Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džordans izvēlas Kobi, nevis Lebronu: "Pieci tituli ir vairāk nekā trīs"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Džordans izvēlas Kobi, nevis Lebronu: "Pieci tituli ir vairāk nekā trīs"
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas leģendārākais spēlētājs Maikls Džordans joprojām priekšroku dod Kobem Braientam, nevis Lebronam Džeimsam, kurš sasniedzis septiņus finālus pēc kārtas.

2013. gada ievadā Maikls Džordans norādīja, ka Kobe Braients ir labāks, jo viņš piecas reizes kļuvis par Nacionālās basketbola asociācijas čempionu, kamēr Lebrona Džeimsa kontā tobrīd bija tikai viens tituls. Pagājuši četri gadi, taču leģenda domas nav mainījusi.

Runājot ar savas Kalifornijas nometnes dalībniekiem, Džordans sacīja, ka domas nav mainījis. "Vai uzskatu, ka Lebrons ir labāks par Kobi? Nē. Pieci tomēr ir lielāks par trīs. Kobe ir ieguvis piecus titulus. Lebrons – trīs. Lai gan viņš bijis septiņos finālos pēc kārtas."

Džordans karjeras laikā izcīnīja sešus titulus, visus kopā ar Čikāgas "Bulls". Braients, kurš karjeru beidza pagājušajā vasarā, visus titulus ieguva kopā ar Losandželosas "Lakers". Tikmēr Džeimss divreiz triumfēja Maiami "Heat" rindās, bet 2016. gadā uzvarēja kopā ar Klīvlendas "Cavaliers".

Džordans visos sešos gadījumos tika atzīts par finālsērijas MVP, kā arī piecas reizes tika pie regulārās sezonas MVP balvas. Braienta kontā ir divas individuālās balvas finālā un viena regulārajā sezonā, kamēr Džeimss ticis pie trim finālsērijas MVP un četriem regulārajā sezonā.

Izmantotie resursi:
Michael Jordan still ranks Kobe Bryant over...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 15:23, pirms 7 gadiem
Pēc 15 gadiem Džordanam būs cits vārds, kuru saukt!
KRISTAPS PORZIŅĢIS

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 15:24, pirms 7 gadiem
Pē MJ teorijas Rodmens arī ir labāks par Lebron. 5 tituli kā nekā!

     [+] [-]

, 2017-08-03 15:29, pirms 7 gadiem
Un cik gredzenu ir Filam Džeksonam? Kobem un MJ pa abiem kopā ir tikai 11

     [+] [-]

, 2017-08-03 15:31, pirms 7 gadiem
Number 0 rakstīja: Pēc 15 gadiem Džordanam būs cits vārds, kuru saukt!
KRISTAPS PORZIŅĢIS
Bet kopā ar viņu gredzenus dabūs arī Noā, Hārdavejs, lietuviešu brīnums, visi, kam nebūs slinkums, izņemot varbūt Karmelo.

     [+] [-]

, 2017-08-03 15:38, pirms 7 gadiem
Tad jau Roberts Horijs>Maikls Džordans.

     [+] [-]

, 2017-08-03 15:39, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Bet kopā ar viņu gredzenus dabūs arī Noā, Hārdavejs, lietuviešu brīnums, visi, kam nebūs slinkums, izņemot varbūt Karmelo.
jā, un septītajā spēlē izšķirošo grozu gūs tieši Joakims no soda līnijas

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 15:39, pirms 7 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tad jau Roberts Horijs>Maikls Džordans.
ja domā tik strupi un bezsmadzeniski, tad jā, tev taisnība

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 15:39, pirms 7 gadiem
MJ G.O.A.T.
Kobijs ar Lebi visdrīzāk neapsteigs!

     [+] [-]

, 2017-08-03 15:40, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: ja domā tik strupi un bezsmadzeniski, tad jā, tev taisnība
Tas bija vienīgais Maikla arguments, ka 5 ir vairāk nekā 3.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 15:45, pirms 7 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tas bija vienīgais Maikla arguments, ka 5 ir vairāk nekā 3.
iekļaujot, protams, spēlētāju lomu, individiālo sniegumu.
Kobe bija killers, Lebrons ir universālāks, neesmu Lebrona fans, bet spēju domāt loģiski un lieku viņu 2. vietā "spēlētāju rangā"
bet nevajag rakstīt muļķības

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 16:03, pirms 7 gadiem
Gribētos teikt, ka LBJ ir pārvērtētākais spēlētājs ever, bet manas domas noteikti ietekmē tas, ka man viņš kā basketbolists liekas "mīksts". Kobe tomēr, vismaz manās acīs, ir pakāpi augstāk, pat neskatoties uz to, ka 5>3.

     [+] [-]

, 2017-08-03 16:15, pirms 7 gadiem
5 gredzeni ir vienīgais iemesls, kāpēc vispār piemin Kobi. LBJ visos statistikas rādītājos ieliek Kobi, un bez šaubām Lebrons ir 2. labākais spēlētājs vēsturē. Neticu, ka MJ kāds vispār kādreiz pārspēs. Lebrons bija vistuvāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 16:28, pirms 7 gadiem
Nu tad es izvēlos Raselu nevis Džordanu. 11 tituli ir vairāk nekā 6

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 16:29, pirms 7 gadiem
oliversolivers rakstīja: Pē MJ teorijas Rodmens arī ir labāks par Lebron. 5 tituli kā nekā!
Bilam Raselam 11 tituli.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 16:32, pirms 7 gadiem
lai arī šis apgalvojums nāk no paša GOAT, tomēr izvēlēšos nepiekrist! vispār spēlētāju vērtēšana tīri pēc gredzenu daudzuma ir nepareiza, tādā gadījumā vadoties pēc šīs analoģijas Robert Horry ir labāks nekā MJ, jo viņam ir 7 gredzeni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 16:35, pirms 7 gadiem
ensure rakstīja: Gribētos teikt, ka LBJ ir pārvērtētākais spēlētājs ever, bet manas domas noteikti ietekmē tas, ka man viņš kā basketbolists liekas "mīksts". Kobe tomēr, vismaz manās acīs, ir pakāpi augstāk, pat neskatoties uz to, ka 5>3.
pārvērtētākais? kādā ziņā tieši pārvērtētākais, pēc kādiem kritērijiem tu šādi spriedi? kas ir tas ko viņš nav sasniedzis? 3 tituli, 4MVP, 3 finals MVP manā skatījumā neliekās kā pārvērtēšana! es teiktu, ka viņš noteikti nav pārvērtēts, es teiktu, ka viņš ir nepamatoti bieži nīstākais

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 16:35, pirms 7 gadiem
Pēc MJ loģikas sanāk, ka Lebron James=James Jones > Hakeem Olajuwon > Darko Milicič > Andris Biedrins=Chris Paul=James Harden=Carmelo Anthony
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 16:37, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Es domāju Lebi ātri aizmirsīs kad viņs beigs spēlēt , Kobe tomēr Lakers leģenda , Lakers manai paaudzei asociējas ar Kobi !!!
nu ko var runāt muļķības, tik pat daudz cilvēkiem LBJ ir leģenda! Katrai paaudzei savas leģendas! grozies kā gribi atzīsti vai nē, bet LBJ ir veidojis šo līgu pēdējos padsmit gadus un nav neviens lielāks par viņu!

     [+] [-]

, 2017-08-03 16:37, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Kobe nav papi.is tik daudz finālus , varbūt tāpēc tāds salīdzinājums !!!
Tad labāk ir netikt playoff vai zaudēt pirms fināliem? Loģika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 17:07, pirms 7 gadiem
Vērtēt tikai pēc titulu skaita un zaudējumiem finālos ir visai stulbi. Arī pēc tikai statiem vērtēt ir visai bezjēzīgi.

Laiki mainās, mainās arī basketbols. Neviens nav mūžīgs, arī MJ.

Vienmēr būs diskusija par to kurš ir labāks:
- Vilts, jo viņš vienīgais iemetis 100 punktus
- MJ ar 6-0 finālos
- LBJ dēļ saviem fiziskajiem dotumiem un statiem PO
- Rasels ar saviem 11 tituliem
- Varbūt nākotnē labākais būs Lonzo Bols
Un vēl jau ir vesala rinda par ko fanot, atbalstīt, turēt GOAT godā: Maģiskais, Bērds, Kobe, O'Nīls, Dankans, Olajdžuvons utt.

Manās acīs labākais LBJ, jo esmu uzaudzis sktoties kā viņš spēlē, citam labākais MJ, jo viņš uzauga MJ laikā, vēl kādam labākais ir Kobe

     [+] [-]

, 2017-08-03 17:15, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: nekā īpaša viņā nav (skapis ) !!
ļoti spēcīga argumentācija! zini vecīt šis ir tas gadījuma, ja nav ko teikt un īsti nejēdz ko teikt, tad labāk paklusē!

     [+] [-]

, 2017-08-03 17:16, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Vērtēt tikai pēc titulu skaita un zaudējumiem finālos ir visai stulbi. Arī pēc tikai statiem vērtēt ir visai bezjēzīgi.

Laiki mainās, mainās arī basketbols. Neviens nav mūžīgs, arī MJ.

Vienmēr būs diskusija par to kurš ir labāks:
- Vilts, jo viņš vienīgais iemetis 100 punktus
- MJ ar 6-0 finālos
- LBJ dēļ saviem fiziskajiem dotumiem un statiem PO
- Rasels ar saviem 11 tituliem
- Varbūt nākotnē labākais būs Lonzo Bols
Un vēl jau ir vesala rinda par ko fanot, atbalstīt, turēt GOAT godā: Maģiskais, Bērds, Kobe, O'Nīls, Dankans, Olajdžuvons utt.

Manās acīs labākais LBJ, jo esmu uzaudzis sktoties kā viņš spēlē, citam labākais MJ, jo viņš uzauga MJ laikā, vēl kādam labākais ir Kobe
ļoti labi teikts, piekrītu katram vārdam!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 17:31, pirms 7 gadiem
Ja nebūtu Pippen's & teicamie Chicago lomu spēlētāji, kā arī -Fils Džeksons, tad Džordanam būtu apaļi 0 tituli. Protams, fantastisks spēlētājs, taču- viņa viedoklis (arī) atgādina aizsardzības pozīciju

     [+] [-]

, 2017-08-03 18:43, pirms 7 gadiem
Kā var nesaprast. Stats definē un ievieto tevi sarunā par vienu no labākajiem. Gredzeni noteiks un izšķirs starp vairākiem par to, kurš ir labākais. Labākie nemaz neskaita tos scrubs, kam ir daudz tituli kā Horry, utt, jo tādiem nav stats, kas viņus ievieto sarunā starp labākajiem. Tik daudzi šo nesaprot. Nu nav viņs tik stulbs, cik jūs, lai domātu, ka TIKAI gredzeni izšķir visu. Stats ziņā gan Kobe, gan LBJ ir iekļauti starp labākajiem all time. Ja LBJ būs 5 vai 6 rings, MJ teiks, ka LBJ ir labāks. LOĢISKI!!!!

     [+] [-]

, 2017-08-03 18:52, pirms 7 gadiem
K.O.Z rakstīja: Kā var nesaprast. Stats definē un ievieto tevi sarunā par vienu no labākajiem. Gredzeni noteiks un izšķirs starp vairākiem par to, kurš ir labākais. Labākie nemaz neskaita tos scrubs, kam ir daudz tituli kā Horry, utt, jo tādiem nav stats, kas viņus ievieto sarunā starp labākajiem. Tik daudzi šo nesaprot. Nu nav viņs tik stulbs, cik jūs, lai domātu, ka TIKAI gredzeni izšķir visu. Stats ziņā gan Kobe, gan LBJ ir iekļauti starp labākajiem all time. Ja LBJ būs 5 vai 6 rings, MJ teiks, ka LBJ ir labāks. LOĢISKI!!!!
Kāds nesaprot sarkasmu. Ja nopietni, tad Kareem Abdul-Jabbar ir gan stati, gan 6 gredzeni, tas pats arī Bob Cousy, John Havlicek 8 gredzeni un Bill Russell 11 gredzeni. Nesaku, ka viņi ir labāki par MJ, bet viņiem ir gan stati, gan gredzeni.

     [+] [-]

, 2017-08-03 18:58, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Kāds nesaprot sarkasmu. Ja nopietni, tad Kareem Abdul-Jabbar ir gan stati, gan 6 gredzeni, tas pats arī Bob Cousy, John Havlicek 8 gredzeni un Bill Russell 11 gredzeni. Nesaku, ka viņi ir labāki par MJ, bet viņiem ir gan stati, gan gredzeni.
Es nevienu precīzi neminēju, no problem. Vienkārši daudzi te pārprot un nedomā. Līdz ar to veidojas strīdi utt.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 19:22, pirms 7 gadiem
Interesanti. Vispār jau MJ uzdeva jautājumu kurš ir labāks Kobe vai LBJ. Netika jautāts par citiem spēlētājiem. Tāpat kā Jums visiem ir viedoklis par to kurš ir labāks arī MJ ir savs viedoklis un viņš to pateica - viņaprāt Kobe ir labāks.
Par ko ir cepiens?

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:12, pirms 7 gadiem
Es kaa izbijis basketbolists teiktu,ka Lebronam nav paveicies ar treneri...Fils ar Lebronu arii 10 titulus izciiniitu...Nu godiigi,ja paskataas kaada komanda ir Cavs,kad Lebronam ir slimiibas lapa=0 Lakers bez Kobes arii neizskatiijaas slikti...bet nu seciiba vareetu buut shaada Jordans Lebrons Kobe...

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:00, pirms 7 gadiem
pamuļķis rakstīja: Ja nebūtu Pippen's & teicamie Chicago lomu spēlētāji, kā arī -Fils Džeksons, tad Džordanam būtu apaļi 0 tituli. Protams, fantastisks spēlētājs, taču- viņa viedoklis (arī) atgādina aizsardzības pozīciju
Nu beidz vecais, Lebronam bija Wade un Bosh, Irving un Love, un tā pat Kobem bija Šaks, un tad Gazols un ķipa Bainums vai Odoms, bet tā, ka Kobes un Džordana komandās bija divi superstāri, bet Lebrona komandās tomēr ir bijušas 3 superzvaigznes! Tādi paši fakti kā jūsu statistikas salīdzinājumi.

     [+] [-]

, 2017-08-04 07:34, pirms 7 gadiem
Tak ko var ņemties. Lebrons norakstija sevi aizejot uz MIA, tagad atgriežas CAVS un atkal jau taisas prom - Smieklīgi runāt par labāko spēlētāju, ja šim regulāri kāds ir vainīgs pie tā ka zaudē.. Kobe ir labāks nejau dēļ gredzeniem, bet dēļ tā ka savus fanus nepameta spēlējot kopā pat ar miskastniekiem un velkot vienatnē komandu uz priekšu. Kādam vispāŗ kādreiz bija šaubas, ka Kobe vai MJ var spēlēt kādā citā komandā? Visi vienmēr klaigā par patriotismu un uzticību pret komandu un faniem, bet par LBJ uzticību pret savu dzimto štatu un saviem faniem jau visi ir aizmirsuši, arī paši CAVS fani...

     [+] [-]

, 2017-08-04 09:55, pirms 7 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tad jau Roberts Horijs>Maikls Džordans.
Bills Russels tad ir vislabakais, jo viņam vienam pašam 11 tituli. Turklāt viņš arī bija atslēga uz šiem tituliem! Bet nu ja tagad piesienas tupi vārdiem, tad jau tev ir taisnība Tikai Hory bija role player un bija čempionu komandās, kamēr MJ un Kobe vilka visu vezumu! LJ ar velk, bet nu nav tas krampis, kas bija tiem abiem.

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:00, pirms 7 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: 5 gredzeni ir vienīgais iemesls, kāpēc vispār piemin Kobi. LBJ visos statistikas rādītājos ieliek Kobi, un bez šaubām Lebrons ir 2. labākais spēlētājs vēsturē. Neticu, ka MJ kāds vispār kādreiz pārspēs. Lebrons bija vistuvāk
Statistiskā labāks, jā universālāks ir LJ. Ja salīdzina spēles stilu, tad Kobe ir viennozīmīgi tuvākais MJ. Bet LJ mentāli atpaliek no tiem abiem, vēl Heat pirmajā sezonā LJ pazuda finālā. Kobe vienmēr bijis līderis komandā un vilcis komandu gan spēles ziņā, gan mentālā ziņā. Tur LJ atpaliek no Kobes! Bet objektīvi otra tāda nav kā LJ.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 10:46, pirms 7 gadiem
LBJ ir atlētisma, caurgājienu, danku mašīna ar ļoti labu tehnisko bāzi un 3 tituliem aiz jostas, bet viņš nekad nesasniegs tādu sajūsmu, kādu ap sevi ir sasnieguši Maikls Džordans, Lerijs Bērds, Īrvins Džonsons, Kobe Braients, Tims Dankans vai tas pats Dirks Novickis. Visi nosauktie spēlētāji kļuva par čempioniem ar savām komandām un gāja cauri visiem labajiem un sliktajiem brīžiem, kas tām komandām ir bijuši. Tā viņi kļuva par klubu leģendām.
LBJ ir vislielākais talants līgas vēsturē, bet ar savu lēmumu pamest Klīvlendu viņš pārvilka strīpu iespējai, ka kāds viņu sauks par īstu cīnītāju. Ja viņš būtu palicis Klīvlendā un visu šo gadu laikā ieguvis kaut vai vienu titulu, tad viņš būtu GOAT, bet tā pat 6 tituli neko nedotu, jo kopš Klīvlendas pamešanas LBJ pievienojas tikai gatavām komandām un pie pirmās iespējas sūdzas, cik viņiem grūti ar sastāvu. Tā nav GOAT attieksme. Tas pats attiecas uz KD. Kā cilvēks viņš sasniedza savu sapni un ieguva titulu, viņš ir viens no labākajiem savas paaudzes spēlētājiem, bet dēļ pārejas uz GSW viņam nekad nebūs tādas slavas kā tiem spēlētājiem, kurus minēju iepriekš.

     [+] [-]

, 2017-08-04 12:03, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: LBJ ir atlētisma, caurgājienu, danku mašīna ar ļoti labu tehnisko bāzi un 3 tituliem aiz jostas, bet viņš nekad nesasniegs tādu sajūsmu, kādu ap sevi ir sasnieguši Maikls Džordans, Lerijs Bērds, Īrvins Džonsons, Kobe Braients, Tims Dankans vai tas pats Dirks Novickis. Visi nosauktie spēlētāji kļuva par čempioniem ar savām komandām un gāja cauri visiem labajiem un sliktajiem brīžiem, kas tām komandām ir bijuši. Tā viņi kļuva par klubu leģendām.
LBJ ir vislielākais talants līgas vēsturē, bet ar savu lēmumu pamest Klīvlendu viņš pārvilka strīpu iespējai, ka kāds viņu sauks par īstu cīnītāju. Ja viņš būtu palicis Klīvlendā un visu šo gadu laikā ieguvis kaut vai vienu titulu, tad viņš būtu GOAT, bet tā pat 6 tituli neko nedotu, jo kopš Klīvlendas pamešanas LBJ pievienojas tikai gatavām komandām un pie pirmās iespējas sūdzas, cik viņiem grūti ar sastāvu. Tā nav GOAT attieksme. Tas pats attiecas uz KD. Kā cilvēks viņš sasniedza savu sapni un ieguva titulu, viņš ir viens no labākajiem savas paaudzes spēlētājiem, bet dēļ pārejas uz GSW viņam nekad nebūs tādas slavas kā tiem spēlētājiem, kurus minēju iepriekš.
šim pat kā LJ atbalstītājs piekrītu par visiem 100%

     [+] [-]

, 2017-08-04 12:06, pirms 7 gadiem
Robis rakstīja: Tak ko var ņemties. Lebrons norakstija sevi aizejot uz MIA, tagad atgriežas CAVS un atkal jau taisas prom - Smieklīgi runāt par labāko spēlētāju, ja šim regulāri kāds ir vainīgs pie tā ka zaudē.. Kobe ir labāks nejau dēļ gredzeniem, bet dēļ tā ka savus fanus nepameta spēlējot kopā pat ar miskastniekiem un velkot vienatnē komandu uz priekšu. Kādam vispāŗ kādreiz bija šaubas, ka Kobe vai MJ var spēlēt kādā citā komandā? Visi vienmēr klaigā par patriotismu un uzticību pret komandu un faniem, bet par LBJ uzticību pret savu dzimto štatu un saviem faniem jau visi ir aizmirsuši, arī paši CAVS fani...
Neaizmirsīsim, ka Kobe bija gatavs pamest Lakers, ja tie neuzbūvēs čempionu komandu, ko menedžments arī izdarīja. Tā, ka nevajag tik ļoti pārslavēt Kobes lojālumu. Ko Cavs 1.cēlienā izdarīja, lai dotu LJ iespēju cīnīties par titulu? Neko.