Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Latvisko ASK vadīs Kairis

Jānis Pārums

Latvisko ASK vadīs Kairis
Preses konferencē
Foto: Romualds Vambuts eSports.lv

Šodien speciāli sasauktajā Latvijas vicečempionu "ASK Rīga" preses konferencē tika paziņots, ka komandā varētu palikt visi latviešu spēlētāji, bet par komandas galveno treneri kļūs Donalds Kairis.

Jaunajā jeb ASK sastāva "latviskajā" variantā rīdzinieki pirmo spēli aizvadīs jau rīt, kad sacentīsies ar "Ventspils" basketbolistiem.

Kluba valdes pārstāvis Jānis Ķuzulis atzina: "Eiropas basketbolā briest milzīgas pārmaiņas, taču ceram, ka ilgtermiņā tas nesīs pozitīvus rezultātus. Burbulis bija pārāk liels un esošā situācija ir adekvāta realitātei. Jāstrādā ar reālu naudu un reālām iespējām."

"Galvenais ir saglabāt konkurētspējīgu, līdzjutējiem simpātisku un uzvaras gūt spējīgu komandu," piebilda Ķuzulis. Viņš atzina, ka komandā tiks saglabāti visi latviešu spēlētāji, kā arī dublieri no "ASK/Juniors" - Kristaps Mediss, Artjoms Butjankovs, Ričmonds Vilde. "Būsim laba latviešu komanda. Iespējams, labākā latviešu komanda."

ASK ģenerālmenedžeris Visvaldis Klintsons oficiāli paziņoja, ka par "ASK Rīga" galveno treneri kļūs lietuvietis Donalds Kairis, bet par viņa asistentu – Raivo Otersons.

Šundovs pret Ventspili vēl spēlēs, Mažutis paliek

Kas attiecas uz esošo situāciju pirms gaidāmās spēles ar "Ventspils" komandu, tad zināms, ka Sandis Valters pārdomā ASK piedāvājumu (algas samazinājums) par turpmāko sadarbību un pagaidām turpinās komandā spēlēt.

Pret "Ventspili" rītvakar laukumā iziešot arī Bruno Šundovs, kurš jau saņēmis vairākus piedāvājumus no ārvalstu klubiem. Nevienu piedāvājumu pagaidām viņš nav pieņēmis un pagaidām paliks Rīgā. Līgums gan tiks lauzts un agrāk vai vēlāk viņš komandu pametīs.

Vienīgais viesspēlētājs, kurš, visticamāk, paliks komandā līdz sezonas beigām, būs Andruss Mažutis.

Mērķis nemainīgs - uzvarēt LBL

Rīdzinieki turpinās spēlēs gan Latvijas Basketbola līgas un Baltijas Basketbola līgas turnīros, gan ULEB Eiropas kausā. Par vietējiem turnīriem gan mazāka skaidrība, jo "nav zināms kādos sastāvos un ar kādām iespējām būs pretinieki". Valde nav atcēlusi pirms sezonas izvirzīto mērķi uzvarēt LBL.

"ASK Rīga" prioritāte – audzināt jaunos basketbolistus. Ļoti pozitīvi par šādu ideju izteicies pieredzējušais Uvis Helmanis. Kluba vadība informeja, ka daļa spēļu, kas bija plānotas arēnā, iespējams, tiks pārceltas uz citu vietu, tomēr tuvākās divas mājas spēles - 3. janvārī pret "Lietuvos rytas" SEB BBL un 6. janvārī pret Francijas klubu ULEB kausā "Arēnā Rīga" notiks.

Ar "Parex" joprojām ilgtermiņa līgums, tuvākajā nākotnē paredzēta tikšanās ar jauno bankas prezidentu Nilu Melngaili. Arī Rīgas dome nav atteikusies no atbalstīšanas, taču samazinājusi atbalstu trīs reizes. Komandu turpinās atbalstīt arī "Skonto būve" un "Gjensidige".

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +75 [+] [-]

, 2008-12-29 14:34, pirms 17 gadiem
Spēlēs 2 latviešu komandas kurš kuru?
Slēpts komentārs: HakunaMatata
Slēpts komentārs: hammerx
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +91 [+] [-]

, 2008-12-29 14:36, pirms 17 gadiem
kas notiktu, ja barons atlaistu visus leģionārus, cik viņiem tad būtu spēlētāju komandā?

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 14:36, pirms 17 gadiem
hujova
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-12-29 14:37, pirms 17 gadiem
Par Šundovu gan jocīgi izklausās- "Līgums gan jau ir lauzts" (perfekta gramatika), taču "rītvakar viņš laukumā iziešot"! Kā tas ir saprotams, ka spēlē piedalās spēlētājs bez līguma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:38, pirms 17 gadiem
leiti ielika, lai to 'varētu vainot visos turpmākos zāģos un tad ieliks Otersonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 14:38, pirms 17 gadiem
Drīz jau varēsim novērtēt viņu darbībā

  +9 [+] [-]

, 2008-12-29 14:38, pirms 17 gadiem
Latvieši ar savu cīņassparu var daudz sasniegt!
lai veicas
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-12-29 14:39, pirms 17 gadiem
šobrīd moš sūdīgi , bet ilgtermiņā domāju nav tas sliktākais variants. Kad vēl jaunajiem radīsies tāda iespēja uzspēlēt un dabūt +/- normālu spēles laiku . LV spēlētāju vārdā pat nebūšu škrobīgs par zaudējumiem (protams ja vien tie kam iespēja tiks dota kapās no sirds nevis aizpildīs tukšos robus)

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 14:39, pirms 17 gadiem
nu bus visnotal interesanti, butu jahovics ierinda buutu loti labs sastavs

katra zinaj lideriem laiks pieaugs un viens plus bus ka Bertanam un Kalvem pieaugs speles laiks , vismaz ta vajadzetu buutu

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 14:39, pirms 17 gadiem
pa mazhuti nekas nav teikts.... SUdovs vel rit speles, a mazhutis? vai vinjs skaitas latvietis?

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 14:39, pirms 17 gadiem
aber kas tad spēlēs garajā galā? tur jau viens pats Helmanis, kurš arī nekāds milzis nav
un kas ar Mažuti - šo ar sūtīs prom?
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Garenais

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 14:40, pirms 17 gadiem
njaa tiessam zeel,klubs iskatijaas lloti daudzsoloos gan eiropaa,BBl un protams LBL,kaa var tik aatri viss noiet greizi,veel pirms z-swetkiem ASk apspeleeja eiroliigas klubu ŠUNDOVS vinns vsp bija lielisks un tagad viss ir beidzies........

     [+] [-]

, 2008-12-29 14:40, pirms 17 gadiem
lumigais rakstīja: kas notiktu, ja barons atlaistu visus leģionārus, cik viņiem tad būtu spēlētāju komandā?
Prichom te Barons...?
Barons domaa uz priekshu un neekadus legionaarus viniem nevajag laist prom...

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 14:40, pirms 17 gadiem
Tāpat jau visi latvieši arī nepaliks, Valters visticamāk ies prom un iespējam vēl kāds!

 +12 [+] [-]

, 2008-12-29 14:41, pirms 17 gadiem
Valteram domāju, ka jāiet uz algas samazinājumu, savādāk domāju, ka viņš citur netiks... kā snaiperi viņu ņemti ir ļoti riskanti... un aizsardzībā it kā ok, bet var būt labāk... nu ASK viņam ir ideālākais klubs!

 +11 [+] [-]

, 2008-12-29 14:41, pirms 17 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: hmm, Valters, Helmanis un Sundovs - tā jau ir puse no komandas. Ventspili vajadzētu tā kā vinnēt, bet, nez, kā tas būs psiholoģiski komandu ietekmējis.
Es domāju tas psiholoģiski vairāk V-pili ietekmēs nekā ASK. Spēlēt pret it kā novājinātu pretinieku vienmēr ir grūtāk, jo liekas nu tagad mēs viņus gan nomētāsim.
Slēpts komentārs: Synco
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-12-29 14:41, pirms 17 gadiem
"Eiropas basketbolā briest milzīgas pārmaiņas................''
A pričom tur Eiropa?? Tur gan jau paši tiks galā,bet lai labāk domā kā saturēt kopā pārpalikumu no ASK!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +9 [+] [-]

, 2008-12-29 14:42, pirms 17 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Nu ko - tas par ko visi runāja, beidzot ir apstiprinājies - VISLATVISKĀKĀ komanda uzreiz aiz Bukiem, Zemgali un Ķeizarmežu! Urā.
Žēl, ka nedeva iespēju galvenajam būt Raivo Otersonam bet atkal LEĢIONĀRAM. Gaidam rītdienu.
Un vai kāds nevarētu publicēt pilnu šābrīža ASK sastāvu!!! Please.
tikai viena nelaime- ne jau pashi aiz labas gribas izveidoja to latvisko komandu...

es nevaru 2 meeneshi apakalj runaju, ka bez legionariem nevar spelet, un ka prieksh kam ir vaidzigas tadas komandas, ka prieksh tam ir izlase domata, bet tgd jau kazhoks uz otru pusi, karogs roak - rekaa!!! tada atieksme man nepatik, tas ir tizli un baabiski! prieksh kam vajag liekuljot? labak teikt ka ir un priecaties par to kas ir, nevis sfita liekuljot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 14:43, pirms 17 gadiem
vo vo mazutis laikam iedzivojies latviesu ada bet ja latviesu speletaji legionari prom, tad vaig ari latv.treneri, nafig leiti, vareja tad palikt butautas.. vinjs jau a bij Leitis

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 14:44, pirms 17 gadiem
Kā var pateikt-,,Ligums gan jau ir lauzts,,??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 14:46, pirms 17 gadiem
Vai ASK faniem alu un zaceni par briivu veel dos? Citaadi visi iistenie basketbola draugi no vinjiem noveersiisies.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:47, pirms 17 gadiem
Un tas ir viss ko pateica tajaa preses konfernecee? kas ar mazuti?
Slēpts komentārs: Harington

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 14:49, pirms 17 gadiem
ta preses konfernce ta ari neko nedeva.. neko jaunu neviens neuzzinaja..
pa Valteru vel nezin... Sundovs it ka jau viss, bet tomeert vel spelees..
pa mazhuti vispar ne vaarda...

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 14:50, pirms 17 gadiem
kaa leishi to zinaaja pirms mums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:50, pirms 17 gadiem
Šis gan labs teikums-Mērķis nemainīgs - uzvarēt LBL!!!!
Ar kādiem spēkiem???

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 14:50, pirms 17 gadiem
...Mērķis nemainīgs - uzvarēt LBL...Kā ar šādu sastāvu ASK domā uzvarēt LBL?? Salīdzinot ar Ventspili, ventspilī spēlē daudz talantīgāki čaļi nekā ASK, es teiktu ka mērķis ir Bronzu paņemt un nekas vairāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 14:51, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Šis gan labs teikums-Mērķis nemainīgs - uzvarēt LBL!!!!
Ar kādiem spēkiem???
Ar taadiem kaadi tie ir! Un tie nav slikti!
Slēpts komentārs: xxxxxx

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 14:52, pirms 17 gadiem
jauno leiti atstāja par galveno ,bet otersons tik kārtējo reizi atkal par otro....vot tas ir stulbi .
interesanti būtu uzzināt arī par izmaiņām pārējā personālā ????

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 14:52, pirms 17 gadiem
Mažutis jau arī paliekot. Kopumā neizskatās tik traģiski ja Valters paliek. Vēl jau šiem ir arī tāds Freimanis kurš ir izīrēts VEFam. Pie tam zinot ka Baronam arī ar naudām iet diez gan švaki izskatās ka šogad varētu būt ļoti interesantas izslēgšanas spēles.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 14:53, pirms 17 gadiem
mrdeeds rakstīja: jauno leiti atstāja par galveno ,bet otersons tik kārtējo reizi atkal par otro....vot tas ir stulbi .
interesanti būtu uzzināt arī par izmaiņām pārējā personālā ????
Pēc mājas lapas spriežot vienīgā izmaiņa ir tā ka Kalniņš ir prom.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:53, pirms 17 gadiem
Creeper^ rakstīja: Ar taadiem kaadi tie ir! Un tie nav slikti!
Optimisms ir laba lieta,bet arī tam ir robeža!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:53, pirms 17 gadiem
vispar kkads nesakariigs vis sis txt

konferencē tika paziņots, ka komandā VARĒTU palikt visi latviešu spēlētāji, bet par komandas galveno treneri kļūs Donalds Kairis.

Jaunajā jeb ASK sastāva "latviskajā" variantā rīdzinieki pirmo spēli aizvadīs jau rīt, kad sacentīsies ar "Ventspils" basketbolistiem.

tur rakstiits ka vareetu, tad jau teikts ka rit speles latviskais sastaavs, tad atkal ka Sundovs speles (tad jau tas ir tas pats sastavs kad ija pedeejas speles.. iznjemot KK)
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 14:56, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: ...Mērķis nemainīgs - uzvarēt LBL...Kā ar šādu sastāvu ASK domā uzvarēt LBL?? Salīdzinot ar Ventspili, ventspilī spēlē daudz talantīgāki čaļi nekā ASK, es teiktu ka mērķis ir Bronzu paņemt un nekas vairāk!
par finalu ask vares cinities! vpili ir jauni pusihi, kam nav stabilitates, savukart ask ir 3 ļoti labi un pieredzejushi speletaji! es domaju tapatas lielais 3nieks paliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-12-29 14:56, pirms 17 gadiem
xxxxxx rakstīja: ,,Mērķis nemainīgs - uzvarēt LBL,, Ar šādu sastāvu viņu mērķis varētu būt palikt LBL
Ar ko sastāvs Grāfs, Helmanis, Mažutis, Valters, Vitols, Bertāns, Kalve, Mednis, Mediss uz izslēgšanas spēlēm arī Jahovičs ir švakāks par V-pili, VEF un Valmieru? Tā ka V-pils regulāri piesmej Baronu, visticamāk mūs sagaida ļoti interesantas izslēgšanas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 14:57, pirms 17 gadiem
Normāls variants, bet Latvijas čempiona tituls iet secen.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:57, pirms 17 gadiem
jordan22 rakstīja: vispar kkads nesakariigs vis sis txt

konferencē tika paziņots, ka komandā VARĒTU palikt visi latviešu spēlētāji, bet par komandas galveno treneri kļūs Donalds Kairis.

Jaunajā jeb ASK sastāva "latviskajā" variantā rīdzinieki pirmo spēli aizvadīs jau rīt, kad sacentīsies ar "Ventspils" basketbolistiem.

tur rakstiits ka vareetu, tad jau teikts ka rit speles latviskais sastaavs, tad atkal ka Sundovs speles (tad jau tas ir tas pats sastavs kad ija pedeejas speles.. iznjemot KK)
skaidroju - Šundovs pagaidām paliek, bet tiklīdz saņems piedāvājumu, kas viņu apmierinās, būs prom. Valters pārdomā kluba piedāvājumu. Ja izdomās, ka nepatīk - arī būs prom. Mažutis paliek.

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 14:57, pirms 17 gadiem
priecē šīs ziņas, komanda nejūk un turpinās piedalīties turnīros, super!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:57, pirms 17 gadiem
žēl ASK...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 14:58, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: ZB beidz biedeet tautu. Baronam viss kārtībā, tur vismaz ir cilvēki, īsti lietaskoki, kas vada klubu!
Bet kāds tur brīnums,ja zināms,ka Zonnes ēku celtniecības un iznomāšanas nozarē ir pamatīgs ekonomiskais krahs,tad varam gaidīt visādus brīnumus!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 14:58, pirms 17 gadiem
Nu ko. Ja Baronam nebuus liidziigas probleemas, tad buus divkaarteejie Latvijas cempioni!

Vismaz tagad taa ar vien vairaak saak likties
Slēpts komentārs: xxxxxx

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 14:59, pirms 17 gadiem
jordan22 rakstīja: vispar kkads nesakariigs vis sis txt

konferencē tika paziņots, ka komandā VARĒTU palikt visi latviešu spēlētāji, bet par komandas galveno treneri kļūs Donalds Kairis.

Jaunajā jeb ASK sastāva "latviskajā" variantā rīdzinieki pirmo spēli aizvadīs jau rīt, kad sacentīsies ar "Ventspils" basketbolistiem.

tur rakstiits ka vareetu, tad jau teikts ka rit speles latviskais sastaavs, tad atkal ka Sundovs speles (tad jau tas ir tas pats sastavs kad ija pedeejas speles.. iznjemot KK)
iznjemot KK un stelmaheru

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:00, pirms 17 gadiem
Šajā visā basketbola krīzes murgā ieguvēji būs BK Ventspils,jo nevar zināt kā krīze skars Barons/LMT,bet ASK komandu sagaida lielas pārmaiņas un nevar zināt cik labi veidosies komandas spēle,ņemot vērā to,ka jaunajiem būs jāpierod pie augstākā līmeņa basīša Eirokausā.Ventspils itkā paredzējusi visu šo murgu jau labi saspēlējusies,ar naud''am viss vairāk vai mazāk kārtībā.
Katrā ziņā ceru uz interesantu pavasari jebkurā gadījumā un jebkuros apstākļos.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:01, pirms 17 gadiem
dmdiamond rakstīja: Nu ko. Ja Baronam nebuus liidziigas probleemas, tad buus divkaarteejie Latvijas cempioni!

Vismaz tagad taa ar vien vairaak saak likties
vel laika i, ja skatamies no otras puses, barons nevar pieveikt Ventspili, bet ask sagrava ventspili, bet ask nevar vinnet baronu, nju visadi viss var izversties...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 15:01, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: ZB beidz biedeet tautu. Baronam viss kārtībā, tur vismaz ir cilvēki, īsti lietaskoki, kas vada klubu!
Nu skaties, ka tas viss nenotiek tik pat ātri kā ASK!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:01, pirms 17 gadiem
jaa bet mazutis nepavilks viens kaa PG un Grafs kaa centrs. itkaa jau helmanis, bet centrs iisti vins nav

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:02, pirms 17 gadiem
KrishO rakstīja: Nu skaties, ka tas viss nenotiek tik pat ātri kā ASK!
un nenotiek vel tragiskak par ASK krizi

  +7 [+] [-]

, 2008-12-29 15:02, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: ZB beidz biedeet tautu. Baronam viss kārtībā, tur vismaz ir cilvēki, īsti lietaskoki, kas vada klubu!
Par finansēm runājot arī Barons ir saņēmis naudiņu no RD kas nākamgad būs mazāka, un cik saprotu lauvas tiesa no budžeta nāk no Zonnes nekustamo īpašumu biznesa kuram zelta gadi arī ir aiz muguras, ceļu būvei budžets arī ir apgriezts līdz ar to pieļauju, ka ceļinieki arī savu atbalstu samazinās loģiski secinājumi ko var izdarīt jebkurš. Grūti pateikt cik dos LMT un Nordea bet nedomāju ka šie palielinās summas.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:02, pirms 17 gadiem
sastāvs nav nemaz tik slikts ja paliek gan uvelis un vītols! lai jaunie spēle! ASK nenokariet galvas gan apburziisieties jaunaja sastāvā un uzvaras neizpaliks ne LV ne Eiropā! pēdējais laiks domāt par saviem sportskolniekiem jo cik tad ilgi Rīga/POLS (tgd 1188) varēja audzēt tos spēlētājus bezjegā un neizmantot viņus lielajā komandā!
prieks vismaz bertāns tgd spēles savas 25min stabili kā arī šogad par maz uzticības saņēmušias grafs tiks pie laba spēles laika!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:04, pirms 17 gadiem
protams zel ka legionari nebus bet muusu letinji ari nava pelami

 +16 [+] [-]

, 2008-12-29 15:04, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Par finansēm runājot arī Barons ir saņēmis naudiņu no RD kas nākamgad būs mazāka, un cik saprotu lauvas tiesa no budžeta nāk no Zonnes nekustamo īpašumu biznesa kuram zelta gadi arī ir aiz muguras, ceļu būvei budžets arī ir apgriezts līdz ar to pieļauju, ka ceļinieki arī savu atbalstu samazinās loģiski secinājumi ko var izdarīt jebkurš. Grūti pateikt cik dos LMT un Nordea bet nedomāju ka šie palielinās summas.
Barons faniem atliek atvērt LMT ziedojumu tālruni,un katram ikdienu ieskaitīt vienu Ls uzzvanot,un tā visas sezonas garumā piecus gadus no vietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 15:04, pirms 17 gadiem
Izskatās ka ventspils varētu atgūt LBL titulu

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:06, pirms 17 gadiem
Nu jaunie juniori - dzeki Mediss un Ričmonds ,, nu riktiigi statistikas ailiitees vareetu peec amiishu legionaariem izskatiities, un ja veel kaut ko izdosies iemest tad jau pavisam oki buus

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:07, pirms 17 gadiem
xxxxxx rakstīja: Izskatās ka ventspils varētu atgūt LBL titulu
Ja LBL PO finālā vinnēs Liepājas Lion!

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 15:07, pirms 17 gadiem
Tukums rakstīja: tu esi galiigs debiilikjis,visu laiku bauroji,cik ska ir labi viesspeeleetaaji,tagad atkal tauree,super mums ir tikai latvieshi,nav super,jums veel paliek leishu tyreneris un Mazhutis un,ja peekshnji pateiktu,ka ska ir dabuujusi naudu un sleegs liigumus ar aarzemju speeleetaajies,tu atkal te bljautu,ka tas ir super,ka vajag aarzemniekus,ka ,tad ska speelees eiroliigaa,man vienkaarshi riebj taadi,kaa tu,kaut ska shosezon pat medaljas nedabuutu,noveelu no visas sirds 1.Barons 2.Ventspils 3.Valmiera 4.Liepaaja 5.SKA
Man gan liekas, ka Tu te vienīgais esi debīls, ja pat nespēj iegaumēt pareizu komandas nosaukumu!

     [+] [-]

, 2008-12-29 15:07, pirms 17 gadiem
gucis rakstīja: Mažutis paliek :p
maza uts-gruuti nokniebjama

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:08, pirms 17 gadiem
xxxxxx rakstīja: Izskatās ka ventspils varētu atgūt LBL titulu
varbūt Barons, Varbūt Venspils, Varbūt Valmiera

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:08, pirms 17 gadiem
Godmanim vajag nodzīt bārdu...valsts un sporta gremdētājs

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 15:08, pirms 17 gadiem
Tukums vnk savādāk nemāk izcelties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 15:09, pirms 17 gadiem
Valters vareja trenet

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:11, pirms 17 gadiem
OK - krīze - tas ir saprotami. Treneri - prom, ārzemniekus - prom. Viss ok. Taču kāpēc bija jāatlaiž izcils centra spēlētājs Šundovs, kurš jau tā, kā var noprast, spēlēja Rīgā par savai vērtībai pieticīgu atalgojumu?
Turklāt labs centrs ir 1/3 no komandas, gluži kā vārtsargs hokejā.
Bija jālien vai no ādas laukā, lai saglabātu Šundovu!! Ehh

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:13, pirms 17 gadiem
Zoverags rakstīja: OK - krīze - tas ir saprotami. Treneri - prom, ārzemniekus - prom. Viss ok. Taču kāpēc bija jāatlaiž izcils centra spēlētājs Šundovs, kurš jau tā, kā var noprast, spēlēja Rīgā par savai vērtībai pieticīgu atalgojumu?
Turklāt labs centrs ir 1/3 no komandas, gluži kā vārtsargs hokejā.
Bija jālien vai no ādas laukā, lai saglabātu Šundovu!! Ehh
Pilnigi piekritu, Sundovs bija ASK rezultativakais speletajs, nju vinju vajadzeja atstat

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:13, pirms 17 gadiem
Tukums rakstīja: [quote ivars77]
Barons faniem atliek atvērt LMT ziedojumu tālruni,un katram ikdienu ieskaitīt vienu Ls uzzvanot,un tā visas sezonas garumā piecus gadus no vietas!
ska pat ziedojumu taalrunis neglaabs
Tagad jau jā,bet ja būtu agrāk mēģinājuši dibināt kādu fanu fondu ASK glābšanai varbūt ka būtu līdzējis,jo tad ASK faniem būtu japierāda ar reāliem darbiem,ka ir īsti savas komandas patrioti un nevis tikai ar muti arēnā un pirkstiem netā!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:13, pirms 17 gadiem
lai ASK izdodas visiem skauģiem parādīt kas ir labākie!

par lielu ASK!

  +9 [+] [-]

, 2008-12-29 15:14, pirms 17 gadiem
nu labi ka taa... es jau biju pagalam noraizeejies! jaaiet uz areenu, jaabrauc uz ventspili un jaaatbalsta komanda! lai redz, ka liidzjuteeji ir ar vinjiem!
sundovu vareeja notureet liidz speelei ar ruaanu-ja to panjems, tad visticamaak tiks naakamajaa kaartaa eurocup... tad var laist sundovu prom un kapaat ar palikussajiem speekiem.
p.s. tas tik buutu kronja numurs, ja ask arii saadaa sastaavaa vineetu lbl... tad domaaju, ka kriize buutu paardziivota un naakamajaa gadaa komanda jau buutu atpakalj liimenii!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:14, pirms 17 gadiem
Liekas kad ASK arī šādā sastāvā ir pietiekami spēcīga lai cīnītos par augstām vietām!! Vienīgais vajag kādu no jaunajiem kā otro saspēles vadītaju un divus garos!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:14, pirms 17 gadiem
Kāpēc visi domā, ka būs tikai letiņi sastāvā - nekur taču nav teikts, ka šāds sastāvs būs arī uz Play Off. Vienkārši esošie leģionāri ir prom, treneris ir prom un (99% pārliecība) tiek meklēti jauni spēki (lētāki, iespējams, sliktāki), bet pa 8 večiem tak nespēlēs, vai ne ko?

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:15, pirms 17 gadiem
izskataas ka lembergs so visu bij paredzeejis, cepuri nost vina prieksaa.... basketbols=liels biznes

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:15, pirms 17 gadiem
ASK turās!!!
Cerams, ka esošā situācija tikai palielinās komandas cīņassparu
Slēpts komentārs: lapseene

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:18, pirms 17 gadiem
man gan loti pat simpatizee ASK latvieshu sastavs, un ja palisk visi LV speletaji kas ir tagad komanda, tad vini nebus ari zeme metami speles pret Baronu un V-pili!

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 15:21, pirms 17 gadiem
Dir*a mati buus... Sundovs prom, nekas labs nebus... Jataisa V-pils variants, bet tad vismaz vareja Sundovu noturet, tad kkas sanaktu.
Prieks, ka speles LV, dusmas par to, ka fucking Slaateru un citu gudrisu del, esam tur kur esam... Buutu kargins pienemis piedavajumu parodt parex par 600 milj. nevis prasijis miljardu viss butu kulee...
Vienvardsakot, redzu, ka tagad valdibas un parejo instancu prioritate ir nogremdet sportu visos limenos ieksh lv... "Lepojos" ar to, ka esmu latvietis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 15:24, pirms 17 gadiem
cerams ka balonam arii sponsori ies prom (ja pareizi atceros, tad balonu arii RD finanseeja - znachit arii balonam RD finanseejumam vajadzeetu samazinaaties par 2/3) un ka balons izlidos no visiem kausiem kuros speelee.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:25, pirms 17 gadiem
esmu dzirdējis ka arī vefā nav jau labu laiku samaksāta aldziņa un džeki jau zvanās apkārt piedāvājot savus pakalpojumus.
un tā jau vairs nav BASŅA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 15:26, pirms 17 gadiem
Eu, tak beidziet bāzt to 'latvisko Ventspils klubu' acīs, jo tur arī ir 2 leģionāri, tieši tikpat cik Valmierā, VEFā un Lauvās un 2x vairāk kā Zemgalē, Ķeizarmežā un Bukos!!! Ja Latviska komanda, tad davai bez leģināriem vispār, nevis Latviska komanda ar TIKAI 2, nu 3 vai 4 ārzemniekiem.

     [+] [-]

, 2008-12-29 15:26, pirms 17 gadiem
un vispaar, shogad lbl titulu ir pelniijushi uzvareet bkv - par to ka ar tik latvisku sastaavu normaali kapaa. to arii vinjiem noveelu. jo objektiivi skatoties saprotu ka ask to laikam nespees shogad, taadeelj ceru ka balons arii izpuutiis gaisu

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 15:27, pirms 17 gadiem
runaajot par riigas domes finanseejumu:
sogad gan ask, gan barons no domes sanjema 300 000ls... naakamajam gadam ask bija planoti 600 000ls bet baronam summu nepateikssu-nezinu. bet peec visiem budzzetu apcirssanaam ask nakamgad no domes dabuus 50 000 - 100 000ls, savukaart barons nedabuus neko...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 15:28, pirms 17 gadiem
Nav tik traki, ar šādu sastāvu un komandas spēli var uzvarēt arī BKV un Baronu. Veiksmi!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:29, pirms 17 gadiem
marexels rakstīja: runaajot par riigas domes finanseejumu:
sogad gan ask, gan barons no domes sanjema 300 000ls... naakamajam gadam ask bija planoti 600 000ls bet baronam summu nepateikssu-nezinu. bet peec visiem budzzetu apcirssanaam ask nakamgad no domes dabuus 50 000 - 100 000ls, savukaart barons nedabuus neko...
vot taa ir laba zinja - viens soliitis tuvaak lai balons izlasitu gaisu un ask atkal buutu chempioni

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:31, pirms 17 gadiem
hmmm...eSports raksta, ka Mažutis paliks komandā līdz sezonas beigām, bet parSportu.lv raksta šitā :

„ASK Rīga” komandā vairs neredzēsim lietuviešu leģionāru Andriu Mažuti, kurš, līdzīgi kā galvenais treneris Ramūns Butauts, sev meklēs jaunu klubu.

KAM TICĒT???

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:31, pirms 17 gadiem
mjā... krīze iecērt pliķi arī sportam Latvijā... savā ziņā jau es arī piekrītu uvim helmanim, bet basketbola prestižam mūsu valstī tas nenāk par labu

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:32, pirms 17 gadiem
Bla vienkārši psc,pa svētkiem "biku" paņēmu šodien ienāku e-sportā un šitādas lietas notikušas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:34, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: LBL 1. vieta = ASK Rīga šosezon.
Pietiekami reaali.
Un kada tev 3. vieta kas tad bus tie 2. vai pirmie? ventspils? Barons?
baronam jau pasham jadomaa vai ventpilij nepadrisiis pusfinalaaa, vai piem valmierai...
Beidz pīpēt nekvalitatīvu zāli!

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 15:34, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: cerams ka balonam arii sponsori ies prom (ja pareizi atceros, tad balonu arii RD finanseeja - znachit arii balonam RD finanseejumam vajadzeetu samazinaaties par 2/3) un ka balons izlidos no visiem kausiem kuros speelee.
Tas apmēram tā - es pats zirgu nebaroju un man viņš nosprāga, tāpēc es vēlos, lai visiem kaimiņiem arī zirgi nosprāgst. Vēl pasakiet, ka latvieši nav skaudīga tauta...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:35, pirms 17 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Eu, tak beidziet bāzt to 'latvisko Ventspils klubu' acīs, jo tur arī ir 2 leģionāri, tieši tikpat cik Valmierā, VEFā un Lauvās un 2x vairāk kā Zemgalē, Ķeizarmežā un Bukos!!! Ja Latviska komanda, tad davai bez leģināriem vispār, nevis Latviska komanda ar TIKAI 2, nu 3 vai 4 ārzemniekiem.
nuu, objektiivi skatoties, bkv shogad rullee...vienkaarshi, atshkjiriibaa no Tevis nosauktajaam komandaam bkv arii ljoti labi speelee, ko objektiivi var apstiities lbl tabulaa...nav maaksla speeleet bez legjionaariem, bet maaksla ir to dariit labi!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:35, pirms 17 gadiem
Vēlreiz - ideāli visiem (LBL) būtu, ja Barons arī dažus līderus atlaistu un izveidotos 6 vienāda līmeņa komandas, kuras katra katrai var "pagrūst" un arī "uzvilkt" un skatītājiem reāla intriga: KURŠ BŪS ČEMPIONS šogad!!!?
Es par Lauvām, anyway. Un Ventspili. Un ASK. BET NE PAR BARONU, tas točna.
A Tu kamazist?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:37, pirms 17 gadiem
Jā nu lielas pārmaiņas skārušas! Bet jābūt optimistiem un jācer, ka pēc sezoans ASk atgriezīsies dubult stipri un izdosies piesaistīt sponsorus!
Žēl ka Šundovu neizdevās saglabāt, bet labi ka cīnītajs Mazutis būs!
Un galvenais lai paliek visi letiņi, arī valters, kurš domā! Cerams viņš sapratīs un izvērtēs visu un paliks!
Bertāns un Kalve jau tika spēlet diezgan, tiks vel vairāk! Arī Mediss, mednis varēs cīnīties par vietu sastāvā! Galvenais lai solinš peitiek, lai ir kas kapā! Jācer, ka Jahovičs ar būs uz pavasari formā!
Šī sezona daļēji norakstāma, jo ar sastāvu kas bija, varēja sasniegt daudz! Tagad jākapā ko var ar resursiem kas būs.
Vienmēr par ASK!!!
SARAUJ!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:37, pirms 17 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Eu, tak beidziet bāzt to 'latvisko Ventspils klubu' acīs, jo tur arī ir 2 leģionāri, tieši tikpat cik Valmierā, VEFā un Lauvās un 2x vairāk kā Zemgalē, Ķeizarmežā un Bukos!!! Ja Latviska komanda, tad davai bez leģināriem vispār, nevis Latviska komanda ar TIKAI 2, nu 3 vai 4 ārzemniekiem.
sorry chalit bet tā tas izskatījās vienubrīd uz ASK (kad vel bija visi legjionaari)un Barona fona (labak neizteikšos....)
starp citu BKV bija daudz spēļu kur spēlēja bez neviena latvieša!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 15:37, pirms 17 gadiem
nav te kaadam par kaut ko apvainoties vai mest krenkji taada shobriid ir situaacija valstii un mees ar savu gaushanos to stabili neuzlabosim..
vismaz prieks, ka ASK aatri reagjeeja un apzinaajaas savas iespeejas, taadeejaadi saglabaajot gana konkureetspeejiigu un skatiitaju acij tiikamu sastaavu
klubam ir jaaturpina pastaaveet un speeleet, kas shajaa briidii ir arii izdariits paies viens divi gadi un kas zin, varbuut paraadiisies finanses un ASK atplauks veel augstaakaa kvalitaatee nekaa tas bija liidz shim. To arii noveelu!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:38, pirms 17 gadiem
AGM rakstīja: Tas apmēram tā - es pats zirgu nebaroju un man viņš nosprāga, tāpēc es vēlos, lai visiem kaimiņiem arī zirgi nosprāgst. Vēl pasakiet, ka latvieši nav skaudīga tauta...
kaads te sakars ar skaudiibu??? es esmu riidzinieks, mans klubs ir ask, znachit mani ienaidnieki ir baloni...kaads sakars ar skaudiibu? ceru ka baloni izlidos no visiem kausiem kur speelee...peec tavas teorijas ar milaanieshi ir skaudiigi, kad viens pret otru fano (milan vs. inter), maskavieshi ir skaudiigi (cska vs. spartak), etc., etc.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 15:38, pirms 17 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Vēlreiz - ideāli visiem (LBL) būtu, ja Barons arī dažus līderus atlaistu un izveidotos 6 vienāda līmeņa komandas, kuras katra katrai var "pagrūst" un arī "uzvilkt" un skatītājiem reāla intriga: KURŠ BŪS ČEMPIONS šogad!!!?
Es par Lauvām, anyway. Un Ventspili. Un ASK. BET NE PAR BARONU, tas točna.
A Tu kamazist?
vai tad šogad nav intriga??? Barons ir pagrūdis Valmierai liepājai..un nesen tika sveikā no Vefiņa,,,bet BKV viņiem ir kā zobu sāpes šosezon!!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:40, pirms 17 gadiem
Latviskāka komanda LBL1 ir BK Zemgale, bet tā jūtu, ka drīzumā daudzas komandas Latvijā kļūs par tik pat latviskām, kad maciņš sāks palikt plānaks.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 15:40, pirms 17 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: sorry chalit bet tā tas izskatījās vienubrīd uz ASK (kad vel bija visi legjionaari)un Barona fona (labak neizteikšos....)
starp citu BKV bija daudz spēļu kur spēlēja bez neviena latvieša!
Tu pats saprati, ko uzrakstīji?

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:40, pirms 17 gadiem
Nenoliedzami, ka ar šādu sastāvu var pacīnīties un veiksmes gadījumā pat uzvarēt pirmās 2 ceturtdaļas pret jebkuru LBL komandu.
Tālāk visiem ceru skaidrs - Uvis,Vītols(jau nevar nospēlēt visas 40min),Grafs(vienīgais izteiktais centrs, kurš ir šajā modelī - nepavilks,piezīmes), Valters( šogad antisnaipers,piezīmes). Kalve,Bertāns un jaunie gurķi, nu nezinu vai ar to pietiks, lai uzvarētu kaut vai Valmieru.

Bet izvirzīt mērķi uzvarēt LBL - smieklīgi. Rīt manus vārdus pieradīs ventiņi, ja aizsardzībā segs cilvēks cilvēku, bet uzbrukumā ies caurgajienos cenšoties izprovocēt uz piezīmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:45, pirms 17 gadiem
Labinieks rakstīja: Latviskāka komanda LBL1 ir BK Zemgale, bet tā jūtu, ka drīzumā daudzas komandas Latvijā kļūs par tik pat latviskām, kad maciņš sāks palikt plānaks.
Vai arī otrādi, jo normāls Latviešu basketbolists prasa vairāk, kā tik pat mestarīgi d-līgas āmīši... Koks ar diviem galiem.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:45, pirms 17 gadiem
Dzenskrūve rakstīja: barons pastaav jau 18-to gadu! Vinji ir izdziivojushi visas liidz shim biijushaas kriizes, un shii te nebuus iznjeemums! Taadi ask skonto un visi paareejie tjipa toposhie riigas saimnieki naak un iet, bet barons paliek!
nu tas jau mani nedara prieciigu, ka balons ir finansiaali tik stabili. bet nu ceru ka tas mainiisies - rd jau nogrieza finanseejumu, cerams veel kaads lielais samazinaas (lmt?) un tad arii balons buus spiests palaist valjaa kaadu legjionaaru un tad jau paliks pavisam reaali ka ask pat shaadaa sastaavaa uzvilks balonus play-offos...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 15:47, pirms 17 gadiem
Gan būs labi!!!
A par Freimani!!!! Viņš tak pieder ASk un VEF ir izīrēts! Varbūt ir iespēja dabūt atpakaļ? Tagad vinš noderētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 15:52, pirms 17 gadiem
Būtu labāk palicis stiprs ASK,jo finalā Barons to noteikti vinnētu, bet tagad nevar zināt ,jo šosezon Barons nemāk spēlēt ar Ventspili, Valmieru, Liepāju arī VEFu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mols99
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Trozzkis

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 15:56, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: nu tas jau mani nedara prieciigu, ka balons ir finansiaali tik stabili. bet nu ceru ka tas mainiisies - rd jau nogrieza finanseejumu, cerams veel kaads lielais samazinaas (lmt?) un tad arii balons buus spiests palaist valjaa kaadu legjionaaru un tad jau paliks pavisam reaali ka ask pat shaadaa sastaavaa uzvilks balonus play-offos...
Nesaprotu šādus komentētājus...
Vai nav vienalga, kas notiek ar Baronu? Esmu priecīga, ka ASK vēl spēlēs.. laiks pierādīt latviešiem, ka esam spēks arī bez leģionāriem

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 16:00, pirms 17 gadiem
nevermind rakstīja: Nesaprotu šādus komentētājus...
Vai nav vienalga, kas notiek ar Baronu? Esmu priecīga, ka ASK vēl spēlēs.. laiks pierādīt latviešiem, ka esam spēks arī bez leģionāriem
nu kas tur ko nesaprast - man ir vienalga kas notiek ar bkv, liepajas klubu, jelgavas klubu...starptautiskaas speelees buutu pat par jebkuru no shiem klubiem...jo taas nav manas pilseetas...bet riigaa balonam nav vietas, jo ir ask.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:04, pirms 17 gadiem
francesko, 14:33, pirms stundas, citēt
beidzot tikai latviesi,ask nekad nav patikusi,bet tagad sāk patikt arvien vairāk.

Tu gadijumaa nejauc komandas, mos tev Barons nekad nav paticis!!!

     [+] [-]

, 2008-12-29 16:04, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: nu kas tur ko nesaprast - man ir vienalga kas notiek ar bkv, liepajas klubu, jelgavas klubu...starptautiskaas speelees buutu pat par jebkuru no shiem klubiem...jo taas nav manas pilseetas...bet riigaa balonam nav vietas, jo ir ask.
Ok...nostāju sapratu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 16:05, pirms 17 gadiem
AGM rakstīja: Tu pats saprati, ko uzrakstīji?
runa iet par to ka tiek teikts ja kluba ir kaut vai 1 leģionārs to uzreiz nevar saukt par Latvisku klubu...manuprat gan Valmiera gan BKV gan VEF un arī LL ir latviskas komandas pat ja tur ir šie te 2 leģionāri...Vai kāds redzēja kas notika ar ASK sezonas sākumā???!?! laukumā gāja SV (reti ar vinu kopa devas uvelis) un 4 leģionāri...tas pats arī baronā bieži vien uz laukuma vai nu šķēle un bērzs plus 4 kārtējie iebraucēji...DOMA SKAIDRA? es vismaz ceru!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:06, pirms 17 gadiem
Labi, ka vismaz Mažutis paliek, ļoooti foršs cīnītājs.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:06, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: nu kas tur ko nesaprast - man ir vienalga kas notiek ar bkv, liepajas klubu, jelgavas klubu...starptautiskaas speelees buutu pat par jebkuru no shiem klubiem...jo taas nav manas pilseetas...bet riigaa balonam nav vietas, jo ir ask.
Pamato savas muļķības par to, ka Baronam Rīgā nav vieta, perdeli

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 16:06, pirms 17 gadiem
Šī krīze vairāk mobilizēs mūsu mazās zvaigznītes basketbolā, beidzot puikām jāsāk būs nopietni trenēties, nevis braukāt ar šikām mašīnām pirkstus gaisā turot, jo ja gribēs labu naudu pelnīt, tad to varēs darīt labākie, lielo līgumu laiks ir beidzies+ vairāk rausies uz izlasi, kur varēs sevi pierādīt plašākai publikai. Krīze sportā noteikti nāk par labu, jo pēdējā laikā tās naudas ko prasīja mūsu basketisti, tās bija amorālas, kā arī pārējiem spēlētājiem Eiropā cenas bija nesamērīgi augstas. Liela iespēja tagad ir jaunajiem spēlētājiem, beidzot iespēja būs sevi pierādīt, kā arī tagad ļoti daudz kas būs atkarīgs no treneriem un viņu spējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 16:14, pirms 17 gadiem
tas ir beigu sākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:18, pirms 17 gadiem
""ASK Rīga" prioritāte – audzināt jaunos basketbolistus...."
He he. atceros ,līdzīgs mega PR tika skandināts kluba dibināšanas brīdī.Tagad,kad nekas cits neatliek(viss ir salaists totālā sviestā),vadība atkaļ maļ to pašu. Lai jau izdodās.
P.S.Intrigas dēļ jau varēja atrast kādu sponsoru,lai nebūtu tā,ka Barons pazemo puišeļu bariņu. Bet kas tad būs ar mieru kļūt par sponsoru,ja parādu slogs ir tik liels,ka visa nauda aiziet par iepriekšējiem rēķiniem.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:18, pirms 17 gadiem
ASK jaunais sastāvs ir konkurentspējīgs un nav pat sliktāks, kā pirms tam, ok centru nebūs, bet pārējais būs līmenī, kā arī šaj sastāvu tīrīšanai vajadzētu vairot cīņas sparu un saliedētību, kas nav mazsvarīgi, jo tagad pa īstam vajadzēs aizstāvēt to ASK godu, ne tikai vārdos, bet arī darbos.

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 16:18, pirms 17 gadiem
marexels rakstīja: runaajot par riigas domes finanseejumu:
sogad gan ask, gan barons no domes sanjema 300 000ls... naakamajam gadam ask bija planoti 600 000ls bet baronam summu nepateikssu-nezinu. bet peec visiem budzzetu apcirssanaam ask nakamgad no domes dabuus 50 000 - 100 000ls, savukaart barons nedabuus neko...
...bet joprojām turpinās uzvarēt ASK

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:20, pirms 17 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: Pamato savas muļķības par to, ka Baronam Rīgā nav vieta, perdeli
urljuk, nelamaajies un neapvaino mani, es tak tevi neesmu apvainojis...un balonam tieshaam riigaa nav vietas...riigas klubi ir ask un vef...klubi ar veesturi un naakotni...balons, ir balons, palidos un izpuutiis gaisu...apniks zonnem vienam ciiniities un kirdikt, nebuus vairs balona...taadeelj arii saku ka balonam riigaa nav vietas...balons var nobaazeeties e.g. siguldaa un tur arii speeleet un jo aatraak balons no riigas pazudiis, jo labaak. jo ask varees piesaistiit vairaak sponsoru naudas, kuras shobriid nepelniiti piesaista balons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:23, pirms 17 gadiem
Mēs bijām, esam un būsim labākie

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:25, pirms 17 gadiem
Bija tiešām augstas klases klubs, Kambala, Štelmis, aizgāja visi amerikāņi un tagad tikai letiņi. Būs daudz grūtāk spēlēt. Pret Venstpili būs interesanti, lieku uz ventiņiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:26, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: urljuk, nelamaajies un neapvaino mani, es tak tevi neesmu apvainojis...un balonam tieshaam riigaa nav vietas...riigas klubi ir ask un vef...klubi ar veesturi un naakotni...balons, ir balons, palidos un izpuutiis gaisu...apniks zonnem vienam ciiniities un kirdikt, nebuus vairs balona...taadeelj arii saku ka balonam riigaa nav vietas...balons var nobaazeeties e.g. siguldaa un tur arii speeleet un jo aatraak balons no riigas pazudiis, jo labaak. jo ask varees piesaistiit vairaak sponsoru naudas, kuras shobriid nepelniiti piesaista balons.
Lūk ASK fanu īstā seja!
P.S Sigulda skaista pilsētiņa, tam es piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:27, pirms 17 gadiem
da w-pils jus panjems
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:30, pirms 17 gadiem
Ļoti žel!!! Bet paši vainigi, divas menesi atpakaļ nirdzam par Žaļgiri un dabujum pa pieri atpaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 16:32, pirms 17 gadiem
Pat pret tādu sastāvu, kāds tagad būs ASK, Baronam būs grūti, jo Barona spēle ir viena liela katastrofa.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:34, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Pat pret tādu sastāvu, kāds tagad būs ASK, Baronam būs grūti, jo Barona spēle ir viena liela katastrofa.
juu, tas buus reaali smiekliigi ja balons ar savu super budzhetu un daudzajiem legjionaariem netiks e.g. lbl finaalaa, kas nav nemaz tik nereaali, ja skataas uz balona rezultaatiem shogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 16:37, pirms 17 gadiem
Visslatviskākā, man jau liekas, va visslatviskākās ir Gulbene, Zemgale, Ķeizarmežs, pēc tam ar vienu leģionāru nāk ASK un LL, pēc tam ar diviem Valmiera, VEF, BKV, un tad šo tabulu noslēdz Barons, tur laikam četri vai pat pieci leģionāri, riktīgi pat nezinu

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:38, pirms 17 gadiem
Ja tā turpināsies tad ASK sastāvs varētu būt šāds:
Raitis Grafs
Roberts Mednis
Gatis Jahovičs
Ernests Kalve
Kristaps Mediss
Dairis Bertāns

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 16:39, pirms 17 gadiem
Skudrinieks, 16:31, pirms 6 minūtēm, citēt

fans366 rakstīja: Fanātisms ir slimība. Ja komanda jūk un brūk, jāsaprot, ka nekas labs vismaz pagaidām nav gaidāms.
...un ko tu ar to gribēji pateikt - ka ir vērts fanot tikai par tādu komandu, par ko ir skaidrs, ka tā ņems visus iespējamos titulus?
Vecīt, tā sportā nemēdz būt.
Līdzjutēju simpātijas vienmēr sadalās, arī par tiem, kas nebūs 1., 2., 3. vietās - būs pulks atbalstītāju.
Paņem par piemēru Čakiju - veci no Barons atbalstītājiem - viņu esmu ievērojis vēl no tiem laikiem, kad Barons par 5-6 vietām Latvijā gāja, vai pat vēl zemāk
-------------------
pilnīgi piekrītu, es vienmēr būšu par Valmieru, kaut viņa spēlētu amatieru līgā

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 16:39, pirms 17 gadiem
Nu nav tik traki - garais gals mazliet biedē (Raitis, Uvis + 3 bērni), bet nu Kalvi var mēģināt kā 4., arī Yahoo.
Ja runā par mērķiem - tagad ir skaidrība kas ir kas, idejiski naudas lietām vajadzētu būt nokārtotām līdz sezonas beigām, spēlētājiem atliek vien trenēties un spēlēt. Šogad ir varianti. Par BBL finālu sapnis ir izsapņots, Final4, ja paveicas, var tikt. ULEBā laikam grupu turnīrs būs viss, ko šogad spēsim.
Trenera nomaiņa, cerams, sapurinās komandu un atsevišķus spēlētājus (es domāju TEVI, nr.10!!!!!). Katrā ziņā es turpināšu atbalstīt.

Beigās maza piebildīte. Barona atbalstītāji - 2 jautājumi:
1) ja ASK tiešām bankrotētu, vai sezona būtu interesantāka? Dērbiji jau ir tas, kas daiļo basketbola sezonu. Atceros, tieši pret ASK Barons vienmēr savācas un spēlē sakarīgu basīti, ko nevarētu teikt par 80% pārējo spēļu...
2) ja jau Baronam viss ir lieliski ar menedžmentu, finansēm, tad kādēļ sastāvs mainās n-reizes sezonas gaitā un ir otršķirīgi amerikāņi? Es neko nesaku par Rodsu (viņš mani pat mazliet biedē - ir potenciāls), Aleksanderu, daļēji Gustu, bet Abernetijs? Smits???? Padomājiet par to. Bet tā loģiski.

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 16:41, pirms 17 gadiem
Pirmkaart, kaada vairs tagad ir interese, stimuls un veelme kapaaties uz visiem 100 taadiem speeleetaajiem kaa Helmanis, Vitols un Valters!!?? Vinju pashu labaa - shiem speeleetaajiem ir jaaiet no kluba prom. Ja reiz ir jaasper tik radikaali solji, ka naudas truukuma deelj ir jaaatlaizh galvenais treneris, labaakais centrs un saspeeles vadiitaajs - tad prieksh kam turpinaat maksaat Helmanim, Vitolam un Valteram, ja rezultatu ar shaadu sastaavu tik un taa nav iespeejam ieguut? Redz, Latvija nav Lietuva, kur Zhalgiris kriizes briidii atrada sponsoru, naudu sakasiija un nav nosleepums, ka BBL cempiona godaa sogad buus tieshi vinji.
Zheel katraa zinjaa par ASK, jo sezonas saakums bija fantastisks - gan BBL, gan ULEBaa bijaam vieni no liideriem, par LBL nemaz nerunaajot. Bet tagad - nu nav jaunie atbilstoshi ULEB liimenim, iznemot vieniigo Bertaanu. Nu nevar Vildes, Mednji, Medisi un vel nezin kas spelet ULEB kausaa, ja vinji pat LBL 1. diviizijaa nav gaisu taa kaartiigi apostiijushi. Negribas jau ticeet, ka liidz ar sho situaaciju ASK neilgajai atdzimshanas veesturei tiks pielikts punkts, jo bija visi priekshnoteikumi, lai Latvijaa izveidotos tradiicijaam bagaats klubs, uz kura speeleem naak +5tk skatiitaaju.... Tagad Latvijas basketbols atgrieziisies gadus 5 senaa pagaatnee, kuraa LBL finaalu vareejaam skatiities Daugavas Sporta Namaa, baudot 500 skatiitaaju kompaaniju, kuri iebljaujas tikai peec Kokainja vai Perkona apshaubaamas svilpes...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:46, pirms 17 gadiem
ASK tagad vares cinities par 5.vietu LBL.Butu interesanti?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 16:46, pirms 17 gadiem
egils34 rakstīja: Mēs bijām, esam un būsim labākie
kā tad. vismaz kreklu iedeva

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:47, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: LBL 1. vieta = ASK Rīga šosezon.
Pietiekami reaali.
Un kada tev 3. vieta kas tad bus tie 2. vai pirmie? ventspils? Barons?
baronam jau pasham jadomaa vai ventpilij nepadrisiis pusfinalaaa, vai piem valmierai...
tavi superstāri skaties vēl ka Zemgalei nepapish
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:50, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Pat pret tādu sastāvu, kāds tagad būs ASK, Baronam būs grūti, jo Barona spēle ir viena liela katastrofa.
maigi teikts ka katastrofa....

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:51, pirms 17 gadiem
crazy_fan88 rakstīja: vēl kādu gadu kopā saspēlēties un būs labs pamats klubam
Bertāns,Jahovičš un Kalve ir tiešām labs produkts eiropas tirgum
tieshi tā eiropas tirgum..a tavs ask sedēs un pautus kasīs no pārlaimes

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 16:53, pirms 17 gadiem
Eastern. rakstīja: Pirmkaart, kaada vairs tagad ir interese, stimuls un veelme kapaaties uz visiem 100 taadiem speeleetaajiem kaa Helmanis, Vitols un Valters!!?? Vinju pashu labaa - shiem speeleetaajiem ir jaaiet no kluba prom. Ja reiz ir jaasper tik radikaali solji, ka naudas truukuma deelj ir jaaatlaizh galvenais treneris, labaakais centrs un saspeeles vadiitaajs - tad prieksh kam turpinaat maksaat Helmanim, Vitolam un Valteram, ja rezultatu ar shaadu sastaavu tik un taa nav iespeejam ieguut? Redz, Latvija nav Lietuva, kur Zhalgiris kriizes briidii atrada sponsoru, naudu sakasiija un nav nosleepums, ka BBL cempiona godaa sogad buus tieshi vinji.
Zheel katraa zinjaa par ASK, jo sezonas saakums bija fantastisks - gan BBL, gan ULEBaa bijaam vieni no liideriem, par LBL nemaz nerunaajot. Bet tagad - nu nav jaunie atbilstoshi ULEB liimenim, iznemot vieniigo Bertaanu. Nu nevar Vildes, Mednji, Medisi un vel nezin kas spelet ULEB kausaa, ja vinji pat LBL 1. diviizijaa nav gaisu taa kaartiigi apostiijushi. Negribas jau ticeet, ka liidz ar sho situaaciju ASK neilgajai atdzimshanas veesturei tiks pielikts punkts, jo bija visi priekshnoteikumi, lai Latvijaa izveidotos tradiicijaam bagaats klubs, uz kura speeleem naak +5tk skatiitaaju.... Tagad Latvijas basketbols atgrieziisies gadus 5 senaa pagaatnee, kuraa LBL finaalu vareejaam skatiities Daugavas Sporta Namaa, baudot 500 skatiitaaju kompaaniju, kuri iebljaujas tikai peec Kokainja vai Perkona apshaubaamas svilpes...
prātīgākais komentārs šodien! par vecajiem laikiem DSN labi pateici

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 17:01, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Tieši tā, vismaz Latvijā ir viens sakarīgs klubs kurš arī domā, nevis sēž uz valsts līdzekļiem!
ja nezināji, arī baronu finansē RD, tāpat kā ASK un ne no vienas valsts struktūras ASK vairs nesaņem finansējumu!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 17:01, pirms 17 gadiem
Diez kāpēc " prioritāte vietējo spēlētāju audzināšanā" vienmēr tiek piesaukta tikai gadījumos ja sāk trūkt piķis?? Iespējams tāpēc, ka tādās situācijās "neviena cita prioritāte nespīd". Bet tas tā. Es kā zvērināts BKV fans šogad biju noskaņojies cīņai par bronzu (labākajā gadījumā), a te tāds pārsteigums nobrieda un izskatās ka varēs pat "sadot pa tauri" dižrīgas "superklubam" Baronus gan Latvijā nevienam nespīd uzvilkt diemžēl, ja jau viņi "trekno" ASK ir situši, tad tagad pat bail iedomāties kas paliks pāri no šamajiem. jebkurā gadījumā būs interesanti.

Pasaka ir beigusies cienijamie ASK fani, ekonomiskā situācija salikusi visus pa savām vietām, laipni lūgti reālajā pasaulē, eirolīgas iekarotāji ibio

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 17:02, pirms 17 gadiem
MAN PATIKA SHI FRAZE:Burbulis bija pārāk liels un esošā situācija ir adekvāta realitātei. Jāstrādā ar reālu naudu un reālām iespējām."
Isteniba un realitate taa arii bija burbulis bija parak liels

     [+] [-]

, 2008-12-29 17:02, pirms 17 gadiem
a KAS ar to Brilaino treneri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 17:07, pirms 17 gadiem
Džerijs rakstīja: Diez kāpēc " prioritāte vietējo spēlētāju audzināšanā" vienmēr tiek piesaukta tikai gadījumos ja sāk trūkt piķis?? Iespējams tāpēc, ka tādās situācijās "neviena cita prioritāte nespīd". Bet tas tā. Es kā zvērināts BKV fans šogad biju noskaņojies cīņai par bronzu (labākajā gadījumā), a te tāds pārsteigums nobrieda un izskatās ka varēs pat "sadot pa tauri" dižrīgas "superklubam" Baronus gan Latvijā nevienam nespīd uzvilkt diemžēl, ja jau viņi "trekno" ASK ir situši, tad tagad pat bail iedomāties kas paliks pāri no šamajiem. jebkurā gadījumā būs interesanti.

Pasaka ir beigusies cienijamie ASK fani, ekonomiskā situācija salikusi visus pa savām vietām, laipni lūgti reālajā pasaulē, eirolīgas iekarotāji ibio
+1
Tikai žēl, ka šogad LBL zvaigžņu spēle būs "ļoti interesanta"

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 17:09, pirms 17 gadiem
Labvēlis rakstīja: kā tad. vismaz kreklu iedeva
tev galvenais ir krekls un brīvbiļete, bet man skaists basketbols

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 17:11, pirms 17 gadiem
ASK fani - kaut kā nedzirdu runas par Eirolīgu, jau toreiz rakstīju, ka tas nespīd redzēt, kā savas ausis, viss ir pa visiem 100% piepildījies.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:14, pirms 17 gadiem
Sezonas sākumā ļoti liela daļla e-sporta lietotāju apdirsa Žalgiri, kam negāja viegli, tad noteikti leiši tagad par ASK rēc vēdarus turēdami.
BBL fināls būs vecais, kā pagāšsezon

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 17:15, pirms 17 gadiem
Es taa ieveeroju,ka visi shitie ASK fanelji,kuriem Esportaa bija profila bildees ask bilde,nozudushi gandriiz visi,nu juus gan baigie fani,komandai kaa gruutiibas,taa visi bildiites aaraa un klusee..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 17:16, pirms 17 gadiem
sezonas sakuma ask bija mana favorit komanda, bet tagad visa šī situācija sāk kretinēt ārā ...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 17:17, pirms 17 gadiem
G.Basile rakstīja: BARONS CEMPIONI! JA NEBUS TAD PIEMINAT MANUS VARDUS UN KATRAM JUMS PA 100LS
Es turēšu tevi pie vārda! Un Ventspili ar nevar norakstīt kā nekā BK Ventspils > Barons Lmt 3:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:20, pirms 17 gadiem
Bruno žēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 17:23, pirms 17 gadiem
tagad par LBL čempi sitiīsies visas sešas Latvijas top komandas noteikti, nu varbūt uz papīra tikai mazliet labāk izskatās BKV un Barons, bet zinot, ka abas ir zaudējušas daudz spēļu otrā trijnieka komadām, tad viss ir iespējams

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:26, pirms 17 gadiem
Driizaak Mazhuti prom un kkaaa samukjiit algu Shundovam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:44, pirms 17 gadiem
kaarters rakstīja: Lai Veicas ASK ,lai gan turpinājumā fanošu par baronu :p
jā, baigais fans - komanda nonāk grūtības, un uzreiz sāk fanot par citu komandu

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 17:46, pirms 17 gadiem
viss būs labi krīzes nāk un iet
ask fani vienmēr būs kopā ar ask un atbalstīs ask!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:48, pirms 17 gadiem
Iespējams, labākā latviešu komanda
tikai nevajag pretigi pat paliek ........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:57, pirms 17 gadiem
G.Basile rakstīja: BARONS CEMPIONI! JA NEBUS TAD PIEMINAT MANUS VARDUS UN KATRAM JUMS PA 100LS
Norādi uz kurieni nosūtīt bankas konta Nr.!
Man kā reiz pavasarī autiņam vajadzēs jaunus amortizātorus aizmugurē,un tie 100 Ls būs kā reiz!;0

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 17:57, pirms 17 gadiem
Burbulis ASK ir pārsprādzis... Te Tev nu bija superklubs... Ar tādu sastāvu Baltijā nebūs ko darīt un LBL arī nekas nespīd!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 18:00, pirms 17 gadiem
G.Basile rakstīja: BARONS CEMPIONI! JA NEBUS TAD PIEMINAT MANUS VARDUS UN KATRAM JUMS PA 100LS
un ja wini nebuus cempinji, tad mes tewi samekleesim un kur war pieteikties uz 100 Ls?

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 18:07, pirms 17 gadiem
nu re atkriit jautaajums par kvotaam...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 18:10, pirms 17 gadiem
G.Basile rakstīja: BARONS CEMPIONI! JA NEBUS TAD PIEMINAT MANUS VARDUS UN KATRAM JUMS PA 100LS
man arii 100 lvl noderees kur var pieteikties un nosuutiit savus bankas konta nr.??? kurshs mums te stabilitaates garants?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 18:19, pirms 17 gadiem
Eastern. rakstīja: Pirmkaart, kaada vairs tagad ir interese, stimuls un veelme kapaaties uz visiem 100 taadiem speeleetaajiem kaa Helmanis, Vitols un Valters!!?? Vinju pashu labaa - shiem speeleetaajiem ir jaaiet no kluba prom. Ja reiz ir jaasper tik radikaali solji, ka naudas truukuma deelj ir jaaatlaizh galvenais treneris, labaakais centrs un saspeeles vadiitaajs - tad prieksh kam turpinaat maksaat Helmanim, Vitolam un Valteram, ja rezultatu ar shaadu sastaavu tik un taa nav iespeejam ieguut? Redz, Latvija nav Lietuva, kur Zhalgiris kriizes briidii atrada sponsoru, naudu sakasiija un nav nosleepums, ka BBL cempiona godaa sogad buus tieshi vinji.
Zheel katraa zinjaa par ASK, jo sezonas saakums bija fantastisks - gan BBL, gan ULEBaa bijaam vieni no liideriem, par LBL nemaz nerunaajot. Bet tagad - nu nav jaunie atbilstoshi ULEB liimenim, iznemot vieniigo Bertaanu. Nu nevar Vildes, Mednji, Medisi un vel nezin kas spelet ULEB kausaa, ja vinji pat LBL 1. diviizijaa nav gaisu taa kaartiigi apostiijushi. Negribas jau ticeet, ka liidz ar sho situaaciju ASK neilgajai atdzimshanas veesturei tiks pielikts punkts, jo bija visi priekshnoteikumi, lai Latvijaa izveidotos tradiicijaam bagaats klubs, uz kura speeleem naak +5tk skatiitaaju.... Tagad Latvijas basketbols atgrieziisies gadus 5 senaa pagaatnee, kuraa LBL finaalu vareejaam skatiities Daugavas Sporta Namaa, baudot 500 skatiitaaju kompaaniju, kuri iebljaujas tikai peec Kokainja vai Perkona apshaubaamas svilpes...
Ak dievs, klauns ir atgriezies! Helmanis, ja savas prombūtnes laikā neesi pamanījis, bija liela komandas sastāvdaļa. To pašu var teikt par Vītolu pēdējās spēlēs. Valteram sezona nav izdevusies, bet tas nemazina viņa vērtību komandā.. Tādas vērtības nedrīkst tā vienkārši izmest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 18:24, pirms 17 gadiem
Žēl, ka tā... Un vēl nozīmējās tajā Krievijas kausa izcīņā, piesaistot Kambalu un Štelmaheru. Ja iepriekšējo sezonu bija trīs spēcīgi Latvijas klubi, tad tagad patiešām augsta līmeņa sastāvs ir tikai Baronam.
Vispār pirms pāris mēnešiem škrobojos, ka Barons garām palaidis gan Janičenoku, gan Vītolu. Tagad saprotu, ka klubs vienkārši labi izprata ekonomisko situāciju - laikus apzinājās savas iespējas un nepārmaksāja vietējiem spēlētājiem. Labāk tā, nekā palikt šādā situācijā. Bet vietējiem tagad vajadzētu cenām (algām) kristies.

     [+] [-]

, 2008-12-29 18:26, pirms 17 gadiem

murgs...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 18:27, pirms 17 gadiem
Ziņa par kluba bankrotu nemaz nav tik pārsteidzoša, zinot, ka galvenie sponsori bija Parex banka un valsts iestādes. Tas bija tikai laika jautājums. Tas vai līdzīgs liktenis piemeklēs baronu ir atkarīgs no šī kluba sponsoru ekonomiskās situācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 18:33, pirms 17 gadiem
scorpion rakstīja: nepiekrītu Tev.
tas,ka baronam ir pilna pakaļa leģionāru nepadara viņus stiprus.
nepaņēma Janičenoku un Vītolu,paņēma uz pusi dārgākus leģionārus. tici man,drīz arī viņus piemeklēs krīze,jo viņi nevarēs apmaksāt visu to kaudzi leģionāru. un tad,atšķirībā no ASK viņiem paliks komandā tikai kādu 4 latvieši. jo vairāk latviešu viņiem nemaz nav.
Leģionāri maksā (vismaz maksāja) divas vai pat trīs reizes lētāk... Un ASK laikam tā situācija nav nemaz tik slikta, jo tie "tikai latvieši" kā Helmanis, Sandis Valters, Grafs un iespējams arī Vītols izmaksā vairāk par leģionāriem, kurus Barons iegādājās šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 18:38, pirms 17 gadiem
scorpion rakstīja: no kurienes Tu to rauj? man jau šķiet,ka pats izdomā,jo nu šaubos vai tie amerikāņi,kas pat tur daži NBA spēlējuši,maksā 3 reizes lētāk par Grafu,Helmani,Valteru vai Vītolu.
Klausījos interviju ar Zonni pēc Barona spēles ar Maskavas Dinamo, tas pats bija arī vienā Sporta Avīzē. Un arī visos citos ziņu avotos ir bijusi informācija, ka labs vietējais spēlētājs latviešu klubiem prasa apmēram uz pusi lielāku algu nekā tāda paša līmeņa leģionārs.

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 18:39, pirms 17 gadiem
Gribu ieteikt tiem kas te ļoti priecājās par ASK pašreizējo stāvokli pagaidīt pāris mēnešus un tad līdzīga var sanākt arī jūsu klubam ko gan nenovēlu atšķirībā no daudzām šaurām pierītēm kas te vāvuļo.Galvenais ka ASK paliek un laiks jau visu saliks pa plauktiņiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 18:45, pirms 17 gadiem
grafs= new team leader

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 18:48, pirms 17 gadiem
Nu laikam jau jauki!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 18:48, pirms 17 gadiem
Baroneļiem patiktu arī ja Žalgiris, Rytas, Rock būtu problēmas....Tad viņi justos kā "īsti čempioni" Baltijā....

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 18:50, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: urljuk, nelamaajies un neapvaino mani, es tak tevi neesmu apvainojis...un balonam tieshaam riigaa nav vietas...riigas klubi ir ask un vef...klubi ar veesturi un naakotni...balons, ir balons, palidos un izpuutiis gaisu...apniks zonnem vienam ciiniities un kirdikt, nebuus vairs balona...taadeelj arii saku ka balonam riigaa nav vietas...balons var nobaazeeties e.g. siguldaa un tur arii speeleet un jo aatraak balons no riigas pazudiis, jo labaak. jo ask varees piesaistiit vairaak sponsoru naudas, kuras shobriid nepelniiti piesaista balons.
vot tipiski atsaldāts, ask fans, kur tavam klubam ir vēsture??? viņa vēsture sākas 3 gadus atpakaļ nevis pitms kara laikā. nejauc pīzd... ar plaušām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 18:52, pirms 17 gadiem
KristsT rakstīja: Klausījos interviju ar Zonni pēc Barona spēles ar Maskavas Dinamo, tas pats bija arī vienā Sporta Avīzē. Un arī visos citos ziņu avotos ir bijusi informācija, ka labs vietējais spēlētājs latviešu klubiem prasa apmēram uz pusi lielāku algu nekā tāda paša līmeņa leģionārs.
Vītols mēnesī prasa 7000 Eiro, Abernetijs un Smits kopā 8000 Eiro, Smitam ir vien 3000 Eiro

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 18:56, pirms 17 gadiem
Babuīns rakstīja: Baroneļiem patiktu arī ja Žalgiris, Rytas, Rock būtu problēmas....Tad viņi justos kā "īsti čempioni" Baltijā....
Nespried pēc sevis

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 18:59, pirms 17 gadiem
Barons Turēsies , un viss būs kartībā , redzēsiet.
Nekas diži nemainisies.

  +7 [+] [-]

, 2008-12-29 19:13, pirms 17 gadiem
Ginobili rakstīja: Vītols mēnesī prasa 7000 Eiro, Abernetijs un Smits kopā 8000 Eiro, Smitam ir vien 3000 Eiro
Ambertijs un Smits ir pāris un dzīvo arī kopā???

  +6 [+] [-]

, 2008-12-29 19:20, pirms 17 gadiem
Lasot komentaru es neredzu iemeslu pesimismam! Ipasi jau neko ASK nav zaudejusi, Marsh - tapat jau nespele kadu laiku, Brewer - lai man piedod mazies ASK fani, kas doma, ka ja nigers tad stars, bet vins krita ara uz kopeja fona, Sundovs - lideris nenoliedzami, bet vel jau tikai lauzis ar vinju ligumu un nav teigts kad tas bus un noprotams ka kaut kad drizuma, bet vel jau nekur nav aizgajis, vienigais kas sobrid ir aizgajis ir Butautas... taka nav tik traki ka dazi iedomajas! a nu vel protams Valters vel doma, bet pedejas speles jasaka godigi Bertans rada sakarigaku speli neka Sandis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 19:40, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: nu kas tur ko nesaprast - man ir vienalga kas notiek ar bkv, liepajas klubu, jelgavas klubu...starptautiskaas speelees buutu pat par jebkuru no shiem klubiem...jo taas nav manas pilseetas...bet riigaa balonam nav vietas, jo ir ask.
Zini kāpēc ASK tā neiet??
Tāpēc ka viņiem ir tādi fani kā Tu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 19:45, pirms 17 gadiem
lai noturās un glavenais lai klubs nepazūd!

otersonam kļūt tik stipram,lai pārņemtu vai arī davai meklē nākamo jauno!!

     [+] [-]

, 2008-12-29 19:52, pirms 17 gadiem
ASK iegāž tas, ka lielākie naudas devēji ir ar valsti saistīti.... Vainu ar steigi ir jāpiesaista kāds liels uzņēmums vai jaadodas uz SVF! Vai jāpalūdz igauņiem, lai vēl aizdod.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 20:13, pirms 17 gadiem
akstīja: Diez kāpēc " prioritāte vietējo spēlētāju audzināšanā" vienmēr tiek piesaukta tikai gadījumos ja sāk trūkt piķis?? Iespējams tāpēc, ka tādās situācijās "neviena cita prioritāte nespīd". Bet tas tā. Es kā zvērināts BKV fans šogad biju noskaņojies cīņai par bronzu (labākajā gadījumā), a te tāds pārsteigums nobrieda un izskatās ka varēs pat "sadot pa tauri" dižrīgas "superklubam" Baronus gan Latvijā nevienam nespīd uzvilkt diemžēl, ja jau viņi "trekno" ASK ir situši, tad tagad pat bail iedomāties kas paliks pāri no šamajiem. jebkurā gadījumā būs interesanti.

Pasaka ir beigusies cienijamie ASK fani, ekonomiskā situācija salikusi visus pa savām vietām, laipni lūgti reālajā pasaulē, eirolīgas iekarotāji ibio

+1
Tikai žēl, ka šogad LBL zvaigžņu spēle būs "ļoti interesanta"

Visu diemžēl nevar gribēt. Vai nu kaļam jauno paaudzi, vai nu priecājanies par to kā meļņi danko no soda metienu līnijas. Dzīvē bieži ir jāizdara izvēle, šoreiz izvēli piespiedu kārtā izdarīja krīze. Un man tā patīk.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 20:23, pirms 17 gadiem
Valteram alga ir 19 tūkstošu eiro. Piedāvā samazināt 4 reizes. Tikko LNT teica.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 20:23, pirms 17 gadiem
liekas, ka lietas pamazām nokārtojas un nav tik ļauni, kā sākumā izklausījās. Var , pat , teikt, ka baumas par ASK/Rīga nāvi ir bijušas pāragras un komandas sastāvs nav nemaz tik slikts, lai pārējie Latvijas klubi, kā ar ceļa rulli tam staigātu pāri. Ar nepacietību gaidu spēles jaunajā sastāvā -tik intriģējoša sezona nav līdz šim piedzīvota - gandrīz katra diena kāds pārsteigums. Gan jau ne pēdējais........vēl taču ir arī citi klubi, kas nespēlē par pliku paldies un naudas grūtības var rasties jebkuram -pilnīgi negaidīti.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-29 20:24, pirms 17 gadiem
ko var murgot par baronu, vinji venteleem pajaajushi jau 4x, vispaar barons ir komanda bez mugurkaula, ja iet speele tad speelee ja neiet tad slidinaas pa laukumu, nesaprotu kaa var buut taadi sportisti...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 20:38, pirms 17 gadiem
Nu esat Juus ASK atbalstiitaaji jociigi.
Juusu nometnee viss vienmeer ir pareizi, kameer citos klubos viss tiek dariits galiigi aplami...
Veel sezonas saakumaa, kad Jums bija daudz (5) legjionaari, tas bija pavisam normaali, jo redz Eiropas grandu klubos taa ir ierasta lieta. Tagad, kad piespiedu kaartaa buusiet "tiirlatvju" tiims, uzbrauciens Baroniem par nelatvisko sastaavu seko viens peec otra.
Finansu probleemas Jums, tomeer vairumam ASKieshu svariigaak ir piemineet, ka arii citu klubu dienas ir skaitiitas, nekaa izteikt atbalstu savam klubam.

Vienaa teikumaa - turpiniet tik mekleet skabargas citu aciis un dabuusiet veel nevienu vien baljkji savaa!!!

p.s. ja sezonas saakumaa Ventinju liidzdaliiba LBL finaalaa likaas diezgan nereaala, tad job.anaa kriize nolikusi sveciiti tunelja galaa...
Cerams, peec riitdienas macha sveciites vietaa varees jau nolikt nelielu lukturiiti

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 20:48, pirms 17 gadiem
svecīti vai lukturīti - vai nav vienalga -tāpat LBL viss noskaidrosies finālos pavasarī - turklāt šosezon nevienu nevar novērtēt par zemu - arī Valmiera, Liepāja, Vef ir komandas, kas ik pa laikam paklupināja lielos gigantus. Tāpēc kādam jau ar pilnu pārliecību vicināt uzvaras karogu un piespraust iedomāto medaļu ir stipri pāragri.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 20:52, pirms 17 gadiem
Ginobili rakstīja: vot tipiski atsaldāts, ask fans, kur tavam klubam ir vēsture??? viņa vēsture sākas 3 gadus atpakaļ nevis pitms kara laikā. nejauc pīzd... ar plaušām
nu atkal aiziet apsaukaashanaas kaadeelj, neesmu es atsaldeets, esmu vidusmeera ask fans, kaadeelj uzreiz lamaaties? ask, ir ask - nezinu, prieksh maniim ask veesture ir taada kaada taa ir, no padomju laikiem...prichom tu piesauc te karus? un tiiri juridiski nezinu kaa ir noformeets - vai shis ask ir 100% tas ask kas bija ar kruuminju? domaaju ka jaa, un prieksh maniim tas viennoziimiigi taa ir.

balonam gan vieglaak - veesture ir 18 gadi un ilgums buus tik ilgi kameer buus zonne. nebuus zonne, kirdikt, nebuus balona. neviens nemeegjinaas reanimeet taadu balonu. savukaart ask buus vienmeer - esmu mieriigs - paardziivosim sho kriizi un atkal naaks skaistaaki mirklji. nezinu vai shogad paspeesim uzvareet balonu, bet ja kriize normaali uzsitiis pa balonu (ko arii ceru), tad chempioni atkal buus ask, ko arii gaidu

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 20:57, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Zini kāpēc ASK tā neiet??
Tāpēc ka viņiem ir tādi fani kā Tu!
nuu, Tu jau paarveertee manas speejas. nu neesmu es vainiigs parex sagraushanaa un arii pie latvijas ekonomikas kriizes es neesmu vainiigs - kas bija par iemeslu parex, am un rd finanseejuma nogrieshanaa...driizaak vari griezties pie Mr.Nothing Special, nevis maniim

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 21:27, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ak dievs, klauns ir atgriezies! Helmanis, ja savas prombūtnes laikā neesi pamanījis, bija liela komandas sastāvdaļa. To pašu var teikt par Vītolu pēdējās spēlēs. Valteram sezona nav izdevusies, bet tas nemazina viņa vērtību komandā.. Tādas vērtības nedrīkst tā vienkārši izmest.
no valtera pašlaik ir tikai pliks vārds uzvārds un 10 ais Nr uz formas...Parmaksāts spēlētājs bet ja piekritīs algas samazinājumam par to naudu kuru viņš saņems ja paliks varētu būt lietderīgs,,,bet pagaidām pārmaksāts....cik tad ilgi var spēlēt tikai dēļ vārda...līderis skaitās??? labi ja katru 4-5 spēli labi nospēlē, produktīvi! pēdējas spēles Bertāns ir noderīgāks komandai...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-29 21:47, pirms 17 gadiem
Grafs leks centrā... psc. nav centra - Grafs un Mednis. pizģ.ets taja pozīcijā vien ir..

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 22:07, pirms 17 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: no valtera pašlaik ir tikai pliks vārds uzvārds un 10 ais Nr uz formas...Parmaksāts spēlētājs bet ja piekritīs algas samazinājumam par to naudu kuru viņš saņems ja paliks varētu būt lietderīgs,,,bet pagaidām pārmaksāts....cik tad ilgi var spēlēt tikai dēļ vārda...līderis skaitās??? labi ja katru 4-5 spēli labi nospēlē, produktīvi! pēdējas spēles Bertāns ir noderīgāks komandai...
piekriitu, buma laika visi latviesu speletajis uzsita sev cenu..

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 22:53, pirms 17 gadiem
Interesanti...

Uvis Helmanis
Raitis Grafs
Roberts Mednis
Gatis Jahovičs
Sandis Valters
Ernests Kalve
Kristaps Mediss
Aigars Vītols
Dairis Bertāns
Mažutis

...pēc Jaunā gada Šundovs prom. Tad jau paliks vieni letiņi un Mažutis, jo labu saspēles vadītāju LV neesot. Arī jaunie džeki tiks pie spēlēšanas, par ko vislielākais prieks.

Galvenais, ka Butauts ir prom. Tagad vairs nebūs pamats tik bieži izrādīt nepatiku pret "ASK", bet cieņa gan viņiem vēl jānopelna

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 22:54, pirms 17 gadiem
Visu cieņu ASK vadībai un spēlētājiem par uzdrīkstēšanos!
Tomēr ir kāds bet...... ja ASK sāks zaudēt komandām kuras iepriekš uzvarēja tad sāksies aizbildināšanās par to ka jaunie komandā leģionāri nav utt.
Ir jau taču komanda kas audzina jaunos-VEF!Un cik tad Vefiņš tos jaunos ir izaudzinājis līdz kaut kāda līmeņa spēlētājiem???Manuprāt vienkārši jābūt atklātākiem pret sabiedrību un tas jau būs liels pluss!Lai izdodas!!

     [+] [-]

, 2008-12-29 22:55, pirms 17 gadiem
nu jā interesanti pasaka ka labu saspēles vadītāju LV neesot bet atpuļīja vaļā pagajušogad Buškevicu bez īpašas nožēlas...

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 22:58, pirms 17 gadiem
he he taa tiem cka vaidzeja noraava bankrotu un tagad lej kaut kaadu bullshitu par jauno latvieshu iespeeleeshanu cerams ka vinji pat no kjeizarmezha atrausies

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 23:25, pirms 17 gadiem
G.Basile rakstīja: BARONS CEMPIONI! JA NEBUS TAD PIEMINAT MANUS VARDUS UN KATRAM JUMS PA 100LS
duraks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 23:57, pirms 17 gadiem
[quote trozzkis]
nu atkal aiziet apsaukaashanaas kaadeelj, neesmu es atsaldeets, esmu vidusmeera ask fans, kaadeelj uzreiz lamaaties? ask, ir ask - nezinu, prieksh maniim ask veesture ir taada kaada taa ir, no padomju laikiem...prichom tu piesauc te karus? un tiiri juridiski nezinu kaa ir noformeets - vai shis ask ir 100% tas ask kas bija ar kruuminju? domaaju ka jaa, un prieksh maniim tas viennoziimiigi taa ir.

neticu, ka pirms tavs ask bija reanimēts, tu vispār kko dižu par viņu zināji, tik tik bija, ka kkur pa ausu galam kko par tādu burtu salikumu kā ask biji dzirdējis un viss, jums ir vēsture??? tikai nez kāpēc tai vēsturei ir 15 gadu iztrūkums???

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:17, pirms 17 gadiem
Ginobili rakstīja: [quote trozzkis]
nu atkal aiziet apsaukaashanaas kaadeelj, neesmu es atsaldeets, esmu vidusmeera ask fans, kaadeelj uzreiz lamaaties? ask, ir ask - nezinu, prieksh maniim ask veesture ir taada kaada taa ir, no padomju laikiem...prichom tu piesauc te karus? un tiiri juridiski nezinu kaa ir noformeets - vai shis ask ir 100% tas ask kas bija ar kruuminju? domaaju ka jaa, un prieksh maniim tas viennoziimiigi taa ir.

neticu, ka pirms tavs ask bija reanimēts, tu vispār kko dižu par viņu zināji, tik tik bija, ka kkur pa ausu galam kko par tādu burtu salikumu kā ask biji dzirdējis un viss, jums ir vēsture??? tikai nez kāpēc tai vēsturei ir 15 gadu iztrūkums???
Es atceros ASK, kad tur bija Ivanovs, Bagatskis u.t.t. Spēlēja viņi Krustabaznīcas ielā... Līmenis - starp augstāko un pimo līgu PSRS basketbola sistēmā... Kādreiz viss notikās, tagad gan jau ar būs labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-12-30 01:14, pirms 17 gadiem
Ja balons neuzsprags tad vini ari bus cempioni sogad

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 02:13, pirms 17 gadiem
roby rakstīja: Ja balons neuzsprags tad vini ari bus cempioni sogad
balons uzspraags, jo visi baloni uzspraagst agraak vai veelaak - taada ir balonu daba. un balons nebuus chempions shogad

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 02:23, pirms 17 gadiem
Ginobili rakstīja: neticu, ka pirms tavs ask bija reanimēts, tu vispār kko dižu par viņu zināji, tik tik bija, ka kkur pa ausu galam kko par tādu burtu salikumu kā ask biji dzirdējis un viss, jums ir vēsture??? tikai nez kāpēc tai vēsturei ir 15 gadu iztrūkums???
nu re, var arii bez lamaashanaas ja godiigi - tas kas attiecas uz maniim - tad tieshaam, es par ask neko nezinaaju. vispaar nebiju taads basketbola fans, jo nebija jau iisti par ko fanot - bija viens klubs no man sveshas pilseetas, lai arii par bkv pafanoju dazhreiz starptautiskaas speelees. par ask saaku fanot kad ask saaka raadiit to speeli ko vinji raadiija - jau no pirmsaakumiem - man reaali ljoti patiik butauta speeles koncepcija (arii lietuvas izlases speeles bija patiikami skatiities) - taadeelj arii fanoju par ask - pat ejot uz areenu riiga. un tagad jau lai arii butauts nav, fanoshu taapat par ask. un nesaakshu tachu fanot par balonu, jo tas basketbols ko demonstree muizhnieka komandas ir antibasketbols. un nesapratu tavu jautaajumu - nu ask bija miris 15 gadus - kas no taa izriet tu man pasaki??? taadeelj shis ask ir cits ask kurshs uzvareeja eiropas kausus seshdesmitajos gados? nu nav jau iisti taa - tas ir viens un tas pats ask...