Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kāpēc ASK uzvarēja "Šiauliai"?

Rīgas ASK uzvaras pret "Šiauliai" pamatā tas, ka jaunās paaudzes treneris Donalds Kairis apspēlēja vecās paaudzes treneri Antanu Sireiku. Izskatās, ka Lietuvai aug jauns, labs treneris. Arī "Final Four" komandai ir labas izredzes atkal pacīnīties par trešo vietu.

ASK spēle – daudzveidīgāka

Šauļi piedāvāja vienu spēles modeli gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, savukārt ASK bija vairāk variantu uzbrukumā – spēlēja brīvāk, ar vairāk improvizācijas iespējām, kas deva brīvākus un labāk sagatavotus metienus. Šauļu komanda aizmeta vairāk nekā 30 trīspunktniekus garām un tāpat neko nemainīja savā spēlē. Iespējams, komanda bija kādā psiholoģiskā bedrē vai arī kaut kas nebija kārtībā ar fizisko sagatavotību.

Uzbrukums bija daudzveidīgāks – gan caurgājieni, gan spiediens uz groza apakšu, gan tālie metieni. ASK parādīja ļoti saturīgu spēli arī aizsardzībā, neitralizējot pretinieku groza apakšu, bet tai pašā laikā ļaujot mest daudz trīspunktu metienus. "Šiauliai" uz to arī paļāvās, bet tas neattaisnojās. Kairis bija izkodis Šauļu komandas spēli un neļāva viņiem izvērsties. Pie tam aizmest garām tik daudz trīspunktniekus pēc kārtas – es kaut ko tādu nebiju redzējis!

Trešā vieta nav nereāla

Ja runājam par tālāko, tad diezin vai ASK varēs kaut ko izdarīt Lietuvas klubiem, bet noteikti domāju, ka viņi varētu pacīnīties par trešo vietu. Tomēr, ja skatāmies kopumā, šogad izjaukt Lietuvas finālu noteikti ir daudz lielākas izredzes nekā pagājušogad. Nenorakstu ne ASK, ne "Rock", bet vienkārši saku, ka favorīti joprojām ir vecie – "Rytas" un "Žalgiris". Noteikti svarīgs faktors būs tas, kā ASK sagatavosies un ne tikai taktiski, bet arī fiziski. Ja sanāks spēlēt pret Tartu, tad ir jāuzspiež savs spēles stils, jābūt labākai precizitātei, jāspēlē ātrāk. Gan Tartu, gan ASK ir pieredzējušas komandas.

Izglābj Latvijas godu

ASK ir izglābuši Latvijas basketbolu no pilnīgas bedres. Ja būtu trīs lietuviešu klubi un viens igauņu – tad vispār... Bet ASK ir veiksmīgi aizstāvējuši Latvijas godu Baltijas līgā. Zinot to, kāds viņiem ir iekšējais kluba stāvoklis, salīdzinot ar pārējām komandām, kur gan finansiālā ziņā, gan sastāva ziņā ir labāka situācija, var tikai apsveikt, ka tas ir izdevies.

Šobrīd varam visi priecāties, ka komanda ir tik maziem resursiem spēlē vienkārši labu basketbolu. Te noteikti svarīgs ir trenera faktors, kurš mācēja sabalansēt un sagatavot komandu šādai situācijai. Salīdzinot ar rudeni, komandai pavasarī nav piecu vai sešu spēlātāju, bet tā rāda labāku sniegumu. Šis ASK komandas modelis pierādījis, ka arī ar mazu budžetu var spēlēt ne silktāk un pat labāk nekā ar lielu. Ja salīdzina Butautu un Kairi, tad var teikt, ka ir 1:0 Kaira labā.

Viņš spēja labi paveikt savu darbu ar komandu, kura bija smagā psiholoģiskā stāvoklī un kurā vēl turpināja mainīties spēlētāji. Man ļoti simpatizē šī ASK komanda. Kairis izmanto praktiski katru spēlētāju, ko Butauts savā laikā nedarīja, un vesela virkne spēlētāju vienkārši sēdēja malā. Kairis māk izmantot katru. Tā kā var teikt, ka Lietuvai aug jauns, labs treneris.

1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 19:58, pirms 16 gadiem
Es neteiktu, ka tas ir 100 % Kaira panākums, spēlētāji paši apzinās, ka šobrīd ir tā, ka pašiem jākapā un pašiem jādara, nebūs leģionāru, kas sametīs divdesmit punktus spēlē un nokārtos visu, tas , ka Valdim Butauts tracina ir sen skaidrs, taču neredzu iemeslu mest viņam ar pagali - deva naudu, deva iespējas, kāpēc tad neņemt spēlētājus, kā nekā treknajos gados to visi darīja un daži dara arī šobrīd.

 +13 [+] [-]

, 2009-04-02 19:58, pirms 16 gadiem
ne velti Kairis ir tieši spēlētāju speciālists, kāds arī bija NBA

 +35 [+] [-]

, 2009-04-02 20:00, pirms 16 gadiem
Ka tik Kairis neizkož VEF un tad būs 1 : 0 Kaira labā arī pret raksta autoru

     [+] [-]

, 2009-04-02 20:04, pirms 16 gadiem
Valdi - nestreb karstu!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 20:07, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu pa to Šauļu tuvredzību. Cik var mest tās troikas, ja galīgi nekrīt?
Slēpts komentārs: Juri$$$

  +8 [+] [-]

, 2009-04-02 20:25, pirms 16 gadiem
nezinu vai pareizi ir pateikt, ka ask dikti daudzveidīga aizsardzība, kas ļauj izplivināt ntos truļus, ok, uzbrukums tiiri labs brīžiem! manuprāt, 7 džeku sastāvs nav sūdīgs, jo spēlētāji var droši spēlē ar pārliecību (nav jau pret ko nomainīt, ja taisa sūdus). Līdz ar to veterāni & Co var droši izpausties, kas arī ļoti labi sanāk!
ask kapājas, tur arī panākuma atslēga.

  +9 [+] [-]

, 2009-04-02 20:34, pirms 16 gadiem
Es domaaju ka VV ir mazliet lielaaka pieredze par visiem mums basketbolaa, tapeec vinjsh zin ko runaa par Donaldu!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-02 20:37, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: nezinu vai pareizi ir pateikt, ka ask dikti daudzveidīga aizsardzība, kas ļauj izplivināt ntos truļus, ok, uzbrukums tiiri labs brīžiem! manuprāt, 7 džeku sastāvs nav sūdīgs, jo spēlētāji var droši spēlē ar pārliecību (nav jau pret ko nomainīt, ja taisa sūdus). Līdz ar to veterāni & Co var droši izpausties, kas arī ļoti labi sanāk!
ask kapājas, tur arī panākuma atslēga.
Tur jau tā lieta, ka bieži vien basī tiek izmantota tāda taktika, ļaut mest trīņus pretiniekiem, ja tie galīgi nekrīt. Tad pretinieks ies mazak caurgājienos, un Šauļi kā redzams uz to uzķērās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-02 20:44, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka bieži vien basī tiek izmantota tāda taktika, ļaut mest trīņus pretiniekiem, ja tie galīgi nekrīt. Tad pretinieks ies mazak caurgājienos, un Šauļi kā redzams uz to uzķērās.
neteiktu, ka uzķērās... tas, ka viņi nenovērtēja ask un piegāja spēlēm ar kādiem 70 %, tas gan, līdz ar to arī !!! Brīvi !!! metieni lidoja garām! ja trojkas būtu kādā spēlē uzkritušas un tad ask pamainītu aizsardzību un tiktu izcīnīta uzvara vai normāli apturēts uzbrukums, tad jau varētu spriest par daudzveidību - šeit pēdējās divās spēlēs šauļi lidinot garām 3p arī pakāsa

  +4 [+] [-]

, 2009-04-02 20:51, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: neteiktu, ka uzķērās... tas, ka viņi nenovērtēja ask un piegāja spēlēm ar kādiem 70 %, tas gan, līdz ar to arī !!! Brīvi !!! metieni lidoja garām! ja trojkas būtu kādā spēlē uzkritušas un tad ask pamainītu aizsardzību un tiktu izcīnīta uzvara vai normāli apturēts uzbrukums, tad jau varētu spriest par daudzveidību - šeit pēdējās divās spēlēs šauļi lidinot garām 3p arī pakāsa
Ja uzkristu tad uzkristu, bet kā redzams tad neuzkrita, īstenībā jau neviens viņiem nelika mest visu laiku tās troikas, varēja cauri iet, un moš spēle būtu savadāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 20:59, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Ja uzkristu tad uzkristu, bet kā redzams tad neuzkrita, īstenībā jau neviens viņiem nelika mest visu laiku tās troikas, varēja cauri iet, un moš spēle būtu savadāka.
nu tas jau pats par sevi saprotams, un nenoliedzu, ka ask malači, ka piespēja šauļus, tik nesaprotu to diži lielo pamatojumu no W puses! salīdzināt Kairi ar Butautu ar nav diez ko korekti

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 21:05, pirms 16 gadiem
reinisz rakstīja: nu tas jau pats par sevi saprotams, un nenoliedzu, ka ask malači, ka piespēja šauļus, tik nesaprotu to diži lielo pamatojumu no W puses! salīdzināt Kairi ar Butautu ar nav diez ko korekti
Jā varbūt nav korekti, jo viņiem bija/ir pilnīgi atšķirīgi spēlētāju resursi. Bet grūti nepiekrist tam, ka ASK pašlaik ir nesliktāki kā bija iepriekš ar ntajiem ārzemniekiem. Un, lai arī Butauts kā trenneris man patīk, bet nu reāli viņš izmantoja par maz spēlētāju nekā viņš varēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-04-02 21:06, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet LBL tāpat vajadzētu uzvarēt Baronam, jo visticamāk ASK visu pulveri izšaus BBL !
katram krokodilam savu Dandiju..kameer ask speelee tikmeer Barona basketbola botas jau droshi vien zhurkas pietaisiijushas..kad tad bij peedeejaa speelee?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 21:09, pirms 16 gadiem
Viss labāk patīk teksts, Kairis izmantoja praktiski visus spēlētājus,atšķirībā no Butauta. It kā viņam bija izvēle!Čot vecais Valters gļuko...

     [+] [-]

, 2009-04-02 21:14, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: kapec nav korekti? tu domaa augstaka eshelona trenerus nevar apstridet un kritizeet? MULKIBAS! Tie ir tie pashi cilveki un citi treneri ir taadi pashi treneri. Iespejas visiem ir vienadas un katrs izmanto iespeju kaa nu prot un kas nu izkrit, un te nu ir jaatzist, kaa Kairis ir lieliski to izmatojis! Kaa vienmer, VV viedoklis ir vera nemams- visiem piekrist nav shi viedokla merkis!
nu bet Kairis ar Butautu neatrodas vienādās situācijās, neviens nezin un nezinās, kas būtu, ja būtu! un tur nav jēga diskutēt! reku vento ar bik par to pašu, neviens arī nezinās, kā Kairis būt vai nebūtu ticis galā ar ask sastāvu sezonas sākumā! un tieši tāpēc, uzskatu, ka nebūtu korekti salīdzināt!

pluss vēl džeki grib pierādīt sevi un saprot, ka situācija ar nav no tām labākajām, ja gadījumā (pfu pfu pfu) kkas brūk, tas tas rezultāts kādu parādīs ask spēlētāji tieši tagad būs ļoti nozīmīgs faktors tālākai darba meklēšanai! (bet ceru, ka par to tomēr viņi nedomā)

  +4 [+] [-]

, 2009-04-02 21:15, pirms 16 gadiem
un atkal di.rš virsū Butautam. grauž vēljoprojām, ka vinu izbrāķēja un ielika Ramūnu

     [+] [-]

, 2009-04-02 21:30, pirms 16 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 21:35, pirms 16 gadiem
ASK vienkārši bija labāki
Bet vēl arī ir kur pielikt. Joprojām formu uzņem Ļaksa un ar katru spēli cerams būs lielāks palīgs + LBL arī Kolsons varēs spēlēt. Vēl jau tomer Mednis ir, bet ja ASK visi pārējie spēlē, tad Mednis ir desmitais un diez vai daudz tiks izmantots. Nebūtu slikti ja Mulambas papīri atnāktu no āfrikas.

     [+] [-]

, 2009-04-02 21:47, pirms 16 gadiem
Piekrītu VV.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 21:58, pirms 16 gadiem
lai gan es vnm respekteeju valtera viedokli, shoreiz vinjsh par kairi un butautu ir aizshaavis auzaas; nesaku, ka kairis ir slikts treneris(pats labaakais, ko ask tgd var atljauties), bet saliidzinaat ar butautu - mazliet nekorekti..

     [+] [-]

, 2009-04-02 22:38, pirms 16 gadiem
Cerams ka ask aizstaves labi lv godu
Slēpts komentārs: vinardo

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 23:24, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: za.je.bal jau tie kārtējie VV vēmekļi,nu cik var...kāds Latvijas basketbola gods ,kāda saturīga spēle, kurai no komandām ??? tak naktī neguli un ieslēdz atdhe.net un paskaties patiešām labu un kvalitatīvu basketbolu(izņēmums skrējejkomandas ar Wariors priekšgalā),jebšu paliec ceturtdienās ilgāk augšā un paskaties eirolīgu ķēms...
E tu nu gan kruts, pa naktiim skaties NBA, labais. Nevienam jau nav nosleepums, ka NBA speelee labaako basi, bet tapeec jau nevajag nolikt cilveekus, kas Latvijaa attiista so sporta veidu !

     [+] [-]

, 2009-04-03 00:14, pirms 16 gadiem
ko par to domā Sireika un ko sola Kalsons, video:

radioswh.lv: Radio SWH TV - TV

     [+] [-]

, 2009-04-03 09:02, pirms 16 gadiem
W ir malacis, un ASK ir malači. Bet domāju, turpmāk tas neies cauri: kā var nesaprast, ka vienkārši jāiet virsū, vislaik caur apakšu, jāsaasina sspēle, kamēr sapelnītas pietiekami piezīmes un nav kas spēlē, pēc tam var mest gan truļus, gan visu pārējo.
Šauļi tiešām izrādīja necieņu, ka gribēja mūs paņemt baltiem cimdiem.

     [+] [-]

, 2009-04-03 10:19, pirms 16 gadiem
Interesants viedoklis, izņemot murgošanu par Butautu.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-03 10:53, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: za.je.bal jau tie kārtējie VV vēmekļi,nu cik var...kāds Latvijas basketbola gods ,kāda saturīga spēle, kurai no komandām ??? tak naktī neguli un ieslēdz atdhe.net un paskaties patiešām labu un kvalitatīvu basketbolu(izņēmums skrējejkomandas ar Wariors priekšgalā),jebšu paliec ceturtdienās ilgāk augšā un paskaties eirolīgu ķēms...
Nomierinies, iedzer 'tabletku', beidz te daudzturbēt* dusmās par tās komandas panākumiem, kura ir pārspējusi tavējo (acīmredzot Baronus) un uzvar. Iespējams ka ne viss ir atrisināms ar naudu. Nu aizgāja no ASK tusētāji, toties palika "kapātāji" un izrādās - viss notiek. Un tas ir labi.
_________________
* daudzturbēšana- masturbēšanai līdzīga nodarbe mazgadīgiem psihopātiem

     [+] [-]

, 2009-04-03 15:55, pirms 16 gadiem
Uzvarēja tapēc, ka ir labāka un viss?!?!

     [+] [-]

, 2009-04-03 18:39, pirms 16 gadiem
Destructo rakstīja: Es neteiktu, ka tas ir 100 % Kaira panākums, spēlētāji paši apzinās, ka šobrīd ir tā, ka pašiem jākapā un pašiem jādara, nebūs leģionāru, kas sametīs divdesmit punktus spēlē un nokārtos visu, tas , ka Valdim Butauts tracina ir sen skaidrs, taču neredzu iemeslu mest viņam ar pagali - deva naudu, deva iespējas, kāpēc tad neņemt spēlētājus, kā nekā treknajos gados to visi darīja un daži dara arī šobrīd.
neviens jau neteica ka 100 procentiigi, bet treneri vinjs tieshaam ir necereeti labs
1 2 37 komentāri