Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Aukstasinīgais Lomažs nokārto "Ventspils" uzvaru finālsērijas pirmajā mačā

Emils Ozerinskis

Aukstasinīgais Lomažs nokārto "Ventspils" uzvaru finālsērijas pirmajā mačā
Rihards Lomažs
Foto: BK Ventspils

"Olybet" Latvijas Basketbola līgā startējusi sezonas finālsērija, kuras pirmajā spēlē BK "Ventspils" ar rezultātu 94:87 pieveica Rīgas VEF, sērijā izvirzoties vadībā ar 1-0. Izšķirošajos brīžos nozīmīgus metienus realizēja Rihards Lomažs, kopumā sakrājot 13 punktus, savukārt mača rezultatīvākais spēlētājs ar 20 punktiem bija Aigars Šķēle.

Starta piecinieki
Ventspils: Ubila, Lomažs, Gulbis, Freimanis, Zaķis
VEF Rīga: Peress. Ate, Mejeris, Bērziņš, Čavars

Mača pirmajās minūtēs rīdzinieki laukumā sūtīja garu sastāvu, lai iegūtu pārsvaru groza apakšā, tomēr ventspilnieki spēja ar ātru spēli un precīziem metieniem pārņemt mača vadību. Pēc Emanuela Ubilas pieciem punktiem pēc kārtas kurzemnieki sasniedza rezultātu 7:2. Savukārt jau pēc trīs ar pusi nospēlētām minūtēm amerikāņu saspēles vadītājs panāca mājiniekiem desmit punktu pārsvaru. Iesaistoties spēlē no rezervistu soliņa, Aigars Šķēle ar rezultatīvām darbībām ļāva ventspilniekiem saglabāt pārsvaru divciparu skaitļa robežās. Divas ar pusi minūtes līdz pirmā ceturkšņa noslēgumam efektīga epizode padevās vefiešiem, kad Pols Kārters ar piespēli atrada Iļju Gromovu, garajam spēlētājam ar danku satricinot groza konstrukciju. Noslēdzot pirmās desmit minūtēs, Arnolds Helmanis raidīja grozā metienu, kas samazināja rezultāta starpību līdz deviņiem punktiem. Līdz ar to pēc spēlētām desmit minūtēm rezultāts bija 28:19 par labu Roberta Štelmahera komandai.

Otro desmitminūti ar rezultatīvu caurgājienu uzsāka "Ventspils" ukrainis Deniss Ikovļevs, bet viesu rindās ar ierāvienu un diviem punktiem groza apakšā atbildēja meksikānis Alekss Peress. Groza apakšā divos uzbrukumos pēc kārtas sekmīgi uzbruka Juļs Juciks, panākot mājiniekiem +13. Pēcāk ventspilnieku uzbrukums iestrēga, ļaujot Rīgas VEF līdz perioda vidum izveidot 11 punktu izrāvienu. Kurzemnieku uzbrukumu izdevās atdzīvināt Šķēlem, kurš bija precīzs gan no tālās distances, gan apspēlējot pretiniekus soda laukumā. Mača amizantāko mirkli izveidoja Kaspars Bērziņš, kurš mēģinot izdarīt piespēli trāpīja bumbu grozā, kas atveda rīdziniekiem negaidītus trīs punktus. Neilgi pirms puslaika noslēguma Bērzs, nesavaldot elkoņus, izpelnījās nesportisko piezīmi, dodot mājiniekiem iespēju palielināt savu pārsvaru. Tomēr pēdējais vārds puslaikā piederēja Kristapam Janičenokam, kurš raidīja grozā divu punktu metienu, sasniedzot rezultātu 45:52.

Mejera trejacis trešās ceturtdaļas ievadā palīdzēja rīdziniekiem sadeldēt rezultāta starpību līdz četru punktu starpībai. Savukārt pēc četrām ar pusi aizvadītām minūtēm periodā Kens Brauns panāca izlīdzinājumu spēles rezultātā - 58:58. Lai gan skatītāju tribīnes nebūt nebija pārpildītas, tomēr savās mājās ventspilnieki vadību pretiniekiem atdot negrasījās, Jucikam metot precīzi no groza apakšas, bet Rihardam Lomažam aukstasinīgi realizējot trejaci. Ja visā pirmajā puslaikā kurzemnieki bija pieļāvuši tikai vienu kļūdu, tad trešās ceturtdaļas noslēdzošajās minūtēs mājinieki vairākkārt kļūdījās piespēlēs, tādējādi dodot iespēju viesiem pietuvoties. Šo iespēju rīdzinieki izmantoja, pirms noslēdzošajām desmit minūtēm pietuvojoties līdz divu punktu atstatumam - 68:70.

Ceturto ceturtdaļu ar precīzu trejaci ievadīja Peress, pirmo reizi mačā vadību panākot rīdziniekiem. Nākamajos uzbrukumos ar trejačiem apmainījās Ubila un Brauns. Pēcāk laukumā abu komandu starpā attiecības saspīlējās, Braunam iemetot bumbu sejā Šķēlem, bet Latvijas izlases basketbolistam iesaistoties fiziskā spēku apmaiņā. Par to abi spēlētāji saņēma tehniskās piezīmes. Sešas minūtes līdz pamatlaika noslēgumam tālmetienu grozā raidīja Bērziņš, tādējādi sasniedzot Rīgas VEF sešu punktu pārsvaru (79:73). Sākoties pēdējām četrām minūtēm virkne vefiņa garie spēlētāji bija sakrājuši jau četras personīgās piezīmes, bet Gromovam mačs jau beidzās trešajā ceturksnī. No sešu punktu deficīta kurzemniekiem izdevās atgriezties vadībā brīdī, kad tālmetienu grozā raidīja Lomažs.

Simts sekundes līdz mača beigām Māris Gulbis no sarežģītas situācijas spēja realizēt trejaci, bet viesu rindās Bērziņš atbildēja ar divu punktu metienu, bet Brauns sākoties pēdējai minūtei rezultātu izlīdzināja. Pēdējā pusminūtē Lomažs ar fantastisku māņkustību nolika sevi pozīcijā, lai realizētu netraucētu tālmetienu. VEF rindās uzbrukumu sasteidza Brauns, no tālās distances uzmetot ķieģelīti. Divus soda metienus 13 sekundes līdz beigām realizēja Barnets, tādējādi dodot ventspilniekiem +5. Pēdējā VEF cerība vēl bija ar Janičenoka tālmetienu, tomēr veterāna metiens bija neprecīzs. Līdz ar to "Ventspils" guva panākumu finālsērijas pirmajā mačā ar 94:87.

BK "Ventspils" - "VEF Rīga" 94:87 (28:19, 24:26, 18:23, 24:19)
Ventspils: Šķēle 20, Ubila 17, Lomažs 13, Juciks 12, Barnets 10, Zaķis 7, Gulbis 6, Ikovļevs 5, Freimanis 4.
VEF Rīga: Mejeris 19 (8ab), Bērziņš 16 (8ab), Brauns 14, Peress 13 (10rp), Ate 7, Janičenoks 7, Čavars 5, Kārters 2, Helmanis 2, Gromovs 2, Vecvagars, Misters.

Finālsērijas kalendārs

DatumsMājiniekiViesiVietaRezultāts
19.05.Ventspils-VEF RīgaVentspils OC94:87
21.05.Ventspils-VEF RīgaVentspils OC
31.05.VEF Rīga-VentspilsArēna Rīga
02.06.VEF Rīga-VentspilsArēna Rīga
04.06.*Ventspils-VEF RīgaVentspils OC
06.06.*VEF Rīga-VentspilsArēna Rīga
08.06.*Ventspils-VEF RīgaVentspils OC

  +6 [+] [-]

, 2018-05-19 18:58, pirms 7 gadiem
0:4 my ass
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-19 18:58, pirms 7 gadiem
Kepka ar Rebel #PaKrūmiem
Ierij!
Aigars ar Robi zina kā pērt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 18:59, pirms 7 gadiem
Kepkam uzsprāgs dators #PaKrūmiem

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:00, pirms 7 gadiem
Advokāts jau klāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:01, pirms 7 gadiem
Kepkam vienmēr atrunas
Baigas tāpat vainos aivarinu

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:01, pirms 7 gadiem
*Beigās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-05-19 19:03, pirms 7 gadiem
Tas laikam pilnīgi normāli, ka LBS prezidents sēž kopā ar Latvijas valsts lielāko zagli Lembergu un dod pieci pēc katra Ventspils gūtā groza. Un kāds te saka, vefs nosaka kārtību LBS tik atklāti te jau pēc tiesāšanas bija redzams ka iznākums izlemts pirms spēles. 6 tīri bloki VEFam. Komentētājs pat nesaprot. Šķēle gailēns iet ko lekties ar Braunu, kursh vienkārši meta bumbu Mejeris, bet trāpīja gailēnam, un galvenais ka iedod tehnisko Braunam, vnk wtf tāpat Gulbja haljava pie -1 pēdējā sekundē, kad Brauns jau pārķēra bumbu. Maksimāli viss tika izdarīts lai naftenieki izlīstu. Tāpat nešaubos par VEF uzvaru sērijā

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:03, pirms 7 gadiem
Gaterniek! Pārskaiti savus roku pirkstus. Ir astoņi vai nav

  -3 [+] [-]

, 2018-05-19 19:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saspringta spēle, žēl, ka VEF atdeva uzvaru, pēc +6 iegūšanas apstājās uzbrukumā un sākās improvizācija...Bet nu tiesāšanas līmenis ir auzas, tad tiesā kā PO, tad atkal kā regulārā sezonā, izlemiet!

Kopumā, spēles laikā, varēja redzēt, ka VEF ir pārsvars un nešaubos, ka VEF paņems sēriju, tikai ar cik, tas ir jautājums.
Kāds ir Tavs budžets?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:04, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: varetu jau vafeles vispar tikai krievu liiga maukt, nafig viniem tas LBL jaamocas
Pareizi, priekš kam LBL tādi parazīti vajadzīgi

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:05, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas laikam pilnīgi normāli, ka LBS prezidents sēž kopā ar Latvijas valsts lielāko zagli Lembergu un dod pieci pēc katra Ventspils gūtā groza. Un kāds te saka, vefs nosaka kārtību LBS tik atklāti te jau pēc tiesāšanas bija redzams ka iznākums izlemts pirms spēles. 6 tīri bloki VEFam. Komentētājs pat nesaprot. Šķēle gailēns iet ko lekties ar Braunu, kursh vienkārši meta bumbu Mejeris, bet trāpīja gailēnam, un galvenais ka iedod tehnisko Braunam, vnk wtf tāpat Gulbja haljava pie -1 pēdējā sekundē, kad Brauns jau pārķēra bumbu. Maksimāli viss tika izdarīts lai naftenieki izlīstu. Tāpat nešaubos par VEF uzvaru sērijā
Es arī brīnījos, kā Gromovam tur divas piezīmes nosvilpt varēja, tie PO ir tīri bloki, bet tālākais, es atkārtošu tālākais tiesnesis izdomā piezīmes, bet, kurš tuvāk tiesnesis, tās neredzēja. Un jebkurš normāls tiesnesis tur fināla laikā piezīmes nebūtu devis....To reāli var apstrīdēt tikai tie, kam tumša bilde no basketbola ir.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:05, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Kāda izmēra krūšturi Petjka nēsā?
Neuzdod pretjautājumu. Es tev prasu, Cik tev rokām kopā pirksti?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:05, pirms 7 gadiem
Nu tagad būs smieklīgi lasīt VEF atbalstītāju lielās atrunas pēc šīs spēles beigām.... 9VĪRU SPĒKS
MALAČI BKV!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:06, pirms 7 gadiem
Aivariņa stipendiāti baumanis un ozols uzvarēja VEFu piezīmēs 20 : 32.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-05-19 19:07, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas laikam pilnīgi normāli, ka LBS prezidents sēž kopā ar Latvijas valsts lielāko zagli Lembergu un dod pieci pēc katra Ventspils gūtā groza. Un kāds te saka, vefs nosaka kārtību LBS tik atklāti te jau pēc tiesāšanas bija redzams ka iznākums izlemts pirms spēles. 6 tīri bloki VEFam. Komentētājs pat nesaprot. Šķēle gailēns iet ko lekties ar Braunu, kursh vienkārši meta bumbu Mejeris, bet trāpīja gailēnam, un galvenais ka iedod tehnisko Braunam, vnk wtf tāpat Gulbja haljava pie -1 pēdējā sekundē, kad Brauns jau pārķēra bumbu. Maksimāli viss tika izdarīts lai naftenieki izlīstu. Tāpat nešaubos par VEF uzvaru sērijā
Kepka kamēr neviens nav notiesāts Tu nevari apgalvot, ka vainīgs
Šķēle ar Robi zina kā pērt VEFu no Valmieras laikiem!
Tā ka gailēns sanāk ka esi vien pats
#PaKrūmiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:08, pirms 7 gadiem
Super. viena uzvara rokaas, vel tikai triis!!

  -3 [+] [-]

, 2018-05-19 19:08, pirms 7 gadiem
Ventspils 4-2 ņems!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:09, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: norm studijaa bagijs B4S the best!!!
kas tur bija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:09, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Super. viena uzvara rokaas, vel tikai triis!!
Tevi neuztrauc, ka VEF viegli atspēlēja 15 punktu bkv pārsvaru un vēl aizgāja +6 vadībā? Tīri sērijas ziņā? Man vienkārši ir vēlme dzirdēt no normāla bkv līdzjutēja viedokli, savādāk, man te lielākā daļa rādās nobloķēti

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:09, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: norm studijaa bagijs B4S the best!!!
Bet izklausās ka viņš vairāk vef atbalstītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:11, pirms 7 gadiem
Nu ko? Vefam iespēja pabeigt sezonu ar 7 zaudējumiem pēc kārtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:13, pirms 7 gadiem
zaipis_lohs_105786410294302 rakstīja: Bagijs nākošsezon atkal bez darba sēdēs un studijās tupēs?
bērns, esi mierīgs tak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:14, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: hvz, pagaidam klusums!!! gan jau kkur ielidis kada eiroligaa par otro
Varēja turpināt ar izlasi strādāt. Vairāk pārliecina nekā tagādējais sarkanais ērms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:14, pirms 7 gadiem
zaipis_lohs_105786410294302 rakstīja: Tevi neuztrauc, ka BKV tik viegli spēles beigās atguvās?
viegli? tas nozīmē, ka no basketbola neko nesaproti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:16, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: kursh no vafelu sisteemas varetu but tas RedREX??? ir kaadi varianti???
Es domāju Spalīte

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:17, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Kepkam uzsprāgs dators #PaKrūmiem
Nez kāpēc attiecībā uz GSW pats esi kepka?! 4:0 +18... Atmiņa kā vistai...

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:18, pirms 7 gadiem
OK, tiesneši ne vienmēr pieņēma neapstrīdamus lēmumus, bet uz abām pusēm. Uzvarēja tie, kas gribēja uzvarēt un kas saprata, ka par to būs jākapājas. Vefeļiem laikam par sliktu nospēlēja apkārt dziedātais, ka viņi ir neapšaubāmi favorīti, uz papīra visi spēlētāji labāki par BKV un būs 4^0, . Jā, pievilka klāt, bet nu pretiniekus nenovērtēt šajā sērijā gan nevajadzētu.
Par spīti Rebela apgalvojumiem, ka BKV neesot komandas ķimija, no malas skatties tā vis neliekas vis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tevi neuztrauc, ka VEF viegli atspēlēja 15 punktu bkv pārsvaru un vēl aizgāja +6 vadībā? Tīri sērijas ziņā? Man vienkārši ir vēlme dzirdēt no normāla bkv līdzjutēja viedokli, savādāk, man te lielākā daļa rādās nobloķēti
Normāls Ventspils līdzjutējs uzskata, ka Vef ar visu VTB varētu ieskrieties! 10dienu piespiedu pauze ventspilniekiem nekādi nevar nākt par labu, ja nu vefieši notraumējas pret cisku vai kā!?
Žetons LBL kalendāra plānotājiem, labi pavilka pauzītes, kur nu varēj! Sen jau fināli varēja būt cauri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:21, pirms 7 gadiem
zaipis_lohs_105786410294302 rakstīja: Real rebel ir leģendārs sportacentrs losis.
tak bērns, izdomā, ko labāku, nu aiziet, pacenties, Tu to vari!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:21, pirms 7 gadiem
Ai nu beidziet, nav Rednexis nekāds vefeļu darbonis. Vienkārši kvēls atbalstītājs ar vairākām identitātēm - gan zolīdo, gan rupjo, jo emocijas ta jāizliek. Visticamāk no dziļas provinces kā abi man zināmie VEF fani. Rīdzinieki izvēlas LU vai Jūrmalu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:22, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: hvz, pagaidam klusums!!! gan jau kkur ielidis kada eiroligaa par otro
Bagijs ir tāds pats Beresņevs un Starkovs, jēdz no nekā izspiest maksimumu, bet no kkā neko nevar! Katrā gadījumā LBS smird tik pat ļoti, kā nesen LHF un LFF kopā! Ielikteņi uz katra stūra, kuriem rūp tikai savs labums!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:22, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Normāls Ventspils līdzjutējs uzskata, ka Vef ar visu VTB varētu ieskrieties! 10dienu piespiedu pauze ventspilniekiem nekādi nevar nākt par labu, ja nu vefieši notraumējas pret cisku vai kā!?
Žetons LBL kalendāra plānotājiem, labi pavilka pauzītes, kur nu varēj! Sen jau fināli varēja būt cauri!
Kāds te sakars kalendāra plānotājiem? Ja pa sezonu runā, tad jā, viņi diezgan neprasmīgi salika, pats smieklīgākais, ka VEFam nevarēja atrast, kur 6 spēles ielikt...Nu paspēlētu lejasgala komandas izlašu pauzē, bet būtu viss pilns kalendārs tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:23, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds te sakars kalendāra plānotājiem?
Kalendāra plānotājiem bija jāuzliek mīkstais uz vef krievu līgu. Un viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tevi neuztrauc, ka VEF viegli atspēlēja 15 punktu bkv pārsvaru un vēl aizgāja +6 vadībā? Tīri sērijas ziņā? Man vienkārši ir vēlme dzirdēt no normāla bkv līdzjutēja viedokli, savādāk, man te lielākā daļa rādās nobloķēti
Protams, bija kļūdu, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, kuras novēršot, pārsvars būtu daudz lielāks, bet, ja arī šādā veidā var noturēt uzvaru, tad Let's Go!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:27, pirms 7 gadiem
zaipis_lohs_105786410294302 rakstīja: Redz cilvēki man piekrīt.
to pēc plusiem spried? Tie ir svarīgi tikai cilvēkam ar ļoti zemu pašapziņu un centieniem iekļauties sabiedrībā, kur tavu viedokli uztvers ar sajūsmu. Diezgan skumja lieta. Ka jau teicu, mēģini labāk, lai gan, tavs niks, dod mājienu, ka nevari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds te sakars kalendāra plānotājiem?
Nezinu, varbūt tāds, ka varēja iedomāties, ka ir VTB utt! Jeb LBL spēļu kārtību nosaka kāds mistisks spēks!?
Kaut kā piemērs, BKV no sezonas pēdējās spēles līdz izslēgšanas spēlēm gaidīja 16!!!! dienas! VEF gaidīja 21!!!! dienu!!! Debīlā automātiskā 1/2 sistēma ir nekam nederīga! +VTB bezsakars, kas čakarē visu LBL kalendāru! Bonusā BKV tagad no 21.05 kūkos līdz 31.05... Kas nozīmē, no 22.04-31.05 BKV būs nospēlējuši 8!!! spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tevi neuztrauc, ka VEF viegli atspēlēja 15 punktu bkv pārsvaru un vēl aizgāja +6 vadībā? Tīri sērijas ziņā? Man vienkārši ir vēlme dzirdēt no normāla bkv līdzjutēja viedokli, savādāk, man te lielākā daļa rādās nobloķēti
Tas ir normali basketbolaa, izravienu speele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:30, pirms 7 gadiem
Slyyp rakstīja: Protams, bija kļūdu, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, kuras novēršot, pārsvars būtu daudz lielāks, bet, ja arī šādā veidā var noturēt uzvaru, tad Let's Go!
Bet to arī uz otru pusi var attiecināt, jo pie +6, paši VEF uztaisīja diezgan kļūdas un deva daudz BKV iespēju...Kopumā, VEF diezgan daudz BKV arī iespēju uz izvēršanos, paši par to samaksāja. Domāju, ka otrajā spēlē būs jau pavisam cita aina. Mani pārsteidza tas, ka BKV nebija pārsvara zem groza, domāju fiziskā, īpaši, kad Čavars uznāca.

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:30, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Dzeru melno tēju, ēdu Knoppers vafeli.

Ko Tu?
es vafeļtorti par godu Ventspils uzvarai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:31, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: Jaa starkovs kluci pret pasaules vajako komandu izspieda un 2 precizas piespeles pec kaartas
Ko Bagijs var izspiest?! Kad komandā nebija zvaigznes-rezultāts bija krietni manāmāks! Katrā gadījumā, neviens neko negaidīja-un rezultāti bija! Nemāka pārkāpt pāri savam EGO un aģentiem-mums maksāja stabilu medaļu EČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:33, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Nezinu, varbūt tāds, ka varēja iedomāties, ka ir VTB utt! Jeb LBL spēļu kārtību nosaka kāds mistisks spēks!?
Kaut kā piemērs, BKV no sezonas pēdējās spēles līdz izslēgšanas spēlēm gaidīja 16!!!! dienas! VEF gaidīja 21!!!! dienu!!! Debīlā automātiskā 1/2 sistēma ir nekam nederīga! +VTB bezsakars, kas čakarē visu LBL kalendāru! Bonusā BKV tagad no 21.05 kūkos līdz 31.05... Kas nozīmē, no 22.04-31.05 BKV būs nospēlējuši 8!!! spēles!
par pirmo daļu piekrītu, tāpēc būtu svētīgi ar igauņiem mesties kopā un tomēr mainu savas domas un tev piekrītu par tiem kalendāra licējiem, piemēram pērn, VTB pat ielika, ka VEF ar Zenit nedēļu ātrāk savu PO kārtu izspēlē, lai mazāk LBL tiktu ietekmēts, bet šosezon kaut kā nesakrīt tas turnīra garums, iespējams, ka savas korekcijas izlašu pauze ir ienesusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:35, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: zaudejam nakoshai NBA zvjozdai Doncicam, iemestu KP to truli butu finaals
Vai Dončičs ir kaut spēli nospēlējis NBA?! Nē! Atgādināt varu, ka arī Rubio nez ko prognozēja, pagāja vismaz 5 gadi, līdz viņš varēja kaut aptuveni pietuvoties tai spēlei NBA, ko viņš Eiropā darīja! Iztēlojies Dončiču pret kādu viņa pozīcijas melni-top melni-varētu būt ok, ņemot vērā, kā Timma viņu skoloja!
p.s. Somiem hokejā arī "zeltu" rīt pasniegs... nākotnes redzētāji!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:35, pirms 7 gadiem
zaipis_lohs_105786410294302 rakstīja: VTB nolasītas kaut kādas vājinieku ārzemju blices, lai krievu klubi parādītu savu varenību.
Kuri klubi? Tie kas zaudēja VEFam un Cmoki kā arī Kalev? Vai tie, kurus diezgan mocīja Astana? Vai domāji Jeņisej ar Permu, kas ar labākiem budžetiem ir zem VEF? Jā tā ir tāda varenība...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:37, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Vai Dončičs ir kaut spēli nospēlējis NBA?! Nē! Atgādināt varu, ka arī Rubio nez ko prognozēja, pagāja vismaz 5 gadi, līdz viņš varēja kaut aptuveni pietuvoties tai spēlei NBA, ko viņš Eiropā darīja! Iztēlojies Dončiču pret kādu viņa pozīcijas melni-top melni-varētu būt ok, ņemot vērā, kā Timma viņu skoloja!
p.s. Somiem hokejā arī "zeltu" rīt pasniegs... nākotnes redzētāji!
Eiropas čempī Dončičs izskoloja Timmu, viens no lielākajiem iemesliem mūsu zāģim, bet tas tā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:37, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kuri klubi? Tie kas zaudēja VEFam un Cmoki kā arī Kalev? Vai tie, kurus diezgan mocīja Astana? Vai domāji Jeņisej ar Permu, kas ar labākiem budžetiem ir zem VEF? Jā tā ir tāda varenība...
Viņiem arī jāmaksā spēlētājiem krietni vairāk, lai vispār tur kāds brauktu spēlēt

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:38, pirms 7 gadiem
Lavašs savā sulā
#HMBpļutka
Iesaku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:39, pirms 7 gadiem
zaipis_lohs_105786410294302 rakstīja: VTB vnk ierēc un uzmīž LBL, bet tu turpini šos slavēt un čurāt karstu par -30 pret ciskām. Tava attieksme pret LBL ir tāda pat kā VEF kuri neciena šo turnīru.
jā, tā ierēc, ka pērn lika Zenit spēlēt daudz ātrāk kā citiem, jā tā ir ierēkšana, par repliku par cska neizteikšos, stabili pierādi, ka esi mazgadīgs, ar mazu saprati par basketbolu kā tādu un klubiem un nāc šeit tikai heitošanas pēc, bet nu tas ir standarts, kam dikti uzmanība ir vajadzīga

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:39, pirms 7 gadiem
Un kāpēc vispār nevar nodibināt normālu Baltijas līgu ar pilnu sezunu (ap35 spēlēm)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:39, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: par pirmo daļu piekrītu, tāpēc būtu svētīgi ar igauņiem mesties kopā un tomēr mainu savas domas un tev piekrītu par tiem kalendāra licējiem, piemēram pērn, VTB pat ielika, ka VEF ar Zenit nedēļu ātrāk savu PO kārtu izspēlē, lai mazāk LBL tiktu ietekmēts, bet šosezon kaut kā nesakrīt tas turnīra garums, iespējams, ka savas korekcijas izlašu pauze ir ienesusi
LBL, VTB, FIBA, ULEB utt, to kantoru ir par daudz-visiem interesē nauda-ne tas, kā kko sasniegt! Nez vai mūsu izlases kontekstā šitā dīkstāve nāk par labu kādam
Pieņemu, ka Lietuvā ar Žalgiri ir līdzīgi, jo final4 gan jau arī tiem korekcijas ieviesa.
Arī ar igauņiem nevar mesties kopā, BKV, Kalev, Vef tā pat ir cits līmenis tomēr. Būtu normāli Eiropas turnīri, piemēram, līdzīgs Eirolīgai, kur ir savas 30spēles, lai var kapāt! Savādāk vietējais čempis tiek čakarēts no visiem galiem! Jo pārējās komandas pielāgojas tiem, kas skraida apkārt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-19 19:41, pirms 7 gadiem
A kāpēc nevar spēlēt normāli eirokausos vai čempionu liga? Ja jau kepkas prāt līmenis tik zems, lai parāda kā ar pusspēku pacels Čempionu līgas turzu!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:41, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Un kāpēc vispār nevar nodibināt normālu Baltijas līgu ar pilnu sezunu (ap35 spēlēm)?
nav tik daudz tik nopietnu komandu, jo lietuvieši nav ieinteresēti veidot atklātu LKL, kas pa lielam tas būtu...Vienīgā iespēja uz labu līgu šeit ir tikai ar eirolīgas un EK klubu palīdzību, ka nolasās labākās komandas no šī reģiona, tostarp Krievijas un izspēlē divu apļu turnīru ar final four, bet zinot FIBA, tad tā var gadīties liela problēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Eiropas čempī Dončičs izskoloja Timmu, viens no lielākajiem iemesliem mūsu zāģim, bet tas tā...
1:1 Timmam spēlējot ar muguru pret grozu-Dončičam nebija nekādu variantu! Nemaz nerunājot par to, ka ārī Eirolīgā tiesneši viņu pārāk bieži pažēlo!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:42, pirms 7 gadiem
Musejie bija tikai9 bet VeF 12 speletaji,Ventspils malaci ta turpimiet

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:42, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: A kāpēc nevar spēlēt normāli eirokausos vai čempionu liga? Ja jau kepkas prāt līmenis tik zems, lai parāda kā ar pusspēku pacels Čempionu līgas turzu!
Tur ir nauda? Diez vai-tāpēc jau skrien, kur tā ir!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:43, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: LBL, VTB, FIBA, ULEB utt, to kantoru ir par daudz-visiem interesē nauda-ne tas, kā kko sasniegt! Nez vai mūsu izlases kontekstā šitā dīkstāve nāk par labu kādam
Pieņemu, ka Lietuvā ar Žalgiri ir līdzīgi, jo final4 gan jau arī tiem korekcijas ieviesa.
Arī ar igauņiem nevar mesties kopā, BKV, Kalev, Vef tā pat ir cits līmenis tomēr. Būtu normāli Eiropas turnīri, piemēram, līdzīgs Eirolīgai, kur ir savas 30spēles, lai var kapāt! Savādāk vietējais čempis tiek čakarēts no visiem galiem! Jo pārējās komandas pielāgojas tiem, kas skraida apkārt!
Ja nekas nav mainījies, tad LKL iedeva Žalgirim 12 dienu pauzi po laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:43, pirms 7 gadiem
Paceļot čempionu līgu var dabūt limonu, kas ir vairāk par vtb 400 pakām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:44, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: 1:1 Timmam spēlējot ar muguru pret grozu-Dončičam nebija nekādu variantu! Nemaz nerunājot par to, ka ārī Eirolīgā tiesneši viņu pārāk bieži pažēlo!
Dončičs Timmu tīri psiholoģiski izveda un tad sāka savus trīņus, no vienas kājas, mest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:45, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: ka es tev saku, buus labakais eiropas PG stabili, Allstars!!!
Kurā gadā?!
Atliek tizli piezemēties-un karjeru var nākties norakstīt! Nezīlē mākoņos! Gan jau vasaras līgā šim liks pakapāt-redzēs, kas tur būs! Katrā gadījumā, nekādus kalnus NBA viņš negāzīs pirmajās sezonās! Veselijam un Fernadesam a likās, ka ir baigie veči-samērā ātri piezemējās Eiropā!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:45, pirms 7 gadiem
Pēc komentāriem joprojām var redzēt, cik nozīmīga Latvijai ir LbL finālsērija 500 cilvēki hallē. TV reitingi smieklīgi. Cēlās komentāros 7 indivīdi ņirdzīgi

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:45, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Paceļot čempionu līgu var dabūt limonu, kas ir vairāk par vtb 400 pakām
Cik maksā par regulāro sezonu!? Bonusiņi utt! Nez vai vajag ar krieviem mērīties ar naudu!

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:45, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: Ideāli, kādu? Lāča vai Serenādi?
Ne vienu no šiem, Rimī pa 99 centiem iecēlu, tīri garšīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:46, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: A kāpēc nevar spēlēt normāli eirokausos vai čempionu liga? Ja jau kepkas prāt līmenis tik zems, lai parāda kā ar pusspēku pacels Čempionu līgas turzu!
Čempionlīgā ir nedaudz zemāks līmenis, bet tāpat augšgala komandas ir naudīgākas un līgas bonusu ziņā ČL ir zem Uleb un VTB....Dēļ LBL problēmām ar komandu skaitu un sešu komadu PO, priekš mums ČL sagādā diezgan mīnusus.

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:46, pirms 7 gadiem
Mjā, eiropas basketā nav naudas. USA normāls melnis saņem sezonā naudu par ko vefu var piecus gadus uzturēt

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:47, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Ne vienu no šiem, Rimī pa 99 centiem iecēlu, tīri garšīga
Ar vakardienas termiņu un dāvanā atejas papīra rullītis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:48, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pēc komentāriem joprojām var redzēt, cik nozīmīga Latvijai ir LbL finālsērija 500 cilvēki hallē. TV reitingi smieklīgi. Cēlās komentāros 7 indivīdi ņirdzīgi
LBL ar katru gadu iet arvien zemak un zemak....

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:48, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pēc komentāriem joprojām var redzēt, cik nozīmīga Latvijai ir LbL finālsērija 500 cilvēki hallē. TV reitingi smieklīgi. Cēlās komentāros 7 indivīdi ņirdzīgi
un tie cilvēki vēl ierēc par VEF apmeklējumu, iedomājies, FIBA ČL ir vienīgā, kas publiski apmeklējumu neizliek, visiem es apmeklējumu atradu, bet FIBAi nē, interesanti, kāpēc? Varbūt tev labāk zināms?

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:49, pirms 7 gadiem
LBL vispar neko nedara lietas labaa.. par tv translacijam vispar nerunaasim...kautkads suda best4sport tv paraida speles...

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:50, pirms 7 gadiem
Kauns par LBL un visu basketbola savieniibu

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:50, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: cik diez taadi LBL vechi sanem??? mosh videji 2-3 pakas uz kepas sanaak Nu tads lomazs, gromovs,telefons utt 100 punkt nesanem 5 pakas menesi!!!
Man interesē viens jautājums : Cik saņem tas matainais spoks ar masku, kas Ventspilī spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:51, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: LBL vispar neko nedara lietas labaa.. par tv translacijam vispar nerunaasim...kautkads suda best4sport tv paraida speles...
Šnepam ar veco Šēnhofu tā ir naudas lieta. B4S ir vienīgie, kuri neprasīja vai nu pilnīgu vai daļēju translācijas izmaksu segšanu. Finālus vajadzēja raidīt plašākā auditorijā, kaut vai mājas lapā atļaut skatīties bez abonementa pirkšana

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 19:51, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: LBL vispar neko nedara lietas labaa.. par tv translacijam vispar nerunaasim...kautkads suda best4sport tv paraida speles...
Kāpēc sūda? Ļoti normāls, priekš Latvijas, sporta kanāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:52, pirms 7 gadiem
pārņem aizdomas, ka ne tikai aivariņš, bet arī šnupis, kurš atļāvās simpatizēt baumanim un ozolam , kuri uzvarēja ar 32: 20 VEFu domā šo hui u turpināt tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:54, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: donchicu tiesi eiroligas basis ierobezho, taada NBA vinam uzbrukuma laus spelet un darit ko grib, buus zvjozda, redzesi
kurā komandā nez šim tā ļaus mest!?
p.s. Nosauksi daudzus baltos, kas ir tie līderi/metēji savās komandās!? Dirks šķiet vienīgais tāds ir bijis! Teiksim pēdējos 10gados. Neviens cits uz sitienu prātā nenāk... varbūt vecums vainīgs! Lovs-varētu būt! +Būs interesanti redzēt, ka kāds mērkaķis Stīvensons vai Grīns viņu izved no pacietības-asaras garantētas! Viņš ir mīksts baltā tips-un tur arī tatoo nelīdzēs...

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja nekas nav mainījies, tad LKL iedeva Žalgirim 12 dienu pauzi po laikā
Ņevežim jākūko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:55, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: LBL vispar neko nedara lietas labaa.. par tv translacijam vispar nerunaasim...kautkads suda best4sport tv paraida speles...
Mums bija zvaigžņu spēle-laikam Tallinā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:57, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Mums bija zvaigžņu spēle-laikam Tallinā
Tas daudz izsaka diemžēl....Mani interesē, ja līgas apvienos, tad Kalev turpina tikai pusi spēlēt no čempja vai atsakās no FIBA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 19:59, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Man interesē viens jautājums : Cik saņem tas matainais spoks ar masku, kas Ventspilī spēlē?
Nav ne jausmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:02, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: nevar nekur algu sarakstus atrast??? nu tas mazais vafelnieks domaju savas 10 pakas varetu sanemt, melnis bish mazak, meijejejerim ar gan jau labi piko!!!
Nevaru bk ventspils algu sarakstu atrast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:03, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: savus 17-20 metis updeitots dragic Gazele ar Dirku jau NBA zvjozdas bija, komandas vilka ntos gadus!!!
Un tagad uzbur burvīgo ainu ar mazajiem baltajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:05, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Štrunts par to spoku, bet Trusis esot apmaksātākais lemberdzēns tanī blicē un saņemot 80K sezonā! #LatvijasLabākaisGM
Trusis stabils #LemberdzēnuHallOfFame kandidāts, kura numuru iemūžinās un kreklu pacels pie Aivariņa šķūņa griestiem.
Kur info? Gatera čomi, pēc iesaukām sešpirkstis un bezpirkstis, pastāstīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:05, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kur info? Gatera čomi, pēc iesaukām sešpirkstis un bezpirkstis, pastāstīja?
Man šķiet, ka šito Buļs vai Šēnhofs teica savā apraidē....Es pat to īsti neapšaubītu, jo BKV budžets tiek rūpīgi slēpts

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:07, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: savus 17-20 metis updeitots dragic Gazele ar Dirku jau NBA zvjozdas bija, komandas vilka ntos gadus!!!
Es par pēdējiem 10gadiem saku, lai baltos metējus man nosauc! Savādāk sāksi man te Lariju Putnu saukt un citus! Tas, ka Eiropai ir izcili garie-nav nekāds jaunums! Tiem atšķirībā no melnajiem garajiem ir metiens, dribls! Mazajiem... nav atlētiskuma-tāpēc arī pazūd NBA-vai arī ātri aizskrien atpakaļ!
Kaut no tagadējiem, Teodosičs-emm-traumējas, jo fiziski netur! Bogdanovičs-tomēr pieredzējušāks par Dončiču, spēlē gudri! Dragičs, bet nekas izcils tomēr! Rubio-kā jau teicu, ilgi ieskrējās. Rūdis un Rodrigess-kā jau teicu-sēž, kur jābūt-Eiropā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man šķiet, ka šito Buļs vai Šēnhofs teica savā apraidē....Es pat to īsti neapšaubītu, jo BKV budžets tiek rūpīgi slēpts
Profili sajuka . Nekas, nekas visiem gadās. jā bet Ventspils algas atrast nereāli

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:09, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: mazie divmetrigie chalisi ar nav slikti
Aiziet-uzvārdiņus, statistiku! Kuri ir tie, kas kapā savas 30-35min, met tuvu pie 30p (kaut 20p jau būtu izcili), neapstrīdami savi komandu līderi utt. Es saku, man neviens nenāk prātā-ja ir, vnk atsvaidzini manu švako atmiņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:11, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas daudz izsaka diemžēl....Mani interesē, ja līgas apvienos, tad Kalev turpina tikai pusi spēlēt no čempja vai atsakās no FIBA...
Žalgiris izdomāja VTB uzmest, nez vai viņi dikti pārdzīvo! Turklāt LKL viņi rauj VISAS spēles!

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:11, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Profili sajuka . Nekas, nekas visiem gadās. jā bet Ventspils algas atrast nereāli
nesajuka, es tikai iespraucos, vairāki profili ir cilvēkiem, kam problēmas ar galvu ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:13, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Žalgiris izdomāja VTB uzmest, nez vai viņi dikti pārdzīvo! Turklāt LKL viņi rauj VISAS spēles!
nevis viņi izdomāja, bet bija spiesti dēļ problēmām ar budžetu un pašlaik viņiem arī vairāk nevajag, jo ir pamatturnīs - Eirolīga un daļa LKL spēļu kā treniņspēles + augšgala LKL komandas kaut kādu pretestību var izrādīt Žalgirim...Viņu tā situācija ir pavisam savādaka, ja cenšas kaut kā ar VEF pielīdzināt un viņu spēlēšanu VTB

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:13, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: uzgrauzis flint grauzdinus, laabi
Viskijs ira?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:14, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: tak NBA vispar allstaros ir mello uztashanas, ko tu te prasi man mazos baltos Ir neslikti kadr BET doncicam ir visas iespejas klut par allstar
visas iespējas, bet tas nenozīmē, ka tas tiks sasniegts. Katrā gadījumā, es viņā neko tādu nesaskatu, kas viņam ļaus kaut nedaudz pietuvoties tam, ko Eiropā šobrīd rāda! Ne īpaši tehniski, ne atlētisks! (pat ļoti labi baltajam, bet nu, pret RW kkā viņu nespēju iztēloties, ja nu tajos plakātos, kur danko pāri)

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nesajuka, es tikai iespraucos, vairāki profili ir cilvēkiem, kam problēmas ar galvu ir
Labi, labi, bet tiešām man grūti noticēt tam, ka ir dividažādi cilvēki ar identiskiem viedokļiem.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:16, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: nav nekaa ko tu???
Pēc smagas nedēļas, rīt vienīgā brīvdiena, tapēc aģents 07
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nevis viņi izdomāja, bet bija spiesti dēļ problēmām ar budžetu un pašlaik viņiem arī vairāk nevajag, jo ir pamatturnīs - Eirolīga un daļa LKL spēļu kā treniņspēles + augšgala LKL komandas kaut kādu pretestību var izrādīt Žalgirim...Viņu tā situācija ir pavisam savādaka, ja cenšas kaut kā ar VEF pielīdzināt un viņu spēlēšanu VTB
Bet 36spēles LKL un 30Eirolīgā ir pilnībā pietiekami!
Vefam LBL ir 23LBL un 24VTB!
Žalgirim vēl tās 24 nav ne vajadzīgas, ne reālas!
Eiropai 90!!! spēles+play-off, tur pat NBA nobāl, ņemot vērā, ka Žalgirim visos turnīros tādas būtu!
Katrā gadījumā, LKL noteikti iegūst no Žalgira nespēlēšanas VTB. Protams, ne visās spēlēs viņi ir labākajā sastāvā, bet tas tā pat ir Eirolīgas klubs! Turklāt top4!

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:19, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Labi, labi, bet tiešām man grūti noticēt tam, ka ir dividažādi cilvēki ar identiskiem viedokļiem.
Kur tieši ir tie identiskie viedokļi?

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:21, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Bet 36spēles LKL un 30Eirolīgā ir pilnībā pietiekami!
Vefam LBL ir 23LBL un 24VTB!
Žalgirim vēl tās 24 nav ne vajadzīgas, ne reālas!
Eiropai 90!!! spēles+play-off, tur pat NBA nobāl, ņemot vērā, ka Žalgirim visos turnīros tādas būtu!
Katrā gadījumā, LKL noteikti iegūst no Žalgira nespēlēšanas VTB. Protams, ne visās spēlēs viņi ir labākajā sastāvā, bet tas tā pat ir Eirolīgas klubs! Turklāt top4!
Bet tā ir pavisam cita situācija, ja to saistām ar VEF un kā teicu, tad Žalgirim Eirolīga ir pamatturnīrs un loģiski, ka uz VTB viņi neskatās.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:21, pirms 7 gadiem
Apsveicu BKV ar uzvaru. Lauva tviterī arī čīkst par tiesāšanu...Spēli neredzēju, tāpēc nevaru pakomentēt tiesnešu lēmumus. Ļoti negribētos, lai BKV ciestu dēļ tās 10 dienu pauzes. Ja ir kādi, kuri teiks, ka tas ir mazsvarīgi, tad tiem labāk par basketbolu nekomentēt. 7dien jāpanāk 2:0.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur tieši ir tie identiskie viedokļi?
Laika gaitā esmu pamanījis ka tev un astoņpirkstim viedokļi, uzskati un teksti ir ļoti līdzīgi.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:23, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet tā ir pavisam cita situācija, ja to saistām ar VEF un kā teicu, tad Žalgirim Eirolīga ir pamatturnīrs un loģiski, ka uz VTB viņi neskatās.
Vefs ir tāds, kā tādas aklā zarna, VTB tā īsti neko nevar, bet LBL tā īsti nevajag! Valku/Valgu es vispār neizprotu LBL sakarā! Naudas tā pat Vefam, LBL pat par daudz, bet kam citam par maz. Uz papīra gan sastāvam būtu arī VTB jāspēj tikt augstāk, kā tas ir šobrīd!

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:24, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Laika gaitā esmu pamanījis ka tev un astoņpirkstim viedokļi, uzskati un teksti ir ļoti līdzīgi.
līdzīgi nenozīmē identiski, viņš reizēm kaut ko no manis paņem, reizēm es no viņa, jo lieta ir tā, ka viņš pats (ja neskaita par Neimani) neizdomā, tikai darbojas ar publiski pieejamiem faktiem, vai intervijām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:25, pirms 7 gadiem
Tfu, biju domājiS, ka 2:0 jāpanāk 1dien. Dienas sajuka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:26, pirms 7 gadiem
Eu, pa kuru kanālu tagad hokejs iet? Pa ltv7 volejs, pa 360 kaut kāds gomiku raidījums, pa 360 hokejs okeja atkārtojums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:26, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Vefs ir tāds, kā tādas aklā zarna, VTB tā īsti neko nevar, bet LBL tā īsti nevajag! Valku/Valgu es vispār neizprotu LBL sakarā! Naudas tā pat Vefam, LBL pat par daudz, bet kam citam par maz. Uz papīra gan sastāvam būtu arī VTB jāspēj tikt augstāk, kā tas ir šobrīd!
Kā Bagatskis norādīja un ne tikai viņš, arī Janičenoks ir teica, ka šosezon VEFa problēma ir saspēlētība, vismaz pirmajā sezonas pusē, kad bija arī traumas un sastāva problēmas....Pērn, īsti tādu problēmu nebija un labāk veicās

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:27, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Eu, pa kuru kanālu tagad hokejs iet? Pa ltv7 volejs, pa 360 kaut kāds gomiku raidījums, pa 360 hokejs okeja atkārtojums
Hokejs būs pēc voleja tiešraides.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:27, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Eu, pa kuru kanālu tagad hokejs iet? Pa ltv7 volejs, pa 360 kaut kāds gomiku raidījums, pa 360 hokejs okeja atkārtojums
LTV7 ir prioritātes! Interesanti, ja mēs būtu 1/2finālā, ko tad rādītu?!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:28, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: LTV7 ir prioritātes! Interesanti, ja mēs būtu 1/2finālā, ko tad rādītu?!
Ja rādītu volejbolu, Zaķusalas tv centrs nodegtu zilās liesmās

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:28, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: LTV7 ir prioritātes! Interesanti, ja mēs būtu 1/2finālā, ko tad rādītu?!
Pilnīgi pareizi, ka rāda mūsu voleja izlasi tiešraidē.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnīgi pareizi, ka rāda mūsu voleja izlasi tiešraidē.
Telpu volejbols ir gomīšu sportaveids

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tfu, biju domājiS, ka 2:0 jāpanāk 1dien. Dienas sajuka.
Par to dikti šaubos, neticās, ka Brauns un pārējie pieļaus tādas vaļības kā šovakar + cerams tiesāšana labāka būs, viņi nevarēja izlemt kā tiesāt vai PO vai kā regulārajā sezonā, Gromovam divi tīri bloki, bet tālākais tiesnesis iedod piezīmes, pirmajā gadījumā vēl viņam spēlētāji priekšā bija, bet tāpat redzēja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:29, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnīgi pareizi, ka rāda mūsu voleja izlasi tiešraidē.
Es tikai saku, ja mēs spēlētu 1/2 finālā...
Kāda jēga, ja PČ 1/2 finālu nerāda tv, kas nopircis raidīšanas tiesības?! Vispār varēja tad tikai LV spēles rādīt un miers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:30, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Es tikai saku, ja mēs spēlētu 1/2 finālā...
Kāda jēga, ja PČ 1/2 finālu nerāda tv, kas nopircis raidīšanas tiesības?! Vispār varēja tad tikai LV spēles rādīt un miers!
tak skaties viņu online tiešraidi

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par to dikti šaubos, neticās, ka Brauns un pārējie pieļaus tādas vaļības kā šovakar + cerams tiesāšana labāka būs, viņi nevarēja izlemt kā tiesāt vai PO vai kā regulārajā sezonā, Gromovam divi tīri bloki, bet tālākais tiesnesis iedod piezīmes, pirmajā gadījumā vēl viņam spēlētāji priekšā bija, bet tāpat redzēja
Un ja panāks 2:0, tad atkal attaisnojumi būs izdomāti, ne?

P.S. Lai arī Lauva čīkstēja par tiesnešiem, tomēr rakstīja, ka BKV bija pelnījuši uzvaru.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-19 20:31, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un ja panāks 2:0, tad atkal attaisnojumi būs izdomāti, ne?

P.S. Lai arī Lauva čīkstēja par tiesnešiem, tomēr rakstīja, ka BKV bija pelnījuši uzvaru.
Kur es izdomāju attaisnojumus? BKV uzvarēja, jo vienkārši izmantoja sev dāvātās iespējas no VEF komandas puses...Tas, ka es saku par tiesāšanu, nenozīmē, ka minu to kā zaudējuma iemeslu. Tiesāšana vienkārši spēli bojāja, jo vienu brīdi fizisku spēli atļāva viens tiesnesis, pēc brīža cits atkal sīkāk svilpj un neļauj....Tev ar uzrakstītā saprašanu pagrūti?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur es izdomāju attaisnojumus? BKV uzvarēja, jo vienkārši izmantoja sev dāvātās iespējas no VEF komandas puses...Tas, ka es saku par tiesāšanu, nenozīmē, ka minu to kā zaudējuma iemeslu. Tiesāšana vienkārši spēli bojāja, jo vienu brīdi fizisku spēli atļāva viens tiesnesis, pēc brīža cits atkal sīkāk svilpj un neļauj....Tev ar uzrakstītā saprašanu pagrūti?
Zin, Tu sāc apnikt ar mūžīgo kašķa meklēšanu, ja kāds Tev nepiekrīt. Iemācies sākumā normāli diskutēt. Pretējā gadījumā Tev nebūs neviena, ar kuru varēsi normāli padiskutēt šajā portālā. Varbūt Tev tas arī ir Tavs mērķis? Tad to izdodas veiksmīgi realizēt.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:38, pirms 7 gadiem
Nē, tiešām sāk hokeju rādīt no jauna!!! Kāpēc TV strādā idioti?

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:40, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zin, Tu sāc apnikt ar mūžīgo kašķa meklēšanu, ja kāds Tev nepiekrīt. Iemācies sākumā normāli diskutēt. Pretējā gadījumā Tev nebūs neviena, ar kuru varēsi normāli padiskutēt šajā portālā. Varbūt Tev tas arī ir Tavs mērķis? Tad to izdodas veiksmīgi realizēt.
Tad sāc arī normāli atbildēt, pats jau vien velc uz kašķi, es tikai kopēju tavu atbildi. Nevajag man pārmest, ka es tāpat atbildu.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:41, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nē, tiešām sāk hokeju rādīt no jauna!!! Kāpēc TV strādā idioti?
neko daudz nenokavēsi Šveicei diezgan labi momenti ir.

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neko daudz nenokavēsi Šveicei diezgan labi momenti ir.
Paldies!!! Kāda jēga skatīties pa ltv7 ja rezultāts jau ir 15 min kā zināms. Viss zb slēdzu tv un datoru ārā. Iešu barot odus

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:44, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Paldies!!! Kāda jēga skatīties pa ltv7 ja rezultāts jau ir 15 min kā zināms. Viss zb slēdzu tv un datoru ārā. Iešu barot odus
Neskaties ltv7 mājaslapā? Smuki Šveice iemeta

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 20:47, pirms 7 gadiem
Vafeles gatavojas čekistu turnīram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-19 20:55, pirms 7 gadiem
Žēl spēli neredzēju, esmu it kà neitrāls, galvenais lai būtu labs basketbols, bet mani izbesīja BKV spēlētais basis, kad pēc visai sakarīga sezonas sākuma viņi sāka praktizēt vienveidīgu skriešanu ar galvu sienā tādā veidā zaudējot vairākas ņemamas spēles. Prieks par Lomažu, to, ka Šķēle spēj saņemties, tomēr kopumā liekas, ka VEF ir lielākas iespējas uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 21:14, pirms 7 gadiem
Tev plikpauri iedotu purnā ar bumbu no metra atāluma tad tu redzētu diskābeli ,sētas eksperts!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 23:36, pirms 7 gadiem
ir kāds video atskats uz spēli??

  -1 [+] [-]

, 2018-05-19 23:36, pirms 7 gadiem
Ventspils jābūt čempioniem

     [+] [-]

, 2018-05-20 17:33, pirms 7 gadiem
Maču neredzēju, bet rēķins labs!