Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Tusētāju revanšs?

Viedoklis: Tusētāju revanšs?
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Aizvadītās nedēļas nogalē Turcijā notiekošajā pasaules čempionātā FIBA nolēma, ka nākamā gada Eiropas čempionātā piedalīsies 24 izlases, to skaitā arī Latvija. Kas sagaida mūsējos nākamvasar?

Latvijas iekļaušana nākamā gada Eiropas čempionātā nāca negaidīti, bet jāatzīst, ka tas ir patīkams pārsteigums, kā jau ikvienam Latvijas basketbola fanam. Līdz Eiropas čempionāta sākumam palicis vēl gads, bet tas neliedz jau tagad ieskatīties, kas varētu sagaidīt mūsu basketbolistus nākamajā vasarā. Garantēta vieta Eiropas čempionātā uzreiz rosina cerības, ka Latvijas izlase spētu savākt savu spēcīgāko sastāvu.

Šovasar no 2009. gada izlases modeļa sastāvā bija tikai divi spēlētāji, jo pārējie spēlētāji dažādu apstākļu dēļ nevarēja palīdzēt. Nākamvasar izlasē vajadzētu savākt labākos, jo tomēr līdzjutēji ir noilgojušies pēc lielām uzvarām un vajag beidzot Latvijas basketbolam par sevi atgādināt vismaz Eiropas līmenī. Protams, pagaidām var veidot visādas intrigas, sakot, ka iepriekšējo gadu izlases līderi netaisās atgriezties, taču realitātē vajadzētu būt labam sastāvam.

Centrālais spēlētājs – Andris Biedriņš

Jāsāk droši vien ar spēlētāju, kas trīs vasaras (no 2007. līdz 2009. gadam) pēc kārtas bija centrālais izlases punkts – Andris Biedriņš. Pagaidām vienīgais Latvijas basketbolists NBA pamatoti bija tāds, ap kuru tika veidota spēle. Šovasar atlaba no savainojuma, tāpēc izlasei nepalīdzēja, bet nākamgad ir visas cerības Andri redzēt pārstāvam trīs zvaigznes. Pārējais garais gals varētu saglabāties no šīgada modeļa, jo bija spēlētāji, kas ir kā radīti, lai veiksmīgi pildītu savu lomu, atvieglojot Biedriņa dzīvi. Kaspara Bērziņa trīspunktnieki, kas izplestu pretinieku aizsardzības, Ronalda Zaķa atlētiskās dotības, Rolanda Freimaņa centība un joprojām attīstības stadijā esošā kopējā spēle, utt. Tāpat izlases līmenī, iespējams, turpinās spēlēt Raitis Grafs un Andrejs Šeļakovs. Grūtāk pagaidām spriest par Kaspara Kambalas nākotni izlasē, taču domājams arī šis spēlētājs ir laipni gaidīts.

Tas par iekšējo līniju, bet ne mazāk cerīga ir arī trešā numura pozīcija. Kad no izlases aizgāja Ainars Bagatskis, bija problēmas ar šo pozīciju, bet tagad ir no kā izvēlēties. Pirmais, kas nāk prātā, ir Rihards Kuksiks. Starp citu, interesanti bija Basketbola savienības prezidenta Ojāra Kehra nesenie izteikumi, ka šīsvasaras izlases rezultatīvākais spēlētājs Kuksiks ir aizgājis priekšā stabilai izlases vērtībai Kristapam Janičenokam. Jāpiekrīt, ka Janičenoka karjeras kāpums pēdējos gados nav gājis, kā bija cerēts, taču šosezon ir lieliska iespēja atgriezties virsotnēs ar uzviju. Kuksiks un Janičenoks ir spilgtākie spēlētāji, ko varētu izmantot trešā numura pozīcijā, bet viņiem atrodami arī solīdi aizvietotāji (piemēram, Gatis Jahovičs, Ivars Timermanis).

Apskatot abas aizsarga pozīcijas, izlases spēcīgākajā sastāvā uz papīra rādās spēlētāji, kas bijuši diskvalificēti. Uz nākamo vasaru divu gadu sods iztek Armandam Šķēlem, kas viennozīmīgi uzskatāms par potenciālo rezultāta taisītāju. Dažādu apstākļu dēļ Armandam pēdējais gads nav bijis pats veiksmīgākais, taču tikai šī mēneša sākumā viņam palika 27 gadi. It kā brieduma vecums, bet ar vēl daudz basketbola sezonām priekšā. Ļoti svarīgi atrast laicīgi darba vietu nākamajai sezonai, lai var runāt par spēlētāju, kurš vēl 2009. gadā vasarā ieinteresēja četras vai piecas ACB līgas komandas. Nav mums daudz spēlētāju, kas savulaik pēc spēles stila bijuši pielīdzināti tādām Eiropas līmeņa zvaigznēmAleksandaram Djordevičam, kurš deviņdesmitajos bija starp labākajiem Dienvidslāvijas spēlētājiem. Ārējā līnijā ir arī mūsu combo aizsargs Jānis Blūms, kurš ar savu spēlētprasmi priecēs Bilbao fanus Spānijā jau trešo gadu pēc kārtas.

Viena no atslēgām – spēcīga vadība

Tad nāk kārta saspēles vadītājiem. Šovasar sevi ļoti labi pieteica Jānis Strēlnieks, kuram gan vēl ir kur augt. Pagaidām Jānim nav izdevies tikt tādā klubu basketbola līmenī, kur Eirolīgas spēlētāji viņam pretī nāk katru spēli, bet tas ir laika jautājums. Tomēr ar vienu labu saspēles vadītāju ir par īsu. Labi, Jānis Blūms var spēlēt kā pirmais numurs, bet kas vēl mums no pilna laika saspēles vadītājiem regulāri spēlē augstā līmenī? Tieši tā, tas ir Kristaps Valters. Cik daudz tad mums ir tādu, kas spēlējuši ACB līgā? Pretrunīgi vērtēts, taču par slikto zēnu pataisītais Valters tomēr ir pārprasts. Vai tad viņš nevēlējās uzvarēt lielās spēles ar Latviju? Skaidrs, ka gribēja, bet neizdevās, tāpēc laiks padomāt par vēl vienas iespējas došanu šim spēlētājam. Kristapa svaigākās domas par spēlēšanu izlasē dzirdamas intervijā „Sporta Avīzei +”, kur viņš neizslēdz iespēju kādreiz uzvilkt Latvijas izlases kreklu. Radās iespaids, ka Valters to būtu gatavs darīt attiecīgas situācijas gadījumā. Spēlēšana izlasē gan nav spiesta lieta, bet jādomā, ka prestiža gan, jo ne visiem ir iespēja pārstāvēt savu valsti. Jānovēl Kristapam Valteram sagaidīt savu 30. dzimšanas dienu (18. septembris) Lietuvā, kur ap to laiku notiks izšķirošās spēles Eiropas čempionātā.

Tā attiecīgā un piemērotā situācija būtu iespējama, ja par sastāva komplektēšanu būtu atbildīgs patiešām ietekmīgs un darbīgs cilvēks. Līdzīgs viedoklis šīs nedēļas sākumā izskanēja arī sporta radio šovā „Overtime”. Spēcīga vadība būtu galvenā atslēga tam, lai izlasē salasītos atkal patiešām labākie valsts spēlētāji. Ja izlases vadība izteiks konkrētu vīziju un plānus, spējot pārliecinot spēlētāju, Latvijas izlase var būt nopietns spēks.

Olimpiskais gads

Iespējams, sastāvā derētu atgriezt kādu spēlētāju ar ievērojamu pieredzi. Tāds varētu būt Sandis Valters, kas paziņojis par izlases karjeras beigām. Šāda kalibra spēlētāja klātbūtne un nosvērtība vien būtu ko vērta. Sandis pagaidām piedalījies tikai divos Eiropas čempionātos, tāpēc kā reize būtu iespēja piepildīt trīs lietas, labas lietas. Tā kā viss ir iespējams. Kā nekā motivāciju spēlēt piešķir tas, ka nākamā gada Eiropas čempionātā tiks izspēlētas vietas uz Olimpiskajām spēlēm. Vienojoties šim mērķim, to sasniegt ir pa spēkam. Uz tiem Eiropas čempionātiem, kuros nosaka Olimpisko spēļu komandas, tradicionāli atbrauc arī lielākās zvaigznes, tāpēc Lietuvā droši vien redzēsim tos spīdekļus, kas izlaida šīgada pasaules čempionātu Turcijā.

Eiropas čempionāts var būt Latvijas lielā iespēja, tāpēc tam jāgatavojas mērķtiecīgi. Vadošajiem spēlētājiem jāaizvada labas sezonas, bet spēlētājiem, kas ir uz robežas iekļūšanai sastāvā, dubulta motivācija kļūt labākiem. Piemēram, Dairim Bertānam aizsargu pozīcijā var izveidoties liela konkurence, bet tai gatavoties var jau tagad – labs treniņdarbs. Kaut vai katru dienu 45 vai vairāk minūtes pirms treniņa strādāt ar sevi individuāli un varianti ir daudzi – metiens, dribls, kustības, aizsardzība, spēka īpašības. Tas nav tikai attiecināms uz Dairi, kurš izvēlēts kā piemērs, bet uz lielāko daļu spēlētāju, kas varētu atrasties uz t.s. burbuļa jeb robežas, lai iekļūtu sastāvā.

Tusētājiem iespēja apklusināt kritiķus

Pēc 2009. gada Eiropas čempionāta beigām paaudzi, kas veidoja Latvijas izlases kodolu pēdējās desmitgades otrajā pusē, praktiski norakstīja. Tomēr šādi secinājumi var izrādīties krietni pārsteidzīgi, jo nākamvasar, savācot šo „tusētāju paaudzi”, iespējams beidzot pierādīt tās patieso spēku. Ja pagājušā gada čempionātā būtu nedaudz vairāk paveicies, piemēram, uzvara ar vajadzīgo starpību pēdējā spēlē, varbūt tagad Latvijas fanu tūkstoši būtu Turcijā un celtu debesīs Kemzuru. Kā būtu, ja būtu, bet tagad patiešām „tusētājiem” ir fantastiska un, iespējams, vienreizēja iespēja beidzot kaut ko sasniegt. Ir ticība, ka šiem spēlētājiem ir nepiepildīti sportiskie mērķi izlašu līmenī.

Vai turpināsies disciplīnas pārkāpumi? Šaubos, jo izskatās, ka ir izveidojusies sapratne. Brūces sadzijušas, pieredze un rūdījums iegūts, bet motivācija – tik augstu kā nekad. Laiks realizēt to, ko šie spēlētāji var – uzvarēt!

Par lielu Latviju

Pēc krituma vienmēr nāk kāpums, uz ko jānorāda arī Latvijas basketbola sakarā. Kāpums nācis pat ātrāk kā cerēts, jo iedota iespēja salīdzinoši ātri revanšēties par iepriekšējām neveiksmēm. Spēlēšana Eiropas čempionātā ir dāvana, kas jāizmanto! Iespējams, vairāku līderu nespēlēšana šovasar skaidrojama ar LBS pieņemto nepopulāro lēmumu par diskvalifikācijām un sekojošo ķēdes reakciju, taču spēlētājiem jāatceras, ka viņi spēlēs nevis par prieku kādam no izlases vadības, bet gan valstij. To sapratis arī Kaspars Bērziņš, kurš skaidri pateicis, ka viņam ir gods spēlēt Latvijas izlases sastāvā un viņš vairāk negrib izlaist Eiropas čempionātus. Tā arī notiks, jo nākamvasar Latvijas jau sesto reizi pēc kārtas spēlēs Eiropas čempionāta finālturnīrā.

Vajadzētu būt tā, ka ikreiz pirms spēles, dzirdot Latvijas himnu vai uzvelkot izlases kreklu, pār muguru skrien skudriņas. Tamlīdzīgas izjūtas vien padara iespēju spēlēt savas valsts izlasē unikālu. Tā ir iespēja ne tikai pacelt savu vērtību kā basketbolistam, bet sagādāt vienreizējas emocijas saviem atbalstītājiem.

Basketbola līdzjutējiem pagaidām ir pēdējās dienas, lai atvilktu elpu, jo drīz sāksies klubu sezonu, pēc kuras stafeti pārņems izlašu basketbols. Sākumā tas būs Eiropas čempionāts dāmām un U-19 pasaules čempionāts, kuru rīkos Latvija, bet pēc tam jau lielās izlases starts. Vismaz turpmākās 365 un vairāk dienas par basketbolu runās un jācer, ka labā tonī. Lai to paveiktu, visiem jāvienojas kopējam mērķim – par lielu Latviju.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-09 10:45, pirms 15 gadiem
jacenshas savakt visus specigakos, un jaliek izlases dzekiem saprast ka vini to dara DEL LATVIJAS un DEL TIEM FANIEM UN LIDZJUTEJIEM KAS DOSIES UZ SHAULIEM UN BUS LIELA PULKA!!!! ieteiktu izlases menedzmentam nakam gad sakt visu procesu menesi pirms un vsp pilniga noslegtiba no citiem to visu rikot kautkados livanos HWZ lai dzekiem nav iemesla kautkur tuset u.t.t.
Slēpts komentārs: 76

  +9 [+] [-]

, 2010-09-09 10:51, pirms 15 gadiem
Revenge of the fallen

Katrā ziņā jānovēl, lai izlasei izdodas novākt patiešām konkurētspējīgāku sastāvu nekā tas bija šogad, un ticu , ka tās lielās uzvaras vel tikai priekšā ! Par lielu Latviju!

  +6 [+] [-]

, 2010-09-09 10:52, pirms 15 gadiem
Jāsāk droši vien ar spēlētāju, kas trīs vasaras (no 2007. līdz 2009. gadam) pēc kārtas bija fokālais un centrālais izlases punkts – Andris Biedriņš.
WTF kas ir FOKĀLAIS?
Slēpts komentārs: Karlis.B

  +8 [+] [-]

, 2010-09-09 10:57, pirms 15 gadiem
vajadzetu šo rakstu kas manuprat butu ari visu basketbola fanu viedoklis aizsutit Šnepam, lai beidzot sāk ieklausities tautā un domat ar galvu!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 10:58, pirms 15 gadiem
Nu nav vairs īstas ticības šiem vīriem. Tikai tad ja kādam no viņiem parādīsies interese uzspēlēt izlasē lai sevi parādītu meklējot darbu vai labāku līgumu. Savādāk domāju ka nekas pa lielam viņu galvās un attieksmē nav mainijies.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-09 10:58, pirms 15 gadiem
nu viss jau okey..bet peec taadas dirshanas virsuu valsts izlases trenerim,faniem un federaacijai..par Kristapu Valteru gategoisks nee.
Tad jau moraalei vairs nav nekaadas jegas.Tad jau var atlauties ko gribi,buusi staars,dirsiisi visiem virsuu un taapat njems...nu nekaa nebija,..redzeetu vinu lakuma..es izsvilptu!

  +7 [+] [-]

, 2010-09-09 10:59, pirms 15 gadiem
diezgan "rozā" raksts - izklausās kā sasapņojies pamatskolnieks raksta ...

starpcitu Kambala jau ir piedalījies 3 eiropas čepionātos - Turcijā,Zviedrijā un Polijā.
Slēpts komentārs: Manuprat

     [+] [-]

, 2010-09-09 11:02, pirms 15 gadiem
Tas viss ir sapņos tīts. Labi, ja izlasi papildinās trīs spēlētāji,
divi no kuriem būs Šķēle un Blūms. Gribētos jau cerēt
uz Kambi un Biedru, bet tas ir tik neprognozējami...

 +10 [+] [-]

, 2010-09-09 11:03, pirms 15 gadiem
KV diskvalifikaacija uz 3 gadiem bija paaraak bargs sods. KV jaauzraksta veestule LBS, kuraa jaapasaka, ka ir labojies, veelas speeleet izlasee un turpmaak uzvediisies kaartiigi, jaaluudz samazinaat diskvalifikaciju lidz 2 gadiem. Tad LBS buutu iespeeja paraadit sapraatiigumu un savu varu.

"Lielaakaa vara ir piedosana" (citaats filmas Shindler's List).

  +5 [+] [-]

, 2010-09-09 11:06, pirms 15 gadiem
iebildīšu autoram par pēdējo gadu vājāko pozīciju - 3 numuriem.

Kuksiks modernajā Eiropas basketbolā nav trešais numurs un Janičenoks ne tik. tie ir otrie numuri, kuriem fizisko dotumu ziņā līdz pretinieku trešajiem numuriem kā līdz mēnesim, bet kuri latviešu basketbolā epizodēs var tikt izmantoti šajā pozīcijā.

vienīgais 3 numurs, kurš esot pie labas veselības un labā formā var spēlēt EČ līmenī ir Jahovičs. pārējie vismaz pagaidām šim līmenim vienkārši neatbilst.

     [+] [-]

, 2010-09-09 11:10, pirms 15 gadiem
Pārāk daudz rakstā - varbūt, iespējams,ja būtu to un šo... Izskatās, ka autors safanojies par šiem tusētājiem!

  +4 [+] [-]

, 2010-09-09 11:19, pirms 15 gadiem
Zander, kuri ir tad tie "solīdie aizvietotāji", kuri varētu 3. numura pozīcijā nospēlēt tik pat veiksmīgi kā Janičenoks un Kuksiks? Kaut vienu nosauc.

     [+] [-]

, 2010-09-09 11:21, pirms 15 gadiem
Jāgaida decembris, kad būs pārmaiņas LBS vadībā, tad lietas kļūs skaidrākas. Baidos, ka kamēr tur grozīsies Šneps nekas labs mūs nesagaida.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-09 11:34, pirms 15 gadiem
Ai kā mums vairākkārt patīk kāpt uz viena un tā paša grābekļa!

     [+] [-]

, 2010-09-09 11:45, pirms 15 gadiem
Buutu labi,ja visi atgrieztos,bet par abiem Valteriem es shaubos vai tie speeleetu izlasee

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 11:47, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: KV diskvalifikaacija uz 3 gadiem bija paaraak bargs sods. KV jaauzraksta veestule LBS, kuraa jaapasaka, ka ir labojies, veelas speeleet izlasee un turpmaak uzvediisies kaartiigi, jaaluudz samazinaat diskvalifikaciju lidz 2 gadiem. Tad LBS buutu iespeeja paraadit sapraatiigumu un savu varu.

"Lielaakaa vara ir piedosana" (citaats filmas Shindler's List).
laba doma. bet man liekas Kristapam vienalga...........

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 11:47, pirms 15 gadiem
es domaju ka vel vienu iespeju varetu dot un ieklaut sastavaa arii Igoru Miglinieku un Gundaru Vetru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 12:16, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: iebildīšu autoram par pēdējo gadu vājāko pozīciju - 3 numuriem.

Kuksiks modernajā Eiropas basketbolā nav trešais numurs un Janičenoks ne tik. tie ir otrie numuri, kuriem fizisko dotumu ziņā līdz pretinieku trešajiem numuriem kā līdz mēnesim, bet kuri latviešu basketbolā epizodēs var tikt izmantoti šajā pozīcijā.

vienīgais 3 numurs, kurš esot pie labas veselības un labā formā var spēlēt EČ līmenī ir Jahovičs. pārējie vismaz pagaidām šim līmenim vienkārši neatbilst.
Kaaa ar timmermani un Kalvi ?

     [+] [-]

, 2010-09-09 12:19, pirms 15 gadiem
būtu jau ideāli ja visi labākie savāktos

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 12:24, pirms 15 gadiem
cūcene no zila gaisa
kā var kaifot,neredzu nekādu gandarijumu

     [+] [-]

, 2010-09-09 12:38, pirms 15 gadiem
Vaitad Grinbergs nebeigs karjeru drīz?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 12:39, pirms 15 gadiem
kāpēc netika pieminēts jauns treneris, kas liks izlasei spēlēt arī aizsardzībā, ko izlase nedarīja šajā nupat aizritējušajā kvalifikācijas turnīrā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gadas

  +3 [+] [-]

, 2010-09-09 12:56, pirms 15 gadiem
Redz kā... skatos, ka tumsonīgie ļaužu prātiņi vēlas izlasi, kas izvirzīja saukli "tagad vai nekad" un pierādīja, ka "nekad". Un tētiņa dēliņam, kas pazīstams ar palamu pajolis, esot jādod vēl viena iespēja...
Jūs, "nekad" atbalstītāji, droši vien vēlēsiet par PLL, ja vien kādam no jums ir 18?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 12:59, pirms 15 gadiem
veins9999 rakstīja: es domaju ka vel vienu iespeju varetu dot un ieklaut sastavaa arii Igoru Miglinieku un Gundaru Vetru!
Labs

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:00, pirms 15 gadiem
Autor, sakarīgs teikums šis.

"...un vajag beidzot Latvijas basketbolam par sevi jāatgādina vismaz Eiropas līmenī."

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:03, pirms 15 gadiem
Par trešajiem numuriem.
Protams, ka Kuksiks un Janičenoks pēc parametriem drīzāk ir otrie, taču pēc reālā pielietojuma tomēr 3. Īsts trešais varētu būt Jahovičs (ja viņš tiešām IR formā, ko gan pēdējo gadu laikā nav nācies piedzīvot), Kalve un TIMERMANIS. Lūdzu, neaizmirstiet šo zēnu, viņš nebūt vēl nav visu pateicis.

  +7 [+] [-]

, 2010-09-09 13:18, pirms 15 gadiem
Vētru par treneri.

PG K. Valters, Strēlnieks, Blūms
SG Šķēle, S. Valters, Bertāns
SF Kuksiks, Janičenoks, Jahovičs
PF Bērziņš, Kalve
C Biedriņš, Kambala, Zaķis

  +3 [+] [-]

, 2010-09-09 13:19, pirms 15 gadiem
es, protams, sapņoju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 13:27, pirms 15 gadiem
Laba doma sapulcēt labākos
Nedaudz šaubos par A.Šķēles iespējām spēlēt izlasē , jo nekas par nākamo se zonu nav dzīrdams. Daļēji piekrītu fever par 3 Nr. Bet pieļauju iespējas daudzus spēlētājus izmantot vismaz divās pozīcijās. Pirmajā pozīcijaā KV noteikti vajag, bet šajā gadījumā baigi jāpiestrādā pie izlases vadības modeļa, kas ir nedaudz apsurdi. Daudz ko izšķirs šī sezona
Mans sastāvs
1 KV JS
1/2 JB
2 DB
2/3 KJ RK
3 GJ (EK (ceru uz viņa progresu šogad)) (abi var arī par 4 Nr.)
4 KB (RZ RF arī vajadzētu vēl progresēt)
5 AB KK RG
Vel protams ir kandidāti ...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:36, pirms 15 gadiem
Var novākt supersastāvu, bet ar
Bagatski nekas tur nesanāks. Viņš nav treneris uzvarētājs. Treneris jāmaina jau šodien, nevajag to saprast tikai nākamgad īsi pirms gatavošanās sākuma.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-09 13:39, pirms 15 gadiem
Katrs basketbola līdzjutējs sevi zināmā mērā uzskata par treneri, tāpēc mans iedomātais izlases modelis.
PG - J.Strelnieks, D.Bertāns, J.Kaufmanis
SG - J.Blums, A.Šķēle
SF - K.Janičenoks, R.Kuksiks E.Kalve
PF - K.Berziņš, R.Freimanis
C - A.Biedriņš, D.Rozītis
Komentārs:
PG- Strelnieks viss skaidrs. Bertāns VEFā spēlēs kā saspēlnieks, tāpēc vasarā jau varbūt būs pilnībā pārkvalificējies. Kaufmanim pēc loģikas nebūtu vieta, bet ļoti ceru ka pa šo sezonu kārtīgi pieliks meistaribā un kā soliņa sildītājs varētu tikt sastāvā.
SG- Blūms pa Spāniju izdzīvojies pamatā spēlēs kā 2, bet varēs paņemt uz sevi arī saspēli, jābūt komandas kapteinim. Šķēle, cerams, tiks labā komandā parādīs profesionālu attieksmi un diskvalifikācija tiks apžēlota.
SF- Janičenokam laba sezona pret krievu superklubiem, konkurēs uz vietu starta5 ar Kuksiku, kurš būs neliela zvaigznīte NCAA līmenī. Kalve varēs piedot eksplozivitāti no soliņa.
PF- Bērziņš un Freimanis viss skaidrs.
C- Andris atgriezies formā kādā bija pirms 2. gadiem. Dāvis Rozītis progresējis spēlējot Havajās un uz savām 10 minūtēm spēlē būs gatavs aistāt andri. Pastāv iespēja epizodiski spēlēt ar Bērziņu centrā.

Ātrs agresīvs basketbols kas balstās uz 3 punktniekiem un garajiem spēlētājiem low postā.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:40, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, tad es nemaz vairs nevēlos atpakaļ tos iepriekšējos ("tusētāju") spēlētājus, ja nu vienīgi Blūmu, Janičenoku un iespējams Kambalu, kurš vismaz katrā spēlē kapāja no sirds!
Jo man piemēram daudz labāk patika šogad skatīties, kā šie jaunie džeki ar uguntiņām acīs sitās par katru bumbu, nevis kā no iepriekšējās izlases vairāki iedomājās no sevis nez kādas zvaigznes, un tādēļ varēja atļauties visu-runāt treneriem pretī, taisīt tusus un demolēties un pēc tam vēl rīkot kkādus boikotus!Murgs tas bija!
Jā, mūsējie jaunie džeki neuzvarēja visas spēlēs pret šīm spēcīgajām komandām un bija šādas tādas kļūdiņas, bet viņi vismaz cīnījās un spēlēja ar prieku! Un tas man daudz vairāk kā līdzjutēju iepriecina, nekā lasot un dzirdot, kādus tik "varoņdarbus" ārpus laukuma atkal paveikuši mūsu spēlētāji, un tad vēl redzēt kā nesmuki bez cīņas zaudē spēli!

     [+] [-]

, 2010-09-09 13:58, pirms 15 gadiem
fjurers rakstīja: nu viss jau okey..bet peec taadas dirshanas virsuu valsts izlases trenerim,faniem un federaacijai..par Kristapu Valteru gategoisks nee.
Tad jau moraalei vairs nav nekaadas jegas.Tad jau var atlauties ko gribi,buusi staars,dirsiisi visiem virsuu un taapat njems...nu nekaa nebija,..redzeetu vinu lakuma..es izsvilptu!
Noteikti piekrītu augstāk minētam viedoklim. Tik ilgi, kamēr izlases spēlētāji spēlēs čomu, nevis Latvijas dēļ, būs problēmas. Diez vai tie izlases keksi, kas kož, ceļ kausu par Latviju... Un pirms K. Valters vispār kaut ko iepīkstas par izlasi, viņam ir jāatvainojas līdzjutējiem par apvainojumiem un komandas biedriem par slita mikroklimata radīšanu. Šķēle par saviem grēkiem spēja atvainoties! Kas attiecas uz AB, tad šim kadram ir jānobriest kā personībai (šajā vasara ir novērotas pirmās pozitīvās nobriešanas pazīmes, mazāk skandālu, zeltene pie sāniem, plāno ģimenes pieaugumu) - nu nevar pieaudzis vīrietis apvainosies uz treneri, ka izlasē neņem citu pieaugušu vīrieti - K. Bērziņu. Es nesaprotu, vai tas ir kāds laulāts pāris vai, tomēr profesionāls sports!!! Pietiks beidzot vālēt par čomiem, būtu tā kā pēdējais brīdis spēlēt par Latviju, ar vislielāko goda un atbildības sajūtu.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-09 13:59, pirms 15 gadiem
leop rakstīja: laba doma. bet man liekas Kristapam vienalga...........
Ja tā, tad neko.
Bez grēku nožēlas apžēlošana nenotiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-09 14:08, pirms 15 gadiem
Optimistisks raksts un gribas,lai rakstītais arī īstenotos.Novēlu,lai varbūtības arī realizētos. Atcerēsimies,kā sagaidīja pazudušo dēlu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 14:24, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Vētru par treneri.

PG K. Valters, Strēlnieks, Blūms
SG Šķēle, S. Valters, Bertāns
SF Kuksiks, Janičenoks, Jahovičs
PF Bērziņš, Kalve
C Biedriņš, Kambala, Zaķis
Nu shitaadam vai loti lidzigam ari vajadzeetu izskatities muusu dream team pagajushogad, S. Valters, Berzins, iespeejams ari Strelnieks, Kuksiks, vienam trauma, vienu diskvalificee un tad nu reaali ar 6 speletaajiem, kuri var stabili iemest, spelejaam chempii.

     [+] [-]

, 2010-09-09 14:24, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Lūk, šo gan man apskaidro. It kā biju blakus epicentram Polijā, bet līdz šim brīdim neesmu sapratis, par ko jāatvainojas Ādim?
Tu atvainotos, ja Tevi nolamātu miljons nievājāšos vārdos?
tos "līdzjutējus", kas viņu nolamāja, tad varbūt varēja nosaukt par pajoļiem. bet ne visus Latvijas līdzjutējus! par to vajag atvainoties.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 14:37, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Lūk, šo gan man apskaidro. It kā biju blakus epicentram Polijā, bet līdz šim brīdim neesmu sapratis, par ko jāatvainojas Ādim?
Tu atvainotos, ja Tevi nolamātu miljons nievājāšos vārdos?
Neesi vientiesis, lai kas tu arī būtu aiz sava Nika! "točka" precīzi pateica, "tos "līdzjutējus", kas viņu nolamāja, tad varbūt varēja nosaukt par pajoļiem. bet ne visus Latvijas līdzjutējus! par to vajag atvainoties". Domā Ādi, ko runā un dari, brieduma gadi kā nekā..., laiks būt atbildīgākam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 15:05, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kā man patīk,kad sporta centra pajoļi uzreiz sāk rakstīt sastāvus,riktīgi cirvji,kas nemaz nezina,vai tas spēlētājs spēlēs.
tu pats esi lohs un pajolis, ko tad citu līdzjutēji dara, ja ne sastāda savu sastāvus?

  -4 [+] [-]

, 2010-09-09 15:06, pirms 15 gadiem
Bet nu salīdzināt Šķēli ar Džordževiču ir zaimošana, Šķēle pat sodu nevar iemest. Un naivās cerības, ka cilvēki var mainīties ir garām, K. Valteru un Šķēli izlasei nevajag, būs atkal problēmas

  -2 [+] [-]

, 2010-09-09 15:11, pirms 15 gadiem
Nekādus pajoļus izlasē! Nav nekādas cieņas pret spēlētāju, kas apsaukā savas komandas fanus. manuprāt PG pozīcijā Jānis Strēlnieks lieliski tiek galā. vēl jāpagaida nedēļa-pusotra lai redzētu kāds šim liktenis būs.UO variants vēl pastāv. Jeris bija labs palīgs, kā back-up PG.
Pa otro numuru var laist Janka Blūms, epizodiski arī pa pirmo. Ja AŠ atgriežas, kas droši vien tā arī būs, tad viņš varētu būt 6th player. Ja nē, Back-up Bankevics. manuprāt, tīri labi.
Pa SF. Kuksiks ar Janičenoku. Timmijs vai Kalve te vēl var iemaisīties.
PF Bērziņš, Freimanis.
C. Biedriņš un Zaķis. Domāju un ceru, ka Biedriņš atgriezīsies. jāatgriežas viņam savā double-double līmenī un būs labi.

Ja būs apmēram tāds sastāvs, tad manuprāt, tas būs konkurētspējīgs. Galvenais dabūt AB atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 15:12, pirms 15 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Katrs basketbola līdzjutējs sevi zināmā mērā uzskata par treneri, tāpēc mans iedomātais izlases modelis.
PG - J.Strelnieks, D.Bertāns, J.Kaufmanis
SG - J.Blums, A.Šķēle
SF - K.Janičenoks, R.Kuksiks E.Kalve
PF - K.Berziņš, R.Freimanis
C - A.Biedriņš, D.Rozītis
Komentārs:
PG- Strelnieks viss skaidrs. Bertāns VEFā spēlēs kā saspēlnieks, tāpēc vasarā jau varbūt būs pilnībā pārkvalificējies. Kaufmanim pēc loģikas nebūtu vieta, bet ļoti ceru ka pa šo sezonu kārtīgi pieliks meistaribā un kā soliņa sildītājs varētu tikt sastāvā.
SG- Blūms pa Spāniju izdzīvojies pamatā spēlēs kā 2, bet varēs paņemt uz sevi arī saspēli, jābūt komandas kapteinim. Šķēle, cerams, tiks labā komandā parādīs profesionālu attieksmi un diskvalifikācija tiks apžēlota.
SF- Janičenokam laba sezona pret krievu superklubiem, konkurēs uz vietu starta5 ar Kuksiku, kurš būs neliela zvaigznīte NCAA līmenī. Kalve varēs piedot eksplozivitāti no soliņa.
PF- Bērziņš un Freimanis viss skaidrs.
C- Andris atgriezies formā kādā bija pirms 2. gadiem. Dāvis Rozītis progresējis spēlējot Havajās un uz savām 10 minūtēm spēlē būs gatavs aistāt andri. Pastāv iespēja epizodiski spēlēt ar Bērziņu centrā.

Ātrs agresīvs basketbols kas balstās uz 3 punktniekiem un garajiem spēlētājiem low postā.
Dāvis Rozītis? Tas ir tas čalis, kurš deldēja soliņu šovasar U-20?

  -2 [+] [-]

, 2010-09-09 15:13, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Bet nu salīdzināt Šķēli ar Džordževiču ir zaimošana, Šķēle pat sodu nevar iemest. Un naivās cerības, ka cilvēki var mainīties ir garām, K. Valteru un Šķēli izlasei nevajag, būs atkal problēmas
Par KV piekrītu, bet AŠ pārdomājis dzīvi, vairs netusē tik bieži. īstenībā viņš pat to vairs daļēji nevar - kkas viņam bija ar veselību.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-09 15:19, pirms 15 gadiem
Jaaaicina uz izlasi atkal tie speeleetaaji, kas ir meistariigi un pats galvenais, kas GRIB speeleet veel izlasee, nevajag nevienu piespiest, pierunaat, jo tad labs rezultaats izpaliks !

     [+] [-]

, 2010-09-09 15:40, pirms 15 gadiem
Labāk negaidīt neko, kā būs tā būs..

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 16:08, pirms 15 gadiem
Patiikami lasaams raksts,zhetons autoram!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 16:10, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Lūk, šo gan man apskaidro. It kā biju blakus epicentram Polijā, bet līdz šim brīdim neesmu sapratis, par ko jāatvainojas Ādim?
Tu atvainotos, ja Tevi nolamātu miljons nievājāšos vārdos?
+

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 16:13, pirms 15 gadiem
fjurers rakstīja: nu viss jau okey..bet peec taadas dirshanas virsuu valsts izlases trenerim,faniem un federaacijai..par Kristapu Valteru gategoisks nee.
Tad jau moraalei vairs nav nekaadas jegas.Tad jau var atlauties ko gribi,buusi staars,dirsiisi visiem virsuu un taapat njems...nu nekaa nebija,..redzeetu vinu lakuma..es izsvilptu!
tevi tochna visi izsvilptu redzot laukumaa, bet vinu dazi desmiti, bet ar ne uz ilgu laiku, atliktu iemest kaadu 3punktnieku, paaris rezultatiivas piespeeles un visi atkal buutu laimiigi, gaidam atpakal izlasee Kristap...

     [+] [-]

, 2010-09-09 16:30, pirms 15 gadiem
Kambim jāiet par 4 un AB, ja spēlēs, tad centrs. Ja viņi abi ir laukumā, tad pat fraņčiem plāni klājās. Protams tarta pieciniekā Strēlnieks, Blūms un Janičenoks/Kuksiks.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 16:33, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Lūk, šo gan man apskaidro. It kā biju blakus epicentram Polijā, bet līdz šim brīdim neesmu sapratis, par ko jāatvainojas Ādim?
Tu atvainotos, ja Tevi nolamātu miljons nievājāšos vārdos?
Neesmu dzirdējis, ka savus atbalstītājus tā noliktu teiksim Itālijas izlases džeki pēc fiasko PČ. Ir jāturās rāmjos, jāsaprot, ka šo līdzjutēju attieksmi esi vien pats nopelnījis. Pierādi pretējo ar darbiem, tad tevi cienīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 16:36, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Starp citu peec 2011 gada PC junioriem lielajai izlasei droši kandidāti uz vietu sastāvā varētu būt Dāvis Bertāns un Kaspars Vecvagars..
Varbūt tikai Dāvis. Un tāpat viņam būs tikai 18 gadi. Nopietnu pienesumu būs jāgaida vismaz 3 gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 16:40, pirms 15 gadiem
Karlis.B rakstīja: jacenshas savakt visus specigakos, un jaliek izlases dzekiem saprast ka vini to dara DEL LATVIJAS un DEL TIEM FANIEM UN LIDZJUTEJIEM KAS DOSIES UZ SHAULIEM UN BUS LIELA PULKA!!!! ieteiktu izlases menedzmentam nakam gad sakt visu procesu menesi pirms un vsp pilniga noslegtiba no citiem to visu rikot kautkados livanos HWZ lai dzekiem nav iemesla kautkur tuset u.t.t.
zb Līvānos ir kur tusēt. x)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-09 16:44, pirms 15 gadiem
Bāc, kur tik amatieriski var uzrakstīt – tāds parasto komentāru apkopojums. Robežojās ar Bimbambola ironiskajiem tekstiem, bet te domāts nopietni .. Frāze „ .. lai izlasē SALASĪTOS ..” jau vien visu izsaka. Un doma, ka savākt spēlētājus, kuri kur gūst vidēji vairāk punktus spēlē = spēcīgāka izlase. Un Sanda klātbūtne un nosvētība  Tad jau ejošāka būtu ideja atgriezt Helmani. Bet beigu domai gan var pievienoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 16:46, pirms 15 gadiem
Tak varētu uz nedēļam divām-trijām atmest nopietnus tusus un mobilizēties tikai basketbolam... Neko vairāk arī nevajag...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 16:47, pirms 15 gadiem
Manuprat rakstīja: nu ja sovasar gribejas Sandi redzet... bet Kristapu diezin vai vajag, jo parak lielu lomu vins grib spelet komanda, bet uzspelejot uz Andri un caur Kuksiku, tas varetu sanak daudz labak..

PG: Blums, Strelnieks
SG: Skele, S. Valters, Bertans
SF: Kuksiks, Kalve
PF: Berzins, Zakis
C: Biedrins, Kambala, Selakovs

un Kraulinu par treneri........
visam es piekrītu tikai ne trenera ziņā Lai paliek Bagatskis

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 16:47, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: A kur fiasko? Uzvarēt Vāciju un normāli nospēlēt ar Krieviju un Franciju, kas visas trīs veidotas no Eirolīgas/NBA večiem, ir fiasko? Dažāda mums tā vērtību skala laikam.
Netikšana nākamajā kārtā jau nu toč nebija nekāds panākums. Spēles pret FRA un RUS bija viduvējas (mūsu izlasi vēl nopēla pēcāk slavenais Gomeļskis), pat V.Valters nupat tviterī rakstīja, ka krievu izlase nav neko stiprāka par mūsējo, taču panākumu līmenis cits. Neaizmirsti par izlases sniegumu kvalifikācijā, kas jau tad bija diezgan nekāds (ja nebūtu Biedrs, tad nezinu, vai mēs dabūtu to otro vietu).

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 16:50, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tieši tā es arī to visu zinu, ka viens daži, mūli pārp. isuši, Latvija fani, viņam ejot uz ģērbtuvēm vienkārši brutāli ar vārdiem kā ar sūdiem K.Valteru nosaukāja, pilnīgi bezsakarā....Es arī diez ko labās domās tad nebūtu par savas valsts faniem.
Man jau patīk šitie eksperti, kas tikai kko uzzin no dzeltenajiem urīneļiem, nevis paši kko domā un reāli zin, vai noskaidro..
Nezin kāpēc lielās futbola zvaigznes spēj paciest vissmagāko kritiku, bet viens vidējs basketa puļītājs nevar.

     [+] [-]

, 2010-09-09 16:51, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Dāvis Rozītis? Tas ir tas čalis, kurš deldēja soliņu šovasar U-20?
Tas pats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 16:52, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Reāli neviens Latvijas spēlētājs nav labāks par Sandi Valteru aizsardzībā
Baltezera avots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 17:05, pirms 15 gadiem
labs raksts...bet domaju ar kehri un snepu prieksgalaa tas ir gruuti iistenojams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 17:07, pirms 15 gadiem
Biedrins-Kambala
Freimanis-berzins-Zakis,vai Grafs
Kuksiks-janicenoks
Skele,Blums,S.Valters
K.Valters- STrelnieks

ar pareizo attieksmi un miletsibu pret latviju un taas faniem,taa tik buutu izlase...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 17:26, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Ahujenākā kritika nolamāt krievu bomžu stilā čempionātā, tapēc, ka džekam pāris trīņi neiekrita ok davaj, turies veci
Nu tad tu nezini, kā futbola zvaigznes noliek viņu dzimtenēs pēc izgāztiem turnīriem...

     [+] [-]

, 2010-09-09 17:26, pirms 15 gadiem
kas buutu,neebuutu pazors pa pasauli,medaljas ir jauki,bet jaabuut arii reaalistiem protams...
Ir kas jauns? rakstīja: Un kas tad būtu? 1 NBA spēlētājs, 1 (KK) varbūt Eirolīgas, pārējie ULEB kausa līmeņa komandās vai zemāk. Un atkal no viņiem prasītu medaļas, un atkal pēc tam nozākātu, ka nespēj uzvarēt Franciju, Krieviju, Izraēlu un Vāciju. Un tie būtu tikai un vienīgi objektīvi zaudējumi.
Baigi tas ir vajadzīgs DSQ spēlētājiem?

     [+] [-]

, 2010-09-09 17:29, pirms 15 gadiem
visi jau raksta AB kā garantētu ierašanos - bet kā domājat, ko čalis darīs, ja uz to EČ laiku sakritīs teorētiskais ģimenes pieaugums??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 17:34, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: To Tu pastāsti pajoļiem, kas tikai cirst māk
Zīmēt šaufeli uz Helmaņa botas, protams, ir pavisam cits pajolisma līmenis

     [+] [-]

, 2010-09-09 18:47, pirms 15 gadiem
zaķis ir labāks par biedriņu!

     [+] [-]

, 2010-09-09 18:55, pirms 15 gadiem
Kas tas vispār par autoru, kurš tad pierunās to Sandi Valteru - Tu, vai?
Un ja jau mēs skatījāmies vienu un to pašu interviju, tad tur jau KV drīzāk vēla vainu uz citiem, kā jau tas vienmēr arī Valdim ir bijis. Jā, viņš ir labs, bet vai viņš pats vispār grib spēlēt? Biedriņš, Blūms, Janičenoks, varbūt Šķēle un Kambala, bet visam pāri dzelžaina aizsardzība, citādāk tāpat nekā nebūs. Bet kvalifikācijas turnīrā neizskatījās, ka Bagatska spēles zīmējumā aizsardzībai būtu liela nozīme
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 20:17, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Vētru par treneri.

PG K. Valters, Strēlnieks, Blūms
SG Šķēle, S. Valters, Bertāns
SF Kuksiks, Janičenoks, Jahovičs
PF Bērziņš, Kalve
C Biedriņš, Kambala, Zaķis
S.Valters no izlases aizgāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-09 20:29, pirms 15 gadiem
Šis ir lielakais sviests ko nācies lasīt. Kads Valters. Kads Kambala. Autor, pamosties beidzot. Kura kluba spele Kambala? Visa eiropa laikam ir sajukusi prata ka neredz tadu speletaju kau ara jau septembris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-09 21:14, pirms 15 gadiem
skaidrs ir tas ka jaspele visiem labakajiem..sogad jau redzejam ka jaunie vel isti nevelk to limeni..

     [+] [-]

, 2010-09-09 21:49, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tieši tā es arī to visu zinu, ka viens daži, mūli pārp. isuši, Latvija fani, viņam ejot uz ģērbtuvēm vienkārši brutāli ar vārdiem kā ar sūdiem K.Valteru nosaukāja, pilnīgi bezsakarā....Es arī diez ko labās domās tad nebūtu par savas valsts faniem.
Man jau patīk šitie eksperti, kas tikai kko uzzin no dzeltenajiem urīneļiem, nevis paši kko domā un reāli zin, vai noskaidro..
Izskatās ,ka mēs vien 3jatā ko saprotam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-10 00:40, pirms 15 gadiem
Pajolam LV izlasē nav vietas. Mazais alkāns diskreditē Latvijas izlases konceptu. Izlasē nevar būt spēlētājs kas ir alkāns + psihiski nelīdzsvarots kas grauj komandas garu + apxirsh Latvijas valsts līdzjutējus. Strēlnieks pieliks gada laikā un viss būs bumbās

Biedrins-Zakis-?
Berzins-Freimanis
Kuksiks-Janicenoks
Skele-Blums-Bertans
Strelnieks-Blums

     [+] [-]

, 2010-09-10 14:17, pirms 15 gadiem
No kodēju paaudzes neesmu dzirdējis vēlēšanos spēlēt Latvija izlasē,SĀKUMĀ VIŅIEM JALŪDZ PIEDOŠANA par dzeršanu, netrenēšanos ,lamāšanos,trenera ignorēšanu un ākstīšanos presē.

     [+] [-]

, 2010-09-10 21:40, pirms 15 gadiem
Uzreiz var redzet ka lielaka dala komentaru nak no galigu antinu puses.Ta ka nospeleja izlase aizsardziba vieta jazaude izlase-Bertanam-100%,Freimanim-80%,Berzinam-60%,Strelniekam-60%.No komentaros pieminetiem vissliktak aizsardziba nospeleja tiesi Kuksiks-ko ari pateica pats Bagatskis.Da panemiet speles Riga ko parraidija vsb kanals.Tiesi Kuksiks sedza abas speles Belineli-gan riga gan Italija.Bet nu reti sudigi.Nemak to darit.Bertans ar Strelnieku negrib to darit.Berzins ar Freimani uz laukuma nak zimeties.Un sos speletajus jus liekat izlase???Pirmkart jadoma par speletajiem kuri var tikt izmzntoti vairakas pozicijas.1-Blums-1;2,2-Janicenoks-2;3,3Skele-1;2, Jahovics-2;3, Kalve-2;3;4[loti labi nospeleja aizsardziba turnira-nepiekritu daziem izteicieniem ka sudigs dribls...aizsardziba nozime nedot brivi pretiniekam izdarit metienu,partvert bumbu,izcinit atlekoso bumbu,atbloket speletaju un t.t. vienigais izlase kas to darija pastavigi un ar gribesanu.]4-Berzins-4;5[Jabeidz zimeties un jasak stradat uz laukuma],5-SElakovs-5;[japadoma par iespeju ari 4 numura vieta ,bet tas tala perspektiva],Biedrins-5;,Laksa-3;4,Kambala 5;.Tas butu ka kodols kuram pievienot iztrukstosos speletajus un visiem iemacit komandas speli ka to dara Leisu izlase pasaules cempi.Kamer izlase nebus ka viens vesels ,kur jebkurs bus gatavs krist cita laba un komandas laba izmainu nebus.Kur palika visi Kemzuras apliceji!Kur ir vini un kur ir Kemzura ar Lietuvas izlasi!Tikai par to ka nepatureja un pat negribeja paturet vinu izlases vadiba tadus funkcionierus ka idiots Sneps un Kehris jadzen prom no basketbola.