Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Timma: "Tas ir mans lēmums, un es tur neredzu neko sliktu"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Timma: "Tas ir mans lēmums, un es tur neredzu neko sliktu"
Jāņa Timmas ieraksts sociālajos tīklos

LETA. Latvijas basketbolists Jānis Timma savu lēmumu turpināt karjeru krievijā neuzskata par nepareizu, savā "Instagram" kontā norādīja Timma.

Jau ziņots, ka Timma basketbolista karjeru turpinās krievijas bukmeikeru kompānijas "Liga Stavok" organizētā turnīrā, pārstāvot komandu "Alikson".

"Cik jūs, 99% manu mīļo sekotāju, esat bezjēdzīgi. Liekat mierā vismaz manu ģimeni," rakstīja Timma. "Tas ir mans lēmums un es šajā lēmumā neredzu neko sliktu. Es spēlēju basketbolu un dzīvoju savu dzīvi."

Spēlēšana krievijā, kas ir izraisījusi karu Ukrainā, nozīmēs, ka Timma vairs nedrīkstēs pārstāvēt Latvijas izlasi.

Timma, kurš pirmo spēli izlasē aizvadīja 2014. gadā, Latvijas valstsvienības kreklā ir aizvadījis 35 oficiālās spēles, gūstot 338 punktus, bet pavisam basketbolists ir piedalījies 56 Latvijas izlases spēlēs, gūstot 513 punktus.

Aizvadīto sezonu basketbolists uzsāka Stambulas "Daruššafaka" rindās Turcijas čempionātā, bet sezonu kopā ar Jāni Strēlnieku pabeidza Spānijas klubā Santjago de Kampostelas "Obradoiro".

  +5 [+] [-]

, 2024-10-29 09:42, pirms 9 mēnešiem
Nu Janka. Kā tas tagad notiks, pa dienu kaut ko trenēsies un pa naktīm stalkosi Aņku Maskavas naktsklubos? Tur nav jebkāda loģiska iemesla, kāpēc tev tagad jābūt Maskavā un jāspēlē 3x3, Sad story..

  -3 [+] [-]

, 2024-10-29 09:43, pirms 9 mēnešiem
Šeit jāsaka paldies Andulim Vittem!

     [+] [-]

, 2024-10-29 09:51, pirms 9 mēnešiem
shitaa rakstīja: Nu Janka. Kā tas tagad notiks, pa dienu kaut ko trenēsies un pa naktīm stalkosi Aņku Maskavas naktsklubos? Tur nav jebkāda loģiska iemesla, kāpēc tev tagad jābūt Maskavā un jāspēlē 3x3, Sad story..
Aņka taču no viņa liekas izšķīrās.
Tā vismaz mūsu dzeltenie rakstīja,un Timma lika visādus interesantus instagram storijus ar apēstām zālēm utt

  +6 [+] [-]

, 2024-10-29 09:52, pirms 9 mēnešiem
Uhhh... čalis tā dedzina visus tiltus, ka atpakaļ ceļa vairs nebūs. Kad krievi viņam vairs nemaksās arī grašus par basketbola mērkaķošanos, varēs ņemt 30000 eur un pieteikties krievijas armijā... Brīžos, kad šķiet- nu nē, kaut ko vēl stulbāku izdarīt nav iespējams, Timma ņem un pierāda - var gan!

 +14 [+] [-]

, 2024-10-29 09:52, pirms 9 mēnešiem
intilektuāļiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 09:53, pirms 9 mēnešiem
Anna puisim galvu pavisam saspiedusi, nu nebus vinai vajadzigs vins, pratin nac majas.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 10:04, pirms 9 mēnešiem
Sekas tam ka aizbrauc uz krieviju un zaudē pēdējās prātiņa paliekas . Žēl , ļoti žēl .

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 10:12, pirms 9 mēnešiem
Nure par vienu sportistu LV mazāk, es ļoooooti ceru ka ar to arī visiem sporta portāliem nebūs vairs neviena rinda par šo cilvēku ko rakstīt. Vnk DELITE un viss, lai viņam viss dzīvē sakārtojas, bet nu jau bez musu netiešās intereses....

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 10:17, pirms 9 mēnešiem
Krāslavas Lebrons!

 +13 [+] [-]

, 2024-10-29 10:21, pirms 9 mēnešiem
AndrisLakotkins rakstīja: intilektuāļiem.
Nav pirmā reize, kad Timmovičs neprot vārdus rakstīt un tās nav drukas kļūdas! Viņa IQ noteikti ir zemāks par vidusskolēnu.
Pamanījāt, cik daudz drukas kļūdas vienā teikumā? Drausmas!

"uzdod", komats pirms "šo" nevis pirms "kāpēc", utt. varētu ilgi turpināt uzskaitīt gramatikas kļūdas. Timmovičs tups kā zābaks, bet citus sauc par intIlektuāļiem

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:28, pirms 9 mēnešiem
PIEDOD KJIMA MANS INTILIKETS NEVELK

     [+] [-]

, 2024-10-29 10:29, pirms 9 mēnešiem
Ar Briedi kopā veidos jaunu partiju - Kangaru brīvība.

  +5 [+] [-]

, 2024-10-29 10:35, pirms 9 mēnešiem
Nav vajadzība par šo kadru vairs rakstīt. Savu izvēli, vienalga kādu iemeslu pēc, izdarīja, aizmirstam par viņu kā Latvijas sportistu un miers. Un ceru, ka neviens no Latvijas klubiem šo neņems pie sevis karjeras norietā.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 10:37, pirms 9 mēnešiem
Intiliktuālais Jānis Timma, kurš neatšķir i no e burta.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:40, pirms 9 mēnešiem
Ai Janka, Janka, tagad tava Annuškas vāveri plūkā kāds cits un baro ar bezkaloriju pienu. Kāds viņam ir pateicis, ka viņa ir aizbēgusi prom no viņa?

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:40, pirms 9 mēnešiem
KristsT rakstīja: Nav vajadzība par šo kadru vairs rakstīt. Savu izvēli, vienalga kādu iemeslu pēc, izdarīja, aizmirstam par viņu kā Latvijas sportistu un miers. Un ceru, ka neviens no Latvijas klubiem šo neņems pie sevis karjeras norietā.
Tiešām ,lūdzu, vairs neko! Citādi katru rītu atver sp.c. un tur atkal šis!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:41, pirms 9 mēnešiem
apcii un paldies rakstīja: Ar Briedi kopā veidos jaunu partiju - Kangaru brīvība.
Drīzāk Anonīmo analfabētu biedrību.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:43, pirms 9 mēnešiem
shitaa rakstīja: Nu Janka. Kā tas tagad notiks, pa dienu kaut ko trenēsies un pa naktīm stalkosi Aņku Maskavas naktsklubos? Tur nav jebkāda loģiska iemesla, kāpēc tev tagad jābūt Maskavā un jāspēlē 3x3, Sad story..
Ja VEF piedāvā 8k mēnesī, BKV - 5K , tad iedomājies, cik viņam ir tie parādi lieli, ka nevar mierīgi karjeras beigas pavadīt Latvijā

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:43, pirms 9 mēnešiem
KristsT rakstīja: Nav vajadzība par šo kadru vairs rakstīt. Savu izvēli, vienalga kādu iemeslu pēc, izdarīja, aizmirstam par viņu kā Latvijas sportistu un miers. Un ceru, ka neviens no Latvijas klubiem šo neņems pie sevis karjeras norietā.
Nevar vairs neviens klubs viņu pieteikt un par treneri vai kāda kluba sistēmā arī nevarēs strādāt .
Piekrītu,pilnīga ignorēšana, lai dzīvo un strādā tajā vietā, kuru pats ir izvēlējies

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 10:43, pirms 9 mēnešiem
Drīz iestāsies maksātnespēja un varēs filmēties par 1.5 k ģimene burkā vai slavenības bez filtra

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:45, pirms 9 mēnešiem
Bezjēdzīgs sportists. Tukša muca tālu skan.
Dzeltenajā presē iespējams visvairāk apspriestais latviešu basketbolists, bet realitātē sen jau nav nekādas jēgas no Timmas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 10:46, pirms 9 mēnešiem
juings rakstīja: Nevar vairs neviens klubs viņu pieteikt un par treneri vai kāda kluba sistēmā arī nevarēs strādāt .
Piekrītu,pilnīga ignorēšana, lai dzīvo un strādā tajā vietā, kuru pats ir izvēlējies
Džekam ir laba pieredze eirolīgā, kur arī nebija pēdējais puika ciemā, ar tādu CV, nebūtu bijis galīgi metams miskastē, kā treneris. Nav jau mums tik daudz spēlētāju, kas bijuši tādā līmenī, bet redz - čalis nedomā ilgtermiņā.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 10:51, pirms 9 mēnešiem
Didziz rakstīja: Bezjēdzīgs sportists. Tukša muca tālu skan.
Dzeltenajā presē iespējams visvairāk apspriestais latviešu basketbolists, bet realitātē sen jau nav nekādas jēgas no Timmas izlasē.
Lai spēlē Strautiņš, gan jau mums vēl ir kāds jēdzīgs Small forward aiz viņa

  +5 [+] [-]

, 2024-10-29 10:56, pirms 9 mēnešiem
teorijs rakstīja: Tiešām ,lūdzu, vairs neko! Citādi katru rītu atver sp.c. un tur atkal šis!
👍 Piedevām viņiem līdzīgie dzīvo no visiem šiem Facebook, ziņu portāliem utt., kur viņi var būt centrālā zvaigzne pašam savā šovā. Izbaudīt uzmanību savām attiecībām, lēmumiem, sajusties nozīmīgi un ietekmīgi. Lielākais sods viņiem būtu viņu ignorēšana, nevis kari pie šo ierakstiem sociālajos tīklos.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 11:00, pirms 9 mēnešiem
Nu pilnīgs intilektuālis!😂

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 11:03, pirms 9 mēnešiem
Emilio rakstīja: Uhhh... čalis tā dedzina visus tiltus, ka atpakaļ ceļa vairs nebūs. Kad krievi viņam vairs nemaksās arī grašus par basketbola mērkaķošanos, varēs ņemt 30000 eur un pieteikties krievijas armijā... Brīžos, kad šķiet- nu nē, kaut ko vēl stulbāku izdarīt nav iespējams, Timma ņem un pierāda - var gan!
Tak nē, ielīdīs kādā alā, paklusēs kādu laiku, tad par komentētāju kādā spēlē uzradīsies, tad kādu LV klubu patrennēs un tad jau kā paveiksies, varbūt arī kādu izlasi, kā Vētra. Un tad būs tādi, kas teiks "ai nu pofig, viņš noteikti nožēlo, galvenais speciālists labs utt.".

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 11:05, pirms 9 mēnešiem
lebron623 rakstīja: Šeit jāsaka paldies Andulim Vittem!
Ko tas izdarīja? Ievilka kādā "megaprojektā"?

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 11:12, pirms 9 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Tak nē, ielīdīs kādā alā, paklusēs kādu laiku, tad par komentētāju kādā spēlē uzradīsies, tad kādu LV klubu patrennēs un tad jau kā paveiksies, varbūt arī kādu izlasi, kā Vētra. Un tad būs tādi, kas teiks "ai nu pofig, viņš noteikti nožēlo, galvenais speciālists labs utt.".
Ja nu vienīgi nolīdīs alā uz gadiem 30... šīs lietas ir ļoti sensitīvas - nebūs viņam vairs nekādu izredžu atgriezties baltā zirgā un nožēlot. Ir pierādījies, ka par grašiem viņu var nopirkt jebkurš. Nebrīnītos, ja Timma parādītos arī kādā propogandas raidījumā un pastāstītu par savu pieredzi/karjeru sapuvušajos Rietumos un to, cik fantastiski karjeras gadi pavadīti krievijā.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 11:16, pirms 9 mēnešiem
Faters ar tevi lepojās

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 11:19, pirms 9 mēnešiem
juings rakstīja: Nevar vairs neviens klubs viņu pieteikt un par treneri vai kāda kluba sistēmā arī nevarēs strādāt .
Piekrītu,pilnīga ignorēšana, lai dzīvo un strādā tajā vietā, kuru pats ir izvēlējies
(3) Sportistus un sporta darbiniekus, kuri neievēro šā panta otrajā daļā noteikto aizliegumu, nedrīkst iekļaut valsts izlases sastāvā, kā arī sporta treniņu un sacensību izdevumu segšanai viņi nedrīkst saņemt valsts vai pašvaldību budžeta līdzekļus.

Principā var, izņemot izlasi, valsts un pašvaldību sponsorētus klubus, kas gan ir laikam gandrīz visi, neesmu pētījis.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 11:19, pirms 9 mēnešiem
Nav vērts kustināt šo dzīves grūtdieni. Būs mazāk problēmu un tīrāka vide mums apkārt. Nav tā vērts, lai tērētu laiku intiliktuālās sarunās par šo tēmu.

  -3 [+] [-]

, 2024-10-29 11:25, pirms 9 mēnešiem
Smiekli nāk par visiem komentiem. Ko var cepties, čalis izlēma un tā ir tikai un vienīgi viņu izvēle. Mēs jau nezinām par kādiem cipariem iet runa, un ir tāds žīdu teiciens : nauda nesmird. Un būsim reālisti, katrs karš ir tikai un vienīgi bizness, bet to mēs nabagi nesaprotam.
Tā tad Timma pieņēma šādu lēmumu un aizmirstam par viņu, nav viņš to vērts, lai mēs visi par viņu te ceptos. Viņam ar to ir-būs jāsadzīvo.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 11:34, pirms 9 mēnešiem
KristsT rakstīja: (3) Sportistus un sporta darbiniekus, kuri neievēro šā panta otrajā daļā noteikto aizliegumu, nedrīkst iekļaut valsts izlases sastāvā, kā arī sporta treniņu un sacensību izdevumu segšanai viņi nedrīkst saņemt valsts vai pašvaldību budžeta līdzekļus.

Principā var, izņemot izlasi, valsts un pašvaldību sponsorētus klubus, kas gan ir laikam gandrīz visi, neesmu pētījis.
Tagad viņš ir kļuvis toksisks ! Šaubos vai kāds klubs pat pēc 10 gadiem riskēs ņemt par treneri vai funkcionāru .

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 11:58, pirms 9 mēnešiem
KĀDA Anna,,,, ja čangalis pats stulbs ,vienmēr tāds bijis tad nav ko Aņku vainot.... debīli jau ir abi.... bet stulbākais ir Ivans,,, Mums jau vēl te daži "izcili"bumbotāji tāda ka brīnumus taisa...

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 12:00, pirms 9 mēnešiem
Lai labāk tinās pi rašistiem un nerāda savu stulbumu vairs LV.... Nu baigais jau meistars.... bez kura te nevar iztikt..... smiekli nāk.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 12:21, pirms 9 mēnešiem
intilektuālais Jānis labs case study psihiatrijā .. čalim pašam liekas, ka ir baigais zvērs .. nespēj pieņemt, ka īstenība neatbilst pašvērtējumam .. ego liek meklēt vidi, kur tas tiek barots, neatkarīgi no jebkādiem blakusapstākļiem
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 12:27, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekādā mērā netaisos aizstāvēt Timmu, jo viņš savu ne pārāk gudro izvēli ir izdarījis pats, un viņam ar to būs pašam jāsadzīvo visu atlikušo mūžu, bet man ir tāds tīri retorisks jautājums-cik no tiem, kuri te čakli noliek Timmu, paši ar paceltu asti aizskrietu uz krieviju, ja krievi par kaut ko darāmu krievijā piedāvātu labu naudiņu?!
Jautājums sakarā ar to, ka ir zināms-nav nenopērkamu cilvēku, bet mēdz tikai atšķirties naudas summas par kuru katrs indivīds nopērkams.
nevērtē visus pēc sevis !

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 12:28, pirms 9 mēnešiem
juings rakstīja: Tagad viņš ir kļuvis toksisks ! Šaubos vai kāds klubs pat pēc 10 gadiem riskēs ņemt par treneri vai funkcionāru .
Tiko no likuma to normu izņems, vai kāds uzrakstīs jaunu likumu, tā viņam visi ceļi Latvijā būs vaļā.
Piemēram, slovāki arī pirmos divus Ukrainas kara gadus neņēma savās izlasēs sportistus, kuri startē krievijā, bet tagad jau ņem, jo federācijas atrod visādas atrunas ar kurām sportistus attaisnot.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 12:31, pirms 9 mēnešiem
Calvin rakstīja: nevērtē visus pēc sevis !
Man nav nevienu jāvērtē pēc sevis, jo tas jau sen ir pierādīts reālā dzīvē.
Tu to tā vari rakstīt tikai tāpēc, ka tev neviens nekad tādu naudu nepiedāvās, jo nav par ko, un līdz ar to tev nebūs jāpierāda, ka esi savādāks. Un tas nav stāsts tikai par krievijas naudu, bet lielas naudas piedāvājumu vispār. Pasaki vel, ka visi mūsu tautieši ir tik daudz visās ekonomiski attīstītās ES valstīs tikai tāpēc, ka viņi bezgalīgi mīl šīs valstis, un nevis tāpēc, ka tajās var labāk nopelnīt nekā Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 12:40, pirms 9 mēnešiem
Izlasē šo kadru vairs neņemt,un cerams LV vairs neielaidīs.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 12:43, pirms 9 mēnešiem
Calvin rakstīja: nevērtē visus pēc sevis !
Esi atteicis tūkstošu piedāvājumam jau nenozīmē, ka atteiksi miljardu piedāvājumam!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 12:44, pirms 9 mēnešiem
Tu to tā vari rakstīt tikai tāpēc, ka tev neviens nekad tādu naudu nepiedāvās
Ir zināms cik viņam maksās? Domāju, ka viņš varēja atrast labāku līgumu.
Pie tam raškā tādu Jančuku vēsā mierā var uzmest kā minumus ar pēdējo algu.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 12:46, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man nav nevienu jāvērtē pēc sevis, jo tas jau sen ir pierādīts reālā dzīvē.
Tu to tā vari rakstīt tikai tāpēc, ka tev neviens nekad tādu naudu nepiedāvās, jo nav par ko, un līdz ar to tev nebūs jāpierāda, ka esi savādāks. Un tas nav stāsts tikai par krievijas naudu, bet lielas naudas piedāvājumu vispār. Pasaki vel, ka visi mūsu tautieši ir tik daudz visās ekonomiski attīstītās ES valstīs tikai tāpēc, ka viņi bezgalīgi mīl šīs valstis, un nevis tāpēc, ka tajās var labāk nopelnīt nekā Latvijā.
Microsoft akcionāri centās viens, otru kapā iedzīt, lai dabūtu vēl papildus miljardus klāt, lai gan tad bija jau miljardieri.(kopā labi draugi bija)!

     [+] [-]

, 2024-10-29 12:51, pirms 9 mēnešiem
Calvin rakstīja: nevērtē visus pēc sevis !
Vispār tas ir cilvēka dabā!
Sievietei vai vīrietim- savākt pēc iespējas vairāk resursus!(tā ir nauda)

Dažiem tas ir vēl ļoti pirmatnējā veidolā- cilvēki, kas pievāc pilnus dzīvokļus ar nevajadzīgām mantām!

     [+] [-]

, 2024-10-29 12:52, pirms 9 mēnešiem
Opaps rakstīja: intilektuālais Jānis labs case study psihiatrijā .. čalim pašam liekas, ka ir baigais zvērs .. nespēj pieņemt, ka īstenība neatbilst pašvērtējumam .. ego liek meklēt vidi, kur tas tiek barots, neatkarīgi no jebkādiem blakusapstākļiem
Ar toto sāka, tad ar toto turpina!

  -3 [+] [-]

, 2024-10-29 12:54, pirms 9 mēnešiem
kalnietis rakstīja: Tu to tā vari rakstīt tikai tāpēc, ka tev neviens nekad tādu naudu nepiedāvās
Ir zināms cik viņam maksās? Domāju, ka viņš varēja atrast labāku līgumu.
Pie tam raškā tādu Jančuku vēsā mierā var uzmest kā minumus ar pēdējo algu.
Nē, nezinu cik viņam maksās, un, ja godīgi, tad arī ne pārāk interesē cik viņam maksās. Kā jau rakstīju, tad tā ir viņa paša izvēle, un viņam pašam ar to būs jāsadzīvo, un nevis man vai kādam citam.

     [+] [-]

, 2024-10-29 12:56, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, nezinu cik viņam maksās, un, ja godīgi, tad arī ne pārāk interesē cik viņam maksās. Kā jau rakstīju, tad tā ir viņa paša izvēle, un viņam pašam ar to būs jāsadzīvo, un nevis man vai kādam citam.
Varētu visu Krievijas militāro budžetu nospēlēt toto!

Es tikai par!

  -3 [+] [-]

, 2024-10-29 13:00, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Microsoft akcionāri centās viens, otru kapā iedzīt, lai dabūtu vēl papildus miljardus klāt, lai gan tad bija jau miljardieri.(kopā labi draugi bija)!
Tāda ir cilvēku būtība-jo vairāk naudas ir, jo vel vairāk viņu vajag. Tas ir zināms azarts ar krietnu adrenalīna devu nopelnīt papildus vel kādu miljardu. Un to spēj saprast tikai cilvēks, kuram ir šī lielā nauda.
Atceros, ka 90-tos gados viens miljardieris, kuram, ja pareizi, atceros bija septiņi miljardi, bet viņš izdarīja pašnāvību, jo salīdzinoši neilgā laikā akciju krituma dēļ zaudēja trīs no šiem septiņiem miljardiem. Parastam mirstīgam liktos, ka normāli var dzīvot arī ar atlikušajiem četriem miljardiem, bet.....tas ir parastie mirstīgiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 13:02, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Varētu visu Krievijas militāro budžetu nospēlēt toto!

Es tikai par!

Es arī-par!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 13:17, pirms 9 mēnešiem
Galīgi neizbrīna. Acīmredzami sportā noriets, bet čalis mēģina maksimāli nopelnīt, parādot, ka nauda viņam svarīgāka par visu. Kaut kā jau priekš tām lellēm nauda jānopelna...

Lai tik brauc, nebūs treneriem jātaisnojas, kāpēc neņemt viņu izlasē, nebūs jāņem kā "enkurs" uz treniņnometni / pārbaudes spēlēm.

  -2 [+] [-]

, 2024-10-29 13:21, pirms 9 mēnešiem
lietus mākonis rakstīja: Nav pirmā reize, kad Timmovičs neprot vārdus rakstīt un tās nav drukas kļūdas! Viņa IQ noteikti ir zemāks par vidusskolēnu.
Pamanījāt, cik daudz drukas kļūdas vienā teikumā? Drausmas!

"uzdod", komats pirms "šo" nevis pirms "kāpēc", utt. varētu ilgi turpināt uzskaitīt gramatikas kļūdas. Timmovičs tups kā zābaks, bet citus sauc par intIlektuāļiem
Uzdod so pasu jautajumu autoram, kurs valsts nosaukumu raksta ar mazo burtu, ja jau esi latviesu valodas specialists

     [+] [-]

, 2024-10-29 13:29, pirms 9 mēnešiem
kleperis999 rakstīja: Uzdod so pasu jautajumu autoram, kurs valsts nosaukumu raksta ar mazo burtu, ja jau esi latviesu valodas specialists
Par kādu valsti ir tavs stāsts?
Beidzot cilvēkiem ir atnākusi atziņa, ka tā nav valsts, bet bandītisks formējums, kurš ar spēku daudzu gadsimtu laikā sev ir pakļāvis dažādus etnosus, un šiem etnosiem piederošas teritorijas. Krieviem, tāpat kā čigāniem un kurdiem, kuri arī ir daudz miljonu etnosi, nav savas valsts.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 13:40, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tiko no likuma to normu izņems, vai kāds uzrakstīs jaunu likumu, tā viņam visi ceļi Latvijā būs vaļā.
Piemēram, slovāki arī pirmos divus Ukrainas kara gadus neņēma savās izlasēs sportistus, kuri startē krievijā, bet tagad jau ņem, jo federācijas atrod visādas atrunas ar kurām sportistus attaisnot.
Ir protams valstis EU, kas vēl joprojām neiebilst pret to, ka viņu sportisti spēlē asiņainās okupantu līgās. Bet tā lai paliek viņu problēma un temats diskusijām . Kaut arī pēc kara beigām atcels likumu vai pasludinās amnestiju tiem kas spēlējuši krievijā , tad tāpat domāju mūsu klubi nevēlēsies piesaistīt atsaldeni kas kādreiz visus pasūtījis un aizbraucis spēlēt pie okupantiem !

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 13:44, pirms 9 mēnešiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Drīz iestāsies maksātnespēja un varēs filmēties par 1.5 k ģimene burkā vai slavenības bez filtra
Dom2...100% drīz pieteiksies!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 13:58, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man nav nevienu jāvērtē pēc sevis, jo tas jau sen ir pierādīts reālā dzīvē.
Tu to tā vari rakstīt tikai tāpēc, ka tev neviens nekad tādu naudu nepiedāvās, jo nav par ko, un līdz ar to tev nebūs jāpierāda, ka esi savādāks. Un tas nav stāsts tikai par krievijas naudu, bet lielas naudas piedāvājumu vispār. Pasaki vel, ka visi mūsu tautieši ir tik daudz visās ekonomiski attīstītās ES valstīs tikai tāpēc, ka viņi bezgalīgi mīl šīs valstis, un nevis tāpēc, ka tajās var labāk nopelnīt nekā Latvijā.
vēlreiz - nevērtē pēc sevis un savas sapratnes! Cilvēki ir dažādi, motivācijas dažādas. Šajā gadījumā runa ir par agresorvalsti un tās naudu, nevis piedāvājumu biznesā kko pirkt vai pārdot. Un, Timmam ir izvēle- ņemt šo naudu, vai spēlēt par tādu pat naudu ( + - ) citur Eiropā, tā nebūt nav vienīgā un pēdējā iespēja. Savukārt, būsi izbrīnīts, daudz Latvijā ir patrioti un neņemtu NEKĀDU naudu no krievijas. Arī es. Negrasos ar Tevi diskutēt par saviem piedāvājumiem un dzīves principiem un morāli, neesam pazīstami (un, ļoti labi, ka tā..) un nav "jākrata sirdi", taču man ir bijuši gadījumi, kad esmu atteicis labam piedāvājumām un nepārdevis biznesu. Taču šis ir cits stāsts. Tev ir tiesības uz savu viedokli, visu cieņu, tomēr - vēlreiz, nespried pēc loģikas, ka visi pārdosies par lielu vai vēl lielāku naudu... būsi izbrīnīts, bet Latvijā ir cilvēki ar morāli un principiem. Izskatās, ka Tu neesi viens no viņiem... Veiksmi!

     [+] [-]

, 2024-10-29 14:05, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man nav nevienu jāvērtē pēc sevis, jo tas jau sen ir pierādīts reālā dzīvē.
Tu to tā vari rakstīt tikai tāpēc, ka tev neviens nekad tādu naudu nepiedāvās, jo nav par ko, un līdz ar to tev nebūs jāpierāda, ka esi savādāks. Un tas nav stāsts tikai par krievijas naudu, bet lielas naudas piedāvājumu vispār. Pasaki vel, ka visi mūsu tautieši ir tik daudz visās ekonomiski attīstītās ES valstīs tikai tāpēc, ka viņi bezgalīgi mīl šīs valstis, un nevis tāpēc, ka tajās var labāk nopelnīt nekā Latvijā.
Te nav runa tikai par naudu vien. Jā, ir forši, ja tev samaksā lielu naudu(esmu pārliecināts, ka Timmam neviens TIK lielu naudu tur nemaksā), taču jāņem vērā 2 aspekti -
1. Sirdsapziņa, vērtības, cieņa - uz ko, kā saprotu, daudziem nospļauties.
2. Drošība. Jā, jā - drošība, jo notiek karš! Pirmkārt - neviens nekādu naudu viņam nav iedevis un, kā saka - solīts makā nekrīt. Un otrkārt - a kur ir garantija, ka tevi kā EU pilsoni neieliek ķurmakā un neizmanto kā potenciālo maiņas subjektu?

  -3 [+] [-]

, 2024-10-29 14:11, pirms 9 mēnešiem
Calvin rakstīja: vēlreiz - nevērtē pēc sevis un savas sapratnes! Cilvēki ir dažādi, motivācijas dažādas. Šajā gadījumā runa ir par agresorvalsti un tās naudu, nevis piedāvājumu biznesā kko pirkt vai pārdot. Un, Timmam ir izvēle- ņemt šo naudu, vai spēlēt par tādu pat naudu ( + - ) citur Eiropā, tā nebūt nav vienīgā un pēdējā iespēja. Savukārt, būsi izbrīnīts, daudz Latvijā ir patrioti un neņemtu NEKĀDU naudu no krievijas. Arī es. Negrasos ar Tevi diskutēt par saviem piedāvājumiem un dzīves principiem un morāli, neesam pazīstami (un, ļoti labi, ka tā..) un nav "jākrata sirdi", taču man ir bijuši gadījumi, kad esmu atteicis labam piedāvājumām un nepārdevis biznesu. Taču šis ir cits stāsts. Tev ir tiesības uz savu viedokli, visu cieņu, tomēr - vēlreiz, nespried pēc loģikas, ka visi pārdosies par lielu vai vēl lielāku naudu... būsi izbrīnīts, bet Latvijā ir cilvēki ar morāli un principiem. Izskatās, ka Tu neesi viens no viņiem... Veiksmi!
Cik ''labi'', ka internets, gluži tāpat kā papīrs, pacieš visus melus izdomājumus un fantāzijas. 😁 Pieļauju, ka tavi radi, draugi un paziņas nezin, ka atteici labam piedāvājumam, jo savādāk viņi tevi uzskata par lielu lohu?!
Es nekur nerakstīju, ka cilvēki, kuri saņem lielu naudu, nav patrioti. Kaut gan, paldies Dievam, Latvijā nav tādā krīzes situācija, kad cilvēku patriotisms pierādītos ar to cik katrs no viņiem ir gatavs iziet no savas komforta zonas. Pārējais viss stāts par patriotismu ir ble, bele un ble!

  -3 [+] [-]

, 2024-10-29 14:15, pirms 9 mēnešiem
Emilio rakstīja: Te nav runa tikai par naudu vien. Jā, ir forši, ja tev samaksā lielu naudu(esmu pārliecināts, ka Timmam neviens TIK lielu naudu tur nemaksā), taču jāņem vērā 2 aspekti -
1. Sirdsapziņa, vērtības, cieņa - uz ko, kā saprotu, daudziem nospļauties.
2. Drošība. Jā, jā - drošība, jo notiek karš! Pirmkārt - neviens nekādu naudu viņam nav iedevis un, kā saka - solīts makā nekrīt. Un otrkārt - a kur ir garantija, ka tevi kā EU pilsoni neieliek ķurmakā un neizmanto kā potenciālo maiņas subjektu?
Pat, ja viņš krievijā nesaņem ne kapeiku, tas nemaina nekādā mērā to, ka viņš pats ir izdarījis šādu izvēli, un neviens viņu uz to visu nav spiedis. Neviens cits viņa dzīvi neizdzīvos.
Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika!

  +3 [+] [-]

, 2024-10-29 14:20, pirms 9 mēnešiem
Būsim pateicīgi, ka intelektuālis Timma vispār mums veltījis kādu rakstu galiņu... Ja neskaita p..j, tad viss pārējais latviski, tiesa, ar kādu pusduci kļūdām.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 14:35, pirms 9 mēnešiem
Redziet, kas notiek ar pāķi, kad to nesagatavotu palaiž pasaulē domāt. Pa lielām šaibām man vienmēr licies, ka Gricmanis ir Timmas pilsētas doppelgangeris, tiks katrs savā profesijā.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 14:52, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pat, ja viņš krievijā nesaņem ne kapeiku, tas nemaina nekādā mērā to, ka viņš pats ir izdarījis šādu izvēli, un neviens viņu uz to visu nav spiedis. Neviens cits viņa dzīvi neizdzīvos.
Pārējais viss ir tikai un vienīgi lirika!
Ja gribi, lai tas nevienu neskar - aizej uz mežu un klusiņām pakaries. Šis viņa gājiens, kaut kādā mērā, neskar mūs līdz brīdim, kamēr viņš žēlām acīm lūgs, lai Eiropa/Latvija velk viņu ārā no ķurķa, iemaina pret kādu kara noziedznieku, jo viņš ticis apmānīts, maldināts utt. utjp. Un es nemaz nerunāju par to blamāžu, kas, kārtējo reizi tiks celta gaisā, ka redz - latvietis Timma brauc uz krieviju, jo Latvijā tas un šitas utt.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 15:33, pirms 9 mēnešiem
Žēl. Jānis ir pie Ivaniem par Jaņis pārtapis.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 15:34, pirms 9 mēnešiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Drīz iestāsies maksātnespēja un varēs filmēties par 1.5 k ģimene burkā vai slavenības bez filtra
😀
Vēl variants ir "Caur ērkšķiem uz..." 9 sezona!

  -4 [+] [-]

, 2024-10-29 15:50, pirms 9 mēnešiem
Jāni, sakārtoju mīlas lietas, atrodi sirdsmieru, un gaidām Tevi atpakaļ Latvijas izlasē!

     [+] [-]

, 2024-10-29 16:00, pirms 9 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Jāni, sakārtoju mīlas lietas, atrodi sirdsmieru, un gaidām Tevi atpakaļ Latvijas izlasē!
negaidām un aizmirstam - bezprincipu mud*ks

  +2 [+] [-]

, 2024-10-29 16:03, pirms 9 mēnešiem
Ja godīgi, tad vispār par šo neesmu pārsteigts.
Kaut nedaudz sekojot Timmas karjerai, vienmēr licies, ka šis intelektam gājis garām ar līkumu.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 16:36, pirms 9 mēnešiem
Int(i)lektuāls čals,neko teikt...

     [+] [-]

, 2024-10-29 16:37, pirms 9 mēnešiem
lebron623 rakstīja: Šeit jāsaka paldies Andulim Vittem!
Ko tas pamuļķis izdarījis?

     [+] [-]

, 2024-10-29 17:10, pirms 9 mēnešiem
Esmu diezgan drošs, ka Kjima nenoliktu pilsonības testu

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 17:17, pirms 9 mēnešiem
"Intilekts" visā savā krāšņumā

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 17:22, pirms 9 mēnešiem
Galīgi okupantu draugam jumts aizbraucis.

     [+] [-]

, 2024-10-29 17:33, pirms 9 mēnešiem
Krasava Janka maiziite ir jaapelna un vienalga kur! Esmu paarliecinaats , kad te 80% pat darba nav , seez un gudri pljuuta komentaaros .

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 17:59, pirms 9 mēnešiem
Timmam ir taisnība. Nodzērušies pajoļi un nolādētas propagandas upuri kā tādas ielenes bāžas cita cilvēka dzīvē. Vēl viens apliecinājums sia LR mistkastei, cik debīla ir bara sabiedrība.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-29 19:12, pirms 9 mēnešiem
marexs rakstīja: Timmam ir taisnība. Nodzērušies pajoļi un nolādētas propagandas upuri kā tādas ielenes bāžas cita cilvēka dzīvē. Vēl viens apliecinājums sia LR mistkastei, cik debīla ir bara sabiedrība.
Brauc un dzīvo moskovijā. Tā ir apsolīto zeme. Ko gaidi, tur vajag svaigu gaļu priekšējās kara līnijās.

     [+] [-]

, 2024-10-29 19:19, pirms 9 mēnešiem
Tagad pēc visa spriežot BANKI ņirgājas par GRAŽULI ..

  +1 [+] [-]

, 2024-10-29 20:15, pirms 9 mēnešiem
Tas ir Timmas lēmums.Laikam jau domāja kā pašam labāk.Ja man prasītu vai vi'ņš ir KANGARS es teiktu laikam nē.Man lielāki Kangari savulaik bija MIglinieks un Vētra kas atteicās spēlēt Latvijas izlasē un aizgāja uz NVS(Krievijas) izlasi.Un neviens daudz nepukstēja kad abi tika pie izlases stūres par galvenajiem(rezultāti zināmi-sūdīgi,karma).Janka it kā izlasei neateica,bet gribēja būt vijolnieks kaut pēdējā laikā varēja knapi klavieres panest.Mums daudz vairāk Kangaru ir tepat Latvijā kuri atklāti grauj valsti tapēc liekam mieru krievijas komandas strītbolistam vairāk skatamies kas te uz vietas nodod mūsu valsti.

     [+] [-]

, 2024-10-29 21:22, pirms 9 mēnešiem
cookro rakstīja: Tas ir Timmas lēmums.Laikam jau domāja kā pašam labāk.Ja man prasītu vai vi'ņš ir KANGARS es teiktu laikam nē.Man lielāki Kangari savulaik bija MIglinieks un Vētra kas atteicās spēlēt Latvijas izlasē un aizgāja uz NVS(Krievijas) izlasi.Un neviens daudz nepukstēja kad abi tika pie izlases stūres par galvenajiem(rezultāti zināmi-sūdīgi,karma).Janka it kā izlasei neateica,bet gribēja būt vijolnieks kaut pēdējā laikā varēja knapi klavieres panest.Mums daudz vairāk Kangaru ir tepat Latvijā kuri atklāti grauj valsti tapēc liekam mieru krievijas komandas strītbolistam vairāk skatamies kas te uz vietas nodod mūsu valsti.
Tie urrrāpatrioti taču nesapratīs.
Ta ka var neskaidrot, ka karš ir tikai un vienīgi bizness.
Abās puses vieni un tie paši striķīšu raistītāji.
Un cik daudzi no tiem Timmas nolicējiem, ja te paliktu karsti, pie tam, pašu vainas dēļ un pārdošanās aizokeāna rublim, skrietu aizstāvēt šo zemi?!
Vārdos visi vareni, bet darīt tomēr ir kas cits.

     [+] [-]

, 2024-10-29 22:35, pirms 9 mēnešiem
Blondīne paliek blondīne..

     [+] [-]

, 2024-10-31 17:43, pirms 9 mēnešiem
Jā, īsts sūdainis! Ko tur vairs - tāds letiņš kā mīļotā ukrainiete! Raksti taču krieviski, mūlāp, tēvam būs lielāks prieks! Lēmums spēlēt tāds, bet komentārs daudz stulbāks - krieviski nerakstot - tad raksti, malacīt!

     [+] [-]

, 2024-10-31 17:47, pirms 9 mēnešiem
Kas ir "intilekts"? Bet jūtams, kā viņu velk uz turieni...

     [+] [-]

, 2024-10-31 21:28, pirms 9 mēnešiem
Nabaga naciki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-11-08 03:56, pirms 8 mēnešiem
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/lovegirl17