Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei pārbaude pret Lietuvu pabaidījušo Poliju

Rolands Eliņš

Latvijas izlasei pārbaude pret Lietuvu pabaidījušo Poliju
Dairis Bertāns pirms diviem gadiem pārbaudes spēlē pret Poliju
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šopēcpusdien 16:45 Latvijas basketbola izlase aizvadīs pārbaudes spēli Klaipēdā, tur notiekošajā turnīrā sacenšoties ar Poliju par trešo vietu. Mača tiešraide paredzēta LTV 7 kanālā.

Ja Ainara Bagatska vadītajai izlasei vakar būtu izdevies uzvarēt Gruziju, šodien būtu iespēja izmēģināt spēkus pret Lietuvu un NBA centru Jonu Valančūnu. Tā vietā Latviju šodien sagaida tikšanās ar Polijas izlasi, kas vakar lietuviešiem piekāpās tikai ar viena punkta starpību.

Polijas izlase šobrīd nav ne tuvu savā zenītā, jo karjerai valstsvienībā punktu pielicis tās ilggadējais līderis Marcins Gortats, Vašingtonas “Wizards” centra spēlētājs. Gortats ir poļu vienīgais NBA spēlētājs. Uz lielas jautājuma zīmes arī Maceja Lampes, arī NBA roku iemēģinājuša garā spēlētāja, kurš bijis vairāku Eiropas grandu sastāvos, bet šobrīd pārcēlies uz Ķīnu, piedalīšanās “EuroBasket”. Viņš atgūstas no smagas operācijas un, lai arī vēl pieļauj iespēju palīdzēt izlasei, šovakar pārbaudes spēlē nepiedalīsies pavisam noteikti.

Polijai vakar ar 14 punktiem rezultatīvākais bija Damiens Kuligs, Turcijas kausa ieguvējs kopā ar “Banvit”, bet 12 punkti citam Turcijā sezonu pavadījušam spēlētājam Mateušam Poņitkam, 2016. gada ULEB Eirokausa “Risin Star” laureātam. Pirms viņa šo balvu ieguva Kristaps Porziņģis, pēc viņa – Rolands Šmits. Tieši Poņitka trāpīja svarīgu tālmetienu vakardienas mača izskaņā, un Lietuva vēl četras minūtes pirms beigām bija iedzinējos ar 49:52, taču savu skatītāju priekšā tomēr paspēja atspēlēties. Vēl pēdējās minūtes sākumā poļu naturalizētais spēlētājs A.Dž. Sloters panāca neizšķirtu, taču savas iespējas izraut uzvaru Polija tomēr neizmantoja, zaudējot 58:59.

Spēlē pret Lietuvu Polijas galvenais treneris Maiks Teilors izmantoja ļoti biežas spēlētāju maiņas, kas radīja krietnu haosu pēc tam poļu medijiem atzīstot, ka neko nenožēlo: “Vēlējāmies dot visiem 12 spēlētājiem iespēju un tā arī darījām. Ļoti labi, ja katram sanāk pret tik spēcīgu pretinieku iziet laukumā kaut uz dažām minūtēm. Vai tā būs arī pret Latviju? Šajā spēlē rīkosimies, ņemot vērā notikumu attīstību un rezultātu.”

Tieši pret Polijas izlasi Latvija aizvadīs arī savu nākamo pārbaudes spēli, kas būs pirmā savu līdzjutēju priekšā Arēnā Rīga. Arī Latvijas sastāvā nav visu labāko spēlētāju, vēl nespēlējot Dāvim Bertānam un Kristapam Porziņģim, taču savu iespaidu atstājušas arī traumas – sagatavošanās ciklā gūto savainojumu dēļ treniņnometni jau atstājuši Klāvs Čavars un Jānis Bērziņš.

Vakardienas mačā pret Gruziju ar 23 gūtiem punktiem izcēlās Dairis Bertāns, bet Latvijai kopumā vāji klājās tālmetienos – tika trāpīti tikai seši no 29. Treneris Bagatskis pēc mača gan pauda pārliecību, ka daudzi tālmetieni bijuši pamatoti un turpmākajās spēlēs kļūs precīzāki, taču piekrita, ka vairāk jādodas uz groza apakšu. “Katrā spēles statistikas ailē izpaudās tas, ka visi kopā esam bijuši tikai dažus treniņus. Nav nekādu šaubu par spēlētāju labo fizisko formu, bet vajadzīgs laiks, lai atrastu spēles ritmu un saspēlētos. Tāpēc bija pārāk daudz nesaprašanās brīžu, tāpēc bija slikta metienu precizitāte, arī nepareizi lēmumi, ”sacīja Ainars Bagatskis.

Šodienas mačs pret Poliju sāksies 16:45 un būs pieejams arī LTV 7 tiešraidē.

Latvijas izlases sastāvs Klaipēdas turnīram

NrVārds un UzvārdsPozDz.gAugumsKlubs 16'-17'SpēlesPunktiEČ+OK
2Artūrs Ausējs21990192Liepāja/Triobet26
5Dāvis Lejasmeiers11991192Kings (Zviedrija)25
7Jānis Blūms1/21982190VEF Rīga14110466+1
9Dairis Bertāns1/21989193Darussafaka (Turcija)938773+1
10Jānis Timma31992201Zenit (Krievija)382751+1
11Rolands Šmits3/41995207Fuenlabrada (Spānija)1348
12Kristaps Janičenoks2/31983196Ventspils13213535
21Aigars Šķēle1/21992192Ventspils18820+1
22Iļja Gromovs51994208VEF Rīga21
24Andrejs Gražulis41993202Ventspils523
31Žanis Peiners2/31990203PAOK (Grieķija)16831
33Mārtiņš Meiers51991208VEF Rīga815613+1

Komandas vadība

Vārds un uzvārdsAmats
Ainars BagatskisGalvenais treneris
Arnis VecvagarsTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Juris SproģisĀrsts
Raivis AršauskisFizioterapeits
Mārtiņš OzoliņšFizioterapeits
Dinārs KvedovsMenedžeris
Māris JučmanisDirektors

Pārbaudes spēļu grafiks

Laiks un vietaSpēleRezultāts
28. jūlijā Tamperēslēgtā treniņspēle ar Somijas izlasi19:20; 18:12; 26:20; 24:15
29. jūlijā 20:00 Tamperēar Somijas izlasi (LTV7 tiešraide)85:81
4. augustā 16:45 Klaipēdāar Gruzijas izlasi (LTV7 tiešraide)69:73
5. augustā 16:45 Klaipēdāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)
11. augustā 19:30 Arēnāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)
19. augustā 19:30 Arēnāar Lietuvas izlasi (LTV7 tiešraide)
20. augustā 19:30 Arēnāar Rumānijas izlasi (LTV7 tiešraide)
24. augustā 19:30 Arēnāar Čehijas izlasi (LTV7 tiešraide)
25. augustāslēgtā treniņspēle ar Čehijas izlasi

     [+] [-]

, 2017-08-05 10:20, pirms 7 gadiem
Redzēsim kā izlase izskatīsies šovakar, bet tas kādu sastāvu redzam šobrīd būs arī tāds kāds viņš būs turpmāk, kad no laukuma noies Strēlnieks, kurš pēc būtības ir vienīgais saspēles vadītājs, kurš spēlē adekvātā līmenī. Dairis un Blūms nav saspēles vadītāji, bumba nekustās. Cerība arī uz mūsu NBA spēlētājiem, kuriem tiekot pie bumbas būs jārāda augsta klase, bet tāpat uzskatu, ka izlases galvenais atslēgas spēlētājs EČ būs tieši Strēlnieks!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 10:23, pirms 7 gadiem
Kāds Poļiem sastāvs? Kāds beidzot var ielikt iekšā?
Slēpts komentārs: FarCray3

     [+] [-]

, 2017-08-05 10:44, pirms 7 gadiem
jā STRĒLE REDZ LABI LAUKUMU,KAMĒR DAIRIS TĀDS caurgājienčalis,kas arī jau nav slikti,bet nu tākā vakar vairākas reizes izstiiloja bumbu..

  -3 [+] [-]

, 2017-08-05 10:45, pirms 7 gadiem
mellupietis rakstīja: jā STRĒLE REDZ LABI LAUKUMU,KAMĒR DAIRIS TĀDS caurgājienčalis,kas arī jau nav slikti,bet nu tākā vakar vairākas reizes izstiiloja bumbu..
FarCray3 patik?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 11:25, pirms 7 gadiem
pirms šī turnīra GEO 2X zaudēja POL laikam Polijā. Ja Timma pacīnīsies arī groza tuvumā, ja Blūms arī uztaisīs kādu caurgājienu nevis abi kopā iemetīs 1 3pt. no 17, tad ir izredzītes nenorakt spēli. lai treneriem nav tik drūms vaigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 11:26, pirms 7 gadiem
POL sastāvs tradicionāli kā noslēpums, autoram pilnīgs pofig- respect
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 11:44, pirms 7 gadiem
kāsiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 11:49, pirms 7 gadiem
pieļauju, ka 1 no sexexpertiem Dinamowec 1996 vakar pārdozējis un labākajā gadījumā atrodas komā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 12:00, pirms 7 gadiem
Ēdu plovi un FarCray spēlēju! Ko tu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 12:03, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: nez, kas pa farcray!!! manas speeles ir toto un pokers

IESAKU
Ta ir FarCray spele kas,man avotara Iesaku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 12:04, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: kas tur jaadar???
Strljalka Paskaties YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:08, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: man bail no taas skanas vien, neskatishos
Nu ja tur spele no +18 Tev tak vel 14 tikai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:10, pirms 7 gadiem
HMB-ESU HOMIITS!!! rakstīja: Neraksti tam feikam un plagjiaatam
Ko dari?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:12, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: Sogad 9. klase, mucha teica japabeidz labi, kipa visa naakotne uz speeles!!! es tikmer no muchas kartes zipaaju pokeru un to es toch saku ka visa karjera uz speeles

P.S. vakar elementos, kazinchikaa, x1780 pa 20 cent
Ko tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:16, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: tikko 50eur likmi uzmetu, ja pagrudishu tad uz roltoniem un jaaludz ka zobu feja zem spilven pametis kaadu pachku
Do kontaktus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 12:18, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: dinamieti, tas tu???
Nee te es Tjoma Do kontaktus! :€
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:19, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: kas jauns roozeknee???
Tjolku maz kura dod Ko tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:21, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: tjolkaam vajag labu burkaanu vai daudz kaaposta!!! ja nav ne viens, ne otrs, tad i smuks purninsh uz laiku derees, pectam tapat pasutis

burkaans un kaaposti ir svarigakie darzeni, pahodu, IESAKU!!!!
Ko tu? ;-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:22, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: mizoju burkaanu, gaidu kaapostu
Savu burkanu mizo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 12:26, pirms 7 gadiem
Atgriezos no Klaipēdas,vakar pirms spēles bariņam līdzjutēji bija eiforija,ka gružus vinnēs ar 20 ,pēc spēles neviens pat īsti parunāt nevarēja ,vienīgi bija jautājums ,kādā sakarā Blūms ir kapteinis ....????
Otrs jautājums bija par Bagatski,kā viņš vada spēli,ja beigās būtu bijuši jaunie tad jautājumi nebūtu bijuši,bet bija visi it kā vadošie un tieši tas pats grābeklis, kas bija savulaik ar Beļģiju ,laikumā četri mazie un puscentrs un tik metr trīnīšus ,kuri nekrīt (kā vienmēr),kad varēja uzliek tai spēle divus centrus un pa 2 punktiņiem uzvarēt bez problēmām,Bagadskim ir laikam tikai viena kombinācija trīspunktu metiens un tas lūzeris Blūms ,jau ir pat saprātā dīvains ,cenšas pāri pretinieka rokām izmest savu super zilo...Ar tādu bardfaku nekurt netiksim pat kad klātr pienāks paildinājums ...,tāds Ausējs pat labāks par visiem Blūmiem un Šķēlēm....,pēc spēles bija tik drausmīga sajūta ,ka gribējās tam Bagijam ......vēl jautājums kam tā dekorācija ir vajadzīga,tie entie treneri,kuri sēž mutes neatverot?????
Drīz pēc tam sākās šovs ,Lietuvas ultras ar savām bungām un garajām bārdām vien jau ir kaut kas ,karsējmeitenes skkaistas garām kājām prieks skatīties ,cie4nīgas izlasei.....
Ar 2 punktiem vadībā lietuva ,tad 7 poļiem ,poļi pamatā tikai spēlēja uz 2 punktiem un visa spēle līdzīga 4/4 ,tad poļi 3-kus pamētāja ar labu procentu,laiši knapi uzvarēja ,es pat teiktu ar savu soģu palīdzību,kas patika poļi tik pasmaidija un neprotestēja,
Ja šodiem tāpat tiks vadīta spēle, tad poļi mūs kā mazos bērnus...
p.s/Vienīgais prieks .ka labi iepirkos LIDL,kuru te daudzi noliek ,kaut ātrāk tāds būtu Latvijā.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:29, pirms 7 gadiem
norden rakstīja: Atgriezos no Klaipēdas,vakar pirms spēles bariņam līdzjutēji bija eiforija,ka gružus vinnēs ar 20 ,pēc spēles neviens pat īsti parunāt nevarēja ,vienīgi bija jautājums ,kādā sakarā Blūms ir kapteinis ....????
Otrs jautājums bija par Bagatski,kā viņš vada spēli,ja beigās būtu bijuši jaunie tad jautājumi nebūtu bijuši,bet bija visi it kā vadošie un tieši tas pats grābeklis, kas bija savulaik ar Beļģiju ,laikumā četri mazie un puscentrs un tik metr trīnīšus ,kuri nekrīt (kā vienmēr),kad varēja uzliek tai spēle divus centrus un pa 2 punktiņiem uzvarēt bez problēmām,Bagadskim ir laikam tikai viena kombinācija trīspunktu metiens un tas lūzeris Blūms ,jau ir pat saprātā dīvains ,cenšas pāri pretinieka rokām izmest savu super zilo...Ar tādu bardfaku nekurt netiksim pat kad klātr pienāks paildinājums ...,tāds Ausējs pat labāks par visiem Blūmiem un Šķēlēm....,pēc spēles bija tik drausmīga sajūta ,ka gribējās tam Bagijam ......vēl jautājums kam tā dekorācija ir vajadzīga,tie entie treneri,kuri sēž mutes neatverot?????
Drīz pēc tam sākās šovs ,Lietuvas ultras ar savām bungām un garajām bārdām vien jau ir kaut kas ,karsējmeitenes skkaistas garām kājām prieks skatīties ,cie4nīgas izlasei.....
Ar 2 punktiem vadībā lietuva ,tad 7 poļiem ,poļi pamatā tikai spēlēja uz 2 punktiem un visa spēle līdzīga 4/4 ,tad poļi 3-kus pamētāja ar labu procentu,laiši knapi uzvarēja ,es pat teiktu ar savu soģu palīdzību,kas patika poļi tik pasmaidija un neprotestēja,
Ja šodiem tāpat tiks vadīta spēle, tad poļi mūs kā mazos bērnus...
p.s/Vienīgais prieks .ka labi iepirkos LIDL,kuru te daudzi noliek ,kaut ātrāk tāds būtu Latvijā.....
LIDLā ir vissūdīgakais Aliņš Eiropā, es kā Alus eksperts tev to saku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:35, pirms 7 gadiem
Man jau, Jūs ,puiši patīkat,Jums galvenais aliņš ,katram savs līmenis ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:44, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: Bet nu ar BALTSLAAVIEM viss skaidrs, ja Birojs un Eksperti boikoteetu hokeja sadalas, vinsh sedetu tikai basketaa un smirdeetu
Tev patik krievi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 12:48, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: ciest kaa sugu nevaru!!! Latvijas kaitnieki un meeris, 50 gadi noskaloti kanalizaacija!!! ja ne utainais vates lentenis, tagad buutu danijas, austrijas, somijas liimeni

Ja ve kepkas nezin, pirms okupantu laikiem mes bijaa 4. vietaa eksportaa, taada maza valste buudama, UVAZUHA!!! vatniki kko te par shaibu runa
Jaaa,Vatainā ute savojaja Latvijas udenjus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 13:39, pirms 7 gadiem
HMB-ESU HOMIITS!!! rakstīja: 1+4=5
2+5=12
3+6=21
8+11=?

Jautaajums iisteniem ekspertiem!
He he, baigais rēbuss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 13:43, pirms 7 gadiem
HMB-ES.LEGENDA!!! rakstīja: chau, cik tev cm???
9,01
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 14:34, pirms 7 gadiem
Nepilnu mēnesi pirms čempionāta spēļu rezultātiem ir ļoti minimāla nozīme. Arī spēlētāju kondīcija, gatavība ir grūti nosakāma, prognozējama,jo slodzes katrā izlasē atšķirīgas, gatavošanās process arī.
Šīs spēles uztveru tikai kā draudzības spēles, īstās pārbaudes spēles būs augusta otrajā pusē. Metienu precizitāte tagad un čempionātā var ļoti jūtami atšķirties.

     [+] [-]

, 2017-08-05 14:41, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: He he, baigais rēbuss!
96

     [+] [-]

, 2017-08-05 14:44, pirms 7 gadiem
būs jābloķē arī Volx, jo viņš turpina basketa sadaļā prātot par hokeju sarunās ar bloķētiem lietotājiem spamot un pieķēzīt palagu

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 14:49, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: būs jābloķē arī Volx, jo viņš turpina basketa sadaļā prātot par hokeju sarunās ar bloķētiem lietotājiem spamot un pieķēzīt palagu
Volx ir nepieskaitāms

     [+] [-]

, 2017-08-05 14:52, pirms 7 gadiem
Tiko pars piratus un buivalus nokavu! Tu ko?

     [+] [-]

, 2017-08-05 15:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Volx ir nepieskaitāms
Redzēji vakar spēli?

     [+] [-]

, 2017-08-05 15:28, pirms 7 gadiem
Izskatās švaki garajā galā. Vai tikai Bagatskim nebūs jānožēlo, ka Freimanim un K.Bērziņam atteica? Gromovs pilnīgi nekāds un Meieris daudz neko nevarēja izdarīt pret garāko Šermadīnī. Šķiet, ka pietrūkst K.Bērziņa 2.13.

     [+] [-]

, 2017-08-05 15:31, pirms 7 gadiem
elviss56 rakstīja: Izskatās švaki garajā galā. Vai tikai Bagatskim nebūs jānožēlo, ka Freimanim un K.Bērziņam atteica? Gromovs pilnīgi nekāds un Meieris daudz neko nevarēja izdarīt pret garāko Šermadīnī. Šķiet, ka pietrūkst K.Bērziņa 2.13.
Ak dievs, tie slapjie sapņi par Bērziņu, kurš bez spēļu prakses utt. ir vienkārši amizanti

     [+] [-]

, 2017-08-05 15:52, pirms 7 gadiem
Garie nav vajadzīgi, čempī tāpat plūtīsim troiks, tā teica Bagijs un tā arī būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 15:56, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: Ja treneris neprot izmantot, ko darit?
neprot vai negrib, bet dabīgi visi tesīs truļus, arī garie. Ja nekritīs, tad nokāsīsim arī Andorai un Vatikānam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 15:59, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: Izpratne par basketu tev 0 limenii, turpini izglitoties !!! andora un vatikaans
Tā bija metafora, ja nesaproti, netirs.

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:00, pirms 7 gadiem
Viens ir skaidrs, ja čempī ies labi, tas būs tā dēļ, ka krīt truļi, ja nekritīs, tad nograbēs visas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:05, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: Saprotu ka gribi paplasinaties, BET tad ej un izglitojies! Andora u Vatikans kaa ar sanmarino,gibral,lux,maltaa un vel virkne spele speciali pakartotaa MINOR chempii!!! tas eiropaa ir pedejais pakapiens, 5. solis, a tu shamos piesauc

Mees esam elitee un draudam serbiem,leishiem,spaaniem!!! tu reiz kaadreiz no zapoja izies???
Mēs ne sūda nevienam nedraudam, parasti vienmēr tāpat nograbam, stāstam, ka mēs ejam Lietuvai garām, tik šie vāc medaļas, bet mēs grabam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:14, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: Pielidzinat vatikaanu basketaa ar LV, tu jau paradiji cik liels tuparila esi
Atkal nograbēs, tad redzēs kādu dziesmu dziedāsi. Cerēsim uz to labāko, ka KP izviks, ja nē, tad bēdīgi būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:33, pirms 7 gadiem
Kads var iedot linku kas strada arpus LV (NL)?

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:36, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: A grupa pret Vatikaanu nespele, galigii auzaas iebrauci. labak atcel paplashinashanas plaanus, galigi garam
Paplašināšanās plāni ir spēkā, uz basi un futbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:40, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=bXD...

Es shitaa ar mauc, ko tu??? ar kajam uz busu ej
kā tad!

https://www.youtube.com/watch?v=fT7...

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:41, pirms 7 gadiem
Kepkas, sodien Gortats speles?

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:42, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=bXD...

Es shitaa ar mauc, ko tu??? ar kajam uz busu ej
Hehe Huli es jau neko, bet tas gruzins pirms kadiem 3 gadiem nositas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:44, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: blag!!! tu toch zin??? man patika, gribeju intro iemest
Aha! Galvenais mulkigi sanaca! Vins nebija pie stures, bet bija blakussedetajs.

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:44, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Kepkas, sodien Gortats speles?
Gortats izlasē nespēlē

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:45, pirms 7 gadiem
HMB-NJAA!!! rakstīja: Atcel, neapkauno savu Biroju! Shaumas vnk
Biroja paplašināšanās nav apturama.

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:45, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gortats izlasē nespēlē
Kak tak?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:46, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Kak tak?
Atteica
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:48, pirms 7 gadiem
Cermas Timmam spele aizies!

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:48, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Cermas Timmam spele aizies!
Cerams Šķēle beigs bezjēdzīgi aizsardzībā skraidīt

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:49, pirms 7 gadiem
kur var redzet tiesraide budams arzemes?

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cerams Šķēle beigs bezjēdzīgi aizsardzībā skraidīt
Pagaidam tizls Skele izskatas! Vinu izlase nevajag!!!! Saspeli lai vada Strelnieks,Dairis un epizodiski Blums!

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:52, pirms 7 gadiem
varetu ludzu kads iedot linku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:53, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Pagaidam tizls Skele izskatas! Vinu izlase nevajag!!!! Saspeli lai vada Strelnieks,Dairis un epizodiski Blums!
Tieši tā, es jau norādīju pie Somijas spēles, ka viņam jāspēlē kā SG nevis PG, nevada viņš tik labi to saspēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:53, pirms 7 gadiem
arturs009 rakstīja: varetu ludzu kads iedot linku?
tak novelc addon, nomaini valsti un skaties lsm

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:53, pirms 7 gadiem
Poliem frukti parsvara no vietejas ligas ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tak novelc addon, nomaini valsti un skaties lsm
Hola nestrādā. Ir kāds cits ko iesaki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:55, pirms 7 gadiem
HMB-AR.BRATUKIEM!!! rakstīja: xhamster!
Huli tas tocna tu? Analize sak palikt parak erotiska!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:56, pirms 7 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Hola nestrādā. Ir kāds cits ko iesaki?
es agrāk zanmate izmantoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:56, pirms 7 gadiem
Paldies....viena video redzeju tavus vecakus vismaz....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:57, pirms 7 gadiem
HMB-AR.BRATUKIEM!!! rakstīja: tak man poh, ja mani bano personaazha peec, klustu erotisks

A tev meitene vsp ir???
Nav,vientulais vilks tapat ka tu

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:58, pirms 7 gadiem
pameries ar savu tevu ja tev tads....varbut adoptets esi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 16:59, pirms 7 gadiem
Nezinu, Šmits ļoti nepārliecinoši izskatās abos laukuma galos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:00, pirms 7 gadiem
3pt pagaidam 1/6

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:01, pirms 7 gadiem
Ir kādam kāda saite, kur var skatiities spēli no ārzemēm? Es prostoj lv strādnieks iirijaa

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:02, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: 3pt pagaidam 1/6
taisnības pēc jāsaka, ka lielākā daļa bija brīvi metieni

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nezinu, Šmits ļoti nepārliecinoši izskatās abos laukuma galos
Te lielaka dala pagaidam neparliecinosi izskatas...! Nez kas pa vainu, nav iespelejusies vai....Bet ar sitadu kimiju nekas tur nebus.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:04, pirms 7 gadiem
Volx arī janobloķē - arī kļuvis galīgi nepieskaitāms sežot kopā ar biroja perdeļiem. Vai arī pārāk daudz dzer - šīberis aiziet ciet.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:05, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Volx arī janobloķē - arī kļuvis galīgi nepieskaitāms sežot kopā ar biroja perdeļiem. Vai arī pārāk daudz dzer - šīberis aiziet ciet.
Tu jau tads pats mazohists! Volks skatas Ž ligas, bet tu LV virsligu futenē!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:05, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Te lielaka dala pagaidam neparliecinosi izskatas...! Nez kas pa vainu, nav iespelejusies vai....Bet ar sitadu kimiju nekas tur nebus.
Trūkst saspēles vadītāja, kurš kontrolētu spēli, pat tagad Lejasmeiers izskatās labāk nekā Šķēle, tieši saspēles veidošanā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Trūkst saspēles vadītāja, kurš kontrolētu spēli
Strelnieks ir izlases atslega! Strelniekam looti augsta vertiba izlase, ja ne augstaka!!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:07, pirms 7 gadiem
ir kadam kads links kur var redzet speli no arzemem?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:08, pirms 7 gadiem
HMB-AR.BRATUKIEM!!! rakstīja: recigi ka jaunpupa shunels meklee atbalstu tevii. Recigak ka tu vinam atbildi
Izlase!!! Tas tev tagad nav VTB cempis!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:08, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Strelnieks ir izlases atslega! Strelniekam looti augsta vertiba izlase, ja ne augstaka!!!
Es teiktu, ka augstākā....un kā 12tais spēlētājs ir jāņem garais, jo piezīmes visticamāk tur būs problēma un tas būtu lietderīgāk nekā paņemt gan Šķēli gan Peineru

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:09, pirms 7 gadiem
Paskaties! All stara Russels meta alley up Durantam! Tev ari yz izlases laiku deretu apvienoties ar rednexu!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es teiktu, ka augstākā....un kā 12tais spēlētājs ir jāņem garais, jo piezīmes visticamāk tur būs problēma un tas būtu lietderīgāk nekā paņemt gan Šķēli gan Peineru
Ieput man,bet Gromovu es ne par ko nenemtu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:11, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Tu jau tads pats mazohists! Volks skatas Ž ligas, bet tu LV virsligu futenē!
Es daudz no futbola skatos - pat krievu līgu (lielās līgas startē tikai tagad) bet LV līgu neesmu skatījies jau kādus 3-4 gadus. Pēdējais ko no LV skatījos bija Liepāja - Suduva. Tu ar man esi bloķēts jo ar jau esi nolaidies līdz biroja līmenim. Tā kā sveiki.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:11, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Ieput man,bet Gromovu es ne par ko nenemtu!!!
Man pajāt, kurš tas būs, bet vienu vajag uz C pozīciju

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man pajāt, kurš tas būs, bet vienu vajag uz C pozīciju
Jā zēl ka Rozītis pēc iepriekšējām pārbaudēm pēc 2015 gada nav pat kandidātos bet ar saviem 216cm būtu noderējis.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:13, pirms 7 gadiem
pajāt nepajāt, nav jau mums centru pārpilnības

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:14, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es daudz no futbola skatos - pat krievu līgu (lielās līgas startē tikai tagad) bet LV līgu neesmu skatījies jau kādus 3-4 gadus. Pēdējais ko no LV skatījos bija Liepāja - Suduva. Tu ar man esi bloķēts jo ar jau esi nolaidies līdz biroja līmenim. Tā kā sveiki.
Volks ari?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:15, pirms 7 gadiem
Joprojam izskatamies slikti.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:15, pirms 7 gadiem
Neviens piespēli iedot nevar? vai nu kājās vai neprecīzi

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:15, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Joprojam izskatamies slikti.
tieši piespēles neiziet, uz Gromovu vien 3 piespēles aizlaida pa grunti, divreiz kājās un Peiners aiz muguras, tur jau tās problēmas salasās, ka tā bumba nekustas, daudz kļūdas, saraustīta spēle

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:16, pirms 7 gadiem
Kamdēļ mēs bez saspēlnieka un centra. Tā kaut kāda jaunākā mode?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:17, pirms 7 gadiem
nu nebija Žaņa piespēle nemaz tk slikta, Gromovs vairāk nolažoja ķerot, un pirms tam Žanis iedeva smuku piespēli Gražulim

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:17, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Volks ari?
Es taču teicu - man nepatīk subjekti kas baro HMB, a burtu un citus pajoļus šeit. Un vispār te ar nevienu īpaši negribu runāt. Jo mazāk man pievērsīs uzmanību - jo labāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:17, pirms 7 gadiem
LeBrons Timma jau plosās?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:18, pirms 7 gadiem
linku varetu kads iemest.....kur var redzet no arzemem

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:18, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu nebija Žaņa piespēle nemaz tk slikta, Gromovs vairāk nolažoja ķerot, un pirms tam Žanis iedeva smuku piespēli Gražulim
Tv izskatījās, ka aiz muguras nedaudz, ka ar vienu roku pakaļ stiepās

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:20, pirms 7 gadiem
Gandrīz vai jāsaka, ka izlasei jāspēlē fundamentālāk un mazāk jācenšas izklaidēt skatītājus

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:20, pirms 7 gadiem
Cerams, ka Timmas spele ar Strelneika ierasanos uzlabosies...

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:22, pirms 7 gadiem
"Snaiperu tauta", brivas troikas nevar iemest...

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:22, pirms 7 gadiem
arturs009 rakstīja: linku varetu kads iemest.....kur var redzet no arzemem
LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:22, pirms 7 gadiem
Šmits jau kuro reizi garām brīvu aizmet :/

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:23, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: "Snaiperu tauta", brivas troikas nevar iemest...
Gandrīz vai pēc Mejera jāilgojas, kurš sezonas otrajā pusē ļoti labi šādus sāka iekšā mest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:24, pirms 7 gadiem
Visnotaļ skumīgi izskatās mūsu uzbrukums...ne jēdzīga saspēle, ne spēja iemest brīvus metienus...

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:30, pirms 7 gadiem
Ne tikai sodi nekrīt bet arī nekrīt 3 pts

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:32, pirms 7 gadiem
Es vēlētos zināt, kāpēc pēc aizsega bumbu atmet uz trīni nevis garajam, kurš iekšā skrien?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es vēlētos zināt, kāpēc pēc aizsega bumbu atmet uz trīni nevis garajam, kurš iekšā skrien?
Tāpēc ka Bagatskis spēlētāja karjerā to vien darīja kā meta trīņus, to arī spiež virsū būdams treneris!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es vēlētos zināt, kāpēc pēc aizsega bumbu atmet uz trīni nevis garajam, kurš iekšā skrien?
Tapec, ka piespeli nevar iedot! Visi meginajumi ir bijusi kājās!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:35, pirms 7 gadiem
krekeris rakstīja: Tāpēc ka Bagatskis spēlētāja karjerā to vien darīja kā meta trīņus, to arī spiež virsū būdams treneris!
Tas nav īsti uz treneri, tas tieši vairāk uz spēlētājiem, jo iepriekš redzējām, ka bija spēlētāji, kuri cenšas uz garajiem nospēlēt

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nav īsti uz treneri, tas tieši vairāk uz spēlētājiem, jo iepriekš redzējām, ka bija spēlētāji, kuri cenšas uz garajiem nospēlēt
Nav komandas smadzeņu-Strelnieks.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:36, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Tapec, ka piespeli nevar iedot! Visi meginajumi ir bijusi kājās!
Tie nebija pēc aizsega...Tas pats Meiers tieši labs ir pick and roll un pick and pop basketbolā, bet šeit vai nu nokavē piespēli vai tomēr izvēlas atmest uz trīni

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:36, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Nav komandas smadzeņu-Strelnieks.
Vot vot

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:37, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Nav komandas smadzeņu-Strelnieks.
Tas gan tiesa, pašlaik jēdzīgākais saspēlnieks ir Lejasmeiers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nav īsti uz treneri, tas tieši vairāk uz spēlētājiem, jo iepriekš redzējām, ka bija spēlētāji, kuri cenšas uz garajiem nospēlēt
Es gan domāju, ka tas vairāk ir uz treneri, jo viņš tomēr izlemj kā kurā spēles laikā vairāk spēlēt un ar kuriem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:38, pirms 7 gadiem
krekeris rakstīja: Tāpēc ka Bagatskis spēlētāja karjerā to vien darīja kā meta trīņus, to arī spiež virsū būdams treneris!
Muļķības. Budivelnik, Žalgira u.t.t. spēles arī uz truļiem balstījās? Truļus pūta arī Kemzuras, Krauliņa, Zeltiņa laikos. Tādi nu ir tie mūsu špīleri. Paņemam nost no uzbrukuma potenciāla tālos, kas īsti paliek? Kurš var bieži spiest uz grozu? Kurš var bieži iet caurgājienos? Es redzu, ka to var vien 3-4 spēlētāji no šī modeļa. Tas prasa baigo fizuhu un atlētismu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:41, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Muļķības. Budivelnik, Žalgira u.t.t. spēles arī uz truļiem balstījās? Truļus pūta arī Kemzuras, Krauliņa, Zeltiņa laikos. Tādi nu ir tie mūsu špīleri. Paņemam nost no uzbrukuma potenciāla tālos, kas īsti paliek? Kurš var bieži spiest uz grozu? Kurš var bieži iet caurgājienos? Es redzu, ka to var vien 3-4 spēlētāji no šī modeļa. Tas prasa baigo fizuhu un atlētismu!
Tas, ka mums ir iekalts, ka jāmet truļi, tas arī ir skaidrs...
Caurgājieniem vajag fizuhu un atlētismu...tad kāpēc, piemēram, Timma neiet caurgājienos? Viņš nevar sūdzēties par fizuhu un atlētismu!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:43, pirms 7 gadiem
nevajag būt akliem vai izliekties par tādiem, jo kaut cik apzinoties mūsu valsts izlasei tuvāko spēlētāju kodolu, noteikti var saprast to, cik mums ir maz spēlētāju, kuri spēj būt sekmīgi un agresīvi groza tuvumā, spēj ielauzties ar driblu soda laukumā. tas ilgstoši ir bijis mūsu izlases vājāis punkts un pa lielam arī nav neko īpaši mainījies, tie nedaudzie, kas spēj kaut ko izdarīties groza tuvumā (Dairis, Strēlnieks, Timma, Peineris, Šmits), arī pārsvarā mīl ganīties pa truli un tas tad arī ir mūsu spēles stils.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:44, pirms 7 gadiem
krekeris rakstīja: Tas, ka mums ir iekalts, ka jāmet truļi, tas arī ir skaidrs...
Caurgājieniem vajag fizuhu un atlētismu...tad kāpēc, piemēram, Timma neiet caurgājienos? Viņš nevar sūdzēties par fizuhu un atlētismu!
Tāpēc, ka viņš izvēlas vieglāko ceļu, neviens viņam nav liedzis saņemot bumbu aiziet postā uzspēlēt

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:45, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nevajag būt akliem vai izliekties par tādiem, jo kaut cik apzinoties mūsu valsts izlasei tuvāko spēlētāju kodolu, noteikti var saprast to, cik mums ir maz spēlētāju, kuri spēj būt sekmīgi un agresīvi groza tuvumā, spēj ielauzties ar driblu soda laukumā. tas ilgstoši ir bijis mūsu izlases vājāis punkts un pa lielam arī nav neko īpaši mainījies, tie nedaudzie, kas spēj kaut ko izdarīties groza tuvumā (Dairis, Strēlnieks, Timma, Peineris, Šmits), arī pārsvarā mīl ganīties pa truli un tas tad arī ir mūsu spēles stils.
Dairim atkal problēmas ir ar spēcīgo pusi, ka ja to aiztaisa, tad caurgājiens paliek mazāk draudīgs, lai gan pārvalda driblu arī no otras puses

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:45, pirms 7 gadiem
krekeris rakstīja: Tas, ka mums ir iekalts, ka jāmet truļi, tas arī ir skaidrs...
Caurgājieniem vajag fizuhu un atlētismu...tad kāpēc, piemēram, Timma neiet caurgājienos? Viņš nevar sūdzēties par fizuhu un atlētismu!
Timma izskatās smagnēji! Iespējams, ir patālu no formas. Dairis, kā pats redzi, iet gan. Šmits drusku uz grozu paspiedās. Pārejiem šie elementi ir visai neattīstīti. Vismaz šim līmenim.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:46, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nevajag būt akliem vai izliekties par tādiem, jo kaut cik apzinoties mūsu valsts izlasei tuvāko spēlētāju kodolu, noteikti var saprast to, cik mums ir maz spēlētāju, kuri spēj būt sekmīgi un agresīvi groza tuvumā, spēj ielauzties ar driblu soda laukumā. tas ilgstoši ir bijis mūsu izlases vājāis punkts un pa lielam arī nav neko īpaši mainījies, tie nedaudzie, kas spēj kaut ko izdarīties groza tuvumā (Dairis, Strēlnieks, Timma, Peineris, Šmits), arī pārsvarā mīl ganīties pa truli un tas tad arī ir mūsu spēles stils.
Tieši tā. Bagijs nevar izspiest ārā to, kā reāli nav.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:47, pirms 7 gadiem
krekeris rakstīja: Tas, ka mums ir iekalts, ka jāmet truļi, tas arī ir skaidrs...
Caurgājieniem vajag fizuhu un atlētismu...tad kāpēc, piemēram, Timma neiet caurgājienos? Viņš nevar sūdzēties par fizuhu un atlētismu!
Tu pārāk primitīvi spried, lai ietu caurgājienā ar vienu tupu fizuhu un atlētismu nekad nav pieticis, tas ir, ja izsakamies precīzāk, iet jau var, tikai sekmīgi noslēgt tāpat nevarēs. Jo vēl vairāk, kā fizuhu un atlētismu, vajag ļoti labu driblu un prasmīgu kāju darbību, lai izraustītu sedzēju un radītu iespēju tikt garām. Ļoti slikti, ja neesi pamanījis, ka tieši sīs lietas ir tās, kuras ļoti bieži trūkst mūsu spēlētājiem. Tāds Navarro un Teodosičs nekad nav bijuši superatlēti, bet caurgājienos vienmēr ir gājuši ļoti labi.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:47, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Timma izskatās smagnēji! Iespējams, ir patālu no formas. Dairis, kā pats redzi, iet gan. Šmits drusku uz grozu paspiedās. Pārejiem šie elementi ir visai neattīstīti. Vismaz šim līmenim.
ko tu esi gatavs izdqrit par 2l Mieziša 7,1%?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:49, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu pārāk primitīvi spried, lai ietu caurgājienā ar vienu tupu fizuhu un atlētismu nekad nav pieticis, tas ir, ja izsakamies precīzāk, iet jau var, tikai sekmīgi noslēgt tāpat nevarēs. Jo vēl vairāk, kā fizuhu un atlētismu, vajag ļoti labu driblu un prasmīgu kāju darbību, lai izraustītu sedzēju un radītu iespēju tikt garām. Ļoti slikti, ja neesi pamanījis, ka tieši sīs lietas ir tās, kuras ļoti bieži trūkst mūsu spēlētājiem. Tāds Navarro un Teodosičs nekad nav bijuši superatlēti, bet caurgājienos vienmēr ir gājuši ļoti labi.
Strēlnieks ir tuvākais, kas mums bijis Navaro un Teodosičam, un domāju, ka labāka mums tuvākajā desmitgadē nebūs.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:51, pirms 7 gadiem
Tādi, kas tiešām labi iet caurgājienos mūsu izlasē nekad nav bijuši daudz, var turpat vai uz pirkstiem uzskaitīt. Visspilgtākie, kurus es liktu apmēram vienā līmenī, Štelmahers pirms daudzo traumu perioda, kā arī Armands Šķēle, labāki par viņiem nav bijis neviens, ir Dairis ļoti labs, Strēlnieks spēj būt ļoti labs, Žanis spēj interesanti nospēlēt, bet tie divi pirmie ārpus konkurences. Bet Štelmahers biji izcili labs un daudzpusīgs, jo gan gāja caurgājienos labi, gan arī meta ļoti precīzi no jebkuras vietas laukumā, plus vēl deva labas piespēles.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:51, pirms 7 gadiem
krekeris rakstīja: Tas, ka mums ir iekalts, ka jāmet truļi, tas arī ir skaidrs...
Caurgājieniem vajag fizuhu un atlētismu...tad kāpēc, piemēram, Timma neiet caurgājienos? Viņš nevar sūdzēties par fizuhu un atlētismu!
Caurgājienam vajag ļoti labu bumbas pārvaldīšanas tehniku un spēju to noslēgt rezultatīvi. Spēja iemest pēc caurgājiena ar kontaktu ir vesela māksla un ar fizuhu un atlētismu vien nepietiek.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:52, pirms 7 gadiem
Blāvs sniegums

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:52, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Strēlnieks ir tuvākais, kas mums bijis Navaro un Teodosičam, un domāju, ka labāka mums tuvākajā desmitgadē nebūs.
Nepiekrītu, labākais, kas mums būs, ja viss notiks, kā vajag, būs jaunais Žagars, kuram ir izcils dribls un IQ

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:52, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tādi, kas tiešām labi iet caurgājienos mūsu izlasē nekad nav bijuši daudz, var turpat vai uz pirkstiem uzskaitīt. Visspilgtākie, kurus es liktu apmēram vienā līmenī, Štelmahers pirms daudzo traumu perioda, kā arī Armands Šķēle, labāki par viņiem nav bijis neviens, ir Dairis ļoti labs, Strēlnieks spēj būt ļoti labs, Žanis spēj interesanti nospēlēt, bet tie divi pirmie ārpus konkurences. Bet Štelmahers biji izcili labs un daudzpusīgs, jo gan gāja caurgājienos labi, gan arī meta ļoti precīzi no jebkuras vietas laukumā, plus vēl deva labas piespēles.
Neaizmirsīsim aizsardzību arī, kur pašlaik ir problēmas, jo ir spēlētāji, gan garajā galā, gan īsajā, kuri šķiet ir aizmirsuši ko nozīmē mainīties utt.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:52, pirms 7 gadiem
šķēle kā auns spēlē

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:53, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tādi, kas tiešām labi iet caurgājienos mūsu izlasē nekad nav bijuši daudz, var turpat vai uz pirkstiem uzskaitīt. Visspilgtākie, kurus es liktu apmēram vienā līmenī, Štelmahers pirms daudzo traumu perioda, kā arī Armands Šķēle, labāki par viņiem nav bijis neviens, ir Dairis ļoti labs, Strēlnieks spēj būt ļoti labs, Žanis spēj interesanti nospēlēt, bet tie divi pirmie ārpus konkurences. Bet Štelmahers biji izcili labs un daudzpusīgs, jo gan gāja caurgājienos labi, gan arī meta ļoti precīzi no jebkuras vietas laukumā, plus vēl deva labas piespēles.
Tātad viss būs pareizi, ja pretiniekam būs piezimju norma, bet mūsējie tik turpinās mētāt neprecīzus truļus, ja?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:54, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Caurgājienam vajag ļoti labu bumbas pārvaldīšanas tehniku un spēju to noslēgt rezultatīvi. Spēja iemest pēc caurgājiena ar kontaktu ir vesela māksla un ar fizuhu un atlētismu vien nepietiek.
Vispār jau ne es teicu, ka vajag fizuhu un atlētismu, lai ietu caurgājienā!

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:54, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad viss būs pareizi, ja pretiniekam būs piezimju norma, bet mūsējie tik turpinās mētāt neprecīzus truļus, ja?
kāds tam sakars ar pareizi/nepareizi? Es runāju par to,kas mūsu izlases spēlētājiem ir stiprās puses, bet tu runā pavisa par citu?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:55, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nepiekrītu, labākais, kas mums būs, ja viss notiks, kā vajag, būs jaunais Žagars, kuram ir izcils dribls un IQ
Līdz tam vēl gadi jāgaida.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:55, pirms 7 gadiem
Visai interesanti būs, kad pieslēgsies Porziņģis un Dāvis, varēsim visi 5 stāvēt uz truļa līnijas un izmantot savu lielāko ieroci uzbrukumā

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:55, pirms 7 gadiem
Šķēle acīmredzami maldās pēc aizsegiem

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad viss būs pareizi, ja pretiniekam būs piezimju norma, bet mūsējie tik turpinās mētāt neprecīzus truļus, ja?
es tad jautāšu vai būs pareizi, ja spēlētāji, kuri nav sekmīgi caurgājienos, tiks spiesti tagad tā pēkšņi iet caurgājienos? tas dos rezultātu? man liekas, tas vairos pazaudēto bumbu un kļūdu skaitu/.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:56, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es tad jautāšu vai būs pareizi, ja spēlētāji, kuri nav sekmīgi caurgājienos, tiks spiesti tagad tā pēkšņi iet caurgājienos? tas dos rezultātu? man liekas, tas vairos pazaudēto bumbu un kļūdu skaitu/.
Nu, nevajag pataisīt arī mūsējos par galīgiem nespējniekiem

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:57, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es tad jautāšu vai būs pareizi, ja spēlētāji, kuri nav sekmīgi caurgājienos, tiks spiesti tagad tā pēkšņi iet caurgājienos? tas dos rezultātu? man liekas, tas vairos pazaudēto bumbu un kļūdu skaitu/.
Teiksim tādam Gražulim, Meieram vai Gromovam?

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:58, pirms 7 gadiem
nu no metēju izlases mēs esam ļoti tālu.

     [+] [-]

, 2017-08-05 17:59, pirms 7 gadiem
Kas tā par modi garos ignorēt? neskaitāmas epizodes

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 17:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Teiksim tādam Gražulim, Meieram vai Gromovam?
nu apmēram.,.tas pats Meiers ar bumbu sekmīgs tikai tad, ja spēj uzbrukt pēc viena diviem piesitieniem, citādi bumba ir zaudēta.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:00, pirms 7 gadiem
Ar tādu spēli kā pagaidām pret Poliju čempī nav ko darīt. Nav normāla saspēlnieka, centra un vispār ārprāts.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:01, pirms 7 gadiem
Amatieri!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:01, pirms 7 gadiem
elviss56 rakstīja: Ar tādu spēli kā pagaidām pret Poliju čempī nav ko darīt. Nav normāla saspēlnieka, centra un vispār ārprāts.
Centrs ir, nevajag pārspīlēt, tas, ka laukuma spēlētāji nedod piespēles, bet paši laužas vai arī kļūdās piespēlēs ir cita lieta

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:02, pirms 7 gadiem
Timma uz laukuma kā pilnīgs antiņš,ne metiena,ne piespēles un kļūdu jūra...

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:02, pirms 7 gadiem
Es Meiera vietā Šķēlem aizsegu neliktu, kā tā var centru ignorēt?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:03, pirms 7 gadiem
parasti nerakstu negativo, bet Timma shodien ir zem katras kritikas. Kaads tur Eiroliigas speletajs? Kur? Neredzu! Cerams uz EC viss bus ok

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:03, pirms 7 gadiem
Poļi skolo mūsejos kā iesācējus. Leiši laukuma malā ierēc.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:03, pirms 7 gadiem
nevar shito skatiities.... kashmars

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:03, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: parasti nerakstu negativo, bet Timma shodien ir zem katras kritikas. Kaads tur Eiroliigas speletajs? Kur? Neredzu! Cerams uz EC viss bus ok
Viņam nav formas, ir jābūt mega optimismam, ka izlasē ieradās labā kondīcijā

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:05, pirms 7 gadiem
Labi, ka šī ir tikai pārbaudes spēle un būs papildinājumi, bet no redzētā es Šķēli uz izlasi neņemtu un Bagatskim būs jāizvēlas starp Gražuli un visticamāk Gromovu, jo vajadzēs kā dziļo rezervi vienu garo

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:05, pirms 7 gadiem
troshaks peec troshaka, vnk auzas

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:05, pirms 7 gadiem
No Porzingis,no party.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņam nav formas, ir jābūt mega optimismam, ka izlasē ieradās labā kondīcijā
nav baigi daudz laika tai formas iegushanai. Vasaraa buus piragus edis, nav labi ...

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:06, pirms 7 gadiem
Peiners ar Bertanu ir tikai divi speletaji, kas saasina speli uz iekshu kaut nedaudz, bet tapat tiek izmests araa un talak jau meteeju komanda dara savu.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:06, pirms 7 gadiem
Bagatski atkaapies!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:06, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: nav baigi daudz laika tai formas iegushanai. Vasaraa buus piragus edis, nav labi ...
+/- mēnesi, domāju, ka būs labi uz čempi, vienkārši šīs ir viņam pirmās spēles un sagaidīt ļoti labu sniegumu no viņa būtu nedaudz pāragri

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:07, pirms 7 gadiem
Blūms spēlē ielu basi,individuālists-pensionārs...ibio

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:07, pirms 7 gadiem
Timma un Blums ļoti sliktā formā izskatās.Pamaz uzticas Lejasmeiram.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:07, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Timma un Blums ļoti sliktā formā izskatās.Pamaz uzticas Lejasmeiram.
Neaizmirsti, ka Blūms tomēr uz esošo brīdi ir limitēts dēļ mikrotraumas, kas bija

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:08, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: nevar shito skatiities.... kashmars
Jā, antibasketbols, kā sētas komanda izskatās. Aizsardzības nekādas, dara poļi ko grib mūsu zonā. A mūsu bāleliņi tikai puļī 3p garām, pofig, ir tak pārbaudes spēle. Tikai jābūt cieņai pret tiem, kas seko spēlei. Nu kā var tik tizli spēlēt???

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:08, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: Peiners ar Bertanu ir tikai divi speletaji, kas saasina speli uz iekshu kaut nedaudz, bet tapat tiek izmests araa un talak jau meteeju komanda dara savu.
Smits un Skele ari mazliet var tikt ieksaa

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:08, pirms 7 gadiem
Bet kāpēc mūsu komandas vienīgā saspēle ir izmešana uz truli??

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:08, pirms 7 gadiem
Kkā optimisms uz PK kvali ar šīm rezervēm vispār izplēn.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:08, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Jā, antibasketbols, kā sētas komanda izskatās. Aizsardzības nekādas, dara poļi ko grib mūsu zonā. A mūsu bāleliņi tikai puļī 3p garām, pofig, ir tak pārbaudes spēle. Tikai jābūt cieņai pret tiem, kas seko spēlei. Nu kā var tik tizli spēlēt???
Kāda cieņa? Šeit primārais ir komandu gatavot, jums tas ir jāsaprot

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:09, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kkā optimisms uz PK kvali ar šīm rezervēm vispār izplēn.
Es ceru uz Vecvagaru, ka atgriezīsies un būs kaut cik normāls PG + Jakovičs, ja būs kaut ko pa vasaru pielicis

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:10, pirms 7 gadiem
BAGATSKIS IR VIENKĀRŠI NOŽĒLOJAMS KĀ TRENNERIS! NEVAR SAKĀRTOT NE AIZSARDZĪBU NE UZBRUKUMU, NE NOŅEMT NOST TOS KURI ROK SPĒLI, KĀ PIEMĒRAM TIMMA, NU NAV VIŅA DIENA, NU NOŅEM VIŅU NOST IBIO. ELEMENTĀRAS BĒRNU KĻŪDAS, CAURGĀJIENUS UZ VIENAS ROKAS PIRKSTIEM VAR SASKAITĪT. ES NEESMU EKSPERTS BET TAS KAS TUR NOTIEK IR VIENKĀRŠI PZDC.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:10, pirms 7 gadiem
Reali uz laukuma nav liidera,Latvijas rakete Bertans-sodien motors noslaapis.Ja Bluums sadi plano speleet talaak tad jautaajums-vai gadijumaa nav laiks beigt?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:10, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: BAGATSKIS IR VIENKĀRŠI NOŽĒLOJAMS KĀ TRENNERIS! NEVAR SAKĀRTOT NE AIZSARDZĪBU NE UZBRUKUMU, NE NOŅEMT NOST TOS KURI ROK SPĒLI, KĀ PIEMĒRAM TIMMA, NU NAV VIŅA DIENA, NU NOŅEM VIŅU NOST IBIO. ELEMENTĀRAS BĒRNU KĻŪDAS, CAURGĀJIENUS UZ VIENAS ROKAS PIRKSTIEM VAR SASKAITĪT. ES NEESMU EKSPERTS BET TAS KAS TUR NOTIEK IR VIENKĀRŠI PZDC.
tumsonība

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:11, pirms 7 gadiem
Janicenoks, D.Bertans, Blums, Silins uzbruka arsenaala ir tikai trojka. Paraak daudz trojku pulitaji komandaa.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:12, pirms 7 gadiem
Nevar arī noliegt, ka leišu tiesneši arī tiesā kā pilnīgi basketbola analfabēti. Neļauj spēlēt, katrs mazākais pieskāriens - sods, labi ka tādi āksti netiesās čempī, un te var redzēt kāpēc!!! Ooooo, Blūms iemeta 3p!!!! Brīnumi notiek!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:12, pirms 7 gadiem
butterbean rakstīja: Reali uz laukuma nav liidera,Latvijas rakete Bertans-sodien motors noslaapis.Ja Bluums sadi plano speleet talaak tad jautaajums-vai gadijumaa nav laiks beigt?
Blūmam nedrīkst ļaut mest no statiskas pozīcijas, viņš ir daudz draudīgāks pēc izskrējieniem utt. ja būs tīri uz izspēles, kur viņš stāvēs tik un gaidīs bumbu, tad viņš nav bīstams

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:12, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: Janicenoks, D.Bertans, Blums, Silins uzbruka arsenaala ir tikai trojka. Paraak daudz trojku pulitaji komandaa.
Dairim tak labs caurgājiens. Spēles neskaties?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:13, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Nevar arī noliegt, ka leišu tiesneši arī tiesā kā pilnīgi basketbola analfabēti. Neļauj spēlēt, katrs mazākais pieskāriens - sods, labi ka tādi āksti netiesās čempī, un te var redzēt kāpēc!!! Ooooo, Blūms iemeta 3p!!!! Brīnumi notiek!
eS VAIRĀK UZTRAUKTOS PAR TĀM IZMAIŅĀM, KAS SAISTĀS AR AIZSEGIEM UTT.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāda cieņa? Šeit primārais ir komandu gatavot, jums tas ir jāsaprot
Nu tad, lai gatavo, nevis lai paši spēlē kā grib!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:13, pirms 7 gadiem
Skatos ka perkikbolā lv nemākuliem pat poļi jau garam ir pagājuši. Hoķis nr1

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:13, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: Janicenoks, D.Bertans, Blums, Silins uzbruka arsenaala ir tikai trojka. Paraak daudz trojku pulitaji komandaa.
Blūmam ir salīdzinoši labs caurgājiens

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Blūmam nedrīkst ļaut mest no statiskas pozīcijas, viņš ir daudz draudīgāks pēc izskrējieniem utt. ja būs tīri uz izspēles, kur viņš stāvēs tik un gaidīs bumbu, tad viņš nav bīstams
sho funkciju var pildit ari Davis Bertans, kura metiens ir nesedzams. Bet Blums ir meisterigs no stagariem, to nevar noliegt

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:14, pirms 7 gadiem
Šmits vismaz cīnās. Ir emocijas no viņa un vēlme.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:15, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: sho funkciju var pildit ari Davis Bertans, kura metiens ir nesedzams. Bet Blums ir meisterigs no stagariem, to nevar noliegt
Tik Blūms arī labi var nospēlēt uz caurgājienu, atmešanu utt.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:15, pirms 7 gadiem
čižs smuki šmitu ņem priekšā

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:16, pirms 7 gadiem
uzlaizz timmu kad izdevies bissk atspeeleeties...

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:16, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Blūmam ir salīdzinoši labs caurgājiens
agraak bija labs. Ar vecumu trojka neemusi virsroku

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:16, pirms 7 gadiem
Smuki pa snjukuru,vismaz kkas.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:17, pirms 7 gadiem
Kas krīt acīs, kādreiz mūsu komanda bija bīstama ar ātriem un bīstamiem pretuzbrukumiem, tad tagad spēlē kā pensionāri, neviena ātrā uzbrukuma, nav kustības, nav ātruma, bumba nestaigā!!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:17, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: agraak bija labs. Ar vecumu trojka neemusi virsroku
nē, tīri otrādi, tagad, spēlējot Latvijā, viņš pa ilgiem gadiem tādu daudzveidību uzbrukumā ir demonstrējis, pašlaik izlasē vai nu muguras trauma traucē, vai iespējams, ka formas īsti nav

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:19, pirms 7 gadiem
Man vienam šķiet, ka ar Ausēju kā pg, bumba kustās labāk?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:20, pirms 7 gadiem
Nafig Auseju nem nost??aa Vienigais kas kaut ko izdarija tagad beigas!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man vienam šķiet, ka ar Ausēju kā pg, bumba kustās labāk?
jā jo puika formā un spēlē uz komandu tad ir rezultāts.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, tīri otrādi, tagad, spēlējot Latvijā, viņš pa ilgiem gadiem tādu daudzveidību uzbrukumā ir demonstrējis, pašlaik izlasē vai nu muguras trauma traucē, vai iespējams, ka formas īsti nav
paskaties vina karjeru. Saakuma bija 1.numurs, bet kops Bilbao laikiem tiirs trojku meteejs. Astanaa, kur no vina prasiija PG funkcijas, sezona bija slikta. VEFina vinam bija visatlautiba. Savukart uz izlases kopeja fona Bluma caurgajiens ir drizaak viduvejs nekaa labs. Uz vecumu atrums un eksplozivitate pazuud un caurgajiens paliek tikai sliktaaks.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:23, pirms 7 gadiem
Trīnīši atkal zem 25% Pace&space ir labs, protams, ja var iemest. Ar Dāvi un KP vajadzētu būt labāk.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:23, pirms 7 gadiem
gico rakstīja: paskaties vina karjeru. Saakuma bija 1.numurs, bet kops Bilbao laikiem tiirs trojku meteejs. Astanaa, kur no vina prasiija PG funkcijas, sezona bija slikta. VEFina vinam bija visatlautiba. Savukart uz izlases kopeja fona Bluma caurgajiens ir drizaak viduvejs nekaa labs. Uz vecumu atrums un eksplozivitate pazuud un caurgajiens paliek tikai sliktaaks.
Viņš PG nav jau neskaitāmus gadus, tāpēc rezultāta nebija, viņš ir tīrs SG, pat viduvējs caurgājiens ir labs, ja to var izpildīt, bet nu es dikti šaubos, ka pašlaik ir viņš labākajā formā, protams, nav viņš vairs jauns, bet tas pirmais solis tomēr viņam labs ir, uz kuru pretinieks arī iekrīt

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:23, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Nafig Auseju nem nost??aa Vienigais kas kaut ko izdarija tagad beigas!
Pārbaudes spēle?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:23, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Trīnīši atkal zem 25%
Tev sagādā baudu izlases neveiksmes?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:24, pirms 7 gadiem
Es nez...Moz Timmam Kraslava pie zilnieces aiziet?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:24, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev sagādā baudu izlases neveiksmes?
Pēc kā tu to spried? Man tagad lēkāt un gavilēt, ka otru spēli pēc kārtas 3p 25%?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:25, pirms 7 gadiem
-4

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:26, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Pēc kā tu to spried? Man tagad lēkāt un gavilēt, ka otru spēli pēc kārtas 3p 25%?
Es jau redzu, ka Tu par to priecājies

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:26, pirms 7 gadiem
Blūms uz beigām tomēr pavelk

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:27, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau redzu, ka Tu par to priecājies
Nu tad tev vajag pie ārsta braukt, jo slikti redzi, jūti utt.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:27, pirms 7 gadiem
intrigāā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:27, pirms 7 gadiem
ko Timma daris Spanijā hehe,visi tadi lielas zvaigznes savos klubos,ka jaspele izlase ta ir pļurks!!labak skatities ka Poris tagad griež!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:28, pirms 7 gadiem
Timma nu veciit

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:28, pirms 7 gadiem
es labāk redzētu ausēju uz laukuma

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:28, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es labāk redzētu ausēju uz laukuma
Piekritu! Ausejs sodien ir labaks par Timmu!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:28, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Nu tad tev vajag pie ārsta braukt, jo slikti redzi, jūti utt.
Vari kādu ieteikt?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:29, pirms 7 gadiem
Blums un timma tur ir pasi sudigakie!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:29, pirms 7 gadiem
labi, ka musu komandai ir savs psihologs. Timmam noderes

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:29, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Piekritu! Ausejs sodien ir labaks par Timmu!
es viņu nesalīdzinu ar Timmu, par Timmu es zinu,ka viņš spēj spēlēt daudz labāk.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:29, pirms 7 gadiem
3 pts Poliem 10/20 kamēr mums 7/30 tur arī spēle aizgāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:30, pirms 7 gadiem
kauslis77 rakstīja: Blums un timma tur ir pasi sudigakie!!
pašlaik tieši Blūms velk izlasi

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:31, pirms 7 gadiem
kauslis77 rakstīja: Blums un timma tur ir pasi sudigakie!!
Speeli jau esi izsledzis araa?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:31, pirms 7 gadiem
Da nu nah musu EL staru Timmy

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:32, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Da nu nah musu EL staru Timmy
Nu nav viņam forma

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pašlaik tieši Blūms velk izlasi
Velk bet uz kurieni?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:34, pirms 7 gadiem
smieklīgi laikam ir tad, kad mūs pārspēj ar to,kas skaitās mūsu labākais ierocis, bet mēs nespējam nospēlēt ar to, kas citiem skaitās ierocis,

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:35, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: smieklīgi laikam ir tad, kad mūs pārspēj ar to,kas skaitās mūsu labākais ierocis, bet mēs nespējam nospēlēt ar to, kas citiem skaitās ierocis,
Bez normāla pg, ar dažiem sliktā formā esošiem spēlētājiem un problēmām ar jaunajiem noteikumiem, tad es neteiktu, ka tik slikti bija arī

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bez normāla pg, ar dažiem sliktā formā esošiem spēlētājiem un problēmām ar jaunajiem noteikumiem, tad es neteiktu, ka tik slikti bija arī
man personīgi liekas, ka varēja tad vairāk ļaut tādam Ausējam un Lejasmeierim uzspēlēt, paturēt laukumā vairāk Žani un Šmitu, lai tad var redzēt, kā viņi spēj ilgstoši turēties līdzi spēles ritmā.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:39, pirms 7 gadiem
Latvija pietrūka četri spelētāji šijās divās spēles. Šodien bija brīvdiena Janičenokam,bet kopumā ir daudz,kur vēl jāstradā.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tumsonība
OK ja tu, tā saki, argumentē savu teikto, varu iedot savu tel nummuru un paskaidrosi man, ko tad īsti es nesaredzu! Timma nebija gatavs spēlei, viņš bija jāņem nost, gala rezultātā viņš arī noraka maču. Aizsardzība kā caurstaigājamā sēta, kur regulāri ir nesaprašanās kuram kurš ir jāņem, gala rezultātā brīvie metieni pretiniekam. Un ja tu man teiksi, ka tā nav trenera vaina, tad pats tu esi tumsonība ibio. To visu atstrādā treniņos, kurš mainās ar ko utt. Spēle atgādināja basketbolu tikai pēdējās spēles 7 minūtes.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:40, pirms 7 gadiem
Ļoti ceru,ka Timma atgūs spēles izjūtu un pagūs ieiet optimālajā formā līdz īsto spēļu sākumam, jo tomēr tie ir divi dažādi Timmas, ko ir gadījies redzēt, mums vajag, lai uz čempionāta laiku būtu labais, agresīvais Timma, kurš nebaidās no asas spēles ne aizsardzībā, ne uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:42, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: OK ja tu, tā saki, argumentē savu teikto, varu iedot savu tel nummuru un paskaidrosi man, ko tad īsti es nesaredzu! Timma nebija gatavs spēlei, viņš bija jāņem nost, gala rezultātā viņš arī noraka maču. Aizsardzība kā caurstaigājamā sēta, kur regulāri ir nesaprašanās kuram kurš ir jāņem, gala rezultātā brīvie metieni pretiniekam. Un ja tu man teiksi, ka tā nav trenera vaina, tad pats tu esi tumsonība ibio. To visu atstrādā treniņos, kurš mainās ar ko utt. Spēle atgādināja basketbolu tikai pēdējās spēles 7 minūtes.
bāc, tu tumsoni redzēji cik spēlētāji tika izmantoti? tika laists viss soliņš un to kopējo spēles sajūtu, lai viņa strādātu, vajag visai daudz laika. Tur laukumā bija bariņš puiku, kuri līdz šim tā īsti izlasē nav bijuši un tu gribi, lai viņi perfekti visu darītu un uzreiz?>

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:42, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ļoti ceru,ka Timma atgūs spēles izjūtu un pagūs ieiet optimālajā formā līdz īsto spēļu sākumam, jo tomēr tie ir divi dažādi Timmas, ko ir gadījies redzēt, mums vajag, lai uz čempionāta laiku būtu labais, agresīvais Timma, kurš nebaidās no asas spēles ne aizsardzībā, ne uzbrukumā.
Timma izskatījās pēc labi noauguša, bet lēna un kokaina LBL špīlera, kam iedotas jūra minūšu...

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:47, pirms 7 gadiem
Tādi poļi, gruzīņi nespēlē baigi smuku basketu, bet iekosties kaulā viņi var prasmīgi.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:51, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bāc, tu tumsoni redzēji cik spēlētāji tika izmantoti? tika laists viss soliņš un to kopējo spēles sajūtu, lai viņa strādātu, vajag visai daudz laika. Tur laukumā bija bariņš puiku, kuri līdz šim tā īsti izlasē nav bijuši un tu gribi, lai viņi perfekti visu darītu un uzreiz?>
Visa mača laikā, es piekrītu, vajag rotēt un iespēlēt, tāpēc jau pārbaudes spēles ir tam domātas, bet ne tad kad ūdens mutē sasmēlies, un reāli treneris neredz, kad spēlētājs krīt ārā. Peiners ļoti maz spēlēja piemēram, tāpat tie kam uzkrita, Ausējs un Lejasmeiers tika nosēdināti malā. Bet tu neatbildēji par aizsardzību, vai tad pats neredzēji to bezpriģelu kas tur bija? Ko likt laukumā, kad likt laukumā un sakārtot aizsardzību, tas ir trenera pienākums, pofig kad nekrita metieni, ar visu to varēja pie labas aizsardzības kapāt.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:02, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Visa mača laikā, es piekrītu, vajag rotēt un iespēlēt, tāpēc jau pārbaudes spēles ir tam domātas, bet ne tad kad ūdens mutē sasmēlies, un reāli treneris neredz, kad spēlētājs krīt ārā. Peiners ļoti maz spēlēja piemēram, tāpat tie kam uzkrita, Ausējs un Lejasmeiers tika nosēdināti malā. Bet tu neatbildēji par aizsardzību, vai tad pats neredzēji to bezpriģelu kas tur bija? Ko likt laukumā, kad likt laukumā un sakārtot aizsardzību, tas ir trenera pienākums, pofig kad nekrita metieni, ar visu to varēja pie labas aizsardzības kapāt.
bet tev neliekas, ka saspēlētību un saskaņotību vajag ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā? no tā arī kļūdas

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:06, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Timma izskatījās pēc labi noauguša, bet lēna un kokaina LBL špīlera, kam iedotas jūra minūšu...
Nu mēs tomēr zinam, ka Timma spēj nospēlēt daudz daudz labāk. Pat tad, kad viņš neiemet kaudzi punktu, viņš spēj būt ļoti daudzpusīgs, savāc atlekušās, sadod kaudzi piespēļu. viņš ir ļoti labs daudzpusīgs spēlētājs. šobrīd izskatījās tāds pašvaks, bet vēl ir laiks,