Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

ESPN: "Knicks" varētu iemainīt Rouzu pret Rubio

Andrejs Siliņš

ESPN: "Knicks" varētu iemainīt Rouzu pret Rubio
Rikijs Rubio
Foto: AFP/Scanpix

Ziemeļamerikas sporta medijs ESPN, atsaucoties uz tuvu stāvošām personām, ziņo, ka Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas "Knicks" varētu iesaistīties maiņas darījumā ar Minesotas "Timberwolves", lai tiktu pie Rikija Rubio, pret ko pretī būtu jādod Deriks Rouzs.

Rouzs šosezon nodemonstrējis, ka individuālā meistarība arī pēc daudzajiem savainojumiem nav kļuvusi mazāka, taču raisījis jautājumus, vai viņa spēles stils ir piemērots "Knicks" komandas spēles stilam. Vairākas komandas izrādījušas interesi par Rouza iegūšanu maiņas darījumā, taču "Timberwolves" gadījumā tas varētu nozīmēt arī ilgtermiņa interesi par spēlētāju, ne tikai lielā līguma iegūšanu, kas ļautu pēc sezonas atbrīvot naudas līdzekļus.

Proti, "Timberwolves" galvenais treneris un kluba prezidents basketbola jautājumos Toms Tibodo savulaik septiņas sezonas "Bulls" komandā bija treneris Rouzam. Līgums paredz, ka par šo sezonu Rouzam jāsaņem aptuveni 21,3 miljoni dolāru, bet pēc sezonas līguma termiņš beigsies.

Tā kā Tibodo "Timberwolves" nākotnes saspēles vadītāja pozīcijā redz pagājušogad ar piekto numuru draftēto Krisu Danu, tad ESPN ziņo, ka pret Rouzu klubs varētu dot pretī Rikiju Rubio. Spāņu saspēlnieks arvien ir tikai 26 gadus vecs, taču līgā aizvada jau savu sesto sezonu. Tajā Rubio vidēji guvis 8,9 punktus un atdevis 8,4 rezultatīvas piespēles, kas ir piektais labākais rādītājs visā līgā.

Gan Rouzs, gan Rubio nav pārliecinoši metienos no distances (attiecīgi 24,1% un 28,1% trīspunktniekos), taču pēc spēles stila ir diametrāli pretēji saspēles vadītāji - ja Rouzam patīk veidot situācijas pašam sev, pašam tās arī noslēdzot, tad Rubio ir izteikti uz piespēli orientēts saspēlnieks.

Rubio ir spēkā līgums ne tikai uz šo, bet vēl divām sezonām. Par šo sezonu spānim jāsaņem 13,4 miljoni, par nākamo 14,1, bet par pēdējo šī līguma ietvaros - 14,8 miljoni.

Izmantotie resursi:
ESPN

  -1 [+] [-]

, 2017-02-21 09:41, pirms 8 gadiem
''Rouzs šosezon nodemonstrējis, ka individuālā meistarība arī pēc daudzajiem savainojumiem nav kļuvusi mazāka''

Šāds neticami aplams apgalvojums nokopēts no ESPN, vai ir autora personīgais viedoklis?

 +12 [+] [-]

, 2017-02-21 09:42, pirms 8 gadiem
Rubio vismaz piespēles dala!

  +4 [+] [-]

, 2017-02-21 09:45, pirms 8 gadiem
Tas būtu f-ing ideāli priekš Kristapa. Ja vēl atdos Minesotai Noā līgumu, tad vienkārši neticami! Bet citas baumas ir, ka Rubio var nonākt Detoitā, bet NYK saņemt Redžiju Džeksonu, kas vairs nav tik labi kā Rubio.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 09:51, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: ''Rouzs šosezon nodemonstrējis, ka individuālā meistarība arī pēc daudzajiem savainojumiem nav kļuvusi mazāka''

Šāds neticami aplams apgalvojums nokopēts no ESPN, vai ir autora personīgais viedoklis?
Patīk tā norāde uz izmantotajiem resursiem....

     [+] [-]

, 2017-02-21 09:54, pirms 8 gadiem
Tas, ka Rubio var atdot piespēli nav nekas īpašs salīdzinot ar viņa sūdīgo defu. Tā jau pa lielam, ja NYK saņemtos defā, viņi būtu diezgan liels spēks, bet tā laikam ir slimība jau ilgu laiku NY, ka neviens negrib īsti kapāt defā. NYK problēma ir tāda, ka viņiem nav fiziski spēcīgu spēlētāju - Lee un Rouzs vieglie-mīsktie, Gomezs un Kuzs - abi ir Eiropas slaidie, kuriem vēl defs švaks, par Melo nerunāsim. Pa lielam paliek Noa, bārda, bet viņi neko prātīgu uzbrukumā nevar parādīt.
Neticu, ka kkas radikāli mainīsies šosezon diemžēl.

  +8 [+] [-]

, 2017-02-21 10:00, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Tas, ka Rubio var atdot piespēli nav nekas īpašs salīdzinot ar viņa sūdīgo defu. Tā jau pa lielam, ja NYK saņemtos defā, viņi būtu diezgan liels spēks, bet tā laikam ir slimība jau ilgu laiku NY, ka neviens negrib īsti kapāt defā. NYK problēma ir tāda, ka viņiem nav fiziski spēcīgu spēlētāju - Lee un Rouzs vieglie-mīsktie, Gomezs un Kuzs - abi ir Eiropas slaidie, kuriem vēl defs švaks, par Melo nerunāsim. Pa lielam paliek Noa, bārda, bet viņi neko prātīgu uzbrukumā nevar parādīt.
Neticu, ka kkas radikāli mainīsies šosezon diemžēl.
sorry, bet viņš ir viens no līgas līderiem stīlos ar labu defu. Nu vismaz par pakāpi augstāku kā Rouza neesošo. Rubio trūkums ir viduvējs metiens un tas, ka viņš nesavilks pret sevi aizsardzību caurgājienā. Un šosezon Knicks rezultātiem nav arī jāmainās. Viņiem labs drāfta piks ir svarīgāks par izgāšanos pleiofu pirmajā kārtā.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 10:09, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: ''Rouzs šosezon nodemonstrējis, ka individuālā meistarība arī pēc daudzajiem savainojumiem nav kļuvusi mazāka''

Šāds neticami aplams apgalvojums nokopēts no ESPN, vai ir autora personīgais viedoklis?
Nu 1 vs 1 Rouzs joprojām pogā ārā gandrīz jebkuru pretspēlētāju un savus dīvainos bankšots arī lādē tā ka sliktāks palicis nav. Ja runa ir tieši par individuālo meistarību.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-21 10:14, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu 1 vs 1 Rouzs joprojām pogā ārā gandrīz jebkuru pretspēlētāju un savus dīvainos bankšots arī lādē tā ka sliktāks palicis nav. Ja runa ir tieši par individuālo meistarību.
ROY, all-star jau otrajā sezonā un līgas MVP trešajā. Pēc tam traumas. Tagad neviens pat uz sekundi par viņu nepadomāja all-star konekstā, un visa Ņujorka grib viņu dabūt prom. Jā, sliktāks noteikti nav palicis! Ko jūs kurījat?!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-21 10:23, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: sorry, bet viņš ir viens no līgas līderiem stīlos ar labu defu. Nu vismaz par pakāpi augstāku kā Rouza neesošo. Rubio trūkums ir viduvējs metiens un tas, ka viņš nesavilks pret sevi aizsardzību caurgājienā. Un šosezon Knicks rezultātiem nav arī jāmainās. Viņiem labs drāfta piks ir svarīgāks par izgāšanos pleiofu pirmajā kārtā.
Statistiski tev ir taisnība, bet viņš ir viens no stūrakmeņiem sūdīgajam Wolves sniegumam vairāku gadu garumā. Tas, ka stīlo un iedod piespēli vēl nenozīmē, ka viņa pienesums ir spēcīgs. KP arī daudz bloķē, bet vai viņš ir labs defā? Nē protams, visi izmanto viņa garumu un čakarē viņu ārā.
Es runāju par krampi, komandai defā vajag krampi, un uzbrukums var atnākt pats no sevis, ja zvaigznes beigs spēlēt egoistiski.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 10:26, pirms 8 gadiem
Tā kā visu laiku tiek runāts, ka NYK savu nākotnes modeli grib veidot ap KP un Ernando, tad Rubio tiešām piemērots variants, varēs visi trīs savā starpā komunicēt spāniski.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:30, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Statistiski tev ir taisnība, bet viņš ir viens no stūrakmeņiem sūdīgajam Wolves sniegumam vairāku gadu garumā. Tas, ka stīlo un iedod piespēli vēl nenozīmē, ka viņa pienesums ir spēcīgs. KP arī daudz bloķē, bet vai viņš ir labs defā? Nē protams, visi izmanto viņa garumu un čakarē viņu ārā.
Es runāju par krampi, komandai defā vajag krampi, un uzbrukums var atnākt pats no sevis, ja zvaigznes beigs spēlēt egoistiski.
Krampi viņi var dabūt ar starpsezonas maiņām. Tam vajag darba zirgus, kas nemaksā tik dārgi. Bet Knicks ir hroniska problēma ar spēles veidošanu. Par KP blokiem: lai no tiem būtu jēga vispirms ir jābūt kādam, kas to bumbu pēc bloka savāc aizsardzībā. Un tā nav KP problēma.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-21 10:30, pirms 8 gadiem
tommy90 rakstīja: Tā kā visu laiku tiek runāts, ka NYK savu nākotnes modeli grib veidot ap KP un Ernando, tad Rubio tiešām piemērots variants, varēs visi trīs savā starpā komunicēt spāniski.
Kuzz jau ar spāniski mauc, bet gribētos, lai knicks noslēdz viena vai divu gadu līgumu ar P.Gazolu, lai pamāca KP spēlēt postā. Bet tas tā vairāk uz skatu nākotnē, bet kā ierasts knicks ies pēc zvaigznēm un atkal var aptaisīties.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 10:31, pirms 8 gadiem
ļoti daudz runu visur par Rose maiņu, tad jau laikam tiešām tā arī notiks, bet vai tas kaut ko dos - diezvai. komandai ir problēmas aizsardzībā un ar to netiek galā viss treneru štābs.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:31, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Statistiski tev ir taisnība, bet viņš ir viens no stūrakmeņiem sūdīgajam Wolves sniegumam vairāku gadu garumā. Tas, ka stīlo un iedod piespēli vēl nenozīmē, ka viņa pienesums ir spēcīgs. KP arī daudz bloķē, bet vai viņš ir labs defā? Nē protams, visi izmanto viņa garumu un čakarē viņu ārā.
Es runāju par krampi, komandai defā vajag krampi, un uzbrukums var atnākt pats no sevis, ja zvaigznes beigs spēlēt egoistiski.
Beidz muldēt, vienīgais kas Rubio nav - spēle beigās un metiens, tur, savukārt, var noderēt Jennings, kas, manuprāt, ir daudz aukstasinīgāks. Rubio ir konkrēti izglābis Minesotu no pilnīgas nogrimšanas ne tajos labākajos gados.
Slēpts komentārs: elgarz

  -3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:34, pirms 8 gadiem
Niks aizsardzībā vairs negrasās spēlēt?

  +6 [+] [-]

, 2017-02-21 10:35, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Cerams tās ir tikai baumas.
Kas Tev patīk Rouzā? Nav tās baumas. Vēlākais pēc šīs sezonas Rouzs būs projām.

 +10 [+] [-]

, 2017-02-21 10:36, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Niks aizsardzībā vairs negrasās spēlēt?
Jā, aizmainīs Knicks aizsardzības stūrakmeni Deriku

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:38, pirms 8 gadiem
Vissvairāk kaitina Rouza kļūdas kas pārsvarā ir izšķirošajos brīžos un pēc individuāla gājiena.
Slēpts komentārs: Raitcha

  -1 [+] [-]

, 2017-02-21 10:41, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Beidz muldēt, vienīgais kas Rubio nav - spēle beigās un metiens, tur, savukārt, var noderēt Jennings, kas, manuprāt, ir daudz aukstasinīgāks. Rubio ir konkrēti izglābis Minesotu no pilnīgas nogrimšanas ne tajos labākajos gados.
Rubio izglābis? Nevis Lavs ar savu fantastisko statistiku visus savus gadus Minesotā?! Un kas ir pilnīga nogrimšana? Pēdējā vieta konfā? Minesota katru gadu, izņemot 12-13 gada sezonu bijusi turpat pie pašām beigām. Turklāt Rubio nav nekāds vilcēja tipa spēlētājs, ņemot vērā viņa vājo punktu gūšanas spēju. Viņš būtībā ir role player un tādi kuģi virs ūdens vienrocīgi netur.

  +6 [+] [-]

, 2017-02-21 10:43, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Ņu, ja maini, tad maini pret to, kas trūkst, šobrīd šī maiņa ir nesaprotama.
Abi ir traumatiksi, abi ir slikti aizsradzībā, bet plusā tam vēl Rubio tā pat kā Rondo var nesegt uz perimetru... Šobrīd vismaz Rouzs ar svaiem nepordinārajiem caurgājieniem kaut kādu epizodisku apmulsumu pretiniekam var izveidot... Rubio var tikai atdot piespēli... tas arī ir viss...
Rouzam ir tunnel vision. Viņš pēc tiem saviem caurgājieniem nevienam neko nav spējīgs izkārtot. Skrien ar pieri sienā un ir Knicks līderos turnoveros. Viņa aizsardzība ir galvas tiesu sliktāka kā Rubio. Man šāda maiņa ir pilnīgs "no brainer", jo ir tikai uzlabojums.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-21 10:43, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kuzz jau ar spāniski mauc, bet gribētos, lai knicks noslēdz viena vai divu gadu līgumu ar P.Gazolu, lai pamāca KP spēlēt postā. Bet tas tā vairāk uz skatu nākotnē, bet kā ierasts knicks ies pēc zvaigznēm un atkal var aptaisīties.
A NY tikko (kā jau ierasts) tika atzīta par vērtīgāko klubu NBA.
Skatītāji iet, ja īpašniekam nav sportiskā interese tikai nauda un marketings - neko citu kā zvaigznes un hailaitus viņam nevajag

  +6 [+] [-]

, 2017-02-21 10:44, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Kas Tev patīk Rouzā? Nav tās baumas. Vēlākais pēc šīs sezonas Rouzs būs projām.
Vai tad tu neredzi, ka te netrūkst cilvēku, autoru ieskaitot, kuri dzīvo paralēlā pasaulē, kurā šis Rouzs nav sliktāks par MVP sezonas Rouzu?

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:49, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Vai tad tu neredzi, ka te netrūkst cilvēku, autoru ieskaitot, kuri dzīvo paralēlā pasaulē, kurā šis Rouzs nav sliktāks par MVP sezonas Rouzu?
Tas gan. Turklāt tādu individuālistu kā Rouzs vēl ir visā līgā jāpameklē. Pat pick-up spēlēs ar tādiem jebkuram riebj būt vienā komandā. Tā kā rinda uz viņu līgā galīgi nestāv. Labi, ka ir tāds Tibido, kurš varbūt zin kā viņu izmantot vai ieturēt grožos un komandas spēlē.
Slēpts komentārs: elgarz

  +1 [+] [-]

, 2017-02-21 10:53, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Rubio izglābis? Nevis Lavs ar savu fantastisko statistiku visus savus gadus Minesotā?! Un kas ir pilnīga nogrimšana? Pēdējā vieta konfā? Minesota katru gadu, izņemot 12-13 gada sezonu bijusi turpat pie pašām beigām. Turklāt Rubio nav nekāds vilcēja tipa spēlētājs, ņemot vērā viņa vājo punktu gūšanas spēju. Viņš būtībā ir role player un tādi kuģi virs ūdens vienrocīgi netur.
Ņem palasi vismaz kaut ko līdzīgu sporta žurnālistikai - https://www.sports.ru/tribuna/blogs...

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 10:54, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Patīk kā viņš spēles, te lielākā daļa grib Rubio, jo tas nabags dos vairāk piespēles zingeram.
Tad Tev strītbols patīk labāk par basketbolu, ko spēlē 5:5 uz lielā laukuma

  +1 [+] [-]

, 2017-02-21 10:55, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tas gan. Turklāt tādu individuālistu kā Rouzs vēl ir visā līgā jāpameklē. Pat pick-up spēlēs ar tādiem jebkuram riebj būt vienā komandā. Tā kā rinda uz viņu līgā galīgi nestāv. Labi, ka ir tāds Tibido, kurš varbūt zin kā viņu izmantot vai ieturēt grožos un komandas spēlē.
Tibodo un Rouzam gan jau bija labas attiecības un sadarbība, tāpat Rouza spēle ir diezgan līdzīga Lavīna, tāpēc Rouza iekļaušanās komandā droši vien nesagādātu īpašas problēmas. Tāpat ir skaidrs, ka ar esošo sastāvu tāpat nekāds baigais progress nenotiek un Rubio nav ne tuvu līgas labākajiem PG. Turpretī Knicks meklē labāku komandas saspēli un aizsardzību. Maiņa ir loģiska abām pusēm.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:56, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: ROY, all-star jau otrajā sezonā un līgas MVP trešajā. Pēc tam traumas. Tagad neviens pat uz sekundi par viņu nepadomāja all-star konekstā, un visa Ņujorka grib viņu dabūt prom. Jā, sliktāks noteikti nav palicis! Ko jūs kurījat?!
Smieklīgi lasīt, ka tik ļoti esi pārliecināts par savu vienīgo un pareizo viedokli, ka neproti pat līdz galam izprast oponenta rakstīto.
Es teicu, ka Rouzs individuāli VAR joprojām apspēlēt gandrīz jebkuru. Par MVP un pārejo bullsh.... tas veidojas no daudziem citiem faktoriem ne tikai indiv.meistarība - domāšana, atvēlētā loma komandā utt.

     [+] [-]

, 2017-02-21 10:56, pirms 8 gadiem
Manupraat, vispirms vajadzeeja atbriivoties no Melo, jo Rouzam taapat liigums beigsies. Kapeec? jo shii sezona taapat norakstaama un ir laba izdeviiba atbriivoties no daargaakaa speeleetaaja jo kaads tomeer Melo veel grib savaa komandaa, cits jautaajums vai Melo to veelas. Izskataas ka vinsh Knikos grib palikt

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 10:58, pirms 8 gadiem
Es uzskatu, ka priekš NYK Rubio būtu liels ieguvums, jo viņš dod piespēles, ko NYK citi spēlētāji nepiekopj. Jā, metiens viņam nav, bet priekš tā komandā ir Melo un KP, kam Rubio varēs atdot piespēli. Tāpat aizsardzībā Rubio ir nedaudz labāks par Rouzu.
Minesota ar Rouzu nerēķinās kā ar nākotnes spēlētāju, viņi ar šo maiņu vienkārši grib atbrīvot vietu Dunn'am, jo Tibido riktīgi patīkot Dunn's. Rouzs pēc sezonas tāpat noteikti būs brīvs un ies pēc lielā kāposta.
Ir otrais variants, ka Rouzs nonāk Minesotā, Rubio aiziet uz Pistons, un uz Ņujorku nāk Redžijs.
Kā arī trešais variants, ka Rouzs un Tomass uz Minesotu pret Rubio, Muhamedu un Aldriču (tas, kas MIN centrs).
Un, protams, ir ceturtais variants, kur drusku jāaizver acis un jāpasapņo, ka Rouzs un Noa uz Minesotu pret Rubio, Pekoviču, Muhamendu un Aldriču.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-21 11:00, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Ņem palasi vismaz kaut ko līdzīgu sporta žurnālistikai - https://www.sports.ru/tribuna/blogs/khkiyilasd/1165725.html
Wow! Komanda spēlē labāk, kad uz laukuma ir sākumsastāva spēlētājs, nevis rezervists?! Neticami! Varbūt pameklē arī Lava statistiku, nevis izlasi vienu rakstu par pašsaprotamu lietu un tad gluži kā Rouzs ar tuneļredzi tik mauc savu?

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 11:04, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tibodo un Rouzam gan jau bija labas attiecības un sadarbība, tāpat Rouza spēle ir diezgan līdzīga Lavīna, tāpēc Rouza iekļaušanās komandā droši vien nesagādātu īpašas problēmas. Tāpat ir skaidrs, ka ar esošo sastāvu tāpat nekāds baigais progress nenotiek un Rubio nav ne tuvu līgas labākajiem PG. Turpretī Knicks meklē labāku komandas saspēli un aizsardzību. Maiņa ir loģiska abām pusēm.
piekrītu. Komandas spēles interesēs Rubio ir apgreids no Rouza, bet, protams, ne tuvu nav labākais iespējamais PG. Nākošais solis Knicks būtu atrast nākotnes PG šī gada drāftā ar kuriem tur pilns, bet paturēt Rubio līdz tas čalis X attīstās. Tas vismaz atrisina šo pozīciju.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-21 11:04, pirms 8 gadiem
blitkotajs rakstīja: Manupraat, vispirms vajadzeeja atbriivoties no Melo, jo Rouzam taapat liigums beigsies. Kapeec? jo shii sezona taapat norakstaama un ir laba izdeviiba atbriivoties no daargaakaa speeleetaaja jo kaads tomeer Melo veel grib savaa komandaa, cits jautaajums vai Melo to veelas. Izskataas ka vinsh Knikos grib palikt
Pēc divām dienām beidzas spēlētāju maiņas. Pēc sezonas Rouzs vienkārši aizies un kniks paliks pie sasistas siles. FA tirgū būs Pols un Karijs, bet vai viņi nāks šobrīd us NY? Šaubos.
Tapēc ir svarīgi aizmainīt tros, kas aizies pēc seoznas, vismaz dabūnot kko pretim, jo pēc sezonas paliks tukša vieta.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 11:11, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc divām dienām beidzas spēlētāju maiņas. Pēc sezonas Rouzs vienkārši aizies un kniks paliks pie sasistas siles. FA tirgū būs Pols un Karijs, bet vai viņi nāks šobrīd us NY? Šaubos.
Tapēc ir svarīgi aizmainīt tros, kas aizies pēc seoznas, vismaz dabūnot kko pretim, jo pēc sezonas paliks tukša vieta.
Pols varbūt nāks, ja būs Melo, bet tas tikai paildzinās agoniju. Jo Pols arī atradīsies uz lejupejošas sportiskās līknes, CP ir 32 gadi. Karijs visdrīzāk nenāks. Knicks ir superzvaigņu kapsēta, un šosezon ar visiem skandāliem šis imidžs nav uzlabojies.

  +5 [+] [-]

, 2017-02-21 11:12, pirms 8 gadiem
Knicks būtu tikai ieguvēji no šīs maiņas. Pirmkārt jau mazāks līgums, bet saspēles vadītāja funkciju Rubio vajadzētu pildīt labāk. Kā jau tika minēts, 3 individuāli spēlētāji (KP, Melo, Rose) neiet kopā NYK.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-21 11:12, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Smieklīgi lasīt, ka tik ļoti esi pārliecināts par savu vienīgo un pareizo viedokli, ka neproti pat līdz galam izprast oponenta rakstīto.
Es teicu, ka Rouzs individuāli VAR joprojām apspēlēt gandrīz jebkuru. Par MVP un pārejo bullsh.... tas veidojas no daudziem citiem faktoriem ne tikai indiv.meistarība - domāšana, atvēlētā loma komandā utt.
Tu teici, ka individuāli nav palicis sliktāks. Vai tad domāšana nav individuāla lieta, vai arī tavā vietā domā kāds cits? Loma nav kardināli mainījusies, Bulls bija pirmā opcija, te viņš ir dalītā pirmā, spēļu beigās tikai parasti piekāpjas Melo, kas ir loģiski, jo Melo ir bijis augsta līmeņa closer visu savu karjeru. Bet nez kāpēc tad tā loma ir tomēr ir mazinājusies? Varbūt tāpēc, ka pēc traumām viņš ir ēna no saviem pirmajiem 3 gadiem??? Tas, ka viņš var apspēlēt jebkuru, neko īsti nenozīmē, ja pēdējais gads pirms traumas, ar ko viņš tagad tiek salīdzināts, bija MVP gads, bet tagad viņa stati ir jūtami zemē. Iepriekšējie gadi bija vēl sliktāki, nekā šis! Nu nav viņš individuāli ne tuvu tas neapturamais frīks, kas bija MVP gadā, kā to var apšaubīt, man nav nekādas nojausmas.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-21 11:17, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc divām dienām beidzas spēlētāju maiņas. Pēc sezonas Rouzs vienkārši aizies un kniks paliks pie sasistas siles. FA tirgū būs Pols un Karijs, bet vai viņi nāks šobrīd us NY? Šaubos.
Tapēc ir svarīgi aizmainīt tros, kas aizies pēc seoznas, vismaz dabūnot kko pretim, jo pēc sezonas paliks tukša vieta.
Viss pareizi. Sezona nav izdevusies, laiks atbrīvoties no spēlētājiem kuriem beigsies līgumi, jo Rouza gribēto maksimumu Knicks izskatās, ka negrib dot. Rubio mazāks līgums + uz 2 sezonām, starpsezonā var mēģināt visu no jauna. Vēl čotka būtu no Noa atbrīvoties, kaut vai Rubio+Aldričs+Muhhameds pret Rouzu un Noa. Būtu perfekto

  +4 [+] [-]

, 2017-02-21 11:18, pirms 8 gadiem
Ko tik ''Knicks'' nevarētu iemainīt..Tas,ka s*dam uzliek rozīni, nenozīmē,ka tā ir kūka. Izsmiekls ne organizācija.

     [+] [-]

, 2017-02-21 11:22, pirms 8 gadiem
Arī NBA, ja nevari iemest+ apgādāt komandas partnerus(Vestbrūks, Hārdens), tad viss sākas no aizsardzības. Komandas līderiem ir jārada priekšzīme aizsardzībā(ja gribi spēlēt playoff)..
Atceramies Denveru, Billupsu un konferences finālus!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 11:27, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Arī NBA, ja nevari iemest+ apgādāt komandas partnerus(Vestbrūks, Hārdens), tad viss sākas no aizsardzības. Komandas līderiem ir jārada priekšzīme aizsardzībā(ja gribi spēlēt playoff)..
Atceramies Denveru, Billupsu un konferences finālus!
Denverai ir bijis tikai 1 konferences fināls šajā gadsimtā

     [+] [-]

, 2017-02-21 11:31, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Denverai ir bijis tikai 1 konferences fināls šajā gadsimtā
Nav fināls, ir fināli!

     [+] [-]

, 2017-02-21 11:36, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav fināls, ir fināli!
Ok, ok, es biju domājis, ka biji domājis, ka viņi sasnieguši konferences finālus vairāk par 1 reizi Bilapsa laikos

  -1 [+] [-]

, 2017-02-21 11:39, pirms 8 gadiem
Ir iespēja tikt ari pie Redžija? Tas būtu labs variants. Gan Rubio gan Redžijs būtu uzlabojums NYK

     [+] [-]

, 2017-02-21 11:41, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Arī NBA, ja nevari iemest+ apgādāt komandas partnerus(Vestbrūks, Hārdens), tad viss sākas no aizsardzības. Komandas līderiem ir jārada priekšzīme aizsardzībā(ja gribi spēlēt playoff)..
Atceramies Denveru, Billupsu un konferences finālus!
Nu atgādini, ko Billups tieši darīja šajā kontektā, ka tu viņu piemini? Ķip viņš nevarēja iemest? Mr. Bigshot un nevarēja iemest?

     [+] [-]

, 2017-02-21 11:44, pirms 8 gadiem
Tak rakstiet to,ka Detroita varētu pievienoties Minesotai un NYK.Detroita treidotu prom Džeksonu.Ja tiešām bus trīs komandu treids,tad NYK nedabūs Rubio,bet gan Džeksonu.MInesota gribot ari O'kvinu,kas NYK varētu atmest vēl kādu spēlētāju,un varbut late first round,vai otrā raunda picku..NEzinu,kas Detroitai un Minesotai ari pickiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 11:51, pirms 8 gadiem
Pat Redžijs Džeksons būtu labāk kā Rouzs, bet tomēr arī riskants dēļ nopietnās ceļgala traumas. Tieša maiņa ar Minesotu izklausītos labāk. Lai gan patīk O'Kvins, bet viņš ir treidojams.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-21 11:54, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu atgādini, ko Billups tieši darīja šajā kontektā, ka tu viņu piemini? Ķip viņš nevarēja iemest? Mr. Bigshot un nevarēja iemest?
Es saku, ka līderiem jāprot gan iemest, gan piespēlēt un arī aizsardzībā spēlēt, ja grib uzvarēt NBA vai cīnīties par uzvaru.
Nevari domāt, ka ar tavu 1vs 1uzbrukumu pietiks, lai komanda par ko cīnītos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:11, pirms 8 gadiem
lukaz23 rakstīja: Es tik būtu priecīgs,ja šis darījums notiktu. Plus arī tas saistībā ar Lakeriem.
Kāds darījums ar Leikeriem ?

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:12, pirms 8 gadiem
em ,esmu pareizi sapratis, ka Bostonai ir pirmais rounda picks draftā?

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:12, pirms 8 gadiem
Redžijs pat varētu but labāks, ja nebūs traumas, labs PG

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:14, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: em ,esmu pareizi sapratis, ka Bostonai ir pirmais rounda picks draftā?
Bostonai ir šīgada Nets drāfta piks. Tas nenozīmē, ka tieši pirmais, bet top 3-4 droši.

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:17, pirms 8 gadiem
RealMadrid#3 rakstīja: Kāds darījums ar Leikeriem ?
Baumu līmenī Melo uz Lakers pret kautko diezgan nedefinējamu (Klārksons, Mozgovs, vēl kāds). Īsti neticu, jo Lakers negrib piedāvāt nevienu no saviem jaunajiem, bet tāds Mozgovs tur 100 gadus vajadzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:29, pirms 8 gadiem
Individuālā meistarība Rouzam nav zudusi, domā ko runā. Atlētisms gan, bet tā jau vairs neskaitās meistarība. Lai arī, salīdzinot ar pagājušo sezonu šķiet,ka velk atpakaļ, jo šogad jau iet uz posteriem, krietni vairāk danku, pagājušo sezon bija tikai 1!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-21 12:49, pirms 8 gadiem
lukaz23 rakstīja: Melo un Dženings pret 3 Lakeriem Dengs un vēl 2vi no rītus google bija ,kad meklē caur nba trade rumors
Gnjau tikai parastas baumas. Kā Leikers fans negribētu Melo redzēt LAL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-21 13:00, pirms 8 gadiem
lukaz23 rakstīja: Jebkurš darījums pirms ir noticis ir baumas Tur Tev taisnība Lakers veidojas no jauna un Melo neiederētos.. Lakers jaunie ļoti perspektīvi izskatās itsevišķi Ingrams...
Jācer, ka Leikeri notankos lidz top3 pikam un dabūs Lonzo. Vēl jau vakar bija kaut kādas baumas, ka Leikeri gribot Batleru.

     [+] [-]

, 2017-02-21 13:08, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Haha, atkal Mixes izceļas ar savu tunnel vision un the only truth..
Es jau tikai secinu faktus, bet tu bur drāmu ne no kā

     [+] [-]

, 2017-02-21 13:09, pirms 8 gadiem
paklau beidziet ar šito baumu līmeni. Pilns twitteris ar kontiem kam no 10-500 sekotāji, kuri visādas glupības raksta. Ja attiecīgās info palaidējam nav vismaz 10-20 tk sekotāju tad ignorējam to, lūk viens piemērs uz ko jau te daži uzķērās tīrs fakenews čalis ar 80 sekotājiem https://mobile.twitter.com/WojVerti...

     [+] [-]

, 2017-02-21 13:11, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Individuālā meistarība Rouzam nav zudusi, domā ko runā. Atlētisms gan, bet tā jau vairs neskaitās meistarība. Lai arī, salīdzinot ar pagājušo sezonu šķiet,ka velk atpakaļ, jo šogad jau iet uz posteriem, krietni vairāk danku, pagājušo sezon bija tikai 1!
Tu taču apjēdz, ka sportā, sevišķi basketbolā un tāda tipa spēlētājam kā Rouzs, meistarība ir cieši saistīta ar atlētismu, vai ne??? Tādi frukti, kā DJ, Dramonds u.c. vsp tikai eksistē sava atlētisma dēļ. Ne jau ar metienu un lieliskām piespēlēm Rouzs kļuva par zvaigzni, bet gan ar spēju tikt līdz grozam, pateicoties savam ātrumam, veiklībai, spēkam un lēcienam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-21 13:57, pirms 8 gadiem
Porzinģim atkal jauns Latvijas rekords.. ';

     [+] [-]

, 2017-02-21 14:21, pirms 8 gadiem
Nu varetu gan kaut kadu citu saspeles vaditaju pameklet ! Rubio aizsardzibaa ir lens ! Butu labak kadu Centru pameklejusi Noah vietaa,jo tas uzbrukumaa vispar bez variantiem-pustalos vispar memet

     [+] [-]

, 2017-02-21 14:39, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tu taču apjēdz, ka sportā, sevišķi basketbolā un tāda tipa spēlētājam kā Rouzs, meistarība ir cieši saistīta ar atlētismu, vai ne??? Tādi frukti, kā DJ, Dramonds u.c. vsp tikai eksistē sava atlētisma dēļ. Ne jau ar metienu un lieliskām piespēlēm Rouzs kļuva par zvaigzni, bet gan ar spēju tikt līdz grozam, pateicoties savam ātrumam, veiklībai, spēkam un lēcienam.
Es katrā ziņā Dramonu un DeAndre noteikti nesauktu par meistarīgiem spēlētājiem.Un tevis nosauktie aspekti jau nav diži sliktāki palikuši, lēciens ir viena lieta, bet līdz grozam viņš tiek mierīgi. Es personīgī uzskatu,ka Rouzam vairāk jāļauj spēlēt pick&roll situācijas ar Karmelo un Porziņģi, gan Rouzs varēs tikt līdz 2 punktiem gan KP un Karmelo popojot ārā varētu sagāzt troikas, Rouzs nav slikts, piespēli viņš var atdot, tas ka viņš nedod, tas jau ir cits stāsts, tur ir jābūt skaidrai vīzijai par uzbrukuma spēli nevis 3stūra kombinācija ar milzīgu uzbrukuma tempu

     [+] [-]

, 2017-02-21 14:47, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Es katrā ziņā Dramonu un DeAndre noteikti nesauktu par meistarīgiem spēlētājiem.Un tevis nosauktie aspekti jau nav diži sliktāki palikuši, lēciens ir viena lieta, bet līdz grozam viņš tiek mierīgi. Es personīgī uzskatu,ka Rouzam vairāk jāļauj spēlēt pick&roll situācijas ar Karmelo un Porziņģi, gan Rouzs varēs tikt līdz 2 punktiem gan KP un Karmelo popojot ārā varētu sagāzt troikas, Rouzs nav slikts, piespēli viņš var atdot, tas ka viņš nedod, tas jau ir cits stāsts, tur ir jābūt skaidrai vīzijai par uzbrukuma spēli nevis 3stūra kombinācija ar milzīgu uzbrukuma tempu
Tak Knicks jau praktiski kopš sezonas sākuma nemaz nespēlē trijstūri!

     [+] [-]

, 2017-02-21 14:55, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Es katrā ziņā Dramonu un DeAndre noteikti nesauktu par meistarīgiem spēlētājiem.Un tevis nosauktie aspekti jau nav diži sliktāki palikuši, lēciens ir viena lieta, bet līdz grozam viņš tiek mierīgi. Es personīgī uzskatu,ka Rouzam vairāk jāļauj spēlēt pick&roll situācijas ar Karmelo un Porziņģi, gan Rouzs varēs tikt līdz 2 punktiem gan KP un Karmelo popojot ārā varētu sagāzt troikas, Rouzs nav slikts, piespēli viņš var atdot, tas ka viņš nedod, tas jau ir cits stāsts, tur ir jābūt skaidrai vīzijai par uzbrukuma spēli nevis 3stūra kombinācija ar milzīgu uzbrukuma tempu
Ir iemesls, kādēļ pēc smagām traumām spēlētāji bieži atgriežas ar sliktāku statistiku. Pols Džordžs tika uzskatīts par top 5 spēlētāju, kad salauza kāju. Tagad viņam līdz top 5 ir patālu. It kā taču meistarība nav mazinājusies, bet no tā dominējošā līmeņa, kāds bija iepriekš, nav ne smakas un tas ir iemesls, kāpēc Pacers spēlē zem gaidītā līmeņa. Par tādu Čendleru Pārsonsu atceries? Kurš gan tagad vsp var iedomāties, ka tā Grizzlies ēna kādreiz bija ļoti labs spēlētājs. Kobem par sliktu spēlēja vecums, bet pēc savas traumas viņam bija ļoti krass regress. Turklāt šie ir spēlētāji, kuru spēlē atlētisms nav tik nozīmīgs, kā Rouzam. Pazūd enerģija, pārliecība, veiklība. Tam visam ir tieša ietekme uz meistarību. Nu nevar tā vnk pazaudēt 8p un 2 piesp. vid. spēlē no sava MVP gada salīdzinot ar šo gadu, un teikt, ka individuālā meistarība ir tā pati. Ja jau tā ir individuāla, tad komandas apstākļiem vajadzētu būt minimālai ietekmei uz to, ko viņš iespēj laukumā, sevišķi ņemot vērā viņa individuālismu. Tādam spēlētājam pa lielam poh, kas viņam notiek apkārt, jo viņa spēle tāpat ir ''dod bumbu, pakraties malā, es eju uz grozu''.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-21 15:19, pirms 8 gadiem
Ar Rubio nekas labāks nebūs, vajag PG ar piespēli un arī uzbrukumu. Ja Rubio nemet tos metienus, tad vairāk būs jāmet KP, kurš tā izskatās saguris. Vajag spēlētāju, kas 1vs1 arī var iemest bez Melo. Rouzs tāds ir, bet Rouzs nedod ārā brīviem uz 3pt, bet skrien ar galvu sienā! No KP puses tas ir labi, arī Melo puses tas ir labi, bet vai komandai būs vairāk uzvaras, stipri šaubos!

     [+] [-]

, 2017-02-21 17:09, pirms 8 gadiem
Es nesaprotu ,kas tajā Rouzā vispār var patikt , džekam tik liels ego ,ka iedomājās no sevis kādu Lebrona brālēnu , atšķirībā no tā paša Džeimsa ,viņš galīgi nepadara labākus savus spēlētajus ,kas primāri ir jadara augstas klases saspēlniekam. Vispār tā doma ,ķipa iemetīšu pie/virs 20 punktiem ,varu nespēlēt aizsardzība ,redz savus punktus sametu , bet ar to arī atšķiras labas klases spēlētāji no augstākās klases spelētājiem. Rouzs ne tikai bojā komandas mikroklimatu ,bet vēl domā ,ka ir ahūnā zvaigzne , ļoti ceru ,ka viņš tiks aizmainīts prom ja nē ,tad Fils būs auns ,ja parakstīs jaunu līgumu ar viņu.

     [+] [-]

, 2017-02-21 17:19, pirms 8 gadiem
Lai piemet klāt vēl Noa kaut vai pret otrās kārtas izvēli...

     [+] [-]

, 2017-02-21 17:22, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Lai piemet klāt vēl Noa kaut vai pret otrās kārtas izvēli...
Vel viens Noah neviens pat par velti nenems delj tas naudas kas vinam liguma un to sniegumu,ko vins rada!Kam vajadzigs lodes grudejs,kas nevar ne sodinu ne pustalo iemest ar tadiem statiem un tik lielu algu,tur par to naudu sanak divi normali speletaji!Tak visam ir algu griezti,ko neviens nevelas aizpildit ar nekam nederigu NOAH!

     [+] [-]

, 2017-02-21 17:25, pirms 8 gadiem
Un vēl kas, Rouzam meistarība un talants nav pazuduši, vnk pēc traumām spēja parādīt visu meistarību ir pazudusi,fiziskais ir krities...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-21 18:19, pirms 8 gadiem
Būtu ideāls darījums. Ņujorkai ir problēmas ne tikai ar aizsardzību, bet arī ar uzbrukumu, kas brīžiem izskatās ar vēl lielāku haosu, kā man ar čomiem reizi pāris mēnešos sanākot kopā un uzkapājot. Rubio būtu tieši tāds spēlētājs, kas dotu kaut kādu organizāciju uzbrukumā. Ja uzbukumā vairs nebūtu haoss, tad tas mazinātos arī aizsardzībā..

     [+] [-]

, 2017-02-21 18:37, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Jabut tac ari kadiem pikiem, neticas ka Rouzs tiks iemainits pret vienu pasu Rubio!
Pret Rouzu nekādu piku nebūs, tas nu ir skaidrs. Būs Rikijs+Rush vai kāds rezervists pret Rouzu!

     [+] [-]

, 2017-02-21 19:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Ar Rubio nekas labāks nebūs, vajag PG ar piespēli un arī uzbrukumu. Ja Rubio nemet tos metienus, tad vairāk būs jāmet KP, kurš tā izskatās saguris. Vajag spēlētāju, kas 1vs1 arī var iemest bez Melo. Rouzs tāds ir, bet Rouzs nedod ārā brīviem uz 3pt, bet skrien ar galvu sienā! No KP puses tas ir labi, arī Melo puses tas ir labi, bet vai komandai būs vairāk uzvaras, stipri šaubos!
Nu ja dabus Redziju, vajadzetu but ok. Gan iemest var, gan piespeli atdot

     [+] [-]

, 2017-02-21 21:32, pirms 8 gadiem
iet uz to, ka darba valodā tajā firmā būs castellano.. . Ja vēl vienu garo šlangu no spāņu kanārijām noalgos.

     [+] [-]

, 2017-02-21 23:09, pirms 8 gadiem
Knicks vispirms vajag ģeometrijas speciālistu pieaicināt, lai izskaidro trisstūra definīciju.
Tad ar Hornačeku pie alus kausa pārrunāt play-off plusus un mīnusus (vai tos vispār vajag? liekas klapatas un vairāk spēļu)
Un beigās vienoties, ka visi nomet 10% algas, lai brīva vieta SC pārstāvim

     [+] [-]

, 2017-02-22 01:01, pirms 8 gadiem
kad mainīs prom KP? lūzeru komandā tak nav ko darīt