Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

''Warriors'' pārspēj ''Clippers''

''Warriors'' pārspēj ''Clippers''
Dons Nelsons
Foto: AFP/Scanpix

Šonakt Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) ietvaros tika aizvadītas vairākās spēles un vienā no tām Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas ''Warriors'' ar 121:103 pārspēja Losandželosas ''Clippers''. Biedriņš traumas dēļ nespēlēja, bet rezultatīvākais ''Warriors'' sastāvā bija Redžijs Viljamss, kurš guva 25 punktus.

Izšķirošā visā spēlē izrādījās otrā ceturtdaļa, kuru ļoti pārliecinoši aizvadīja ''Warriors'' basketbolisti. Ja pēc pirmās ceturtdaļas ''Clippers'' atradās vadībā ar 36:29, tad, sākot ar otro ceturtdaļu, ''Warriors'' ne tikai atspēlējās, bet arī izvirzījās vadībā. Ceturtdaļas laikā ''Warriors'' guva 40 punktus un pēc puslaika atradās vadībā ar 69:50.

Trešajā ceturtdaļā ''Clippers'' centās mainīt spēles gaitu, taču tas tiem neizdevās. Nedaudz tika samazināta rezultāta starpība, taču ne tik būtiski, lai cīnītos par uzvaru. ''Warriors'' šajā spēlē turpināja veiksmīgi darboties gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, izcīnot uzvaru visā spēlē ar 121:103.

Rezultatīvākais ''Warriors'' rindās bija Redžijs Viljamss, kurš guva 25 punktus. Interesanti, ka pēc šīs uzvaras komandas galvenajam trenerim Donam Nelsonam vēl ir jāizcīna tikai trīs uzvaras, lai kļūtu par NBA visu laiku visvairāk uzvaras izcīnījušais treneris.

Citās spēlēs jāatzīmē, ka Orlando ''Magic'' pārspēja Denveras ''Nuggets'' ar 103:97, bet Sanantonio ''Spurs'' ar 94:73 pieveica Bostonas ''Celtics''.

NBA regulārais čempionāts, 29.marts

SpēleRezultāts
Clippers - Warriors103:121
Cavaliers - Kings97:90
Bucks - Grizzlies108:103
Hawks - Pacers94:84
Pistons - Bulls103:110
Heat - Raptors97:94
Magic - Nuggets103:97
Timberwolves - Suns105:111
Thunder - TrailBlazers87:92
Celtics - Spurs73:94

Izmantotie resursi:
nba.com

  +5 [+] [-]

, 2010-03-29 08:53, pirms 15 gadiem
Ir cerības, ka sasniedzot rekordu Nelsons tiešām arī beigs savu karjeru kā GSW treneris?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 08:57, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Ir cerības, ka sasniedzot rekordu Nelsons tiešām arī beigs savu karjeru kā GSW treneris?
viņam ir līgums arī uz nākamo sezonu, iepriekš arī izteicās, ka priekšlaicīgi neaizies.

saņemies, Nellij! tikai trīs uzvaras deviņās atlikušajās spēlēs!

     [+] [-]

, 2010-03-29 10:01, pirms 15 gadiem
Vaitad Sternam nav kāda interese šai sakārā? Varbūt var sarunāt, lai šo to nosvilpj... Spēlētāji ar varētu saņemties...

     [+] [-]

, 2010-03-29 10:03, pirms 15 gadiem
Bet Miami.... Mmmm
Skatos spēli un gaidu kā D-Wade bloku uzliks, garajiem būtu ko pamācīties... Vispār spēle tāda ne visai interesanta ar diezgan individuāliem posmiem, bet ļoti patīkami, kā tika iesaistīta Heat rezervisti, turklāt viņi arī nesa rezultātu...

     [+] [-]

, 2010-03-29 10:48, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Ir cerības, ka sasniedzot rekordu Nelsons tiešām arī beigs savu karjeru kā GSW treneris?
skaidrs, ka, ja Nelsons šosezon savas 3 vinnes nedabūs, tad 100% laidīs lažu(sauktu par smallball) arī visu nākamo sezonu, taču, ja brīnumainā kārtā tomēr izcīnīs - paskatīsimies - viss atkarīgs no veselības un paša vēlmēm - gribēs, paliks, negribēs, nepaliks!
un vēl, kā jau te iepriekš komentārā izteicās, Nellijam ir līgums arī uz nākamo sezonu - jautājums - kādēļ atteikties no garantēta līguma(naudas)?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-29 11:00, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet Miami.... Mmmm
Skatos spēli un gaidu kā D-Wade bloku uzliks, garajiem būtu ko pamācīties... Vispār spēle tāda ne visai interesanta ar diezgan individuāliem posmiem, bet ļoti patīkami, kā tika iesaistīta Heat rezervisti, turklāt viņi arī nesa rezultātu...
piekritu - Miami dažbrīd spēj paveikt brīnumus, taču piekritīsi - lielos vilcienos Heat šobrīd ir vēl vairāk viena aktiera teātris, nekā Cavs un LJ! tas gan nebija ļauni domāts - vienkārši Veidam ir galīgi švaki ar stabiliem palīgiem(ja neskaitam Bīsliju uzbrukumā)! ok, vienu vakaru var izšaut Kventins, citu vakaru Haslems, Raits vai Onīls, tacu tas nav regulārs pienesums!
un vēl kas - Heat akūti vajag augstas klases saspēlnieku - Čalmers NAV saspēles vadītājs, lai arī pēc fiziskajiem parametriem atbilst šim statusam, Arojo ir labs backup, bet nekas vairāk, savukārt Veids ir izteikts uzbrūkošais aizsargs, kurš māk tikai dragāt savā tempā, bet saspēles vadīšana ir kas vairāk!

     [+] [-]

, 2010-03-29 11:31, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: piekritu - Miami dažbrīd spēj paveikt brīnumus, taču piekritīsi - lielos vilcienos Heat šobrīd ir vēl vairāk viena aktiera teātris, nekā Cavs un LJ! tas gan nebija ļauni domāts - vienkārši Veidam ir galīgi švaki ar stabiliem palīgiem(ja neskaitam Bīsliju uzbrukumā)! ok, vienu vakaru var izšaut Kventins, citu vakaru Haslems, Raits vai Onīls, tacu tas nav regulārs pienesums!
un vēl kas - Heat akūti vajag augstas klases saspēlnieku - Čalmers NAV saspēles vadītājs, lai arī pēc fiziskajiem parametriem atbilst šim statusam, Arojo ir labs backup, bet nekas vairāk, savukārt Veids ir izteikts uzbrūkošais aizsargs, kurš māk tikai dragāt savā tempā, bet saspēles vadīšana ir kas vairāk!
Piekrītu, tai komandā vajag spēlētājus un daudz. Treneris ar nav tik gudrs (pieredzējis) vēl, lai varētu komandu sakārtot...
Veidam ir labas saiknes uzbrukumā izveidotas gan ar Bīzliju, Haslemu, Raitu, bet tas ir epizodiski. Viņiem trūkst stabilitātes. Nav kārtīgs centrs (Onīls ir traumatisks un ļoti nestabils) Turklāt Čalmers ir msagi noplacis, iespējas, potenciāls izskatījās, ka bija, bet viņš ir uzbrūkošā tipa spēlētājs (kā izrādās), kautkā komandu īsti nevada.
No Hazlema un Bīzlija ir vis stabilākie pienesumi komandai. Ričardsons vispār ir fenomens, var iemest vienā spēlē 4-5 trīniekus pa kārtai, un viss, pieklust uz trīs spēlēm, kā akā iekritis...
Šaubos, vai šādā komandā Veids gribēs palikt... Un pat sķiet, ka Railiju tas īsti nesatrauc, ne pa Būzeru īti cīnījās ne kādas citas maiņas izdarīja...

     [+] [-]

, 2010-03-29 11:38, pirms 15 gadiem
Nu sanjematies un izciiniet taas 3 uzvaras jau shosezon
Man jau liekas,ja tas notiks,vinhs naakamajaa sezonaa nebuus vairaak ''Warriors'' galvenais treneris

     [+] [-]

, 2010-03-29 11:39, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: skaidrs, ka, ja Nelsons šosezon savas 3 vinnes nedabūs, tad 100% laidīs lažu(sauktu par smallball) arī visu nākamo sezonu, taču, ja brīnumainā kārtā tomēr izcīnīs - paskatīsimies - viss atkarīgs no veselības un paša vēlmēm - gribēs, paliks, negribēs, nepaliks!
un vēl, kā jau te iepriekš komentārā izteicās, Nellijam ir līgums arī uz nākamo sezonu - jautājums - kādēļ atteikties no garantēta līguma(naudas)?
Klubam jau mainīsies īpašnieki, vismaz cik te bija publicēts, pārdošanā ir...
Nevar jau zināt, vai jaunais īpašnieks nevēlēsies no kluba kādus panākumus, nevis kā motivācijas runu no galvenā trenera Trīs uzvaras !
Kādu miljonu uzmetīs un izpirks viān līgumu, lai klubā var veidot kautko līdzīgu komandai, nevis lazaretei un D-līgas treniņnometnei

     [+] [-]

, 2010-03-29 12:08, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu, tai komandā vajag spēlētājus un daudz. Treneris ar nav tik gudrs (pieredzējis) vēl, lai varētu komandu sakārtot...
Veidam ir labas saiknes uzbrukumā izveidotas gan ar Bīzliju, Haslemu, Raitu, bet tas ir epizodiski. Viņiem trūkst stabilitātes. Nav kārtīgs centrs (Onīls ir traumatisks un ļoti nestabils) Turklāt Čalmers ir msagi noplacis, iespējas, potenciāls izskatījās, ka bija, bet viņš ir uzbrūkošā tipa spēlētājs (kā izrādās), kautkā komandu īsti nevada.
No Hazlema un Bīzlija ir vis stabilākie pienesumi komandai. Ričardsons vispār ir fenomens, var iemest vienā spēlē 4-5 trīniekus pa kārtai, un viss, pieklust uz trīs spēlēm, kā akā iekritis...
Šaubos, vai šādā komandā Veids gribēs palikt... Un pat sķiet, ka Railiju tas īsti nesatrauc, ne pa Būzeru īti cīnījās ne kādas citas maiņas izdarīja...
Heat atsevišķiem špīleriem ir baigās algas - tam pašam Onīlam, Kventinam, protams, Veidam - nevar ar sastāvu īpaši izvērsties. bet starpsezonā gan visādi var būt! iespējams, Railijs nemaz Veidu negrib paturēt un komandu turpmāk veidos ap Bīzliju! Būzers? es teiktu, ka viens Būzers jau viņiem ir(Haslems) - vienīgi nedaudz sliktākā izpildījumā uzbrukuma fāzē!
domāju, starpsezonā savus klubus nomanīs vismaz 3 līgas jaunās superzvaigznes - Veids, Pols un LJ(ar nosacījumu - ja netiks pie gredzeniem) + iespējams, ka Bošs! kāpēc, teiksim, LJ, Veids un Bošs nevarētu nākamgad spēlēt vienā komandā - NY Knicks? būtu tāds kā Celtics uzlabotais maģiskā trio variants!

     [+] [-]

, 2010-03-29 12:26, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Klubam jau mainīsies īpašnieki, vismaz cik te bija publicēts, pārdošanā ir...
Nevar jau zināt, vai jaunais īpašnieks nevēlēsies no kluba kādus panākumus, nevis kā motivācijas runu no galvenā trenera Trīs uzvaras !
Kādu miljonu uzmetīs un izpirks viān līgumu, lai klubā var veidot kautko līdzīgu komandai, nevis lazaretei un D-līgas treniņnometnei
viss atkarīgs no tā - kas nopirks un kad nopirks! ja to izdarīs kāds ASV uzņēmējs/i(kompānija), tad vienalga - Nelsons savas 3 uzvaras izcīnīs poļubomu! savukārt, ja Wariorus nopirks cilvēks ne no "savējiem", kuram vajadzēs ātru un labu rezultātu(Abramoviča izcelsmes un tipa uzņēmējs), tad gan ir iespējamas brīnumu lietas un vecais šiziķis var tikt uzmests t.i. var palikt bez savām kārotajām uzvarām! cita lieta - cik ļoti Nelsons(viņa uzvaras) tiek lobēts no NBA vadības puses - iespējams, jaunajiem GSW īpašniekiem tiks smuki pateikts - ļauj vecajam izcīnīt savas uzvaras un tad vienalga - veselības vai ģimenes dēļ Nellijs itkā pats var aiziet! tomēr NBA ir kā liela teātra izrāde, kurai scenāriju raksta/pārraksta Sterns un co...

     [+] [-]

, 2010-03-29 13:42, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: Heat atsevišķiem špīleriem ir baigās algas - tam pašam Onīlam, Kventinam, protams, Veidam - nevar ar sastāvu īpaši izvērsties. bet starpsezonā gan visādi var būt! iespējams, Railijs nemaz Veidu negrib paturēt un komandu turpmāk veidos ap Bīzliju! Būzers? es teiktu, ka viens Būzers jau viņiem ir(Haslems) - vienīgi nedaudz sliktākā izpildījumā uzbrukuma fāzē!
domāju, starpsezonā savus klubus nomanīs vismaz 3 līgas jaunās superzvaigznes - Veids, Pols un LJ(ar nosacījumu - ja netiks pie gredzeniem) + iespējams, ka Bošs! kāpēc, teiksim, LJ, Veids un Bošs nevarētu nākamgad spēlēt vienā komandā - NY Knicks? būtu tāds kā Celtics uzlabotais maģiskā trio variants!
Būt var visādi, ne jau par velti viņi paši ir pozitīvi izteiklušies par šādu variāciju, kautgan grūti iedomāties, kā viņi bumbu sadalīs, abiem tomēr instinkti velk, ka jāsamet tuvu 30 punktiem spēlē turklāt pašiem patīk daudz spēlēt ar bumbu, Kombinācijā ar Bošu, tas gan iespējams, gan LBJ, gan Veids māk iespēlēt un arī labprāt iespēlē uz apakšu. Visi trīs vienā gan domāju, ak nespēlēs, par varēšānu varētu, iespējams, ka kautkā pat NY viņus var atļauties, BET Bošs jau tgd sūkstas, ka viņu pārāk maz ievēro (kas pilnā mērā ir patiesība it sevišķī ja paskatās šīs sezonas statistiku), bet ja viņa komandā ir arī LBJ un Veids, tad viņš atkal paliek ēnā...
Bet ko Railijs domā ar komandu darīt nav ne jausmas, brīžiem šķiet, ka viņš cenšas viņu lēnām būvēt no aizsardzības, bet tad pēkšņi izteikumi, ka gatavi Hazlemu atdot, ka Entonijs neapmierina... Fig viņ zin. Labāks aizsargs par Veidu takatā līgā tuvākos 5us gadu nebūs... (abos laukuma galos)

     [+] [-]

, 2010-03-29 13:44, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: viss atkarīgs no tā - kas nopirks un kad nopirks! ja to izdarīs kāds ASV uzņēmējs/i(kompānija), tad vienalga - Nelsons savas 3 uzvaras izcīnīs poļubomu! savukārt, ja Wariorus nopirks cilvēks ne no "savējiem", kuram vajadzēs ātru un labu rezultātu(Abramoviča izcelsmes un tipa uzņēmējs), tad gan ir iespējamas brīnumu lietas un vecais šiziķis var tikt uzmests t.i. var palikt bez savām kārotajām uzvarām! cita lieta - cik ļoti Nelsons(viņa uzvaras) tiek lobēts no NBA vadības puses - iespējams, jaunajiem GSW īpašniekiem tiks smuki pateikts - ļauj vecajam izcīnīt savas uzvaras un tad vienalga - veselības vai ģimenes dēļ Nellijs itkā pats var aiziet! tomēr NBA ir kā liela teātra izrāde, kurai scenāriju raksta/pārraksta Sterns un co...
Tur jau tā lieta, ka Sterns grib, lai GSW un Nelsons beidz ākstīties.
Iedomājies, kas notiktu, ja starpsezonā GSW būtu jāspļeē ar Barselonu vai kādu citu Eiropas top komandu Aizsardzība vnk noēstu tos skrējējus.

     [+] [-]

, 2010-03-29 15:27, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Būt var visādi, ne jau par velti viņi paši ir pozitīvi izteiklušies par šādu variāciju, kautgan grūti iedomāties, kā viņi bumbu sadalīs, abiem tomēr instinkti velk, ka jāsamet tuvu 30 punktiem spēlē turklāt pašiem patīk daudz spēlēt ar bumbu, Kombinācijā ar Bošu, tas gan iespējams, gan LBJ, gan Veids māk iespēlēt un arī labprāt iespēlē uz apakšu. Visi trīs vienā gan domāju, ak nespēlēs, par varēšānu varētu, iespējams, ka kautkā pat NY viņus var atļauties, BET Bošs jau tgd sūkstas, ka viņu pārāk maz ievēro (kas pilnā mērā ir patiesība it sevišķī ja paskatās šīs sezonas statistiku), bet ja viņa komandā ir arī LBJ un Veids, tad viņš atkal paliek ēnā...
Bet ko Railijs domā ar komandu darīt nav ne jausmas, brīžiem šķiet, ka viņš cenšas viņu lēnām būvēt no aizsardzības, bet tad pēkšņi izteikumi, ka gatavi Hazlemu atdot, ka Entonijs neapmierina... Fig viņ zin. Labāks aizsargs par Veidu takatā līgā tuvākos 5us gadu nebūs... (abos laukuma galos)
ja var ticēt tam, ko saka i LJ, i Veids, tad viņiem personiskā statistika nav tik svarīga - galvenais ir uzvaras un Čempionu gredzeni pirkstā(Veidam gan jau tāds viens ir) - tad tik "neievēroto" Bošu klāt un tituli nāks rībēdami! viss atkarīgs no Volša - vai spēs parādīt savu GM talantu!

     [+] [-]

, 2010-03-29 17:04, pirms 15 gadiem
Arrojo nebeidz pārsteigt,pagaidām diezgan stabils PG Heat komandā...vakar skatoties spēli redzēju ka iemeta go ahead jumper,un beigās arī 6-6 sodiņiem...Arrojo patīk mest pustālos it īpaši no vienas malas...un kļūdu Arrojo pieļauj diezgan maz....

Veids labi kādas četras reizes dabūja 2+1 kad Barnjani nespēja viņu apturēt...nebija O'Nīla un Bīzlijs 1-10 laikam...rezervisti nāca palīgā....Entonijs un it īpaši Haslems kurš apliecināja kāpēc ir Co-captain...

Neko vairāk par playoff es neceru ka Heat sasniegs...cerams ka pacīnīsies ar Hawks vai Celtics...taču gribu sagaidīt brīvo aģentu laiku kad Railijs varēs sākt uzdarboties...

Playoff labāk gribētos spēlēt pret Celtics...pret Hawks kautkā negribas....