Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"United" uzvar Romā

"United" uzvar Romā
Krištianu Ronaldu
Foto: AP

Šovakar Romā tika aizvadīta UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla spēle, kur vietējais futbola klubs "Roma" ar rezultātu 0:2 piekāpās Anglijas Premjerlīgas futbola klubam "Manchester United". Vārtus angļu labā guva Krištianu Ronaldu un Veins Rūnijs.

Spēle iesākās ar milzīgu "Roma" komandas ofensīvu, kur "United" tikai pāris reizes tika pāri laukuma centram. Viesi kontrolēja bumbu un centās izveidot momentus pie Edvina Van der Sāra vārtiem, taču savā vietā bija "United" aizsagi, kas veiksmīgi atbruņoja mājinieku komandas spēlētājus.

Nedaudz vēlāk jau dažus uzbrukumus pie mājinieku komandas vārtiem sāka izveidot viesi, taču arī tie beidzās bez gūtiem vārtiem. Kamēr "Roma" turpināja vairāk kontrolēt bumbu, tikmēr vienā no retajiem uzbrukumiem spēles 39.minūtē devās viesi. Pols Skolzs iegāja soda laukumā, kur uzreiz atdeva piespēli uz soda laukuma vidu. Tur augstāk par visiem izleca Ronaldu un, sitot bumbu ar galvu, atklāja šīs spēles rezultātu. Pašās puslaika beigās mājinieki varēja izlīdzināt rezultātu, taču Mirko Vučiničs sita garām vārtiem.

Otrais puslaiks iesākās līdzīgi kā pirmais, kur gan Toneto un Kristianam Panuči bija izdevības izlīdzināt spēles rezultātu. Laba izdevība nedaudz vēlāk bija Vučiničam, taču viņa sitiens gandrīz tukšos vārtos lidoja pāri tiem. 62.minūtē tas pats Vučiničs sita precīzi vārtu apakšējā stūrī, taču lielisks vārtos bija Edvins Van der Sārs, kurš glāba savu komandu no zaudētiem vārtiem. Kas neizdevās vieniem, tas izdevās otriem un jau nākošajā uzbrukumā "United" guva savus otros vārtus. Vispirms ar galvu sita Dži-Sungs Parks, taču "Roma" vārtsargs Doni lieliskā sitienā bumbu atsita. Tā nonāca pašā vārtu priekšā, kur veiklāks no visiem izrādījās Rūnijs, kurš arī panāca 2:0.

"Roma" klubam, protams, vairs nebija ko zaudēt un viņi metās atspēlēties, kā rezultātā jau pēc pāris minūtēm varēja zaudēt arī trešos vārtus, kad pēc Ronaldu sitiena bumba trāpīja pa vārtu stabu.

Arī turpinājumā viesi uz pretuzbrukumu rēķinu varēja palielināts spēles rezultātu (Ronaldu un Rūnijs), taču tas viņiem neizdevās un "United" izcīnīja uzvaru ar 2:0.

UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla spēle
Roma – United 0:2 (0:1)
(Ronaldu 39', Rūnijs 66')

Izmantotie resursi:
youtube.com

  -4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:37, pirms 17 gadiem
Who's gona stop them, huh?

reiniksrobis un citi muuzjam neapmierinaatie... nu nebojaajiet vismaz shoreiz mums sveetkus ar shitai liidziigaam pliekanaam pieziimeem: "kaut arii man ljoti nepatiik MU un iipashi CR, tomeer visu cienju par uzvaru!" Nu nevajag mums to juusu cienju!

Ja Cristiano buutu iesitis to peedeejo no gaisa, tad... nu tad bez vaardiem!

Glory MU!

  -4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:37, pirms 17 gadiem
Glory red devils. u the best

  +9 [+] [-]

, 2008-04-01 23:38, pirms 17 gadiem
skaties uz kuru pusi rezultaatu raksti.
Slēpts komentārs: namesis

  +3 [+] [-]

, 2008-04-01 23:38, pirms 17 gadiem
Kur tie mazie bērni, kas raudāja par Roma uzvaru? Glory Glory Man United!

VDS - perfekts, Rūnijs kā vienmēr labs - īstajā vietā, CR - bez komentāriem, varēja vēl 2 iesist vismaz

  +4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:38, pirms 17 gadiem
skaists futbola vakars kopuma

     [+] [-]

, 2008-04-01 23:38, pirms 17 gadiem
rezultaats uz tablo !

  -1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:39, pirms 17 gadiem
prieks skatīties, kāda ir MU saspēle un saliedētība

  -1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:39, pirms 17 gadiem
IDeāls dienas nobeigums

  -2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:39, pirms 17 gadiem
apsveicu Man Utd ar tikshanu naakamajaa kaartaa....
Slēpts komentārs: mazpedis

  +8 [+] [-]

, 2008-04-01 23:40, pirms 17 gadiem
kas par pusfinaalu
MU vs barca..

  -4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:41, pirms 17 gadiem
Peec miegaina pirmaa puslaika sekoja pavisam savaadaaks un daudz interesantaaks otrais puslaiks. Roma uzsaaka ljoti aktiivi un biistami un nevar teikt ka vinji aizvadiija pavisam sliktu speeli. Pie otraa vaartu guvuma lielaa meeraa var vainot vaartsargu kas nespeeja notureet bumbu bet taapat liels prieks ka Ruunijs guva vaartus. 2-0, ljoti parociigs rezultaats ja veel speele bija viesos. Prognozeeju taadu pashu rezultaatu arii Old Trafford. MU ar puskaaju jau ir pusfinaalaa, bet nu visskautkas meedz arii notikt (ceru ka ne shoreiz). Aizsargi bija uzdevumu augstumos, Ferdinands ar Evru bija ljoti labi ja nenjem veeraa paaris Rio kljuudas speeles saakumaa.
pieziimeeshu ka nepatika speeles saakums deelj taa ka Romas fani ljoti atklaati izraadiija savu nepatiku pret MU kad vinji bija pie bumbas, izsvilpshana bija nepaartraukti.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:41, pirms 17 gadiem
mazpedis rakstīja: Arsenal!


neviens arii negaida, ka Arsenals pacels rokas un padosies! lai tik kapaa! tas jau visu sho liidzi jushanu padara tikai interesantaaku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-01 23:41, pirms 17 gadiem
gribeetos jau kko izcili riebiigu uzrakstiit, bet labaak attureesos! apsveicu MU ar uzvaru! kaa jau teicu pirms paaris dienaam, tik tizli, kaa Real vinji nespeelees... un to arii nedariija! manupraat...

  -4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:41, pirms 17 gadiem
--> namesis
Izbraukuma spēle - aizsardzības futbols
Mājas spēle - uzbrukuma futbols

MU perfekti pildīja spēles plānu un pat pārpildīja - praktiski viss nokārtots jau pirmajā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-04-01 23:42, pirms 17 gadiem
Nu tas ir normāli, ka izbraukumā komanda spēlē no aizsardzības. Savs rezultāts panākts. Viesos uzvarēts ar 2:0. Nemeklēsim debīlus iemeslus kapēc MU nebij pelnījusi uzvarē. Sports ir sports, mani dārgie draugi. Un CR malacis. Apbrīnojmu sezonu aizvada.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:42, pirms 17 gadiem
brāavo, izcila spēle, lai gan dažkārt likās ka roma vairāk kontrolē bumbu, bet tomēr angļi prot ieist arī tā, malači



es tikai pa Manchester!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:43, pirms 17 gadiem
Opā, arī "PROFI" Hose parādās Kā ir fanot pret MU? Neapnika? Jeb tu nekādi nevari samierināties ar to, kurš ir labākais klubs pasaulē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:44, pirms 17 gadiem
Gaidam izcilo fubola specialistu ar segvardu Dandijs, kurs pirms kada laika teica sadi:
Dandijs, 2008-03-14 16:51, citēt
Romā MU silti sagaidīs.Anyway šis pāris ir tikpat skaidrs kā Schalke-Barca.Roma tiks.Vai zināt kapēc?Tapēc,ka Roma ir spēcīgāka.Punkts.

Toreiz negribejas vinu apsmiet, toties tagad jau var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-01 23:45, pirms 17 gadiem
Dandijs, 2008-03-14 16:53, citēt
Edmund-rezervisti ne rezervisti.Kāda starpība?Roma vienkārši ir stiprāka.Vai tiešām tu to neredzi?

  +4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:46, pirms 17 gadiem
Nu šeit šo spēli vinnēja fergusons un varu derēt, ka džeks teiks, ka nospēlējam pacietīgi, gaidījām savas izdevības un arī sagaidījām. Protams 2. gols bija - nu tāds, bet bij. Romai iespējas bija, pie tam pietiekoši - nevis veiksmes trūkums un nevis meistarības, bet es domāt, ka spriedze, jo pag.gad tika zaudēts 7-1 un tagad vajadzēja darīt ko lietas labad.
Bet par rezultātu prieks liels!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:46, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: 2:0 vēl par "kāju" nesauktu. Vēl jau viena spēle priekšā. Ja būs kaut nedaudz vairāk veiksmes un tik pat daudz momentu, viss var notikt.

Forza Roma! Forza Italia!

Hmm... teritoriālo pārsvaru redzēju, momentus gan nē. Vispār jau kaut kādi momenti bija, bet lielākoties šādi tādi, grūti realizējami. Un skaidrs, ka Mančestrā būs vēl grūtāk un teritoriālais pārsvars būs jau MU (ja vien speciāli to neatdos).

  +1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:47, pirms 17 gadiem
to Edmunds
preciizi!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:47, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: Dandijs, 2008-03-14 16:53, citēt
Edmund-rezervisti ne rezervisti.Kāda starpība?Roma vienkārši ir stiprāka.Vai tiešām tu to neredzi?


Kura vieta vini ir stipraki ? ja tu doma ka Roma var uzvaret MU tam mes redzesm kas notiks pec nedelas Old Traffroda

  -4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:47, pirms 17 gadiem
Pēc šāda mača gribas vemt. Niča šitam būtu labākais rezultāts, lai gan Roma bija nedaudz labāka pirms 2. vārtiem. Totti trauma tomēr izrādījās lielāks zaudējums, kā biju domājis. MU gan nevajag pārpriecāties, as šādu neizteiksmīgu spēli Barselonā būtu vāks.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:48, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: Dandijs, 2008-03-14 16:53, citēt
Edmund-rezervisti ne rezervisti.Kāda starpība?Roma vienkārši ir stiprāka.Vai tiešām tu to neredzi?

Jā, labi citāti. Gan jau, ka arī pēc šī 2:0 atradīsies MU kritizētāji (naidnieki), bet kā saka "suņi rej, bet karavāna iet tālāk"...

  +4 [+] [-]

, 2008-04-01 23:48, pirms 17 gadiem
Kaut pret ''Roma'' varētu spēlēt katru dienu
Visi, kas vēl par kaut ko sapņo, varu jūs nomierināt. Matemātika ir tāda, ka Romai ir jāiesit vismaz 2 goli Old Trafford un jāuzvar ar 2 vārtu starpību. C'mon! United ir uzvarējuši (laikam) 10 mājas spēles pēc kārtas UCL, pie tam, spēlējot stiprākājā sastāvā, sava laukumā ļoti reti zaudē.. Un ar 2 vārtu starpību vispār vēl retāk. Slinkums rakāties pa statistikas krājumiem..
Let's enjoy the moment!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-01 23:48, pirms 17 gadiem
Scuba rakstīja: Kura vieta vini ir stipraki ? ja tu doma ka Roma var uzvaret MU tam mes redzesm kas notiks pec nedelas Old Traffroda


Nepārproti - CRC šeit iekopēja Dandija teikto pēc ČL izlozes.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:50, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Pēc šāda mača gribas vemt. Niča šitam būtu labākais rezultāts, lai gan Roma bija nedaudz labāka pirms 2. vārtiem. Totti trauma tomēr izrādījās lielāks zaudējums, kā biju domājis. MU gan nevajag pārpriecāties, as šādu neizteiksmīgu spēli Barselonā būtu vāks.



Pret Barcu bus pavisam cita spele. Protams ja vini tiks garam Schalke

  +1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:50, pirms 17 gadiem
Viesi kontrolēja bumbu un centās izveidot momentus pie Edvina Van der Sāra vārtiem, taču savā vietā bija "United" aizsagi, kas veiksmīgi atbruņoja mājinieku komandas spēlētājus.
Viesi bija MU
Slēpts komentārs: reiniksrobis

  +3 [+] [-]

, 2008-04-01 23:51, pirms 17 gadiem
MU paraadiija,kaa jaarealizee tiem dotaas iepeejas,MU speeleeja droshi aizsardziibaa bes lieka riska,ko paaraada arii 10 stuura sitieni romas izpildiijumaa,no kuriem 7 bija apziinaati izsistie sitienie arpus laukuma no MU puses,CR vienkaarshi neapturams 36 vart 38 astonaas speelees,no kuraam 2 vins iznaaca uz mainu otrajaa puslaikaa!

  +8 [+] [-]

, 2008-04-01 23:51, pirms 17 gadiem
P.S.
Cerams, ka Vidiča savainojums nebūs pārak nopietns

  +3 [+] [-]

, 2008-04-01 23:53, pirms 17 gadiem
Speles tati:
Possesion Roma 51/MU 49 (par nekadu bumbas kontroli nevar but runas ne vienai no komandam)

Shots 12:12
Shots on goal MU4: Roma2
Ta ka runat par Romas parsvaru diemzel no pat statu viedokla nevar.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-01 23:54, pirms 17 gadiem
Lielumlielais prieks, spēle bija skatāma, momenti bija abām komandām, protams, Roma vairāk uzbruka, bet zināms, ka Man U aizsardzība nav ar pliku roku ņemama. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Old Trafford'ā būs skatāma spēle, bet visticamāk Man U uzvarēs. Šosezon Man U izrāda lielisku sniegumu

  +2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:54, pirms 17 gadiem
to silenthill
izskataas,ka dazi te ir uzvilkusi rozaa brilles vai arii ir analfabeeti futbolaa
cerot uz Romai labveeliigu rezultaatu.

     [+] [-]

, 2008-04-01 23:55, pirms 17 gadiem
Bliiinn. Ja Vidics - es butu ar mieru uz 2:2 roma nospelet, galvenais lai Vidics vesels!!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-01 23:56, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: Speles tati:
Possesion Roma 51/MU 49 (par nekadu bumbas kontroli nevar but runas ne vienai no komandam)

Shots 12:12
Shots on goal MU4: Roma2
Ta ka runat par Romas parsvaru diemzel no pat statu viedokla nevar.


Romai pārsvars bija tikai stūra sitienos.. Pie tam, iespaidīgs, bet lielas jēgas no tā rezultātā nebija...

  +6 [+] [-]

, 2008-04-01 23:56, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: Speles tati:
Possesion Roma 51/MU 49 (par nekadu bumbas kontroli nevar but runas ne vienai no komandam)

Shots 12:12
Shots on goal MU4: Roma2
Ta ka runat par Romas parsvaru diemzel no pat statu viedokla nevar.


Nu šie stati tik līdzīgi, jo Roma beigās nokāra galvas, un MU darīja gandrīz ko gribēja (3:0 bija tuvu), taču objektīvi vērtējot pirmajās 60min, kamēr notika reāla cīņa, Roma spieda MU. Cits jautājums, ka MU nemaz netiecās kontrolēt - tipiska izbraukuma spēles taktika pret spēcīgu pretinieku.

p.s. Skumji, ka daudzi liek mīnusus tikai tāpēc, ka nepatīk MU (lai gan komentā izteikta tīra patiesība), nevis pēc būtības. Bet lai jau.
Slēpts komentārs: Mixes
Slēpts komentārs: Mixes
Slēpts komentārs: Mixes

  +4 [+] [-]

, 2008-04-02 00:01, pirms 17 gadiem
silenthill - MU nav zaudeejushi Chempionu Liigaa jau 14 maajas speelees peec kaartas t.i kopsh 2005 gada augusta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:03, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Tikai stūra sitienos? Un visā pārēja pārsvars bija MU? Smieklīgi.

51-49 % possession par pārsvaru neceļas roka saukt. Pārāk smieklīgs tas pārsvars bija. Vairāk man patika tas, ka pēdējās minūtēs Roma knapi pie bumbas tika, un lielāko laika daļu komandas pavadija Roma laukuma pusē..
Slēpts komentārs: Mixes

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:06, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: 51-49 % possession par pārsvaru neceļas roka saukt. Pārāk smieklīgs tas pārsvars bija. Vairāk man patika tas, ka pēdējās minūtēs Roma knapi pie bumbas tika, un lielāko laika daļu komandas pavadija Roma laukuma pusē..


Mixam, laikam atkal 7:1 vajadzeja, lai nomierinatos un varetu atzit, ja MU domineja un bija pelnijusi MU speleja ka speleja un man par lielu brinumu 66 min bija jau 2:0, tas parasti ar MU pie tadas speles nenotiek Pec tam, gan Roma var priecaties, ka neierija 3os.

 +11 [+] [-]

, 2008-04-02 00:07, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Man zīlnieks teica, ka Bahce uzvarēs... Lai jau MU priecājās... Cerams, ka vecajā traffordā dabūs ierīt... Kaut Vučiničam būtu sanācis pāris reizes iesist... Līdz pilnam komplektam pietrūka tikai CR ņuņņas palaišana... Krita jau skaisti... Garlaicīga spēle...


gan jau pats palaidi lielu ņuņņu pēc Ronaldo vārtiem

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:08, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Mums te viens acīmredzami nav redzējis spēli. Lai nu kurš, bet MU jau nu neizskatījās pēc stiprākajiem. Rezultāts un stati neko daudz neizsaka...


Ok no sodienas, saksim dod uzvaras par corneriem, vai par to kam smukakas prichenes. Vel labak par Roza formam ar bantikjiem.
Rezultats diemzel izsaka visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Mixes

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:09, pirms 17 gadiem
Teicama, gandrīz ideāla izbraukuma spēle. Tiem, kas stāsta par nepelnītu United uzvaru - sorry, bet atskaitot pirmās 15 otrā puslaika minūtes, United apspēlēja Romu bez variantiem, pēc Rūnija vārtiem, reālāks izskatījās 0:3 nekā 1:2.
Un tiem, kas te atkal gudri muld par Ronaldo simulciju - lūdzams nosaukt konkrētas epizodes, nevis tukši ielikt savu sen iepriekš sagatavoto standarta "Rezultātam un spēlei nav nozīmes, Ronaldo tāpat simulē" tipa komentāru. Labāk būtu paslavējuši viņu par vienkārši fantastisko vārtu guvumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:10, pirms 17 gadiem
Jurchiks rakstīja: nu bet nozīme ir tikai rezultātam un tas arī viss! paldies par mīnusu

Pareizi. Lūdzu, bet skatos tev vēl tur daži ieripojuši.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:10, pirms 17 gadiem
MU buus pusfinālā tas ir vairāk nekā skaidrs,turklāt nākamā spēle mancestrā...

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:11, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Nu šie stati tik līdzīgi, jo Roma beigās nokāra galvas, un MU darīja gandrīz ko gribēja (3:0 bija tuvu), taču objektīvi vērtējot pirmajās 60min, kamēr notika reāla cīņa, Roma spieda MU. Cits jautājums, ka MU nemaz netiecās kontrolēt - tipiska izbraukuma spēles taktika pret spēcīgu pretinieku.

p.s. Skumji, ka daudzi liek mīnusus tikai tāpēc, ka nepatīk MU (lai gan komentā izteikta tīra patiesība), nevis pēc būtības. Bet lai jau.


Pilnībā piekrītu, man šķiet smieklīgi, tādēļ, ka daudziem nepatīk Man U, uzreiz jāliek mīnusi? Es neesmu nevienu mīnusu ielicis Roma faniem, pat ja viņi cenšās savu zaudējošo komandu ar putām uz mutes aizstāvēt, sak, patiesība acīs kož Lai gan normāla parādība, ka ar intelektu apdalītie indivīdi nespēj racionāli un loģiski domāt. Hmm... minēšu, šim postam būs diezgan daudz mīnusu no tādām aprobežotām personām. Tik lieciet aiz auss, ka neuzskatu, ka Roma nospēlēja slikti, tik Man U šosezon ar C.R. (kas gan man pašam netīk) priekšgalā ir spēcīgāka par Romu

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:11, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: MU patiesībā slikti realizēja savas iespējas, spēles beigās vairākas tika izniekotas. 1. vārtus iesita labi, 2. bija dāvana ,jo tukšos vārtos var trāpīt pat bērns. Smieklīgi, ka visi te uzskata, ka MU bija pelnījuši šādu uzvaru...

nu mazais bērns davai iest tukšos vārtos!! Tas tik pierada vājo Romas aizsardzību ka jau atlava iesist tukšos vārtos...
Slēpts komentārs: reiniksrobis

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:12, pirms 17 gadiem
Giggsy rakstīja: sorry, bet atskaitot pirmās 15 otrā puslaika minūtes, United apspēlēja Romu bez variantiem

Tavs komentārs kopumā bija sakarīgs, bet par šito man vnk nāk smiekli Nez kā tu to pamatotu?

  -1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:12, pirms 17 gadiem
to mixes
kaa izskataas stipraakie?

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:12, pirms 17 gadiem
Glory,Glory Manchester United Naacaas skatiities caur uefa.com live jo redz krutais viasats ir atsleedzis divus futbola kanaalus bet pa viasat sport2 visu vakaru iet liigu highlights Vakars sabojaats,bet prieks par Manchesteru un Rooney
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:13, pirms 17 gadiem
latgalits rakstīja: silenthill
Edmunds pareizi pateica ka Roma nolaida rokas peec otra gola, tapeec jau arii ir tyie procenti lidzigi!!!
Fergusonam vajadzeeja laist laukuma atrak Tevezu!!!


Kam p.., ka viņiem tur kaut kas nolaidās?? Profesionālai komandai nedrīkst būt tāda attieksme!

  -3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:13, pirms 17 gadiem
"kāds memmītis iesit man neitrālai komandai."

Bet iesita smuki ...

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:14, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: Ok no sodienas, saksim dod uzvaras par corneriem, vai par to kam smukakas prichenes.



ooohhooo tad jau Marseille ieguutu CL kausu! Cisse frizuuras ir just perfect!

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:16, pirms 17 gadiem
Kaspiņš rakstīja: nu mazais bērns davai iest tukšos vārtos!! Tas tik pierada vājo Romas aizsardzību ka jau atlava iesist tukšos vārtos...

Jā, gan Doni, gan Panuči vajadzēja rīkoties labāk, bet bez veiksmes jau Rūnijs ar neiesita - bumba pati netīšām nonāca pie viņa.

  -4 [+] [-]

, 2008-04-02 00:18, pirms 17 gadiem
Giggsy rakstīja: "kāds memmītis iesit man neitrālai komandai."

Bet iesita smuki ...

Smuki jā, bet ir redzēti daudzi daudz smukāki vārti... Itkā ar galvu tā iesist nebūtu nekas grūts tā līmeņa spēlētājam, bet nu ir ok... Galvenais lai MU ierij mājās...

  -2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:19, pirms 17 gadiem
red devil rakstīja: to mixes
kaa izskataas stipraakie?

Tie, kas diktē noteikumus laukumā, izskatās labāk par pretinieku, ir vairāk iespēju vai uzbrukuma kombināciju, nedod daudz iespēju pretiniekam. Tam visam Roma līdz 2. vārtiem atbilda.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:19, pirms 17 gadiem
Suudavai takaa prasaas peec ronaldoo!
Slēpts komentārs: CRC

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:20, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: Ok no sodienas, saksim dod uzvaras par corneriem, vai par to kam smukakas prichenes. Vel labak par Roza formam ar bantikjiem.
Rezultats diemzel izsaka visu

To saki tu nevis es. Rezultāts izsaka iznākumu nevis spēles gaitu, vai tad tā nav?

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:21, pirms 17 gadiem
nu nav nav tie smukaakie vaarti futbola veesturee.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:21, pirms 17 gadiem
CRC rakstīja: He he neesmu redzejis kadu bridi Cisse, japaskatas.
Es domaju pat tur MU butu izredzes ar - Cukurins tomer visu mazgadigu meitenu elks Kaut gan ir ari izcili "skaistuli" ka Tevezs un Rooooney Pec si laikam Roma MU apspele



ieej Francijas sadaljaa un tad pie bildeem sho to ieraudziisi... nuu labi, varbuut tagad tik spiidosi neizskatas, bet kaa agraak bija (un nesen pret Zenit).. mainaas jau biezi vinjas - kaa jau Cisse!

  -3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:22, pirms 17 gadiem
[quote reiniksrobis]
A tu aiz priekiem nepiemīzi bikses??? Tu pēc sevīm spried??? Nekad neesmu ņuņņājis ja kāds memmītis iesit man neitrālai komandai...
[/quote

Paldies,man ar puusli viskartiibaa

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:22, pirms 17 gadiem
Apsveicu Manchestru ar uzvaru,bet druscin palika zel Romas,lai gan esmu 17 gadus par MU.

  +5 [+] [-]

, 2008-04-02 00:23, pirms 17 gadiem
Džeki, nav vērts vārīties. Skaidrs, ka MU Romā pirmajā spēlē nevarētu atļauties spēlēt uzbrukuma futbolu un mēģināt uzvarēt ar 7:1 (vai kaut 3:0) - tikai loģiski, ka spēlēja no aizsardzības. Daudzie Romas centrējumi bija bezjēdzīgi - 2. stāvā MU labāki. Pāris pusmimenti bija, bet ar to nepietika. Turpretī MU daudz momentu nevajag - ja Ronaldo iesit 34(?) golus sezonā, tad nav jābrīnās, ka viņš arī šādu momentu kā šodien izmanto. Roma sastāvā tāda nav. Pie 0:1 Roma "pavērās" vēl vairāk (saprata, ka ar 0:1 kabatā uz Mančestru braukt diezgan bezcerīgi) un dabūja iekšās otro golu (kaut, protams, ne bez veiksmes palīdzības). Varēja būt arī 3:0, bet nesanāca.

Mixes - saprotu, ka tu Romas fans līdz pat beigām, taču tomēr nevajadzētu pēc katra zaudējuma teikt, ka nepelnīti. Pag. sezon 2 spēļu summā 8:3, šogad grupu turnīrā MU minimāla uzvara un neizšķirts, šodien atkal uzvara un atbildes spēlē arī visticamāk uzvarēs. Bet tu visu laiku piemeklē mākslīgus argumentus, ka visu laiku nepelnīti. Nu nevar tā veikties visu laiku, it sevišķi, ja vēl paskatāmies MU sniegumu Premjerlīgā. Arī Roma Itālijā labi spēlē (kaut nav līdere), taču Anglijā tomēr tas topklubu līmenis augstāks - ne velti visas 4 Anglijas komandas 1/4 (un pusfinālā visticamāk otro gadu pēc kārtas būs 3 no 4 no Anglijas).

p.s. Ceru, ka toreiz paklausīji manam ieteikumam un neliki naudu uz Roma.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:23, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Nekad neesmu ņuņņājis ja kāds memmītis iesit man neitrālai komandai...


Skaudiba kaa iesita

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:24, pirms 17 gadiem
Romai vēl nav tā pieredze un veiksme, kas nepieciešama, lai uzvarētu šādus mačus. Tas gan tiesa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-04-02 00:26, pirms 17 gadiem
P.S.
Un Ronaldo šobrīd 100% ir pasaules labākais!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:26, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Smuki jā, bet ir redzēti daudzi daudz smukāki vārti... Itkā ar galvu tā iesist nebūtu nekas grūts tā līmeņa spēlētājam, bet nu ir ok... Galvenais lai MU ierij mājās...


ieris Itāļu picu ar spageti

  -4 [+] [-]

, 2008-04-02 00:27, pirms 17 gadiem
Īstenībā pie Ronaldo vārtiem varēja vēsi viņu paņemt uz masu vai iegrūst mugurā... Esmu pārliecināts, ka tas arī būtu spēles labākais moments...

Kaspiņ---> Prieks par tevi...

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:28, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: ieej Francijas sadaljaa un tad pie bildeem sho to ieraudziisi... nuu labi, varbuut tagad tik spiidosi neizskatas, bet kaa agraak bija (un nesen pret Zenit).. mainaas jau biezi vinjas - kaa jau Cisse!

Youtube atradu veselu Cisse princhenu kolekciju
Chempions !!! Arpus konkurences saja sadala
youtube.com: YouTube - Djibrill Cisse

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:30, pirms 17 gadiem
Edmund
Rezultāti MU ir labāki, bet es neesmu redzējis, ka izslavētais MU būtu bijis daudz pārāks par Romu. Izņemot to 7-1 (kas bija anormāls rezultāts, kas arī bija pārāk liels), Romai bija ļoti reālas iespējas uzvarēt visos mačos. Pietrūka veiksmes. MU ir CR un Rūnijs - puiši, kas iespējas parasti izmanto, Romai ir Totti - puisis, kas šodien nespēlēja. Abi MU vilcēji arī parasti ir tie, kas... pateikšu angliski - make the difference.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:32, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: P.S.
Un Ronaldo šobrīd 100% ir pasaules labākais!!!

Piekrītu. Viņš un Rūnijs ir kā Totti priekš Romas, abi arī bija paši galvenie šīs dienas uzvaras kaldinātāji.

     [+] [-]

, 2008-04-02 00:33, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Īstenībā pie Ronaldo vārtiem varēja vēsi viņu paņemt uz masu vai iegrūst mugurā... Esmu pārliecināts, ka tas arī būtu spēles labākais moments...

Un tu no prieka nokristu no krēsla un sadauzitu savu bašku.. tas gan buutu moments

  -4 [+] [-]

, 2008-04-02 00:37, pirms 17 gadiem
Kaspiņš rakstīja: Un tu no prieka nokristu no krēsla un sadauzitu savu bašku.. tas gan buutu moments

Patiesībā jau nē...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:37, pirms 17 gadiem
to mixes
taisniiba jau taev ir,ka rezultaats iisti neatbilst maca gaitai,bet dazreiz futboolaa taa notiek....
man Roma sosezon patika.lai veicas naakamgad un ceru ka juve arii tiks taalu.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:38, pirms 17 gadiem
MU 1. puslaikā bija 1 sitiens uz vārtiem. 2. puslaika sākums Romai bija labākais. Sanāk, ka MU pārsvars laukumā un statos izcēlās tikai pēc 2. vārtiem, ko arī centos paskaidrot.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 00:40, pirms 17 gadiem
reiniksrobim
Man liekas, Tev ar steigu vajadzētu pie kāda psihoterapeita. Personības dubultošanās varētu būt vieglākā diagnoze! Tagad Tu sāc arī spēlētājiem traumas novēlēt! Nu skaisti! Laikam tagad būtu jācer, ka ceturtdien vienas idiotiskas vācu komandas spēlētājus kārtīgi pagrūdīs mugurā, lai pēcāk nevar piecelties!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:40, pirms 17 gadiem
paarsvars izceelaas tikai tapeec ka Roma pusliidz saluuza...saakas izmisiigi taalsitieni ar ceriibu kautko veel labot...

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:45, pirms 17 gadiem
ABa---> Es kādam traumu novēlēju??? NĒ!!! Traumas nevienam nenovēlu!!! Paņemt uz masu vai pagrūst tāpēc lai neiesistu!!! Nu krč tu pārprati... Nebiju nevienam nekādu traumu vēlējis...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 00:46, pirms 17 gadiem
Roma labi kapāja, bet nepaveicās. Cerēju uz satraucošu maču Mančesterā, bet tagad es pat nevaru iedomāties, kāds tas varētu izskatīties. Ja būs Totti, ļoti maza, bet iespēja atgūties būs. Vismaz labs rezultāts Old Trafford sniegtu kādu mierinājumu.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 00:56, pirms 17 gadiem
robim
Nu tad acīmredzot Tevi nekad neviens nav mugurā pagrūdis! Varbūt neesi vispār nevienu komandu spēli spēlējis?! Mani ir grūduši mugurā gan futbolā, gan basketbolā! Un varu pateikt droši, nekas riebīgāks nevar būt(izņemot protams tādus ielecienus kājās, kā jau pats zini)! Īpaši traki ja pagrūž tad, kad esi gaisā, jo tad nespēj kontrolēt muguras muskuļus! Nu biški piekontrolē to savu naidu!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-02 01:02, pirms 17 gadiem
ABa rakstīja: robim
Nu tad acīmredzot Tevi nekad neviens nav mugurā pagrūdis! Varbūt neesi vispār nevienu komandu spēli spēlējis?! Mani ir grūduši mugurā gan futbolā, gan basketbolā! Un varu pateikt droši, nekas riebīgāks nevar būt(izņemot protams tādus ielecienus kājās, kā jau pats zini)! Īpaši traki ja pagrūž tad, kad esi gaisā, jo tad nespēj kontrolēt muguras muskuļus! Nu biški piekontrolē to savu naidu!

Zinu... Pats arī spēlēju... Itkā pretīgāk ir tikai kad rausta aiz krekla vai ar ceļgalu gaisa divcīņā sasitās... Nu bet ja stipri iegrūž mugurā, tad pastāv iespēja satraumēties un ir diezgan nepatīkami... Bet nu tas nebija domāts naidīgi...

     [+] [-]

, 2008-04-02 01:05, pirms 17 gadiem
es ticu Romai!! atspēlēsies

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 01:07, pirms 17 gadiem
Nu ok, sor par apvainojumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 01:45, pirms 17 gadiem
roma bus gruti...
mancestera tomer ir viena no labakajam komandam pasaule..

     [+] [-]

, 2008-04-02 07:00, pirms 17 gadiem
MU !!! NĀKAMAJĀ KĀRTĀ UN NEKĀ SAVĀDĀK!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 08:15, pirms 17 gadiem
Javeic,likmes uz GADA labāka futbolista BALVU,tas vienozīmīgi RONALDO

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 08:24, pirms 17 gadiem
karoč ... pilnīgs sviests!
-------------------------
vakar sekoju liidzi tik "laivā" statistikai un rezultātam, un domāju ka šodien izlasīšu kas un kā, bet te jau neko saprast nevar ... viens saka tā otrs tā ... trešais vēl pavisam ko citu ...
-------------------------
nu nez ... daži te runā par nenormālu Romas pārsvaru ... kaut kā tā nelikās ... pie liela pārsvara spēles notikumu apraxtā būtu jāfigurē tikai Romas futbolistiem... pie tam kāda jēga no pārsvara ja sitienu skaits vienāds??
-------------------------
Mixes : biki piebremzē ... es ar ceļos un krītu par savējiem, bet nu ir jau mirkļi kad jāsaprot ka pat tavējie neko nevarēja izdarīt un tā jau otroi gadu pēc kārtas ...
reiniksrobis: nesmīdini... tipa MU esot Tev neintrāla komanda?? ha ha ... neesmu vē dzirdējis nevienu normālu komentu par MU... tā ka šito nevajag!
-------------------------
bet savējiem: sveicu ar uzvaru!!
GLORY!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 08:47, pirms 17 gadiem
Regulāri tiek te minēts, ka Romai neveicās. Kaut kā negribētos piekrist, jo ispējas bija un 2 golus viņi varēja arī ielikt, tik brīnos, kā viņi paši nomudīja, un tur es nesaskatu nekādu veiksmes trūkumu, jo šādā līmeni tāds faktors pastāv minimāli. Tik pat labi MU varēja vēl 2-3, Ronaldo stabs un pāri vārtiem, rooneys tur vēl ko salaida grīstē, tāpat carrick.
Kā jau minēju, šo spēli vinneja MU ar taktiku un pacietību, pakontrolēt bumbu, nostāvēt aizsardzība un izmantot dotās iespējas, ko viņi ar 1.puslaika izdarīja pilnīgi perfekti, jo Romai nebija ne mazāko iespēju gūt vārtus. A otraja notika tas, kam bij janotiek- Roma uzbrūk, lai izlīdzinatu, a MU mēģina palielināt pārsvaru. Nu skaidrs, ka Roma izskatījas tur labāk, jo kntrolēja vairāk bumbu un mēģināja nospiest MU. Pačekojiet Premierlegue tabulu, tur ir redzams skaidri, ka MU ir ielaidusi 32 spēlēs 15 golus. Nu bija iespējas Romai, bet vajag vainot sevi un tas ar viss. Bet MU vienkārši lieliski apspēlēja to Romu, tieši apspēlēja un es nesaku, ka viņi bija to pelnījuši.

     [+] [-]

, 2008-04-02 08:57, pirms 17 gadiem
Prieks, ka MU tiek 1/2 finālā, jo ASR uzvarēt Old traford nav nekādu izredžu!
p.s. Prieks, ka Rooney beidzot sāk sist vairāk iekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 09:10, pirms 17 gadiem
Kādam nav precīzāka info, kas ar Vidiču?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 09:18, pirms 17 gadiem
[quote mixes]
Mums te viens acīmredzami nav redzējis spēli. Lai nu kurš, bet MU jau nu neizskatījās pēc stiprākajiem. Rezultāts un stati neko daudz neizsaka...
Veči nedēļa citāts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tev kā vecīt ar to futbola saprašanu!!!???
Šajā spēlē ļoti spilgti izpaudās divu komandu treneru līmeņu atšķirība...
Fergusons skaisti apspēlēja olgalvi...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 09:18, pirms 17 gadiem
šī ir viena no tām spēlēm, kad rezultāts neatbilst spēles gaitai! Roma nebija pelnījusi zaudēt, kur nu vēl ar 0:2, bet nu ir kā ir, nāksies pamatīgi noslānīt united viņu vecajā teātrī!
Forza Roma

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 09:38, pirms 17 gadiem
Manas pārdomas par spēli:

Abas komandas sāka nervozi un centās maksimāli pieturēt bumbu ar mērķi iegūt pārsvaru laukuma vidusdaļā. Tas veiksmīgāk izdevās Romai, tādējādi sākās aizvien biežāki reidi United laukuma pusē. Romai arī daudz labāk izdevās tālās piespēles, ar kurām īsti netika galā Ferdinands (kas man likās dīvaini, ņemot vērā, ka esmu redzējis visas Ferdinanda spēles šajā sezonā, un parasti džeks tiek galā).
Sajūta bija tāda, ka United cenšas sakārtot lietas viduslīnijā (kas dēļ Andersona, Skolza un Kerrika vājās spēles īsti nevedās), kas vēlāk pavērtu iespēju uzbrukt. Bet līdz tam bija jānotur aizsardzība.
Diemžēl ar aizsardzības noturēšanu negāja labi, jo Ferdinands un laiku pa laikam arī pārējā trijotne pieļāva rupjas kļūdas, dodot Romai vairākas labas iespējas gūt vārtus. Romai pietrūka veiksmes.

Tālāk spēle laukuma vidū kļuva sakārtotāka (kaut gan Andersons joprojām spēlēja nervozi) un sagadījās, ka jau pirmajā nopietnajā uzbrukumā viss tika izspēlēts perfekti. Premjerlīgā pēdējā laikā United vajag 5-6 izdevības, lai gūtu vārtus. Šeit pietika ar vienu. Godīgi sakot, veiksme.

Otro puslaiku Roma sāka ar fantastisku ofensīvu un atkal jāsaka, ka aizsargi spēlēja VĀJI. Atkal Romai radās vairākas izdevības, kas par laimi netika izmantotas. Par laimi drīz vien katastrofāli nospēlēja Romas aizsardzība (un vārtsargs) un sanāca iesist otros vārtus.

Pēc otrajiem vārtiem būtībā spēle beidzās. Roma nolaida rokas, bet United kontrolēja spēles gaitu. Pilnīga United dominēšana pēdējā spēles daļā.


Secinājumi:
1) Spēles sākumā Romas vidējā līnija bija labāka par United vidējo līniju, kā rezultātā radās spiediens uz United aizsardzību. United aizsardzība vairākas reizes netika galā un paveicās, ka Roma neiesita.

2) Līdzko United sāka labāk spēlēt laukuma vidū, Romai radās problēmas. Man bija sajūta, ka, ja United spiestu Romas aizsardzību tā, kā Roma spieda United aizsardzību, tad sanāktu pamatīgs vārtu birums.

3) Kopējais spēles rezultāts neraksturo spēku samērus laukumā. Domāju, ka drīzāk būtu bijis jābūt neizšķirtam.

4) Esmu pārliecināts, ka, ja Roma nesakārtos savu aizsardzību, Old Trafford stadionā var sanākt kaut kas līdzīgs pagājušajam gadam. Un United jāsakārto vidējā līnija. Ar aizsardzību gan būs oki - neticu, ka Ferdinands vēlreiz tik daudz kļūdīsies.

  -4 [+] [-]

, 2008-04-02 09:45, pirms 17 gadiem
karoč finala es chelseai negribeju redzet Mu vai barcu, bet laikam chelseai bus jaspele ar kadu no vinjiem.. buus ok

     [+] [-]

, 2008-04-02 09:48, pirms 17 gadiem
pozitiivi ir tas ,ka tagad vairaak varees pieveersties premjerliigai.

  +4 [+] [-]

, 2008-04-02 10:07, pirms 17 gadiem
Domāju, pat tādi vecie buki kā Ē.Kantona un R.Kīns varētu aplaudēt vakardienas MU taktikai un galvenais tās ievērošanas disciplīnai.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 10:10, pirms 17 gadiem
Viesi kontrolēja bumbu un centās izveidot momentus pie Edvina Van der Sāra vārtiem, taču savā vietā bija "United" aizsagi, kas veiksmīgi atbruņoja mājinieku komandas spēlētājus

----------------------------------------------------------------------

nevis viesi bet majinieki!!

  -3 [+] [-]

, 2008-04-02 10:13, pirms 17 gadiem
halava...

     [+] [-]

, 2008-04-02 10:42, pirms 17 gadiem
Artuurs.k
Daļēji tev piekrītu, daļēji nē. Bet par to nerunāšu. Gribēju tikai tev parādīt šo manutd.com: NEWS AND FEATURES: Pally: Rio's grand - Manchester...

Tāds lūk ir viedoklis anglijaaaa

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 10:52, pirms 17 gadiem
estiks rakstīja: Artuurs.k
Daļēji tev piekrītu, daļēji nē. Bet par to nerunāšu. Gribēju tikai tev parādīt šo manutd.com: NEWS AND FEATURES: Pally: Rio's grand - Manchester...

Tāds lūk ir viedoklis anglijaaaa

Jā, es lasīju to rakstu. Laikam šoreiz man ar Palisteru nesakrīt domas. Kaut gan galvenokārt jau viņš slavēja Rio vadīšanas spējas - t.i. prasmi organizēt kopējo komandas aizsardzības darbu, u.c. Ar šo lietu tiešām problēmu nebija un malacis Rio. Bet man nepatika vairākas individuālas epizodes, kad Rio nokavēja kāda Romas spēlētāja izrāvienu vai kaut kur netika līdzi. Premjerlīgā parasti ar to problēmu nav. Toties nāk prātā pagājušās sezonas mačs izbraukumā pret AC Milan, kad arī Rio nebija pārāk veiksmīga spēle.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 10:54, pirms 17 gadiem
Ak, jā, gaidām ziņas par Vidiču. Ceru, ka tomēr nebūs nekas nopietns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 12:21, pirms 17 gadiem
Rio nospēlēja ļoti labi. Principā, visas problēmas bija no tā, ka O'Shea ārkārtīgi nedroši spēlēja savā vietā, tādēļ arī radās tās situācijas pie MU vārtiem. Tiklīdz viņš iejūtās spēles ritmā - uzreiz Romai nebija nekādu cerību.

Juventus rakstīja: šī ir viena no tām spēlēm, kad rezultāts neatbilst spēles gaitai! Roma nebija pelnījusi zaudēt, kur nu vēl ar 0:2, bet nu ir kā ir, nāksies pamatīgi noslānīt united viņu vecajā teātrī!
Forza Roma


Juventus "fans" atbalsta savus niknākos pretiniekus Itālijā? WTF? Kā būtu, ja City fani atbalstītu United?

  +4 [+] [-]

, 2008-04-02 12:32, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Ak, jā, gaidām ziņas par Vidiču. Ceru, ka tomēr nebūs nekas nopietns.


Vida uz kruķiem pārvietojas Šodien jābut zināmiem rentgena rezultātiem.

  +4 [+] [-]

, 2008-04-02 12:35, pirms 17 gadiem
massbeat rakstīja: Juventus "fans" atbalsta savus niknākos pretiniekus Itālijā? WTF? Kā būtu, ja City fani atbalstītu United?


Un kas ir, kad Hose vienlaicīgi fano par Chelsea, Liverpool un Arsenal?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 12:36, pirms 17 gadiem
Besī, ka atkal sezonas beigās aizsargus sāk vajāt traumas.. Sliktākajā gadījumā gan United ir rezerves variants Silvestres izskatā.. kurš itkā esot vesels un normāli rezervju mačos izskatījās.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 12:45, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Un kas ir, kad Hose vienlaicīgi fano par Chelsea, Liverpool un Arsenal?

Tak Hose ne par vienu nefano. Viņš fano PRET United. Jo viņam, redz, nepatīk skoti (līdz ar to Fergusons), nepatīk, kā izskatās Rūnijs (pats Hose gan noteikti īsts skaistulis) un pats galvenais - nepatīk United piekoptais 'Angļu spēles stils' (kura raksturojums paša Hose izpildījumā vairāk atbilda Chelsea spēles stilam nevis United). Vārdu sakot, ej nu kaut ko saproti.
Aa un vēl Hose fano pret Madrides Real. Jo savulaik šī komanda iesita vienu no pasaulē nesmukākajiem goliem pret Juventus.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 13:06, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Tak Hose ne par vienu nefano. Viņš fano PRET United. Jo viņam, redz, nepatīk skoti (līdz ar to Fergusons), nepatīk, kā izskatās Rūnijs (pats Hose gan noteikti īsts skaistulis) un pats galvenais - nepatīk United piekoptais 'Angļu spēles stils' (kura raksturojums paša Hose izpildījumā vairāk atbilda Chelsea spēles stilam nevis United). Vārdu sakot, ej nu kaut ko saproti.
Aa un vēl Hose fano pret Madrides Real. Jo savulaik šī komanda iesita vienu no pasaulē nesmukākajiem goliem pret Juventus.


Starp citu, esmu ar Hose dzīvē ticies...
Tas nesmukais gols bija tas, ko Mijatovičs iesita tajā garlaicīgajā ČL finālā?

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 13:12, pirms 17 gadiem
Jā-jā, tas ir tas gols.

Un, wow, ko jūs ar Hose darījāt? Ceru, ka izpalika dūru vicināšana.

     [+] [-]

, 2008-04-02 13:13, pirms 17 gadiem
Hose ir cits gadījums... Man no EPL patīk 3 komandas- Arsenal, Everton[ne pārāk- Arteta un Yakubu spēlē lielu lomu] un Man.City. Pēdējā laikā visi spēlē švaki... Es domāju, ka ja Hose patiktu tieši šīs komandas, tad pēdējā mēneša laikā viņš jau būtu citu komandu fans... Es neesmu PRET MU... Man viņi nepatīk, es to pasaku... Es neesmu tagad, kad Arsenal neveicas teicis: Kaut nu Chelsea uzvarētu EPL, jo redz man nepatīk MU! ... Man galvenais ir kā spēlē Arsenal nevis kā neveicas MU... Ja pašiem Arsenal spēle neiet, tad viņi ir vainīgi nevis MU!!!! Viņi salūza pēc Ars:Birmingham City 2:2... Slikta spēle[rezultāts un EdS]... Man Rūnijs nepatīk daudz vairāk nekā Ronaldo... Vienīgā komanda PRET ko es fanoju ir Anglijas izlase... Tur ir iemesls, ko daži noteikti zin!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 13:21, pirms 17 gadiem
Un kāds ir tavs iemesls nepatikai, Robi?
Diez vai tas ir nebaudāms futbols.
Es jūtu naidu, kas caurstrāvo tavus komentārus. Nesaprotu tikai, kāpēc.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 13:29, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Un, wow, ko jūs ar Hose darījāt? Ceru, ka izpalika dūru vicināšana.


Tā ir profesionāla rakstura informācija, kas šeit netiks izpausta

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 13:32, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Tā ir profesionāla rakstura informācija, kas šeit netiks izpausta

Bet kaut ko vairāk par šo tikšanos tak tu vēlējies teikt, ja reiz sāki par to runāt?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 13:35, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Bet kaut ko vairāk par šo tikšanos tak tu vēlējies teikt, ja reiz sāki par to runāt?


Absolūti ne!

  -2 [+] [-]

, 2008-04-02 14:02, pirms 17 gadiem
Artūr---> Tu par MU??? Tad vainīgi ir daži spēlētāji, kas diemžēl spēlē tās komandas sākumsastāvā... Ja viņi aizietu vai būtu rezervisti, tad MU liktos daudz simpātiskāks klubs... Un ja pasaka to spēlētāju vārdus[un arī SAF man neīpaši], tad saprot, kādēļ katrs nepatīk... Man no MU nepatīk Neville[itkā kādu laiku nav spēlējis tāpēc poh], CR,Roo[man viens plakāts kur viņi abi ir... Tas man ir šautriņmešanai ja trāpa CR mutē, tad ir visaugstākais rezultāts ], Edvīns, Carrick, Skoulzs, Giggs, SAF! Un ir arī spēlētāji, kas patīk: Evra,Tevezs, Vidič, Nani, Manucho, Pique, Foster...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 14:16, pirms 17 gadiem
kaads naids var buut pret SAF? deelj tautiibas?

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 14:31, pirms 17 gadiem
kingland- nē...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 14:38, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Īstenībā pie Ronaldo vārtiem varēja vēsi viņu paņemt uz masu vai iegrūst mugurā... Esmu pārliecināts, ka tas arī būtu spēles labākais moments...


Bet esmu gandrīz parliecinats ka tad seit butu pils ar sadiem tekstiem : '' Atkal Ronaldo nosimuleja un tiesnesis .... iedeva pendeli un tapec MU uzvareja Ronaldo ir ..... simulants '' un visticamak ka tads koments butu ari no tavas puses

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 14:45, pirms 17 gadiem
tad robi izskaidro kaadeelj aads ids pret SAF! ok, Tev naids pret pusi no MU speeleetaajiem, bet kapeec pret SAF?

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 14:58, pirms 17 gadiem
Spēle iesākās ar milzīgu "Roma" komandas ofensīvu, kur "United" tikai pāris reizes tika pāri laukuma centram. Viesi kontrolēja bumbu un centās izveidot momentus pie Edvina Van der Sāra vārtiem, taču savā vietā bija "United" aizsagi, kas veiksmīgi atbruņoja mājinieku komandas spēlētājus.

Vai tad United nebija viesi? Iespējams, ka es nemāku pareizi lasīt.

     [+] [-]

, 2008-04-02 15:22, pirms 17 gadiem
un kas tad ir, kad es esu Juventus fans, kas tad man jāizlēdz TV, kad spēlē jebkuras citas komandas? Jā es skatījos arī MU:Roma un nebūt nebiju vienaldzīgs, es vienmēr skatoties izvēlos sev tīkamāko komandu, šajā gadījumā man kā angļu futbola nīdējam nebija grūti izvēlēties, kurai komandai just līdzi!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 15:24, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Aa un vēl Hose fano pret Madrides Real. Jo savulaik šī komanda iesita vienu no pasaulē nesmukākajiem goliem pret Juventus.


par šito + no manis

  +3 [+] [-]

, 2008-04-02 15:28, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Tas nesmukais gols bija tas, ko Mijatovičs iesita tajā garlaicīgajā ČL finālā?

es gan atceros tikai vienu garlaicīgu finālu - Milan pret Juventus.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 15:31, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: es gan atceros tikai vienu garlaicīgu finālu - Milan pret Juventus.

Pievienojos. Tiešām nebaudāms futbols.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 15:49, pirms 17 gadiem
protams manchestera ir augsta limena komanda un es domaju ta ari bija janotiek..
ta4u tapat man shii komanda neparak patik...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 16:15, pirms 17 gadiem
Robim vienkārši ļoti patīk atrasties uzmanības centrā. Nu nekādi viņš nespēj savaldīt savu muti pie rakstiem, kuros ir pieminēts ''Man Utd''. Piedod man, bet tas, kas tev nepatīk ( spēlētāji, treneri) nevienu šeit tā nopietni neinteresē, tāpēc, beidz pie katra raksta par to informēt eSporta lietotājus.
Kas attiecas uz spēli, ''Roma'' sākotnēji spēlēja kā mājiniekiem pienākas. Viņi kontrolēja bumbu, izveidoja pāris momentus, bet vārtus gūt nespēja. Ja tu to nevari izdarīt, tad to var izdarīt arī pretinieks, šajā gadījumā ''Man Utd'' to arī izdarīja. Mixes šeit piemin, ka līdz otrajam vārtu guvumam ''Roma'' esot kontrolējusi spēli. Ko dod tas, ka tu ( diez gan loģiski) savā laukumā kontrolē spēli, bet nevari gūt vārtus? Neko.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 16:17, pirms 17 gadiem
Angllu futbols tikai kaarteejo reizi pieraada savu dominansi eiropas futbolaa. Esmu Chelsea fans un labu United neveelu bet nerespekteet taadu komandu nevar visu ciennu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-02 17:32, pirms 17 gadiem
Labs komentārs, Tofix!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 20:30, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Manas pārdomas par spēli:

Abas komandas sāka nervozi un centās maksimāli pieturēt bumbu ar mērķi iegūt pārsvaru laukuma vidusdaļā. Tas veiksmīgāk izdevās Romai, tādējādi sākās aizvien biežāki reidi United laukuma pusē. Romai arī daudz labāk izdevās tālās piespēles, ar kurām īsti netika galā Ferdinands (kas man likās dīvaini, ņemot vērā, ka esmu redzējis visas Ferdinanda spēles šajā sezonā, un parasti džeks tiek galā).
Sajūta bija tāda, ka United cenšas sakārtot lietas viduslīnijā (kas dēļ Andersona, Skolza un Kerrika vājās spēles īsti nevedās), kas vēlāk pavērtu iespēju uzbrukt. Bet līdz tam bija jānotur aizsardzība.
Diemžēl ar aizsardzības noturēšanu negāja labi, jo Ferdinands un laiku pa laikam arī pārējā trijotne pieļāva rupjas kļūdas, dodot Romai vairākas labas iespējas gūt vārtus. Romai pietrūka veiksmes.

Tālāk spēle laukuma vidū kļuva sakārtotāka (kaut gan Andersons joprojām spēlēja nervozi) un sagadījās, ka jau pirmajā nopietnajā uzbrukumā viss tika izspēlēts perfekti. Premjerlīgā pēdējā laikā United vajag 5-6 izdevības, lai gūtu vārtus. Šeit pietika ar vienu. Godīgi sakot, veiksme.

Otro puslaiku Roma sāka ar fantastisku ofensīvu un atkal jāsaka, ka aizsargi spēlēja VĀJI. Atkal Romai radās vairākas izdevības, kas par laimi netika izmantotas. Par laimi drīz vien katastrofāli nospēlēja Romas aizsardzība (un vārtsargs) un sanāca iesist otros vārtus.

Pēc otrajiem vārtiem būtībā spēle beidzās. Roma nolaida rokas, bet United kontrolēja spēles gaitu. Pilnīga United dominēšana pēdējā spēles daļā.


Secinājumi:
1) Spēles sākumā Romas vidējā līnija bija labāka par United vidējo līniju, kā rezultātā radās spiediens uz United aizsardzību. United aizsardzība vairākas reizes netika galā un paveicās, ka Roma neiesita.

2) Līdzko United sāka labāk spēlēt laukuma vidū, Romai radās problēmas. Man bija sajūta, ka, ja United spiestu Romas aizsardzību tā, kā Roma spieda United aizsardzību, tad sanāktu pamatīgs vārtu birums.

3) Kopējais spēles rezultāts neraksturo spēku samērus laukumā. Domāju, ka drīzāk būtu bijis jābūt neizšķirtam.

4) Esmu pārliecināts, ka, ja Roma nesakārtos savu aizsardzību, Old Trafford stadionā var sanākt kaut kas līdzīgs pagājušajam gadam. Un United jāsakārto vidējā līnija. Ar aizsardzību gan būs oki - neticu, ka Ferdinands vēlreiz tik daudz kļūdīsies.

Malacis, artuur. Tiešām lieliska mača analīze, nav kur pat piekasīties - pilnīgi manas domas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-02 22:30, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Artūr---> Tu par MU??? Tad vainīgi ir daži spēlētāji, kas diemžēl spēlē tās komandas sākumsastāvā... Ja viņi aizietu vai būtu rezervisti, tad MU liktos daudz simpātiskāks klubs... Un ja pasaka to spēlētāju vārdus[un arī SAF man neīpaši], tad saprot, kādēļ katrs nepatīk... Man no MU nepatīk Neville[itkā kādu laiku nav spēlējis tāpēc poh], CR,Roo[man viens plakāts kur viņi abi ir... Tas man ir šautriņmešanai ja trāpa CR mutē, tad ir visaugstākais rezultāts ], Edvīns, Carrick, Skoulzs, Giggs, SAF! Un ir arī spēlētāji, kas patīk: Evra,Tevezs, Vidič, Nani, Manucho, Pique, Foster...


tu esi nelabojami slims kur tads ļaunums?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-02 22:34, pirms 17 gadiem
Labs rezultaats prieksh MU, apsveicu, patika tas Edmunda vietaa pielietotais teksts par sunjiem un karavaanu.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-02 23:04, pirms 17 gadiem
M9 rakstīja: Labs rezultaats prieksh MU, apsveicu, patika tas Edmunda vietaa pielietotais teksts par sunjiem un karavaanu.

Un tie suņi butu reiniksrobis ar savu saimi