Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bertāns uzskata, ka pievienojies labākajai organizācijai pasaulē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bertāns uzskata, ka pievienojies labākajai organizācijai pasaulē
Dāvis Bertāns
Foto: baskonia.com

Ar Nacionālās basketbola asociācijas klubu Sanantonio "Spurs" līgumu noslēgušais latviešu uzbrucējs Dāvis Bertāns veltījis pateicības vārdus visiem, kuri palīdzējuši sasniegt izvirzīto mērķi.

"Aiz muguras ir smags ceļš, lai pievienotos labākajai organizācijai pasaulē. Esmu ļoti priecīgs un patīkami satraukts, ka varu sevi saukt par Sanantonio "Spurs" spēlētāju," mikroblogošanas vietnē Twittter rakstīja Dāvis Bertāns. "Esmu pateicīgs par lielisko iespēju, paldies ģimenei un draugiem, treneriem un komandas biedriem, komandām un līdzjutējiem, kuri man palīdzējuši ceļa laikā."

"Spēlēt Nacionālajā basketbola asociācijā - tas vienmēr bijis mans sapnis, un tagad ir jauns sākums un jauni mērķi, kurus sasniegt. Nevaru vien sagaidīt, kad varēšu uzvilkt sudraboti melno kreklu," norādīja 23 gadus vecais uzbrucējs, kurš pēdējās divas sezonas pavadīja Spānijā, pārstāvot "Laboral Kutxa" vienību.

Tiek vēstīts, ka starp Bertānu un Sanantonio "Spurs" noslēgta vienošanās uz divām sezonām, kuru laikā latvietis saņems četrus miljonus dolāru jeb 1,8 miljonus eiro sezonā. Pērn uzbrucējs Spānijas pusfinālistes rindās piedalījās 22 spēlēs, 24 laukumā pavadīto minūšu laikā izceļoties ar 8,5 punktiem un 3,5 atlēkušajām bumbām. No tālās distances Bertāns meta ar 41,6% precizitāti.

Kļuvis zināms, ka argentīniešu aizsargs Manu Džinobili, kurš nolēma atgriezties Sanantonio "Spurs" un aizvadīt vēl vienu sezonu, saņems 14 miljonus dolāru. Iespaidīgo summu (iepriekš noslēgtā vienošanās, kuras pagarināšana vai nepagarināšana atradās tikai argentīnieša rokās, paredzēja 2,9 miljonu algu) ļāva pieprasīt pastarītes Filadelfijas "76ers" piedāvājums - divi gadi un 30 miljoni.

Sanantonio "Spurs" 2013. gadā zaudēja Nacionālās basketbola asociācijas finālā, septiņās spēlēs atzīstot Maiami "Heat" pārākumu, tomēr nākamajā sezonā izdevās revanšēties un izcīnīt panākumu ar 4-1. Par vērtīgāko spēlētāju jeb MVP tika atzīts Kavai Lenards, kurš "Spurs" rindās nonāca vienā maiņas darījumā ar Bertānu.

Izmantotie resursi:
News, Sports, Business | San Antonio...

     [+] [-]

, 2016-07-15 14:08, pirms 8 gadiem
4 miljonus konvertējot uz Eiro sanāk 3,590,360.00 EUR

  +2 [+] [-]

, 2016-07-15 14:15, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: ja nespēlē visa pasaule hoķi, bet ja spēlētu vaitad kāds tur būtu labāks par Latviju.
Nu šis ir ģeniāls domu grauds

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 14:21, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Šeit ir Spānijas U-20 izlase, ko uzvarējām 2013 EČ!
Spain National Team News, Rumors, Roster,...

Ir kāds par kuru var teikt, ka viņš pelnīs miljonus ar basketbolu?
Tur visiem jau 22-23 gadi!
Skatos, ka daži ir tikuši līdz minūtēm ACB, bet nekā iespaidīga!
Daži tikuši lidz minutēm ACB? Vives no Valensijas ir starting five sasplēles vadītājs un viens no labākajiem PG visā ACB,un Daniel Diaz no Unicaja ir draftēts NBA otrajā kārtā,Noteikti šiem abiem jau tgd ir ļoti ienesīgi līgumi..+Vēl ferndandez un Suarez,otrais ir Bertāna bijušais komandas biedrs Bilbao,pilnīgi noteikti spēlē nozīmīgas lomas savās komandās ACB...+vel Olaizola spēlē minūtes ACB,gan jau vēl kāds...Un pats talantīgakais no 1993 gadu pauadzes Alex Abrines arī ir draftēts NBA un ir viens no Barselonas līderiem,viņš gan tajā u20 čempionātā nepiedalījās traumas dēļ

     [+] [-]

, 2016-07-15 14:47, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Cik bieži mēs spēlējam pret ASV, Spānijas, Francijas izlasēm, kam sastāvā ir daudz spēlētāju no NBA drafta?
NHL draftā ir 200 nummuri. NBA 60. RW pēc fiziskajiem rādītājiem ieliek jebkuram hokejistam, tā pat arī DJ, Lebis u.t.t
NHL ir pārvērtēta līga, Jāgrs spēlē vēl pensijas vecumā un ir viens no rezultatīvākiem komandā, basketā tādi brīnumi nenotiek, jo sportiskais līmenis ir krietni augstāks!

     [+] [-]

, 2016-07-15 14:53, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: NHL draftā ir 200 nummuri. NBA 60. RW pēc fiziskajiem rādītājiem ieliek jebkuram hokejistam, tā pat arī DJ, Lebis u.t.t
NHL ir pārvērtēta līga, Jāgrs spēlē vēl pensijas vecumā un ir viens no rezultatīvākiem komandā, basketā tādi brīnumi nenotiek, jo sportiskais līmenis ir krietni augstāks!
Braients- 60 punkti un 40 gadi?

     [+] [-]

, 2016-07-15 14:56, pirms 8 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Atradi ar ko saliidzinaat. U20 chempionaatos parasti speelee tie, kuriem nav pro liigumi vai grib paraadiit sevi skautiem. Labaakie parasti speelee u18 chempjos, bet ir pat gadiijumi, kad jau 16, 17 gados speeleetaajam ir pro liigums labaa klubaa un vinjam nevajag u18, piemeeram, Rubio. Paskatiijos u18 chempja sastaavus 2010. gadaa un tur ir vairaaki NBA speeleetaaji un taadi, kuri vareetu tur nokljuut liidziigi kaa Bertaans.
Nu nu ,te tu kko jauc...Skaties vai to pašu 2013.gada čempi,mūsu izlasē spēlēja gan Vecvagars,gan Bērziņš,Siliņš utt Visiem jau taja laikā bija profesionāļu līgumi kur nu kuram.Tajā pašā Spānijas u20 izlasē daudziem jau bija profesionāļu līgumi,piemēram,Daniel Diaz bija 3 gadu līgums ar Madrides Real par 1milj jau tajā laikā.Bet Francijas izlases sastāvā spēlēja Livio Jean Charles,kurš tajā vasarā tika draftēts NBA pirmajā kārtā.Arī Gadu jaunākais Antetunkonpo spēlēja tajā pašā čempionātā Grieķijas izlases sastāvā uzreiz pēc drafta(arī pirmā kārta) Tā kā šeit ir atkarīgs arī no katra paša spēlētāja,tai skaitā patriotisma,cieņu pret savu valsti utt..Piekrītu ,ka daudzi supertalanti jau izvēlas nespēlēt u20 izlasēs,bet ,Piemēram, Francijas un Spānijas izlasēs par 90 % katru gadu spelē labākie arī u20 izlasēs...

     [+] [-]

, 2016-07-15 14:59, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Braients- 60 punkti un 40 gadi?
Tu to tagad nopietni ?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:01, pirms 8 gadiem
Davis Bertans Stats, News, Videos, Highlights,...

izrādās, ka ne tikai SC žurnālisti reizēm nezin, ko raksta.. arī ESPN tā notiek, Bertāna player profile saka, ka dzimis Slovēnijā

  -2 [+] [-]

, 2016-07-15 15:01, pirms 8 gadiem
motofans125 rakstīja: Daži tikuši lidz minutēm ACB? Vives no Valensijas ir starting five sasplēles vadītājs un viens no labākajiem PG visā ACB,un Daniel Diaz no Unicaja ir draftēts NBA otrajā kārtā,Noteikti šiem abiem jau tgd ir ļoti ienesīgi līgumi..+Vēl ferndandez un Suarez,otrais ir Bertāna bijušais komandas biedrs Bilbao,pilnīgi noteikti spēlē nozīmīgas lomas savās komandās ACB...+vel Olaizola spēlē minūtes ACB,gan jau vēl kāds...Un pats talantīgakais no 1993 gadu pauadzes Alex Abrines arī ir draftēts NBA un ir viens no Barselonas līderiem,viņš gan tajā u20 čempionātā nepiedalījās traumas dēļ
1-2 spēlētāji, kas pelna vai pelnīs miljonus! Tālāk jau daži spēlētāji, kas var pelnīt līdz 500 tūkstošiem un iespējams vairāk! Pusei komandas- alga būs zem 200 tūkstoši vai vispār pametīs profesionālo basketbolu!

Spēj iedomāties, ka pusei no ASV, Kanādas U-20 izlases spēlētājiem- alga būs zem 200 tūkstošiem vai vispār pametīs hokeju?

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:02, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Tu to tagad nopietni ?
Visu sezonu bija komandas līderis pēc punktiem! Ar ko tas atšķiras no Jāgra?

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:05, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: NHL draftā ir 200 nummuri. NBA 60. RW pēc fiziskajiem rādītājiem ieliek jebkuram hokejistam, tā pat arī DJ, Lebis u.t.t
NHL ir pārvērtēta līga, Jāgrs spēlē vēl pensijas vecumā un ir viens no rezultatīvākiem komandā, basketā tādi brīnumi nenotiek, jo sportiskais līmenis ir krietni augstāks!
Pasaulē ir apmēram 500-600 hokejisti, basketbolisti, kas nopelna to miljonu sezonā! Vestbrūks nopelna gandrīz 2x vairāk par lielāko daļu hokejistu...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:10, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: NBA salīdzināt ar NHL 1:1?

1. Pasaulē cik ir basketbolistu? 20, 30 reizes vairāk, kā hokejistu? Nemeklēšu datus, bet nu 10x kā minimums točna.
2. NBA ir 2x mazāk vietu, nekā NHL
3. Basī izteikti izpaužas nigeru fiziskais pārākums, tādēļ baltajiem ir grūtāk.

Tak što viens nba špīlers vismaz kādiem 10 nhl'istiem atbilst.
1:1, ja runājam 500-600 hokejistiem, basketbolistiem, kas nopelna miljonu!

Top50 basketbolisti- nopelna krietni vairāk par top50 hokejistiem!

Skaidrs, ka labākie 2000 basketbolisti nopelna krietni vairāk, kā labākie 2000 hokejisti!

ASV, Kanādas, Krievijas U-20 izlasēs- 1/3 būs miljonāri, bet Spānijas, Serbijas, Itālijas, Francijas izlasēs- tikai katrs desmitais varēs tikt pie miljona!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:11, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: 1-2 spēlētāji, kas pelna vai pelnīs miljonus! Tālāk jau daži spēlētāji, kas var pelnīt līdz 500 tūkstošiem un iespējams vairāk! Pusei komandas- alga būs zem 200 tūkstoši vai vispār pametīs profesionālo basketbolu!

Spēj iedomāties, ka pusei no ASV, Kanādas U-20 izlases spēlētājiem- alga būs zem 200 tūkstošiem vai vispār pametīs hokeju?
ko tu murgo ? padomā cik daudz Hokeja līgu vēl ir , bez NHL?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:14, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Visu sezonu bija komandas līderis pēc punktiem! Ar ko tas atšķiras no Jāgra?
Atšķiras ar to, ka Jāgra komanda, ar Jāgru priekšgalā savā līgā ibija viena no labākajmā komandām, kamēr Leikeri ar Kobi bija viens liels smirdīgs sū...
Nezinu cik daudz tu seko līdzi NBA (spriežot pēc tā sūda ko raksti, ne pārāk), bet papēti kautkvai Kobes status pēdējos 2-3 gadus - spēlēja spēlēšanas pēc. Būtībā pēc ahileja varēja iet pensijā un miers būtu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:14, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: Bet nu tā kā jūs te salīdzinat basi un hoķi ir galīgi garām ar 6-7 labiem NBA spēlētājiem Latvija varētu mierīgi cīnīties pa medaļām, bet ar tik pat NHL superzvaigznēm varētu netikt play-off, protams, varētu arī tikt pie medeļām, bet arī bez NBA spēlētājiem basī vartikt pie medeļām. Jā basī ir labi panākumi jaunajiem eiropas čempionātos, bet tie nav ūber augstāki panākumi kā hoķī kur mūsu U izlases ir starp top10 pasaulē, ja nespēlē visa pasaule hoķi, bet ja spēlētu vaitad kāds tur būtu labāks par Latviju. Ir labi jaunie spēlētāji gan hoķī, gan basī, bet kamēr nebūs kādā sporta veidā medeļas lielajām izlasēm tikmēr kur pamats teikt, ka kāda ir labāka. katram tur ir savādāka situācija, bet abas ir apmēram vienā un tajā pašā vietā. Tik pat labi varu teikt, ka fucis ir priekšā, jo ir labāks vietējais čempis un ārzemju klubos, pietiekami labās līgās spēlē tik daudz Latviešu spēlētāji kā nekad.
Izstāsti, kādā veidā somi vinnēja nesen pasaules čempi hoķī?

3 spēlētāji taisīja rezultātu un 15 noturēja.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:15, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: ko tu murgo ? padomā cik daudz Hokeja līgu vēl ir , bez NHL?
Hokejā ir ap 40-50 profesionālo hokeju, bet ja tu tiec ASV, Kanādas U-20 izlasē, tad tā jau ir liela iespējamība, ka tiksi pie iespējas NHL!

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:17, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Hokejā ir ap 40-50 profesionālo hokeju, bet ja tu tiec ASV, Kanādas U-20 izlasē, tad tā jau ir liela iespējamība, ka tiksi pie iespējas NHL!
Ja tu tiec U20 kanādas vai ASV izlasē 99% iespējamība, ka tu jau esi draftēts, jo NHL draftē parasti 18-19 gadīgus čaļus

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:21, pirms 8 gadiem
motofans125 rakstīja: Nu nu ,te tu kko jauc...Skaties vai to pašu 2013.gada čempi,mūsu izlasē spēlēja gan Vecvagars,gan Bērziņš,Siliņš utt Visiem jau taja laikā bija profesionāļu līgumi kur nu kuram.Tajā pašā Spānijas u20 izlasē daudziem jau bija profesionāļu līgumi,piemēram,Daniel Diaz bija 3 gadu līgums ar Madrides Real par 1milj jau tajā laikā.Bet Francijas izlases sastāvā spēlēja Livio Jean Charles,kurš tajā vasarā tika draftēts NBA pirmajā kārtā.Arī Gadu jaunākais Antetunkonpo spēlēja tajā pašā čempionātā Grieķijas izlases sastāvā uzreiz pēc drafta(arī pirmā kārta) Tā kā šeit ir atkarīgs arī no katra paša spēlētāja,tai skaitā patriotisma,cieņu pret savu valsti utt..Piekrītu ,ka daudzi supertalanti jau izvēlas nespēlēt u20 izlasēs,bet ,Piemēram, Francijas un Spānijas izlasēs par 90 % katru gadu spelē labākie arī u20 izlasēs...
Nu es teicu ir nav pro liigums vai grib paraadiit sevi skautiem. Piemeeram, Silinju naakamajaa gadaa nenodrafteeja, Vecvagars palika Zalgiri un Berzinsh tika VEF.

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:23, pirms 8 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu es teicu ir nav pro liigums vai grib paraadiit sevi skautiem. Piemeeram, Silinju naakamajaa gadaa nenodrafteeja, Vecvagars palika Zalgiri un Berzinsh tika VEF.
Nav jau nekas jauns, ka nospēlējot labi kādā lielajā izlašu turnīrā spēletājs parasti drīz vien tiek pie jauna laba līguma

paskatamies kautvai futbolu, kas tur tagad notiek transferos pēc ĒČ

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:27, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Nav jau nekas jauns, ka nospēlējot labi kādā lielajā izlašu turnīrā spēletājs parasti drīz vien tiek pie jauna laba līguma

paskatamies kautvai futbolu, kas tur tagad notiek transferos pēc ĒČ
Nu kaa jau teicu grib paraadiit skautiem. Un tu jau saac runaat par pieaugusho chempionaatu ja kas, bet te runa iet par jaunieshu u16, u18, u20, bet futbolaa ir liidziigi. Un pagaidaam transfeeros nekas nav noticis sakaraa ar EC top speeleetaajiem.

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:29, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Atšķiras ar to, ka Jāgra komanda, ar Jāgru priekšgalā savā līgā ibija viena no labākajmā komandām, kamēr Leikeri ar Kobi bija viens liels smirdīgs sū...
Nezinu cik daudz tu seko līdzi NBA (spriežot pēc tā sūda ko raksti, ne pārāk), bet papēti kautkvai Kobes status pēdējos 2-3 gadus - spēlēja spēlēšanas pēc. Būtībā pēc ahileja varēja iet pensijā un miers būtu.
Nē nu skaidrs, ka NBA ir grūtāk tikt playoff, jo ikdienā jaspēlē pret top50- top100, kas saņem virs 10miljoniem, ko saņem tikai retais NHL un arī vienam spēlētājam ir krietni lielāka nozīme NBA!

Sākuma jautājums gan bija tāds, ka redz mēs spēlējam pret spēlētājiem, kas nebūs starp labākajiem top500 basketbolistiem un mums būs nākotne, bet tie hokejisti, kuri spēlē pret top500 hokejistiem- tiem nākotne nebūs!

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:32, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: 1:1, ja runājam 500-600 hokejistiem, basketbolistiem, kas nopelna miljonu!

Top50 basketbolisti- nopelna krietni vairāk par top50 hokejistiem!

Skaidrs, ka labākie 2000 basketbolisti nopelna krietni vairāk, kā labākie 2000 hokejisti!

ASV, Kanādas, Krievijas U-20 izlasēs- 1/3 būs miljonāri, bet Spānijas, Serbijas, Itālijas, Francijas izlasēs- tikai katrs desmitais varēs tikt pie miljona!
Kādā vispār sakarā tu te pin iekšā naudas ciparus!? Es par sportisko pusi, konkurenci runāju. Mazums, par ko kādam kaut kur maksā.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 15:38, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā vispār sakarā tu te pin iekšā naudas ciparus!? Es par sportisko pusi, konkurenci runāju. Mazums, par ko kādam kaut kur maksā.
Gribi teikt, ka NHL maksā neadekvātas algas, jo ir tikai 2 miljoni hokejistu?
Cik ir tie basketbolisti, kas sāk agrāk trenēties par hokejistiem?

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:44, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Šeit ir Spānijas U-20 izlase, ko uzvarējām 2013 EČ!
Spain National Team News, Rumors, Roster,...

Ir kāds par kuru var teikt, ka viņš pelnīs miljonus ar basketbolu?
Tur visiem jau 22-23 gadi!
Skatos, ka daži ir tikuši līdz minūtēm ACB, bet nekā iespaidīga!
Ja kas,tad basketbola visprestižākais eiropas turnīrs skaitās u-18! Kur spēlē pārsvarā nākošās eiropas zvaigznes! Tas pats Porzinģis drīz viens pelnīs tik daudz cik puse nhl komandas kopā! Ja pirmetam klāt tadu Valančunu,Antetekoumpo + vēl dažus jaunos eiropas talantus! Tad tur pēc peļnas vienā sezonā varēs uztaisīt 2 ar zvaiznēm labas nhl komandas ( varbūt nedaudz pārspīleju, bet doma skaidra) ! Un ja vēl piemet konkurenci , kāda ir basī un hoķī, tad padoma loģiski kurā sporta veida ir grūtak kļūt par pasaules līmeņa superzvaigzni!

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:45, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka NHL maksā neadekvātas algas, jo ir tikai 2 miljoni hokejistu?
Cik ir tie basketbolisti, kas sāk agrāk trenēties par hokejistiem?
Naudas ziņā es neko negribu teikt, jo pat īsti necentos iebraukt tavā domā, ko gribi pateikt. Tikai redzu, ka sāc bezsakarā kaut kādus naudas cipariņus saukt.
Komentārā 14:05 pateicu skaidrus srgumentus par SPORTISKO PUSI, salīdzinot NBA ar NHL. Ja kas konkrēts iebilstams šajā sakarā, lūdzu.

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:47, pirms 8 gadiem
Handbolisti ir vairāk kā hokejistu, bet trenēties sāk krietni vēlāk(vidēji 10-12 gados)! Attiecīgi arī algas Vācijas bundeslīgā ir krietni mazākas kā NHL!

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:50, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Cik ir tie basketbolisti, kas sāk agrāk trenēties par hokejistiem?
Un nezinu, kādā sakarā šo teici, bet kā papildus arguments arī ir skaidrs, ka basītī jau pamatos jābūt arī jau fiziski vai nu gara auguma, vai baigi veiklam. kamēr hoķī darbu atradīs arī vidēja auguma netalantīgi "darbarūķi" bet tas nu tā, piebilde.

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:54, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Handbolisti ir vairāk kā hokejistu, bet trenēties sāk krietni vēlāk(vidēji 10-12 gados)! Attiecīgi arī algas Vācijas bundeslīgā ir krietni mazākas kā NHL!
Un kā ar kērlingu ?

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:54, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Un nezinu, kādā sakarā šo teici, bet kā papildus arguments arī ir skaidrs, ka basītī jau pamatos jābūt arī jau fiziski vai nu gara auguma, vai baigi veiklam. kamēr hoķī darbu atradīs arī vidēja auguma netalantīgi "darbarūķi" bet tas nu tā, piebilde.
Nemaksā jau par konkurenci, bet par prasmēm! Vairāk prasmju- vairāk profesionāļu!

Indonēzijā arī daudzi spēlē basketbolu, bet ja salīdzina ar mūsu hokejistiem, tad daudziem es tur talantu un prasmes neredzu!

     [+] [-]

, 2016-07-15 15:58, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nemaksā jau par konkurenci, bet par prasmēm! Vairāk prasmju- vairāk profesionāļu!

Indonēzijā arī daudzi spēlē basketbolu, bet ja salīdzina ar mūsu hokejistiem, tad daudziem es tur talantu un prasmes neredzu!
Tu vispār saproti, kādu sviestu tu te raksti ? Kāds sakars Indonēzijas basketbolistiem ar Latvijas hokejistu talantu ?

pietiks dzert, ej paguli zem kāda krūma

     [+] [-]

, 2016-07-15 16:02, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nē nu skaidrs, ka NBA ir grūtāk tikt playoff, jo ikdienā jaspēlē pret top50- top100, kas saņem virs 10miljoniem, ko saņem tikai retais NHL un arī vienam spēlētājam ir krietni lielāka nozīme NBA!

Sākuma jautājums gan bija tāds, ka redz mēs spēlējam pret spēlētājiem, kas nebūs starp labākajiem top500 basketbolistiem un mums būs nākotne, bet tie hokejisti, kuri spēlē pret top500 hokejistiem- tiem nākotne nebūs!
Tad tavuprāt maksājot viduvējam spēlētājam lielāku algu, viņš spēlēs labāk ?
Par izlasēm šeit gan vairāk gāja runa par EČ, un ka tur mēs pamazām sākam kāpt uz augšu arī lielās izlases ziņā, ne tikai junioriem. Par tiem top 100, 200 vari beigt runāt, tāpat visiem ir skaidrs, ka labākie basketbolisti ir ASV, un no tā, kas viņiem ir pieejams, viņi varētu kaut 5-6 izlases uz OS sūtīt un tāpat visas tās izlases tur visus kārtīgi izsmērētu.

     [+] [-]

, 2016-07-15 16:07, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nemaksā jau par konkurenci, bet par prasmēm! Vairāk prasmju- vairāk profesionāļu!

Indonēzijā arī daudzi spēlē basketbolu, bet ja salīdzina ar mūsu hokejistiem, tad daudziem es tur talantu un prasmes neredzu!
Nēesi kādos demagoģijas kursos gājis? Tik daudz, kur pasaulē spēlē basi, bet viņš kā piemēru izdomās minēt kkādu valsti ar vismazākā auguma cilvēkiem
Joprojām nesaprotu, kādā sakarā Tu te vispār naudu piemini. Cik zinu, nba taču tagad visiem būs mega algas, tas kaut ko maina tagad?
Ja reiz maksā par prasmēm un to, kad sākuši trenēties, tad visiem vingrotājiem jābūt multimiljonāriem.

Tak beidz te tos naudas ciparus bezsakarā bāzt visur. Saku vēlreiz:

1.pasaulē vismaz 10x vairāk basketbolistu
2. NBA ir 2x mazāk vietu, nekā NHL
3. Basī izteikti izpaužas nigeru fiziskais pārākums, tādēļ baltajiem ir vēl grūtāk.

Neredzu pretargumentus uz to. Kāds te sakars ar naudu.

     [+] [-]

, 2016-07-15 16:22, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Tu vispār saproti, kādu sviestu tu te raksti ? Kāds sakars Indonēzijas basketbolistiem ar Latvijas hokejistu talantu ?

pietiks dzert, ej paguli zem kāda krūma
Sakars tāds, ka redz tā esot tā "konkurence"
20x lielāka konkurence pasaulē, jo visur pasaulē to spēlējot!

Vai konkurence uz vietu LBL komandā palielinās, ja kāds to spēlē Āzijā?

     [+] [-]

, 2016-07-15 16:24, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Tad tavuprāt maksājot viduvējam spēlētājam lielāku algu, viņš spēlēs labāk ?
Par izlasēm šeit gan vairāk gāja runa par EČ, un ka tur mēs pamazām sākam kāpt uz augšu arī lielās izlases ziņā, ne tikai junioriem. Par tiem top 100, 200 vari beigt runāt, tāpat visiem ir skaidrs, ka labākie basketbolisti ir ASV, un no tā, kas viņiem ir pieejams, viņi varētu kaut 5-6 izlases uz OS sūtīt un tāpat visas tās izlases tur visus kārtīgi izsmērētu.
Nu saakot ar ceturti izlasi ASV paraadiitos gruutiibas uzvareet OS un PC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja