Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim rezultatīvākā spēle divu gadu laikā un iespaidīgs double-double

Porziņģim rezultatīvākā spēle divu gadu laikā un iespaidīgs double-double
Kristaps Porziņģis izpilda metienu. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā ārkārtīgi rezultatīvu sniegumu Teksasas derbijā demonstrējis Kristaps Porziņģis, kurš Lukas Dončiča prombūtnes laikā Hjūstonas "Rockets" grozā iemeta 35 punktus. Tomēr pat šāds sniegums neglāba latvieša pārstāvēto Dalasas "Mavericks" no zaudējuma - 121:128.

Kristaps Porziņģis aizvadīja šosezon savu rezultatīvāko spēli. 35 minūtēs un 33 sekundēs viņš guva 35 punktus (1p. 10/13, 2p. 11/16, 3p. 1/4), izcīnīja 12 atlēkušās bumbas, no tām trīs uzbrukumā, bloķēja vienu metienu, divreiz pārtvēra bumbu, kā arī pieļāva četras kļūdas, saņēma trīs piezīmes un spēli pabeidza ar +/- rādītāju mīnus 11.

Tā bija Porziņģa dalīti piektā rezultatīvākā spēle karjerā. Tik daudz punktu viņš nebija guvis vairāk nekā divus gadus, kad 2017. gada 12. decembrī Losandželosas "Lakers" grozā sameta 37 punktus. Latviešu uzbrucējam šī bija rezultatīvākā spēle Dalasas "Mavericks" rindās. Līdz šim labāko sniegumu uzbrukumā viņš demonstrēja 2019. gada 27. oktobrī pret Portlendas "Trail Blazers". Sezonas trešajā spēlē Porziņģis guva 32 punktus, tomēr "Mavericks", līdzīgi kā šonakt, neuzvarēja (119:121).

Kristapa Porziņģa 11 rezultatīvākās spēles NBA

#DienaSpēleLaiksPunkti
105.11.2017Knicks – Pacers (W)38:1640
230.10.2017Knicks – Nuggets (W)34:1438
303.11.2017Knicks – Suns (W)31:1237
312.12.2017Knicks – Lakers (W)40:0537
516.11.2016Knicks – Pistons (W)40:0135
501.02.2020Rockets – Mavericks (L)35:3335
713.12.2016Suns – Knicks (L)41:5734
711.11.2017Knicks – Kings (W)26:3734
921.10.2017Knicks – Pistons (L)34:4733
1029.10.2017Cavaliers – Knicks (W)35:4832
1027.10.2019Mavericks – Blazers (L)34:2332

Porziņģis šonakt laukumā pavadīja 35:33 minūtes, kas ir pārliecinoši lielākais spēles laiks, atgriežoties pēc nesenās ceļgala traumas. Iepriekšējās piecās spēlēs viņš laukumā bija vidēji 24,9 minūtes, visilgāk esot pret Losandželosas "Clippers" (27:04 minūtes).

Pat ar Porziņģa efektīvo spēli uzbrukumā, traumu dziedējot Lukam Dončičam, un centru iztrūkumu "Rockets" sastāvā Hjūstonai savu līdzjutēju klātbūtnē izdevās pārspēt Dalasu ar 128:121. Garākie spēlētāji, ko "Rockets" sūtīja laukumā, bija Denjuels Hauss un Tābo Sefološa, kuru norādītie augumi ir vien 198 centimetrus augsti, ko atspoguļoja cīņa zem groziem, "Mavericks" dominējot atlēkušajās bumbās (52:37).

Mājinieki ar savu small-ball sastāvu braši turējās pretī nesalīdzināmi garākajiem Porziņģim un Maksimiliānam Klēberam. "Rockets" auguma deficītu kompensēja ar izcilu precizitāti no tālienes, realizējot 21 no 45 (46,7%) trejačiem, kamēr "Mavericks" spēja atbildēt ar 14 no 36 (38,9%).

Lielāko pienesumu uzbrukumā uzvarētājiem sniedza līgas pārliecinoši rezultatīvākais vīrs Džeimss Hārdens, kurš izcēlās ar 35 punktiem (1p. 9/10, 2p. 4/11, 3p. 6/14) un 16 atlēkušajām bumbām, un Rasels Vestbruks, kuram 32 punkti (1p. 6/7, 2p. 13/27, 3p. 0/1) un deviņas rezultatīvas piespēles.

Teju visu spēli vadībā atradās "Rockets", tomēr "Mavericks" pretiniekus tālāk par 18 punktiem neatlaida. Lai gan rezultāts pirms ceturtās ceturtdaļas Dalasai bija nelabvēlīgs (85:101), ar Seta Karija diviem precīziem trejačiem un pustālo viesi rezultāta starpību sadeldēja līdz sešiem punktiem.

Vēlāk, laukumā dodoties latviešu uzbrucējam, "Mavericks" bija tuvu, lai izlīdzinātu rezultātu, Porziņģim gūstot deviņus komandas punktus pēc kārtas - 113:118. Tomēr vairāk grozu Porziņģis neguva, un "Rockets" nosargāja pārsvaru, pateicoties Hārdena un Vestbruka gūtajiem punktiem galotnē - 128:121.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks41-687.2%1.Lakers36-1078.3%
2.Raptors35-1471.4%2.Nuggets33-1568.8%
3.Celtics32-1568.1%3.Clippers33-1578.8%
4.Heat32-1568.1%4.Jazz32-1666.7%
5.Pacers31-1764.6%5.Rockets30-1862.5%
6.76ers31-1863.3%6.Mavericks29-1960.4%
7.Magic21-2743.8%7.Thunder29-2059.2%
8.Nets21-2644.7%8.Grizzlies24-2450.0%
9.Bulls19-3237.3%9.Spurs21-2644.7%
10.Wizards16-3134.0%10.Trail Blazers21-2743.8%
11.Pistons17-3334.0%11.Suns20-2742.6%
12.Hornets16-3233.3%12.Pelicans19-2939.6%
13.Knicks13-3626.5%13.Kings18-3037.5%
14.Cavaliers13-3626.5%14.Timberwolves15-3231.9%
15.Hawks13-3626.5%15.Warriors10-3920.4%
Slēpts komentārs: Rauliits

 +12 [+] [-]

, 2020-02-01 05:19, pirms 5 gadiem
Rauliits rakstīja: Neka iespaidiga, ja redzeji speli
Nerunā muļķibas!

  +3 [+] [-]

, 2020-02-01 05:19, pirms 5 gadiem
KP labākā spēle Mavs sastāvā. Pietrūka tikai uzvaras.
Ļoti interesanti ka bez Dončiča KP spēlē krietni labāk, krietni vairāk rebus vāc un arī pt gūst.
Vai tiešām tas skaidrojams ar Dončiča parāk individuālo spēli ?vai kāds cits tam iemesls?

 +13 [+] [-]

, 2020-02-01 05:21, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: KP labākā spēle Mavs sastāvā. Pietrūka tikai uzvaras.
Ļoti interesanti ka bez Dončiča KP spēlē krietni labāk, krietni vairāk rebus vāc un arī pt gūst.
Vai tiešām tas skaidrojams ar Dončiča parāk individuālo spēli ?vai kāds cits tam iemesls?
Komanda KP izmanto daudz vairāk...Ar Dončiču pārsvarā jāstāv uz 3-p līnijas.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-01 05:22, pirms 5 gadiem
diezgan neinteresanta spēle, bet KP labi nokapāja

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 05:22, pirms 5 gadiem
bez Dončiča ir saspēle.
Tiesa jāpiezīmē ,ka raķetēm nebija pamatcentra.

  +8 [+] [-]

, 2020-02-01 05:22, pirms 5 gadiem
Brunsons ir vnk traģisks un tas tā maigi sakot. Redita šo pēc pilnas programmas lamā. Cik daudz spēles viņš ir noracis šogad...

KP labs, viņš ir kas vairāk par "floor stretcher" un to varēja labi redzēt.

  +6 [+] [-]

, 2020-02-01 05:25, pirms 5 gadiem
KP malacis,bez lukas skatāmāka spēle.Ar luku būtu šausmas šajā spēlē,visticamāk zaudējums ar -20.tā turpināt KP!!

  +9 [+] [-]

, 2020-02-01 05:27, pirms 5 gadiem
Rauliits rakstīja: Neka iespaidiga, ja redzeji speli
Ej izgulies trollīt!

 +10 [+] [-]

, 2020-02-01 05:28, pirms 5 gadiem
Rauliits rakstīja: Neka iespaidiga, ja redzeji speli
Jā nebija traki danki un metieni no centra. Bet gan pārliecinoša spēle, iemesti savi metieni un izmantotas iespējas uz soda līnijas. Ir skaidrs, ka bez Dončiča laukumā Porziņģis jūtas labāk, kā līderis un nemet pie pirmās iespējas.

     [+] [-]

, 2020-02-01 05:36, pirms 5 gadiem
Bārklijam šitā spēle patiks!

  -1 [+] [-]

, 2020-02-01 05:39, pirms 5 gadiem
naninoi rakstīja: bez Dončiča ir saspēle.
Tiesa jāpiezīmē ,ka raķetēm nebija pamatcentra.
pie kam jaunais maws centrs ir diezgan pašvaks

  -1 [+] [-]

, 2020-02-01 05:59, pirms 5 gadiem
Chelubejs rakstīja: pie kam jaunais maws centrs ir diezgan pašvaks
pieļauju,ka viņš vēl neizprot maws taktiku

  -1 [+] [-]

, 2020-02-01 06:08, pirms 5 gadiem
Daudz jau netrūka, lai pārsteigtu Hjūstonu; manuprāt iegāza kļūdas un neapārdomātas sadarbības uzbrukumā izšķirošajos brīžos. Nenoliedzami Hārdens "iztrakojās" pašā galotnē, lai gan viņam visai švaki ar metieniem no spēles veicās vairāk kā 30 minūtēs.

Varētu teikt arī tā:"Ne katru cīņu var uzvarēt, bet katrā cīņā var veidot pamatu turpmāko cīņu uzvarām."

Par Kristapa un viņa komandas paveikto aizvadītajā spēlē, līdz galam nepaveikto darbu jauns raksts un videoapskats arī šeit:

NBA. Izcila spēle Porziņģim, tomēr ar to par...

  +2 [+] [-]

, 2020-02-01 06:38, pirms 5 gadiem
KP pragmatiski izmantoja savas iespējas, pie labākas veiksmes pret šādu aizsardzību savāktu arī 45 un vairāk.

Hjūstona spēlēja "small ball", gudri atbrīvojās uz tālmetieniem un tie sakrita grozā. Dallasa centās tikt līdzi, taču kāds vienmēr tika apspēlēts vai nokavēja. Lielais jautājums - kāpēc šādā situācijā nelaist Bobanu un nespēlēt uz groza apakšu?

  -3 [+] [-]

, 2020-02-01 06:40, pirms 5 gadiem
Chelubejs rakstīja: pie kam jaunais maws centrs ir diezgan pašvaks
Kopumā pašvaks, bet bija arī labas epizodes. Domāju, ka viņš, tāpat kā Klebers un pat KP, spēlējot pret galvastiesu īsākiem, bet ātrākiem pretiniekiem nejutās "komforta zonā."

  -1 [+] [-]

, 2020-02-01 06:40, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: KP labākā spēle Mavs sastāvā. Pietrūka tikai uzvaras.
Ļoti interesanti ka bez Dončiča KP spēlē krietni labāk, krietni vairāk rebus vāc un arī pt gūst.
Vai tiešām tas skaidrojams ar Dončiča parāk individuālo spēli ?vai kāds cits tam iemesls?
Nu pirmo vijoli var tikai viens spēlēt
Slēpts komentārs: Bludnij sin Masķera TAEKWONDO

  -1 [+] [-]

, 2020-02-01 06:55, pirms 5 gadiem
Pietrūka otra stabila scorera, nebūtu Brunsons aizskrējis vienatnē glābt tēviju un iedūries blokos, varēja izspēlēt un izglābties. Bet KP iepriecināja.
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +12 [+] [-]

, 2020-02-01 07:23, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā redzams Lukas diezgan trūkst. Nav normāla PG.... Porziņģis nenospēlēja tik savādāk kā iepriekš, vienkārši trāpīja metienus, ar kuriem bija iepriekš problēma, tāpēc daža sajūsmu te nesaprotu. Toties brīži defs viņam bija sliktāks kā parasri.
Atkal Tu glupības raksti. Parasti KP spēlē uz perimetra un uzbrūk ar seju pret grozu. Šodien viņš daudz biežāk viņš gāja "uz ūsiņas", saņēma bumbas pretiniekam neaizsniedzamā augstumā un vēsā mierā lādēja tās grozā.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 07:26, pirms 5 gadiem
Metiens izskatijās tehniski uzlabojies. Vasarā pie tā jāstrādā vairāk, kā pie fiziskā, tad jau būs ok.
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Brokeris
Slēpts komentārs: alex_da_silva_817787708613488
Slēpts komentārs: teamo
Slēpts komentārs: teamo

  +5 [+] [-]

, 2020-02-01 08:07, pirms 5 gadiem
Brokeris rakstīja: Ubags. Protams, ka 0 piespēles - melnais caurums. 25% no 3 punktu līnijas - nožēlojami. -11, kas nozīmē, ka komanda spēlēja labāk bez viņa laukumā (+4). 4 kļūdas. 3 garām aizmesti sodi. Vāji, ļoti vāji.

Smieklīgākais ir tas, ka Hjūstona Podriņķi pilnībā nerespektēja - visu spēli nospēlēja ar mazo sastāvu. Un pareizi darīja, protams. Jebkurš prasmīgs garais būtu salādējis vismaz 60 punktus viņu grozā, bet Podriņķis ir Podriņķis - tas knapi 30 punktus savāca.

Un, protams, zaudējums galā. Bez Lukas nav aršana.
Domāju,ka turēsi buru,bet eh...iekomentēji pilnīgi lētu bezargumentu tuftu. Puberti,tavas akcijas tikko riktīgi nokrita,nu nevelc ne tuvu tu vecajai heiteru bimbambola gvardei! Mācies bērns.

 +10 [+] [-]

, 2020-02-01 08:13, pirms 5 gadiem
Brokeris, teamo ir gaiļi tapsē viens otru. Turpiniet tādā pat garā gailīši
Slēpts komentārs: teamo

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 08:31, pirms 5 gadiem
Porzingis nevis Podrinkis

Porzingis izskoloja Hārdenu un co kā mazos ežus, ierādija visiem vietu

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 08:34, pirms 5 gadiem
Ko līdz laba individuālā statistika ,ja komanda zaudē.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-01 08:37, pirms 5 gadiem
Domāju, ka te ir tikai viens poda riņķis - Brokeris, bet izrādās te ir podriņķu saiets 😄😄😄
Tiešām troļļo kā nabagi, 5gadīga bērna līmenī.
Tiešām labi komandai šad tad bez Lūkas uzspēlēt, redz gan stiprās, gan vājās vietas.
Brunson noteikti ir vājā vieta, ja viņš mēģina pats vilkt spēli.
Lukam tāds egoistiska tīņa spēles stils, tad jātrenē Porzinģim metiens, lai var samest pusmomentus.

  +6 [+] [-]

, 2020-02-01 08:38, pirms 5 gadiem
Nez pēc šīs spēles Kārlails ar visu savu statistikas komandu arī turpinās pļūtīt, ka visefektīvak ir, ja KP ganās ap troiku?
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -4 [+] [-]

, 2020-02-01 08:48, pirms 5 gadiem
basis89 rakstīja: Nez pēc šīs spēles Kārlails ar visu savu statistikas komandu arī turpinās pļūtīt, ka visefektīvak ir, ja KP ganās ap troiku?
Mavs ir statistiski labākais uzbrukums līgā. Podriņķa individuālā statistika nevienu neuztrauc.

     [+] [-]

, 2020-02-01 08:50, pirms 5 gadiem
Zingers is back!!!!!

  +7 [+] [-]

, 2020-02-01 08:51, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā redzams Lukas diezgan trūkst. Nav normāla PG.... Porziņģis nenospēlēja tik savādāk kā iepriekš, vienkārši trāpīja metienus, ar kuriem bija iepriekš problēma, tāpēc daža sajūsmu te nesaprotu. Toties brīži defs viņam bija sliktāks kā parasri.
Kad Luka iemet 35 punktus, tad viņš ir ģeniāls. Kad Porziņģis iemet, tad tas nav nekas īpašs. Kāpēc Tu neatzīmē, ka Lukam defa vispār nav? Kur Tava objektivitāte?

  +4 [+] [-]

, 2020-02-01 08:56, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Bimambols, rietumu vilcienīts utt. atstiepa kājās dabīgā navē tiklīdz šeit parādījās tādi troļļi kas sāka troļļot pa Krievijas tēmu. Bimbambola un čukčukbānīša trollings tad palika kā bērna šļūpsti un nevienam tāds trollings par apaļajiem galdiem vairāk neinteresēja.
Vispār jau nevis dabīgā nāvē, bet pats aizgāja un brīdī, kad bija ļoti populārs. Un tajā brīdī arī kvalitatīvs trollings šeit nomira. Lai kā tu censtos, pat tajos 5% gadījumu, kad tev sanāk rēcīgi, nožēlojami to pat mēģināt salīdzināt ar bimbi.

Kgan navar saprast, ko Alex de silva te izpilda, tas brīžiem šķiet no augstākajiem plauktiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-01 08:56, pirms 5 gadiem
Kristaps šodien bij stiprs
Un hārdens gana ńiprs
Bet nepalīdz garā bārda
Kad keipī raketes ārda
Vińš izskolo Hausu kā dēlu
Un iemet trīnīti vēlu
Viens pats vińš pret hjūstonu cīnās
Jo komandas biedri tik brīnās
Ka var šitā spēlēt bez Lukas
Ka pietiek Kristapam dukas

  +7 [+] [-]

, 2020-02-01 08:57, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Kad Luka iemet 35 punktus, tad viņš ir ģeniāls. Kad Porziņģis iemet, tad tas nav nekas īpašs. Kāpēc Tu neatzīmē, ka Lukam defa vispār nav? Kur Tava objektivitāte?
Rebels jau kādu laiku ir sācis troļļot. Laikam vafelnieku zaudējumi tam visam ir pamats.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-01 08:58, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Kad Luka iemet 35 punktus, tad viņš ir ģeniāls. Kad Porziņģis iemet, tad tas nav nekas īpašs. Kāpēc Tu neatzīmē, ka Lukam defa vispār nav? Kur Tava objektivitāte?
Atgādini, cik piespēles saviem komandas biedriem šonakt Podriņķis izdalīja? Ā, pareizi.... hahahahahaha

  +5 [+] [-]

, 2020-02-01 09:01, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, tā ir viena spēle, pret komandu, kas spēlēja small ball...Otrkārt, mēs redzējām šosezon cik KP "labi" iet pret pretspēlētājiem, kuri ir mazāki. Pa lielam, viņš labāk izskatīsies, ja spēs pieņemt pareizus lēmumus metienos, nevis taisīt.kaut kādu face away metienus, kuru precizitāte ir traģiska
Ko te JaunPupeļa aizvaidznieks meklē? Ej labāk Pupelītim atlaizi. Tikko Kvadrātu aiz restēm iebāzīs, gan jau pazudīsi ar visu Vafeļnieku superkomandu. Skanstes dream team. Rebel- Centrāltirgus miseņu Hall of famer. Pupeļa atlaizīšanas MVP.

  +6 [+] [-]

, 2020-02-01 09:03, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, tā ir viena spēle, pret komandu, kas spēlēja small ball...Otrkārt, mēs redzējām šosezon cik KP "labi" iet pret pretspēlētājiem, kuri ir mazāki. Pa lielam, viņš labāk izskatīsies, ja spēs pieņemt pareizus lēmumus metienos, nevis taisīt.kaut kādu face away metienus, kuru precizitāte ir traģiska
Bumbu, tādās pozīcijās kā šonakt, viņš varētu dabūt vienmēr, ja vien komanda uz to spēlētu, piekrītu, ka iepriekš pret mazajiem postā viņš darbojās diezgan traģiski, bet šī spēle parādīja, kāds potenciāls viņam ir tad, ja to bumbu viņam dod un uzticās nevis liek stāvēt uz troikas un skatīties, ka viens slovēnis glābj nāciju.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 09:03, pirms 5 gadiem
Pat vienā teikumā salikt šito prasto boxscore cipariņu citēšanu un apsaukāšanos ar Bimbja ģeniālo Biedriņa fanu caurnešanu ir zaimošana (ko es pats šobrīd daru).

Eh, jāpameklē vēl kādi vecie raksti un diskusijas, bez quattro quattro vēl tik daudz kas bija.

     [+] [-]

, 2020-02-01 09:06, pirms 5 gadiem
Keipī jāpieprasa aizmainīšana, jo ir pilnīgi skaidrs, ka Lukadons nogalina viņa potenciālu.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-01 09:07, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Vispār jau nevis dabīgā nāvē, bet pats aizgāja un brīdī, kad bija ļoti populārs. Un tajā brīdī arī kvalitatīvs trollings šeit nomira. Lai kā tu censtos, pat tajos 5% gadījumu, kad tev sanāk rēcīgi, nožēlojami to pat mēģināt salīdzināt ar bimbi.

Kgan navar saprast, ko Alex de silva te izpilda, tas brīžiem šķiet no augstākajiem plauktiem.
HA HA es redzēju kā tas notika, Bimbambols un čukčukbanītis iemurgo kaut ko par apaļajiem galdiem, bet apakšā zem viņiem kāds dzēks uzraksta - SLAVA KRIEVIJAI!!! SLAVA PUTINAM!!! Un protam visa uzmanība ir pievērta tam komentam kas ir apakšā. Cilvēkiem interesē tādi komenti kas uzdzen asinis, bet murgi par apaļajiem galdiem nekādas asinis neuzden. Tāpēc viņi atstepās dabīgā nāvē.

     [+] [-]

, 2020-02-01 09:08, pirms 5 gadiem
Kp ļoti labs sniegums, beidzot var redzēt spēli postā un paintā ķerot bumbas pie pretinieku groziem. Un starp citu Rockets parāda kā arī divi līderi var būt ļoti rezultatīvi vienā komandā. Kristapam vienkārši ir jābūt vairāk agresīvākam, jāspēlē šāda spēles maniere arī turpmāk.

 +14 [+] [-]

, 2020-02-01 09:10, pirms 5 gadiem
Ar šo spēli KP parādīja un pierādīja, ka Dončiča-Kārlaila Dallasas modelī viņam ir daudz par šauru un kā viņš var spēlēt, kad nav iebāzts viņu shēmās, kur viss pakļauts tikai Lukam.
Ir trīs ceļi - 1. Kārlails maina Dallasas spēli, veidojot to uz 2 zvaigznēm (maz ticams!), 2. Kjūbans maina treneri, atrodot tādu, kurš var apvienot Dončiča stilu ar KP (arī maz ticams) , un 3. Kjūbans meklē iespēju apmainīt vienu no zvaigznēm, Dončiču diez vai, visticamāk tiks meklēta iespēja aizmainīt KP.
P.S. Jau no pirmajām Dallasas spēlēm bija redzams, ka nekāds DUO tur nesanāks, pārāk liels ir Dončiča EGO

 +10 [+] [-]

, 2020-02-01 09:19, pirms 5 gadiem
Ar Porziņģi viss ir vienkārši. Dallasā viņš nav komandas līderis ja ir Luka.
Nav Dončiča un KP rezultativitāte arī Dallasā ir virs 20 un pat 30 punktiem un līdera sniegums. Līdzīgi kā NYK un atkal viņu sauca par vienradzi, atgriezās pārliecība utt.
Ir specifiskas komandas kā Fīniksa, Atlanta, Hjūstona (ar izņēmumiem kad RW atņem bumbu Hardenam un spēlē viens), kur līderis saspēlnieks tur bumbu un grib mest milzīgu skaitu metienu un vākt statistiku. Un tādās komandās citi nekad nebūs statistikas līderi punktu gūšanā.
KP atstrādās savu kontraktu, ja netiks aiztreidots un visu laiku būs čalis kas met ap 15 (plus mīnus) punktus. Te viņam ir sava loma Lukas komandā, un otrs Dirks nekad viņš nekļūs, jo nav komandā Kida vai Neša tipa saspēlnieks.Žēl ka KP nespēlē ar Krisu Polu vai Kembu.
Cits jautājums, ka iespējams KP lūzt psiholoģiski, jo no all star ir jākļūst par otro un pat trešo vijoli + traumas sekas, jo nav variantu, bumba pārsvarā ir pie Lukas un jāmet, kad tā tomēr nonāk rokās, lai tos pašus nabaga 12 punktus salasītu.

  +5 [+] [-]

, 2020-02-01 09:21, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: HA HA es redzēju kā tas notika, Bimbambols un čukčuk banītis iemurgo kaut ko par apaļajiem galdiem, bet apakšā zem viņiem kāds dzēks uzraksta - SLAVA KRIEVIJAI!!! SLAVA PUTINAM!!! Un protam visa uzmanība ir pievērta tam komentam kas ir apakšā. Cilvēkiem interesē tādi komenti kas uzdzen asinis, bet murgi par apaļajiem galdiem nekādas asinis neuzden. Tāpēc viņi atstepās dabīgā nāvē.
Kā vienmēr tev kaut kādi alternatīvie fakti. pēdējos GADUS viņš pats rakstīja nopietnas lietas par krievijas tēmu, dinamo, mācīja mazo lietotāju par sporta hierarhiju pasaulē, taisīja viktorīnas, viss gāja uz urā. Tava teorija vispār nekādi neierakstās loģikā, ka minimums esi pāris gadus nogulējis tad.

"uzdzen asinis", nē, nu ja prosta apsaukājas, tas jau arī daudziem uzdzen asinis, protams, bet tas tak ir tik nejēdzīgi primitīvi, stulbums arī uzdzen asinis. Nu ja tāds tas mērķis, nu labi, nu. Skaitīsim, ka tu esi priekš tīņiem, lēts, tukšs, kaitinošs kā Kivičs, Bimbis ir pieaugušajiem.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-01 09:23, pirms 5 gadiem
Brokeris (un jau aizmirsu, kas viņam par profilu pirms tam bija) laikam tomēr neesi, vot tas i primitīvisma kalngals, tev ta kādreiz kaut kas patiešām sanāk, bet nu mazs tas % vienalga.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-01 09:28, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Kā vienmēr tev kaut kādi alternatīvie fakti. pēdējos GADUS viņš pats rakstīja nopietnas lietas par krievijas tēmu, dinamo, mācīja mazo lietotāju par sporta hierarhiju pasaulē, taisīja viktorīnas, viss gāja uz urā. Tava teorija vispār nekādi neierakstās loģikā, ka minimums esi pāris gadus nogulējis tad.

"uzdzen asinis", nē, nu ja prosta apsaukājas, tas jau arī daudziem uzdzen asinis, protams, bet tas tak ir tik nejēdzīgi primitīvi, stulbums arī uzdzen asinis. Nu ja tāds tas mērķis, nu labi, nu. Skaitīsim, ka tu esi priekš tīņiem, lēts, tukšs, kaitinošs kā Kivičs, Bimbis ir pieaugušajiem.
Labāk nestrīdies ar mani. Es esmu apaļā galda eksperts.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-01 09:28, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Brokeris (un jau aizmirsu, kas viņam par profilu pirms tam bija) laikam tomēr neesi, vot tas i primitīvisma kalngals, tev ta kādreiz kaut kas patiešām sanāk, bet nu mazs tas % vienalga.
Tava kļūda ir tā, ka tu pieņem, ka es troļļoju. Tā tas nav. Es tikai konstatēju faktus. Un smejos par visiem aklajiem Podriņķa fanātiem šeit.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-01 09:45, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Kad Luka iemet 35 punktus, tad viņš ir ģeniāls. Kad Porziņģis iemet, tad tas nav nekas īpašs. Kāpēc Tu neatzīmē, ka Lukam defa vispār nav? Kur Tava objektivitāte?
Es to esmu teicis, kā arī norādījis, ka viņam nekad defs nebūs top līmeņa, viņa spēcīgākās puses ir citas

  +5 [+] [-]

, 2020-02-01 09:45, pirms 5 gadiem
emilino rakstīja: Kp ļoti labs sniegums, beidzot var redzēt spēli postā un paintā ķerot bumbas pie pretinieku groziem. Un starp citu Rockets parāda kā arī divi līderi var būt ļoti rezultatīvi vienā komandā. Kristapam vienkārši ir jābūt vairāk agresīvākam, jāspēlē šāda spēles maniere arī turpmāk.
kad uz laukuma ir Dončičs - KP spēlē tā, kā liek treneris, galvenokārt lai atvieglotu Dončičam dzīvi. Diemžēl

  +3 [+] [-]

, 2020-02-01 09:46, pirms 5 gadiem
Apaļā galda eksperts vai plānā galdiņa urbējs?

Zingers ir atpakaļ un turpmākās 4 spēles bez to tontona būs stabils 25+ppg
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2020-02-01 09:52, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir trīs ceļi - 1. Kārlails maina Dallasas spēli, veidojot to uz 2 zvaigznēm (maz ticams!), 2. Kjūbans maina treneri, atrodot tādu, kurš var apvienot Dončiča stilu ar KP (arī maz ticams) , un 3. Kjūbans meklē iespēju apmainīt vienu no zvaigznēm, Dončiču diez vai, visticamāk tiks meklēta iespēja aizmainīt KP.
Tieshi 3 variants ir vismazak ticamais variants. Maveriks pec Porzinga iegades ir palielinajis savu pelnu gandriz par 75 %. Kas ir fantastisks raditajs. Iegustot Maverics rindas Porzingi, klubs gandriz visus Meksikas basketbola fanus ir savacis. Nu vel tikai par Spurs un Lakers interesejas. Kjibananam isteniba ir pilnigi pofig, cik Porzingis punktus met. Galvenais , ka komanda vinne un iet uz Playoff. Klubs shaja sezona gust rekordpelnu. Un interesi par klubu ari radija, tas ka kluba ir 2 augstas klases speletaji. Bet neviss visa komandas spele tiek veidota uz vienu speletaju.

  +5 [+] [-]

, 2020-02-01 09:55, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: 12 punkti, ar kādu precizitāti? Viņa precizitāte augs tā arī punkti augs. Neesam jau mazi bērni, lai to nesaprastu.
Kādu precizitāti var gaidīt, ja viņam "iegrūž" bumbu rokās pēdējās uzbrukuma sekundēs, kad Lukam vairs nav kur likties? Dallasa, kad Luka uz laukuma, nekad nespēlē kaut kādas kombinācijas, kuras izvirzītu KP normāla netraucēta metiena pozīcijā. Neesi ievērojis?
Slēpts komentārs: alex_da_silva_817787708613488

     [+] [-]

, 2020-02-01 10:08, pirms 5 gadiem
Te laikam lielākā daļa spēli nemaz neskatījās kas saka ka Porziņģim laba spēle... viņu sedza PJ Tucker kuram nav pat 2m , bet porziņģis stāv un troikas kamēr Barea mēģina zem groza iespiest kkādu Rockets spèlētāju!!🤦‍♂️🤦‍♂️ Tālāk es vairs neskatîjos...

  +4 [+] [-]

, 2020-02-01 10:10, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: 12 punkti, ar kādu precizitāti? Viņa precizitāte augs tā arī punkti augs. Neesam jau mazi bērni, lai to nesaprastu.
Tu jau man liekas esi no tiem, kas ķēzī no laimes ūziņās, ja mūsējiem neveicas, un ja veicas tad atrodi iemeslu, lai mazinātu sasnieguma nozīmīgumu?

     [+] [-]

, 2020-02-01 10:15, pirms 5 gadiem
Aizlasījos 10 gadus vecas diskusijas, pat pēc tik ilga laika tur ir, ko lasīt
Klau, kāds šeit atceras, vai Ivanovskis reāli parādījās uz kādu 2.izlases treniņu? Laikam jau līdz nekam taustāmam netika.

Bet nu tas laikam ir Bimbja un Leo nozīmīgākais veikums - panākt, ka ap britu līgas spēlētāju Jāni Ivanovski tiek sacelta tāda ažiotāža, ka Buļs pasaka, ka viņš tiks aicināts uz 2.izlasi.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -4 [+] [-]

, 2020-02-01 10:27, pirms 5 gadiem
tekken rakstīja: Tu jau man liekas esi no tiem, kas ķēzī no laimes ūziņās, ja mūsējiem neveicas, un ja veicas tad atrodi iemeslu, lai mazinātu sasnieguma nozīmīgumu?
Saproti, es esmu reālists. Esmu gandarīts par viņa sniegumu šajā spēlē, bet, ko tas dos, ka pret nopietnāku defu viņš atkal trāpīs max 30% metienu? Es tomēr saprotu, ka viņš ne tuvu nav optimālajai formai un pašlaik primāri ir nostabilizēt to % pret nopietnākiem defiem. Viena laba spēle pret pretinieku, kurš defā uzliek max 2m garu sedzēju īsti rādītājs nav

  +5 [+] [-]

, 2020-02-01 10:45, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet jūs saprotiet, ka tas ir pret komandu, kas pretī small ball lika? Tas potenciāls vairāk parādās, kad ir normāls pretspēlētājs pretī un tas pats potenciāls svārstās ja fade away met pret mazāku pretspēlētāju. Citas komandas neļaus viņam tā izvērsties? Kā teicu, problēma jau tā, ka viņa realizācija svārstās. Un nebija jau viņam slikti metieni arī ar Luku kopā, tāpēc jau nevajag pārspīlēt.
Kāda starpība ar kādu sastāvu spēlē pretinieks. Pēc pick&roll viņš pret mazo varētu spēlēt postā katrā spēlē, bet to nedara jo treneris ir izdomājis ka Luka visu izdarīs viens pats un KP jāstāv un jāskatās. Un mums principā atliek tikai noskatīties, kā tiek izniekots viņa potenciāls.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 10:48, pirms 5 gadiem
Sudīga ziņa ir tā, ka KP laukumā tomēr labāk spēlē bez Lukas. Domāju arī Kārlails plēš matus dēļ šitā. Neizslēdzu, ka vasarā Dalasā varētu būt kāds mega treids.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-01 10:55, pirms 5 gadiem
basis89 rakstīja: Kāda starpība ar kādu sastāvu spēlē pretinieks. Pēc pick&roll viņš pret mazo varētu spēlēt postā katrā spēlē, bet to nedara jo treneris ir izdomājis ka Luka visu izdarīs viens pats un KP jāstāv un jāskatās. Un mums principā atliek tikai noskatīties, kā tiek izniekots viņa potenciāls.
Bet viņš pats nespēlē, tur tā problēma. Cik nav redzēts, ka viņš, pret mazāku, tā vietā, lai mestu pāri, līdzīgi kā šajā spēlē, izvēlas fade away metienu, kas ir relatīvi grūtāks metiens

  +2 [+] [-]

, 2020-02-01 10:58, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saproti, es esmu reālists. Esmu gandarīts par viņa sniegumu šajā spēlē, bet, ko tas dos, ka pret nopietnāku defu viņš atkal trāpīs max 30% metienu? Es tomēr saprotu, ka viņš ne tuvu nav optimālajai formai un pašlaik primāri ir nostabilizēt to % pret nopietnākiem defiem. Viena laba spēle pret pretinieku, kurš defā uzliek max 2m garu sedzēju īsti rādītājs nav
Nebūs Tev taisnība, Kristapam ir 2,21, jebkurš pretspēlētājs, jebkurā spēlē būs īsāks par viņu, līdz ar to ir pilnīgi vienalga par pretspēlētāju augumu.

  +3 [+] [-]

, 2020-02-01 11:02, pirms 5 gadiem
Ka Doncics prom , ta Porzingim lauj spelet , ka vins to prot darit , varbut del individ statistikas si nav veiksmiga izvele , vienigi ka komanda!

  -2 [+] [-]

, 2020-02-01 11:08, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Nebūs Tev taisnība, Kristapam ir 2,21, jebkurš pretspēlētājs, jebkurā spēlē būs īsāks par viņu, līdz ar to ir pilnīgi vienalga par pretspēlētāju augumu.
Tā nu gan īsti nav. Ir starpība vai tevi sedz spēlētājs ar augumu virs divi metri vai zem divi metri. Drīzāk spēks, smaguma centrs ir faktori, kuri nesaistās ar augumu

     [+] [-]

, 2020-02-01 11:12, pirms 5 gadiem
Vispar jau Latvijaa fanoja par Porzinga ardisanos Knicks sastavaa, varbut vajag mainit komandu , kada jega tadu speletaju ka Porzingi atstat otraja plana egocentriska Doncica muguras , ne velti vins Latvijai aizlika roku uz iespejamo finalu Eiropas cempionataa!

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 11:12, pirms 5 gadiem
Tad, kad KP tik pat sametīs ar Luku sastāvā, būs pozitīvs +/- un komanda uzvarēs, tad es teikšu, ka kkas labs ir izdarīts. Un kā vispār nba spēlētājs kam ir tik daudz bumba var nospēlēt bez nevienas piespēles?

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 11:13, pirms 5 gadiem
Gan jau tūlīt sacelšu sašutuma vētru,bet vismaz šajā konkrētajā spēlē, Dalasai vairāk trūka Pauela,ne LD.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 11:18, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā nu gan īsti nav. Ir starpība vai tevi sedz spēlētājs ar augumu virs divi metri vai zem divi metri. Drīzāk spēks, smaguma centrs ir faktori, kuri nesaistās ar augumu
Nu es uzskatu, ka Kristaps var apspēlēt jebkuru spēlētāju NBA izmantojot savu augumu, jā dažreiz tas var būt grūtāk citreiz vieglāk. Varbūt mazliet prasītos vēderiņu uzaudzēt kā Jokicam, lai nevaru viņu kājās tik viegli izstumt.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-01 11:21, pirms 5 gadiem
wow wow rakstīja: Te laikam lielākā daļa spēli nemaz neskatījās kas saka ka Porziņģim laba spēle... viņu sedza PJ Tucker kuram nav pat 2m , bet porziņģis stāv un troikas kamēr Barea mēģina zem groza iespiest kkādu Rockets spèlētāju!!🤦‍♂️🤦‍♂️ Tālāk es vairs neskatîjos...
Jā,tas moments likās pilnīgi nesaprotams. Barea soda laukumā mokās un meklē,kam atspēlēt bumbu,bet KP pat neizkustas,lai dotos uz grozu un pārdankotu kādam...

  +2 [+] [-]

, 2020-02-01 11:46, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Gan jau tūlīt sacelšu sašutuma vētru,bet vismaz šajā konkrētajā spēlē, Dalasai vairāk trūka Pauela,ne LD.
Piekritīšu par Pauelu. Bet tā epizode ar Barea - varbūt nenostrādāja "automāts", ka jādodas uz grozu, jo ja tur būtu Luka, sekotu vai nu izmisīgs metiens, vai atmesta piespēle uz perimetru. Tādā garā taču aizvadītas lielākā daļa spēļu.

     [+] [-]

, 2020-02-01 11:48, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Jā,tas moments likās pilnīgi nesaprotams. Barea soda laukumā mokās un meklē,kam atspēlēt bumbu,bet KP pat neizkustas,lai dotos uz grozu un pārdankotu kādam...
Tur jau parādās tas, ka KP īsti nav gatavs. Spēlētu vēl kā Pauels, tad mierīgi varētu tur dankot, jo piespēles viņš diezgan saņemtu.

     [+] [-]

, 2020-02-01 12:51, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Sudīga ziņa ir tā, ka KP laukumā tomēr labāk spēlē bez Lukas. Domāju arī Kārlails plēš matus dēļ šitā. Neizslēdzu, ka vasarā Dalasā varētu būt kāds mega treids.
Tas nav nekāds pārsteigums jau no pirmajām Dallasas spēlēm šogad. P.S. Kārlails jau visus matus uz galvas sen izplēsis

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:02, pirms 5 gadiem
basis89 rakstīja: Nez pēc šīs spēles Kārlails ar visu savu statistikas komandu arī turpinās pļūtīt, ka visefektīvak ir, ja KP ganās ap troiku?
paskaties mavs uzbrukuma efektivitāti un tad runā glupības. Mavs pirms sezonas pat nedeva šancus uz play off ar tādu nīkulīgu sastāvu kur 2 jauni gurķi ar pārējiem nedraftētajiem G līgas spēlētājiem. Bet redz ka Kārlails ar savu unikālitāti un skilu ved komandu uz top8

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:07, pirms 5 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Vispar jau Latvijaa fanoja par Porzinga ardisanos Knicks sastavaa, varbut vajag mainit komandu , kada jega tadu speletaju ka Porzingi atstat otraja plana egocentriska Doncica muguras , ne velti vins Latvijai aizlika roku uz iespejamo finalu Eiropas cempionataa!
Gandrīz 9 APG tev liekas egocentrisks? Tad jau frīks,hārdens, Lebrons arī ir egocentriski, jo gūst pārāk daudz punktu un piespēļu

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:11, pirms 5 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: paskaties mavs uzbrukuma efektivitāti un tad runā glupības. Mavs pirms sezonas pat nedeva šancus uz play off ar tādu nīkulīgu sastāvu kur 2 jauni gurķi ar pārējiem G līgas spēlētājiem. Bet redz ka Kārlails ar savu unikālo spēju ved komandu uz top8 visā nba
Tā nu gluži nav . Bija THj, Pauels, KP. Kārlaila modelis 1 Dončičs+4 pārējie pagaidām strādā, tikai PO komandas ar vienīgo superspēlētāju nekur tālu nav tikušas. Un Latvijā lielākai daļai protams kremt, ka KP no potenciālās superzvaigznes nolaists līdz palīgspēlētāja titulam, kurš palīdz uzlabot Dončiča statistiku. Vismaz man ir skaidrs - Dallasā neviens nepalīdzēs Kristapam atgriezties zvaigznes līmenī, tur viss ir pakļauts Dončičam. Jāmeklē varianti

  -1 [+] [-]

, 2020-02-01 13:19, pirms 5 gadiem
Arturs Balceris rakstīja: KP malacis,bez lukas skatāmāka spēle.Ar luku būtu šausmas šajā spēlē,visticamāk zaudējums ar -20.tā turpināt KP!!
klauns,iepriekš ar luku uzvarēja

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:33, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tā nu gluži nav . Bija THj, Pauels, KP. Kārlaila modelis 1 Dončičs+4 pārējie pagaidām strādā, tikai PO komandas ar vienīgo superspēlētāju nekur tālu nav tikušas. Un Latvijā lielākai daļai protams kremt, ka KP no potenciālās superzvaigznes nolaists līdz palīgspēlētāja titulam, kurš palīdz uzlabot Dončiča statistiku. Vismaz man ir skaidrs - Dallasā neviens nepalīdzēs Kristapam atgriezties zvaigznes līmenī, tur viss ir pakļauts Dončičam. Jāmeklē varianti
Par zvaigznēm nevienu nebīda. Zvaigznēm pašam jāpierāda, ka ir zvaigznes. Cita lieta, ka treneris nedrīkst ļaut, lai 20 gadīgie kāpj uz galvas, lai, kas viņi būtu.

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:41, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Par zvaigznēm nevienu nebīda. Zvaigznēm pašam jāpierāda, ka ir zvaigznes. Cita lieta, ka treneris nedrīkst ļaut, lai 20 gadīgie kāpj uz galvas, lai, kas viņi būtu.
Tu pats sev atbildēji ar pēdējo teikumu. Atbildi - kā var izcelties 4.-5. nr spēlētājs bez piespēlēm? Bez tā, ka komanda veido kombinācijas un spēlē uz viņu? Pat atlēkušās bumbas Dallasas modelī "piešķir" Dončičam, bumba visu laiku pie viņa.

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:51, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu pats sev atbildēji ar pēdējo teikumu. Atbildi - kā var izcelties 4.-5. nr spēlētājs bez piespēlēm? Bez tā, ka komanda veido kombinācijas un spēlē uz viņu? Pat atlēkušās bumbas Dallasas modelī "piešķir" Dončičam, bumba visu laiku pie viņa.
Man jau šķiet, ka nav svarīgi, kas tās bumbas vai statistiku vāc, bet svarīgi, lai nepatērē pārāk daudz enerģijas vācot statistiku, bet uzvarām spēka nepietiek un tas ir treneru, personāla uzdevums, lai ar šo tiktu galā.
Ir saprotams, ka LD vāc statistiku, bet KP jau ir nopelnījis līgumu, tad jākoncentrējas uzvarām.

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:54, pirms 5 gadiem
Pārliecības atgūšanai šāda spēle bija laba, bet b2b spēlē būs grūti, ja treneri neizmantos visas opcijas.

     [+] [-]

, 2020-02-01 13:57, pirms 5 gadiem
Minūšu sadalījums un lietderība šajās minūtēs arī noteiks tabulas, čempionu sadalījumu.

     [+] [-]

, 2020-02-01 14:00, pirms 5 gadiem
Redz KP drafta pirmie numuri ir pirmās opcijas un viss uz paplātes, bet grozās pa tabulas lejasgalu, kas noteikti nav patīkami.

     [+] [-]

, 2020-02-01 14:10, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Pārliecības atgūšanai šāda spēle bija laba, bet b2b spēlē būs grūti, ja treneri neizmantos visas opcijas.
Šovakar spēle pret Atlantu. Paskaties un salīdzini, kā vada saspēli Atlantā Jangs. Viņš ir mans favorīts no pirmās dienas, un es uzskatu, ka saspēles vadīšanas ziņā viņš ir pārāks par Dončiču. Kā komanda Atlanta, protams, kuļas pa lejasdaļu

     [+] [-]

, 2020-02-01 17:02, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Kad Luka iemet 35 punktus, tad viņš ir ģeniāls. Kad Porziņģis iemet, tad tas nav nekas īpašs. Kāpēc Tu neatzīmē, ka Lukam defa vispār nav? Kur Tava objektivitāte?
Tu ko iedomājies? Lai kāds sūda trollis būtu objektīvs? Tas taču ir pretrunā ar trollisma principu.

     [+] [-]

, 2020-02-01 18:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Par zvaigznēm nevienu nebīda. Zvaigznēm pašam jāpierāda, ka ir zvaigznes. Cita lieta, ka treneris nedrīkst ļaut, lai 20 gadīgie kāpj uz galvas, lai, kas viņi būtu.
Te ir cits gadījums. LD ir supertalants, nākamais aiz Džordana un Lebrons. KP nevar uzlēkt virs viņa, pat ja gribētu un censtos viņu ātri gan treneri, gan spēlētāji noliktu pie vietas un tas jau šķiet, ka notika sezonas sākumā. Komandā ir jāpapildina vienam otru nevis jākonkurē. Cerams, ka LD to sapratīs un sapratīs arī Kristapa stiprās puses uzbrukumā un sāks spēlēt uz tām, ja nē izjuks tandēms...

     [+] [-]

, 2020-02-01 19:19, pirms 5 gadiem
Nu ko puikas - pirmā spēle Dal sastāvā, kur beidzot KP netiek ignorēts postā un viņam iespēlē, šeit arī rezultāts. Es saku, ja šādā veidā būtu spēlēts visu sezonu, KP būtu starp top 10 rezult spēlētājiem un dalība ASG būtu pašsaprotama.
Kāpēc KP nevarēja realizēt metienus iepriekšējās spēlēs, jo vnk viņš nav augsta pulsa džeks, priekš viņa gabarītiem svarīgi saņemt bumbu postā un tad vai nu mest vai iet cauri. KP joprojām var būt viens no labākajiem līgā ja māk viņu pareizi izmantot. Ceru Kārlails izdarīs secinājumus, lai arī šaubos

     [+] [-]

, 2020-02-01 19:52, pirms 5 gadiem
Uzskatu ka treneris kļūdījās ar to Brokofu un Barea kopā izlaižot. Aizsardzība švaka. Gāja kā stāvošam Barea garām. Šie iekrāja pārsvaru. Kristapam gana laba spēle. Tik caurgājieni pret mazajiem neizdevās. Varēja gan Bobanu izlaist vismaz pamēģināt.