Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

Kazlausks: "Otrā vieta Lietuvai ir milzīgs sasniegums, taču es gribēju vairāk"

Kazlausks: "Otrā vieta Lietuvai ir milzīgs sasniegums, taču es gribēju vairāk"
Jons Kazlausks un Jons Valančūns
Foto: AFP/Scanpix

Lietuvas basketbola izlases treneris Jons Kazlausks pēc zaudējuma Eiropas čempionāta finālā Spānijai atzina, ka skumji turnīru noslēgt uz tādas pašas nots, kā tas tika iesākts grupu turnīrā Rīgā.

„Mēs jau atkal esam to paveikuši,” par trešo Spānijas EČ titulu pēdējos četros finālturnīros izteicās Serhio Juļs. „Mums par to jābūt lepniem, jo šoreiz nācās pārdzīvot visvairāk, turklāt uz turnīru mēs nebijām atbraukuši kā favorīti.”

„Šim panākumam ir īpaša garša,” turpināja Juļs. „Ceturtdaļfinālā pieveicām lieliski spēlējušo Grieķiju, kurai tas bija pirmais zaudējums, arī pusfinālā uzvarējām iepriekš nezaudējušu komandu, proti, Franciju, bet finālā pārspējām tādu basketbola valsti kā Lietuva.”

Prieku par uzvaru neslēpa arī turnīra MVP Pau Gazols: „Lieliska sajūta uzvarēt finālā, it īpaši šādos apstākļos. Šis tituls būs svarīgākais manā karjerā. Gan es, gan visa komanda paveicām lielu darbu, esmu lepns par pilnīgi visiem. Lai arī nebija daudzi, kuri ticēja mūsu spējām, es tomēr braucu uz Franciju, lai uzvarētu.”

Savukārt Lietuvas izlases galvenais treneris Jons Kazlausks, lai arī novērtēja sasniegto, pauda arī rūgtumu par zaudējumu finālā: „Pirms turnīra sākuma es teicu, ka mūsu komanda ir nonākusi starpposmā – vairāki pieredzējušie spēlētāji bija aizgājuši, bet vairāki jaunie tikai sākuši. Šovasar nācās palikt bez Donāta Motejūna un brāļiem Lavrinovičiem, tāpēc arī mums klājās visai grūti. Skaidrs, ka no viena skatu punkta otrā vieta Eiropā varētu likties kā ļoti labs sasniegums Lietuvai, taču vēlējāmies finālā tomēr uzvarēt. Vienkārši pretinieks bija pārāks.”

„Apsveicu visu Lietuvu ar otro vietu un olimpiādes sasniegšanu,” sacīja Kazlausks. „Tas ir milzīgs sasniegums. Šobrīd esmu bēdīgs, jo šis sasniegums paveikts jau pirms divām dienām. Es gribēju ko vairāk. Ir dienas, kad gluži vienkārši nekas nesanāk. Žēl, ka šo turnīru mēs sākām neveiksmīgi Rīgā un tāpat arī noslēdzām Lillē, proti, ar zaudējumu.”

Pauls Jankūns par sadursmi ar Rudiju Fernandesu, kurā viņš saņēma uzbrukuma piezīmi, izteicās, ka nekā īpaši rupja šajā pārkāpumā nav bijis: „Taču tiesneši tomēr nosvilpa, un neko neizdarīsi. Nekā personīga, tas ir viens no basketbola elementiem.”

Fernandess savukārt atzina, ka ļoti veiksmīgi pirmajā puslaikā Spānija nospēlējusi aizsardzībā: „Labi tikām galā arī ar savu kombināciju izspēli. Lietuva ir ļoti laba komanda – ja tā sajūt, ka tai ir iespējas, tā var spēlēt patiešām lieliski, taču mēs sekmīgi nospēlējām aizsardzībā, kas, manuprāt, arī bija galvenais iemesls panākumam.”

Izmantotie resursi:
Spain - Lithuania | EuroBasket 2015
Krepšinio naujienos, NBA, LKL, krepšinio...


, 2015-09-21 09:31, pirms 9 gadiem
Kazlauskam vajadzētu sabērt Kalnieti ,kurš pirmajās 10 minūtēs ar savu haotisko un kļūdaino spēli ievadīja komandaszaudējumu,bet tas nekas galvenais ,ka Rio izlase tika un noteikti OS izlase būs vēl spēcīgāka ,jo daļa visticamāk ,ka klāt nāks Motejūns ,Kleiza un gan jau vēl kāds.
, 2015-09-21 09:36, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kazlauskam vajadzētu sabērt Kalnieti ,kurš pirmajās 10 minūtēs ar savu haotisko un kļūdaino spēli ievadīja komandaszaudējumu,bet tas nekas galvenais ,ka Rio izlase tika un noteikti OS izlase būs vēl spēcīgāka ,jo daļa visticamāk ,ka klāt nāks Motejūns ,Kleiza un gan jau vēl kāds.
Kleiza jau beidza karjeru taču?
, 2015-09-21 09:46, pirms 9 gadiem
Atkal tas Juļs, Eliņ paskaties ar spāņu komentētājiem kādreiz, NEVIENS tur neizrunā Ļ burtu viņa uzvārdā.
, 2015-09-21 10:15, pirms 9 gadiem
Lai Timma no Kuzminskas pamācās, kā jāiet caurgājienos.
, 2015-09-21 11:04, pirms 9 gadiem
Interesanta un ļoti nekonsekventa rīcība no sportacentrs rakstniekiem - ja jau pamanās izkropļot zviedru uzvārdus, kuri pārtop visādos lāšonos, foršberjos un vēl sazin kādos brīnumos, tad kāpēc spāņu uzvārdi netiek izkropļoti - turklāt šajā gadījumā vismaz visa pasaule beidzot saprastu to, jo atšķirībā no zviedru uzvārdiem, kurus visi izrunā, kā tie rakstīti, nez kāpēc par spāņu uzvārdiem visi zin, ka J tiek izrunāts kā H - Jose ir Hose, Julio ir Hulio, utt. Saņemās veči!!!
, 2015-09-21 11:13, pirms 9 gadiem
Leiši ar šo sastāvu izspieda maksimumu un pat vairāk. Viņi ir cīnītāji ar raksturu. Latvieši gan ir augstāk nekā iepriekšējā čempionātā(tad bija11.), bet tāpat kā tad, arī šoreiz nepaņēma to ko varēja, tad paklupa pret beļģiem, tagad pret čehiem, bet bija iespēja uzvarēt arī grieķus. Vai vaina psiholoģijā, vai pietrūkst fiziskā gatavība? Izskatās, ka Bagatskis arī nespēj izspiest no komandas maksimālo rezultātu. Un beigsim vienreiz priecāties par 8.10 vietām! Ar tādu psiholoģiju nekur augstāk netiksim! Šī gaudošana - mēs maza tauta?! Vai leiši, serbi priecātos par 8. vietu ? Tāpat hokejā, futbolā ir mazas tautas- slovāki, dāni, arī somi nav liela tauta, bet savu reizi izcīna pat zelta medaļas! 8.vieta viduvējs rezultāts, bet bija iespējas, ko atkal neizmantoja!
, 2015-09-21 11:43, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Leiši ar šo sastāvu izspieda maksimumu un pat vairāk. Viņi ir cīnītāji ar raksturu. Latvieši gan ir augstāk nekā iepriekšējā čempionātā(tad bija11.), bet tāpat kā tad, arī šoreiz nepaņēma to ko varēja, tad paklupa pret beļģiem, tagad pret čehiem, bet bija iespēja uzvarēt arī grieķus. Vai vaina psiholoģijā, vai pietrūkst fiziskā gatavība? Izskatās, ka Bagatskis arī nespēj izspiest no komandas maksimālo rezultātu. Un beigsim vienreiz priecāties par 8.10 vietām! Ar tādu psiholoģiju nekur augstāk netiksim! Šī gaudošana - mēs maza tauta?! Vai leiši, serbi priecātos par 8. vietu ? Tāpat hokejā, futbolā ir mazas tautas- slovāki, dāni, arī somi nav liela tauta, bet savu reizi izcīna pat zelta medaļas! 8.vieta viduvējs rezultāts, bet bija iespējas, ko atkal neizmantoja!
Pievienojos šim vērtējumam!
, 2015-09-21 11:54, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Leiši ar šo sastāvu izspieda maksimumu un pat vairāk. Viņi ir cīnītāji ar raksturu. Latvieši gan ir augstāk nekā iepriekšējā čempionātā(tad bija11.), bet tāpat kā tad, arī šoreiz nepaņēma to ko varēja, tad paklupa pret beļģiem, tagad pret čehiem, bet bija iespēja uzvarēt arī grieķus. Vai vaina psiholoģijā, vai pietrūkst fiziskā gatavība? Izskatās, ka Bagatskis arī nespēj izspiest no komandas maksimālo rezultātu. Un beigsim vienreiz priecāties par 8.10 vietām! Ar tādu psiholoģiju nekur augstāk netiksim! Šī gaudošana - mēs maza tauta?! Vai leiši, serbi priecātos par 8. vietu ? Tāpat hokejā, futbolā ir mazas tautas- slovāki, dāni, arī somi nav liela tauta, bet savu reizi izcīna pat zelta medaļas! 8.vieta viduvējs rezultāts, bet bija iespējas, ko atkal neizmantoja!
Leišiem, serbiem ir Eirolīgas klubi. Slovākiem- hokeja cilvēki izkaroja vietu, lai slovākus draftētu NHL, tagad daudz ir mainījies...
Somiem ir 60k reģistrētu hokejistu
Dāņiem augstu sasniegumu nav bijis jau sen, ja neskaita handbolu, bet tas nav top sports- pasaulē.
, 2015-09-21 11:58, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Leiši ar šo sastāvu izspieda maksimumu un pat vairāk. Viņi ir cīnītāji ar raksturu. Latvieši gan ir augstāk nekā iepriekšējā čempionātā(tad bija11.), bet tāpat kā tad, arī šoreiz nepaņēma to ko varēja, tad paklupa pret beļģiem, tagad pret čehiem, bet bija iespēja uzvarēt arī grieķus. Vai vaina psiholoģijā, vai pietrūkst fiziskā gatavība? Izskatās, ka Bagatskis arī nespēj izspiest no komandas maksimālo rezultātu. Un beigsim vienreiz priecāties par 8.10 vietām! Ar tādu psiholoģiju nekur augstāk netiksim! Šī gaudošana - mēs maza tauta?! Vai leiši, serbi priecātos par 8. vietu ? Tāpat hokejā, futbolā ir mazas tautas- slovāki, dāni, arī somi nav liela tauta, bet savu reizi izcīna pat zelta medaļas! 8.vieta viduvējs rezultāts, bet bija iespējas, ko atkal neizmantoja!
Nevis psiholoģija bija vainīga, bet pieredzes un meistarības līmenis pietrūka. Salīdzini sastāvus. Kur spēlē mūsu spēlētāji?
Viens piemērs: mūsu otrais saspēles vadītājs, kas piedzīvoja debiju izlasē, bija tā satraucies, ka pa naktīm gulēt nevarēja.
Mūsu izlases griezti šoreiz bija 8 vieta - ar pozitīvu skatienu nākotnē.
, 2015-09-21 12:00, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Leišiem, serbiem ir Eirolīgas klubi. Slovākiem- hokeja cilvēki izkaroja vietu, lai slovākus draftētu NHL, tagad daudz ir mainījies...
Somiem ir 60k reģistrētu hokejistu
Dāņiem augstu sasniegumu nav bijis jau sen, ja neskaita handbolu, bet tas nav top sports- pasaulē.
Dāni pat futbolā, liekas 90.gados bija Eiropas čempioni. Paveicās? Izmantoja doto iespēju, izspieda maksimumu. Varbūt visa sporta sistēma mums nav pareiza? Un cīnītāja, uzvarētāja rakstura nav, tas nu ir fakts! Vienmēr un gandrīz visur kaut kas pietrūkst!
, 2015-09-21 12:04, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Nevis psiholoģija bija vainīga, bet pieredzes un meistarības līmenis pietrūka. Salīdzini sastāvus. Kur spēlē mūsu spēlētāji?
Viens piemērs: mūsu otrais saspēles vadītājs, kas piedzīvoja debiju izlasē, bija tā satraucies, ka pa naktīm gulēt nevarēja.
Mūsu izlases griezti šoreiz bija 8 vieta - ar pozitīvu skatienu nākotnē.
Iespēja bija 5-6. vieta, pavisam reāli. Leiši pēc sastāva šoreiz bija švakāki par frančiem, serbiem, grieķiem, itāļiem, bet viņi cīnījās . . .
Un ka mums nav Eirolīgas klubi, vai NHl draftēti, vai futbolā nespēlē labos klubos, vai tad tur kāds cits vainīgs, nevis paši, mūsu sporta sistēma?
, 2015-09-21 12:05, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Varbūt visa sporta sistēma mums nav pareiza? Un cīnītāja, uzvarētāja rakstura nav, tas nu ir fakts! Vienmēr un gandrīz visur kaut kas pietrūkst!
Tieši tā! Ja Latvijas jauniešu sistēma nevar sagatavot basketbolistus NBA vai kaut vai Eirolīgai, tad ko tur runāt par kādiem panākumiem. Mums NBA spēlēs viens basketbolists un tas pats izaudzis Spānijā.
, 2015-09-21 12:07, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Iespēja bija 5-6. vieta, pavisam reāli. Leiši pēc sastāva šoreiz bija švakāki par frančiem, serbiem, grieķiem, itāļiem, bet viņi cīnījās . . .
Kāda 5-6.vieta? Ar 6 spēlētājiem no LBL un 2 eirolīgas soliņu sildītājiiem? Beidziet vienreiz sapņot!
, 2015-09-21 12:14, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Iespēja bija 5-6. vieta, pavisam reāli. Leiši pēc sastāva šoreiz bija švakāki par frančiem, serbiem, grieķiem, itāļiem, bet viņi cīnījās . . .
Un ka mums nav Eirolīgas klubi, vai NHl draftēti, vai futbolā nespēlē labos klubos, vai tad tur kāds cits vainīgs, nevis paši, mūsu sporta sistēma?
Vēlreiz apskaties uz Francijas, Grieķijas sastāviem un tad apskaties vai bija reāli mums viņus aizķert...

Manuprāt grupas bilance, kur Francijai, Grieķijai- bija 0 zaudējumi un 1/8, visu parāda...
, 2015-09-21 12:15, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Tieši tā! Ja Latvijas jauniešu sistēma nevar sagatavot basketbolistus NBA vai kaut vai Eirolīgai, tad ko tur runāt par kādiem panākumiem. Mums NBA spēlēs viens basketbolists un tas pats izaudzis Spānijā.
Jaunatnes sistēmas ir labas ļoti labas. Tikai pēc jaunatnes spēlētāji pazūd latvijā.
, 2015-09-21 12:18, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Dāni pat futbolā, liekas 90.gados bija Eiropas čempioni. Paveicās? Izmantoja doto iespēju, izspieda maksimumu. Varbūt visa sporta sistēma mums nav pareiza? Un cīnītāja, uzvarētāja rakstura nav, tas nu ir fakts! Vienmēr un gandrīz visur kaut kas pietrūkst!
Tā bija izcila paaudze dāņiem, kurai paveicās, ka tika uz EČ.
, 2015-09-21 12:22, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Jaunatnes sistēmas ir labas ļoti labas. Tikai pēc jaunatnes spēlētāji pazūd latvijā.
Ļoti labas?
Ļoti laba ir Lietuviešiem, kas ar Valančūnu priekšgalā uzvarēja visos jauniešu čempionātos. Cik Latvijai ir uzvaru? Tikai viens fināls.
Ja mums būtu ļoti labas, tad neviens 13 - 15 gadīgs jaunietis nebrauktu uz Spāniju, Itāliju vai pat uz Beļģiju.
, 2015-09-21 12:25, pirms 9 gadiem
Man domāt, ka 2013. gada 11-12 vieta tomēr vērtējama mazliet augstāk par šo 8. Tas tīri parādītā snieguma ziņā, jo grupa bija daudz smagāka, un vienīgā neveiksmīgā spēle ar beļģiem tiešām bija neveiksme + Bērziņa trauma. Pārējie mači bija līmenī. Šogad bija jāuzvar ukraiņi, nebija jāmocās ar igauņiem, nedrikstēja ielaist 60 punktus 14 minūtēs no grieķiem, švaka spēle ar leišiem, par pēdējo čehu maču nemaz nerunājot. Vieta ir labāka, bet spēle gan ne.
, 2015-09-21 12:36, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Lai Timma no Kuzminskas pamācās, kā jāiet caurgājienos.
tas būtu ne tikai Timmam jāpamācās, vēl jau ir Meieris un Mejeris, kas pat pie labām izdevībām padod pasu tālāk, nevis izvēlās caurgājienu. vispār, ja salīdzina, tad leišu pamatrotācijas uzbrucēji praktiski visi regulāri iet caurgājienos un trīnis ir tikai kā otrā trešā opcija. leišiem tikai Milaknis negāja uz grozu. patinot filmu, es visas pēdējās spēles brīnijos, kopš kuriem laikiem latvijas izlasē Janičenoks visvairāk iet caurgājienos? tas bija ļoti uzkrītoši.
, 2015-09-21 12:51, pirms 9 gadiem
man visu laiku galvā ir bijis jautājums, kas pietrūkst mums latvijā jauniešu basketbolas sistēmā, ja līdz 16-18 gadiem mums ir daudz perspektīvo spēlētāju daudzās pozīcijās, arī centru tai skaitā, bet tad pēc pāris gadiem atjēdzamies, ka praktiski visi daudzsološie tā arī paliek daudzsološie, bet nekur tālāk sevi tā arī nerealizē. bet leišu, spāņu, grieķu un franču spēlētāji kļūst par top līmeņa zvaigznēm. neveiksme un sakritība? vai arī, teiksim, ja paskatās rūpīgāk, citur ar top līmeņa talantiem tiek strādāts daudz vairāk individuāli, savulaik rakstīja, ka biedrs biedriņš ar otersonu ļoti daudz strādāja individuāli, visādi veiklības un koordinācijas vingrojumi? teiksim, Pašečņika gadījumā noteikti vajadzēja piekabināt cilvēku, kurš ar viņu strādātu pie koordinācijas,fiziskās sagatavotības treneri. bet vēl labāk, aizsūtīt pašečņiku pie olaidžuvona uz individuālajiem treniņiem. saka, ka ļoti palīdz. kāpēc tieši pašečņiks? jo spēlējot u18 viņam bija acīmredzams talants spēlei postā. kāju darbība,māņu kustības, ļoti uzkrītoši, likās tikai, ka trūkst fiziskais un superstārs būs gatavs. pēc intelekta un spēles izpratnes viņš izskatījās labāks par porzinģi.
, 2015-09-21 12:51, pirms 9 gadiem
eermss rakstīja: Man domāt, ka 2013. gada 11-12 vieta tomēr vērtējama mazliet augstāk par šo 8. Tas tīri parādītā snieguma ziņā, jo grupa bija daudz smagāka, un vienīgā neveiksmīgā spēle ar beļģiem tiešām bija neveiksme + Bērziņa trauma. Pārējie mači bija līmenī. Šogad bija jāuzvar ukraiņi, nebija jāmocās ar igauņiem, nedrikstēja ielaist 60 punktus 14 minūtēs no grieķiem, švaka spēle ar leišiem, par pēdējo čehu maču nemaz nerunājot. Vieta ir labāka, bet spēle gan ne.
Nebūs īsti pareizi, jo spēle bija labāka šogad, tikai tā 3p precizitāte aizgāja galīgi garām, bet es varu to izskaidrot.

2013. gadā sākām ar Bosniju, kurai bija visvājākā komandas aizsardzība- visā EČ.
Spēlē pret Bosniju- ieguvām pārliecību pār savu 3p metienu, bet šogad jau no paša sākuma- spēles bija smagas un spiediens bija liels uz savu komandu un beļģiem arī bija krietni labāki aizsardzības spēlētāji. Tālāk jau spēle ar Lietuvu, kur ar metieniem nesekmējās, jo laba komandas aizsardzība...

Tā arī nevienā spēlē neatradām ritmu...

Ja runājam par pēdējo spēli, tad tur uzvarēja sastāva komplektācija un čehi bija labāk nokomplektējuši sastāvi, kā mūsējie...
, 2015-09-21 12:53, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: man visu laiku galvā ir bijis jautājums, kas pietrūkst mums latvijā jauniešu basketbolas sistēmā, ja līdz 16-18 gadiem mums ir daudz perspektīvo spēlētāju daudzās pozīcijās, arī centru tai skaitā, bet tad pēc pāris gadiem atjēdzamies, ka praktiski visi daudzsološie tā arī paliek daudzsološie, bet nekur tālāk sevi tā arī nerealizē. bet leišu, spāņu, grieķu un franču spēlētāji kļūst par top līmeņa zvaigznēm. neveiksme un sakritība? vai arī, teiksim, ja paskatās rūpīgāk, citur ar top līmeņa talantiem tiek strādāts daudz vairāk individuāli, savulaik rakstīja, ka biedrs biedriņš ar otersonu ļoti daudz strādāja individuāli, visādi veiklības un koordinācijas vingrojumi? teiksim, Pašečņika gadījumā noteikti vajadzēja piekabināt cilvēku, kurš ar viņu strādātu pie koordinācijas,fiziskās sagatavotības treneri. bet vēl labāk, aizsūtīt pašečņiku pie olaidžuvona uz individuālajiem treniņiem. saka, ka ļoti palīdz. kāpēc tieši pašečņiks? jo spēlējot u18 viņam bija acīmredzams talants spēlei postā. kāju darbība,māņu kustības, ļoti uzkrītoši, likās tikai, ka trūkst fiziskais un superstārs būs gatavs. pēc intelekta un spēles izpratnes viņš izskatījās labāks par porzinģi.
Viņiem ir kur to spēlētāju ielikt, lai rūdās...

Eirolīga, Eirokauss, ACB, utt...
, 2015-09-21 12:56, pirms 9 gadiem
eermss rakstīja: Man domāt, ka 2013. gada 11-12 vieta tomēr vērtējama mazliet augstāk par šo 8. Tas tīri parādītā snieguma ziņā, jo grupa bija daudz smagāka, un vienīgā neveiksmīgā spēle ar beļģiem tiešām bija neveiksme + Bērziņa trauma. Pārējie mači bija līmenī. Šogad bija jāuzvar ukraiņi, nebija jāmocās ar igauņiem, nedrikstēja ielaist 60 punktus 14 minūtēs no grieķiem, švaka spēle ar leišiem, par pēdējo čehu maču nemaz nerunājot. Vieta ir labāka, bet spēle gan ne.
Piekrītu, ka pirms diviem gadiem bija stabilāka komandas spēle, šogad pat 'palaimējās, ka izkļuva no grupas. Vienīgā labā spēle bija ar Slovēniju. Bet ar grieķiem bija izdevība, otrā puslaika vidū plus 17, vajadzēja mēģināt aizķerties,vismaz līdz intrigai galotnē. Ja daži slavē šo 8. vietu, komandas sniegumu, tad jau igauņi arī var lielīties, leiši tikai pēdējās sekundēs viņiem iemeta izšķirošo grozu, Latviju viņi pirmā puslaikā apspēlēja kā pirmklasniekus, bet tur jau tā lieta, ka jāuzvar visa spēle un nevis puslaiks, vai 3/4.
, 2015-09-21 12:57, pirms 9 gadiem
teiksim tāpat ar to pašu Kurucu, visi viņu nenormālīgi slavēja, bet reāli viņš spēlēja visai paredzami un primitīvi, tāpēc arī atbildīgajās spēlēs tika nosegts un pazuda. cerams, spānijā viņa uzbrukuma arsenāls uzlabosies, jo pamatā viņš ir izcils tieši uz fizisko dotumu rēķina, lieliska kustību koordinācija + sakarīgs metiens. grūtākajos momentos Strautiņš izskatījās daudz labāk, regulāri izkārtoja pats sev metienus, gāja uz kontaktu, meta sodus. tik smuki nedanko, kā kurucs, toties spēj iemest tad, kad citi nevar.
, 2015-09-21 13:01, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Kāda 5-6.vieta? Ar 6 spēlētājiem no LBL un 2 eirolīgas soliņu sildītājiiem? Beidziet vienreiz sapņot!
Būtu jau gandrīz uzvarētu spēli pret grieķiem novedušsi līdz loģiskām beigām , tad arī būtu šī 5-6 vieta. Pavisam reāli. Reizēm arī baigie stāri aplaužas, ka piemēram krieviem tas bijis hokejā.
, 2015-09-21 13:03, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Nebūs īsti pareizi, jo spēle bija labāka šogad, tikai tā 3p precizitāte aizgāja galīgi garām, bet es varu to izskaidrot.

2013. gadā sākām ar Bosniju, kurai bija visvājākā komandas aizsardzība- visā EČ.
Spēlē pret Bosniju- ieguvām pārliecību pār savu 3p metienu, bet šogad jau no paša sākuma- spēles bija smagas un spiediens bija liels uz savu komandu un beļģiem arī bija krietni labāki aizsardzības spēlētāji. Tālāk jau spēle ar Lietuvu, kur ar metieniem nesekmējās, jo laba komandas aizsardzība...

Tā arī nevienā spēlē neatradām ritmu...

Ja runājam par pēdējo spēli, tad tur uzvarēja sastāva komplektācija un čehi bija labāk nokomplektējuši sastāvi, kā mūsējie...
es domāju, tu tagad auzās aizej riktīgi, 2013 mēs vinnējām maķedoniju, bosniju hercogovinu, melnkalni, kur mums iesākumā nedeva par cerības, visus pārsteidzām, un spēlējām ļoti stabili, spēcīgi, ja zaudējām, tad ar cieņu un tikai pārliecinošajiem līderiem, līdz nonācām līdz katastrofai ar beļģiju, komanda spēlēja izcili. šogad mēs no sākumā līdz beigām lažojām vienā laidā, vienīgās labās spēles bija pret beļģiju un slovēniju, tur bija kautcik stabils sniegums. domāju, tas visiem ir acīmredzams.
, 2015-09-21 13:07, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Būtu jau gandrīz uzvarētu spēli pret grieķiem novedušsi līdz loģiskām beigām , tad arī būtu šī 5-6 vieta. Pavisam reāli. Reizēm arī baigie stāri aplaužas, ka piemēram krieviem tas bijis hokejā.
Domā tie grieķi ar pliku roku ņemami. Viņi meistarībā ir galavas tiesu pārāki. Slikti sāka un tad tieši tie lielie mīnusi deva viņiem papildus motivāciju un cīņas sparu. Tikai loģisks iznākums.
, 2015-09-21 13:21, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Domā tie grieķi ar pliku roku ņemami. Viņi meistarībā ir galavas tiesu pārāki. Slikti sāka un tad tieši tie lielie mīnusi deva viņiem papildus motivāciju un cīņas sparu. Tikai loģisks iznākums.
grieķi visu spēli izskatījās ļoti ņemami, sevišķi pirmais 5nieks. mūsējie tikai 3/4 nobijās no iespējas, ka var paņemt.
, 2015-09-21 14:09, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Būtu jau gandrīz uzvarētu spēli pret grieķiem novedušsi līdz loģiskām beigām , tad arī būtu šī 5-6 vieta. Pavisam reāli. Reizēm arī baigie stāri aplaužas, ka piemēram krieviem tas bijis hokejā.
Īstenībā šis bezierunu kāsiens čehiem un rezultātā iegūtā 8.vieta ir pat daudz vērtīgāka par nejaušu francūžu vai grieķu apspēlēšanu (ja tā būtu noticis, protams). Šobrīd vismaz visi ir cieši pie zemes un redz, ka gan basketbola saimniecībai, gan izlasei, gan katram spēlētājam individuāli darāmā ir patiešām ļoti, ļoti daudz, lai nokļūti nākamajā līmenī. To arī atliek novēlēt.
, 2015-09-21 14:35, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Īstenībā šis bezierunu kāsiens čehiem un rezultātā iegūtā 8.vieta ir pat daudz vērtīgāka par nejaušu francūžu vai grieķu apspēlēšanu (ja tā būtu noticis, protams). Šobrīd vismaz visi ir cieši pie zemes un redz, ka gan basketbola saimniecībai, gan izlasei, gan katram spēlētājam individuāli darāmā ir patiešām ļoti, ļoti daudz, lai nokļūti nākamajā līmenī. To arī atliek novēlēt.
sāpīgi un nesmuki kāsieni, bet cerams, ka vērtīgi audzinošos nolūkos. es gan grieķu apspēlēšanu, ja tā būtu notikusi, nesauktu par nejaušu. šī nebija uz pilnu jaudu spēlējoša maksimāli mobilizēta grieķu izlase, tie bija grieķi-lupatas, tomēr mūsējie izrādījās vēl sliktāki. ja mūsējie būtu iznākuši pret spēcīgajiem grieķiem, kas spēlēja bez zaudējumiem, tad jā, uzvara būtu neloģisks pārsteigums.
, 2015-09-21 15:39, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja mūsējie būtu iznākuši pret spēcīgajiem grieķiem, kas spēlēja bez zaudējumiem, tad jā, uzvara būtu neloģisks pārsteigums.
Apskaties sastāvu grieķiem/ frančiem un kādos klubos spēlē. Uzvara pār viņiem tāpat neatainotu mūsu patieso varējumu. Par to jau iet runa.
, 2015-09-21 16:06, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Apskaties sastāvu grieķiem/ frančiem un kādos klubos spēlē. Uzvara pār viņiem tāpat neatainotu mūsu patieso varējumu. Par to jau iet runa.
jā, bet sports tak nav tikai par un ap to, kādos klubos spēlē, vai ne? vēl tak ir raksturs, neatlaidība un veiksme? paņem, kā piemēru leišus. uz papīra viņiem tak nebija atvēlēts sudrabs un fināls? vai es kļūdos? mēs tak runājam arī par to, ka pretinieks uznāk nemotivēts, noguris vai negatavs, tad tev paveras iespēja uzvarēt. pret frančiem varbūt nebija liela cerība uzvarēt, viņi tiešām saņēmās un salauza mūsējos. pret grieķiem tā nebija. tur 3/4 mūsējie atdeva spēli. tas bija acīmredzami. teiksim,vērojot finālu, bija sajūta, leiši, ja sāks krist kaut cik jēdzīgi, var izvilkt spēli. vienalga, lai arī kā negāja un kā tiesneši sargāja Gazolu, bija sajūta, ka leiši turpina kapāt. grieķi pret mums bija mīksti,sevišķi pamatsastāvs. mēs divreiz izvirzījāmies pārliecinošā vadībā, otro reizi ar visai graujošu pārsvaru, tad vienkārši komanda pajuka un grieķi bez cīņas paņēma spēli. spēlēt mūsu komanda atsāka 2-3 minūtes pirms beigām, kad minūtes pārtraukumā bagijs pēkšņi ieminējās "eu, čaļi, mēģinam aizķerties!" pirms tam viņš un brigāde ar nolemtām sejām uz soliņa sēdēja un skatījās, kā uz laukuma "tiek vārītas ziepes". un ar visu to, man patīk viņa spēles rokraksts kopumā, ar visiem trūkumiem, bet šitādie "pazornie" momenti komandas spēlē nedrīkst būt, ja tu nopietni runā par augstiem mērķiem, ambīcijām. parādi raksturu pats un liec komandai to sajust. manis pēc, labāk, lai viņi tur uz laukuma izkaujas un sadod pa muti pretiniekiem,nevis stāv nolaistām galvām un atdod spēli pēc spēles.
, 2015-09-21 16:18, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, bet sports tak nav tikai par un ap to, kādos klubos spēlē, vai ne? vēl tak ir raksturs, neatlaidība un veiksme? paņem, kā piemēru leišus. uz papīra viņiem tak nebija atvēlēts sudrabs un fināls? vai es kļūdos? mēs tak runājam arī par to, ka pretinieks uznāk nemotivēts, noguris vai negatavs, tad tev paveras iespēja uzvarēt. pret frančiem varbūt nebija liela cerība uzvarēt, viņi tiešām saņēmās un salauza mūsējos. pret grieķiem tā nebija. tur 3/4 mūsējie atdeva spēli. tas bija acīmredzami. teiksim,vērojot finālu, bija sajūta, leiši, ja sāks krist kaut cik jēdzīgi, var izvilkt spēli. vienalga, lai arī kā negāja un kā tiesneši sargāja Gazolu, bija sajūta, ka leiši turpina kapāt. grieķi pret mums bija mīksti,sevišķi pamatsastāvs. mēs divreiz izvirzījāmies pārliecinošā vadībā, otro reizi ar visai graujošu pārsvaru, tad vienkārši komanda pajuka un grieķi bez cīņas paņēma spēli. spēlēt mūsu komanda atsāka 2-3 minūtes pirms beigām, kad minūtes pārtraukumā bagijs pēkšņi ieminējās "eu, čaļi, mēģinam aizķerties!" pirms tam viņš un brigāde ar nolemtām sejām uz soliņa sēdēja un skatījās, kā uz laukuma "tiek vārītas ziepes". un ar visu to, man patīk viņa spēles rokraksts kopumā, ar visiem trūkumiem, bet šitādie "pazornie" momenti komandas spēlē nedrīkst būt, ja tu nopietni runā par augstiem mērķiem, ambīcijām. parādi raksturu pats un liec komandai to sajust. manis pēc, labāk, lai viņi tur uz laukuma izkaujas un sadod pa muti pretiniekiem,nevis stāv nolaistām galvām un atdod spēli pēc spēles.
Nu beidz. Grieķi bija zaudējuši 1/4 finālu un tāpēc pirmajā puslaikā bija ar nokārtām galvām, bet otrajā puslaikā parādīja kapēc viņiem grupā bija 5 uzvaras pēc kārtas. Nevis mēs spēli atdevām, bet grieķi sāka kapāt kā to darīja visu laiku.
Lietuva vienmēr tiek pieksiatīta pie viena no favorītiem. Par to nav jābrīnās. 8 no 12 spēlētājiem spēlē NBA vai Eirolīgā.
, 2015-09-21 16:33, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Nu beidz. Grieķi bija zaudējuši 1/4 finālu un tāpēc pirmajā puslaikā bija ar nokārtām galvām, bet otrajā puslaikā parādīja kapēc viņiem grupā bija 5 uzvaras pēc kārtas. Nevis mēs spēli atdevām, bet grieķi sāka kapāt kā to darīja visu laiku.
Lietuva vienmēr tiek pieksiatīta pie viena no favorītiem. Par to nav jābrīnās. 8 no 12 spēlētājiem spēlē NBA vai Eirolīgā.
kur tu redzēji, ka grieķi kapā? kāpēc es un daudzi citi to neredzēja, bet tu redzēji? kā var redzēt to, kas nebija? grieķi izskatījās reāli mīksti. lmt straumes studijā sēdēja visai skarīgi basketbola cilvēki, visi izbrīnā klanīja galvas un izmisīgi mēģināja saprast, kā var zaudēt šādu spēli.
, 2015-09-21 16:40, pirms 9 gadiem
chankers rakstīja: Nu beidz. Grieķi bija zaudējuši 1/4 finālu un tāpēc pirmajā puslaikā bija ar nokārtām galvām, bet otrajā puslaikā parādīja kapēc viņiem grupā bija 5 uzvaras pēc kārtas. Nevis mēs spēli atdevām, bet grieķi sāka kapāt kā to darīja visu laiku.
Lietuva vienmēr tiek pieksiatīta pie viena no favorītiem. Par to nav jābrīnās. 8 no 12 spēlētājiem spēlē NBA vai Eirolīgā.
par spēli ar franciju es piekrītu, viņi saņēmās un sāka spēlēt labāk, mūsējie salūza. tāpēc arī neviens neko nepārmet. pēc spēles ar grieķiju kaunpilnais zaudējums čehiem tagad liekas pelnīts un loģisks iznākums. es nezinu, vai mums tagad jāizliekas, ka pēdējās divas kaunpilnās zaudes nav bijušas? jāturpina gvelzt pozitīvi saukļi un jārunā tikai par to, kas bija labs? neviens jau nesaka, ka viss bija slikti. es, piemēram, to nesaku. bija labi momenti, bet noslēgumā 2 spēles bija izgāztas.
Zane Teilāne
Foto: Fenerbahce
2

Babkinai uzvaroša debija Ungārijā, Teilānei 20+9 pret Eirolīgas klubu

Latvijas basketbolistes sestdien, 23. janvārī, sacenšas Eiropas valstu nacionālajos čempionātos. Zane Teilāne guva 20 punktus un izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas zaudējumā pret Kaiseri klubu.
Valdis Voins
Foto: Romāns Kokšarovs/f64
22

VEF: Voinam jāturpina darbs LBS prezidenta amatā

Latvijas basketbola čempionvienība Rīgas VEF savā mājaslapā paziņojusi, ka Latvijas Basketbola savienības prezidenta amatam izvirzījusi tās pašreizējo vadītāju Valdi Voinu.
Krievijas Basketbola federācijas prezidents Andrejs Kiriļenko
Foto: ITAR-TASS/Scanpix
15

FIBA atceļ Krievijas Basketbola federācijas diskvalifikāciju

Krievijas Basketbola federācija (RFB) savā mājaslapā vēsta, ka FIBA Izpildkomiteja šodien pieņēmusi vienbalsīgu lēmumu atcelt piespriesto diskvalifikāciju.