayern nīdējus



tad jau sanaak, ka Hose piemineetaa noliksana ir arii vinja pasa stipraa puse! ...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:09, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Ā, un ja runājam par to klubu prestižu vai tā saukto TOP, tad te: uk.eurosport.yahoo.com: Champions League - European Power Rankings -...
ir tā sauktie european power rankings, kas tiek papildināti katru nedēļu, ar attiecīgiem koefiem katrai līgai, ņemot vērā gan līgu, gan visu kausu spēles. Var ticēt un var neticēt šitiem matemātikas algoritmiem, bet kaut kādu priekšstatu par spēku samēriem Eiropā tas dod gan. šajā sarakstā starp citu Bayern ir 13. vietā! Nesaku, ka es tam piekrītu, bet top 5 Bayern pašlaik točna nav.

Prieks, ka kāds sastāda tos rankus, bet es viņiem neticu... Nu Kā var Barca būt spēcīgāka par Real, kur nu vēl par 10 vietām... Tas pats ar Bayern. Viņi nu noteikti nav vājāki par Porto, kas ir 6. vietā un apsteidz tādus klubus kā Real, Chelsea, Milan, Lyon... Nav reāli... Šogad Bayern pozīcijas visos rangos noraka European Cup`a līmenis... Domāju, ka viņi ieliktu daudziem tajos entajos rangos ja spēlētu CL... Tas pats par tām spēlēm, kad viņi jau nogarantē nākamo kārtu- piemēram pret Anderlecht- viss zaeb*s, sasit 5:0 pirmajā spēlē izbraukumā, mājās uzlaiž rezervistus un 1:2 zaude. Rankā punkti nost. Tas viss ir bullshit. Ne jau tāpēc, ka Bayern ir zemu. Mans viedoklis ranku sistēmu nemainīs, bet nu es neticu... īstais spēku samērs ir redzams labā spēlē, neitrālā laukumā... Par Chelsea un MU spēku samēru neņemos spriest... Par to spriedīšu pēc CL fināla...

Edmund---> Protams, ka zināju par to rangu, bet man viņš pie kājas, jo kā jau teicu- mani ranki neinteresē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:13, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: tad jau sanaak, ka Hose piemineetaa noliksana ir arii vinja pasa stipraa puse! ...

Andree jau mums vispaar "logjisks", piemeeram pie shii artuura.k. komentaara:

(Man šķiet, ka tevis teiktais "Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts?" nozīmē to, ka tu neesi uztvēris Edmunda teikto.
Jo:
1) Edmunds neteica, ka Zenit tagad ir starp Top10 klubiem;
2) Edmunds nevērtēja Bayern spēku pēc šīs vienas spēles.)

... kuraa vinjsh izstaasta, ko komentaaraa teicis Edmunds (to Edmunds arii teica), Andree vienkaarshi pieraksta "mulkjiibas", kaut kaadu pamatotu kritiku par Bayern uzreiz uzskata par "niishanu", kaadi vispaar argumenti.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:14, pirms 17 gadiem
M9 rakstīja: Andree jau mums vispaar "logjisks", piemeeram pie shii artuura.k. komentaara:

(Man šķiet, ka tevis teiktais "Un Bayern pēc vienas neveiksmīgas spēles ir pārvērtēts?" nozīmē to, ka tu neesi uztvēris Edmunda teikto.
Jo:
1) Edmunds neteica, ka Zenit tagad ir starp Top10 klubiem;
2) Edmunds nevērtēja Bayern spēku pēc šīs vienas spēles.)

... kuraa vinjsh izstaasta, ko komentaaraa teicis Edmunds (to Edmunds arii teica), Andree vienkaarshi pieraksta "mulkjiibas", kaut kaadu pamatotu kritiku par Bayern uzreiz uzskata par "niishanu", kaadi vispaar argumenti.

muķības

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:14, pirms 17 gadiem
Hose, nu to jau redzeesim kursh uzvarees sezonas svariigaakajaa speelee 21.maijaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:19, pirms 17 gadiem
Rangers 77.minuutee izdara pirmo sitienu pa vaartiem un arii vaartu chetrstuurii!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:19, pirms 17 gadiem
UUU! Rangeru pirmai sitiens 77. minūtē

  +2 [+] [-]

, 2008-05-01 23:21, pirms 17 gadiem
MU zaudeeja bet vareeja to atljauties izdariit jo taapat atrastos pirmie, vieniigais, pagarinaaja intrigu. Nedomaaju ka atlikushaas 2vaas speelees MU atljausies zaudeet jo peec sezonas peedeejaas speeles buus nedeelja ko atpuusties un sagatavoties CL finaalam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:23, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Es te tā skatos statos- Tā ir taisnība, ka otrā 1/2 finālā Rangers ne reizi nav situši pa kasti???

Sakat ko gribat, bet manuprāt nav tāds komandu TOP. Kā saka- Ir kāpumi un kritumi...

Tur jau taa lieta, tā komanda, kura parāda visstabilaako sniegumu, starp shiem kaapumiem un kritumiem, parasti arii guust saniegumus, uzvar, utt.. var tachu redzeet, kuri paraada vislabaako speeli, taapeec kaut kaadu aptuveno topu var gan sastaadiit.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:24, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: muķības

Nu re, ko es teicu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:24, pirms 17 gadiem
A ko Skoulzs 99. gadā izdarīja? Vai arī viņš bija spiests to finālu izlaist?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:25, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Tad nu gan viedoklis! Man nepatīk vācieši, vācu futbols, tāpēc potenciālie Vācijas čempioni un līga ir totāla ateja. Tas NAV normāls un pamatots viedoklis! Man būtu PO, ja kāds teiktu, ka viņam nepatīk "Bayern", bet te jau dažs labs mēģina pierādīt dieva eksistenci, nu kaut kas uz to pusi.

Vai tad, piemeeram, Edmunds pamatoja savu viedokli ar to, ka vinjam nepatiik vaacieshi?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:26, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: un ko tad es saku?

p.s.-Ja nespēlētu MU, gan jau nebūtu "sezonas svarīgākā spēle" Man varbūt svarīga spēle likās arī Blues-MU 2:1

Taa jau parasti ir tev, ja Chelsija neuzvar, vinji "tev taapat ir chempioni", vai arii "vinjiem tas nebija svariigi".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:27, pirms 17 gadiem
M9 rakstīja: Nu re, ko es teicu...

Tu teici, ka es neesot loģisks. Muļķības Es esmu tik loģisks, ka lieku cilvēkiem, kas ir ļoti loģiski, izskatīties tā, it kā tie nebūtu loģiski
Ja nopietni, tad palasi manu loģiku pārējos komentāros, kas man katram čigānam sava domā jāpārdrukā? Vienreiz komentārā savu domu uzrakstīju un pietiek.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:27, pirms 17 gadiem
Es teicu ka MU zaudeeja speeleejot labi? Es teicu ka vareeja atljauties zaudeet un speele nebija taa labaakaa MU izpildiijumaa un Chelsea nospeeleeja labi, taapat arii pret Pool vakar. Anyway, interesants finaals. Pirmais Anglju finaals CL veesturee.

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:30, pirms 17 gadiem
Man sirds ir mierīgāka... Kamēr stupid Hicfelds kautko di*š par spēli un kļūdām, Toni izdarīja vislabāko, ko šobrīd varēja darīt- Atvainojās gan personiski, gan komandas vārdā... Visu cieņu Luca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:31, pirms 17 gadiem
Kas tajā finālā var būt interesants? Angļu futbols ir garlaicīgs un primitīvs. Tas var būt interesants tikai MU un Chelsea faniem.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:31, pirms 17 gadiem
Nu cik var? Bayern nespēj stabilā līmenī nospēlēt divas spēles pēc kārtas! Kas tā vispār par aizsardzību? Zenit jau neko TĀDU neizdarīja!!! Kur tad ir tās daudzo miljonu vērtās zvaigznes? Ļoti gaidu Klinsmanu, lai viņš Bayern panāk to, ko ar Vācijas izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:33, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Dzelteno kartīšu dēļ Skolzam nācās izlaist 99' gada fināla spēli pret Bavāriju.


skaidrs....tad viņam sanāca tāpat, kā Pašam šodien...Skoulzs toreiz pusfinālā pret Juvi arī iesita golu Turīnā...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:33, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Runājot par topiem. Tie ir domāti tikai tāpēc, lai būtu par ko diskutēt pie alus kausiem. Lielas jēgas no tiem nav; noder tikai matu skaldīšanai.
Kad tiekas divas komandas, vienīgie cipari atrodas uz tablo rezultāta izskatā

Gluži manas domas...

Kas Florencē notiek.??? Rangers jau ir 2 sitieni pa vārtiem jeb vēl jo projām uz 1 turās??? Būtu funny, ja viņi iesistu... Bet es par Fiorentinu.. Lai Toni vismaz kāds prieciņš ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:35, pirms 17 gadiem
Florencee Extra Time. Rangers un Fiorentina 180 minuutes speelee bez vaartu guvumiem, izskataas ka naakoshajaas 30 minuutees nekas buutisks nevareeetu mainiities.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:36, pirms 17 gadiem
Tikmēr Florencē būs pieliktais laiks. Fiorentina uzbrūk un spēlē, kamēr Rangers laukumā rāda veselu neko.

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:36, pirms 17 gadiem
alexy rakstīja: Nu cik var? Bayern nespēj stabilā līmenī nospēlēt divas spēles pēc kārtas! Kas tā vispār par aizsardzību? Zenit jau neko TĀDU neizdarīja!!! Kur tad ir tās daudzo miljonu vērtās zvaigznes? Ļoti gaidu Klinsmanu, lai viņš Bayern panāk to, ko ar Vācijas izlasi.

Gluži manas domas... Neko Amazing izņemot tablo neredzēju... Nu labi... Tablo jau bija vairāk bailīgs nekā iespaidīgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:39, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Florencee Extra Time. Rangers un Fiorentina 180 minuutes speelee bez vaartu guvumiem, izskataas ka naakoshajaas 30 minuutees nekas buutisks nevareeetu mainiities.

Es slēdzu iekšā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:41, pirms 17 gadiem
vienkārši kauns par manu mīļāko komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:43, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Es nekur neminēju Zenit. Nē, Zenit tajā TOP10 neietilpst. Un nav runa par vienu spēli. Cik klupienu bija Vācijā (kur līmenis nav salīdzināms ar Anglijas, Spānijas, Itālijas čempionātiem)?
MU, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Inter, Roma, Juventus, Real, Villarreal, Barcelona, Lyon.
Ja Bayern izspēlētu divu apļu turnīru ar šīm 11 komandām, tad visdrīzāk paliktu pēdējā.

Varu tevi apbēdināt- tikai 2... Viens pret čempioniem izbraukumā, kurus mājās nesen izfukāja ar 4:1, bet otrs ar rezervistiem Kotbusā, kurus pirmajā aplī paņēma dupsī ar 5:0... A kas???

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:45, pirms 17 gadiem
Vnk pipec Saakumaa Leverkuusene 4:1 un tag Bayern 4:0 Domaaju ka Zenit ir cieniigi panjemt UEFA Cup un arii panjems P.S reiniksrobis tu veel neesi pakaaries peec shiis speelees?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:45, pirms 17 gadiem
jp483 rakstīja: vienkārši kauns par manu mīļāko komandu

Hey, mums ir kaut kas kopīgs- Man arī... un vēl man uz desktopa ir tieši tāda bilde, kā tev profilā...

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:48, pirms 17 gadiem
Yakuza rakstīja: Vnk pipec Saakumaa Leverkuusene 4:1 un tag Bayern 4:0 Domaaju ka Zenit ir cieniigi panjemt UEFA Cup un arii panjems P.S reiniksrobis tu veel neesi pakaaries peec shiis speelees?

Nē, jo ticu, ka nākamsezon būs labāk... Kauns ir, bet nu ok...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:50, pirms 17 gadiem
Neko tadu es pilniigi nebiju gaidijis,ja naakoshsezon Bayern shaadi turpinaas speeleet,tad CL vinjiem buus beigas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:57, pirms 17 gadiem
Arii peec pirmaa Extra Time pa nulleem, izskataas ka taa arii beigsies, taada bumboshanaas vien ir. Rangers plus ka ir veel viena mainja ko izmantot. Viens gols te izskjirs visu.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-01 23:58, pirms 17 gadiem
kingland

No Rangers puses to pat par bumbošanos nevar nosaukt.

     [+] [-]

, 2008-05-01 23:58, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Arii peec pirmaa Extra Time pa nulleem, izskataas ka taa arii beigsies, taada bumboshanaas vien ir. Rangers plus ka ir veel viena mainja ko izmantot. Viens gols te izskjirs visu.

Arrgh... Garlaicīga spēle... Tad jau labāk skatītos atkārtojumā pirmo vakara spēli, bet nē- Nervi neļauj..

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:00, pirms 17 gadiem
Vieniigais pagaidaam kas sho speeli var padariit interesantaaku ir pendeles kuras noteikti arii buus!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:03, pirms 17 gadiem
Kusinam neiztur nervi uz dabon otru dzelteno
Muljkjiiga dzeltenaa!

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:04, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Vieniigais pagaidaam kas sho speeli var padariit interesantaaku ir pendeles kuras noteikti arii buus!

Tieši tāpēc arī uzslēdzu... Spriežot pēc visa arī būs... Rangers grib pierādīt, ka nespēlējot futbolu var tikt finālā... ja viņi tiks, tad ........... Ticēšu tam, ka neko nedarot tur var tikt.

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:05, pirms 17 gadiem
Par Fiorentina! Lai vismaz finālu ir vērts skatīties! Cerams, itāļi parādīs, cik "spēcīgi" ir Zenit!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:05, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Kusinam neiztur nervi uz dabon otru dzelteno
Muljkjiiga dzeltenaa!


tocna - nervi uzdeva! tiesaam stulbs gaajiens!

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:05, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Kusinam neiztur nervi uz dabon otru dzelteno
Muljkjiiga dzeltenaa!

Es tieši domāju nafig viņu noved nost no laukuma! Iznāk red card ja??? Ko viņš izdarīja... Man ir very bad quality.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:06, pirms 17 gadiem
Izskataas ka Zenit arii buus UEFA Cup uzvareetaaji ko arii vinji ir pelniijushi.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:08, pirms 17 gadiem
Ar piereem sadraudzeejaas ar vienu no Fiorentina speeleetaajiem
Nesaprotu nafig Rangers neizmanto peedeejo mainju!

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:08, pirms 17 gadiem
yuka rakstīja: Edmund- par Tavu interesanto ideju 12 komandu apļa turnīram vnk cepums.
Kaut ko tādu Eiropa nebūtu pieredzējusi un tas būtu vnk- aaaaaaa!!!!!
Bayern diez vai paliktu pēdējā, bet kārtīgi 10X apskatoties sarakstu un parādīto spēli, tomēr jāsecina, ka viena no pēdējām gan, pat neskatoties uz to, ka komandai šosezon oficiālajos turnīros šis ir tikai 4 zaudējums. (piem. Realam, ja nemaldos ir 14, bet nu īsti korekti nav salīdzināt valstu čempionātu līmeni)


Tieši tā.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:09, pirms 17 gadiem
Kaut kas neticams! Prieks par Zenit, bet žel Oliveru Kahnu. Bet domaju, ka beigt savu karjeru ka Vacijas čempions(var jau ta teikt gandriz) ari ir liels stimuls! Leģenda!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:10, pirms 17 gadiem
Zenit ir malachi! buus uefa kausa ieguveeji!! prieks par viniem. Labi parmaaciija vaacieshus! paskataties kaadas komandas zenit vineeja... gribat teikt ka taa ir vaaja komanda..? Vinja ir stipra!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:10, pirms 17 gadiem
Un kaadu iespeeju neizmanto Novo! Laikam negaidiija kad bumba nonaaks pie vinja.

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:11, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Ar piereem sadraudzeejaas ar vienu no Fiorentina speeleetaajiem
Nesaprotu nafig Rangers neizmanto peedeejo mainju!

Grib uzlaist penāļu speciālistu...

Rangeriem laba iespēja, bet Frey izlaboja savu kļūdu izgājienā...

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:13, pirms 17 gadiem
Pēc 2 minūtēm pendeles...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:15, pirms 17 gadiem
Nu ko, Penalty shots. 3 ar pus stundas bez vaartu guvumiem, vismaz tagad redzeesim vaartu guvumus!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:15, pirms 17 gadiem
Pavisam oficiaali - pendeles!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:15, pirms 17 gadiem
Zenit itkā malači, bet man nepatīk- Izslēdz mīļāko spānijas klubu- Villareal, mīļāko franču klubu- Marseille, un tagad vēl mīļāko klubu no visiem...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:15, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Nu ko, Penalty shots. 3 ar pus stundas bez vaartu guvumiem, vismaz tagad redzeesim vaartu guvumus!


varbuut pat tagad sausim garaam vaartiem?!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:15, pirms 17 gadiem
Vjēri beigās varēja arī būt nedaudz taupīgāks ar bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:16, pirms 17 gadiem
Tagad tā būtu netaisnība ja Florence netiks... Nu ko... Pendeles.. Par FIORENTINA.

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:19, pirms 17 gadiem
Barry Ferguson- Frey fantastiski izvelk...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:19, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Zenit itkā malači, bet man nepatīk- Izslēdz mīļāko spānijas klubu- Villareal, mīļāko franču klubu- Marseille, un tagad vēl mīļāko klubu no visiem...


Man jau vislielaakaa saape, par Marseille izkrisanu! nebuutu ielaists tas gols Velodrome....
paarspeej uz doto mirkli Spaanijas otro labaako komandu, Francijas treso un toposos Vaacijas cempionus - Zenit vnk ir pelniijusi buut cempioni!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:19, pirms 17 gadiem
Miss by Rangers!
1-0

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:20, pirms 17 gadiem
Vitakers iesita netveremu pendeli... 1:1

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:20, pirms 17 gadiem
Peec otrajiem 2-1!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:22, pirms 17 gadiem
Miss by Fiorentina!
2:2

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:22, pirms 17 gadiem
Liverani miss...

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:22, pirms 17 gadiem
Fiorentina miss...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:23, pirms 17 gadiem
Vieri netraapa

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:23, pirms 17 gadiem
Vieri pāri... Rangers nespēlējot futbolu ir tuvu finālam..

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:24, pirms 17 gadiem
Novo ieved Rangers finaalaa!..

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:24, pirms 17 gadiem
Rangers finālā.... Nespēlējot futbolu...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:25, pirms 17 gadiem
Abi kapteinji shovakar neiesit pendeles - Fergusons un Liverani!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:25, pirms 17 gadiem
Abos pusfinālos uzvarēja man nepatīkamākās komandas... Finālā par Zenit... Viņi vismaz spēlēja...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:26, pirms 17 gadiem
Ir Rangers finālā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:27, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Rangers finālā.... Nespēlējot futbolu...


taa arii gadaas...

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:27, pirms 17 gadiem
kemrausis, 2008-05-01 22:38

1)Apsveicu ZENIT-izmantoja savas iespējas, ja ne 100%, tad 90%noteikti;
2)Žēl Bayern-galīgi nevarīgi izskatījās;
3)Izskatās, ka otrs pusfināls varētu nonākt līdz pendelēm...
4)Lai piedod Fiorentinas fani, bet gribētu redzēt Rangers finālā


!!!!!!!!!!ir labs!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-02 00:28, pirms 17 gadiem
Vieri takā ānuss uzsita Rangers uzvarēja itāļus ar itāļu ieročiem pašu mājās.... Tas ir kaut kas!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:28, pirms 17 gadiem
Un Kusins deelj sava nevajadziigaa gaajiena izlaiz finaalu. Domaaju ka skrobe dzekam ir.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:29, pirms 17 gadiem
Neviens no maniem favorītiem neiekļūst finālā!!! Super futbola vakars izdevies! Lai gan - tikai UEFA kauss. Svētdien Bayern tā kā vajadzētu atlīdzināt šīs dienas nedarbus...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-02 00:29, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Kur šeit kaut kāda loģika un pamatojums? Es arī varētu ko līdzīgu uzrakstīt par Anglijas izlasi, jo viņi netika uz EČ, bet tas būtu tikai tāpēc, ka man šī izlase nepatīk. Kurš tad "Bayern" ir pārvērtējis? Toļiks? Varēja jau vienkāši pateikt, ka viņam nepatīk ne vācu futbols, ne "Bayern", bet tā vietā Edmunds izvēlējās nepamatotu un vāji argumentētu "uzbraucienu".


Vispār jau biju nosolījies lietotāju "Hose" ignorēt un to arī sekmīgi darīoju, pat nelasot "Hose" tekstus (nesākšu stāstīt kāpēc, bet pamatdoma - visi klubi tiek iedalīti "labajos" un "sliktajos" un mūžīgi tiek piemeklēti argumenti "labo" klubu slavināšanai un "slikto" klubu nopelšanai; manuprāt, normāli ir atbalstīt (nepārslavējot) savu mīļāko klubu un pārāk nekasīties klāt citām komandām, bet "Hose" mūžīgi ar pārspīlējumiem un nevajadzīgiem sarkasmiem panācis to, ka izlaižu komentus, kurus viņš rakstījis), bet ja jau perosonīgi kaut ko raksta manā virzienā, tad jau jāatbild.

Tātad... 1kārt šis bik izrauts no konteksta, jo teiktais ir kā papildinājums sākotnēji teiktajam. 2kārt, daļēji mans viedoklis ir subjektīvs (par to top10), ko pats atzīstu - jo skaidrs, ka mums nav iespējas pārbaudīt to dzīvē. Es tikai izteicu pieņēmumu, ka ja būtu šāds 12 labāko klubu ilgtermiņa turnīrs, tad Bayern būtu reālas problēmas tikt top10. Tas tāpat kā ar Liverpool - ČL dažās spēlēs viņi spēj daudz, bet ilgtermiņā jeb 38 spēļu turnīrā Premjerlīgā nespēj turēt līdzi labākajiem.
3kārt par to pārvērtēšanu - atkārtoju 3. reizi, ka vienkārši daudz kur lasīju, ka Bayern šosezon ir viens no labākajiem Eiropas klubiem un ka ja spēlētu ČL, tad tik būtu. Tieši uz šādām domām arī attiecas tā "pārvērtēšana".
4kārt, nav tā, ka man nepatiktu Vācijas futbols. Vācijas, Itālijas, Francijas un Spānijas futbolu pēc patikšanas lieku vienā plauktiņā. Angļu futbols patīk vairāk, bet tas nenozīmē, ka pārējo 4 valstu futbols nepatīk. Patīk un pēc iespējas skatos šo čempionātu spēles! Vienkārši visu sezonas laiku nepatika, ka Bayern (un tieši Bayern, nevis Vācijas futbols) tiek pārslavēts.

Par to argumentāciju - Vācijas čempionāts ir 5. stiprākais Eiropā, tikai nedaudz apsteidzot Krieviju un Portugāli, tiesa, arī tikai nedaudz atpaliekot no Francijas. Tas ir neapstrīdami - rangs veidots uz pēdējo 5 gadu valstu klubu rezultātiem Eirokausos. Un ja Bayern pat šādā čempionātā no 30 spēlēm 11 neuzvar, kā arī spēj šādi 0:4 zaudēt Zenītam (sit mani kaut nost, bet attiecībā uz šo sezonu nespēju iedomāties, ka tas "izdotos" MU, Chelsea, Barcai, Real, Inter utt.), tad tas nav top10 Eiropas klubs. Un vēlreiz - labāk argumentēt nav iespējams, jo dzīvē nevaram to pārbaudīt un varam veikt tikai salīdzinoši analīzi. + nenoliedzu, ka tas ir tikai mans viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:29, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Un Kusins deelj sava nevajadziigaa gaajiena izlaiz finaalu. Domaaju ka skrobe dzekam ir.


Viņš atšķirībā no Pogrebņaka nav pamatsastāva spēlētājs...

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:31, pirms 17 gadiem
ja,mala4i zenit neviens wadu rezultatu negaidija,pat es,bet pelniti uzvareja,finala ari jauzvur,jo ir uzvareti tadi klubi,ka marzel,vilereal,bajern

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:31, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Varu tevi apbēdināt- tikai 2... Viens pret čempioniem izbraukumā, kurus mājās nesen izfukāja ar 4:1, bet otrs ar rezervistiem Kotbusā, kurus pirmajā aplī paņēma dupsī ar 5:0... A kas???


Ņemot vērā Vācijas čempionāta tabulas vidusdaļas un lejasdaļas klubu salīdzinoši vājo līmeni, klupiens manā uztverē ir arī neizšķirts. 11 klupieni 30 spēlēs. Manā uztverē pārāk daudz, lai sauktu sevi par grandiem vai top10 klubu Eiropā, ja jau tik daudz klupienu Vācijas čempionātā, kurš pēc spēka ir 4.-7. (kopā ar Franciju, Krieviju un Portugāli).

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:32, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Viņš atšķirībā no Pogrebņaka nav pamatsastāva spēlētājs...

Arii taisniiba!

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:33, pirms 17 gadiem
Sorry, ka savā garajā poustā (plkst.00:29) piemirsu aizvērt pasvītrojumu aiz "ilgtermiņā" (iemetīšu vēlreiz sakarīgā izskatā)

     [+] [-]

, 2008-05-02 00:36, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Kur šeit kaut kāda loģika un pamatojums? Es arī varētu ko līdzīgu uzrakstīt par Anglijas izlasi, jo viņi netika uz EČ, bet tas būtu tikai tāpēc, ka man šī izlase nepatīk. Kurš tad "Bayern" ir pārvērtējis? Toļiks? Varēja jau vienkāši pateikt, ka viņam nepatīk ne vācu futbols, ne "Bayern", bet tā vietā Edmunds izvēlējās nepamatotu un vāji argumentētu "uzbraucienu".


Vispār jau biju nosolījies lietotāju "Hose" ignorēt un to arī sekmīgi darīoju, pat nelasot "Hose" tekstus (nesākšu stāstīt kāpēc, bet pamatdoma - visi klubi tiek iedalīti "labajos" un "sliktajos" un mūžīgi tiek piemeklēti argumenti "labo" klubu slavināšanai un "slikto" klubu nopelšanai; manuprāt, normāli ir atbalstīt (nepārslavējot) savu mīļāko klubu un pārāk nekasīties klāt citām komandām, bet "Hose" mūžīgi ar pārspīlējumiem un nevajadzīgiem sarkasmiem panācis to, ka izlaižu komentus, kurus viņš rakstīji), bet ja jau personīgi kaut ko raksta manā virzienā, tad jau jāatbild.

Tātad... 1kārt, šis bik izrauts no konteksta, jo teiktais ir kā papildinājums sākotnēji teiktajam.
2kārt, daļēji mans viedoklis ir subjektīvs (par to top10), ko pats atzīstu - jo skaidrs, ka mums nav iespējas pārbaudīt to dzīvē. Es tikai izteicu pieņēmumu, ka ja būtu šāds 12 labāko klubu ilgtermiņa turnīrs, tad Bayern būtu reālas problēmas tikt top10. Tas tāpat kā ar Liverpool - ČL dažās spēlēs viņi spēj daudz, bet ilgtermiņā jeb 38 spēļu turnīrā Premjerlīgā nespēj turēt līdzi labākajiem.
3kārt, par to pārvērtēšanu - atkārtoju 3. reizi, ka vienkārši daudz kur lasīju, ka Bayern šosezon ir viens no labākajiem Eiropas klubiem un ka ja spēlētu ČL, tad tik būtu. Tieši uz šādām domām arī attiecas tā "pārvērtēšana".
4kārt, nav tā, ka man nepatiktu Vācijas futbols. Vācijas, Itālijas, Francijas un Spānijas futbolu pēc patikšanas lieku vienā plauktiņā. Angļu futbols patīk vairāk, bet tas nenozīmē, ka pārējo 4 valstu futbols nepatīk. Patīk un pēc iespējas skatos šo čempionātu spēles! Vienkārši visu sezonas laiku nepatika, ka Bayern (un tieši Bayern, nevis Vācijas futbols) tiek pārslavēts.

Par to argumentāciju - Vācijas čempionāts ir 5. stiprākais Eiropā, tikai nedaudz apsteidzot Krieviju un Portugāli, tiesa, arī tikai nedaudz atpaliekot no Francijas. Tas ir neapstrīdami - rangs veidots uz pēdējo 5 gadu valstu klubu rezultātiem Eirokausos. Un ja Bayern pat šādā čempionātā no 30 spēlēm 11 neuzvar, kā arī spēj šādi 0:4 zaudēt Zenītam (sit mani kaut nost, bet attiecībā uz šo sezonu nespēju iedomāties, ka tas "izdotos" MU, Chelsea, Barcai, Real, Inter utt.), tad tas nav top10 Eiropas klubs. Un vēlreiz - labāk argumentēt nav iespējams, jo dzīvē nevaram to pārbaudīt un varam veikt tikai salīdzinoši analīzi. + nenoliedzu, ka tas ir tikai mans viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 00:36, pirms 17 gadiem
Bet katram ir savi favorīti, lai arī cik s**digi tie dažreiz nospēlē. Tāpēc jau esam (kā kurš, varbūt arī nav) īsti atbalstītāji! Katram savs spēles stils tuvāks, un strīdēties, kurš labāks, ir diezgan muļķīgi. Ir principiālas antipātijas, var nepatikt spēlētāji, tajā pašā laikā kaut kas cits ļoti patīk un viss. Man, piemēram, ir garlaicīgi skatīties Francijas līgu, tāpēc man vienalga, cik ļoti tā objektīvi vai subjektīvi būtu pārāka pār bundeslīgu.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-02 00:50, pirms 17 gadiem
kas man patiesi izbrīna ,ka pēkšņi tik daudz lidzjūteju ir zenitam un vēl latviešu vidū,bet domāt,ka jūs vienkārši ļauni priecājaties par superkluba patiešām izgāšanos,vārdu sakot tādi šakālēni vien esat.Ja sekojat līdz futbolam un kaut drusciņ no tā saprotat,tad zinat,ka nejau Bayern ir vienīgais klubs,kas tādā vai savādākā reizē ir izgāzies,bet Bayern paliks varens tik un tā un turpinās priecēt savus fanus un cilvēkus ar labu spēli turmāk,bet par tādu zenit pēc neilga laika eiropā neviens pat neatcerēsies,jo tam nekad nesasniegt tādas virsotnes,kā Bayern nekad.Jā man šodien skumji,bet ticu,ka viss nokārtosies,negribās te izteikties par zaudējuma iemesliem,bet pilnīgi noteikti,ka pretinieks nebija respektēts un rezultāts to arī parāda!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 01:52, pirms 17 gadiem
bayern caput

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 01:56, pirms 17 gadiem
nespēlējot hahaha

  -2 [+] [-]

, 2008-05-02 01:58, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vispār jau biju nosolījies lietotāju "Hose" ignorēt un to arī sekmīgi darīoju, pat nelasot "Hose" tekstus (nesākšu stāstīt kāpēc, bet pamatdoma - visi klubi tiek iedalīti "labajos" un "sliktajos" un mūžīgi tiek piemeklēti argumenti "labo" klubu slavināšanai un "slikto" klubu nopelšanai; manuprāt, normāli ir atbalstīt (nepārslavējot) savu mīļāko klubu un pārāk nekasīties klāt citām komandām, bet "Hose" mūžīgi ar pārspīlējumiem un nevajadzīgiem sarkasmiem panācis to, ka izlaižu komentus, kurus viņš rakstīji), bet ja jau personīgi kaut ko raksta manā virzienā, tad jau jāatbild.

Tātad... 1kārt, šis bik izrauts no konteksta, jo teiktais ir kā papildinājums sākotnēji teiktajam.
2kārt, daļēji mans viedoklis ir subjektīvs (par to top10), ko pats atzīstu - jo skaidrs, ka mums nav iespējas pārbaudīt to dzīvē. Es tikai izteicu pieņēmumu, ka ja būtu šāds 12 labāko klubu ilgtermiņa turnīrs, tad Bayern būtu reālas problēmas tikt top10. Tas tāpat kā ar Liverpool - ČL dažās spēlēs viņi spēj daudz, bet ilgtermiņā jeb 38 spēļu turnīrā Premjerlīgā nespēj turēt līdzi labākajiem.
3kārt, par to pārvērtēšanu - atkārtoju 3. reizi, ka vienkārši daudz kur lasīju, ka Bayern šosezon ir viens no labākajiem Eiropas klubiem un ka ja spēlētu ČL, tad tik būtu. Tieši uz šādām domām arī attiecas tā "pārvērtēšana".
4kārt, nav tā, ka man nepatiktu Vācijas futbols. Vācijas, Itālijas, Francijas un Spānijas futbolu pēc patikšanas lieku vienā plauktiņā. Angļu futbols patīk vairāk, bet tas nenozīmē, ka pārējo 4 valstu futbols nepatīk. Patīk un pēc iespējas skatos šo čempionātu spēles! Vienkārši visu sezonas laiku nepatika, ka Bayern (un tieši Bayern, nevis Vācijas futbols) tiek pārslavēts.

Par to argumentāciju - Vācijas čempionāts ir 5. stiprākais Eiropā, tikai nedaudz apsteidzot Krieviju un Portugāli, tiesa, arī tikai nedaudz atpaliekot no Francijas. Tas ir neapstrīdami - rangs veidots uz pēdējo 5 gadu valstu klubu rezultātiem Eirokausos. Un ja Bayern pat šādā čempionātā no 30 spēlēm 11 neuzvar, kā arī spēj šādi 0:4 zaudēt Zenītam (sit mani kaut nost, bet attiecībā uz šo sezonu nespēju iedomāties, ka tas "izdotos" MU, Chelsea, Barcai, Real, Inter utt.), tad tas nav top10 Eiropas klubs. Un vēlreiz - labāk argumentēt nav iespējams, jo dzīvē nevaram to pārbaudīt un varam veikt tikai salīdzinoši analīzi. + nenoliedzu, ka tas ir tikai mans viedoklis.

     [+] [-]

, 2008-05-02 02:05, pirms 17 gadiem
Ja Novicka kungs uzskata, ka Liverpool nav elites klubs, tad jautājums. No kura gada Novicka kungs skatās [interesējas] par futbolu?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 02:07, pirms 17 gadiem
Johoho ->
Ciniķiem, tādiem kā Hose, neieteiktu vispār kādu uzmanību pievērst. Arī man viņš ir apriebies ar saviem "izcilajiem" komentāriem.
Jā, Bayern ir negods šādi zaudēt, bet nevajag aizmirst, ka pie Zenit stūres ir Advokāts, un vēl vairāk vienu citu lietu - Vācijas čempionāts šobrīd (kā to pareizi norāda johoho) nebūt nav no stiprākajiem Eiropā.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 02:11, pirms 17 gadiem
bayern cienītājam neapcel citus neapcels tavējos

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 02:17, pirms 17 gadiem
pa, pa... - kurš tad ko apceļ?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 02:23, pirms 17 gadiem
denebs rakstīja: pa, pa... - kurš tad ko apceļ?

Es par Mr.Reiniksrobis. Kurš ienīst Liverpool

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 02:37, pirms 17 gadiem
skatos visus komentārus, un rodas man secinājums:

atzīšu viss sākās man ar eiropas čempionātu basketbolā vīrīešiem - gribēju par visām varītēm, lai uzvar krievi tos simulantus spāņus. arī tagad mazpamazām dažos sporta veidos, kur krieviem neiet nu jau kādus gadus desmitus, lai uzvar viņu komandas pret, jāāāā, pret rietumeiropu (variet lasīt amērikāņu imperiālismu un Eiropas Savienību). Prieks, ka uzvarēja nevis vienkārši Maskavas komanda, bet gan aristokrātiskā Sanktpēterburgas pilsēta!!!!



p.s. Krievija un Latvija ir atsevišķš stāsts
p.s.s.Sports un Politika - lai vai kā gribētos, bet mūsdienas ir vienoti jēdzieni.





p.s.s.s.s.s. Padomājiet, Autora kungs, un izlemiet kā tad to Krievijas pilsētu sauc - Sankpēterburga vai SankTpētērburga - nevar saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-02 02:38, pirms 17 gadiem
tad ir cits funktieris, tad šādus tekstus saprotu. pats biju par Liverpool
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-02 02:51, pirms 17 gadiem
Zenit man patiešām, patīk, Advokāts no viņa uztaisījis normālu eiropeisku klubu. Bet citā ziņā krievu futbols, spriežot pēc viņu pašu TV pārraidēm (protams, neskaitot Superlīgu) vēl ir bērna autiņos. Ko dotē lielie finanšu dūži, tur ir, bet, kur nav - tur arī nebūs. Vienkārši - loterija.
Un nu nezinu, vai Krievija(!) kā valsts ir tā vieta, ko mums vajadzētu kā piemēru citiem galdā celt. Tā valsts ir milzis uz māla kājām. Tikko nobruks kaut viena (nafta, gāze), tā viss pajuks.
Mums jārūpējas par mūsu pašu futbola saimniecību, nevis jāaudzina jaunie krievu futbolisti (ko mēģina darīt tagadējā "FK Rīgā", vismaz pēc "SA" informācijas spriežot).

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 08:39, pirms 17 gadiem
priecajaties....priecajaties....

  +3 [+] [-]

, 2008-05-02 08:49, pirms 17 gadiem
johoho rakstīja: Ja Novicka kungs uzskata, ka Liverpool nav elites klubs, tad jautājums. No kura gada Novicka kungs skatās [interesējas] par futbolu?


Tu arī lasīt esi iemācijies?
Tur ir domāt tā, ka Liverpool ČL var paņemt stipras komandas, bet savā PREMIER līgā, viņi 38u spēļu garumā, nav tik spīdoši un nevar turēt līdzi tādām komandām kā Arsena;Chelsea,Manchester united...

Tur nebija runa par to vai Liverpool ir elites klubs vai nav....
P.S ja nezini ko nozīmē utt tad tas nozīmē un tā tālāk Un ja nebija iekļauta Liverpool, tas nenozīmē, ka viņi nevarētu paņemt, vienkārši bija uzskaitītas dažas no komandām!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-02 10:52, pirms 17 gadiem
eriks99 rakstīja: man zeel reiniksrobis

Man tevis arī žēl... Barca, Barca... Dažreiz jau paliek žēl... 2. sezona bez tituliem... Man viņi ne pārāk, bet tas jau ir nežēlīgi...

Keyseedee---> Var redzēt ka tu rakstīji "zem grādiem". Varēji jau pastāstīt plašāk par "Spoku māju"

     [+] [-]

, 2008-05-02 11:43, pirms 17 gadiem
Keyseedee - un kuram tas stulbums ko Tu uzrakstiiji interesee?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 12:28, pirms 17 gadiem
bumba ir apalja un sports ir sports,taka nau ko te besities Bayern faniem,padomajat kas Vacija vinus sagaida............bet komanda jau laba,veiksmi nakamgad!!!!!!!!!!!!!!!Pec sha visa novelu Zenit klut par chempioniem,pelnijusi ir!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 12:51, pirms 17 gadiem
Andree rakstīja: Tu teici, ka es neesot loģisks. Muļķības Es esmu tik loģisks, ka lieku cilvēkiem, kas ir ļoti loģiski, izskatīties tā, it kā tie nebūtu loģiski
Ja nopietni, tad palasi manu loģiku pārējos komentāros, kas man katram čigānam sava domā jāpārdrukā? Vienreiz komentārā savu domu uzrakstīju un pietiek.

Tad nez, kaapeec tu to logjiku nespeej paraadiit paaris atbildees, kuras sniedzi uz dazhiem komentaariem. Pashlaik logjisks neliecies... Aaa, un veel - es neesmu chigaans...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 12:51, pirms 17 gadiem
neticu kauns vacu futbolam, Bayer Leverkusen un Bayern Munchen !

  +1 [+] [-]

, 2008-05-02 12:52, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Varbūt pienāks EČ un tad Angļu fani paklusēs... Cerams... Tas būtu mazākais ko viņi varētu darīt...

Hicfeldam laikam ļoti nepatika Bayern attieksme pret viņu... Anyway, pasakam paldies Ollie par viņa nopelniem kluba labā... Cerams, ka vismaz atvadu mačā nospēlēs labi, jo es uz viņu braukšu[negribu jau lielīties, bet jau zinu pa 99,9% ka būšu tur]...

Ko noziimee anglju fani? Domaa te visi, kuri seko liidzi Anglijas premjerliigai ir arii Anglijas izlases fani? Dalja varbuut...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 12:55, pirms 17 gadiem
bayern rakstīja: kas man patiesi izbrīna ,ka pēkšņi tik daudz lidzjūteju ir zenitam un vēl latviešu vidū,bet domāt,ka jūs vienkārši ļauni priecājaties par superkluba patiešām izgāšanos,vārdu sakot tādi šakālēni vien esat.Ja sekojat līdz futbolam un kaut drusciņ no tā saprotat,tad zinat,ka nejau Bayern ir vienīgais klubs,kas tādā vai savādākā reizē ir izgāzies,bet Bayern paliks varens tik un tā un turpinās priecēt savus fanus un cilvēkus ar labu spēli turmāk,bet par tādu zenit pēc neilga laika eiropā neviens pat neatcerēsies,jo tam nekad nesasniegt tādas virsotnes,kā Bayern nekad.Jā man šodien skumji,bet ticu,ka viss nokārtosies,negribās te izteikties par zaudējuma iemesliem,bet pilnīgi noteikti,ka pretinieks nebija respektēts un rezultāts to arī parāda!

Bljaaviens, te dazhs tieshaam nesaprot, par ko ir runa, ja kaads izsaka kaut ko pamatotu par Bayern, tad tas no vakardienas tiek uzskatiits par Bayern niideeju un Zenit fanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 13:21, pirms 17 gadiem
Lieliski! Super! ahaha, kā man patīk šitādas spēles Pirms spēles uz Zenit bija kaut kas 4.8 vai kas tāds. Ņemot vērā zenit līdzšinējo sniegumu UEFA kausā, tā cena bija ļoti laba. Domājams, zenit vajadzētu būt favorītam pret Rangers...

     [+] [-]

, 2008-05-02 13:23, pirms 17 gadiem
Nu jā, Zenit 1.7, Rangers 2.4.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-02 14:41, pirms 17 gadiem
Redzēsim, kas to tā visa sanāks.

     [+] [-]

, 2008-05-03 23:16, pirms 17 gadiem
reinisskrobis riktigs škrobis!