Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

Jānis Timma pievienojas BK "Ventspils"

Jānis Timma pievienojas BK "Ventspils"
Jānis Timma
Foto: FIBA Europe

Basketbola kluba „Ventspils” komandu papildinājis vien no Latvijas jauniešu basketbola izlases līderiem Jānis Timma. Divdesmit gadus vecais krāslavietis savai jaunajai komandai pievienosies jau tuvākā laikā un uzsāks kopīgos treniņus.

Pagājušajā sezonā Timma pārstāvēja citu Kurzemes klubu - BK „Liepājas Lauvas”. Komandas sastāvā viņš aizvadīja 31 spēli, vidēji laukumā pavadot 27,3 minūtes, gūstot 13,8 punktus, izcīnot 5,9 atlekušās bumbas un 1,8 reizes rezultatīvi asistējot.

Jānis Timma kopš 16 gadu vecuma ir iekļuvis Latvijas basketbola izlases sastāvā un pārstāvējis Latviju Eiropas un Pasaules čempionātos savā vecuma grupā.

Pagājušajā vasarā Jānis Timma kopā ar Latvijas U19 izlasi piedalījās Pasaules čempionātā, aizvadot astoņas spēles, vidēji laukumā pavadot 28,8 minūtes, gūstot 11,3 punktus, izcīnot 5 atlekušās bumbas un 2 reizes rezultatīvi asistējot. Šajā vasarā, nesen notikušajā Eiropas čempionātā basketbolā U20 vīriešiem sava jaunā galvenā trenera Roberta Štelmahera vadībā, Jānis Timma kopā ar Latvijas izlasi izcīnīja augsto 6. vietu. Kopumā Timma čempionātā aizvadīja astoņas spēles, laukumā vidēji pavadot 30,8 minūtes, gūstot 14,3 punktus, izcīnot 5,6 atlekušās bumbas un 2,3 reizes rezultatīvi asistējot.

Basketbola kluba „Ventspils” galvenais treneris Roberts Štelmahers: „Jānis ir aizvadījis lielisku gadu Liepājā, jo ir ļoti progresēji kā spēlētājs gan taktiskā , gan meistarības ziņā. Uzskatu, ka ir daudz ieguvis individuāli kā spēlētājs. Priecē, ka Jānis ir iemācījies iekļauties sastāvā un kļuvis par komandas spēlētāju, palīdzot citiem komandas biedriem. Tomēr brīžos, kad komandā kādam jāuzņemas līdera loma, Jānis no tās nebaidās un kļūst par neatsveramu komandas vilcējspēku. Turpināsim darbu arī Ventspilī un palīdzēsim ne tikai Jānim, bet arī citiem jauniem komandas basketbolistiem izaugt par meistarīgiem spēlētājiem. Domāju, ka mums visiem priekša ļoti auglīga basketbola sezona.”

Basketbola kluba „Ventspils” komanda gatavošanos jaunajai sezonai uzsāks jau šodien, 1. augustā. Komandas sastāvu veidos: Dāvis Lejasmeiers, Dāvis, Čoders, Donalds Sims, Akselis Vairogs, Toms Leimanis, Mārtiņš Laksa, Jānis Timma, Ervīns Jonāts, Artūrs Bērziņš, Mārtiņš Meiers, Ronalds Zaķis, Andrejs Gražulis, Iļja Gromovs un Uģis Pinete. Robertam Štelmaheram asistēs ventspilnieks un Latvijas U16 izlases galvenais treneris Gints Fogels. Tuvākā laikā iespējami vēl kādi komandas papildinājumi.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-01 12:37, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ārprāts, viņš grib norakt karjeru?
karjeru viņš noraktu, ja aizietu uz nēģerkomandu vef. Ventspils ir ļoti laba izvēle jaunajiem un talantīgajiem LV spēlētājiem. Paskat, VEF pagājšsezon piesaistīja sev Kaufmani. Un priekškam? App.ist spēlētāju, izčakarēt sezonu? Kam VEFam tādā gadījumā Kaufmanis bija vajadzīgs? Un te nav runa par vienu Kaufmani, bet gan par visiem jaunajiem, kas tur taisās pavadīt kaut sezonu. VEF noteikti nav komanda, kurā jaunie spēlētāji var progresēt, tā kā pašsaprotama izvēle par labu BKV. + ja komandai ir tik labs treneris, tad izvēle ir vēl vieglāka.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-01 12:38, pirms 12 gadiem
Ventspils nakamais upuris.....nabadzins .bija perspektiva ,tagad skaidrs

  -4 [+] [-]

, 2012-08-01 12:41, pirms 12 gadiem
Timma: All team, not one I 2010.g intervija

     [+] [-]

, 2012-08-01 12:41, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Runā, ka Jēkabpilī komandā ir taisīta vienai sezonai (pirms 2013.g pašvaldību vēlēšanām), bet Ventspilī jums var nepatikt Lembergs, bet spēlētājiem vienmēr stabili un laikus izmaksā algas.
esi tur spelejis ka runa par laicigi izmaksatam algam????? algas kavejusas ir pat 4menesi

     [+] [-]

, 2012-08-01 12:46, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Kāpēc viņš nebrauc uz ārzemēm ?! Tāds talants čalim,nevajadzētu sēdēt Latvijā,kaut vai uz to pašu NCAA...
es domāju, ka viņš gribētu NCAA, bet lai tur tikt un dzīvot finansiālajiem līdzēkļiem jābūt tīri normā.

     [+] [-]

, 2012-08-01 12:48, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 5 leģionārus, no kuriem 1 ir olimpiādes dalībnieks, viens ir ACB spēlētājs, nevis kaut kādi pilnīgi melnie studenti 20-23 gadus veci.
Pajāt, tāpat vafeles ir pensionāru klubs un leģionāru fabrika – jaunajiem un talantīgajiem LV spēlētājiem tur nav ko darīt..

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 12:49, pirms 12 gadiem
everyfast rakstīja: es domāju, ka viņš gribētu NCAA, bet lai tur tikt un dzīvot finansiālajiem līdzēkļiem jābūt tīri normā.
NCAA viņš nu nekādi nevar spēlēt, jo viņš jau ir spēlējis PRO komandā un saņēmis naudu par to

  -4 [+] [-]

, 2012-08-01 12:52, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: karjeru viņš noraktu, ja aizietu uz nēģerkomandu vef. Ventspils ir ļoti laba izvēle jaunajiem un talantīgajiem LV spēlētājiem. Paskat, VEF pagājšsezon piesaistīja sev Kaufmani. Un priekškam? App.ist spēlētāju, izčakarēt sezonu? Kam VEFam tādā gadījumā Kaufmanis bija vajadzīgs? Un te nav runa par vienu Kaufmani, bet gan par visiem jaunajiem, kas tur taisās pavadīt kaut sezonu. VEF noteikti nav komanda, kurā jaunie spēlētāji var progresēt, tā kā pašsaprotama izvēle par labu BKV. + ja komandai ir tik labs treneris, tad izvēle ir vēl vieglāka.
Īstenībā piesaistīja pirms 1,5 sezonām. Protams, ka vef timmam nav vietas, jo ir labāki spēlētāji un līmenis par augstu, bet varianti ir notiekti labāki kaut kur Eiropā nekā sēdēt aiz asv studentu mugurām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 13:11, pirms 12 gadiem
gribetu redzet BKV Daargo. Domaju ka vins ir materiaals kads ir vajadzigs.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-01 13:14, pirms 12 gadiem
rudzha1 rakstīja: Aizmirsi piebilst BK Jēkabpils. Tur arī nevar zināt,kādus fruktus vēl savāks!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 13:15, pirms 12 gadiem
Rafaello rakstīja: Nu Ventspils tomēr no Krāslavas ir ļoti tālu - savi 400 km, tā, ka var uzskatīt, ka čalis tomēr spēlē ārzemēs (Vpilī tak ir arī cita laika josla un cita nauda).
Bet, ja nopietni, daudzi eksperti ir šokā, ka tika noraidīts daudzsološais Jēpils piedāvājums, jo izskanēja pat tāds info, ka Jpils spēlētājiem došot pat savus auto un 5l beņas dienā, kā arī biznesa pusdienu piedāvājums. Tomēr arī krietni tuvāk mājām tad Jānis būtu. Bet nu to, vai lēmums bija kļūdains, parādīs sezona.
Jēkabpils daudzsološais piedāvājums

  +9 [+] [-]

, 2012-08-01 13:18, pirms 12 gadiem
Piekrītu, šobrīd arī mani neapmierina VEF komplektācija, ir tikai 4 latvieši. jau 5 leģionāri. Vēl vienu paņemt var, bet ja VEFs nedomā parakstīt S.Valteru, un Bērzu, un viņu vietā ņemt ārzemniekus, tad pardon ardon misjē, tāds klubs man nebūs vajadzīgs. brīžiem izskatās, ka VEF vadībā domā ar dir.su, jo ja tā būs, tad tā jau svilpojošais vējš tribīnēs pūtīs vēl stiprāk, un 10 ultras varēs dziedāt, plus vēl daži Janičnoka un Bertāna radinieki aplaudēt.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-01 13:23, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: karjeru viņš noraktu, ja aizietu uz nēģerkomandu vef. Ventspils ir ļoti laba izvēle jaunajiem un talantīgajiem LV spēlētājiem. Paskat, VEF pagājšsezon piesaistīja sev Kaufmani. Un priekškam? App.ist spēlētāju, izčakarēt sezonu? Kam VEFam tādā gadījumā Kaufmanis bija vajadzīgs? Un te nav runa par vienu Kaufmani, bet gan par visiem jaunajiem, kas tur taisās pavadīt kaut sezonu. VEF noteikti nav komanda, kurā jaunie spēlētāji var progresēt, tā kā pašsaprotama izvēle par labu BKV. + ja komandai ir tik labs treneris, tad izvēle ir vēl vieglāka.
aizmirsi vēl bērziņu jaunāko.....

     [+] [-]

, 2012-08-01 13:25, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: karjeru viņš noraktu, ja aizietu uz nēģerkomandu vef. Ventspils ir ļoti laba izvēle jaunajiem un talantīgajiem LV spēlētājiem. Paskat, VEF pagājšsezon piesaistīja sev Kaufmani. Un priekškam? App.ist spēlētāju, izčakarēt sezonu? Kam VEFam tādā gadījumā Kaufmanis bija vajadzīgs? Un te nav runa par vienu Kaufmani, bet gan par visiem jaunajiem, kas tur taisās pavadīt kaut sezonu. VEF noteikti nav komanda, kurā jaunie spēlētāji var progresēt, tā kā pašsaprotama izvēle par labu BKV. + ja komandai ir tik labs treneris, tad izvēle ir vēl vieglāka.
Nu Kaufmanis ir cits stāsts, ja cilvēks sevi neparāda treniņos un spēlēs atvēlētajā laikā, tad nekā no viņa nav un nebūs. Kāpēc trenerim būu jālaiž spēlēt, ja viņš redz, ka tur nekas nenāk āŗā, ka Valmieras starting five ir griesti? Ne velti par talantu var uzskatīt Bertānu, deldēja deldēja solu pie Butauta ASK laikā, un kad radās iespēja tad to izmantoja, aizgāja pie Kurtinaiša, arī visi teica, nu Bertāns deldēs beņķi, kā vietā tad viņš spēlēs? Bet hu.i, viņš Kurtinaitim sevi pierādīja, izmantoja savas iespējas un nu ir VEF viens no līderiem. Laksa Mārtiņš VEFā savā atvēlētajā laikā sevi pierādīja un bija, ja nemaldos rezultatīvākais LBL VEF sastāvā. Kas viņš bija ventspilī?
Ir jau atšķirība no spēlētājiem, vai tie māk tajā mazajā laikā sevi pierādīt, ja nemāk, tad no viņa nekad arī nekas nebūs. Atceros Dāvis Bertāns ASK sastāvā, kad viss bruka tika laists pret Rytas ārā, likās , jebal kas tas tagad būs, bet iznāca un ielika uzreiz trīni, noslaucīja Petraviču aizsardzībā, vot ar tādu pārliecību ir jānāk laukumā savā dotajā momentā, un lūk kur Bertāns jau spēlē Eirolīgā. Saproti !

  +2 [+] [-]

, 2012-08-01 13:27, pirms 12 gadiem
stuba rakstīja: aizmirsi vēl bērziņu jaunāko.....
Bertānam jau pie Butauta ASK arī noveicās tikt uz laukuma tikai pateicoties daudzajām traumām, tā būtu turpinājis padot dvieļus...

  -2 [+] [-]

, 2012-08-01 14:08, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bertānam jau pie Butauta ASK arī noveicās tikt uz laukuma tikai pateicoties daudzajām traumām, tā būtu turpinājis padot dvieļus...
Nu, bet līdz tam viņam bija priekšā Valters (ask līderis) un ārzemnieks, kāpēc būtu jālaiž laukumā?

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 15:50, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: NCAA viņš nu nekādi nevar spēlēt, jo viņš jau ir spēlējis PRO komandā un saņēmis naudu par to
Protams ka NCAA nevares spēlet jo spēlejis PRO komandā.Bet ja ar nebūtu spēlējis PRO komandā neviena NCAA laba limena komanda vinu nenemtu.
Vins tak riktigs lašariks mācību ziņa.Nebūtu ''zilais'' Šneps vinam caur LBS izkārtojis atbrivojumu kā Latvijas pieaugošo izlases kandidātam viņs to 49.vsk nebūtu pabeidzis.Spēletajs jau labs priekš mūsu sētas līmenim,bet glupš bez gala....

  +4 [+] [-]

, 2012-08-01 16:19, pirms 12 gadiem
oo super !! LAI VEICAS JĀNIM JAUNAJĀ KLUBĀ!!

  +3 [+] [-]

, 2012-08-01 16:27, pirms 12 gadiem
stuba rakstīja: Jēkabpils daudzsološais piedāvājums
Ja godīgi, visvairāk mani interesē, kas ir Jēkabpils "Ross Akmens", nu dikti līdzīgi scenāriji...
Par Timmu - ļoti loģiska izvēle, īpaši pēc U-20 pie Štelmahera. Turklāt izskatās, ka Aivaram tiešām bišķi taupības režīms būs ieslēdzies un melnie pseidomonstri būs retāki šosezon. Tāpat Robis, vienojoties ar BKV, gan jau būs atrunājis iespēju darīt to, ko vislabāk ir piešāvies - proti, junioru vecuma spēlētāju attīstīstīšanu (kā Perlās), tā ka - Jankam vismaz iespēja būs.
P.s. - te bieži cilāts tāds uzvārds kā Bertāns, kā nu viņš monstrāli ienācis vefā, bet - pirms Kurtinaiša viņš tieši BKV izgāja to skoliņu, ko ne katram, jeb viņa vecumā tikai ļoti retajam izdodas - uz savas ādas un pilnu atbildību nospēlēt gan Eirokausos, gan LBL finālos, kur tevi dauza no visām pusēm un neder nekāda atruna, ka tev viss vēl tik gaidāms... Ja godīgi, pēc tā Galvanovska BKV projekta vairs Latvijā jaunajiem tāda iespēja vairs nav bijusi...

  +3 [+] [-]

, 2012-08-01 16:44, pirms 12 gadiem
Džeina rakstīja: Protams ka NCAA nevares spēlet jo spēlejis PRO komandā.Bet ja ar nebūtu spēlējis PRO komandā neviena NCAA laba limena komanda vinu nenemtu.
Vins tak riktigs lašariks mācību ziņa.Nebūtu ''zilais'' Šneps vinam caur LBS izkārtojis atbrivojumu kā Latvijas pieaugošo izlases kandidātam viņs to 49.vsk nebūtu pabeidzis.Spēletajs jau labs priekš mūsu sētas līmenim,bet glupš bez gala....
Izlasot komentāru, ir redzams tavs izglītības un neizglītības līmenis! Jānis, laikam, kādreiz ir iz.....tevi, ka esi tik dusmīga!

  +6 [+] [-]

, 2012-08-01 16:55, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu Kaufmanis ir cits stāsts, ja cilvēks sevi neparāda treniņos un spēlēs atvēlētajā laikā, tad nekā no viņa nav un nebūs. Kāpēc trenerim būu jālaiž spēlēt, ja viņš redz, ka tur nekas nenāk āŗā, ka Valmieras starting five ir griesti? Ne velti par talantu var uzskatīt Bertānu, deldēja deldēja solu pie Butauta ASK laikā, un kad radās iespēja tad to izmantoja, aizgāja pie Kurtinaiša, arī visi teica, nu Bertāns deldēs beņķi, kā vietā tad viņš spēlēs? Bet hu.i, viņš Kurtinaitim sevi pierādīja, izmantoja savas iespējas un nu ir VEF viens no līderiem. Laksa Mārtiņš VEFā savā atvēlētajā laikā sevi pierādīja un bija, ja nemaldos rezultatīvākais LBL VEF sastāvā. Kas viņš bija ventspilī?
Ir jau atšķirība no spēlētājiem, vai tie māk tajā mazajā laikā sevi pierādīt, ja nemāk, tad no viņa nekad arī nekas nebūs. Atceros Dāvis Bertāns ASK sastāvā, kad viss bruka tika laists pret Rytas ārā, likās , jebal kas tas tagad būs, bet iznāca un ielika uzreiz trīni, noslaucīja Petraviču aizsardzībā, vot ar tādu pārliecību ir jānāk laukumā savā dotajā momentā, un lūk kur Bertāns jau spēlē Eirolīgā. Saproti !
pa visiem ASK un VEF gadiem vari savilkt tikai vienu spēlētāju, kurš attīstijies šajās sistēmās - Bertānu? Un ja būsim godīgi, tad Bertāns nekad nevar būt bijis apmierināts ar savas spēles laiku, atceros pie n-tajiem mīnusiem kā viņu nelaida uz laukuma ASK laikos.
Labi, es nesaku, ka visiem būtu jādod nepamatoti liels spēles laiks jaunajiem spēlētājiem, vienkārši rodas jautājums - priekš kam tiek ņemti tādi spēlētāji, kuriem dotajā vecumā būtu jāspēlē un jāspēlē, nevis tikai jātrenējas? Kam VEFam vajadzīgs bija Kaufmanis un tas pats Bērziņš? Galīgi nesaprotami. Būtu vēl LBL līmenī tāda prakse kā spēlētāju izīrēšana. Vot to es saprastu, lielie klubi sapērk spožākos talantus, paraksta vairāku gadu līgumus un tad sezonas gaitā izīrē 2. šķiras klubiem - vai nu tās būtu Lauvas vai kautvai Turība, bet kāda jēga atņemt spēlētājam gadu tādā vecumā, kad viņam būtu reāli jāattīstās kā basketbolistam? Man ļoti spilgti vienkārši palikuši atmiņā BKV 3-4(?) gadu vecie vārdi un solījumi, ka viņi spēlēs ar jaunajiem un centīsies viņus attīstīt. Union Olimpijas variants gluži neizdevās, bet tie jaunie, kas sāka spēlēt klubā, tagad jau ir savas komandas līderi - Bērziņš, Meiers, Blaus.. Un reāli šie nebija ne tie talantīgākie, ne arī spēlētāji ar lielāko potenciālu izsisties.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-01 17:00, pirms 12 gadiem
Džeina rakstīja: Protams ka NCAA nevares spēlet jo spēlejis PRO komandā.Bet ja ar nebūtu spēlējis PRO komandā neviena NCAA laba limena komanda vinu nenemtu.
Vins tak riktigs lašariks mācību ziņa.Nebūtu ''zilais'' Šneps vinam caur LBS izkārtojis atbrivojumu kā Latvijas pieaugošo izlases kandidātam viņs to 49.vsk nebūtu pabeidzis.Spēletajs jau labs priekš mūsu sētas līmenim,bet glupš bez gala....
Ja kas, tad pazīstu skolas direktoru personīgi...neviena slikta vārda par Jāni nav teicis. Tā kā nedzejo!

  +3 [+] [-]

, 2012-08-01 17:08, pirms 12 gadiem
vel BKV vajag kādus divus labus pleijerus un būs labi
vajadzētu kādu kārtīgu uzbrucēju vai centru!! kurš plosītos pie groziem

  +2 [+] [-]

, 2012-08-01 17:09, pirms 12 gadiem
LIELISKI lai Timmam viss izdodas

  +2 [+] [-]

, 2012-08-01 17:30, pirms 12 gadiem
NIPEM rakstīja: pa visiem ASK un VEF gadiem vari savilkt tikai vienu spēlētāju, kurš attīstijies šajās sistēmās - Bertānu? Un ja būsim godīgi, tad Bertāns nekad nevar būt bijis apmierināts ar savas spēles laiku, atceros pie n-tajiem mīnusiem kā viņu nelaida uz laukuma ASK laikos.
Labi, es nesaku, ka visiem būtu jādod nepamatoti liels spēles laiks jaunajiem spēlētājiem, vienkārši rodas jautājums - priekš kam tiek ņemti tādi spēlētāji, kuriem dotajā vecumā būtu jāspēlē un jāspēlē, nevis tikai jātrenējas? Kam VEFam vajadzīgs bija Kaufmanis un tas pats Bērziņš? Galīgi nesaprotami. Būtu vēl LBL līmenī tāda prakse kā spēlētāju izīrēšana. Vot to es saprastu, lielie klubi sapērk spožākos talantus, paraksta vairāku gadu līgumus un tad sezonas gaitā izīrē 2. šķiras klubiem - vai nu tās būtu Lauvas vai kautvai Turība, bet kāda jēga atņemt spēlētājam gadu tādā vecumā, kad viņam būtu reāli jāattīstās kā basketbolistam? Man ļoti spilgti vienkārši palikuši atmiņā BKV 3-4(?) gadu vecie vārdi un solījumi, ka viņi spēlēs ar jaunajiem un centīsies viņus attīstīt. Union Olimpijas variants gluži neizdevās, bet tie jaunie, kas sāka spēlēt klubā, tagad jau ir savas komandas līderi - Bērziņš, Meiers, Blaus.. Un reāli šie nebija ne tie talantīgākie, ne arī spēlētāji ar lielāko potenciālu izsisties.
Nu es jau piekrītu, ka VEFs neko īsti nav izaudzinājis, nu vismaz, vefs, kas ir pēc ASK laikiem. Protams, tajā, kad to trenēja Valters, tad kaut kas arī bija, kaut kas attīstijās. Tas pats Šeļakovs, Zaķis, kas ventspilī deldēja beņķi, nu tiešām deldēja. VEFā viņam bija galvenā loma garajā galā, tas pats Freimanis, kas vispār bija apsvēris domu pamest baketbolu, Valters viņu paņēma pie sevis, un nu džeks ir viens no labākajiem PF Latvijā. Lai kā noliktu V.Valteru, tomēr viņs daudzus izvilka vismaz par vidēja līmeņa spēlētājiem, nerunājot nemaz par visiem bijušajiem izlases basketbolistiem, Valteri, Biedrs, Janičenoks, Jahovičš utt, kurus vispār 16 gados laida pamatā Skonto sastāvā eirokausu mačos.
Bet par Butautu jau skaidrs, viņš ar jaunajiem neauklējas, ja tie nav īpaši talantīgi, komandai vajag rezultātu un uz to viņš strādā, ko pa lielam arī nevar pārmest.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-01 18:31, pirms 12 gadiem
[quote shmidzis]
Timma malacis, pareizs lēmums – spēlēs normālā komandā, pie laba trenera, dabūs lielu spēlēs laiku – nevis kā mūsu super-puper cerība Kalve, kas Benetonā norka savu karjeru....
Kur tadi AKSTI rodas?!
Berzins ventinos spele jau 4 gadus!Vai vins ir progresejis? Viennozimigi-NE! Ko pagajoso gadu ieguva Laksa...NEKO!Kadu speletaju uzaudzinajis b/k Ventspils pedejos 3 gados lai par vinu runatu vismaz Latvija????!Atbildes nav!Tas pats gaida ari Timmu.
Kalve nenoraka karjeru ka tu to doma.Ventspils satava nomizoja Zalgiri kludams par speles rezultativako speletaju ar 25 p.Nosauc kaut vienu latviesu speletaju kam tas ir izdevies?!Pagajusaja sezona vinu nevareja apturet ne VEFa "eiroligas " komanda, ne ventinu komanda!Paskaties tu ,apsi, statistiku par pagajuso sezonu!Visi izlases pasreizejie speletaji ir dzili pakala aiz vina .Timmam vel augt un augt lai pielidzinatos vinam.Nemaz nepieminesu u18 un u20 cempionatus salidzinajumam. Ta ka sikais doma ko raksti!Ja nezini neradi savu stulbumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 19:12, pirms 12 gadiem
stuba rakstīja: Izlasot komentāru, ir redzams tavs izglītības un neizglītības līmenis! Jānis, laikam, kādreiz ir iz.....tevi, ka esi tik dusmīga!
Neviss viņš mani, bet es viņu esmu izdrāzusi

     [+] [-]

, 2012-08-01 19:21, pirms 12 gadiem
spacet rakstīja: Ja kas, tad pazīstu skolas direktoru personīgi...neviena slikta vārda par Jāni nav teicis. Tā kā nedzejo!
Protams.49 jau basketbolisti var nemācities.Līdz ar to tādi pulokalēcēji tie basketbolisti ir

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 20:35, pirms 12 gadiem
Džeina rakstīja: Neviss viņš mani, bet es viņu esmu izdrāzusi
Sapņo vien!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 20:56, pirms 12 gadiem
Mr.Trakais rakstīja: labs pastiprinājums,bet zeltam nepietiks

finālā VEF-BK Jēkabpils
4 real?
vēl sezona nav sākusies un tu jau pasludini finālistus?
kāp atpakaļ smilškatstē!!!

ja godīgi tad timma jau pagājušogad gribēja spēlēt ventspilī.!!
skumji ir tas ka jauna komanda atkal. nav īsi vīri ar pieredzīti.!!
bet es joprojām klusībā ceru ka dabūsim jaunos leišus jo viņiem būtu ko parādīt un ko pierādīt!!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-01 21:31, pirms 12 gadiem
Esmu dzirdējis, ka par Timmu interesi ir izrādījis kāds Grieķijas klubs. Cik tas ir reāli?

  +2 [+] [-]

, 2012-08-01 22:56, pirms 12 gadiem
nesaprot ukapec te atkal ir pilns ar vef faniem?
es nemuzam neesmu iegaajis vef rigas majaslapa jo man vnk neintresee vinu zinas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-02 01:09, pirms 12 gadiem
Timmam karjeras kapiens uz augsu.