Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Kuksikam 13 punkti Stambulā, Bertāns galotnē zaudē CSKA

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kuksikam 13 punkti Stambulā, Bertāns galotnē zaudē CSKA
Rihards Kuksiks: 13 punkti pret "kanārijputniņiem"
Foto: nn-basket.ru

Ceturtdien, 5. martā, Eirolīgas "Top 16" turnīrā notiek četras spēles Stambulā, Belgradā, Atēnās un Vitorijā. Ainara Bagatska trenētais Ņižņijnovgorodas klubs izbraukumā atkārtoti zaudēja Stambulas "Fenerbahce Ulker", saglabājot tikai teorētiskas izredzes spēlēt "play-off".

Fenerbahce 92, Nizhny Novgorod 79

Cīņas priekšvakarā Ainara Bagatska, Artūra Štālberga un Oskara Ernšteina vīri nokļuva neapskaužamā situācijā. Pēc Terensa Kinsija savainojuma Augšvolgas kluba lazareti papildināja pamatcentrs Artjoms Parahovskis. Neraugoties uz to, Ņižņijas spēlētāji “Ulker” arēnā skaļo turku līdzjutēju ielenkumā kārtējo reizi cīnījās līdz galam.

Parahovska iztrūkums bija ļoti jūtams. Trūkstošo centimetru dēļ viesi zaudēja daudzas divcīņas zem groziem, visā spēlē izcīnot tikai 24 atlēkušās bumbas. Turpretī “Fenerbahce” spēlētāji pārlēca pretiniekus vai nopelnīja tiesības stāties uz labdarības līnijas. Puslaikā “kanārijputniņi” ieguva 16 punktu pārsvaru – 50:34.

Otrais puslaiks sākās ar Ņižņijas mazo spēlētāju uzņemšanos. Rihards Kuksiks iemeta tālmetienu un guva piecus punktus pēc kārtas, sāncenšu laukuma pusē spēli saasināja nesenais Ņūorleānas “pelikāns” Gals Mekels, par sevi un citiem strādāja Teilors Ročestijs. Pusstundas beigās spēka uzbrucēja paraugstundu nodemonstrēja Trejs Tompkinss, labai spēlei groza apakšā pievienojot divus trīspunktniekus – 60:55.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā čehu zvaigzne Jans Veselijs ar Nemaņjas Bjeļicas un saspēles vadītāja Nika Ziša palīdzību atjaunoja 16 punktu pārsvaru – 73:57. Kuksiks pamanījās iemest trešo tālmetienu un galotnē pievienoja vēl divus punktus, taču “Nizhny Novgorod” vairāk netika tuvāk par desmit punktiem.

Rihards Kuksiks uzbrukumā aizvadīja līdz šim labāko spēli Eirolīgā. Uzbrucējs 22:49 minūtēs guva 13 punktus (2p 2/2, 3p 3/6), izcīnīja divas atlēkušās bumbas, trīs reizes pārkāpa noteikumus, ieguva +/- rādītāju mīnus 23 (sliktākais komandā) un nopelnīja lietderības koeficientu 9.

F grupa, 5. marts, Stambula

Fenerbahce – Nizhny Novgorod 92:79 (18:17, 32:17, 12:21, 30:24)
Fenerbahce: Bjelica 16 (7ab), Hickman 13, Vesely 13, Goudelock 10, Preldzic 8, Bogdanovic 7, Mahmutoglu 5, Zisis 6, Cetin 6, Savas 4, Zoric 2, Erden 2.
Nizhny Novgorod: Thompkins 22 (11ab), Rochestie 13, Kuksiks 13, Mekel 12 (6rp), Khvostov 8, Antonov 7, Krivosheev 4, Baburin, Golovin; Savelyev.

Baskonia 74, CSKA 81

Pirmajā puslaikā Ivona Navarro vīriem izdevās uzspiest viesiem sev tīkamo ātro un rezultatīvo spēli. Mājinieku starta izrāvienu ar diviem tālmetieniem uzkurināja Dāvis Bertāns, ātri panākot 16:11 Vitorijas labā. Ceturtdaļas beigās punktu gūšanā iesaistījās teju visi laukumā esošie mājinieku spēlētāji, uz brīdi panākot pat 14 punktu pārsvaru – 27:13.

Nākamās ceturtdaļas sākumā atrāviens sasniedza 16 punktu atzīmi – 33:17. CSKA atguvās, pateicoties savu aizsargu aukstasinībai. Pakaļdzīšanos sāka Džeksons, tālmetienu ielidināja Teodosičs, bet puslaika beigās savas labākās īpašības nodemonstrēja Vitālijs Fridzons – 42:36.

Otrā puslaika pirmajās piecās minūtēs “Baskonia” vienīgos divus punktus ar soda metieniem guva Dāvis Bertāns. Tikmēr CSKA jau elpoja pakausī – 44:43. Kad armijnieki beidzot noķēra mājiniekus, pēdējie sāka cīnīties ar jaunu sparu. Turpinājumā cīņa ritēja punkts punktā, pārmaiņus vadībā izvirzoties abām komandām. Bertāns vairāk pie metieniem netika, priekšlaikus atstājot laukumu ar piecām piezīmēm.

Pirms pēdējām 100 sekundēm “Baskonia” atradās vadībā ar 72:71, taču bumba nonāca CSKA rīcībā. Vīmss un De Kolo divas reizes tika līdz groza apakšai, bet savā pusē nosargāja soda laukumu – 72:75. Nācās ķerties pie sodu taktikas. Voroncevičs nekļūdījās – 72:77.

Mājinieki neguva punktus trešajā uzbrukumā pēc kārtas un sekoja kārtējais pārkāpums. Džeksons trāpīja tikai pirmo metienu, taču “Baskonia” rīcībā palika tikai 12 sekundes. CSKA neļāva izmest tālmetienu, bet divus punktus mājinieki tomēr atspēlēja. Pēc minūtes pārtraukuma CSKA pēdējo uzbrukumu noslēdza De Kolo tālmetiens.

Dāvis Bertāns 16:42 minūtēs guva astoņus punktus (3p 2/3, 1p 2/3), trīs reizes kļūdījās, saņēma piecas personiskās piezīmes, izprovocēja vienu pārkāpumu, ieguva +/- rādītāju 2 un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -2.

Panathinaikos 77, FC Barcelona 81

Dušana Ivanoviča vīri uzvarēja trijās no četrām ceturtdaļām, taču otrajā desmitminūtē izsētie 15 punkti (11:26) beigās maksāja spēli. Visu sabojāja pirmā puslaika pēdējās trīs minūtes, kurās barselonieši veica izrāvienu 0:12. Horvātu milzis Ante Tomičs starta klusēšanu nomainīja ar īstu izvirdumu soda laukumā, bet malās un groza apakšā viņam palīdzīgu roku sniedza jaunais talants Alekss Abriness – 32:42.

Otrajā puslaikā “zaļie” trīs reizes pietuvojās divu punktu attālumā (47:49, 73:75 un 77:79), taču vadību vairs neatguva. Pēdējā piegājienā dažas sekundes pirms spēles beigām Diamantidis iemeta tālmetienu, uz mirkli atjaunojot cerības. Sekoja pārkāpums pret Tomašu Satoranski, taču čehu basketbolists trāpīja abus brīvmetienus – 77:81.

Jānis Blūms 05:25 minūtēs metienus neizdarīja, saņēma trīs personiskās piezīmes, izprovocēja vienu pārkāpumu, ieguva +/- rādītāju -10 un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -2.

Kopvērtējums 5. martā

#E grupaF grupa
1Real Madrid 7-1Olympiacos 7-1
2FC Barcelona 6-3Fenerbahce 7-2
3Maccabi 6-3CSKA 7-2
4Panathinaikos 5-4Anadolu Efes 4-4
---
5ALBA Berlin 4-5Baskonia 4-5
6Žalgiris 3-6Milano 2-6
7Galatasaray 2-6Nizhny Novgorod 2-7
8Crvena Zvezda 2-7Unicaja 1-7

Izmantotie resursi:
Turkish Airlines Euroleague - Welcome to...

     [+] [-]

, 2015-03-05 21:51, pirms 10 gadiem
Malacis Ričijs!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-05 21:53, pirms 10 gadiem
+/- 23??

eirolīgas lapā rakstīts, ka kuksikam plus/mīnus ir -23. vēl četriem spēlētājiem ap -10.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 21:53, pirms 10 gadiem
Ričijs tiešām malacis, bet Bagijam kautkā lejupejoša līkne iestājusies gan.

     [+] [-]

, 2015-03-05 21:56, pirms 10 gadiem
kāds skataas Bertana speli... vrb var iedot labas kvalitaates linku?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 22:03, pirms 10 gadiem
haljava rakstīja: kāds skataas Bertana speli... vrb var iedot labas kvalitaates linku?
LiveTV / WebPlayer ceturtais links ļoti labas kvalitātes !

  +5 [+] [-]

, 2015-03-05 22:08, pirms 10 gadiem
Par Kuksika šī vakara sniegumu 2 teikumos:
Ja paskatās uz punktu ailīti, tad ļoti patīkami.
Ja paskatās uz +/- ailīti, tad vienkārši drausmīgi.

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:15, pirms 10 gadiem
dziveirdzive rakstīja: LiveTV / WebPlayer ceturtais links ļoti labas kvalitātes !
danke shon
Slēpts komentārs: sandis444444

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 22:20, pirms 10 gadiem
Nav taadas labdariibas liinijas,ja jau meegina sportacentrs teelot nopietnu sporta portaalu,tad luudzu rakstiit pareizi

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 22:22, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tas ir tik pat subjektīvs rādītājs kā tenisā nepiespiestās kļūdas! Ne jau tur Kuksikam tagad jāiet un jākarās, kapēc vispār tādi +/- jāskaita.. ko tas dod??

Lietderība ta viņam ir +9! Pie kājas tas +/- rādītājs!
Drīzāk pie kājas tava lietderība ja komanda ar tevi laukumā zaudē uz pusi vairāk punktus nekā iemet

Un arī tava lietderīvba ir sliktākā no visiem pieciem kas spēlēja vairāk pa 20 minūtēm

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 22:22, pirms 10 gadiem
Pofig uz to NN! Galvenais, ka Kuksikam spēļu prakse.

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:30, pirms 10 gadiem
Ar ko atšķiras +/- rādītājs no lietderības koeficienta? Kā tos nosaka?

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:42, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tas ir tik pat subjektīvs rādītājs kā tenisā nepiespiestās kļūdas! Ne jau tur Kuksikam tagad jāiet un jākarās, kapēc vispār tādi +/- jāskaita.. ko tas dod??

Lietderība ta viņam ir +9! Pie kājas tas +/- rādītājs!
+- neveido viens cilvēks, bet visi 5, kas tajā brīdī ir uz laukuma. tad tur jāskatās dziļāk, kurš konkrēti sameta un vai Kuksika sedzamais, lai izdarītu šādus secinājumus.

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:45, pirms 10 gadiem
andzis rakstīja: Ar ko atšķiras +/- rādītājs no lietderības koeficienta? Kā tos nosaka?
+/- ir attiecība starp viņa komandas iemestajiem un ielaistajiem punktiem esot šim spēlētājam laukumā, bet lietderības kofu iegūst, saskaitot punktus par viņa gūtajiem punktiem, piespēlēm, blokiem, atlēkušajām bumbām, pārtvertajām bumbām un piezīmēm pret viņu, bet noņemot punktus par kļūdām, piezīmēm, garām aizmestajiem metieniem un pretbloķētajiem metieniem.

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:45, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Drīzāk pie kājas tava lietderība ja komanda ar tevi laukumā zaudē uz pusi vairāk punktus nekā iemet

Un arī tava lietderīvba ir sliktākā no visiem pieciem kas spēlēja vairāk pa 20 minūtēm
jā, jā visi sapratām. Kuksiks nekam neder aizsardzībā, Meijeris un Timma labi. sen dzirdēta VV dziesma. padiskutēsim turpmmāk par Dāvja Bertāna +-, ka Laboral atkal pakāsīs.

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:54, pirms 10 gadiem
NU nav Kux EL, kur nu vēl top16 līmenis

     [+] [-]

, 2015-03-05 22:57, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: jā, jā visi sapratām. Kuksiks nekam neder aizsardzībā, Meijeris un Timma labi. sen dzirdēta VV dziesma. padiskutēsim turpmmāk par Dāvja Bertāna +-, ka Laboral atkal pakāsīs.
Visi? nerunā citu vārdā un ja reiz Kuksiku gribi uztaisīt par labāku spēlētāju nekā Timma un Bertāns, tad laikam neko tomēr nēsi sapratis

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:04, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Visi? nerunā citu vārdā un ja reiz Kuksiku gribi uztaisīt par labāku spēlētāju nekā Timma un Bertāns, tad laikam neko tomēr nēsi sapratis
Citu vārdā nerunāju un man nekas jauns nav jāsaprot, bet nu nav Kuksiks tik švaks kā viņu mēģina mālēt. Nu katrā ziņā neredzot spēli sakitīt +- ir vairāk kā smieklīgi un angažēti pie zaudētas spēles. Labāks par bertānu nav, par Timmu var ĻOOOTI pastrīdēties.

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:15, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Citu vārdā nerunāju un man nekas jauns nav jāsaprot, bet nu nav Kuksiks tik švaks kā viņu mēģina mālēt. Nu katrā ziņā neredzot spēli sakitīt +- ir vairāk kā smieklīgi un angažēti pie zaudētas spēles. Labāks par bertānu nav, par Timmu var ĻOOOTI pastrīdēties.
Nekas nav pret Kuksiku, bet nav viņš EL līmeņa spēlētājs un nebūs..un kur nu vēl 20 + minūtes...Šis +- to tikai kārtējo reizi apliecini..
Un pagaidām vēl krīt virs 50% metieni iekšā, taka kas vēl būs kad nekritīs...

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:19, pirms 10 gadiem
dziveirdzive rakstīja: LiveTV / WebPlayer ceturtais links ļoti labas kvalitātes !
Kvalitāte laba, komentētājs reti garlaicīgs. Laboral - CSKA punkts punktā, interesanta spēle
Dāvis uznāk uz minūti, dabon divas piezīmes un spēle beigusies. Adams tikmēr bombī

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:26, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Nekas nav pret Kuksiku, bet nav viņš EL līmeņa spēlētājs un nebūs..un kur nu vēl 20 + minūtes...Šis +- to tikai kārtējo reizi apliecini..
Un pagaidām vēl krīt virs 50% metieni iekšā, taka kas vēl būs kad nekritīs...
īsa atbilde ir, ka viņš tur šobrīd spēlē, bet tāds Timma nē Un diskutēt ko kas apliecina ir pilnīgi bezjēdzīgi

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:30, pirms 10 gadiem
Turklāt spēlē, kuru mēs abi noteikti neesam redzējuši. bezjēdzība kubā ir tagad skaitīt +-

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:32, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: īsa atbilde ir, ka viņš tur šobrīd spēlē, bet tāds Timma nē Un diskutēt ko kas apliecina ir pilnīgi bezjēdzīgi
īsa atbilde ir tā, ka viņš ir Bagija favorīts un tikai tāpēc paņēma, ne jau spēles pēc

Kuksiks var tikt spēlēt EL, ja viņu tikai pavelk, pats viņš nevar, tā ir realitātē un Bērtāns, Timma ir labāki par viņu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-05 23:33, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Turklāt spēlē, kuru mēs abi noteikti neesam redzējuši. bezjēdzība kubā ir tagad skaitīt +-
Iegādājies viasat vai Lattelekom sporta pakā interaktīvajā tv arī ir

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:33, pirms 10 gadiem
James sabojāja galotni,Adams monstruāls

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: īsa atbilde ir tā, ka viņš ir Bagija favorīts un tikai tāpēc paņēma, ne jau spēles pēc

Kuksiks var tikt spēlēt EL, ja viņu tikai pavelk, pats viņš nevar, tā ir realitātē un Bērtāns, Timma ir labāki par viņu
man ir Viasat, paldies par reklāmu neesmu tik aptracis, lai skatītos visas iespējamās spēles. Timma labāks tāpēc, ka Tev VEF brilles uz acīm. Pēc viņa ko dzenājas valensija, Bilbao, Kuxsa? kautkā nē un arī nākošgad spēlēs tepat Vefā un skaitītājs viņam tikšķ. Protams, ka Kuksiku velk Bagijs, bet nu jābūt kādam kurš cilvēku ar smagu traumu nepārmet pār bortu . vai viņš tur noturēsies ir atkarīgs no NN rezultātiem.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-05 23:44, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: īsa atbilde ir tā, ka viņš ir Bagija favorīts un tikai tāpēc paņēma, ne jau spēles pēc

Kuksiks var tikt spēlēt EL, ja viņu tikai pavelk, pats viņš nevar, tā ir realitātē un Bērtāns, Timma ir labāki par viņu
Realitāte ir tāda, ka Kuksiks savā īsajā pro karjerā ir spēlējis labākajās eiropas līgās un čempionātos. Bet Timma ir kapājies pa LBL.
Kuksiks salādēja 29 pts pret VEFu ar visu Timmu sastāvā un uzvarēja.
Ja Timma beidzot sāktu izmantot savu potenciālu, tad varēs teikt, ka viņs ir labāks. Bet pagaidām abi - Kuksiks ar Timmu lādē trīnīšus, tikai Kuksiks daudz produktīvāk to dara.

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:47, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Realitāte ir tāda, ka Kuksiks savā īsajā pro karjerā ir spēlējis labākajās eiropas līgās un čempionātos. Bet Timma ir kapājies pa LBL.
Kuksiks salādēja 29 pts pret VEFu ar visu Timmu sastāvā un uzvarēja.
Ja Timma beidzot sāktu izmantot savu potenciālu, tad varēs teikt, ka viņs ir labāks. Bet pagaidām abi - Kuksiks ar Timmu lādē trīnīšus, tikai Kuksiks daudz produktīvāk to dara.
precīzi manas domas

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:47, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: man ir Viasat, paldies par reklāmu neesmu tik aptracis, lai skatītos visas iespējamās spēles. Timma labāks tāpēc, ka Tev VEF brilles uz acīm. Pēc viņa ko dzenājas valensija, Bilbao, Kuxsa? kautkā nē un arī nākošgad spēlēs tepat Vefā un skaitītājs viņam tikšķ. Protams, ka Kuksiku velk Bagijs, bet nu jābūt kādam kurš cilvēku ar smagu traumu nepārmet pār bortu . vai viņš tur noturēsies ir atkarīgs no NN rezultātiem.
kāpēc visas iespējamās? Tā spēle ja nemaldos bija astoņos laikam...Timma labāks, jo ir atlētiskāks un spējīgs laukumā ir izdarīt vairāk nekā Kuksiks, Rihards skaitās snaiperis, bet visu savelkot kopā viņš nemet labāk par Timmu + Jānim ir daudz vairāk variantu spēlējot postā....Tas, ka viņš pieļauj iespēju spēlēt nākamsezon VEF ir tikai vārdi....Ja no malas skatāmies, tad ir reāla varbūtība, ka viņu tik tiešām skatās kādi EL klubi, jo tomēr viņam šī sezona ir padevusies

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:49, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Realitāte ir tāda, ka Kuksiks savā īsajā pro karjerā ir spēlējis labākajās eiropas līgās un čempionātos. Bet Timma ir kapājies pa LBL.
Kuksiks salādēja 29 pts pret VEFu ar visu Timmu sastāvā un uzvarēja.
Ja Timma beidzot sāktu izmantot savu potenciālu, tad varēs teikt, ka viņs ir labāks. Bet pagaidām abi - Kuksiks ar Timmu lādē trīnīšus, tikai Kuksiks daudz produktīvāk to dara.
Kopumā nē, abi ir nestabīli, abi var salādēt 6/6 kamēr otrajā spēlē 0/6 un ja Kuksikam neiet uzbrukums, tad viņš pazūd laukumā

Bet nu Kuksiks ir un būs tur tikai rezervists, nebūs savainojumu tā minūtes mazākas

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:49, pirms 10 gadiem
Make love not war
Rihardam normala spēle! Ceru,ka būs līdz izlasei formā

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:51, pirms 10 gadiem
skarabejs1 rakstīja: Make love not war
Rihardam normala spēle! Ceru,ka būs līdz izlasei formā
Nu tur starpsezona noteiks, paša ieguldītais darbs utt.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāpēc visas iespējamās? Tā spēle ja nemaldos bija astoņos laikam...Timma labāks, jo ir atlētiskāks un spējīgs laukumā ir izdarīt vairāk nekā Kuksiks, Rihards skaitās snaiperis, bet visu savelkot kopā viņš nemet labāk par Timmu + Jānims ir daudz vairāk variantu spēlējot postā....Tas, ka viņš pieļauj iespēju spēlēt nākamsezon VEF ir tikai vār
Nu c'mon, man ir dzīve, darbs, ģimene, utt, lai par pamatmērķi nostādītu TV vērošanu. Tiešām selektīvi izvēlos ko skatīties. nav NN spēle ar turkiem prioritāšu sarakstā. max uz 2 -3 stundām pasēžu netā, kur arī paralēli uzlieku kādu spēli, ja gribas, tas ir arī viss. Par tēmu: nu lūk, kad Timma spēlēs EL, tad arī parunāsim. Šobrīd tā nav un viss pārējais ir teorija

  +1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:53, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nu c'mon, man ir dzīve, darbs, ģimene, utt, lai par pamatmērķi nostādītu TV vērošanu. Tiešām selektīvi izvēlos ko skatīties. nav NN spēle ar turkiem prioritāšu sarakstā. max uz 2 -3 stundām pasēžu netā, kur arī paralēli uzlieku kādu spēli, ja gribas, tas ir arī viss. Par tēmu: nu lūk, kad Timma spēlēs EL, tad arī parunāsim. Šobrīd tā nav un viss pārējais ir teorija
Es jau nesaku, ka obligāti jāskatās

Spēlēt jau viņš var tur, bet izlasē Timma lielāku lomu spēlē un visticamāk arī spēlēs EČ...

Kuksiks ir labs spēlētājs tas jā, bet par Timmu labāks? Nesteigtos to teikt + Rihards ir vecāks, domāju ja Timma progresēs, tad mums var būt augsta līmeņa EL spēlētājs, tikai jāpieliek pie spēles izprašanas vairāk, piemēram, jāspēlē postā pret mazāku spēlētāju nevis trīņi jāmet utt.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-05 23:56, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nesaku, ka obligāti jāskatās

Spēlēt jau viņš var tur, bet izlasē Timma lielāku lomu spēlē un visticamāk arī spēlēs EČ...
Viņš nekādu lomu izlasē nav spēlējis pirms šī kval. turnīra. Kuksiks tomēr ir caur reālu EČ izmalies, ne tikai sitis vājas komandas

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nesaku, ka obligāti jāskatās

Spēlēt jau viņš var tur, bet izlasē Timma lielāku lomu spēlē un visticamāk arī spēlēs EČ...

Kuksiks ir labs spēlētājs tas jā, bet par Timmu labāks? Nesteigtos to teikt + Rihards ir vecāks, domāju ja Timma progresēs, tad mums var būt augsta līmeņa EL spēlētājs, tikai jāpieliek pie spēles izprašanas vairāk, piemēram, jāspēlē postā pret mazāku spēlētāju nevis trīņi jāmet utt.
Vispār es domāju, ka liekais šajā pozīcijā ir Meijeris, bet tas jau arī Bagija favorīts

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:01, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Vispār es domāju, ka liekais šajā pozīcijā ir Meijeris, bet tas jau arī Bagija favorīts
Pirmā lieta kurā tev piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:01, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Viņš nekādu lomu izlasē nav spēlējis pirms šī kval. turnīra. Kuksiks tomēr ir caur reālu EČ izmalies, ne tikai sitis vājas komandas
Abi jau spēlēs izlasē visticamāk, bet ja Kuksiks var tikai pavilkt pie Bagija, tad tas var radīt problēmas nākotnē....

Tas, ka Timma nav spēlējis EČ ir viens, bet tas, ka uz viņu daļēji jau kvalī balstījās spēle, ko pārņēma no BKV bija realitāte un domāju, ka EČ nekas diži savādāk nebūs, mans starta 5nieks:
Strēlnieks
Bertāns
Timma
Bērziņš
Zaķis (dēļ pašreizējā snieguma)

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:02, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Vispār es domāju, ka liekais šajā pozīcijā ir Meijeris, bet tas jau arī Bagija favorīts
Mejeris bet es arī reizēm kļūdos/pārrakstos

Viņš būs visticamāk tas 12tais spēlētājs, kurš epizodiski uzspēlēs vai paņems kā PF, tad gan iebrauks Bagijs auzās, lai gan postā viņu ir grūti apspēlēt, retā labā lieta viņa aizsardzībā

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:06, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nesaku, ka obligāti jāskatās

Spēlēt jau viņš var tur, bet izlasē Timma lielāku lomu spēlē un visticamāk arī spēlēs EČ...

Kuksiks ir labs spēlētājs tas jā, bet par Timmu labāks? Nesteigtos to teikt + Rihards ir vecāks, domāju ja Timma progresēs, tad mums var būt augsta līmeņa EL spēlētājs, tikai jāpieliek pie spēles izprašanas vairāk, piemēram, jāspēlē postā pret mazāku spēlētāju nevis trīņi jāmet utt.
Kuksiks viņa gados spēlēja kopā ar hardenu a timma ar zaķi

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:07, pirms 10 gadiem
Blūmam vispār minūtes ļoti mazas, lai gan saprotams jo tomēr priekšā Diamantidis un fiziski spēcīgākais Nelsons....

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:08, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Abi jau spēlēs izlasē visticamāk, bet ja Kuksiks var tikai pavilkt pie Bagija, tad tas var radīt problēmas nākotnē....

Tas, ka Timma nav spēlējis EČ ir viens, bet tas, ka uz viņu daļēji jau kvalī balstījās spēle, ko pārņēma no BKV bija realitāte un domāju, ka EČ nekas diži savādāk nebūs, mans starta 5nieks:
Strēlnieks
Bertāns
Timma
Bērziņš
Zaķis (dēļ pašreizējā snieguma)
Daudzmaz OK, ja neskaita, ka otru Bertānu un Porziņģi esi kur pazaudējis (, kas noteikti var spēlēt kā C labāk par Zaķi. ja spēlēs, t.i. Un tad vēl ir Blūms ar janičenoku kuri intervijās runā tā, itkā vieta izlasē ir garantēta. Nu neesmu pārliecināts, ka šamie tā uzreiz nāks no soliņa. Par trešo pozīciju : nu tur vispār būs skaidrs tikai tad, kad būs redzams kādā formā katrs rudenī būs. Un ne tikai par trešo.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:08, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kuksiks viņa gados spēlēja kopā ar hardenu a timma ar zaķi
Kāda starpība ar ko spēlēja? Galvenais, ko Timma iespēs piemēram līdz pašreizējam Kuksika vecumam tādā ziņā biju domājis

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:09, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kuksiks viņa gados spēlēja kopā ar hardenu a timma ar zaķi
tāds panākums
Labs

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:11, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: tāds panākums
Labs
tā ir reālāka pieredze kā spēlēt NBA vasaras līgās, drāftētam ar pēdējo nr, kad vairs nebija, ko ņemt tā gada nožēlojamā drāftā bez cerībām jebkad tur nokļūt

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:12, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Daudzmaz OK, ja neskaita, ka otru Bertānu un Porziņģi esi kur pazaudējis (, kas noteikti var spēlēt kā C labāk par Zaķi. ja spēlēs, t.i. Un tad vēl ir Blūms ar janičenoku kuri intervijās runā tā, itkā vieta izlasē ir garantēta. Nu neesmu pārliecināts, ka šamie tā uzreiz nāks no soliņa. Par trešo pozīciju : nu tur vispār būs skaidrs tikai tad, kad būs redzams kādā formā katrs rudenī būs. Un ne tikai par trešo.
Neesmu pazaudējis, abus nerakstīju, jo tomēr ir šaubas vai abi spēlēs izlasē Blūmam nav problēmu no soliņa nākt....Dāvja personā es redzu tieši to eksplozivitāti, kas ir vajadzīgs nākot no soliņa....Par Janičenoku nezinu...personīgi es neliktu pamatsastāvā, nu nav viņam tās pēdējās 2 sezonas diez ko labas...Lai gan domāju, ka pat varētu būt, ka Janičenoks netiks izlasē, tomēr daudz to konkurentu

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:14, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: tā ir reālāka pieredze kā spēlēt NBA vasaras līgās, drāftētam ar pēdējo nr, kad vairs nebija, ko ņemt tā gada nožēlojamā drāftā bez cerībām jebkad tur nokļūt
Reāli viņš atbrauca uz eiropu bez labas aizsardzības, bez normāla caurgājiens un tikai ar tŗīni, kuru iemest varēja no ieņemtas jau pozīcijas....Tomēr ja skatās tīri no aizsardzības attīstības, tad vasaras līga tam ir laba vieta

P.s. Mans viedoklis par Timmu ir tāds, ka jāsitās pa EL, NBA basis neder viņam

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Neesmu pazaudējis, abus nerakstīju, jo tomēr ir šaubas vai abi spēlēs izlasē Blūmam nav problēmu no soliņa nākt....Dāvja personā es redzu tieši to eksplozivitāti, kas ir vajadzīgs nākot no soliņa....Par Janičenoku nezinu...personīgi es neliktu pamatsastāvā, nu nav viņam tās pēdējās 2 sezonas diez ko labas...Lai gan domāju, ka pat varētu būt, ka Janičenoks netiks izlasē, tomēr daudz to konkurentu
Piekrītu lielos vilcienos, bet jāapzinās, ka izlasē valda diezgan izteikta ģedovšķina jeb pecking order. Sauc kā gribi. ja bagijs ar to spēj tikt galā, tad jau labi.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Reāli viņš atbrauca uz eiropu bez labas aizsardzības, bez normāla caurgājiens un tikai ar tŗīni, kuru iemest varēja no ieņemtas jau pozīcijas....Tomēr ja skatās tīri no aizsardzības attīstības, tad vasaras līga tam ir laba vieta

P.s. Mans viedoklis par Timmu ir tāds, ka jāsitās pa EL, NBA basis neder viņam
kas viņam liedza meklēt iespējas jau no Ventspils? Kā jau rakstīju, skaitītājs viņam pamatīgi tikšķ un jātiek tur kamēr tas ir aktuāli.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:16, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Piekrītu lielos vilcienos, bet jāapzinās, ka izlasē valda diezgan izteikta ģedovšķina jeb pecking order. Sauc kā gribi. ja bagijs ar to spēj tikt galā, tad jau labi.
Tas gan

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:19, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: kas viņam liedza meklēt iespējas jau no Ventspils? Kā jau rakstīju, skaitītājs viņam pamatīgi tikšķ un jātiek tur kamēr tas ir aktuāli.
Timmam vēl daudz laika ir līdz EL, jo tomēr viņā mierīgi var sākt EL spēlēt savos 26 - 27 gados, jau šosezon tika EK gaisotni apošņāt.....Daudz ko izteiks vai VEF pacels LBL un tiks EK, ja jā, tad pie labi novākta sastāva Timma varētu palikt, bet nu šogad domāju starpsezona būs notikumiem pilna

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Reāli viņš atbrauca uz eiropu bez labas aizsardzības, bez normāla caurgājiens un tikai ar tŗīni, kuru iemest varēja no ieņemtas jau pozīcijas....Tomēr ja skatās tīri no aizsardzības attīstības, tad vasaras līga tam ir laba vieta

P.s. Mans viedoklis par Timmu ir tāds, ka jāsitās pa EL, NBA basis neder viņam
Kurš tad mums LV ir tas baigais Defa guru, ka īpaši jānoliek Kuksiks? Visiem daudzmaz tās pašas problēmas, kas viņam: netikšana līdzi kājās, utt. Tadu Janičenoku taču VEF pēdējā spēlē vienkārši iz-a (sorry par izteicienu). Un somi sataisīja viņam trīs piezīmes.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:20, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: tā ir reālāka pieredze kā spēlēt NBA vasaras līgās, drāftētam ar pēdējo nr, kad vairs nebija, ko ņemt tā gada nožēlojamā drāftā bez cerībām jebkad tur nokļūt
Nu jav tu visu ko dara Kuksiks centies pārvērst par iespaidīgu
spēlē eirolīgā un spēlējis blakus Hardenam... atvaino bet tas ka Timma tika draftēts un spēlēja vasaras līgā neizklausās vismaz tik bēdīgi

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:25, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kurš tad mums LV ir tas baigais Defa guru, ka īpaši jānoliek Kuksiks? Visiem daudzmaz tās pašas problēmas, kas viņam: netikšana līdzi kājās, utt. Tadu Janičenoku taču VEF pēdējā spēlē vienkārši iz-a (sorry par izteicienu). Un somi sataisīja viņam trīs piezīmes.
Es jau nenolieku, tikai teicu, kāds viņš atbrauca no aizokeāna nesaku, ka tāds pats arī tagad ir

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:28, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Nu jav tu visu ko dara Kuksiks centies pārvērst par iespaidīgu
spēlē eirolīgā un spēlējis blakus Hardenam... atvaino bet tas ka Timma tika draftēts un spēlēja vasaras līgā neizklausās vismaz tik bēdīgi
man gan izklausās. Principā, ja es nomestu 20 gadus un atrastu, ka kāds šo pasākumu (aviobiletes, hoteli un ikdienas burgerus) apmaksātu, arī es varētu uzspēlēt Vasaras līgā un ierakstīt to CV . Tur, piedošanu, spēlē tāds skaits D līgas un vēl visādu spēlētāju, ka maz neliekas. Ne jau es lietoju argumentu, ka baigais sasniegums ir spēlēt blakus Hārdenam. bet nu tomēr, labs spēles laiks studentos ASV ir vērtīgāk par ņemšanos Lembuģijas sporta zālē

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nenolieku, tikai teicu, kāds viņš atbrauca no aizokeāna nesaku, ka tāds pats arī tagad ir
Pa lielam jau ir tāds pats, bet ka viņš kaut kā īpaši sliktā nozīmē izceltos defā uz pārējo LV spēlētāju fona arī neteiktu. NBA materiāls nav un nekad nav bijis. EL so so. Bet tādi jau gandrīz visi tie mūsējie ārējā līnijā. Dairis varbūt pēc attieksmes ir izņēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:39, pirms 10 gadiem
Timma būs izlasē, jo viņš var nospēlēt ļoti daudzpusīgi. Bet tādu punktu mašīnu kā Kuksiks arī vajag... Tādu kuram ir stabils 3pt, defā arī savas minūtes izvilks.

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:39, pirms 10 gadiem
Janičenokam un Blūmam noteikti jābūt izlasē. Protams, ar nosacījumu, ja labā formā...

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:41, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Pofig uz to NN! Galvenais, ka Kuksikam spēļu prakse.
Gribas jau arī, lai Bagijam trenera karjera sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 08:43, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Janičenoks ar Blūmu izlasei ir vajadzīgi it sevišķi tādos spiediena apstākļos, kad čempionāts notiek mājās. Tie ir tādi "Sandi Ozoliņi" basketbola variantā. Tādi killeri kā Janičenoks un Blūms arī sliktā formā noderēs, jo Janičenoks pie pilnām tribīnēm un spiediena apstākļos vienmēr ir juties ļoti labi un pat pie slikta kluba sezonas viņš vienmēr ir atvēries tieši tajā brīdī. Lai arī apbružājusies, tomēr kādu pieredzi izlasē joprojām vajag. Daudzi ieņirdza pagājušajā čempī par Armanda Šķēles paņemšanu uz Čempi, bet tieši viņš bija viens no atslēgas spēlētājiem izšķirošajā grupu turnīra spēlē pret Maķedoniju, kad lieliski tika galā ar viņu melno "fenerbache" saspēlnieku, kā arī pats salika svarīgos brīžos 8 punktus pēc kārtas ! Nepietiek vienmēr paņemt tikai tos it kā nomināli labākos. Tāds Porziņģis var elementāri pārdegt tādā čempī. Tas pats ar Dāvi Bertānu, Timmu, Siliņu utml. Veči ir vajadzīgi arī sūdīgākajā formā
Nav šaubu, ka Janičs ar Blūmu spēlēs izlasē. Es tikai nesaprotu, kā kādam var izlikties, ka viņus var nepaņemt.

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:44, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Timma būs izlasē, jo viņš var nospēlēt ļoti daudzpusīgi. Bet tādu punktu mašīnu kā Kuksiks arī vajag... Tādu kuram ir stabils 3pt, defā arī savas minūtes izvilks.
Nu, jā, tomēr Siliņš vēl nav tas līmenis. Paņemam Dāvi, Janičenoku klāt, un vieglā uzbrucēja pozīcija teicami nokomplektēta, pēc visiem mūsdienu standartiem. Turklāt gan Dāvis, gan Timma ir izmantojams arī 4.pozīcijā, atkarībā no situācijas.

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:45, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav šaubu, ka Janičs ar Blūmu spēlēs izlasē. Es tikai nesaprotu, kā kādam var izlikties, ka viņus var nepaņemt.
Ir jau tads tīņu loks, kas visur raksta, ka vajag vecos mest ārā. Tie paši katru gadu kauc, ka Masaļski vajag triekt ratā, un katru gadu attopas, ka bez Edgara nekur.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-06 09:14, pirms 10 gadiem
Kādā sakarā labdarības līnija? Pat žargonā, no kurienes tas nosaukums radies? Uz soda metienu līnijas stājas lai sodītu pretinieku par pārkāpumu, ar labdarību sportā neviens nenodarbojas.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 09:26, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav šaubu, ka Janičs ar Blūmu spēlēs izlasē. Es tikai nesaprotu, kā kādam var izlikties, ka viņus var nepaņemt.
Un, ja būs trauma arī ņemsi? Janičenoks šogad pēc traumas pilnīgi nekāds. Jāspēlē ir konkrētajā brīdī labākajiem un jābūt konkurencei, nevis garantētām vietām. Kāds jau arī joprojām domā, ka Kambala un KV arī obligāti jāņem. Viņiem pašiem noteikti tā liekas.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 09:37, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Un, ja būs trauma arī ņemsi? Janičenoks šogad pēc traumas pilnīgi nekāds. Jāspēlē ir konkrētajā brīdī labākajiem un jābūt konkurencei, nevis garantētām vietām. Kāds jau arī joprojām domā, ka Kambala un KV arī obligāti jāņem. Viņiem pašiem noteikti tā liekas.
To lai izlemj Bagatskis. Ja Janičenoks kaut uz 10 min var palīdzēt, kāpēc gan ne. Ja no tā izlases ķīmija uzlabojas.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 09:41, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Realitāte ir tāda, ka viens spēlētājs ir draftēts NBA un otrs ir deldējis solu eiropas kausa un ACB vidusmēra komandā- Valenciā, laukumā tiekot vidēji 0.5 min.Turpinājumā sēdējis Bagatska azotē eirokausa laikā Budivelnikā, izmests dēļ vājā snieguma. Nespēlējis ilgu laiku, paķerts VEFā, nospēlējis švaki, dabūjis traumu, atguvies, spēlējis LBL uz plauyoff robežas atrodošās Jēkabpils sastāvā un tad atkal paķerts Bagatska azotītē! Viss. Viens liels blats caur Bagatski un tas arī viss. NCCA viņš sevi lab pieteica, tika Valenciā, bet sasapņojās, ka viss aizies lieliski, bet netika laukumā un pelnīti, jo aizsardzība kā bija tā ir katastrofāla. Neuzskatu, ka beņķa deldēšana ACB vidusmēra komandā un pāris mēnešu uzkapāšana VEFā, kur var uzkapāt vienmēr kāds latvietis, un Bagatska paspārnē Budivelnikā un tagad NN ir kaut kas īpašas ievērības cienīgs. Un vispār muļķīgi būtu salīdzināt divu dažādu pozīciju spēlētājus. Timma ir jauns un vēl "pastulbs", ja tā var teikt, bet spēles ziņā šosezon viņš ir ļoti pielicis. Tāpat ir pieņēmies par 10 kg svarā, kā pats atzina, jo pie tā speciāli strādā, tai pat laikā nezaudējot ātruma īpašības. Viss potenciāls pamazām laužas uz āru. Ir skaidrs, ka Timma izlasē būs 100%, bet par Kuksiku to gan tik viennozīmīgi teikt nevar. Domāju, ja Bagatskis nebūtu treneri un viņa vietā būtu jebkurš cits, tad Kuksiks labākajā gadījumā tiktu iekļauts kandidātos. Nekas personīgs pret viņu, bet visi runā par viņa mūžīgo "mīlas saikni " ar Bagiju.
Par ko mēs runājam - viņi ir vienas pozīcijas spēlētāji. Protams, tad jākonstatē, kurā pozīcijā tavuprāt spēlē Timma bet mēs pamatā runājam par SF un pat PF, kur Bagijs Kuksiku bieži vien iespēlē īsajā variantā. Par citu salīdzinājumu. Kautvai trenēties ACB sistēmā ir produktīvāk, nekā spēlēt VEF vai ventiņos. Nu un , ka nodrāftēja ar pēdējo Nr. Kas tik tur kādreiz nav ticis nodrāftēts Tas viņam ko - palīdzējis tikt kādā normālā klubā? Varbūt pats negrib. Bet tas ir izniekots laiks. Tieši tāpat kā Bērziņa nedošānās uz Barselonu.

     [+] [-]

, 2015-03-06 09:47, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: To lai izlemj Bagatskis. Ja Janičenoks kaut uz 10 min var palīdzēt, kāpēc gan ne. Ja no tā izlases ķīmija uzlabojas.
Loģiski, ka Bagatskis Uz 10 min.? Nu tas ir tas jautājums, vai gatavs nākt no beņķa. Šobrīd viņam vajag visu puslaiku klai iesildītos

     [+] [-]

, 2015-03-06 10:50, pirms 10 gadiem
Redzēju Kuksika un Bertāna spēli. Kopsummā Kuksiks bija laukumā, kad 2.cet Fenerbahce veica lielo izrāvienu (pāris kļudas aizsardzībā arī uz paša Kuksika rēķina), tāpēc arī tāds (-) +/- rādītajā. Bet prieks par punktiem (snaipera statusu apliecināja)!
Bertānam vienkārsi spēle nesanāca piezīmju dēļ (divas no tam tiesneši paši sameklēja, pat Bertāns pats smīkņāja pēc tām) žēl, jo iesāka ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 12:54, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bērziņa barcelona bija Ģenerāļa Valtera uzpūsta pīle. Pirmkārt viņam piedāvāja spēlēt Barcas jauniešu sistēmā, respektīvi 3. pēc spēka Spānijas līgā..Sliktāks par Mejera variantu . Viņam bija visas iespējas VEFā un ir joprojām, tas, ka jaunībā netika ielikta pietiekama bāze kājām, un tagad iegūta nejauša trauma, nenozīmē, ka viņu VEFs kaut kā nebūt ir nogremdējis, vai pie tā vainojams. Traumu viņš varēja gūt arī tur. Mūžīgais mīts, ka citur vienmēr ir labāk, arī treniņi nez kādi neiedomājamie un šeit lauku līmenis, ir tukša muldēšana un nezināšana. Latvijas U-20 ar VEF treneri Kosuškinu sastāvā sasita spāņu jauniešus čempī, kur būtu spēlējis Bērziņš, ja būtu aizbraucis. Kur tad parādās tie Spānijas jauniešu labākie treniņapstākļi un nez kādi vēl brīnumi, ja latvieši ar savu švako trenēšanos valmierā utml ar latviešu treneriem sasita krutos spāņus? Tas, ka viņi sasniedz labākus panākumus vēlāk ir viņu mentalitātes un uzvarētāju rakstura dēļ, nevis kaut kādu mistisku treniņu dēļ..
P.s. Pirmā dzirdēšana, ka Kuksiku iespēlē pa PF Atceros tādus izmisma gājienus, bet norma tā pavisam noteikti nav. Viņš ir tipisks SG, SF. Vairāk SG šūters. Arī izlasē paskatoties čempionāta video, var redzēt, ka saspēlnieks Strēlnieks, pa 2. nr iet Kuksiks, pa SF Janičenoks, + Bērzs, Šeļakovs. Kur tur PF ?
Ir spēlējis kā PF. Kā jau teicu pie Bagija īsā sastāva. Citādi - stabils SF, kas dzīvojas stūrī, kur Tu tur viņam SG redzi. Nezinu. nepiekrītu par iespēj;ām atīsties LV sistēmā. Jā jaunieši ir labi un tad viņi pēķšņi kaut kur pazūd. Desmitiem šādu gadījumu. Un ir jātiecas uz augstāl lietām, nevis justies kā karalim sūnu ciemā. Un ir svarīgi būt projām, lai būtu citā vidē, nevis vakaros tusētos Vecrīgā vai pie spēļu automāta. Kamēr tāds VEF katru gadu skaitīs budžetu par jaunu, pētīs kur spēlēt un kur nē, tikmēr nekāda attīstība nav iespējama. Un kurus tad īsos treneru kursus Kosušķins ir pabeidzis? Autoritāte, b..n.

     [+] [-]

, 2015-03-06 13:01, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Ir spēlējis kā PF. Kā jau teicu pie Bagija īsā sastāva. Citādi - stabils SF, kas dzīvojas stūrī, kur Tu tur viņam SG redzi. Nezinu. nepiekrītu par iespēj;ām atīsties LV sistēmā. Jā jaunieši ir labi un tad viņi pēķšņi kaut kur pazūd. Desmitiem šādu gadījumu. Un ir jātiecas uz augstāl lietām, nevis justies kā karalim sūnu ciemā. Un ir svarīgi būt projām, lai būtu citā vidē, nevis vakaros tusētos Vecrīgā vai pie spēļu automāta. Kamēr tāds VEF katru gadu skaitīs budžetu par jaunu, pētīs kur spēlēt un kur nē, tikmēr nekāda attīstība nav iespējama. Un kurus tad īsos treneru kursus Kosušķins ir pabeidzis? Autoritāte, b..n.
Pazūd jau tikai pašu pēc, ja tev būs galva uz pleciem, tad jaunais basketbolists mierīgi var attīstīties un kādu laiku spēlēt tepat....Tas pats Jakovičs, gada laikā no LBL un BBL pacēlās uz EK un VTB, kur visā visumā aizvada ļoti labu sezonu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 13:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pazūd jau tikai pašu pēc, ja tev būs galva uz pleciem, tad jaunais basketbolists mierīgi var attīstīties un kādu laiku spēlēt tepat....Tas pats Jakovičs, gada laikā no LBL un BBL pacēlās uz EK un VTB, kur visā visumā aizvada ļoti labu sezonu....
Nu bet tas tā notiek reti. Tāpēc jau rakstīju par nepieciešamību mainīt vidi. Citādi tā basketbolistu brīvā laika pavadīšanas kultūra nav diži mainījusies. nav vienkārši kliedzošu skandālu. tas pats Žvīgurs regulāri Rīgā sēdēja un paslepus koda dažā labā krogā, kad vēl nebija ne tuvu 18.

     [+] [-]

, 2015-03-06 13:17, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāda di*ā starpība kursiem, vai ne kursiem, ja viņš sasniedz ar komandu sudraba medaļas? Nē nu jā, ok kursi laikam būtu palīdzējuši dabūt zeltu, tā laikam sanāk...Par to allaž ir runāts, ka jauniešu treneri ir lieliski un arī treniņu apstākļi eirokausa komandā ir ideāli...Tu domā, ka Bērziņam, ja arī viņš tiktu mistiski līdz Barcas lielajai komandai priekšā tur nebūtu divreiz labāki, jaudīgāki melņi? Katram ir jāizcīna sava vieta. Domā tur kāds auklētos ar jauno latvieti? Viņš spēlētu tajā 3., 2. līgā varbūt līdz 24 gadiem, ja nemetīs pa 30 pts spēlē, tad arī netiks ne tuvumā lielajai komandai. Un nav ko runāt par kaut kādu jauno gremdēšanu Latvijā, VEFā...Ja tu neesi gatavs izkonkurēt Eirokausa komandā trešās šķira melno, kas par tevi ir galvas tiesu labāks, tad neviens jau nav vainīgs. Pasečnikam iespējas tiek dotas neskaitāmi. Viņš ir tāds prospekts. Ar viņu strādā individuāli. Bet tikai šosezon viņš ir sapratis, ka jāstrādā ir papildus arī pašam ārpus oficiālajiem treniņiem, lai kko sasniegtu. Viss ir atkarīgs no tevis paša. Neviens neko nedāvinās. Paskaties cik neveiksmīgu piemēru ir tajā zelta bedrē - ārzemēs! Tāds jauniešu izlašu prospekts kā Dukulis, Brēmers, Kārlis, Kalve utml. Visi laimi meklē ārzemēs, NCAA utml, bet kā redzams nekas nav sanācis. Bet tu taču saki pretējo, bez maz vai - mūciet prom no Latvijas, visur citur viss ir labāk un tur jūs augsiet un eirolīgā vieta garantēta. Apmēram no sērijas autoplacī - nopuvusi mašīna, bet pārdevējs - TIKKO no Vācijas
Bertāns savu iespēju gadīja un sagaidīja, izgāja cauri tādam trenerim kā Kurtinaitis un paskaties kur viņš ir tagad? Rezultatīvākais jau 2. sezonu Bilbao sastāvā...manuprāt, komentāri lieki. Nav tādas vienas formulas, ka vot tur ir labais, te ir lauki..
Liecies mierā, tur paldies var pateikt viņu sporta skolu treneriem, ne tik ļoti Kosušķinam. Jā es uzskatu ,ka, lai kautko sasniegtu, tad ir jāmūk projām. Un tieši vides maiņas dēļ, ko jau pieminēju.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 13:28, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Liecies mierā, tur paldies var pateikt viņu sporta skolu treneriem, ne tik ļoti Kosušķinam. Jā es uzskatu ,ka, lai kautko sasniegtu, tad ir jāmūk projām. Un tieši vides maiņas dēļ, ko jau pieminēju.
Nav nekur jāmūks projām, tie ir maldīgi uzskati....Tepat ir viss nepieciešamais, lai labus pamatus ieliktu savai karjerai, vides maiņa nekā nepalīdzēs ja TU nevēlēsies strādāt + ārzemēs no tevis uzreiz prasīs rezultātu un konkurēt ar vietējiem kadriem tur ir ļoti grūti, tas pats Mejera gadījums, kad VEF viņu izvilka no Spānijas 2.līgas, realitātē tas jaunais vairāk sitīsies pa zemākajām līgām kamēr strādājot viņš var augstākā līmenī spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 13:36, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāda di*ā starpība kursiem, vai ne kursiem, ja viņš sasniedz ar komandu sudraba medaļas? Nē nu jā, ok kursi laikam būtu palīdzējuši dabūt zeltu, tā laikam sanāk...Par to allaž ir runāts, ka jauniešu treneri ir lieliski un arī treniņu apstākļi eirokausa komandā ir ideāli...Tu domā, ka Bērziņam, ja arī viņš tiktu mistiski līdz Barcas lielajai komandai priekšā tur nebūtu divreiz labāki, jaudīgāki melņi? Katram ir jāizcīna sava vieta. Domā tur kāds auklētos ar jauno latvieti? Viņš spēlētu tajā 3., 2. līgā varbūt līdz 24 gadiem, ja nemetīs pa 30 pts spēlē, tad arī netiks ne tuvumā lielajai komandai. Un nav ko runāt par kaut kādu jauno gremdēšanu Latvijā, VEFā...Ja tu neesi gatavs izkonkurēt Eirokausa komandā trešās šķira melno, kas par tevi ir galvas tiesu labāks, tad neviens jau nav vainīgs. Pasečnikam iespējas tiek dotas neskaitāmi. Viņš ir tāds prospekts. Ar viņu strādā individuāli. Bet tikai šosezon viņš ir sapratis, ka jāstrādā ir papildus arī pašam ārpus oficiālajiem treniņiem, lai kko sasniegtu. Viss ir atkarīgs no tevis paša. Neviens neko nedāvinās. Paskaties cik neveiksmīgu piemēru ir tajā zelta bedrē - ārzemēs! Tāds jauniešu izlašu prospekts kā Dukulis, Brēmers, Kārlis, Kalve utml. Visi laimi meklē ārzemēs, NCAA utml, bet kā redzams nekas nav sanācis. Bet tu taču saki pretējo, bez maz vai - mūciet prom no Latvijas, visur citur viss ir labāk un tur jūs augsiet un eirolīgā vieta garantēta. Apmēram no sērijas autoplacī - nopuvusi mašīna, bet pārdevējs - TIKKO no Vācijas
Bertāns savu iespēju gadīja un sagaidīja, izgāja cauri tādam trenerim kā Kurtinaitis un paskaties kur viņš ir tagad? Rezultatīvākais jau 2. sezonu Bilbao sastāvā...manuprāt, komentāri lieki. Nav tādas vienas formulas, ka vot tur ir labais, te ir lauki..
Nu pag bertānam deva iespeeju,jo bija traumas, dukulim un Breemeram buus izgliitiiba, bet ja Vefaa nesanaak Berzinjam, tad ar pliku videejo vari slauciit d.. citiem. NCAA ir laba vieta. Citur braucot vari vairaak pieveersties basketam, nevis nakts uzdziivei,jo ar draugiem gribas pa vieteejo pilseetu padzert. Labaak ir braukt prom, kaa Porziņģis, Bertāns, Siliņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 14:28, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bērziņa barcelona bija Ģenerāļa Valtera uzpūsta pīle. Pirmkārt viņam piedāvāja spēlēt Barcas jauniešu sistēmā, respektīvi 3. pēc spēka Spānijas līgā..Sliktāks par Mejera variantu . Viņam bija visas iespējas VEFā un ir joprojām, tas, ka jaunībā netika ielikta pietiekama bāze kājām, un tagad iegūta nejauša trauma, nenozīmē, ka viņu VEFs kaut kā nebūt ir nogremdējis, vai pie tā vainojams. Traumu viņš varēja gūt arī tur. Mūžīgais mīts, ka citur vienmēr ir labāk, arī treniņi nez kādi neiedomājamie un šeit lauku līmenis, ir tukša muldēšana un nezināšana. Latvijas U-20 ar VEF treneri Kosuškinu sastāvā sasita spāņu jauniešus čempī, kur būtu spēlējis Bērziņš, ja būtu aizbraucis. Kur tad parādās tie Spānijas jauniešu labākie treniņapstākļi un nez kādi vēl brīnumi, ja latvieši ar savu švako trenēšanos valmierā utml ar latviešu treneriem sasita krutos spāņus? Tas, ka viņi sasniedz labākus panākumus vēlāk ir viņu mentalitātes un uzvarētāju rakstura dēļ, nevis kaut kādu mistisku treniņu dēļ..
P.s. Pirmā dzirdēšana, ka Kuksiku iespēlē pa PF Atceros tādus izmisma gājienus, bet norma tā pavisam noteikti nav. Viņš ir tipisks SG, SF. Vairāk SG šūters. Arī izlasē paskatoties čempionāta video, var redzēt, ka saspēlnieks Strēlnieks, pa 2. nr iet Kuksiks, pa SF Janičenoks, + Bērzs, Šeļakovs. Kur tur PF ?
Drīzāk eirolīgas komandas dod to pienesumu izlasēm. Ja tev ir eirolīgas blice, tad tas nozīmē ka jaunie talanti tiks piesaistīti klubam un progresēs līdz tiks līdz augšai. Tāda arī ir tā būtiskākā atšķirība starp Latviju un, piemēram, Spāniju...

     [+] [-]

, 2015-03-06 15:56, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tāds Dāvis arī Latvijā ASK juniorā un ASK lielajā komandā īsu brīdi kad uzspēlēja, viņš jau tad nebija nekāds tusētājs un nekad nav bijis. Neba jau dēļ aizbraukšanas uz citu vidi viņš turpināja progresu. Kaut kāds pilnīgs sviests. Ok, ja tu brauc uz Olimpiju, partizan, kas ir viņu tiešā maizīte - audzināt jaunos eiropas talantus, tad jā, tur tiešām var teikt, ja tevi paaicina, tad jātinās prom, un tur būs viennozīmīgi labāk kā kkādā VEFā, bet par citām vietām...Pilnīgs buļla sūds. Un par mistisko vides maiņu uz labāku arī var tikai iesmiet. Viss ir atkarīgs no tava rakstura un gribas, protams, arī veiksmes traumu sakarā utml. Paskaties uz Kambalu - viņš aizbrauca uz NCAA, dzīvojā tur ciematiņā, kur nebija nekādu iespēju izklaidēm, bet viņš tāpat tās atrada un sūdus vārīja. Tas, ka tu aizbrauksi kaut vai un dzīvosi klosterī, nenozīmēs automātiski, ka kļūsi par svēto. Viss ir atkarīgs no tevis paša. Neviens tev neliek Rīgā iet un kost, bet ja pats to gribi tad darīsi to vienalga, Rīgā, Liepājā, Madridē, vai Milānā...Domā, viņam tur nebūs draugi, komandas biedri nebūs draugi? Paskaties Rīgā, kā Dinamo leģionāri, kā VEF leģionāri Pienā, Madhousā, Coyotos u.c. mauc iekšā savā starpā. Domā viņi te atbrauc dzīvot pēc korāna likumiem? Uzvelk, ka runā pilnīga muļķības izejot no kaut kādiem sabiedrībā izveidojušamies stereotipiem....
Protams, ka no paša ir viss atkarīgs. Un no ķermeņa stipruma. Tuseetaaju paaudze to apliecinaaja, ka visur var uzrikot pat ugunskuru. Bertaana raksturs jau ir vairaak Dainja nopelns nekaa basketbola skolas vai kas cits. Un ne tikai tie labaakie speleetaaji ir pareizie, kaa Parsons teica, ka Hardens noplosaas klubaa liidz 5 riitaa vakaraa speele Hardens iemet 30 pt un tusee taalaak. Patiesiibaa nonakam pie secinajuma, ka neko nevar zinaat. Un nav viena formula, kaa kluut labaakajam.