Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2896, Did:0, useCase: 3

Video: Fiziskās sagatavotības treneris Rodke: "Esports - kāds sports? Tā ir atkarība"

Jānis Celmiņš
Fiziskās sagatavotības treneris Helmuts Rodke kritiski izsakās par eSportu kā sporta veidu. Viņš uzskata, ka eSports ir absurds burta un vārda savienojums.

Saruna pilnā garumā pieejama šeit: Rodke par psiholoģiju, fizisko sagatavotību,...
Vērtējums: +1

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:34, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nu jā, tāpēc jau es saku, ka argumentēt, ka sports ir daudz veselīgāks par e-sportu ir muļķīgi.
Nu labi, varbūt jāuzsver, ka domājis biju par profesionālu sportu, jo par e-sportu kā tādu varu uzskatīt tikai profesionālā līmenī, vienkārša spēlīšu spēlēšana pie datora nav nekāds e-sports.
Jā, kam doties vakara skrējienā, ja var uzspēlēt esportu. Ārstu asociācija rekomedē!

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:36, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet tieši tā..
Tas jau ir tas, ko jauc lielākā daļa cilvēces..
tiem, kas spēlē datorspēles ar čomiem, vai vienkārši tā notries visu savu brīvo laiku, vēl naudu tērē, tur no sporta ir tik daudz, cik pēc čipšu pakas aizksriet un aliņa. Iegūt var varbūt uz rekacijas ātrumu, orientēšanās ātrumu attiecīgās nozares lietās vai situācijās, bet diezgan šaurā nozarē...
Bet tas, kurš pagalmā vai ar čomiem uzdragā futeni, basi, ziemā paslido pa ledu vai regulāri brauc ar riteni, bet ne kā profesionālis, to ,mēs pilnīgi noteikti varam nosaukt par sportošanu.
Tātad pasaules līmenī, tā ir atkarība, laika kavēklis, pat neveselīgs, ja lielos apjomos... Bet ir saujiņa profesionāļi, kas ar to pelna naudu, un jā, viņiem ir nepieciešama spēja koncentrēties, roku veiklība, vingrošana, jo sēdoša, mazkustīga ikdiena, stress utt. Apmēram, kā profesionālas adītājas vai klūdziņu pinēja. Smieklīgi, bet sava veida sagatavotību, kas ir mazliet līdzīga tradicionālam sportam tur ir.
Plusā vēl esmu lasījis pētījumu, ka personas, kas spēlē datorspēles (sporta) vai bieži skatās sporta spēles TV un entuziastiski tām seko līdzi, komentē, "zina visu labāk", nonākot piormo reizi dzīvē pie šī sporta veida spēlēšanas (pieēnmsim basketbols), viņi ir daudz labāki performētāji, kā tie, kas šo sporta veidu nav spēlējuši ne datorā, ne skatījušies aktīvi TV.
Tātad... šādas tādas īpašibas no sporta tas iedot cilvēkam
Bet sports tas nav Sauc vienalha par ko, bet pīt kopā ar sporta spēlēm, olimpiskām spēlēm - to nevajag darīt.
Bet vai tu bernu, kurs pagalma uzspele futbolu sad un tad sauc par Sportistu ? Es ari gan uzspeleju volejbolu amatieru komanda, gan futbolu padzenaju ar draugiem, gan pacilaju svarus, bet es sevi nesaucu par Sportistu ! Es neesmu svarcelajs, kaut vai katru nedelu trenejos pat prieks sevis. Tapat ari uzspeleju kadu datorspeli, bet tas mani nepadara par eSportistu. Protams, veseligak ir bernam pasportot, nevis pas(e)sportot, bet tas neizsledz to, ka esports ir pieskaitams pie sporta.

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, kam doties vakara skrējienā, ja var uzspēlēt esportu. Ārstu asociācija rekomedē!
Eu Opi, nelien tur, kur tev nav saprasana. Labak butu paklusejis par to ko nesaproti, nevis ta ka Rodke te pljurinat. Te nav runa par iknedelas paskriesanu vai datorspelu spelesanu, bet gan par profesionalo sportu. Un profesionalaja sporta, mes varam esportistus pielidzinat sportistiem un saukt vienus labakus par otriem ir mulkigi.

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:43, pirms 6 gadiem
Ja mazkustīgi sporta veidi, kā šahs, šaušana utt ir sporta veidi, tad e-sports arī ir.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:43, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet vai tu bernu, kurs pagalma uzspele futbolu sad un tad sauc par Sportistu ? Es ari gan uzspeleju volejbolu amatieru komanda, gan futbolu padzenaju ar draugiem, gan pacilaju svarus, bet es sevi nesaucu par Sportistu ! Es neesmu svarcelajs, kaut vai katru nedelu trenejos pat prieks sevis. Tapat ari uzspeleju kadu datorspeli, bet tas mani nepadara par eSportistu. Protams, veseligak ir bernam pasportot, nevis pas(e)sportot, bet tas neizsledz to, ka esports ir pieskaitams pie sporta.
eu, nelien tur kur tev nav saprašana.
Tad kad tu spēlē voleju, futbolu vai cilā svarus - tajā brīdī tu sporto. Tad kad tu spēlē datorspēli, tad tu spēle datorspēli, nevis sporto. Pieņemu ka tev tas ir par sarežģītu, bet tā nu tas ir.

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:44, pirms 6 gadiem
Latvijā praktiski visi bērni dažas stundas dienā nodarbojas ar esportu. Vismasveidīgākais sporta veids.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:45, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Eu Opi, nelien tur, kur tev nav saprasana. Labak butu paklusejis par to ko nesaproti, nevis ta ka Rodke te pljurinat. Te nav runa par iknedelas paskriesanu vai datorspelu spelesanu, bet gan par profesionalo sportu. Un profesionalaja sporta, mes varam esportistus pielidzinat sportistiem un saukt vienus labakus par otriem ir mulkigi.
ko tu pats pļurini? ja tev kaut kāds datorspēlētājs, kuram par to maksā naudu ir sportists, tad vari dzīvot savā greizajā pasaulē kurā aldaris ir alus un gumijas sieviete ir līdzvērtīga īstajai

  +3 [+] [-]

, 2018-01-24 12:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ko tu pats pļurini? ja tev kaut kāds datorspēlētājs, kuram par to maksā naudu ir sportists, tad vari dzīvot savā greizajā pasaulē kurā aldaris ir alus un gumijas sieviete ir līdzvērtīga īstajai
"Es nezinu, kas ir e-sports, bet man ir viedoklis par to"

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:48, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: eu, nelien tur kur tev nav saprašana.
Tad kad tu spēlē voleju, futbolu vai cilā svarus - tajā brīdī tu sporto. Tad kad tu spēlē datorspēli, tad tu spēle datorspēli, nevis sporto. Pieņemu ka tev tas ir par sarežģītu, bet tā nu tas ir.
Par esportistiem sauc tikai profesionalus datorspelu speletajus, nevis bernus, kas stundam spele candycrush vai ko tur. Kad es uzmetu sautrinas vai uzspeleju biljardu bara, tu ari teiksi, ka es sportoju ? Kad ar vectevu mes abi sahu uzspelejam, ta ari ir sportosana?

Vecais, tavs laiks ir pagajis, dod celu nakotnei !
';

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:48, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: "Es nezinu, kas ir e-sports, bet man ir viedoklis par to"
Trapits ! +

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:50, pirms 6 gadiem
Debīli vispār esportu salīdzināt ar sportu. Tas ir kibersports un tāds tas vienmēr paliks. Un Rodkem ir problemas ar galvu, lai pataisa vēl savus stulbos blogus, kurus neviens nelasa.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ko tu pats pļurini? ja tev kaut kāds datorspēlētājs, kuram par to maksā naudu ir sportists, tad vari dzīvot savā greizajā pasaulē kurā aldaris ir alus un gumijas sieviete ir līdzvērtīga īstajai
Tas, ka tev nepatik Aldaris nepadara vinu par limonadi. Ir labaki un ir sliktaki alni, bet tomer tie ir alini. Tapat ar sportaveidiem, nav vini visi vienadi un kadam vienmer kads sportaveids liksies stulbs un nepatiks.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:50, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet vai tu bernu, kurs pagalma uzspele futbolu sad un tad sauc par Sportistu ? Es ari gan uzspeleju volejbolu amatieru komanda, gan futbolu padzenaju ar draugiem, gan pacilaju svarus, bet es sevi nesaucu par Sportistu ! Es neesmu svarcelajs, kaut vai katru nedelu trenejos pat prieks sevis. Tapat ari uzspeleju kadu datorspeli, bet tas mani nepadara par eSportistu. Protams, veseligak ir bernam pasportot, nevis pas(e)sportot, bet tas neizsledz to, ka esports ir pieskaitams pie sporta.
Nu sauc tu sevi kā gribi, bet tu sporto! Lai arī pats tā neuzskati tu trenē elpošanu, muskuļi kustas, koordinācija, reakcija, kā arī muskuļi dabūn savas skābītes un tu veicini savu laimes sajūtu, ne tikai ar labi pavadītu laiku, bet arī ķīmiski organismā.
Tu to dari reizi nedēļā - bet entuziastu komandas, kurām ir vesela sporta līga LV, dara tieši to pašu. Strādā ikdienas darbus, plus pa vakariem paslido, padrakā bumbu, kāds varbūt aiziet uz zāli, vak kādu pilašu nodarbību, lai ķermeni labāk kontrolētu... Nu sporto cilvēki tak...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:51, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Par esportistiem sauc tikai profesionalus datorspelu speletajus, nevis bernus, kas stundam spele candycrush vai ko tur. Kad es uzmetu sautrinas vai uzspeleju biljardu bara, tu ari teiksi, ka es sportoju ? Kad ar vectevu mes abi sahu uzspelejam, ta ari ir sportosana?

Vecais, tavs laiks ir pagajis, dod celu nakotnei !
es saprotu ka tu te centies būt baigi progresīvs, bet tavi argumenti pamatā balstās uz manis nozākāšanu, tip baigi vecais un "pamētāt šautriņas bārā".
Spēcīgi ne? šobrīd tu vēl vairāk degradē to, ko itkā centies aizstāvēt.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-24 12:52, pirms 6 gadiem
E-sports nav sports, tāpēc jau priekšā ir burtiņš "e". Un neticu, ka kādreiz e-sports būs kopā ar tradicionālajām olimpiskajām spēlēm, tur būs pavisam cits pasākums.

Visvairāk man gan ir nesaprotams vecās paaudzes sašutums. Datorspēles ir sērga? Paši sēžat n-tās stundas pie TV ekrāniem un vispār nevienu smadzeņu šūnu nepakustināt. Lielie sportisti pusi no savas "sportošanas" skaita Dinamo spēļu skatīšanos. Vienīgais arguments ko jūs izmantojat ir tas, ka kāds izdomāja pielikt profesionālai datorspēlēšanai nosaukumā vārdu "sports". Nekas cits, kā paaudžu mūžīgais strīds par to, ka agrāk bija labāk, jo nebija tas un tas. Pasaule mainās, nāk jaunas lietas, jauni trendi un jaunas izklaides. Izlienat no savām šaurajām pierītēm un samierinaties, ka e-sports būs nākotnes izklaide un kādam arī karjera. Pat tagad jau ir. Daži profesionāļi vienā turnīrā pelna vairāk nekā liela daļa profesionāli sportisti savā karjerā, turklāt profesionālais sports arī nav tas, kas saaudzē veselību.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:53, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nav vairs pretargumentu ?
Kādu pretargumentu?? Nolaisties tik zemu, lai sāktu esportu pielīdzināt sportam? Ja atbilde ir jā, tad tiešām ej uz skolu, nedirni pie datora

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:54, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: "Es nezinu, kas ir e-sports, bet man ir viedoklis par to"
Tu zini kas tas ir? Es starp tiem piesauktajiem, kuriem maksā?

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:55, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sautrinas, biljards, sahs un sausana. Ka sie sporta veidi attiecas uz tavu 1. punktu ?
Par šautriņām un šahu man grūti spriest, bet ļoti pieļauju, ka tas ir ļoti līdzīgs esportam.
Par biljardu (snūkeru) un it īpaši šaušanu varu uzreiz pateikt, ka tie cilvēki tiešām arī nodarbojas ar fiziskās formas uzturēšanu, jo tur ir vajadzīga laba koordinācija, stipra plecu un roku līnija.

     [+] [-]

, 2018-01-24 12:56, pirms 6 gadiem
Wussell rakstīja: E-sports nav sports, tāpēc jau priekšā ir burtiņš "e". Un neticu, ka kādreiz e-sports būs kopā ar tradicionālajām olimpiskajām spēlēm, tur būs pavisam cits pasākums.

Visvairāk man gan ir nesaprotams vecās paaudzes sašutums. Datorspēles ir sērga? Paši sēžat n-tās stundas pie TV ekrāniem un vispār nevienu smadzeņu šūnu nepakustināt. Lielie sportisti pusi no savas "sportošanas" skaita Dinamo spēļu skatīšanos. Vienīgais arguments ko jūs izmantojat ir tas, ka kāds izdomāja pielikt profesionālai datorspēlēšanai nosaukumā vārdu "sports". Nekas cits, kā paaudžu mūžīgais strīds par to, ka agrāk bija labāk, jo nebija tas un tas. Pasaule mainās, nāk jaunas lietas, jauni trendi un jaunas izklaides. Izlienat no savām šaurajām pierītēm un samierinaties, ka e-sports būs nākotnes izklaide un kādam arī karjera. Pat tagad jau ir. Daži profesionāļi vienā turnīrā pelna vairāk nekā liela daļa profesionāli sportisti savā karjerā, turklāt profesionālais sports arī nav tas, kas saaudzē veselību.
nēģeri, datorspeļes ir samērā sena padarīšana, tā ka, tas ka pasaule mainās ir ar 20gadīgu bārdu, tik to tā ka par sportu nesauca.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 12:57, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es saprotu ka tu te centies būt baigi progresīvs, bet tavi argumenti pamatā balstās uz manis nozākāšanu, tip baigi vecais un "pamētāt šautriņas bārā".
Spēcīgi ne? šobrīd tu vēl vairāk degradē to, ko itkā centies aizstāvēt.
Bet man vismaz bija argumenti, tev gan vini tiko beidzas

Es esmu tikai par to, lai cilveki vairak sportotu. Man pasam loti patik aktivi padarboties, visu bernibu esmu trenejies un ari tagad turpinu aktivi sportot gandriz katru dienu. Bet nevajag savu nepatiku izgazt uz to, ka profesionali datorspelu speletaji tagad tiek uzskatiti par sportistiem. Vini ieliek milzu darbu lai sasniegtu to limeni, kas ljauj viniem sakt ar to pelnit naudu. Ja tas nav "sports" tradicionalajos uzskatos, bet ka nu pats teici, pasaule virzas uz prieksu un ir progresiva Ne viss vecais ir labs un pie ka butu ar abam rokam obligati jaturas.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:00, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet man vismaz bija argumenti, tev gan vini tiko beidzas

Es esmu tikai par to, lai cilveki vairak sportotu. Man pasam loti patik aktivi padarboties, visu bernibu esmu trenejies un ari tagad turpinu aktivi sportot gandriz katru dienu. Bet nevajag savu nepatiku izgazt uz to, ka profesionali datorspelu speletaji tagad tiek uzskatiti par sportistiem. Vini ieliek milzu darbu lai sasniegtu to limeni, kas ljauj viniem sakt ar to pelnit naudu. Ja tas nav "sports" tradicionalajos uzskatos, bet ka nu pats teici, pasaule virzas uz prieksu un ir progresiva Ne viss vecais ir labs un pie ka butu ar abam rokam obligati jaturas.
Jā, tev bija argumenti - es esot vecs Un tu esi drāmas būrējs, man nav nekādas baigās nepatikas, es pats esmu spēles spēlējis. bet es to neuzskatu par sportu, pat ja kāds to dara profesionāli. bet redz, itkā pozicionējies kā progresīvs, bet pretējo viedokli pienemt nespēj, uzreiz izdomā, ka te ir nez kāds cepiens un naids un sākas "opap" u.t.t.
Ja nu agrāk kaut kas bija labāk, tad cilvēku gadu skaits nebija kas tāds, par ko apsmēja un centās nonievāt un "opjus" cienīja. Piemēram algunu, kas ir reāls opis, es ļoti cienu, pat ja nepiekrītu. Jūtama ieredze un viedums. Tavs "trumpis" ir tas, ka vēl nejūties vecs, bet labāks ar to nekļusti.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:00, pirms 6 gadiem
erty rakstīja: Par šautriņām un šahu man grūti spriest, bet ļoti pieļauju, ka tas ir ļoti līdzīgs esportam.
Par biljardu (snūkeru) un it īpaši šaušanu varu uzreiz pateikt, ka tie cilvēki tiešām arī nodarbojas ar fiziskās formas uzturēšanu, jo tur ir vajadzīga laba koordinācija, stipra plecu un roku līnija.
Piekritu tev, bet ari taja pasa esporta vajag uzturet k-kadu fizisko formu, lai varetu tas n-tas stundas nospelet un nezaudet koncentresanos. Ta pati acu-roku koordinacija nevar pazust. Profesionalajam esporta komandam ir savi fizioterapeti, fitnesa treneri un uztura specialisti. Tas nav tev ta apsesties ar cipsu paku pie datora un uzbliezt pa pogam.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 13:01, pirms 6 gadiem
Nu ko jūs varat te muldēt! Ejam uzspēlēt tanciņus!

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:06, pirms 6 gadiem
erty rakstīja: Par šautriņām un šahu man grūti spriest, bet ļoti pieļauju, ka tas ir ļoti līdzīgs esportam.
Par biljardu (snūkeru) un it īpaši šaušanu varu uzreiz pateikt, ka tie cilvēki tiešām arī nodarbojas ar fiziskās formas uzturēšanu, jo tur ir vajadzīga laba koordinācija, stipra plecu un roku līnija.
Datorspēles nekad neesmu spēlējusi, par esportu ar īsti neko nezinu, bet loģiskā domāšana man saka priekšā, ka tie džekiem, kas profesionāli spēlē datorspēles nav nekādi pelmeņi gluži un pietiekami daudz trenējas arī fiziski, lai vispār spētu tās 10h dienā, vai nu cik viņi tur pavada spēlējot, koncentrēties, lai spranda, pleci un rokas nebūtu savilktas un viss pārējais, kas izriet no ilgstošas sēdēšanas vienā pozā.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 13:07, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, tev bija argumenti - es esot vecs Un tu esi drāmas būrējs, man nav nekādas baigās nepatikas, es pats esmu spēles spēlējis. bet es to neuzskatu par sportu, pat ja kāds to dara profesionāli. bet redz, itkā pozicionējies kā progresīvs, bet pretējo viedokli pienemt nespēj, uzreiz izdomā, ka te ir nez kāds cepiens un naids un sākas "opap" u.t.t.
Ja nu agrāk kaut kas bija labāk, tad cilvēku gadu skaits nebija kas tāds, par ko apsmēja un centās nonievāt un "opjus" cienīja. Piemēram algunu, kas ir reāls opis, es ļoti cienu, pat ja nepiekrītu. Jūtama ieredze un viedums. Tavs "trumpis" ir tas, ka vēl nejūties vecs, bet labāks ar to nekļusti.
Skatos, loti pie sirds esi nemis to, ka tevi par vecu nosaucu. Interneta izlasito, labak filtret cauri un nenemt vera ipasi, bus vieglak dzivot. Un kamer pats sirdi juties jauns, tikmer viss bus ok, nepardzivo !

Ja nebutu ieciklejies uz "opapu", tad redzetu manus argumentus kapec profesionalus esportistus var pieskaitit pie Sportistiem.

Beidzot labs tev arguments par preteja viedokla nepienemsanu. Nedaudz padomajot teiksu tev ta - ja man ir pietiekami faktu, kas apstiprina manu parliecibu, tad pretejo viedokli nevelos pienemt. Tas ir tapat, ka musdienas cilveki tic Flat earth (plakana zeme), vai tad man pret viniem jaizturas normali un japienem vinu viedoklis ? Protams, tas ir parspilejums, bet cerams tu saproti uz ko es temeju.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:07, pirms 6 gadiem
Skatos, ka daudziem apakšbikses dibenā ierāvušās.

Ja e-sports nav sports, tad šahs arī nav sports. Ne vienā, ne otrā nav nekādas ķermena trenēšanas. Godīgi sakot te pat bonuss būs e-sportam, jo nešaubos, ka viņu pirksti kustas ātrāk nekā parasta cilvēka. Abas galvenokārt ir prāta spēles. E-sportistu reakcija arī ir ļoti augsta, tā tiek uztrenēta.

Pilns ar veciem pirdieniem un šaurpierīšiem, kas nespēj pieņemt to, ka laiki iet uz priekšu.

Varbūt jūs klaigājat apkārt, ka e-grāmata nav grāmata? Kustaties uz priekšu kopā ar laiku.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 13:08, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekritu tev, bet ari taja pasa esporta vajag uzturet k-kadu fizisko formu, lai varetu tas n-tas stundas nospelet un nezaudet koncentresanos. Ta pati acu-roku koordinacija nevar pazust. Profesionalajam esporta komandam ir savi fizioterapeti, fitnesa treneri un uztura specialisti. Tas nav tev ta apsesties ar cipsu paku pie datora un uzbliezt pa pogam.
Tur jau slēpjas nosaukumā pati definīcija esports - uz virtuālu realitāti balstīts sports. Vienkārši jāsaprot tas, ka arī datorspēļu programmētājs dodas uz sporta zāli, bet sevi nesauc par sportistu, jo to viņš dara priekš sevis. Algu arī saņem viņš un pats izvēlas kā tērēt nopelnīto naudu.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:08, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu ko jūs varat te muldēt! Ejam uzspēlēt tanciņus!
Uh, bērnības atmiņas. Sega rullē

  +1 [+] [-]

, 2018-01-24 13:10, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekritu tev, bet ari taja pasa esporta vajag uzturet k-kadu fizisko formu, lai varetu tas n-tas stundas nospelet un nezaudet koncentresanos. Ta pati acu-roku koordinacija nevar pazust. Profesionalajam esporta komandam ir savi fizioterapeti, fitnesa treneri un uztura specialisti. Tas nav tev ta apsesties ar cipsu paku pie datora un uzbliezt pa pogam.
Pēc vienas te intervijas sportacentrā ar Latvijas esporta aizsācēju, kurš stāstīja, ka pārsvarā esportisti sporto utt. Pieļauju, ka noteikti tādi ir, bet speciāli paskatījos pēctam lol un cs pasaules čempionātus un biju pārsteigts, ka pārsvarā visi vai nu ar manāmām liekā svara pazīmēm vai izteikti tievi puikas, kuriem līdz sportašanai vēl tālu. Arī socializēšanās un emocijas vismaz tām Āzijas komandām nebija, salīdzinot ar Eiropas komandu, kura vismaz rādīja dzīvības pazīmes .. Tā ka domāju, ka vairāk viņi to fizisko formu trenē sēžot ilgi pie datora, nevis reāli aizejot paskriet vai cilājot svarus.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 13:11, pirms 6 gadiem
pag ja jau e-sports nav sports, tad arī šahs, dambrete nav sports? un kas tad ir sports? Ja nelauž kaulus, nesit pa galvu tad nav sports?

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu zini kas tas ir? Es starp tiem piesauktajiem, kuriem maksā?
Jā, daudz maz zinu. Un ja man saka, ka e-sports nav sports, bet šahs un citas mazkustīgās nodarbes ir sports, tad tur rodas liela pretruna.

Ja man maksātu, tad man būtu jāatbalsta e-sports. Pašā būtībā esmu pret e-sportu, taču cilvēki nav informēti par to un vienkārši min aplamus argumentus.

Manuprāt, profesionāls sports ir kaitīgs veselībai, vismaz daudzos sportaveidos, jo ir jāsasniedz maksimums, kas var atstāt ļoti nepatīkamu ietekmi uz veselību gan karjeras laikā, gan pēc tās. Ir kāds motosportisks, kuram nebūtu sačakarēta mugura vai kauli pēc karjeras?

E-sports (profesionāls) šādā ziņā, manuprāt, ir mazāk kaitīgs. Mīnusi- mazkustīgums, taču, manuprāt, arī viņiem ir ķermenis jāuztur pietiekami labā formā, lai varētu sacensties ar labākajiem.

Taču:

Sporta ietekme uz sabiedrību -
Ja sports tiek skatīts par tv, nekā laba tur nav.
Ja sports cilvēku aizrauj arī pašam to darīt, skriet, mētāt bumbu, tikai pozitīvi.

E-sporta ietekme:
E-sporta skatīšanās- tas pats, kas ar sporta skatīšanos pa tv, slikti.
Aizraušanās ar datorspēlēm, arī slikti.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:11, pirms 6 gadiem
Pēc esportistu aizstāvju argumentācijas sanāk, ka par sportistu ir tiesīgs saukties jebkurš, kura veiktā nodarbe prasa koncentrēšanos,preciziātiti, spēju nosēdēt vairākas stundas vienā pozā utml. Sadzirdēs šito adītāji un tamborētāji, krāvēji un programmētāji, ķirurgi un atslēgu virpotāji. un būs mums drīz jauni sporta veidi čupu čupām.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:13, pirms 6 gadiem
Bet ir taču kaut kādi normatīvie akti vai kas tamlīdzīgs, kur ir konkrēti definēts, kas tas sports tāds vispār ir. Viens lietotājs bija pat iemetis linku, cik atceros. Uzsvars likts uz fiziskā elementa klātbūtni.

     [+] [-]

, 2018-01-24 13:13, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Skatos, loti pie sirds esi nemis to, ka tevi par vecu nosaucu. Interneta izlasito, labak filtret cauri un nenemt vera ipasi, bus vieglak dzivot. Un kamer pats sirdi juties jauns, tikmer viss bus ok, nepardzivo !

Ja nebutu ieciklejies uz "opapu", tad redzetu manus argumentus kapec profesionalus esportistus var pieskaitit pie Sportistiem.

Beidzot labs tev arguments par preteja viedokla nepienemsanu. Nedaudz padomajot teiksu tev ta - ja man ir pietiekami faktu, kas apstiprina manu parliecibu, tad pretejo viedokli nevelos pienemt. Tas ir tapat, ka musdienas cilveki tic Flat earth (plakana zeme), vai tad man pret viniem jaizturas normali un japienem vinu viedoklis ? Protams, tas ir parspilejums, bet cerams tu saproti uz ko es temeju.
Savus gadus es tāpat zinu, tas biji tu kurs to piesauca katrā komentārā, cenšoties nez ko "argumentēt". vairāk jau no tevis neko nedzirdēju. katrā ziņā man netraucē , ka tu pro datorspēlētājus uzskati par sportistiem, manī tas neraisa nekādu tieksmi ķerties pie personiskiem apvainojumiem, ko nevarēja teikt par tevi, kad ieraudzīji manu viedokli. tad kam īsti ir cepiens?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 13:13, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Pēc esportistu aizstāvju argumentācijas sanāk, ka par sportistu ir tiesīgs saukties jebkurš, kura veiktā nodarbe prasa koncentrēšanos,preciziātiti, spēju nosēdēt vairākas stundas vienā pozā utml. Sadzirdēs šito adītāji un tamborētāji, krāvēji un programmētāji, ķirurgi un atslēgu virpotāji. un būs mums drīz jauni sporta veidi čupu čupām.
Ja cilveki ar savu naudu un laiku nobalsos, ka viniem patik sacensiba tadas disciplinas, tad ari bus sports