Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

VEF no Valmieras pārvilina amerikāņu uzbrucēju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

VEF no Valmieras pārvilina amerikāņu uzbrucēju
Kērtiss Holiss. Foto: Valmiera Glass ViA Basketbols

Latvijas čempione basketbolā "VEF Rīga" paziņojusi par amerikāņa Kērtisa Holisa pievienošanos. Viņš šajā sezonā jau spēlēja Latvijā un pārstāvēja "Valmiera Glass"/ViA komandu.

"Holiss jau starpsezonā bija mūsu redzeslokā un spēlētāju sarakstos. Rūpīgi sekojām līdzi viņa sniegumam, un redzam, ka Kērtiss ir tieši tas spēlētājs, kurš mums nepieciešams kā Zaira Portera aizstājējs," teica VEF prezidents Gatis Jahovičs.

"Holisa iepriekšējā līguma struktūra ļāva viņu piesaistīt nekavējoties un bez papildu izmaksām. Sagaidām, ka viņš komandas treniņu procesā iesaistīsies jau šonedēļ. Vienlaikus joprojām aktīvi turpinām centra pozīcijas spēlētāja meklējumus."

27 gadus vecais Holiss Valmieras rindās debitēja decembrī un sešos mačos vidēji guva 15,3 punktus un izcīnīja 5,2 atlēkušās bumbas. Latvijas un Igaunijas līgas ietvaros pret VEF viņš nav spēlējis, toties aizvadīja divas spēles pret VEF Latvijas kausa ceturtdaļfinālā.

Holiss pirmajā mačā 26:29 minūtēs guva12 punktus, izcīnīja trīs bumbas zem groziem un atdeva trīs rezultatīvas piespēles. Nedēļu vēlāk viņš 34:33 minūtēs iemeta 15 punktus, izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas un sadalīja trīs rezultatīvas piespēles. "Valmiera Glass"/ViA bija pārāka abās spēlēs un summā ņēma virsroku ar 197:165.

Amerikānis pagājušajā sezonā spēlēja Somijā.

1 2 44 komentāri

     [+] [-]

, 2026-02-02 11:32, pirms 2 nedēļām
Liels zaudējums Valmierai un ieguvums Vefam. Vai nu Valmieras menedžments nolaida lielu lažu, vai pats Hollis negribēja tur palikt, grūti izskaidrot divus mēneša līgumus. Protams, varbūt naudas jautājums. Šis noteikti vsr apdraudēt Valmieras iespējas uz užavas kausu. Interesanti, kurš vēl ir tas, kurš varētu tdoties no leģionāriem prom.

Vef sakarā, cik redzēju, tas atšķirībā no Porters šis leģionārs baigi neforsē notikumus, un ir diezgan labāks aizsardzībā. Izskatās, ka Gulbis argriežas pie Jūrmalas laika spēles stila, laikam viņa pēdējais salmiņš

     [+] [-]

, 2026-02-02 11:43, pirms 2 nedēļām
Holisam Valmierā nepatika jau no pirmās dienas cik dzirdēts.

  -1 [+] [-]

, 2026-02-02 11:43, pirms 2 nedēļām
Šitā sērga pārvilināt no pretiniekiem spēlētājus sezonas laikā laikam no Latvijas futbola pielipusi!!!?

     [+] [-]

, 2026-02-02 11:49, pirms 2 nedēļām
ziemeļi rakstīja: Šitā sērga pārvilināt no pretiniekiem spēlētājus sezonas laikā laikam no Latvijas futbola pielipusi!!!?
Tu dīvains? 😅 Tā ir normāla pro sporta daļa. Īpaši ņemot vērā, ka bija īstermiņa līgums un neizpirka viņu. Vienkārši pēc tādas loģikas, neviens klubs nevar sezonas laikā pievienot spēlētāju, kuram beidzas līgums tajā pat līgā. Piemēram, zeļļi, kad nocēla LU saspēles vadītāju

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 11:49, pirms 2 nedēļām
Vafeles normāli klauni. Vēl kko no Ventspils lai pārvilina. Tad jau zelts neizpaliks 🤣

     [+] [-]

, 2026-02-02 11:52, pirms 2 nedēļām
Pretīgs solis no VEF, bet to jau varēja sagaidīt. Tas tikai parāda Valmieras kluba profesionalitāti un VEF kluba nespēju atrast labu spēlētāju ārzemēs. Nav jau māksla savākt spēlētāju no komandas, kurai zaudēja!

  -1 [+] [-]

, 2026-02-02 12:00, pirms 2 nedēļām
brinkis3 rakstīja: Pretīgs solis no VEF, bet to jau varēja sagaidīt. Tas tikai parāda Valmieras kluba profesionalitāti un VEF kluba nespēju atrast labu spēlētāju ārzemēs. Nav jau māksla savākt spēlētāju no komandas, kurai zaudēja!
Vēl viens dīvainītis. Viņam beidzas līgums Valmierā. Valmiera droši varēja vairāk piedāvāt. Un par profesionalitāti smagi kļūdies. Nav profesionāli piedāvāt divus īstermiņa līgumus labam legionāram. Un arī solis ir absolūti normāls pro sportā. Man sak likties, ka brīdī, kad gribat par vef runāt, jūs loģiku izslēdzat un paliekat tikai uz emocijām

Par spēlētāju meklēšanu, laikam esi aizmirsis, cik liela konkurence ir uz jebkuru kaut cik normālu spēlētāju

     [+] [-]

, 2026-02-02 12:06, pirms 2 nedēļām
Pilnīgi piekrītu - Valmieras kluba vadības izgāšanās visos līmeņos! Pirms izšķirošām spēlēm palikt bez 2 vadošiem spēlētājiem (vispirms Mālmanis, tagad Holis), tas ir pilnīgs feils! Un ko tagad?! Dzjuba neiespēlēts, J.Kalniņš tāpat, ko tagad grābs un ķers? A vietā ta dabūt nav ko!

     [+] [-]

, 2026-02-02 12:07, pirms 2 nedēļām
brinkis3 rakstīja: Pretīgs solis no VEF, bet to jau varēja sagaidīt. Tas tikai parāda Valmieras kluba profesionalitāti un VEF kluba nespēju atrast labu spēlētāju ārzemēs. Nav jau māksla savākt spēlētāju no komandas, kurai zaudēja!
Neko pretīgu nesaskatu! Kādu profesionalitāti Valmiera parādīja? drīzāk savus caurumus GM un līgumos. Pilnīgi normāli, ka klubi noskata vietējās līgas labākos spēlētājus un arī spēlētāji vēlās spēlēt "Lielajās pilsētās un komandās".

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 12:10, pirms 2 nedēļām
Cik saprotu, mums te komentāros ir tikai viens zinātājs ''kā ir pareizi'' un ''kā pro sportā notiek''...Laikam būs kāda Pro kluba prezidents vai vismaz GM...

  +3 [+] [-]

, 2026-02-02 12:11, pirms 2 nedēļām
Džons1982 rakstīja: Pilnīgi piekrītu - Valmieras kluba vadības izgāšanās visos līmeņos! Pirms izšķirošām spēlēm palikt bez 2 vadošiem spēlētājiem (vispirms Mālmanis, tagad Holis), tas ir pilnīgs feils! Un ko tagad?! Dzjuba neiespēlēts, J.Kalniņš tāpat, ko tagad grābs un ķers? A vietā ta dabūt nav ko!
Mālmanis, tiešām?

  +2 [+] [-]

, 2026-02-02 12:15, pirms 2 nedēļām
Diezgan lielu lažu šeit nolaidusi tieši Valmieras vadība. Komandai bija reālas iespējas (joprojām ir) izcīnīt čempionu kausus visos turnīros. Te noslēdz kkādus mēneša līgumus un viens no atslēgas spēlētājiem ir prom tieši uz sezonas svarīgāko daļu.. Šķiet pagājušo sezonu tas pats notika ar Vatsonu.
Savukārt, VEFs, kurš šogad ir aizšāvis garām ar komplektāciju, pēkšņi un mākslīgi atgriežas titula pretendentos.

     [+] [-]

, 2026-02-02 12:16, pirms 2 nedēļām
Murlāpsis rakstīja: Cik saprotu, mums te komentāros ir tikai viens zinātājs ''kā ir pareizi'' un ''kā pro sportā notiek''...Laikam būs kāda Pro kluba prezidents vai vismaz GM...
Cik saprotu, Tu neseko basketbolam un esi liekulis. Es nopietni, tādu mēslu tagad izdomāt nav normāli. Spēlētājam beidzas līgums, un viņš ar citu komandu paraksta, kā jebkurā citā līgā. Mani ļoti uztrauc, ka ignorējat normalus notikumus un to pasniedzat kā nebijušu vai sliktu.

     [+] [-]

, 2026-02-02 12:20, pirms 2 nedēļām
360 rakstīja: Diezgan lielu lažu šeit nolaidusi tieši Valmieras vadība. Komandai bija reālas iespējas (joprojām ir) izcīnīt čempionu kausus visos turnīros. Te noslēdz kkādus mēneša līgumus un viens no atslēgas spēlētājiem ir prom tieši uz sezonas svarīgāko daļu.. Šķiet pagājušo sezonu tas pats notika ar Vatsonu.
Savukārt, VEFs, kurš šogad ir aizšāvis garām ar komplektāciju, pēkšņi un mākslīgi atgriežas titula pretendentos.
Nav jau arī tik traki, Porters un mazais melnis, kas sezonas sākumā. Tālāk jau traumas vairāk iegrieza tomēr. Tas amerikānis notraumējās garajā galā, tad Novickis, Toro beidzās līgums. Ročeks arī pēc pirmās spēles apslima un atgriezās reāli pēc pāris treniņiem un vienas spēles ar komandu. Mani vairāk tieši treneris uztrauc, jo kopumā jau tas sastāvs slikts nebija

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 12:33, pirms 2 nedēļām
Ir aitas ir cirpēji, lai Valmiera mācās stratēğiski strādāt un neizšauj visu sezonas startā, bet padomā arī par sez. beigām, ka tur arī būs spēlētāji vajadzīgi.

  +4 [+] [-]

, 2026-02-02 12:37, pirms 2 nedēļām
Tagad Zeļļu kārta kādu Džonsona vietā no LV klubiem savākt?

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 12:42, pirms 2 nedēļām
onkols rakstīja: Tagad Zeļļu kārta kādu Džonsona vietā no LV klubiem savākt?
Tu palaidi garām, ka zeļļi savāca LU saspēlnieku?

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 12:44, pirms 2 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Cik saprotu, Tu neseko basketbolam un esi liekulis. Es nopietni, tādu mēslu tagad izdomāt nav normāli. Spēlētājam beidzas līgums, un viņš ar citu komandu paraksta, kā jebkurā citā līgā. Mani ļoti uztrauc, ka ignorējat normalus notikumus un to pasniedzat kā nebijušu vai sliktu.
Nerauj kreņķi, šis nav vienīgais jautājums, par kuru jālasa Tavs, vienīgā zinātāja viedoklis...

  -1 [+] [-]

, 2026-02-02 12:48, pirms 2 nedēļām
Murlāpsis rakstīja: Nerauj kreņķi, šis nav vienīgais jautājums, par kuru jālasa Tavs, vienīgā zinātāja viedoklis...
Un atkal, tā bērnišķīgā rīcībā. Tas oat nav mans viedoklis. Es vienkārši atkārtoju to, kas notiek pro sportā. Un tev tas acīmredzot nepatīk. Un tas man šķiet smieklīgi, jo kolīdz ir kaut kas oar vef, tā cilvēki vairāk ar emocijām komentē kā ar logiku

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 13:07, pirms 2 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Un atkal, tā bērnišķīgā rīcībā. Tas oat nav mans viedoklis. Es vienkārši atkārtoju to, kas notiek pro sportā. Un tev tas acīmredzot nepatīk. Un tas man šķiet smieklīgi, jo kolīdz ir kaut kas oar vef, tā cilvēki vairāk ar emocijām komentē kā ar logiku
Vispār neuztrauc tavs VEF...

  +4 [+] [-]

, 2026-02-02 13:39, pirms 2 nedēļām
Vēveris un Zeile! Viens totāls pilsētas dzērājs, otrs ielikts amatā dēļ naudīgā papuka. Un šeit ir rezultāts. Lai uztaisītu 1 mēnēša līgumu un pēc tam uz vēl vienu mēnesi...nu tur ir jābūt ļoti apdāvinātiem cilvēkiem. Pēc tam kā atmasku pateikt, ka nespējam konkurēt ar VEfa iespējām spēlēt CL itkā Vefs spētu to garantēt

  -1 [+] [-]

, 2026-02-02 13:46, pirms 2 nedēļām
Tāda nu ir VEF stratēģija, juridiski jau tur piesieties nevar. Ja laukumā nevar uzvarēt, vienmēr ir iespēja pretinieku padarīt vājāku! Jahovičs gan smieklīgs, jau starpsezonā esot rūpīgi sekojis Holisa gaitām Patiesībā nekur tālāk par LAT/EST līgu nemaz nemāk paskatīties

Valmieras līdzjutējiem gan nevajag uzreiz stresot. Spēlētāju meklētāji komandā šosezon jau vairākas reizes pierādījuši, ka māk atrast īstos un derīgos spēlētājus! Holis bija divus mēnešus, muļķīgi viņu tagad nosaukt par atslēgas spēlētāju. Bija ļoti labs papildinājums, īpaši aizsardzībā, bet nav nekas neaizvietojams. Tāpat bieži vien pozicionālā aizsardzībā aizmiga un iegāza visu komandas aizsardzību. Bet bumbu pārķeršanā tiešām bija labs. Uzbrukumā nekas neaizvietojams. Valmierai svarīgāk ir atrisināt problēmu ar spēlētāju, kas izcīna bumbas zem groza un var izdarīt regulāru spiedienu uz pretinieku grozapakšu.

  +1 [+] [-]

, 2026-02-02 13:56, pirms 2 nedēļām
ABa rakstīja: Tāda nu ir VEF stratēģija, juridiski jau tur piesieties nevar. Ja laukumā nevar uzvarēt, vienmēr ir iespēja pretinieku padarīt vājāku! Jahovičs gan smieklīgs, jau starpsezonā esot rūpīgi sekojis Holisa gaitām Patiesībā nekur tālāk par LAT/EST līgu nemaz nemāk paskatīties

Valmieras līdzjutējiem gan nevajag uzreiz stresot. Spēlētāju meklētāji komandā šosezon jau vairākas reizes pierādījuši, ka māk atrast īstos un derīgos spēlētājus! Holis bija divus mēnešus, muļķīgi viņu tagad nosaukt par atslēgas spēlētāju. Bija ļoti labs papildinājums, īpaši aizsardzībā, bet nav nekas neaizvietojams. Tāpat bieži vien pozicionālā aizsardzībā aizmiga un iegāza visu komandas aizsardzību. Bet bumbu pārķeršanā tiešām bija labs. Uzbrukumā nekas neaizvietojams. Valmierai svarīgāk ir atrisināt problēmu ar spēlētāju, kas izcīna bumbas zem groza un var izdarīt regulāru spiedienu uz pretinieku grozapakšu.
Aizmirsi, ka pats Hollis gribēja prom, bet tas tā. Nebūtu vef, viņš tik un tā prom būtu bijis

  +2 [+] [-]

, 2026-02-02 14:14, pirms 2 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Aizmirsi, ka pats Hollis gribēja prom, bet tas tā. Nebūtu vef, viņš tik un tā prom būtu bijis
Nu to es nezinu un nevaru zināt, ko viņš gribēja. Visi spēlētāji pēc būtības ir darbinieki ar šādiem vai tādiem līgumiem. Nav un nevar būt pretenziju pret spēlētāju (darbinieku), kurš grib pelnīt vairāk. Ja VEF iedeva līgumu ko Valmiera nevar iedot, tad pret spēlētāju tur pretenziju nav. Šādā gadījumā, arī ja līgums Valmierā būtu līdz sezonas beigām bet spēlētājam kaut kas nepatīk, nekāda jēdzīgā atdeve no tāda spēlētāja nebūtu (tālu piemēri nav jāmeklē). Bet ja Holisam bija līdzvērtīgs piedāvājums un viņam nepatika tieši Valmierā, tad labi ka ir prom. Tādā gadījumā paši VEF var smagi ar viņu (motivāciju) ieberzties, līgums kabatā līdz sezonas beigām, kam gan vēl kaut kas jāpierāda?

     [+] [-]

, 2026-02-02 15:23, pirms 2 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Tu palaidi garām, ka zeļļi savāca LU saspēlnieku?
varbūt uz maiņām vāc. Zeļļi savu jau paņēma, tagad vef, tagad atkal rozo kārta

     [+] [-]

, 2026-02-02 17:13, pirms 2 nedēļām
Valmiera gan ir nolējusi ūdeni palaižot spēlētāju sezonas izskaņā.

     [+] [-]

, 2026-02-02 17:57, pirms 2 nedēļām
Ļoti nepatīkama ziņa. Atšķirībā no Mālmaņa Holiss deva stabilu pienesumu katrā mačā. Viņa ļoti pietrūks. Nezinu nianses, tāpēc neņemšos gānīt Valmieras menedžmentu, taču ar tik īsu soliņu, kāds ir šobrīd, būs grūti par Užavas kausu viesos cīnīties...

     [+] [-]

, 2026-02-02 18:05, pirms 2 nedēļām
Normāla situācija sportā . Spēlētājs pāriet no vienas komandas uz otru. Jautājums tikai vai šis spēlētājs var saglābt Vef sačakarēto sezonu. Tur jau 2/3 komandas vajag nomainīt. Bet Valmieras labo sezonu gan viņš var sabojāt ar savu pārcelšanos.

  -1 [+] [-]

, 2026-02-02 18:27, pirms 2 nedēļām
Sniegavīrs34 rakstīja: Normāla situācija sportā . Spēlētājs pāriet no vienas komandas uz otru. Jautājums tikai vai šis spēlētājs var saglābt Vef sačakarēto sezonu. Tur jau 2/3 komandas vajag nomainīt. Bet Valmieras labo sezonu gan viņš var sabojāt ar savu pārcelšanos.
Nav jau Vefam tas sastāvs tik slikts. Skaties, Holissz būs vēl Novickis atpakaļ un vēl viens centrs, tad jau tīri ok izskatās. Te ir jautājums, vai treneris spēs to izmantot

     [+] [-]

, 2026-02-02 18:52, pirms 2 nedēļām
Pro zinātāj,pilnībā jūtamas tavas antipātijas pret Gūlbi.Un skandini to visu laiku,bet citiem uzmācies ar savu gudrību. VEF varēja piedāvāt divu gadu līgumu Holisam un spēlēšanu čempionu līgā.

  -1 [+] [-]

, 2026-02-02 19:00, pirms 2 nedēļām
Tas sastāvs ir tik labs, lai labākajā gadījumā cīnītos atlikušajos turnīros par 3.vietām. Mums tie treneri ir tik labi, lai ar individuāli spēcīgiem spēlētājiem( nevis ar labi izstrādātu taktiku) izcīnītu čempiontitulu. Tā tas bija iepriekšējos gados ar Vef.

     [+] [-]

, 2026-02-02 19:03, pirms 2 nedēļām
Piilju diikji panika, vieni neprot/negrib noslegt normalu ligumu ar vienu no lideriem, un, tad paniko, ka nocelj speletaju.

     [+] [-]

, 2026-02-02 19:11, pirms 2 nedēļām
VEF jau nu nav garantējis spēlēšanu ČL. Dīvaina motivācija. Līgumā esot punkts, ka drīkst pāriet uz klubu kurš spēlēs ČL......

     [+] [-]

, 2026-02-02 19:24, pirms 2 nedēļām
Sniegavīrs34 rakstīja: Tas sastāvs ir tik labs, lai labākajā gadījumā cīnītos atlikušajos turnīros par 3.vietām. Mums tie treneri ir tik labi, lai ar individuāli spēcīgiem spēlētājiem( nevis ar labi izstrādātu taktiku) izcīnītu čempiontitulu. Tā tas bija iepriekšējos gados ar Vef.
Tikai Gulbja gadā. Iepriekš Gailītis izcēla titulus ar taktiku vairāk.

Vēl centru klāt un Novicki atpakaļ, kurš ir gandrīz vai labākais centrs līgā, tad fināla līmeņa sastāvs. Te ir tikai jautājums, vai Gulbis spēs to īstenot. Pēc Hollisa piesaistes, izskatās ka viņš velk nedaudz uz savu agrāko taktiku, ja vēl paņems kustīgu otro centru, tad stabili būs tā. Tomēr der atcerēties, ka labu laiku vef nav bijis pilnā sastāvā, tāpēc ir dīvaini par sastāvu spriest. Ja gaida pilns sastāvs - Hollisa iespēlēšana, Ročeksa iespēlēšanās, Novicka atgriešanās un vēl viena centra pievienošanos. Tad jau varēs sākt ko reāli spriest

     [+] [-]

, 2026-02-02 19:26, pirms 2 nedēļām
ZĪLE rakstīja: Pro zinātāj,pilnībā jūtamas tavas antipātijas pret Gūlbi.Un skandini to visu laiku,bet citiem uzmācies ar savu gudrību. VEF varēja piedāvāt divu gadu līgumu Holisam un spēlēšanu čempionu līgā.
Cilvēks, Jahovičs pats teica, ka nav nekādu garantiju, ka viņu tur nākamgad tiks😅 tāpēc teikts, ka tas bija noteicošais, ir dīvaini. Es saprastu, ja neviens neko par ČL neteiktu, bet ja pat vef cilvēki par to publiski saka, tad.....pats saproti, ka tā replika dīvaina paliek
1 2 44 komentāri