Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

ASK lauž līgumu ar Buškevicu

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

ASK lauž līgumu ar Buškevicu
Sandis Buškevics
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas čempionu basketbolā Rīgas ASK vadība nolēmuši lauzt līgumu ar komandas saspēles vadītāju Sandi Buškevicu.

''ASK Rīga'' kluba direktors Visvaldis Klintsons: ''Mums nācies pieņemt nepatīkamu un smagu lēmumu, taču, lai uzlabotu komandas mikroklimatu, līgums ar Sandi Buškevicu bija jālauž.''

Arī pats Sandis Buškevics sarunā ar eSports.lv šo informāciju apstiprināja.

2007./2008. gada sezonā ''ASK Rīga'' sastāvā Buškevics aizvadīja deviņas ULEB kausa spēles, vidēji gūstot 5,6 punktus un izdarot 2,7 rezultatīvas piespēles. LBL aizvadītas 11 spēles, katrā no tām gūts 9,1 punkts un veiktas 4,4 rezultatīvas piespēles. BBL Buškevics paspēja aizvadīt 17 spēles, palīdzot komandai ar 6,5 punktiem un divām rezultatīvām piespēlēm.

 +71 [+] [-]

, 2008-03-28 18:34, pirms 17 gadiem
Ooo! Negaidīti!

+118 [+] [-]

, 2008-03-28 18:34, pirms 17 gadiem
bravo Butautas! lai jau tas leišu rūķis lielāku spēles laiku dabū!

 +82 [+] [-]

, 2008-03-28 18:34, pirms 17 gadiem
vini to Nozelos...

 +61 [+] [-]

, 2008-03-28 18:35, pirms 17 gadiem
Baigais mikroklimata bojātājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +82 [+] [-]

, 2008-03-28 18:35, pirms 17 gadiem
varēja jau labāk Mažuti sūtīt atpakaļ uz Klaipēdu...
Slēpts komentārs: gurgucis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2008-03-28 18:36, pirms 17 gadiem
Ah ta redz kāds bija komandas neveiksmju cēlonis! Nu tik vinnēs!

 +58 [+] [-]

, 2008-03-28 18:36, pirms 17 gadiem
'Mums nācies pieņemt nepatīkamu un smagu lēmumu, taču, lai uzlabotu komandas mikroklimatu, līgums ar Sandi Buškevicu bija jālauž.''
šis mani visvairāk nepatīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2008-03-28 18:36, pirms 17 gadiem
Un? Par ko cienīt šo Latvijas bruņoto spēku apvienību? Varbūt sākumā jādomā, ko ņem komandā un kam ļauj spēlēt un tad runāt par mikroklimatu. Gerai, Roma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2008-03-28 18:37, pirms 17 gadiem
Hmm...Negaiditi Bojaja mikroklimatu ?? Neticas..Lai nu kurs bet ne jau Buskevics
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +61 [+] [-]

, 2008-03-28 18:37, pirms 17 gadiem
Par to mikroklimatu...
Manuparaat Tira atmaska,Speletaji ir atdzinusi ka Sandis Ir ljoti Jautrs un Vinja Joki IR Neatkatojami...

 +56 [+] [-]

, 2008-03-28 18:38, pirms 17 gadiem
droši vien pēc vakardienas zaudējuma sācis sprēgāt un sūdzēties par savu mazo spēles laiku!

 +18 [+] [-]

, 2008-03-28 18:38, pirms 17 gadiem
pisģets!
tiešām negaidīti. bet domāju, ka Buškevics drīz vien pievienosies Ventspilij vai Baronam. lai gan viņie ir ieguvumi attiecīgi Maknamaras un Džefersona personās. bet domāju, ka bez darba 100% nepaliks.

 +15 [+] [-]

, 2008-03-28 18:38, pirms 17 gadiem
negaidīti, bet citiem bus maacība,moš pārējie beigs laizt muļķi

 +16 [+] [-]

, 2008-03-28 18:39, pirms 17 gadiem
ar tiem 6 leģionāriem klubs ir nošavis galīgi garām, jāatceras ka speletāji ir cilvēki, kāda gan motivācija ja laukumā 60% spēles laiku dabū apstrīdamas kvalitātes ārzemnieki? loģiska ir tikai pretreakcija, piemeram par Vecvagaru, pec pēdējo spēļu snieguma, ko esmu redzējis viņam ir jādodas pamatpieciniekā, jautājums varetu but vienigi par fizisko sagatavotību

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 18:39, pirms 17 gadiem
Sandi, naac maajaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2008-03-28 18:40, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: pisģets!
tiešām negaidīti. bet domāju, ka Buškevics drīz vien pievienosies Ventspilij vai Baronam. lai gan viņie ir ieguvumi attiecīgi Maknamaras un Džefersona personās. bet domāju, ka bez darba 100% nepaliks.

Kāds Barons, Kāda Ventspils!? Labrīt, Sandim sezona ir beigusies, jo Eiropā nekur jaunus spēlētājus neviena komanda nevar pieteikt!
Slēpts komentārs: shark185

 +16 [+] [-]

, 2008-03-28 18:40, pirms 17 gadiem
Idioti ibio...labak tos nekvalitativos legjionarus butu paretinajushi un devusi lielakus speles laiku musu balelinjiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2008-03-28 18:41, pirms 17 gadiem
hehe, protams - panjem leishu karljiku, bet gaisotni bojaa chalis, kas 2 sezoans bijis uzticiigs! Bravo cka vadiiba, bravo Butautas! fuj, pamatiigs fujs!
P.s. par naakamo sezonu var runaat, shii vinjam jau beigusies, jo transferu laiks tutuu.
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 18:41, pirms 17 gadiem
Uz BKV, ja tiesam negaiditi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 18:42, pirms 17 gadiem
Ko jus te lecaties? Pedeja laika vina spele patiesam bija vajaka... Jadoma ka ja ta ir darits tad k-kada doma jau tam ir. Un vel- par komandas mikroklimatu jus nezinat ne nieka (tapat ka es), tapec nevajag izteikt minejumus, ka vins tur bija vislabakais.

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 18:42, pirms 17 gadiem
aha viņu atlaida, jo bojāja mikroklimatu? Kas tas par sviestu?
Tgd Curtis paliks vienīgais īstais saspēles vadītājs, ko kā zinām Mažutis nav īsts sasp. vadītājs...

 +16 [+] [-]

, 2008-03-28 18:43, pirms 17 gadiem
sandis jau gan tur mikroklimatu nebojāja

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 18:43, pirms 17 gadiem
Bojajot mikroklimatu vinjiem!Phee..daudzi ir atzinushi ka Sandis ir ljoti jautrs un to arii ienes gjerbtuves!Auni ...nav ko citu teikt!Vareja labaku atmazku izdomat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 18:44, pirms 17 gadiem
tad jau sanāk, ka Buškevics ir baigais īņa, ja čakarē mikroklimatu komandā!

man vairāk izskatās pēc aizbildinājuma!

 +17 [+] [-]

, 2008-03-28 18:44, pirms 17 gadiem
vienkārši bušiņš ir tāds kas pasaka visu ko domā...un acīmredzot dažam labam tas nav paticis... welcome back to Soviet Union

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 18:44, pirms 17 gadiem
shark185 rakstīja: NJU TAPEC JAU ARI BUSKEVICU NEPANEMA LATVIJAS IZLASE!!!!!!!!



VISI NOLIKA MUIZNIEKU,,,VARBUT TAGAD SAKAT NOLIKT BUTAUTU KO????


KO SAKAT/??


BUSISN NAV TAS SPELETAJS,,VINS VAR IEMEST ,,BET VAJAG STABILITATI,,NEVIS IK PA LAIKAM UZMEST 3 PUNKTUS !!!


Puis', raksti kārtīgi...

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 18:44, pirms 17 gadiem
Njā sezona Bušiņam cauri, un viens izlases kandidāts arī mazāk.
Gan jau atkal kurnēja par mazo spēles laiku.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 18:44, pirms 17 gadiem
bljja nevareja agrak atlaist???!!tad vins hotjabi pievienotos BKv!!!!!Stulbi...vis tas ir!!!!!!!
Slēpts komentārs: Labvēlis

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 18:45, pirms 17 gadiem
theozijs rakstīja: vienkārši bušiņš ir tāds kas pasaka visu ko domā...un acīmredzot dažam labam tas nav paticis... welcome back to Soviet Union

mhm , šis varētu būt variants.

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 18:45, pirms 17 gadiem
impala rakstīja: Ko jus te lecaties? Pedeja laika vina spele patiesam bija vajaka... Jadoma ka ja ta ir darits tad k-kada doma jau tam ir. Un vel- par komandas mikroklimatu jus nezinat ne nieka (tapat ka es), tapec nevajag izteikt minejumus, ka vins tur bija vislabakais.

pēdējā laikā visas komandas spēle bija ievērojami vājāka. risinājums - atlaist visus?

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 18:45, pirms 17 gadiem
shark185 rakstīja: NJU TAPEC JAU ARI BUSKEVICU NEPANEMA LATVIJAS IZLASE!!!!!!!!
VISI NOLIKA MUIZNIEKU,,,VARBUT TAGAD SAKAT NOLIKT BUTAUTU KO????

KO SAKAT/??
BUSISN NAV TAS SPELETAJS,,VINS VAR IEMEST ,,BET VAJAG STABILITATI,,NEVIS IK PA LAIKAM UZMEST 3 PUNKTUS !!!
Tad jau arī Sandi Valteru butu jamet arā no komandas, jo vinam arī stabilitāte pietrūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 18:46, pirms 17 gadiem
kurs Esporta lietotajs vakar par to ieminejas?(tipa butu labi ja Businu atlaidis)???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 18:46, pirms 17 gadiem
buskevicu uz ventspili!!!!

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 18:47, pirms 17 gadiem
curtis paliks bez skaistiem dankiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 18:47, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Bušam, taču šosezon viņš viņš vienkārši nevilka, standartā pārgāja pāri centram un atdeva piespēli kādam uz malu.Taču, kurš gan no ASK spēlētājiem šosezon ir parādījis ko vairāk(izņemot dažus spēlētājus un tikai epizodiski)?Esmu par ASK, un vienīgais ko nesaprotu ir tas kāpēc, tad bija jāņem Mažutis-Bušam varēja dot tādas pašas norādes-krampēt pretinieku un viss. Vienīgais izskaidrojums tam varētu būt Buškevica par apm 2x lielākā alga.

 +25 [+] [-]

, 2008-03-28 18:47, pirms 17 gadiem
huligāns Buškevics - sen jau bija laiks
noteikti, ka arī Vecvagars bojā mikroklimatu ar savu ''nevaldāmo'' raksturu

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 18:48, pirms 17 gadiem
uz ventspili

 +10 [+] [-]

, 2008-03-28 18:48, pirms 17 gadiem
Domaju, ka ASK bus tikai zaudeetajs atlaizot Bushu, driizak jameklee vaina, kapec Butauts nevar(vai nemaak) noskanot komandu !!!

 +15 [+] [-]

, 2008-03-28 18:48, pirms 17 gadiem
nu tak nekam nevarēs pievienoties, jo pietiekumu laiks jau sen BEIDZIES!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 18:49, pirms 17 gadiem
nju labi..ok,,,


bet visi saka butauts labaks treneris neka muiznieks!!! nju ari butauts so buskevicu aptrieca jo redz,,ka neiederas vins!!

 +12 [+] [-]

, 2008-03-28 18:49, pirms 17 gadiem
es hujeju, tiešām cita nav vārda, ja pagāšsezon man ļoti patika ASK, tad šosezon man personīgi nav neviena iemesla šo komandu atbalstīt. Vienu no retajiem latviešiem un to pašu vienkārši aizsūta nafig. tas jau pofig ka komandā paliek trīs 1 numuri leģionāri... tas jau pofig..

P.S manuprāt Buškevics visu darīja atbilstoši savam spēles laikam !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 18:51, pirms 17 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: nu tak nekam nevarēs pievienoties, jo pietiekumu laiks jau sen BEIDZIES!

Varēs pievienoties Nenadam turnejā pa itāliju pagaidām

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 18:53, pirms 17 gadiem
Atraduši uz ko vainu uzvelt... Vai tik Butauts pats to makroklimatu nesabojā.

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 18:53, pirms 17 gadiem
Sanču jau gan nevajadzēja!

 +65 [+] [-]

, 2008-03-28 18:53, pirms 17 gadiem
tā ir, bez angļu valodas zināšanām internacionālā klubā nav ko darīt

Bušiņš saspēli vadot kombinācijas gan jau ka sauca latviešu vārdos, bet mellie un žirga galvas jau nesaprot latviskās kombinācijas:
1. kurzemes katls;
2. tālavas taurētājs;
3. kauja pie knipskas;
4. Valter, nu ka uzmet akal vienu zilo....

     [+] [-]

, 2008-03-28 18:53, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: nesapratu.......

nu padomaa!

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 18:55, pirms 17 gadiem
Butauts droshi vien labaak zin nekā mēs.

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 18:55, pirms 17 gadiem
Nevajag nolikt Bušiņu, viņa nopelni kluba labā ir lieli... Man tas atgādina laiku izlasē, kad tāpat notika. Nezinu, kurš ir vainīgs, bet vai bija tik traki, ka ASK jāatlaiž otrais (varētu teikt pirmais) saspēles vadītājs, tādējādi paliekot novājināti? Varbūt negāja vakar tā spēle, bet būs arī labākas! Kur tagad lai Buškevics iet? Lēmums ir nepareizs, ASK....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-03-28 18:56, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: kas ir nenads ??

tu laikam cītīgi seko basketbolam ne???

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 18:57, pirms 17 gadiem
kada starpiba>>
tu tak izlasit vari???

sakrititba,ka busini izmet 2 reizes...no izlases un kluba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 18:58, pirms 17 gadiem
Mjā. Atrada grēkāzi

Atbalstu ASK kā vien varu visās situācijās, bet tu nā nu gan nevajadzēja darīt.

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 18:59, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: vispār pats ar to nodarbojos!!!!!!!!!

var just (Nenads LV galvenais treneris)

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 18:59, pirms 17 gadiem
Archibald rakstīja: Nevajag nolikt Bušiņu, viņa nopelni kluba labā ir lieli... Man tas atgādina laiku izlasē, kad tāpat notika. Nezinu, kurš ir vainīgs, bet vai bija tik traki, ka ASK jāatlaiž otrais (varētu teikt pirmais) saspēles vadītājs, tādējādi paliekot novājināti? Varbūt negāja vakar tā spēle, bet būs arī labākas! Kur tagad lai Buškevics iet? Lēmums ir nepareizs, ASK....



gan jau ka Bušiņa līgumā bija vismazākās finansiālās saistības laužot līgumu. Tauta prasīja paskaidrojumus par zaudējumu Leišu fārmklubam, nu re, bandeniekam galvu norāva. Skatīsimies, kas būs tālāk...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 18:59, pirms 17 gadiem
Patiesībā izskatās, ka BBL izšķirs gan ASK gan Ventspils likteni.ASK no totālas bedres var izglābt tikai top 4 BBL, jo neticu, ka izkrītot no BBL viņi spēs uz LBL saņemties.... Ventspils tieši tāpāt, ja krīt arā, tad Okorns, ja paliek pie savas nostājas, arī dodas prom.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:00, pirms 17 gadiem
varbutiepatiksies Latvijas izlases trenerim, ko zin. Ja nee atputa... cik saprotu klubs jau par atlikusho vel turpina maksat. Bet nakamsezon delj ta ka bus brivais agents, var dabut labakus individulaos nosacijumus. Tachu realak , ka Businsh varetu izpausties kadaa valmiera vai Liepajaa... vai Polijas klubos

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:00, pirms 17 gadiem
ta nevienai Latvijas komandai līdz sezonas beigām viņš tgd nepievienosies, ja nu vienīgi kādai Irānas vai citai arābu valsts komandai...

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:00, pirms 17 gadiem
ask paliek mazak!!

neliekas,,ja milidzs sapelna atri piezimes,,tad ask var plani klaties??

ai...gruti bus!!

bet interesant/...

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:00, pirms 17 gadiem
shark185 rakstīja: kada starpiba>>
tu tak izlasit vari???

sakrititba,ka busini izmet 2 reizes...no izlases un kluba


Labi,viss skaidrs ar tevi.

,,,
>>>

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:01, pirms 17 gadiem
nos89 rakstīja: vini to Nozelos...



kaads nozheelos? kad vinsh uziet laukumaa tad parasti ir haoss uz laukuma...ja speele komandai neiet tad PG ir pie ta vainiigs,un bushinjam taa biezhi bija...zheel jau,bet ko dariit...velu vinjam visu to labako
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 19:01, pirms 17 gadiem
oscars rakstīja: Mnaa versija par komandas mikroklimatu: (ticamība tik pat liela kā Klinstona teiktajam)

Butautas: Visvaldas... njinravitsa mnje etot vash latish... vchera popitkj hotjel, a on govarit shto nerzja .. igra tjipo... nu shto eto za igrok... ves mikrokljimat portjit

Klintsons: Njichego... vsjo zdelaju...



Klinstons: Sandi... mums jārunā... tu te Batjkam uzbraucis esot...tipa iedzert negribēji...
Buškevics: Nu jā... zini..spēle rīt paredzēta.. nedrīkst jau...
Klinstons: Nevajadzēja dzekiņ ar ugumu spēlēties... uzmeti tu visu komandas mikroklimatu... jo redz leiši bija aizgājuši... Kērtiss arī bija... un meitenes tur arī bija... komandas gars jāstiprina... a tu ar savu disciplīnu visu jautrību sajāji..
Buškevics: Piedod.. negribēju
Klinstons: Ar piedod būs par maz... kravā mantiņas un dodies uz valstīm kur alkaholu nelieto...
Buškevics: (klusums)




Klinstons: Uladjil
Butautas: Za bolshuju Litvu un malenkjuju Latviju... i nache mnje uzhe ninravilsja etot ASK...
Klinstons: Urra urra urra
Butautas: Poidjom papjom?
Klinstons: Tak tochno hozjain!! Vau vau vau (elso)

šitais labs

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:02, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: 'Mums nācies pieņemt nepatīkamu un smagu lēmumu, taču, lai uzlabotu komandas mikroklimatu, līgums ar Sandi Buškevicu bija jālauž.''
šis mani visvairāk nepatīk

Man arii, turklaat shii atruna nepaarliecina.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:02, pirms 17 gadiem
oscars rakstīja: Mnaa versija par komandas mikroklimatu: (ticamība tik pat liela kā Klinstona teiktajam)

Butautas: Visvaldas... njinravitsa mnje etot vash latish... vchera popitkj hotjel, a on govarit shto nerzja .. igra tjipo... nu shto eto za igrok... ves mikrokljimat portjit

Klintsons: Njichego... vsjo zdelaju...



Klinstons: Sandi... mums jārunā... tu te Batjkam uzbraucis esot...tipa iedzert negribēji...
Buškevics: Nu jā... zini..spēle rīt paredzēta.. nedrīkst jau...
Klinstons: Nevajadzēja dzekiņ ar ugumu spēlēties... uzmeti tu visu komandas mikroklimatu... jo redz leiši bija aizgājuši... Kērtiss arī bija... un meitenes tur arī bija... komandas gars jāstiprina... a tu ar savu disciplīnu visu jautrību sajāji..
Buškevics: Piedod.. negribēju
Klinstons: Ar piedod būs par maz... kravā mantiņas un dodies uz valstīm kur alkaholu nelieto...
Buškevics: (klusums)




Klinstons: Uladjil
Butautas: Za bolshuju Litvu un malenkjuju Latviju... i nache mnje uzhe ninravilsja etot ASK...
Klinstons: Urra urra urra
Butautas: Poidjom papjom?
Klinstons: Tak tochno hozjain!! Vau vau vau (elso)


kā kaut ko tādu var izdomāt.
ha ha ha ha

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:02, pirms 17 gadiem
OSCAR tiiri labi Tev sanaacis! visu cienju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:04, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Ja man buutu teiksana, tad atlaistu Sandersu!



tu vsp saproti ko runaa?

 +13 [+] [-]

, 2008-03-28 19:05, pirms 17 gadiem
Bamboocha rakstīja: kaads nozheelos? kad vinsh uziet laukumaa tad parasti ir haoss uz laukuma...ja speele komandai neiet tad PG ir pie ta vainiigs,un bushinjam taa biezhi bija...zheel jau,bet ko dariit...velu vinjam visu to labako

Un tagad tad Curtis viens vadiis???
aaa IR jua Talants no Lietuvas,Gribeesu redzeet vai vinjam Vadot saspeli laukumaa NEbuus Haoss...

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 19:05, pirms 17 gadiem
runājot par Buškevica iespējamo šīsezonas turpinājumu - es domāju, ka viņš šosezon nekur nespēlēs, tomēr jāatzīmē, ka spēlētājus vēl var pieteikt Spānijā, Itālijā un Turcijā, tā kā visādi vēl var būt

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:05, pirms 17 gadiem
9ball rakstīja: man ar vien vairaak saak nepatikt ASK (( labaak lai speelee muuseejie, pat ja vini ir sliktaaki nekaa dazhs labs aarzemnieks, galu galaa shii ir latvijas komanda.. prieksh kam man taads basis? kam tur just liidzi? Butautam?

Tad es labaak skatos NBA, tur arii visi ir aarzemnieki) un liimenis augstaaks!



paskaties uz tadu komandu ka CSKA...vinjiem 70% ja ne vairaak ir arzemnieku,pat vienam iedevushi Krievijas pilsoniibu...

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:06, pirms 17 gadiem
nja domaju ka lielaakai daljai shis noteikti bija smuks parsteigums - bet godiigi runaajot jaatziist ka vinja speele shosezon ir bijusi vairaak nekaa vaaja, varbuut paliidzees dzhekam padomaat par naakamo sezonu...

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 19:06, pirms 17 gadiem
Tak ask paliek arvien nesimpaatiks manaas aciis! Pirmkaart jau rezultaati galiigi nekaadi! otrkaart pilns ar mellajiem un citiem legionaariem! treshkaart latvieshi vai nu tiek atlaisti vai nu vispaar speelee (ne)maz!

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:07, pirms 17 gadiem
kaaja rakstīja: nja domaju ka lielaakai daljai shis noteikti bija smuks parsteigums - bet godiigi runaajot jaatziist ka vinja speele shosezon ir bijusi vairaak nekaa vaaja, varbuut paliidzees dzhekam padomaat par naakamo sezonu...


piekritu tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: x_slepotajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 19:08, pirms 17 gadiem
Ask to vel nozelos.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:09, pirms 17 gadiem
uz VEF

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 19:09, pirms 17 gadiem
nu ja- nu ja. Globālā sasilšana un vēl citi murgi. Klimats viss pa Pi**l*m un redz viens vainīgais jau atradies!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:09, pirms 17 gadiem
Bamboocha rakstīja: paskaties uz tadu komandu ka CSKA...vinjiem 70% ja ne vairaak ir arzemnieku,pat vienam iedevushi Krievijas pilsoniibu...



nu gan salīdzināji ACSK viestrādniekus ar ASK viestrādniekiem - Ja VEFs zaudē komandai ne vairāk kā 10 punktus, kura ir nokomplektēta ar ārzemju spēlētājiem, tad manuprāt tas komplektētājs ir jāsūta labošanas darbos, vai viņam ir jāaziedz skatīties amerikāņu filmas !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:12, pirms 17 gadiem
man vinsh nekad nav paticis .labi vien ir

     [+] [-]

, 2008-03-28 19:14, pirms 17 gadiem
Droshvien bija nesaskanjas ar kaadu speeleetaaju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 19:15, pirms 17 gadiem
x_slepotajs rakstīja: Gan jau Miglinieks uz Baronu savaaks!


ta ja labāk būtu uzrakstījis, ka gan jau ka, Starkovs viņu uzacinās uz Londonas Chelsea

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:16, pirms 17 gadiem
Patiešām negaidīts pārsteigums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:17, pirms 17 gadiem
Interesanti kapēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:18, pirms 17 gadiem
what da fak ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-03-28 19:19, pirms 17 gadiem
lai uzlabotu komandas mikroklimatu

Ko tad Bušiņš tādu izdarīja? Pateica, ko domā par Latvijas armijas ārzemnieku leģionu?

Pareiz, kam mums ASK klubā latvie';su spēlētājus. Davai pusi Ņevežis paņemam!!!

Turies Bušiņ, mēs ar tevi!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:19, pirms 17 gadiem
soks lies bet ko mes varam dariit, skatiisimie talak kas bus mosh beidzot bertanu redzesim llaukuma..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:20, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: jā mums jaw ir piemēri par pilsonību dalīšanu........


Tieši tā, bija tāds puisis Trojs vārdā, kurš dabūja pilsonību un notinās vēl pirms sezonas beigām. Un arī uz izlases treniņnometni ieradās galīgi nekāds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:20, pirms 17 gadiem
Nu negaidiju!!!..

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:21, pirms 17 gadiem
jagaida radio swh top basketbols (20:00) tur gan jau ko vairak pateiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:21, pirms 17 gadiem
es negribu redzet mazuti ka saspeles vadiitaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:22, pirms 17 gadiem
tagad ASK speles ka LV izlase, ar vienu kartigu sapeles vadiitaju

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:23, pirms 17 gadiem
nu pirms EC ar runaaja par komandas ieksieni,tapee cipa atstaaja maajaas!
ko juus zinat, cik vinjs jautrs un tamliidziigs, mos taad bija, bet tas jaw netraucee bojaat mikroklimatu, mos kuudiija, mos ar savu jautrumu un zoba vilkshanu bija pieribies un komandaa konflikts-a nee visi baigi gudrie Sandis labais coms, iisteniibaa jaw sezonas vidu no vinja nebija taas minjas kas pagaasgad, seviski jaw uzbrukumaa!
bet protams zheel un loti negaidiiti, tomeer latvijas izlases kandidaats....biski nesaprotams leemums, bet ja tas paliidzees uzvareet, tad uz prieksu!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:23, pirms 17 gadiem
Bus jaiet pie Nenada jau individuāli trennēties, lai labāk sagatavotos izlasei !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 19:25, pirms 17 gadiem
mezaparka rakstīja: jus urluki un lautji ko nodirsat ask ne jus zinat kads businam raksturins un attieksme ari pret faniem ir negativa jo un tadel vins man ari ask sastava nepatika ar daziem iznemumiem


pastāsti mums, ko kaimiņu puikas smilšu kastē runā par ASK

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:26, pirms 17 gadiem
Ak Dievs!
Ko Butauts ar vienu saspēlēs vadītāju darīs???(Laikam tas leitis arī var vadīt saspēli, bet laukumā neredzu viņu!) Galu galaa ne jau buš vainīgs, ka kāds nevar iemest savus punktus!
Shoka terapija!
ļoti shaubos vai Bušiņs bija galvenais mikroklimata bojātājs!
Vecvagars vēl teica, ka shis lielākos jokus plēšot!?
Kas tagad NOTIKS????????????????????????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:27, pirms 17 gadiem
Nu tad beidzot Visu cieņu Bušiņam, bet ASK spēlē viņš neiekļaujas jau labu laiku. Līdz ko viņs uznāk laukumā ASK uzbrukums apstājās, + viņs nevar regulāri gūt punktus...prcizitāte ļoti klibo...

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:28, pirms 17 gadiem
Esmu pārsteigts :O

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:28, pirms 17 gadiem
nē nu gāzes ir jāspēj sevī saturēt, kas tiesa, tas tiesa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:29, pirms 17 gadiem
varbut to mikoklimatu uzlabot grib ar to ka tagad visi saprata ka atlais var jebkuru un beidzot jasak domat ar galvu

     [+] [-]

, 2008-03-28 19:29, pirms 17 gadiem
Alen rakstīja: Nu tad beidzot Visu cieņu Bušiņam, bet ASK spēlē viņš neiekļaujas jau labu laiku. Līdz ko viņs uznāk laukumā ASK uzbrukums apstājās, + viņs nevar regulāri gūt punktus...prcizitāte ļoti klibo...


ko tad lai saka par Sandi Valteru? kurš iz 3 vietā pēc izmesto metienu daudzuma ziņā BBL šogad, bet ar precizitāti ir kā ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:30, pirms 17 gadiem
Bonus rakstīja: VĒLREIZ UZSVERU, tas par mikroklimatu ir saistīts tikai un vienīgi, lai uzlabotu komandas sniegumu, NEVIS TĀDĒĻ, ka Bušs, kaut ko bojāja.

piekriitu bet zel ka upuris ir busins..

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:30, pirms 17 gadiem
einsteins rakstīja: varbut to mikoklimatu uzlabot grib ar to ka tagad visi saprata ka atlais var jebkuru un beidzot jasak domat ar galvu


Tas gan !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-03-28 19:30, pirms 17 gadiem
Tad tagad varbūt vajadzētu vēl Grafu, Valteru, Bertānu atlaist un nākamgad atvest vēl kādu leišu klaunu... Mans respekts pret ASK sāk iet mazumā ar katru dienu

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 19:31, pirms 17 gadiem
Bonus rakstīja: Nu labi, Bušs jau ari šogad nerāda pat pusi no tā ko rādīja pagājušo gad, tādēļ vismaz lēmums skaidrs. Bet par mikrolimatu - nedomāju, ka viņš bija tas kurš kaut ko bojāja, bet lēmums bija vienkārš - lai komandā kaut kas mainītos, un šoreiz krita Bušs. NEVAJGA UZTVERT BURTISKI, ka viņš bojāja mirkoklimatu - vajadzēja kādu atlaist, lai komanda saprastu kā tā spēlēt nevar.



kurš ta šogad no ASK rāda kaut pusi no tā ko rādīja pagājušajā gadā????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:31, pirms 17 gadiem
Nu vot šodien rakstīju, ka nah**, tas Mažutis vajadzīgs, vajag vairāk uzticēties Bušam !
Nepaiet ne pus diena, lasu - ASK Bušiņu atlaiž....
Vnk trūkst vārdu... ASK manās acīs kritās vēl vairāk. S*kas!!!!!!!!!!!

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 19:32, pirms 17 gadiem
man liekas winji piepeeraas...

kaa wins ar milicu bija jaspelejusies

nju bet moska busiitim besis

bet nu wel warbut ask tagad kritiits

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:32, pirms 17 gadiem
baac... a man patika bushinsh... bet gan jau ne bez iemesla atlaida!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:33, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: bušiņš ir normāls čalis!! pēc spēlēm vienmēr sasveicinās ar faniem!!! 'tā ir nopietni


šitais labs, izklausās it kā viņš būtu tavs pirmais pusis

varbūt joks nevietā, tad sorre )

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 19:34, pirms 17 gadiem
Ko vinji grib lai shis uz Jordaaniju brauc taapat kaa Bragss? idioti ..

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:34, pirms 17 gadiem
Bamboocha rakstīja: paskaties uz tadu komandu ka CSKA...vinjiem 70% ja ne vairaak ir arzemnieku,pat vienam iedevushi Krievijas pilsoniibu...

Neteiktu, ka tas ir labākais paraugs kam sekot... ar Krievijas spēlētāju resursiem nav iespējams apmierināt viņu lielummāniju! Jāskatās, kas kuram vairāk interesē - valsts izlase un valsts basketbola nākotne vai spēcīgs klubs un panākumi tūlīt un uzreiz!
P.S. Kāpēc man ir tāda sajūta, ka CSKA un ASK ne tikai nosaukumi ir stipri līdzīgi?

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 19:35, pirms 17 gadiem
Nezinu vai kāds to jau ir ierakstījis, bet mikroklimata jautājums noteikti bija ļoti svarīgs, jo kaut kad 2007.gada beigās esot bijis ļoti nopietns konflikts komandā starp Millage un Buškevicu, līdz ar to pieļauju domu, ka ļoti iespējams, ka ir uzpeldējis atkal virspusē, pēc pēdējām spēlēm. Protams, jautājums ir tāds - kas tagad ASK bez Millage saspēli vadīs, jo Mažutis nav bijis nekad izcils saspēlnieks un nekad to sekmīgi nav darījis.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:38, pirms 17 gadiem
nav ko minēt. drīz SWH sāksies Kreipāna raidījums un tad no paša Bušiņa varēs ko dzirdēt. jādomā,ka šamais ne tikai mētāsies ar dežūrfrāzēm,bet ari ko vairāk pateiks,

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:39, pirms 17 gadiem
Nu jaa, iespeejams Bushinsh bija tas ar kuru tika veiktas paarrunas par attieksmi pret basi un nekas naakamajaa speelee nebija mainiijies. Taapeec naaca sankcijas. Es tikai nesaportu - ko juus visi varat gvelzt par komandas mikroklimatu un par to ka Bush to nebojaaja. Par komandas mikroklimatu ir zinaams tikai komandas tuvaakajiem cilveekiem un pashai komandai, nevis punkjainiem siichiem - komentaaru rakstiitaajiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:39, pirms 17 gadiem
K.Durant rakstīja: Numurs Vārds, Uzvārds Pozīcija laukumā Augums Svars
4. Andrius Mažutis A 180 cm 84 kg
5 Raitis Grafs C 210 cm 108 kg
8 Dwayne Broyles A/U 196 cm 90 kg
9 Gatis Jahovičs U 200 cm 92 kg
10 Sandis Valters A/U 193 cm 90 kg
11 Ernests Kalve U 200 cm 94 kg
13 Smiļjan Pavič U/C 210 cm 105 kg
14 Curtis Millage A 185 cm 87 kg
15 Arnis Vecvagars U 200 cm 96 kg
34 Aerick Sanders U 202 cm 100 kg
42 Aaron J. Bramlett C 208 cm 106 kg
45 Dairis Bertāns U 192 cm 78 kg
55 Rolands Freimanis U 206 cm 105 kg


un vēl -Freimanis !!! = 6:6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:42, pirms 17 gadiem
K.Durant rakstīja: Numurs Vārds, Uzvārds Pozīcija laukumā Augums Svars
4. Andrius Mažutis A 180 cm 84 kg
5 Raitis Grafs C 210 cm 108 kg
8 Dwayne Broyles A/U 196 cm 90 kg
9 Gatis Jahovičs U 200 cm 92 kg
10 Sandis Valters A/U 193 cm 90 kg
11 Ernests Kalve U 200 cm 94 kg
13 Smiļjan Pavič U/C 210 cm 105 kg
14 Curtis Millage A 185 cm 87 kg
15 Arnis Vecvagars U 200 cm 96 kg
34 Aerick Sanders U 202 cm 100 kg
42 Aaron J. Bramlett C 208 cm 106 kg
45 Dairis Bertāns U 192 cm 78 kg
55 Rolands Freimanis U 206 cm 105 kg

4. Andrius Mažutis A 180 cm 84 kg
5 Raitis Grafs C 210 cm 108 kg
8 Dwayne Broyles A/U 196 cm 90 kg
9 Gatis Jahovičs U 200 cm 92 kg
10 Sandis Valters A/U 193 cm 90 kg
13 Smiļjan Pavič U/C 210 cm 105 kg
14 Curtis Millage A 185 cm 87 kg
34 Aerick Sanders U 202 cm 100 kg
42 Aaron J. Bramlett C 208 cm 106 kg
un šāds ir sastāvs, ko Butautam labpatīkās izmantot...

 +13 [+] [-]

, 2008-03-28 19:42, pirms 17 gadiem
Bušu pret Nevežis uzlaiž uz 04:43 minūtēm, bet Mažuti uz 19:13, kuru laikā šis gūst tikai 4 puktus...
Mažutis - baigā leišu puktu mašīna
Nesaprotu šo gājienu, žēl Bušu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 19:44, pirms 17 gadiem
Šii var buut noziimiiga kļuuda!!!!

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 19:44, pirms 17 gadiem
mikis rakstīja: man liekas winji piepeeraas...

kaa wins ar milicu bija jaspelejusies

nju bet moska busiitim besis

bet nu wel warbut ask tagad kritiits


ko tu pīpē????

     [+] [-]

, 2008-03-28 19:44, pirms 17 gadiem
Sen jau sho gaidiju, jo bushkevica sniegums bija tiesham slikts prieksh vinja, kkas vinjam negaja shosezon

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:44, pirms 17 gadiem
viss pareizi, vareeja jau peec speeleem redzeet, ka vins iipasi ar nevienu nerunaajua(vienaa momentaa bertaas vinam deva roku a buskevics bez emocijaam pagaaja vinam garaam!!! beztam pagaajsgad jau Muiznieks vinu izmeta no Latvijas Izlases, taakaa ganjau ka vins patiesaam bujaa mikroklimatu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:47, pirms 17 gadiem
Nja, negaidīti!!! Bet nu nevaram mēs zināt, kas bija komandas iekšienē noticis! Un jāatzīst, ka Buškevics šosezon nerādīja neko spīdošu arī tajās spēlēs, kad spēlēja gana daudz! Pārak daudz tehniskā brāķa!
Žēl protams! Lai veicas Bušiņam!
Jautājums tik ko tālāk, jo pievienoties kādam par velu! Un gribētu dzirdēt Bušiņa un Butauta komentu!!!

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 19:48, pirms 17 gadiem
Tikai gribētos Butautam pajautāt ar ko Mažutis ir labāks par Bušiņu???
Es katrā ziņā neko labāku tajā leitī nesaskatu.. Bet nu treneris jau ir Butauts ne es un varbūt tiešām tas komandu sapurinās un beigās viss būs labi, bet nu es nezinu..

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 19:48, pirms 17 gadiem
Spriedīsim pēc rītdienas mača, bija vai nebija pareizi, tacu sezonas beigaas NOTEIKTI jutīs sekas !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:48, pirms 17 gadiem
Nu tiesham neko smalki neviens no mums nezin, tapec neminesim..Vienigais skaidrs ir :

1. Mikroklimats jau nav pie vainas...
2. Vins jau ilgu laiku speleja tiesham vaji...
3. Sandim sezona beigusies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:53, pirms 17 gadiem
Uz Zemgali

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:54, pirms 17 gadiem
Can anyone translate that article to English?

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 19:54, pirms 17 gadiem
mollers rakstīja: nevajag te spredikjot daudz. baronam arii laukumaa tikai triis latvieshi redzami.
sskjeele , beerzinsh un vaikulis , un ja muizhniekam ir labs garstaavoklis tad lielo latvijas snaiperi kravchenko arii uzlaizh.

taaakaa nevajag te barstiit gudriibas , barons nav ar neko labaaks



uzvarētājus netiesā un pagaidām barons ir uzdevumu augstumos. Manis pēc lai laukumā laiž kaut zilo vali no dzīvnieku pasaules, ja uzvar- stilam nav nozīmes, viss izšķirās kedaiņos

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 19:55, pirms 17 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Nezinu vai kāds to jau ir ierakstījis, bet mikroklimata jautājums noteikti bija ļoti svarīgs, jo kaut kad 2007.gada beigās esot bijis ļoti nopietns konflikts komandā starp Millage un Buškevicu, līdz ar to pieļauju domu, ka ļoti iespējams, ka ir uzpeldējis atkal virspusē, pēc pēdējām spēlēm. Protams, jautājums ir tāds - kas tagad ASK bez Millage saspēli vadīs, jo Mažutis nav bijis nekad izcils saspēlnieks un nekad to sekmīgi nav darījis.




pēc šī var spriest vien to, ka vadība bija nolikta izvēles priekšā - Miledžs vai Buškevics, un ir visai loģiski, ka izvēle krita uz rezervistu, tb, Buškevicu.
Manuprāt tas bija tizli, vēl jo vairāk sezonas beigās. Labrīt, kur viņi bija laikā, kad vēl bija iespējas pāriet spēlēt kur citur? tad klimats bija ok? Jauki. Vēlu veiksmes, ceru, ka vairs nevienu šāds liktenis nepimeklēs.
Pelnīti vai nepelnīti, tomēr nepareizi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 19:56, pirms 17 gadiem
Daniq rakstīja: Can anyone translate that article to English?


Of course.
Sandis Buskevics - The MVP of Latvian Basketbaal 2007/2008. Etc...

You are welcome!

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 19:57, pirms 17 gadiem
Butautu prom, tas jau parversas par leisu klubu ar leiti prieksgala, prom ta komnda javeido par jaunu, es esu Ventinu fans, bet es saku, ka man liekas, es ieteiktu ASK komandai nemt par treneris Latvijas sieviesu galveno treneri Zvirgzdinu tad bus labak!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 19:59, pirms 17 gadiem
mollers rakstīja: viss izskiiraaas Arenaa kad taveejie superfavoriiti zaudeeja venstpilij..


Es nefanoju par konkrētu komandu. Es nesaprotu kā var komplektēt komandu ar samērā normālu budžetu ar ārzmju viduvējūbām. Man nav nekas pretī, ja vietējie bāleliņi būtu pakāsuši kedaiņos, bet ja LR aizsardzības ministrija ar ASV arsenālu netiek galā ar Kedaiņu skautiem, tad ir par ko aizdomāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 19:59, pirms 17 gadiem
....nu bet protams...lai nebojātu lietuviešu mikroklimatu komandā!!!!Leiši gan jau atkal rēc!!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:00, pirms 17 gadiem
ejat vienkaarsi di*st visi
noliceeji

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 20:01, pirms 17 gadiem
Buškevics šogad bija sūdīgs, bet nu šitā ar viņu izdarīt...

par mikroklimatu tā jocīgi liekas. internacionālā kolektīvā, kurā ir pārāk daudz spēlētāju un visādi melni un balti mazuti un lieluti tiek stādīti augstāk par vietējiem, problēma ar mikroklimatu ir normāla parādība... drīzāk būtu jābrīnās, ja tādu nebūtu!

nez vai kāds no šī lēmuma autoriem ir padomājis par to, ka Millage traumatisma risks ir 2 x lielāks kā citiem spēlētājiem? atleik viņam tā pamatīgāk Helmanim vai Batistam virsū uzlēkt un Latvijas pleyofi superklubam beigsies nemaz nesākušies!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:03, pirms 17 gadiem
Šas Toļiks uzpīkstinās un uzprasīs pašam Sandim kas par lietu. Tikai vai viņš visu stāstīs...

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:05, pirms 17 gadiem
Kā ta.vajag tik komplektēt blici no leģionāriem,tad nebūs ne problēmu ar mikroklimatiem,ne kedaiņiem

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:07, pirms 17 gadiem
Nu gan, pēc Bušiņa rakstura neizskatās ka traucēja mikroklimatam! Nu ko, BKV varētu Bušiņu iemainīt pret McNamaru, kurš tagad vāji spēlē!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 20:09, pirms 17 gadiem
LoPs rakstīja: Šas Toļiks uzpīkstinās un uzprasīs pašam Sandim kas par lietu. Tikai vai viņš visu stāstīs...


nju jācer, ka kko pastāstīs

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 20:10, pirms 17 gadiem
mollers rakstīja: viss izskiiraaas Arenaa kad taveejie superfavoriiti zaudeeja venstpilij..

Tu parādi ASK fanu psiholoģiju, pat savējās komandas spēlētajus nolikt. Ko aizmirsās jau, kā ne tik sen ASK vinnēja Valmieru pateicoties TIEŠI Buša diviem precīzajiem truļiem Spēles pēdējā minūtē..
p.s Pat es, kā Barons fans to atceros. Un nesienies pie Barona nevietā...

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 20:10, pirms 17 gadiem
butauts ir jātriec!!!!! Ar tādu budžetu un komplektācijas iespējām tam bija jābūt LV klubam nr.1!!! Viduvēji ārzemnieki un vietējiem džekiem sačakarēta sezona. Tā karjera nav tik gara, lai varētu sezonu uz soliņa torčīt! Laikam tikai Busham pietika drosme kaut ko pateikt un reizē ar viņu tiku atlaists arī es no ASK līdzjutēja vietas. Boikots spēlēm! Ramūn, lūdzu ej mājās!!! un vēl vajadzētu paskatīties, cik Lielu atdevi klubam dod caurkritušie basketbolisti KALNIŅŠ un JUČMANIS savos krēslos! Mums ir tiesības zināt kā tiek tērēta nodokļu nauda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:12, pirms 17 gadiem
ko jus varet stresot, visus tos jefinus letinus, kuri ir iedomajusies, ka ir baigie spileri vajag izlidinat, viniem algas cik reizes lielakas ka arzemniekiem, bet spele daudz sudigak krutus autinus pirkt un krutus numurus autiniem likt virsu tik var paskatieties ka Biedrins cinas, un kur spele, a tads pat autins kaa Skelem baigie nazi

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:13, pirms 17 gadiem
un vel, nakoshsezon vajag jaunu treneri un pilnigi citus speletajus....

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:14, pirms 17 gadiem
[quote dimwit]
ko jus varet stresot, visus tos jefinus letinus, kuri ir iedomajusies, ka ir baigie spileri vajag izlidinat, viniem algas cik reizes lielakas ka arzemniekiem, bet spele daudz sudigak krutus autinus pirkt un krutus numurus autiniem likt virsu tik var paskatieties ka Biedrins cinas, un kur spele,a tads pat autins kaa Skelem baigie nazi



Šķēle jau vsp baigi krutais
Slēpts komentārs: dimwit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:18, pirms 17 gadiem
dimwit rakstīja: ko jus varet stresot, visus tos jefinus letinus, kuri ir iedomajusies, ka ir baigie spileri vajag izlidinat, viniem algas cik reizes lielakas ka arzemniekiem, bet spele daudz sudigak krutus autinus pirkt un krutus numurus autiniem likt virsu tik var paskatieties ka Biedrins cinas, un kur spele, a tads pat autins kaa Skelem baigie nazi


tas kā katram gribās sevi parādīt, lai paliek katram savā ziņā

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:18, pirms 17 gadiem
nu tad jaatlaiz arii valters jo vinja neko pratiigu arii vairs neraada

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:19, pirms 17 gadiem
bljin vinjsh zvaniis busham vai nee

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:19, pirms 17 gadiem
S.O'Neal rakstīja: Kādam jau bija jāaiziet pēc apkaunojošās spēles pret Neveži, bet vai tiešām tam bija jābūt Buškevicam??



NĒ, NEBIJ

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:19, pirms 17 gadiem
Valters "var" tikai 3niekus iemest lai ruupeejas par savu haircut taalaak

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 20:20, pirms 17 gadiem
Pareizi ir, čīkstētājiem un vaidētājiem komandā nav vietas...zinot kā sāka raudāt Latvijas izlases sakarā, tad nebrīnos, ka arī ASK komandā līdzīgi sācis čīkstēt - par maz laika, neprot mani izmantot utt...zvaigzne ibio

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:20, pirms 17 gadiem
EF22 rakstīja: Pareizi ir, čīkstētājiem un vaidētājiem komandā nav vietas...zinot kā sāka raudāt Latvijas izlases sakarā, tad nebrīnos, ka arī ASK komandā līdzīgi sācis čīkstēt - par maz laika, neprot mani izmantot utt...zvaigzne ibio

Tu gan esi gudrs un daudz ko saproti

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:21, pirms 17 gadiem
es labprāt atlaistu to kas liek ASK vilkt tik garus šortus, izskatās stulbi

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:21, pirms 17 gadiem
kadzhus rakstīja: Valters "var" tikai 3niekus iemest lai ruupeejas par savu haircut taalaak



njā tā ir, bet labāk tagad nevienu vairs neatlaist.

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:21, pirms 17 gadiem
ooo labs zvaniish sandim, tehņaga

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:22, pirms 17 gadiem
kadzhus rakstīja: Valters "var" tikai 3niekus iemest lai ruupeejas par savu haircut taalaak


esi pārliecināts, ka var?

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:22, pirms 17 gadiem
we dont need no education, let`s play animal basketball

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:22, pirms 17 gadiem
HEY Butaut leave that buskevics alone

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:23, pirms 17 gadiem
Varbut sosezon nebija tik labs ka varetu veleties, bet paldies ka pagajusgad palidzeji izcinit cempionu titulu
Busin mēs ar tevi.. turies

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 20:23, pirms 17 gadiem
Neko tik stūlbu no ASK es negaidīju.Latvija sāk līdzināties Vācijai kur komanadā ir 5-10 ārzemniekiem un es šādas komandas nevaru ciest.

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:23, pirms 17 gadiem
7924 rakstīja: esi pārliecināts, ka var?


"var" ķēdaiņos ar vienu metienu 8ņus iemeta

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:23, pirms 17 gadiem
kadzhus rakstīja: ooo labs zvaniish sandim, tehņaga



kur netā var klausīties?

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:24, pirms 17 gadiem
Arvien vairaak un vairaak ASK tracina!!!
Bljin, nu nevareeja laicinju atpakalj tad atlaist?? Sachakareeja tik Sandim sezonu. Nebriinos, ka shii atlaishana jau tika izplaanota aatraak, tik vilka garumaa lai kaads no galvenajiem konkurentiem(Ventiņi) shamo nepanjem.
Ībļi, goda vārds!!! (atvainojos)

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:25, pirms 17 gadiem
kikis156 rakstīja: kur netā var klausīties?


SWH ,eradio.lv

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:26, pirms 17 gadiem
dimwit rakstīja: ko jus varet stresot, visus tos jefinus letinus, kuri ir iedomajusies, ka ir baigie spileri vajag izlidinat, viniem algas cik reizes lielakas ka arzemniekiem, bet spele daudz sudigak krutus autinus pirkt un krutus numurus autiniem likt virsu tik var paskatieties ka Biedrins cinas, un kur spele, a tads pat autins kaa Skelem baigie nazi


Ja Šķēle būtu 2,13 garš un tā spēlētu kā spēlē tagad!

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:29, pirms 17 gadiem
No ASK fana, esmu kļuvis par totālu antifanu. Bušiņu pie Barona un Baronu par čempioniem.
P.S. Un lai ask paņem vēlvienu vidējas klases leiti vai kādu citu leģionāru.

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:32, pirms 17 gadiem
es apbrīnoju viņa pozitīvismu!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:33, pirms 17 gadiem
corrigenda rakstīja: es apbrīnoju viņa pozitīvismu!



es arī

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:33, pirms 17 gadiem
nu viss ko varu pateiks ir....... PSC milzigs fuu butautam

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 20:34, pirms 17 gadiem
Sandis labi pateica. Viss vel priekshaa

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:35, pirms 17 gadiem
Andziits rakstīja: Neko tik stūlbu no ASK es negaidīju.Latvija sāk līdzināties Vācijai kur komanadā ir 5-10 ārzemniekiem un es šādas komandas nevaru ciest.


Vācijā šādu komandu ar 5 - 10 ārzemniekiem ir tik daudz, ka viņiem pietiek arī ar pāries vāciešiem katrā klubā, lai izlasi savāktu. mums labu klubu ir maz, ja mēs vēlamies normālu izlasi redzēt, tad vienkārši NEDRĪKSTAM tā darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:35, pirms 17 gadiem
corrigenda rakstīja: es apbrīnoju viņa pozitīvismu!

es ariii

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:35, pirms 17 gadiem
ar Toļiku runāja? Lūdzu īsumā uzrakstiet, ko Sandis pastāstīja. Paldies!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:35, pirms 17 gadiem
dauņi

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:36, pirms 17 gadiem
march rakstīja: Sandis labi pateica. Viss vel priekshaa



jā, sezona jau vēl nav beigusies...

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:36, pirms 17 gadiem
man ir jautājums. kad Kalniņš gribēs iedziļināties un paskaidros, ko tieši Buškevics tur maitāja?

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:37, pirms 17 gadiem
corrigenda rakstīja: man ir jautājums. kad Kalniņš gribēs iedziļināties un paskaidros, ko tieši Buškevics tur maitāja?


negribēs nekad

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 20:39, pirms 17 gadiem
davaj kaads izstaasta labaak ko Sandis Toljikam staastiija

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:39, pirms 17 gadiem
Diez vai Bušiņš bija īstais neveiksmju iemesls... Es vēl saprastu jauniņo izmest, bet šis te pazīst katru spēlētaju labāk nekā kāds cits...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 20:39, pirms 17 gadiem
corrigenda rakstīja: man ir jautājums. kad Kalniņš gribēs iedziļināties un paskaidros, ko tieši Buškevics tur maitāja?


nu kā var nesaprast, kādu vajadzēja atlaist - savādāk kā Toļiks teica, visi kedaiņos bija atbraukuši kā uz eksotisko zemi- nenopietni pilda savus tiešos pienākumus. Tagad varbūt sāks raustīties, ka neatlaiž un piedomās, kāpēc uznākuši uz laukuma

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:40, pirms 17 gadiem
nelaime nenāk viena.
Vispirms ASK zaudē Ņevižim, nākamajā dienā Bušiņu izmet no komandas....

man zheel vinja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 20:40, pirms 17 gadiem
pzdc , par ko? šādi LV basketbolisti būtu jāciena!!! ko varbūt butauts noveļ vainu par zaudējumu Bušiņam virsū! ko viņš vienīgais bija uz laukuma , labāk laidis tādus dienas zagļus kā dažs labs lietuvietis vai amerikāņi!
Jau tā ask latviešu spēlē ''daudz'' , kas tagad būs nu vēl palika atlaist 4 tos kas nevelk(pēc butauta domām visus latviešus) un varēs spēlēt eirolīgā!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:42, pirms 17 gadiem
skaidrs ir tikai viens - Ja ASK šogad nebūs LBL čempioni, tad nākamajā sezonā naudu no Rīgas Domes un Aizsardzības ministrijas viņiem neredzēt, kas nozīmē, ka 1) ASK izdzīvos tikai ar sponsoru, galvenokārt, Parex naudu, vai 2) ASK beigs pastāvēt...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 20:42, pirms 17 gadiem
Hoakins rakstīja: cik cilveku-tik viedoklu....izlasiju jusu visus viedoklus un katram ir savs atskjirigs..ta tam arii jabut...
bet ne par toi stasts... shoreiz...
jocigi....Buskevics es domaju shogad vairs nekeviena koamndaa nespeles un ari negribes spelet....jo ja tevi izmet no komandas man liekas ir gruti sanjemties k ko darit talak...lai vins atpushas sezonas nobeigumaa..un tad nakamgad nak majas...Bk Ventspils vienmer tvi atceresies Sandi...naac majas uz Ventspili...tas ir klubs kur tev ir vieta..un kur esi guvis lielakos panakumus...uzskatu,ka ASK rikojies parsteidzigi...rit spele pret Kjedainjiem...un dopmaju,ka psihologiski Sanda izmeshana no komanddas ietekmes speletajus...uz negativo pusi...domaju,ka ASK rit zaudes un tas butu pelniti...


viņš teica, ka sezona vēl nav beigusies un, ka varbūt spēlēs
Slēpts komentārs: dimwit

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:43, pirms 17 gadiem
Ja jau pārējie sāks kasīt savus paurus un domāt ka jāspēlē basketbols tad Bušiņa ziedošna cēliem mērķiem būs attaisnojusies.
Slēpts komentārs: kirdick

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:44, pirms 17 gadiem
Hoakins rakstīja: cik cilveku-tik viedoklu....izlasiju jusu visus viedoklus un katram ir savs atskjirigs..ta tam arii jabut...
bet ne par toi stasts... shoreiz...
jocigi....Buskevics es domaju shogad vairs nekeviena koamndaa nespeles un ari negribes spelet....jo ja tevi izmet no komandas man liekas ir gruti sanjemties k ko darit talak...lai vins atpushas sezonas nobeigumaa..un tad nakamgad nak majas...Bk Ventspils vienmer tvi atceresies Sandi...naac majas uz Ventspili...tas ir klubs kur tev ir vieta..un kur esi guvis lielakos panakumus...uzskatu,ka ASK rikojies parsteidzigi...rit spele pret Kjedainjiem...un dopmaju,ka psihologiski Sanda izmeshana no komanddas ietekmes speletajus...uz negativo pusi...domaju,ka ASK rit zaudes un tas butu pelniti...



intervijā iekš swh gan teicās, ka meklēs kādu klubu ārzemēs. un par to prieks, ka nenolaiž rokas un turpina kko darīt.

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:44, pirms 17 gadiem
Hoakins rakstīja: cik cilveku-tik viedoklu....izlasiju jusu visus viedoklus un katram ir savs atskjirigs..ta tam arii jabut...
bet ne par toi stasts... shoreiz...
jocigi....Buskevics es domaju shogad vairs nekeviena koamndaa nespeles un ari negribes spelet....jo ja tevi izmet no komandas man liekas ir gruti sanjemties k ko darit talak...lai vins atpushas sezonas nobeigumaa..un tad nakamgad nak majas...Bk Ventspils vienmer tvi atceresies Sandi...naac majas uz Ventspili...tas ir klubs kur tev ir vieta..un kur esi guvis lielakos panakumus...uzskatu,ka ASK rikojies parsteidzigi...rit spele pret Kjedainjiem...un dopmaju,ka psihologiski Sanda izmeshana no komanddas ietekmes speletajus...uz negativo pusi...domaju,ka ASK rit zaudes un tas butu pelniti...


nekad nespēlē uz naudu totalizātoros, kam nav lemts, tam nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 20:47, pirms 17 gadiem
Hoakins rakstīja: piedod..pa velu iesledzu toljika raidijumu un nedzirdeju...bet kur interesanti vins speles..Spanijaa,Italijaa ?

Bušiņš teica ka esot dazhas valstis kuraas veel var pieteikt speletaajus.. un vinjsh teica ka sezona nepavisam nav beigusies Vinjsh teica nedeelja - divas bet komanda vinjam droshvien buushot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 20:50, pirms 17 gadiem
bušiņš vismaz varēja reāli saasināt spēli, bieži vien spēles ritējums strauji mainījās pēc buša došanās laukumā, vienīgi pēdēja laikā gan nerādīja savu labāko spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 20:51, pirms 17 gadiem
Hoakins rakstīja: toljiks ardas par basket.lv statistiku


var pasmieties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 20:52, pirms 17 gadiem
Čista ASK ir pedējie lohi,,, kur ta ta var??? Mož visus latviešus izmetīs - NO ARMIJA SPORTA KLUBA,tad jau to nosaukunu var mainīt uz BUTAUT LOSER TEEM (BLT), daudz jau nav palikuši (Buškevics vismaz laukumā izgāja) Labi, vismaz jauns LBL čempions būs jauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 20:52, pirms 17 gadiem
Hoakins rakstīja: ooo..Kristapos Valters pa telefonu



eu bet prieks viņš varēs atsākt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 20:54, pirms 17 gadiem
cirvji! tagad veel jo vairaak man nepatiik ask(ja speele pret LV klubiem)!

 +12 [+] [-]

, 2008-03-28 20:54, pirms 17 gadiem
vēl jālauž līgumi ar nekam nederīgajiem - valteru, jahoviču un grafu...

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 20:54, pirms 17 gadiem
bljaaaviens, cik nepatīkami jaunumi!!! Lai nu ko, bet ne jau Bushkins! ekh... un letiņu čempionvienībā kļūst arvien mazāk!

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 20:58, pirms 17 gadiem
Nu kas par CIRVJIEM! Visiem tak skaidrs, ka tos melnos vajadzēja ar koku dzīt prom!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:00, pirms 17 gadiem
jā,negaidīti...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 21:01, pirms 17 gadiem
driizaak jau jahovichu vajadzeeja patriekt...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 21:02, pirms 17 gadiem
Smith rakstīja: driizaak jau jahovichu vajadzeeja patriekt...

Jahoviču - tu maz no basketa kautko saproti?

 +11 [+] [-]

, 2008-03-28 21:02, pirms 17 gadiem
labāk sūtat mājas Mažuti vai kādu citu leģionāru! šitādu pavērsienu man liekas neviens negaidīja un piekrītu citiem ka Sandis jau nebija tas kurš bojāja komandas mikroklimatu tur kaut kas cits ir gan jau sakasījās ar vadību un lielie vīri gribēja parādīt pārējiem lai sāk spēlēt nevis runāt un atlaida Sandi lai gan daudzi būtu gribējuši lai aiziet kāds leģionārs
lai nu kā domāju ASK redzēs ka šis ir ļoti slikts lēmums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:11, pirms 17 gadiem
Grūti jau spriest, kas bija par vainu īstenībā, jo neviens no mums tur klāt nav bijis, tomēr atlaist latvieti no latviešu komandas, kurā latvieši ir nu jau mazākumā ir maigi izsakoties nesmuki. Kaut kā tomēr neticās, ka Buškevics ir tas lielais nemiera cēlājs komandā...
Atkal jāpiemin jau agrāk minētais - kā nāk pavasaris, tā mūsu klubi sāk buksēt, šajā gadījumā pat atbrīvojas no pašu spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 21:11, pirms 17 gadiem
vareetu pajautat dazhiem ask speeleetaajie! nez ko vinji par to teiks!

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 21:16, pirms 17 gadiem
Ja reiz pietaisīja mikroklimatu, tad pareizi darīja, ka pasūtīja. Diez ko labu pēdējā laikā tāpat nerādīja, un spēlātāju soliņš ASK ir gana garš, lai tos, kas traucē, varētu noņemt no soliņa. Neko negatīvu nesaskatu šādā trenera rīcībā.
ASK šosezon svarīgākās uzvaras vēl tikai būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 21:18, pirms 17 gadiem
Smith rakstīja: driizaak jau jahovichu vajadzeeja patriekt...



priduraak pieveries...

blee labaak paskaties kaa winjs kapaa un taad dirs tee daudz...

gailis siikais

     [+] [-]

, 2008-03-28 21:19, pirms 17 gadiem
Njaa....vismaz par liiguma laushanu mosh normaali samaksaas..

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:20, pirms 17 gadiem
7924 rakstīja: nu gan salīdzināji ACSK viestrādniekus ar ASK viestrādniekiem - Ja VEFs zaudē komandai ne vairāk kā 10 punktus, kura ir nokomplektēta ar ārzemju spēlētājiem, tad manuprāt tas komplektētājs ir jāsūta labošanas darbos, vai viņam ir jāaziedz skatīties amerikāņu filmas !!!

VEFam cik saprotu nav ārzemju spēlētāji?

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 21:20, pirms 17 gadiem
ta jau nav latviesu komanda, vel atskaita vietejo, bus viespeletajiem tagad labs klimats , latvietis nemaisisies

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:21, pirms 17 gadiem
Alusvēders rakstīja: cerams atpakalj uz v-pili aizies, tur vinsh aizvadiija savas labaakaas speeles! Lai veicaas! Kaut ASK tagad saaktos nebeidzama zaudeejumu seeriija!



zeel kaa BKV vaairs nevaar winjuu panjeemt.. jaa vareetuu taad buutuu ideaals.. joo ASK panjeems tooos leišus kuriem papisaa paa 2punktuu un BKV ar kalev panjeems.. nuun taad ASK buutu vs BKV un BUSINJS paraadiituu ASK kuraa ir winjuu vietaa... kr4 saa vai taa ASK vaairs neredzeet final 4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-03-28 21:23, pirms 17 gadiem
Es domaju ka Butauts visvairak boja mikroklimatu. Ka partraukums ta visus komande un blauj kas kuram jadara. Cik var!? Nafig tadu, izsviest lai var normali miniti partraukuma iedzert un uz karsejmeitenem paskatities !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 21:27, pirms 17 gadiem
Alusvēders rakstīja: nu liec miinusu vai nee, bet man domaat tieshi kalevs izsleegs gan v-pili gan ask...



neliksuu nekaaduu miinusuu, maybee taa arii buus beet es esuu optimists..

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:30, pirms 17 gadiem
mju traki, ko lai saka. varbūt tas attaisnosies,par ko ļoti šaubos, brīžiem liekas, ka ASK nometnē ir sācies tads, ka haoss. Un ari Butauts man liekas pazaudējis to motivāciju, kas viņam bija vēl pagajušo sezonā.

     [+] [-]

, 2008-03-28 21:30, pirms 17 gadiem
march rakstīja: Tu gan esi gudrs un daudz ko saproti


Un kurš tad tu būtu tas gudrais?

     [+] [-]

, 2008-03-28 21:32, pirms 17 gadiem
ja ir lv pase un spēlē kādā no latvijas vadošajiem klubiem, tad spēlētājs ir gluži kā dieva lomā-uz parādīto speli laukumā tas neatiecas galvenais ka lv, tas ka citi ir labāki tas ar neskaitās galvenais ka lv. Mosh tagad uztaisam akciju vai piketu riit arēnā, ka vaig atlaist visus melnos un pārējos ārzemniekus no ask un salikt vinju vietā šos profesionālos sportistus un trenerus (skatīt lielāko pro daļu pirms mana komenta, pēc ar būs daudz ) domāju būtu baigā superblice lv mērogā!!!
ps. dažu fanu kluba patika vai nepatika apbrobežojas ar leģionaru skaitu komandā, ja ir vairāk par vienu nekā citā komandā, tad komanda ir slikta, ja jau pa diviem tad vispār "fanam" pasaules gals un ienīst visu saistībā ar basīti. Skumji, bet fakts..
ASK

 +10 [+] [-]

, 2008-03-28 21:35, pirms 17 gadiem
Komanda pārbāzta ar ārzemniekiem, kas tikai liecina, ka Butauts mūsējos uzskata par lūzeriem, turklāt kādiem ārzemniekiem - nu jau te iekļauj kaut kādus leišu lauku zēnus! Tagad vadība redz, ka kmanda ir sviests, bet ko viņi dara - bļ..., atlaiž vienu no retajiem latviešiem!!!! Da to Butautu patriekt vajag ar visiem saviem mažušiem! Par ko tā komanda tiek uzturēta no mūsu naudas? Nu man ir po...j kas _Barons, Ventspils, Liepāja vai da jebkas, bet kaut nu ASK tiktu izdrāzti, sākot jau ar Ņevežis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 21:36, pirms 17 gadiem
bushinsh notiekti ies uz liepajas lauvaam speelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:47, pirms 17 gadiem
Uz Ventspili !!!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 21:50, pirms 17 gadiem
nu pikriitu apmeeram 3,89 % komenteetaaju, kas apgalvo, ka BARONAA bushkevicam nav vietas...

un nevajag to vietu nemaz mekleet.. ir tak BKV, kas McNamaru laikam tomeer neturees uz naakamo sezonu un buutu labi, ja bushins speeleetu tur un kopaa ar Uveli, Vairogu, Viitolu, Gabranu un Veselovu iisto mikroklimatu izveidos... tur arii dabuus normaalu speeles laiku..

protams arii man nepatiik, ka Latvijaa atlaizh vieteejos speeleetaajus un njem kkaadus leishu pagalma bumbas dzeneetaajus vietaa, bet taa nu tas ir..

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 21:50, pirms 17 gadiem
Kāds vēl komandas mikroklimats? Droši vien Sandis tik Vecvagaram noskaitīja kādu sulīgu dzejolīti ''Butautas ar pliku pauri'' stilā, kamēr nekrietnais maita Mažutis aizskrēja nosūdzēt vecajam leitim Bušiņa mēģinājumus čakarēt komandas mikroklimatu. Vispār šķiet, ka leišu basketbola mafija iefiltrējusies ASK, lai bojātu dzīvi mūsu pašu bāleliņiem.

     [+] [-]

, 2008-03-28 21:51, pirms 17 gadiem
KobeBryant rakstīja: bushinsh notiekti ies uz liepajas lauvaam speelet



shaubos, nepavilks budzhets..

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:51, pirms 17 gadiem
Man pat grūti iedomāties,ka Bušiņš varētu bojāt mikroklimatu.Tur kaut kas nav tīrs.Ask pēdējie zāģi gan jau arī nav nākuši par labu.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 21:55, pirms 17 gadiem
nu tad uz zemgali

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:56, pirms 17 gadiem
Nu ko jūs, ASK DŽEKI, nevajadzēja jau dusmas pēc 4dienas zaudējuma izgāst uz nabaga Bušiņu!

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 21:56, pirms 17 gadiem
ASK paši sev bedri rok,pat pretinieku piepūli nevajag,vnk nožēlojami

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 21:57, pirms 17 gadiem
turpinu vilties ASK

  -2 [+] [-]

, 2008-03-28 21:58, pirms 17 gadiem
Bojāja Bušs mikroklimatu vai nē to jau zin tikai komanda, bet lai atceramies, ka arī no izlases viņš aizgāja diezgan lecīgi, tad brīnums tas nebūtu.
Ja skatās pēc spēles, tad sen jau vajadzēja atlaist veselus 2- Bušu un Veco. Ja nav, tad nav. Mož pārējie patiešām sapurināsies, jo sliktāk jau vairs nevar būt.

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 21:59, pirms 17 gadiem
traljix rakstīja: ja ir lv pase un spēlē kādā no latvijas vadošajiem klubiem, tad spēlētājs ir gluži kā dieva lomā-uz parādīto speli laukumā tas neatiecas galvenais ka lv, tas ka citi ir labāki tas ar neskaitās...
ps. dažu fanu kluba patika vai nepatika apbrobežojas ar leģionaru skaitu komandā, ja ir vairāk par vienu nekā citā komandā, tad komanda ir slikta, ja jau pa diviem tad vispār "fanam" pasaules gals un ienīst visu saistībā ar basīti. Skumji, bet fakts..
[/quote]

[quote traljix]
ja ir lv pase un spēlē kādā no latvijas vadošajiem klubiem, tad spēlētājs ir gluži kā dieva lomā-uz parādīto speli laukumā tas neatiecas galvenais ka lv, tas ka citi ir labāki tas ar neskaitās galvenais ka lv.


a Tu domā, ka Mažutis kā rezerves saspēles vadītājs ir labāks par Buškevicu?! es nekad neesmu bijis Buškevica cienītājs, bet uzskatu, ka uzticams otrais saspēles vadītājs ir nepieciešams jebkurā komandā!

par tiem leģionāriem - ja viņi katrs atsevišķi un komanda komanda spēlē basketbolu un sekmīgi pārstāv Latviju eirokausos (kā pagaidām to dara Barons), tad jau var ar sakostiem zobiem arī pieciest tos 6-7 ārzemniekus. ja no leģionāriem taisīta komanda Eirokausos un Baltijas līgā zaudē visiem pēc kārtas, tad tikai loģiski, ka publika šos leģionārus un viņu nolīdzējus grib izdzenāt ar sūdainu mietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-28 22:01, pirms 17 gadiem
Man liekas ASK komandā vispār tagad morālais pagrimums un pēc Buškevica atlaišanas tas pilnīgi noteikti neuzlabosies. Spēlētājiem lieks stress tagad, tiek pieprasītas uzvaras...... karoč, ASK ir kas strauji jāmaina, lai vēl turētos uz ūdenss virsmas.

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 22:02, pirms 17 gadiem
Kalev - Ventspils second half
etvsport.ee: ETVSPORT.EE

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:03, pirms 17 gadiem
Daukis rakstīja: a Tu domā, ka Mažutis kā rezerves saspēles vadītājs ir labāks par Buškevicu?! es nekad neesmu bijis Buškevica cienītājs, bet uzskatu, ka uzticams otrais saspēles vadītājs ir nepieciešams jebkurā komandā!

par tiem leģionāriem - ja viņi katrs atsevišķi un komanda komanda spēlē basketbolu un sekmīgi pārstāv Latviju eirokausos (kā pagaidām to dara Barons), tad jau var ar sakostiem zobiem arī pieciest tos 6-7 ārzemniekus. ja no leģionāriem taisīta komanda Eirokausos un Baltijas līgā zaudē visiem pēc kārtas, tad tikai loģiski, ka publika šos leģionārus un viņu nolīdzējus grib izdzenāt ar sūdainu mietu!


Pilnīgi piekrītu tavam viedoklim....

     [+] [-]

, 2008-03-28 22:03, pirms 17 gadiem
ASK vspār pēdējā laikā izceļās ar šitādām nesaprotamām darbībām...

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 22:05, pirms 17 gadiem
DDB rakstīja: Bojāja Bušs mikroklimatu vai nē to jau zin tikai komanda, bet lai atceramies, ka arī no izlases viņš aizgāja diezgan lecīgi, tad brīnums tas nebūtu.
Ja skatās pēc spēles, tad sen jau vajadzēja atlaist veselus 2- Bušu un Veco. Ja nav, tad nav. Mož pārējie patiešām sapurināsies, jo sliktāk jau vairs nevar būt.


par Buškevicu un izlasi - Buškevica publiski paustais viedoklis par netikšanu izlasē man likās saprotams. rezultāts EČ parādīja, ka Muižniekam, ļoti iespējams, nebija taisnība.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 22:09, pirms 17 gadiem
Lai nu ko bet nu Buškevics jau nu tiešām nebūtu tas cilvēks, kas boj;atu komandas mirkoklimatu vai kašķētos ar citiem spēlētājiem vai treneri...
Un uzskatu ka viņš pagājušjā finālsērija bija ļoti noderīgs spēlētājs ja ne faktiski vērtīgākais un ga;venokārt tieši viņs kopā ar Braggsu nosvēra uzvaras kausu ASK pusē, varbūt daudzi man nepikritīs bet tieši viņš pagājušajā finalsērijā un arī pusfinālsērijā izdarīja ļoti lielu darbu, tai skaitā arī ļoti daudz tā saucamo melno darbu!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 22:12, pirms 17 gadiem
ruudzs rakstīja: priduraak pieveries...

blee labaak paskaties kaa winjs kapaa un taad dirs tee daudz...

gailis siikais



skriet jau visi maak.. bet traapiit grozaa shis laikam aizmirsa iemaaciities..

nesaac raudaat - LIELAIS.. ha ha

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:12, pirms 17 gadiem
uz baronu vai venspili?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 22:14, pirms 17 gadiem
ak Dievs...Jus praataa sakat jukt, ASK vadiiba??? Buskevics ir tas, kurs mikroklimatu komandaa tiesi UZLABO, un to ir teikushi gandriz visi ASK speletaji!! Bez Bushinja jokiem tas mikroklimats bus sudigaks nekaa Latvijas ziema!!!!! @@@

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:18, pirms 17 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:19, pirms 17 gadiem
Smith rakstīja: skriet jau visi maak.. bet traapiit grozaa shis laikam aizmirsa iemaaciities..

nesaac raudaat - LIELAIS.. ha ha



ieteiktuu tev paskatiities kaaduu speelii taad zinaasii kaa Jahovičs ir vajadziigs ASK...

kadeelj lai es raudaatu ziidainii??

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:20, pirms 17 gadiem
Nu nah sito vajadzeja - lai gan man ASK nepatik, neesmu ari Busina pieludzejs, tacu mna NEVIENS neiestastis, ka vins boja mikroklimatu! Deb.ilas atrunas! St.lbi... un vipspar te deretu papetit dzilak - kapec ta ir noticis...

     [+] [-]

, 2008-03-28 22:20, pirms 17 gadiem
pilnīgs sviests!Butautu mājās!

  +9 [+] [-]

, 2008-03-28 22:20, pirms 17 gadiem
ASK vadibai lielais FUI!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:21, pirms 17 gadiem
Domaju ka Ilgi Bez darba nesedes V-pilij taads speeleetajs nodereetu!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 22:22, pirms 17 gadiem
Neesmu pārliecināts par ASK ,bet vai tad tad kluba galvenais treneris nodarbijas ar "selekciju" un spēlētāju atlaišanu?

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 22:24, pirms 17 gadiem
dienas notikums nr1!!!
Slēpts komentārs: Garnadzis

     [+] [-]

, 2008-03-28 22:26, pirms 17 gadiem
Vot,,

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 22:29, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: pisģets!
tiešām negaidīti. bet domāju, ka Buškevics drīz vien pievienosies Ventspilij vai Baronam. lai gan viņie ir ieguvumi attiecīgi Maknamaras un Džefersona personās. bet domāju, ka bez darba 100% nepaliks.


ventspilij un baronam nekādi nepievienosies,jo spēlētāju pieteikšanas laiks ir beidzies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 22:31, pirms 17 gadiem
ruudzs rakstīja: ieteiktuu tev paskatiities kaaduu speelii taad zinaasii kaa Jahovičs ir vajadziigs ASK...

kadeelj lai es raudaatu ziidainii??



Taadi kaa vinjsh ir pilna di***
Un ja ASK grib cereet uz ko vairaak kaa liidzveertiigu speeli ar Nevezis tad jaapadomaa vai ar kaapashanu vien buus pietiekoshi...

taadeelj ka Tu uzvedies taa kaa lauku puika...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 22:34, pirms 17 gadiem
esmu šokā. lai nu ko, bet bušiņu. (nope) skumji
čist tizli.

  -4 [+] [-]

, 2008-03-28 22:38, pirms 17 gadiem
Bušiņ, brauc uz Ventspili, Akins gatavs atdot savu kreklu

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 22:39, pirms 17 gadiem
Vajadzētu to pieļaujamo melnstrādnieku (lasi leģionāru) kvotu Latvijas basketbola komandās samazināt, tad nebūs šādu gadījumu.
Savelk visādus un vietējiem līdz ar to spēles laiks samazinās. Nekas nav pret labiem leģionāriem, bet, ka velk jau gandrīz bezjēgā, tad nah viņus visus.

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 22:40, pirms 17 gadiem
Bonus rakstīja: bet sūdīgu ārzemnieki ir visās komandās - Baronā tāds ir Hlebovickis

Nah tu saki, ka Hlebovickis ir slikts?! Normals komandas speletajs, protams nav nekads supermens, bet savu laiku atstrada godam!

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 22:40, pirms 17 gadiem
nu vo, tagad visas problemas un grutibas ir atrisinatas, tagad vinnesim gan bbl,gan lbl, gan nakamsezon ieklusim uleb final four, jo mums tak ir tadas pasaules meroga zvaigznes kaa pavlich un mazutis.... taaka Buskevicu nevajag............. da sviests.... tam flinstonam aanusaa ir problemas ar mikroklimatu

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 22:50, pirms 17 gadiem
UZ VEFU!

     [+] [-]

, 2008-03-28 22:51, pirms 17 gadiem
Daukis rakstīja: Vācijā šādu komandu ar 5 - 10 ārzemniekiem ir tik daudz, ka viņiem pietiek arī ar pāries vāciešiem katrā klubā, lai izlasi savāktu. mums labu klubu ir maz, ja mēs vēlamies normālu izlasi redzēt, tad vienkārši NEDRĪKSTAM tā darīt!

Vāciešiem pietiek ar Novicki, lai izlasi savāktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 23:00, pirms 17 gadiem
cucigi sitaa darities!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 23:02, pirms 17 gadiem
Šoreiz tiešām gribas pateikt.
Uzskatu ka tā patiešām ir Butauta kļūda. Viņš ir labs stratēģis un ja paveicas izrauj uzvaru, bet ja nepaveicas tad ir d.....ā. Galvenā viņa kļūda bija paņemt mazo leiti. Var jau būt ka leitis baigais aiszardzības monstrs, bet ASK aizsardzība bija tīri o.k.. Uzbrukums gan klibo jo ..... nav normāla saspēles vadītāja. Bušiņam nebija pārliecības, jo uz viņu nepaļāvās. Miledžs ir labs uzbrukumu realizētājs, bet par saspēles vadītāju viņu nevar nosaukt. pamatā primitīvas kombinācijas idividuālā meistarība vai veiksme. Reizēm ir iespaids, ka ASK uzbrukumā saspēli vada Bramlets. interesanti, ka pēdējā laikā gan Butautam gan Muižniekam patīk spēlēt bez saspēles vadītājiem. Nav jau arī Buškevics bez vainas. Arī ar Kārli nevarēja saprasties.

  -3 [+] [-]

, 2008-03-28 23:04, pirms 17 gadiem
Parezi ASK ka atbrīvoja ,sen jau vajadzēja,bet ASK taktiski pareizi izdarīja ka atlaida tagad (lai Bušs netiktu citiem Latvijas klubiem),un par Buša "LABO" raksturiņu klīst visādas leģendas,ne velti Latvijas izlase atšuja

p.s Varbūt tā nav,bet tā domāju

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 23:07, pirms 17 gadiem
Jā te daudzi nesaprot no komandas spēles, daudziem liekas ka krutākais ir tas kurš iemet 20 un vairāk punktus spēlē., Bet spēlē ar Žalgiri, kurš tad paņēma Popoviču - Buškevics Tā pat vien uz dullo neviens tādus apvainojumus nedod. Lietuvas Basketbola savienība ir galīgi tupa lai Butautu apstiprinātu par izlases treneri, tad jau laikam pats Sabonis ir muļķis. Katram spēlētājam laukumā ir jādara savs darbs, ja Bušiņam ir jāvada spēle, tad arī jāvada. CSKA kluba Papadopulus - spēles vidēji gūst 6 pnkt. 4 piesp., vāji rādītāji, bet skaitās komandas guru.

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 23:10, pirms 17 gadiem
MAXX rakstīja: Parezi ASK ka atbrīvoja ,sen jau vajadzēja,bet ASK taktiski pareizi izdarīja ka atlaida tagad (lai Bušs netiktu citiem Latvijas klubiem),un par Buša "LABO" raksturiņu klīst visādas leģendas,ne velti Latvijas izlase atšuja

p.s Varbūt tā nav,bet tā domāju


Tieši manas domas, labāk jau uztrennēt kādu lietuvietu nevis latvieti, tā lai viņiem ir vēl lielāka izvēle no spēlētājiem, lai mūs uzveiktu. /sarkasms

  -1 [+] [-]

, 2008-03-28 23:10, pirms 17 gadiem
Busham vnk probleemas ar veedeeru! Sanaak gaaziiti uzlaist trenijnjaa un braljukaam nepatiik! Peedeejaais piliens bij Kedainjos, kad shams peec zaudeejuma palaida reaalo spiegu un pats pasmeejaas.... zheel, ka tie lietuvieshi nesaprot jokus..

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 23:12, pirms 17 gadiem
Ko Butauts,savulaik Muižnieks var prasīt no Buša?!Kāda spēlētājam var būt pārliecība par saviem spēkiem,ja viņš jūt,ka viņam neuzticas!Mazais spēles laiks tam ir apliecinājums!Tāpēc arī rodas kļūdas...
Par mikroklimatu...zinot Sandžu...nav viņam mieramikas raksturiņš,un mēle asa,bet,kā jau te teica,vai divu spēlētāju konflikta vienīgais risinājums ir viena spēlētāja padzīšana/!Tas drīzāk norāda uz trenera nespēju kontrolēt komandas spēlētājus,kā komandu!
Katrā ziņā,palasot šeit komentus,rodas iespaids,ka ASK tikai zaudēs,no fanu viedokļa,rādās,ka tiek fanots par atsevišķiem spēlētājiem,nevis ASK kā tādu

  +2 [+] [-]

, 2008-03-28 23:29, pirms 17 gadiem
slif rakstīja: VEFam cik saprotu nav ārzemju spēlētāji?

Vefam ir pat trīs ārzemnieki

     [+] [-]

, 2008-03-28 23:33, pirms 17 gadiem
opaaa.. dzīvosim redzēsim kā būs..

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 23:37, pirms 17 gadiem
Mans pieņēmums - nespēja sadzīvot ar LUV`n`MONEY stila nigerīšiem un to pontošanās dzīves stilu

     [+] [-]

, 2008-03-28 23:37, pirms 17 gadiem
Žēl itkā, ka sačakarēja Bušam sezonas beigas, būtu atlaists ātrāk, varbūt būtu BKV Mcnamaras vietā, bet šeit var saprast ASK, tomēr ļoti dumji būtu atdot spēlētāju saviem konkurentiem, kas ne tikai var pastiprināt viņu spēli, bwet ārīm pārzin dažādas ASK sadarbības, labāk zin spēlētāju stiprās un vājās vietas utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 23:39, pirms 17 gadiem
Bamboocha rakstīja: paskaties uz tadu komandu ka CSKA...vinjiem 70% ja ne vairaak ir arzemnieku,pat vienam iedevushi Krievijas pilsoniibu...


krievijā tāds likums, lai saglabāt un attīstīt krievu basketu- uz laukuma vienlaikus var būt maksimāli tikai 3 ārzemnieki pārējiem jābūt Krieviem! komandā var būt cik gribi ārzemnieku bet uz laukuma vienlaikus 3 !!! tādi pigori kā cka ar 4 legionāriem tur neiet cauri un ja būtu vaļa un spēlētāji Butauts jau noteikti spēlētu ar visiem 5 , jo latvieši šim redz nepatīkot!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-28 23:39, pirms 17 gadiem
veeesais rakstīja: Domaju ka Ilgi Bez darba nesedes V-pilij taads speeleetajs nodereetu!


pieteikt vairs nevar

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 23:43, pirms 17 gadiem
nu bljinchiks!! kaa shitaa var!!! nu bushinjam varbuut dazreiz neuzkriit tie metieni bet taapee jau nav jaatlaizh!! vsp tagad ASK patieshaam ir visnelatviskaakais klubs, jo tagad virs 10 min vairs tik Valters un Jahovichs speeles no LV !!! drausmas!!! bet atkal iespeeja domaju ka bertaanam buus vairaak speeleet!!

  +7 [+] [-]

, 2008-03-28 23:43, pirms 17 gadiem
tam flinstonam aanusaa ir problemas ar mikroklimatu

dienas joks kko tik labu sen nebiju dzirdejis

     [+] [-]

, 2008-03-28 23:44, pirms 17 gadiem
rupucis rakstīja: Vāciešiem pietiek ar Novicki, lai izlasi savāktu.


tur klubu ir ap 15 taj līgā viņi vāciešu tik daudz salasīt nevar ! - tamdēļ arī vācijas izlase neko lielu nav sasniegusi,ja b ūtu mums pč paveicies un neiekristu pret Potugāļiem mēs ar varēutu būt kautkur viņiem blakām, ar visu to ka mums maza valsts utt. jo redz ko dot tāda sistēma un vēl tāds līmenis kur timermanis bez maz vai ir kluba lokomatīve

  +5 [+] [-]

, 2008-03-28 23:46, pirms 17 gadiem
Vai pats Butauts zaudējis valodu?

- vakar pēc spēles komentārus sniedz Otersons
- šodien paziņojumus par Buškevica aizdomīgo atlaišanu sniedz Klintsons (kurš , manuprāt , ir ļoti tālu no komandas un tās mikroklimata. Vinam, galvenai , Zatleram blakus pasēdēt)

Ko par visu to saka Butauts? Tak viņš apsolīja pēc zaudējuma Ventspilij analizēt, izdarit secinājumus. Kur ir tā analīze? Kedaiņos palika?

Tiešām nesaprotu!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 23:46, pirms 17 gadiem
kapēc?

  +4 [+] [-]

, 2008-03-28 23:47, pirms 17 gadiem
kas tas pa komandas mikroklimatu?

  +3 [+] [-]

, 2008-03-28 23:48, pirms 17 gadiem
Bezjūtām rakstīja: Ko Butauts,savulaik Muižnieks var prasīt no Buša?!Kāda spēlētājam var būt pārliecība par saviem spēkiem,ja viņš jūt,ka viņam neuzticas!Mazais spēles laiks tam ir apliecinājums!Tāpēc arī rodas kļūdas...
Par mikroklimatu...zinot Sandžu...nav viņam mieramikas raksturiņš,un mēle asa,bet,kā jau te teica,vai divu spēlētāju konflikta vienīgais risinājums ir viena spēlētāja padzīšana/!Tas drīzāk norāda uz trenera nespēju kontrolēt komandas spēlētājus,kā komandu!
Katrā ziņā,palasot šeit komentus,rodas iespaids,ka ASK tikai zaudēs,no fanu viedokļa,rādās,ka tiek fanots par atsevišķiem spēlētājiem,nevis ASK kā tādu


nē vbk viņš bij pavisam cits - daudz labāks un viņam ar uzticējās , nu protams ja tagad bk lietovos cka savazājas visādi leiši pid**i tad kāda tur uzticība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-03-28 23:53, pirms 17 gadiem
šis koments lieliski raksturo visu notiekošo-
Shenker, 2008-03-28 21:43,

tikko dzirdeeju ka arii ASK censhas ieguut Jasikēviču, bet tad vajadzeetu atlaist visus paareejos latvijas speeleetaajus

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Andzzeys
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-29 00:03, pirms 17 gadiem
Es pateikšu ATKLĀTI - sen to domāju - man sāp sirds, ka foršo BUŠKEVICU - Bušiņu tik amz izmantoja ask treneris.. komandā.. viņš ir DAUDZ LABĀKS kā bija iespēja sevi apleicināt ask, un ko no viņa prasīja treneris.. visi fano apr šķēli utml, bet Buškevics ir ļoti labs! Tikai šoks,kādā sakarā MIKROKLIMATA uzlabosānas dēļ? kaukādas iekšējās nesaskaņas.. bet cerams viss kas notiek notiek uz labu.. Buškevicam vajag labu komandu,kur treneris dod viņam vairāk iespējas! ātrie Bušiņa caurgājieni, plus trīnīši - nu jau klasika! Vecīt, turies!

  -4 [+] [-]

, 2008-03-29 00:05, pirms 17 gadiem
leokiller, vot viens normaals vecis esi! a to te visi taadi churaataaji... ai, nabaga latvietiiti patrieca... nah komandai liekaa mute, ja vinja ieguldiijums ir tuvu 0!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-03-29 00:20, pirms 17 gadiem
Muižnieks arī neņēma Buškevicu izlasē dēļ mikroklimata ( tā izteicās Vētra )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-03-29 00:24, pirms 17 gadiem
labi ir

     [+] [-]

, 2008-03-29 00:26, pirms 17 gadiem
tas, tas pats, kas Latvijas izlasee negribeeja speeleet?

  +4 [+] [-]

, 2008-03-29 00:34, pirms 17 gadiem
Andzzeys rakstīja: leokiller, vot viens normaals vecis esi! a to te visi taadi churaataaji... ai, nabaga latvietiiti patrieca... nah komandai liekaa mute, ja vinja ieguldiijums ir tuvu 0!



Vot luuk kuur mums EXPERTS atradies..

tiesaam wiinjs ziin kaas ir laabs speeleetaajs uun kas naav..

peec tavaam domaam koo taad bušinjam vajadzeejaa izdariit taaduu lai paliktuu komandaa?? kaa taad wiinjs taa tavuu sauktoo 0 vareejaa paceelt augstaak??

metoot vairaak iegsaa?? Aizsargaa pienaakuums ir daliit piespeelees un diriģēt uzbrukuumuu + veel speeleet labii aizsardziibaa un too winjs dariijaa lieliskii... takaa nevajaag nolikt.. redzeesiim koo ASK tagaad dariis ar praktiskii 1 normaalu PG??

uun jaa nuu gadiijumaa traumaa atkaal iedziivojas Millage?? (nenoveelu to) koo taad ASK dariis??

taad winjii nozeelos soo solii ar Bušinju..

beet lai nuu kaa viinjii pakaasaa labuu speeleetaajuu..

kaas citaam lieks, citaaam noder.. nesaubos kaa Bušinjs atradiis seev piemeerotuu klubuu...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 00:44, pirms 17 gadiem
nezinu ka tagad izskatiisies ASk ar vienu istu sapeles vadiitaju un vienu mazinu cilvecinu kas vienkarsi bus ka sapeles vadiitajs tikai lai aiztaisiitu robu..

  +3 [+] [-]

, 2008-03-29 00:47, pirms 17 gadiem
o, jā ... kas tālāk Valters, Kalve, Bertāns un Grafs var gatavoties savai atlaišanai ??? Atrada vienu vainīgo kāpēc komandai neiet, a paši maz saprata, kur ir viņu atbildība, kur ir viņu kļūdas? Var jau protams uzslavēt Butautu par to, ka viņš tik kolegjiāli parasti izsakās, a tagad ko klusē ? A ko pēc zaudējuma Navežim neteica - tā ir mana vaina. Ai sviests, esmu vīlies gan ASK, gan Baronā, pat Ventspils (kurš ir mans mīļākais klubs ) nav licis man tā vilties ar saviem zaudējumiem Valmierai, Lauvām, tagad Kalevam un pirms tam Lukoil, jo tie bija tikai zaudējumi un sniegums uzlabojas, bet ASK un Barons ar savu ahūno komandas komplektācijas metodi gan ir apbēdinājuši... vīlies, smagi vīlies, tā vien liekas, ka ASK un Barons cenšas, lai sāktu man riebties, zinat - tālu vairs nav

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 00:51, pirms 17 gadiem
Vispār jau Butauts atbildēs par rezultātu. Tā kā nav ko cepties. Par to jautro čali, arī kretiini var būt jautri čaļi, kas nemaz nav retums

  +3 [+] [-]

, 2008-03-29 00:52, pirms 17 gadiem
Es protams nezinu varbūt tiešām Bušiņš ir baigais gaisa jaucējs, bet kaut kā neticas... gaidu interviju ar viņu un ceru, ka viņš pateiks visu kā ir savādāk pašlaik esmu tikai un vienīgi Bušiņa pusē, un drīzāk ir tā, ka vienkārši vajadzēja kādu atlaist tā teikt - paraugatlaišana, izvēlējās kādu kurš konkurē ar vienu jātu leiti uz minūtēm laukumā citiem par biedinājumu un tagad varēs turpināt zaudēt visiem pēc kārtas... gan jau, ka Kargins apraudājās pēc zaudējuma Navežim un Butautas un Klinstons izdomāja atmasku - redz mums te tāds viens latvietis gaisu maitā un tāpēc mēs zaudējām... novēla vainu, lai patiesajam komandas galvenajam dirigjenta sirds mierīgāka. Varbūt, ka kļūdos, bet tāds ir mans skatījums un tāds tas paliks līdz kamēr abas puses līdz galam paskaidros kas un kā

  +3 [+] [-]

, 2008-03-29 00:54, pirms 17 gadiem
sengo rakstīja: Vispār jau Butauts atbildēs par rezultātu. Tā kā nav ko cepties. Par to jautro čali, arī kretiini var būt jautri čaļi, kas nemaz nav retums


es piemēram esmu sašutis arī par to, ka viens jāts leitis tiek atstāts, bet latvietis tik izdzīts no komandas neskatoties uz to cik vērtīgs viņš bijis... nespēlēja jau slikti Bušs, es saprastu slikti spēlētu, bet tagad tā nebija... Un par zaudējumumiem atbildēs Butauts, bet es esmu gandrīz pārliecināts, ka viņam šis ir pēdējais gads ar ASK...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-29 01:04, pirms 17 gadiem
ko tagad nabags lai dara?kur viņam iet?kur viņs tagad ies?par latvieti atkal mazāk...

  -2 [+] [-]

, 2008-03-29 01:07, pirms 17 gadiem
Buškevicu vairs neņems neviens normāls klubs - viņa basketbola CV tagad ir nelāgs ieraksts - mikroklimata maitātājs
Bet īstenībā man nemaz nav žēl, ka viņš vairs nebūs ASK komandā, viņa lietderība visas šīs sezonas laikā ir stipri apšaubāma. Negatīvas darbības no viņa nākas biežāk redzēt nekā patīkamus mirkļus.
Vienīgais, kas nepatīk, ka latviešu klubā pat uz vienas rokas pirkstiem nevar saskaitīt latviešus.

     [+] [-]

, 2008-03-29 01:21, pirms 17 gadiem
Driiizaaak Butautu vajag Atlaist nevis Bushinju Parasti Peec Shaadiem Kauna Pilniem zaudeejumiem Atlaizh trenneri nevis speeleetaaju

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 01:22, pirms 17 gadiem
Līderis ar negatīvu auru var pamatīgi sačakarēt komandas garu. Sākas kurnēšana , sadalīšanās grupās. Pagājuš sezon visi spēlētāji priecājās par labo kolektīvu ( Bušs atnāca pašās sezonas beigās)
Slēpts komentārs: sengo

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 01:40, pirms 17 gadiem
pilniigi stulbs gaajiens !

  +2 [+] [-]

, 2008-03-29 01:43, pirms 17 gadiem
Gan jau kaut ko pateica trenerim, ka nelaiž laukumā ne Veco ne viņu, bet spēlē švakais leitis garais Pavičs un viduvējie nigas. Par to viņam "Britvoi po gorlo i v koloģec".

     [+] [-]

, 2008-03-29 05:15, pirms 17 gadiem
Butautam pašam jātinas uz Lietuvu....cik var gremdēt ASK, atradis Buškevicā vainu kur pats vainīgs.....

     [+] [-]

, 2008-03-29 05:48, pirms 17 gadiem
nu blin kur taa var bushins bija viens no tiem kura deelj man vispaar ASK patika

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 07:03, pirms 17 gadiem
pareizi ir, ka padzina. sadomājies bija puišelis...........Tagad varēs spēlēt pie Krauliņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-29 07:38, pirms 17 gadiem
Ar stabilu sniegumu jau viņš nav izcēlies.Ja būtu statistika par "klusajiem" metieniem,domāju Bušiņš būtu pirmais.Un tā met profesionāls basketbolists!
Ar vārdu "met" es domāju "met bumbu".

     [+] [-]

, 2008-03-29 07:59, pirms 17 gadiem
Visu laiku Bushu taisa par greekaazi:kaa parasti otcepiii peedejo izlasee(jau kuru gadu) tagad te...Ja griez tad ir jagriez po zivomu,bija jaatlaiz kaads no komandas liideriem,pat Miledzu vaareeja..Lai saliedeetu komandu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-29 08:33, pirms 17 gadiem
visi ir baigie experti,bet pec manam domam coach zin ko dara...mes jau tieshi visu siiki nezinam kas tur ir...taa kaa,nevajag te daudziem gudri d.i.r.s.t..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-29 08:34, pirms 17 gadiem
Varbūt pie mikroklimata vanīga ir visa komanda. Vajadzēja saprast, ka visus var atlaist bet ne jau Bušu. Vajadzēja no pašas aukšas sākt!!! Ir piamīdas efekts! ja vienu kauliņu no apakšas izņemsi sabruks visa piramīda. Redzēsi, vai viņa bruks pa labi vai kreisi! Buš bija komandas daļa, viens no pamta kauliņiem1
Esmu jau vairākkart izteikusies, ka Butauts nemāk izmantot tos spēlētājus kas viņam ir. Jahovičslab ja uz 10 min parādās laukumā, bet visi no izlases zin, ka viņs ir viens no labākajiem aizsardzības spēlētājiem un roka viņam atbildīgos brīžos netrīc. Betrāns bija viens no vicējspēkiem tad, kad ASK bija totāli slima. Bušs atvērās uz sezonas beigām, tad kad to visvairā vajadzēja. Viņa vainas dēļ ASK tika pie zelta.Un ask vesals bars uz sola sēž un gaida, kad savus metienus varēs izmest!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-03-29 08:41, pirms 17 gadiem
------->Bamboocha piedod,nesaprotu...vau,vau,vau...rej taalaak...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 08:51, pirms 17 gadiem
Ieprieksheejais stulbais gaajiens bija leitis ar sloveeni un paarmaksaatais Keertiss...!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 09:13, pirms 17 gadiem
Robis872 rakstīja: SAWLE, 2008-03-28 19:26, citēt
Ak Dievs!
Ko Butauts ar vienu saspēlēs vadītāju darīs???(Laikam tas leitis arī var vadīt saspēli, bet laukumā neredzu viņu!)

Par saspeeles vadiitaaju, var buut Mazutis

Cita leiša mez Mazuta nav(Butauts vnk neskaitas)!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-29 09:29, pirms 17 gadiem
latviešim laikam butautm riktiigi dibenaa jaalien lai tiktu speeleet
p.s varbūt aizsuutiit prom visus latviešus prom lai tie aarzemnieki speelee

  +4 [+] [-]

, 2008-03-29 09:43, pirms 17 gadiem
Drīz Latvijas top klubos spēlēs tikai leģionāri...Liels zaudējums ASK!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 09:47, pirms 17 gadiem
murgs

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 09:54, pirms 17 gadiem
Grūti jau pateikt, kā bija patiesībā ... ko viņš dara treniņos, ģērbtuvēs u.t.t.
Pēc rādītā snieguma jau objektīvi ar bija uz atlaizamo sola ... bet nu ne jau viņš viens vainīgs pie tā ka komandai nav tādas opcijas kā uzbrukuma sadarbības ...
un ja taisījās atlaist, tad varbūt iesākumā vajadzēja atrast kādu aizstājēju? Ak, ja aizmirsu ... ir Dieviņš un tas leišu nabags ...

     [+] [-]

, 2008-03-29 09:54, pirms 17 gadiem
Bamboocha rakstīja: visi ir baigie experti,bet pec manam domam coach zin ko dara...mes jau tieshi visu siiki nezinam kas tur ir...taa kaa,nevajag te daudziem gudri d.i.r.s.t..


pēc manām domām - ja komanda spēlē spēlē neatbilstoši sastāva komplektācijai un zaudē visiem pēc kārtas, tad treneris tomēr nezina ko dara...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-29 10:07, pirms 17 gadiem
Ō jā, leišu liliputs tagad dos vaļā!

  -2 [+] [-]

, 2008-03-29 10:10, pirms 17 gadiem
Uncle Bill rakstīja: Hmm...Negaiditi Bojaja mikroklimatu ?? Neticas..Lai nu kurs bet ne jau Buskevics



arī LV izlasē tika runāts par to,ka bušiņš māk bojāt mikroklimatu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 10:37, pirms 17 gadiem
Pirmajā momentā tas šķita briesmīgi, ka atlaiž Bušiņu, bet ja tagad padomā...
Muižnieks, taču arī viņu izmeta no izlases, atceraties? Tad kaut kas nav īsti tīrs... Saprotu, ka nav daudz labu latviešu basketbolistu, bet šogad viņš nerādija savu labāko sniegumu. Protams, varēja jau atlaist dažus citus no brāļu tautas, bet ja Butauts domā, ka palīdzēs tieši Bušiņa izmešana, nu tad ticēsim un cerēsim!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-29 10:46, pirms 17 gadiem
Ko te visi nemas un aizstav Busu?
Vinju izmeta no Lietuvas Rytas, tad no Latvijas izlases un tagad no ASK.
Parak daudz gadijumi, lai teiktu, ka visam komandam ir nepamatots zobs uz Busu. Pats acimredzot vainigs.
Ari speles var redzet, ka uz komandas solina visu laiku kaut ko bursks.
Ta ka es atbalstu ASK. Ari tie 3-nieki, kuri neaizlido lidz grozam ir par daudz. Nerunajot par kludam ar bumbas pazaudeshanu un neprecizam piespelem.
Kads bija jaatlaizh pec ASK lielam neveiksmem, un tas, ka atlaistais ir Buss, ir labakais vairants.
Sestdien redzesim, vai ASK spele mainijusies.

  -3 [+] [-]

, 2008-03-29 11:07, pirms 17 gadiem
Gook rakstīja: Ko te visi nemas un aizstav Busu?
Vinju izmeta no Lietuvas Rytas, tad no Latvijas izlases un tagad no ASK.
Parak daudz gadijumi, lai teiktu, ka visam komandam ir nepamatots zobs uz Busu. Pats acimredzot vainigs.
Ari speles var redzet, ka uz komandas solina visu laiku kaut ko bursks.
Ta ka es atbalstu ASK. Ari tie 3-nieki, kuri neaizlido lidz grozam ir par daudz. Nerunajot par kludam ar bumbas pazaudeshanu un neprecizam piespelem.
Kads bija jaatlaizh pec ASK lielam neveiksmem, un tas, ka atlaistais ir Buss, ir labakais vairants.
Sestdien redzesim, vai ASK spele mainijusies.

hahahah tads mulkis

     [+] [-]

, 2008-03-29 11:38, pirms 17 gadiem
Gook rakstīja: Ko te visi nemas un aizstav Busu?
Vinju izmeta no Lietuvas Rytas, tad no Latvijas izlases un tagad no ASK.
Parak daudz gadijumi, lai teiktu, ka visam komandam ir nepamatots zobs uz Busu. Pats acimredzot vainigs.
Ari speles var redzet, ka uz komandas solina visu laiku kaut ko bursks.
Ta ka es atbalstu ASK. Ari tie 3-nieki, kuri neaizlido lidz grozam ir par daudz. Nerunajot par kludam ar bumbas pazaudeshanu un neprecizam piespelem.
Kads bija jaatlaizh pec ASK lielam neveiksmem, un tas, ka atlaistais ir Buss, ir labakais vairants.
Sestdien redzesim, vai ASK spele mainijusies.



paar taam troikaam.. jaa tu paskatiitos winjaa stat LBL taad redzeetuu kaa winjaam iir 2 labaakis procents (38%) precizitaatee taalmetienos.. taad padomaa vai viinjs tiesaam taisiijaa tiik sliktuus toos metienuus jaa paat izslaveetaa Valtera metienuu procents ir tikai (36%), protams komandaa ar 50% snaipers ir Broyles beet winjaam salīdzinājumā ar Buškevicu ir par 3 spēlēm mazāk, tāpat ir ar Pavic vinjam % ir 50% beet ir nospeeleejis tikai 2 speelees.. takaa paar troikaam varii winjaam nepiesieties.. kaa ar Millage kuurs meet tikai 26% iegsā??

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 11:41, pirms 17 gadiem
Es arii uzskatu ka nevajag paarak daudz cepties te... mees NEVARAM zinat kas notiek komandas ieksienee lai kkam kko pārmestu, un ar Bušiņu tie gadījumi ir tiesām jau bijuši PARAAK daudz lai viņu tik ļoti aizstāvētu, Rytas, ASK, LV izlase.... jautājums kapēc? Butauts tur nebija klāt, Mauižnieks arī nebija klāt 2vos gadījumos, vai tiešām pie visa vainīgi treneri vienmēr...to kas tur notika mēs tā pat neuzināsim...n iespējams, es tikai saku iespējams šitais ir viens no variantiem kā kko uzlabot komandas mikroklimatā.

Jūs sakat Mažutis? Viņš ir īsts kapātājs (like Viļums) ar lietuviešu psioloģiju un tāds mum s būs vajadzīgs... Bušiņš šosezon nespeeleja savu labaako speeli, + vēl tas ko mēs neznām.. tas ir varbūt apsveicami, lai varbuut komandā citi sāk piedomāt....


ASK

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 11:43, pirms 17 gadiem
smiekliigi,itkaa buskevics pie visa butu vainiigs,ka ASK neiet!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-03-29 11:48, pirms 17 gadiem
un nepreciizaas piespeelees... vai taad winjuu ir tiik daudz?? nebuutuu businjaa piespeljuu nebuutuu Millage dunki...

hmm jaa kluudas winjaam ir LBL videeji 2.5 beet BBL vinjaam videeji ir 2.1 ...

beet paskaties arii uz taa komandaas sauktajiem liideriem.. Millage videeji LBL kluudaas 2,2 reizees, beet BBL jau vairaak 2,8.. uun Broyles LBL videeji kluudaas 2,1 reizii beet BBL 2,6 tataad jaa paskataas ...

un speeleetaajiem laikii protaams ir gandriiz vienaadii tikai nedaudz vairaak kapaa Broyles, beet ja paskataas taad LV speeleetaajaam (Bušinjam) ir mazaaks videejais kluuduu skaits (Buškevics- 2,3 | Millage- 2,5 | Broyles- 2,35)

kr4 gaan jaau kaa bija kaads maazs iemesliinjs kaap winjuu atlaidaa, beet ar soo atlaisanuu wiinjii smagii kluudijaas.. sogaad labii jaa veel LBL panjeems bronzuu, joo nuu Valmieraa izskataas speeciigaa taaks sto ASK uzmanaas..

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 12:18, pirms 17 gadiem
Da kas viņš tāds ir ? Staigā no viena kluba uz otru , nekur viņš nav vajadzīgs. Pat izlasē netiek. Sīkie droši vien safanojušies par dzeltenajām tupelēm.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-29 12:47, pirms 17 gadiem
faaak, nu viss, pedejais piliens! Pagajusho sezon staveju un kritu par ask, bet tagad viens parsteigums pec otra! Tur ir viens valters, kas kaut cik pienacigi dabu uzspelet no lv speletajiem. Nu neredzu iemeslu kapec tada komanda ir vajadziga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-29 13:03, pirms 17 gadiem
minchux21 rakstīja: tas tik tapeec, lai freimani vareetu pieteikt speelei....
Ja nu bramlets saak atkal pretiniekus aiz kaajaam raustiit un Grafs saaks mest 3niekus tikpat cik valters, tad FREIMANIS shamos var nomainiit...


a kam ta pavič ir paņemts???
Ja pat buša vietā spēlē leišu super stār punduris Mažutis no francijas 3. līgas kluba
un tu vēl domā ka laidīs freimani laukumā?! ar to viss ir pateikts! Sory čalīt manuprāt tu sajuaci lietuvos cka ar VEF komandām vietā

     [+] [-]

, 2008-03-29 13:10, pirms 17 gadiem
mezaparka rakstīja: un jahovics kas tad vin igaunis vai ka ??? vins manliekas pusi speles iziet sakumsastavaa bet vina paraditais sniegums ir biski virs nules @ pirms sezonas es kad uzzinaju ka jaho ir ask cereju ka calis normali kapas 10p 10reb u.t.t ta pat ka anwil kapas bet tas tikai nozime ka seit riga cilvekam ir gruti izturet bez izklaides pa nakti iun nevar sagatavoties spelem pienacigi !!!!! es domaju ka ask vadibai vajadzetu sasaukt visus speletajus kopa uz 2stundu parunam par savu attiekmi un speletaju merkiem un uzdevumiem uz atlikuso sezonu un pasiem beidzot saprast ka pagajusa sezona beigusies un zelta medalas ir jau ar putekliem noklajusas un jasak domat par savas komandas godu nevis jalidinas makonos



bet tie tak ir potenciālie izlases spēlētāji , lai būtu kāds rezūltāts spēlētājs ir jātrenē jāiespēlē un bus rezultāts un tas ka tu saki viņs'ir nulle ir tikai Butauta vaina , viņš labāk izvēlas trenēt leišu un amerikānu super stārus šādā komandānav ko darīt jaunajiem kā bertāns freimanis un kalve šādā komdā tiešām viņi pārvērtisies par nullēm un viss talnts būs dirs*, jo redz lietuviešu ''super trenerim'' mūsu pašmāju talanti ir sūd* Drausmas kā šito fantomasu varēja paņemt par treneri, tad jkau VV varēja šis šausmīgi pārdīvoja ka netija paņemts

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 13:13, pirms 17 gadiem
tā nav latviešu komanda kur spēlē 3 latvieši (minimāli) un 6 ārzemnieki

šobrīd vis reālākais nosaukums būtu BK LIETUVOS cka; vai BK USA / EUROPA cka

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 13:47, pirms 17 gadiem
aarpraac mazi beerni..

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 14:39, pirms 17 gadiem
march rakstīja: hahahah tads mulkis


Izcils komentars no Tevis... kas, skiet, parada, krush patiesiba ir mulkis.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-29 15:48, pirms 17 gadiem
tā jau to latviesu tur ask nav!!!!!!!!!!!11
tas ir psc ta izdarit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-29 17:56, pirms 17 gadiem
PURAMUK tu vel spej saliidzinat Kertisu ar Buskevicu???

     [+] [-]

, 2008-03-30 11:37, pirms 17 gadiem
pasi sito nozelos,lohi ,BUSINS ta pat labs

     [+] [-]

, 2008-03-30 17:39, pirms 17 gadiem
pareizi vien ir.....nav nekaada progressa un stabilitaates...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-08 01:38, pirms 17 gadiem
nu ja, kaada velna peec latvijas klubaa ASk vajag latvieti bushinju, labaak pienjemt veel kaadu melno... kkaads sviests

     [+] [-]

, 2008-04-17 16:17, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Ja man buutu teiksana, tad atlaistu Sandersu!


ja man buutu teikshana tad atlaistu saeimu un shleseru :p