Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Pārums

Zvaigžņu spēlē uzvar Rietumi, Braients apsteidz Džordanu, Durants MVP

Zvaigžņu spēlē uzvar Rietumi, Braients apsteidz Džordanu, Durants MVP
Kevins Durants
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Zvaigžņu spēle aizvadītajā naktī Orlando noslēdzās par labu Rietumu komandai – 152:149 – bet par vērtīgāko tika atzīts Kevins Durants. Savukārt Kobe Braients kopējā rezultativitātē apsteidza Maiklu Džordanu.

Spēles pirmo pusi krietni pārliecinošāk aizvadīja Rietumu komanda, kas spēli iesāka ar izrāvienu 7:0, bet pirmo puslaiku noslēdza ar 19 punktu pārsvaru – 81:62. Trešās ceturtdaļas sākumā rietumnieku pārsvars pieauga līdz +21, taču pēcāk tas sāka dilt. Galu galā Zvaigžņu spēles izskaņa izvērtās saspringta, jo pusotru minūti līdz mača beigām komandas šķīra vien punktus (148:147). Rietumu komandas spēlētāji gan prata nosargāt uzvaru un triumfēt spēlē ar 152:149.

Rietumu sastāvā Kevins Durants guva 36 punktus, izcīnīja sešas atlēkušās bumbas un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles, tiekot atzīts par Zvaigžņu spēles vērtīgāko spēlētāju (MVP). Austrumos 36 punkti, septiņas bumbas zem groziem un pa trim piespēlēm un pārtvertām bumbām Lebronam Džeimsam.

Kobe Braients šajā mačā guva 27 punktus, ar ko bija pilnīgi pietiekami, lai visu laiku rezultatīvāko Zvaigžņu spēles dalībnieku sarakstā apsteigtu leģendāro Maiklu Džordanu. Džordans savulaik Zvaigžņu spēlēs bija guvis 262 punktus, bet Braientam tagad ir par deviņiem vairāk – 271. Savukārt ar "triple - double" izcēlās austrumnieks Dveins Veids, kuram 24 punkti, 10 atlēkušās bumbas un 10 rezultatīvas piespēles. Līdz šim "triple - double" Zvaigžņu spēlē bija izdevies vēl tikai diviem spēlētājiem – Maiklam Džordanam 1997.gadā (14+11AB+11RP) un Lebronam Džeimsam 2011.gadā (29+12AB+10RP).

Interesanti, ka Rietumu komandai pietrūka tikai trīs punktu, lai atkārtotu un četru, lai labotu sev piederošo rekordu visvairāk gūtajos punktos – 2003.gadā Rietumu komanda iemeta 155 punktus. Savukārt tikai divi punkti pietrūka, lai labotu 1987.gada spēles rekordu – toreiz abas komandas kopā guva 303 punktus (šoreiz – 301).

Lai gan Rietumi Zvaigžņu spēlē uzvarējuši pēdējos divos gados pēc kārtas un trijās no pēdējām četrām reizēm, kopējā bilance joprojām ir par labu Austrumiem – 36 pret 25. Nākamgad Zvaigžņu spēle notiks Hjūstonā.

Izmantotie resursi:
nba.com


Slēpts komentārs: 3Martinsh3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-27 08:06, pirms 12 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: Kobe ir labāks nekā Džordans
Diezgan muļķīgi no tavas puses salīdzināt divu paaudžu dažādus basketbolistus!!
Slēpts komentārs: KrokodiIs
, 2012-02-27 08:40, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Diezgan muļķīgi no tavas puses salīdzināt divu paaudžu dažādus basketbolistus!!
Labi, ka vispar zin, kas ir Dzordans . tik izskatas, ir redzejis vinu spelejis tikai kopa ar trusi Rodzeru vai dokumentalas filmas , parak jauns izskatas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-27 08:48, pirms 12 gadiem
Tagad vajadzētu visu dienu salīdzināt Džordanu ar Braientu un vēl pilnai laimei iepīt Džeimsu un var pamosties arī kāds Duranta fans. Jee
, 2012-02-27 08:48, pirms 12 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: Kobe ir labāks nekā Džordans
Pilnigas mulkibas abi labi un katrs sava laika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-27 09:03, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Tagad vajadzētu visu dienu salīdzināt Džordanu ar Braientu un vēl pilnai laimei iepīt Džeimsu un var pamosties arī kāds Duranta fans. Jee
Tur nav ko salīdzināt MJ>Kobe>Durants>Wade>James>Nowitzkis
, 2012-02-27 09:21, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tur nav ko salīdzināt MJ>Kobe>Durants>Wade>James>Nowitzkis
Come on! šitādu ķēdi uzjaukt, bet nu labi, katram savi elki, savas desmitgades karaļi...

Vispār Veids tā tīri normāli triplu savācis
, 2012-02-27 09:33, pirms 12 gadiem
Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji

Vispār neciešu labāko sauklšanu, te puse, iespējams, pat vairāk, nav redzējuši, ne Berdu, ne MJ, ne Džonsonu, kur nu vēl Drekslerus, Vilkinsu, utt.
Es personīgi, sekojis līdz ikdienā viņiem enesmu, bet visādus video materiālus esmu cilājis desmitiem un simtiem reižu, varu tikai pateikt, ka šodien neveins neko jaunu nav izdarījis un nedara. Tādas piespeļes, kā dod Rubio vai Nešs, deva arī desmit, divdesmit gadus atpakaļ, pat vairāk, tas pats Maģiskais, un arī pirms viņa. Tāpat kā divdesmit gadus atpakaļ dankoja, retāk, bet ne mazāk iespaidīgi, labi, pāri spēļu laikā neviems nevienam nelidinājās, bet tas pats Vilkins, Kemps, Vebers nedankoja sliktāk par LBJ. Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Tātad - ir labi fanot, ir labi, ka ir kaut kādas intereses, bet par Dievību nevienu iecelt nevajag. Drīzāk painteresēties, no kā un kā tie šodienas elki ir to visu mācījušies un aizguvuši...
, 2012-02-27 09:49, pirms 12 gadiem
Par kādu aizsardzību Tu runā? Tas ir šovs, čaliem atslodze
, 2012-02-27 10:10, pirms 12 gadiem
Galvenais, ka Veids uzsita normālu Laksas sodu Kobem un rezultātā salauza šim degunu Zvaigžņu spēle ķipa brīvā atmosfērā
, 2012-02-27 10:10, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji
a ko Tu gribēji, lai kapā arī aizsardzībā vai lai nedod balvas? un tas, ka 4-tais vai 5-tais nenāk bloku likt vispār fiziski nav iespējams : )
, 2012-02-27 10:22, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji

Vispār neciešu labāko sauklšanu, te puse, iespējams, pat vairāk, nav redzējuši, ne Berdu, ne MJ, ne Džonsonu, kur nu vēl Drekslerus, Vilkinsu, utt.
Es personīgi, sekojis līdz ikdienā viņiem enesmu, bet visādus video materiālus esmu cilājis desmitiem un simtiem reižu, varu tikai pateikt, ka šodien neveins neko jaunu nav izdarījis un nedara. Tādas piespeļes, kā dod Rubio vai Nešs, deva arī desmit, divdesmit gadus atpakaļ, pat vairāk, tas pats Maģiskais, un arī pirms viņa. Tāpat kā divdesmit gadus atpakaļ dankoja, retāk, bet ne mazāk iespaidīgi, labi, pāri spēļu laikā neviems nevienam nelidinājās, bet tas pats Vilkins, Kemps, Vebers nedankoja sliktāk par LBJ. Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Tātad - ir labi fanot, ir labi, ka ir kaut kādas intereses, bet par Dievību nevienu iecelt nevajag. Drīzāk painteresēties, no kā un kā tie šodienas elki ir to visu mācījušies un aizguvuši...
pilnībā piekrītu, ka katrā desmitgadē ir bijuši savi varoņi un ir diezgan muļķīgi apgalvot, ka Novickis ir labāks vai sliktāks par Bērdu, Kobe un Lebrons par Džordanu, Hovards par Jūingu utt. laikam esmu pieskaitāms vecajai paaudzei, jo man bija tā laime sekot līdzi tam, kā savulaik tiešraidēs spēlēja Džordans, Bārklijs, Stoktons, Melouns, Hakims, Drekslers. kā līgā ienāca tādi spēlētāji kā Šaks, Aiversons, Dankans, Kārters, Bilapss, Makgreidijs un kā viņi šobrīd palēnām jau beidz savas karjeras. jā, neesmu tik vecs, lai būtu redzējis, kā savulaik tiešajā mauc Larijs, Maģiksais utt. bet nu tomēr... vienkārši mūsdienu jaunatne domā, ka nekas labāks par Lebronu, Kobi un Hovardu līdz šim nav spēlējis. ka pirms gadiem 15(nemaz nerunājot par to, kas bija pirms gadiem 20-25) neviens nedankoja, nedeva efektīgas piespēles un spēlēs nebija emociju... oi, veči, kā jūs kļūdaties!
p.s. un vecie danku konkursi man ar likās krietni labāki!
, 2012-02-27 10:25, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: a ko Tu gribēji, lai kapā arī aizsardzībā vai lai nedod balvas? un tas, ka 4-tais vai 5-tais nenāk bloku likt vispār fiziski nav iespējams : )
Nu a kas? 70-tajos un pat 80-tajos kapāja Zvaigžņu spēle arī aizsardzībā, labākie veči pierādīja to, ka ir labākie gan uzbrukumā gan aizsardzība un šovs kaut kā no tā nepazuda.
Slēpts komentārs: Tranquillo
, 2012-02-27 10:43, pirms 12 gadiem
spriežot pēc highlightiem, salīdzinoši sakarīga spēle bijusi
, 2012-02-27 10:47, pirms 12 gadiem
LeBrons beigās negribēja spēlēt pret Kobi 1v1 , būtu interesanti redzēt, kā tas Clutch epizodēs notiktu Visu laiku atdeva uzreiz bumbu komandas biedriem
, 2012-02-27 11:09, pirms 12 gadiem
Skaitļi un statistika!Nostādītu ziedu laikos Džordanu pret ziedu laikos Braientu,Džordans Braientu brutāli pazemotu!
, 2012-02-27 11:27, pirms 12 gadiem
Šo domajams Lebrons parspes viegli, viņam jau ir 207 man liekas
, 2012-02-27 11:37, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: a ko Tu gribēji, lai kapā arī aizsardzībā vai lai nedod balvas? un tas, ka 4-tais vai 5-tais nenāk bloku likt vispār fiziski nav iespējams : )
A, kas liedz spēlēt aizsarzdībā. Es godīgi saku, Miami Heat speles, man liekas tik pat piesātinātas ar šovu, kā ši zvaigžņu spēle. Bet miami ielaiž mazāk par simts punktiem, liek blokus (gan bloķējot meteinus, gan spēlētājus), cīnās, palīdz segšanā, zog bumbas utt.
Kam vajag katrā uzbrukumā ātru metienu, izspēli uz danku utt. To jau cilveķi sen kā ir atēdušies. LA Clipers spēles paskatoties vai Minesotu, var arī piespeļes labas redzēt. Viss tas ir redzams ikdienā, šeit varēja skaisti uzraut basi, piekrampējot, pagrūstost (protams, bez traumām vajadzētu iztikt) Tas, ka ir 10 zvaigznmes vienā komandā, nenozīmē, ka nevar drusku aizsarzdībā uzspeļēt... Svētki ir, kad spēlē kopā ikdienas pretinieki, nevsi, kad spēlē bez jebkāda cīņasspara.
, 2012-02-27 11:43, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: pilnībā piekrītu, ka katrā desmitgadē ir bijuši savi varoņi un ir diezgan muļķīgi apgalvot, ka Novickis ir labāks vai sliktāks par Bērdu, Kobe un Lebrons par Džordanu, Hovards par Jūingu utt. laikam esmu pieskaitāms vecajai paaudzei, jo man bija tā laime sekot līdzi tam, kā savulaik tiešraidēs spēlēja Džordans, Bārklijs, Stoktons, Melouns, Hakims, Drekslers. kā līgā ienāca tādi spēlētāji kā Šaks, Aiversons, Dankans, Kārters, Bilapss, Makgreidijs un kā viņi šobrīd palēnām jau beidz savas karjeras. jā, neesmu tik vecs, lai būtu redzējis, kā savulaik tiešajā mauc Larijs, Maģiksais utt. bet nu tomēr... vienkārši mūsdienu jaunatne domā, ka nekas labāks par Lebronu, Kobi un Hovardu līdz šim nav spēlējis. ka pirms gadiem 15(nemaz nerunājot par to, kas bija pirms gadiem 20-25) neviens nedankoja, nedeva efektīgas piespēles un spēlēs nebija emociju... oi, veči, kā jūs kļūdaties!
p.s. un vecie danku konkursi man ar likās krietni labāki!
Pats interesantākais ir tas, kad nonākot līdz atziņai, ka dankoja un tieši tāpat dankoja arī 15-20 gadus atpakaļ, tos vecos vīrus padara par vēl lielākiem večiem un izcilniekiem. Jo viņiem nebija tāda medicīna, tādas treniņu programmas un nebija arī tāda ikdiena, kur tā bija norma, un tas bija nepieciešams jebkura spēlētāja repertuārā.

Tieši tas pats, kas ESPN raidījums, kur Šaks ar Peniju atskatījās uz savām dienām Orlando laikos. Nu tiešām, es jau biju aizmirsis, kā tas izskatījās, bet raidījuma iespaidā noskatījos vēl pāris filmiņas, tad jau atmiņa atgriežas, cik tomēr šie veči bija dominējoši. Un tiešām atliek secināt, ka Hovarda dominace neatrodas ne tuvu Šaka pārākumam.
Un Penijs, tas tik bija vecis, fiziski mazliet atpaliek, bet tā - ne pa kapeiku sliktāks par LBJ.
, 2012-02-27 11:43, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: pilnībā piekrītu, ka katrā desmitgadē ir bijuši savi varoņi un ir diezgan muļķīgi apgalvot, ka Novickis ir labāks vai sliktāks par Bērdu, Kobe un Lebrons par Džordanu, Hovards par Jūingu utt. laikam esmu pieskaitāms vecajai paaudzei, jo man bija tā laime sekot līdzi tam, kā savulaik tiešraidēs spēlēja Džordans, Bārklijs, Stoktons, Melouns, Hakims, Drekslers. kā līgā ienāca tādi spēlētāji kā Šaks, Aiversons, Dankans, Kārters, Bilapss, Makgreidijs un kā viņi šobrīd palēnām jau beidz savas karjeras. jā, neesmu tik vecs, lai būtu redzējis, kā savulaik tiešajā mauc Larijs, Maģiksais utt. bet nu tomēr... vienkārši mūsdienu jaunatne domā, ka nekas labāks par Lebronu, Kobi un Hovardu līdz šim nav spēlējis. ka pirms gadiem 15(nemaz nerunājot par to, kas bija pirms gadiem 20-25) neviens nedankoja, nedeva efektīgas piespēles un spēlēs nebija emociju... oi, veči, kā jūs kļūdaties!
p.s. un vecie danku konkursi man ar likās krietni labāki!
tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
, 2012-02-27 11:48, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
Atceros, ka kaut kāds Vācu kanāls rādīja divas spēles nedēļā, vakaros, ieprieksējās nakts spēles, bet tad, kad Dirks sāka plosīties līgā, tad DSF rādīja Novicki un ik pa laiciņam arī citas spēles.
, 2012-02-27 11:56, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Atceros, ka kaut kāds Vācu kanāls rādīja divas spēles nedēļā, vakaros, ieprieksējās nakts spēles, bet tad, kad Dirks sāka plosīties līgā, tad DSF rādīja Novicki un ik pa laiciņam arī citas spēles.
nja, pareizi, tas arī.. bet man šitais nebija pieejams
, 2012-02-27 12:01, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
jā, tas bija tajos laikos, kad vecais Rudzītis pilnīgu herņu nesa - bija Skotijs Pipins un Deniss Rudmens un bija brāļi Rons un Dereks Hārperi un kas tik nebija par pārlēm!
ja nemaldos, tad spēle kopā ar apskatu gāja kkādas 2 stundas sākumā - pēc tam apgrieza līdz kkādai pusotrai... un tad jau vēl visus pleiofus rādīja un atminos, ka Jāņu vakarā skatījos finālu - Knicks/Spurs...eh, tie bij laiki!
, 2012-02-27 12:04, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: jā, tas bija tajos laikos, kad vecais Rudzītis pilnīgu herņu nesa - bija Skotijs Pipins un Deniss Rudmens un bija brāļi Rons un Dereks Hārperi un kas tik nebija par pārlēm!
ja nemaldos, tad spēle kopā ar apskatu gāja kkādas 2 stundas sākumā - pēc tam apgrieza līdz kkādai pusotrai... un tad jau vēl visus pleiofus rādīja un atminos, ka Jāņu vakarā skatījos finālu - Knicks/Spurs...eh, tie bij laiki!
Iedomājies, cik tagad līgā tie brāļi Viliamsi saradušies... Vienā koamndā tak kādi četri bija,
, 2012-02-27 12:09, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats interesantākais ir tas, kad nonākot līdz atziņai, ka dankoja un tieši tāpat dankoja arī 15-20 gadus atpakaļ, tos vecos vīrus padara par vēl lielākiem večiem un izcilniekiem. Jo viņiem nebija tāda medicīna, tādas treniņu programmas un nebija arī tāda ikdiena, kur tā bija norma, un tas bija nepieciešams jebkura spēlētāja repertuārā.

Tieši tas pats, kas ESPN raidījums, kur Šaks ar Peniju atskatījās uz savām dienām Orlando laikos. Nu tiešām, es jau biju aizmirsis, kā tas izskatījās, bet raidījuma iespaidā noskatījos vēl pāris filmiņas, tad jau atmiņa atgriežas, cik tomēr šie veči bija dominējoši. Un tiešām atliek secināt, ka Hovarda dominace neatrodas ne tuvu Šaka pārākumam.
Un Penijs, tas tik bija vecis, fiziski mazliet atpaliek, bet tā - ne pa kapeiku sliktāks par LBJ.
tieši tā - tajā laikā visi dankeri bija tīrradņi - nebija mākslīgi uzkačāti roboti kā tagad! it īpaši iespaidīgi izskatījās mazie džekiņi, kuri lika pāri centriem - Kevins Džonsons, Roberts Peks... Webs no spēles neko diži nelika, toties danku konkursā gan Dominiku paķēra uz izbrīnu.
jā, Penijs ar Šaku - tas tik bija duets. tāpat kā Peitons ar Kempu neizskatījās ne par kapeiku sliktāk kā Pols un Grifins. arī abi klasiķi - Melouns un Stoktons - ne tik efektīgi, cik efektīvi.
, 2012-02-27 12:11, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un Penijs, tas tik bija vecis, fiziski mazliet atpaliek, bet tā - ne pa kapeiku sliktāks par LBJ.
Nu Peniju ar LBJ gan nevajadzētu salīdzināt. Kopā ar Šaku bija līgas zvaigzne, kā šaks bija prom tā par diezgan viduvēju spēlētāju palika. Lebrons tomēr Cavalieros varēja pa 50 punktiem viens pats samest.
, 2012-02-27 12:14, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Iedomājies, cik tagad līgā tie brāļi Viliamsi saradušies... Vienā koamndā tak kādi četri bija,
jā, Nets laikam šobrīd katrs trešais ir Viljamss.
bet Rudzītis... tas bija džeks! nez, ko šis dara tagad - atceros, ka viņu no sporta skolas arī beigās izmeta, jo šamais nāca uz treniņiem un spēlēm pālī, bet dažureiz vispār neatnāca. tādi vot mūsu laikos bija treneri!
, 2012-02-27 12:16, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji

Vispār neciešu labāko sauklšanu, te puse, iespējams, pat vairāk, nav redzējuši, ne Berdu, ne MJ, ne Džonsonu, kur nu vēl Drekslerus, Vilkinsu, utt.
Es personīgi, sekojis līdz ikdienā viņiem enesmu, bet visādus video materiālus esmu cilājis desmitiem un simtiem reižu, varu tikai pateikt, ka šodien neveins neko jaunu nav izdarījis un nedara. Tādas piespeļes, kā dod Rubio vai Nešs, deva arī desmit, divdesmit gadus atpakaļ, pat vairāk, tas pats Maģiskais, un arī pirms viņa. Tāpat kā divdesmit gadus atpakaļ dankoja, retāk, bet ne mazāk iespaidīgi, labi, pāri spēļu laikā neviems nevienam nelidinājās, bet tas pats Vilkins, Kemps, Vebers nedankoja sliktāk par LBJ. Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Tātad - ir labi fanot, ir labi, ka ir kaut kādas intereses, bet par Dievību nevienu iecelt nevajag. Drīzāk painteresēties, no kā un kā tie šodienas elki ir to visu mācījušies un aizguvuši...
Būtu interesanti paskatīties tā saukto simulāciju,ko mūsdienu basketbola zvaigznes varētu likt pretī 1992 gada Dream Team ceļa rullim!+ ja paskatās kādas basketbola personības vēl palika ārpus strīpas! Eh nostaļģija...
, 2012-02-27 12:16, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Iesaku apskatīties tādu montru kā Daryl Dawkins, kurš ap 1980. gadu bija agresīvākais/atlētiskākais dankeris un grozu lauzējs.
NBA TV: Daryl Dawkins Top 10 Plays
- YouTube
, 2012-02-27 12:18, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu Peniju ar LBJ gan nevajadzētu salīdzināt. Kopā ar Šaku bija līgas zvaigzne, kā šaks bija prom tā par diezgan viduvēju spēlētāju palika. Lebrons tomēr Cavalieros varēja pa 50 punktiem viens pats samest.
sāksim ar to, ka Penijs bija izteikts saspēles vadītājs. vienkārši pēc auguma parametriem bija ļoti garš. un arī pēc spēles stila galīgi nebija kā Lebrons, jo kamēr viņš visus ņem ar savu milzīgo fizisko pārspēku, tikmēr Penijs savu darbiņu darīja ar lielisku dribla tehniku, efektīvām un efektīgām māņu kustībām un fantastisku spēles izpratni...
ja tā paskatās ne pārāk tālā vēsturē, tad drīzāk Grantu Hilu karjeras pirmssākumos var pielīdzināt Lebronam!
Dāvis Bertāns noskatās, kā divus punktus gūst Aleksejs Pokuševskis. Foto. AP. Scanpix
23

Bertāns iemet piecus punktus, "Hornets" pārtrauc piecu zaudējumu sēriju

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) piecu zaudējumu sēriju pārtraukusi Šārlotas "Hornets" komanda, kas savā laukumā ar 118:111 pārspēja Austrumu konferences šī brīža ceturto labāko komandu Klīvlendas "Cavaliers". Dāvis Bertāns nospēlēja nepilnas 23 minūtes, kuru laikā atzīmējās ar pieciem gūtajiem punktiem.
Kellijs Ūbrei. Foto: USA Today Sports/Scanpix
5

Ūbrei lamā izšķirošu kļūdu pieļāvušos arbitrus, Dreimondu izraida jau 4. minūtē

Nacionālajā basketbola asociācijā uzvaras šonakt svinēja arī Goldensteitas "Warriors", Bruklinas "Nets", Atlantas "Hawks", Losandželosas "Clippers", Ņujorkas "Knicks", Čikāgas "Bulls", Losandželosas "Lakers", Minesotas "Timberwolves", Hjūstonas "Rockets", Sanantonio "Spurs" un Fīniksas "Suns" komandas.
Ostins Rīvss. Foto: Jack Dempsey/AP/Scanpix
9

Rīvsam ''triple-double'', ''Lakers'' atspēlē 19 punktu deficītu un trillerī uzvar ''Bucks''

Naktī uz trešdienu Nacionālajā basketbola asociācijā spēlē starp Milvoki ''Bucks'' un Losandželosas ''Lakers'' bija nepieciešami divi papildlaiki. Pamatlaikā ''Lakers'' atspēlēja 19 punktu deficītu, bet otrā papildlaika beigās pēc Ostina Rīvsa tālmetiena nodrošināja uzvaru (128:124).