Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

80 miljoni un Robinjo par Krištianu Ronaldu

80 miljoni un Robinjo par Krištianu Ronaldu
Krištianu Ronaldu
Foto: TopFoto

Madrides ''Real'' kluba prezidents Ramons Kalderons paziņoja, ka Madrides ''Real'' ir gatavi samaksāt 80 miljonus eiro, kā arī atdot Robinjo, pretī saņemot ''Manchester United'' līderi un vienu no labākajiem futbolistiem pasaulē Krištianu Ronaldu.

Izskatās, ka Madrides ''Real'' par katru cenu ir gatavi savā īpašumā iegūt Portugāles izlases un ''Manchester United'' pussargu Krištianu Ronaldu, kurš pirms pāris dienām kopā ar Mančesteras klubu triumfēja UEFA Čempionu līgas finālā, zīmīgi, ka vienīgos vārtus finālā no spēles ''United'' labā guva tieši šis futbolists.

Madrides ''Real'' prezidents Ramons Kalderons izteicies, ka par Ronaldu ir gatavi samaksāt 80 miljonus eiro, kā arī atdot uzbrucēju Robinjo. Ja šāds darījums notiktu, tad tas būtu dārgākais transfērs futbola vēsturē. Pagaidām dārgākā pāreja pieder ''Real'', kad šī komanda 2001. gadā par 56 miljoniem eiro iegādājās Zinedinu Zidānu.

Šajā sezonā portugālis guva 42 (!!) vārtus, arī pats futbolists nenoliedz, ka labprāt uzspēlētu Spānijā. ''Zinu, ka ''Real'' un citām Spānijas komandām patīk mana spēle, priecājos par to. Ir patīkami zināt, ka par tevi interesējas arī citi klubi. Miljonus reižu esmu teicis, ka ļoti gribētu uzspēlēt Spānijā'' - apgalvoja portugāļu talants.

Izmantotie resursi:
championat.ru
utro.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +47 [+] [-]

, 2008-05-23 13:46, pirms 17 gadiem
Dargs maita!

  -3 [+] [-]

, 2008-05-23 13:46, pirms 17 gadiem
nauda kā spaļi un tik mēta pa lab pa kreisi! real ir talantu kapi, neviens vien tur pazudis! piemēram Bekhems!
Un nafig to Robiņjuli manchesterai

  +7 [+] [-]

, 2008-05-23 13:47, pirms 17 gadiem
nu nu labāk lai paliek kur ir,savādāk mana patika pret Real vairs nebūs tik liela,tagad viņiem normāla komanda

 +27 [+] [-]

, 2008-05-23 13:48, pirms 17 gadiem
80 miljoni un Brazīlijas izlase par Krištianu Ronaldu!

 +11 [+] [-]

, 2008-05-23 13:50, pirms 17 gadiem
Maza pieziime, Ronaldo ir guvis 42 vaartus nevis 41 kaa rakstaa mineets.
Par paareju - izskataas ka Real dara visu lai ieguutu Ronaldo. Nesen 120 miljoni eiro, tagad Robinjo plus 80 miljoni. Liela nauda. Protams MU shaada speeleetaaja zaudeejums buutu ljoti liels, bet Ronaldo itkaa ir izteicies ka paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 13:51, pirms 17 gadiem
Katrā ziņā tik tehnisku spēlētāju pasaulē nav daudz... Un par šo naudu MU varētu stipri pastiprināt sastāvu, kā arī Robinho ir ļoti labs futbolists!

 +36 [+] [-]

, 2008-05-23 13:51, pirms 17 gadiem
Eu,liepājnieki,sametamies 85 mio.,vel piemetam Andrējevu,un lai CR spēlē mečī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-23 13:51, pirms 17 gadiem
nu nah... Nedodiet Robinju prom!!! Kalderons tochna krīt uz nerviem dažreiz...

  +4 [+] [-]

, 2008-05-23 13:51, pirms 17 gadiem
Ieguveejas buutu abas komandas

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 13:52, pirms 17 gadiem
piedavajums iespaidigs, ko tur liegries... bet Ronaldu, ludzu paliec manchesteraa!!!!! tu mums esi vajadziigs!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-05-23 13:52, pirms 17 gadiem
Oskars Pizans rakstīja: Dargs maita!

Pilniigi labs teksts!

 +14 [+] [-]

, 2008-05-23 13:54, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Eu,liepājnieki,sametamies 85 mio.,vel piemetam Andrējevu,un lai CR spēlē mečī!



Cepums tev Gandrīz no krēsla aiz smiekliem novēlos

  +3 [+] [-]

, 2008-05-23 13:55, pirms 17 gadiem
Laurāns rakstīja: 80 miljoni un Brazīlijas izlase par Krištianu Ronaldu!


cik savā laikā MU samaksāja portgāļu klubam (ja nemaldos Sporting)?

 +13 [+] [-]

, 2008-05-23 13:55, pirms 17 gadiem
marexels rakstīja: piedavajums iespaidigs, ko tur liegries... bet Ronaldu, ludzu paliec manchesteraa!!!!! tu mums esi vajadziigs!!!!!

mums kaads tev mums ... mums ir pashiem sava liiga, kljuustiet par aizrautiigiem lidzjutejiem tepat.....! zems jums limenis

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 13:56, pirms 17 gadiem
Nu ja tā ir taisnība, tad es īstenībā piekristu. Padomājiet, 80 ļimoni,plus Robinju arī kādi 50-60 ļimoni, kopā sanāk 140 ļimonus dabūs MU. Varēs nopirkt kādu labu rezervistu, jo Nani ir (būs?) C.Ronaldu divi, tikai jādod kārtīgi kapāt!

 +20 [+] [-]

, 2008-05-23 13:57, pirms 17 gadiem
Un Madride varēs raudāt kopā ar C.Ronaldu!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-23 13:59, pirms 17 gadiem
Vienlga kadu dienu speles Reala. Tikai kad?

 +11 [+] [-]

, 2008-05-23 14:00, pirms 17 gadiem
protams MU negrib viņu atdot! bet šāds piedāvājums ir tiešām vilinošs! 80 citroni + dāvanā nāk līdz Robinjo!
Nu būs ko palauzīt galvu!
nez kā pats Robinjo jūtās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-23 14:02, pirms 17 gadiem
Nēēē! Nevajag šādu maiņu! Negribas redzēt Ronaldu Madridē, kaut gan pret jauno Robinjo Mančesrtā iebildumu nebūtu.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-23 14:02, pirms 17 gadiem
Banzai rakstīja: nauda kā spaļi un tik mēta pa lab pa kreisi! real ir talantu kapi, neviens vien tur pazudis! piemēram Bekhems!
Un nafig to Robiņjuli manchesterai

bla bla bla... zb tie mazgadīgo mūždien paredzamie teksti tie tavi "kapi" divreiz pēdējo 10 gadu laikā ir tikušies ar mančestru CL play-offos,abas reizes MU tika izslēgti. Bekhems spēlēja savā līmenī,tikai no viņa paša bija atkarīgs,cik tas kurā brīdī bija labs. Un tas rubinjulis sasistu mu labā daudz vairāk golu,nekā Rūnijs,varu to garantēt

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 14:04, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: 12m!

PS. mārciņu

  +4 [+] [-]

, 2008-05-23 14:05, pirms 17 gadiem
ardux rakstīja: Un Madride varēs raudāt kopā ar C.Ronaldu!!!


Klau,ko varat piesieties tām CR emocijām!
Man galīgi po,ka viņš notrauc asaras,bet man nav po, kad skatos uz viņa spēli!
Starp citu,ja atceraties,tad bija brazīļiem Bebeto,tad lūk viņš birdināja asaras gandrīz pēc katriem iesistiem vārtiem un pat bija ieguvis iesauku ,,Raudošais puisēns'',bet kāāāā viņš spēlēja!!!!!

 +13 [+] [-]

, 2008-05-23 14:06, pirms 17 gadiem
ArtursK rakstīja: real tik perk un perk zvaigznes bet rezultatu nav, vai ar ronaldo, van nistelroy nepietiek

velviens I.D. iots Barcai šogad bija zvaigžņotāks sastāvs un RM viņus mazgāja pēc pilnas programmas, gan savstarpējās spēlēs,gan turnīra tabulā,kur bija nepieklājīgais +18

  +3 [+] [-]

, 2008-05-23 14:06, pirms 17 gadiem
Maz ticams, ka darījums notiks!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:06, pirms 17 gadiem
Tieši tā Ivar77. Piekrītu par visiem 100.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 14:08, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Klau,ko varat piesieties tām CR emocijām!
Man galīgi po,ka viņš notrauc asaras,bet man nav po, kad skatos uz viņa spēli!
Starp citu,ja atceraties,tad bija brazīļiem Bebeto,tad lūk viņš birdināja asaras gandrīz pēc katriem iesistiem vārtiem un pat bija ieguvis iesauku ,,Raudošais puisēns'',bet kāāāā viņš spēlēja!!!!!

njaa,bija tādi laiki... Romario,Bebeto.. Tā tik bija izlase. ar to sākās mana interese par futbolu

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:10, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Klau,ko varat piesieties tām CR emocijām!
Man galīgi po,ka viņš notrauc asaras,bet man nav po, kad skatos uz viņa spēli!
Starp citu,ja atceraties,tad bija brazīļiem Bebeto,tad lūk viņš birdināja asaras gandrīz pēc katriem iesistiem vārtiem un pat bija ieguvis iesauku ,,Raudošais puisēns'',bet kāāāā viņš spēlēja!!!!!

Riebj man ne tikai tā puņķošanās, bet arī tēlošana!!!
Ja būtu tikai viens no šiem trūkumiem, tad varbūt neko neteiktu, bet abi kopā- PRETĪGI!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 14:13, pirms 17 gadiem
nu nezinu. man šķiet, ka jāpaliek MU. jo pārejai uz RM var sekot regress. tā tas vismaz ir noticis ar daudziem labiem futbolistiem, kas pārgājuši uz RM...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:15, pirms 17 gadiem
atbilst cena, kaa nekaa viens no labaakajiem !!!!

     [+] [-]

, 2008-05-23 14:16, pirms 17 gadiem
karstgalvis rakstīja: Ja jau pats C.Ronaldo ari grib pa Spaniju paspelet, tad lai tik laiz. Tuvak majas bus un nevajadzes tik biezi raudat

TIEC LĪDZ VIŅA LĪMENIM, UN TAD KKO DIRS! VARU DERĒT PATS MĀJĀS PINŠĶI UN MĪZ GULTĀ!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:17, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: nu nezinu. man šķiet, ka jāpaliek MU. jo pārejai uz RM var sekot regress. tā tas vismaz ir noticis ar daudziem labiem futbolistiem, kas pārgājuši uz RM...

ar kuriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-23 14:19, pirms 17 gadiem
Negribētu būt Robinho vietā, padomājiet, viņs tagad zin kārtīgi, real viņš nav vajadzīgs, ja atnāk CR, tā stulbi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-05-23 14:24, pirms 17 gadiem
Būšu par Real jebkurā gadījumā,neatkarīgi no sastāva un sasniegumiem,bet tomēr ceru,ka šāds darījums nenotiks. Ronaldo,protams, nebūtu slikti,bet Rubinju vajag paturēt. Bet ne jau man par to spriest. Real enīvei spēlē un spēlēs skaistāko futbolu pasaulē (ja Kapello nav treneris ), tā tas būs ar jebkādu sastāvu,pat neatkarīgi no rezultātiem

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:28, pirms 17 gadiem
sanāk ka Rubinjo ir 80 milj sliktāks par Ronaldu! nu nez cik apmēram maksā Rubinju, bet nu stabili kādus 30 kk jo ir jauns
bet vai viņš anglijā iederētos?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:28, pirms 17 gadiem
MU izdariis lielu kluudu ja atdos CR ...

visticamaak jau ka darijums notiks, baumo ka MU esot lielos paraados.

gribeetos kaadreiz ieraudziit C.Ronaldu un L.Messi vienaa kamandaa

     [+] [-]

, 2008-05-23 14:34, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: mums kaads tev mums ... mums ir pashiem sava liiga, kljuustiet par aizrautiigiem lidzjutejiem tepat.....! zems jums limenis

labi teikts. iisteniibaa domaaju, ka lielai daljai esporta lietotaaju ir probleemas ar identitaati, un veel arii zems pashveerteejums, ja ir tik liela veeleeshanaas identificeet sevi ar pasaules super-duper gradiem, nevis buut lepniem par savas pilseetas, ciema, apdziivotas vietas, utt komandu. Gruuti iedomaaties, ka MU fani, ja vinju komanda speeleetu kaadaa no zemaakajaam liigaam, peeksnji saaktu fanot par Real, barsu vai Chelsea.
"Atbalsti savu vieteejo futbola klubu" ir anglju filosofija nevis "Atbalsti pasaulē slavenāko futbola klubu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Robins_Huds

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 14:53, pirms 17 gadiem
kastanis rakstīja: sanāk ka Rubinjo ir 80 milj sliktāks par Ronaldu! nu nez cik apmēram maksā Rubinju, bet nu stabili kādus 30 kk jo ir jauns
bet vai viņš anglijā iederētos?

Es tev pilnīgi piekrītu ja pāries robinho nebrīnīšos ja būs tād pats gadījums kā Da Silva ar lauztu kāju,jo kā nekā robinho ir mazs augums(tas nav nekas slikts) un ļoti tehnisks.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 14:53, pirms 17 gadiem
...ja CR pāries uz "Real", es nekad vairs neko labu par viņu nepateikšu!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 14:59, pirms 17 gadiem
Muļķības...kā var Kalderons kko tādu pateikt, ja vēl nesen atzina, ka viss par ko viņš tagad domā ir līgumu pagarināšana ar spēlētājiem (un pirmām kārtām - Robinho)....baumas, kuras vēl dzirdēsim ilgu laiku (kamēr transfēra logs ir atvērts)! Nekas tamlīdzīgs nenotiks!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 15:01, pirms 17 gadiem
pie tam, nedomāju, ka Robinho sliktāks par CR. respect, protams, bet, kad Robinho iespēlēsies, tad kā aizies spēle...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:09, pirms 17 gadiem
Vadiba daunji Madrides Real
Tik perk tos speletajus bet nokomplektet vinjus nemak!
Karjeras noreitu tikai Ronaldu tur var sagaidit!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:19, pirms 17 gadiem
varētu kāds atgādināt pa cik MU nopirka C.Ronaldo?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:21, pirms 17 gadiem
nullo4ka rakstīja: Vadiba daunji Madrides Real
Tik perk tos speletajus bet nokomplektet vinjus nemak!
Karjeras noreitu tikai Ronaldu tur var sagaidit!


man arī nepatīk Real, bet viņi ne ar ko būtisku neatšķiras no citiem grandiem. pognozes par karjeras norietu 23 gadus vecam futbolistam gan ir ievērības cienīgas

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:22, pirms 17 gadiem
pa 12 000 000 maarcinaam

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:22, pirms 17 gadiem
cik atminos

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 15:22, pirms 17 gadiem
Jautäjums: ko madride ir pati izaudzinäjusi? Rauls, Guti, Kasilias... varbüt esat par tädiem dzirdèjushi? Visi tagad atradushi par ko piesieties, dzìvo vèl laikä kad Real tieshäm pirka superstärus, bet pasakat ko pèdèjo gadu laikä Madride ir nopirkushi kädu superzvaigzni? Vienìgi RVN, bet kura top komanda pèrk salagas, pamostaties taksh!
Piedäväjums tieshäm nopietns, jo MU dabüs ne tikai piki, par ko nopirkt normälu uzbrucéju, jo abi reshni sezonas beigäs bija stipri pasvaki, bet ari uzreiz kaut cik sakarìgu aizstäju CR jo atrast kädu citu bütu praktiski neiespèjami. Robinjo, domäju arì labäk spèlètu MU nekä sédètu uz solina Madridè!
Lai nu kä bet ja shis darijums notiks, büs vismaz parmainas un intriga kä Ronaldo ies Real un Robinjo MU!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-23 15:28, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: ...ja CR pāries uz "Real", es nekad vairs neko labu par viņu nepateikšu!


Hm,man nez kapēc liekas,ka CR galīgi po ko Tu par viņu saki!

     [+] [-]

, 2008-05-23 15:31, pirms 17 gadiem
nullo4ka rakstīja: Vadiba daunji Madrides Real
Tik perk tos speletajus bet nokomplektet vinjus nemak!
Karjeras noreitu tikai Ronaldu tur var sagaidit!


Tu vispār futbolam pēdējā laikā seko līdzi? bljaa,shitās mazās utis,"ekspertiņi" Tu par spānijas čempioniem runā! Un ja būs līgums uz daudziem gadiem, LOGISKI,ka būs noriets!!! ko tad tu domāji,viņš kāds kalnietis vai? Un ja viņš nesitīs 40 golus sezonā( un domāju,ka RM sastāvā nesitīs),tas jau automātiski nenozīmēs,ka sācis sūdīgāk spēlēt,jo RM ir arī citi,kas māk gūt vārtus. visu to pašu varēja teikt par figu,zidanu utt, kuriem visādi tamlīdzīgi puņķaini "eksperti" uzreiz saskatīja nez kādu norietu. RM tev nav nekāds Olimps,kur viena zvaigzne visu nokārtos,kā viņš varbūt ir pieradis citās komandās

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 15:32, pirms 17 gadiem
Bet Kalderons mēdz izbesīt,tas točna

  -3 [+] [-]

, 2008-05-23 15:33, pirms 17 gadiem
Es dzirdeeju, ka Daugaupils Dinaburg ari pa vinju intereseejaas!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 15:35, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,man nez kapēc liekas,ka CR galīgi po ko Tu par viņu saki!

Interesanti gan! Man jau arī tā šķiet Tad jau varu runāt ko vēlos! Paldies, ka painformēji!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:41, pirms 17 gadiem
Robins_Huds rakstīja: Interesanti gan! Man jau arī tā šķiet Tad jau varu runāt ko vēlos! Paldies, ka painformēji!


Viņš vienkārši nedzird Mančesterā ko Tu tur Rīgā saki!
Varbūt uzzvani viņam,un tad pasaki visu ko par viņu domā!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:43, pirms 17 gadiem
Skuju viņiem, nevis CR. Ronaldo šobrīd nes nereālo piķi komandas kasē, tad nu notirgot viņu nebūtu prāta darbs, Gilu vienkārši nolinčotu.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-23 15:45, pirms 17 gadiem
youtube.com: YouTube - Robinho
apkakaasies real ja dabuus savu c ronalduu un buus veelviens no kaarteejiem kam soliija daudzsoloshu naakotni un pazudiis no lielaa futbola skatuves aatri vien....cik talantus real jau ir nokaavushi?! neesmu skaitiijis bet vareetu buut krietni daudz...piemeeram apskatamies uz Anelkas speeli tagad- nu jaa nekaa nav no vinja- pat pendeli nevar iesist un kopsh paargaaja uz real saaka regreseet vinja sniegums,bet agraak tika uzskatiits par vienu no daudzsoloshaakiem franchu futbolistiem....skumji un tagad paskatieties video ar robinho speeli-vinjsh ir veerts daudz vairaak un real ir vnk stulbenji kas tikai tiecas peec kkaadas mistiskas slavas un zvaigzneem komandaa nevis peec laba un saturiiga futbola....

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 15:45, pirms 17 gadiem
Simts gadu Seram Aleksam nav vajadzīgs Robinjo, spēlētājs kas nespēlē aizsardzībā un ir pārāk individuāls savās darbībās. Tieši šo iemeslu dēļ šāda formāta darījums diez vai notiksies. Cita lieta ka Real dod visu skaidrā (naudā). Un skatoties pavisam no cita skatpunkta, kāda vella pēc pašam Ronaldu vajadzētu šajā mirklī pamest klubu kurā viņš ir sava potenciāla pilnbriedā, sasitis miljons golu, uzvarējis Čempionu līgā, klubā arvien ierodas jauni draugi no Portugāles un Brazīlijas, ir fanu un treneru mīlulis. Neticās vismaz šajā brīdī ka viņš šo visu varētu pamest, ja kāds no šiem punktiem pēkšņi sāktu zust tad gan uz priekšu, uz saulaino Spāniju.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 15:56, pirms 17 gadiem
vigo87 rakstīja: youtube.com: YouTube - Robinho
apkakaasies real ja dabuus savu c ronalduu un buus veelviens no kaarteejiem kam soliija daudzsoloshu naakotni un pazudiis no lielaa futbola skatuves aatri vien....cik talantus real jau ir nokaavushi?! neesmu skaitiijis bet vareetu buut krietni daudz...piemeeram apskatamies uz Anelkas speeli tagad- nu jaa nekaa nav no vinja- pat pendeli nevar iesist un kopsh paargaaja uz real saaka regreseet vinja sniegums,bet agraak tika uzskatiits par vienu no daudzsoloshaakiem franchu futbolistiem....skumji un tagad paskatieties video ar robinho speeli-vinjsh ir veerts daudz vairaak un real ir vnk stulbenji kas tikai tiecas peec kkaadas mistiskas slavas un zvaigzneem komandaa nevis peec laba un saturiiga futbola....

ai... nav vērts nu jau pat Aneļkas problēmas piesies realam ekspertu klubiņš ne pa jokam. ja Tu biežāk skatītos real spēles,tu pamanītu,ka skaistais futbols nekur nepazūd,neatkarīgi no sastāva.
hmmm... arī barca interesējās i par Ronaldu,i Fabregasu... vnk viņi nav gatavi tādu piķi galdā likt. Jo viņiem, redz, svarīgāk ir saturīgs futbols,nevis zvaigznes Tāpēc arī nopirka pirms tam nezināmo Henry. To barcas saturīgo futbolu no sirds izbaudīju šogad, biežāk tādu!!!!!
grow up,bērni!!! vispirms apskatiet reālo situāciju,tad runājiet savus aizspriedumus!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 15:59, pirms 17 gadiem
sapnjot naw kaitigi... nju neaizies CR uz Real...
pats Gills nepiekritis shim transveram jo CR ir wiens no tiem speletajiem kursh komandai marketinga ienes lielas summas... tachu Robinjo naw slikts speletajs un es gribetu vinju redzet vecaja sinjorita

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:01, pirms 17 gadiem
swordsman man ari uzbrauksi virsu???

     [+] [-]

, 2008-05-23 16:04, pirms 17 gadiem
vigo87 rakstīja: youtube.com: YouTube - Robinho
apkakaasies real ja dabuus savu c ronalduu un buus veelviens no kaarteejiem kam soliija daudzsoloshu naakotni un pazudiis no lielaa futbola skatuves aatri vien....cik talantus real jau ir nokaavushi?! neesmu skaitiijis bet vareetu buut krietni daudz...piemeeram apskatamies uz Anelkas speeli tagad- nu jaa nekaa nav no vinja- pat pendeli nevar iesist un kopsh paargaaja uz real saaka regreseet vinja sniegums,bet agraak tika uzskatiits par vienu no daudzsoloshaakiem franchu futbolistiem....skumji un tagad paskatieties video ar robinho speeli-vinjsh ir veerts daudz vairaak un real ir vnk stulbenji kas tikai tiecas peec kkaadas mistiskas slavas un zvaigzneem komandaa nevis peec laba un saturiiga futbola....

Nuuuu..... Es domāju, ka Anelku jau nu noteikti nevarētu pieskaitīt pie daudzsološākajiem Francijas futbolistiem, bet tas ir mans subjektīvais viedoklis..... Francijai uzbrukuma līnijā ir daudz spēlētāju, kas pārtrumpo Anelku, kaut arī visi nemaz nespēlē ar viņu vienā pozīcijā..... Kaut vai Cisse, Ribery un Nasri...... :p

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:06, pirms 17 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Nuuuu..... Es domāju, ka Anelku jau nu noteikti nevarētu pieskaitīt pie daudzsološākajiem Francijas futbolistiem, bet tas ir mans subjektīvais viedoklis..... Francijai uzbrukuma līnijā ir daudz spēlētāju, kas pārtrumpo Anelku, kaut arī visi nemaz nespēlē ar viņu vienā pozīcijā..... Kaut vai Cisse, Ribery un Nasri...... :p


Šobrīd jā. Pirms 8 gadiem - Anelka, Trezegē un Anri.

  -3 [+] [-]

, 2008-05-23 16:07, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: ai... nav vērts nu jau pat Aneļkas problēmas piesies realam ekspertu klubiņš ne pa jokam. ja Tu biežāk skatītos real spēles,tu pamanītu,ka skaistais futbols nekur nepazūd,neatkarīgi no sastāva.
hmmm... arī barca interesējās i par Ronaldu,i Fabregasu... vnk viņi nav gatavi tādu piķi galdā likt. Jo viņiem, redz, svarīgāk ir saturīgs futbols,nevis zvaigznes Tāpēc arī nopirka pirms tam nezināmo Henry. To barcas saturīgo futbolu no sirds izbaudīju šogad, biežāk tādu!!!!!
grow up,bērni!!! vispirms apskatiet reālo situāciju,tad runājiet savus aizspriedumus!

Jā, Herny ir tiešām mazpazīstams futbolists..... Pirms Barca viņu nopirka, kurš vispār zināja, kas ir Henry!!!??? Visi, izņemot Tevi!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 16:11, pirms 17 gadiem
jus vispar avotus redzejat, kkadi divi krievu portali!!!
tipa vini zinaatu kas un kaa notiek, ja buutu kkads uefa.com , vai realmadrid.com tad jaa!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:12, pirms 17 gadiem
Ronaldo ir labs, viens no labākajiem, bet tādu naudu viņš nemaksā, ja salīdzina ar citu futbolistu cenām..... Ja MU viņu nevajadzētu mārketinga mērķiem, tad, domājams, ka atlaistu uz Real uzreiz, jo nopirktu par to naudu 3 tāda līmeņa spēlētājus vietā.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-23 16:12, pirms 17 gadiem
n-tais raksts par šito tematu

Real šīs sezonas sniegums mani apmierina, ceru, ka šajā vasarā nebūs tāda iepirkšanās kā pagājušajā gadā, lai saliedējas esošie spēlētāji;

kreisajā malā Real spēlē Robbens, kurš, domāju, nav daudz sliktāks par CR

ja runā, vai CR būs regress vai nebūs - BŪS, lai kurā klubā viņš spēlētu nākošsezon: MU vai RM, otru tik rezultatīvu sezonu pēc šīs viņam nenospēlēt - spēlētājiem ir gan kāpumi, gan kritumi un CR uzceltā latiņa šosezon patiešām ir ļoti augsta...

...bet par šo iespējamo pāreju, 80mio + Robinho NAV tā vērts

     [+] [-]

, 2008-05-23 16:15, pirms 17 gadiem
Nesaprotu....
Nu bet kā jau vienā reizē biju padzirdējis tad lieta laikam ir tāda,ja Mu nebūtu uzvarējuši ČL,tad viņš tur vēl paliktu,lai izcīnītu to ar MU.Bet MU izcīnīja ČL,un arī Anglija bija pirmie,tad C.Ronaldo itkā ir viss lielākā balva ko var iegūtu Anglijā,tas ir Premjēr līgas kauss,un viņš tā arī teica,kad gribētu tagat iegūt Spānijas,vai Itālijas kausu...katrs futbolists taču grib iegūt vairak kausu,un lai nav vienādi.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:16, pirms 17 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Nuuuu..... Es domāju, ka Anelku jau nu noteikti nevarētu pieskaitīt pie daudzsološākajiem Francijas futbolistiem, bet tas ir mans subjektīvais viedoklis..... Francijai uzbrukuma līnijā ir daudz spēlētāju, kas pārtrumpo Anelku, kaut arī visi nemaz nespēlē ar viņu vienā pozīcijā..... Kaut vai Cisse, Ribery un Nasri...... :p

Cik tev ir gadu un cik ilgi jau tu sekko liidzi pasaules futbolam?! iesaku atgriezties apmeeram 2000- 2001 gadaa francijaa un tad kko pajautaat kas ir Anelka un kuraa komandaa vinjsh peec arsenal nokljuva?!.....tad arii viss taps skaidrs! un jaa shkjiet es ieprieksheejaa komentaa teicu"viens no kaadreiz daudzsoloshaakiem" iipasha uzmaniiba vaardam "kaadreiz"...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-23 16:23, pirms 17 gadiem
Lai ņem to skaistuli-geju...vismaz atkal man tad patiks Machestras komanda!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:23, pirms 17 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Jā, Herny ir tiešām mazpazīstams futbolists..... Pirms Barca viņu nopirka, kurš vispār zināja, kas ir Henry!!!??? Visi, izņemot Tevi!!!

man prieks,ka tev ir tik asa uztvere un ar humoru arī viss kārtībā

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 16:25, pirms 17 gadiem
lai tikai rbinju naak uz mancesteru kopaa ar ronaldu uzspeeleet lai maina kautko ccitu runiju prom

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:25, pirms 17 gadiem
jurgeens rakstīja: swordsman man ari uzbrauksi virsu???

Šobrīd nav ar ko. un nav arī PAR ko

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 16:28, pirms 17 gadiem
kalpaks

zb cik war aprunat cilveku!!! vinja kritieni nepatik???
nosauc man vismaz 5 futbolistu kuri ta nedara!!! katrs speletajs daris visu lai tiktu pie labakas pozicijas vai pretiniekam likt dabut dzelteno kartinju!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:31, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: Šobrīd nav ar ko. un nav arī PAR ko

centos lai gan skaitos vel tikai tinis loģiski spriezhu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:31, pirms 17 gadiem
Piedāvājums vilinošs, ja man būtu teikšana, tad Ronaldo pielaikotu balto Real kreklu

  -3 [+] [-]

, 2008-05-23 16:41, pirms 17 gadiem
Carlsberg- iespējams labākais alus pasaulē! C.Ronaldo- labākais futbolists pasaulē!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 16:47, pirms 17 gadiem
*coldarons* rakstīja: Nesaprotu....
Nu bet kā jau vienā reizē biju padzirdējis tad lieta laikam ir tāda,ja Mu nebūtu uzvarējuši ČL,tad viņš tur vēl paliktu,lai izcīnītu to ar MU.Bet MU izcīnīja ČL,un arī Anglija bija pirmie,tad C.Ronaldo itkā ir viss lielākā balva ko var iegūtu Anglijā,tas ir Premjēr līgas kauss,un viņš tā arī teica,kad gribētu tagat iegūt Spānijas,vai Itālijas kausu...katrs futbolists taču grib iegūt vairak kausu,un lai nav vienādi.


nejau visi speelee, lai dabuutu tikai vairaak kausus.. daudzi par primaaro uzskata dziives vietu un tas kaa vinji juutaas attieciigajaa komandaa..

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 17:15, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: hmmm... arī barca interesējās i par Ronaldu,i Fabregasu... vnk viņi nav gatavi tādu piķi galdā likt. Jo viņiem, redz, svarīgāk ir saturīgs futbols,nevis zvaigznes Tāpēc arī nopirka pirms tam nezināmo Henry.


Cik gan gudri ir pamatot savu viedokli ar jokiem, ne?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 17:19, pirms 17 gadiem
yuka rakstīja: Cik gan gudri ir pamatot savu viedokli ar jokiem, ne?

njaa,tas drovien ir šausmīgi stulbi... paldies,ka aizrādīji. Tas jau vairs nav nekāds viedoklis,ja tur kāds joks iepīts

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 17:21, pirms 17 gadiem
*coldarons* rakstīja: Nesaprotu....
Nu bet kā jau vienā reizē biju padzirdējis tad lieta laikam ir tāda,ja Mu nebūtu uzvarējuši ČL,tad viņš tur vēl paliktu,lai izcīnītu to ar MU.Bet MU izcīnīja ČL,un arī Anglija bija pirmie,tad C.Ronaldo itkā ir viss lielākā balva ko var iegūtu Anglijā,tas ir Premjēr līgas kauss,un viņš tā arī teica,kad gribētu tagat iegūt Spānijas,vai Itālijas kausu...katrs futbolists taču grib iegūt vairak kausu,un lai nav vienādi.


Tas ko grib CR nevienu neinteresee, vinjam veel paris gadus janokapa ManU (ligums). Bizness. Vadiiba gribees - pardos, negribees - nepardos, a CR var gribeet kautvai Ziemassvetkus dzimsanas dienas vietaa. Pooooo...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 17:51, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Eu,liepājnieki,sametamies 85 mio.,vel piemetam Andrējevu,un lai CR spēlē mečī!

Man 50 sankji ir derēs?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 18:37, pirms 17 gadiem
*coldarons* rakstīja: Man 50 sankji ir derēs?


A,Tevi neņemsim,ja pat mums tos 85.mio.piemaksās!
Mums nesen bija ,,Tīrības mēnesis'',un tāpēc nav ko atkal pilsētu piemeslot!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 18:45, pirms 17 gadiem
cerams ka paliks MU negribu es to robinju!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 19:01, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: ai... nav vērts nu jau pat Aneļkas problēmas piesies realam ekspertu klubiņš ne pa jokam. ja Tu biežāk skatītos real spēles,tu pamanītu,ka skaistais futbols nekur nepazūd,neatkarīgi no sastāva.
hmmm... arī barca interesējās i par Ronaldu,i Fabregasu... vnk viņi nav gatavi tādu piķi galdā likt. Jo viņiem, redz, svarīgāk ir saturīgs futbols,nevis zvaigznes Tāpēc arī nopirka pirms tam nezināmo Henry. To barcas saturīgo futbolu no sirds izbaudīju šogad, biežāk tādu!!!!!
grow up,bērni!!! vispirms apskatiet reālo situāciju,tad runājiet savus aizspriedumus!

Nu ko..es laikam durshu tev to dunci atpakalj taatad saaksim ar to ka tieshaam anelkas probleemas radaas liidz ar paarejo no arsenala uz realu..labi tur vairaaki apstaaklji bij treneru mainjas utt un par to nerunaasim..vismaz ne shoreiz...taalaak par real speeleem..jaa tik biezhi es vinjas neskatos jo man taa komanda nesimpatizee bet nu nav taa ka nemaz taas speeles neskatos un lieta taada ka es nekad nerunaajot tikai uz savaam atsauksmeem bet gan njemu viedokljus un komentaarus no futbola expertiem kaadreizeejiem speeleetaajiem treneriem analizeetaajiem utt un biezhi vien pieraadaas ka vinjiem taisniiba!...real demonstreetais futbols nepavisam nav saturiigs un interesants jo svaakushi chupu ar zvaigzneem un grib kko nodemonstreet..loogjiski ka nesanaak jo katrs speeleetaajs tur ir ar savu lielo ES un komandaa taa iisti straadaat nemaak jo ir bijis savas ieprieksheejaas komandas liideris un saprotams ka no taa teela aaraa tikt nav viegli un realaa daudz taadu liideru un katrs ar savu gribu veelmeem viedokljiem un tad parasti nekaada dizhaa speele nesanaak...un kaa naak jauna zvaigzniite pie debesiim taa realinjam atkal jaanodemonstree krutums un taaa jaaiegaadaajaas..nee nu lai jau buutu aizliegt to nevar bet manas...simpaatijas taaadejaadi vinji neieguust....un kaapeec barcu piemineeji?!- taa arii nesapratu-cik atceros par barcu un vinjas demonstreeto sniegumu nekaa neraxtiiju un neteicu...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-23 19:21, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: ai... nav vērts nu jau pat Aneļkas problēmas piesies realam ekspertu klubiņš ne pa jokam. ja Tu biežāk skatītos real spēles,tu pamanītu,ka skaistais futbols nekur nepazūd,neatkarīgi no sastāva.
hmmm... arī barca interesējās i par Ronaldu,i Fabregasu... vnk viņi nav gatavi tādu piķi galdā likt. Jo viņiem, redz, svarīgāk ir saturīgs futbols,nevis zvaigznes Tāpēc arī nopirka pirms tam nezināmo Henry. To barcas saturīgo futbolu no sirds izbaudīju šogad, biežāk tādu!!!!!
grow up,bērni!!! vispirms apskatiet reālo situāciju,tad runājiet savus aizspriedumus!



ne vislabak saja teksta man patik sis murgs nezinamu Henry ,kadu nezinamo Arsenal lideris un eiropas gada futbolists ka ari zelta bucha ieguvejs ,ja nezini par futbolu tad paklusee

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 19:26, pirms 17 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: ne vislabak saja teksta man patik sis murgs nezinamu Henry ,kadu nezinamo Arsenal lideris un eiropas gada futbolists ka ari zelta bucha ieguvejs ,ja nezini par futbolu tad paklusee

nee nee tur viss bija pareizi taa bija muusu savstarpeeja saruna un taads neliels uzbrauciens ka barcelona jau nav labaaka par real un ka vareeja reiz nopirkt anriii uttt...nu kas gribees sapratiis - un shajaa gadiijumaa nezinaamais henry bija jaaieliek peedinjaas,taapeec visi tie paarpratumi

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 19:29, pirms 17 gadiem
vigo87 rakstīja: nee nee tur viss bija pareizi taa bija muusu savstarpeeja saruna un taads neliels uzbrauciens ka barcelona jau nav labaaka par real un ka vareeja reiz nopirkt anriii uttt...nu kas gribees sapratiis - un shajaa gadiijumaa nezinaamais henry bija jaaieliek peedinjaas,taapeec visi tie paarpratumi



a nu tad skaidra bilde

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 19:55, pirms 17 gadiem
sodien izlasiju Īru avizē,ka vins ir gatvas pamest man.utd.un pievienoties real...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 21:20, pirms 17 gadiem
"zīmīgi, ka vienīgos vārtus finālā no spēles ''United'' labā guva tieši šis futbolists."

un vienīgais neiesita pendeli

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 21:34, pirms 17 gadiem
nah visu laiku jāmaina spēlētāji??? ??????????????? ??????????????? ??????

  +1 [+] [-]

, 2008-05-23 22:04, pirms 17 gadiem
Lai tik airee prom no PremLeague, nebuus katru sestdienu uz to glumo gjiimi jaaskataas....

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 22:43, pirms 17 gadiem
skautins rakstīja: jus vispar avotus redzejat, kkadi divi krievu portali!!!
tipa vini zinaatu kas un kaa notiek, ja buutu kkads uefa.com , vai realmadrid.com tad jaa!!


vot vot, lūk piemērs - manutd.com: NEWS AND FEATURES: Sir Alex: Ronaldo is staying...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-23 23:43, pirms 17 gadiem
Tikai ne uz Real, tur vinjs pazudiis. turklaat anglji vinju taapat uzskatiis par nodeveeju. Labaak palikt MU- komandaa ar dveeseli.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-24 00:51, pirms 17 gadiem
bigboybig rakstīja: nah visu laiku jāmaina spēlētāji??? ??????????????? ??????????????? ??????


Tapēc ka Realam vajag visus tābrīža labākos

  +1 [+] [-]

, 2008-05-24 15:11, pirms 17 gadiem
vigo87 rakstīja: Nu ko..es laikam durshu tev to dunci atpakalj taatad saaksim ar to ka tieshaam anelkas probleemas radaas liidz ar paarejo no arsenala uz realu..labi tur vairaaki apstaaklji bij treneru mainjas utt un par to nerunaasim..vismaz ne shoreiz...taalaak par real speeleem..jaa tik biezhi es vinjas neskatos jo man taa komanda nesimpatizee bet nu nav taa ka nemaz taas speeles neskatos un lieta taada ka es nekad nerunaajot tikai uz savaam atsauksmeem bet gan njemu viedokljus un komentaarus no futbola expertiem kaadreizeejiem speeleetaajiem treneriem analizeetaajiem utt un biezhi vien pieraadaas ka vinjiem taisniiba!...real demonstreetais futbols nepavisam nav saturiigs un interesants jo svaakushi chupu ar zvaigzneem un grib kko nodemonstreet..loogjiski ka nesanaak jo katrs speeleetaajs tur ir ar savu lielo ES un komandaa taa iisti straadaat nemaak jo ir bijis savas ieprieksheejaas komandas liideris un saprotams ka no taa teela aaraa tikt nav viegli un realaa daudz taadu liideru un katrs ar savu gribu veelmeem viedokljiem un tad parasti nekaada dizhaa speele nesanaak...un kaa naak jauna zvaigzniite pie debesiim taa realinjam atkal jaanodemonstree krutums un taaa jaaiegaadaajaas..nee nu lai jau buutu aizliegt to nevar bet manas...simpaatijas taaadejaadi vinji neieguust....un kaapeec barcu piemineeji?!- taa arii nesapratu-cik atceros par barcu un vinjas demonstreeto sniegumu nekaa neraxtiiju un neteicu...


1. Piedod,bet Anelkas pieminēšana man tiešām liekas stulba.. Ko,tad viņu sazāļoja un hipnotizēja,lai nekad viņš vairs nespēj spēlēt tādā līmenī? Kā var tagadējās Aneļkas problēmas piesiet Realam,kur viņš SEN jau vairs nespēlē?

2. Nu jau būs pagājuši vairāk,kā 11 gadu,kopš fanoju par real madrid,arī spēles skatos un to tevis (un daudzu citu) pieminēto situāciju,ka "real demonstreetais futbols nepavisam nav saturiigs un interesants jo svaakushi chupu ar zvaigzneem" manīju labi,ja 2 gadus. 98.gadā tur vispār tikai 1 cilvēku varēja nosaukt par superzvaigzni- Roberto Karlosu,tajā gadā viņi uzvarēja čempionu līgā, arī 2000.gadā nebija nekādas zvaigžņu pārpilnības,arī tad viņi uzvarēja CL. Arī ar visām superzvaigznēm viņi spēja uzvarēt - 2001. un 03. gadā - la ligu, 2002. gadā - čempionu līgu. Esi aizmirsis "zvaigznes" Zidana izcilo golu fināla pagarinājumā? Esi aizmirsis lielisko Real un MU dueli (divas no visskaistākajām spēlēm,kādas esmu redzējis),kas beidzās ar real uzvaru? Tie nav panākumi,tā nav saturīga spēle??? piekrītu tikaidaudz zvaigžņu un neatbilstoši laba spēle bija tikai 2005. un 06. gadā. un viss!!! Bet tādi kā tu,šķiet,ir sākuši interesēties par futbolu tikai 2005.gadā UN TAJĀ GADĀ ARĪ PALIKUŠI Nu kā tagad sakarīgs cilvēks var pateikt,ka Realam dauz zvaigžņu un spēle sūdīga? Kuras tad,tavuprāt, tagad ir Real sastāvā tās daudzās megazvaigznes ar skaļo vārdu? Paskaties la liga tabulā,kur ir real un kur ir zvaigžņotākā Barca!

3. Barcu pieminēju tādēļ, ka tie ir Real galvenie konkurenti un bieži tiek pieminēti kā pretstats - lūk,nedomā par skaļiem uzvārdiem, bet spēle gan ūber krutā. Arī šie cilvēki dzīvo jau pieminētajā 2005. un 2006. gadā. Ne nu barcai saturīgs sniegums,ne arī zvaigžņu maz! Besī,ka kladzina vienu un to pašu,kas sen vairs nav patiesība un tāda tā bija arī tikai 2 gadus!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-24 15:27, pirms 17 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: ne vislabak saja teksta man patik sis murgs nezinamu Henry ,kadu nezinamo Arsenal lideris un eiropas gada futbolists ka ari zelta bucha ieguvejs ,ja nezini par futbolu tad paklusee

neesmu tik daudz lasījis,kā tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-24 21:25, pirms 17 gadiem
tomass93 rakstīja: Es vinju neatdoshu ne par kadu naudu!!

Tev tur nav nekāda teikšana...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-25 18:20, pirms 17 gadiem
vigo87 rakstīja: real demonstreetais futbols nepavisam nav saturiigs un interesants jo svaakushi chupu ar zvaigzneem un grib kko nodemonstreet..loogjiski ka nesanaak jo katrs speeleetaajs tur ir ar savu lielo ES un komandaa taa iisti straadaat nemaak jo ir bijis savas ieprieksheejaas komandas liideris un saprotams ka no taa teela aaraa tikt nav viegli un realaa daudz taadu liideru un katrs ar savu gribu veelmeem viedokljiem un tad parasti nekaada dizhaa speele nesanaak...

Izskatās,ka par šiem pāris ģeniālajiem teikumiem vigo87 neko vairs nepaskaidros Bet gribējās tak zināt,kuras real sastāvā tagad ir tās superzvaigznes ar skaļo vārdu,kuras nemāk strādāt komandā... Šnaiders? Robēns? Drente? Nistelrojs? Gago? Nu kurš? Un spēle ar briesmīga,ja tikai ar 8 punktu pārsvaru la ligu vinnējām... Ko,Vigo87?

     [+] [-]

, 2008-05-26 13:37, pirms 17 gadiem
Viņš ir Celta Vigo fans, tāpēc tāda dusma uz Real... Villarreal, kas ielika Barcai arī katrs ir ar skaļo es un nemāk spēlēt komandā ne??? Un vēl teiksi, ka nespēlē viņi skaisti ?

     [+] [-]

, 2008-05-30 11:19, pirms 17 gadiem
tie Real taadi lohi...ko tik pa 80 milj vareetu nopirkt...un atdot robinho? Nu man jau jo labaak...es barcas fans...

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:55, pirms 16 gadiem
80 miljoni un Robinjo par Krištianu Ronaldu