Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Tā nebija laba spēle

Latvijas futbols vakar piedzīvoja smagas ugunskristības Ovjedo, kur vairāk nekā pārliecinoši tika kapitulēts vienai no spēcīgākajām pasaules futbola lielvalstīm – Spānijai. Zaudējums likumsakarīgs, protams, bet mūsu kājbumbas meistaru parādītais sniegums gan šķita pablāvs. Lai neteiktu vēl skarbāk...

Interneta ārēs pēc šī zaudējuma varēja lasīt daudzas cildinošas uzslavas Latvijas futbolistiem. Viņu sniegums daudzviet tika raksturots kā "cienīgs" un "teicams", tāpat slavēts tapa pēdējā gada laikā panākumiem nelutināto latviešu cīņasspars un degsme, bet par gadsimta labāko treneri atzītais Aleksandrs Starkovs, rezumējot aizvadītā mača gaitu, neskopojās ar treknu plusa zīmi saviem padotajiem. Šim un tam varētu, protams, piekrist. Bet vai tiešām viss bija tik rožaini?

Ja pēc jūnija sākumā piedzīvotā zaudējuma "Skonto" stadionā vēl varēja apelēt pie futbola fortūnas novērsušās sejas, "spāņu cūcenēm" (abi vārti tomēr tika gūti ar nelielu veiksmes piegaršu) un mūsu neražām (sniegums nemaz nelikās tik peļams), tad vakardienas spēlē par netaisnību gala ciparos uz tablo drīzāk varēja bļaut spāņi, nevis latvieši. Spānijas futbolisti laukumā dominēja no pirmās līdz pēdējai minūtei, un latviešu iespētais uz viņu fona drīzāk atgādināja kādas Eiropas pundurvalstiņas – Sanmarīno, Luksemburgas, Andoras vai vēl kādas citas – izmisīgu "ķepurošanos" un "bakstīšanos". Diez vai nedaudz zem vidusmēra esošai mūsu kontinenta komandai būtu jālepojas ar vienu mača gaitā izveidotu pusmomentu un dažām kokainām piespēlēm pēc centra līnijas pārvarēšanas. Ja vēl aizsardzības un vārtsarga centienus varētu novērtēt ar puslīdz pienācīgu vērtējumu, tad pussargu un uzbrucēju sniegumam nav atbilstošu vārdu. Kaut ko jau mēģināja, kaut ko centās...bet izskatījās – būšu godīgs – diezgan nožēlojami.

Protams, ka Spānija ir cita kaluma komanda nekā Latvija, neraugoties uz to, ka spāņiem Eiropas un pasaules līmenī iegūto trofeju pūrs ir stipri pieticīgs. Tomēr šajā atlases ciklā spāņi bija spiesti atdot daļu punktus gan zviedriem, gan arī pret ziemeļīriem un islandiešiem. Abus pēdējos mēs mēdzam uzskatīt par "ņemamiem" pretiniekiem. Turklāt, paraugoties uz situāciju citās kvalifikācijas turnīra grupās, jāsecina, ka Latvijas līmenim līdzīgas komandas pret favorītiem cīnās daudz pārliecinošāk. Lietuva spēj nedaudz "iekost" pasaules čempioniem itāļiem, Albānija līdzvērtīgi spēkojas ar pašu Nīderlandi, tāpat sekmīgus mačus aizvada Armēnija, Kazahstāna, Moldova...

Skaidrs ir viens – Latvijai šis nav veiksmīgākais kvalifikācijas cikls, tāpēc tikai apsveicami ir mūsu trenera Starkova centieni "izveidot spēcīgu komandu, kas nākotnē dotu rezultātu". Tomēr par neveiksmīgu sniegumu zaudētā spēlē nav jāpriecājas, un sakāve 0:2 nevar būt cienīgs rezultāts. Zaudējums ir un paliek zaudējums – par to punktus nedod. Tādēļ jāstrādā, lai mūsu futbolisti paši demonstrētu acij skaistu un tīkamu sniegumu un nebūtu jākunkst, ka pretinieks spēcīgāks. Vai izdosies – to nu rādīs laiks.

1 2 3 75 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-09-13 17:50, pirms 17 gadiem
Normala Spele - Jaatceras, ka mes esam Latvija, nevis Futbola Grandi !!! , turklaat nezaudeejam ka Krievija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2007-09-13 17:53, pirms 17 gadiem
viedi vārdi! manuprāt tieši pussargu līnija ar neaizskaramajiem laizānu un astafjevu priekšā ir visvājākais posms. bleidelim un rubīnam nedaudz mazāk būtu ko pārmest, jo hoakins un silva tomēr lika viņiem vairāk domāt par aizsardzību nekā uzbrukumu. taču ja komanda lielāko spēles daļu nevar 2-3 sekmīgas piespēles pēc kārtas veikt, tad ir jāprasa ko spēlētāji dara treniņos? kamēr vecie jutīsies droši un neaizskarami vērā ņemamu rezultātu nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2007-09-13 17:53, pirms 17 gadiem
Pilnīgi piekrītu autoram.
Man vispār tracina tā doma - braucam uz Spāniju, lai zaudētu, bet vismaz cienīgi izskatījāmies... Blin, katrā spēlē jācīnas par uzvaru un tikai, tad arī būs rezultāti, nevis šitā īdešana!
Basketbolā tas pats - būtu uzvarējuši spāņus, tad nebūtu jādomā kā uzvarēt portugāļus...

  +4 [+] [-]

, 2007-09-13 17:55, pirms 17 gadiem
Labs raksts. Pateica to, ko es apstulbis nodomaju ,ieraugot shonakt/shoriit diivaino virsrakstu par "cienijamo" speeli.... tikpat cienijama kaa Latvijas basketbola izlases sniegums pret Portugaljiem

  +5 [+] [-]

, 2007-09-13 17:57, pirms 17 gadiem
Manuprāt tiešām derētu pamēģināt Laizāna vietā kādu citu spēlētāju,jo viņš kaukā pēdējās spēlēs tikai bojā un izšķērž tās retās Latvijas izdevās! Tā nu tas ir...

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 17:57, pirms 17 gadiem
Pilniigi piekriitu autoram ! Kaa var nosaukt speeli kuraa tiek izveidots 1 biistams moments pie pretinieku vaartiem ! Un 2 puslaikaa vispaar netiek ieiet soda laukumaa ! Muuseejie pat netika ar bumbu tuvu sodalaukumam !

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 17:58, pirms 17 gadiem
Piekrītu tev ffwrd...
Pret Spānijas izlasi neredzēju, kā Laizāns nospēlēja, bet pret Z.Īriju biju šokā kā viņš spēlē. Izlases spēlētājs, kurš spēlē Krievijas augstākajā līgā 3 x pēc kārtas iedod piespēli tieši pretiniekam kājās???

  -2 [+] [-]

, 2007-09-13 17:58, pirms 17 gadiem
varat mani nolikt, bet futbolā galvenais ir rezultāts! Un Latvijai par 0:2 pret Spāniju nav jākaunas!

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 17:59, pirms 17 gadiem
vakar izmeeginajaam kombinaaciju - 10 aizsargi un 1 vaartusargs. 2.puslaikaa pat 5 speleetaaji nokluva pretinieku laukuma pusee. 2.puslaikaa 2x veiksmiigi izdevaas 4x peec kaartas iedot piespeeli komandas biedriem. 2x meeginaajaam uzsist vaartu virzienaa.

     [+] [-]

, 2007-09-13 17:59, pirms 17 gadiem
veelies saciit, ka jaalepojas?

     [+] [-]

, 2007-09-13 17:59, pirms 17 gadiem
deviils (atvainojos bet taa ir) ssii raksta autor helguera vai kaa tur!! vnk panjem un iespaardi sevi!!!! sen nekas nebija mani taa novedis!!! kur tik teereetus autorus njem esportaa??? saakumaa kad mees ar indriki divataa rakstiijaam mekleejot papildinaajumu ssitaadus praatveederus nenjeema!

  -2 [+] [-]

, 2007-09-13 18:00, pirms 17 gadiem
Ar tik sliktu pussargu līniju pat Andorai pret mums būtu teritoriāls pārsvars. Nevietā arī vārdi par nākotnes komandu. Kāda gan nākotne ir Bleidelim, Astafjevam, Rubīnam un Laizānam?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:00, pirms 17 gadiem
njaa daljeeji piekritiishu kgan speeli neredzeeju redzeeju tikai momentus...tieshi par rezultaatu arii es nespeeju saprast kas ir cieniigs zaudeejums un kaa taads var buut 0:2, kad zaudeejaam maajaas spaanjiem un zviedriem ar 0:2 tad visi vnk nod.i.r.s.a latvijas izlasi, bet tagad zaudeejusm atkal 0:2 un tas esot cieniigi...veel par uzbruceejiem...domaaju ka maarim kkaa nedaudz pietruuxt izskataas ka vinjs nav labaakajaa fiziskajaa formaa vieniigi karlsons ir degsmes pilns un ciinaas par katru bumbu presingo tikai man liekas maris nav tas labaakais partneris vinjam shobriid domaaju ka maari avreetu laist uz mainju nevis saakumsastaavaa, protams ir arii jautaajums ko laist vietaa? njaa skarbi atbildes nav..visnjakovs? paarbaudes speelee izskatiijaas ka stuura stabinjs speeleetu labaak...rimkus? jaa varbuut saakumsastaavaa iedereetos jo nevar aizmirst par rezultivitaati lmt virsliigaa...pahars? laikam tomeer noiets etaps tomeer meegjinaat jau var...blanks? varbuut vinjs? varbuut pameegjinaat ja reiz veido komandu? varbuut kalninju izmeegjinaat veelreiz lai gan shis ar iipashu rezultivitaati pat virsliigaa neizceljas...njaa vairaak jau laikam neviena kandidaata nav skumji...tachu starkovs jau veido komandu nevis skatiitaaji un liidzjuteeji...tas bija tikai mans subjektiivais viedoklis...

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:02, pirms 17 gadiem
Jālepojas protams nav, vienmēr var labāk, bet ka tas būtu baigais kauns - diez vai....tā tomēr bija spēle viesos.

  -1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:03, pirms 17 gadiem
un veel es pamaniiju taadu interesantu faktu speelee pret z-iiriju proti, latvija pat no izdeviigaam poziicijaam nesit pa vaartiem kgan vaartu priekshaa ir maaris un karlsons...tad ka var buut vispaar jautaajums par uzvaru ja nav sitienu momenti jau ir bet sitiena nav psc

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:05, pirms 17 gadiem
To seminsh
Jā tāda ir pieeja, tad LV vispār nav jēgas spēlēt futbolu.

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:06, pirms 17 gadiem
0:2 bija laimiigas apstaaklu sakritiibas deel. Divreiz tuvaak bij 0:4 nekaa vieniigais 1/2moments un 1:2.

Laizaanam varbuut piemiit iipashiiba ka grib uznjemties iniciatiivu un vadiit komandu, bet ja neizdodas tad viss apstaajas. Rubiins/Bleidelis var tikai izskriet pa saanu malaam, nevis izveidot saspeeli. Astafjevs...nu gruuti pret daudz labaakiem, aatraakiem spaanjiem.

Vainot Verpakovski vai Karlasonu nevar. Ja treneris dod uzdevumu - aizsargaajies kopaa ar visiem - tad ko var gribeet? NEKO. Neapspeelees Verpakovskis 2-3 spaanjus no savas laukuma puses un neizskries peec tam 1 pret 1.

  +3 [+] [-]

, 2007-09-13 18:09, pirms 17 gadiem
Autoram piekrītu tikai daļēji - tajā kas attiecinām uz pussargiem - ja vēl par Rubīnu(ar viān palīdzību tikai izveidoti visi bīstamie momenti), Bleideli(divainā kārtā pedējās divas spēles aizvadīja samerā labi) un Astafjevu(galvenais uzdevums tomeŗ ir palīdzēt aizsargiem, ar ko tiek galā) - var strīdēties, tad Laizāns, manuprāt, spēlē zem katras kritikas - uz katru viņa veiksmīgo darbību ir vismaz divas neveiksmīgas.
A par uzbrucējiem ir grūti kaut ko pateikt, ja spēles laikā tiek izveidoti 1,5 bīstams moments...
Un tomēr, ja abstrahējas no rezultāta, tad pirmo puslaiku mūsējie aizvadīja samērā pieklājīgi, acīmredzot cik to ļāva pretinieks.
Savukārt otrais bija, manuprāt, pašvaks. Par iemeslu tam var būt gan spāņu saņemšanās, gan mūsējo fiziskais, gan iespējams kas cits. Bet viens ir skaidrs - pussardzība kopumā (abstrahējoties no personalijām) ir vājākais posms, kurš patlaban nespēj nodrošināt galveno - cik necik sakarīgu bumbas kontroli - bez tās nav ko cerēt ka varēs kaut ko panākt pret šāda līmeņa komandām...

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:09, pirms 17 gadiem
Pilnigi nepiekritu autora viedokli... tagad laikam skaitaas stiligi apkakat visus... xex..
Bet pussargu problemas risinashana es zinu atrisinajumu....
astafjeva vieta jalaiz Zigajevs, un Bleudela vieta - Pereplotkins(nakamaja spele)...lai dzeki uzkraj pieredzi un pec gadiem 2 buus jau oki!

  +4 [+] [-]

, 2007-09-13 18:09, pirms 17 gadiem
NU TA BEIDZOT! Es jau sāku domāt - kas man vienīgajam bija ļoti liels kauns par vakardienas sniegumu Spānijā. Vismaz 2.puslaikā. Pirmo 1/2 neredzēju (saka, ka tā esot bijusi nedaudz labāka, pat ar 2 momentiem pie ESP vārtiem), bet 2.taims bija KATASTROFA LV izpildījumā. Ja:
1)komanda no 45 minūtēm pretinieku laukuma pusē pavada apm. 5 min.
2)nespēj ne reizi uzsist pa vārtiem
3)nespēj padot vairāk par 2 precīzām piespēlēm laukuma vidusdaļā,
tad tas varētu būt normāli vienīgi tad, ja tiktos Ludzas pamatskolas meiteņu izlase pret Barcelonas pamatsastāvu.

Protams, aizsardzība (un arī Vaņins) bija TIEŠĀM LABA! Prieks par Gorkšu! Tāpat arī par Zirni un Ivanovu. So-so bija arī Rubīns. Taču pārējie... nav vārdu!

P.S.Jā, rezultāts tīri neko. Bet pēc taisnības vajadzēja būt vismaz 5:0. Sorry, bet tā nu tas ir. Un skumji tapēc!

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:09, pirms 17 gadiem
Vai tas ir futbols, kad IZLASE domā kā neielaist 2, 3, 4 vārtus, nevis kā uzvarēt pretinieku. Būtu laba spēle, ja izcīnītu neizšķirtu, bet ja zaudē - kas tur labs vai apmierinošs???
Tad jau nākotnē arī zaudēsim Islandei un priecāsimies, ka tomēr esam zaudējuši komandai, kas ir augstāk reitingā!

  -1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:12, pirms 17 gadiem
nedomaaaju, ka pret Spaaniju 0:2 ir labs rezultaats.

  -1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:14, pirms 17 gadiem
Raicha - patīk tev fantazēt. Kā būtu, ja būtu. Bet nebija ne 0:4 (lai kā te daudziem to būtu gribējies), ne 1:2. Bija 0:2 - tas arī atspoguļoja spēles gaitu. Manuprāt, lielos vilcienos pārmest nav ko, bet tas nenozīmē, ka viss ir labi. Ir nopietnas problēmas vidējā līnijā.

Tomēr atgriežoties pie diskusijas. Salīdzināt Latvijas iespēto ar Spāniju nav godīgi. Tas būtu jādara pēc spēlēm ar ziemeļīriem un islandiešiem (kuri gan arī ir daudz augstāk par mums rangā). Pret sava līmeņa komandām tik slikti vis nav, kā daudzi grib uzsvērt...?

  +2 [+] [-]

, 2007-09-13 18:16, pirms 17 gadiem
nu neesam mēs nekāda lielā futbola valsts, tādēļ nevaram vēl cerēt uz uzvaru pār spāniju. uzbrucējus šoreiz tākā grūti kritizēt, jo viņi ir ļoti atkarīgi no vidējās līnijas. Laizānam izlasē viemēr kaukā pašvaki iet, bet diemžēl nav jau arī neviens labāks ko likt vietā.

  +2 [+] [-]

, 2007-09-13 18:22, pirms 17 gadiem
Helguera, nomierinies. Kritiķis atradies - salīdzini spāņu iespējas un resursus un mūsējo, un tad pļūtī. Veči cīnījās kā varēja un mācēja, un par to viņiem paldies. Pret spāņiem izredzes nebija - viņiem 3 ptunkti bija vajadzīgi kā ēst, turklāt mums cikls jau ir beidzies pat teorētiski. Brīnos, ka nebija 5:0 (paldies super Gorkšam, arī fortūnai, protams,), taču varēja arī būt 1:2 vai pat 2:2, ja veiktos tā, kā pirms Euro 2004!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:22, pirms 17 gadiem
Marsel - neiesitot vaartus speeli uzvareet nevar, tur tev buus man jaapiekriit.

Taatad - mees shajaa speele ciiniijaamies par 0:1? Tieshi ko tas mums dotu? 0 izredzu 45 minuutees, jeb 1/2 speelee (2. puslaikaaa).

Ailiite 0 pie iesistajiem vaartiem 6 no 8 kvalifikaacijas speelees tieshi uz to arii noraada. Veel 1 speelee realizeejaam gandriiz vieniigo momentu, kaa arii gandriiz 100% realizeejaam visas iespeejas ar Islandi (respect).

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:22, pirms 17 gadiem
zhetons raksta autoram, nekad neesmu sapratis cieniigus zaudeejumus kad liidz uzvarai bija tikpat taalu kaa starkovam liidz miss lv titulam. idiotisms, skaists zaudeejums ir kad speele VAREEJA beigties arii ar uzvaru, nevis kur samala vienos vaartos..

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:29, pirms 17 gadiem
Godīgi sakot nesaprotu šito domāšanu!!!
Tie kuri domā, ka Latvijas izlase nospēlēja labi, saka apmēram tā: "Mums jāspēlē pret Spāņiem. Viņi reitingā ir 8.vietā, hhmm, tad jau mums nav nekādu izredžu. Davaj ieraksimies aizsardzībā un centīsimies ielaist pēc iespējas mazāk vārtus un tad būs super!"
Piemērs kā vajadzētu domāt (pieņemsim kā domā Skotijas izlase): "Mums jāspēlē pret Franciju! Francija ir pasaules un eiropas čempioni un izbraukumā neesam uzvarējuši jau 57 gadus. Hmmm, ko darīsim? Spēlēsim no aizsardzības un neielaidīsim nevienus vārtus un paši dosimies pretuzbrukumos un iesitīsim." Iznākumu mēs visi zinam...
Varbūt ir vērts mainīt domāšanu???????????

     [+] [-]

, 2007-09-13 18:36, pirms 17 gadiem
Raicha - es nesaku, ka bija vakar labs sniegums. Bet tas bija pilnīgi normāls! Pret pasaules augstākās raudzes komandu. Nu ko jūs, cilvēki, gribat??? Lai mūsējie spaida spāņus? vakar mūsējie nospēlēja savā līmenī - tāpat, ka to izdarīja pret ziemeļīriem. Mūsu vieta nav 107. rangā. Tai būtu jābūt ap 60ajai. Bet arī ne augstāk - vismaz pašlaik.

Nekad izlasei pret grandiem nav bijusi iniciatīva - tāda nav pat pret pastarīšiem, jo vienmēr spēlējam no aizsardzības. Slavenajā Euro2004 ciklā tāpat - vnk izmantojām savas pāris izdevības (parasti vienu) mačā, nostrādājām aizsardzībā - viss. Tagad aizsardzībā nostrādājam līmenī, bet uzbrukums, kas gan sākas ar pussargiem (un ātrāk), vairs nedarbojas.

Es piedāvāju jūs vērtēt sniegumu pret ziemeļīriem, kas bija mūsu raudzes pretinieks (ja kādam patīk skatīties rangā, tad teiksim - četras reizes spēcīgākā Ziemeļīrija). Bija švaki? Bija redzams, ka viss nav rožaini, ka ir, kur strādāt, bet - zaudējumam pat tuvu nebijām. Ničai varbūt, bet ne zaudējumam.

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:38, pirms 17 gadiem
nu nezinu, man gan likās ok. par pussargiem - jā Laizāns pēdējās spēlēs bieži kļūdās, bet viņš var arī ar negaidītu sitienu vai piespēli pamainīt rezultātu, Astafjevs daudz dara melno darbu, viņš vairāk ir DM, Rubins sāk atgūties pēc savainojuma un ir ok, bet Bleidelis spēlē vienveidīgi, bet neteiktu, ka slikti. Rīgā pret Spāniju un Dāniju, kā arī pret Ziemeļīriju bija viens no labākajiem...jā vakar ne pārāk laba spēle....a par uzbrucējiem gan varētu padiskutēt - Verpaks vien cik iespējas zaudē katru spēli, Karlsons vispār izlasē neko sakarīgu nerāda, Pahars diemžēl ar traumām jau ntos gadus cīnās. Kas vēl? Rimkus? Nu jā reizēm var parādīt labu spēli, bet reti viņam dot to iespēju. Jaunie ar vēl nevelk....vot ar uzbrucējiem un momentu realizāciju gan ir problēmas mūsu izlasei, a pārējais ir ok. Latvija nespēlē uzbrukuma futbolu un nespēlēs pret tādām komandām kā Spānija...

  +2 [+] [-]

, 2007-09-13 18:39, pirms 17 gadiem
Riigaa pelniiti buutu bijis nichs, Ovjedo 0,5:4.. rezumee - mums ir paveicies vai arii esam cieniigi?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-13 18:44, pirms 17 gadiem
Nu nez! koks ar diviem galiem bik un katram jau savs viedoklis un cits gudrāks par citu! Te jau gana "eksperti" saradušies pēkšņi un lielākā daļa no ne nekā atkal met kažoku otrādi! Nu vienkārši perfektie "fani" Smieklīgi jūs esat! Nu nav LV futbola lielvalsts, nav mums 10 stadioni ar vismaz 30 000 vietām, nav mums tādu futbola skolu/akademiju, nav n-to talantu un spēcīgu futbola klubu! Latvijā ir tikai virs 2milj iedz. kamēr Spānijā virs kadi 35milj šķiet!
Pēc spēles ar ziemeļīriju visi bij tik priecīgi, a tagad atkal krutie kritiķi! Tad ko dir.šat te gudri, ejiet un spēlējiet, parādiet klasi, jūs tak esat profi.
Jā, LV nerāda to sniegumu, kādu varbūt pieradām redzēt pirms pāris gadiem. Es piemēram neredzu baigo traģēdiju, ka zaudējām spāņiem 0:2 un jā, zaudējām CIENĪGĀ spēlē. Jo daudz netrūka, lai Latvija gūtu pāris vārtus! Kā jau Starkovs teica, ka tiek veodota jauna komanda, spēlētaji intervijās atzina, ka sāks ciklu no jauna un rādīs citu spēli! Un tiešām nevar salīdzināt kā spēleja pret Lihtenšteinu un Moldovu un kā pret īriem un spāņiem. Ja nospēletu tik pat labi, tad pirmos divus minētos saliktu!!! Ir pozitīvas iezīmes tajā, ka izlasē ienāk jaunie! Aizsardzībā Kļava nostabilizējies, Ivanovs un Gorkš, Višņakovs un Blanks pēdējā laikā ir vismaz rezervē un tiek arī savas minūtes laukumā, Perepļotkins vēl ir! Tā kā paaudžu maiņa lēnām notiek un spēlētaji mainās! Tam vajag laiku!
labāk būtu lepojušies ar to, ko Latvija ir paveikusi un ko, cerams nākotnē, vēl paveiks! Ir desmitiem valstu, kam noteikti tas joprojām skauž un kuras ar grib atkārtot to, ko paveica Latvija, iekļūstot EČ!!!
1 2 3 75 komentāri